Idd, het duurt geloof ik zeker wel een week voordat je order verzonden wordt, ook al hebben ze het op voorraad. Ik heb namelijk een japanse ds en mario us, maar hij staat al 5 dagen ofzoiets op preparing order.
Moet je even het nieuws van lik-sang kijken en lezen wat er staat
Lik-sang schreef op hun nieuwspagina:
If you order in stock items (marked with "Usually ships within 24 hours") using UPS or DHL on or before December 20, the item should leave via Airplane to your country before Christmas. Please note that holiday schedule and delivery backlog in your own country might lead to delivery after Christmas.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 19-12-2004 14:19 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ah 
anyway, dat zou lekker snel zijn imo. Dus ben nog steeds benieuwd hoe lang het zal duren
(leaven voor kerst is ook strak)
anyway, dat zou lekker snel zijn imo. Dus ben nog steeds benieuwd hoe lang het zal duren
Anoniem: 69767
Welke RPG's staan er gepland voor de NDS? (Behalve Zelda?)
En worden de graphics net zo mooi als bv PSP:
http://www.yuko2ch.net/psp/ed3.wmv
Of blijft het waarschijnlijk gewoon meer een opgevoerde GBA ? Of mogen we veel meer 3d renderings in RPG's op de NDS gaan zien? Ik ben namelijk nog al into RPG's. Bedankt!! Want ik wil graag weten welke handheld voor RPGs de beste keus is..Het gaat immers om de gameplay (in mijn geval RPGs) en niet zo zeer het merk console.
Of blijft het waarschijnlijk gewoon meer een opgevoerde GBA ? Of mogen we veel meer 3d renderings in RPG's op de NDS gaan zien? Ik ben namelijk nog al into RPG's. Bedankt!! Want ik wil graag weten welke handheld voor RPGs de beste keus is..Het gaat immers om de gameplay (in mijn geval RPGs) en niet zo zeer het merk console.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 19-12-2004 14:33 ]
Denk dat er meer rpg's op de psp uit zullen komen. Wat betreft de graphics heb ik eigenlijk nog maar weinig 3d rpg's gezien, en in dit filmpje zie ik eigenlijk ook geen 3d.
Bij nintendo heb je natuurlijk wel de golden sun serie, welke vast ook weer op de DS komt. Weet niet echt wat je nou precies wil, je zegt eerst dat je 3d graphics wil en vervolgens dat je gaat voor gameplay...
Bij nintendo heb je natuurlijk wel de golden sun serie, welke vast ook weer op de DS komt. Weet niet echt wat je nou precies wil, je zegt eerst dat je 3d graphics wil en vervolgens dat je gaat voor gameplay...
Anoniem: 5577
Ik denk dat je qua rpg's beter af bent op de PSP en je moet niet rekeken op PSP graphics op een DS je praat over een portable n64 tegen een portable PS2Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:32:
Anoniem: 6193
Ik weet niet wat voor RPG's er voor de PSP uitkomen...maar sinds de N64/PSX strijd waren er meer te bekenen op de PSX...zeker gezien de vage Nintendo eisen af-en-toe.Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:32:
Op de GBA/DS schijnen de RPGs weer wat meer terug te komen (GBA had veel ports, maar had de meeste toch gemist....en op de DS zien ze er nog weer net ff wat strakker uit)
Lijstje RPG's die reeds aangekondigt zijn.
Square Enix:
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Final Fantasy 3
Marvelous Interactive:
Marvelous RPG Project [Untitled]
Marvel Interactive:
Harvest Moon DS
Nintendo:
Animal Crossing (niet echt RPG, maar wel grappig...in 3D trouwens, zij het simpel zoals bij de GC)
Pokemon Diamond/Pearl
*TBA:
Dark Reflections
Bron ds.ign
Mis hier nog wel Zelda en Castlevania....toch ook redelijk RPG tegenwoordig.
RPGs die op de DS uitkomen:Anoniem: 6193 schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:08:
[...]
Ik weet niet wat voor RPG's er voor de PSP uitkomen...maar sinds de N64/PSX strijd waren er meer te bekenen op de PSX...zeker gezien de vage Nintendo eisen af-en-toe.
Op de GBA/DS schijnen de RPGs weer wat meer terug te komen (GBA had veel ports, maar had de meeste toch gemist....en op de DS zien ze er nog weer net ff wat strakker uit)
Lijstje RPG's die reeds aangekondigt zijn.
Square Enix:
Final Fantasy 3
Marvelous Interactive:
Marvelous RPG Project [Untitled]
Marvel Interactive:
Harvest Moon DS
Nintendo:
Animal Crossing (niet echt RPG, maar wel grappig...in 3D trouwens, zij het simpel zoals bij de GC)
Pokemon Diamond/Pearl
*TBA:
Dark Reflections
Bron ds.ign
Mis hier nog wel Zelda en Castlevania....toch ook redelijk RPG tegenwoordig.
Animal Crossing DS
Animetic RPG
Baten Kaitos DS
Deep Labyrinth
Egg Monster Heroes
Final Fantasy III
Harvest Moon DS
Legend of the River King DS
Lunar
Magical Vacation 2
Mega Man Battle Network
Monster Farm Jamboree
New Dragon Quest Monsters
New Slime MoriMori Dragon Quest
Pokemon Diamond
Pokemon Pearl
Project DA
Rakugaki Oukoku
Seiken Densetsu
Shin Megami Tensei DS
Untitled Aruze Action RPG
Untitled Game Arts RPG
Untitled Hudson Action RPG
Untitled Marvelous RPG
Untitled Tomy RPG
Vandal Hearts
Xenosaga DS
Animal Crossing DS is trouwens best mooi. Lijkt heel erg op de Gamecube versie kwa graphics.
Dit is niet echt heel erg ontopic, maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik had het er laatst over dat een "touch-and-click" adventure leuk zou zijn op de DS. Ik kwam vanmiddag toevallig dit spel tegen: http://ctime.cool.ne.jp/MyDiamondBaby/game.htm .... Fantastisch! Maar ook een van de moeilijkste games die ik ooit gedaan heb. Het is behoorlijk groot trouwens! Have fun!
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 19-12-2004 18:42 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 64476
Bij play-asia is er nu ook 220v versie, dat is de Asia versie.
Dus dat werkt dan wel weer bij ons in NL.
Hoelang doet play-asia erover om te sturen , mte de kerst enzo. hmm word vast na de kerst.
Kan je trouwens wel linken met verschillende NDS versies? vast wel.. maar vraag het toch maar even.
Hoelang doet play-asia erover om te sturen , mte de kerst enzo. hmm word vast na de kerst.
Kan je trouwens wel linken met verschillende NDS versies? vast wel.. maar vraag het toch maar even.
Ik kan je eerlijk gezegd even niet helemaal volgen...Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:32:
Eerst vraag je welke de mooiste graphics heeft, en even later gaat het weer niet om de graphics maar om de gameplay?
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
OK, nog maar een keertje dan:Anoniem: 64476 schreef op zondag 19 december 2004 @ 18:50:
Bij play-asia is er nu ook 220v versie, dat is de Asia versie.
Hardware van de DS is overal hetzelfde....enige probleem met linken zou kunnen zijn JAP games met US/EUR etc.. maar als je allemaal dezelfde versie hebt kan je zeker linken.
En de taal is standard per regio anders ingesteld.....
"Dat is de kracht van Nintendo, RRraaauuww!"
Anoniem: 64476
Lama ik poste weer iets raars
Bedankt !
Bedankt !
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 64476 op 19-12-2004 19:21 ]
Hebben hier mensen bij games bij lik-sang die free shipping ook wel eens gebruikt?
Zo ja, hoe zijn je ervaringen qua snelheid e.d.?
Want op een game van 29 euro vind ik 23 euro verzenden een beetje overdreven
-Xbox Gamertag: Dbongers
Hmm...wou er eigenlijk niet posten, maar je komt aan met "opgevoerde GBA" graphics en dan laat je ZO'N filmpje zien van de PSP....Anoniem: 69767 schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:32:
anywayz, er is al genoeg gepost over welke RPG's voor de DS uitkomen, maar....moet die PSP om alles laden? 5sec laden... 5 sec battle...5 sec laden
Ik hoop voor de PSP fans dat toekomstige spellen een "Soul Reaver" laad systeem krijgen (ik doel hiermee op dat er wordt geladen tijdens het spelen...beetje vooruit denken zeg maar).
Reken op zo'n 10 dagen (niet werkdagen). December kan langer duren ivm kerstmis en nieuwjaar.philipnorth schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:49:
Hebben hier mensen bij games bij lik-sang die free shipping ook wel eens gebruikt?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Een PSP heeft totaal 36MB ram, dat is 2x zoveel als het grootste GBA spel nu inneemt, en groot genoeg om dat Mario64DS in 1 keer in te proppen.Anoniem: 6193 schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:50:
[...]
anywayz, er is al genoeg gepost over welke RPG's voor de DS uitkomen, maar....moet die PSP om alles laden? 5sec laden... 5 sec battle...5 sec laden
De PSP had volgens mij 32MB ram, scheelt niet veel.Aidix schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:37:
[...]
Een PSP heeft totaal 36MB ram, dat is 2x zoveel als het grootste GBA spel nu inneemt, en groot genoeg om dat Mario64DS in 1 keer in te proppen.
En de PSP moet niet zo heel erg vaak laden, denk ik. De laadtijden enzo zijn gewoon de richting van PS2 en PS1 enzo.
Anoniem: 58311
Da klopt wel nie echt hé. Check us een filmke van ridge racer, moet ge us zien hoe lang geladen wordt en ook hoe vaak. het grootste gba spel is 512Mbit dat is dus 64MB, als ge weet dat dat ook nog eens gecomprimeerd is, probeer het dan maar eens in 32mb te proppen, succes...Anoniem: 72901 schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:33:
[...]
De PSP had volgens mij 32MB ram, scheelt niet veel.
En de PSP moet niet zo heel erg vaak laden, denk ik. De laadtijden enzo zijn gewoon de richting van PS2 en PS1 enzo.
Volgens mij is de psp toch de opgefokte gba, ma goed...Anoniem: 6193 schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:50:
[...]
Hmm...wou er eigenlijk niet posten, maar je komt aan met "opgevoerde GBA" graphics en dan laat je ZO'N filmpje zien van de PSP.....
Eej ? Welk spel is dat dan ?Anoniem: 58311 schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:40:
[...]
het grootste gba spel is 512Mbit dat is dus 64MB, als ge weet dat dat ook nog eens gecomprimeerd is, probeer het dan maar eens in 32mb te proppen, succes...
[...]
Een Mario Golf bijvoorbeeld (toch wel een van de grotere spellen) is maar 12MB.
Soz, das waar grootste gba spel is kleiner, sorry mensen. Anyway het is gecomprimeerd, dus die 32mb is toch redelijk moeilijk.x KeN x schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:50:
[...]
Eej ? Welk spel is dat dan ?
Een Mario Golf bijvoorbeeld (toch wel een van de grotere spellen) is maar 12MB.
Ik heb wel van een 256 Mbit GBA game gehoord, maar daar zijn er maar een paar van (zoniet 1). Weet niet meer hoe het heet though. Het spel waar het toen om ging was een of ander vaag japans spelletje. Een voorbeeld van een 128 Mbit spel is Mario & Luigi.
Mijn foto's op Flickr.
The Urbz op de GBA is 32MB groot en dus een van de weinige 256 Mbit spellen. De gehele GBA-video serie is trouwens ook 256 Mbit.Captain N schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:42:
Ik heb wel van een 256 Mbit GBA game gehoord, maar daar zijn er maar een paar van (zoniet 1). Weet niet meer hoe het heet though. Het spel waar het toen om ging was een of ander vaag japans spelletje. Een voorbeeld van een 128 Mbit spel is Mario & Luigi.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Grootste N64 spel was ook al 256mbit. Maar goed. Weer wat DS nieuws.
w00t.In a recent issue of the gaming magazine; EDGE - the Nintendo DS won the best hardware award ahead of the Gametrak and the motion sensor used in games like Yoshi's Universal Gravitation and Wario Ware Twisted.
Source: EDGE magazine
Anoniem: 126426
Dit is toch het DS topic? In het PSP topic vinden ze dit vast interessanter
[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-12-2004 13:34 ]
M'n mario DS US staat nu op back-order voor 7 januari. Straks krijg ik gewoon een DS zonder spel opgestuurt
Leuk een beetje picto-chatten in mn eentje
Of wachten ze tot alles weer beschikbaar is? Ik zie wel

Ah als Xlink het voor de 25de klaar heeft kan je toch al Tunneled pictochattenXrenity schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:47:
M'n mario DS US staat nu op back-order voor 7 januari. Straks krijg ik gewoon een DS zonder spel opgestuurt![]()
![]()
Microsoft was met weat DS zaken bezig, misschien dat er wel msn -> pictochat mogelijkheden komenAnoniem: 58311 schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:22:
[...]
Ah als Xlink het voor de 25de klaar heeft kan je toch al Tunneled pictochatten. Zijn er al dev'ers bezig met een pc versie van pictochat?
In je bed MSN'enjohnnyv.nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:30:
[...]
Microsoft was met weat DS zaken bezig, misschien dat er wel msn -> pictochat mogelijkheden komen(in msn 7 kun je ook tekenen, dus wie weet)
Of de DS gebruiken als soort van Wacom
Beetje beperkte wacom want volgens mij is er geen drukgevoeligheid, dus alleen aan of uit. Maar je zou inderdaad een beetje kunnen tekenen. Of misschien je DS een afstandsbediening laten zijn voor je mediapc via wireless...Xrenity schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:32:
[...]
In je bed MSN'en![]()
Of de DS gebruiken als soort van Wacom
Ik neem soms mijn 17inch ctr scherm ook wel eens mee in bed kan ik ook msnen.
Ga liever ergens anders dromen, kom maar met feiten.
Daarvoor hadden ze ook die handwrite plugin voor MSN na een tijdje... die was geloof ik voor PDA's enzo..
ehmm wat klopt er niet aan de voorgaande verhalen?Pu_Dy schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:38:
Ik neem soms mijn 17inch ctr scherm ook wel eens mee in bed kan ik ook msnen.
niet op goed opgelet tijdens begrijpend lezen in groep 8?
lees mijn post nou nog eens een keer voordat je iets vraagt.
Play-chan IGN hands-on: http://ds.ign.com/articles/573/573999p1.html
Pu_Dy schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:56:
niet op goed opgelet tijdens begrijpend lezen in groep 8?
offtopic:
of je reageert even normaal? verwacht je dat iedereen je gelijk begrijpt? ah nee je sociale kennis beperkt zich tot MSN! Nu nog een lesje reallife en je hebt een kans dat je ooit nog eens scoort! reageer gewoon normaal wil je?
of je reageert even normaal? verwacht je dat iedereen je gelijk begrijpt? ah nee je sociale kennis beperkt zich tot MSN! Nu nog een lesje reallife en je hebt een kans dat je ooit nog eens scoort! reageer gewoon normaal wil je?
[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 20-12-2004 14:03 ]
Hrm, video is dus crap, mp3 is goed. Maar mp3 kon ook al prima met een flashkaart, dus vraag me toch af of dit ding aan gaat slaan. (voordeel is wel dat je er SD kaartjes in kan stoppen)Anoniem: 72901 schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:59:
Play-chan IGN hands-on: http://ds.ign.com/articles/573/573999p1.html
[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 20-12-2004 14:05 ]
Misschien is dat zometeen wel DE brug als je met de DS bij je GBA kan. Op die manier kunnen homedevs makkelijk aan de slag. Maar ik betwijfel of Ninty zelf zo onwijs dom zou zijn. Ikzelf denk dat 't verder niet zo aan zou slaan, ik zou zeker niet met zo'n dikke DS op pad willen terwijl 't allemaal kleiner en slicker kan.. een SP dan op z'n minst..johnnyv.nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:05:
[...]
Hrm, video is dus crap, mp3 is goed. Maar mp3 kon ook al prima met een flashkaart, dus vraag me toch af of dit ding aan gaat slaan. (voordeel is wel dat je er SD kaartjes in kan stoppen)
offtopic:
haha het was maar een tip vriend, en dat jij me meteen allemaal dingen in mijn mond legt zegt meer iets over jouw sociaale vaardigheden.
haha het was maar een tip vriend, en dat jij me meteen allemaal dingen in mijn mond legt zegt meer iets over jouw sociaale vaardigheden.
Pu_Dy schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:14:
offtopic:
offtopic:
sociale, ga je met me mee naar groep 8 vriend? je hebt je magische kennis der taal bewezen EN duidelijk aangekaart dat je een sociale tycoon bent, nu ophouden en ontopic..
sociale, ga je met me mee naar groep 8 vriend? je hebt je magische kennis der taal bewezen EN duidelijk aangekaart dat je een sociale tycoon bent, nu ophouden en ontopic..
[ Voor 16% gewijzigd door apNia op 20-12-2004 14:18 ]
Moet ik nou Terr halen om jullie een beetje gedeisd te houden, kids? 
Hoe dan ook, dit dingskie komt maar in kleine hoeveelheden op de markt, dus Nintendo verwacht zelf dat dit niet echt onwijs aanslaat (ben ik ook mee eens).

Mwuah, video kwaliteit in die presentatie viel mee. De kleine kans bestaat nu dat het gewoon een beetje te veel hebben gecompressed, of dat het uiteindelijke product beter is.johnnyv.nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:05:
[...]
Hrm, video is dus crap, mp3 is goed. Maar mp3 kon ook al prima met een flashkaart, dus vraag me toch af of dit ding aan gaat slaan. (voordeel is wel dat je er SD kaartjes in kan stoppen)
Hoe dan ook, dit dingskie komt maar in kleine hoeveelheden op de markt, dus Nintendo verwacht zelf dat dit niet echt onwijs aanslaat (ben ik ook mee eens).
Dat soort superieure/denigrerende opmerkingen helpen ook niet bepaald hoor.Anoniem: 72901 schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:24:
Moet ik nou Terr halen om jullie een beetje gedeisd te houden, kids?
Pu_Dy komt een beetje vijandig uit de hoek, spreek hem er dan op aan als je er per sé wat van wilt zeggen.
Maar goed.. de mods kunnen dat ook zonder opmerkingen.
NOI verder
Anyways.. ff een etiquette vraagje:
Ik heb gereageerd op een advertentie voor een US DS voor m’n vriendin.
We waren al tot een akkoord gekomen, maar aangezien we toch om beurten op de mijne spelen willen we toch maar gewoon wachten op de EU release.
Kan ik nog cancellen of is dat not done ?
Hoe bedoel je gereageerd op een advertentie? Al een koop gesloten mondeling of alleen maar gemeld dat je interesse hebtx KeN x schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:06:
[...]
Dat soort superieure/denigrerende opmerkingen helpen ook niet bepaald hoor.
Pu_Dy komt een beetje vijandig uit de hoek, spreek hem er dan op aan als je er per sé wat van wilt zeggen.
Maar goed.. de mods kunnen dat ook zonder opmerkingen.
NOI verder
We waren al tot een akkoord gekomen, maar aangezien we toch om beurten op de mijne spelen willen we toch maar gewoon wachten op de EU release.
tuurlijk.
Zolang je nog niks betaald hebt en je het vriendelijk brengt. Zolang je nog niks ondertekend hebt of betaald hebt kan hij je niks maken.
Zolang je nog niks betaald hebt en je het vriendelijk brengt. Zolang je nog niks ondertekend hebt of betaald hebt kan hij je niks maken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Advertentie op eBay?x KeN x schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:06:
Marktplaats
Ah kijk, dat wou ik ff horen heheschnumi schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:08:
tuurlijk.
[ Voor 94% gewijzigd door Ken. op 20-12-2004 15:29 ]
Anoniem: 88553
wat zeikt iedereen over mario 64 ds us
ik heb gewoon op ebay gekocht,keuze zat -_-
Edit
Vraag,wat voor batterije zitten in die DS,kan ik die op de lader gooie wanneer ik maar wil?,net zoals de logitech mx 1000
Edit
Vraag,wat voor batterije zitten in die DS,kan ik die op de lader gooie wanneer ik maar wil?,net zoals de logitech mx 1000
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 20-12-2004 16:32 ]
Btw conker was inderdaad 512 en ook resident evil 2 was 512 op n64 maar dan wel ingepakt en dan zijn ze dus 64 Mb en zo zijn de DS games dus veel groter de meeste zijn 128 en ik weet van Asphalt dat ie 256 is.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Batterijen?Anoniem: 88553 schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:31:
wat zeikt iedereen over mario 64 ds us
Edit
Gewoon een Lithium ion batterij.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik bedoel,of je ook kan opladen als ie nog half vol is,dat je je batterije niet verneuktschnumi schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:55:
[...]
Batterijen?
Gewoon een Lithium ion batterij.Gewoon met een AC adapter even aansluiten op het stopcontact en hij word opgeladen.
Je kunt gewoon je GBA adapter gebruiken voor je US Nintendo DS.
- Er staat duidelijk dar er maar 1 batterij in het apparaat zitAnoniem: 88553 schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:19:
[...]
ik bedoel,of je ook kan opladen als ie nog half vol is,dat je je batterije niet verneukt
- Dat kan altijd met Lithium-Ion batterijen.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Dat maakt met deze accu’tjes tegenwoordig niet zo gek veel meer uit.
waar beweer ik dat er 2 inzitte ?Johnny schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:27:
[...]
- Er staat duidelijk dar er maar 1 batterij in het apparaat zit
offtopic:Johnny schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:27:
[...]
- Er staat duidelijk dar er maar 1 batterij in het apparaat zit
[mierenneuker modus]
Een batterij is per definitie meer dan 1
Wat je bedoelt is een batterij-cel, echter dit is ook incorrect aangezien het een accu is.
[/mierenneuker modus]
Voor degene die nog een bij dvdboxoffice hebben staan, ze kunnen ze pas eind januari leveren 
Dus ik laat hem maar cancele, aangezien de jap versie precies hetzelfde is (de metroid demo zit er vast ook niet meer bij (US versie)).
Nu zag mijn oog play-asia.com, alleen vroeg ik me af hoe groot de kans is dat je geschrept wordt door de duane
Dus ik laat hem maar cancele, aangezien de jap versie precies hetzelfde is (de metroid demo zit er vast ook niet meer bij (US versie)).
Nu zag mijn oog play-asia.com, alleen vroeg ik me af hoe groot de kans is dat je geschrept wordt door de duane
edit:
Toch maar bij lik-sang gekocht
Toch maar bij lik-sang gekocht
edit:
Xrenity heeft hem 1 dag eerder bij lik-sang besteld, kijken bij wie hij er eerder is (bank vs credit card
)
Xrenity heeft hem 1 dag eerder bij lik-sang besteld, kijken bij wie hij er eerder is (bank vs credit card
[ Voor 21% gewijzigd door Elroy op 20-12-2004 19:41 ]
Als je het al mondeling of schriftelijk hebt afgesproken dat de deal rond is, dan is het niet echt netjes. Het kan wel, maar niet echt netjes. En als je het doet wel netjes vragen of diegene het goed vindt natuurlijkx KeN x schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:06:
@Elroy: als je Mario DS (US versie) nog nodig hebt... zie sig
edit: Jeej! Ik hoor net van degene waarvan ik een DS en wat games op ebay heb gekocht dat m'n DS de deur uit is!
[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 20-12-2004 19:49 ]
Mijn foto's op Flickr.
Elroy schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:23:
edit:
Xrenity heeft hem 1 dag eerder bij lik-sang besteld, kijken bij wie hij er eerder is (bank vs credit card)
Ik heb hem al eerder besteld hoor

Ik moet het alleen nog even zonder spel doen als ik hem dan binnenkrijg dus maakt me niet zo veel uit als het wat langer duurt tbh.
Dank je voor het aanbod, maar ik krijg mijn Mario DS waarschijnlijk woensdag binnenCaptain N schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:44:
[...]
@Elroy: als je Mario DS (US versie) nog nodig hebt... zie sig
Anoniem: 115682
hoeveel moese jullie nu voor de invoerrechten ofzo betalen ?
en wat zijn de verzendkosten want ik kan da niet echt vinden op li-sang.com
BronVarious websites are reporting that Nintendo has changed the dates for Mario Kart DS and Super Mario Bros. DS. Originally, Mario Kart was scheduled to be released at the beginning of 2005, but it's now been pushed back to May. Super Mario Bros. DS, a new, original 2D side-scrolling Mario game, will be released on February 25, 2005.
Nintendo still hasn't revealed details regarding wireless/online play for Mario Kart DS. Wireless play is pretty much a given, but online play is still up in the air. Hopefully Nintendo will give us some details on that soon.
Anoniem: 50624
Als ik de site van de douane goed berijp is het 19%, ik heb via play-asia.com €177 betaald, dus iets van €15 ofzo? Let wel dat de douane rechten over de totale waarde, dus incl. verzendkosten, berekend wordt.Anoniem: 115682 schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:32:
hoeveel moese jullie nu voor de invoerrechten ofzo betalen ?
Valt nog wel mee dus
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 20-12-2004 22:03 ]
Reken maar op 50
Vriend van me ds + mario is voor 50 euro afgezet door de douane. Er zit ook nog 9 euro administratie kosten bij.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
€50? Via welke verzender? Op de site van de douane staat toch echt 19%, adm. kosten mogen ze alleen in rekening brengen als er geen waarda aangifte op het pakket zit.S2S schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:05:
Reken maar op 50Vriend van me ds + mario is voor 50 euro afgezet door de douane. Er zit ook nog 9 euro administratie kosten bij.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 20-12-2004 22:18 ]
19% van €177 is iets meer dan €33, ik weet niet hoe je aan die €15 komt?Anoniem: 50624 schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:00:
[...]
Als ik de site van de douane goed berijp is het 19%, ik heb via play-asia.com €177 betaald, dus iets van €15 ofzo? Let wel dat de douane rechten over de totale waarde, dus incl. verzendkosten, berekend wordt.
Valt nog wel mee dus
Mijn importkosten voor de DS en mario incl verzending was €34,58
Het viel achteraf best mee.
OopsBinz schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:39:
[...]
19% van €177 is iets meer dan €33, ik weet niet hoe je aan die €15 komt?
Mijn importkosten voor de DS en mario incl verzending was €34,58
Het viel achteraf best mee.

Wat is eig de kans dat je douane rechten moet betalen via UPS? Groter dan TPG denk ik? Nu ja, ik zie wel, wil hem graag hebben
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 20-12-2004 22:48 ]
ik heb m'n ds 2 weken geleden besteld met nog wat associores ( kweetniet meer hoe je het schrijft
)
173 euro
30 euro douane kosten + 7 euro administratiekosten. dus 37 euro aan de douane
173 euro
30 euro douane kosten + 7 euro administratiekosten. dus 37 euro aan de douane

Lik-sang heeft hem niet meer op back order
/edit
Nog even over die Mario, had gisteren mailtje gestuurd over hoe het zat met de back-order
woei!Dear ********,
Thank you for contacting Lik Sang.com, your Alternative Gaming Community.
Don't worry, stock of ' NDS Super Mario 64 DS (US) ' was just back. Your
order will be process once payment is received.
Greetings from Hong Kong,
Winly Ng
[ Voor 50% gewijzigd door Xrenity op 21-12-2004 11:25 ]
ac·ces·soi·re (het ~, ~s)warchaser schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 07:51:
ik heb m'n ds 2 weken geleden besteld met nog wat associores ( kweetniet meer hoe je het schrijft)
Anoniem: 56043
Ik heb 'm net gekocht bij Illusion Games in hoofddorp! 179 euro, 9 euro voor screenprotectors.
Superding, wel de japanse versie, maar op nintendo.com staat eenvoudig uitgelegd hoe dit om te zetten is naar Engels... echt simpel en hij wordt geheel engels!
Ze hebben er nog een aantal op voorraad dus wees er snel bij, helaas geen online winkel.
Superding, wel de japanse versie, maar op nintendo.com staat eenvoudig uitgelegd hoe dit om te zetten is naar Engels... echt simpel en hij wordt geheel engels!
Ze hebben er nog een aantal op voorraad dus wees er snel bij, helaas geen online winkel.
179 
Nette prijs !
Stuk beter dan die 229 van bij Save Games..
Nette prijs !
Stuk beter dan die 229 van bij Save Games..
Heb je d'r nog een spel bijgekocht? (hadden ze die überhaupt nog?)
yep, heb asphalt urban gt erbij gekocht voor 49 euro. Ze hebben nog diverse spellen liggen, zowel japans als usa. Ze hebben zelfs tasjes enzo.
Ze geven overigens 3 maanden garantie, omdat het import betreft.
Da's wel erg netjesAnoniem: 56043 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:15:
yep, heb asphalt urban gt erbij gekocht voor 49 euro. Ze hebben nog diverse spellen liggen, zowel japans als usa. Ze hebben zelfs tasjes enzo.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Mooi, misschien ga 'k er nog even langs.Anoniem: 56043 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:15:
Van de garantie termijn wist ik, erg netjes.
aargghh ik zit nou al vanaf 2 december te wachten op het moment dat die stink usps met mijn pakketje met mn DS en mario 64 DS komt. ik ben bijna geneigd gewoon een DS hier in nederland te kopen
Da's wel erg lang. Heb je hem per boot laten sturen? Dat duurt idd erg lang namelijk
Mijn foto's op Flickr.
hehe...
ik zag vandaag in dit topic dat illusion games ze verkocht, heb meteen gebeld en net opgehaald... zonder te wachten. Ik kan het idereen aanraden die het zelf importeren, net als ik, nie aan durft.
Het kriebelt nu wel heel erg, maar nee, ik beheers me en stap niet in de auto.. (moet eerst cash hebben om op kamers te gaan, koop dan denk ik eerst een psp en later pas een DS)
Begin hier ook te kribelen :)hehe maar men video kaart heeft zijn digitale geest gegeven... Dus DS'je moet w88johnnyv.nl schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:17:
Het kriebelt nu wel heel erg, maar nee, ik beheers me en stap niet in de auto.. (moet eerst cash hebben om op kamers te gaan, koop dan denk ik eerst een psp en later pas een DS)
ach joh, een leuk kerstcadeau voor jezelf...
Ben nu alleen op het werk en kan nog niet echt spelen... dat wordt vanavond.
Ben nu alleen op het werk en kan nog niet echt spelen... dat wordt vanavond.
How goes the DS?
---------------------------------
BREAKING NEWS!

Eeeeeen weer een extra spel op de DS.
1 million Nintendo DS' have been sold in North America. That's right. Anxious parents will be pleased to hear new shipments are being brought in, "before the end of the year, Nintendo will have shipped 1.4 million Nintendo DS systems to North America alone."
Source: Nintendo
Ah yes, everything goes according to plan.DS Sales in North America Exceed 1M
As the countdown to Christmas continues, procrastinating shoppers will benefit from new shipments of Nintendo DS. Nintendo continues to supply stores with the dual-screened Nintendo DS, which features a touch screen, voice recognition and wireless capabilities. This week's shipments also will benefit people who want to spend the gift cards they received for the holidays.
Nintendo DS topped every major gift list this year, and was described by The Wall Street Journal as "this year's must-buy item." Nintendo's shipments will help meet this demand, even as eager holiday shoppers have snapped up 1 million Nintendo DS systems in North America in a month. Before the end of the year, Nintendo will have shipped 1.4 million Nintendo DS systems to North America alone.
(bf)
Source: Nintendo -- Press Release
---------------------------------
BREAKING NEWS!
Pelican boosting Wireless range?
MWave.com have a 'Nintendo DS Wireless Booster' listed. Here's the full description; Pelican's DS/PSP Wireless Booster acts much like a repeater allowing the 802.11b wi-fi signal in the Nintendo DS to extend beyond its normal range.
Pelican have not got this product listed on their official website. Stay tuned to DS Central for the latest on this 'wireless range booster'.
Source: MWave.com
Het komt allemaal goed jongens, het komt allemaal goed.21/12/04: EDGE REVIEW DS GAMES
We're not sure yet which games respected UK mag Edge have reviewed, but we do know they've scored Band Brothers 8/10 and One Line Puzzle 7/10
Eeeeeen weer een extra spel op de DS.
Beet The Vandal Buster & Eye Shield 21
Bandai have a Nintendo DS game titled Beet the Vandal Buster under their release schedule. Click here to view it. The game will be based off a Japanese manga series that is popular in Japan.
Nintendo have supposedly acquired the rights to develop and publish a Nintendo DS game based on Eye Shield 21 - a American Football manga. No gameplay specific details have been revealed.
Source: Bandai
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 21-12-2004 17:31 ]
Das wel erg lang hoor... Wat zegt de tracking site van UPS?Donnie Darko schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:31:
aargghh ik zit nou al vanaf 2 december te wachten op het moment dat die stink usps met mijn pakketje met mn DS en mario 64 DS komt. ik ben bijna geneigd gewoon een DS hier in nederland te kopen
Ik denk dat ik nu weet wat Nintendo nu doet.North America launch numbers for previous Nintendo handhelds:
Game Boy Advance (June, 2001)
540,000 units sold in 1 Week
1,000,000 units sold in 30 Days
6,500,000 units sold in 12 Months
Game Boy Advance SP (March 2003)
400,000 units sold in 1 Week
6,750,000 units sold in 12 Months
Ze zitten express niet zoveel Nintendo DS-en te leveren zodat ze onwijs snel verkopen. Dat was alang bekend gemaakt enzo, maar ze proberen toch echt controle te krijgen over de verkopen door de markt weinig te geven. Hebben ze blijkbaar ook met de GBA gedaan.
Is Feel The Magic 52,95 waard?
Zijn het echt alleen minigames zoja, zijn ze echt fun?
Zit er een hoge replaywaarde in?
Volgens mij is geen enkel spel zoveel waard.Hidde schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:42:
Is Feel The Magic 52,95 waard?
Feel the Magic is voor sommige mensen wel heel verslavend trouwens.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/924307.asp
Niet zo heel erg super als ik de ratings zie.
Uhm ok, ik wil via Liksang wel kopen, kan je bij liksang door de douane geschept worden?
En welke methode is het beste om te laten versturen, het is Feel The Magic + wat andere dingen, totaal 0.24 kg.
Maar ik wil geen belasting achteraf krijgen..
En welke methode is het beste om te laten versturen, het is Feel The Magic + wat andere dingen, totaal 0.24 kg.
Ik wil niet 20 euro voor verzending gaan betalen.Verzending via GLOBAL PRIORITY: $5.00 (~3.73 EUR) FREE SHIPPING Items Deducted (0.10 kg)
Absoluut aanbevolen voor kleinere zending als alternatief voor koeriersdiensten. Global Priority zendingen komen ongeveer binnen 5 tot 14 dagen aan, afhankelijk van de bestemming. Global Priority zendingen kunnen niet online gevolgd worden. Er worden geen extra kosten berekend zoals transporteurs als UPS en FedEx soms doen in bepaalde landen!
Verzending via AIRMAIL: $10.00 (~7.47 EUR)
Aanbevolen voor kleinere en niet-dringende bestellingen, als alternatief voor de koeriersdiensten. Verzending via luchtpost duurt afhankelijk van de bestemming ongeveer tussen de 7 dagen en 1 maand.
De status van een luchtpost zending kan niet online gevolgd worden..
Verzending via DHL: $23.00 (~17.17 EUR)
verzending duurt gewoonlijk tussen de 1 en 3 dagen naar de grote(re) bestemmingen.
De status van de zending kan online gevolgd worden. Aanbevolen!
Verzending via EMS: $23.00 (~17.17 EUR)
Koeriersdienst, verzending duurt gewoonlijk drie a vier dagen naar de grote(re) bestemmingen
De status van deze zending kan niet online gevolgd worden, wereldwijd.
Verzending via UPS: $25.00 (~18.66 EUR)
verzending duurt gewoonlijk tussen de 1 en 3 dagen naar de grote(re) bestemmingen.
De status van de zending kan online gevolgd worden. Aanbevolen
Ik zou voor de eerste gaan. Mijn ervaring is dat hoe goedkoper de verzendmethode is, hoe kleiner de kans dat je pakketje eruit gepikt wordt bij de douane.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 120741
ik heb nog een ds USA versie + mario 64 een x opengemaakt om te kijken of er dode pixels op zaten en die zaten er niet op
prijs: €230,-
Klinkt toch goed of niet?Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:21:
Omgaaaaawd, niemand commentaar op me nieuwsgeving!?
Zal eens kijken wat voor spellen dat zijn.
Het is een heel leuk spel. Echt wel lachen. Niet al te lang en zeker niet die 52 euro waard. Maar de 30 bij Lik-Sang is zeker ok. Het is gewoon heel raar en absurd. Je moet er van houden maar als Wario Ware je heeft bekoren dan doet Feel the Magic dat zeker...Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:47:
[...]
Volgens mij is geen enkel spel zoveel waard.
Feel the Magic is voor sommige mensen wel heel verslavend trouwens.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/924307.asp
Niet zo heel erg super als ik de ratings zie.
Anoniem: 115682
Je zegt het op de manier dat je hem wilt verkope ? of wil je dat ook ?Anoniem: 120741 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:28:
ik heb nog een ds USA versie + mario 64 een x opengemaakt om te kijken of er dode pixels op zaten en die zaten er niet op
Anoniem: 115248
Ja, liksang zet gewoon op de doos dat het 'merchandise' is, en ook hoeveel het waard is. Dus dat kan zeker wel door de douane geschept worden.Hidde schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:59:
Uhm ok, ik wil via Liksang wel kopen, kan je bij liksang door de douane geschept worden?
Er is helaas geen gegarandeerde manier om geen invoerrechten te betalen (ja, kopen van een particulier die wel bereid is om het pakje als 'gift' te markeren).Ik wil niet 20 euro voor verzending gaan betalen.Maar ik wil geen belasting achteraf krijgen..
Dat klopt ook met mijn ervaringen. Ik had een keer EMS gedaan --> importheffing.Mijn ervaring is dat hoe goedkoper de verzendmethode is, hoe kleiner de kans dat je pakketje eruit gepikt wordt bij de douane.
Daarna heb ik vier keer Global Priority Airmail gedaan, en totnutoe (even afkloppen) heeft de douane die pakjes telkens niet opgemerkt. Ik heb mijn DS nu ook weer met de Airmail laten verzenden, en hopelijk glipt hij er weer doorheen.
Maar let wel, er is dus geen garantie dat het lukt zonder heffing. In principe: als je geen importheffing hoeft te betalen, dan heeft douane haar werk niet goed gedaan.

Hangt ook van de waarde af denk ik, heb een keer via lik-sang €50 aan spul gekocht en moest dokken aan TPG.... Duurde alleen wel 3 weken
, zijn niet erg snel daar, bij de douane.
Ik hoop dat UPS het iets sneller door de douane loodst.
Ik hoop dat UPS het iets sneller door de douane loodst.
Anoniem: 120741
ja dat wil ik ook had hem in eerste instantie voor een vriend besteld die toch liever een psp wilde.Anoniem: 115682 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:38:
[...]
Je zegt het op de manier dat je hem wilt verkope ? of wil je dat ook ?
mocht je interesse hebben mailen naar larskemperman(at)planet.nl
Anoniem: 114119
Geachte DS'ers op www.tweakers.net,
Bijdeze wil ik mede delen dat
Het Nintendo DS topic deel 4
is geopend voor het publiek.
Bijdeze wil ik mede delen dat
Het Nintendo DS topic deel 4
is geopend voor het publiek.
Hier graag verder dus: Het Nintendo DS topic deel 4
Dit topic is gesloten.