whoa, ik wist niet dat die DVD's zo populair waren.

Het zijn opzich alleen maar preview-filmpjes die je waarschijnlijk ook allemaal wel op internet kunt vinden, alleen nu natuurlijk wel fullscreen wat er wel mooi uitziet. Evilcuber & Captain N waren de eersten die reageerden. Sorry rest, meer heb ik er niet over. Als ik er nog één binnenkrijg (lik-sang heeft er denk ik
erg veel laten persen, en ik denk dat ik binnenkort Catch! Touch! Yoshi! ook maar ga bestellen), is die voor silverbolt. Ik doe die 2 morgen op de post.
Uit Japan rechtstreeks? Heb jij een adres die goedkoper is dan de rest (liksang, play-asia)? Just asking
Uh nee, gewoon Lik-Sang. Dat is niet echt Japan zeker? Of wel? Volgens mij hebben ze verschillende kantoren. Nouja, geen goedkoper adresje in ieder geval.

(helaas)
Persoonlijk vind ik zookeeper ook wel een gaaf spel, maar ik vind het wel een erg prijzig spel, als je het vergelijkt met de hoeveelheid minigames in mario 64
Ik beschouw zookeeper dus een beetje als een minigame, (of is dit onterecht?)
Nou, ik heb nog lang niet alle minigames gevonden in Mario. Maar van alles wat ik totnutoe heb gezien zit er geeneen tussen die net zo leuk is als Zookeeper. Die dingetjes bij Mario vind ik vooral leuke extra's. Niets meer en niets minder, maar vooral niets meer eigenlijk. Ik ben er nog niet 1 tegengekomen waar ik me van kan voorstellen dat ik hem echt lang ga spelen.
Zookeeper is gewoon een puzzle-game. Waarom vind iedereen puzzle-games toch minder geld waard dan bijv. platformgames?

Ik haal er meestal veel meer speeltijd uit. Het heeft wat mij betreft vooral veel meer diepgang dan de mario minigames. Er zit meer strategie in, verslavender... etc.
Maar goed, het is wat het is. Een klein simpel spelletje. Als je daar niet de volle mep voor over hebt zal ik je niet op andere gedachten proberen te brengen. Het is denk ik een kwestie van smaak.

@Captain N: ik begrijp nu wel wat je bedoelde met dat Hitler in dit spel zou zitten, haha! De gelijkenis is inderdaad wel frappant... dat snorretje, en hoe die z'n hand zo uitsteekt. Vaag... het moet bijna wel expres zijn zou je zeggen. De hele presentatie van dit spelletje is trouwens nogal prettig gestoord. Alles wordt aangekondigd door een stel schreeuwende japanse kinderen, en tijdens het spelen luister je naar maffe (maar wel leuke) jazzmuziek.
Maar Choffan Hitofude is nog veel beter.

Wat een vreselijk verslavend spelletje. Zelfs nu ik niet aan het spelen ben zit ik in m'n hoofd al patronen te bedenken waarmee ik die blokjes straks weer slim kan laten verkleuren. De presentatie is ook heel erg slick... ik begrijp dat Nintendo deze zelf heeft uitgegeven? Ik weet niet hoe ze zich hebben kunnen beheersen om er geen Mario-game van te maken, maar ik ben blij dat ze het gedaan hebben! Veel wit, stijlvolle typografie, mooie subtiele effecten, leuke details (klok en datum op het titelscherm)... echt heel erg on-nintendo eigenlijk. En in plaats van je naam in te voeren voor de high scores mag je een klein plaatje tekenen.
[
Voor 71% gewijzigd door
Anoniem: 115248 op 13-01-2005 01:31
]