uit mn hoofd....nova prospekt?Spike_wolf schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:01:
help eens.. k probeer me al de hele dag te herrineren hoe dat level in de gevangenis ook alweer heet.... k kom er nie meer op![]()
![]()
Zo, uitgespeeld....
Ik heb er erg lang over gedaan, omdat ik niet zo heel lang achter elkaar speel. Afgelopen 2 dagen wel wat langer achter mekaar en dan gaat het wel hard... Ik ben enigszins teleurgesteld in de laatste paar levels, het is mijn indruk dat de eerste levels veel beter in elkaar zitten en leuker zijn om te spelen. Tegen het einde is het "kill de enemies en loop door". Ik vond "water hazard" en dat level met de buggy en "ravenholm" bijvoorbeeld veel leuker en mooier gemaakt dan nova prospekt en de laatste paar levels. Vooral het einde zelf vond ik zo zo....
Overall wel een goed spel hoor, zeker de aanschaf waard, CS:S en vooral HL2:DM zijn ook erg goed...
Edit: Ik bedacht mij net dat er helemaal niet zulke gave vijanden inzitten als in Hl1: Die vrouwelijke asassins met hun kruisbogen, zoiets.... alleen maar domme soldaatjes, die witte met een iets groter wapen...
Overall wel een goed spel hoor, zeker de aanschaf waard, CS:S en vooral HL2:DM zijn ook erg goed...
Edit: Ik bedacht mij net dat er helemaal niet zulke gave vijanden inzitten als in Hl1: Die vrouwelijke asassins met hun kruisbogen, zoiets.... alleen maar domme soldaatjes, die witte met een iets groter wapen...
[ Voor 16% gewijzigd door estorino op 30-12-2004 12:22 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Kan iemand uitleggen hoe je mods die zijn uitgekomen voor HL2 kan starten ?
Ik heb bijvoorbeeld StriderMod25 gedownload en geplaatst in
Steam\SteamApps\SourceMods
Als ik Steam start staat de mod inderdaad bij de Third Party games. Echter als ik 'm start dan krijg ik bij new game de levels van HalfLife2 te zien en na het starten krijg ik het trainstation level.
Dus ik doe iets fout. Wie weet het ?
/Edit
Ah, ik zie het...Het is niet een losse game, maar je kan met deze mod Striders besturen in HalfLife 2 levels.
Zijn er nog interessante mods te downloaden voor zover jullie weten ?
/Edit
Ik heb bijvoorbeeld StriderMod25 gedownload en geplaatst in
Steam\SteamApps\SourceMods
Als ik Steam start staat de mod inderdaad bij de Third Party games. Echter als ik 'm start dan krijg ik bij new game de levels van HalfLife2 te zien en na het starten krijg ik het trainstation level.
Dus ik doe iets fout. Wie weet het ?
/Edit
Ah, ik zie het...Het is niet een losse game, maar je kan met deze mod Striders besturen in HalfLife 2 levels.
Zijn er nog interessante mods te downloaden voor zover jullie weten ?
/Edit
[ Voor 18% gewijzigd door Xymox op 30-12-2004 15:49 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ja dat was het!!!!
thanks... kan m'n hoofd eindelijk rusten
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb de demo gedownload om eens te kijken hoe dit eruit zag en hoe het was. Ik hoorde iedereen erover alleen heb t budget niet om t te kopen.
Maargoed ik naar ati.com en daar de demo gedownload, 721mbtjes groot, redelijk lang staan downloaden. Geinstalleerd, start steam op, play Half Life 2 Demo. En dan gaat hij nog eens "updaten"....
En dit gaat met een kb of 5 per seconden, dus dat ging nog een paar uur duren 
weet iemand hoe ik dat updaten anders kan doen? Met een gewone installer of een andere server in steam instellen?

weet iemand hoe ik dat updaten anders kan doen? Met een gewone installer of een andere server in steam instellen?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Eindelijk tijd gehad om hem uit te spelen.
Conclusie: Geweldig spel maar wel veels te makkelijk!
Nooit zoals met halflife: tegen een overmacht aan marines met 7 Health, 3 pijltjes en één kogel in een pruts pistooltje.
Dit speelt meer als een film: De held overleefd het toch wel.
Maar wat een sfeer en graphics
edit: Op Hard idd
Nooit zoals met halflife: tegen een overmacht aan marines met 7 Health, 3 pijltjes en één kogel in een pruts pistooltje.
edit: Op Hard idd
[ Voor 4% gewijzigd door ToniBraxton op 30-12-2004 22:37 ]
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
probeer het dan eens op hard!ToniBraxton schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:19:
Eindelijk tijd gehad om hem uit te spelen.
Nooit zoals met halflife: tegen een overmacht aan marines met 7 Health, 3 pijltjes en één kogel in een pruts pistooltje.![]()
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Ik neem aan dat ie dat gedaan heeft anders zou het wel heel lomp van em zijn om te zeggen dat het te makkelijk was
nou ja sommige mensen hebben niet door dat je de moeilijkhijds graad kunt verandren bij "options"...Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:28:
[...]
Ik neem aan dat ie dat gedaan heeft anders zou het wel heel lomp van em zijn om te zeggen dat het te makkelijk was

als k dat gelijk had gezien had k gelijk op "hard" gespeeld
Humankind… be both.
Verwijderd
Als je Half-Life 2 zijn easy, normal, hard graden te simpel vindt, zet de damage-levels dan eens wat anders:
In het spel moeilijkheidsgraad 'hard' kiezen en in console de onderstaande SK_ waarden typen (of opnemen in een .cfg):
De waarden zoals die gebruikt worden bij de normale moeilijkheidsgraden:
Veel plezier
In het spel moeilijkheidsgraad 'hard' kiezen en in console de onderstaande SK_ waarden typen (of opnemen in een .cfg):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Moeilijker: sk_dmg_take_scale3 1.5 sk_dmg_inflict_scale3 0.5 Nog Moeilijker: sk_dmg_take_scale3 1.75 sk_dmg_inflict_scale3 0.25 Extreem moeilijk: sk_dmg_take_scale3 3.0 sk_dmg_inflict_scale3 0.25 Extreem simpel: sk_dmg_take_scale3 0.25 sk_dmg_inflict_scale3 3.0 |
De waarden zoals die gebruikt worden bij de normale moeilijkheidsgraden:
code:
De sk_dmg_take_scale3 is de schade die jij oploopt (kost je dus geen ammo), terwijl de sk_dmg_inflict_scale3 staat voor de schade die jij aan je tegenstanders kan toebrengen. Dat kost je dus wel meer ammo.1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| easy (scale1): sk_dmg_take_scale1 0.75 sk_dmg_inflict_scale1 1.25 normal (scale2): sk_dmg_take_scale2 1.00 sk_dmg_inflict_scale2 1.00 hard (scale3): sk_dmg_take_scale3 1.25 sk_dmg_inflict_scale3 0.75 |
Veel plezier
Iemand een id waarom dit is? . .
Als ik alle settings op recommended zet . . high, high, 4x AA, 8 x AF, reflect world, etc 1280x1024. Schokt het af en toe flink en gaat het geluid kraken. Je zou toch zeggen dat recommended aanbevolen is
Het gebeurd ook af en toe en dan is het ook onspeelbaar fps van 5 of zo . . .
Heb een 6800, p4 2,4 met giegje ram. Laatste forceware drivers en pc is net opnieuw geinstalleerd. Iemand id??
Als ik alle settings op recommended zet . . high, high, 4x AA, 8 x AF, reflect world, etc 1280x1024. Schokt het af en toe flink en gaat het geluid kraken. Je zou toch zeggen dat recommended aanbevolen is
Heb een 6800, p4 2,4 met giegje ram. Laatste forceware drivers en pc is net opnieuw geinstalleerd. Iemand id??
There is no art to find the minds construction in the face
Zoek ff in dit topic en je weet waarom....Muppet schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:21:
Als ik alle settings op recommended zet . . high, high, 4x AA, 8 x AF, reflect world, etc 1280x1024. Schokt het af en toe flink en gaat het geluid kraken. Je zou toch zeggen dat recommended aanbevolen isHet gebeurd ook af en toe en dan is het ook onspeelbaar fps van 5 of zo . . .
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Machtig dat HL2 Dm!ik speel het elke dag..en ik ken een paar truukjes :
bij het level
dm_lockdown :
1) Je kunt over het muurtje springen..waar de wc's aan vast zitten door simpel springen en bukken tegelijk ingedrukt te houden
2)achterin bij de wc's waar het vrij donker is ..ga je op zon wc staan..en dan met de grav..gun naar beneden richten en springen tegelijk ..zo kom je hier : ik liet het iemand zien en die deed het na..

3)via de kraan bij de wc's kun je op zon kabel komen, dat doe je zo :

spring op de kraan met bukken en springen tegelijk..en een beetje 'n aanloop.
als je daar bent spring je op dat hogere ding..en zo via dat ding op die kabel hier te zien :

en zo zit je op die kabel

zo zijn er wel meer..maar deze zijn het leukst
oja vraagje: wanneer komt er eens een update officiele levels enzo van half life 2 dm?
mijn nick is trouwens : nuuny
bij het level
dm_lockdown :
1) Je kunt over het muurtje springen..waar de wc's aan vast zitten door simpel springen en bukken tegelijk ingedrukt te houden
2)achterin bij de wc's waar het vrij donker is ..ga je op zon wc staan..en dan met de grav..gun naar beneden richten en springen tegelijk ..zo kom je hier : ik liet het iemand zien en die deed het na..

3)via de kraan bij de wc's kun je op zon kabel komen, dat doe je zo :

spring op de kraan met bukken en springen tegelijk..en een beetje 'n aanloop.
als je daar bent spring je op dat hogere ding..en zo via dat ding op die kabel hier te zien :

en zo zit je op die kabel

zo zijn er wel meer..maar deze zijn het leukst
oja vraagje: wanneer komt er eens een update officiele levels enzo van half life 2 dm?
mijn nick is trouwens : nuuny
[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 31-12-2004 12:56 ]
Wanneer weet ik niet, maar er is een update aangekondigd met nieuwe maps en volgens mij ook een nieuwe gameplay mode (CTF of misschien wel iets nieuws)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
God zeg geef me dan een zoekterm of zo weet je hoeveel pagina's dit topic is!!!vacuumcleaner schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:28:
[...]
Zoek ff in dit topic en je weet waarom....
whoei! best verslavend dit spel... had eigelijk nooit verwacht dat ik het toch zo leuk zou vinden...
maar wil even iets vragen/zeggen over een bepaald onderwerp in het spel...
die "hl2" tekens op de muur... maken die sommige dingen nou niet super _over_duidelijk?
ik vind het namelijk wel jammer dat die bijna overal zitten en de boel zo aardig verklappen
edit
owhja had nog een probleem... hij wil bij mij mn console niet openen... ~ werkt niet
nou kan ik die starshiptroopers map niet openen...
al gevonden... (damn feel stupid
)
maar wil even iets vragen/zeggen over een bepaald onderwerp in het spel...
die "hl2" tekens op de muur... maken die sommige dingen nou niet super _over_duidelijk?
ik vind het namelijk wel jammer dat die bijna overal zitten en de boel zo aardig verklappen
edit
owhja had nog een probleem... hij wil bij mij mn console niet openen... ~ werkt niet
nou kan ik die starshiptroopers map niet openen...
al gevonden... (damn feel stupid
[ Voor 26% gewijzigd door ixl85 op 31-12-2004 14:17 ]
Gebruik eens 'geluid kraken' ofzo. Denk anders ff na ofzo, er is al zo godsgruwelijk veel over geschreven. En als je 999posts/page doet heb je niet zoveel pagina's.Muppet schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 13:53:
[...]
God zeg geef me dan een zoekterm of zo weet je hoeveel pagina's dit topic is!!!
Valve raad aan AA uit te zetten en de resolutie te verlagen naar 1152x864 ofzo.. Heeft iets te maken met textures in en uitladen.Muppet schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:21:
Als ik alle settings op recommended zet . . high, high, 4x AA, 8 x AF, reflect world, etc 1280x1024. Schokt het af en toe flink en gaat het geluid kraken. Je zou toch zeggen dat recommended aanbevolen isHet gebeurd ook af en toe en dan is het ook onspeelbaar fps van 5 of zo . . .
Wat voor geluidskaart heb je?
-- Altijd blijven prutsen --
Ik heb sinds een paar dagen last, dat als ik heel erg geconcentreerd aant gamen ben.
Opeens het geluid blijft hangen, en het beeld...
Wat ongeveer 10-20sec duurd..en dan sjoef en ben je ergens waar je niet naar toe wilde.
Of dood natuurlijk..

Ik speel het op een P4 2.4ghz 512mb ram 9800XT met de omegadrivers.(4.12 beta)
En pas sinds 3 dagen last ervan..
Gebeurde me gister 4x in 1 war
Opeens het geluid blijft hangen, en het beeld...
Wat ongeveer 10-20sec duurd..en dan sjoef en ben je ergens waar je niet naar toe wilde.
Of dood natuurlijk..
Ik speel het op een P4 2.4ghz 512mb ram 9800XT met de omegadrivers.(4.12 beta)
En pas sinds 3 dagen last ervan..
Gebeurde me gister 4x in 1 war

Montego II Turtlebeach ding, ga zelf wel zoeken want is het eigenlijk stom ja om behulpzaam iemand te vinden. Maar je reso lager zetten op een 17" TFT is beetje zonde van de scherpte.FoggyFreek schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:03:
[...]
Valve raad aan AA uit te zetten en de resolutie te verlagen naar 1152x864 ofzo.. Heeft iets te maken met textures in en uitladen.
Wat voor geluidskaart heb je?
Maar ik ga zoeken op geluid kraken als ik soms 2 FPS hebt?? Ja klinkt logisch had ik zelf achter moeten komen natuurlijk

Verwijderd
Na een patch en een upgrade naar 1gb ram heb ik weinig last meer van haperingen. Alleen heb ik wel dat als een NPC tegen me praat, dan lopen er vaak 2 zinnen door elkaar heen.
Iemand enig idee wat daar aan te doen is?
Iemand enig idee wat daar aan te doen is?
Ik gok dat die 4xAA en 8xAF het em doen. Zet die eens uit en kijk eens of het beter gaat. Ik heb een 9800XT, 3200+ (geen A64) en 1GB DC Ram en een SB Audigy2 ZS en het draait als een tierelier. Geen haperingen ofzo in het beeld. (Heel soms wel in het geluid)Muppet schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:21:
Bij mij maakte defragmenteren een heel verschil, maar het blijft toch wel een beetje. Ik heb alles ook nog veel lager staan...Muppet schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:21:
Alsnog vind ik het vaag
ik ga wel ff stoeien met van alles. Pleur eerst die AA en AF wel uit. Alsnog stom dat recommended settings voor geen meter draaien.
Die plaatjes van half life zien er best stoer uit opzicht moet ik zeggen. Als je weet dat het ondertussen een spel uit het jaar kruik is.
Maar ik ga me eerst vanavond vol gooien en alvast fijn pasen allemaal
Die plaatjes van half life zien er best stoer uit opzicht moet ik zeggen. Als je weet dat het ondertussen een spel uit het jaar kruik is.
Maar ik ga me eerst vanavond vol gooien en alvast fijn pasen allemaal
Verwijderd
Toen ik zojuist Steam startte, werd Steam even voor 15 seconden geupdate, mischien zeer binnenkort een hl2/css source update? vac2?
Ziet er zeker mooi uit.
Enkel ziet de koevoet er wel erg gaar uit, waarom hebben ze de HD modellen van Blue shift niet gewoon gebruikt?
Hebben jullie dit al gezien dit al gezien??
[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 01-01-2005 23:51 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Hallo
ik weet niet of het al bekend is maar je kan bunnyhoppen in HL2 deathmatch
wisten jullie dit ?
of zijn me maat en ik de eerste ?
zo ja . dan heb ik wel een filmpje er van
we kregen wel leuke reacties op de servers
wisten jullie dit ?
Filmpje is wel leuk.ddajantje schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:53:
Hallo
wisten jullie dit ?
_@/'
na hier issi dan
www.exlamers.com/bunnyhoppenhl2.mpg (5.5 Mb)
komt nog wel meer...
[ Voor 3% gewijzigd door ddajantje op 02-01-2005 01:26 ]
dat doe ik al sinds het begin, het is niet uniek dat jullie zoiets doen hoorddajantje schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:53:
Hallo
wisten jullie dit ?
dat wou ik dus wetenRudyyy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:22:
[...]
dat doe ik al sinds het begin, het is niet uniek dat jullie zoiets doen hoor
dus dit was al bekend
het is gewoon strafe jumpenddajantje schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:29:
[...]
dat wou ik dus weten
dus dit was al bekend
ghe he, das mijn ontwerp...Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:18:
[...]
Hebben jullie dit al gezien dit al gezien??
Ben zelf nog druk bezig met hl2. Ben nu op vakantie in Nederland en vlieg vanavond terug naar huis... dus vanavond nog ff gamen!
...Make every cut count, even if it is one frame...
Roland for president!!Roland schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:59:
[...]
ghe he, das mijn ontwerp...
Ben zelf nog druk bezig met hl2. Ben nu op vakantie in Nederland en vlieg vanavond terug naar huis... dus vanavond nog ff gamen!
Waar woon je dan, dat je met het vliegtuig naar huis gaat??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb een vraagje over mijn systeem.
Ik heb al wat gezochd, maar ik kon niemand vinden die het spel op een vergelijkbaar systeem heeft getest.
Ik heb een
P4 2.4Ghz(533FSB)
1024MB pc 3200
Radeon 9500Pro
Gaat het spel een beetje vlot lopen op mijn systeem?
Edit: typo's
Ik heb al wat gezochd, maar ik kon niemand vinden die het spel op een vergelijkbaar systeem heeft getest.
Ik heb een
P4 2.4Ghz(533FSB)
1024MB pc 3200
Radeon 9500Pro
[ Voor 7% gewijzigd door Teun_2 op 02-01-2005 14:53 ]
Nee hoor.. Er staat nergens hier minimale systeemeisenZoutvat schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:53:
Ik heb een vraagje over mijn systeem.
Ik heb een
P4 2.4Ghz(533FSB)
1024MB pc 3200
Radeon 9500Pro

Springen, bukken terwijl je loopt/rentBMRS schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:36:
Maar hoe moet je nu bunnyhoppen? Is dat een cheat of zo?
De minimale systeemeisen zijn een dx7 videokaart. Mij ga je niet wijsmaken dat je met zo een systeem dat spel vlot kan draaien.Dutchmega schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:11:
[...]
Nee hoor.. Er staat nergens hier minimale systeemeisen(1 tip: Het draait ZELFS op mijn pc
)
[...]
Springen, bukken terwijl je loopt/rentHet wordt vaak gezien als cheaten ja
Hmmmmz
... net ff uit nieuwsgierigheid Half-Life 1: Source gespeeld ... eerst ff training
*gaap* .. en toen een nieuw spel gestart !!
DAMN!
.. meteen als ik weer in dat treintje zit, springt de vonk weer over
.. *kadoenkkadoenk* ... *welcome to the Black Mesa research centre* 
En dan komt Barney aangesjokt om je eruit te halen
Maar wat betreft de graphics .. de kleuren lijken een stuk feller .. de game is t.o.v. Half-Life2 een stuk lichter en t.o.v. DoomIII wordt je gewoon verblind!
Dat het water nu transparant is, met de physics van de Source is gewoon GRUWELIJK GAAF!!
Had je voorheen zo'n doffe texture, dan had je geen idee wat daaronder lag. Nu zag je gewoon een zooi tandwielen ronddraaien .. nu en dan werden de tanden zichtbaar! En je zag ergens anders van die beestjes onder water bewegen .. normaal moest je daarvoor eerst onder water! En ik had een zooi headcrabs afgemaakt en die zag je nu ook allemaal onder water liggen!!
Dit geeft een gehele nieuwe speelervaring!!!
En of dit nieuw is weet ik niet, maar je had dat level met die grote kratten aan een rail hangen en daaroverheen moest je dan naar de andere zijde jumpen ... maar die dingen gaan slingeren als je erop springt .. deden ze dat voorheen ook al?!
Werd bijna zeeziek!!
En verderop hing een takel aan een lange staalkabel .. en als je er tegenaan schiet, begint ie te zwieren en te zwaaien ... deed ie dat voorheen ook al ?!?!
Zo niet, dan is dit een leuke extra!
Maar als het voorheen óók al zó bewoog, dan nogmaals
voor Half-Life 1 !!! 
Ook die troopers die je verderop tegenkomt zijn vet lastig en duiken ook steeds goed weg!! Goeie AI !!
Ik weet nog wel dat ik het bijna niet meer hield als ik tegen die assasins vechten moest, die vrouwen(?) in het zwart, vliegensvlug en met night vision goggles op hun hoofd 
En geloof het of niet, het kostte me MINDER MOEITE om Half-Life 1 nu weer een uur te spelen, dan Half-Life 2 een halfuur ......... het betrekt me gewoon direct beter in de game ofzo
apart

DAMN!
Maar wat betreft de graphics .. de kleuren lijken een stuk feller .. de game is t.o.v. Half-Life2 een stuk lichter en t.o.v. DoomIII wordt je gewoon verblind!
Had je voorheen zo'n doffe texture, dan had je geen idee wat daaronder lag. Nu zag je gewoon een zooi tandwielen ronddraaien .. nu en dan werden de tanden zichtbaar! En je zag ergens anders van die beestjes onder water bewegen .. normaal moest je daarvoor eerst onder water! En ik had een zooi headcrabs afgemaakt en die zag je nu ook allemaal onder water liggen!!
Dit geeft een gehele nieuwe speelervaring!!!
En of dit nieuw is weet ik niet, maar je had dat level met die grote kratten aan een rail hangen en daaroverheen moest je dan naar de andere zijde jumpen ... maar die dingen gaan slingeren als je erop springt .. deden ze dat voorheen ook al?!
Zo niet, dan is dit een leuke extra!
Ook die troopers die je verderop tegenkomt zijn vet lastig en duiken ook steeds goed weg!! Goeie AI !!
En geloof het of niet, het kostte me MINDER MOEITE om Half-Life 1 nu weer een uur te spelen, dan Half-Life 2 een halfuur ......... het betrekt me gewoon direct beter in de game ofzo
apart
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Surface Tension = 1 van de coolste levels in een FPS ooit! Overigens vind ik die 3D skybox afbreuk doen aan de sfeer in het gedeelte dat zich langs de cliff afspeelt, maar niet veel mensen delen die mening
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Ik krijg een toepassingsfoutmelding bij HL2 en CS:S. Het gaat over deze fout:
De instructie op 0x2417b425 verwijst baar geheugen op 0x00bb9470. De kees od schrijfbewerking ("read") op het gehuegen is misluk.
Klik op OK om het programma te beeindigen.
Wie kan mij hier mee helpen?
De instructie op 0x2417b425 verwijst baar geheugen op 0x00bb9470. De kees od schrijfbewerking ("read") op het gehuegen is misluk.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 18:29 . Reden: Aandacht trekken is niet nodig ]
oke nog 1 filmpje ":P
www.exlamers.com/jumpie.avi
www.exlamers.com/jumpie.avi
Het is Half Life 1 maar dan geport naar de Source Engine, dus mooier, hoewel de textures niet (veel) beter zijn, maar wel licht en water effecten.Getah schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:51:
Het zal vast een stomme vraag zijn, maar wat is Half-Life 1: source, en hoe krijg ik het?
Hij wordt bij de CE versie geleverd, dus koop de Half Life 2 CE versie
[ Voor 27% gewijzigd door M55 op 02-01-2005 18:56 ]
Verwijderd
Gewoon half life 1 maar dan met de engine van half life 2Getah schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:51:
Het zal vast een stomme vraag zijn, maar wat is Half-Life 1: source, en hoe krijg ik het?
Dus omdat ik niet die versie heb kan ik het meteen niet meer spelen omdat ik maar 1 product mag kopen van SteamM55 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:53:
[...]
Het is Half Life 1 maar dan geport naar de Source Engine, dus mooier, hoewel de textures niet (veel) beter zijn, maar wel licht en water effecten.
Hij wordt bij de CE versie geleverd, dus koop de Half Life 2 CE versie
Is de orginele Half Life trouwens beter of HL: Source?
[ Voor 6% gewijzigd door Getah op 02-01-2005 18:58 ]
wat denk je zelfGetah schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:58:
[...]
Dus omdat ik niet die versie heb kan ik het meteen niet meer spelen omdat ik maar 1 product mag kopen van SteamLekker dan...
Is de orginele Half Life trouwens beter of HL: Source?
[ Voor 90% gewijzigd door FoggyFreek op 02-01-2005 19:04 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Je kan niet springen?
[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 02-01-2005 19:20 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat had ik vreemdgenoeg ook bij alle savegames van dat level.Het enige wat ik kon doen is naar het hoofdmenu gaan en daar opnieuw beginnen in het hoofdstuk, want toen kon ik vreemdgenoeg weer wel springen.niels88 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:18:
Ik kom er niet uit, ik heb zelf hier de walkthrough gelezen maar ik snap het niet:
[afbeelding]
Moet ik over het "hekje"? Ik kan niet springen dus dat gaat niet. Iemand een idee?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bedankt, ik zal het proberen. Het is erg raar, hoe hard ik ook op space ram, ik kan niet springenMetroidPrime schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:20:
[...]
Dat had ik vreemdgenoeg ook bij alle savegames van dat level.Het enige wat ik kon doen is naar het hoofdmenu gaan en daar opnieuw beginnen in het hoofdstuk, want toen kon ik vreemdgenoeg weer wel springen.
Illegale versie zeker?, ik had iig het zelfde probleem (kan ook gewoon voorkomen in de legale versie, ik heb geen idee). Achter je kan je een kast van de muur trekken, daar kan je op lopen en zodoende over het hekje komen. Je had ook de noclip mode aan kunnen zetten en dwars door het hekje kunnen lopen.niels88 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:23:
[...]
Bedankt, ik zal het proberen. Het is erg raar, hoe hard ik ook op space ram, ik kan niet springen
Verder kan je dat level niet afronden als je niet kan springen, aan het einde moet je ergens op springen en dat kan dus ook niet.
Iedereen zegt dat dat Barney is, maar dat klopt niet.ing._Buttje schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:20:
Alle guards in HL1 heten barney. Ze hebben ingame geen naam, maar de model file van de wachters heet barneyRafe schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:33:
[...]
Iedereen zegt dat dat Barney is, maar dat klopt niet.Barney is die gast die je op de deur ziet bonken tijdens de treinrit, omdat die deur op slot was gevallen. Als je Blue Shift speelt sta je daar zelf aan de kant, en zie je Gorden in het treintje langszoeven.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Ik heb het spel juist legaal via een ATI-coupon(en zelfs bijbetaald om te upgraden naar Silver). Ik vond het vrij irritant dat ik het hele level opnieuw moest doen.barfieldmv schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:27:
[...]
Illegale versie zeker?, ik had iig het zelfde probleem (kan ook gewoon voorkomen in de legale versie, ik heb geen idee). Achter je kan je een kast van de muur trekken, daar kan je op lopen en zodoende over het hekje komen. Je had ook de noclip mode aan kunnen zetten en dwars door het hekje kunnen lopen.
Verder kan je dat level niet afronden als je niet kan springen, aan het einde moet je ergens op springen en dat kan dus ook niet.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
.. ik had vandaag nog een kudde van 3 Barney's achter me aanGunp01nt schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:44:
[...]
Alle guards in HL1 heten barney. Ze hebben ingame geen naam, maar de model file van de wachters heet barney(allemaal hetzelfde model weetjewel)
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-01-2005 21:16 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
dit waren mijn vragen, + antwoord ?
1: Waar staat die fucking save?
Savegame staat in deze map: *:\Valve\Steam\SteamApps\USERNAME\half-life 2\hl2\SAVE
* = schijfletter
USERNAME: Naam van je account
2: Waar vind ik :steam backup restore?
Niet
. Zodra backup klaar is dubbelklik je erop en steam laadt automatisch met backup restore venster 
Zo goed ? (@bericht hieronder
)
1: Waar staat die fucking save?
Savegame staat in deze map: *:\Valve\Steam\SteamApps\USERNAME\half-life 2\hl2\SAVE
* = schijfletter
USERNAME: Naam van je account
2: Waar vind ik :steam backup restore?
Niet
Zo goed ? (@bericht hieronder
[ Voor 119% gewijzigd door R-B op 03-01-2005 00:21 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
anders zet je je bevindingen in je post zodat andere die wellicht de zelfde vraag hebben er ook nog wat aan hebbenR-B schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:54:
ff vraag? waar staat die fucking save![]()
Ik vind hem maar nietheb niks gezegt
nu wel vraag:
waar vind ik :steam backup restore :?:
lama
Humankind… be both.
Ook effe een vraagje, welke loopsnelheden zijn er nu? Ik kan normaal lopen, maar dat gaat vrij snel, en ik kan rennen (+shift), maar dat gaat alleen met suit aan.
In de keyconfig staat echter standaard de alt-key voor langzaam lopen, maar die reageert niet? Ik doe dat nu door te knielen, want het normale lopen gaat veel te snel om op een randje van een gebouw te gaan staan als ik naar beneden wil kijken.
Is er geen "langzaam" lopen?
In de keyconfig staat echter standaard de alt-key voor langzaam lopen, maar die reageert niet? Ik doe dat nu door te knielen, want het normale lopen gaat veel te snel om op een randje van een gebouw te gaan staan als ik naar beneden wil kijken.
goeie vraag, daar heb ik me ook het hele spel aan geergerd.. aangezien jijzelf altijd veel sneller loopt dat die NPC's die je regelmatig moet achtervolgen.. loop je naast ze gaan ze stil staan omdat je nie meer dicht achter ze zitstefijn schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:29:
Ook effe een vraagje, welke loopsnelheden zijn er nu? Ik kan normaal lopen, maar dat gaat vrij snel, en ik kan rennen (+shift), maar dat gaat alleen met suit aan.
maar ALT werkt bij mij idd ook nie
Humankind… be both.
zo goed baasSpike_wolf schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:06:
[...]
anders zet je je bevindingen in je post zodat andere die wellicht de zelfde vraag hebben er ook nog wat aan hebben
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dat stukje met die drie turrets bij Nova Prospekt, damn, wat was dat lastig. Ik ging de hele tijd helemaal dood, komt Alyx ineens aanlopen terwijl ik nog iets van 83 leven en 14 suit had ofzo. Dit was zo'n zeldzaam moment dat ik echt enorm opgelucht was dat ik het had gehaald.
Met nog behoorlijk goede 'specs' ook
[ Voor 9% gewijzigd door TMC op 03-01-2005 00:45 ]
Verwijderd
Ik heb de HL2 (Bronze?) editie (HL2 & CS:Source) en wil eigenlijk ook wel HL1;Source spelen.
Korte vraag: Is het mogelijk om zonder STEAM Acc. HL1:Source te spelen?
edit:
Dit is GEEN warez vraag! Ook geen vraag om met een illegale versie te kunnen spelen.
Ik heb immers een orgineel STEAM acc.. Toegegeven; Het opnieuw betalen voor een re-launched game moet binnen de perken blijven! En de huidige (extra) aanschafprijs wil ik eerst testen. (Voor de goede orde; Mijn eigen BRONZE(?) editie was slechts 44 pleuro's bij lancering
)
Dit is GEEN warez vraag! Ook geen vraag om met een illegale versie te kunnen spelen.
Ik heb immers een orgineel STEAM acc.. Toegegeven; Het opnieuw betalen voor een re-launched game moet binnen de perken blijven! En de huidige (extra) aanschafprijs wil ik eerst testen. (Voor de goede orde; Mijn eigen BRONZE(?) editie was slechts 44 pleuro's bij lancering
Verwijderd
Opzich is dit stuk niet zo moelijk, heb het zelf als volgt gedaan:TMC schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:43:
Dat stukje met die drie turrets bij Nova Prospekt, damn, wat was dat lastig. Ik ging de hele tijd helemaal dood, komt Alyx ineens aanlopen terwijl ik nog iets van 83 leven en 14 suit had ofzo. Dit was zo'n zeldzaam moment dat ik echt enorm opgelucht was dat ik het had gehaald.Met nog behoorlijk goede 'specs' ook
spoiler:
Er is 1 cel open daar zelf in gaan zitten en de 3 turrets voor de deur zetten, als er een omvalt deze snel weer overeind helpen, heeft mij bijna geen ammo en bijna geen health/suit gekost want die turrets pakken alles wat beweegt 
perfect
Humankind… be both.
Inderdaad,dit was voor mij het moeilijkste stukje van heel hl2 op normal mode, de rest was echt makkelijk.TMC schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:43:
Dat stukje met die drie turrets bij Nova Prospekt, damn, wat was dat lastig. Ik ging de hele tijd helemaal dood, komt Alyx ineens aanlopen terwijl ik nog iets van 83 leven en 14 suit had ofzo. Dit was zo'n zeldzaam moment dat ik echt enorm opgelucht was dat ik het had gehaald.Met nog behoorlijk goede 'specs' ook
spoiler:
mijn oplossing: gewoon zo'n turret met 'E' vasthouden en ermee rondlopen
Ja, die manier van Cyclonus dacht ik ook al aan, maar leek me toen niet zo verstandig omdat je niet echt weg kan duiken voor een granaatje
.
spoiler:
Ik heb ze zelf gewoon in dit halletje waar je die drie turrets moet pakken neer gezet. Aan één kant eentje, aan de andere kant twee, en dan zelf ook af en toe wat gozerts kapot maken. Moest wel ff heel geconcentreerd spelen
.
TMC schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:27:
Ja, die manier van Cyclonus dacht ik ook al aan, maar leek me toen niet zo verstandig omdat je niet echt weg kan duiken voor een granaatje.
spoiler:Ik heb ze zelf gewoon in dit halletje waar je die drie turrets moet pakken neer gezet. Aan één kant eentje, aan de andere kant twee, en dan zelf ook af en toe wat gozerts kapot maken. Moest wel ff heel geconcentreerd spelen.
spoiler:
Of je neemt een turret mee van het vorige stuk. Dan heb je 4 turrets om jezelf te beschermen. Hoef je alleen rond te lopen om ze weer overeind te zetten.
-- Microsoft Certified Professional --
Als je snel bent kun je die granaat ook wel weer terug gooien met je gravgun.TMC schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:27:
Ja, die manier van Cyclonus dacht ik ook al aan, maar leek me toen niet zo verstandig omdat je niet echt weg kan duiken voor een granaatje.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
wtfddajantje schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:53:
Hallo
wisten jullie dit ?
Hoe doe je dat

tja das natuurlijk geheim :PP
hint: veel springen
Waarom zou je?Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:37:
Ik heb de HL2 (Bronze?) editie (HL2 & CS:Source) en wil eigenlijk ook wel HL1;Source spelen.
edit:
Ik heb immers een orgineel STEAM acc.. Toegegeven; Het opnieuw betalen voor een re-launched game moet binnen de perken blijven! En de huidige (extra) aanschafprijs wil ik eerst testen. (Voor de goede orde; Mijn eigen BRONZE(?) editie was slechts 44 pleuro's bij lancering)
Aardig ben jij zegddajantje schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:37:
[...]
tja das natuurlijk geheim :PP
hint: veel springen
Geef es wat meer hints
anders blijf ik wss noob

Bunny hoppen heb je geen zak aan, je raakt niks meer, ok de rest jou ook niet.fooker schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:10:
[...]
Aardig ben jij zeg![]()
Geef es wat meer hints![]()
anders blijf ik wss noob![]()
Maar toch, gewoon lopen gaat net zo goed.
Wat voor mij goed werkte was eerst 2 turrets plaatsen, aangezien er pas Combine komen als je er 3 hebt geplaatst. Dan de kratten e.d. opstapelen onder het balkonnetje (er is een doodlopend halletje boven waar geen enemies kunnen komen). Vervolgens pak je de 3e turret op en spring je via de kratten naar het halletje boven. Daar zet je de turret aan de rand van het balkonnetje neer en dan lekker afwachtenTMC schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:43:
Soms gooien ze een granaat naar boven en valt de turret om maar die kun je dan snel neerzetten zonder geraakt te worden. Uiteindelijk kun je de hele scene halen zonder 1x geraakt te worden
Zo heb ik het ook gedaan.... Speciaal geregistered voor GoT om dit te kunnen posten, zie ik dat het net gepost isSyntagma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:31:
[...]
Wat voor mij goed werkte was eerst 2 turrets plaatsen, aangezien er pas Combine komen als je er 3 hebt geplaatst. Dan de kratten e.d. opstapelen onder het balkonnetje (er is een doodlopend halletje boven waar geen enemies kunnen komen). Vervolgens pak je de 3e turret op en spring je via de kratten naar het halletje boven. Daar zet je de turret aan de rand van het balkonnetje neer en dan lekker afwachtenDe Combine zien jou niet maar worden wel door de turret vanaf het balkon geraakt (en door de overige 2 maar die vallen meestal wel een keer om).
Soms gooien ze een granaat naar boven en valt de turret om maar die kun je dan snel neerzetten zonder geraakt te worden. Uiteindelijk kun je de hele scene halen zonder 1x geraakt te worden
Hehe, da's een goede manier ja. Blijft tof, zo'n physics engine. Kan je lekker mee improviseren.Syntagma schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:31:
[...]
Wat voor mij goed werkte was eerst 2 turrets plaatsen, aangezien er pas Combine komen als je er 3 hebt geplaatst. Dan de kratten e.d. opstapelen onder het balkonnetje (er is een doodlopend halletje boven waar geen enemies kunnen komen). Vervolgens pak je de 3e turret op en spring je via de kratten naar het halletje boven. Daar zet je de turret aan de rand van het balkonnetje neer en dan lekker afwachtenDe Combine zien jou niet maar worden wel door de turret vanaf het balkon geraakt (en door de overige 2 maar die vallen meestal wel een keer om).
Dat had ik ook geprobeerd, maar ik gooide dat ding zo hyper weg dat ik hem de hele tijd tegen het plafond gooide.Janoz schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:24:
[...]
Als je snel bent kun je die granaat ook wel weer terug gooien met je gravgun.

[ Voor 15% gewijzigd door TMC op 03-01-2005 19:48 ]
Sorryskauwnmokker schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:46:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan.... Speciaal geregistered voor GoT om dit te kunnen posten, zie ik dat het net gepost isfun.

Heb nu net wat van die [zie spoiler] dood gemaakt. Was wel even een tof stukje, echt heel sfeervol
. "Follow Freeman" is een tof level. Beter dan die saaie levels in het begin, met die buggy bijvoorbeeld. Was echt geen zak aan.
Ohja, weet iemand waar ik dat allereerste filmpje van de source engine kan downloaden? Of hoe die heet? Zou ik graag nog eens terug zien.
spoiler:
Striders
Ohja, weet iemand waar ik dat allereerste filmpje van de source engine kan downloaden? Of hoe die heet? Zou ik graag nog eens terug zien.
[ Voor 57% gewijzigd door TMC op 04-01-2005 01:48 ]
Kijk effe op 3dgamers.com, daar staan de filmpjes op datum gesorteerd. Dat filmpje speelt zich af op het dak van het tenements level. In het spel is dat het moment dat je achterna gezeten wordt door de combine en nog geen wapens hebt.TMC schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:13:
Heb nu net wat van die [zie spoiler] dood gemaakt. Was wel even een tof stukje, echt heel sfeervol. "Follow Freeman" is een tof level. Beter dan die saaie levels in het begin, met die buggy bijvoorbeeld. Was echt geen zak aan.
spoiler:Striders
spoiler:
Ik ben 'm nu voor de 2e keer aan het spelen en ben nu heel erg aan het exploren.
Wat me eigenlijk opvalt is hoe vaak je een glimp van de G-Man te zien krijgt,
als je goed oplet tenminste.
Ik ga nog proberen alle G-Man verschijningen te spotten
Wat ook grappig is om te zien is het volgende:
Als je een heli tegen komt god mode aan zetten en met de rocket launcher op de cockpit schieten...
Dan vliegt er ineens een dode Combine uit de cockpit
Wel grappig om te zien
Wat me eigenlijk opvalt is hoe vaak je een glimp van de G-Man te zien krijgt,
als je goed oplet tenminste.
Ik ga nog proberen alle G-Man verschijningen te spotten
Wat ook grappig is om te zien is het volgende:
Als je een heli tegen komt god mode aan zetten en met de rocket launcher op de cockpit schieten...
Dan vliegt er ineens een dode Combine uit de cockpit
Wel grappig om te zien
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Thomas,Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:58:
Ik krijg een toepassingsfoutmelding bij HL2 en CS:S. Het gaat over deze fout:
Ik krijg vrijwel exact dezelfde foutmelding in CS:S. Dacht eerst dat ik een geheugenslot naaar de filistijnen had geholpen. Lijkt nu toch om een softwareprobleem te gaan. Heb je de tips bij Steam support uitgeprobeerd en wat was het resultaat? Laat ff wat van je horen. Ik ben zeer benieuwd.
Is iemand deze wallpaper al een keer tegengekomen:

Ik heb er gister naar gezocht, maar het enige wat ik kon vinden was deze wallpaper:
http://www.mavisxp.com/wallpaper/hl2bg1-1280b.jpg

Ik heb er gister naar gezocht, maar het enige wat ik kon vinden was deze wallpaper:
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik krijg m ook af en toe. Daarnaast ook wel eens vastlopers, maar die hebben vlgs mij meer met de videodrivers te makenVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:37:
[...]
Thomas,
Ik krijg vrijwel exact dezelfde foutmelding in CS:S. Dacht eerst dat ik een geheugenslot naaar de filistijnen had geholpen. Lijkt nu toch om een softwareprobleem te gaan. Heb je de tips bij Steam support uitgeprobeerd en wat was het resultaat? Laat ff wat van je horen. Ik ben zeer benieuwd.
Ik had altijd last van die stotterbug maar toen ik gister m'n pc upgrade naar 1 GB Ram was het bijna helemaal weg, alleen als er een specifiek geluid ingeladen moet worden merk je het ff (bijv. als Dr. Breen begint te praten door luidsprekers). Volgens mij gebruikt Half-Life 2 steeds meer Ram geheugen naarmate je de videoinstellingen hoger zet.
Die stotterbug had ik ook, dat doet zich inderdaad voor als bepaalde geluiden ingeladen worden, maar het heeft schijnbaar te maken met textures inladen oid. Dat stotteren is nu ook bij mij zo goed als weg, alleen sporadisch komt het nog voor, maar dan stottert ie gelijk naar en vastloper. MAybe de videodrivers nog eens wijzigenbabba schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:56:
Ik had altijd last van die stotterbug maar toen ik gister m'n pc upgrade naar 1 GB Ram was het bijna helemaal weg, alleen als er een specifiek geluid ingeladen moet worden merk je het ff (bijv. als Dr. Breen begint te praten door luidsprekers). Volgens mij gebruikt Half-Life 2 steeds meer Ram geheugen naarmate je de videoinstellingen hoger zet.
Verwijderd
Misschien heb je een foutje gemaakt, want volgens mij is degene die jij zoekt volgens je post dezelfde als de link die er staatCopyman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:38:
[afbeelding]

Ze lijken wel veel op elkaar vindt ik in ieder geval!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 13:10 ]
Verwijderd
hm, na wat uitproberen vermoed ik nu dat het probleem (De instructie op 0x2417b425 verwijst baar geheugen op 0x00bb9470. De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt)stefijn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:49:
[...]
Ik krijg m ook af en toe. Daarnaast ook wel eens vastlopers, maar die hebben vlgs mij meer met de videodrivers te maken
te maken heeft met de geheugenuitbreiding die ik onlangs heb gedaan. In mijn pc zat 2 x 256 MB DDR/333 en na een module van 512 MB DDR/333 te hebben geplaatst kreeg ik in CS:S de bewuste foutmelding voor het eerst. Volgens het boekje van het moederbord moet deze geheugenuitbreiding gewoon kunnen. Maar had ik dan nog meer moeten regelen? Iets in het bios of zo. Nu ik weer op de oorspronkelijke 2 x 256 MB zit, lijken de problemen opgelost. Raarrr toch? Iemand een idee, hoe dit kan?
Plaats dat 512mb reepje ns ff in een ander slot, misschien dat dat helpt.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:31:
[...]
hm, na wat uitproberen vermoed ik nu dat het probleem (De instructie op 0x2417b425 verwijst baar geheugen op 0x00bb9470. De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt)
te maken heeft met de geheugenuitbreiding die ik onlangs heb gedaan. In mijn pc zat 2 x 256 MB DDR/333 en na een module van 512 MB DDR/333 te hebben geplaatst kreeg ik in CS:S de bewuste foutmelding voor het eerst. Volgens het boekje van het moederbord moet deze geheugenuitbreiding gewoon kunnen. Maar had ik dan nog meer moeten regelen? Iets in het bios of zo. Nu ik weer op de oorspronkelijke 2 x 256 MB zit, lijken de problemen opgelost. Raarrr toch? Iemand een idee, hoe dit kan?
\O/ weeeee =[specs]=
is volgens mij hetzelfde alleen een klein beetje geshoptCopyman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:38:
[afbeelding]
Kijk hier eens onder file downloads: www.halflife2.netTMC schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:13:
Hebben ze een scala aan filmpjes van HL2 en de Source engine.
Is niet dezelfde. 1e is een "echte" foto, 2e is duidelijk geshopt.The_Scarabial schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:14:
[...]
is volgens mij hetzelfde alleen een klein beetje geshopt
Klik voor de grote versie van de 1e:
http://www.halflife2.net/...0001/wallchrome1final.jpg
[ Voor 35% gewijzigd door max op 04-01-2005 16:57 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ja, die had ik al gedownload, maar in het filmpje waar ik op doelde laten ze je de physics goed zien. Dat filmpje kan ik echt nergens vinden.skauwnmokker schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:06:
[...]
Kijk effe op 3dgamers.com, daar staan de filmpjes op datum gesorteerd. Dat filmpje speelt zich af op het dak van het tenements level. In het spel is dat het moment dat je achterna gezeten wordt door de combine en nog geen wapens hebt.
Al gekeken, niks gevonden.Fire_escape schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:55:
[...]
Kijk hier eens onder file downloads: www.halflife2.net
Hebben ze een scala aan filmpjes van HL2 en de Source engine.
Misschien hiero:TMC schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:00:
[...]
Ja, die had ik al gedownload, maar in het filmpje waar ik op doelde laten ze je de physics goed zien. Dat filmpje kan ik echt nergens vinden.![]()
[...]
Al gekeken, niks gevonden.
http://www.gamershell.com/download_movie.shtml
http://www.hlfallout.net/view.php/hl2info/videos.php
[ Voor 17% gewijzigd door Energy99 op 04-01-2005 17:21 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Dat heb ik af en toe ook gehad, gewoon nog een keer proberen lijkt me.stefijn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:58:
Andere videodrivers hielpen iig niet
[afbeelding]
Of krijg je het vaak? Dan zou ik eerst maar es beginnen met je settings lager te zetten, dat hielp op mn oude PC nogal.
Dit topic is gesloten.