Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Zou lekker verwarrend zijn als dit zo zou zijn (doosje ziet er wel dik uit...)
Zoals jullie misschien al aan de afbeelding zien, ziet het er naar uit dat dit spel, en misschien wel alle (Europese) DS spellen, een kartonnen hoesje krijgen, net zoals de Gameboy-spellen.
[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 15-01-2005 20:38 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 115248
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom er in die doosjes van DS-spellen ook ruimte is voor een GBA-cartridge? Je zou bijna gaan denken dat er nog grotere plannen zijn qua GBA-DS connectivity. (Feel The Magic heeft dat nu al een klein beetje).
Anoniem: 115682
EDIT: ze hebben trouwens in de NGC ook plek voor de memorycards. Misschien denken ze wel van dat dit net zo handig is ofzow..
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 15-01-2005 22:15 ]
Ik denk dat ze DS games gaan releasen die dan een GBA cart met extra functies oid erbij krijgen. Die 'expensions' waar men 't al over had. Lijkt me eigenlijk de enige nuttige reden om zoiets in het model te doen.Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:32:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom er in die doosjes van DS-spellen ook ruimte is voor een GBA-cartridge? Je zou bijna gaan denken dat er nog grotere plannen zijn qua GBA-DS connectivity. (Feel The Magic heeft dat nu al een klein beetje).
[ Voor 62% gewijzigd door Wekkie op 16-01-2005 09:56 ]
I've got a feeling...
Ow jammer dan dat ik geen sega games heb voor de GBA-Sander schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:17:
In FTM kun je bepaalde dingen unlocken door bepaalde Sega GBA games in de GBA poort te doen meen ik me te herrineren.
Ach, ik ook niet. Maar volgens mij unlock je er alleen een paar nieuwe kledingstukken en kapsels voor dat meisje mee. Niet echt iets heel speciaals verder.Anoniem: 115682 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:25:
[...]
Ow jammer dan dat ik geen sega games heb voor de GBA
Ja zoiets zou je haast wel gaan denken. Anders maak je daar toch niet speciaal ruimte voor?Ik denk dat ze DS games gaan releasen die dan een GBA cart met extra functies oid erbij krijgen.
Wat nu? Dat je het dak op kan is ook maar een waardeloze beloning imo

[ Voor 25% gewijzigd door Xrenity op 16-01-2005 12:15 ]
[ Voor 116% gewijzigd door Xrenity op 16-01-2005 12:15 ]
Eerder schofterig... je koopt het spel, speelt 'm uit, en als dank kan je het dak op!Xrenity schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:25:
Alle 150 sterren van Mario 64 gehaald.

just kidding
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Voor alle andere talen wordt de in (o.a.) Europa gebruikte dag-maand notatie gebruikt. Zou dit in de Europese DS aangepast worden? (Engeland gebruikt tenslotte ook dag-maand notatie).
LOL!
Als het goed is niet. Nintendo had gezegd dat de DS-unit zelf wereldwijd exact hetzelfde apparaat zou worden.Zou dit in de Europese DS aangepast worden? (Engeland gebruikt tenslotte ook dag-maand notatie).
Ai ai ai, ik ben in Feel The Magic nu bij het nightmare level aanbeland... op Hell mode difficulty!
En of ze daar ook dan gelijk bij de tijd een optie tot 24h doen ipv AM/PM..Icelus schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:16:
Wanneer je als taal Engels of Japans voor de DS instelt, wordt de datum in maand-dag notatie (bovenin) getoond (logisch aangezien zowel NA en Japan deze notatie gebruiken).
Voor alle andere talen wordt de in (o.a.) Europa gebruikte dag-maand notatie gebruikt. Zou dit in de Europese DS aangepast worden? (Engeland gebruikt tenslotte ook dag-maand notatie).
Zo irritant..
Hahaha damnXrenity schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:25:
Alle 150 sterren van Mario 64 gehaald.
[afbeelding]
(lijkt me overigens niet echt lekker voor je DS
Enniewee, krijg morgen of dinsdag zo'n beetje mr. driller binnen van Lik-sang zag dat jullie wel benieuwd waren naar hoe t een en ander werkt in dit spel dus zal zodra ik hem heb wat impressies neerzetten hier...
Zowiezo een erg informatieve review HIER, over gamemodes e.d.
[ Voor 3% gewijzigd door Geengrenzuh op 16-01-2005 22:50 ]
PSN: Geengrenzuh
Tevens unlock je een funky Sonic The Hedgehog kapsel voor haar.
Nu ben ik voorlopig wel weer even klaar met dat spel ook. Het is heel erg leuk, maar ik denk dat ik het een beetje teveel gedaan heb dit weekend.
Ik heb ’m een minuutje geleden besteld @ lik-sang.
€ 30.. geen geld voor zo’n leuk spel
Tot die tijd maar weer even met m’n GBA versie warmspelen...
Anoniem: 5577
Jij ook al ?Deddiekoel schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:20:
Kreeg net brief binnen van TNT, dat ik toch wel even 36 euro importbelasting moet betalen. Had besteld via Play-asia...
Ik snap enkel niet hoe ik moet betalen er staat geen betalings info,rekening nummer of wat dan ook op enkel 3 verwarrende papieren met bedragen.
Helemaal uitgespeeld? Als je hem niet meer wil hebben, dan meld ik me aan als koper als jij hem wil verkopen (tegen een normale prijs dan
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
DoctorV64 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:18:
Helemaal uitgespeeld? Als je hem niet meer wil hebben, dan meld ik me aan als koper als jij hem wil verkopen (tegen een normale prijs dan)
Trouwens, ik kwam er gisteren achter dat mijn niet officiele nep-gba game (kirby red diamond) niet werkt in de DS. (No GBA cartridge inserted). Op de GBA zelf en de GB-player doet hij het probleemloos. Misschien een nieuwe beveiliging van Nintendo om piraterij tegen te gaan?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
mag ik 'm es op school uitchecken ?x KeN x schreef op maandag 17 januari 2005 @ 05:47:
Bedankt voor het duwtje Geengrenzuh
Ik heb ’m een minuutje geleden besteld @ lik-sang.
€ 30.. geen geld voor zo’n leuk spel
Tot die tijd maar weer even met m’n GBA versie warmspelen...
Dan moet je ze maar ff bellen.Anoniem: 5577 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:27:
[...]
Jij ook al ?
Ik snap enkel niet hoe ik moet betalen er staat geen betalings info,rekening nummer of wat dan ook op enkel 3 verwarrende papieren met bedragen.
[ Voor 83% gewijzigd door S2S op 17-01-2005 13:16 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
S2S schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:54:
Dan moet je ze maar ff bellen.
altijd nuchter die S2S
Ehmm, bij mij staat ie gewoon op 24h hoor (USA versie), misschien moet je ff je instellingen tweaken...x KeN x schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:38:
En of ze daar ook dan gelijk bij de tijd een optie tot 24h doen ipv AM/PM..
Zo irritant..(well.. sort of
)
Anytime
Daarnaast zoek ik ook nog een goeie tetris versie voor de NDS of GBA. Ik heb alleen de GBC versie maar die doettet niet meer in de NDS...
Tetris Worlds?Deddiekoel schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:51:
Daarnaast zoek ik ook nog een goeie tetris versie voor de NDS of GBA. Ik heb alleen de GBC versie maar die doettet niet meer in de NDS...
Ik denk dat Chokan Hifotude/One-Line Puzzle/Polarion wel wat voor je isDeddiekoel schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:51:
Is er iemand die Wario Ware heeft? Ben toch wel benieuwd naar die game.
Ik wil deze ook nog eens gaan halen.
Waarom komen zo ook niet na 18:00 uur langs. En ik mag ook nog eens 39,14 euro aan BTW betalen .... Maar goed hij is er bijna mijn DS & Mario DS
I've got a feeling...
Verzendkosten met Priority Mail zijn AU$ 26 = € 15,67.
Verzendkosten met DHL zijn AU$ $53,28 = € 32,10.
Als je nu voorbestelt met 2 spellen krijg je 5 tegoedbonnen van AU$ 10 (€ 6)
Spellen kosten tussen de € 32 en € 36.
Dit zijn ongeveer dezelfde prijzen als de GBA spellen in Australië. Waarschijnlijk worden de spellen in Europa dus zo'n € 40 tot € 50.
Maar jah, anyway.. Ik vandaag mn postbox openen en vond daar een brief van FedEX en jah hoor ik zag de bui al hangen. Het was dus inderdaad wat ik verwachtte extra belasting. Maar ben blij dat het bedrag dat vermeld was door Importmadness slechts 47$cad was dus ik moet 16euro heffing betalen... Het had meer kunnen zijn... dus aan de ene kant wel blij
Weet iemand trouwens of de NDS net als de PSP een "firmware" update kan krijgen? Het lijkt mij extreem onwaarschijnlijk aangezien het dan echt een kwestie van aftellen is voordat er illegale BIOS'en oid komen. Misschien dat Sony het daarom expres heeft gedaan...
Illegale biossen is ook echt nuttig bij de PSP, mag je hopen dat er een memorystick duo uitkomt waar een 1,5 gig op pastDeddiekoel schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:49:
Het is idd stil rond het tunneling gebeuren van de NDS.
Weet iemand trouwens of de NDS net als de PSP een "firmware" update kan krijgen? Het lijkt mij extreem onwaarschijnlijk aangezien het dan echt een kwestie van aftellen is voordat er illegale BIOS'en oid komen. Misschien dat Sony het daarom expres heeft gedaan...
De DS schijnt al vrijwel gekraakt te zijn wat betreft een flashkaart, maar ja, dat moeten we nog afwachten natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 18-01-2005 11:00 ]
1. Japanse DS'sen hebben toch ook gewoon 220v? Dus met een Japanse DS heb je geen extra adapter nodig om op te laden? (wat bij de Amerikaanse wel moet => 110v)
2. Kan je met een Japanse DS Nederlandse spellen spelen? (dan gaat het vooral om de multiplayer?)
3. Kan je met een Japanse DS Nederlandse GBA games spelen? (en ook hier multiplayer?)
4. Gaat de GBA vs. DS multiplayer trouwens gewoon met de kabel? Of kan je alleen draadloos? (oftewel de GBA moet zown wireless adaptertje erop hebben)
Alvast danku!
Ik wil namelijk heel graag een DS hebben, en kan 1. eigenlijk niet meer wachten en 2. schijnt het goedkoper te zijn als je hem importeerd. Ik wil dan gewoon zekerheid dat alles wat ik hier ervoor ga kopen en ermee ga doen, werkt.
[ Voor 18% gewijzigd door eswa op 18-01-2005 14:05 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nee, Japan gebruikt ook 110V. De aziatische versie is wel 220V. Maar ik denk niet dat de stekker hier in het stopcontact past. Je hebt dan dus geen convertor nodig die het voltage halveert, maar wel een tussenstukje zodat je die stekker er hier in kan zetten.eswa schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:03:
1. Japanse DS'sen hebben toch ook gewoon 220v? Dus met een Japanse DS heb je geen extra adapter nodig om op te laden? (wat bij de Amerikaanse wel moet => 110v)
Ja. De DS is regio vrij.2. Kan je met een Japanse DS Nederlandse spellen spelen? (dan gaat het vooral om de multiplayer?)
Ja, ook voor GBA games is 'ie regio vrij. MP'en gaat echter geloof ik niet, aangezien je er geen GBA linkkabel in kan steken. Correct me if I'm wrong.3. Kan je met een Japanse DS Nederlandse GBA games spelen? (en ook hier multiplayer?)
Als je bedoelt dat je een GBA game wilt MP'en, waarvan er 1 GBA game gespeeld wordt op een DS, zie dan mijn antwoord op je 3e vraag.4. Gaat de GBA vs. DS multiplayer trouwens gewoon met de kabel? Of kan je alleen draadloos? (oftewel de GBA moet zown wireless adaptertje erop hebben)
edit: Tof filmpje trouwens. Maar ik vind het wel een kanshebber om nooit buiten Japan uitgebracht te worden, helaas.
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 18-01-2005 14:18 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 72901
Volgens mij is het wel mogelijk. Dat de PSP een USB aansluiting heeft en de DS niet wil niet zeggen dat alleen de PSP wel een EEPROM heeft. De DS moet wel een EEPROM hebben. Nintendo werkt al aan VoIP voor de DS en nog heel wat zooi (vertaler/woordenboek, webbrowser). Een firmware upgrade zou handig zijn.-Sander schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:49:
Het verschil is dat de PSP wel een USB aansluiting heeft en de DS niet, dus het lijkt me sterk dat de DS een flashable ROM heeft.
Er zit geen link poort op de DS, je kunt dus geen GBA multi-player spelen tussen een DS <-> DS en/of DS <-> GBA.eswa schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:03:4. Gaat de GBA vs. DS multiplayer trouwens gewoon met de kabel? Of kan je alleen draadloos? (oftewel de GBA moet zown wireless adaptertje erop hebben)
Ik wil namelijk heel graag een DS hebben, en kan 1. eigenlijk niet meer wachten en 2. schijnt het goedkoper te zijn als je hem importeerd. Ik wil dan gewoon zekerheid dat alles wat ik hier ervoor ga kopen en ermee ga doen, werkt.
Het gebruikte protocol van de wireless adapter voor de GBA (zoals bij de nieuwere Pokémon) is niet compatible met het protocol van de DS. Het is dus niet mogelijk draadloze GBA spellen te spelen op een DS.
Ik had nog via email gevraagd aan importmadness of ik geen belasting hoefde te betalen. Best balen man want nu komt het totaal op 250 euro voor een DS en mario.
Ach ja, moest ik maar niet sow hebberig zijn. Importeren via een koeriersbedrijf doe ik in ieder geval niet meer!
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Ik zou als ik jou was even bellen. Ze waren gisteren langs geweest bij mij en hadden alleen een DHL-papiertje met mijn naam en aangegeven waar het pakket vandaan kwam en aangegeven dat ik BTW moest betalen.TdV schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:49:
Volgens trackntrace van DHL is mijn DSje vandaag aangboden geweest; ze bieden hem dacht ik 2x aan en morgen ben ik vrij....YAY
Ik belde net om te vragen of ze vandaag nog langs zouden komen, maar dat zouden ze vandaag niet doen?! Ik kon wel een afspraak maken voor de 2e keer aanbieden, maar de rest van de week heb ik geen vrij en ze komen tussen 08:30 en 13:00 en 13:30- 16:00 uur. Gelukkig zitten ze vlak bij mijn werk (DHL Rotterdam, bedrijventerrein Noord-West
Ik zag laatst ergens de term GB Evolution langskomen. Is dat de naam voor de echte opvolger van de GBA? en hoe reeel is dat apparaat?
Heeft iemand snel paraat waar de tutorial staat om mijn DS van japans naar engels te krijgen? Mijn japans is niet zo goed, ik kom niet verder dan "Shinjuku dodiwa doko des ka?"
*luiwammes mode of*
Damn wat een mooi ding zeg, ik ga vele uren plezier beleven aan mijn DS. Ik heb Mario64 nooit volledig uitgespeeld, maar Mario DS ga ik lekker uitspelen de komende tijd.
Dat is inderdaad de tijdelijke (code) naam voor de opvolger van de GBA (SP). Er is weinig informatie bekend. N-Insider.com heeft ooit wat informatie gepubliceerd maar of deze juist is (en nog steeds is na het uitkomen van de PSP)...Deddiekoel schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:08:
Ik zag laatst ergens de term GB Evolution langskomen. Is dat de naam voor de echte opvolger van de GBA? en hoe reeel is dat apparaat?
http://image.lik-sang.com...p_and_change_language.pdfDoctorV64 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:37:
*luiwammes mode on*
Heeft iemand snel paraat waar de tutorial staat om mijn DS van japans naar engels te krijgen? Mijn japans is niet zo goed, ik kom niet verder dan "Shinjuku dodiwa doko des ka?"
*luiwammes mode of*
http://image.lik-sang.com/download/ds_english.pdf
[ Voor 11% gewijzigd door Icelus op 18-01-2005 16:45 ]
Kijk ik verkeerd of hebben ze die er nu niet meer?GolbeZeromus schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:39:
Bij videogamesplus.ca hebben ze nu tweede hands DS'en in de verkoop, inclusief de Metroid Prime Hunters demo. Dit alles voor 180 CAD, wat dan weer 117 Euro is voor de nieuwsgierigen.
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 97109
Wat is het voordeel van BT ten opzichte van wat de DS heeft? (Wifi?)Bluetooth wireless networking will be built in.
Hm...lijkt mij dat dat moet gaan draaien...=> batterij verlies?Games will come on mini-discs, as opposed to cartridges.
Verder wel dreamcastgraphics...yay...maar niet veel nieuwe innovaties helaas...Lijkt mij op een PSP met het merkje Nintendo erop
Maargoed, t gaat hier over de DS. Kan iemand zeggen hoelang hij/zij op 1 batterijlading kan spelen?
Verder ben ik wel geinteresseerd in de mogelijkheden om met de DS op internet te kunnen gaan. Is daarover al wat meer bekend? Hoe zou dat in zijn werk gaan? (De ds heeft geen modem inzich oid). Zou je dan gewoon naar iets als webmessenger.msn.com kunnen gaan en kunnen msn'en op je DS? Dat lijkt me wel heel vet! Ik neem aan dat dan het onderste scherm (touch) een toetsenbord is.
BlueTooth zou juist een enorme stap achteruit zijn ten opzichte van WiFi. Ik zou eerder verwachten dat de GBE, als die er al komt, een of meerdere van de nieuwe WiFi standaarden ondersteund. Dan kun je ook meteen tegen iemand met een DS gamen.eswa schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:11:
Wat is het voordeel van BT ten opzichte van wat de DS heeft? (Wifi?)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ander tekstje ergens en een grote ster. Whoopiedoo
Vandaag overigens ook nog gemultiplayered met iemand in mn klas \o/ Is zeker wel gaaf en makkelijk
Lucky youTdV schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:37:
Op mijn briefje van DHL staat niks over een te betalen bedrag; ik heb een afspraak gemaakt voor morgenochtend. Ik had hem trouwens vrijdag bij videogamesplus.ca besteld.
Laten ze dit alsjeblieft ook even vertalen voor de rest van de wereld.
Die muziek alleen al... genoeg om kippevel van te krijgen.
Verhaal is moeilijk in te schatten, maar het ziet er in ieder geval goed sfeervol uit. Leuk ook een paar touchscreen puzzeltjes... ja, deze wil ik echt heel graag hebben.
Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:23:
Verhaal is moeilijk in te schatten, maar het ziet er in ieder geval goed sfeervol uit. Leuk ook een paar touchscreen puzzeltjes... ja, deze wil ik echt heel graag hebben.
In Another Code moet je als hoofdpersoon Ashley op zoek naar je vader, die in de problemen is geraakt op een eiland. Met behulp van het touchscreen en de microfoon moet je allerlei puzzels zien op te lossen, om uiteindelijk je vader te bevrijden en het mysterie van het eiland te ontrafelen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
opberghoesje, adapter en hori screen protectors. Nu de DS zelf nog
overigens, is het ene schermpje kleiner dan het andere schermpje? de screen protectors die ik heb gekregen zijn namelijk van verschillende grootte?
Ignorance Is Bliss
Nee, beide hebben een gelijke grootte, maar het bovenste scherm heeft er dus een zwarte rand omheen zitten. Daar gaat de protector ook overheenD3ft0n3 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:03:
overigens, is het ene schermpje kleiner dan het andere schermpje? de screen protectors die ik heb gekregen zijn namelijk van verschillende grootte?
Volgens mij heeft het onderste scherm die zwarte rand ook, maar zit deze achter het plastic van de DS verscholen...
Ik heb een spontane hot pixel !!?
Links onder, een rode.
Die zat er eerst toch niet.
Ah well, ik heb besloten dat ik me er niet door laat afleiden
Zal mij benieuwen hoor.. ik vrees eigenlijk (uit flink wat jaartjes gameservaring) dat de DS een beetje snel dood zal gaan op die manier.. laten we wel wezen, de GBA zal nu waarschijnlijk in elkaar zakken (ja ik ken de mooie verhalen die Nintendo en anderen in het verleden hebben geroepen over geen daling in gamesaanbod) en ik ben eigenlijk een beetje bang over het lot van de DS ..
Dit is imho gewoon hetzelfde als toen de xbox uitkwam en er geruchten waren/zijn dat MS al bezig was met de opvolger. We zullen wel zien, tot die tijd gewoon genieten van je Nintendo DS
Kan me zoiets vaag herinneren...
Als je de nieuwsberichten van de afgelopen twee jaar doorloopt lijkt het erop dat Nintendo de GBE naar de achtergrond heeft geduwd en de DS (met ideeën van de GBE?) heeft ontwikkeld om met de PSP te concurreren.
Wanneer de DS een succes is verwacht ik niet dat de GBE voor eind 2006 is Japan uitkomt.
Dat is het denk ik nog steeds...ironx schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:47:
Was de GBE niet het backup-plan van Nintendo zou deDS falen (wat dus, zoals het er nu naar uitziet, niet het geval is)?
[ Voor 24% gewijzigd door Icelus op 19-01-2005 10:52 ]
(loopt al sinds de zomer, dus de titel klopt niet helemaal meer...)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Wat raden jullie aan?
Nu een Japanse DS bestellen? Nu een Amerikaanse DS bestellen? Wachten tot de Europese release?
Het gaat me dan om de volgende dingen:
- Nederlandse GBA spellen kunnen spelen
- Geen adapters/verloopstukken nodig hebben
- Kunnen multiplayeren met Nederlandse DS'sen
- Zo goedkoop mogelijk, liefst icm een spel (liefst MarioKart/MarioDS of beide)
- Gebruik kunnen maken van toekomstige dingen als internet/agenda/msn(?)
[ Voor 9% gewijzigd door eswa op 19-01-2005 10:58 ]
Mijn foto's op Flickr.
Daaraan voldoet ie niet helemaal toch?- Geen adapters/verloopstukken nodig hebben
Of kan ik hem hier wel gewoon in het stopcontact steken?
Hoe zit het met de Japanse bij dit punt?
Weet iemand trouwens nog ergens een leuke aanbieding van een DS met Mariokart én Mario DS?
1 Kan op alle DS'n (maakt dus niet uit of je voor VS/Japan/Europese gaat)eswa schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:56:
De Nieuwe GBA2
(loopt al sinds de zomer, dus de titel klopt niet helemaal meer...)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Wat raden jullie aan?
Nu een Japanse DS bestellen? Nu een Amerikaanse DS bestellen? Wachten tot de Europese release?
Het gaat me dan om de volgende dingen:
1 Nederlandse GBA spellen kunnen spelen
2 Geen adapters/verloopstukken nodig hebben
3 Kunnen multiplayeren met Nederlandse DS'sen
4 Zo goedkoop mogelijk, liefst icm een spel (liefst MarioKart/MarioDS of beide)
5 Gebruik kunnen maken van toekomstige dingen als internet/agenda/msn(?)
2 Europese versie óf een (NL) SP adapter kopen voor zo'n € 10 icm Japanse/VS DS
3 Nog onbekend maar als je beide een EU spel gebruikt levert dit geen probleem op
4 Als je nog een maand geduld hebt (Australische versie): www.dvdcrave.com (DS: € 100; spellen € 35).
5 Nog onbekend
[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 19-01-2005 11:09 ]
Anoniem: 131484
mario kart is nog niet uiteswa schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:04:
[...]
Weet iemand trouwens nog ergens een leuke aanbieding van een DS met Mariokart én Mario DS?
Mario64 is nog steeds in bestelling bij dvdboxoffice; jammer maar helaas, dat spel lijkt wel op te zijn. Foregames in tilburg berichtte ook al over leveringsproblemen van dit spel.
[sarcasm]Je review heeft de rest van GoT overtuigt van het kopen van Feel The Magic![/sarcasm]TdV schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:09:
Feel the magic is briljant! DS ook trouwens; ik heb de metroid prime first hunt demo ook even gespeels maar de thumbstrap is wel ff wennen.
Mario64 is nog steeds in bestelling bij dvdboxoffice; jammer maar helaas, dat spel lijkt wel op te zijn. Foregames in tilburg berichtte ook al over leveringsproblemen van dit spel.
Ze zullen daar in ieder geval geen miskoop aan hebben.apNia schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:12:
[sarcasm]Je review heeft de rest van GoT overtuigt van het kopen van Feel The Magic![/sarcasm]
Maargoed heb een paar stevige sessies mr. driller achter de rug dus kzal ff wat impressies neerzetten.
Je hebt dus drie game-modes naast de multiplay mode, nl.
-Mission Driller (in deze mode moet je een land kiezen, level dus, en die ga je dan proberen uit
te spelen, c.q. de hoogste score halen)
-Pressure Driller (hier moet je naast oxygen ook fireball powerups pakken om een grote Boor
die je vanaf de bovenkant van het scherm probeert in te halen uit te schakelen)
-Time Attack Driller (in deze mode is het de bedoeling dat je z.s.m. het einde van het level haalt, hier is het element zuurstof weggehaalt en zijn vervangen door powerups die je tijdvoordeel opleveren.
Hiernaast is er ook nog die Driller store waar je extra shit kan kopen maar ik heb nog lang niet genoeg punten daarvoor dus daar kan ik niet veel over zeggen.
Het spel zelf is echt easy to get into, hard to master. Het is de bedoeling dus dat een een target depth oftewel de finish haal door de blokjes weg te boren. Met aan een stuk door naar beneden knallen kom je er dus niet, je vormt dan een grote schacht boven je en op een gegeven moment moet je door twee elementen toch van deze lijn afwijken en kom je in de problemen. Ten eerste de bruine blokken die een hoop zuurstof kosten om weg te boren en ten tweede de zuurstof powerups die vaak op moeilijk te bereiken plekken zitten (lees: tussen vier bruine blokken o.i.d.). het is dan ook de bedoeling dat je de gekleurde en bruine blokken probeert met elkaar te connecten, als je er vier of meer weet te connecten verdwijnen ze allemaal en sla je grote gaten in het level. Echt veel tijd om rustig na te denken heb je echter niet doordat je zuurstof langzaam achteruit loopt dus het wordt wel redelijk frantic op een gegeven moment. Al met al vind ik het tot nu toe een vet spel, of het echt lang boeiend blijft kan ik jullie niet zeggen natuurlijk.
Vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte.
ps. Trouwens iemand hier die zoo keeper net als ik heeft ge-preorderd bij lik-sang? hij zou toch 17-1 uitkomen maar lees overal dat ie vertraagd is naar 20-1...
Maar ik wil nog even terugkomen op de HORI screen protectors.
In eerste instantie was ik tevreden (ondanks de luchtbelletjes) Nu ga ik ze er weer afhalen. De protector van het touchscreen zit nu vol met krassen (let wel, de protector dus!)
Heel slecht, terwijl ik eigenlijk niet bang was dat het scherm krassen zou krijgen, als voorzorgsmaatregel had ik deze gekocht.
Mijn foto's op Flickr.
3 dagen koeriersdienstapNia schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:25:
Eigenlijk een debiele vraag sinds ik 't topic al sinds deel 1 volg ofzo, maar als ik zometeen bij LikSang order, hoe heb ik 'm 't snelst binnen?
Met 'Airmail' heb je de minste kans in de praktijk.En hoe voorkom ik dat de douane 'm onderschept?
en mijn Tokyo Sneak Peek DVD zat er niet bij
Hebben ze mijn nabestelling vandaag op de post gedaan met global airmail, zonder mijn gratis dvd en gratis stickerset, grrr. Ik moet zeggen dat het deze keer tegenvalt van Liksang, ik koop wel vaker bij ze maar deze bestelling daar rust zeker een vloek op. Zul je zien, krijg ik weer een naheffing op mijn nabestelling.
Is dat juist niet de bedoeling van een protector? Dat die de krassen "opvangt" ipv van het scherm zelf?Binz schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:25:
Geen ervaring mee,
Maar ik wil nog even terugkomen op de HORI screen protectors.
In eerste instantie was ik tevreden (ondanks de luchtbelletjes) Nu ga ik ze er weer afhalen. De protector van het touchscreen zit nu vol met krassen (let wel, de protector dus!)
Heel slecht, terwijl ik eigenlijk niet bang was dat het scherm krassen zou krijgen, als voorzorgsmaatregel had ik deze gekocht.
Heb ze zelf ook (HORI's), en zie ook wel krasjes zitten, maar liever op die dingen dan op mn scherm. Bovendien heb ik er geen last van (putjes of groeven waar je in blijft steken ofzo), en het beeld blijft zo helder als wat... dus tijdens het spelen zie je ze niet.
Ik vind het eerlijk gezegd met die protectors zelfs nog beter werken ook. Lekker "harde" ondergrond waar je overheen gaat met je thumb-strap/stylus. En als ik anderen even laat spelen heb ik toch al snel door dat ze maar al te graag met wat kracht op dat scherm zitten te prikken (aanwijzen kan je het niet meer noemen)... dus altijd maar weer even uitleggen dat het, waneer je wat zachter tikt het ook wel wil werken
Trouwens, mijn DS heeft een "zacht" scherm. Net alsof er een dun zakje met vloeistof overheen zit zeg maar. Als je met de stylus er op drukte zag je het scherm ook echt "inzakken", en dat vond ik niet zo lekker spelen...
Zijn er trouwens nog meer mensen met zo'n "zacht" scherm?
Mijn eerste DS (verkocht, had 2 dead pixels, deze niet één
[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 19-01-2005 18:05 ]
alvast bedank
edit:Laat maar zitten ik heb hem al gevonden
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 19-01-2005 20:45 ]
Om een voorbeeld te noemen: Bij sort 'n exlode (zo heet het geloof ik), een minigame bij Mario64 DS , dan zie zie je exact waar je met de stylus hebt gewreven.
Ik heb nu mijn DS anderhalve maand in gebruik, waarvan nog geen maand met protector. Voor de protector, geen enkele kras, terwijl er nu op de protector echt veel krassen zitten.
Mijn DS heeft trouwens geen zacht scherm. Er vindt geen 'inzakking' plaats als ik er op druk. Itt tot mijn sonyericsson P800 (deze heeft trouwens geen enkel krasje, nadat ik hem een jaar lang onbeschermd in mijn broekzak heb gehad).
EDIT:
Ik zal er foto's van proberen te maken als ik mijn digicam bij de hand heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Binz op 19-01-2005 20:34 ]
Catch! Touch! Yoshi! (Nintendo): 8, 9, 9, 9 - (35/40)
Hoge score...
Zal Catch! Touch! Yoshi! een beetje speelbaar zijn in de jap-versie? De US-versie duurt nog zo laaaaaang.
Heb je een link van die review? Of is die in het japansIcelus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:54:
Famitsu score:
Catch! Touch! Yoshi! (Nintendo): 8, 9, 9, 9 - (35/40)
Hoge score...
Dit topic is gesloten.