Idd. Dat ging erg makkelijk. Het duurde wel langer als ik had verwacht voordat die DSsen contact met elkaar hadden en alles was gedownload enzo. (Halve minuut ongeveer?). Maar daarna werkte het perfect. Captain N is ook nog de kamer uit gelopen en een stukje verderop gaan staan... en we konden gewoon doorspelen ondertussen. Het werkte gewoon goed.
We hebben Mario DS gedaan, en na de zeer negatieve verhalen viel het nog wel te overleven

Beetje rennen naar een ster, best leuk. Voor eventjes.
Ja dat viel mij ook reuze mee. Een teller telde weliswaar terug vanaf 30... maar dat waren echt geen 30
seconden.

Een potje duurde veel langer. Precies lang genoeg eigenlijk. Inderdaad het sterren verzamelen, en wat ik ook erg leuk vond is dat je gewoon tegen elkaar kunt vechten.

Yoshi kan de ander opslurpen, Mario er bovenop springen en Wario deelt gewoon klappen uit met z'n vuisten. (Degene die geraakt wordt verliest dan weer 1 van z'n sterren die de ander dan weer kan pakken... erg leuk en hectisch allemaal). Het deed me nogal denk aan de battle mode uit mario kart.
Verder hebben we Zookeeper nog gespeeld (waar je maar 1 cart voor nodig hebt), en dat was erg cool. Alleen zijn we er nog niet helemaal uit waarom iemand soms ineens zo snel af gaat

Haha, de volgende keer gaan we dat in de trein spelen met het volume voluit.

Twee DSsen die tegelijk staan te piepen (nét niet helemaal synchroon), dat klinkt heel erg uh... interessant. Maar dat was inderdaad een goeie multiplayer game, had ik niet verwacht. Het is soms inderdaad nogal mysterieus waardoor je wint of verliest, maar dat maakt het niet minder verslavend. En de powerups waarmee je elkaar kunt pesten (het scherm zwart/wit maken! Dat is irritant zeg!) zijn erg lollig.

Erg leuke en originele puzzel game.
Ik wist het.

Spelen is geloven mensen, echt waar. Helaas kon je daarbij alleen maar een demo downloaden naar de andere DS. Multiplayer vanaf 1 cartridge bleek niet mogelijk. Dat lijkt me ook wel erg leuk eigenlijk.