Lees is wat naar boven...PelicanPete schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:23:
What's with al die roze beesten? No hot linking ofzo? of snap ik de grap nie?![]()
Deeplinken mag niet
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lees is wat naar boven...PelicanPete schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:23:
What's with al die roze beesten? No hot linking ofzo? of snap ik de grap nie?![]()
als je direct naar die plaatjes linkt krijg je inplaats van het plaatje een plaatje van die roze k*t dino Barney te zien.... vandaar....Chi3F schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:47:
[...]
Wat was er mis met mijn post dan, de plaatjes in mijn post doen het toch gewoon, of ben ik nou gek?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Die dino heet Gary, en de mod heet ook Gary. Maar als je mag de plaatjes niet hotlinken. Daarom komt er een dino in beeld bij jou.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:49:
Zal er wel mee te maken hebben dat die roze dino ook Barney heet, maar voor de rest mis ik de humor ook ervan
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mgc schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:03:
[afbeelding]
hehe, lol!
Anyways, ik ben sinds kort admin geworden op de nr. 1 nld CSS server. Ik wilde daar natuurlijk mijn steentje bijdragen en heb al heleboel toffe custom maps voor ze gevonden (meeste custom maps tot nu toe zijn crap.) Verder is onze huidige admin plugin heel gaar, weinig commands en heel buggy, dus ik zocht een nieuwe maar kan hem echt niet vinden... Weet iemand waar ik goede admin-dingen kan downloaden voor een CSS server?
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:49:
Zal er wel mee te maken hebben dat die roze dino ook Barney heet, maar voor de rest mis ik de humor ook ervan
RefreshM1lamb3r schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:27:
uhmmm 3 paars/roze beesten?
Begin maar eens te vertellen waar je vast zit en ik denk dat je bedoelt dat je screenshot wilt hosten? (tip: imageshack)DeRCT13 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:56:
hey dudes, kzit vast.. maar zou iemand mn save kunnen hosten?
email is derct13 (at) gmail.com..
Anoniem: 103538
Hoe kom je op die map terecht? Als ik 'new game' doe in Garry's mod kom ik op een heel andere map terecht.Yonix schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:14:
Ik heb net even lopen expirimenteren met die ''Garry Mod'' en dat is echt grappig en het werkt ook allemaal simpel.
Hier 2 voorbeeldjes van wat ik tot nu toe in elkaar heb kunnen knutselen:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Lijkt een beetje op die in het forum staan (Van de Garry mod), maar ik vondt hem gewoon leuk![]()
Ik ga weer snel verder knutselen, maar 't is wel een toffe mod!
Dat is een buildingblocks level, die hoort niet bij de mod.Anoniem: 103538 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:21:
[...]
Hoe kom je op die map terecht? Als ik 'new game' doe in Garry's mod kom ik op een heel andere map terecht.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 07-01-2005 15:27 ]
ch_createairboatYonix schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:25:
Heb nog even zitten expirimenteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze mod is echt fantastisch en ik gebruik liever het level Buildingblocks, 't is groter en overzichtelijker, maar in die van ''Garry'' heb je wel de Hoovercraft en Buggy tot je beschikking
Anoniem: 77587
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik vindt hem ook wel om te lachenLiToKi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:23:
Flauw, maar ik kon er om lachen
"Geez...this guy really gets around doesn't he?"
whahhahahaha -Boink!!...LiToKi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:23:
Humankind… be both.
Verwijderd
Anoniem: 124839
Oppermachtige wannab33, heeft u ook een screenshot tot uwer beschikking?Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:10:
Vraag over het ALLEReinde..
spoiler:Ik zit nu helemaal bij 't einde, Dark Energy. Nu heb ik alleen geen idee wat ik moet doen. Ik krijg die bel niet stuk waar die kerel inzit en tja ik heb geen idee wat ik dan moet doen, heb alles al geprobeerd voor mijn gevoel... iemand n ideetje?
[edit]Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:10:
Vraag over het ALLEReinde..
spoiler:Ik zit nu helemaal bij 't einde, Dark Energy. Nu heb ik alleen geen idee wat ik moet doen. Ik krijg die bel niet stuk waar die kerel inzit en tja ik heb geen idee wat ik dan moet doen, heb alles al geprobeerd voor mijn gevoel... iemand n ideetje?
[ Voor 38% gewijzigd door Spike_wolf op 08-01-2005 14:49 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Wat doet hij daar dan?LiToKi schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:23:
[ Voor 17% gewijzigd door Steephh op 08-01-2005 15:17 ]
_@/'
je bent dus al wel op het puntVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:56:
Ik heb alle soldiers gehad zeg maar, sta nu op de hoogste riggel bij dat centrale blok, waar die dark energy word opgewekt. Die dokter zit in die bel want die gaat naar een parallel universum en daar moet je 'm tegen stoppen...
Nu dus geen idee wat ik moet doen..
Humankind… be both.
Hm, ik denk dat ik dat poppetje van harry potter eens in hl2 zet of zo.
_@/'
tja, dat is dan weer helemaal NIET grappigBMRS schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:18:
[...]
Hm, ik denk dat ik dat poppetje van harry potter eens in hl2 zet of zo.
Humankind… be both.
Triest. HL2 is nog maar net uit, de modcommunity moet op gang komen, en jij begint al te hypen over HL3...TMC schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:46:
Ik wil zooooooooooo graag Half-Life 3... Hopen dat ie deze E3 aangekondigd wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 08-01-2005 16:33 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:56:
Ik heb alle soldiers gehad zeg maar, sta nu op de hoogste riggel bij dat centrale blok, waar die dark energy word opgewekt. Die dokter zit in die bel want die gaat naar een parallel universum en daar moet je 'm tegen stoppen...
Nu dus geen idee wat ik moet doen..
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 08-01-2005 17:31 ]
heb je een screenie? k kan t plaatje me zo niet 1-2-3 voor de geest halen.. maar sowiezoo een granaat naar die turrets gooien helpt meestal welkokorico schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:49:
ok, ik zit vast in de level nova prospekt:
spoiler:In de level nova prospekt kom je op een bepaald moment in een ruimte met twee machinegeweren op staanders. Je kan er niet bij aangezien er een shield voor staat.
Ik vind wel een verluchtingsruimte maar daar zit een hele grote ventilator in waar ik niet door kan gaan.
Hoe kan ik ventilator - shield uitzetten?
Iemand een oplossing?
btw, Half life 2 is megavet!! Veel beter dan doom 3
Humankind… be both.
kokorico schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:49:
spoiler:In de level nova prospekt kom je op een bepaald moment in een ruimte met twee machinegeweren op staanders. Je kan er niet bij aangezien er een shield voor staat.
Ik vind wel een verluchtingsruimte maar daar zit een hele grote ventilator in waar ik niet door kan gaan.
Iemand een oplossing?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
kokorico schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:49:
Iemand een oplossing?
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 08-01-2005 21:55 ]
oh das waar ja... k had er toen een baksteen tussen gestopt waardoor die kaduuk gingYonix schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:54:
[...]
spoiler:Moet je niet iets in de richting van de Ventilator gooien waardoor hij vast bleef zitten en jij erdoor kan?
Edit: Ja dus
Humankind… be both.
Dat is echt een briljant stuk. Super goede toepassing van de physics.Spike_wolf schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:56:
[...]
oh das waar ja... k had er toen een baksteen tussen gestopt waardoor die kaduuk ging
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
haha had ik eerst ook geprobeerd met de plank alleen bij mij brak die en werd ik er mee om de oren gemept, ook plezierig.Spike_wolf schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:56:
[...]
oh das waar ja... k had er toen een baksteen tussen gestopt waardoor die kaduuk ging
Gold / Silver / Bronze geldt alleen voor Steam packages (als je het dus via Steam ophaalt). In de winkel kun je of de 'gewone' HL2 kopen (met natuurlijk HL2, CSS en HL2DM) voor rond de 60 euro en de Collecters Edition met allerlei extra'sDark Master schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:30:
Ik ga het spel ook maar kopen denk ik dan maar aangezien het er wel grappig uitzag, de demo dan.
Maar die editie in de winkels Bij free record shop enz van 60 euro is dat de Silver editie of de Bronz?
Ik wil gewoon verder spelen, wil weten hoe het verhaal verder gaat.stefijn schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:29:
[...]
Triest. HL2 is nog maar net uit, de modcommunity moet op gang komen, en jij begint al te hypen over HL3...nooit tevreden
Moet je wel weten dat de Collectors Edition de moeite niet waard is volgens heel wat mensen die hem gekocht hebben. Veel te weinig extra's namelijk, behalve de t-shirt zit er enkel een boekje in met slechts een fractie van wat je in de echte Prima Guide kan vinden. Oja, en HL1: Source krijg je er ook bij.jelleeee schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:28:
[...]
Gold / Silver / Bronze geldt alleen voor Steam packages (als je het dus via Steam ophaalt). In de winkel kun je of de 'gewone' HL2 kopen (met natuurlijk HL2, CSS en HL2DM) voor rond de 60 euro en de Collecters Edition met allerlei extra'svoor rond de 75 euro (dacht ik?)
[ Voor 11% gewijzigd door Dark Master op 10-01-2005 18:25 ]
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Anoniem: 89184
Wat de Engelsen/Amerikanen "tin" noemen, heet in goed Nederlands: blik. En van dat materiaal is het dus ook gemaakt.SchietSchijf schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:36:
Trouwens nog een vraagje: is die tinnen box echt van tin? heb weinig zin om daar met een aansteker/soldeerbout achter te moeten komen
Ik zat te denken aan iets met die modeditor waarmee je allemaal leuke screenshots kan maken, en daar dan hp in te verwerken. Gewoon dat ie gordon helpt en de combines betovert of zow.Spike_wolf schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:27:
[...]
tja, dat is dan weer helemaal NIET grappighehe... tenzij je het op een hele grappige manier weet te verwerken maar k betwijfel het
en je hebt idd alleen in t laatste leven een suit van 200
_@/'
Waar haal je die vandaan? Ik kon hem niet vinden met google..Anoniem: 89184 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:15:
Whoa, ik speelde zojuist Garry's mod!![]()
Wat een waanzinnige mod zeg met die uberphysics!
Je kan natuurlijk ook zoeken op GoT.Syntagma schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:14:
[...]
Waar haal je die vandaan? Ik kon hem niet vinden met google..
https://www.strava.com/athletes/10490675
[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 11-01-2005 15:41 ]
Anoniem: 133832
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 133832 op 11-01-2005 16:29 ]
Anoniem: 133832
ja !!Maegrim schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:37:
je kan bij new game, kiezen voor hetzelfde chapter
Zo, wat een goede update zeg.GoldieLox schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:45:
Er is een nieuwe patch gereleased die de stutter problemen zou moeten oplossen.... Ik ben benieuwd, de vorige patch bood voor mij geen verbetering in ieder geval. Als ik vanmiddag thuis ben zal ik het eens uitproberen...
http://www.steampowered.com/index.php?area=news
Anoniem: 111703
Anoniem: 89184
Idd zeer coole mod!, Speel het pas sinds enkele dagen!Anoniem: 111703 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:00:
Ik heb een erg leuke mod gevonden:
Garry's Mod
Ziehier wat zelfgemaakte pics:
[afbeelding]
G-man kijkt ondeugend
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Groepsfoto![]()
Eli Vance ziet z'n vrouw rotzooien met Barney:
[afbeelding]
LOL deze heb ik van een andere site:
http://img8.exs.cx/img8/7753/friends40gs.jpg
http://www.halflifesource....php?t=26742&page=2&pp=15
Maar je kan dus ook zelf voertuigen maken die kunnen rijden of vliegen (of allebij). Ziehier mijn pareltje genaamd Teh Beast >:):
[afbeelding]
Of natuurlijk Combine Soldiers martelen door ze aan een gas canister vast te nieten en de canister af te steken, erg grappig
Plezier gegarandeerd!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 11-01-2005 23:39 ]
_@/'
[ Voor 23% gewijzigd door Steephh op 12-01-2005 10:41 ]
_@/'
Maar natuurlijk kun je ook lezen dat het daar over V4 ging en we hier al bij V5 zijn aanbeland, maar dat geheel terzijdeMaegrim schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:05:
natuurlijk staan hier al tientallen posts over, 3 paginas terug
bedankt voor de spoilerBMRS schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:48:
Enne, waarom vermoord Dr. Breen 'the GMAN' niet?
BMRS schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:48:
spoiler:Enne, waarom vermoord Dr. Breen 'the GMAN' niet?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Xrenity schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:14:
spoiler:Komen Breen en de G-man elkaar tegen dan
Lijkt me niet o_0
_@/'
Dat is meer een kwestie van smaakpulleke schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:40:
Voor de mensen die vinden dat HL2 het beste spel is dat ze ooit gespeeld hebben:
Probeer the Chronicles of Riddick, escape from Butcher Bay maar eens te vinden. Deze is superieur aan HL2 en heeft volgens mij een 9.7 ofzo gekregen van Gamespot...
HL2 was super, Riddick is beter.
BMRS schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:53:
[...]
spoiler:Zijn ze nu vrienden of vijanden, en wie is the gman nu eigenlijk?
Xrenity schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:55:
[...]
spoiler:Volgens mij kennen ze elkaar niet, Kleiner iig de G-man niet, andersom misschien wel.
_@/'
Whaha... dat is juist z'n handelsmerk en de subtiliteit van het spel!als gordon nu eens wat meer zou praten, zou iedereen alles beter weten
Nee ok
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 12-01-2005 11:53 ]
BMRS schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:18:
[...]
spoiler:maar ik bedoel of de g-man en breen elkaar kennen, en waarom zou kleiner the gman niet kennen? als gordon nu eens wat meer zou praten, zou iedereen alles beter weten. is gordon dan zo een beetje de enige die the gman kent? en het kantoor waar je de eerste keer met die telepoort heen gaat waar dr. breen zit, is dat in die hele hoge toren?
[ Voor 3% gewijzigd door TMC op 12-01-2005 12:22 ]
TMC schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:21:
[...]
spoiler:Dat is in die citadel ja. Het kantoor ziet er toch precies zo uit als aan het eind van het spel...
_@/'
Kerel speel gewoon je ziet het vanzelf welBMRS schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:27:
[...]
spoiler:enne, kom ik ook nog in die hele hoge toren? want uh ik ben nog maar voor de tweede keer terug bij dr. kleiner. waar dog dus is en waar volgens mij citadel begint.
Oei, je hebt het spel nog niet utigespeeld zie ik. Nouja, je ziet het vanzelf.BMRS schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:27:
[...]
spoiler:enne, kom ik ook nog in die hele hoge toren? want uh ik ben nog maar voor de tweede keer terug bij dr. kleiner. waar dog dus is en waar volgens mij citadel begint.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Lol, die was allang bekend, en dies gewoon gephotoshopd...MrJ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:29:
Half Life 3 screenshot leaked!
http://img.photobucket.co...5/patch1313/HalfLife3.jpg
_@/'
Anoniem: 128940
duidelijk nep maarja dat is denk ik wel de toekomstMrJ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:29:
Half Life 3 screenshot leaked!
http://img.photobucket.co...5/patch1313/HalfLife3.jpg
Nou, eens nadenken, een gat in de grond. Naar beneden natuurlijk!DeRCT13 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:49:
Was al bekend.. maar hij blijft leuk
wat moet ik hier doen?
[afbeelding]
Anoniem: 103735
DeRCT13 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:49:
Was al bekend.. maar hij blijft leuk
wat moet ik hier doen?
[afbeelding]
niet geprobeerd eigenlijk hahaDersan schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:03:
hahaha, vet cewl, kon je hem er ook weer afpakken?
Yeah baby yeah.. (tip: vorige pagina)CNS schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:04:
[...]
spoiler:Naar beneden dat gat in en verder spelen
Anoniem: 98590
vet, hoe lang heb je daar wel neit over gedaan?Anoniem: 121963 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:31:
Ik ben ook eens met Garry's mod bezig geweest:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Anoniem: 121963
Ik denk dat ik er zo'n 2 a 3 uur mee bezig ben geweest. Posities zijn idd nog weleens lastig, maar als je eenmaal het bekken goed hebt staan is het over het algemeen redelijk snel te doen.Anoniem: 98590 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:44:
[...]
vet, hoe lang heb je daar wel neit over gedaan?ik krijg zelfs met veel moeite de ventjes nog niet in de posities die ik wil
Was ook een grapje.Anoniem: 128940 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:50:
[...]
duidelijk nep maarja dat is denk ik wel de toekomst
Godfather Bodybuilding topic reeks
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq