Staat er toch echt tussen hoor...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 23:00 . Reden: Niet resizen is voor schavuiten ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 23:00 . Reden: Niet resizen is voor schavuiten ]
[ Voor 62% gewijzigd door Qosmic op 17-12-2004 22:55 ]
Stop chasing the dream, you're already living it
Hmm, ik dacht dat die l33t nieuwe GoT-versie tegenwoordig automatisch pics resizede. Dat deed ie hier in ieder geval wel, ik heb dat zelfs voor de zekerheid nog eerst gechecked met de Preview functie. Anders had ik 'm gewoon zelf wel geresized. Maggoed, 't zal welTerr wijzigde dit bericht 17-12-2004 23:00 (9%)
Reden: Niet resizen is voor schavuiten
Een paar modjes waren er niet zo blij mee:Devil N schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:10:
[offtopic]
[...]
Hmm, ik dacht dat die l33t nieuwe GoT-versie tegenwoordig automatisch pics resizede. Dat deed ie hier in ieder geval wel, ik heb dat zelfs voor de zekerheid nog eerst gechecked met de Preview functie. Anders had ik 'm gewoon zelf wel geresized. Maggoed, 't zal wel
_@/'
Ach, 't maakt me ook niet zoveel uit. Dan maar gewoon op de ouderwetse manier. 't Is alleen dat ik 't nu weet.BMRS schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:18:
[...]
Een paar modjes waren er niet zo blij mee:
[rml][ Feature remove] Auto-resize functie eruit halen[/rml]
Verder kan je in je preferences ook inschakelen of je automatic resizing aan of uit wil zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 18-12-2004 10:21 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
-novideo is voor geen valve intro en dat andere is +map_background noneWeAreLegion schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:26:
Vraagje, paar topics terug stond een command line hoe je dat fstart up filmpje van valve en achtergrond filmpje van menu weg kon halen maar ik kan nergens meer vinden wat het nou was
het begon met -heapsize 512000 (das geheugen)
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 03:33 ]
Als je -console doet, krijg je ook geen background level te zien.VirusInside schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:39:
[...]
-novideo is voor geen valve intro en dat andere is +map_background none
Hmm, inderdaad. Dat was voorheen nog niet zo. Waarschijnlijk een foutje in een van de Steam updates ofzo. Ze schijnen met de update van gisteren nog wel meer problemen veroorzaakt te hebben (bijvoorbeeld servers die niet meer doen wat ze moeten doen). 't Zal wel weer gefixed worden, lijkt me.Qosmic schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:48:
edit: waarom staan er eigenlijk 4 error meldingen zodra ik met die stresstest begin.
Zodra de camera naar beneden die tunnel in gaat, zie ik 4 woorden met de tekst error boven het water om hun as draaien.
Je moet even die Ant Lions die balken laten aanvallenRakkerzero schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:31:
Ik zit vast.
IK weet niet hoe ik verder moet.
Ik ben in de "sandtraps" stuk.
Kan iemand me helpen?
Zie hier voor meer info
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door -Miura- op 18-12-2004 12:08 ]
Ik ben ook wel fan van nummer 17 in de soundtrackVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 03:32:
Bij het unpacken van mijn muziek kwam ik dit tegen: HL2_song23_SuitSong3.mp3
Wat is me dat een mooi stukje zeg.
In de full soundtrack duurt het ook maar 45 seconden.
301SQN
nee, dat hoort omhoog gedaan te worden door de AI. Als dat niet gebeurd heb je dus last van een bekende warez versie bug.Woutev schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:07:
[...]
Je moet even die Ant Lions die balken laten aanvallen
(d8 ik)
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
[ Voor 57% gewijzigd door Evolutionz op 18-12-2004 14:21 ]
Volg de instructies van de vortigaunt op (die legt je uit hoe je je bugbait kan gebruiken) en vervolgens opent hij de poortRakkerzero schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:31:
Ik zit vast.
IK weet niet hoe ik verder moet.
Ik ben in de "sandtraps" stuk.
Kan iemand me helpen?
Zie hier voor meer info
Alvast bedankt
psst:Xrenity schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:06:
HL2 krijgt van de Power Unlimited overigens een nette 9.8
Vanitas schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:15:
De PU geeft Half-Life 2 een 98!!![]()
Maar dat was ook wel te verwachten...
Gewoon kopen, kost maar 3,30.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:54:
ik krijg dat nummer van de PU net niet meerabbonement verlopen. Kan iemand de pagina's scannen ?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 17:25 ]
Verwijderd
Zoeken...
[ Voor 18% gewijzigd door VirusInside op 18-12-2004 17:25 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Ja las dat net in die thread... lama zitten dan, geen zin om die .NET Framework troep op m'n pc te installeren.[CSC]Outlaw schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:40:
Je moet ook het microsoft .NET Framework installeren anders werkt het programma niet.
\O/ weeeee =[specs]=
Thanx.jelleeee schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:42:
[...]
Volg de instructies van de vortigaunt op (die legt je uit hoe je je bugbait kan gebruiken) en vervolgens opent hij de poort
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Kan, ik heb wel eens gehad bij canals dat ik gewoon de map uitreed (waterfietsje).. Toen ik het overnieuw deed, kwam daar een nieuwe maploadVerwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 10:51:
Alles is scripted dus misschien heb je precies niet op de plek gelopen wat het triggered (door noclip?)
[ Voor 14% gewijzigd door Dutchmega op 19-12-2004 11:17 ]
haha, je bent gestraft voor het gebruiken van cheatsBlue-eagle schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:41:
Vooraf: Ja ik heb de legale versie, serieus, geen gein, echt waar.
Nu het probleem. Ik zit vast. Op het punt waar je drie turrets tot je beschikking hebt (Alyx is er al achter dat die andere trut ook een bad-guy.. woman.. is) en aangevallen wordt door combines en die vliegende dingetjes hoort, volgens de walkthrough, Alyx weer bij me te komen. Na zo'n 10 minuten wachten komt ze maar niet, ze zegt nog wel over de speaker dat ze eraan komt...
Nogmaals, dit is met de legale versie. Ik heb geen cheats gebruikt behalve 1, omdat ik muurvast zat.. heb dus eventjes noclip gedaan * The_Scarabial
Iemand, help?
dat word terug gaan naar oude savegame, voor die noclip.Blue-eagle schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:41:
Vooraf: Ja ik heb de legale versie, serieus, geen gein, echt waar.
Nu het probleem. Ik zit vast. Op het punt waar je drie turrets tot je beschikking hebt (Alyx is er al achter dat die andere trut ook een bad-guy.. woman.. is) en aangevallen wordt door combines en die vliegende dingetjes hoort, volgens de walkthrough, Alyx weer bij me te komen. Na zo'n 10 minuten wachten komt ze maar niet, ze zegt nog wel over de speaker dat ze eraan komt...
Nogmaals, dit is met de legale versie. Ik heb geen cheats gebruikt behalve 1, omdat ik muurvast zat.. heb dus eventjes noclip gedaan * BasieP
Iemand, help?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
ja dat klopt, maar eerst ff zoeken kan ook handig zijnX-G schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:06:
Vraagje, een van de meest irriterende dingen vind ik meestal dat ik perse een cd / dvd in het station moet hebben wil k een spel spelen. Bij UT2k4 en dergelijken heb ik dat fijn opgelost door een No-CD Patch. Maar omdat die voor HL2 niet te vinden was heb ik hem nog niet aangeschaft. Nu komt vandaag een jongen dat HL2 en CS:S eindelijk werken zonder DVD.
Nou is mijn vraag: Klopt dit?
Steam had hl2 een tijdje geleden ge-update...nu kan je gewoon zonder dvd spelenX-G schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:06:
Vraagje, een van de meest irriterende dingen vind ik meestal dat ik perse een cd / dvd in het station moet hebben wil k een spel spelen. Bij UT2k4 en dergelijken heb ik dat fijn opgelost door een No-CD Patch. Maar omdat die voor HL2 niet te vinden was heb ik hem nog niet aangeschaft. Nu komt vandaag een jongen dat HL2 en CS:S eindelijk werken zonder DVD.
Nou is mijn vraag: Klopt dit?
Verwijderd
Zozo, jij wil cker dat lvltje in een paar minuten uitspelen?Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:39:
Zo, had wat tijd over... Ik doe het maar even tussen spoiler tags voor de mensen die nog niet zo ver zijn en voor de mensen die zelf willen uitzoeken hoe je een stuk kunt over slaan in dat level waar je de buggy moet inleveren. Ik weet niet of anderen dit ook al voor elkaar hadden gekregen, maar ik deel het toch maar met jullie
spoiler:Normaal gesproken zet je de buggy in de garage om vervolgens een horde soldaten neer te knallen. Leuk, maar je kunt het over slaan, op eigenlijk een vrij eenvoudige manier:
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_1_sm.jpg
Je komt aancrossen...
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_2_sm.jpg
... en parkeert dat ding met de achterkant tegen de rotswand.
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_3_sm.jpg
Je haalt snel een ton en een 'boekenkast' en legt dat op de buggy tegen de wand.
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_4_sm.jpg
Je spring via de buggy en de ton op de boekenkast. Je nog niet zomaar op de wand komen. Aim je grav-gun naar beneden, en spring terwijl je schiet. Je kunt nu hoger springen als normaal.
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_5_sm.jpg
Nu sta je bovenaan
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_6_sm.jpg
Het is nog best een eind naar beneden, maar je kunt helemaal schadevrij beneden komen.
http://home.planet.nl/~technovos/zer0x/hl2/d2_coast_7_sm.jpg
Ik was wat te haastig, maar als je goed tegen de wand aan springt glij je langzaam naar beneden. Loop nu richting de blauwe pijl, en je komt in de volgende level. (je moet dus inderdaad de andere kant op lopen als normaal, de trigger om de volgende level te laten ben je namelijk al voorbij)
En ja: ik weet dat ik [img] ipv [url] moet gebruiken, maar wat hebben die spoiler tags dan nog voor zin??
Enjoy
[ Voor 4% gewijzigd door Evolutionz op 19-12-2004 13:58 ]
al uitgeprobeerd?Vinnienerd schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:01:
http://strider.hl2spain.com/
Bestuurbare striders
Ja, ik heb hem uitgeprobeerd...Ik had hem getest in dat lvltje met dog waar hij zeg maar dat "ding" optilt en vervolgens wordt opgepikt door een vliegtuig...cky schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:07:
[...]
al uitgeprobeerd?
heeft er al iemand iets gehoord van een bullettime mod, zag hem ergerns voorbij komen.
iemand al mee gespeeld?
[ Voor 3% gewijzigd door Evolutionz op 19-12-2004 14:26 ]
als je springt dan kom je weer op de grond....Evolutionz schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:26:
[...]
Ja, ik heb hem uitgeprobeerd...Ik had hem getest in dat lvltje met dog waar hij zeg maar dat "ding" optilt en vervolgens wordt opgepikt door een vliegtuig...
Maar er is wel 1 probleem, ik kan wel instappen met E, maar als ik uitstap sta ik midden in de lucht en kan ik niet meer op de grond komen...
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 22:27 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 20:26 ]
_@/'
Ergens in het spel word je dat ook verteld. Ze houden niet van trillingen in de grond.BMRS schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:10:
Ik vraag me eigenlijk af waar dat die stampende dingen op het strand voor zijn? Zeker om de antlions op afstand te houden?
[ Voor 15% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 19-12-2004 22:36 ]
Haha, dan ga ik lekker veel springenX-t-r-e-m-e schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:22:
[...]
Ergens in het spel word je dat ook verteld. Ze houden niet van trillingen in de grond.
_@/'
Dat had ik dus gemist. Ik dus met die buggy langs die stamp dingen rijden en er moeite voor moeten doen om ze uit te zetten zonder damage op te lopenX-t-r-e-m-e schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:22:
[...]
Ergens in het spel word je dat ook verteld. Ze houden niet van trillingen in de grond.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
BMRS schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:10:
Ik vraag me eigenlijk af waar dat die stampende dingen op het strand voor zijn? Zeker om de antlions op afstand te houden?
bekend probleemMinkie schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:27:
[...]
Dat had ik dus gemist. Ik dus met die buggy langs die stamp dingen rijden en er moeite voor moeten doen om ze uit te zetten zonder damage op te lopen
[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 19-12-2004 22:31 ]
LOL, dat was ook mijn eerste reactie. Maar je kan naast die stampers staan zonder dat ze je wat doen, gezien ze niet in de buurt kunnen komen. Tenzij je hem dus uit zet, ben je binnen 3 sec af.Minkie schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:27:
[...]
Dat had ik dus gemist. Ik dus met die buggy langs die stamp dingen rijden en er moeite voor moeten doen om ze uit te zetten zonder damage op te lopen
[ Voor 11% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 19-12-2004 22:35 ]
X-t-r-e-m-e schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:33:
[...]
LOL, dat was ook mijn eerste reactie. Maar je kan naast die stampers staan zonder dat ze je wat doen, gezien ze niet in de buurt kunnen komen. Tenzij je hem dus uit zet, ben je binnen 3 sec af.
offtopic:
Fijn hoor, ik kan/mag niet in HK zoals zovelen, mogen wij ook niet eens even lachen!
_@/'
BMRS schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:42:
[...]
offtopic:
dan vraag je acces (ik heb ook geen acces hoor)
Verwijderd
En of, ben er vandaag nog langs gekomen; ga HL 1 en 2 achter elkaar spelen om de aftrap van mn vakantie te vierenVerwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:43:
Kennen jullie dit moment nog? zucht
http://img62.exs.cx/my.ph...62&image=c1a2b00036vi.jpg
Ik zeg niksRudyyy schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:00:
http://www.saintsworth.com/upload/HalfLife3.jpg
de allereerste half life 3 screenshot!
misschien issie wel voorbij gekomen maar kheb geen zin om alles na te lezen
Verwijderd
Dat heb ik ook, ik heb ook al een bug report gedaan erover. Ik ging trouwens ook 10 fps naar beneden in die stresstest na de updateQosmic schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:48:
doh!
ik keek er echt helemaal overheen!
maar thnx anyway
edit: waarom staan er eigenlijk 4 error meldingen zodra ik met die stresstest begin.
Zodra de camera naar beneden die tunnel in gaat, zie ik 4 woorden met de tekst error boven het water om hun as draaien.
Volgens mij moet je daar met die boot overheen springenVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:33:
Grotendeels topic doorgelezen, maar goed, niet gevonden .
Ik zit vast in ‘het spel’, nu is dat op zich niet erg maar naar 2 avonden rondspoken op hetzelfde plekkie ……………., niet leuk.![]()
Wat heb ik gedaan, ergens aangekomen klim ik omhoog , pleur een zware (koel)kast in een soort basket, hendel omhalen, basket gaat omlaag en een soort brug gaat omhoog !
En dan ?, een aanloop nemen en de brug als “spingplank” nemen, dat lukt niet
Iemand hints, tips
Verwijderd
Gewoon zoveel mogelijk dingen in dat lift gedoe gooien. Hoe meer je ingooit hoe hoger die 'brug' komt, logisch toch?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:33:
Grotendeels topic doorgelezen, maar goed, niet gevonden .
Ik zit vast in ‘het spel’, nu is dat op zich niet erg maar naar 2 avonden rondspoken op hetzelfde plekkie ……………., niet leuk.![]()
Wat heb ik gedaan, ergens aangekomen klim ik omhoog , pleur een zware (koel)kast in een soort basket, hendel omhalen, basket gaat omlaag en een soort brug gaat omhoog !
En dan ?, een aanloop nemen en de brug als “spingplank” nemen, dat lukt niet
Iemand hints, tips
Verwijderd
ik heb alles erin gegooid wat er lag, stoel, koelkast, steen, vat, de hele rataplanVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:10:
[...]
Gewoon zoveel mogelijk dingen in dat lift gedoe gooien. Hoe meer je ingooit hoe hoger die 'brug' komt, logisch toch?Aan die koelkast alleen heb je niet genoeg. Kijk daar gewoon rond, zijn wel goenoeg dingen. Je moet volgens mij ook wel daar naarboven kunnen, zit wel een trap aan de andere kant, bij die grote riolbuisen, het is makkelijk te missen.
Je hoeft alleen maar die koelkast in dat bakje te gooien en de hendel over te halen. Daarna moet je die ton op die schuine brug aan de kant gooien. Als je die drie dingen hebt gedaan, moet je er probleemloos overheen kunnen springen, anders doe je je toch echt wat fout. Misschien dat je aanloop niet lang genoeg is?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:35:
[...]
ik heb alles erin gegooid wat er lag, stoel, koelkast, steen, vat, de hele rataplan
en met een 'boot' een schuine helling oplopen, ¿
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Blue-eagle schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:41:Vooraf: Ja ik heb de legale versie, serieus, geen gein, echt waar.
Nogmaals, dit is met de legale versie. Ik heb geen cheats gebruikt behalve 1, omdat ik muurvast zat.. heb dus eventjes noclip gedaan * Gody Iemand, help?
Aan de koelkast heb je dus wel genoegVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:10:[...]Gewoon zoveel mogelijk dingen in dat lift gedoe gooien. Hoe meer je ingooit hoe hoger die 'brug' komt, logisch toch?Aan die koelkast alleen heb je niet genoeg. Kijk daar gewoon rond, zijn wel goenoeg dingen. Je moet volgens mij ook wel daar naarboven kunnen, zit wel een trap aan de andere kant, bij die grote riolbuisen, het is makkelijk te missen.
[ Voor 47% gewijzigd door Gody op 20-12-2004 14:50 ]
Verwijderd
Idd, heb hem al uitgespeeld en ben opnieuw begonnen, was hier gisteren nog, je gaat tussen die grote rioolbuizen omhoog via de trap klimt via planken to boven die lift gooit dat fornuis of whatever in die bak, haalt de hendel over brug gaat omhoog. Ton van brug halen terug naar de airboat, waterbike of hoe je hem ook wil noemen en dan jump je met dat ding er makkelijk overheen!Rexomnium schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:43:
[...]
Je hoeft alleen maar die koelkast in dat bakje te gooien en de hendel over te halen. Daarna moet je die ton op die schuine brug aan de kant gooien. Als je die drie dingen hebt gedaan, moet je er probleemloos overheen kunnen springen, anders doe je je toch echt wat fout. Misschien dat je aanloop niet lang genoeg is?
Blijkbaar heb ik iets gemist, maar welke contest??Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:06:
Weet iemand wanneer die mappingcontest ten einde loopt ?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
ik zeg niks meerGody schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:39:
[...]
spoiler:Spoilertje / hintje:Zit er niet ergens een laatste combine vast ofzo? Ik denk dat er gewoon een teller wordt bij gehouden dat als je x combine's om zeep hebt geholpen dat Alyx dan tevoorschijn komt. Maargoed, een savegame van ervoor laden moet ook voldoende zijn...
spoiler:Hint, neem die 2 turrets die je daar hebt mee, die kun je een stukje verderop nog wel gebruiken.
[...]
Aan de koelkast heb je dus wel genoeg. Je moet er alleen niet overheen springen maar met je airboat overheen vliegen. En vertel me aub niet dat je die ergens hebt achter gelaten...
huh??X-t-r-e-m-e schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:33:
[...]
LOL, dat was ook mijn eerste reactie. Maar je kan naast die stampers staan zonder dat ze je wat doen, gezien ze niet in de buurt kunnen komen. Tenzij je hem dus uit zet, ben je binnen 3 sec af.
offtopic:
Fijn hoor, ik kan/mag niet in HK zoals zovelen, mogen wij ook niet eens even lachen!
[ Voor 8% gewijzigd door XyS op 20-12-2004 15:37 ]
hehe, lol, dus je heb lekker uren rond zitten zwemmenVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:24:
[...]
ik zeg niks meer![]()
vanavond maar eens op zoek naar die boot
Waarom doe je dat strand zonder auto, en waarom zet je die dingen af? Moet dat nog of zow? Ik ben nu bij dat gebouwtje waar een paar gewone mensen zeggen dat ze gunships verwachten en dat ik in de basement (kelder) moet gaan zitten. Verder staat er een paar huisjes terug een kijker in een huisje, waarmee je best ver mee kan kijken. Die combine die kan ik met een kogel gewoon kapot schieten, hij ziet mij toch niet.XyS schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:36:
[...]
huh??
ben je binnen 3 sec af.
??
ik heb het hele strand gedaan zonder auto EN ik heb al die dingen afgezet![]()
dat was tog echt meer dan 3 seconden
en:
wie weet er leuke maps voor jbmod ??
behalve buildingblocks en rocketsaway ?
_@/'
Verwijderd
Die mapping contest voor de DM winnaar kreeg een geldprijs dacht ik :-DVanitas schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:48:
[...]
Blijkbaar heb ik iets gemist, maar welke contest??
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
[ Voor 72% gewijzigd door Stefke op 20-12-2004 17:01 ]
Open eerst je lijstje met games door "Play Games". En dan ga je boven dat spel hangen en doe je rechterklik > "delete".stefijn schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:52:
Mijn HL1 key is natuurlijk geregged, dus ik zou vanuit een nieuwe Steaminstallatie HL1 en CS en zo moeten kunnen downloaden?
Effe voor de duidelijkheid, ik heb HL2 al compleet op mijn HD staan vanwege preloading, dus ik kan m zo unlocken.
Wil alleen netjes een nieuwe install maken zodat alle ouwe meuk 100% weg is. Daarna indien nodig eventueel HL1, CS1 en wat al niet meer terugzetten.
Ik kan overigens niet vinden waar ik in Steam games kan weggooien
Zit er niet bij...wel "backup gamefiles", vraag me af wat dat doet (deleten is niet echt backuppen natuurlijkEvolutionz schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:02:
[...]
Open eerst je lijstje met games door "Play Games". En dan ga je boven dat spel hangen en doe je rechterklik > "delete".
[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 20-12-2004 17:06 ]
Agree to disagree... | Sort that one out!
Jah ben daar nu ook, dan zie je ook dat er gewoon een gedeelte uit het spel is gebruik voor de dm.Calvin&Hobbes schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:21:
Ben nu beland bij de gevangenis, en die past echt bij HL2, die buitenlokaties zoals bij de buggy en boot waren een beetje kaal.
Ohwja, dat werd toch gelijk gestart toen HL2:DM uitkwam?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:37:
[...]
Die mapping contest voor de DM winnaar kreeg een geldprijs dacht ik :-D
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 20-12-2004 18:15 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Dat heeft iedereen met de laatste Steam update. Is een fout in de update en wordt in de volgende patch weer recht gezet.stefijn schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:14:
Eerst ga ik me met HL1:S vermaken, maar nu effe dit:
[afbeelding]
Verwijderd
Ja. Net als je zelf de bom dismanteled hebt, zie je nu de g-man door een raampje die em alsnog aanzet..best wel cool stukkieGreenFury schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:16:
[afbeelding]
Ja dit is niet hl2 maar toch een vraagje is dat g-man en waarom zet hij die bom weer aan? Blaast hij hiermee de black mesa totaal op?
beetje rare volgorde doe ik: HL1, HL-Blueshift, HL2, Opposing forceVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:32:
[...]
Ja. Net als je zelf de bom dismanteled hebt, zie je nu de g-man door een raampje die em alsnog aanzet..best wel cool stukkie
Aan het einde van opposing force wordt dit duidelijker
( voor het geval je em nog niet hebt uitgespeeld )
Asus Zenbook i7 256gb
Meeste wisten we al, maar de plaatjes van dingen die het uiteindelijk niet hebben gered zijn wel interessant.* The blue snake like enemy hydra was scratched after 6 months of work with it. It was too boring to fight against.
* The swamp boat was a jetski from the start
* There was a drivable apc in the game before it was deleted.
* A boss called ant lion king that was absolutley huge was removed because it didn't fit in
* Plus several other enemies as you can see.
* Valve are happy with the great reviews and the sales numbers.
* Steam was used in order to lower piracy
* The development of HL2 started in februari 1999.
* Valve will continue to make more games in the Half-Life serie ( an adventure with alyx and her "Dog" is mentioned)
* Team Fortress 2 with the HL2 engine is in the works. More info will be available in spring 2005.
* (not confirmed)Gordon will play co-op with alyx in a HL2 expansion pak
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
GreenFury schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:36:
[...]
beetje rare volgorde doe ik: HL1, HL-Blueshift, HL2, Opposing force
Asus Zenbook i7 256gb
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq