Het Nintendo DS topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/ds3.png

NU UIT IN NOORD-AMERIKA EN JAPAN!

De Nintendo DS. Nintendo's nieuwe handheld (tevens niet de opvolger van de Gameboy reeks) heeft opvallend genoeg twee schermen, en beter-dan-Nintendo-64 graphics.
Dual Screens: Two LCD screens offer one of the most groundbreaking game-play advances ever developed: experiencing a game from two perspectives at once. Imagine the possibilities. In a racing game, drivers might see their own vehicle's perspective on one screen and an overall track view on the other. In a role-playing game, the action could take place on the first screen while the second provides a reference for a player's tools inventory. Game play also could use both screens at once, offering a giant boss for heroes to defeat. In the future, games could be created allowing users to play games on one screen while text messaging other DS users on the other. Each 3-inch screen can reproduce a true 3-D view and is backlit to assure comfortable play in any lighting condition.

Touch Screen: The lower screen will offer something never before provided by any game device: PDA-like touch capabilities. Players no longer have to rely on just buttons to move characters or shift perspectives. They can navigate menus or access inventory items simply by touching the screen with stylus or fingertip. A software-based keyboard might even allow the screen to be used as an input center for games and messaging. The possibilities are limited only by developers' imaginations. The screen will have a tougher film cover for durability, and will come with a stylus.

Microphone: An available microphone port means that in the future, players might need only to tell their games what to do. DS software could identify everything from voice commands to hand-clapping. Players might be able to move their characters simply by telling them which way to go. The voice capabilities also could allow gamers to chat with one another over the Internet while playing.

Wireless: DS users will be able to connect with a local wireless network of up to 16 players. Nintendo's guaranteed range is 30 feet, but will extend far beyond that depending on circumstances. It assures high response rates required for real time game play, and will make use of both IEEE 802.11 and Nintendo's proprietary communication protocol, which provides low battery consumption. Players will be able to chat and play games without any connecting cords, completely untethered. The DS technology also provides for a wireless LAN connection, which could allow a theoretically infinite number of players to connect at a hot spot and compete at a central game hub on the Internet, even if they're thousands of miles apart.

Wireless Game Sharing: If software developers desire, multiple players can compete in wireless games, even if only one person has a game card inserted. Players could also test-play games for themselves as long as they stayed connected.

3-D: With the newly developed graphics engine, DS can reproduce impressive 3-D renderings that can surpass images displayed on the Nintendo® 64. Games will run at 60 frames per second, and allow details like fog effects and cel shading.

Sound: The 16-channel sound allows for greatly expanded use of voices and music, and a richer, more immersive game experience. A plug for headphones transmits stereo sound.

Battery & Power Management: The battery is rechargeable and the unit features a low-energy-consumption design. The DS also has Power Management functions of Sleep mode and Standby mode. In Sleep mode, players can stop and resume game play whenever they like. If the user receives a message from a friend or user nearby, DS activates itself from Standby mode.

Processing: The unit will run on two processors, one ARM9 one ARM7.

New Media: For its compact cards, the unit uses newly developed semiconductor memory, which allows for lower cost, shorter manufacturing time and memory capacity of more than one gigabit of information.

Dual Slots: Nintendo DS makes a vast library of Game Boy® Advance games readily available. Developers could find ways to make new connections between GBA games and DS games. The GBA port could be used for new hardware, enormously expanding the functional expandability of the DS.

(bron: dsnews.co.uk)
Voor sommige mensen betekent dit misschien niet zo erg veel, maar als je er goed over nadenkt, zijn de mogelijkheden eindeloos. De expansion slot kan goed worden gebruikt als de DS later uitgebreid wordt met multimedia mogelijkheden (afspelen van muziek en films). Daar boven op heb je nog de touch screen, die als configureerbare interface kan werken. Het is dus mogelijk om de DS organizer functies te geven.
Stel je voor eens je huiswerk/afspraken, die je normaal in je agenda schrijft, gewoon op de DS neerpent. Of je DS als dicteerapparaat gebruikt, wat de ingebouwde microfoon mogelijk maakt. Of misschien je DS gebruiken als een mobiele telefoon, waar je SIM-kaart in de module zit (en waar de module in de expansion slot zit), en de cijfers en toetsen gewoon aantikt op de onderste scherm op de DS. Misschien is het moeilijk telefoneren (denk N-gage), maar dan weer de perfecte apparaat om SMSjes en versturen/ontvangen!

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de games. Hier zou je ook weinig verwachten, maar wat er tot nu toe ontwikkeld is verbijsterend. Kijk zelf maar naar de DS demonstratie filmpjes (zie onderaan).

Verder heeft de DS een bootmenu, waarbij je de instellingen kan vinden en veranderen zoals touch screen calibratie, klok en alarm instellingen, op welke scherm je de GBA spel wilt zien (omdat deze maar 1 scherm kunnen gebruiken), etc.
Daarnaast kan je kiezen of je PictoChat wilt starten (zie PictoChat), een GBA game wilt booten, DS game wilt booten.

Ik raad je sterk aan om de demonstratie filmpjes te bekijken @ Gamespot!!!

Volgende spellen zijn het meest interesant:

Super Mario 64 DS (met verslavende touchscreen mini-games!)
Metroid Prime (FPS touch screen precisie control)
Puppy Times (gebruik van touch screen en mic - HEEL INDRUKWEKKEND)
Spider-man 2 (mix van 2D/3D, indrukwekkende graphics)

Voor de filmpjes, klik stream for free.

FAQ

:? Hoe duur is zo'n ding?!
De Nintendo DS kost $149.99 en de games rond $29.99 in de VS. Dit kan in Europa verschillen.

:? Release date?
Noord-Amerika: UIT
Japan: UIT
Europa: 2005, hoogst waarschijnlijk Maart 2005

:? Wat krijg je allemaal in de pakket?
Dat verschilt, terwijl de DS regio-vrij is. Voor Noord-Amerika, een gloednieuwe, glanzende DS, een demo van Metroid Prime: First Hunt, adapter, paar extra stylussen. Voor Japan, hetzelfde, maar zonder de Metroid Prime demo!

:? Is er nog wat informatie over de kwaliteit van de DS? Hoe voelt het aan, etc?
Zie de IGN hands-on van de DS

:? Hoe goed zijn de graphics?
Beter dan de Nintendo 64, zie hier voor een vergelijking tussen Dreamcast, Gamecube en DS.

:? Kan je hiermee online?
Niet out-of-the-box, maar de mensen van TeamXLink werken hieraan. Het is bijna zeker dat je met een Nintendo DS online kan. Hoe dat moet is nog onbekend.

:? Kan je er nog meer mee?
Nog niet, binnenkort krijgen we Linux op de Nintendo DS. Details nog onbekend.

:? Nog wat c0ols te melden?
De mensen van WarpPipe zijn met iets bezig, zie http://www.demasked.com
Er is gespeculeerd over GPS, een globale Nintendo DS netwerk. Wie weet wat het wordt. De DS is zo ver ik weet ook nog aan te sluiten op internet.

:? Wordt het niet weer zo'n kiddy handheld zoals alle andere Gameboy's?
Nintendo richt de DS op mensen van 5-95 jaar, maar de games voor de DS zullen het ook wel bepalen.

:? De Nintendo DS is niet de opvolger van de Gameboy Advance?
Volgens Nintendo niet, maar het is wel backwards compatible met alle Gameboy Advance games, niet met originele Gameboy of Gameboy Color games. Multiplayer met een Gameboy Advance titel lukt niet (geen linkport).

:? Gaat dit floppen als de VirtualBoy?
Nee, op het moment vliegen ze als broodjes over de toonbank.

Nog wat meer informatie...

http://www.dsnews.co.uk - veel info, veel updates per dag
http://www.gamespot.com - gameplay demonstraties!
http://ds.ign.com - veel info, plaatjes van de DS
http://www.nintendods.com - 'nuff said

Vorige topic:
Het Nintendo DS topic *
Het Nintendo DS topic deel 2

Hier graag verder.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ultrasupreme/ds2.png

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 09-12-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 19:44
ok, als ik een ds wil bestellen wil ik wel de amerikaanse met metroid prime demo..

op lik sang Nintendo DS [with $20 Coupon] 110V maar wtf is 20 $ coupon ?

weet iemand nog een andere site ? waar ik de amerikaanse kan bestellen.. en waar die misschien nog op voorrraad is ?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-04 19:04
warchaser schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:01:
ok, als ik een ds wil bestellen wil ik wel de amerikaanse met metroid prime demo..

op lik sang Nintendo DS [with $20 Coupon] 110V maar wtf is 20 $ coupon ?

weet iemand nog een andere site ? waar ik de amerikaanse kan bestellen.. en waar die misschien nog op voorrraad is ?? :9~
Met die coupon kan je als je wat anders besteld op die site 20$ korting krijgen. Dus als je mario erbij besteld, en je gebruikt die coupon daarvoor, is mario 20$ goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Milenco schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:04:
[...]

Met die coupon kan je als je wat anders besteld op die site 20$ korting krijgen. Dus als je mario erbij besteld, en je gebruikt die coupon daarvoor, is mario 20$ goedkoper :)
Vet cool ! :P, die wou ik er ook bij namelijk :P... maaruh je weet toevallig geen site waar ik hem nog kan bestelle ???

en als je gewoon de amerikaanse bestelt op play-asia.com of lik-sang.com krijg je der tog ook gewoon metroid prime demo derbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg zijn ze vandaag bij me aan de deur geweest met mijn DS was niemand er. :P

Nou ja dan morgen maar ophalen, krijg ik gelijk Mario 64 DS binnen. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

Ben toch benieuw wanneer die zwarte uitkomt, persoonlijk heb ik liever een zwarte.
Hoe zat dat nou ook alweer met die 110v, gewoon een converter gebruiken oid ?

Wellicht als hij in NL uit is haal ik hem toch uit het buitenland denk ik.., scheelt me wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Converter of gewoon de GBA adapter gebruiken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Anoniem: 64476 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:39:
Ben toch benieuw wanneer die zwarte uitkomt, persoonlijk heb ik liever een zwarte.
Hoe zat dat nou ook alweer met die 110v, gewoon een converter gebruiken oid ?

Wellicht als hij in NL uit is haal ik hem toch uit het buitenland denk ik.., scheelt me wat geld.
Je kan er een 110V -> 230V converter achtergooien, maar je kan (imo) beter een GBA SP adapter kopen (een Nederlandse adapter dus, gewoon bij je lokale gamestore). Kost een 10tje ofzo, maar dan heb je wel een perfect passende adapter zonder dat je iedere keer zo'n converter ding moet meesleuren.
warchaser schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:05:
[...]

Vet cool ! :P, die wou ik er ook bij namelijk :P... maaruh je weet toevallig geen site waar ik hem nog kan bestelle ???

en als je gewoon de amerikaanse bestelt op play-asia.com of lik-sang.com krijg je der tog ook gewoon metroid prime demo derbij ?
Als je de Amerikaanse besteld krijg je inderdaad MP erbij..maar..de USA is bijna overal uitverkocht, bij lik-sang en playasia duurt het nog zeker een paar weken voordat ze de USA kunnen shippen. De Japanse versie is naar mijn weten nog niet uitverkocht...
schnumi schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:11:
Damn zeg zijn ze vandaag bij me aan de deur geweest met mijn DS was niemand er. :P

Nou ja dan morgen maar ophalen, krijg ik gelijk Mario 64 DS binnen. 8)
Haha, gefeliciteerd! :)

Helaas voor mij geen pakketje vandaag. Morgen is er weer een dag, en ik hoop dat die er dan bij zit. Helaas heb ik geen tracking number dus ik kan niet zien waar die nu ongeveer is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-04 10:11
Binz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:53[/message]:
Mijn status is bij Lik-Sang al drie dagen PREPARING ORDER.

Maar mijn CC is wel al afgeschreven, beetje vreemd.....

edit: waarschijnlijk omdat ik expliciet om mario64 (US) gevraagd heb ipv (JPN)
komt waarschijnlijk deze week binnen.
Mijn order is helemaal rond en de DS ligt klaar, maar..... Toen ik bestelde ging ik voor het aluminium beschermdoos. Ik meen dat de beschikbaarheidsdatum toen vastgesteld was op 2 december. Nu staat die datum op 26 december! Dat is mooi pet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

warchaser schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:05:
[...]

De amerikaanse versie is overal uitverkocht en zal dit jaar niet meer aangevuld kunnen worden.
Houd er ook rekening mee dat de metroid hunters demo enkel bij de eerste serie ds-en zit dus waarschijnlijk niet meer bij de nieuwe voorraad van nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@Apnia the same here. Groen bij pictochat, rood bij metroid.

Maar ook wel logisch dat het rood is, er is geen verbinding met een access point ofzo he.

waarom wel bij picto weet ik natuurlijk ook niet

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 17:14

Wekkie

Yeah

Anoniem: 5577 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:18:
[...]

De amerikaanse versie is overal uitverkocht en zal dit jaar niet meer aangevuld kunnen worden.
Houd er ook rekening mee dat de metroid hunters demo enkel bij de eerste serie ds-en zit dus waarschijnlijk niet meer bij de nieuwe voorraad van nintendo.
Dat zou knap rot zijn, zo'n demo is nou juist zo leuk :'(

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107065

ik ben er niet echt gek van van die DS...
hoewel ik zelf meer houd van gameplay dan van grafics zie ik hier niet genoeg verneiuwing om voor mij echt super intresant te zijn...

ik zie in dit inzicht liever een PSP in mijn gretige handjes verschijnen...

maar dat is mijn mening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

En wat zou er in de psp dan wel nieuw zijn?

Volgens mij is de DS juist vernieuwnd door 2 schermen met eentje daarvan touchscreen....
Geef mij maar een zwarte DS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
wat is het verschil dan als je de japanse versie besteld? heb je dan een japanse DS met japanse menu's, japanse pico-chat, japans boekje ? enz enz.. want van japans snap ik natuurlijk niks! :P

en misschien kan ik dan de mp demo kopen van iemand die um niet leuk vind ?? :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Anoniem: 114616 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:08:
En wat zou er in de psp dan wel nieuw zijn?

Volgens mij is de DS juist vernieuwnd door 2 schermen met eentje daarvan touchscreen....
Geef mij maar een zwarte DS _/-\o_
Mja, het voordeel van de PSP is onder andere de betere graphics. Verder heeft Sony (en MS) naar mijn idee een wat bredere steun van de gameindustrie, terwijl je bij Nintendo veel meer 'inteelt' spellen ziet verschijnen (Mario, Donkey Kong, Zelda, Pokemon, etc). Niets mis mee, maar ik zou persoonlijk ook wel coole titels voor de PS2 en XBOX naar de GC zien verschijnen (bijvoorbeeld Burnout 3).

* Milenco gaat toch voor de DS, want aan de PSP zitten ook genoeg negatieve kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
warchaser schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:10:
wat is het verschil dan als je de japanse versie besteld? heb je dan een japanse DS met japanse menu's, japanse pico-chat, japans boekje ? enz enz.. want van japans snap ik natuurlijk niks! :P

en misschien kan ik dan de mp demo kopen van iemand die um niet leuk vind ?? :D:D
De Japanse versie heeft standaard Japans als taal, maar op de site van nintendo staat wel uitgelegd op welke icoontjes je moet rammen om de taal te veranderen. Daar kom je met een beetje prutsen zelf ook wel achter.

Daarnaast hoor ik van veel mensen dat de MP demo nogal tegenvalt, dat die na 3 keer spelen al niet meer leuk is. Ik zou dus nog maar even overwegen om zoiets te gaan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

warchaser schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:10:

US=mooeie doos + MP: first hunt
jap=verhuisdoos

ALLE DS-en hebben 6 (of waren het er 8 :? ) talen die je gewoon kan instellen.

Ze zijn VOLLEDIG regio vrij....je kan dus picto-chatten tussen JAP versie en US etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
oooooooo, dan ga ik gewoon de japanese versie bestelle denk ik :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Verschil tussen US en Japanse doos in startpost gezet (wat krijg je allemaal in de pakket -FAQ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Over the last few days TheDaddy was successfull at tunneling pictochat.
Some of you might have heard about it before. Alot of work still needs to be done to get Metroid/marioDS working, and raise compatibility, but its looking promissing.
http://www.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?t=4485

Ontwikkeling lijkt erg snel te gaan...!

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan me niet snel genoeg gaan....hopen dat het zo snel mogelijk klaar is, kunnen mensen die jap versie hebben ook metroid checken ^_^!

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om z'n mede GoT-ters rustig te houden door een webcam op z'n DS te zetten. Liefst terwijl hij/zij aan het spelen is :?

SOMMIGE KUNNEN ECHT NIET WACHTEN.....waaronder ik dus =P

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 02-12-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Anoniem: 6193 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:47:
Kan me niet snel genoeg gaan....hopen dat het zo snel mogelijk klaar is, kunnen mensen die jap versie hebben ook metroid checken ^_^!

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om z'n mede GoT-ters rustig te houden door een webcam op z'n DS te zetten. Liefst terwijl hij/zij aan het spelen is :?

SOMMIGE KUNNEN ECHT NIET WACHTEN.....waaronder ik dus =P
Jaaaa, webcam webcam... Ik zou ds ook graag online zien. Zou het echt te gek vinden. No-line ds'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

SilverBolt, lachen dat onze NDS'en samen hebben gereisd. Jammer dat ik moest werken en hem dus nog niet heb...
Maar morgen wordt hij op mijn werk afgeleverd!

Even die link opduiken voor de taalinstellingen. Welke Nintendo site had die tutorial?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

Waar kan ik hem bestellen uit amerika :) ?

kan ik daar dan gelijk games bij kopen ?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 02-12-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:38:
SilverBolt, lachen dat onze NDS'en samen hebben gereisd. Jammer dat ik moest werken en hem dus nog niet heb...
Maar morgen wordt hij op mijn werk afgeleverd!

Even die link opduiken voor de taalinstellingen. Welke Nintendo site had die tutorial?
http://www.nintendo.com/consumer/systems/ds/settings.jsp

enne, check ff vorige deel voor import sites. Enige in US zelf (eigenlijk canada) die ik ken is DVDboxoffice.com

SilverBolt -> ben je nog geintresseerd in Spiderman 2 voor 35 Euro? Evt op te halen in a'dam!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 02-12-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680

kheb er maar 4 gekocht bij www.play-asia.com kank er nog een paar verkopen hoe snel is de verzending eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:11:
kheb er maar 4 gekocht bij www.play-asia.com kank er nog een paar verkopen hoe snel is de verzending eigenlijk?
als je opgelet had 2-4 dagen tegen een erg hoog tarrief.

welke versies? spellen erbij? prijs?

Vergelijking tussen DS dozen:

Mooie US doos:
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/ds/DSCF0010.JPG

Lelijke Japanse verhuisdoos
Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/forums/ds2.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 02-12-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Hey iedereen,

ik heb vandaag een mail terug gekregen.

en ze hebben nog wel voorraad maar weet niet precies hoeveel dat hebben ze namelijk niet gezegd |:(

ik wacht nu de volgende mail van hun, hoop dat ik snel een reactie krijg van hun.

als ik meer nieuws heb dan laat ik jullie weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:11:
Als ik er geen kan krijgen via www.play-asia.com wil ik er wel 1 van jouw kopen :) Waar woon je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Het is maar wat je mooi vindt...
Gewoon een saaie render met veel te veel rommel eromheen.
Lelijke Japanse verhuisdoos
Ik vind die verhuisdoos toch mooier. ;) Die twee rode vierkanten blijven nog wel een tijdje op je netvlies gebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-04 13:16
Anoniem: 130171 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:34:
Hey iedereen,

en ze hebben nog wel voorraad maar weet niet precies hoeveel dat hebben ze namelijk niet gezegd |:(

ik wacht nu de volgende mail van hun, hoop dat ik snel een reactie krijg van hun.

ik wacht met spanning af :p (ben vast niet de enige)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Krijg je toevallig ook sterren bij de games of DS zelf? (zelfde sterren als bij de gamecube....) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
als iemand der nog een te koop heeft, koop ik hem wel. Mits de prijs niet te duur is natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:02:
[...]

http://www.nintendo.com/consumer/systems/ds/settings.jsp

enne, check ff vorige deel voor import sites. Enige in US zelf (eigenlijk canada) die ik ken is DVDboxoffice.com

SilverBolt -> ben je nog geintresseerd in Spiderman 2 voor 35 Euro? Evt op te halen in a'dam!
Nee sorry ik hem met 2 vrienden een bestelling gedaan voor wat games waardoor het goedkoper voor me is dan hem van jouw te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 21:05

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Toch ben ik even benieuwd... ik heb op 15/11 mijn order bij importmadness geplaatst. Nog geen bericht gehad dat hij verstuurd is, helaasch. Wie heeft rond die tijd ook een bestelling geplaatst voor de NDS, en al wél een bevestiging gehad van ze?

Ben benieuwd! :)

[edit]
RAAAAARGH! Krijg net antwoord terug dat mijn creditcard declined zou zijn, fijn dat ze dat ff direct mailen (maar niet heus, ik had ze zelf maar een mail gestuurd met de vraag waarom ik nog niets ontvangen heb... krijg ik dit als antwoord)

Raar. En dat terwijl mijn worldpay-confirmation (de toko die betalingen afhandelt voor creditcards voor bestellingen op importmadness.com) zegt dat alles in orde is... weird!

Ik heb ze om opheldering gevraagd... To be continued... :(

[ Voor 49% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 03-12-2004 10:43 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

Zijn die jap ds-en eigenlijk nog een beetje te krijgen of staat daar ook al een fikse wachtrij voor?
En kan de jap versie van mario nou ook in het engels gezet worden? Daar hoor ik ook steeds tegenstrijdige dingen over.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

rajackar schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:03:
Zijn die jap ds-en eigenlijk nog een beetje te krijgen of staat daar ook al een fikse wachtrij voor?
En kan de jap versie van mario nou ook in het engels gezet worden? Daar hoor ik ook steeds tegenstrijdige dingen over.
Silverbolt jij hebt een JAP DS. Zou dit even 100% kunnen verhelderen? (mijn DS is er nog niet :(, zal ik toch gewoon moeten werken vandaag....

Edit: Dit bericht brengt ook opheldering. Daarnaast ook goed nieuws voor mensen die hem nog bij Play-Asia willen bestellen. Verzendkosten vallen nog best mee en je hebt hem dan ook binnen 3 dagen!

[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 03-12-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:29:
[...]

Silverbolt jij hebt een JAP DS. Zou dit even 100% kunnen verhelderen? (mijn DS is er nog niet :(, zal ik toch gewoon moeten werken vandaag....

Edit: Dit bericht brengt ook opheldering. Daarnaast ook goed nieuws voor mensen die hem nog bij Play-Asia willen bestellen. Verzendkosten vallen nog best mee en je hebt hem dan ook binnen 3 dagen!
Ik heb een usa mario64Ds dus daar kan ik helaas niks over zeggen.
De jap Ds is makkelijk op engels in te stellen met de link naar de nintendo site hier ergens boven.
De japanse versie is nog goed te krijgen bij play-asia let enekel wel op dat de prijs van de DS daar met $20 is gestegen naar $189 ipv de $169 die ik ervoor betaald heb met mijn pre-order
Ook zijn japanse games $10 duurder dan de usa games raar genoeg.

Ik vind zelf trouwens de japanse boxart vele malen mooier, minder flashy/patserig en meer stijl zoals een apple verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 22:58

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ben het helemaal met SilverBolt eens... ik vind die amerikaanse (heb ik) zo 90's ;)
De Japanse is gewoon slick gedesigned =)
Iemand ruilen? =)
aaap schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:56:
Krijg je toevallig ook sterren bij de games of DS zelf? (zelfde sterren als bij de gamecube....) ?
Ik heb niks gezien.. maar weet ook niet wat je bedoeld (heb geen cube) maar heb echt niks gezien...

En IEMAND MET METROID HELP ME
Kan iemand met metroid even testen als je Create Game doet bij multiplayer en wacht op andere users hoe dan het netwerksignaal is.. bij mij is 't rood met geen enkel wit streepje.. als ik in een pictochat room zit is 't groen met alle streepjes wit... kan iemand dit puh-leeeeeese ff nagaan? =)

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 03-12-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

[url=madeyalook]Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/ds1_small.jpg[/url]
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/2ds_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/dsl_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/dsr_small.jpg
(klik voor groot)

[ Voor 42% gewijzigd door RSP op 03-12-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:48

RayNbow

Kirika <3

aaap schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:56:
Al zou je sterren/punten krijgen, je kan ze niet gebruiken voor je Nederlandse Nintendo VIP account.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17

NoTimeRemains

I know

hoezo kewl! :9~

damn eik wil ik uhm ook!

we hebben met de boi's wel al een nieuw woord geintroduceerd; ipv MSN'en -> DS'en
"ey ik DS je vanavond", "zullen we een DSje doen strax?" en de alltime favourite "ik ga ff me vriendin DS'en, bye"

[ Voor 14% gewijzigd door NoTimeRemains op 03-12-2004 11:18 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Na 't weekend kunnen we ook fijn "getunneld" pictochatten overigens, iemand bij teamxlink heeft 't al gefixxed en is nu 'n progje aan 't schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

portable gaming console w/ 2 LCD screens
• ARM9 67 Mhz Main CPU
• 120K Polygons/sec
• 30M/s pixel fillrate
• 4 Mbytes RAM
• ARM7 16.8 Mhz Secondary CPU
• 2-D: 4 backgrounds, 128 sprites
• GBA backwards compatible
• Wireless multiplayer for up to 16 players
• Game stored on rewriteable media up to 1GB
• region free (plays Nintendo DS™ and Gameboy™ games from all regions.
• Language: English, French, Italian, German, Spanish, Japanese
Wireless compatibility to US Nintendo DS™ consoles.

Er staat Wireless compatibility to US Nintendo DS™; consoles.
Als een vriend van me hem later in nederland koopt,kan ik dan gewoon met hem gamen :) ?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 03-12-2004 11:47 . Reden: verduidelijke ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:51

Wiebbe

<none />

HIValicious schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:17:
hoezo kewl! :9~

damn eik wil ik uhm ook!

we hebben met de boi's wel al een nieuw woord geintroduceerd; ipv MSN'en -> DS'en
"ey ik DS je vanavond", "zullen we een DSje doen strax?" en de alltime favourite "ik ga ff me vriendin DS'en, bye"
touching is good :P

[ Voor 10% gewijzigd door Wiebbe op 03-12-2004 11:59 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 88553 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:46:
Als een vriend van me hem later in nederland koopt,kan ik dan gewoon met hem gamen :) ?
ja hoor, alleen weet ik niet hoe het gaat als je 'n game hebt die vereist dat bijde ds'en een gamecart hebben. maar aangezien het allemaal via hetzelfde protocol gaat zal er geen probleem zijn met de multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:51

Wiebbe

<none />

• ARM9 67 Mhz Main CPU
• 120K Polygons/sec
• 30M/s pixel fillrate
• 4 Mbytes RAM

als je even wat posts van het vorige topic had gezocht, had je kunnen lezen dat er compatibiliteit is tussen de DS'en. Is getest door play asia en aangezien het precies dezelfde consoles zijn leek het me al sterk dat het niet zou werken :P

enige wat problemen kan leveren is bijv een US mario 64 DS tegen een Jap mario 64 DS...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er zitten érg veel taalfouten in de TS. (en het is niet bepaald een objectieve TS)

En vermeld ook even dat multiplayer GBA games níet werken (en multiplayermodes ook niet)

[ Voor 36% gewijzigd door pagani op 03-12-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:00:
[...]

als je even wat posts van het vorige topic had gezocht, had je kunnen lezen dat er compatibiliteit is tussen de DS'en. Is getest door play asia en aangezien het precies dezelfde consoles zijn leek het me al sterk dat het niet zou werken :P

enige wat problemen kan leveren is bijv een US mario 64 DS tegen een Jap mario 64 DS...
Uhm > die japanse mario is echt japans ? geen instel mogelijkheid voor engels ?
Ja oke ,dat zal wel 100% japans zijn.

Maar dat is niet echt erg toch ? of kom ik dan niet eens door de menutjes heen ?

ik heb de nintendo ds ook bestelt :)

1 US$ 189.00 - 142.50 EUR Nintendo DS < ///
4 US$ 6.99 - 5.30 EUR Liquid Crystal Filter DS < ///
5 US$ 48.90 - 36.90 EUR The Urbz: Sims in the City < ///
6 US$ 14.90 - 11.23 EUR Multi Pouch DS (silver) < ///
7 US$ 6.99 - 5.30 EUR JA-30 Power Converter < ///

Totaal
5 US$ 48,90
1 US$ 189.00
6 US$ 14.90
4 US$ 6.99
7 US$ 6.99
=
US$ 266,78 = 201,23 EUR

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 03-12-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124174

groot onhandig en duur zijn de toverwoorden voor dit apparaat

Toelichting:
Groot: je neemt hem niet makkelijk overal mee naar toe.
Onhandig: ik zie het niet zitten om met een pennetje te spelen en dan die rechterknopjes te gebruiken.
Duur: ik heb het er niet voor over, koop dan een ps2 of een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

RSP schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:24:
[url=madeyalook][afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(klik voor groot)
aaaahhhhh noline you're a god =D
Wanneer wordt ie groen bij de host? Als er eentje joined zeker...
• ARM9 67 Mhz Main CPU
• 120K Polygons/sec
• 30M/s pixel fillrate
• 4 Mbytes RAM

Devies is KOOP NOG GEEN HARDWARE =)
Dat wil je nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120741

eindelijk mail van IM terug of ik al een tracking number gehad heb ze zullen em dus snel op sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 88553 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:48:
[...]

Uhm > die japanse mario is echt japans ? geen instel mogelijkheid voor engels ?
Ja oke ,dat zal wel 100% japans zijn.

Maar dat is niet echt erg toch ? of kom ik dan niet eens door de menutjes heen ?
Nee, er zit mogelijk verschil in de multiplayercode wat dan problemen kan geven. Je kunt het spel gewoon in het Engels spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

@Commdate : Kan je die fotos niet ff resizen aub ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:57

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 124174 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:52:
groot onhandig en duur zijn de toverwoorden voor dit apparaat

Toelichting:
Groot: je neemt hem niet makkelijk overal mee naar toe.
Onhandig: ik zie het niet zitten om met een pennetje te spelen en dan die rechterknopjes te gebruiken.
Duur: ik heb het er niet voor over, koop dan een ps2 of een xbox
Huh? Hij is net zo groot als een oude GBA en die kon ik vrij makkelijk in mijn broekzak of jaszak kwijt. De spellen worden zo ontworpen dat je nooit de rechterknoppen en het pennetje tegelijk moet gebruiken, tenzij je linkshandig bent(dan hoef je de rechterknoppen niet te gebruiken). Dus dat gaat ook al niet op. Je laatste punt van kritiek is persoonlijk, maar ik kan geen PS2, Xbox of zelfs een GameCube spelen als ik onderweg ben met de trein.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124174

MetroidPrime schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:06:
[...]

Huh? Hij is net zo groot als een oude GBA en die kon ik vrij makkelijk in mijn broekzak of jaszak kwijt. De spellen worden zo ontworpen dat je nooit de rechterknoppen en het pennetje tegelijk moet gebruiken, tenzij je linkshandig bent(dan hoef je de rechterknoppen niet te gebruiken). Dus dat gaat ook al niet op. Je laatste punt van kritiek is persoonlijk, maar ik kan geen PS2, Xbox of zelfs een GameCube spelen als ik onderweg ben met de trein.
Het is ook een mening dat klopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:06:
[...]

Hij is wel dikker B)

Ign heeft trouwens wel kritiek op het spelen met het pennetje én het touch screen, pennetje is namelijk té onnatuurlijk en de touch screen geeft (logisch) geen gevoel van hoe ver je drukt etc. waardoor je een beetje te zweverig stuurt.

En een ps2 of xbox heeft geen ene reet met een portable te maken, dat ben ik met je eens :)
Anoniem: 124174 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:08:
[...]

Het is ook een mening dat klopt. ;)
Wat betreft de xbox/ps2 dus niet, klinklare onzin. Is hetzelfde als een auto is lomp en duur dus koop ik maar een huis om van A naar B te komen :P

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 03-12-2004 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21

S2S

Okay wat DS Xlink nieuws, dit is wat ik mag vertellen en ik vertel het het eerst hier, niemand anders heeft het nog.

a.) metroid was used
b.) ~100ms ping
c.) smooth
d.) at moment, does not use kaiEngine - seperate app
e.) working on solution for *all* users - not just linux and mac - this will *work* too
*f.) dont buy anything yet

*Wat we hiermee bedoelen is, koop nog geen wi-fi kaarten/access points etc... voor je pc.

[ Voor 14% gewijzigd door S2S op 03-12-2004 13:24 ]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 30-03 09:33
Is er al een US versie van Touch! Made in Wario of is de JAP versie ook met engelse tekst?

Zo ja dat bestel ik ff een ds via play-asia :D

edit:

Weet iemand hoeveel het verzenden bij play-asia kost?

[ Voor 21% gewijzigd door [FrEEzEr] op 03-12-2004 13:25 ]

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
[FrEEzEr] schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:22:
Is er al een US versie van Touch! Made in Wario of is de JAP versie ook met engelse tekst?

Zo ja dat bestel ik ff een ds via play-asia :D

edit:

Teksten zijn voorzover ik weet alleen in het Japans.

Voor de verzendkosten: stop de producten in 't winkelwagentje en klik op 'My cart'. Vervolgens kun je de mogelijke verzendopties bekijken voordat je het afrekent. (goedkoopste is zo te zien $ 2,60 = ~€ 2,00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Play-asia Japanse release

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00007.0014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Bij mij werkte dat niet maar heb ff een account aangemaakt en kwam erachter dat het 27 euro is.

Maar heb nog een vraag: De US DS kan je gewoon op een nederlandse SP adapter aansluiten. Kan dit ook met een JAP DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
[FrEEzEr] schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:50:Maar heb nog een vraag: De US DS kan je gewoon op een nederlandse SP adapter aansluiten. Kan dit ook met een JAP DS?
Ja, dat kan gewoon. Op de Japanse DS adapter staat "OUTPUT: DC 5.2 V 320 mA", dit staat ook op de Europese SP adapter én de aansluiting van de SP en DS is gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:52

DoctorV64

Cosmopoliet

Anoniem: 130171 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:34:
Hey iedereen,

Ik heb ook interesse voor zo'n pakket via jou :D ik loop te kwijlen als ik de foto's zo zie.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Little Bear schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:36:
the same here. Groen bij pictochat, rood bij metroid.

Maar ook wel logisch dat het rood is, er is geen verbinding met een access point ofzo he.

waarom wel bij picto weet ik natuurlijk ook niet
Wel effe lezen he 8)7

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Hij is vanochtend verstuurd! 11.08

Helaas komt ie dus volgende week bij m'n ouders thuis. Ik ben daar pas volgende week vrijdag avond weer.

Ach ja geduld is een schone zaak, ene.... voorpret is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[FrEEzEr] schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:50:
Bij mij werkte dat niet maar heb ff een account aangemaakt en kwam erachter dat het 27 euro is.

Maar heb nog een vraag: De US DS kan je gewoon op een nederlandse SP adapter aansluiten. Kan dit ook met een JAP DS?
Europese adapter werkt prima, ik heb er gister een gekocht van bigben voor 9,99 en mijn japanse ds was in 2 uur opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
apNia schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:55:
[...]

aaaahhhhh noline you're a god =D
Wanneer wordt ie groen bij de host? Als er eentje joined zeker...

[...]
Devies is KOOP NOG GEEN HARDWARE =)
Dat wil je nog niet...
Niet stiekem Nederlands praten op het xlink forum he ;)

* Milenco heeft z'n NDS vandaag ook niet mogen ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
hahah Milenco jij bent snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Oei, dit zou echt vet zijn als we via internet onze DS-en kunnen verbinden! Koop nog geen hardware, maar ik ga er al wel vast voor sparen :D

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

hee s2s, niet zo geheimzinnig :) meer info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Icelus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:57:
[...]
Ja, dat kan gewoon. Op de Japanse DS adapter staat "OUTPUT: DC 5.2 V 320 mA", dit staat ook op de Europese SP adapter én de aansluiting van de SP en DS is gelijk.
Anoniem: 5577 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:33:
[...]

Europese adapter werkt prima, ik heb er gister een gekocht van bigben voor 9,99 en mijn japanse ds was in 2 uur opgeladen.
Ok bedankt voor dit antwoord :)

En welke verzendmethode zal volgens jullie de minste pakkans bij de douane opleveren: UPS of EMS Speedpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

RSP schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:34:
hee s2s, niet zo geheimzinnig :) meer info!
Sorry dat mag ik niet, dit is wat ik mocht vertellen, het komt allemaal goed.

Op ons forum is nu ook een thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wheee ! Net m’n bestelling geplaatst bij play-asia !
Shipping date == 6 december :Y)

(UPS overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
[FrEEzEr] schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:39:
[...]

[...]

Ok bedankt voor dit antwoord :)

En welke verzendmethode zal volgens jullie de minste pakkans bij de douane opleveren: UPS of EMS Speedpost?
Ik denk UPS, volgens verlopen de pakketjes die bij UPS, DHL, FedEx worden aangeboden elk via hun eigen netwerk. Dus niet "direct" via de TPG, waar geloof ik 9 van de 10 pakketjes erui worden gevist :P

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Als iemand hier toevallig nog wat DSjes heeft geimport en die wil verkopen. Ik wil er heel graag 1! En als het kan 3 (voor wat kenissen)

Ook andere sites oid waar ik zonder CC kan betalen zijn welkom :P
(Wel voor januari bedoel ik dan ;))
/edit
dat pakket van die gast lijkt me wel wat :9

[ Voor 12% gewijzigd door Xrenity op 03-12-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Xrenity schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:56:
Als iemand hier toevallig nog wat DSjes heeft geimport en die wil verkopen. Ik wil er heel graag 1! En als het kan 3 (voor wat kenissen)

Ook andere sites oid waar ik zonder CC kan betalen zijn welkom :P
(Wel voor januari bedoel ik dan ;))
/edit
dat pakket van die gast lijkt me wel wat :9
Misschien kun je nog bij Illusion Games in Hoofddorp bestellen.
Adres uit vorige topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Icelus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:14:
[...]

Misschien kun je nog bij Illusion Games in Hoofddorp bestellen.
Adres uit vorige topic
mja maar dat is:
- ver weg voor moi
- Japanse versie

Dan wacht ik wel weer op de US versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

AAAARRRRGGGGHHHH!!!!

Net mijn NDS opgehaald en mijn ergste vrees is uitgekomen....ik heb een dode pixel :(

Baal ik echt enorm van. Eens mailen met Play-asia, wellicht heb ik vies veel geluk.

Op zich is hij normaal niet bepaald zichtbaar maar bij mijn GBA zag ik hem meteen :'(

Nog bidden dat het een slapende pixel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ik ga hem zometeen bestellen op Play-asia.com, alleen nog wat vraagjes

Als ik hem bestel, kan ik m'n DS dan op USA instellen.. zodat ik het kan lezen.
Krijg ik een leesbaar boekje.
Kan ik gewoon spellen spelen, usa spellen..
Kan ik ook tegen andere DS'en of alleen tegen japanse..
En ik moet met UPS bestellen he ?

zoo :P please antwoord :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dude.. lees de topic anders ff door..
AL je vragen staan nl gewoon in de openingspost.

zoo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

warchaser schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:57:
ik ga hem zometeen bestellen op Play-asia.com, alleen nog wat vraagjes

Als ik hem bestel, kan ik m'n DS dan op USA instellen.. zodat ik het kan lezen.
Krijg ik een leesbaar boekje.
Kan ik gewoon spellen spelen, usa spellen..
Kan ik ook tegen andere DS'en of alleen tegen japanse..
En ik moet met UPS bestellen he ?

zoo :P please antwoord :D:D
Ehhh, al deze vragen zijn volgens mij op deze zelfde pagina beantwoord!

Maar vooruit: Boekje is Japans. Verder zijn alle NDS'en hetzelfde en kunnen ze alle 'soorten' spellen spelen. Taal is dus op engels in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ok, boekje boeit niet veel, daar kom ik wel uit..

der staat bij bestelling Economy Air box,15,29 euro. UPs 26,51, EMs speedpost 27,67 .. welke is het beste denken jullie ?

[ Voor 57% gewijzigd door warchaser op 03-12-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130183

'k Heb em via UPS, dat is wel ok denk ik.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
maar als ik UPS bestel kan ik net zo goed EMS speedpost doen tog? is het er sneller, en kost maar 1 euro meer...

of word het dan geschept door de douane ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Doe zelf ’s wat research man :P (NOI)
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-helpshippingoptions.html

2-4 dagen of 1-3 dagen.
’t Is nou toch weekend, dus dat maakt ook geen hol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:41:
AAAARRRRGGGGHHHH!!!!

Net mijn NDS opgehaald en mijn ergste vrees is uitgekomen....ik heb een dode pixel :(

Baal ik echt enorm van. Eens mailen met Play-asia, wellicht heb ik vies veel geluk.

Op zich is hij normaal niet bepaald zichtbaar maar bij mijn GBA zag ik hem meteen :'(

Nog bidden dat het een slapende pixel is...
Balen,

Ik hoop voor je dat het goed komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

om te beginnen wens ik jullie allemaal veel lol met jullie nieuwe aankoop :)

ik zit er nog over te twijfelen of ik een ds moet importen of wachten op de europese release.

ik vind het overigens wel jammer dat ze er geen analoge stick op hebben geplakt omdat het mij best moeilijk lijkt om met een pen te sturen enz.. ik zeg er wel bij dat ik nog niet zo;n ding in mijn had heb gehad.. dus mijn gedachte kan verandere.

en natuurlijk koop ik zo'n ding voor de oo zoo goeie nintendo games.

eerder in deze topic las ik dat op de nintendo consoles en handhelds meer games van nintendo uit worden gebracht..

dat is zo..

maar games van nintendo hebben mij van vroeger al heel erg aangesproken en helaas voor diegene vind ik nintendo ook 1 van de betere software huizen.

over het algemeen maken ze games die ik langer speel als andere games. ik bedoel mario 1,2,3, 64 enz enz.. die speel ik allemaal nog dagelijks :) natuurlijk ook de verschillende zelda's.

maar daar gaat deze topic niet over :)

ik wil misschien wel een nds overnemen van iemand hier die er meer besteld heeft.. wel aub eentje zonder dead pixels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb mijn Nintendo DS vandaag binnengekregen en het is echt een toppertje. :)

Metroid Hunter demo speelt echt superlekker met de thumbstrap, net een fps op de pc. Mario 64 DS krijg ik misschien morgen of maandag binnen.

Menu's zien er ook strak uit en het touchscreen is zeer accuraat. Volgens mij geen dode pixel voor zover ik het kon zien. Ga er ook niet naar zoeken want dan ga je je er alleen maar aan ergeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

ck2000nl schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:58:
[...]

Ik denk UPS, volgens verlopen de pakketjes die bij UPS, DHL, FedEx worden aangeboden elk via hun eigen netwerk. Dus niet "direct" via de TPG, waar geloof ik 9 van de 10 pakketjes erui worden gevist :P
Iig niet via Tnt daar heb ik vandaag een narekening van gelukkig maar 15 euro gekregen voor wat losse hardware.

Bij play heb ik ups gekozen en net maar ff een mailtje gestuurd of ze het als gift willen sturen niet geschoten is altijd mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

23 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52
Ik vroeg me af of het met de DS mogelijk is om je flashcard te gebruiken om gebackupte GBA spellen erop te spelen?

Ik heb in de andere topics gezocht, maar kan alleen reacties vinden van mensen die zeggen dat het zou moeten werken, zijn er mensen met een flashcard en die deze getest hebben op de DS??
Zo ja, vermeld dan ook ff het type card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

brokenp schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:42:
Ik vroeg me af of het met de DS mogelijk is om je flashcard te gebruiken om gebackupte GBA spellen erop te spelen?

Ik heb in de andere topics gezocht, maar kan alleen reacties vinden van mensen die zeggen dat het zou moeten werken, zijn er mensen met een flashcard en die deze getest hebben op de DS??
Zo ja, vermeld dan ook ff het type card
Ja het werkt, F2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/ds/3.jpg
Gister in japan, nu al in nederland. 5 DS'jes bij elkaar, is het geen mooi plaatje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
RSP schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 01:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister in japan, nu al in nederland. 5 DS'jes bij elkaar, is het geen mooi plaatje? :)
_o_

1 dag verzendtijd? :o :o :o

Ik wacht nu al 7 dagen op m'n Global Express Mail (3 - 5 business days) pakketje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

die US dsjes liggen al 'n weekje en 2 daagjes thuis maar die japanse kwamen nu pas overwaaien :)

Om 't nog ff nuttig te maken;
Urban Asphalt GT ziet er leuk uit, je moet het voorstellen als een soort racer voor de PSX maar dan 30 fps en zonder slowdown. Het speelde nog houterig maar dat komt waarschijnlijk doordat ik met de eerste de beste auto ging scheuren (een hummer ofzo) verder loopt het dus erg smooth en zien de omgevingen er gedetailleerd uit.
het speelt eigenlijk best lekker en ik zou 't best proberen als ik weer nieuwe DS games ga bestellen. maar niet voordat ik Wario heb natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Jep Asphalt is best cool, als je verder komt sturen de auto's beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat moet je met 5 ds'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:55
3 mooie plaatjes.....

Waar heb jij ze dan besteld RSP?

En ik moet zeggen dat ik die Japanse box-art toch eigelijk wel de mooiste vindt :9
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.