Deddiekoel, technisch gezien is 't bijna onmogelijk. Je zou dan op je PC iets moeten hebben dat je signaal opvangt vanuit je DS en dat doorstuurt.. misschien komt dat ooit nog wel, zou sneller gaan dan een DS MSN schrijven, dat dan weer wel.. Maar pictochat op zichzelf heeft nergens ook maar iets ingebouwd wat zich kan verbinden met MSN..
Verwijderd
Ik kan geen japans lezen, dus ik durf het je niet met zekerheid te zeggen. Maar ik ben nergens in de handleiding of in de optieschermen van het spel zelf een symbooltje tegengekomen van 2 DS'sen die met elkaar communiceren... dus op het eerste gezicht zou ik zeggen van niet. Maar je weet nooit, kan best dat ik toch iets over het hoofd heb gezien.apNia schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:02:
surrounded >> kan wario ware DS ook versus?
Okee, nu 2 domme vragen:
1. Op het japanse stekkertje van mijn DS staat "Input AC100V".
Nu heb ik hier thuis nog een converter-apparaat liggen, dat je in het nederlandse stopcontact steekt, en waar ik dan m'n amerikaanse apparaten op kan aansluiten. Alleen daar staat op: "Output 110V. Is dat erg? Die 10volt verschil? Volgens mij niet... (probeert krampachtig oude natuurkundelessen weer te herinneren). Hier is vast wel iemand die me gerust kan stellen dat ik mn DS daar makkelijk op aan kan sluiten.
2. Horen er niet twee reserve-stylusjes bij de DS in de doos te zitten? Of heb ik dat alleen maar gedroomd (ik vond het al zo on-nintendo.
Ik heb ze allebei nog maar een paar uurtjes, moeilijk in te schatten. Maar feel the magic deed me heel erg aan Wario Ware denken. Het zijn echt minigames die je speelt. Ik vind het fantastisch, maar ik ben wel blij dat dit niet het enige spel is dat ik bij m'n DS heb... want dan zou ik er snel op uitgekeken zijn denk ik. Om als eerste DS-titel aan te schaffen lijkt Mario me beter, daar ben je voorlopig nog wel een tijdje zoet mee. Gaat denk ik minder snel vervelen, EN er zitten ook heel veel leuke (vergelijkbare) minigames in.heeft iemand hier mario ds en feel the magic en welke vind je dan leuker want ik ben tussen die 2 aan het twijfelen
(Ik zit nog wel steeds te worstelen met de controls in Mario trouwens. Steeds maar wisselen tussen standard controls, of touchscreen-controls... ze voelen allebei niet echt heel lekker.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 00:01 ]
ik geloof dat ik in een vorig deel heb gelezen dat er één stylus bij geleverd werd :<
Verwijderd
Pff ik wordt echt gek van die besturing van mario ds wat een ***spel zeg ik stop er m aar gewoon mee
Ik kreeg ook 1 extra stylus erbij, bij mij zat ie in m'n manual verstopt.. maar die jongens van die zaak in Hoofddorp hadden al voor ik 'm kocht er mee lopen klooien.. dus dat kan toeval zijn...
n00byboyVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:51:
Pff ik wordt echt gek van die besturing van mario ds wat een ***spel zeg ik stop er m aar gewoon mee
Kom op man, de besturing is hetzelfde als andere spellen.
Trek je conclusies
Bevalt die analoge manier je niet, dan zet je ’m toch gewoon op standard..
Verwijderd
Hm, nou bij mij zat er geen reserve-stylus bij. Ook maar een keer een doosje van die dingen bestellen dan.
Ik ben trouwens ook erg onder de indruk van het geluid dat uit die DS komt. Bij de GBA zette ik het meestal maar uit omdat het nergens naar klonk, dat gepiep. Maar hier vind ik de geluidskwaliteit toch wel een stuk hoger. En hoeveel verschil twee speakertjes ipv 1 ook maken.
Bij Mario DS, dat surroundsound werkt gewoon echt.
Je hoort echt de fluitende vogeltjes van alle kanten op je af komen.
Ik ben trouwens ook erg onder de indruk van het geluid dat uit die DS komt. Bij de GBA zette ik het meestal maar uit omdat het nergens naar klonk, dat gepiep. Maar hier vind ik de geluidskwaliteit toch wel een stuk hoger. En hoeveel verschil twee speakertjes ipv 1 ook maken.
Verwijderd
Nu heb ik hier thuis nog een converter-apparaat liggen, dat je in het nederlandse stopcontact steekt, en waar ik dan m'n amerikaanse apparaten op kan aansluiten. Alleen daar staat op: "Output 110V. Is dat erg? Die 10volt verschil?
Volgens mij maakt die 10 volt niks uit maar ik weet het niet zeker dus wacht ook maar op het antwoord van iemand anders
Nu heb ik hier thuis nog een converter-apparaat liggen, dat je in het nederlandse stopcontact steekt, en waar ik dan m'n amerikaanse apparaten op kan aansluiten. Alleen daar staat op: "Output 110V. Is dat erg? Die 10volt verschil?
Volgens mij maakt die 10 volt niks uit maar ik weet het niet zeker dus wacht ook maar op het antwoord van iemand anders
Verwijderd
1) koop een europese GBA SP adapter voor 10e bij de dixons ofzo heb ik ook gedaan werkt primaVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:00:
[...]
Ik kan geen japans lezen, dus ik durf het je niet met zekerheid te zeggen. Maar ik ben nergens in de handleiding of in de optieschermen van het spel zelf een symbooltje tegengekomen van 2 DS'sen die met elkaar communiceren... dus op het eerste gezicht zou ik zeggen van niet. Maar je weet nooit, kan best dat ik toch iets over het hoofd heb gezien.
Okee, nu 2 domme vragen:
Nu heb ik hier thuis nog een converter-apparaat liggen, dat je in het nederlandse stopcontact steekt, en waar ik dan m'n amerikaanse apparaten op kan aansluiten. Alleen daar staat op: "Output 110V. Is dat erg? Die 10volt verschil? Volgens mij niet... (probeert krampachtig oude natuurkundelessen weer te herinneren). Hier is vast wel iemand die me gerust kan stellen dat ik mn DS daar makkelijk op aan kan sluiten.
2. Horen er niet twee reserve-stylusjes bij de DS in de doos te zitten? Of heb ik dat alleen maar gedroomd (ik vond het al zo on-nintendo.Gratis twee stylusen weggeven). Bij mij zat er al eentje in de opening op de DS zelf, en verder kon ik er geen vinden in de verpakking.
[...]
Ik heb ze allebei nog maar een paar uurtjes, moeilijk in te schatten. Maar feel the magic deed me heel erg aan Wario Ware denken. Het zijn echt minigames die je speelt. Ik vind het fantastisch, maar ik ben wel blij dat dit niet het enige spel is dat ik bij m'n DS heb... want dan zou ik er snel op uitgekeken zijn denk ik. Om als eerste DS-titel aan te schaffen lijkt Mario me beter, daar ben je voorlopig nog wel een tijdje zoet mee. Gaat denk ik minder snel vervelen, EN er zitten ook heel veel leuke (vergelijkbare) minigames in.Feel The Magic is meer iets om af en toe eens een uurtje te spelen ter afwisseling.
(Ik zit nog wel steeds te worstelen met de controls in Mario trouwens. Steeds maar wisselen tussen standard controls, of touchscreen-controls... ze voelen allebei niet echt heel lekker.Tsjonge wat zou ik graag m'n N64-controller er op aansluiten.
)
2) Er horen 2 stylussen in de verpakking te zitten, 1 in de DS en in als reserve in een plastic zakje.
Dat is een verschil van 10%.
Wat er met het uitgangsvoltage gebeurt hangt af van de voeding. Als het een goedkoop loodzwaar ding is met een trafo erin gaat de uitgang omhoog naar 5.5v (of zelfs 6v aangezien die trafo's meestal al te hoog zijn afgesteld).
Is het een licht apparaatje met een behoorlijke stabilizator erin dan scheelt het weinig.
De echte vraag is natuurlijk hoe reageert de DS erop... tsja, daar zou ik geen 100% zeker antwoord op durven geven, maar bij het ontwerp houden ze wel rekening met fluctuaties in de stroomlevering.
Wat er met het uitgangsvoltage gebeurt hangt af van de voeding. Als het een goedkoop loodzwaar ding is met een trafo erin gaat de uitgang omhoog naar 5.5v (of zelfs 6v aangezien die trafo's meestal al te hoog zijn afgesteld).
Is het een licht apparaatje met een behoorlijke stabilizator erin dan scheelt het weinig.
De echte vraag is natuurlijk hoe reageert de DS erop... tsja, daar zou ik geen 100% zeker antwoord op durven geven, maar bij het ontwerp houden ze wel rekening met fluctuaties in de stroomlevering.
Er zitten absoluut 2 stylussen in de verpakking. 1 in de DS en 1 zit er in een zakje in het doosje zelf waar ook je thumbstrap in zat.
Misschien heb je die eruit laten vallen ofzo?
Misschien heb je die eruit laten vallen ofzo?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Hm... dat klinkt toch een beetje eng. Geen 100% zeker antwoord... ik neem liever geen risico's. Ik fiets vanmiddag wel even langs de dixons denk ik, dat lijkt me verstandiger.Aidix schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:13:
In ieder geval bedankt voor je antwoord! De batterij van m'n DS is nu echt leeg, maar ik ga dan wel even 2 uurtjes wat anders doen.
Die reserve heb ik echt niet gezien. Het kan zijn dat hij tijdens het openmaken van de doos op de grond is gevallen en onder een kast terecht gekomen ofzo... ik zal nog eens even goed zoeken. En anders zijn ze de mijne gewoon vergeten.2) Er horen 2 stylussen in de verpakking te zitten, 1 in de DS en in als reserve in een plastic zakje.
Nog een vraag, wat zijn de ervaringen hier met die screen protectors? Ik had de goedkoopste besteld bij mijn DS (jaja, zeg maar niks), maar dat is echt flut. Bij het bovenste schermpje kreeg ik hem er geeneens goed op zonder luchtbellen eronder. En die voor het onderste schermpje was gewoon te klein. Er bleef een randje over links en boven van ongeveer een anderhalve milimeter, en daar hoopte zich natuurlijk al het stof in op. Gelukkig was hij nog wel makkelijk te verwijderen, maar nu wil ik eigenlijk wel een goed beschermlaagje voor over m'n schermpjes hebben.
Ik had de duurste bij Lik-Sang gekocht en die zijn echt goed.
Zijn eigenlijk zeer dunne plastic plaatjes, 100 procent transparant. Zeer kras bestendig. Bij het plaatsen kunnen er bijna geen belletjes onderkomen want het is nml geen folie. Ze zijn echt aan te raden, teven geen invloed op de gevoeligheid van het touchscreen.
Zijn eigenlijk zeer dunne plastic plaatjes, 100 procent transparant. Zeer kras bestendig. Bij het plaatsen kunnen er bijna geen belletjes onderkomen want het is nml geen folie. Ze zijn echt aan te raden, teven geen invloed op de gevoeligheid van het touchscreen.
surrounded maak je niet al te druk, ninty of 3rd party bedrijfjes zullen zometeen met nog vettere stylussen/stylii (
) komen...
ik moet trouwens als developer weer terug naar XM's maken voor muziek in een fasstracker clone ... irritant zeg...

ik moet trouwens als developer weer terug naar XM's maken voor muziek in een fasstracker clone ... irritant zeg...
Verwijderd
Ik heb inmiddels de DS ontvangen van Liksang, echt een zalig apparaat
En die mini games van SuperMario, echt geweldig!
Ik heb wat foto's gemaakt: http://www.arhcpictures.nl/ds/ Als iemand nog ergens specifiek een foto van wilt hebben moet je het maar ff zeggen.
Ik heb wat foto's gemaakt: http://www.arhcpictures.nl/ds/ Als iemand nog ergens specifiek een foto van wilt hebben moet je het maar ff zeggen.
Hoezo irritant, daar kan je juist uitstekende muziek mee maken als je tenminste een beetje cpu en ram mag snoepen 
Zelfs uit een GBA kan je erg mooie muziek halen, als je 50% cpu krijgt toebedeeld. Wat dus nooit gebeurt
Zelfs uit een GBA kan je erg mooie muziek halen, als je 50% cpu krijgt toebedeeld. Wat dus nooit gebeurt
hmm, ziet er wat 2d'ig uit, totaal anders als op de cube. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
ff een vraag voor de mensen die hier al een ds hebben,Theebag schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:23:
Ik had de duurste bij Lik-Sang gekocht en die zijn echt goed.
is dat touch-screentje dan zo gevoelig voor krassen ofzo of ligt het aan die stylus, lijkt me niet dat je na een paar maanden gamen een vet gaar scherm krijgt van al dat "ge-touch"
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Het lijkt mij dat het juist niet heel gevoelig is voor krassen...
Maar het blijft natuurlijk een schermpje.
Maar het blijft natuurlijk een schermpje.
Als je de stylus gewoon gebruikt is er niets aan het handje 
Hij wordt wel een beetje vies maar dat kun je gewoon met een doekje schoonmaken
Hij wordt wel een beetje vies maar dat kun je gewoon met een doekje schoonmaken
ik ga ook niet van die plastic sealtjes kopen hoor... gewoon netjes met dat ding omspringen.. als je 15 bent is zoiets handig ja
Verwijderd
Hmm na eerst een dode pixel en toen een flikkerend touchscreen en nu een touchscreen wat helemaa geel is (gele waas ) ga ik toch maar is contact opnemen met nintendo .
Heb er nog niemand over gehoord ben ik weer de enige in de wereld met een dsprobleem ?
Heb er nog niemand over gehoord ben ik weer de enige in de wereld met een dsprobleem ?
Verwijderd
Normaal gesproken krijg je al een fix/replacement na 1 dode pixel. Maar jij heb geimporteerd.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:24:
Hmm na eerst een dode pixel en toen een flikkerend touchscreen en nu een touchscreen wat helemaa geel is (gele waas ) ga ik toch maar is contact opnemen met nintendo .
Dus ik snap er niks van.
Verwijderd
Okee, mijn DS ligt nu op te laden aan een 10 euro stekker van Big Ben. 
En als de batterij helemaal vol is gaat het oranje lampje dus uit? Dat is wel makkelijk zo'n indicatie.
Ik blijf me wel verbazen over die piepkleine actie-knopjes. Ik snap het gewoon niet. Met de gamecube hebben ze er juist nog zoveel aandacht aan besteed om de knoppen goed intuitief op te bouwen. Grote A-knop, en alle anderen daar netjes omheen. Die lay-out werkt ook echt perfect vind ik, nog nooit zo lekker gegamed als op de gamecube... en dan voor de DS komen ze met dit op de proppen.
4 piepkleine knopjes die allemaal hetzelfde aanvoelen.
Gelukkig zullen de meeste games wel via het touchscreen bestuurd worden, maar ik blijft het jammer vinden.
Nintendo had ooit gezegd dat ze een speciale krasvaste laag op dat touchscreen zouden aanbrengen... maar ja. Eerst zien, dan geloven denk ik dan altijd maar. Nintendo belooft wel vaker wat. Op mijn gameboys kwamen na verloop van tijd ook krassen, hoe zorgvuldig je er ook mee omgaat, het gebeurt toch een keer. Om nog maar te zwijgen over vieze vingerafdrukken. Als je dat nu voor een paar euro kunt voorkomen dan doe ik dat toch maar.
En als de batterij helemaal vol is gaat het oranje lampje dus uit? Dat is wel makkelijk zo'n indicatie.
Ik blijf me wel verbazen over die piepkleine actie-knopjes. Ik snap het gewoon niet. Met de gamecube hebben ze er juist nog zoveel aandacht aan besteed om de knoppen goed intuitief op te bouwen. Grote A-knop, en alle anderen daar netjes omheen. Die lay-out werkt ook echt perfect vind ik, nog nooit zo lekker gegamed als op de gamecube... en dan voor de DS komen ze met dit op de proppen.

Gelukkig zullen de meeste games wel via het touchscreen bestuurd worden, maar ik blijft het jammer vinden.
Die klinken wel erg goed! Gewoon hard zijn die dus? Moet ik ook maar bestellen.Zijn eigenlijk zeer dunne plastic plaatjes, 100 procent transparant.
Moeilijk te zeggen, want er is niemand die hem al een paar maanden gebruikt heeft.is dat touch-screentje dan zo gevoelig voor krassen ofzo of ligt het aan die stylus, lijkt me niet dat je na een paar maanden gamen een vet gaar scherm krijgt van al dat "ge-touch"
Nintendo had ooit gezegd dat ze een speciale krasvaste laag op dat touchscreen zouden aanbrengen... maar ja. Eerst zien, dan geloven denk ik dan altijd maar. Nintendo belooft wel vaker wat. Op mijn gameboys kwamen na verloop van tijd ook krassen, hoe zorgvuldig je er ook mee omgaat, het gebeurt toch een keer. Om nog maar te zwijgen over vieze vingerafdrukken. Als je dat nu voor een paar euro kunt voorkomen dan doe ik dat toch maar.
Verwijderd
Redead wil je een duidelijke foto van de achterkant van de ds maken die zie je namelijk nergens
Verwijderd
Wat wil dat zeggen dan ik heb nog steeds garantie hoor tis alleen wat lastigerVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:42:
[...]
Normaal gesproken krijg je al een fix/replacement na 1 dode pixel. Maar jij heb geimporteerd.
Dus ik snap er niks van.
Je kan als je DS een dooie pixel heeft wachten tot de EU release, iemand zn bonnetje van de DS vragen, dan je DS naar Nintendo (misschien mag het zonder bon) opsturen, misschien moet dat weliswaar met europese verpakking maar dan vraag je die verpakking even te leen van een vriend, en dan wordt je DS vervangen. 
Ik denk btw niet dat er enige verschil zal zijn in de DS zelf van hier en Amerika of Japan.
Ik denk btw niet dat er enige verschil zal zijn in de DS zelf van hier en Amerika of Japan.
Verwijderd
Hm okee, Mario DS gaat nu toch wel aardig na wat oefening. De aanvalsknop (tong uitsteken, klappen uitdelen) blijft lastig bereikbaar, maar feitelijk heb ik die toch bijna nooit nodig.
Ik sta ervan te kijken hoe goed het verder bestuurt met de vierpuntsdruktoets. Ook de onderwaterlevels enzo... je zwemt moeitleloos alle kanten op die je maar wilt.
Ik heb nu ook een paar van de nieuwe levels gevonden. Eerder kleine bonuslevels dan echt hele nieuwe werelden... maar ach, het voelt in ieder geval goed om toch af en toe wat nieuws te doen te hebben.
De oude levels vind ik een beetje slaapverwekkend eerlijk gezegd. Ik heb Mario64 al zovaak (uit)gespeeld. Ik kan het wel dromen onderhand. Ik zie wel dat ze een paar kleine nieuwe dingetjes aan de levels hebben toegevoegd... het wordt zeker gewaardeerd. Ze hebben hun best gedaan er toch nog iets meer van te maken dan gewoon een rechtstreekse kopie. Maar het wachten blijft toch op een geheel nieuw Mario spel.
Ik sta ervan te kijken hoe goed het verder bestuurt met de vierpuntsdruktoets. Ook de onderwaterlevels enzo... je zwemt moeitleloos alle kanten op die je maar wilt.
Ik heb nu ook een paar van de nieuwe levels gevonden. Eerder kleine bonuslevels dan echt hele nieuwe werelden... maar ach, het voelt in ieder geval goed om toch af en toe wat nieuws te doen te hebben.
Verwijderd
Astu: http://www.arhcpictures.nl/ds/Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:31:
Redead wil je een duidelijke foto van de achterkant van de ds maken die zie je namelijk nergens
bedankt voor de codeVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:31:
[...]
Astu: http://www.arhcpictures.nl/ds/de foto's van de onderkant staan onderaan
Hehe dat gaat niet lukken..Hidde schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:26:
[..]
Achterop staat bij mij toch echt alles in het japans + model no. en JPN.
En damn deze skins zijn vet !
Ga er misschien wel een bestellen denk ik.

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,194.htm
ieuw wat monsterlijk... ik ga ze zelf overspuiten denk ik maar...
paar beltonnetjes met een skinny
trouwens uit het PSP topic... ik denk dat ik over de edge getrokken ben: http://www.gearlive.com/i...d_to_know_about_sonys_psp
paar beltonnetjes met een skinny
trouwens uit het PSP topic... ik denk dat ik over de edge getrokken ben: http://www.gearlive.com/i...d_to_know_about_sonys_psp
Waarom post je dat precies hier ?
En ik zie niet bepaald iets staan dat ik nog niet wist daar..
Enlighten me.
En ik zie niet bepaald iets staan dat ik nog niet wist daar..
Enlighten me.
Hij bedoelt vast dat hij net zoals ondergetekende en vele anderen naast een DS een PSP gaat aanschaffen indien de prijs op $150,- uitkomt
Nou omdat PSP toch een beetje gerelateerd is aan de DS... die batterylife overtuigde me toch een beetje.. weet 't zelf eigenlijk ook niet, vond 't leuk leesvoer
Die bovenste is wel gaaf. De onderste vind ik lelijk.x KeN x schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:24:
[...]
Hehe dat gaat niet lukken..
Achterop staat bij mij toch echt alles in het japans + model no. en JPN.
En damn deze skins zijn vet !
Ga er misschien wel een bestellen denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,194.htm
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat kan, dat kan.. 
Ik heb slechts 2 random skins gecopypaste ter indicatie van..
Je kan ze geloof ik ook custom bestellen. (eigen ontwerp)
En ahh de PSP prijs !
Ja, dat was wel een nieuwtje idd.
Weet alleen niet of dat echt zo zal zijn.
If so.. I’m in
(was ik sowieso wel.. console/handheld addict die ik ben
)
Ik heb slechts 2 random skins gecopypaste ter indicatie van..
Je kan ze geloof ik ook custom bestellen. (eigen ontwerp)
En ahh de PSP prijs !
Ja, dat was wel een nieuwtje idd.
Weet alleen niet of dat echt zo zal zijn.
If so.. I’m in
Maar zolang deze prijzen gelden:
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3559
wacht ik nog even af en speel ik lekker verder op de DS
Genoeg over de PSP trouwens...
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3559
wacht ik nog even af en speel ik lekker verder op de DS
Verwijderd
BedanktVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:31:
[...]
Astu: http://www.arhcpictures.nl/ds/de foto's van de onderkant staan onderaan
Ik heb nog eens op die skin site zitten kijken en deze vond ik toch wel uber.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
kijk dat ziet er al fokking veel linker uit 
ik vind alleen die open ruimte om de knopjes en speakers heen zo eng lelijk (ook bij die andere skins).. anders had ik 't wel genomen..
ik vind alleen die open ruimte om de knopjes en speakers heen zo eng lelijk (ook bij die andere skins).. anders had ik 't wel genomen..
GoT is geen handelsforum. Om dingen te verhandelen kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 14:09 ]
Ooit gehoord van serienummer? Is echt het eerste waar ze naar kijken als het ding binnen komt.Hidde schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:26:
Je kan als je DS een dooie pixel heeft wachten tot de EU release, iemand zn bonnetje van de DS vragen, dan je DS naar Nintendo (misschien mag het zonder bon) opsturen, misschien moet dat weliswaar met europese verpakking maar dan vraag je die verpakking even te leen van een vriend, en dan wordt je DS vervangen.
edit:
Woops, had kunnen editten, jullie posten te weinig
Woops, had kunnen editten, jullie posten te weinig
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 30-12-2004 13:49 ]
There are 2 kinds of LCD screens for the touch screen
Bron: forum.gbadev.org
Bron: forum.gbadev.org
After playing with 4 different DS'es, I found out that 2 of my purchases had super clear image on the bottom touch screen, while the other two had extra coating.
This only means that nintendo is selling some of its touch screens without any additional coating which why some people are getting easy scratches on their DS.
I do not know if this is a defect or intended.
On one side, some DS'es display a clearer picture while others have this liquidy crystalized texture on it.
Ok after more analysis, I found out that the CLEAR bottom touch screens are fragile and can make a slight dent when you touch the LCD screen with stylus.
While the fuzzy LCD touch screen is strong and can't make a slight dent while pressuring with stylus on the screen.
CLEAR BOTTOM TOUCH SCREEN: FRAGILE, PRONE TO SCRATCHING, MAKES DENT WHEN YOU TAP WITH STYLUS.
FUZZY BOTTOM TOUCH SCREEN: TOUGH, DOES NOT MAKE DENT WHEN YOU TAP WITH SYLUS, SCRATCH PROTECTED.
Slechte zaak als dit waar is...I just got off the phone with a Nintendo rep, and he said pretty positively that there is only one Nintendo DS being manufactured now, so everybody's components should be the same throughout.
[...]
Unfortunately, he said that Nintendo doesn't have an authorized touchscreen protection filament a'la PDAs, so I may go out and look for a PDA one that I can cut down to size with a razor, or something to this effect to make certain this doesn't happen again. I'm certain that I can find a satisfactory cover without sacrificing the touchscreen responsiveness.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Mijn schermpje is groezelig, dus sterk?
Heb net Zleda: MC binnen voor de GBA (zit in t begin aardig wat rood in precies over mijn dode pixel (die geen rood aankan
)
Heb net Zleda: MC binnen voor de GBA (zit in t begin aardig wat rood in precies over mijn dode pixel (die geen rood aankan
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik heb ff geken mijn touchscreen is zoals op het 2e plaatje vrij grof en niet zo goed als het top screen dus zo te zien zit ik met mijn japanse DS goed.
Check die 'keuzeblokjes' rond Pictochat eens.
Bij een goed scherm is het blauw. Fout scherm een soort van paars.
Bij mijn DS blauw...
bij mij turqoise ... telt dat?
Jeej! Terug van het kerstreces met de ouders en schoonouders, en m'n DS lag klaar bij mij thuis!
Geen importkosten. Voor omgerekend ongeveer 210 euro (inclusief verzendkosten):
Gelijk even m'n schermpje gechecked na die foto's op de vorige pagina, en ik heb gelukkig blauwe keuze dingetjes eromheen zitten
- Nintendo DS
- Metroid Prime demo
- Mario DS
- Feel the Magic
- Asphalt: Urban GT
- Draagtas
- 2x extra Stylus
Gelijk even m'n schermpje gechecked na die foto's op de vorige pagina, en ik heb gelukkig blauwe keuze dingetjes eromheen zitten
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 30-12-2004 20:20 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
ojah je heb gelijkHidde schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:29:
[...]
Check die 'keuzeblokjes' rond Pictochat eens.
Bij een goed scherm is het blauw. Fout scherm een soort van paars.
Bij mijn DS blauw...
Welke keuzeblokjes hebben jullie het over?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja en ik heb de mijne zelf ingesteld op groen..
Wat is jullie punt nou ? Ik zie ook echt geen verschil nl.
Alleen dat die foto met dat 'fuzzy' scherm wat out of focus is (slechte cam ?
> letters vager)
I call hoax. HOAX !
Wat is jullie punt nou ? Ik zie ook echt geen verschil nl.
Alleen dat die foto met dat 'fuzzy' scherm wat out of focus is (slechte cam ?
I call hoax. HOAX !
Verwijderd
Feel The Magic is echt wel een heel leuk spel. Charmant, dat is het beste woord. 
In het begin is het vooral nog heel erg bizar, met die goudvissen in die maag, en die op hol geslagen kudde stieren... het gaat allemaal nergens over. Maar verderop in het spel zie je die jongen en dat meisje echt verliefd op elkaar worden. Schattig gewoon
. Ik heb mini-games gespeeld waarin je haar hand vast moest houden tijdens een wandeling (als je het goed doet gaat ze giechelen en blozen).
En ik heb ook een level gedaan waarin je haar aandacht moet trekken door naar haar te schreeuwen. Haha, toen voelde ik me best wel stom.
Zat ik daar tegen die DS te gillen: "He! Hallo! Kijk dan! I love you!". En het moet nog echt hard klinken ook. Je mond vlakbij de microfoon houden helpt niet, je moet echt schreeuwen. Ik zie mensen dit spel toch niet zo snel in het openbaar spelen. 
Het is misschien wel een te kort spelletje, met te weinig diepgang. Maar het is toch wel heel erg leuk om erbij te hebben.
Graag meer van dit soort dingen op de DS!
Wario Ware... dat is gewoon compleet gestoord. Ik vond het op de GBA al een briljant spel, maar op de DS voelt Wario zich duidelijk nog veel beter thuis. Dit apparaat is echt gemaakt voor dit soort spelletjes. Je ligt constant in een deuk. Een hele leuke vondst vond ik toen er op een gegeven moment een GBA in beeld kwam met daarop dat neuspeuter-spelletje uit het originele Wario Ware.
Zit je gewoon op je gloednieuwe DS weer een GBA-spel te spelen.
Om wat voor reden dan ook zit er ook nog een soort moralistische boodschap in dat je goed je tanden moet poetsen.
In de loop van het verhaal komt Wario meerdere keren op een tandartstoel terecht, en tussen de minigames door verschijnt hij ook af en toe in beeld met een tandenborstel in z'n handen. Als de engelse versie uit is moet iemand me toch eens vertellen wat er dan in beeld staat. Volgens mij is het echt zoiets als: "Denk erom goed jullie tanden te poetsen!" ofzoiets.
In het begin is het vooral nog heel erg bizar, met die goudvissen in die maag, en die op hol geslagen kudde stieren... het gaat allemaal nergens over. Maar verderop in het spel zie je die jongen en dat meisje echt verliefd op elkaar worden. Schattig gewoon
En ik heb ook een level gedaan waarin je haar aandacht moet trekken door naar haar te schreeuwen. Haha, toen voelde ik me best wel stom.

Het is misschien wel een te kort spelletje, met te weinig diepgang. Maar het is toch wel heel erg leuk om erbij te hebben.
edit:
Tijdens één van de optieschermen is het meisje trouwens ook in beeld, en perongeluk kwam ik erachter dat je haar dan kunt kietelen! Kietelen! Als je haar aanraakt met die stylus gilt ze het uit, lol! Volgens mij voelde Sega zich nog beter thuis op de DS dan Nintendo zelf, ze hebben het ding echt wel volledig benut.
Tijdens één van de optieschermen is het meisje trouwens ook in beeld, en perongeluk kwam ik erachter dat je haar dan kunt kietelen! Kietelen! Als je haar aanraakt met die stylus gilt ze het uit, lol! Volgens mij voelde Sega zich nog beter thuis op de DS dan Nintendo zelf, ze hebben het ding echt wel volledig benut.
Wario Ware... dat is gewoon compleet gestoord. Ik vond het op de GBA al een briljant spel, maar op de DS voelt Wario zich duidelijk nog veel beter thuis. Dit apparaat is echt gemaakt voor dit soort spelletjes. Je ligt constant in een deuk. Een hele leuke vondst vond ik toen er op een gegeven moment een GBA in beeld kwam met daarop dat neuspeuter-spelletje uit het originele Wario Ware.
Om wat voor reden dan ook zit er ook nog een soort moralistische boodschap in dat je goed je tanden moet poetsen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 23:32 ]
Heeft iemand hier van die protectors op hun schermpje(s)? Zo ja, zou iemand daar even een foto van kunnen plaatsen, met de schermen erop? Ik ben wel benieuwd hoe dik die dingen nu zijn, en hoe het eruit ziet. (Of je het ziet uberhaupt
)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
kheb er net 1 besteld op ebay (een andere) dus die is te laatVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:25:
http://forum.fok.nl/topic/654137
Voor mensen die op zoek zijn naar een DS
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 00:46 ]
Ik wil eigenlijk wel een DS game kopen, maar weet niet zo welke... wil ook goeie focus op online gamen (XLink jawel) hebben. Maar Mr Driller schijnt vrij dull te zijn, en ik hou niet zo van racespellen... iemand nog leuke suggesties? Het echte wachten is natuurlijk op DS Advance Wars
surrounded >> denk je niet dat wario ware en feel the magic snel vervelen? ik vond wario ware op de GBA geweldig, maar ben bang dat ik er te kort mee speel...
surrounded >> denk je niet dat wario ware en feel the magic snel vervelen? ik vond wario ware op de GBA geweldig, maar ben bang dat ik er te kort mee speel...
Feel The Magic owns, als je ervan houdt om steeds minigames te spelen die je leuk vindt is het je ding.apNia schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:50:
Ik wil eigenlijk wel een DS game kopen, maar weet niet zo welke... wil ook goeie focus op online gamen (XLink jawel) hebben. Maar Mr Driller schijnt vrij dull te zijn, en ik hou niet zo van racespellen... iemand nog leuke suggesties? Het echte wachten is natuurlijk op DS Advance Wars
Je bent er een weekje leuk mee aant gamen.
Maar geen minigames waarbij je highscores kan halen, tzijn allemaal niveaus en best pittig!
Over die touchscreen is volgens mij ook een hoax.
edit : ff me DS gecheckt en die 'keuzeblokjes' zijn instelbaar bij je persoonlijke options, 'Whats your favorite color? '
Lijkt me dus gewoon een grote hoop stierenstront.
[ Voor 15% gewijzigd door Hidde op 31-12-2004 02:02 ]
Dat zei ik idd al ja
(color verhaal)
Fantastisch!
Mijn nieuwe jaar kan niet mooier beginnen. Zojuist mannetje van TPG aan de deur met mijn USA NDS + Metroid Demo en Mario 64 DS...
Hij licht nu lekker op te laden...
Mijn nieuwe jaar kan niet mooier beginnen. Zojuist mannetje van TPG aan de deur met mijn USA NDS + Metroid Demo en Mario 64 DS...
Hij licht nu lekker op te laden...
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Nog even een plaatje van mijn DSje die ik inmiddels binnen heb gekregen 

edit: Even wat kleiner en clickable gemaakt.

[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 31-12-2004 19:06 ]
Mijn foto's op Flickr.
wow,
resize je pic wel even graag?
maar het is wel een erg mooie verzameling zo
stylus kleuren zijn cool, veel games, en hunters!
ben al jaloers ^_^
resize je pic wel even graag?
maar het is wel een erg mooie verzameling zo
stylus kleuren zijn cool, veel games, en hunters!
ben al jaloers ^_^
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
De DS-verkoop cijfers zijn megasterk! 
In 6 dagen 396,674 DSen verkocht. Ook al na een 2 weken nadat hij uitkwam (toen was het 500,000 in een week ofzo).Japanese sales update, Dec 20 - 26
Super Mario 64 DS continues to lead the way for the Nintendo DS, scoring 150,550 sales. Yoshi's Universal Gravitation also proves to be a big hit with the Japanese as it notches up a total of 112,663 sales in the period December 20 - 26. Wario Ware Touched also managed to keep with the pack, touching 106,861 DS'. The Nintendo DS itself continues to surprise sceptics with a table topping sum of 396,674 systems sold. The total now over 1 million and is closer to 1,300,000.
Verwijderd
Nee, Wario Ware in ieder geval niet. Ik heb me er op de GBA ook heel erg lang gemaakt. (Elke minigame ook individueel uitgespeeld. Totdat er bij allemaal een bloemetje stond en ik alles unlockt had... dat duurde echt wel een paar weekjes.apNia schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:50:
Feel The Magic weet ik zonet nog niet, ik kan me voorstellen dat dat me op de lange termijn wel sneller gaat vervelen. Als je eenmaal weet hoe het verhaal afloopt. Wario Ware blijft altijd fris aanvoelen omdat geen enkel stukje langer duurt dan 3 seconden. In FTM zitten ook best lange minigames, ik denk dat ik die ook wel eerder zat wordt. Maar als ik hem eenmaal heb uitgespeeld ga ik toch nog wel proberen wat extra outfits voor haar te verdienen in de maniac mode.
Ik heb net even de Metroid demo uitgespeeld, waardoor je een cool filmpje unlocked!
Je kunt trouwens hele hoge scores halen door te zorgen dat je geen schoten mist.
Ik ga nog even wat oefenen, en daarna zal ik eens een fotootje plaatsen van mijn topscores
Mijn foto's op Flickr.
Sta er van te kijken dat het apparaatje zo goed verkoopt. Zowel kwa hardware als software loopt de PSP rondjes om de DS. Nou ja, petje af hoor Nintendo
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Is Asphalt Urban GT wat?Captain N schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:30:
Nog even een plaatje van mijn DSje die ik inmiddels binnen heb gekregen
[afbeelding]
Bedoel je niet andersom?D³ schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:10:
[...]
Sta er van te kijken dat het apparaatje zo goed verkoopt. Zowel kwa hardware als software loopt de PSP rondjes om de DS. Nou ja, petje af hoor Nintendo
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Als je zo de reviews bekijkt, nope.
Ik ga pas mid 2005 een DS aanschaffen.. DAN ziet iedereen wel hoe vet een DS is.
Verwijderd
Wanneer komen Mario Kart DS en Metroid eigenlijk uit? Op lik-sang.om lees ik ergens mei, en op dvdboxoffice lees ik 10 januarie...
Niet voor mij iig, ik ben niet zo'n race-fanaat (behalve Mario Kart en zo dan). Geen idee of het voor mensen die wel van race games houden wel wat is... ben ik niet zo in thuisHidde schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:34:
Is Asphalt Urban GT wat?
Trouwens net Feel the Magic uitgespeeld. Echt een supermaf spel, maar erg vermakelijk. Maakt goed gebruik van het touchscreen. Je moet soms zelfs blazen op je scherm om wat te doen! Hij reageert dan echt alleen op blazen... een beetje met je stylus klooien werkt dan niet.
Ben nu bezig met Mario DS. Tot heden bevalt het me goed. Ik had een exacte kopie verwacht met hier en daar een ster er bij gepropt. En met Yoshi, Wario en Luigi dan. Maar ik heb nu 12 sterren, en ben al aardig wat nieuwe dingetjes tegen gekomen
spoiler:
Bijvoorbeeld een klein leveltje met een Super Mario Sunshine achtergronddeuntje. En ik ben nu in een level ala de Bowser levels op de N64. Volgens mij moet ik hier Mario kunnen vinden! 
Helaas moet mijn thumbstrap nog komen (verkoper was hem vergeten in de doos te doen), en met de pijltjestoetsen is de besturing niet zo heel soepel. Maar het is te doen iig
Damn... ik kan niet wachten tot Wario Ware, Yoshi, Kirby, Advance Wars, etc uitkomen in de US
[ Voor 74% gewijzigd door Captain N op 31-12-2004 21:23 ]
Mijn foto's op Flickr.
Komt dat niet gewoon omdat er een microfoontje vlak onder het touchscreen zit?Captain N schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:18:
Trouwens net Feel the Magic uitgespeeld. Echt een supermaf spel, maar erg vermakelijk. Maakt goed gebruik van het touchscreen. Je moet soms zelfs blazen op je scherm om wat te doen! Hij reageert dan echt alleen op blazen... een beetje met je stylus klooien werkt dan niet.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Yup.MetroidPrime schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:38:
[...]
Komt dat niet gewoon omdat er een microfoontje vlak onder het touchscreen zit?
Ik kijk uit naar Yoshi en Kirby... Vooral Kirby (Touch! Kirby's Magic Paintbrush) wordt SUPERVET!Captain N schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:18:
[...]
Damn... ik kan niet wachten tot Wario Ware, Yoshi, Kirby, Advance Wars, etc uitkomen in de US
Hmm... daar zit wat in...MetroidPrime schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:38:
Komt dat niet gewoon omdat er een microfoontje vlak onder het touchscreen zit?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
En dat noemt zich dan een fanboy, een echte zou de DS al lang geïmporteerd hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:54:
[...]
Als je zo de reviews bekijkt, nope.
Ik ga pas mid 2005 een DS aanschaffen.. DAN ziet iedereen wel hoe vet een DS is.
Verwijderd
Ik heb nooit een gameboy vastgehouden in me hele leven.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 22:38:
[...]
En dat noemt zich dan een fanboy, een echte zou de DS al lang geïmporteerd hebben

En waarom zou ik een DS importeren... ik kan beter wachten op de EU release. DS in meerdere kleuren, accessoires, betere launch titels etc.
Iets leuks dat een vriend van me had opgemerkt:
Start Feel the Magic op, en kijk even naar het vrouwtje in het bovenste scherm in het menuscherm. Ga dan naar opties en zet de taal op Japans. Terug naar het menuscherm, en weer even kijken naar het plaatje!
Start Feel the Magic op, en kijk even naar het vrouwtje in het bovenste scherm in het menuscherm. Ga dan naar opties en zet de taal op Japans. Terug naar het menuscherm, en weer even kijken naar het plaatje!
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ja.. wat gebeurt er dan?Captain N schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 23:01:
Iets leuks dat een vriend van me had opgemerkt:
Voor de zekerheid maar spoiler tags 
spoiler:
D'r bikini-topje is verdwenen 
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
WTF
ik start juist men ds en krijg vanboven en vanonder 2 gewoon witte schermpjes en verder nix
wat nu? 
edit: na 5x starten werkt ie terug
gaar
edit: na 5x starten werkt ie terug

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 01:08 ]
D'r valt niks schokkends te zien hoor
Mijn foto's op Flickr.
De eerste info en screenshots zijn er voor Castlevania DS! Het is een 2D-Castlevania net zoals de GBA, met op het bovenste scherm de map en het onderste scherm de gameplay. Er komt een optie om je eigen maps te maken en waarschijnlijk komt er ook een multiplayer-gedeelte. Ik ben wel blij dat Konami door heeft dat Castlevania leuker is in 2D dan in 3D. Ik noteer dit spel alvast op mijn DS wish list.
Ubisoft heeft een Europese datum voor Rayman gegevenp: 18 maart (wat waarschijnlijk dan ook de al eerder geschatte datum voor de DS is)
Castlevania DS informatie
Edit: een extra refresh was handig geweest...
Castlevania DS informatie
Edit: een extra refresh was handig geweest...
[ Voor 8% gewijzigd door Icelus op 01-01-2005 13:46 ]
Jups, ik had die scans gisteren ook gezien. De graphics zijn niet echt indrukwekkend, maar het zijn ook nogal geresizede plaatjes. En sowieso... het zijn plaatjes
Idd weer eentje om naar uit te kijken denk ik. Weet iemand eigenlijk of er een 2D Megaman in de maak is? Dat lijkt me ook wel wat! (Ook typisch een spel wat weer eens niet werkt in 3D, netzoals Bomberman (die is wel in de maak toch?)).
Mijn foto's op Flickr.
Nogmaals de twee verschillende touch screens:
Bron: Nintendo fora
Bron: Nintendo fora
Van verschillende sites begrijp ik dat er over het touch screen een soort laag hoort te zitten; een patroon van kleine 'gaatjes' wanneer je onder de juiste hoek kijkt. Mijn DS heeft dit inderdaad. Zijn er hier mensen met een DS die dit niet hebben of hier meer vanaf weten?this was what i asked nintendo
ORIGINAL MESSAGE:
-----------------
is it true that the DS's serial numbers (NU1, NU4, and NU7) correspond to
differences between each? for example, on the nintendo DS forum, one person
stated that the NU1 has a more crystalized touch screen while the NU4 DS's
have a smoother touch screen. also, on the NU1 model, the touch screen is as
clear as the top screen while the NU4 model has the top screen clearer and
the bottom is more "yellowish" for the lack of a better word. can u please
clarify if all these differences correspond to each serial or is it just
differences with the DS's themselves. thank you.
here is the reply i got from them:
------------------------------------
Thank you for contacting Nintendo,
Those are some interesting theories! The serial numbers don't indicate
different manufacturing processes or anything along those lines. If we were to
change the way the system was manufactured, it would be given a whole new model
number, similar to the new style NES system.
With any game system, there will be slight differences from one unit to the
next. This is completely normal and doesn't mean there's anything wrong with
any of the systems. We do have quality control systems in place that assure
that, although there might be some slight differences, the units will all
function properly.
I hope that clears things up!
Sincerely,
Nintendo of America Inc.
Elvina Schwab
Dat patroon met kleine gaatjes is toch hetgene wat nodig is om te voelen waar je drukt op het scherm?
Mijn foto's op Flickr.
Zo na een maandje de DS gebruikt te hebben, moet ik zeggen dat ik het apparaatje erg vet vind. Kan niet wachten tot ik online kan(gaat nintendo er nou ook nog zelf iets voor Online doen?). Maar jah als ik nu online ga dan kan ik alleen die k*t multiplayer van Mario doen, die zuigt echt... pff, zit zelfs een time limiet op... waardeloos.
Anyway, ik zat ff op gamespot te checken welke spellen er nu uit zijn voor de DS, en tjonge jonge wat een drama(ok wario touched is leuk) al die spellen boeien me geen ene reet. Kom op, ik wil leuke spellen die ik moet hebben. Zelfs op de GBA komen er elke maand nog wel leukere spellen uit.... trieste zooi zo...
Anyway, ik zat ff op gamespot te checken welke spellen er nu uit zijn voor de DS, en tjonge jonge wat een drama(ok wario touched is leuk) al die spellen boeien me geen ene reet. Kom op, ik wil leuke spellen die ik moet hebben. Zelfs op de GBA komen er elke maand nog wel leukere spellen uit.... trieste zooi zo...
Verwijderd
Op Gamespot staat niet eens Touch! Kirby's Magic Paintbrush.Sur_G schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:20:
Zo na een maandje de DS gebruikt te hebben, moet ik zeggen dat ik het apparaatje erg vet vind. Kan niet wachten tot ik online kan(gaat nintendo er nou ook nog zelf iets voor Online doen?). Maar jah als ik nu online ga dan kan ik alleen die k*t multiplayer van Mario doen, die zuigt echt... pff, zit zelfs een time limiet op... waardeloos.

Er zijn onwijze goeie games in ontwikkeling.
Als iedereen nou eens hier kijkt:
http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
edit: Als je goed oplet zie je Mario Kart en Animal Crossing voorbij gaan. Ziet er echt heel goed uit en volledig 3D.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 18:49 ]
Verwijderd
Had ik al een tijd geleden gezien, maar inderdaad... de ds-toekomst ziet er erg goed uit!Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:35:
Als iedereen nou eens hier kijkt:
http://www.nintendo.co.jp/n10/nwt/dssoft/movie/dssoft.html
Kirby's paintbrush spelletje.
Yoshi's Touch spelletje
Peach Princess... ziet er verdacht veel uit als een Super Mario Land 4
Meteos schijnt een briljante puzzelaar te zijn
Zoo Keeper is erg verslavend
De nieuwe Ganbare Goemon... daar kijk ik nog het allermeeste naar uit.
Castlevania DS ziet er ook heel erg goed uit! Hebben hebben hebben!
Mario Kart DS wil ik toch ook wel weer.
Animal Crossing ook, als het genoeg verschilt van de cube-versie
Ik snap niet echt hoe iemand kan zeggen dat er geen leuke spellen voor de DS uitkomen.

Mijn enige probleem is hoe ik al dat moois moet gaan betalen.
Mario DS speel ik eigenlijk alleen nog maar voor de minigames. Jammer dat je die eerst moet unlocken.
Ik heb ook een uurtje Luigi's Memory-spelletje zitten spelen. Zo verslavend allemaal.
Zit er multiplayer op Asphalt.. multiplayer met 1 cartridge? Dan wil ik em wel kopen.Captain N schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:18:
[...]
Niet voor mij iig, ik ben niet zo'n race-fanaat (behalve Mario Kart en zo dan). Geen idee of het voor mensen die wel van race games houden wel wat is... ben ik niet zo in thuisGaat in de verkoop
Ben nu bezig met Mario DS. Tot heden bevalt het me goed. Ik had een exacte kopie verwacht met hier en daar een ster er bij gepropt. En met Yoshi, Wario en Luigi dan. Maar ik heb nu 12 sterren, en ben al aardig wat nieuwe dingetjes tegen gekomen![]()
spoiler:Bijvoorbeeld een klein leveltje met een Super Mario Sunshine achtergronddeuntje. En ik ben nu in een level ala de Bowser levels op de N64. Volgens mij moet ik hier Mario kunnen vinden!
Helaas moet mijn thumbstrap nog komen (verkoper was hem vergeten in de doos te doen), en met de pijltjestoetsen is de besturing niet zo heel soepel. Maar het is te doen iig![]()
Ik heb gister OOK Feel The Magic uitgespeeld, inderdaad heel maf maar erg leuk.
Nu nog Mario 64 DS, maar ik haat dat level met die spinnen enz... in die groene grot zeg maar... kan er geen enkele ster vinden...
Hoe haal ik Luigi btw?!
Er zijn ook bijna geen mooie spellen uit voor de DS. Enige écht goede spel (imo) is op het moment Mario 64, en dat is eigenlijk ook alleen écht leuk als je de N64 versie nog niet gespeelt hebt. Tuurlijk zijn er goede spellen in de maak, maar ik als DS bezitter baal er toch best van dat het allemaal nog zo lang duurt voordat al die spellen uitkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:07:
[...]
Had ik al een tijd geleden gezien, maar inderdaad... de ds-toekomst ziet er erg goed uit!![]()
Kirby's paintbrush spelletje.
Yoshi's Touch spelletje
Peach Princess... ziet er verdacht veel uit als een Super Mario Land 4
Meteos schijnt een briljante puzzelaar te zijn
Zoo Keeper is erg verslavend
De nieuwe Ganbare Goemon... daar kijk ik nog het allermeeste naar uit.
Castlevania DS ziet er ook heel erg goed uit! Hebben hebben hebben!
Mario Kart DS wil ik toch ook wel weer.
Animal Crossing ook, als het genoeg verschilt van de cube-versie
Ik snap niet echt hoe iemand kan zeggen dat er geen leuke spellen voor de DS uitkomen.
Mijn enige probleem is hoe ik al dat moois moet gaan betalen.
Mario DS speel ik eigenlijk alleen nog maar voor de minigames. Jammer dat je die eerst moet unlocken.Dat spelletje waarbij mario-hoofdjes naar beneden komen langs een rek, en jij moet er lijntjes bijtekenen zodat ze niet op een piranha-plant terechtkomen... briljant!
Ik heb ook een uurtje Luigi's Memory-spelletje zitten spelen. Zo verslavend allemaal.
Ik heb niet voor niets mijn DS laten geïmporteerd uit Amerika. Achteraf gezien had ik net zo goed kunnen wachten..
Ik wacht in ieder geval nog even in spanning af op Mario Kart DS, Animal Crossing DS en een goede action-arcade zoals Mortal Combat.
Verwijderd
Wat heb ik nou de laatste paar topics lopen gilen?Milenco schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:52:
[...]
Ik heb niet voor niets mijn DS laten geïmporteerd uit Amerika. Achteraf gezien had ik net zo goed kunnen wachten..

Iedereen maar als een gek importeren.
Ja dat snap ik dus ook niet.
NOFI hoor, maar je weet dat er bij de launch van een console of handheld nog maar weinig spellen meekomen. Ik ga expres wachten tot ie hier in Europa goed en wel uit is. Waarom?
1. Als ik ga importeren (waarvandaan dan ook) en ik heb een dode pixel of twee, dan heb ik een hoop gezeik met retourneren, verzendkosten, en wat al niet meer
2. Het is een stuk duurder dan gewoon de Europese release afwachten
3. Zoals gezegd: bij release zijn de games gewoon nog niet super (in de meeste gevallen dan) en als er al goede spellen zijn, moet je die ook alweer importeren, met de nodige kosten van dien.
Voor mij is reden 1 het belangrijkste, als ik een DS koop dan moet ie gewoon helemaal in orde zijn. Zo niet, dan breng ik hem net zo gemakkelijk terug naar de betreffende winkel, zonder enige rompslomp.
Ik ben een Nintendo fan, ik heb ook alle consoles en handhelds van ze (van NES tot Gamecube, ja alles) maar ik kan het geduld echt nog wel opbrengen om op die Europese release te wachten
NOFI hoor, maar je weet dat er bij de launch van een console of handheld nog maar weinig spellen meekomen. Ik ga expres wachten tot ie hier in Europa goed en wel uit is. Waarom?
1. Als ik ga importeren (waarvandaan dan ook) en ik heb een dode pixel of twee, dan heb ik een hoop gezeik met retourneren, verzendkosten, en wat al niet meer
3. Zoals gezegd: bij release zijn de games gewoon nog niet super (in de meeste gevallen dan) en als er al goede spellen zijn, moet je die ook alweer importeren, met de nodige kosten van dien.
Voor mij is reden 1 het belangrijkste, als ik een DS koop dan moet ie gewoon helemaal in orde zijn. Zo niet, dan breng ik hem net zo gemakkelijk terug naar de betreffende winkel, zonder enige rompslomp.
Ik ben een Nintendo fan, ik heb ook alle consoles en handhelds van ze (van NES tot Gamecube, ja alles) maar ik kan het geduld echt nog wel opbrengen om op die Europese release te wachten
Wat je hier zegt slaat echt helemaal nergens op. Zoals de zaken er nu voor staan komt de DS bij de europese release nog altijd voor +/- 185 euro te koop zonder enig spel. Voor 190 euro had ik mijn DS + mario + verzendkosten! Dat is geen stuk duurder, dat is goedkoper!DenMan schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:58:
Ja dat snap ik dus ook niet.
Reden 3 gaat ook al niet op. Je moet spellen idd importeren zolang ze hier niet uit zijn, maar daar hangt dus werkelijk geen enkele extra nodige kost aan vast. Lik Sang verzend eender welke DS game gratis wereldwijd op. Je betaald dan ook maar 40 dollar voor een spel in plaats van 40 euro, wat ze hier waarschijnlijk wel gaan kosten.
Reden 1 gaat wel op, en ik begrijp het volledig als je daarom niet importeert. Maar je andere redenen raken kant nog wal. Als er nu een vet spel uitkomt (laat ons zeggen wario ware half februari) lang voor de DS hier uit is kunnen de importers die tenminste spelen!
Enneuh, nog 1 opmerking in mijn ogen, als je met dode pixels komt te zitten ben je hoe dan ook fucked. Als je hem dan hier gekocht hebt is de kans ook groot dat je hem naar nintendo nederland moet opsturen en dat je een tijdje moet wachten op een andere DS. het is wel zo dat tegen dan alle kinderziektes eruit zijn. Ik begrijp je keuze om niet te importeren dus wel.
Life is simple, make choices, don't look back...
Dit topic is gesloten.