Het Nintendo DS topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.973 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Tr1gg3R schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 10:01:
[...]
En ik moet zeggen dat ik die Japanse box-art toch eigelijk wel de mooiste vindt :9
Inderdaad, die is veel strakker (heeft wel wat weg van de minimalistische boxart van de Sega Dreamcast Hardware thingies)...De US Boxart is echt lelijk, khoop niet dat we die in de EUR krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 04-12-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

S2S

Net kwamen mijn screencovers binnen werken prima, beeld is iets donkerder en de reflectie is weg en dat voor een prikkie 6 euro met verzenden uit China. Nu kan ik lekker raggen op het scherm :)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 23:37
Zijn die screencovers ook gemakkelijk weer te verwijderen zonder dat ze een plaklaagje achterlaten en zijn het deze: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-ewm-4-6.html ?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[FrEEzEr] schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:16:
Zijn die screencovers ook gemakkelijk weer te verwijderen zonder dat ze een plaklaagje achterlaten en zijn het deze: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-ewm-4-6.html ?
De covers zijn makkelijk te verwijderen en inderdaad laten niets achter, die van de link zijn het niet.

Maar deze http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-ez2.html heb ze ook daar gehaald.

Toen ik vorige week bestelde waren die andere er nog niet, en ik dacht ach 6 euro wat kan het mij schelen. Ze werken perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Hmmm.
Jammer dat de Metroid demo niet bij de Japanse zit. Anders had ik hem wel besteld... Nu maar wachten tot januari.
Trouwens, ik zie op lik-sang dat de Asian 220 volt is. Betekend dit dat je geen extra oplader nodig zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

220 ? uhm dat kan niet USA en JAP zijn beide 110, das de netspanning daar. Zal we een foutje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
S2S schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:26:
[...]

De covers zijn makkelijk te verwijderen en inderdaad laten niets achter, die van de link zijn het niet.

Maar deze http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-ez2.html heb ze ook daar gehaald.

Toen ik vorige week bestelde waren die andere er nog niet, en ik dacht ach 6 euro wat kan het mij schelen. Ze werken perfect
Top dan bestel ik ook zo'n screencover erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Xrenity schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:36:
Trouwens, ik zie op lik-sang dat de Asian 220 volt is. Betekend dit dat je geen extra oplader nodig zou hebben?
Ja, dat klopt. Japan is het enige Aziatische land dat geen 220V gebruikt. Dat betekent inderdaad dat je de oplader "direct" kan gebruiken (anders heb je een Europese SP-lader of step-down converter nodig).
Ik dacht dat men in Azië een bijna identiek stopcontact gebruikt maar dat je nog wel een verloopstekker nodig hebt.

Stopcontacten wereldwijd

[ Voor 19% gewijzigd door Icelus op 04-12-2004 12:48 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 14:21
Hmmm.
Jammer dat de Metroid demo niet bij de Japanse zit. Anders had ik hem wel besteld... Nu maar wachten tot januari.
zit daar dan wel de demo bij? De demo zou namelijk alleen bij de eerste verzending zitten.... toch?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Hmmm.
De metroid demo zit ook niet bij de asian versie enkel bij de eerste 500.000 USA units om hem te promoten iets wat in japan en azie niet hoeft omdat men daar gewoon blindlings nintendo koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:45:

ik vind het overigens wel jammer dat ze er geen analoge stick op hebben geplakt omdat het mij best moeilijk lijkt om met een pen te sturen enz.. ik zeg er wel bij dat ik nog niet zo;n ding in mijn had heb gehad.. dus mijn gedachte kan verandere.
Dat zou ik maar niet jammer vinden want dat zou het eerste onderedeel zijn wat kapot gaat en een controller vervang je nog wel ,maar een hele ds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Laatst online: 28-01 11:34
Ik had gelezen dat als je 2 DS-en wilt linken dat er maar 1 de game moet hebben. Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kezand schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:34:
Ik had gelezen dat als je 2 DS-en wilt linken dat er maar 1 de game moet hebben. Is dat zo?
Als je wilt multiplayeren dan hoef je idd maar 1 game te hebben. Die ander kan via ds download play gewoon meedoen dan :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 5577 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:49:
[...]

De metroid demo zit ook niet bij de asian versie enkel bij de eerste 500.000 USA units om hem te promoten iets wat in japan en azie niet hoeft omdat men daar gewoon blindlings nintendo koopt
Dus bij de volgende lading zit deze niet meer?
Dan toch maar zo'n japanse overwegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:06:
[...]

Iig niet via Tnt daar heb ik vandaag een narekening van gelukkig maar 15 euro gekregen voor wat losse hardware.

Bij play heb ik ups gekozen en net maar ff een mailtje gestuurd of ze het als gift willen sturen niet geschoten is altijd mis :+
Ff mezlef quoten ,maar kreeg net een mail dat ze maar 50 % van de prijs op de invoice zetten dus dat scheelt weer de helft als de douane het vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Xrenity schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:52:
[...]

Dus bij de volgende lading zit deze niet meer?
Dan toch maar zo'n japanse overwegen...
Mensen de metroid prime demo is echt niet iets waar je een koopbeslissing voor moet maken hoor. Het is puur een tech demo waar je amper iets mee kunt doen. Het toont wel mooi de mogelijkheden van het touch screen maar daar is ook alles mee gezegd. Metroid prime demo stelt echt niets voor!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Laatst online: 28-01 11:34
schnumi schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:50:
[...]

Als je wilt multiplayeren dan hoef je idd maar 1 game te hebben. Die ander kan via ds download play gewoon meedoen dan :)
Dat is echt beter. Ik vond dat het grootste nadeel met de GBA / SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426

Soms heeft gewoon iedereen een game nodig hoor . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 126426 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:56:
Soms heeft gewoon iedereen een game nodig hoor . . .
Ja bij sommige spellen wel idd, vergeten te vermelden. Ligt eraan wat de developer dus doet.

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 04-12-2004 15:14 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Denk dat ik de Japanse maar neem...
190 euri incl. delivery, game en adapter... wel erg verleidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Little Bear schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:39:
[...]
Mensen de metroid prime demo is echt niet iets waar je een koopbeslissing voor moet maken hoor. Het is puur een tech demo waar je amper iets mee kunt doen. Het toont wel mooi de mogelijkheden van het touch screen maar daar is ook alles mee gezegd. Metroid prime demo stelt echt niets voor!
Laat het een tech demo zijn (ook al is het volgens mij toch wel meer als dat), maar die multiplay is toch vet om zelf te proberen met wat vrienden. Dan weetje direct hoe fps'en op de ds is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Mja maar de kans daarop is dus vrij klein geworden. Via Liksang iig ook nihil omdat de MP demo alleen bij de eerste lading was... ?
Als iemand dit even kan bevestigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

x KeN x schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:50:
Wheee ! Net m’n bestelling geplaatst bij play-asia !
Shipping date == 6 december :Y)

(UPS overigens)
zelfde bij mij
Mario 64 DS krijg ik misschien morgen of maandag binnen.

Als ik dode pix0l heb :S kan ik dan terug sturen ?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 04-12-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
van Lik sang:
Aant. Product Naam Prijs per stuk Prijs
1
Nintendo DS 110V (Nintendo) (For Nintendo DS / Japanese) US$ 169.90 (~126.28 EUR) US$ 169.90 (~126.28 EUR)
1
Multivolt AC Adapter [Europe] (Third Party) (For Nintendo DS, Gameboy Advance SPâ„¢) US$ 0.00 (~0.00 EUR) US$ 0.00 (~0.00 EUR)
1
Super Mario 64 DS (Nintendo) (For Nintendo DS / Japanese) US$ 49.89 (~37.08 EUR) US$ 49.89 (~37.08 EUR)
Totaal US$ 219.79 (~163.37 EUR)
Verzendkosten (UPS) US$ 33.00 (~24.53 EUR)
Totaal US$ 252.79 (~187.89 EUR)
Als iemand ziet dat ik iets fout doe zeg het dan :)
Lijkt me geen probleem aangezien ik de taal van de DS en Mario kan switchen naar engels, toch? :)
En hoorde dat de Metroid demo alleen bij de 1e VS lading was, dus das ook geen excuus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 88553 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:22:
Waar vandaan ?
bij link sang is ie al lang op.
Via Ebay. Bij 1tje met zeer goede rating. Hij zou misschien vandaag komen maar dat word dus maandag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Xrenity schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:37:
van Lik sang:

[...]

Lijkt me geen probleem aangezien ik de taal van de DS en Mario kan switchen naar engels, toch? :)
Dat van Mario is voor zover ik weet nog steeds niet bevestigd, alleen maar geruchten. Ik zou het persoonlijk wel een beetje raar vinden... heb nog nooit gehoord van een japans spel waar je ook voor engels kan kiezen... volgens mij hebben die japanners daar helemaal geen behoefte aan.

Maar ja... ach... het is Mario. :) Niet bepaald een ingewikkelde rpg ofzo, lijkt me dat je overal wel uit moet komen. Zeker als je het op de N64 ook al hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Hmmmja.
Dan zal ik morgen maar is wat geld gaan overmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft de engelse versie van de DS ?
kan die ff foto/scan maken van de blz waar opstaat hoe je met de batterij om moet gaan :)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 88553 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:40:
Wie heeft de engelse versie van de DS ?
kan die ff foto/scan maken van de blz waar opstaat hoe je met de batterij om moet gaan :)

thnx
Engelse Nintendo DS handleiding (PDF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 18:35
http://www.1101.com/nintendo/band_bros/DS-demo.html

^^ Paar gekke Japanners die muziek op hun DS zitten te maken :D

Edit:
Er zijn nog wat meer mensen bezig gegaan om de Nintendo DS online te brengen:
http://sourceforge.net/projects/nitro/

Goede zaak natuurlijk! Ze beloven meer te leveren dan Xlink, en ze gaan open source. Al deze concurrentie is natuurlijk erg goed! :)

Naast TeamXlink en WarpPipe nu dus ook Project Nitro Online :)

* Milenco gaat deze 3 projecten nauw in de gaten houden...

[ Voor 65% gewijzigd door Milenco op 04-12-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wireless: DS users will be able to connect with a local wireless network of up to 16 players. Nintendo's guaranteed range is 30 feet, but will extend far beyond that depending on circumstances. It assures high response rates required for real time game play, and will make use of both IEEE 802.11 and Nintendo's proprietary communication protocol, which provides low battery consumption. Players will be able to chat and play games without any connecting cords, completely untethered. The DS technology also provides for a wireless LAN connection, which could allow a theoretically infinite number of players to connect at a hot spot and compete at a central game hub on the Internet, even if they're thousands of miles apart.
Dus ik moet thuis draadloos netwerk hebben om over de hele wereld te kunne gamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 88553 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:50:
[...]

Dus ik moet thuis draadloos netwerk hebben om over de hele wereld te kunne gamen ?
Dat klopt. Maar ik zou nog even wachten met aanschaffen van spul, want niets is nog af, en Xlink heeft het alleen nog maar aan de praat gekregen met bepaalde apperatuur. Ik zou nog even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130183

Milenco schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:32:
http://www.1101.com/nintendo/band_bros/DS-demo.html

^^ Paar gekke Japanners die muziek op hun DS zitten te maken :D

Edit:
Er zijn nog wat meer mensen bezig gegaan om de Nintendo DS online te brengen:
http://sourceforge.net/projects/nitro/

Goede zaak natuurlijk! Ze beloven meer te leveren dan Xlink, en ze gaan open source. Al deze concurrentie is natuurlijk erg goed! :)

Naast TeamXlink en WarpPipe nu dus ook Project Nitro Online :)

* Milenco gaat deze 3 projecten nauw in de gaten houden...
Beetje dom imo.. Die kerel die dat gepost heeft is 12 jaar en hij gaat Xlink verslaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Anoniem: 130183 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:54:
[...]

Beetje dom imo.. Die kerel die dat gepost heeft is 12 jaar en hij gaat Xlink verslaan? :+
NITRO ONLINE
How it will work.

INTRODUCTION
Dan and Mike have just downloaded Nitro Online. They are excited to play their Nintendo DS online for the very first time. After they successfully compiled their code, the only thing holding them back from the shooting goodness of Metroid Prime: Hunters [First Hunt] was just a few commands to Nitro Online. This paper will describe how Nitro Online will communicate with the Nintendo DS consoles.

THINGS TO KNOW
Mike will be a server
Dan will be a client
WiFi is used to find the DS' MAC address
TCP is strictly used for Nitro Online, not game data.

MIKE'S SIDE
Mike turns on his Nintendo DS and goes to Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. He starts his Nintendo DS as a server on Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. Then, Mike fires up the Nitro Online excecutable on his laptop. Nitro Online then uses the crossWireless function collection, a wrapper for Nitro Online, to find his Nintendo DS, which is constently sending 3,000 beacon packets per second. Nitro Online finds three MAC addresses. crossWireless, the wireless wrapper, then passes the three MAC addresses to Nitro Online. Nitro Online then checks for a MAC address starting with 00:09:BF. Once found, Nitro Online stores the MAC address in an unsigned char of an array of six. Mike is then notified that his Nintendo DS' MAC address has been identified. He jumps for joy, repeaditly thanking god that his new Prism2 wireless adapter was worth it (How right he is). He is then prompted with the menu if he hasn't already supplied command-line arguments. This is done to keep the application user-friendly, people. He instantly hits the number 2, which starts a server. Nitro Online starts three sockets. One is a TCP server socket, and the other is a UDP socket for game data. The last one is for frame pushing and MAC packet retrieval (retrieval is currently under research. We're trying to avoid libpcap). He waits for his good buddy Dan to connect.

DAN'S SIDE
Dan flipped his Nintendo DS opened which booted into the Metroid Prime: Hunters [First Hunt] main menu. He then hits 'Join a game' after touching Multiplayer. His Nintendo DS finds no games avalaible, no surprise. He sets his DS down to the side of his USB Netgear wireless adapter. He then executes Nitro Online. Nitro Online finds his Nintendo DS, and notifies him. This is no surprise, as he developed Nitro Online in the first place, seeing that his DS was found over countless nights of testing with trial-and-error :-). He commands his computer by typing a 3 after being prompted for user input. He is then prompted for an IP address to connect to. He enters Mike's IP address, and hits return. Behind the scenes, Nitro Online instanciates three sockets; TCP, UDP, and RAW. Now this is where Dan gets stupid :P

THE FUN
Oh yes, the part we've all been waiting for. Mike sees that a client has connected to his server through TCP. "w00t!" Mike's Nitro Online and Dan's Nitro Online then exchange the MAC addresses of their Nintendo DS' through TCP. Mike's Nitro Online spoofs his wireless card's MAC address to Dan's DS' MAC address. Dan's Nitro Online does the same to his wireless card, but with Mike's DS MAC address. Because they just spoofed their wireless card's MAC address to the Nintendo's registered one (00:09:BF) the Nintendo DS' will communicate with their (Mike's and Dan's) wireless cards. The Nitro Onlines then intercept Nintendo DS MAC data sent by the DS', wrap them in a UDP packet, and send to the other party. TCP then confirms the arrival of the MAC packet. Once the packet's arrival has been confirmed, the other party then uses their wireless card to send a MAC packet to the Nintendo DS.

A special filter in Nitro Online will remove overhead and beacon packets to reduce bandwidth.

Future versions of Nitro Online will have a cleaner and faster way to send. It will be documentated once research has proof-of-concept.

Thank you for your interest in Nitro Online.
toon volledige bericht
Ze weten gelukkig wel waar ze het over hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Yeah :) alleen kan de DS volgens mij geen TCP ;)

[ Voor 25% gewijzigd door S2S op 04-12-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:42:
[...]

Dat van Mario is voor zover ik weet nog steeds niet bevestigd......
Ik heb een bevestiging gekregen van Lik-Sang dat Mario64 DS (JPN) absoluut géén Engels bevat. Helaas, maar het moet niet zo moeilijk om het te spelen. Bijna alles is Engels gesproken.

Ik heb een van de laatste Mario64 DS (US) van Lik-Sang, wordt maandag waarschijnlijk geleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:07

Aidix

Geluidspietlut

Mario64 in het japans is best lastig soms, aangezien je bij de start van elk level een hint krijgt over de ster....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

S2S schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:00:
Yeah :) alleen kan de DS volgens mij geen TCP ;)
TCP is niet meer dan een software-laagje die over een ander software laagje heen wordt gegooid(IP), wat weer boven op een hardware laag wordt gebruikt(WiFi). Het zit misschien niet in de firmware van de DS ingebouwd(of de software die ze willen tunnelen), maar het kan in principe wel. Het enige wat nodig is is om TCP-libraries te schrijven voor de DS. Aangezien Miyamoto zelf online spellen aan het maken is voor de DS verwacht ik wel dat dat soort libraries er gaan komen voor officiele developers(homebrew developers zullen natuurlijk ook dit soort libraries krijgen op een gegeven moment).

Ik vind dat van Nitro online wel heel erg amateuristisch overkomen. Ik denk dat we beter op Demasked en XLink kunnen wachten voor onze online-gaming "fix".

[ Voor 34% gewijzigd door MetroidPrime op 04-12-2004 21:17 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Engelse Nintendo DS handleiding (PDF).
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:00
hoe zit het met de stroom? in amerika en/of ? japan hebben ze toch andere stroom? En zit er een oplader bij ? volgens het boekje wel maar ik weet het niet, kan je die dan gewoon in het stopcontact steken, of gewoon batterijen gebruiken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Zo heb wat beter met mijn NDS kunnen spelen.

De dode pixel zal iets zijn waarmee ik zal moeten leren leven. Play-asia zal hem niet vervangen. Maar volgens mij is het alleen de rode pixel want normaal zie ik hem nauwelijks alleen bij een compleet rood vlak in een GBA gaem zag ik hem echt. Wat me wel opviel is dat het onderste scherm een beetje groezelig oogt.

Ook moet ik zeggen dat ik in eerste instantie een beetje was teleurgesteld. GRaphics zijn wel goed maar nu niet bepaald spectaculair. Maar ook daar begin ik van terug te komen. Mario 64 was tot nu toe wel bekend en ik baalde een beetje dat ik niet een ander karakter kon kiezen.

Maarrrrr toen heb ik de mini games bij Mario 64 DS geprobeert en die bewijzen waarom de NDS het verdient om een belachelijk succes te worden! Die games zijn zo enorm leuk. Ik wil ook meteen Wario Ware bestellen. Dergelijke mini games rokken echt, ik ga ook in Mario 64 DS op zoek naar extra minigames!

Kortom na een moeizame start ben ik zo blij als een kind mijn heerlijke nieuwe speeltje (alleen huil ik soms nog wel vanwege die dode pixel)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115682

kut voor je

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 05-12-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Die wario ware ga ik zeker ook bestellen.

De versie op de GBA rockte al, in combinatie met dat touch screen moet dat gewoon mega worden. Wel hopen dat ze de muziek van de GBA versie overnemen en niet die van de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:19:
Zo heb wat beter met mijn NDS kunnen spelen.

De dode pixel zal iets zijn waarmee ik zal moeten leren leven. Play-asia zal hem niet vervangen. Maar volgens mij is het alleen de rode pixel want normaal zie ik hem nauwelijks alleen bij een compleet rood vlak in een GBA gaem zag ik hem echt. Wat me wel opviel is dat het onderste scherm een beetje groezelig oogt.

Ook moet ik zeggen dat ik in eerste instantie een beetje was teleurgesteld. GRaphics zijn wel goed maar nu niet bepaald spectaculair. Maar ook daar begin ik van terug te komen. Mario 64 was tot nu toe wel bekend en ik baalde een beetje dat ik niet een ander karakter kon kiezen.

Maarrrrr toen heb ik de mini games bij Mario 64 DS geprobeert en die bewijzen waarom de NDS het verdient om een belachelijk succes te worden! Die games zijn zo enorm leuk. Ik wil ook meteen Wario Ware bestellen. Dergelijke mini games rokken echt, ik ga ook in Mario 64 DS op zoek naar extra minigames!

Kortom na een moeizame start ben ik zo blij als een kind mijn heerlijke nieuwe speeltje (alleen huil ik soms nog wel vanwege die dode pixel)
Het onderste scherm oogt idd wat groffer dan het bocvenste maar dat komt door de touchscreen laag die over het scherm heen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Deddiekoel schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:19:
De dode pixel zal iets zijn waarmee ik zal moeten leren leven. Play-asia zal hem niet vervangen. Maar volgens mij is het alleen de rode pixel want normaal zie ik hem nauwelijks alleen bij een compleet rood vlak in een GBA gaem zag ik hem echt.
Kan je de ds niet naar nintento sturen? Je hebt immers 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
[FrEEzEr] schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:01:
[...]

Kan je de ds niet naar nintento sturen? Je hebt immers 1 jaar garantie
Dan moet je hem denk toch naar Nintendo of America sturen, en niet naar Nintendo Nederland.
Nintendo Nederland zal er echt niet om zitten te springen, gezien niet zij degene zijn die hem hebben verkocht (en dus geen inkomsten hebben gegenereerd), en dus ook wettelijk geen overeenkomst met je hebben..

Nintendo Nederland is een zelfstandige onderneming die zichzelf moet zien te redden, en dus niet zit te wachten op de defecte consoles van NoA-klanten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door ironx op 05-12-2004 12:24 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Dat bedoel ik ook :)

Je moet wel eerst ff contact met ze opnemen of ze hem wel terug willen sturen naar je. Maar hoort play-asia hier niet voor te zorgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Iemand op forum.gbadev.org zegt dat ie z'n PC als DS client kan laten werken waarbij de DS Mario DS multiplayer kan binnenhalen via WiFi.

http://forum.gbadev.org/v...hp?t=4447&start=240#30813

Je zou denken dat Nintendo meer tijd in de beveiliging hiervan zou steken. Zelfs het GBA multiplayer protocol kostte meer tijd om te achterhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hoe zit het met de stroom? in amerika en/of ? japan hebben ze toch andere stroom? En zit er een oplader bij ? volgens het boekje wel maar ik weet het niet, kan je die dan gewoon in het stopcontact steken, of gewoon batterijen gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

japan / usa = 110volt
als je importeert -> gba SP adapter gebruiken of 3rd party adapters (werken perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
warchaser schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:49:
hoe zit het met de stroom? in amerika en/of ? japan hebben ze toch andere stroom? En zit er een oplader bij ? volgens het boekje wel maar ik weet het niet, kan je die dan gewoon in het stopcontact steken, of gewoon batterijen gebruiken ?
Ja, in Japan gebruiken ze "groene stroom" dus dat is anders :D Nee, ff serieus: in Japan en de USA gebruiken ze 110 volt. Alleen heeft dit alleen te maken met de adapter, dus niet de DS zelf. De DS vraagt over de hele wereld dezelfde voltage, alleen de adapter die de stroom omzet moet van het juiste voltage zijn.
Standaard wordt de DS met een 110 volt adapter geleverd, deze kun je vervangen door een GBA SP adapter van Speed Link, Piranhaof een ander vergelijkbaar merk. Deze vervangende adapters zijn o.a. te koop bij de Dixons, Mediamarkt etc. De kosten zullen niet meer dan 10.- bedragen.

Oh ja, de DS is verder voorzien van een lithium-ion accu die verborgen is achter een klepje met een schroefje. Het is niet mogelijk om gewone batterijen erin te plaatsen.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Play-asia zei dat Nintendo hem zelf niet zou vervangen (waarschijnlijk omdat het 'maar' 1 pixel is).

Ik zal er dus maar mee moeten leren leven...Hier nog meer mensen die dezelfde pech hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Deddiekoel schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:13:
Play-asia zei dat Nintendo hem zelf niet zou vervangen (waarschijnlijk omdat het 'maar' 1 pixel is).

Ik zal er dus maar mee moeten leren leven...Hier nog meer mensen die dezelfde pech hebben?
JA!!! ik heb ook een dode pixel!!! :(

die stomme dode pixel zit nog in het midden :'(

maarja ben nu al beetje gewend :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kijk, als jullie nou gewoon netjes gingen wachten tot EU release, kon je hem gewoon inruilen. Maar nee hoor, importen maar! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 72901 schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:23:
Kijk, als jullie nou gewoon netjes gingen wachten tot EU release, kon je hem gewoon inruilen. Maar nee hoor, importen maar! B)
bespaart je weet ik het hoeveel geld en je hebt hem way eerder :)
Ik zit nu te denken aan Jap DS + Adapter + Mario 64 (US)
en dan gewoon laten verzenden wanneer mario 64 US binnen is :)
/edit
neh das onzin. Ik wacht wel tot januari.

[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 05-12-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:13:
Nou, dat is volgens mij niet waar. Quote uit de officiele statement van Nintendo:
It's important to understand that this issue will remain limited to the pixels you have already noticed. The problem will not get any worse and you should not expect to see the problem in any other areas of the screen.

We suggest that you use your system for a few weeks to determine whether this interferes with your enjoyment of game play. If, after using your system for awhile, you feel that this tiny dot is too distracting, the Nintendo DS does carry a one-year warranty. We are happy to inspect and, if necessary, fix your system at no charge within the warranty period."
Maar het is allemaal natuurlijk wat ingewikkelder omdat je hem geïmporteerd hebt. Ik heb geen idee wat voor rechten je dan eigenlijk hebt. Is de winkel verplicht hem te vervangen? Kun je hem opsturen naar de amerikaanse technische dient? Ik zou het niet weten. :/

Een dode pixel is wel mijn grootste nachtmerrie wat betreft de DS denk ik. Het hangt denk ik een beetje van jezelf af hoeveel last je ervan hebt... maar ik vermoed dat ik wel het type persoon ben dat zich er mateloos aan zou ergeren. ;)

Bij mijn oude Gameboy ging er op een gegeven moment een hele RIJ pixels kapot. (verticaal, aan de rand van het scherm). Opzich kon je er nog prima op spelen, maar op een bepaalde manier vergalde het toch een beetje m'n plezier.

Maar evengoed heb ik toch besloten om ook een DS te gaan importeren. Niet zozeer omdat ik ongeduldig ben, maar vooral vanwege de prijs. Sowieso al vrij laag geprijsd daar, en dan ook nog in combinatie met de huidige dollarkoers... ik doe m'n portemonnee gewoon een plezier door te importeren. ;) Nu alleen maar hopen dat ik geen dode pixels heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

wow voor mensen die hem nog wilden bestellen en hem voor Januari wilden hebben:
quote: Liksang nieuws post
If you do not have a preorder or firm purchase anywhere and are now running around talking about suicide because you can't find a place where new orders can still ship before somewhen in January 2005, then the Japanese launch is also good news for you. Lik Sang has successfully secured several thousands more systems, poised to reach us early next week. Many more orders placed this week can be processed within next week, so you better be quick and make up your mind right now, before the whole build runs out.
bron: Liksang

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Wiebbe schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:51:
wow voor mensen die hem nog wilden bestellen en hem voor Januari wilden hebben:

[...]

bron: Liksang
Helaas is de US Mario op :(
Anders had ik het al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar eigenlijk is het toch belachelijk dat de console hier duurder is als daar, terwijl de spellen wel even duur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Gewoon even wachten tot het rustiger is en de dode pixels verdwijnen en dan importeren.
Was bij de gba ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 114616 schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:32:
Gewoon even wachten tot het rustiger is en de dode pixels verdwijnen en dan importeren.
Was bij de gba ook.
Kom je nu mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kga hem z ometeen bestellen.. hopen dat er geen dode pixel inzit.. of dat ie niet opvalt. dan boeit het niet zoveel..

heeft er iemand de metroid prime demo.. en um niet leuk vind ?? ik wil em wel kope mits niet te duur natuurlijk :)

offtopic: Deddiekoel, Popww is zeer cool ;) , tis maar dat je het weet he :9

[ Voor 15% gewijzigd door warchaser op 05-12-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil hem ook :) :)
(wanneer kwam ie hier ook alweer uit??)

[ Voor 142% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 05-12-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 115682 schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:26:
ik wil hem ook :) :)
sweet mother of jesus LEES DE STARTPOST!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ik denk dat hij heel offtopic gedoe hiero, popww bedoelt, die is vanaf vrijdag uit.. op de Ds moet je nog een paar maandjes w8ten.. januari ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik lees net op de WarpPipe forums dat de sleep-mode in elk spel anders is. Sommige spellen lopen zelfs gewoon door in de sleep-mode. Dit betekend dat de sleep-mode voor een deel softwarematig is. Hierdoor is het mogelijk dat er een spel komt die "wakker wordt" vanuit de sleep-mode zodra er een andere DS in de buurt is. Deze feature is dus niet "weggehaald" uit de US-versie, maar hangt volledig van het spel af.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaduciA schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:26:
ik wil hem ook
-----------------------------------------------------------------------
Jah lkkr duidelijk Q1 :?

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 05-12-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 115682 schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:32:
ik wil hem ook
Tis nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keej...

...ik kan hem namelijk niej uit 't buitenland halen :'(

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 05-12-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd nog niet officieel bekend gemaakt door Nintendo.

Zal waarschijnlijk maart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
geen ds voor mij, kwou hem bestellen.. alleen toen me pa hoorde dat het met een credit card was, toen opeens.. mocht het niet meer.. niet veilig ofzo

godverdomme!

:|

[ Voor 3% gewijzigd door warchaser op 05-12-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

als je het nou via paypal doet, dat is het meeste veilige betaal middel voor creditcards via internet!

het kost jou niks meer, en die rare bedrijven waar je het bij besteld in het buitenland krijgen nooit jou creditcard nummer te zien maar wel hun geld.

Ik zou als ik jou was er gewoon even over lezen bij www.paypal.com en je vader zo proberen te overtuigen..

sowieso kan je bij liksang.com ook gewoon met western union betalen, (is wel duurder maar als je hem echt wilt hebben..)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

warchaser schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:48:
geen ds voor mij, kwou hem bestellen.. alleen toen me pa hoorde dat het met een credit card was, toen opeens.. mocht het niet meer.. niet veilig ofzo

godverdomme!

Mocht ik dus ook niet...
en kheb het geld er trouwens ook nog niet voor mar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

godverdomme!

Ik heb ook een creditcard en het is echt zo veilig als wat. Zolang je bij het versturen van de gegevens maar kijkt naar je adresbalk, of dat egint met httpS. Bij mij hebben ze ook eens geprobeerd om mijn CC te kraken oid, en MasterCard zat er gelijk bovenop. Die houden die transacties dan ook vast en schrijven niets af. Het heeft me zelfs drie gratis spellen opgeleverd, maar das een ander verhaal.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godverdomme!

Voor Paypal heb je GEEN creditcard nodig. Ik snap het ook niet echt, want in hun regelementen staat dat het wel zo is. Maar ik heb er al heel wat betalingen mee gedaan, terwijl ik toch echt geen creditcard heb. :p

Je opent gewoon een account, en dan kijk je bij add funds. Daar krijg je het (nederlandse) bankrekeningnummer van paypal en een code. Als je dan geld overmaakt naar de rekening van paypal, onder vermelding van die code, dan wordt dat geld een paar dagen later bijgeschreven op je PP-account, en kun je er wereldwijd mee betalen. De eerste keer vond ik het doodeng, en was ik bang dat ik 150 euro had weggeflikkerd (het was een grote aankoop ;)), maar het werkt echt. Je moet dus alleen 3 tot 4 dagen geduld hebben terwijl dat geld wordt overgemaakt.

Toch nog een DS voor warchaser dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
:) nu morgen me pa overhalen en dan tog nog een DS :D:D:D:D:D:D:D

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 115682 schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:32:
ik wil hem ook
Het officiele woord van Nintendo Benelux is dat de DS waarschijnlijk eind maart uit zal komen en dat de prijs nog niet is vastgesteld. Het zou me echter niet verbazen als de Europese lancering wordt uitgesteld vanwege het tekort aan units in de VS en Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zolang Nintendo geen echte datum aangeeft is er inderdaad nog niets zeker. Het zal wel 7 maart worden denk ik.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En dat zal, Nintendo kennende, toch wel weer worden verschoven..
Ik ben blij dat mijn DS deze week lekker... HOLY HELL ! (net ff m’n order getracked)
Dec 05, 2004 22:53:00 NL AMSTERDAM PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
HULDE voor play-asia !
Sneller kan volgens mij niet :o
Morgen heb ik een DS !!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
warchaser schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:53:
kga hem z ometeen bestellen.. hopen dat er geen dode pixel inzit.. of dat ie niet opvalt. dan boeit het niet zoveel..

heeft er iemand de metroid prime demo.. en um niet leuk vind ?? ik wil em wel kope mits niet te duur natuurlijk :)

offtopic: Deddiekoel, Popww is zeer cool ;) , tis maar dat je het weet he :9
Voor 5 euro mag je de mijne hebben, maar hoe ga je dat regelen? Hem opsturen alleen al kost al meer dan die 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dingen opsturen is niet zo duur als je denkt.
Kost je €2 hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet gewoon zeker dat ik dode pixel krijg..... typisch iets voor mij.

Ik ben met al mijn spulletjes een bitch,1 krasje,1 dode pixel,1 1 1 iets wat mankeerd en ik word helemaal gek. 8)7
Dingen opsturen is niet zo duur als je denkt.
Kost je €2 hooguit.
23 euro koste het bij mij :|

meeste spellen voor de grotere consoles zijn nu FREE SHIPPING WORLD WIDE !

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 05-12-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

€23.. heb je het per snelkoerier in een limo gedaan of wat ?
TPG brievenbuspost binnen NL heb ik het over.
Vaak genoeg voor m’n band CD’s opgestuurd, dus ik weet waar ik het over heb.

EDIT: Ik ben ook wel geïnteresseerd in een exemplaar btw.

[ Voor 15% gewijzigd door Ken. op 05-12-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:47:
[...]

Het officiele woord van Nintendo Benelux is dat de DS waarschijnlijk eind maart uit zal komen en dat de prijs nog niet is vastgesteld. Het zou me echter niet verbazen als de Europese lancering wordt uitgesteld vanwege het tekort aan units in de VS en Japan.
Dat ze het maar niet te lang uitstellen, anders zijn ze eu kwijt aan psp :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

Little Bear schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:08:
[...]

Voor 5 euro mag je de mijne hebben, maar hoe ga je dat regelen? Hem opsturen alleen al kost al meer dan die 5...
Ik wil em wel over kopen de metroid demo
voeg me toe op msn denopdenbuijs@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Kleine Xlink DS update, nou ja klein.

http://www.teamxlink.co.uk/forum/viewtopic.php?p=31396#31396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-05 22:19

Godjira

To infinity and beyond!

Ik vind het echt een extreem vet apparaat en zodra hij in Europa te krijgen is bestel/koop ik hem ook meteen. Hij lijkt me zo enorm bruut om op te gamen. Als ik al die ingame filmpjes zie van de Nintendo DS, dan moet ik zeggen dat Nintendo het weer eens voor elkaar heeft gekregen me te verbazen met de kunsten die ze in huis hebben :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Ik heb hem ook besteld, japanese versie met Wario Ware en Mario 64. Nu maar hopen dat lik-sang nog kan leveren :). Had eerst georderd bij dvdboxoffice maar daar duurt het nog jaren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eej Hordo.. ff lezen.
Bestel ’m bij Play-asia en je hebt ’m deze week nog in huis.

En bedankt voor de indirecte tip !
Ik moet mijn bestelling bij DVDBO nog cancellen.. bijna vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
25287 schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:02:
Ik heb hem ook besteld, japanese versie met Wario Ware en Mario 64. Nu maar hopen dat lik-sang nog kan leveren :). Had eerst georderd bij dvdboxoffice maar daar duurt het nog jaren :(
Dan heb je ook Jap WW en mario heh?
Als je dat niet stoort gefeliciteerd :)
Mij zou het wel storen en ik wacht dus even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bear schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:08:
[...]

Zeg maar hoeveel je ervoor wil ik koop hem zo van je over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
he,, ik was eerst,.. ik wil die metroid prime demo.. ik was het eerst :p.. dus hij is voor mij kheb je toegevoeg op msn hoor little bear

hier die van mij ook nog ff ashwin_wullems@hotmail.com

vanavond bestellen.. hopen dat ie der dan nog is :p

wat vinden jullie daarvan.. ik was het eerst toch? dus ik zou de mp demo mogen kopen toch ??? zou het zeer jammer vinden als hij naar iemand anders ging.. ik was tenslotte het eerste :/

[ Voor 43% gewijzigd door warchaser op 06-12-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik wilde ook al zeggen idd.. "Get in LINE !"
En ik ben 2e btw :P

Ok.. ik lig net lekker te pitten.
Wekt m’n vriendin me dat m’n DS aan het aanbellen is voor de deur. :+

Dude geeft me het pakketje, ik wil ’m aanpakken..
Trekt ’ie ’m weer terug: "Ow nee, er moet nog worden betaald"
"Ehh ? Nee hoor, ik heb alles al betaald ?"
Blijkt dus dat ik verdomme invoerbelasting betalen moet betalen ?! € 49,25 nog wel :(

Lekker dan.

Fijn ding verder.
Ik weet alleen nog niet hoe ik ’m moet vasthouden :D
Toch ff wennen met zo’n stylus hehe.

Ennuh kan iemand mij ff verwijzen naar language settings in Mario DS ?
Ik kom er niet uit. Ben dan ook net wakker, maar het ziet er naar uit dat het niet kan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
x KeN x schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:33:Ennuh kan iemand mij ff verwijzen naar language settings in Mario DS ?
Mario? Bedoel je niet de DS zelf? (Taal in Mario kan je voorzover ik weet niet wijzigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
http://www.bartsmit.com/w...?tabbladid=3&submenuid=75

Volgens bartsmit gaat de DS € 179,95 kosten (natuurlijk onder voorbehoud).

x Ken x: Wat had je allemaal besteld waarvoor je € 50,- invoerbelasting moest betalen? Of is het gewoon prijs + 19% ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben ook echt benieuwd naar WarioWare DS.

Ik ben helemaal wild van de minigames van Mario DS en wil meer van zulk vermaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:21:
Ik ben ook echt benieuwd naar WarioWare DS.

Ik ben helemaal wild van de minigames van Mario DS en wil meer van zulk vermaak!
Is waro ware in japan met engelse text of niet ? anders bestel ik hem mee .

En wie heeft alleemaal bij play asia zijn verwachte shipping date op 6 dec staan en wat is er voor availeble ?
Want voor mij staat alleen dat beshermtasje klaar geloof ik en mario 64 us gaan ze niet hebben voor me heb ik zo het idee (2 weken geleden besteld)
Dus ben benieuwd wie er wat gaat krijgen deze week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Icelus schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:10:
[...]
(Taal in Mario kan je voorzover ik weet niet wijzigen).
Brr ja daar was ik inmiddels helaas ook al achter gekomen ;(
Ah well.. ff de US bestellen dan maar.
Iemand een Japanse kopen ? Hmm ff @ Marktplaats.nl zetten I guess.
[FrEEzEr] schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:13:

x Ken x: Wat had je allemaal besteld waarvoor je € 50,- invoerbelasting moest betalen? Of is het gewoon prijs + 19% ?
Op de factuur staat:
Omzetbelasting en voorschot provisie (?)
Apart..
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.