Het Nintendo DS topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.668 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Ok jongens, hou het nu een beetje nuttig. De 1000 posts komt eraan en ik heb net keihard zitten werken aan de nieuw deeltje. Er is nog veel meer werk aan de winkel, dus misschien haal ik het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:07
Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:49:
Ok jongens, hou het nu een beetje nuttig. De 1000 posts komt eraan en ik heb net keihard zitten werken aan de nieuw deeltje. Er is nog veel meer werk aan de winkel, dus misschien haal ik het niet!
Wat moeten we in godsnaam gaan verwachten? Je hebt 2 weken geleden al aangekondigt dat niemand (wee-o-wee) aan jouw (:|) startpost mocht komen en je er al druk mee bezig was. Heb je heel GoT opnieuw ge-coded ofzo? Sorry hoor, maar als je het niet kan, laat het dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
kom, we spammen er nog even 160 posts doorheen! snel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:49:
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd dat je het niet haalt kan gebeuren dan post je toch gewoon de oude en later verander je hem voor de nieuwe? :?

Overigens moet het maken van een startpost geen obsessie worden he. Iedereen mag het best een keer doen want dat maakt het juist leuk. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat betreft de startpost, Ruzbeh, het lijkt me verstandig om vóór het plaatsen even iemand anders (bijv. mij) het ding door te laten lezen, om toch eventjes de de's, het's en een's e.d. na te kijken. Huidige TS zitten zoveel taalfouten in dat het echt gaat irriteren imho :P

En hoe kom je erbij dat dit jouw topic is 8)7 Je reaktie in het begin van dit topic slaat echt alles:
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:19:
ASO!!! :o

Ik wou deel 4 maken! :(

Nouja ik doe deel 5.
Een beetje leren delen is misschien een idee :P

Ow, en de TS mag wel íets minder een reclametekst worden en meer een weergave van de feiten.

[ Voor 49% gewijzigd door pagani op 28-01-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kan alleen maar met Johnnyv.nl meegaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115682

dat moet je vooral hier neerzetten dat je in 'tijdsnood' zit dan gaan ze het daar weer allemaal over hebben 8)7 en dan zijn ze er nog sneller doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Helemaal mee eens :)

Trouwens... aangezien ik gisteren dat Limited Edition Pak heb besteld op Nintendo.nl:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8168&item=5160948754&rd=1

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
NINTENDO DS + METROID DEMO + PICTOCHAT....... COMPLEET!
wow.....NDS plus pictochat?!?! >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Altijd goed voor Noobs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Precies :D Hoewel ik denk dat een DS zonder Pictochat meer geld op zou leveren :P Een of ander prototype waar het nog niet ingebouwd zat ofzo :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Mariokart ziet er echt veel beter uit dan ik had verwacht. :) Ik weet niet hoe representatief die ene baan is waar ze op rijden, maar die bevalt me ook wel. Lekker kort, geen rare gimmicks, gewoon een leuke, simpele racebaan. Precies zoals ik mariokart het liefste zie.
Alleen... Wario? Nee he, niet weer dezelfde fout nintendo. :p Ik wil met koopa rijden! Verdorie! Dit zal wel weer de cast van mario kart 64 worden zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
welk filmpje hebben jullie het over, beide links zijn down :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 20:09
ik zag ergest een post van 3 nieuwe games van ehm konami :P

Dragon Booster
Frogger Helmet Havoc
Lost in Blue

dus ik d8 ik zoek ff een filmpje op:

http://www.gamespot.com/d...cst=lostinblue_ds0127.asx

en ik moet zeggen.. ik zit nu al naar deze game uit te kijken :P

bron http://www.ownage.nl/readnews.asp?f_shm=95035

[ Voor 21% gewijzigd door warchaser op 28-01-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:27:
Mariokart ziet er echt veel beter uit dan ik had verwacht. :) Ik weet niet hoe representatief die ene baan is waar ze op rijden, maar die bevalt me ook wel. Lekker kort, geen rare gimmicks, gewoon een leuke, simpele racebaan. Precies zoals ik mariokart het liefste zie.
Alleen... Wario? Nee he, niet weer dezelfde fout nintendo. :p Ik wil met koopa rijden! Verdorie! Dit zal wel weer de cast van mario kart 64 worden zo te zien.
Heb het filmpje gezien en het ziet er inderdaad goed uit. Maar wat ik niet snap is dat Nintendo slecht 8 verschillende poppetjes heeft (of zijn er meer?). Ze kunnen toch zat racers verzinnen, wat dacht je van die tover kopa of die x-naut gast uit paper mario. Maar ja geen idee hoe die ontwikkelaars denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die zat in Mario Kart 64, totdat ze hem eruit gegooid hadden. :(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

warchaser schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:45:

Dragon Booster
Frogger Helmet Havoc
Lost in Blue

WuW ! Ziet er leuk uit ja.
Ben benieuwd.
Wanneer komt ’ie (hier) uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 14:02
Icelus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:07:
[...]
Da's $150 zonder BTW.
Reken je de prijs om en tel je er BTW bij kom je op zo'n € 140.
Dit klopt in mijn ogen niet. Mijn ouders wonen in Alabama en daar heb je State tax(belasting) van 8%. Met een prijs van $150 kom je uit op $162 (150*1,08). Dit delen door 1,30 en het is ~ €124,60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar we weten allemaal dat het hier omhoog gedrukt word dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

warchaser schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:45:

Dragon Booster
Frogger Helmet Havoc
Lost in Blue

Idd dat lijkt me echt een zeer leuke game te gaan worden. Grafisch ziet het er ook weer leuk uit trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit is wel heel vreemd...

Ik bestel gisteren bij Liksang. Vandaag krijg ik mail dat mijn bestelling moet bevestigd worden om credit card fraude tegen te gaan. Ik zou een kopie van de voor-en achterkant van mijn credit card moeten opsturen, een handtekening van me en het ordernummer.

Waarom weet ik niet, maar op de een of andere manier vertrouw ik dit niet echt 100% Heeft iemand dit al eerder moeten doen?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Komt wel vaker voor hoor. Tenminste ik heb het wel eens eerder gehad bij een ander bedrijf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Little Bear schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:47:
Dit is wel heel vreemd...

Ik bestel gisteren bij Liksang. Vandaag krijg ik mail dat mijn bestelling moet bevestigd worden om credit card fraude tegen te gaan. Ik zou een kopie van de voor-en achterkant van mijn credit card moeten opsturen, een handtekening van me en het ordernummer.

Waarom weet ik niet, maar op de een of andere manier vertrouw ik dit niet echt 100% Heeft iemand dit al eerder moeten doen?
Ja, me to, gevalletje van unverified address bij PayPal (heb geen CC)...
We apologize in advance for bothering you. We have received your payment via PayPal, but unfortunately your account is classified as [unverified] by PayPal. For security reasons and to protect against Internet fraud, Lik Sang cannot process your order right away.

[knip]

Your documents are safe. Lik-Sang.com is Verified By Visa and Master Secure participant and Verified PayPal Premier member with thousands of credit card and PayPal transactions every year. We are using 128 bit Secure Socket Layer (SSL) server connections and store data in encrypted format. Credit card numbers and other confidential data undergoes doubled security measures and is stored highly encrypted, partly outsourced to our payment gateway provider. Classified data is only accessible by the head of our billing department.

PGP Public Key (Pretty Good Privacy):
http://www.lik-sang.com/pgp/billing.asc

*** THIS IS AN AUTOMATICALLY GENERATED MESSAGE -- DO NOT REPLY ***
Bestelnummer en m'n email adres op een A4tje gezet, id-kaart, bankpas en bovenste gedeelte van recent bankafschrift gepakt, alles op de scanner gemieterd, gescand en gemaild.

Heb het voor de zekerheid wel met hun public PGP key encrypted, niet iedereen hoeft 't te zien :)

Toen weer een mailtje gekregen:
We are glad to inform you that your account has been verified and that your order is being processed. The outcome of the manual authorization process was positive and we would like to thank you for your co-operation.

Again, we apologize for the inconvenience caused. Thank you for your purchase from Lik-Sang.com.
Niks aan de hand dus. :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
BLC_Twan schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 02:01:
[...]

Dit klopt in mijn ogen niet. Mijn ouders wonen in Alabama en daar heb je State tax(belasting) van 8%. Met een prijs van $150 kom je uit op $162 (150*1,08). Dit delen door 1,30 en het is ~ €124,60...
De prijs in de VS is $150 zonder BTW; dit is (op het moment) zo'n €117.
De prijs in Europa is €150 met BTW; in Nederland komt dit op €126 zonder BTW.
De prijs die Nintendo rekent is dus bijna gelijk, de belasting maakt het hier zoveel duurder.

Edit: de €140 die ik gaf was de prijs die Nintendo rekent in de VS plus NL BTW tarief.

[ Voor 8% gewijzigd door Icelus op 29-01-2005 15:13 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb je bij je invoice address wel hetzelfde adres dat bij je CC geregistreerd staat opgegeven ?
Dat moet namelijk wel matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Is er al bekend of de DS ook aan de GameCube kan worden aangesloten ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Aap schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:17:
Is er al bekend of de DS ook aan de GameCube kan worden aangesloten ?
Niet mogelijk. Er is geen poort waarop je een "GameCube GameBoy Advance Snoer" (officiele Nederlandse benaming, kon zeker niet langer? :P) kan aansluiten

En ik betwijfel of Nintendo ooit een Wireless Adapter zal uitbrengen die je eventueel in een controller-poort van de GameCube kan steken (zoiets als bij de WaveBird ofzo).

Zover ik kan nagaan zal de DS zelfs geen connectivity hebben met de "Revolution"...
Maar da's nog ver weg, dus wie weet.

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 29-01-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

ironx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:36:
[...]

Niet mogelijk. Er is geen poort waarop je een "GameCube GameBoy Advance Snoer" (officiele Nederlandse benaming, kon zeker niet langer? :P) kan aansluiten

En ik betwijfel of Nintendo ooit een Wireless Adapter zal uitbrengen die je eventueel in een controller-poort van de GameCube kan steken (zoiets als bij de WaveBird ofzo).

Zover ik kan nagaan zal de DS zelfs geen connectivity hebben met de "Revolution"...
Maar da's nog ver weg, dus wie weet.
Er komt geen connectivity tussen de DS en de revolution, de connectivity gaat er wel komen tussen de Revolution en de Gamboy Advance Nitro (zoals de nieuwe gba opvolger nu nog heet).

Trouwens net Youshi touch&Go betsled bij lik-sang ben benieuw, play-asia had hem ineens alweer op een week levertijd staan, lik-sang op 24h shipping met gratis shipping world-wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

ironx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:54:
Ja, me to, gevalletje van unverified address bij PayPal (heb geen CC)...
Ik heb ook geen CC, en heb ook bij Lik-sang wel eens wat gekocht met Paypal. Maar nog nooit zoiets gehad :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:19

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 5577 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:56:
[...]

Er komt geen connectivity tussen de DS en de revolution, de connectivity gaat er wel komen tussen de Revolution en de Gamboy Advance Nitro (zoals de nieuwe gba opvolger nu nog heet).

Trouwens net Youshi touch&Go betsled bij lik-sang ben benieuw, play-asia had hem ineens alweer op een week levertijd staan, lik-sang op 24h shipping met gratis shipping world-wide.
De opvolger van de GBA wordt momenteel juist Game Boy Evolution genoemd. Nitro is juist de work-in-progress naam van de Nintendo DS geweest.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680

Ik heb toch maar mijn invoerrechten van TNT betaald. kreeg een brief 8 weken na levering van de nintendo's dat ik nog invoerrechten moest betalen. ik vind het wel erg laat dat ze daarmee aankomen. maar goed het is gewoon verplicht eigenlijk dus niet moeilijk gedaan en maar betaald valt toch tegen als je 4 van die dingen hebt geimporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
ironx schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:54:

Bestelnummer en m'n email adres op een A4tje gezet, id-kaart, bankpas en bovenste gedeelte van recent bankafschrift gepakt, alles op de scanner gemieterd, gescand en gemaild.

Heb het voor de zekerheid wel met hun public PGP key encrypted, niet iedereen hoeft 't te zien :)
Hoe werkt dat dan met public PGP key.

Adressen komen overeen. Net daarom vond ik het al vreemd. Heb ondertussen toch al meerdere bestellingen bij hen gedaan en nu inees dit. Maar goed, als het te vertrouwen is en gencrypteerd verzonden kan worden geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Captain N schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:13:
[...]

Ik heb ook geen CC, en heb ook bij Lik-sang wel eens wat gekocht met Paypal. Maar nog nooit zoiets gehad :?
Ze voelden gewoon aan hun water dat ik echt niet te vertrouwen ben :D
Ik denk dat ze gewoon af en toe een soort van steek-proef bij nieuwe klanten doen...
Mij maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bear schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:47:
Ik ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen. (Heb überhaupt geen cc, dus dat was lastig geworden. :p). Het valt me wel op dat ze bij mijn laatste twee bestellingen telkens mijn voornaam op het doosje hadden geschreven. Geen idee waar dat goed voor is.
Trouwens net Youshi touch&Go betsled bij lik-sang ben benieuw
Hey hey, ik ook. :) Mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van m'n verstand, dus toch maar de jap-versie besteld. Ik kan amper wachten. Na het kirby-spelletje is dit degene waar ik het meeste naar uitkijk voor de DS.
Ik heb ook nog dat andere Yoshi-spelletje voor de GBA besteld (universal gravitation ofzoiets). Ik hoop die ook in m'n DS te kunnen spelen. Maar het werkt met zo'n motion detector... ik ben een beetje bang dat die erop gebouwd zal zijn om in de oude GBA te functioneren. (Zodat de cartridge rechtop staat als het ware). Maar ja, we zullen wel zien. Als het echt niet anders kan, dan maar weer het stof van m'n GBA afblazen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt ook je DS ondersteboven houden :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Volgens IGN zijn de spellen met tilt-sensoren geschikt voor beide type GBA's en daarom dus ook voor de DS.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 111680 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:20:
Ik heb toch maar mijn invoerrechten van TNT betaald. kreeg een brief 8 weken na levering van de nintendo's dat ik nog invoerrechten moest betalen. ik vind het wel erg laat dat ze daarmee aankomen. maar goed het is gewoon verplicht eigenlijk dus niet moeilijk gedaan en maar betaald valt toch tegen als je 4 van die dingen hebt geimporteerd.
8 week is vrij normaal, ik kreeg mijn import heffing van de TNT 6 week na levering.. meteen maar even betaald aangezien je starfkosten krijgt als je niet tijdig betaald.
En zelfs met de 36e invoerrechten was ik nog <200 euro klaar voor mijn DS + Mario was ik anders dus hier ook kwijt geweest maar heb wel lekker mijn DS 3 maand eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Little Bear schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:24:
[...]
Hoe werkt dat dan met public PGP key.
Check je Hotmail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik bekeek net even de nintendo.nl forums voor het eerst....wat ben ik blij dat ik daar weg gebleven ben zeg, stelletje peuters daar o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou ik ben DS loos. ;(

Ik heb hem net verkocht dus ik moet nu wachten totdat Nintendo mijn VIP pack opstuurd en dan kan ik weer lekker dssen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Frogger DS:

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/583/583160/frogger-20050127035910514.jpg Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/583/583160/frogger-20050127035911123.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/583/583160/frogger-20050127035911436.jpg Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/583/583160/frogger-20050127035912326.jpg

Video [WMV] (2.4MB)

Leuk om te zien, maar om te kopen? Ik weet het niet...
schnumi schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:45:
Nou ik ben DS loos. ;(

Ik heb hem net verkocht dus ik moet nu wachten totdat Nintendo mijn VIP pack opstuurd en dan kan ik weer lekker dssen. :P
Wat doe je jezelf aan! :X
Maaruh.. ik snap niet waarom mensen hem nu ineens snel wegdoen om dan weer een Europese te kopen? Jij neemt het VIP-pakket, dat kan ik nog begrijpen, maar anderen...
Maegrim schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:45:
ik bekeek net even de nintendo.nl forums voor het eerst....wat ben ik blij dat ik daar weg gebleven ben zeg, stelletje peuters daar o_O
Inderdaad. Heb er ook wel eens gekeken... wat een puber-bende vergeleken met de Amerikaanse Nintendo-site. Kom er iedere dag alleen voor die sterren, maar verder dan de frontpage durf ik niet te gaan :P

Vindt de Europese site zoieso stukken minder dan de US-site.

[ Voor 45% gewijzigd door ironx op 29-01-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 20:09
Frogger lijkt me inderdaad maar een dom spelletje.. misschien iets voor de kleinere kinderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Maegrim schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:45:
Net zoals Cubezone, de Power Unlimited en hun forum, en zo'n beetje ieder ander nederlandstalig forum over games. Op Cubezone lees ik wel eens van die berichten als "Ik BeN dE eErStE!! 0\/\/nZzZzZzZ!!11!!" |:( Hoe kansloos kan je worden? :D

@schnumi: Je sig klopt dan niet meer :P Voor hoeveel heb je je DS eigenlijk weggedaan? Ik had de mijne gisteren op Ebay gezet voor een euro :P Gelukkig is er al wel wat op geboden, want het zou toch jammer zijn als 'ie voor een lousy euro zou weggaan :P :P

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 29-01-2005 19:28 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Genoeg. Net zoveel als een nieuwe kost op lik-sang.com dus. :P

Me sig klopt nog wel want ik ben natuurlijk verzekerd van een DS dus laat ik hem erin staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:43:
Je kunt ook je DS ondersteboven houden :P
Lol, ja dat zal vast lekker spelen. ;)
(Misschien als ik zelf ook op m'n hoofd ging staan... hm... ja, dan stond de cartridge in principe weer in de goede stand. En het scherm ook t.o.v. van m'n ogen. Zou moeten kunnen. ;))
Volgens IGN zijn de spellen met tilt-sensoren geschikt voor beide type GBA's en daarom dus ook voor de DS.
Oh echt? Dat is goed nieuws!
Ik kan me nog herinneren toen de GBA SP geïntroduceerd werd, stond er ook ergens dat je alle bestaande gameboy-spellen erop kon spelen, behalve Kirby's Tilt 'n Tumble. Omdat die sensoren dus waren gebouwd voor de rechtopstaande stand van de oude gameboys. Blijkbaar hebben ze dat aangepast dan. :) Nice. Met een verlicht schermpje speelt toch wel een heel stuk lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zou idd wel vreemd zijn als ze nu nog een spel zouden uitbrengen dat wel op de GBA zou werken, maar niet op de SP :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:16:
[...]

Lol, ja dat zal vast lekker spelen. ;)
(Misschien als ik zelf ook op m'n hoofd ging staan... hm... ja, dan stond de cartridge in principe weer in de goede stand. En het scherm ook t.o.v. van m'n ogen. Zou moeten kunnen. ;))

[...]
Wat dacht je anders van gewoon lekker op je rug liggen en je DS boven je houden ;)
Stuk makkelijker, niet ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:56:
Tussendoor: IGN heeft wat info bijelkaar gehaald over Revolution inclusief twee tekeningen uit een patent van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat zijn wel geruchten he. ;) En trouwens hoezo zou de DS niet met de revolution kunnen connecten? Ik geloof best dat Nintendo daar rekening mee kan houden hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

NDS Gamereview scores

Asphalt: Urban GT Age of Play 3.5/5
Asphalt: Urban GT G4TECHTV 3/5
Feel the Magic: XY/XX Yahoo! Games 8/10
Feel the Magic: XY/XX DarkStation 6/10
Feel the Magic: XY/XX netjak 7.5/10
Jam With The Band (working title) Planet Gamecube 9/10
Madden NFL 2005 Age of Play 2.5/5
Madden NFL 2005 G4TECHTV 2/5
Mr. Driller Drill Spirits GamePro 3.5/5
Mr. Driller Drill Spirits Gamestyle 8/10
Ping Pals VG-Force 2.4/10
Ping Pals Gaming Age F
Ridge Racer DS G4TECHTV 3/5
Ridge Racer DS Advance GB C-
Ridge Racer DS Gaming Headlines UK 8/10
Spider-Man 2 VGPub 7.7/10
Spider-Man 2 Cube Europe 7/10
Spider-Man 2 NintendoNow 7.9/10
Spider-Man 2 G4TECHTV 2/5
Spider-Man 2 DarkStation 6/10
Spider-Man 2 UGO B-
Spider-Man 2 Portable Review 32/40
Spider-Man 2 Gaming Age D+
Sprung netjak 7.5/10
Sprung DS Central 4/5
Super Mario 64 DS Jaded Gamer 77/100
Super Mario 64 DS GamersMark 8.3/10
Super Mario 64 DS Gamer's Hell 8.5/10
Super Mario 64 DS DarkStation 8/10
Super Mario 64 DS NTSC uk 8/10
Super Mario 64 DS Globe Technology 3.5/5
Super Mario 64 DS Advance GB A
The Urbz: Sims in the City Age of Play 3.5/5
The Urbz: Sims in the City Game Vortex 88/100
The Urbz: Sims in the City Game Informer 8/10
The Urbz: Sims in the City G4TECHTV 2/5
Tiger Woods PGA Tour Game Informer 4/10
Tiger Woods PGA Tour Nintelligent Network 6.8/10
Tiger Woods PGA Tour VG-Force 7.1/10
WarioWare Touched! Planet Gamecube 8.5/10
WarioWare Touched! Nintendojo 8.5/10
Zoo Keeper DS Advanced 8.5/10
Zoo Keeper 1UP 8/10
Zoo Keeper InsidePulse 6.5/10
Zoo Keeper GameSpot 7.8/10
Zoo Keeper IGN 7/10
Zoo Keeper Gamespy 3.5/5
Zoo Keeper Gamerz Edge 6.9/10
Zoo Keeper Game Freaks 365 8/10
Zoo Keeper DS Central 5/5

Vs PsP:

PSP Reviews
AC Formula Front NTSC uk 8/10
AC Formula Front PSXEvolution UK 7/10
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower HonestGamers 8/10
Lumines HonestGamers 9/10
Lumines Eurogamer 8/10
Lumines PSX Extreme 8.9/10
Lumines GotNext 4.5/5
Ridge Racers NTSC uk 9/10
Ridge Racers GotNext 4.5/5
Ridge Racers PSXEvolution UK 9/10
(bron: gamerankings.com)

Als de kwaliteit van de spelletjes het belangrijkste is, dan lijkt me inmiddels wel duidelijk dat de PSP gewoon op alle vlakken beter uit de bus komt, zelfs met de kwaliteit van de games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Is dat al duidelijk? Knap. ;)

Ik zou even wachten totdat FF:CC DS, Mario Kart DS, Mario Bros DS, Metroid Hunters DS etc etc uitkomen denk dat de score's van die games behoorlijk wat hoger gaat liggen.

De launchgames van de DS waren niet van zeer hoge kwaliteit dat klopt. Maar wat wou je er nou mee zeggen?

De meeste games worden namelijk niet op hun speelbaarheid afgerekend maar op[ hun grafisch vertoon. Dit omdat alle reviewers het gaan vergelijken met de PSP en ja dan is het idd wat minder omdat de DS nu eemaal minder grafische kracht bezit.

[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 29-01-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
En verder vind ik Super Mario 64 DS beter dan Ridge Racers. Heb je veel meer lol mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik snap het punt ook niet helemaal? :? Je komt 2 maanden na de release aanzetten met wat review scores, en DE spellen van de PSP zijn allemaal veel beter dan die van de DS? :?

Hoe zit het met de websites die die games hebben gereviewed? Hoe zit het met de reviewers? Hoe zit het met de rest van de games die in de levensloop van de PSP en DS zullen verschijnen? Als jij vindt dat je op grond van deze reviews kunt zeggen dat de games van de PSP zoveel beter zijn dat je straks naar de winkel gaat rennen om er een te bestellen, dan heb je mijn zegen :) Maar ik zie het nut verder niet zo heel erg van je post.

Niet flamerig/fanboy-erig bedoeld verder hoor. Ik probeer hier niet "mijn" DS te verdedigen, maar het slaat gewoon nergens op wat je zegt :) Kom over een jaar ofzo maar terug, dan kan je beter oordelen over de games.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-05 22:34

CerandoX.nl

Vides

http://www.portables-powe...loud/P0006632275740_3.jpg

Het verschil,de PSP is veel kleiner man :D

[ Voor 5% gewijzigd door CerandoX.nl op 30-01-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Goh.. waarom zou dat toch zijn...
Hey wacht.... de PSP heeft maar 1 scherm natuurlijk. 8)7

(wat is je punt precies ? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:05:
[...]

(bron: gamerankings.com)

Als de kwaliteit van de spelletjes het belangrijkste is, dan lijkt me inmiddels wel duidelijk dat de PSP gewoon op alle vlakken beter uit de bus komt, zelfs met de kwaliteit van de games!
Ja, wat is je punt? Dat zijn een aantal recente reviews op gamerankings.com. Het zijn er veel te weinig om een duidelijk beeld te vormen en het zijn niet eens alle reviews voor de DS op Gamerankings. Ik kan ook willekeurige reviews uitkiezen en dan lijkt het net alsof Daikatana een veel beter spel is dan Grand Theft Auto: San Andreas, kijk maar:

Grand Theft Auto San Andreas:
Play Magazine 75.0%
Christian Game Reviews 60%
Daikatana reviews:
Totalgames.net UK 90%
Bekijk Gamerankings maar, deze reviews staan er echt tussen.

Gamerankings heeft in hun rankings ook een minimum review limiet voor ieder spel. Een spel moet minstens 10 reviews hebben voordat deze in de rankings kan komen. Haal die limiet voor de grap eens weg in de search en dan komen er allemaal spellen in de top tien te staan waar de meeste mensen het wel over eens zijn dat die er niet thuishoren. Als je die limiet weg haalt zijn dit ineens de spellen met "de hoogste kwaliteit" volgens Gamerankings:
  1. NBA Street V3 - GameCube - 100%
  2. Doom 3 - Xbox - 100%
  3. Demon's Crest - SNES - 100%
  4. Ristar - Genesis - 100%
  5. FIFA Soccer '96 - Genesis - 100%
Lijkt mij duidelijk. Op basis van het kleine aantal reviews kun je nog niets zeggen. Er zullen altijd fanboy reviews en reviews die overdreven negatief zijn tussen staan. Pas bij een groot aantal reviews krijg je een gemiddelde score die een totaalbeeld geeft van alle reviews van de games. Dat is ook het hele doel van Gamerankings, een totaalbeeld geven. Als je wilt vergelijken, neem dan de gemiddelde scores van de games die meer dan 10 reviews hebben. De PSP heeft er in totaal nog maar 10. De spellen die nu uit zijn hoeven trouwens niet representatief te zijn voor wat nog gaat komen. Dus er valt nog niets te zeggen over de "kwaliteit" van spellen van een bepaalde handheld.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:35:
Zou idd wel vreemd zijn als ze nu nog een spel zouden uitbrengen dat wel op de GBA zou werken, maar niet op de SP :P
Sja. :p
Eigenlijk wel, nu ik er nog eens over na denk.
Maar gelukkig! Kan ik straks gewoon van allebei de yoshi-games genieten op de DS. :)
Wat dacht je anders van gewoon lekker op je rug liggen en je DS boven je houden
Stuk makkelijker, niet ?
A. Dan zit die tilt-sensor weer in een hele andere stand. :p Ik neem aan dat hij er op in is gesteld hoe je de gameboy/ds normaal gesproken vasthoudt. Rechtop zittend, etc. Als je hem zo vasthoudt als jij zegt zal het ook wel weer niet werken. (zodra ik het spel binnen heb ga ik het allemaal eens uitproberen. ;))
B. Heb je het trouwens weleens geprobeerd om zo te gamen? Het klinkt wel comfortabel, maar het is het niet echt. Ik heb ook weleens zo in bed liggen spelen op de gameboy, maar het is nogal vermoeiend voor je armen om de hele tijd dat ding omhoog te houden. Zelfde effect als wanneer je boven je hoofd een schroefje vast moet draaien of iets dergelijks. Ik hield het in ieder geval niet lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehehe nee comfortabel is anders :P
Maar ik houd mijn DS toch vaak wel parallel met de grond met het onderste scherm (lichte hoek misschien) als ik zit.

Dat zal dus nog vrij lastig zijn aangezien iedereen een andere positie heeft inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Ik denk niet dat iemand dit al gepost heeft, maar ik las net dat er mensen zijn waarbij hun DS wel 'wakker' wordt als iemand in hun buurt komt. Op deze site http://www.only-ds.nl/v3/...hive=&start_from=&ucat=1&
staat zelfs dat de europese versie dit zal hebben! Klopt dit, of zijn dit gewone rumors??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:17:
Klopt dit, of zijn dit gewone rumors??
lol, dat is gewoon iemand die reageert op een nieuwsbericht ergens op een site. :p Als dat geen rumors zijn weet ik het ook niet meer. Voor zover ik weet is de DS nog steeds overal ter wereld exact hetzelfde apparaatje.
Het kan trouwens best dat de DS gewoon standaard wakker wordt uit sleepmode als er een ander in de buurt is. Ik heb dat nog niet uitgetest eigenlijk. Maar zelfs als het zo is, dan is het nog vrij nutteloos. Ik zou het pas handig vinden als hij een signaaltje gaf terwijl je erop aan het spelen bent. Onafhankelijk welk spel, gewoon even laten weten dat er een andere DS in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Anoniem: 115248 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:57:
[...]

Het kan trouwens best dat de DS gewoon standaard wakker wordt uit sleepmode als er een ander in de buurt is. Ik heb dat nog niet uitgetest eigenlijk. Maar zelfs als het zo is, dan is het nog vrij nutteloos. Ik zou het pas handig vinden als hij een signaaltje gaf terwijl je erop aan het spelen bent. Onafhankelijk welk spel, gewoon even laten weten dat er een andere DS in de buurt is.
Heb het zelf getest met 2 US versies...
PictoChat aan, kamer joinen, DS dichtklappen.
Andere DS aangezet, PictoChat aan, zelde kamer joinen, gebeurde niks, zat er alleen.
"Slapende" DS weer opengeklapt, krijg je de melding "Resume Connection?"

Oftewel, verbinding wordt gewoon verbroken als je hem dichtklapt.

Heb het met Mario 64 nog niet geprobeerd overigens, mischien morgen even kijken.

Eerlijk gezegd lijkt het me stug dat de EU-DS een andere aangepaste BIOS zal krijgen. Volgens mij zijn echt alle DS-en gelijk, alleen de sticker aan de onderkant zal anders zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 30-01-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 58311 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:17:
Ik denk niet dat iemand dit al gepost heeft, maar ik las net dat er mensen zijn waarbij hun DS wel 'wakker' wordt als iemand in hun buurt komt. Op deze site http://www.only-ds.nl/v3/...hive=&start_from=&ucat=1&
staat zelfs dat de europese versie dit zal hebben! Klopt dit, of zijn dit gewone rumors??
Nintendo zegt zelf:
In elke Nintendo DS is het gratis software-programma, PictoChat geïntegreerd. Hiermee kunnen spelers tekstboodschappen uitwisselen of zelfs tekeningen maken die draadloos verstuurd kunnen worden naar vrienden tot op een afstand van 30 meter. Als de slaapstand van de Nintendo DS is geactiveerd, zal deze weer actief worden als een andere DS in de omgeving een signaal verstuurt, zodat spelers contact kunnen maken om samen te chatten of games te spelen!
Of dit nou is waar ze het over hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:49

S2S

Nintendo Nederland zegt wel vaker wat ;) Mij lijkt het ook niet dat de EU DS anders zal zijn. Maar mocht dit wel het geval zijn dan verwacht ik voor ons importers een Bios update.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
S2S schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:13:
Nintendo Nederland zegt wel vaker wat ;) Mij lijkt het ook niet dat de EU DS anders zal zijn. Maar mocht dit wel het geval zijn dan verwacht ik voor ons importers een Bios update.
Het is te lezen in iedere taal op nintendo-europe.com ;)

Voor importers: play-asia heeft de prijs van de DS naar US$169 verlaagd.

Aardige samenvatting van Nintendo' on-line plannen uit het verleden
1991
"It is just a matter of time. When the people are ready for it, we have the Network in place."
- Hiroshi Yamauchi

2003
"I don't think its reasonable to make someone pay for a game and then make them prepare a network connection and charge a monthly fee. In the near future we are hoping to announce something that addresses this issue."
- Satoru Iwata

[ Voor 51% gewijzigd door Icelus op 30-01-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Daar heb ik poep aan!! Hier praten we Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
we do? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 13:47
que?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nan desu ka.

Dus... Ruzbez houdt nu vast van ons! :+

[ Voor 75% gewijzigd door Captain N op 31-01-2005 00:56 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Wa karis mas ka .. (fonetisch niet goed geschreven volgens mij)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:04

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

is dat elfentaal ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-04 20:24
Ik lees dat de DS met multiplayeren draadloos tot een afstand van 30 meter. Maar hoever is dat als er een muur tussen zit? Of maakt dat niet uit?
Hetzelfde geldt voor de PSP neem ik aan?
En als er nou een spel uitkomt voor zowel de DS als de PSP, kan je dan ook multiplayeren met DS vs. PSP? Of verschilt de DS versie dan té veel van de PSP versie (door het touchscreen?).

Verder zou ik graag willen weten wat de prijzen van de spellen van de PSP en de DS zullen worden in Nederland.

En hoewel dit nu waarschijnlijk een onzinnige vraag is stel ik hem toch: Is de kans groot dat je over een paar maanden met je DS kan internetten/msnnen?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
eswa schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:42:
Ik lees dat de DS met multiplayeren draadloos tot een afstand van 30 meter.
30 ft., zo'n 10m
Maar hoever is dat als er een muur tussen zit? Of maakt dat niet uit?
Bereik wordt snel minder als er muren tussen zitten.
Hetzelfde geldt voor de PSP neem ik aan?
En als er nou een spel uitkomt voor zowel de DS als de PSP, kan je dan ook multiplayeren met DS vs. PSP? Of verschilt de DS versie dan té veel van de PSP versie (door het touchscreen?).
Je bedoelt via Internet? In principe is dat wel mogelijk, maar dat hangt helemaal van de ontwikkelaar af.
Verder zou ik graag willen weten wat de prijzen van de spellen van de PSP en de DS zullen worden in Nederland.
DS: officiële prijzen tussen de €30 en €40 (is nog afwachten hoe dit gaat uitpakken).
PSP: onbekend, men verwacht tussen de €40 en €50.
En hoewel dit nu waarschijnlijk een onzinnige vraag is stel ik hem toch: Is de kans groot dat je over een paar maanden met je DS kan internetten/msnnen?

Dank
Vanuit Nintendo is op dit moment niets officieels, een paar groepen zijn bezig om via tunneling de DS met internet te verbinden. MSN zou dan mogelijk moeten zijn als het mogelijk blijkt (makkelijk) eigen programma's op de DS te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Kanji of Hiragana oftewel japans :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

KICK ASS

http://games.kikizo.com/news/200501/105.asp

HI-RES Mariokart DS movies etc...etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Holy CRAP ! Doe mij zo’n TV-out kabel voor mijn DS :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 31-01-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Volgens Nintendo is het bereik 30-100 feet. Dat is inderdaad 10-30 meter.
In één van de filmpjes van de persconferentie is te zien dat er een 3D-versie van Mario Circuit 1 uit Super Mario Kart in Mario Kart DS zit. _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door MetroidPrime op 31-01-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:34

RayNbow

Kirika <3

DoctorV64 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:04:
Wa karis mas ka .. (fonetisch niet goed geschreven volgens mij)
Beetje off topic, maar waarschijnlijk bedoel je "Wakari mashita". Verder is dit Romaji, Japans geschreven in ons alfabet. In hiragana (een van de schriften die ze in Japan gebruiken) zou het zo geschreven zijn: わかりました

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

x KeN x schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:23:
Holy CRAP ! Doe mij zo’n TV-out kabel voor mijn DS :9~
Yeah dat vroeg ik me dus ook af? Imo ziet dit er wel aardig strak uit!

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 31-01-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mario Kart etc is allemaal wel heel soepel, maar ik ben ondertussen wel toe aan een nieuwe franchise van Nintendo. Gewoon een nieuw figuur dat ouderwets kont schopt. Het liefst een die een nieuw genre ontketend. Geen grote eisen dus ;-)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Iemand die weet hoelang het duurt voor je zo'n DS van Nintendo binnen krijgt. Ik heb het hier over die "aanbieding" vorige week waarbij je 1000 sterren moet inleveren + 189 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

michielvz schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:54:
Iemand die weet hoelang het duurt voor je zo'n DS van Nintendo binnen krijgt. Ik heb het hier over die "aanbieding" vorige week waarbij je 1000 sterren moet inleveren + 189 euro.
Volgens Nintendo krijg je een mailtje enkele dagen voordat ze hem verzenden en krijg je hem ruim voor 11 maart. Specifieker zijn ze niet. Nintendo UK had bij deze actie gezegd dat je hem binnen 48 uur na je betaling toegezonden krijgt, maar daar moest je via creditcard betalen en hier wordt het onder rembours gedaan. Hopelijk hebben doet Nintendo Nederland het met een vergelijkbare termijn, dan zou je hem deze week al kunnen hebben. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In één van de filmpjes van de persconferentie is te zien dat er een 3D-versie van Mario Circuit 1 uit Super Mario Kart in Mario Kart DS zit. _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_
Dat is een hele coole baan. En al in het allereerste filmpje was te zien dat Yoshi Circuit uit Double Dash er ook in zit. Misschien wordt het wel een soort "best of". :p Met uit alle voorgaande spellen de beste banen. Zou opzich niet verkeerd zijn. (Hoewel, een stel hele nieuwe banen van datzelfde hoge niveau zou nog beter zijn. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 115248 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 23:57:
[...]

_/-\o_ _/-\o_
Dat is een hele coole baan. En al in het allereerste filmpje was te zien dat Yoshi Circuit uit Double Dash er ook in zit. Misschien wordt het wel een soort "best of". :p Met uit alle voorgaande spellen de beste banen. Zou opzich niet verkeerd zijn. (Hoewel, een stel hele nieuwe banen van datzelfde hoge niveau zou nog beter zijn. :p)
Die baan in dat filmpje waar ze de multiplayer mode demonstreren, is dat geen nieuwe baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 01:14:
Die baan in dat filmpje waar ze de multiplayer mode demonstreren, is dat geen nieuwe baan?
Ik heb niet alle filmpjes bekeken... ik weet het niet.
Misschien dat er anders alleen een extra 'classic cup' in zit ofzo, met de allerbeste mariokart banen ooit.
Of misschien zitten er gewoon een paar remakes tussen de andere nieuwe banen.

Ik zie in ieder geval dat het schouderknop-sprongetje weer terug is. :D En ik heb ook nog nergens die verkleurende vonken gezien waarmee je een miniboost kan opbouwen. Persoonlijk hoop ik dat ze dat eruit laten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 01:19:
[...]

Ik heb niet alle filmpjes bekeken... ik weet het niet.
Misschien dat er anders alleen een extra 'classic cup' in zit ofzo, met de allerbeste mariokart banen ooit.
Of misschien zitten er gewoon een paar remakes tussen de andere nieuwe banen.

Ik zie in ieder geval dat het schouderknop-sprongetje weer terug is. :D En ik heb ook nog nergens die verkleurende vonken gezien waarmee je een miniboost kan opbouwen. Persoonlijk hoop ik dat ze dat eruit laten. ;)
Die miniboost vonken zaten wel in dat filmpje waar ik het over heb. Het lijkt er zelfs op dat de persoon die speelt zelfs op het rechte stuk probeert te miniboosten. S2S poste ergens op deze pagina een link naar dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 01:25:
[...]

Die miniboost vonken zaten wel in dat filmpje waar ik het over heb. Het lijkt er zelfs op dat de persoon die speelt zelfs op het rechte stuk probeert te miniboosten. S2S poste ergens op deze pagina een link naar dat filmpje.
Hm, ik heb net een filmpje bekeken van Bowser op een baan in de vorm van een 8. Daar leek inderdaad een miniboost in te zitten, ook al verkleurden de vonkjes niet. Bowser ziet er trouwens niet uit. :p Je ziet alleen maar zijn gigantische ruggeschild op een veel te klein wagentje.

IGN heeft nu een hands on van Touch! Catch! Yoshi! En waar ik al een klein beetje bang voor was, is nu min of meer bevestigd. Het is niet echt een platformgame in de zin dat je door een aantal verschillende werelden naar het einde toe moet werken. Het gaat meer om het halen van high scores.
Honestly, it isn't as fleshed out a Nintendo design. It's more harkens back to the game designs of the NES where the game continues ad infinitum (we think), and the only incentive to playing the game is to best your high score.
Maar goed, dat verandert natuurlijk niks aan het basisprincipe, dat me nog steeds heel erg leuk lijkt, van wolkjes tekenen om vijanden te verslaan, bruggen te bouwen en baby mario de goede kant op te sturen.
It's one of the strongest original titles in the Nintendo DS line, by far, not just because it's a concept that could only work on the dual-screen, touch screen set up...but also because it actually does work. And it's fun as all get-out.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 01-02-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Aan die MK filmpjes te zien is het mini-boost-systeem ongeveer gelijk aan de N64. Wel dat springen met R, en ook slippen. Dat zat toch in MK64, dat springen? Ik begin nu te twijfelen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:38:
Aan die MK filmpjes te zien is het mini-boost-systeem ongeveer gelijk aan de N64. Wel dat springen met R, en ook slippen. Dat zat toch in MK64, dat springen? Ik begin nu te twijfelen :P
Ik zou zeggen speel het is ;) Jullie nintendo fans gaan me toch niet vertellen dat jullie MK64 niet hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb hem al jaaaren en heb hem vroeger doodgespeeld :P Maar ik zit nu te twijfelen of dat sprongetje erin zat. In de Super MK iig wel.... hmm....

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:44:
[...]

Ik zou zeggen speel het is ;) Jullie nintendo fans gaan me toch niet vertellen dat jullie MK64 niet hebben 8)7
Ik heb hem niet. Maar ik vond Mario Kart 64 toen ik hem speelde behoorlijk bagger. Ik had bijna Double Dash zelfs niet gekocht daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Ik was zo benieuwd naar wanneer ik die ninstendo ds aanbieding van de site binnen zou krijgen dat ik maar even naar nintendo benelux heb gebeld. Ik werd door verbonden naar iemand die daar over ging. Ze zei dat ze zodra hun ze binnen hadden ze zouden versturen. Waarschijnlijk is dat in de loop van de week. Hij ligt dus bij iedereen waarschijnlijk eind deze week of begin volgende week op de mat. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:46:
Ik heb hem al jaaaren en heb hem vroeger doodgespeeld :P Maar ik zit nu te twijfelen of dat sprongetje erin zat. In de Super MK iig wel.... hmm....
Ja ik weet 100% zeker dat het sprongetje ook in MK64 zat. Toen ik net begon aan Double Dash voelde het voor mij dan ook heel erg onnatuurlijk om te kunnen slippen zonder eerst dat sprongetje te maken. Het klopt gewoon niet. Blijkbaar heeft nintendo dat nu zelf ook ingezien. Het sprongetje ruleert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MetroidPrime schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 10:48:
Ik heb hem niet. Maar ik vond Mario Kart 64 toen ik hem speelde behoorlijk bagger. Ik had bijna Double Dash zelfs niet gekocht daardoor.
De vele (al dan niet bedoelde) shortcuts die MK64 rijk is, plus de geweldige battle mode (Block Fort! :)) maken het toch echt een must-have vind ik, hoor. De battle mode in DD is echt waardeloos.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn excuses voor me vorige bericht. Ik had echt zat tijd en ging panieken, maar de nieuwe startpost ziet een stuk beter uit. _/-\o_

Ik had echt genoeg tijd. Maar goed. Ik denk wel dat de topic dichtbij 950 zit dus ik maak de nu de nieuwe startpost. Ik heb trouwens toestemming van Terr (hoe houden die mods dat toch bij, wie welke startposts aanmaakt?). :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:39:
Mijn excuses voor me vorige bericht. Ik had echt zat tijd en ging panieken, maar de nieuwe startpost ziet een stuk beter uit. _/-\o_

Ik had echt genoeg tijd. Maar goed. Ik denk wel dat de topic dichtbij 950 zit dus ik maak de nu de nieuwe startpost. Ik heb trouwens toestemming van Terr (hoe houden die mods dat toch bij, wie welke startposts aanmaakt?). :>
Een nieuw topicdeel hoor je toch pas bij de 1000 posts te maken? Of is die regel weer veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rond 950~1000 en het is wel goed. Wie zitten rond 920 dus ik kan het beter nu doen, want ik ben over een paar uur niet "bereikbaar".

Het Nintendo DS topic deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.