Het Nintendo DS topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.717 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101719

Geengrenzuh schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:42:
[...]

ik weet niet of jullie dit filmpje al hebben gezien, tzijn 7 japanners die toch wel behoorlijk leet met hun ds-je bezig zijn, kon het jullie niet onthoude...

http://www.1101.com/asx/nintendo/DS-demo.asx

kon een glimlach niet onderdrukken bij dit filmpje :D
Haha, bij mij liep het meer uit op een flinke lach kick :D 8)7
[Komt ook door die rot joint....He He.. >:) ]

Ik denk dat ik de gok met dit apparaat ook ga wagen, maar wel over half jaar als er genoeg spellen verkrijgbaar zijn.
Hou me eigen wel zoet met de PSP als die eenmaal uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:21:
Mr. Driller klinkt toch wel weer erg leuk. :) Dank voor die uitgebreide impressie! Denk dat ik hem toch maar bij mijn volgende bestelling stop.

Zal Catch! Touch! Yoshi! een beetje speelbaar zijn in de jap-versie? De US-versie duurt nog zo laaaaaang. ;) Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om daarop te zitten wachten. Echt ingewikkeld ziet het er niet uit. Kan me ook niet voorstellen dat er een uitgebreide story-mode in zal zitten met heel veel tekst. Hoewel, die Yoshi platformgames hebben vaak wel een hele uitgebreide tutorial. :( In Super Mario World 2 werd zo ongeveer nog uitgelegd hoe de spring-knop werkt. Yoshi's Story op de N64 al net zo. Als dat hier ook weer zo is is dat wel irritant, al die vakjes japanse tekst doorklikken.
Ik zou als ik jou was gewoon lekker wachten op de US.
Volgens mij mis je anders echt veel van (de beleving van) het spel.
Ik zat ook even te kijken idd, maar nee, daar krijg ik spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Van dsnews.co.uk:
Here's some US release dates for the next two months:

February:

7th: Final Fantasy: Crystal Chronicles DS, Frogger, GoldenEye: Rogue Agent, Need for Speed Underground

14th: Wario Ware Touched!

March:

Bomberman, Dynasty Warriors, Egg Monster Hero, Mobile Suit Gundam Seed, Pac 'n Roll, Sonic DS, Yu-Gi-Oh: Nightmare Troubadour, Retro Atari Classics , Yoshi Touch & Go, Rayman DS Ubisoft Platformer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:03
Eindelijk spellen naar mijn smaak! :)

Final Fantasy: Crystal Chronicles DS, Need for Speed Underground, Wario Ware Touched!, Sonic DS, Yoshi Touch & Go en Rayman DS Ubisoft Platformer zijn toch wel titels waar ik erg naar uitkijk! :)

[b]Edit:/b]
Zijn van de dikgedrukte spellen eigenlijk al screenshots uit?

[ Voor 13% gewijzigd door Milenco op 20-01-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
Icelus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:05:
[...]
2 Europese versie óf een (NL) SP adapter kopen voor zo'n € 10 icm Japanse/VS DS
Geldt dat ook voor deze?
http://www.lik-sang.com/i...ory=273&products_id=5977&
is wel 220V...
4 Als je nog een maand geduld hebt (Australische versie): www.dvdcrave.com (DS: € 100; spellen € 35).
De Europese release is toch ook over een maand ongeveer?
Maar je hebt gelijk, hier zou die €179 oid gaan kosten, right? Dan kan je daar er eentje kopen met een spel erbij voor de prijs van alleen een DS hier...Ik denk nog ff :)
Thanks anyway!

p.s. Waarom komt die MarioKart DS zo laat? (zie ik nu pas! Ik keek op lik-sang steeds naar de knoppen, stond er een prijs en BUY dan nam ik aan dat het spel er gewoon was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn!) :'( May 2005! Damn....

[ Voor 29% gewijzigd door eswa op 20-01-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Da's de Aziatische 220V versie. De adapter is inderdaad 220V maar de aansluiting (voor het stopcontact) verschilt iets zodat je een verloopstekker nodig hebt (géén 110V --> 220V converter). Het beste kun je een losse 220V adapter kopen die je op iedere DS kan aansluiten zoals deze.
De Europese release is toch ook over een maand ongeveer?
Maar je hebt gelijk, hier zou die €179 oid gaan kosten, right? Dan kan je daar er eentje kopen met een spel erbij voor de prijs van alleen een DS hier...Ik denk nog ff :)
Er is nog niets bekend maar men gaat van half maart uit. Prijs is onbekend maar ik verwacht echter geen "Australische prijs" van ongeveer € 100 in Europa...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Milenco schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:47:
[...]
Zijn van de dikgedrukte spellen eigenlijk al screenshots uit?
Van NFSU in ieder geval niet. Hopelijk zijn de graphics toch echt beter dan Asphalt Urban GT of Ridge Racer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Wario Ware ga ik dan zeker even importeren _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Van Gamefront.de en cube-europe.com:
Nintendo DS in Deutschland wohl Euro 149
20.01.05 - Das Handheld-System Nintendo DS soll in Deutschland und Österreich wahrscheinlich Euro 149 kosten. Das geht aus entsprechenden Händlerberichten hervor. Die Auslieferung soll demnach Anfang März 2005 stattfinden.

Offiziell hat Nintendo noch keinen genauen Termin für Nintendo DS genannt, dasselbe gilt für den Preis.
With GameFront spilling the beans, we add some extra information on the European launch details of the Nintendo DS...

Gaming-website GameFront has spilled the unofficial announcements from Nintendo about the release of the Nintendo DS. Where GameFront only reports the suggested retail price of €149.99 and a release 'early March', we (Cube-Europe and our sister-site gba.n64europe.com) take the information a step further.

A reliable source (not the SPoNG type of reliable sources), could tell us that the European Nintendo DS will hit the European stores on the 11th of March at a suggested price of €149.99. The Nintendo DS will also include the Metroid Prime Hunters: First Hunt demo.

Nintendo will also take care of the distribution of Sega's Feel the Magic: XY/XX (or: Project Rub) in Europe.

Nintendo will officially announce the European launch details next week, at a DS Press Conference in Paris on the 27th of January.
en misschien interessant:
PSP Preis in Deutschland bei Euro 199?
20.01.05 - Sonys PSP soll in Deutschland und Österreich nach Händlerberichten bei Euro 199 liegen. Die Markteinführung ist weiterhin für März 2005 geplant.

Sony den Preis von Euro 199 bislang nicht bestätigt und offiziell noch keinen Preis des Handhelds genannt.
http://www.gamefront.de
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

wielhelm

80/86 ST bladebladed

BLC: het schijnt dat die pelican protectors nogal wat lijm achterlaten als je ze er af wilt halen.

Hier het topic: http://www.teamxlink.co.u...73765e75202f5b868b30e609f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:30
wielhelm schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:52:
BLC: het schijnt dat die pelican protectors nogal wat lijm achterlaten als je ze er af wilt halen.

Hier het topic: http://www.teamxlink.co.u...73765e75202f5b868b30e609f
Ah bedankt :) Ik zal voorzichtig zijn. Maar er staat ook dat men ervoor goo gone gebruikt.. Iemand een idee wat dat in nederland is? Nagellakremover :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Uit de FAQ van Nintendo.com:
Should I purchase a screen protector(s)?

At this time, Nintendo does not license any screen protectors, nor do we recommend the use of screen protectors with the Nintendo DS system. Use of a protective film with the Nintendo DS Touch Screen can reduce its effectiveness, make the system difficult to operate, and can reduce screen visibility. As long as you are using only licensed styli from Nintendo (such as the two included pen-style styli, and the thumb stylus attached to the included wrist strap), there is no need for a screen protector.
Maar in Japan zijn de HORI protector's weer wel Officially Licensed...
D'r is ook geen touw aan vast te knopen :P

Trouwens benieuwd waneer ik mn Zoo Keeper (US versie) binnen krijg...
Dinsdag verzonden (videogamesplus.ca), dus ik hoop toch echt dat ie uiterlijk zaterdag op de mat ploft... ben ik weer even zoet :)

Volgende game wordt denk ik WarioWare Touched (US versie natuurlijk). Maar da's nog even afwachten...
Maar er staat ook dat men ervoor goo gone gebruikt.. Iemand een idee wat dat in nederland is? Nagellakremover :?
Via Google: WHAT IS GOO GONE?

Soort schoonmaakmiddel dus... nagellak-remover lijkt me eerlijk gezegd ook iets te agressief spul voor het schermpje ;)

[ Voor 15% gewijzigd door ironx op 20-01-2005 23:42 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Is alcohol niet goed om die schermpjes te reinigen? Ik gebruik het ook voor tft, als er een goede vlek op zit.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
ironx schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:39:
Uit de FAQ van Nintendo.com:

[...]

Maar in Japan zijn de HORI protector's weer wel Officially Licensed...
D'r is ook geen touw aan vast te knopen :P
Denk dat ze niet buiten Japan een officiële licentie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Icelus schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:56:
[...]
Denk dat ze niet buiten Japan een officiële licentie hebben...
Dan zal 't waarschijnlijk alsnog weinig kapot maken aan je DS =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:19:
[...]
Dan zal 't waarschijnlijk alsnog weinig kapot maken aan je DS =)
Ik bedoelde dat ze alleen door Nintendo Japan "erkend" worden en (doordat ze niet buiten Japan leverbaar zijn) Nintendo America zegt dat er geen officiële filters verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:59

DoctorV64

Cosmopoliet

Hulde aan Videogamesplus uit Canada! Dinsdag besteld, vandaag mijn FTM ontvangen!! Damn je blijft rubben met deze game :P
Schitterende service en snel geleverd, toppertje! :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 06-06 17:49

Wekkie

Yeah

Tetris DS?

Ook een subtiel schopje voor #Nds op irc.tweakers.net. Kom gezellig mee chatten over de DS :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:37

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Relaxed als Tetris DS komt. Hoop wel dat ze wel de originele speelmanier handhaven. Waarschijnlijk komt er wel een leuke twist maar ik iig het origineel hebben!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 10:41
nintendo oostenrijk advertentie van de DS

http://images.gamerzheaven.nl/img/tumb_216.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door warchaser op 23-01-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

jammer dat er nog geen duidelijkere foto's zijn van nfsu2.

ohja voor diegene die vroeg hoe wario touched japans is... ik heb hem zelf gehad en bijna uitgespeeld.. je hoeft voor wario geen japans te kennen.. het zijn allemaal kleine puzzles en gewoon filmpjes zonder tekst.

heb hem zojuist verkocht.

Games waar ik op wacht:

final fantasy crystal cronicles
another code
en natuurlijk een zelda en mario.

van mij mogen ze zo ocarina of time uitbrengen op dat ding.. ze hoeven niet eens wat te veranderen aan die game:)

maarjah.. nog ff geduld en ffcc is uit :) YES

ohja dinsdag krijg ik mario ds en de movieplayer v2 binnen.. ik zal jullie op de hoogte houden.

het blijkt dat je met die movieplayer gewoon nes games kan spelen :) .. geweldig toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Al wat meer info (screenshots/movies) van Final Fantasy Chrystal Chronicles?
7 Februari zou de release moeten zijn in de US...

Ben er wel nieuwsgierig naar eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm die screenshot van NFSU:2 ziet er toch wel lekker uit hoor. Tenminste kwa graphics een stuk beter zo te zien als de huidige racegames op de DS. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben benieuwd echt benieuwd hoe nfsu2 zal zijn op de ds.. ik hoop dat ie er heel goed uit zal zien en dat het allemaal erg goed te spelen zal zijn.

ik heb helaas nog geen 3d games gehad op de ds maar heb wel een beetje een indruk gehad van wat de ds kan en hij kan een hoop :) als ze een beetje moeite doen zullen ze erg mooie games maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Ik heb Mario 64 DS en de Metroid demo, en die zien er heel goed uit :)

Polarium 14/3/05?. Ik hoop dat waar is :9

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb net even een dagje geNintendo't met surrounded, en heb ook gemultiplayerd met de DS! :) We hebben Mario DS gedaan, en na de zeer negatieve verhalen viel het nog wel te overleven :P Beetje rennen naar een ster, best leuk. Voor eventjes. Verder hebben we Zookeeper nog gespeeld (waar je maar 1 cart voor nodig hebt), en dat was erg cool. Alleen zijn we er nog niet helemaal uit waarom iemand soms ineens zo snel af gaat :P

Verder heb ik Chokkan Hitofude nog even gespeeld (die heeft surrounded). Ik vond het op het eerste gezicht maar erg vreemd, maar na een paar minuten is het al verslavend :P Erg leuke en originele puzzel game.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is toch dat puzze spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jups. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja.. lijkt me ook wel lache ja.

maar MOET echt final fantasy cc hebben en natuurlijk wat andere vette games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik kijk daar echt naar uit :D
Nieuwe NFSU2 scan, met info over MP en touch mogelijkheden

Ziet er zeker beter uit dan die Ridge Racers DS rotzooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 10:41
damn.. ik voel dat nfsu 2 vet word :)

kga hem denk ik wel kopen... lkkr je eigen decals maken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik vind het best geweldig.

Nintendo probeert blijkbaar nog niet eens te concurreren met de PSP en pakt gewoon volledig andere doelgroepen aan. Nintendo lapt gewoon al graphics junks aan haar aars en blijft gewoon vette puzzle games met dikke gameplay aanbieden.

Verschillende doelgroepen, veschillende games, veschillende gameplay, veschillende genres, het enige wat ze gemeen hebben is dat ze beiden handhelds zijn.

Way to go Nintendo!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

En dan nu .... *trommel geroffel*: 20 uur zonder stopcontact

Jippie, kan je tenminste nog eens tijdje op vakantie zonder je oplader mee te nemen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die accu lijkt me wel erg handig als je hem nodig hebt maar vind het wel minder dat de ds wat dikker wordt.

en nfsu2 gaat zeker heftig worden op dit ding.

ik hou echt van mijn ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Captain N schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:04:
Ik heb net even een dagje geNintendo't met surrounded, en heb ook gemultiplayerd met de DS! :)
Idd. Dat ging erg makkelijk. Het duurde wel langer als ik had verwacht voordat die DSsen contact met elkaar hadden en alles was gedownload enzo. (Halve minuut ongeveer?). Maar daarna werkte het perfect. Captain N is ook nog de kamer uit gelopen en een stukje verderop gaan staan... en we konden gewoon doorspelen ondertussen. Het werkte gewoon goed.
We hebben Mario DS gedaan, en na de zeer negatieve verhalen viel het nog wel te overleven :P Beetje rennen naar een ster, best leuk. Voor eventjes.
Ja dat viel mij ook reuze mee. Een teller telde weliswaar terug vanaf 30... maar dat waren echt geen 30 seconden. :p Een potje duurde veel langer. Precies lang genoeg eigenlijk. Inderdaad het sterren verzamelen, en wat ik ook erg leuk vond is dat je gewoon tegen elkaar kunt vechten. :p Yoshi kan de ander opslurpen, Mario er bovenop springen en Wario deelt gewoon klappen uit met z'n vuisten. (Degene die geraakt wordt verliest dan weer 1 van z'n sterren die de ander dan weer kan pakken... erg leuk en hectisch allemaal). Het deed me nogal denk aan de battle mode uit mario kart.
Verder hebben we Zookeeper nog gespeeld (waar je maar 1 cart voor nodig hebt), en dat was erg cool. Alleen zijn we er nog niet helemaal uit waarom iemand soms ineens zo snel af gaat :P
Haha, de volgende keer gaan we dat in de trein spelen met het volume voluit. :p Twee DSsen die tegelijk staan te piepen (nét niet helemaal synchroon), dat klinkt heel erg uh... interessant. Maar dat was inderdaad een goeie multiplayer game, had ik niet verwacht. Het is soms inderdaad nogal mysterieus waardoor je wint of verliest, maar dat maakt het niet minder verslavend. En de powerups waarmee je elkaar kunt pesten (het scherm zwart/wit maken! Dat is irritant zeg!) zijn erg lollig. :)
Erg leuke en originele puzzel game.
Ik wist het. ;) Spelen is geloven mensen, echt waar. Helaas kon je daarbij alleen maar een demo downloaden naar de andere DS. Multiplayer vanaf 1 cartridge bleek niet mogelijk. Dat lijkt me ook wel erg leuk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Scan van NFS:

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/nfs_thumb.gif ( 520KB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hopen dat ze morgen nog duidelijkere foto's hebben van nfsu2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Interview with Karthik Bala
In November, 2004, Nintendo released Spider-Man 2 by Vicarious Visions (VV), a launch title for the new Nintendo DS. Featuring 2 screens, one of them a touch screen, and built-in wireless networking, the Nintendo DS builds on Nintendo's strength in handheld gaming.

Over the holidays, GDNet swapped some emails with Karthik Bala, one of the co-founders of Vicarious Visions. Karthik shared details about the design and development of Spider-Man 2, what it was like developing software for a hardware platform that was still in the works, and offered some advice to new developers.

Artikel @ gamedev.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 6193 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:13:
En dan nu .... *trommel geroffel*: 20 uur zonder stopcontact

Jippie, kan je tenminste nog eens tijdje op vakantie zonder je oplader mee te nemen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat zijn gewoon twee batterijen aan elkaar geplakt, wat een innovatie 8)7

Enige voordeel is dat je niet hoeft te wisselen "elke" 10 uur, maar wat een onzinnig aparaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:38:
[...]

Dat zijn gewoon twee batterijen aan elkaar geplakt, wat een innovatie 8)7

Enige voordeel is dat je niet hoeft te wisselen "elke" 10 uur, maar wat een onzinnig aparaat :/
Ik vraag me wel af hoe dat werkt enzo. B) Hijs nogal groot (toch?).

Wel grappig.. dit ding is 2000mAh, de batterij van de PSP is 1800mAh. Zo zie je dat de DS energie zuiniger is. :)

NOFI aan PSP fanboys. Heb geen zin in een oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

BTW er is een GBA SP normal size 1000mAh accu (en aangezien deze ook in de DS past) als ik het goed heb.....dan kom je met je DS gemakkelijk aan de 10-12 uur.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 72901 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 14:17:
[...]

Ik vraag me wel af hoe dat werkt enzo. B) Hijs nogal groot (toch?).

Wel grappig.. dit ding is 2000mAh, de batterij van de PSP is 1800mAh. Zo zie je dat de DS energie zuiniger is. :)

NOFI aan PSP fanboys. Heb geen zin in een oorlog.
Dat wisten we al, nofi, maar dat komt omdat de ds minder presteerd. De psp heeft fikse 3d-capaciteiten en helaas verbruiken die nogal veel. Maar je hebt dus gelijk, hij is energiezuiniger :)

De batterijen zijn waarschijnlijk gewoon parallel geschakeld, krijg je hetzelfde voltage maar met ongeveer twee keer de batterijduur.

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 24-01-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Heb sinds vandaag Wario Ware.
Ubergame _/-\o_

Superhumoristische minigames, prachtig! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 62837 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:29:
Heb sinds vandaag Wario Ware.
Ubergame _/-\o_

Superhumoristische minigames, prachtig! :Y)
Wel een beetje te doen als er in het Japans staat wat je doen moet? :)
/edit
@Ruzbeh onder me: Ja maar ik denk toch echt dat wanneer er トブレイク! staat je niet weet dat je moet rubben oid :P

[ Voor 22% gewijzigd door Xrenity op 24-01-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xrenity schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:33:
[...]

Dude, dat is nu al 1000 keer gezegd. Je kan alleen het verhaal niet volgen.

Ik ga ECHT japans leren. ECHT WAAR! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

@Ruzbeh onder me: Ja maar ik denk toch echt dat wanneer er トブレイク! staat je niet weet dat je moet rubben oid :P
Daar staat dat je moet remmen ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft er hier iemand de movieplayer2 voor de ds? ben benieuwd of dat ding ook snes games kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wacht even tot WW uit is en dan ga ik even wat tegelijk bestellen:

- Wario Ware
- Zoo keeper
- Sterkere batterij!

Ik denk dan wel dat ik die 1000mAh unit neem (normal size). Die 2000mAh is wel sweet en de verdikking valt me reuze mee. Wat mij steekt is dat je nog steeds van batterij moet switchen.
Wat natuurlijk wel is de beide optie combineren, kom je 2150mAh uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:00:
Ik wacht even tot WW uit is en dan ga ik even wat tegelijk bestellen:

- Wario Ware
- Zoo keeper
- Sterkere batterij!

Ik denk dan wel dat ik die 1000mAh unit neem (normal size). Die 2000mAh is wel sweet en de verdikking valt me reuze mee. Wat mij steekt is dat je nog steeds van batterij moet switchen.
Wat natuurlijk wel is de beide optie combineren, kom je 2150mAh uit....
ik weet niet of je het weet maar de ds gaat normaal al best lang mee.. ik heb hem nog maar 1 keer leeg gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

dan heb je niet bijzonder veel gespeeld. over 't algemeen gaat ie bij mij zo'n 8 uur mee en dat is gamen met zowel gba als DS (2d en 3d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Ja dat maakt echt niks uit. In 90% van de gevallen snapte ik direct wat de bedoeling was. Bij die andere 10% even niet, maar als je zo'n spelletje dan nog een keer probeert valt het kwartje snel genoeg. De besturing geschiedt sowieso alleen maar via het touchscreen, simpeler kan bijna niet. :)
Je kan alleen het verhaal niet volgen.
Ik snap inderdaad niet altijd precies wat er allemaal gebeurt, verhaaltechnisch gezien, maar de humor komt gelukkig nog wel goed over als je geen japans kunt lezen. :p

edit:
Uit de Nintendo DS Mailbag op IGN:

"So, as a result, if we've been hearing things correctly, Nintendo will finally and very, very soon, reveal its own "Xbox Live" like service for developers to adopt. And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years..."

Klinkt bijna alsof hij al iets weet wat ie nog geheim moet houden?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 25-01-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is dit al in 't topic geweest? PSP outsells DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zolang Nintendo nog een hoop DS-en blijft verkopen is er natuurlijk niks aan de hand. Verder zijn de totalen van de DS volgens mij ook nog hoger en verkoopt de DS voorlopig meer software. De winst (of verlies) marge van Nintendo op een het systeem is lijkt mij ook beter. Nintendo hoeft zich volgens mij dus nog niet druk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

't is wel beangstigend toch? DS is ook nog eens in Amerika te koop... als de PSP naar Amerika komt zal 't wel helemaal eng worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gasten wie Spong gelooft gelooft dus ook in kwakzalvers. ;)

Die gasten kun je niet vertrouwen die lullen zo vaak in de ruimte om maar wat nieuws te hebben. Zal eens kijken of ik aan verkoopdata kan komen die posten ze namelijk vaak op IGN vandaar. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ondertussen hier nog veel beter nieuws. Komt uit de laatste mailbag op IGN ds kanaal:
In the meantime, however, there's been rumblings at Nintendo that indicate that the company will finally unwrap its DS online plans at very very soon. As it goes, Nintendo left the keys to the WiFi car in the hands of the third-party developers, but the third-party developers didn't want to drive it without Nintendo making the engine. So, as a result, if we've been hearing things correctly, Nintendo will finally and very, very soon, reveal its own "Xbox Live" like service for developers to adopt. And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years...
Jaja Nintendo gaat dus zelf een soort Xbox live service opzetten voor de DS waarvan andere developers gebruik kunnen gaan maken! :) Dus niet zoals met de GC dat de developers het zelf moeten doen.

Tenminste als we IGN mogen geloven en die posten dit meestal niet zomaar. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 25-01-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Klinkt als Mario Kart, die grote Nintendo franchise waar ze het over hebben.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

lijkt mij ook de meest obvious keuze, en de slimste ook voor Ninty... can't fuckin' wait :D
Als deze uitkomt ben ik verkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Ja Wario Ware is prima te doen in het japans :)

Ik hoop dat men bij Nintendo opschiet met dat netwerk.
* Tha-PC-Legend wil online DSen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:39:
't is wel beangstigend toch? DS is ook nog eens in Amerika te koop... als de PSP naar Amerika komt zal 't wel helemaal eng worden..
Nu is voor mainstream de PSP aantrekkelijker. Consumenten kopen de DS niet voor de 'potential' maar voor de games die gebruik maken van dat 'potential'. En op het huidige moment gebeurt dat niet echt voor de DS in Amerika of Japan.

Wacht maar af tot Maart ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Even tussendoor:

Iemand ervaring met verzend-tijd van Lik-Sang?

De 19e hebben ze een spel verstuurd, maar die is nog steeds niet aangekomen (post is net ook weer geweest).

Nu weet ik dat ze zeggen dat het 5-14 dagen kan duren (Global Priority), maar bij Play-Asia en VideoGamesPlus was dat maar 4/5 dagen...

Zit maar nerveus te zijn bij die brievenbus :P

[ Voor 9% gewijzigd door ironx op 25-01-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
ironx schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:24:
Even tussendoor:

De 19e hebben ze een spel verstuurd, maar die is nog steeds niet aangekomen (post is net ook weer geweest).

Nu weet ik dat ze zeggen dat het 5-14 dagen kan duren (Global Priority), maar bij Play-Asia en VideoGamesPlus was dat maar 4/5 dagen...

Kan behoorlijk verschillen. Snelste was bij mij was 3 werkdagen, traagste 13 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Laatst online: 10:00

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Bij mij precies hetzelfde ook de 19e verzonden en nog steeds niet binnen. Gelukkig heb ik mario 64 nog niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

apNia schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:39:
Die cijfers hebben echter alleen betrekking op Japan. En het verschil is niet bepaald denderend (iets van 10000 units) terwijl vorge week de NDS twee keer zoveel verkocht als de PSP.
Captain N schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:13:
Klinkt als Mario Kart, die grote Nintendo franchise waar ze het over hebben.
Mario Kart kan natuurlijk maar ik denk persoonlijk dat het Pokemon gaat worden. Laten we eerlijk zijn, dat lijkt mij toch wel de grootste kanshebber. Game is extreem populair en het spel leent zich uitzonderlijk goed voor een online omgeving. Just imagine, een MMORPG-achtige versie van Pokemon. Dan wordt trainen van Pokemon pas echt interessant!

Daarnaast is Mario Kart al een tijd in ontwikkeling en ik zou dan vermoeden dat er al wat meer over bekend zou moeten zijn. Maar het kan natuurlijk wel, als het idd "very very soon" bekend gaat worden!

Edit: Om even door de fantaseren op online Pokemon. Het zou mooi zijn als er een Cube/Revolution versie zou komen die compatible was met de NDS versie. Zou op zich niet moeilijk moeten zijn aangezien alleen het grafische schilletje anders zou zijn. Ahh, sweet dreams.

[ Voor 13% gewijzigd door Deddiekoel op 25-01-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
wielhelm schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:54:
Bij mij precies hetzelfde ook de 19e verzonden en nog steeds niet binnen. Gelukkig heb ik mario 64 nog niet uitgespeeld.
En daar zit ik nu net op te wachten :'( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

pokemon zou ook de shit zijn.. kon niet echt genieten van de singleplayer (nog nooit zo weinig een GB spel gespeeld) maar voor online zou 't zich perfect lenen idd deddie... hopen dat nintendo opschiet.. te lezen aan het IGN bericht was 't bijzonder soon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Als Pokemon online gaat in een MMORPG vorm, en niet "Vecht tegen elkaar over het internet" idee, dan spreekt het mij wel aan :P

Ragnarok Online op de DS zou ge-wel-dig zijn _/-\o_ :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Laten we wel wezen Animal Crossing zou zich ook uitermate goed lenen voor een online wereld. En dan het liefst op een manier dat je zelf dingen kunt creeren (zoals meubels of zo) en dingen kunt organiseren. AC is denk ik ook wel een kanshebber, want volgens mij is er ook iets officieel rond een online AC geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zoo Keeper European Launch Title
Only two days until Nintendo will announce the official launch details for the Nintendo DS in Europe, but another launch title just dropped in.

The official website of Ignition Entertainment Europe, publisher of Zoo Keeper, has opened up the minipage for Zoo Keeper, which states the title as "available for launch of the Nintendo DS system". Although we already expected Zoo Keeper to be available from the launch, it's always nice to see a little more confirmation.

Apart from the announcement, the minipage also supplies a trailer and a few screenshots of the game.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

ironx schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:24:
Even tussendoor:

Haha...
Was the same here, tot vandaag
14 jan - besteld
18 jan - verzonden
25 jan - ontvangen

Ging trouwend om DS Feel the magic...
Dalijk ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm mijn Mr. Driller is ook de 18e verstuurd.
Hmmmmmm.... Morgen dan misschien in de bus :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door Ken. op 26-01-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

waren die games niet Usually ships within 24 hours ?? lekker dan als er 4 dagen tussen zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:07:
AC is denk ik ook wel een kanshebber, want volgens mij is er ook iets officieel rond een online AC geweest!
Ja maar Animal Crossing is toch niet echt "one of those massively killer Nintendo brands." Het lijkt mij fantastisch hoor, Animal Crossing online, maar ik denk niet dat die naam al sterk genoeg is om mensen te overtuigen dat ze een DS nodig hebben.
Pokemon & Mario Kart lijken me realistischer. Ik hoop op Mariokart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

apNia schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 01:18:
waren die games niet Usually ships within 24 hours ?? lekker dan als er 4 dagen tussen zit :|
Waarschijnlijk is dat niet van toepassing op de free shipping worldwide games dunkt me. ;)
Plus dat ze er mee kunnen wegkomen dankzij het slimme gebruik van het woordje 'usually' B)

Oeh.. zometeen even een tripje naar m’n brievenbus waren.
Paar uurtjes wachten. De postbode is hier traag/komt hier pas laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
apNia schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 01:18:
14 januari is een vrijdag, het is dan al weekend in Hong Kong, vervolgens wordt het op 18 januari verzonden. Vanuit Hong Kong gezien dus binnen 1,5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop op Pokemon ;-) lijkt me beter online speelbaar. Of ze moeten voor MarioKart echt een goed concept in elkaar zetten. Moet ik wel bij zeggen dattik zo goed als nooit online heb gespeeld en dus geen referentie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.. ik weet niet waarom ;)

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 26-01-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

HA ! Mr. Driller is binnen :9
17 feb - besteld
18 feb - verzonden
26 feb - aangekomen

Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
x KeN x schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:38:
HA ! Mr. Driller is binnen :9
17 feb - besteld
18 feb - verzonden
26 feb - aangekomen

Netjes :)
Blijkbaar een groot vliegtuig voor de Benelux...
Hier bestelling uit belgië:

14 jan Besteld
15 jan verzonden
26 jan aangekomen

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Lekker objectieve review ;) Niet om het een of ander, maar bijna alle reviewers geven aan dat ze nintendo-fan zijn (om fanboy maar niet te gebruiken).

Wel geven ze gelukkig toe dat de line-up momenteel nog niet je-van-het is en dat de touchscreenfunctionaliteit nog te weinig wordt toegepast met echt innoverende gameplay.

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 26-01-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:27:
[...]

Lekker objectieve review ;) Niet om het een of ander, maar bijna alle reviewers geven aan dat ze nintendo-fan zijn (om fanboy maar niet te gebruiken).
Het is ook een hands-on en geen review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Icelus schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:31:
[...]
Het is ook een hands-on en geen review ;)
Mwaaa, ok, wel frappant dat ze het dan wel in review.php proppen ;)

Maar om jou te plezieren: lekker objectieve hands-on dan :P

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 26-01-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je kunt toch ook Nintendo fan zijn maar er niks aan vinden?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Captain N schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:42:
Je kunt toch ook Nintendo fan zijn maar er niks aan vinden?
Ok, maar objectief is het niet. Zelfde idee als Bill Gates een hands-on laten schrijven van de nieuwste Suse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
EXCLUSIVE: DS ONLINE - IT'S OFFICIAL!
Nintendo lining up online service for DS and possibly paving the way for Xbox Live-style service for Revolution

16:09 Rumours have been doing the rounds since the Nintendo DS became available last year that the handheld would be able to play games online via its wi-fi connection. While tech-heads have been working their digital socks off to crack the problem, Nintendo has remained silent on the possibility of online DS gaming.

Not any more. "The DS does have online capabilities that Nintendo is exploring," a spokesperson for Nintendo confirmed to us today, "but plans for these capabilities have not been announced yet."

With our juices flowing from this tasty - and official - morsel, we pressed our unofficial sources close to the Japanese games giant for more information. We were informed that an online service for DS is definitely on the way, and that you'll be able to download/upload information as well as play games online. In addition, apparently at least two US and Japanese third-party developers have been trialling the DS online, and have even managed to get more than 16 DSs linked wirelessly at one time.

Okay so let the frenzy begin!!

Bron: www.cube-europe.com
Edit: vervolg:
The likelihood is - and this is only speculation at present - that DS online would work is a similar fashion to the rumoured plans for PSP's wi-fi networking we reported yesterday (catch up here). You'd need to be in range with a wireless access point to the internet (a PC, a public wireless hotspot like a café or airport, or even a Nintendo Revolution...?), which would then upload and download information from your DS and send it across the network. In this way you could play against DS owners around the world.

While no final plans have been detailed by Nintendo for DS online, it seems we're extremely close to an announcement - possibly at Nintendo's unveiling of the European pricepoint and release date for the handheld on Thursday, January 27 in Paris. We'll be there.

These revelations follow more speculation about Nintendo's online plans for DS aroused by a reader's letter to IGN's DS subsite. Responding to a query about the DS's wi-fi capabilities Craig Harris, the editor-in-chief of the site, made the following statement:

"There's been rumblings at Nintendo that indicate that the company will finally unwrap its DS online plans very, very soon. If we've been hearing things correctly, Nintendo will finally and very, very soon, reveal its own "Xbox Live"-like service for developers to adopt. "

From the speculation we've heard today, it seems that Mr. Harris may well be right on the money. But what about games to exploit this new online capability in DS? Harris offers, "And the first game out of Nintendo to use this service will be one of those massively killer Nintendo brands that people have been wanting to play online for years..."

Mario Kart DS? A new Pokemon game? Consider speculation season open.

So that's the exciting DS news, but where does this leave Nintendo's next-gen Revolution? Rumours stemming from an alleged inside source at Nintendo we reported on yesterday mentioned that Nintendo were working on an online gaming strategy that would debut on DS and carry over to Revolution. Now it looks like that claim is far more reliable since it would make perfect sense for Nintendo to debut an online gaming network on DS, and then refine it for the arrival of their next-gen home console.

Good news, or what? The reality of the situation is that Nintendo needs an online gaming strategy for both DS and Revolution. While the company has argued in the past that online gaming is not an immediate concern, the success of Xbox Live and PS2's online component, coupled with the imminent threat of a PSP that looks to be preparing an online gaming onslaught, networking is going to be an essential element of gaming in the future.

Unfortunately it seems that we'll just have to wait for Nintendo to make the full announcement about the DS's online capabilities. We're optimistic, though - we know the Japanese giant has some surprises up its sleeve for the European DS announcement on Thursday, and details about the innovative handheld's online future would be the perfect way to hammer home its status ahead of a launch on this continent...

We'll be at the press conference on Thursday and we'll bring you all the latest first.

[ Voor 56% gewijzigd door Icelus op 26-01-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woot. Ok dat word dus investeren in een draadloos netwerkje hier in huis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 08:33

TdV

Draadloos netwerkje ligt hier al...het lijkt me eigenlijk verdraaid leuk om te mario-karten via internet; hoewel ik verder meer een same-place multiplayer fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Ik hoop dat ze het zo opzetten dat je afhankelijk van versie en taal tegenelkaar kan spelen. Het is nu bijvoorbeeld niet mogelijk om een Engelse en Duitse Pokémon tegenelkaar te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Icelus schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:56:
Ik hoop dat ze het zo opzetten dat je afhankelijk van versie en taal tegenelkaar kan spelen. Het is nu bijvoorbeeld niet mogelijk om een Engelse en Duitse Pokémon tegenelkaar te spelen...
Ouch, gevoelige snaar :P

Ik vind dat die Duitsers maar eens mee moeten gaan met de Engelse taal. Echt alles in dat land wordt vertaald dan wel nagesynchroniseerd. :|

Ik ergerde me al kapot toen ik mijn broertje Burnout 3 zag spelen in het Nederlands... wat een onzinnige teksten zie je dan in beeld zeg... iets in de trand van muurkus en dat soort dingen. 8)7
Stel je Mortal Kombat voor met zinnen als "Maak hem/haar af!", "Fatale verwonding" en "Doodszoen" :O

Ik heb mijn games gewoon het liefst in Engels... dat er voor kinderen andere talen beschikbaar zijn kan ik begrijpen, maar die Duitsers gaan wel erg ver door bijna alles om te zetten...

Btw, mijn Lik-Sang bestelling is ook binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
ironx schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:19:
Ik ergerde me al kapot toen ik mijn broertje Burnout 3 zag spelen in het Nederlands... wat een onzinnige teksten zie je dan in beeld zeg... iets in de trand van muurkus en dat soort dingen. 8)7
Stel je Mortal Kombat voor met zinnen als "Maak hem/haar af!", "Fatale verwonding" en "Doodszoen" :O
Is dat niet exact wat je in het Engels ook zegt ;)
Blijkbaar vindt iemand met als moedertaal Engels het helemaal niet vreemd om dat soort dingen te horen/zeggen maar zodra het naar het Nederlands wordt vertaald is het vreemd (misschien omdat het dan "direct" duidelijk is wat er gezegd wordt? :)

Ik doelde eigenlijk meer op iets dat namen van bijv. Pokémon gelijk blijven voor beide spelers. Stel dat je tegen iemand die de Japanse versie heeft speelt, dan zie je zelf Engelse menu's en namen van Pokémon terwijl de ander Japanse menu's en namen ziet (soort Final Fantasy XI systeem?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat "IT'S OFFICIAL IT'S ONLINE OMFG" is gewoon een gerucht. Totaal geen details of wat dan ook. Nintendo heeft nu niks gezegd (alleen zeggen ze dat de DS online kan), dus is het ook niet 'official'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Yup cube kan ook online ;)

En ik ken al die press conferences nu wel een keer...zal wel weer wat leems zijn...pokemon ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:00:
Yup cube kan ook online ;)

En ik ken al die press conferences nu wel een keer...zal wel weer wat leems zijn...pokemon ofzo.
Dude... op deze press conference zal worden bekend gemaakt hoe duur de DS kost in europa, wat de launch titels worden in europa en wanneer ie uitkomt enzo.

Misschien wordt ook wat bekend gemaakt over verschillende DS kleuren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Dus....niets nieuws.

Prijs rond de 150 euro...launch games...USA/JAP...mis ik nog wat uhm nee , ik denk niet dat we wat over online horen.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 26-01-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ik ben wel benieuwd. Ik meen wel dat je bij de launch hier ook een zwarte DS kan krijgen. :)

En rayman DS zal wel bij de launch zitten hier. Prijs zal denk ik rond de 180 euro komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat we PRECIES horen is nog niet duidelijk.. misschien inderdaad heel weinig.

Misschien heel veel. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Nou dat veel ken ik wel...sorry...maar ik doe niet meer mee aan hype.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.