Het Nintendo DS topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.730 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
S2S schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:04:
Net screen protectors van HORI binnen gekregen....mijn Gametesters waren al kapot. De HORI protectors hebben een soort seal of kwali maar ja is allemaal in JAP/Chinees....Weet iemand of ze officeel zijn? Kon namelijk geen andere vinden die er niet cheap uit zagen.
In Amerika/Europa staat deze "zegel" op de verpakking:

Afbeeldingslocatie: http://www.compland.co.yu/logitech/proizvodi/speed-force/1240.gif

Op produkten van Hori staat deze "zegel":

Afbeeldingslocatie: http://www.hori.ne.jp/products/ds/ds_filter/image/license.gif

De url van die afbeelding is: http://www.hori.ne.jp/pro..._filter/image/license.gif,
dus ik neem aan dat dat dan wel de Japanse "Nintendo Official Licensed Product"-zegel is.
Heb namelijk nog nooit een onofficieel produkt met het echte Nintendo-logo gezien :)

[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 09-01-2005 00:54 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Quote ipv Edit |:(

[ Voor 78% gewijzigd door Captain N op 09-01-2005 14:41 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zo, terug van een weekje Oostenrijk. :) Eens kijken wat ik gemist heb...
ironx schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:40:Op produkten van Hori staat deze "zegel":
[afbeelding]
De url van die afbeelding is: http://www.hori.ne.jp/pro..._filter/image/license.gif,
dus ik neem aan dat dat dan wel de Japanse "Nintendo Official Licensed Product"-zegel is.
Heb namelijk nog nooit een onofficieel produkt met het echte Nintendo-logo gezien :)
De laatste 2 karakters zijn te klein om te lezen, maar ervoor staat "License" (raisensu :) ).
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 01:01:
Zookeeper IS gewoon geweldig. Dan maakt het niet uit of dat zelfde spel ook al eerder onder een andere titel te spelen was... dat doet niks af aan de ervaring. Ik heb het op die flash-site gedaan, het is erg leuk... ik wil het op m'n DS hebben. Zo simpel is het. Ik heb hem zonet besteld. :) Samen met Chokkan Hitofude. (En Hitler?! In een puzzelspelletje over een dierentuin? Zou het tamelijk bizar vinden als dat waar blijkt te zijn).
Niet echt, maar het lijkt er verdacht veel op. Het gaat om dat mannetje met klein snorretje die zijn hand en arm op verdachte wijze op en neer beweegt wanneer je game over bent ;)
Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:49:
Hori is cool, het meeste wat ze maken is officieel gelicenceerd, en ze maken al jaren super kwaliteit producten (de controllers van Hori zijn vaak beter dan de originele, zeker als je die van de N64 neemt). Hori is overigens een Japans bedrijf, dus de caracters die je ziet zijn Japans.
De karakters zijn Chinees, aangezien ze in Japan gebruik maken van Chinese karakters. De kana zijn wel Japans, die hebben ze niet in het Chinees. :)
S2S schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:59:
Ik raad iedereen aan om de HORI screen protectors te kopen....super kwali.
Beide protectors met dubbele beschermlaag voorzien zodat met plakken er geen rotzooi onder kan.

Dit is mijn 2de ervaring met DS screen protectors, de andere waren van gamemate, geen slechte maar het beeld was beduidend donkerder met die erop. Deze zijn echt 100X beter, je ziet niet eens dat ze erop zitten.

Ik heb ze gekocht bij play-asia.com voor ongeveer 6,50 euro incl verzenden, en ze waren er zo...maandag besteld vrijdag in huis.
Hoe zit het met het aanbrengen van die dingen? Ik hoorde namelijk dat het nogal moeilijk is dat voor elkaar te krijgen zonder dat er luchtbubbels onder komen te zitten?

[ Voor 92% gewijzigd door Captain N op 09-01-2005 14:49 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Captain N schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:40:
Hoe zit het met het aanbrengen van die dingen? Ik hoorde namelijk dat het nogal moeilijk is dat voor elkaar te krijgen zonder dat er luchtbubbels onder komen te zitten?
Ik hoorde juist dat het makkelijk ging en totaal luchtbubbel-loos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

DIe bescherm dingen zijn toch niet echt nodig? De stylus en de thumbstrap zijn toch zacht genoeg?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Tot heden heb ik ook nergens last van, en bij Feel the Magic moet je toch aardig hard wrijven. Maar ja... we zijn graag extra zuinig op ons DSje blijkbaar :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
online demo project rub
Legaal, een online demootje. Niet bijzonder though ;)
Wel geinige reclame voor de game.
/edit
cool dat SoulCalibur :)
Soul Calibur Remake

We have an excellent piece of news for fans of fighting games; Namco has announced that it is currently developing a remake of the first arcade Soul Calibur, for the recently released Nintendo DS. Among the characteristics that the game will have, it has been commented that it will surpass the original in terms of graphics as well as audio; also, it will include an option where we can perform special moves, with only pressing one button. If you're asking yourself if Link is going to be included in the game, everything seems to be indicating that he won't, this being because Namco does not want the game's story to be altered, so the hero will continue to be a Cube exclusive. As you may have noticed, the Nintendo DS is receiving lots of support, there is no party that is not working in some project for the handheld, and the best thing is that this is only the beginning.

[ Voor 74% gewijzigd door Xrenity op 09-01-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

HIER een nog wat grotere scan. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 18:25
Soul Calibur, cool! Titel waar ik nu al naar zit uit te kijken, dat spel echt suf zitten spelen op de Dreamcast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind het cool dat het uitkomt op de DS omdat velen het een tof spel vinden, en ik het leuk vind als de games van de DS veel mensen aanspreken. Ik snap alleen zelf niet wat er nu zo ontzettend gaaf is aan SC? Ik heb sinds een tijdje SC2 voor Cube, maar ik doe het haast nooit. Heb wat gemultiplayerd, en een beetje die Weapon Master Mode of zoiets gedaan. Dat laatste kwam ik echter niet heel ver mee, omdat ik de japanse versie heb en daar nogal veel tekst komt waar ik niet helemaal uit kwam. Misschien dat ik het wat meer tijd moet gunnen, maar geef mij voorlopig maar Street Fighter II (Turbo), Killer Instinct, Super Smash Bros.: Melee, en Ultimate Mortal Kombat 3. :) Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar Jumpstars, of hoe het ook heet.

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 09-01-2005 22:37 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Captain N schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:37:
Ik vind het cool dat het uitkomt op de DS omdat velen het een tof spel vinden, en ik het leuk vind als de games van de DS veel mensen aanspreken. Ik snap alleen zelf niet wat er nu zo ontzettend gaaf is aan SC? Ik heb sinds een tijdje SC2 voor Cube, maar ik doe het haast nooit. Heb wat gemultiplayerd, en een beetje die Weapon Master Mode of zoiets gedaan. Dat laatste kwam ik echter niet heel ver mee, omdat ik de japanse versie heb en daar nogal veel tekst komt waar ik niet helemaal uit kwam. Misschien dat ik het wat meer tijd moet gunnen, maar geef mij voorlopig maar Street Fighter II (Turbo), Killer Instinct, Super Smash Bros.: Melee, en Ultimate Mortal Kombat 3. :) Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar Jumpstars, of hoe het ook heet.
Ik moet zeggen dat "N" hier voor mijn gevoel, eigenlijk helemaal gelijk heeft. SC2?? Allang alweer verkocht, geef mij maar een Killer instinct combo... of een MK fatality any day...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Leuk, zat net met mijn vriendin in de trein naar A'dam naar mijn kamertje, loop ik de trein uit zie ik iemand met een DS spelen!

Heb trouwens net de HORI screenprotectors en dit tasje.

Eerste indruk:

Tasje is solide, compact, meer dan genoeg bescherming.

Screenprotectors: goede manier van aanbrengen, helaas krijg ik ze niet luchtbelloos, vnl die van het touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:34

S2S

Ik kreeg deze praktisch luchtbelloos....alleen iets langs de rand, maar daar zie ik niets van. 1 advies zit het nu aardig goed, denk dan niet als je ze er weer af haalt dat het beter gaat....want dan ben je genaaid word alleen maar slechter.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik nam vandaag m'n DS mee naar school. Speelt er zo'n gast 3 seconden op, wil ie hem gelijk hebben :P Nu moet ik hem voor 'm bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

hahah ik noem dat het dreamcast-effect, bijna al mn vrienden hadden er op een gegeven een toen ze bij mij erop hadden gespeeld... spreidde zich uit als een olievlek... jammer dat ie een langzame dood is gestorven

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Geengrenzuh schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:56: spreidde zich uit als een olievlek... jammer dat ie een langzame dood is gestorven
Ja net als vogels in een olievle, ik denk niet dat de DS meer kan floppen en de developers de DS zien als een moneymaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Xrenity schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:50:
Ik nam vandaag m'n DS mee naar school. Speelt er zo'n gast 3 seconden op, wil ie hem gelijk hebben :P Nu moet ik hem voor 'm bestellen :D
Met welk spel was dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06 09:58

SD5k

>4&X

Sur_G schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:42:
[...]

Ik moet zeggen fat "N" hier voor mijn gevoel, eigenlijk helemaal gelijk heeft. SC2?? Allang alweer verkocht, gave mij maar een Killer instinct combo... of een MK fatality any day...
Vreemd, SC2 is echt zoveel beter dan welke KI of MK dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Naja in vind de gameplay van Killer Instinct toch altijd nog het vetst hoor _O_
SC2 speel ik heel soms tegen gasten, maar de controlls style heeft me nooit echt aangetrokken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind het een straffe bewering dat ze Soul Calibur DS betere graphics zou hebben dan de Dreamcast versie. Dat zou betekenen dat er grafisch nog heel wat in het vat zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:42:
Ik vind het een straffe bewering dat ze Soul Calibur DS betere graphics zou hebben dan de Dreamcast versie. Dat zou betekenen dat er grafisch nog heel wat in het vat zit....
Idd. Denk ook niet dat je dat moet gaan verwachten. Ik zou het al een hele prestatie vinden als het maar in de buurt kwam. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Mario 64 DS :)

En Soul Calibur wordt dan mooier dan de arcade versie, niet de DC versie.
Al hoorde ik ook ergens dat ze in zuid amerika een soort 1 April kennen, en dat dit een grap was.

Maargoed, afwachten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
OMG, is het nou zo moeilijk om te lezen! Het gaat hier over een speculatie over een remake van de eerste arcade Soul Calibur.
Namco has announced that it is currently developing a remake of the first arcade Soul Calibur
Het is al meerdere malen genoemd.

edit:
Xrenity schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:53:
[...]

En Soul Calibur wordt dan mooier dan de arcade versie, niet de DC versie.

Maargoed, afwachten maar ;)
juist een beetje dubbel 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Binz op 10-01-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik neem hierbij aan dat de arcade versie grafisch geen hoogvlieger (meer) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo.

Ik ben bezig met deel 5. Deze keer wordt de startpost nog mooier van die van de PSP topic. ;)

Ik zal wel iemand vragen om een handmatige spellingscontrole/gramatica-check te doen voor me. Me nederlandsche wordt om de dag slechter! :( :P

Ik moet ook nog even de rechten reserveren, zodat er niet weer iemand zomaar een deeltje maakt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Anoniem: 72901 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:37:
Hallo.

Ik ben bezig met deel 5. Deze keer wordt de startpost nog mooier van die van de PSP topic. ;)

Ik zal wel iemand vragen om een handmatige spellingscontrole/gramatica-check te doen voor me. Me nederlandsche wordt om de dag slechter! :( :P

Ik moet ook nog even de rechten reserveren, zodat er niet weer iemand zomaar een deeltje maakt. :r
nu al daarmee bezig o_0?
We hebben toch nog 20+ pagina's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
11 maar ;)

(50 posts per pagina :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:22

Aidix

Geluidspietlut

Deddiekoel schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:12:
Ik neem hierbij aan dat de arcade versie grafisch geen hoogvlieger (meer) is?
Vergis je niet in de System16, die is altijd nog 3x zo snel als een DS.
Wel een stuk beter dan de PSX versies, maarja als ik de reacties op die site mag geloven dan wordt de DS zelfs mooier dan de Dreamcast versie. Want dat vage plaatje van de DS Sonic demo was beter dan het vage plaatje van Sonic DC. Bewijs geleverd :)

Zelf oordelen gaat lastig, er is bijna niet aan duidelijke screenshots te komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.coinopexpress.com/img_pcbs/img_3_326.jpg

http://www.arcadeflyers.com/flyers/namco/21303201.jpg

Main RAM: 2 Megabytes
Video RAM: 2 Megabyte
Sound RAM : 512 Kilobytes
Graphical Processor : 360,000 polygons/sec, Sprite/BG drawing, Adjustable frame buffer, No line restriction, 4,000 8x8 pixel sprites with individual scaling and rotation, Simultaneous backgrounds (Parallax scrolling)
Sprite Effects : Rotation, Scaling up/down, Warping, Transparency, Fading, Priority, Vertical and horizontal line scroll
Resolution : 256x224 - 740x480
Colours : 16.7 million colors, Unlimited CLUTs (Color Look-Up Tables)

De DS heeft dus een groots gebrek aan VRAM en minder dan 1/3 van de polys/sec.

[ Voor 49% gewijzigd door Aidix op 10-01-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 11:11

DoctorV64

Cosmopoliet

&^#*&@^# en opeens staat in mijn bestelling dat de DS 220 volt backorder is bij Liksang, terwijl bij het bestellen er stond dat de DS binnen 24 uur wordt verstuurd. Heeft iemand een emailadres van liksang (niet info@lik-sang.com waarmee je order wordt bevestigd, die geeft een fout melding)? Dat is toch jammer van Liksang, voor het eerst dat ik dit meemaak. Ze sturen niet eens een mail over dat backorder gebeuren.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Aidix schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:38:
[...]

Vergis je niet in de System16, die is altijd nog 3x zo snel als een DS.
Wel een stuk beter dan de PSX versies, maarja als ik de reacties op die site mag geloven dan wordt de DS zelfs mooier dan de Dreamcast versie.
PSX versie? Je hebt het toch niet toevallig over Soul Edge?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 19:42
PSX versie was toch Soul Blade? maar de arcade versie van soul calibur stond op grafisch niveau ongeveer gelijk aan tekken 3 voor de psx dacht ik. Als je dan bedenkt dat het er beter gaat uitzien heb ik er vrede mee, ook als het niet vergelijkbaar is met de DC versie :)

Binz, zou je wat foto's kunnen maken van (de binnenkant van) dat tasje? sta ook op t punt die te bestellen namelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 10-01-2005 21:13 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:22

Aidix

Geluidspietlut

De illusie dat het er beter uit gaat zien bestaat alleen in het hoofd van DS bezitters.
Die kast produceert 3.5 keer zoveel polygons!!! Denkt toch even na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk heb ik ook Feel The Magic uitgespeeld. :) Er zat een heel lastig level tegen het einde waar ik een paar dagen op heb vastgezeten, maar toen ik daar eenmaal voorbij was ging het allemaal vlotjes. Ik blijf het een leuk spel vinden. Zelfs de eindcredits heb ik me mee vermaakt! (raak alle verschillende woorden maar eens aan. Seeeeegaaaa :p)

Ook gelijk weer vrolijk aan de hard-mode begonnen, maar die is echt merkbaar pittiger... pfff. Ik ben afgehaakt bij Antlion, met dat drijfzand. Er waren nu wel heel veel van die dikke poppetjes die supersnel omlaag zakken. Dat ga je toch wel voelen in je arm dan, al dat wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Laatst online: 01-06 13:16
DoctorV64 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:15:
&^#*&@^# en opeens staat in mijn bestelling dat de DS 220 volt backorder is bij Liksang, terwijl bij het bestellen er stond dat de DS binnen 24 uur wordt verstuurd. Heeft iemand een emailadres van liksang (niet info@lik-sang.com waarmee je order wordt bevestigd, die geeft een fout melding)? Dat is toch jammer van Liksang, voor het eerst dat ik dit meemaak. Ze sturen niet eens een mail over dat backorder gebeuren.
service@lik-sang.com
Vergeet niet je ordernummer te vermelden in je e-mail. Het duurt ongeveer 1,5 dag voor je antwoord krijgt (tijdsverschil enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nintendo DS in Australië
Op 24 februari 2005 wordt de Nintendo DS in Australië uitgebracht voor AU$199,95 (huidige koers € 116 / prijs waarschijnlijk zonder BTW).
Net als in de VS wordt de demo van Metroid Prime Hunters erbij geleverd en zijn Nintendo' Super Mario 64 DS, Pokémon Dash en Wario Ware Touched! vanaf dag 1 leverbaar.

Bron: Nintendo Australië

-------------------------------------------------------------------
De SP is in Australië in vergelijking met Europa goedkoper. Misschien dat we in Europa op een prijs van € 150 (incl. BTW) kunnen rekenen? (of de 'oude' SP prijs?)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat onderste schermpje ziet er eigenlijk echt heel kwetsbaar uit. Ik zat er zonet weer even mee te spelen, en ik zag mijn eigen gezicht weerspiegeld in het schermpje tijdens een donker stukje. En als je dan het scherm aanraakt met de stylus zie je aan de weerspiegeling hoe het schermpje helemaal indeukt en vervormd. Griezelig gewoon. :p Ik snap wel dat dat nou juist nodig is om het touchscreen te laten werken, maar toch zag het er eng uit.

(mijn schermpje is verder trouwens nog helemaal perfect en krasloos hoor. :))

Helemaal glad is het ook niet, je ziet vrij duidelijk dat er een structuur op is aangebracht (de beschermende laag?)... ik denk dat het daarom zo moeilijk is om er een protector op te plakken zonder dat je luchtbelletjes krijgt. Dat gaat nou eenmaal het beste op een volmaakt glad oppervlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Icelus schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:45:
Nintendo DS in Australië
Op 24 februari 2005 wordt de Nintendo DS in Australië uitgebracht voor AU$199,95 (huidige koers € 116 / prijs waarschijnlijk zonder BTW).
Net als in de VS wordt de demo van Metroid Prime Hunters erbij geleverd en zijn Nintendo' Super Mario 64 DS, Pokémon Dash en Wario Ware Touched! vanaf dag 1 leverbaar.

De SP is in Australië in vergelijking met Europa goedkoper. Misschien dat we in Europa op een prijs van € 150 (incl. BTW) kunnen rekenen? (of de 'oude' SP prijs?)
Fantastisch. Dan koop ik dat ding als ik daar ben. Dat zal niet eerder zijn dan juni, maar aangezien daar ook alles PAL en Engels is :) Niet dat PAL er iets mee te maken heeft .. :P En voor die prijs is het goed te doen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115682

Anoniem: 115248 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:41:
Eindelijk heb ik ook Feel The Magic uitgespeeld. :) Er zat een heel lastig level tegen het einde waar ik een paar dagen op heb vastgezeten, maar toen ik daar eenmaal voorbij was ging het allemaal vlotjes. Ik blijf het een leuk spel vinden. Zelfs de eindcredits heb ik me mee vermaakt! (raak alle verschillende woorden maar eens aan. Seeeeegaaaa :p).
Ik had m'n NDS 4 jan binnengekregen met Feel The Magic en ik had hem op op vrijdagavond 7 jan uitgespeeld :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
moet je dan blij zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
D3ft0n3 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:12:

Binz, zou je wat foto's kunnen maken van (de binnenkant van) dat tasje? sta ook op t punt die te bestellen namelijk :)
Bij deze:

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/1290/afbeelding264aq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/8458/afbeelding275ev.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img95.exs.cx/img95/5639/afbeelding284tb.jpg

Die twee lijnen aan de binnenkant zijn elastisch, daar kan je de DS eventueel onder schuiven.

Excuses voor de brakke pics, eigen digicam niet bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115682 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:51:
Ik had m'n NDS 4 jan binnengekregen met Feel The Magic en ik had hem op op vrijdagavond 7 jan uitgespeeld :*) :P
Ik had hem in 1 avond uitgespeeld, maar voor mij had het wel wat langer mogen duren :P Maar niettemin een erg leuk spel :) En om al die levels apart te halen in Memories ben je nog wel eventjes zoet.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:11:
[...]

Ik had hem in 1 avond uitgespeeld, maar voor mij had het wel wat langer mogen duren :P Maar niettemin een erg leuk spel :) En om al die levels apart te halen in Memories ben je nog wel eventjes zoet.
Ja het had wel langer mogen zijn...
En het HARD gedoe is best wel moeilijk vergeleken met NORMAL en dan ook nog een HELL mode 8)7 (had ik ergens gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xrenity schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:57:
[...]

nu al daarmee bezig o_0?
We hebben toch nog 20+ pagina's :P
Ja.

Kleine preview: PNG image

Vet toch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
OMFGBBQ!! :D

er komt een faq in!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ziet er goed uit!

Wat mij betreft mogen er nu wel weer wat nieuwe onmisbare games op de NDS uitkomen.
Is Pokemon dash iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb nu een JAP DS + US Mario DS + US Feel the magic + screen protectors besteld bij Lik-Sang.

En mijn vraag is nu met welke verzendmethode je de kleinste kans hebt dat de douane je pakketje eruit pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
-Sander schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:55:
Ik heb nu een JAP DS + US Mario DS + US Feel the magic + screen protectors besteld bij Lik-Sang.

En mijn vraag is nu met welke verzendmethode je de kleinste kans hebt dat de douane je pakketje eruit pakt?
Luchtpost. Duurt een paar dagen langer, maar een week is echt zo voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

BAUKstEr schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:08:
[...]

Luchtpost. Duurt een paar dagen langer, maar een week is echt zo voorbij...
DHL is wel iets goedkoper, moet ik dat dan niet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Uiteraard staat het je vrij zelf te kiezen wat je wilt. Reken maar eens btw over je aankoopbedrag + verzendkosten en kijk of dat het verschil tussen luchtpost en DHL overschaduwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

BAUKstEr schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:17:
Uiteraard staat het je vrij zelf te kiezen wat je wilt. Reken maar eens btw over je aankoopbedrag + verzendkosten en kijk of dat het verschil tussen luchtpost en DHL overschaduwd...
Sorry ik keek verkeerd, Airmail is goedkoper (natuurlijk), dus ga ik daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 19:42
Binz schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Bij deze:
pics

Die twee lijnen aan de binnenkant zijn elastisch, daar kan je de DS eventueel onder schuiven.

Excuses voor de brakke pics, eigen digicam niet bij de hand.
ah heel erg bedankt :D ziet er goed uit, zal m meteen ff bestellen :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

da faq lijkt wel verdacht veel op het logoo van compaq :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 12-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey hey, weer een pakje uit Japan vandaag. :)
Zookeeper en Chokkan Hitofude.
Zookeeper is zoals verwacht (speelt wel érg lekker met de stylus moet ik zeggen. Het kan ook met de knopjes van de DS, maar met de stylus is super-intuitief. Het is ook veel makkelijker dan die flash-versie. Je hebt echt veel meer tijd per level... ik denk dat je op die flash-versie één van de allerhoogste levels zit te spelen).

En dat chokkan hitofude (voorheen One Line Puzzle, nu schijnt de engelse titel Polarium te worden) is echt heel tof. Ik moest me eerst even door een tutorial heenworstelen, maar zodra ik aan het spel zelf begon was ik meteen hooked. Al na een paar seconden heb je de basisprincipes wel door en zit je er gelijk middenin. Nieuwe blokken komen best wel snel omlaag vallen van het bovenste schermpje, dus je moet echt snel nadenken hoe je je lijnen wilt trekken. Eerst zat ik nog heel laf allemaal kleine stukjes apart in te kleuren... maar dat gaat veel te langzaam. Het spel dwingt je echt om na te denken en zo grote mogelijk velden in 1x van kleur te laten veranderen.

Ik heb nu trouwens al 3 tokyo sneak peak preview DVD's van Lik Sang. Als ik iemand blij kan maken met een exemplaar moet die me maar even mailen. ikbenerik apestaartje hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

ik zou er graag eentje willen :) mijn dvd doet het namelijk niet (ligt aan de dvd, op 4 dvd spelers getest) ik add je wel ff bij msn.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:21:
Zookeeper is zoals verwacht (speelt wel érg lekker met de stylus moet ik zeggen. Het kan ook met de knopjes van de DS, maar met de stylus is super-intuitief. Het is ook veel makkelijker dan die flash-versie. Je hebt echt veel meer tijd per level... ik denk dat je op die flash-versie één van de allerhoogste levels zit te spelen).

En dat chokkan hitofude (voorheen One Line Puzzle, nu schijnt de engelse titel Polarium te worden) is echt heel tof. Ik moest me eerst even door een tutorial heenworstelen, maar zodra ik aan het spel zelf begon was ik meteen hooked. Al na een paar seconden heb je de basisprincipes wel door en zit je er gelijk middenin. Nieuwe blokken komen best wel snel omlaag vallen van het bovenste schermpje, dus je moet echt snel nadenken hoe je je lijnen wilt trekken. Eerst zat ik nog heel laf allemaal kleine stukjes apart in te kleuren... maar dat gaat veel te langzaam. Het spel dwingt je echt om na te denken en zo grote mogelijk velden in 1x van kleur te laten veranderen.

Ik heb nu trouwens al 3 tokyo sneak peak preview DVD's van Lik Sang. Als ik iemand blij kan maken met een exemplaar moet die me maar even mailen. ikbenerik apestaartje hotmail punt com
mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Uit Japan rechtstreeks? Heb jij een adres die goedkoper is dan de rest (liksang, play-asia)? Just asking :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 21:45

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

mail sent :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Laatst online: 13:15

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Persoonlijk vind ik zookeeper ook wel een gaaf spel, maar ik vind het wel een erg prijzig spel, als je het vergelijkt met de hoeveelheid minigames in mario 64

Ik beschouw zookeeper dus een beetje als een minigame, (of is dit onterecht?)

ik ga hem uiteindelijk wel kopen denk ik maar dan voor 15 euro ofzo.

Voor de rest ben ik helemaal helemaal weg van mn nieuwe gadget! :)

Ik krijg alleen wel zere klauwen van de besturing in mario 64 via touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoa, ik wist niet dat die DVD's zo populair waren. :) Het zijn opzich alleen maar preview-filmpjes die je waarschijnlijk ook allemaal wel op internet kunt vinden, alleen nu natuurlijk wel fullscreen wat er wel mooi uitziet. Evilcuber & Captain N waren de eersten die reageerden. Sorry rest, meer heb ik er niet over. Als ik er nog één binnenkrijg (lik-sang heeft er denk ik erg veel laten persen, en ik denk dat ik binnenkort Catch! Touch! Yoshi! ook maar ga bestellen), is die voor silverbolt. Ik doe die 2 morgen op de post.
Uit Japan rechtstreeks? Heb jij een adres die goedkoper is dan de rest (liksang, play-asia)? Just asking
Uh nee, gewoon Lik-Sang. Dat is niet echt Japan zeker? Of wel? Volgens mij hebben ze verschillende kantoren. Nouja, geen goedkoper adresje in ieder geval. ;) (helaas)
Persoonlijk vind ik zookeeper ook wel een gaaf spel, maar ik vind het wel een erg prijzig spel, als je het vergelijkt met de hoeveelheid minigames in mario 64

Ik beschouw zookeeper dus een beetje als een minigame, (of is dit onterecht?)
Nou, ik heb nog lang niet alle minigames gevonden in Mario. Maar van alles wat ik totnutoe heb gezien zit er geeneen tussen die net zo leuk is als Zookeeper. Die dingetjes bij Mario vind ik vooral leuke extra's. Niets meer en niets minder, maar vooral niets meer eigenlijk. Ik ben er nog niet 1 tegengekomen waar ik me van kan voorstellen dat ik hem echt lang ga spelen.
Zookeeper is gewoon een puzzle-game. Waarom vind iedereen puzzle-games toch minder geld waard dan bijv. platformgames? :p Ik haal er meestal veel meer speeltijd uit. Het heeft wat mij betreft vooral veel meer diepgang dan de mario minigames. Er zit meer strategie in, verslavender... etc.
Maar goed, het is wat het is. Een klein simpel spelletje. Als je daar niet de volle mep voor over hebt zal ik je niet op andere gedachten proberen te brengen. Het is denk ik een kwestie van smaak. :)
@Captain N: ik begrijp nu wel wat je bedoelde met dat Hitler in dit spel zou zitten, haha! De gelijkenis is inderdaad wel frappant... dat snorretje, en hoe die z'n hand zo uitsteekt. Vaag... het moet bijna wel expres zijn zou je zeggen. De hele presentatie van dit spelletje is trouwens nogal prettig gestoord. Alles wordt aangekondigd door een stel schreeuwende japanse kinderen, en tijdens het spelen luister je naar maffe (maar wel leuke) jazzmuziek.

Maar Choffan Hitofude is nog veel beter. :9 Wat een vreselijk verslavend spelletje. Zelfs nu ik niet aan het spelen ben zit ik in m'n hoofd al patronen te bedenken waarmee ik die blokjes straks weer slim kan laten verkleuren. De presentatie is ook heel erg slick... ik begrijp dat Nintendo deze zelf heeft uitgegeven? Ik weet niet hoe ze zich hebben kunnen beheersen om er geen Mario-game van te maken, maar ik ben blij dat ze het gedaan hebben! Veel wit, stijlvolle typografie, mooie subtiele effecten, leuke details (klok en datum op het titelscherm)... echt heel erg on-nintendo eigenlijk. En in plaats van je naam in te voeren voor de high scores mag je een klein plaatje tekenen. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 13-01-2005 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn moeder zit momenteel in Singapore en wist mij te vertellen dat de DS games daar zo’n €30 kosten.
Alles is echter Japans.
Welk(e) spel(len) zou ik zonder problemen kunnen spelen ?
Ter indicatie: Mario DS heb ik ook in het Japans en dat verpest voor mij het hele spel gelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

wario en mario vind ik in het japans prima te spelen. Feel the Magic ook trouwens. Het duurt misschien even maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt gaat het wel. Mairo heb ik ook Japans en dat is in ieder geval een van de lastigere spellen om te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
x KeN x schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 03:58:
Mijn moeder zit momenteel in Singapore en wist mij te vertellen dat de DS games daar zo’n €30 kosten.
Alles is echter Japans.
Welk(e) spel(len) zou ik zonder problemen kunnen spelen ?
Ter indicatie: Mario DS heb ik ook in het Japans en dat verpest voor mij het hele spel gelijk al.
Voor ongeveer 8 a 9 euro meer heb je de Amerikaanse versie bij Lik-Sang (als de USA-versie van betreffende spel al uit is).
Als je geen Credit Card hebt betaal je gewoon via PayPal (doe ik ook, prima systeem) en de verzendkosten zijn bij de meeste (nieuwe) games 0,0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:40:En in plaats van je naam in te voeren voor de high scores mag je een klein plaatje tekenen. :)
OMG :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 10-06 19:56

Wekkie

Yeah

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:40:
En in plaats van je naam in te voeren voor de high scores mag je een klein plaatje tekenen. :)
Vet! :9 Lijkt me wel een titel die ik op m'n DS wil hebben, iets meer variate dan ZooKeeper? Heb je daar uberhaubt wel verschillende modes oid bij? :P

M'n 'Bijna-DS', ik krijg 'm als het goed is binnenkort :P

Edit: Jump Superstars video!

[ Voor 25% gewijzigd door Wekkie op 13-01-2005 16:47 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ironx schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:06:
[...]

Voor ongeveer 8 a 9 euro meer heb je de Amerikaanse versie bij Lik-Sang (als de USA-versie van betreffende spel al uit is).
Als je geen Credit Card hebt betaal je gewoon via PayPal (doe ik ook, prima systeem) en de verzendkosten zijn bij de meeste (nieuwe) games 0,0...
0 aan verzendkosten ?
Hmm dan doe ik dat gewoon.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ietwat vaag filmpje, maar wel cool :)
Wil nog wel eens een hi-quality filmpje hiervan zien tijdens onder een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Wekkie schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:58:
[...]

Vet! :9 Lijkt me wel een titel die ik op m'n DS wil hebben, iets meer variate dan ZooKeeper? Heb je daar uberhaubt wel verschillende modes oid bij? :P

M'n 'Bijna-DS', ik krijg 'm als het goed is binnenkort :P

Edit: Jump Superstars video!
Ok die ga ik dus echt zeker weten kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG :D
Vet! :9
Jaja, ik vond dat ook erg leuk bedacht. :) Hopelijk een voorbode van wat we nog meer op de DS kunnen gaan verwachten... dit soort dingetjes bevallen erg goed! De presentatie en opties en dergelijke moeten veel beter kunnen worden nu de programmeurs een touchscreen tot hun beschikking hebben.
In Wario Ware bestaat het keuzescherm uit een groot veld met al die verschillende poppetjes (okee in het begin alleen wario, maar je unlockt er steeds meer net als op de GBA). Als je niks doet, gaan die allemaal door elkaar heen lopen en in groepjes met elkaar staan praten. :p Je kunt ze ook oppakken en verplaatsen enzo... allemaal erg leuk gedaan. :) Veel beter dan een saai keuze-menuutje.
iets meer variate dan ZooKeeper? Heb je daar uberhaubt wel verschillende modes oid bij?
Zookeeper heeft wel verschillende modes, maar die komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Alleen soms moet je dan bijvoorbeeld 100 dieren laten verdwijnen voordat je door kunt naar het volgende level, of specifiek 6 olifanten. Meer of minder tijd... allemaal niet zo boeiend, het is toch telkens hetzelfde spel dat je zit te spelen. :)
Chokkan Hitofude heeft naast het standaardspel ook een hele leuke puzzle-mode. Dan krijg je telkens 1 scherm, waar je alle blokjes met 1 ondoorbroken lijn moet laten verdwijnen. Het begint kinderlijk simpel, maar al snel wordt het echt hogere wiskunde... pfff. :p Maar het is wel leuk af en toe ter afwisseling. Plus je leert er technieken van die je later in het echte spel weer kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
@ surrounded; hoe lang moet je nu eigenlijk wachten op die games van liksang? ga dadelijk feel the magic bestellen. ben er ook aan het denken om mr. driller te bestellen. japanse games doe ik niet, wacht op de us versies anders had ik dat lijn puzzel ding ook wel besteld.

je hebt toevallig geen ervaringen met driller ?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

Icelus schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:45:
Nintendo DS in Australië

Hell zou dat niet zalig zijn??? €150...
Wat is btw tegenwoordig? 19% bij jullie 21% bij ons (Vlaanderen) :s
met btw toch €180 dan :'( (hopelijk dat ze gewoon braaf €150 nemen als verkoop prijs incl btw :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
x KeN x schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:05:
[...]

0 aan verzendkosten ?
Hmm dan doe ik dat gewoon.
Bedankt voor de tip :)
Jups, 0,00...
Gewoon kijken bij spellen of er "FREE SHIPPING WORLDWIDE" bij staat, en dat is zover ik kan zien bij allemaal. Het spel moet echter wel minimaal $29 kosten.

Verder kan dan wel 5 tot 14 dagen duren, maar dat heb ik er wel voor over. :)

[ Voor 23% gewijzigd door ironx op 14-01-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Little Bear schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:04:
@ surrounded; hoe lang moet je nu eigenlijk wachten op die games van liksang?
Ik had deze twee vorige week donderdag besteld, en gisteren (woensdag) in huis. Zes dagen dus. (Dit was via Global Priority Mail, wat ik altijd zou doen als je alleen spellen besteld want dan zijn er geen shipping-kosten). Best wel netjes. :)
ga dadelijk feel the magic bestellen. ben er ook aan het denken om mr. driller te bestellen. japanse games doe ik niet, wacht op de us versies anders had ik dat lijn puzzel ding ook wel besteld.
Doen! Feel The Magic is echt heel erg leuk. Ik ben nu weer bij de eindbaas aanbeland (ditmaal op hard mode). Erg lastig, maar het blijft toch leuk. En qua onderwerp is het echt iets heel nieuws in de games-wereld... een soort van love-story. Het gaat weliswaar nog niet zo diep als ik zou willen, maar toch al wel verder dan je normaal in spelletjes ziet. De love-scene levels zijn echt schattig. :) En de actielevels zijn gewoon leuk om te doen. Er zitten er een paar in waar je echt heel direct je poppetje bestuurd door hem over het scherm te slepen (terwijl hij door de buik van een slang zwemt bijvoorbeeld)... en dat is gewoon echt een hele nieuwe ervaring die je nooit met vierpuntsdruktoets of controlstick gehad zou hebben. Het zijn nu echt jouw reflexen en nauwkeurigheid die de tegenstanders ontwijken.
je hebt toevallig geen ervaringen met driller ?
Nee helaas. Ik heb er ook over gedacht om hem te bestellen (hij zat zelfs al in de shopping cart, maar ik heb hem weer verwijderd). Het probleem is eigenlijk gewoon dat ik dat spel niet snap, na het lezen van allerlei recensies weet ik nog steeds niet wat je nu precies moet doen. Ik denk typisch zo'n spelletje dat je moet spelen om het te begrijpen. Ik durfde de gok niet te wagen. Als je toch besluit om hem te bestellen, vergeet dan vooral niet om je impressies hier te posten! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat valt er precies niet aan te snappen ?
Ik heb heb net een filmpje voor je gemaakt van m’n GBA versie, maar ik bedenk me net dat ik laatst een paar filmpjes heb bekeken ergens in deze thread.

Ahh hebbes ! -> http://media.ds.ign.com/media/682/682867/vids_1.html

Je moet gewoon zo snel mogelijk naar beneden zien te komen zonder dat je verpletterd wordt door de rotsblokken. Meer is er niet aan te snappen verder :)
Simpel en verslavend.
Dat 2e scherm is voor mij echt een dikke plus; op de GBA versie zie je niet wat er allemaal komt vallen als je een beetje door boort.
Ik ga ’m wel bestellen iig. Mits er free shipping bij staat that is hè ironx.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 22:34
ik ben van plan om Feel the magic en/of Wario ware inc te bestellen..

iemand al gespeeld.. Japanse bedoel ik.. ik bestel de amerikaanse.. maar zijn de minigames leuk.. of speel je ze één x en laat je het spel dan links liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

wario ware is 'n dikke hit in japan. daarnaast zijn die minigames zo melig dat je 't alleen maar leuk vindt om ze vaker te spelen. van feel the magic geen idee trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 01:49:
Je moet gewoon zo snel mogelijk naar beneden zien te komen zonder dat je verpletterd wordt door de rotsblokken. Meer is er niet aan te snappen verder :)
Dat filmpje had ik al eerder gezien. Uhm... misschien moet ik het anders zeggen. Het basisprincipe van het spel (graven en niet verpletterd worden) snap ik dan wel, maar wat is het strategische element? Als ik zo naar dat filmpje kijk moet je gewoon zo snel mogelijk achter elkaar op de graafknop rammen om de vallende blokken voor te blijven, en hopen dat je op tijd bij de finnish bent. Het maakt schijnbaar niet zoveel uit welke route je neemt... alles boven je stort toch wel in, en ik zag ook niet echt manieren waarop je al die rotsen kon ontwijken. Het ziet eruit alsof je in principe zo'n level kunt halen zonder ooit links of rechts te sturen...
Maar zo simpel zal het vast ook wel niet zijn.
Vandaar dus dat ik het gevoel heb dat ik het eerst een keer zou moeten spelen, misschien dat dan de finesses me wel duidelijk worden.

Wario Ware en Feel The Magic zijn eigenlijk hele verschillende spellen. Alleen op het eerste gezicht echt met elkaar te vergelijken.

Wario Ware bevat 200 verschillende spelletjes, maar die zijn allemaal echt supersimpel, op het debiele af. Ik weet niet of je de GBA versie weleens gespeeld hebt, dan heb je al een goed idee. Alleen gaat het nu allemaal om aanraken dmv het touchscreen. Een spelletje vliegt aan je voorbij in 2 of 3 seconden... het gaat nauwelijks om vaardigheid of er echt goed in te worden. Gewoon zo snel mogelijk reageren en vooral niet nadenken. De humor is minstens zo belangrijk als de gameplay. Je kunt die 200 minigames echt niet los van elkaar zien, je speelt alles door elkaar... en dat geheel is de wario ware ervaring. :)

Feel The Magic heeft veel minder games... ik schat een stuk of 20 - 25... zoiets. Maar die zijn allemaal wel uitgebreider dan wat je bij wario tegenkomt. Je hebt er ook veel meer tijd voor. 30 seconden, soms wel een minuut... bij een paar is er zelfs helemaal geen tijdslimiet. En daar gaat het wel om je behendigheid, dat zijn spelletjes waar je echt goed in kunt worden als je er op oefent. Het voelt veel meer als een verzameling afzonderlijke, op zichzelf staande games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Cool! Ik zag in het filmpje dat er stond dat je items kon gebruiken. En er zitten toffe dingen in, zoals het morphen naar een ander character, en ik zag er een teleporten... :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Na wat emailwisselingen met Liksang en erachter gekomen te zijn dat ineens enkele items op backorder staan, hebben ze na overleg de order gesplitst en wordt het apart verstuurd. Mijn DS en adaptor en Mario DS zijn nu met DHL (eindelijk) onderweg naar mij toe. De screenprotectors en tas komen later met global mail. Ik wacht geduldig af :P
Over Zookeeper twijfel ik nog, bejeweled 2 op de PDA speelt even lekker namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Japanse flyers

Another Code
Touch! Kirby
Yakuman DS
Meteos
Pac-Pix
Harvest Moon DS

Kirby krijgt een eigen stylus die bij het spel geleverd wordt (roze?)

Edit: Gamefront schermt directe links af; klik in adresbalk en druk op enter om alsnog in te laden.

[ Voor 16% gewijzigd door Icelus op 14-01-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:44:
[...]

Dat filmpje had ik al eerder gezien. Uhm... misschien moet ik het anders zeggen. Het basisprincipe van het spel (graven en niet verpletterd worden) snap ik dan wel, maar wat is het strategische element? Als ik zo naar dat filmpje kijk moet je gewoon zo snel mogelijk achter elkaar op de graafknop rammen om de vallende blokken voor te blijven, en hopen dat je op tijd bij de finnish bent. Het maakt schijnbaar niet zoveel uit welke route je neemt... alles boven je stort toch wel in, en ik zag ook niet echt manieren waarop je al die rotsen kon ontwijken. Het ziet eruit alsof je in principe zo'n level kunt halen zonder ooit links of rechts te sturen...
Maar zo simpel zal het vast ook wel niet zijn.
Vandaar dus dat ik het gevoel heb dat ik het eerst een keer zou moeten spelen, misschien dat dan de finesses me wel duidelijk worden.
[...]
Ahh op die manier :)
Nou, in principe zou je idd alleen recht naar beneden kunnen gaan, mits die rotsblokken er niet waren..
Het strategische element zit ’m in het feit dat de vallende blokken zich als het ware vastgrijpen/plakken aan blokken van dezelfde kleur onderweg naar beneden, en zo dus niet op je hoofd donderen.
Als je dus goed kijkt kun je een stuk langer leven, want hoe gehaaster je speelt, des te sneller zul je worden verpletterd.
Het kan op beide methodes uiteraard, ’t is maar net wat je licht.
Blitzkrieg strategie en gaaaaan, of rustig kijken en (waarschijnlijk) verder komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 14-01-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117064

Ik las net dit bericht op Cube Europe, ik plaats het maar ff mocht niemand het lezen:

Its official NoE have announced the date of the press conference for the European DS release

NoE have announced they will hold a Press Conference in Paris on January 27th at 15:00hrs

The conference will inform us of the NintendoDS release date, Price and launch list for Europe

Expect Cube-Europe to give you all the juicy details as they are announced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Damn... de DS gaat mij veel geld kosten :P Another Code ziet er vet uit, hoewel ik er verder niks van weet. Touch! Kirby moet ik sowieso hebben (en een roze stylus zou erg cool zijn! Lekker fout :P). En ook Meteos lijkt me wel tof. Is dat nou Lakitu in Yakuman? Het lijkt er wel op iig.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Bij videogamesplus.ca hebben ze nu tweede hands DS'en in de verkoop, inclusief de Metroid Prime Hunters demo. Dit alles voor 180 CAD, wat dan weer 117 Euro is voor de nieuwsgierigen.

Edit: Een nieuwe kost bij diezelfde tent 210 CAD, omgerekend 137 Euro. Doe er je voordeel mee. Ik vind een tweedehands dan nog wel wat duur eerlijk gezegd. Maar goed, als de vraag hoog is zullen ze het toch wel verkopen :Y)

Edit 2: http://www.nintendo.co.jp/ds/ayij/action/index.html

Hier wat reclame filmpjes over Yoshi Touch & Go! Die gele wolkjes met Japanse tekst aanklikken voor teh movies.

[ Voor 60% gewijzigd door GZ op 14-01-2005 13:52 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 10-06 19:56

Wekkie

Yeah

Ik las op de gamefaqs fora dat de Japanse versie van Mr. Driller een extra mode en meer characters/items heeft :? Dan zou ik iig de Japanse importeren, er zit toch (amper) tekst in :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 09-06 20:46

TdV

Heeft iemand spiderman 2 gespeeld? Is die de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 10-06 01:44
GolbeZeromus schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:39:
Bij videogamesplus.ca hebben ze nu tweede hands DS'en in de verkoop, inclusief de Metroid Prime Hunters demo. Dit alles voor 180 CAD, wat dan weer 117 Euro is voor de nieuwsgierigen.
Ben benieuwd hoeveel er dooie pixels hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 09-06 20:46

TdV

Schweino schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:18:
[...]

Ben benieuwd hoeveel er dooie pixels hebben...
Er staat bij dat ze gecontroleerd zijn op dode pixels; erg netjes. Ik heb er net een nieuwe besteld met feel the magic. Ze testen daar alle ds-en voor verzending; erg netjes en scheelt ze een hoop gedonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Japanse verkopen :) DS verkoopt nog steeds 2x zo veel dan de PSP.
Games
1 PS2 Gran Turismo 4 SCE 145,027 779,766
2 GBA Tales of the World: Narikiri Dungeon 3 Namco 81,045 new
3 DS Sawaru Made in Wario Nintendo 63,214 480,532
4 DS Super Mario 64 DS Nintendo 46,098 571,160
5 PS2 METAL GEAR SOLID 3 SNAKE EATER Konami 42,005 772,352
6 PS2 Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himegimi Square Enix 37,507 3,212,003
7 GBA Rockman EXE 5 Team of Blues Capcom 35,100 N/A
8 PS2 Dragon Quest & Final Fantasy in Itadaki Street Special Square Enix 32,903 274,725
9 GC Mario Party 6 Nintendo 30,626 499,555
10 DS Pokemon Dash Pokemon 29,813 N/A

Consoles
1 PlayStation 2 - 124,401 - 207,108
2 Nintendo DS - 108,561 - 209,522
3 GameBoy Advance SP - 70,851 - 116,801
4 PSP - 62,052 - 129,957
5 GameCube - 19,703 - 29,802
6 Gameboy Advance - 1,719 - 2,653
7 Xbox - 1,179 - 899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op de website van de Bart Smit staat de Nintendo DS al tussen hun producten.
Nintendo DS

Wordt in maart verwacht

De naam Nintendo DS staat voor een draagbaar videogame-systeem met "dual screens", oftewel twee schermen.

Let op: de getoonde prijs is een richtprijs, tijdens de introductie wordt deze nog aangepast!
€179,95

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 14-01-2005 17:56 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat wisten we 2 maanden gelede ook al 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Anoniem: 115682 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:25:
dat wisten we 2 maanden gelede ook al 8)7 8)7
Maar wisten we ook dat ie op de Bart-Smit pagina stond?

Officieel aangekondigd met de verwachte prijs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Binz schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:38:
[...]

Maar wisten we ook dat ie op de Bart-Smit pagina stond?

Officieel aangekondigd met de verwachte prijs.....
Kennelijk wel.

Ik hoop trouwens dat de officiele prijs wat lager zal komen te liggen, want de DS kost nu zowel in de VS als Australie rond de € 115,-

[ Voor 18% gewijzigd door MetroidPrime op 14-01-2005 20:42 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Oeps, dat had ik toen dan even gemist. :X Het was goed bedoeld iig :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:40:
[...]

Kennelijk wel.

Ik hoop trouwens dat de officiele prijs wat lager zal komen te liggen, want de DS kost nu zowel in de VS als Australie rond de € 115,-
Zou mooi zijn; de SP kost nu AU$ 150 in Australië (zonder BTW) wat op zo'n € 82 komt (tel hier BTW in Europa bij en je komt op de € 99 van de SP).
De SP was in de VS (voor de prijsverlaging) US$ 100 (zonder BTW) en in Europa zo'n € 135 (met BTW). Zou Nintendo dan nu voor een prijs van € 150 kiezen terwijl de DS in de VS US$ 150 kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:42:
Ik ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:42:
Njah.. ik mis ook zovaak dingen omdat je anders altijd zoveel moet lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het strategische element zit ’m in het feit dat de vallende blokken zich als het ware vastgrijpen/plakken aan blokken van dezelfde kleur onderweg naar beneden, en zo dus niet op je hoofd donderen.
Aha, dat was me nog niet opgevallen. :) Ik heb die vidoe nog een keer bekeken nadat ik je verhaaltje had gelezen, en nu zag ik inderdaad hoe ze nog een beetje aan elkaar blijven plakken als ze dezelfde kleur hebben. Maar uiteindelijk brokkelen ze telkens wel af of niet? Hoe voorzichtig je ook speelt. Het is niet echt een soort grote schuifpuzzel waar je op veilige plekken kunt staan. Volgens mij is dat Mr. Driller voor 50% een puzzle game en de andere 50% actie game. Ziet er toch wel leuk uit dan... kan me voorstellen dat het al snel heel verslavend begint te worden. :p
Another Code
Touch! Kirby
Yakuman DS
Meteos
Pac-Pix
Harvest Moon DS
Maar als ik al dat moois dan zie, dan zal Mr. Driller toch nog even moeten wachten. Another Code, Kirby, Meteos en Pac-Pix lijken me allemaal musthaves. Yoshi trouwens ook. En dat zijn allemaal spellen die in de nabije toekomst uit gaan komen. :p Het worden dure tijden.
Japanse verkopen DS verkoopt nog steeds 2x zo veel dan de PSP.
De PSP is volgens mij ook nog steeds amper te krijgen. Ze kunnen er maar heel weinig per week produceren vanwege een speciale chip ofzoiets. Pas na de eerste periode, als ze gewoon een voorraad hebben aangelegd, kun je echt gaan kijken welke van de 2 nu het beste loopt. Maar het is wel erg bemoedigend om te zien dat de DS zo goed verkoopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.