Het Nintendo DS topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 45287 schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:42:
[...]

Is waro ware in japan met engelse text of niet ? anders bestel ik hem mee .

En wie heeft alleemaal bij play asia zijn verwachte shipping date op 6 dec staan en wat is er voor availeble ?
Want voor mij staat alleen dat beshermtasje klaar geloof ik en mario 64 us gaan ze niet hebben voor me heb ik zo het idee (2 weken geleden besteld)
Dus ben benieuwd wie er wat gaat krijgen deze week :(
Wario Ware is naar mijn weten compleet Japans. De engelse versie staat ergens in Q1 volgend jaar gepland.

* Milenco baalt.

Waarschijnlijk dat mijn DS vandaag aankomt, maar er is niemand thuis om hem op te vangen. Hij is verstuurd vanuit Amerika via USPS. Ik heb geen idee wat de Nederlandse pakketdienst hiervan is, en of deze briefjes oid achterlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 45287 schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:42:Is waro ware in japan met engelse text of niet ? anders bestel ik hem mee .(
WarioWare 'volledig' in het Japans. De minigames zijn echter ook makkelijk te begrijpen zonder het Japans te snappen (plus dat er relatief weinig Japans in voorkomt).

De NA versie komt op 14 februari uit.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 03-06 23:37
Heb even gezocht naar een uitleg van de douane belasting...
Voorbeeld 3: wel douanerechten en BTW
U bestelt een artikel waarvoor een hoger percentage aan douanerechten geldt, bijvoorbeeld voor kleding. Stel dat u twee spijkerbroeken koopt met een totale waarde van € 90,-. Per zending geldt een vrijstelling tot € 22,-. U krijgt dus geen vrijstelling. U betaalt 12 % douanerechten en 19 % BTW over de waarde van de spijkerbroeken en over de portokosten, die bij de € 90,- worden opgeteld. Stel: De portokosten zijn € 11,-.

De douanerechten bedragen dan 12 % van € 101,- (90 + 11) = € 12,12.
De BTW bedraagt 19 % van € 114,- (101 + 13 afgerond) = € 21,66.
Het totaal der belastingen is dus € 12,12 + € 21,66 = € 33,78.
Dus voor ALLEEN een JAP DS bij play-asia betaal je dan:

(€ 146.51 + € 27) * 12% = € 20,82
(€ 146.51 + € 27 + € 21) * 1,19 = € 231,47 !!! :'(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
[FrEEzEr] schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:24:

[...]

Dus voor ALLEEN een JAP DS bij play-asia betaal je dan:

(€ 146.51 + € 27) * 12% = € 20,82
(€ 146.51 + € 27 + € 21) * 1,19 = € 231,47 !!! :'(
Klopt dat wel?
Een DS valt onder computer apparatuur waarop 0% douanerechten zit en 19% BTW.

http://www.belastingdiens...eti.htm#Goederen_internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 03-06 23:37
O kijk dat had ik dus niet gevonden op de belastingdienst site :)

Dan is het dus (€ 146.51 + € 27) * 1,19 = € 206,48

Ok het valt weer mee :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

[FrEEzEr] schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:24:
Ja die douane is flink irritant. Ik heb het 1 keer gehad, toen ik m'n pakketje via DHL had laten versturen. Toen moest ik ook 57 euro betalen over een pakket ter waarde van ongeveer 160 :(

Sindsdien heb ik alles altijd via gewone airmail laten versturen... en dat is allemaal langs de douane geglipt gelukkig. En nu las ik dit topic dat je met UPS nog de minste kans hebt om gepakt te worden. Misschien probeer ik dat voor m'n DS. Ik heb geen idee hoe oplettend zo'n douane eigenlijk is... zouden ze doorhebben dat er de laatste tijd opvallend veel pakjes uit hongkong komen met de grote van een DS? :p

Het is zooooo jammer dat ze die pakjes niet als gift willen markeren. (Ik heb het gevraagd aan zowel lik-sang als play-asia, maar ze doen het allebei niet). Dan hadden we nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
x KeN x schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:53:
[...]

Brr ja daar was ik inmiddels helaas ook al achter gekomen ;(
Ah well.. ff de US bestellen dan maar.
Iemand een Japanse kopen ? Hmm ff @ Marktplaats.nl zetten I guess.

[...]

Op de factuur staat:
Omzetbelasting en voorschot provisie (?)
Apart..
Hoe had je het trouwens laten versturen en bij welke winkel besteld?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120741

hehe eindelijk stuurt Import madness m'n ds op het is inmiddels een japanse geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ck2000nl schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:57:
[...]

Hoe had je het trouwens laten versturen en bij welke winkel besteld?
Staat verscheidene malen in deze topic :)
Maar -> UPS @ Play-Asia, afgelopen vrijdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Anoniem: 115248 schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:37:
[...]

Het is zooooo jammer dat ze die pakjes niet als gift willen markeren. (Ik heb het gevraagd aan zowel lik-sang als play-asia, maar ze doen het allebei niet). Dan hadden we nergens last van gehad.
Play -asia zet bij mij iig maar de helft van de prijs op de bon dus dat scheelt iig weer de helft dan .

Maarja wat ik al had verwacht :

thank you for your recent Order#****** at Play-Asia.com.

We regret to tell you that we were unable to send out the order within the
anticipated time frame. Please note that the shipping times we state are
estimates only and can be extended in exceptional cases. We are very
sorry for the inconvenience caused.

At this point we can not make any estimation when your order is likely to
be shipped, therefore we shall give you an update on the situation on or
before Dec 14, 2004

More information:
Super Mario 64 DS [Nintendo DS™ US]
Mario 64 DS (us) version is on backorder. If you wish to change your
order or switch to the available Japanese version of the game, please
kindly contact our customer service.

En tja een ds in het japans vind ik wel genoeg dus ik wil mario gewoon als us en wario ware ook :)
Dus maar ff kijken of ze hem eerder in amerika hebben ofzo en anders mijn order maar rustig laten staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Anoniem: 120741 schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:02:
hehe eindelijk stuurt Import madness m'n ds op het is inmiddels een japanse geworden.
:? Jij had hem nog wel voor mij gepreorderd bij IM. Is er iets misgegaan met jou bestelling, ik heb mijn US versie al een week nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130183

omg, 43 euro importkosten met UPS, dus niets is zeker :( :(
hopelijk heb ik nu nog 43 euro :P (ben een arme student)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111680

khoop dat men pakketje door douane glipt 4*50 pleuri's = veel.
maja hek natuurlijk wel rekening mee gehouden toen ik ze gin bestellen.

duurt wel lang bij play-asia vrijdag geld overgemaakt naar duitsland. nog gin bericht dat het binnen is. Hebben meer mensen ervaring met geld overmaken naar duitsland.

P.S. Is TNT een goeie verzend methode om langs douane mee te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
hmmmm....

Mijn pakje is 3 dec al door DHL opgepikt, status is nog steeds ''In transit" vanuit Hong Kong.

Geen mail of bericht waar het pakje momenteel is. (Douane schiphol misschien :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omg, waarom bestaat douane eigenlijk?? :/ damn ben nu echt razend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 130183 schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:37:
omg, waarom bestaat douane eigenlijk?? :/ damn ben nu echt razend :r
Dude, misschien omdat je VERPLICHT bent om belasting te betalen in Nederland over je DS, omdat je anders illegaal importeerd misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

Binz..

je hebt dan misschien wel voor shipping gekozen dat 2-3 dagen moet zijn, er staat alleen dat het meestal in 2-3 dagen aankomt. De tijd die ze aangeven is een indicatie, niet de tijd die het er over mag doen. Het kan dus best zijn dat het 6/7 dagen duurt ipv 2/3 dagen.

Ik had 2 weken geleden een spel besteld bij lik-sang. (naruto 3 voor de gc) die was verzonden op donderdag. Ik had dezelfde shipping voor men DS als voor het spel. Hij stond in het weekend ook nog op in transit. Ging eerst naar Duitsland Cologne, daarna naar Belgie Brussel, en daarna pas naar amsterdam. en vanuit amsterdam naar Den haag..

ik kreeg hem binnen op woensdag ipv maandag/zondag wat ik hoopte..
(wat dus 6 dagen is, maar ja het komt uit hong-kong :P)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

TNT bezorging was behoorlijk strak. 30-Nov opgehaald en 2 Dec aan de deur. 3 dagen bezig vanuit Hong Kong is niet slecht.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:42:
[...]

Dude, misschien omdat je VERPLICHT bent om belasting te betalen in Nederland over je DS, omdat je anders illegaal importeerd misschien :?
Begrijp ik wel, maar dan vind ik dat iedereen dit moet betalen en niet sommigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Deddiekoel schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:32:
TNT bezorging was behoorlijk strak. 30-Nov opgehaald en 2 Dec aan de deur. 3 dagen bezig vanuit Hong Kong is niet slecht.
Same here en geen import kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Anoniem: 130183 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:44:
Begrijp ik wel, maar dan vind ik dat iedereen dit moet betalen en niet sommigen :(
Omdat er minder nederlandse DS'n worden verkocht door alle import betaald heel nederland al mee aan de gemiste BTW inkomsten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Anoniem: 130183 schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:44:
[...]

En wij zijn zo dom om ons te gaan melden omdat we een DS hebben geimporteerd en niet de BTW hebben afgedragen :P Jij hebt gewoon pech :Y)

Majah, bij mij stond er maar $ 40.- US Dollar op de factuur....dan zou ik toch maar iets van 15 Euro hoeven te betalen :D

[ Voor 16% gewijzigd door ck2000nl op 06-12-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426

ck2000nl schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:55:
[...]

En wij zijn zo dom om ons te gaan melden omdat we een DS hebben geimporteerd en niet de BTW hebben afgedragen :P Jij hebt gewoon pech :Y)

Majah, bij mij stond er maar $ 40.- US Dollar op de factuur....dan zou ik toch maar iets van 15 Euro hoeven te betalen :D
Dacht meer aan €30,- ...

http://www.x-rates.com/calculator.html

Hm ik geloof dat je toch wat anders bedoeld dan ik d8, nvm :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 126426 op 06-12-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88553

Hell no !

de DS kwam vandaag aan > was niemand thuis > komen ze morgen weer aan de deur O_O
hopen dat er dan wel iemand thuis is.... ga niet van school vrijnemen :P

ja ik bestelde vorige week vrijdag > maandag al weer de levering.
2 werkdagen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 06-12-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Anoniem: 88553 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:20:
Hell no !

de DS kwam vandaag aan > was niemand thuis > komen ze morgen weer aan de deur O_O

Waar had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Anoniem: 88553 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:20:
Hell no !

Hoe weet je dat ze morgen weerkomen? Heb je een briefje ofzo ontvangen? En welke transportmethode heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Feel the magic is wel heel cool! Maar frustrerend als je een minigame niet kan uitspelen >:)
Btw ik heb ook al een dode pixel! Maar die stoort totaal niet (links onderaan op het touch screen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woei krijg binnenkort ook Spiderman 2 binnen. :)

Gelukkig heb ik mijn DS + Mario 64 DS nu want wat denk je: gisteravond stopt mijn GC er opeens mee. ;(

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:00
woei 8)

net besteld op lik-sang.com.. kan nog allemaal leuke goodies bestellen volgende x ook :*) met payback points

betaald met paypal en via ups laten versturen.. weet iemand hoe en waar je kan kijken hoe ver het pakje is ???

over een paar daagjes ben ik een happy gamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe werkt paypal dan? Ik heb net een account gemaakt en wil een bedrag overschrijven, maar als ik een fund wil adden krijg ik dit:

PayPal does not currently offer the ability to add funds from your bank account. You may, however, use other funding sources to make a PayPal payment, including credit cards and your PayPal account balance.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
gewoon op lik-sang bij je bestelling op Paypal drukken.. dan zie jeh et wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130183 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:11:
Hoe werkt paypal dan? Ik heb net een account gemaakt en wil een bedrag overschrijven, maar als ik een fund wil adden krijg ik dit:

PayPal does not currently offer the ability to add funds from your bank account. You may, however, use other funding sources to make a PayPal payment, including credit cards and your PayPal account balance.
vaag...
Heb je je wel aangemeld bij paypal.nl ipv paypal.com? Dat is het enige dat ik nog kan bedenken dat er mis is gegaan.

Ik heb even gekeken, en als ik bij "add funds" kijk krijg ik dit:
You do not need to add funds to your PayPal account to send money. You may also send money instantly using a bank account or credit card.By adding a checking or savings account, you can transfer funds from your bank account to your PayPal account using Electronic Funds Transfer.

If you have a Dutch bank account, you will need to initiate a bank transfer through your bank to add funds to your PayPal account. When you transfer funds from your bank account, your PayPal Sending Limit will be increased by the amount of your transfer.
En dan kan ik klikken op: Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands / 3-4 Business Days

Hm... nu al 3 reports van dode pixels. Alleen nog maar bij de mensen van GoT die geïmporteerd hebben. :/ Best wel veel eigenlijk. Is het echt waar dat de eerste lading de meeste problemen oplevert? Als ik bij wijze van spreke in januari of februari bestel zal de kans dan kleiner zijn op zo'n overleden pixel? Op dit moment is er toch nog niet echt een spel voor uit wat ik een echte Must Have vind, dus ik kan nog wel wat geduld opbrengen.

Lik-sang zei er trouwens het volgende over:
Lik-Sang.com is waiting for detailed instructions by Nintendo on the return policy of those few units in question. We would be glad to inform you as soon as new details have been passed to us. If you have already spottet a dead pixel on your Nintendo DS, your ordernumber was now saved to a file, so we can contact you soon on this matter. If you were just curious on how Lik-Sang.com would take care of pixel problems when it occurs to your system, please be assured that we do everything humanly possible to take care of this issue and won't let you down.
Best wel goeie service hebben ze daar altijd. Het zou me niks verbazen als ze over een tijdje bekend maken dat iedereen met een dode pixel die bij hun besteld heeft de DS mag terugsturen, en dat ze die dan bij nintendo gaan aanbieden.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 06-12-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omdat er briefje op de deurmat lag met daarop de mededeling dat ze morgen terug kwamen.
was ik er dan niet,dan zouden ze een speciale afspraak maken.

ik heb een nintendo ds bestelt :S was wel duidelijk toch 8)7
Best wel goeie service hebben ze daar altijd. Het zou me niks verbazen als ze over een tijdje bekend maken dat iedereen met een dode pixel die bij hun besteld heeft de DS mag terugsturen, en dat ze die dan bij nintendo gaan aanbieden.
Dan word ik vaste klant daar 8) relaxed :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 06-12-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Vanwege die dode-pixel verhalen heb ik maar een DS bij Bart Smit gereserveerd. Ik ga waarschijnlijk nog wel 1 of 2 spellen importeren voor die tijd die niet bij de EU launch line-up zullen behoren(zoals bijv. Wario Ware Touched).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:26:
Vanwege die dode-pixel verhalen heb ik maar een DS bij Bart Smit gereserveerd.
Kun je die nu al reserveren? :? Lekker vroeg... Wisten ze ook al een prijs toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

watjes ! beetje op release in nederland wachten he :P slap hoor :P

nee hehe wel verstandig,alleen sommige mensen kunnen gewoon niet wachten,waaronder ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een snelle online shop voor Mario 64 us ?

Dat is het enige waarom hij blijft hangen bij lick-sang en bij dvdboxoffice gaat het 5 weken kosten volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:53:
[...]

vaag...
Heb je je wel aangemeld bij paypal.nl ipv paypal.com? Dat is het enige dat ik nog kan bedenken dat er mis is gegaan.

Ik heb even gekeken, en als ik bij "add funds" kijk krijg ik dit:

[...]

En dan kan ik klikken op: Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands / 3-4 Business Days
Opgelost.. ik moest gewoon nog ff men rekening nummer adden ofzo B)

edit: werkt toch nog niet, ik geef het op :/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 130183 op 06-12-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:16

S2S

Anoniem: 45287 schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:59:
Weet iemand nog een snelle online shop voor Mario 64 us ?

Dat is het enige waarom hij blijft hangen bij lick-sang en bij dvdboxoffice gaat het 5 weken kosten volgens mij :)
Ebay USA heb ik mijn Mario ook vandaan en binnen 4 dagen thuis!

En oja over lik-sang wat ze moeten doen is gewoon voordat ze shippen de doos los halen en de DS aan zetten en kijken of er dead pixels op het scherm zitten. Klaar.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:37:
[...]

Ebay USA heb ik mijn Mario ook vandaan en binnen 4 dagen thuis!

En oja over lik-sang wat ze moeten doen is gewoon voordat ze shippen de doos los halen en de DS aan zetten en kijken of er dead pixels op het scherm zitten. Klaar.
Weet je nog wie de verkoper was dan ,want ik heb er nu zeker al 20 bekeken en die verzenden allemaal niet buiten de us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:56:
[...]

Weet je nog wie de verkoper was dan ,want ik heb er nu zeker al 20 bekeken en die verzenden allemaal niet buiten de us
ik wil ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Je kan op eBay kiezen om naar objecten te zoeken die (ook) beschikbaar zijn voor Nederland.
Ga naar ebay.nl, kies voor "slim zoeken", "meer zoekopties" en selecteer "objecten beschikbaar voor [...]".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Iemand de sneak peek gelezen op gamespot.com van de PSP? Dat stomme (maar wel, qua uiterlijk super 13373) apparaat heeft gewoon, heel simpel wifi, geen zever met aanpassing of zo, of geen ip adres of weet ik veel. Ja Nintendo deed het om batterij te sparen, maar daarom moeten ze het nog niet zo goed als onmogelijk maken om te tunnelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Mensen ga Mario gewoon halen op importmadness.com

Snelle levering en geen verder gedoe

Voor die metroid prime demo zijn warchaser en ik tot een akkoord gekomen, al de rest zal iemand anders moeten zoeken :o

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

En dank aan Nintendo voor een ral protocol draaid nu de PSP lekker al op XLink...goede gedaan NIntendo. Ze leren het met sommige dingen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Sony PSP - Working Right Now On Kai

Hey guys,

Thanks to some information recently received by Team XLink, I'm happy to annouce that I just make kaiEngine 7.0.5.3 live - with full support for the Sony PSP handheld console.

[...]

Over the next few hours, I'll be creating game arenas in Kai for all the confirmed-LAN Japanese launch titles, but be warned - some of the information may be shaky, so don't take it as gospel that all those games actually support WiFi play. Also, supporting documentation will be written, in a simple form, tonight - it's basically just like using a PS2, with a couple of extra conditions.

Finally, I'd just like to say that somebody should really send a PSP unit to whoever designed the WiFi module for the Nintendo DS - it's a very, very nice implementation - and adheres correctly to the recognised standards for wireless networking. I know others may argue that Nintendo uses their non-standard wireless architecture to "save power" - I'd like to officially confirm that as a crock-of-shit - Nintendo use their own "proprietary protocol" - because, it seems, they couldn't be bothered to / ran out if time trying to write a proper IP stack for the DS - so they used some horrible thrown-together frame format, used a very low-range tranceiver, and called it innovative. Anyway - my views on the DS hardware aren't relevant - what is relevant is that Kai will support both of these devices - one now, the other later - once I've finished jumping through all Nintendo's hoops.
:'(

Bron: http://www.teamxlink.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Wat maakt het uit, tegen de tijd dat de PSP uitkomt in de VS of Europa, werkt het al. En dan hebben we gelijk onwijze goeie games en ook DSLinux. :)

Gewoon even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

yeah

deze gast --->

http://feedback.ebay.com/...po&iid=8150096820&frm=284

fiopo

Hoop dat het wat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Anoniem: 72901 schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:41:
Wat maakt het uit, tegen de tijd dat de PSP uitkomt in de VS of Europa, werkt het al. En dan hebben we gelijk onwijze goeie games en ook DSLinux. :)

Gewoon even geduld hebben.
Ben jij altijd zo naief? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sommige wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bear schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:19:
Mensen ga Mario gewoon halen op importmadness.com

Snelle levering en geen verder gedoe

Voor die metroid prime demo zijn warchaser en ik tot een akkoord gekomen, al de rest zal iemand anders moeten zoeken :o
Ja leuke tip tot je bij de verzendkosten komt :)

7,33 of 20 euro met fed ex voor mario ds :(

Ik zoek weer ff verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:21:
En dank aan Nintendo voor een ral protocol draaid nu de PSP lekker al op XLink...goede gedaan NIntendo. Ze leren het met sommige dingen nooit.
Wat valt er dan te leren? Ze komen toch binnenkort met online DS games volgens Miyamoto? Die zullen heus niet van dat proprietary protocol gebruikmaken. Dat aparte protocol is er volgens Nintendo gekomen om energie te besparen.Het proprietary protocol is niet bedoeld om met andere apparatuur dan een DS te communiceren. Ik begrijp wel dat je dat niet leuk vind als je een tunneling-applicatie probeert te maken, maar Nintendo doet in dat opzicht niet echt iets verkeerd. Het protocol doet precies waar het voor bedoeld is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat betekent dit nu eigenlijk allemaal? Ik ben het type gamer dat zich nauwelijks interesseert voor wat er allemaal binnenin die apparaatjes zit en hoe het allemaal werkt enzo. (Oei, en dat op een tweakers-forum. :p Daar gáát m'n zorgvuldig opgebouwde respect. ;)). Ik kan nog net bevatten dat wifi staat voor een draadloze internetverbinding... maar wat is er nu precies ontdekt over de PSP dat de DS niet kan? Is het echt een grote blunder van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:21:
Wat betekent dit nu eigenlijk allemaal? Ik ben het type gamer dat zich nauwelijks interesseert voor wat er allemaal binnenin die apparaatjes zit en hoe het allemaal werkt enzo. (Oei, en dat op een tweakers-forum. :p Daar gáát m'n zorgvuldig opgebouwde respect. ;)). Ik kan nog net bevatten dat wifi staat voor een draadloze internetverbinding... maar wat is er nu precies ontdekt over de PSP dat de DS niet kan? Is het echt een grote blunder van Nintendo?
Zijt gerust zoveel respect had ge toch niet :p (Just jokin')
De DS heeft een aangepaste vorm van WiFi, zodat deze WiFi variant (ook wel NiFi) minder stroom verbruikt. Het is bedoeld om tussen DS'en te werken, maar we kunnen het dus niet zonder meer op onze comp 'vangen'. Daar de psp gewoon WiFi gebruikt (dus geen aangepaste variant), kan een computer of access point dit signaal wel vangen en dus ook heel makkelijk tunnelen. Het nadeel hieraan is dat WiFi zonder aanpassingen niet bepaald batterij vriendelijk is.
Het is geen blunder van Nintendo, het is gewoon jammer voor ons, want het tunnelen is nu een stuk moeilijker, maar daartegenover staat wel dat de DS lekker lang met de batterij toekomt. En de DS heeft ook gewone WiFi, maar er zijn nog geen spellen die hier gebruik van maken. En omdat de DS sommige multiplayer spellen kan spelen met maar 1 cardrige is het NiFi dus wat aangepast dat het niet zo makkelijk is de data te 'stelen' die zo'n spel verstuurd.
Is dit een beetje duidelijk? Of moet ik in het vervolg men mond maar houden en iemand die beter is in eenvoudig uitleggen het woord laten voeren :)
Damn you Sony... :(

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 58311 op 07-12-2004 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 58311 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:28:
[...]

Zijt gerust zoveel respect had ge toch niet :p (Just jokin')
De DS heeft een aangepaste vorm van WiFi, zodat deze WiFi variant (ook wel NiFi) minder stroom verbruikt. Het is bedoeld om tussen DS'en te werken, maar we kunnen het dus niet zonder meer op onze comp 'vangen'. Daar de psp gewoon WiFi gebruikt (dus geen aangepaste variant), kan een computer of access point dit signaal wel vangen en dus ook heel makkelijk tunnelen. Het nadeel hieraan is dat WiFi zonder aanpassingen niet bepaald batterij vriendelijk is.
Het is geen blunder van Nintendo, het is gewoon jammer voor ons, want het tunnelen is nu een stuk moeilijker, maar daartegenover staat wel dat de DS lekker lang met de batterij toekomt. En de DS heeft ook gewone WiFi, maar er zijn nog geen spellen die hier gebruik van maken. En omdat de DS sommige multiplayer spellen kan spelen met maar 1 cardrige is het NiFi dus wat aangepast dat het niet zo makkelijk is de data te 'stelen' die zo'n spel verstuurd.
Is dit een beetje duidelijk? Of moet ik in het vervolg men mond maar houden en iemand die beter is in eenvoudig uitleggen het woord laten voeren :)
Damn you Sony... :(
Jullie moeten niet zo snel geloven wat Nintendo zegt!

Dat battery verhaal van de DS is dus bull....ni-fi helpt er helemaal niet aan mee, het is niet energie zuinig is gewoon pr ;). Het is gewoon een ral protocol, weer is dwars zitten van Nintendo, net als met het Cube protocol die kan trouwens ook een normaal protocol, alleen hebben we dat nooit gezien ;).

Het lijkt wel of ze helemaal niet online willen en al helemaal niet willen dat de DS getunneled word. En wat heb je er aan om het zo moeilijk te maken? PSP hang je zo achter je wi-fi kaart en klaar...naar mijn mening is dit inderdaad een blunder van Nintendo.

Lees het stukje van de programmeur van XLink maar, die weet waar hij over praat.

http:\\www.teamxlink.co.uk

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 07-12-2004 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
als ik kijk naar mijn order bij lik-sang.com staat der second choise ofzo voor m'n ds..

moet ik dit perse veranderen?.. ik wil niet langer wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Laatst online: 28-01 11:34
Kunnen jullie eens wat ingame foto's of nog beter video's neerknallen zodat wij eens mee kunnen kijken? B) > :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

S2S schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:13:
[...]

Dat battery verhaal van de DS is dus bull....ni-fi helpt er helemaal niet aan mee, het is niet energie zuinig is gewoon pr ;). Het is gewoon een ral protocol, weer is dwars zitten van Nintendo, net als met het Cube protocol die kan trouwens ook een normaal protocol, alleen hebben we dat nooit gezien ;).

Het lijkt wel of ze helemaal niet online willen en al helemaal niet willen dat de DS getunneled word. En wat heb je er aan om het zo moeilijk te maken? PSP hang je zo achter je wi-fi kaart en klaar...naar mijn mening is dit inderdaad een blunder van Nintendo.

Lees het stukje van de programmeur van XLink maar, die weet waar hij over praat.

ik wil niet lullig doen, maar om alleen naar een protocol te kijken vanaf een pc die de data opvangt, hoe kan je dan ingodsnaam weten dat hij niet batterij zuinig is?

hebben jullie het protocol vervangen met een WiFi en het zo vergeleken? Nee?
dan weet je ook niet of het energie zuiniger is..

ik vind het om eerlijk te zijn nogal arrogant van Teamxlink om te zeggen dat het totaal niet zo is, hoeveel ervaring er ook is met tunneling..

en btw, als hij geen psp heeft, hoe kan hij het dan al getunnelt hebben? :P
dat vind ik ook een beetje krom, maar ok..

[ Voor 5% gewijzigd door Wiebbe op 07-12-2004 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 13:16
warchaser schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:24:
als ik kijk naar mijn order bij lik-sang.com staat der second choise ofzo voor m'n ds..

moet ik dit perse veranderen?.. ik wil niet langer wachten!
Je moet even een mailtje sturen naar service@lik-sang.com met daarin je naam en ordernr. Dan kan je aangeven dat je voor de Japanse wilt gaan. Ik kon die optie nieteens aanpassen... Een mailtje hielp wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Zijn er al mensen die de DS via Lik-Sang hebben binnengekregen?

Vandaag DHL gebeld.... Hij ligt bij de douane, proccesed for clearance staat bij mijn tracking.

Wachtend op betaling van belasting, volgens de dame van DHL klantenservice. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik zag het net ook staan dat het niet speciaal batt zuinig is, maar dan blijft het wel zo dat ze hun wireless game-share wilden beveiligen. (Heeft de psp dit eig ook?)
En zo kunnen home brewers er ook niet zo makkelijk aan, mja. Alles gaat, dat ziet ge maar :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 58311 op 07-12-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

volgens mij kan de PSP niet games delen met andere mensen..
alleen wireless connecten met multi-pak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Volgens mijn kan de PSP dat wel ;)

En lees jij nou maar is dat stukje van de XLink programmeur als hij zegt dat het niet helpt om de battery te sparen dan zal dat wel waar zijn! Ze hebben er veel verstand van ;)

[ Voor 73% gewijzigd door S2S op 07-12-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
niet lezen

[ Voor 89% gewijzigd door warchaser op 07-12-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kezand schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:27:
Kunnen jullie eens wat ingame foto's of nog beter video's neerknallen zodat wij eens mee kunnen kijken? B) > :9
Zat ik wel al aan te denken ja.
Misschien dat ik binnenkort ff een filmpje post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
de ds is net met bijna 10 euro gestegen.. niet te hopen dat ik dat moet betalen van lik-sang ??? zal toch wel niet.. en hoe lang duurt het voordat ze je pakje opsturen.. staat al bijna een dag op order received.

kweet het.. ben ongeduldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Wat dan geloof je liever jouw waarheid, dan de werkelijk waarheid? Want tja je eigen waarheid is altijd het beste.Dat mag maar dan ben je in ontkenning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]
Wat een onzin. Nanostray is al bevestigd als een spel dat internet-connectivity ondersteund. Nintendo heeft zelf al gezegd zeer snel online titels voor de DS te gaan aankondigen. Square-Enix hoopt ook al snel online titels te gaan uitbrengen voor de DS. Het is Bandai al gelukt om een DS verbinding te laten maken met een standaard PC met WiFi voor extra connectivity. Meerdere third-parties zijn al bezig om webbrowsers te ontwikkelen voor de DS. Dit wijst er toch duidelijk op dat Nintendo een IP-implementatie aan het ontwikkelen is/af heeft. Nintendo is toch niet verplicht om spellen die niet bedoeld zijn om online te gaan over een protocol te laten lopen dat makkelijk te tunnelen is? De GBA stuurt toch ook geen kant-en-klare IP-packets over het linksnoer, waarom zou de DS het dan wel moeten doen voor link-games? Dit is niet leuk voor de programmeurs voor Xlink, maar het is zeker geen blunder van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
S2S schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:01:
[...]

Wat dan geloof je liever jouw waarheid, dan de werkelijk waarheid? Want tja je eigen waarheid is altijd het beste.Dat mag maar dan ben je in ontkenning ;)
:Y)

nee, het was een dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

S2S schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:01:
[...]

Tuurlijk, wat de jongens van xlink roepen is de enige en opper waarheid en daarvoor zullen wij diep buigen. We zullen plechtig beloven nooit meer voor ons zelf na te denken als iemand van xlink zich er al over heeft uitgesproken. :Y)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Laatst online: 26-05 20:43

PJJ

Kheb hem ook besteld bij liksang, kan niet wachten. Hij wordt de laaste dagen alleen wel elke dag duurder :? . Iemand hier al een pakketje ontvangen van lik-sang dmv dhl zoja nog veel extra import kosten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
PJJ schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:25:
Kheb hem ook besteld bij liksang, kan niet wachten. Hij wordt de laaste dagen alleen wel elke dag duurder :? . Iemand hier al een pakketje ontvangen van lik-sang dmv dhl zoja nog veel extra import kosten oid?
Die van mij komt morgen, maar ik ben vrijdag pas thuis.

Hij heeft bij de douane gelegen, dus ik neem aan dat ik btw moet betalen.
Morgen post ik het bedrag wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen ! vandaag binnen,wat een schoonheid.
Hij hangt nu op te laden.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/DS/2004_1207ds0009klein.jpg
GROOT

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/DS/2004_1207ds0010klein.jpg
GROOT

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/DS/dsuitpakklein.jpg
GROOT

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/DS/2004_1207ds230015klein.jpg
GROOT

Weet iemand een adres voor super mario ds :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 08-12-2004 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hoe lang duurde het bij jullie op lik-sang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

warchaser schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:35:
hoe lang duurde het bij jullie op lik-sang?
2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Bij mij staat ie al een dag op order received, en al m'n producten zijn gewoon op voorraad :/

Order No. 313303 (Lik Sang Hong Kong)
Order Date December 7, 2004 03:01:02
Order Amount $232.84 (already paid: $232.84)
Payment Method PayPal
Shipping Method UPS
Printable Invoice Click to Open
Order Status Order received

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:04:
[...]

Wat een onzin. Nanostray is al bevestigd als een spel dat internet-connectivity ondersteund. Nintendo heeft zelf al gezegd zeer snel online titels voor de DS te gaan aankondigen. Square-Enix hoopt ook al snel online titels te gaan uitbrengen voor de DS. Het is Bandai al gelukt om een DS verbinding te laten maken met een standaard PC met WiFi voor extra connectivity. Meerdere third-parties zijn al bezig om webbrowsers te ontwikkelen voor de DS. Dit wijst er toch duidelijk op dat Nintendo een IP-implementatie aan het ontwikkelen is/af heeft. Nintendo is toch niet verplicht om spellen die niet bedoeld zijn om online te gaan over een protocol te laten lopen dat makkelijk te tunnelen is? De GBA stuurt toch ook geen kant-en-klare IP-packets over het linksnoer, waarom zou de DS het dan wel moeten doen voor link-games? Dit is niet leuk voor de programmeurs voor Xlink, maar het is zeker geen blunder van Nintendo.
Maar Bandai heeft een dev kit, dus ze kunnen zelf wifi games schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vandaag Spiderman 2 binnengehad. 8) Ook wel een leuk spelletje.

Lik-sang heeft ook mijn screenprotectors opgestuurd + een tastje voor de DS. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114119

Fijn lik-sang, ik preorder optijd en betaal optijd voor die special preorder van de US ds en dan krijg ik em nog in januarie.
Ik heb geen zin om zolang te wachten, dus heb ik maar voor de japanse ds gekozen en de mario game op backorder laten zetten.

Maar mijn vraag is: Is er iemand op deze forum bereid om hun demo van metroid prime hunters te verkopen aan mij. Zodat ik wat tedoen heb op de DS tot ik mario ds binnen krijg.
Mail me op of voeg me toe als je em wilt verkopen op denopdenbuijs@hotmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
moet je ook zoveel verzendkosten betalen als je alleen een spelletje besteld ( lik-sang.com). want 27 euro verzendkosten voor een spel van 30 euri vind ik veel

edit: kzie het al.,. je moet dan minder betalen

* ik wil m'n ds! hoe lang blijft ie nog op order received staan ??

[ Voor 30% gewijzigd door warchaser op 07-12-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Laatst online: 26-05 20:43

PJJ

Tijdelijk zijn de verzendkosten gratis op liksang :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
"...DS Online within 10 - 12 days..."

Today in a chat session with Dan, one of the creative minds behind Nitro, there was an official announcement of a release date.

"I guarantee that you will be enjoying your Nintendo DS online within 10-12 days, if everything falls into plan. Due to the fact that Brandon made an estimate too rough, we have decided to use generic tunneling for the initial build. After it is released, we may add the advanced optimization mentioned in the semi-depreciated plan documents. One week is not enough time to test and code our optimization, and releasing a build that will tunnel will give us enough time to shape it's perfection.
Dan, project manager

This comes to great news to many DS fans, and tomorrow I will have an exlcusive interview with Dan himself about Nitro. Stick here for that tomorrow, along with the interview there will also be a review on the reaction from the community. A full report on the Nitro situation will come tomorrow."

This was Dan's official statement. I'll keep you posted.

Bron
Nitro...is dit van Nintendo zelf? Of gewoon van een Xlink achtige groep die zichzelf de codenaam van de NDS heeft gegeven? Als het eerste het geval, zou dit erg goed nieuws zijn! Sowieso eigenlijk wel :D

Iemand hier wat meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar is super mario 64 ds tekoop
geen ebay :S account van me broer is geblokt door fraude > [niet door hem :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Milenco > Het Nintendo DS topic deel 3 (edit:... halverwege de pagina)
PJJ schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:45:
Tijdelijk zijn de verzendkosten gratis op liksang :*)
Alleen op sommige spellen..

[ Voor 75% gewijzigd door Ken. op 07-12-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

w00t
ik heb vandaag mijn DS binnen gekregen.
Had hem besteld bij lik-sang voor 193 euro + verzend kosten via DHL.(met Mario 64)
hij was vrijdag op de post gedaan bij DHL, en kreeg hem vandaag binnen :)

moest helaas wel 34 euro douane kosten dokken, maar dat heb ik er wel voor over :P
Liksang is trouwens een goed bedrijf en bied een erg goede service. kreeg er een handleiding bij hoe je hem in engels kon zetten. (ik had een japanse DS)

ze leidde je ook door de setup fase met vertaling van de menu items, en ik kreeg een waardebon van 20 doller bij hun.

overview shotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_114.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hoe lang stond het bij jou op order received..??

is ups langzamer als DHL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:27

DoctorV64

Cosmopoliet

? jij hebt toch bij play-asia gekocht??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoctorV64 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:42:
[...]

? jij hebt toch bij play-asia gekocht??
ja,via TNT > althans dat zei me broer.

vrijdag bestelt , maandag waren ze aan de deur.

2 werkdagen dus
ze leidde je ook door de setup fase met vertaling van de menu items, en ik kreeg een waardebon van 20 doller bij hun.
WTF ? 20 euro ?
ik kreeg 5 euro maar :r

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 88553 op 07-12-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Zonder dat ik het wist had me vader em via een piloot die afgelopen week naar Amerika ging een DS besteld... 160 dollar (hij moest tax betalen in de winkel ) voor Amerikaanse DS incl Metroid First Hunt :D

Toppie, onverwacht dus ik heb niet gewacht. :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/DS/IMG_0001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/DS/IMG_0002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/DS/IMG_0003.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hidde1/DS/IMG_0004.JPG

Enige is, me broertje zn GBA SP adapter is waarschijnlijk uitgeleend, waar is goedkoop een adapter te halen? Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Mediamarkt of de Dixons voor de adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ah kijk wat lief!
[23:16:30] apNia says:
ik ben zo blij met m'n nintendo DS
[23:16:33] Marloes says:
:)
[23:16:35] apNia says:
die ga jij ook willen zometeen
[23:16:37] Marloes says:
nee
[23:16:37] apNia says:
als je online kan gamen
[23:16:42] Marloes says:
ik heb al n-gage
[23:16:49] Marloes says:
heb ook al spellen gedownload
[23:16:54] Marloes says:
moet alleen nog mmc kaart
[23:16:59] apNia says:
als jij een n-gage hebt dan wil je echt een DS
[23:17:53] Marloes says:
neehee
[23:18:05] apNia says:
jamaar n-gage is zwart schaap :(
[23:18:15] Marloes says:
hey
[23:18:21] Marloes says:
don't talk shit about my boyfriend
[23:18:54] apNia says:
doe ik niet, ik zeg alleen dat je vriendje gewoon saai en flets is vergelijken bij mijn girlie
[23:19:04] Marloes says:
fuck you
hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
ck2000nl schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:05:
Mediamarkt of de Dixons voor de adapters.
Ik zag zo'n rare bureauadapter voor de GBA SP... dan moet je je GBA SP in een standaardje doen ofzo, dat ding moet ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 58311 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:25:
[...]

Maar Bandai heeft een dev kit, dus ze kunnen zelf wifi games schrijven.
Alle partijen die ik genoemd heb hebben een devkit, dus ik snap niet wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Hidde schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:31:
[...]

Ik zag zo'n rare bureauadapter voor de GBA SP... dan moet je je GBA SP in een standaardje doen ofzo, dat ding moet ik kopen?
Ik heb zelf een amerikaanse GBA SP, en heb daar bij de Dixons zo'n setje voor gekocht met tasje, oordopjes, en USB oplader. Werkt perfect, en kostte een paar euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 08-12-2004 00:13 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IS er iemand hier die z'n metroid prime: First Hunt demo wilt verkopen aan mij _/-\o_ PLEASE _/-\o_
mail of voeg me toe op denopdenbuijs@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

hoe veel heb je er voor over Ice_Lord? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:28:
Neehoor, het was duidelijk. Dank u! :)
De problemen waar mensen nu tegenaan lopen zijn dus als ze proberen online te gaan met spellen die daar eigenlijk niet voor bedoeld waren? Dan vind ik het niet zo erg... ik zou daar waarschijnlijk toch geen gebruik van maken denk ik. Ik zit meer te wachten op echte online-ondersteuning, ook met voice-chat erbij bijvoorbeeld.
En de DS heeft ook gewone WiFi, maar er zijn nog geen spellen die hier gebruik van maken.
Ik hoop wel dat zulke spellen er nog gaan komen trouwens. Door het hele gamecube online gebeuren ben ik best wel sceptisch geworden. Ik vind het een slecht teken dat geen van de launch-titles online gaat. Maar goed, wie weet komt het toch nog.

Wel vreemd dat de DS nu ineens duurder is geworden op lik-sang en play-asia. Ik word echt constant heen en weer geslingerd... zo snel mogelijk bestellen om zo goedkoop mogelijk te hebben... nee nog even wachten op de 2e batch waar hopelijk de dode pixel problemen een beetje zijn opgelost... oei 10 dollar duurder.. straks wordt ie volgende week nog weer duurder... toch maar alvast bestellen? Maar wat als er een dode pixel op zit, dan heb ik natuurlijk spijt... Wat doen jullie me aan Nintendo!? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hidde : plaatje IMG_0003 :P lekker dan.

Iemand weet waar mario 64 ds tekoop is ? betaal er alles voor >:) [ geen ebay > account geblokt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:55:
hoe veel heb je er voor over Ice_Lord? ;)
Wat wil je er voor hebben?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.