Het Nintendo DS topic deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

DenMan schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:58:
1. Als ik ga importeren (waarvandaan dan ook) en ik heb een dode pixel of twee, dan heb ik een hoop gezeik met retourneren, verzendkosten, en wat al niet meer
Deze reden gaat ook niet op, want het is nog niet eens bekend of Nintendo of Europe wel iedere DS met een dode pixel gaat omruilen. Nintendo doet dat in Japan namelijk ook niet. Als je op de Europese release wacht moet je dus misschien wel een DS met dode pixels accepteren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

In europa vervangt Nintendo zonder enige moeite je Nintendo Gameboy SP met 1 dode pixel dus ik verwacht niet dat ze dan ineens met de DS moeite gaan doen. je hebt hier namelijk gewoon garantie van 2 jaar en daar valt dat volgendsmij ook gewoon onder

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:52:
Er zijn ook bijna geen mooie spellen uit voor de DS. Enige écht goede spel (imo) is op het moment Mario 64, en dat is eigenlijk ook alleen écht leuk als je de N64 versie nog niet gespeelt hebt.
Het begint bij mij onderhand meer op een voordeel te lijken dat ik het al zo goed ken... ben je tenminste nog een beetje in het voordeel. De controls zijn echt bagger. :r Ik dacht dat het wel ging zo met die vierpuntsdruktoets, maar zodra het een beetje moeilijker wordt mis ik gewoon de nauwkeurigheid. Ik spring continu mis. Soms loop ik gewoon mis omdat je in feite maar 8 richtingen op kan... je merkt gewoon aan alles dat dit spel 10 jaar geleden is gemaakt, en helemaal niet met de DS in gedachten. Als die minigames er niet bij zaten zou ik hem al weer hebben doorverkocht. Misschien doe ik nog eens een poging om het met die thumbstrap onder de knie te krijgen... maar waarschijnlijk is dit gewoon m'n laatste 3D-platformer op de DS.

Nee, it's all about Wario Ware & Feel The Magic. 8)
Beter dan dit gaat het echt niet worden op de DS volgens mij. Simpele spelletjes, leuke grapjes, originele ideetjes... daar blinkt het in uit.
Je betaald dan ook maar 40 dollar voor een spel in plaats van 40 euro, wat ze hier waarschijnlijk wel gaan kosten.
Als het al zoveel is. Heel veel US spellen kosten zelfs maar 30 euro. :)
De lagere kosten waren voor mij de belangrijkste reden om er 1 te importeren. Ik verwacht nog steeds een europese prijs van rond de 180 euro. Aangezien het verder toch helemaal regiovrij en alles is... was de knoop vrij snel doorgehakt. Maar inderdaad, technische problemen zijn dan wel een risico als je importeerd. Ik kan me goed voorstellen dat je het daarom niet zou willen doen. Maar ik persoonlijk heb zeker geen spijt. Vermaak me kostelijk.

Voorheen was ik trouwens nogal teleurgesteld toen ik hoorde dat Zelda DS een Four Swords-zelda zou worden. Maar nu ik het op de cube gespeeld heb kijk ik er juist heel erg naar uit. :) De cube-versie heeft echt m'n ogen geopend... er zijn zoveel leuke puzzelmogelijkheden met 4 verschillende Link's. Ik zie al helemaal voor me hoe dat allemaal nog veel verder uitgebouwd wordt met 2 schermen tot de beschikking van de makers. Dan kunnen ze los van elkaar echt naar hele verschillende locaties lopen. Rode link staat op een schakelaar ergens in het noorden van hyrule, waardoor er voor paarse link een deur opengaat in het zuiden van hyrule. :D Kom maar op met dat spel. (laat het geen poort zijn, laat het geen poort zijn... alsjeblieft alsjeblieft, geen poort...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:11

S2S

Ik heb Mario 64 ook aardig gespeeld en ik heb met d-pad controls ongeveer dezelfde ervaring als met analoog stick. Een vriend van me kompleet verslaafd aan Mario 64 vond in het begin ook dat de controls bagger waren in Mario DS maar na 1week was hij er erg tevreden over. En hij heeft mario 64 toch zeker 9 keer uitgespeeld.

Niet zo zeuren en gewoon spelen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Sorry hoor maar wie gaat mario 64 DS nu met de D-pad spelen?

Pak die thumbstrap en ga ermee aan de slag! Als je dat niet onder de knie krijgt dan zal het je nooit lukken.

De thumbstrap werkt gewoon geweldig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Ik heb inmiddels rond de 50 sterren bij Mario en speel zelfs gewoon met de stylus... Het is echt allemaal maar gewoon een kwestie van wennen als je het mij vraagt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

twit schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:36:
Ik heb inmiddels rond de 50 sterren bij Mario en speel zelfs gewoon met de stylus... Het is echt allemaal maar gewoon een kwestie van wennen als je het mij vraagt.
Idd. Maar ik bedoel dat je het klote vind om te lopen omdat je een D-pad gebruikt dat lijkt me nogal logisch.

Gebruik dan minstens de stylus maar de thumbstrap vind ik zelf nog net iets fijner. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een Thumbstrap als ik vragen mag?
En hoeveel mogelijkheden zijn er ongeveer om Mario te besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:41:
Wat is een Thumbstrap als ik vragen mag?
En hoeveel mogelijkheden zijn er ongeveer om Mario te besturen?
Als je ook maar het topic even zou doorlezen, of misschien zelfs wel de productsite van nintendo, wist je dat de thumbstrap een bandje-met-puntje is wat je om je duim bindt om games te besturen.
Er zijn een paar profielen om mario te besturen (met thumbstrap, met de vierpuntsdruktoets etc.), hoeveel precies weet ik niet. (maar staat ook ergens in het topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Mario besturen met de d-pad? :D
Niet te doen! Die thumbstrap zit er niet voor niks bij! Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:48:
Die thumbstrap zit er niet voor niks bij! Werkt perfect :)
Hm... dus de overheersende mening hier op GoT is dat thumbstrap-besturing goed te doen is? Ik vond het echt heel irritant aanvoelen die paar keren dat ik het geprobeerd heb.
En eerlijk gezegd ben ik ook wel bang voor de momenten dat het spel erg intens word... misschien dat ik dan ongemerkt veel te veel druk op dat schermpje ga zitten uitoefenen.
Het lukt me totnutoe wel met de d-pad (iets van 20 sterren, bowser al 1 keer verslagen), maar het blijft vervelend, en zelfs na al die oefening gebeurt het me nog steeds wel dat mario af en toe in een ravijn valt omdat hij net een paar graden teveel of te weinig de goede kant op ging. Dat plus het feit dat ik het allemaal al eerder heb gezien maken het spel voor mij tot een grote teleurstelling. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
alleen omdat ninty de 3d stick pas met de nieuwe Gameboy wil introduceren, moeten wij t nu doen met sucky 2d d-pad controls in een 3d MARIO spel waar t JUIST om de controls draait.

goedzo ninty! .... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
BrbZrk schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:54:
alleen omdat ninty de 3d stick pas met de nieuwe Gameboy wil introduceren, moeten wij t nu doen met sucky 2d d-pad controls in een 3d MARIO spel waar t JUIST om de controls draait.

goedzo ninty! .... :/
Lezen is een vak, met de thumbstrap heb je enigzins analoge controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd damn zeg mensen kijk eerst naar de facts voordat je zulke uitspraken doet.

Ik neem aan dat je ook nog denkt dat er op de PSP wel een een analoge stick zit? Nou niet dus dat is ook een geupgrade d-pad met een stick erop en zeker niet vergelijkbaar met een echte analoge stick.

Kortom eerst aub de feiten doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrbZrk schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:54:
alleen omdat ninty de 3d stick pas met de nieuwe Gameboy wil introduceren
Pardon? Waar haal je die info vandaan? Voor zover ik weet is er nog niks bekend over de nieuwe gameboy. Als er überhaupt al een nieuwe gameboy komt.
moeten wij t nu doen met sucky 2d d-pad controls in een 3d MARIO spel waar t JUIST om de controls draait.
Met de DS opzich is niks mis, alleen dit mario-spel heeft er niks op te zoeken (imo!). :p
Ik ben eigenlijk wel blij met een D-pad ipv een controlstick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
2 domme reacties op mijn verhaal.
1 deels onzinnig.
johnnyv.nl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:56:
"Lezen is een vak, met de thumbstrap heb je enigzins analoge controls."
uh ja. lezen is zeker een vak. kep t over d-pad/3d-stick. niet over analoge controls.
dat heb je met een trackball ook wel.
schnumi schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:59:
"Ik neem aan dat je ook nog denkt dat er op de PSP wel een een analoge stick zit?
Nou niet dus dat is ook een geupgrade d-pad met een stick erop en zeker niet vergelijkbaar met een echte analoge stick."
..... .. psp.. psp?.. wie heeft t hier over de psp? .. .. met je vooroordelen..
"IK NEEM AAN"... :O .. jeez.
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:00:
"Pardon? Waar haal je die info vandaan? Voor zover ik weet is er nog niks bekend over de nieuwe gameboy. Als er überhaupt al een nieuwe gameboy komt."
je hebt gelijk. tis niet bevestigd ofzo. mijn denken. maar wat de reden ook is,...
geen 3dstick = geen 3dstick = dom.
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:00:
"Met de DS opzich is niks mis, alleen dit mario-spel heeft er niks op te zoeken (imo!).
Ik ben eigenlijk wel blij met een D-pad ipv een controlstick."
ben ik t ook mee eens! dpad is cool. maardan moeten ze er gewoon een sticky op gooien (als alternatief) om er mario mee te kunnen spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door BrbZrk op 02-01-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik neem aan dat als jij niet eens weet dat je ook met een thumbstrap een haast gelijkwaardig effect krijg als een analoge stick je ook niet de moeite hebt genomen om als voorbeeld de PSP (want wat is de andere concurent?) de goede info te lezen voordat je conclusies trekt. ;)

3d-stick? :? Dat is dus wat een PSP heeft. Een stick die je net als bijv op je mobiel erop klikt om zo toch een soort analoge stick te krijgen, ik neem aan dat je dat bedoelt?

Dan prefereer ik dus zeker de thumbstrap. Moet je maar eens proberen werkt als een zonnetje.

[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 02-01-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Sorry, maar ik kan me erg vergissen, maar wat bedoel je met een 3d-stick :? Een joystick of analog stick op je controller (psp, x-box en cube), of iets anders :? Voor geen van deze zaken doet de thumbstrap onder, is in feite een benadering van hetzelfde idee. Alleen heb je niet zoals bij de ps2 een L3 of R3 om in te drukken, maar dat is niet 3d-stick denk ik :P

En ja, dat schijfje op de psp is óók gewoon een benadering van hetzelfde idee.

[ Voor 39% gewijzigd door pagani op 02-01-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Snap ook niet percies wat er met 3d-stick word bedoelt?

Zo'n stick waarmee je snake kan spelen op je mobiel of een stick die ook op een controller zit? Ik wou alleen maar aangegeven dat mensen dus eerst eens wat beter de facts door moeten gaan nemen voordat ze hier van die vage conclusies gaan trekken.

[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 02-01-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
sjonge ik bedoel gewoon een analoge stick wat je ook hebt op de cube controller etc.
(zo heet ie EIGENLIJK sinds 1995, "analoge stick" kwam later... )

.. met een thumbstrap kan je best "een haast gelijkwaardig effect" krijgen,
maar je maakt mij niet wijs dat t hetzelfde AANVOELT... een 3dstick (voor jullie een analogestick) heeft spanning/vering/8hoeken waar je je m in kan leunen(op de officiele cube pad iig)

...dus... reden dat ik een 3dstick wil heeft MÉÉR dan met alleen analoog/digitaal te maken.
touchscreen heeft grenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
De touch screen met thumbstrap komt meer in de buurt van een muis, dus derhalve handiger voor shooters. Maar ja, ieder z'n smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tuurlijk voelt het anders omdat je niks in je handen hebt. Maar daar wen je snel aan. :)

En bovendien heb ik echt nog nooit van de term 3d-stick gehoort. De gangbare term is analoge stick vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Met de Nintendo DS 220V uit Azie, heb je daar nog steeds een adapter voor nodig?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...als je ’m op wilt laden lijkt me dat wel erg handig ja

[/flauw mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Willybubba schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:41:
Met de Nintendo DS 220V uit Azie, heb je daar nog steeds een adapter voor nodig?
Die kan je gewoon in het stopcontact stoppen, zonder een adapter te gebruiken.
Het probleem is alleen dat ie niet in het stopcontact past.
Dus moet je maar effe kijken hoe je dat doet :P
Kijk anders ook effe naar mijn post: Elroy in "Het Nintendo DS topic deel 4" ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hehe. :)

Of koop gewoon een verloopstukje zodat hij gewoon hier ook in het stopcontact past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Captain N schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:52:
Jups, ik had die scans gisteren ook gezien. De graphics zijn niet echt indrukwekkend, maar het zijn ook nogal geresizede plaatjes. En sowieso... het zijn plaatjes :) Idd weer eentje om naar uit te kijken denk ik. Weet iemand eigenlijk of er een 2D Megaman in de maak is? Dat lijkt me ook wel wat! (Ook typisch een spel wat weer eens niet werkt in 3D, netzoals Bomberman (die is wel in de maak toch?)).
Ik vind de graphics toch wel redelijk indrukwekkend, want het is 2D van ver boven het niveau van de GBA. Er is een vergelijking online tussen Castlevania DS en Aria of Sorrow op de GBA en het verschil is enorm. Het ziet ernaar uit dat Castlevania DS gewoon veel gedetailleerder en kleurrijker zal worden dan de GBA-versies.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:05:
[...]

Ik vind de graphics toch wel redelijk indrukwekkend, want het is 2D van ver boven het niveau van de GBA. Er is een vergelijking online tussen Castlevania DS en Aria of Sorrow op de GBA en het verschil is enorm. Het ziet ernaar uit dat Castlevania DS gewoon veel gedetailleerder en kleurrijker zal worden dan de GBA-versies.
Damn! Me vertrouwen in 2D games is ook helemaal terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Gisterenavond mijn bestelling geplaatst bij Liksang met DHL verzending voor mijn DS en Mario DS (en een pouch, adaptor en screenprotectors). Ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik droomde vannacht dat ik een PSP had en dat ik op dat grote scherm m'n GBA-spelletjes kon spelen, ik was toen als een kind zo blij!

toch raar, ik ben een nintendo-freak, misschien dat ik diep van binnen een PSP wil waar je nintendo-games op kan spelen :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Digital-DNA schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:34:
Ik droomde vannacht dat ik een PSP had en dat ik op dat grote scherm m'n GBA-spelletjes kon spelen, ik was toen als een kind zo blij!

toch raar, ik ben een nintendo-freak, misschien dat ik diep van binnen een PSP wil waar je nintendo-games op kan spelen :)
Dat is ook maar een kwestie van tijd, de psp moet gb (en denk ik gba ook wel) prima kunnen emuleren. Maar laten we het weer over de DS hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

a.s. vrijdag gaat de vader van mn vriendin naar de states voor zaken en gaat ie een ds voor me meenemen (na betaling uiteraard :D ) alleen had ik nog wat vragen,

kwa games neem ik mario 64 drbij, al grijs gespeeld op de n64 maargoed de verhalen over die minigames en gewoon t feit dat ik geen nintendo systeem haal zonder een mario game hebben me overgehaald, nou wil ik ook nog een puzzle game in de trent van mr. driller of zoo keeper ofzo (aangezien met de huidige exchange rates die spellen nu wel goed geprijst zijn) is er iemand hier op t forum die een van die games heeft en zoja, zijn ze een beetje de moeite waard? (ik weet dat zoo keeper nog niet uit is maar een ander spel dan met een hoog pick up and play gehalte)

ohja nog iets, hoe kan je t beste die ds + games mee terug naar nederland vervoeren zonder dat je gezeik krijgt met de douane enzo.. (heeft t bv. zin om de doosjes enzo weg te flikkeren (van de ds dan) en em gewoon los in je (hand) baggage te doen?)

thnx alvast voor de eventuele antwoorden!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:21:
a.s. vrijdag gaat de vader van mn vriendin naar de states voor zaken en gaat ie een ds voor me meenemen (na betaling uiteraard :D ) alleen had ik nog wat vragen,

kwa games neem ik mario 64 drbij, al grijs gespeeld op de n64 maargoed de verhalen over die minigames en gewoon t feit dat ik geen nintendo systeem haal zonder een mario game hebben me overgehaald, nou wil ik ook nog een puzzle game in de trent van mr. driller of zoo keeper ofzo (aangezien met de huidige exchange rates die spellen nu wel goed geprijst zijn) is er iemand hier op t forum die een van die games heeft en zoja, zijn ze een beetje de moeite waard? (ik weet dat zoo keeper nog niet uit is maar een ander spel dan met een hoog pick up and play gehalte)

ohja nog iets, hoe kan je t beste die ds + games mee terug naar nederland vervoeren zonder dat je gezeik krijgt met de douane enzo.. (heeft t bv. zin om de doosjes enzo weg te flikkeren (van de ds dan) en em gewoon los in je (hand) baggage te doen?)

Probeer http://www.dsnews.co.uk/zookeeper.htm eens :) Kun je zookeeper alvast proberen. M'n vriendin en ik zijn er nu al aan verslaafd 8)7

Wat betreft meenemen: De DS zonder doosje e.d. als handbagage mee laten nemen, doosje dichtgevouwen opsturen per post. :)

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 03-01-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Zookeeper is 'n vette game, ik heb 'm bij play-asia voor weinig kunnen krijgen (met de actie) en m'n vriendin is er uren zoet mee :) ook multi player is erg leuk alleen is het vrij beperkt qua muziek en gameplay. ze hadden er meer uit kunnen halen maar een hele degelijke puzzle game is 't zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Geengrenzuh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:21:

Handbagage gewoon doen, mits ze checken pakken ze de stylus af omdat je daarmee een vliegtuig kan kapen. :+

Nee, een vriend van me had 2 DSen + 2 games meegenomen en geen problemen.
Kijk als je 10 DSen ofzo meeneemt is het pas opvallend.

Oja en ik had me DS via een piloot die nam de DS incl tasje van de shop + bon erin gewoon mee... ja, piloten worden ookwel gecheckt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hidde op 03-01-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

gasten thnx voor de reacties!

die flashgame van zookeeper had ik al gechecked en is idd vet verslavend ( zowel voor mij als voor mn vriendin) alleen is ie nog niet uit in de states en importeren via lik-sang oid is voor mij lastig omdat ik geen credit card heb... (normaal gesproken deed ik alles via mn lokale game-shop maar die is inmiddels opgegeten door de e-plaza en heeft niks boeiends meer)

ok dus dan laat ik em gewoon meenemen in zn handbagage, is de ds trouwes gepackaged met een volle batterij, want dan kan ik em misschien uitleggen dat ie ff op dode pixels moet tjekke zolang ie daar nog is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Mja, mijne was half vol volgens mij, ging niet 8 uur mee moest gelijk opladen.
Maar je kan zoiezo checken of je dooie pixels hebt met de opgeladen batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zookeeper kan ik net zo goed de telefoon van mn zus pakken staat precies zon soort spelletje op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:25:
voor zookeeper kan ik net zo goed de telefoon van mn zus pakken staat precies zon soort spelletje op :P
Of msn :D

Maar hoe zit het met die multiplayer? Single cartridge zeker niet? Volgens mij zijn alleen 1st en 2nd party single cartridge multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

ja ok, maargoed die stylus geeft t dan wel weer een cool photoplay achtig sfeertje denk ik...

over 1 cartridge multiplay:
ign schrijft dit: There's also a two player head to head mode that shows the other player's playing grid on the upper screen. This mode only requires one copy of the game for both players, which is definitely a feather in this Nintendo DS' cap.

bron: http://ds.ign.com/articles/571/571574p1.html

dus dat is positief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:29
Over dat laten meenemen, je hoeft hooguit invoerbelasting te betalen over het spel

Waardebeperking
Voor goederen geldt dat u deze tot een maximumwaarde van € 175 per persoon belastingvrij mag meenemen naar Nederland. Deze waardebeperking geldt voor producten die u in een gewone winkel in een niet-EU-land heeft aangeschaft en waarover u al buitenlandse belasting heeft betaald en voor artikelen die u belastingvrij in een taxfree shop heeft gekocht op de luchthaven of veerboot. Als u goederen van een hogere waarde wilt meenemen, dan moet u belasting betalen. Bijvoorbeeld: u koopt een camera voor € 254. U moet dan belasting betalen (invoerrechten en BTW) over het totale bedrag. Als u een horloge heeft gekocht voor € 125 en een vulpen voor € 57, dan komt u hiermee boven de waardedrempel uit. Omdat het om twee artikelen gaat, betaalt u alleen invoerrechten en BTW over de vulpen.

zie: http://www.minfin.nl/defa...S&CMS_TCP=tcpPrint_Minfin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ff kleinv raagje over dat importeren, als ik nu bijvoorbeeld jam with the band bij liksang bestel en hij is free shipping, heb ik hem dan gewoon voor zeg maar 35 euro? of moet ik dan importheffing van 20 euro eroverheen betalen ofzo?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Tiduz schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:45:
ff kleinv raagje over dat importeren, als ik nu bijvoorbeeld jam with the band bij liksang bestel en hij is free shipping, heb ik hem dan gewoon voor zeg maar 35 euro? of moet ik dan importheffing van 20 euro eroverheen betalen ofzo?
bij games bij liksang heb je (voo zover ik weet) geen import kosten.

Ook was mijn pakketje van Liksang uit zweden verstuurd ofzo (of was het nou switserland, geen id ff meer) dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
dan bestel ik eind van de maand daar misschien wel 2 games, enig idee hoelang de levertijd gemiddeld is?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Tiduz schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 03:26:
dan bestel ik eind van de maand daar misschien wel 2 games, enig idee hoelang de levertijd gemiddeld is?
uit eigen ervaring tussen de 1 en 2 weken met free shipping.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook eindelijk :) :*)
En hij is echt COOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh, kreeg ik vandaag toch nog een acceptgiro voor invoerbelasting over m'n DS. :(
Echter, het was maar 6,65 euro!
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje weinig, en er stond ook in die brief dat de waarde van mijn pakket maar 35 euro was. Nu hoor je mij verder niet klagen natuurlijk, maar vreemd vond ik het wel.

Dus ik die Lik-Sang doos er nog eens bijgepakt, stond er bij value maar 45 USD (voor een DS, draagtasje, screenprotectors en 2 spellen)... I love Lik Sang. _/-\o_
Ofwel ze hebben zich vergist, of ze vinden me erg aardig... het heeft me hoedanook een hoop geld bespaard. Die zes-en-een-halve euro betaal ik natuurlijk lachend. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:27:
Bleh, kreeg ik vandaag toch nog een acceptgiro voor invoerbelasting over m'n DS. :(
Echter, het was maar 6,65 euro!
Dat vond ik eigenlijk wel een beetje weinig, en er stond ook in die brief dat de waarde van mijn pakket maar 35 euro was. Nu hoor je mij verder niet klagen natuurlijk, maar vreemd vond ik het wel.

Dus ik die Lik-Sang doos er nog eens bijgepakt, stond er bij value maar 45 USD (voor een DS, draagtasje, screenprotectors en 2 spellen)... I love Lik Sang. _/-\o_
Ofwel ze hebben zich vergist, of ze vinden me erg aardig... het heeft me hoedanook een hoop geld bespaard. Die zes-en-een-halve euro betaal ik natuurlijk lachend. :p
Dat doen ze om in het geval het pakje wordt gecontroleerd dat je dan maar een veel lager bedrag hoeft te betalen. Dit was overigens ook met mijn DS via Importmadness zo, waarde was ook 40.- Dollar.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad. Ze zetten er een veel lagere werkelijke waarde bij om zo ervoor te zorgen dat als de douane hem eruit pakt jij minder hoeft te betalen.

Service van de zaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
deden ze bij mij niet.. :| en ik kreeg ook geen cadeaubon ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was me nog niet eens opgevallen de vorige keren.
Inderdaad wel een hele goede service. Ik begin dat bedrijfje steeds leuker te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Toch typisch dat de douane zo simpel is te misleiden. Ben benieuwd of dat tegen de wet is...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
schnumi schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:54:
Inderdaad. Ze zetten er een veel lagere werkelijke waarde bij om zo ervoor te zorgen dat als de douane hem eruit pakt jij minder hoeft te betalen.

Service van de zaak. :)
Dan hebben ze zeker wat tegen me :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej ik had ff een vraagje als ik de adapter in mn nintendo DS doe dan gaat het oranje lampje even branden en daarna gaat hij uit Als ik hem trouwens aan zet en dan de adapter erin doe dan blijft hij wel branden en als ik hem dan dicht doe of uit zet gaat hij weer uit :?

Weet iemand of dit normaal is en dat ie dan gewoon door laad of niet?? _/-\o_

EDIT: laat maar de batterij was al gewoon vol 8)7 ( khad het na een tijdje spelen nog een keer geprobeerd en toen ging het gewoon weer )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

warchaser schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:15:
deden ze bij mij niet.. :| en ik kreeg ook geen cadeaubon ofzo
Ik heb nog nooit een cadeaubon gekregen volgens mij. :P

Bij de laatste bestelling zat wel een sneak preview DVD met daarop previews van allerlei games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Deddiekoel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:28:
Toch typisch dat de douane zo simpel is te misleiden. Ben benieuwd of dat tegen de wet is...
Jij vraagt er toch niet om, dat je een "aangepaste" factuur wilt ontvangen :) Het zijn niet allemaal slimme mensen hoor die bij de douane werken. Die lui zien gewoon een factuur en hoppa dit is de BTW die de ontvanger moet betalen. Als ze maar hun plicht doen en ik zie het niet voor me dat daar iemand eerst 10 telefoontjes gaat plegen of een uur op internet gaat zitten zoeken voor een richtprijs.....

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Deddiekoel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:28:
Ik zag de douane op Schiphol gisteravond in een "real-life-serie" op Yorin een boete aan iemand uitdelen omdat hij een vervalste factuur had voor een spruitstuk van een Jeep Wrangler die hij had meegenomen. De boete was geloof ik 200 Gulden(oud programma). Het is dus wel illegaal, maar het is dan natuurlijk de fout van de verzendende partij.

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 05-01-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt tijd dat er hier op GoT eens een gamer komt posten die toevallig bij de douane werkt. ;) Ik wil alle trucjes weleens horen. Er zijn vast wel goede manieren om een pakje ongemerkt door de douane te sluizen. Nu zit iedereen eigenlijk maar een beetje te gokken heb ik het idee.

Ik heb het nog eens nagekeken, en Lik-Sang doet dat toch niet altijd een lagere waarde invullen. Op al mijn eerdere bestellingen stond gewoon de echte waarde aangegeven. Misschien doen ze het alleen voor mensen die al wat vaker dingen besteld hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

johnnyv.nl schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:23:
[...]

Probeer http://www.dsnews.co.uk/zookeeper.htm eens :) Kun je zookeeper alvast proberen. M'n vriendin en ik zijn er nu al aan verslaafd 8)7

Wat betreft meenemen: De DS zonder doosje e.d. als handbagage mee laten nemen, doosje dichtgevouwen opsturen per post. :)
Zookeeper is echt geweldig :)

Maarruh, iemand een idee waarom animal crossing DS nog niet te pre-orderen is bij dvdboxoffice, terwijl ze als release date wel 10 januari hebben staan?
(topic niet verder doorgelezen)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
philipnorth schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:49:
[...]

Maarruh, iemand een idee waarom animal crossing DS nog niet te pre-orderen is bij dvdboxoffice, terwijl ze als release date wel 10 januari hebben staan?
(topic niet verder doorgelezen)
Komt omdat AC:DS pas in september in de VS uitkomt (laatst bekende datum).
Data bij DVDBoxoffice klopt dus niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 05-01-2005 22:25 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

waarom vindt iedereen dat zookeeper zo geweldig ? het is toch niets meer dan bejeweled (alleen MET HITLER begreep ik :-?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

bahahaha
Afbeeldingslocatie: http://www.ukresistance.co.uk/pics2/pspbattery.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ukresistance.co.uk/pics2/somepossiblefuture.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:50:
waarom vindt iedereen dat zookeeper zo geweldig ? het is toch niets meer dan bejeweled (alleen MET HITLER begreep ik :-?)
Zookeeper IS gewoon geweldig. Dan maakt het niet uit of dat zelfde spel ook al eerder onder een andere titel te spelen was... dat doet niks af aan de ervaring. Ik heb het op die flash-site gedaan, het is erg leuk... ik wil het op m'n DS hebben. Zo simpel is het. Ik heb hem zonet besteld. :) Samen met Chokkan Hitofude. (En Hitler?! In een puzzelspelletje over een dierentuin? Zou het tamelijk bizar vinden als dat waar blijkt te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

daar heb je gelijk in.. 't is voor mij niet zo boeiend eigenlijk omdat ik 't allemaal al wel ken verder... en ik meen echt dat iemand in deze thread zoiets zei... ach 't is laat, ik ga slapen ;)

edit: hmmm ik ga denk ik ook maar zookeeper kopen :D
zit er trouwens een link-optie in?

edit2:
This game will feature Wireless connectivity for two players, only requiring one copy of the game for multiplayer.
bron

[ Voor 53% gewijzigd door apNia op 06-01-2005 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zookeeper mag dan wel verslavend zijn...

Maar je kan net zo goed een minigame in SM64DS spelen. Die zijn ook heel verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:23:

Maar je kan net zo goed een minigame in SM64DS spelen. Die zijn ook heel verslavend.
idd :)

Maar Zookeeper is gewoon een leuke puzzle-game, en juist iets wat je dus ook ff tussendoor doet vind ik. (net als de minigames in SM64DS)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:23:
Volgens die redenering heb je dus van elk genre maar één spel nodig? ;)
't is voor mij niet zo boeiend eigenlijk omdat ik 't allemaal al wel ken verder...
hmmm ik ga denk ik ook maar zookeeper kopen
zit er trouwens een link-optie in?
This game will feature Wireless connectivity for two players, only requiring one copy of the game for multiplayer
Lol, en dat allemaal binnen 1 post _/-\o_
apNia jij hebt verder ook niemand anders nodig om een goed gesprek te voeren huh? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
hahahaha .. sja mijn multiple personality komt vaak om de hoek kijken hier! ;)
heerlijk die gesprekken met jezelf =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Zookeeper laat ik links liggen. Chokan Hifotude / One-Line Puzzle lijkt me daarentegen wel meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo Touts '05 Lineup

LAS VEGAS, Jan. 5, 2005 – The video game industry closed 2004 with a rush to portable game systems, and especially a rush to Nintendo DS. The new year starts much the same way, with the 1.3 million new Nintendo DS owners in North America experiencing games and interacting with one another in ways never before possible. From the Consumer Electronics Show in Las Vegas, Nintendo announces that new games planned for the first quarter of 2005 will expand this community even more by demonstrating that there's more to hand-held video games than pretty pictures.

"Publishers and game players have only just begun to tap the potential of Nintendo DS," says George Harrison, Nintendo of America's senior vice president of marketing and corporate communications. "2005 will continue the excitement we've experienced in 2004."

The trend in consumer electronics is for music players, telephones and all manner of organizers to become portable, and video games are no exception. The future of video games will be characterized by innovation – by which games and systems can give players the best adventures and the newest ways to play. The dual-screened Nintendo DS defines this trend with a touch screen, wireless communication and voice recognition. Nintendo DS represents a third, distinct product line for Nintendo, and it's the cornerstone of Nintendo's approach to the future.

Publishers have more than 120 games planned for Nintendo DS. Key titles due in 2005 include Need for Speed Underground 2 from Electronic Arts, WarioWare: Touched!, Pokémon Dash and Yoshi Touch & Go from Nintendo and Retro Atari Classics from Atari. Thanks to backward compatibility with Game Boy Advance SP titles, Nintendo DS already boasts a library of more than 500 games.

But Nintendo DS is just one element of Nintendo's strong holiday season. 2005 will herald new games for Game Boy Advance SP and Nintendo GameCube.

Game Boy Advance continued its dominance by selling more than 8 million units in North America in 2004, making it the year's best-selling video game system. Key upcoming titles include WarioWare: Twisted!, The Legend of Zelda: The Minish Cap, Mario Party Advance, Fire Emblem: The Sacred Stones and Pokémon Emerald from Nintendo, Ace Combat Advance and Klonoa 2 from Namco and Banjo Pilot from THQ. More than 125 games are expected this year for Game Boy Advance SP.

Nintendo GameCube heads into 2005 with strong momentum after solid sales during the holidays. In the coming months, the graphical powers of Nintendo GameCube will shine again as Star Fox: Assault, Geist, Donkey Konga 2 and Donkey Kong Jungle Beat from Nintendo join top titles like Resident Evil 4 and Killer 7 from Capcom, NBA Street V3 from Electronic Arts, Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory from Ubisoft and Mortal Kombat: Deception from Midway. And a new adventure for The Legend of Zelda series remains in development. More than 60 games are expected this year for Nintendo GameCube.

(bf)

Source: Nintendo -- Press Release
120 Games. :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:52:
offtopic:
hahahaha .. sja mijn multiple personality komt vaak om de hoek kijken hier! ;)
heerlijk die gesprekken met jezelf =)
offtopic:
Ik heb altijd op pictochat gesprekken met me zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:32:
Zookeeper laat ik links liggen. Chokan Hifotude / One-Line Puzzle lijkt me daarentegen wel meesterlijk!
Ik had eerst geen idee wat dat spel eigenlijk voor moest stellen. Maar in het nieuwste nummer van N-Gamer staat hier een preview van, en nadat ik dat gelezen had snapte ik het spel zowaar... en het lijkt me erg leuk. :)
Hij staat op 'order shipped', dus volgende week zal ik weten of het ook echt zo leuk is. Ik wilde eerst ook nog Mr Driller erbij bestellen... maar die krijgt toch hele wisselende recensies... volgens mij echt zo'n spel dat je fantastisch vind of waar je juist een hekel aan heb. Zal je zien dat ik er juist een hekel aan heb. :p Is daar ook niet toevallig een flash-versie van zoals met zookeeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01-2021
Wat is momenteel de beste site om te importeren? Ik wil graag van te voren weten wat ik kwijt ben, en natuurlijk zo min mogelijk kwijt zijn in totaal.

Importmadness.co.uk lijkt me op dit moment het beste, daar is de DS omgerekend bijna 160 euro. Omdat dit bedrijf in de EU zit hoef ik geen invoerrechten hier meer bij te betalen toch? Hoe zijn de ervaringen met dode pixels en de reacties op het melden hiervan?

Tevens hebben zij een actie met Fed-ex halen, airmail betalen. Heeft iemand ervaring hoe deze actieprecies werkt want in het eindbedrag wordt het niet aangepast.

(natuurlijk heb ik importmadness ook al gemaild maar daar heb ik nog geen reactie op en ik wil mn DS graag zo snel mogelijk in huis hebben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:38:
[...]

Ik had eerst geen idee wat dat spel eigenlijk voor moest stellen. Maar in het nieuwste nummer van N-Gamer staat hier een preview van, en nadat ik dat gelezen had snapte ik het spel zowaar... en het lijkt me erg leuk. :)
leg uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik quote even:
Na aanraking veranderen ze van kleur: witte blokjes worden zwart en zwarte blokjes worden wit... meer kleuren zijn er niet. Als je een horizontale blokkenrij zo doet verkleuren dat deze uit alleen maar witte of alleen maar zwarte blokjes bestaat, dan verdwijnt deze.
Het passen en meten van blokjes zoals bij Tetris is niet nodig: bij One Line Puzzle staan de blokjes allemaal op zichzelf. Toch kun je ze niet naar hartelust steeds van kleur laten verschieten. Het puzzelelement in dit spel ontstaat door de beperkte bewegingsvrijheid van de lijn die je met je pennetje over de blokjes trekt. Deze lijn kan elk blokje maar één keer raken en kan zichzelf niet kruisen. Zie 'm als een soort Snake, bekend van je mobiele telefoon.
o o o o o o o o
o o o o o o o o

Als je hier bijvoorbeeld een doorlopende kronkel-lijn zou trekken over de lichte bolletjes... dan heb je 2 volle zwarte rijen die zullen verdwijnen. Inderdaad een soort kruising tussen Snake en Tetris. Want de nieuwe blokjes blijven van bovenaf in je scherm vallen... je moet dus zo snel mogelijk rijen laten verdwijnen. En het lijkt mij dat het pas echt leuk begint te worden als je door een slimme lijn te verzinnen bijvoorbeeld 6 rijen tegelijkertijd dezelfde kleur kan geven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

sweet hell dat spel moet ik hebben :D
hoop dat we soon via XLink download-play 't eens kunnen checken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
piemail schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:42:
Importmadness.co.uk lijkt me op dit moment het beste, daar is de DS omgerekend bijna 160 euro. Omdat dit bedrijf in de EU zit hoef ik geen invoerrechten hier meer bij te betalen toch? Hoe zijn de ervaringen met dode pixels en de reacties op het melden hiervan?
Volgens mij zit importmadness in Canada (ondanks URL).
Lik-sang en play-asia zijn met verzendkosten ook zo'n € 160 of je kan (als je in de buurt woont) de DS bij het eerder genoemde Illusion Games in Hoofddorp halen voor € 175 (incl. 3 maanden garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Net screen protectors van HORI binnen gekregen....mijn Gametesters waren al kapot. De HORI protectors hebben een soort seal of kwali maar ja is allemaal in JAP/Chinees....Weet iemand of ze officeel zijn? Kon namelijk geen andere vinden die er niet cheap uit zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:17:
[...]
Volgens mij zit importmadness in Canada (ondanks URL).
Lik-sang en play-asia zijn met verzendkosten ook zo'n € 160 of je kan (als je in de buurt woont) de DS bij het eerder genoemde Illusion Games in Hoofddorp halen voor € 175 (incl. 3 maanden garantie).
.co.uk is toch gewoon grooot brittanie. En ik heb hem trouwes voor €185 inclusief zon adapter en ook 3 maanden garantie :P en daar kan je hem laten versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
S2S schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:04:
Net screen protectors van HORI binnen gekregen....mijn Gametesters waren al kapot. De HORI protectors hebben een soort seal of kwali maar ja is allemaal in JAP/Chinees....Weet iemand of ze officeel zijn? Kon namelijk geen andere vinden die er niet cheap uit zagen.
Hori is cool, het meeste wat ze maken is officieel gelicenceerd, en ze maken al jaren super kwaliteit producten (de controllers van Hori zijn vaak beter dan de originele, zeker als je die van de N64 neemt). Hori is overigens een Japans bedrijf, dus de caracters die je ziet zijn Japans.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:36:
[...]

.co.uk is toch gewoon grooot brittanie.
Ehm, een TLD wil nog niet zeggen dat je daar vandaan komt... Ik heb ook een .com domein, en ik woon niet in de USA...

Als je een whois uitvoert op de domeinnaam (ze hebben ook .com overigens), dan zie je dat ze inderdaad uit Canada komen:

Domain Name:
importmadness.co.uk

Registrant:
Brian Ramprasad

Registrant's Address:
297 Royal Appian Cres
Concord
On
L4K5K9
CA

[ Voor 31% gewijzigd door Schweino op 07-01-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:36:
[...]

.co.uk is toch gewoon grooot brittanie.
Als je bij 'shipping info' kijkt staat er: TO THE UK AND INTERNATIONAL en WITHIN CANADA; ze zijn dus blijkbaar in Canada gevestigd (verschepen in ieder geval vanuit Canada).

Edit: Te late refresh...

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 07-01-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01-2021
Icelus schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:02:
[...]
Als je bij 'shipping info' kijkt staat er: TO THE UK AND INTERNATIONAL en WITHIN CANADA; ze zijn dus blijkbaar in Canada gevestigd (verschepen in ieder geval vanuit Canada).

Edit: Te late refresh...
hmm, das een beetje jammer want dat had invoerrechten gescheeld, of weet iemand of ze wel vanuit Groot Brittanië ook verzenden?Ik dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat er mensen bij dit bedrijf hun DS besteld hebben.

Die 160 euro van Lik Sang, is dat inclusief invoerrechten of komt dat er nog bovenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
piemail schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:44:
[...]

Die 160 euro van Lik Sang, is dat inclusief invoerrechten of komt dat er nog bovenop?
Prijzen zijn altijd zonder invoerrechten. Áls de douane 'm eruit pikt betaal je 19% over het bedrag + verzendkosten (het komt echter vaak voor dat er een lager bedrag door Lik-Sang/Play-asia op het pakket wordt gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:49:
[...]

Ehm, een TLD wil nog niet zeggen dat je daar vandaan komt... Ik heb ook een .com domein, en ik woon niet in de USA...

Als je een whois uitvoert op de domeinnaam (ze hebben ook .com overigens), dan zie je dat ze inderdaad uit Canada komen:

Domain Name:
importmadness.co.uk

Registrant:
Brian Ramprasad

Registrant's Address:
297 Royal Appian Cres
Concord
On
L4K5K9
CA
dat weet ik ook wel ik heb ook .com :? dus.. maar ergens daarboven zei iemand aan de url te zien dat het canadees is maar als je de url ziet dan denk je toch dat het in Groot Brittanie is en dat bedoelde ik
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:14:
[...]

dat weet ik ook wel ik heb ook .com :? dus.. maar ergens daarboven zei iemand aan de url te zien dat het canadees is maar als je de url ziet dan denk je toch dat het in Groot Brittanie is en dat bedoelde ik
;)
Dan moet je toch nog even wat beter lezen, want Icelus schreef dat ze, hoewel ze een website adres hebben uit de UK, toch in CA zijn gevestigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:01:
[...]

Dan moet je toch nog even wat beter lezen, want Icelus schreef dat ze, hoewel ze een website adres hebben uit de UK, toch in CA zijn gevestigd ;)
jah je heb gelijk ik las het een bietje verkeerd 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Zelfs als ze in de uk zaten had je nog invoerrechten moeten betalen. Voor zover ik weet hoort de uk nog altijd niet bij de europese unie...

Of zit ik er totaal naast.

Zieke mensen hier trouwens met die high scores op mini games. Dacht ik ook eens dat ik even goed was... 8)7

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Ga jij je aub je aardrijkskunde/geschiedenis boeken nog een keer doornemen?! :P
Engeland/UK een niet EU land ??? :)

Mijn bestelling bij Liksang staat nog steeds op preparing order, grrr })
Terwijl bij alle spullen bij het bestellen "usually ships within 24 hours" stond.

[ Voor 46% gewijzigd door DoctorV64 op 08-01-2005 08:45 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Little Bear schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:11:
Zelfs als ze in de uk zaten had je nog invoerrechten moeten betalen. Voor zover ik weet hoort de uk nog altijd niet bij de europese unie...
Groot Britannie hoort al vrij lang bij de Europese Unie. Ze mogen dan misschien de Euro (nog) niet willen invoeren, maar dat betekend niet dat ze geen lid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik raad iedereen aan om de HORI screen protectors te kopen....super kwali.
Beide protectors met dubbele beschermlaag voorzien zodat met plakken er geen rotzooi onder kan.

Dit is mijn 2de ervaring met DS screen protectors, de andere waren van gamemate, geen slechte maar het beeld was beduidend donkerder met die erop. Deze zijn echt 100X beter, je ziet niet eens dat ze erop zitten.

Ik heb ze gekocht bij play-asia.com voor ongeveer 6,50 euro incl verzenden, en ze waren er zo...maandag besteld vrijdag in huis.

[ Voor 16% gewijzigd door S2S op 08-01-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Gaat blijkbaar vrij goed met de DS in de states, mn schoonvader is de hele dag bezig geweest in het centrum van Washington D.C. om er een te pakken te krijgen, uiteindelijk wel gelukt met mario 64 en een of andere aluminium case... (gekocht bij ebgames (de laatste) dus zal wel een bundel geweest zijn denk ik) helaas geen mr. driller die was uitverkocht, maargoed daar kom ik nog wel aan voordat ie terugkomt

in ieder geval geen dode pixels want hij heeft em gewoon in de winkel gechecked, kan niet wachte!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
S2S schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:59:
Ik raad iedereen aan om de HORI screen protectors te kopen....super kwali.
Beide protectors met dubbele beschermlaag voorzien zodat met plakken er geen rotzooi onder kan.

Dit is mijn 2de ervaring met DS screen protectors, de andere waren van gamemate, geen slechte maar het beeld was beduidend donkerder met die erop. Deze zijn echt 100X beter, je ziet niet eens dat ze erop zitten.

Ik heb ze gekocht bij play-asia.com voor ongeveer 6,50 euro incl verzenden, en ze waren er zo...maandag besteld vrijdag in huis.
deze? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-70-ewm.html
dan bestel ik m maar meteen :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

De NDS gebruikt twee CPU's toch? Een ARM7 en een ARM9, maar zijn die cpu's te gebruiken voor elk scherm of zijn ze gelinkt aan een bepaald scherm (ARM9 alleen voor boven bijv.)?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke control is het beste voor Metroid? Totnutoe gaat mij het met "Touch Shoot Mode" <TR> het beste. (Misschien een idee voor een Poll) ;)

Maar het blijft erg moeilijk, ik zit elke keer vast waar je in zo'n ronde koker elke keer moet springen om omhoog te klimmen. De bal kan niet springen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:27

Aidix

Geluidspietlut

Deddiekoel schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:28:
De NDS gebruikt twee CPU's toch? Een ARM7 en een ARM9, maar zijn die cpu's te gebruiken voor elk scherm of zijn ze gelinkt aan een bepaald scherm (ARM9 alleen voor boven bijv.)?
Zijn niet aan een beeldscherm gekoppeld, je selecteert waar je naartoe wilt schrijven. De ARM7 is niet direct te benaderen, en schermt wat zaakjes af waar je niet direct met je tengeltjes aan mag zitten.(wireless bijvoorbeeld) Gezien de snelheid van de ARM7 houdt hij naast het WiFi ook tijd zat over om ook 8 audio kanaaltjes te berekenen....... Losse soundchip zal er wel niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Deddiekoel schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:28:
Zover ik het begrepen had kunnen spellen zelf alleen direct de ARM9 aansturen. Alleen de libraries die Nintendo aan developers levert zouden de ARM7 kunnen aansturen, bijvoorbeeld voor aansturing van het geluid. Ze zijn dus niet gelinkt aan een scherm. Het zou volgens mij ook onhandig zijn om ze aan een scherm te koppelen omdat het twee verschillende processoren zijn die op verschillende snelheden opereren. Je zou dan beperken hoe je welk scherm gebruikt doordat bijvoorbeeld alleen 3D-graphics op 1 scherm kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NDS blijkt met een kleine patch wél GB/GBC games te kunnen spelen?
1. Disassemble your Nintendo DS. This step is fairly self explanatory, if you can't figure out how to take your DS apart, you should stop here.
2. Take the DS back plate and file down the two notches on each side of the legacy cartridge slot. My guess is that Nintendo is aware of how easy this mod is, so they resorted to a physical lock on the hardware. Luckily, removing these notches doesn't take much effort.
3. Disconnect the ribbon cables from the main DS circuit board that goes to each of the two screens, and place it on a non-conductive surface for soldering.

4. Cut 3 lengths of insulated wire and strip the ends. For precise soldering like this, I recommend coating the ends of the wires with flux. This will aid the solder in sticking to the wires allowing you to make more precise connections with less solder. You should be able to pick up a canister of flux at any electronics store for a couple dollars.
5. Next to the DS processor is two points marked -CP4-. Connect these two points together to allow the DS processor to switch in to Gameboy emulation mode.
6. Point 32 on the legacy cartridge slot needs to be grounded, solder it to the nearby screw hole. This is not necessary, but I found that some Gameboy games won't boot, specifically, newer Gameboy color games with real-time clock functions like Pokemon Blue unless this point is grounded.

7. OPTIONAL: While you've got the DS open, how would you like to increase the range of the wireless multiplay abilities? Simply solder a wire from the antenna port to the nearby anchor solder for the DS cartidge slot. Your DS will then use both the internal antenna as well as all of the internal grounded shielding inside of the DS to send and receive multiplay signals! This effectively DOUBLED the range of my DS's wireless.

8. Reassemble your DS. I find it is helpful if you make a little diagram on paper of the DS and what screws went where.
9. Insert your favorite Gameboy or Gameboy Color game and go to town! Select the bottom-most option in the DS menu just as if you were playing a GBA game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:16:
De NDS blijkt met een kleine patch wél GB/GBC games te kunnen spelen?

[...]
Is al eerder in de topic gebleken dat het een hele dikke hoax was. :)

Hij bleek gewoon te rommen en snel even verwisselt met cartridges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hidde schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:20:
[...]

Is al eerder in de topic gebleken dat het een hele dikke hoax was. :)

Hij bleek gewoon te rommen en snel even verwisselt met cartridges.
Het was vooral te merken aan de foto's die bij het oorspronkelijke "artikel" stonden. Er werd gezegd dat je de DS moet openschroeven, maar 1 van die schroeven zit onder een sticker. Op de foto's op die site was te zien dat de sticker niet verwijderd of losgepeuterd was en dat de DS dus niet opengemaakt of gemod is geweest. Een ongemodde DS gebruiken om een mod te demonstreren kan natuurlijk niet. Nintendojo.com heeft zelfs zelf foto's weten te maken van een DS met een GB spel op dezelfde manier als de oorspronkelijke foto's en dat lukte alleen met een GBA flash-cartridge en een GB-emulator voor de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leek me ook al een beetje onwaarschijnlijk. Er zit namelijk geen Z80 cpu meer in. En een GB/GBC emulator stiekem in de rom bouwen doen ze ook niet bij Nintendo ;)

Ze verdienen er meer aan om de game gewoon opnieuw uit te brengen. :*)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.