weebl schreef op woensdag 22 december 2004 @ 12:05:
Ik heb dus de HL2 DVD gekocht, steam-account gemaakt, spel geinstalleerd, en ondertussen weer uitgespeeld. Nu wil ik HL1 ook wel eens spelen (nog nooit gedaan

) Ik wil hem dus kopen met steam, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet... Weet iemand wat ik moet doen?
Als ik jou was zou ik hem niet kopen in de winkel, maar gewoon je HL2 versie upgraden van bronze naar silver via steam.
Dan krijg je namelijk meteen alle spellen in de HL serie die Valve ooit gemaakt heeft. En dus nog meer dan de gebundelde HL1 versie in de winkel je zal geven voor volgens mij ook minder geld. De prijs bedraagt trouwens US10$ + tax, dus ongeveer 10 Euro in totaal.
CS:Condition zero, HL1:Source en DoD:Source (deze laatste moet nog komen) zitten bijvoorbeeld wel in HL2 silver maar niet in de in de winkel te vinden HL1 bundel.
Ikzelf heb ook van bronze naar silver ge-upgrade en kan je deze informatie dus absoluut bevestigen. Al was mijn bronze pakket dus wel afkomstig van zo'n ATI bon, maar dat maakt niet uit.
Zit nu niet achter m'n home PC, maar als je niet meteen vindt hoe je moet upgraden vraag het dan nog maar eens en dan help ik je vanavond verder.
Hopelijk beantwoord dit je vraag...