[PC] Half-Life 2 deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.397 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dutchmega schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:52:
Ik heb de HL2 (Bronze?) editie (HL2 & CS:Source) en wil eigenlijk ook wel HL1;Source spelen.

Korte vraag: Is het mogelijk om zonder STEAM Acc. HL1:Source te spelen?

edit:
Dit is GEEN warez vraag! Ook geen vraag om met een illegale versie te kunnen spelen.
Ik heb immers een orgineel STEAM acc.. Toegegeven; Het opnieuw betalen voor een re-launched game moet binnen de perken blijven! En de huidige (extra) aanschafprijs wil ik eerst testen. (Voor de goede orde; Mijn eigen BRONZE(?) editie was slechts 44 pleuro's bij lancering )
iemand hier al een antwoord op? ben zelf ook wel benieuwd

[ Voor 60% gewijzigd door HyperTrophy op 04-01-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:55:
[...]

iemand hier al een antwoord op? ben zelf ook wel benieuwd
Volgens mij is het niet de bedoeling, niet mogelijk, en niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28
spoiler:
ik ben nu bij het strand waar er allemaal van die stampdingen staan, ik heb een aantal ant-lions die ik bevelen kan geven, en ik heb al twee gebouwtjes uitgemoord. hoe moet ik nou die 2 andere grote gebouwen kapot krijgen, of er langskomen?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

BMRS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:31:
spoiler:
ik ben nu bij het strand waar er allemaal van die stampdingen staan, ik heb een aantal ant-lions die ik bevelen kan geven, en ik heb al twee gebouwtjes uitgemoord. hoe moet ik nou die 2 andere grote gebouwen kapot krijgen, of er langskomen?
Gewoon d'r heen rennen :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

BMRS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:31:
spoiler:
Hoeft niet, links zit ergens een ingang in de rotsen, je moord ze dus van binnenuit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
babba schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:06:
[...]

Hoeft niet, links zit ergens een ingang in de rotsen, je moord ze dus van binnenuit uit.
Haha, ik ga ff wat 'mensen' vermoorden oke?

spoiler:
of het mensen weten we toch nog niet?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:47

Copyman

Dode muis

Fire_escape schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:55:
Is niet dezelfde. 1e is een "echte" foto, 2e is duidelijk geshopt.

Klik voor de grote versie van de 1e:

http://www.halflife2.net/...0001/wallchrome1final.jpg
Nice! Bedankt. :)

En het is trouwens geen foto, maar gewoon 3dsmax. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Ik heb nu maar een filmpje bijgevoegd van waar ik ben, ik kan nergens een ingang vinden...

http://www.xs4all.nl/~zee...enshot/hlgaatnietgoed.avi

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
BMRS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:30:
Ik heb nu maar een filmpje bijgevoegd van waar ik ben, ik kan nergens een ingang vinden...

kijk goed om je heen, ga naar de plek waar het vuur is geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Rudyyy schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:34:
[...]

kijk goed om je heen, ga naar de plek waar het vuur is geschoten :)
Links in de rotsen dus, bij die gebouwtjes?

Wat vind je van de manier hoe ik game? Normaal doe ik wel iets rustiger...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 13-09 17:47

Copyman

Dode muis

BMRS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:30:

spoiler:
Precies waar jouw filmpje eindigt moet je links de heuvel omhoog.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik hoorde dat als je HL(1) met een geldige key had geregistreerd dat je dan HL(1):Source gratis kon downloaden (als je dus HL2:Bronze hebt). Is dit waar? En hoe werkt dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Ik heb na wat research in de .gcf files van de HL2 games ontdekt hoe je die startup videotjes van die man met die brandkraan op z'n oog kunt weghalen.

Je moet dan onder steamdir\steamapps\username\half-life 2 deathmatch\hl2mp\ een directory maken genaamd media, en daarin een lege file maken genaamd StartupVids.txt en weg is ie :)

Dit werkt waarschijnlijk ook voor alle andere HL2 based games dus (HL:S is ook HL2 based)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Mgc schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:57:
Ik hoorde dat als je HL(1) met een geldige key had geregistreerd dat je dan HL(1):Source gratis kon downloaden (als je dus HL2:Bronze hebt). Is dit waar? En hoe werkt dit dan?
Dat is natuurlijk niet waar, HL: Source krijg je alleen bij de Silver en Gold Editie tot nu toe.
Daarom zijn die ook zo duur, bij de geen enkele andere versie van HL2 zit ie namelijk! :(
SchietSchijf schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:10:
Ik heb na wat research in de .gcf files van de HL2 games ontdekt hoe je die startup videotjes van die man met die brandkraan op z'n oog kunt weghalen.

Je moet dan onder steamdir\steamapps\username\half-life 2 deathmatch\hl2mp\ een directory maken genaamd media, en daarin een lege file maken genaamd StartupVids.txt en weg is ie :)

Dit werkt waarschijnlijk ook voor alle andere HL2 based games dus (HL:S is ook HL2 based)
Geniaal! Maar als je -novid in je Launch Options zet, heb je hetzelfde resultaat... :/

[ Voor 62% gewijzigd door Epitome op 05-01-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Epitome schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 03:20:
Geniaal! Maar als je -novid in je Launch Options zet, heb je hetzelfde resultaat... :/
O, wist ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:37:
[...]

Links in de rotsen dus, bij die gebouwtjes?

Wat vind je van de manier hoe ik game? Normaal doe ik wel iets rustiger...
Je rost er wel flink op los met die rocketlaucher. Wel ammoverspilling want in dat gedeelte van de game heb ik niet eens een wapen gebruik. Ik gooide op alles en iedereen die beestjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Epitome schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 03:20:
[...]
Dat is natuurlijk niet waar, HL: Source krijg je alleen bij de Gold Editie tot nu toe.
Daarom is die ook zo duur, bij de geen enkele andere versie van HL2 zit ie namelijk! :(
praat geen poep want HL: Source zit gewoon bij de silver editie van HL2

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik ook alweer connecten naar een server met HL² ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:48:
Dubbelklikken op de servernaam... :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:57:
Waar heb je dat gehoord dan?
Dat zou nl. gelijk mijn 'probleem' oplossen'..... ;)

Maar goed, tot nu toe zijn de reacties op mijn eerste vraag (Is het mogelijk om zonder STEAM Acc. HL1:Source te spelen?) "waarom zou je?" & "Volgens mij is het niet de bedoeling, niet mogelijk, en niet nodig.." ......

Het lijkt dus niet mogelijk. Betekent dat ik gedwongen wordt om een andere versie van HL2 te kopen? Of bij STEAM HL1:Source aan te schaffen?
Kortom; Niet prettig en IMHO een duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 03:56:
[...]

Je rost er wel flink op los met die rocketlaucher. Wel ammoverspilling want in dat gedeelte van de game heb ik niet eens een wapen gebruik. Ik gooide op alles en iedereen die beestjes :P
Mja, ik wilde zover mogelijk komen met dat filmpje. Meestal doe ik wel wat rustiger, zoals in Nova Prospekt buiten op de binnenplaats. Gewoon iedereen neerhalen met de crossbow, en toen mijn ammo daarvan op was iedereen met de revolver door z'n hoofd knallen. (Was nog best lastig, zo vanaf dat stukje waar ik uit de rioolpijp kwam naar de verste tower. Ik doe meestal erg zuinig aan met mijn ammo, als ik ook maar iets verspil, dan load ik weer mijn laatste savegame...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:48:
rechtermuisknop > connect

of als je alleen een IP-adres hebt:

console (~) > connect ip adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:35:
[...]

Waar heb je dat gehoord dan?
Dat zou nl. gelijk mijn 'probleem' oplossen'..... ;)

Maar goed, tot nu toe zijn de reacties op mijn eerste vraag (Is het mogelijk om zonder STEAM Acc. HL1:Source te spelen?) "waarom zou je?" & "Volgens mij is het niet de bedoeling, niet mogelijk, en niet nodig.." ......

Het lijkt dus niet mogelijk. Betekent dat ik gedwongen wordt om een andere versie van HL2 te kopen? Of bij STEAM HL1:Source aan te schaffen?
Kortom; Niet prettig en IMHO een duur grapje.
Gehoord op een CSS server, maar denk dat het een bug was, waren ook mensen die HL2 simpelweg hebben gedownload van Steam zonder het te kopen...

Enne, enige manier om HL:S te krijgen is Silver of Gold Packet kopen, en ja je hebt er Internet nodig en een (nieuwe) steam account, je kan namelijk maar 1 HL2 packet per username registeren.... Als je dus later bedenkt dat je toch liever Silver/Gold had wordt dat dus een nieuwe username...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
LifeTecH schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:37:
[...]

rechtermuisknop > connect

of als je alleen een IP-adres hebt:

console (~) > connect ip adres
Dat kan ook via Favorites > rechter muis > add server by IP (uit mn hoofd) > IP toevoegen > tadaa.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Mgc schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:06:
[...]
je kan namelijk maar 1 HL2 packet per username registeren.... Als je dus later bedenkt dat je toch liever Silver/Gold had wordt dat dus een nieuwe username...
Weet je dat zeker ?
Is het niet zo dat als je eerst bronze had en daarna silver koopt, je bronze versie geupgraded wordt naar silver ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Xymox schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:28:
[...]

Weet je dat zeker ?
Is het niet zo dat als je eerst bronze had en daarna silver koopt, je bronze versie geupgraded wordt naar silver ?
Ja het wordt gewoon geupdate. Je hoeft dan ook niet te betalen voor wat je al hebt, dus enkel het verschil (volgens mij).

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 05-01-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
vind het maar belachelijk.
je hebt jaren geleden (beetje overdreven) Halflife 1 gekocht. nu koop je Halflife 2 (Bronze), maar Halflife 1 source mag je dan niet eens spelen.

vind t beetje uitmelkerij, maar das dan weer een krenterige mening.

maarja, ze gaan dat nu waarschijnlijk echt niet meer terug draaien, met al die silver en Gold edities in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Xymox schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:28:
[...]

Weet je dat zeker ?
ja dat weet ik zeker, 1 hl2 packet per account

Edit:
Klik maar eens op Browse Games, dan op de Package Offer tab, staat rechts onder

[ Voor 13% gewijzigd door Mag op 05-01-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het tog wel duidelijk is zow:
Thank you!
You have already purchased Half-Life 2 on Steam. At present, only one HL2 offer may be purchased per Steam account.
Staat er zo als je op browse games klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
spoiler:
whaaaaaaaa, ik wordt bijna geplet door die, um wat zijn het eigenlijk? ik kom net uit nova prospekt, en wanneer ik tussen die zwarte dingen door loop wordt ik geplet. het lijkt wel een beetje op de scene uit halflife 1 wanneer je tussen die dingen wordt geplet. en nu? waar moet ik eruit? ik had nog wat mooie ammo verzamelt, zoals van die verdampers op de alternate fire van de pulse rifle. waar kan ik dat dan het beste heen schieten?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
BMRS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:42:
spoiler:
whaaaaaaaa, ik wordt bijna geplet door die, um wat zijn het eigenlijk? ik kom net uit nova prospekt, en wanneer ik tussen die zwarte dingen door loop wordt ik geplet. het lijkt wel een beetje op de scene uit halflife 1 wanneer je tussen die dingen wordt geplet. en nu? waar moet ik eruit? ik had nog wat mooie ammo verzamelt, zoals van die verdampers op de alternate fire van de pulse rifle. waar kan ik dat dan het beste heen schieten?
spoiler:
Zoek eens op hoogoogte de linkerkant van die 'gang' af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
jelleeee schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:56:
[...]

spoiler:
Zoek eens op hoogoogte de linkerkant van die 'gang' af :)
ow, okee

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

dat zijn combine wall's, vond ik een van de vettere gedeeltes van hl2 :9

http://vulcanus.its.tudel...richard/pic/hl2_dinge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ja ik heb ze vaker gezien, wat is het precies dan?
Dacht eerder aan van die scene's met vuilstortplaatsen waar dan opeens de muren op je afkomen en je pletten (andere games) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Um, ik zit weer vast. :D Maar volgens mij zit er een fout in of zo, ik heb wel de legale versie.

spoiler:
Ik zit nu in een (gevangenis)hokje iets verder dan waar Alyx me weer heeft verlaten, en ik kan er niet uit. Aan de andere kant blokkeert Alyx de deur, dus daar kan ik ook niet door. Ze zat eerst ook al in de lucht te typen, en haar vader kon haar door de deur heen zien.

Voor screenshots kijk hier: http://www.xs4all.nl/~zee...ers/hl2screenshot/prison/

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Als je net uit het treinstation komt dan staan er toch 2 combine poortjes.
Als je dan later terugkomt op die plek dan zie je dat een paar van die rebellen die een beeldscherm (met breen erop) van een pilaar aftrekken. Dan zijn die 2 poortje al helemaal "verzwolgen" door de stampers. Echt super goed bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Vanitas schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:29:
[...]

Als je net uit het treinstation komt dan staan er toch 2 combine poortjes.
Als je dan later terugkomt op die plek dan zie je dat een paar van die rebellen die een beeldscherm (met breen erop) van een pilaar aftrekken. Dan zijn die 2 poortje al helemaal "verzwolgen" door de stampers. Echt super goed bedacht.
Dus die combine walls die vernietigen eigenlijk alles. Verder vindt ik dat van die mensen in die cocons wel een beetje lijken op de sci-fi serie 'V', maar die was maar een kort tijdje op tv.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

spoiler:
Dat is in HL1 zo, dan word je door die soldaten in een vuilplet machine gegooit waar je uit moet zien te klimmen. ;)

die 2 combine wall's tegenover elkaar beginnen naar elkaar te schuiven ed zodra je ertussendoor loopt :o

Om ertussenuit te geraken moet je ook nog es naar je physcannon switchen om een kist voor een verhoogde uitgang te krijgen om eruit te kunnen, tijdens dat voel je je best fucked up tussen die 2 muren in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
BMRS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:27:
Um, ik zit weer vast. :D Maar volgens mij zit er een fout in of zo, ik heb wel de legale versie.

spoiler:
Ik zit nu in een (gevangenis)hokje iets verder dan waar Alyx me weer heeft verlaten, en ik kan er niet uit. Aan de andere kant blokkeert Alyx de deur, dus daar kan ik ook niet door. Ze zat eerst ook al in de lucht te typen, en haar vader kon haar door de deur heen zien.

Voor screenshots kijk hier: http://www.xs4all.nl/~zee...ers/hl2screenshot/prison/
Ik wil ook wel noclip gebruiken, maar hoe moet je je console dan aanzetten? Liever geen oude savegame vanwege de ammo die ik vergaart heb.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Oke, ik heb ook maar een filmpje online gezet. Op het begin zie je Alyx voor de deur staan en ze wil niet weg. Ik denk dat in dat gedeelte waar het filmpje eindigt, dat ik daar er ook uit moet, maar hoe doen jullie dat?

http://www.xs4all.nl/~zee...hot/prison/hl2zitvast.avi

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

BMRS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:42:
Oke, ik heb ook maar een filmpje online gezet. Op het begin zie je Alyx voor de deur staan en ze wil niet weg. Ik denk dat in dat gedeelte waar het filmpje eindigt, dat ik daar er ook uit moet, maar hoe doen jullie dat?

http://www.xs4all.nl/~zee...hot/prison/hl2zitvast.avi
Je hebt ergens een trigger gemist. Alyx hoort daar niet te staan. Ze heeft je tijdelijk verlaten als het goed is. Alyx hoort hier op het scherm te verschijnen en de deur voor je open te maken. Anders ff een vorige savegame laden.

[ Voor 7% gewijzigd door CNS op 05-01-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
CNS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:23:
[...]

Je hebt ergens een trigger gemist. Alyx hoort daar niet te staan. Ze heeft je tijdelijk verlaten als het goed is. Alyx hoort hier op het scherm te verschijnen en de deur voor je open te maken. Anders ff een vorige savegame laden.
Ok. Ik vond het al zo gek. Zou noclip en teruggaan ook werken? En volgens mij werkt 'sv_cheats 1' niet als ik dat in de console intyp (zonder haakjes).

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Ik heb hem nu net uigespeelt :( Ik snap het einde alleen niet. Zou iemand mij die uit kunnen leggen? Met spoilers uiterraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dekay schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:24:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Ik heb hem nu net uigespeelt :( Ik snap het einde alleen niet. Zou iemand mij die uit kunnen leggen? Met spoilers uiterraard
hmmz... anders blader je een paar pagina's terug.. dit is in de afgelopen 2 topics pas 4 keer besproken geloof ik :P
er is niemand die precies weet WTF er aan de hand is :P
Hier wat meer info over het hele verhaal

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Thanks voor de link.. Snap er nog steeds niet zo veel van :P. Echt zonde dat ik hem heb uitgespeelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dekay schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:38:
Thanks voor de link.. Snap er nog steeds niet zo veel van :P. Echt zonde dat ik hem heb uitgespeelt :(
tja, zo zitten wel meer van ons :P

ik snap ook nog geen hol van wat er nou precies gebeurt :P
maargoed.. t blijft een meesterlijk spel.. k wacht met smart op deel 3 :Y)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Me too!

Gabe Newell revealed that they are planning to develop Half-Life 3 with Half-Life 2 female NPC Alyx as a playable character :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dekay schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:07:
Me too!

Gabe Newell revealed that they are planning to develop Half-Life 3 with Half-Life 2 female NPC Alyx as a playable character :D
Ik zie het alweer helemaal voor me. Eerst Alyx speelbaar in HL3 (imho een slecht idee want HL speel je met Gordon en met niemand anders, Opposing Force e.d. vond ik dan ook zwaar ruk). Daarna een spin-off game waarin Alyx de hoofdrol speelt en waarin de geschiedenis van Alyx' vader nader bekeken wordt en je misschien wel met hem kan spelen.

:/

Niet leuk ls je het mij vraagt. Why change a winning concept?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 13-09 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

Me too!

dit lijkt mij juist wel vet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ik wil zooooooooooo graag Half-Life 3... Hopen dat ie deze E3 aangekondigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook niet goed waarom je ineens als een ander character zou spelen. Half-Life draaide er net om dat je nooit je rol als Gordon Freeman verliet en alles vanuit zijn ogen beleefde. Ik vond dit Opposing Force en Blue Shift dan ook jammer (al waren ze best te genieten).

Het zou imo veel cooler zijn dat je echt gedurende de hele verhaallijn in dat lichaam van Gordon bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:49
Laat er eerst maar eens wat vette mods komen voor HL2 en HL3 over een jaartje of 2/3 Kunnen we dan gelijk weer een nieuwe pc aanschaffen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het half life wereldje is gewoon te gek, of ik daar nou in speel als gordon, als een resistance fighter, als een combine of als alyx of noem het maar op. Boeie! die sfeer is gewoon geweldig! Geniaal concept.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Ik zag gister avond op Steam dat ik Oposing Force gratis kon downloaden :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
FoggyFreek schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:37:
Het half life wereldje is gewoon te gek, of ik daar nou in speel als gordon, als een resistance fighter, als een combine of als alyx of noem het maar op. Boeie! die sfeer is gewoon geweldig! Geniaal concept.
Precies!! Je ziet jezelf toch nooit, dus wat maakt het uit dat je niet gordon bent. OF is ook super goed. Maakt mij niks uit als je niet, de hele tijd, met Gordon speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Me too!

Op zich wel logisch natuurlijk.
Gordon zit nog in die "timeshift/teleport" (na HL1)
spoiler:
En na HL2

Misschien speelt HL3 zich tussen HL1 en 2 af?

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 06-01-2005 16:24 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:35:
[...]

Gordon zit nog in die "timeshift/teleport"

jeetje....dan begint t wel op Star Wars te lijken dan 8)7

Of als G-man spelen lijkt me ook gaaf....zombies mollen met je koffertje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
[...]
Gordon zit nog in die *dinges*
Ehm, spoiler? Ik weet het niet, want ik heb het nog niet uitgespeeld.. Zou niet zo leuk zijn als het wel zo is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gordon zit nog in die "timeshift/teleport"

Of misschien gaat HL3 wel verder met Alyx vanaf het moment van uitspelen HL2,
weet iedereen tenminste ook wat er daarna allemaal nog gebeurt! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:03:
[...]

Of misschien gaat HL3 wel verder met Alyx vanaf het moment van uitspelen HL2,
weet iedereen tenminste ook wat er daarna allemaal nog gebeurt! B)
dat zou ik opzich wel vet vinden... vanaf die explsie verder spelen :)
en opzoek naar gordon ofzo :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
HL3 wordt echt niet als Alyx speelbaar :{
Een mod op HL2 waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:15

Polycom

Poes van goud

Xrenity schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:33:
HL3 wordt echt niet als Alyx speelbaar :{
Een mod op HL2 waarschijnlijk wel.
Hoe weet je dat, luister je valve 24/7 af ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou pas gaaf zijn om gordon tegen te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Pu_Dy schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:44:
[...]

Hoe weet je dat, luister je valve 24/7 af ofzo?
spoiler:
speel eerst het spel uit, en dan weet je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:54:
Het zou pas gaaf zijn om gordon tegen te komen :D
Opposing Force niet gespeeld?
DeRCT13 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:23:
[...]

spoiler:
spoiler:
Das wel knap van je, ik weet het niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Vanitas op 06-01-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik krijg een error als ik op load game wil drukken :'(
hier een plaatje ervan:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/fannap/Timon/hl2fout1.JPG
wat is dit en is dit gevaarlijk???
de pc opnieuw opstarten helpt niet

[ Voor 6% gewijzigd door Rynji op 06-01-2005 16:47 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

STIMPPYYY schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:24:
Laat er eerst maar eens wat vette mods komen voor HL2 en HL3 over een jaartje of 2/3 Kunnen we dan gelijk weer een nieuwe pc aanschaffen :Y)
Vetste mod voor HL was CS en, zoals je zelf ongetwijfeld weet, zit CSS bij HL2 dus wachten op vette mods hoeft niet want de vetste is al uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:15

Polycom

Poes van goud

DeRCT13 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:23:
[...]

spoiler:
heb ik ook nog niet gedaan :Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
T!m0n schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:46:
hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
Heb je wel internetconnectie? Steam moet perse naar huis bellen, en je kan niet offline spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Vanitas schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:32:
[...]

Opposing Force niet gespeeld?

[...]

spoiler:
Das wel knap van je, ik weet het niet.
hmm..tjah, ik zeg alleen maar wat ik de afgelopen tijd op de forums heb gelezen. als het incorrect is, klopt dat wel, want ik ben nog maar in City 17.

edit: dubbelpost.. sorry, niet gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door DeRCT13 op 06-01-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

DeRCT13 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:17:
[...]

Heb je wel internetconnectie? Steam moet perse naar huis bellen, en je kan niet offline spelen..
er staat dat de verbinding 'verloren' is, zal dus wel een brakke verbinding hebben door veel downloads of de steam servers zitten beetje vol... straks gewoon nog eens proberen of je download progsels uitzetten..

[offtopic]
werkt bij mij ook altijd stuk beter :Y) met downlaod progsels ping van 300, zonder progsels een ping van 20 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 06-01-2005 17:34 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Is die ping niet voor online en er staat geen download progsel aan en counter strike (niet source) en half life1 doen het wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Eergisteren (geloof ik) Half-Life 2 uitgespeeld, en ik moet zeggen: wat een fantastische game! De gameplay vind ik erg goed, en zeker in
spoiler:
City 17 met de Striders

is de sfeer erg goed. De stukjes in de voertuigen vond ik wat minder eigenlijk, maar gelukkig kwam Ravenholm tussendoor wat een fantastisch level is.

Volgens mij is Half-Life 2 de eerste PC game ooit die ik uitgespeeld heb trouwens :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

T!m0n schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:26:
Is die ping niet voor online en er staat geen download progsel aan en counter strike (niet source) en half life1 doen het wel gewoon
ping is idd voor onkine ja, maar even ter illustratie dat downloads je internet verbinding ook verneuken :P

maar als HL1 en CSS het wel doen dan zal het niet de server van STEAM of je verbinding zijn denk ik... :?
krijg je nu nog die fout?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
het werkt pas als je een andere wallpaper neemt, die is lelijk :P

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Maegrim schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:37:
[...]

tuurlijk geloof het zelf
trouwens ik heb die wallpaper zelf gemaakt in 3dsmax hoor en er is al een betere maar nu niet te veel offtopic gaan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maegrim schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:37:
[...]

hehe, denk niet dat dat veel zal helpen, hoewel k je wel gelijk geef ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
hoe moet het nu met die fout nu kan ik niet meer half life² doen en nu verveel ik me de pleures ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

hier een plaatje ervan:
[afbeelding]
Probeer Steam eens in de offline mode te starten (door de internet connectie eruit te gooien)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
dat werkt maar 2 weken tho, daarna moet je steam weer connecten zodat het offline weer werkt (klotesysteem >_<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Eens ff bekijken.. welke codecs heb ik ervoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Echt meesterlijk wat sommige mensen met die Gary's Mod doen... :D

Zie plaatjes iets verderop, deeplinken mag niet ofzo... :P

Op deze site staan nog veel meer creaties!

[ Voor 38% gewijzigd door Chi3F op 07-01-2005 11:02 ]

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Ehm, moet je deel 1 gespeeld hebben om dit grappig te vinden :?
Ik vind er namelijk helemaal niets grappigs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

SchietSchijf schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:10:

neeeeeeeeeeeej the horror !!! :'( :'( :'(

Half-Life = gast met brandkraan!! En dat geluidje :9 Ben meteen in de mood!!!! _o_

edit: en dan nog, zo lang duurt dat tognie :P

Vind liever een fix voor dat "loading" en dan 15 sec w88! :X

[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-01-2005 22:00 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
MPmad schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:59:
[...]

Ehm, moet je deel 1 gespeeld hebben om dit grappig te vinden :?
Ik vind er namelijk helemaal niets grappigs aan.
Nee, deel 1 is gewoon een beetje raar...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
DeRCT13 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:39:
Eens ff bekijken.. welke codecs heb ik ervoor nodig?
Um, volgens mij is het divx + mp3.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

ing._Buttje schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:59:
[...]

neeeeeeeeeeeej the horror !!! :'( :'( :'(

Half-Life = gast met brandkraan!! En dat geluidje :9 Ben meteen in de mood!!!! _o_

edit: en dan nog, zo lang duurt dat tognie :P

Vind liever een fix voor dat "loading" en dan 15 sec w88! :X
Of je gaat gewoon naar de properties van hl-2 en dan launchoptions en je add -novideo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

tja... :/ k weet nie, maar k snap de humor er nie echt achter :/
Chi3F schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:50:

whaha, die op die site zijn echt vet! :D
die combine op die fiets!! :D :D :D

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/HL2/gary/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.com/GoT/HL2/gary//7.jpg

[edit]
okay, nu snap ik wrm je barney pics postte :D
zal ff mirrors maken :P

[edit 2]
okay, mirrors gemaakt :P
ff voor de duidelijkheid: bovenstaande zijn de zelfde pics als /me Chi3F probeerde te posten

[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 06-01-2005 22:43 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Afbeeldingslocatie: http://www.dslreports.com/r0/download/741793~799bad5a3b514f096e69bbc4a7896cd9/3.jpg

LOL! :7

Hoe krijgen zij zoiets toch voor elkaar? Ze gaan toch niet uren besteden aan het opzetten van het bed om Alyx er zo perfect op te krijgen (Stukje voor stukje dus).
Kortom, wat doet die ''Gary Mod'' precies, want als ik deze screen bekijk lijkt hij sprekend op de zo geheten ''JK Mod''.
Ik heb mij eigen wel kapot gelachen, meesterlijk gewoon _/-\o_

Edit: Reactie op Dutchmega : Er staan inderdaad op elke pagina plaatjes....deze vondt ik ook wel leuk: klik

[ Voor 37% gewijzigd door Yonix op 06-01-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chi3F schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:50:
Op alle pagina's staan plaatjes, echt zeer vet :D

http://www.dslreports.com...f10478fd898d27c05/lol.JPG
Wat zijn we weer volwassen (niet dat ik dat wil zijn :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Spike_wolf schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:34:
[...]

die professor praat eerst kei raar door de use key heel vaak te gebruiken dan ga ik die zombie door z'n kop knallen, en dan kom ik terug duikt die professor voor mij weg

rare vorm van humor he
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

[edit]

[edit 2]
ff voor de duidelijkheid: bovenstaande zijn de zelfde pics als /me Chi3F probeerde te posten

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

[CSC]Outlaw schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:33:
[...]

Of je gaat gewoon naar de properties van hl-2 en dan launchoptions en je add -novideo 8)7
... of misschien bedoel ik het in-game loading wat je om de haverklap voor je neus gesmeten krijgt 8)7

[afbeelding]
[afbeelding]
[/s]
vééét !!! :D

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Afbeeldingslocatie: http://www.css-maps.de/potw/potw-gross.jpg
hehe, lol! :D

Anyways, ik ben sinds kort admin geworden op de nr. 1 nld CSS server. Ik wilde daar natuurlijk mijn steentje bijdragen en heb al heleboel toffe custom maps voor ze gevonden (meeste custom maps tot nu toe zijn crap.) Verder is onze huidige admin plugin heel gaar, weinig commands en heel buggy, dus ik zocht een nieuwe maar kan hem echt niet vinden... Weet iemand waar ik goede admin-dingen kan downloaden voor een CSS server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

ing._Buttje schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:50:
[...]

... of misschien bedoel ik het in-game loading wat je om de haverklap voor je neus gesmeten krijgt 8)7
Mijn reactie was eigenlijk gericht op de post die jij gequote had van die zeer omslachtige manier om het intro filmpje weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ah dattuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
uhmmm 3 paars/roze beesten?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

[...]

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

[edit]

[edit 2]
Wat was er mis met mijn post dan, de plaatjes in mijn post doen het toch gewoon, of ben ik nou gek? :?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
What's with al die roze beesten? No hot linking ofzo? of snap ik de grap nie? :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal er wel mee te maken hebben dat die roze dino ook Barney heet, maar voor de rest mis ik de humor ook ervan :Z
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.