[PC] Half-Life 2 deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.390 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:30:
[...]

Wat een onzin, als je betaald hebt voor het spel en het valt je tegen, heb je het volste recht om te klagen.
Moet je dat natuurlijk wel kunnen beargumenteren.
:r
Ik merk veel op dat de mensen alleen maar klagen omdat ze tegen de HL2-fanboys zijn.. Niet omdat het spel tegenvalt :Y)
WeAreLegion schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:42:
Woei.... heb nieuwe boxen en geluidskaart gekocht. Heb nu 7.1 surround en wat een geluid in Half Life 2 joh niet normaal meer. Spel word e alleen maar stoerder doer nog.
Hier staat de computer beneden dus ik kan heel weinig de boxen aanzetten (ouders hele dag thuis...) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oh das wel jammers .. nou moet zeggen dat het de speel ervaring alleen maar vergroot wat ontzettend stoer zeg. Straks nog eens wat andere games doen. Alleen school he :( erg vervelend tis erg druk op moment dus weinig tijd om te gamen.

Ik ben nu op punt dat er striders komen wat zijn die dingen grooooot ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook uitgespeeld alleen:
spoiler:
Wat gebeurd er eigenlijk met die vader en die Judith? Of moeten we wachten op deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutchmega schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:54:
[...]

:r
Ik merk veel op dat de mensen alleen maar klagen omdat ze tegen de HL2-fanboys zijn.. Niet omdat het spel tegenvalt :Y)

[...]

Hier staat de computer beneden dus ik kan heel weinig de boxen aanzetten (ouders hele dag thuis...) :(
Ik betwijfel of die mensen het spel gekocht hebben. Zo nee, hebben ze ook geen recht van spreken.

En ja, HL2 fanboys zijn vervelend, zoals eigenlijk inherent is aan het fanboy-zijn. :7
Maargoed aan fanboys heb ik geen boodschap, als ik het spel enorm slecht zou vinden is dat mijn goed recht als betalende eindgebruiker van het product, als ik het goed vind uiteraard ook.

Persoonlijk valt mij het spel wat tegen maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik het een slecht spel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:25

Aight!

'A toy robot...'

Kan je eigenlijk ook met Half Life 2 lannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Aight! schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:30:
Als je goed hebt opgelet heb je gemerkt dat Steam je gepoked hebt met een HL2DM berichtje

DM zou DeathMatch kunnen zijn welk vaak in een LAN gespeeld wordt. Maar het kan makkelijk zijn dat het I-net only is ...

Ik neem aan dat je de LEGALE versie van hét spel van 2004 hebt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:45
Aight! schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:30:
Yep je kan een LAN-server opzetten, dit kan doormiddel van de ''Source Deticated Server'' (zie Steam - Play Games menu) of in het Half-Life² DM menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Solid Seal: HL2DM is deathmatch en die kan je over lan spelen ja. Dikke fun met pleepotten naar elkaars hoofd knallen. :P

Over die vergelijking qua verhaal tussen HL2 en D3: natuurlijk is bij D3 alles veel duidelijker, net zoals bij HL zie je de boel grandioos fout gaan voor je ogen. Verder is het imho een beetje appels met peren vergelijken aangezien HL2 een sequel is en D3 een remake van het eerste deel.

Overigens is http://fragfiles.org/~hlstory/ een erg handige site waar het verhaal wordt uitgelegd. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:18:
Ik heb hem ook uitgespeeld alleen:
spoiler:
Wat gebeurd er eigenlijk met die vader en die Judith? Of moeten we wachten op deel 3?
Idem hier, uitgespeeld maar wat nu met de mensen die achterblijven???? :?
spoiler:
Alex leek mij wat te dicht bij die explosie maar wat inderdaad met Eli en die vrouwelijke dokter??? :?

Dat was het enige wat ik eigenlijk jammer aan HL2!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:25

Magic666

No one's neighbour!

wat loopt iedereen nou te zeiken over het verhaal?

Je weet van te voren dat er nog een derde deel komt, dus alle vragen worden in deel 3 beantwoord! Worden ze dat niet DAN heb je pas reden om te zeiken!

Wat gebeurd er met Alex? Wat gebeurd er met Eli en Judith? Wie is nou de G-Man? Wat moet die Breen? Als dat geen redenen zijn om deel 3 te willen spelen dan weet ik het ook niet meer!

lijkt het fellowshipforum wel.... :P

edit: thanx Rafe :)

[ Voor 3% gewijzigd door Magic666 op 16-12-2004 08:29 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 07:48:
[...]

Dat was het enige wat ik eigenlijk jammer aan HL2!
Dat is het idee achter een cliffhanger, midden in een climax het verhaal verhaal stoppen en dan de aflevering (game) stoppen met "to be continued". Zo weet je zeker dat de kijkers (spelers) de volgende aflevering zullen bekijken. ;)

Edit: wat Magic666 zegt dus. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 16-12-2004 08:11 ]

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14
Kweenie of dat hier helemaal thuishoort, maar ik herinner me een mod van HL1, waarbij iemand het HL1 verhaal had vervolgt. Misschien een idee om een modification te maken, waarbij het HL2 verhaal wordt vervolgt?

_@/'

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
BMRS schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:02:
Kweenie of dat hier helemaal thuishoort, maar ik herinner me een mod van HL1, waarbij iemand het HL1 verhaal had vervolgt. Misschien een idee om een modification te maken, waarbij het HL2 verhaal wordt vervolgt?
Was dat voor HL niet Redemption??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Steephh
Vanitas schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:18:
[...]

Was dat voor HL niet Redemption??
Ow, weet ik zo niet. Ik heb bijna alle HL1 mods op mijn hd staan, ik zal thuis wel eens kijken.

offtopic:
Coole avatar trouwens...

[ Voor 8% gewijzigd door Steephh op 16-12-2004 09:21 ]

_@/'

Verwijderd

Rafe schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:11:
[...]

Dat is het idee achter een cliffhanger, midden in een climax het verhaal verhaal stoppen en dan de aflevering (game) stoppen met "to be continued". Zo weet je zeker dat de kijkers (spelers) de volgende aflevering zullen bekijken. ;)

Edit: wat Magic666 zegt dus. :P
Ja ok, dat is ook wel weer waar, maar wanneer komt deel 3 dan uit??? :?
Verder zei ik ook dat het een top game was en dat ik vanaf nu dus zit te wachten op HL3 O-)

• Sf1nX
  • Laatst online: 10:36

Sf1nX

Tuinder

Ik zit een beetje vast in het spel.
Ik ben net uit raventown en ben nu bij een trein.
Maar in die bruggen erboven zitten van die turrets(met die blauwe laser).
maar hoe kom ik aan de andere kant? Want als ik loop word is al heel snel neergeknalt.
Moet je gewoon op goed geluk hard rennen? Of zit er een andere taktiek achter?

• JvdM
  • Laatst online: 12-09 06:10

JvdM

<---->

Met je grav gun een groot object als verdediging voor je houden :)

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Plomp gewoon een granaat naar binnen ;) en dan zie je ze vliegen :P

Verwijderd

b3ta schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:33:
Plomp gewoon een granaat naar binnen ;) en dan zie je ze vliegen :P
Op het punt waar ie nu is kna dat nog niet denk ik, als je dus nog buiten bent.

ff wachten tot ze schieten, en dan RENNEN tot het volgend veilige punt.

Verwijderd

-Jordy- schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:32:
Met je grav gun een groot object als verdediging voor je houden :)
Rode tonnetjes met een dikke witte streep zijn alleen niet zo geschikt :+

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Je kunt daar als het goed is onder de trein door kruipen volgens mij.

• Zamorano
  • Niet online
Sf1nX schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:28:
maar hoe kom ik aan de andere kant? Want als ik loop word is al heel snel neergeknalt.
Het zijn geen turrets volgens mij maar eerder soldiers met een kruisboog o.i.d.

En je moet gewoon dekking zoeken idd. Er is een stukje waar je achter een karretje kunt schuilen terwijl je die voortduwt en het laatste stukje kun je onder de trein kruipen.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

-Jordy- schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:32:
spoiler:
Met je grav gun een groot object als verdediging voor je houden
:)
[/spuit11]

:P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:31:
[...]
Het zijn geen turrets volgens mij maar eerder soldiers met een kruisboog o.i.d.
Nope, het zijn snipers met superpedopie sniper geweren. Je kunt ze gewoon zien uitsteken. :(

En jij hebt een kruisboog die verhitte stalen pijpen of iets dergelijks wegschiet, met een slakkengangetje. Ik bedoel hoe kom je derbij 8)7 Ohja, waarvoor je ook nog overal ammo voor kan vinden, terwijl jij de enige bent die zo'n kruisboog gebruikt :? Ah, wat aardig van ze dat ze ze voor je klaarzetten. :o

Ik bedoel, de kogels van een snipergeweer moeten juist sneller gaan, ivm met de grote afstand, ipv langzamer. Op echt grote afstandne is die kruisboog nutteloos, doordat je 5 seconde voor moet denken. 8)7 Je kunt het wle goed gebruiken als een soort shotgun, maar of dat de bedoeling was...

Door die verhitting kan die staaf makkelijker je lijf binnendringen, dat snap ik wel, maar toch, heb liever snelheid dan dat ik een brandwond kan veroorzaken. :o

Dat heb ik toch wel gemist, een echte snipergeweer, had die kruisboog dan tenminste zo gelaten als in het origineel, dan had het nog iets.

Soz, ik liet me ff gaan.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:52:
Dat heb ik toch wel gemist, een echte snipergeweer, had die kruisboog dan tenminste zo gelaten als in het origineel, dan had het nog iets.
Uhuh, vind ik nou ook. Ik bedoel, best grappig hoor, maar toen ik de eerste keer dat ding kreeg had ik ook zo iets van "what the fuck is DAT?". Een kruisboog die gloeiende stukken wapeningsstaal wegschiet?

De range van dat ding is brak, het projectiel is traag, je schiet met een boogje en je hebt weinig ammo. Vrij useless dus. Inderdaad 't best te gebruiken als shotgun.

https://niels.nu

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:50:
[...]

Uhuh, vind ik nou ook. Ik bedoel, best grappig hoor, maar toen ik de eerste keer dat ding kreeg had ik ook zo iets van "what the fuck is DAT?". Een kruisboog die gloeiende stukken wapeningsstaal wegschiet?

De range van dat ding is brak, het projectiel is traag, je schiet met een boogje en je hebt weinig ammo. Vrij useless dus. Inderdaad 't best te gebruiken als shotgun.
Het is maar net hoe je er mee omgaat, kwestie van inschatten, heb er verder geen moeite mee.Neemt niet weg dat ik ook graag een sniper had willen zien.

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

net uitgespeeld....

echt een supergoed spel!! is geen moment gaan vervelen en verreweg de beste singleplayer voor mij ooit, en halflife 1 staat op 2 :P
nu wachten op 3 want GVD wat een einde... ik waande me in een film met deze game GEWELDIG! O+

• ---==AiRWoLf==---
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 21:58
HELP!!

ik zit nu aan het einde met dat racen met de hoovercraft. waar je naar binnen moet. word je eerst gescanned, en dan mag je doorlopen. kom ik bij de lift drukt dat wijf op de knop komt de lift. gaan de deuren open, en voor de rest doet dat wijf niks meer. blijft gewoon staan. wat ken ik hiertegen doen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/air2000/halflife2vast.jpg

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

console openen en proberen de ai opnieuw aan te zetten middels:
ai_resume
en
ai_disable 0

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

De game in de winkel kopen! :Z

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
cky schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:07:
net uitgespeeld....

echt een supergoed spel!! is geen moment gaan vervelen en verreweg de beste singleplayer voor mij ooit, en halflife 1 staat op 2 :P
nu wachten op 3 want GVD wat een einde... ik waande me in een film met deze game GEWELDIG! O+
Geen moment?? Ik vond het wel een leuk spel om te spelen, maar die lvls met die hoovercraft en buggy waren echt BORING!

Waarom komt er eigenlijk geen film van HalfLife? 8)7

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Evolutionz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:40:
[...]

Geen moment?? Ik vond het wel een leuk spel om te spelen, maar die lvls met die hoovercraft en buggy waren echt BORING!

komt ook :D
http://www.imdb.com/title/tt0428620/ <<Half-life (2006)

:+

EDIT: http://www.imdb.com/title/tt0239023/ tja tis maar wat je onder film verstaat :X 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Spruit_elf op 16-12-2004 16:48 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Weet iemand al of DOD:S ook beschikbaar wordt voor de CE kopers? Moet zeggen dat HL:S wel erg tegenvalt, is gewoon HL1 maar dan ander water en psychics... maar niet zoals CS:S (wat ik verwacht had). En als je dan HL1 al een keer of 6 hebt doorgespeeld tja...

Daarnaast moet ik zeggen dat het stotteren van het spel wel irritant is. Heb al heapsize etc vergroot maar blijf het houden. (Terwijl de FarCry techdemo en Doom3 full hier prima liepen op eigenlijk dezelfde settings :/) Het is of het spel soms ineens flink van de HD moet laden oid, want die begint ook behoorlijk te kraken dan.

Tenslotte mis ik een echte power-gun... HL1 had je nog de mp5 met granaten (die krijg je in HL2 amper en dan kun je maar drie meenemen ook nog). Wapens als de gausgun of andere leuke alien shit zit er nu niet in... 't is een wat beperkt arsenaal. Dat kleine machinepistool vink niets, dat ding doet squat tegen combine...

• ---==AiRWoLf==---
  • Laatst online: 12-09 21:58
bonzz.netninja schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:31:
console openen en proberen de ai opnieuw aan te zetten middels:
ai_resume
en
ai_disable 0
net geprobeerd, maar werkt niet :(

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:31

SkyStreaker

Move on up!

! Uitgespeeld spoiler - LET OP DUS !

spoiler:
Joepie, nou ik heb hem uitgespeeld en wat een dom roteind zeg... Zat er eindelijk een beetje een romance tussen Gordon en die meid te komen, krijg je een domme rotontploffing. Ik hoop dus ook dat er in vervolgdelen (uitbreidingspakketten) nog wat gebeurt tussen die twee. Persoonlijk vind ik het einde ongelofelijk teleurstellend. Vooral ook omdat ik nog STEEDS niet weet wat er met die mensen gebeurt. Ze worden genetisch ofzo omgebouwd. Maar ja... Hopen doet leven niet waar..

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 16-12-2004 17:44 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Vanitas
tranztaz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:43:
! Uitgespeeld spoiler - LET OP DUS !

spoiler:
Joepie, nou ik heb hem uitgespeeld en wat een dom roteind zeg... Zat er eindelijk een beetje een romance tussen Gordon en die meid te komen, krijg je een domme rotontploffing. Ik hoop dus ook dat er in vervolgdelen (uitbreidingspakketten) nog wat gebeurt tussen die twee. Persoonlijk vind ik het einde ongelofelijk teleurstellend. Vooral ook omdat ik nog STEEDS niet weet wat er met die mensen gebeurt. Ze worden genetisch ofzo omgebouwd. Maar ja... Hopen doet leven niet waar..
spoiler:
Nou ik vond het wel wat hebben. Net alsof het einde in HL1 anders was.
Ik heb me er niet aan geergerd iig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vanitas schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:12:
[...]

spoiler:
Nou ik vond het wel wat hebben. Net alsof het einde in HL1 anders was.
Ik heb me er niet aan geergerd iig.
spoiler:
Het verhaal is goed, het einde is adequaat voor het verhaal. Een open einde wat wat aan de verbeelding toe laat. Alleen ik ben echt teleurgesteld wat betreft de relatie tussen Gordon en haar, het had leuk geweest.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Wat dacht je van het eind van The lord of the rings 1 en 2
Is ook ineens uitzoomen en dan aftiteling en dan alles vast proberen te houden tot je de volgende te zien kreeg. Beetje hetzelfde dus

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

tranztaz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:20:
[...]

spoiler:
Het verhaal is goed, het einde is adequaat voor het verhaal. Een open einde wat wat aan de verbeelding toe laat. Alleen ik ben echt teleurgesteld wat betreft de relatie tussen Gordon en haar, het had leuk geweest.
spoiler:
Misschien laat G-man haar ook wel inslapen :P en komt ze ook in HL3 weer tevoorschijn

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

AiRWoLf schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:03:
[...]

net geprobeerd, maar werkt niet :(
Dan heb je hem illegaal. Koop hem nou gewoon.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Tys
  • Laatst online: 11:48

Tys

Ehm, na steam update (2 dagen in offline mode) start HL2 op, en dan krijg ik dit in console:
Both ConVars must be marked FCVAR_REPLICATED for linkage to work (sv_noclipduringpause)
Waarna ik wel ergens op kan klikken maar de hele handel afsluit, hrf, niemand last van? legale versie.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Thiaz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:35:
Ehm, na steam update (2 dagen in offline mode) start HL2 op, en dan krijg ik dit in console:
[...]
Waarna ik wel ergens op kan klikken maar de hele handel afsluit, hrf, niemand last van? legale versie.
Zie hier

[ Voor 3% gewijzigd door Energy99 op 16-12-2004 20:47 ]

\O/ weeeee =[specs]=

• Steephh
Sf1nX schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:28:
haha, lol

weet je wat ik had gedaan? klinkt misschien superdom, maar ik had wanneer je in de loods met headcraps bent en je over een hek springt een explosieve ton helemaal meegenomen naar dat punt waar jij nu zit. daar kon ik nu gewoon mooi die explosieve ton voor gebruiken. toen viel er een soldier naar beneden :D

_@/'

• Steephh
The_Scarabial schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:48:
[...]

spoiler:
Misschien laat G-man haar ook wel inslapen :P en komt ze ook in HL3 weer tevoorschijn
spoiler:
Huh, is Gordon dan ingeslapen? Ik zit nu nog in Ravendolm, maar ja, kan natuurlijk niet wachten tot ik het spel heb uitgespeeld :P :P .

edit: *bmrs was weer eens vergeten spoiler tags te gebruiken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Steephh op 16-12-2004 21:18 ]

_@/'

• Steephh
Evolutionz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:40:
[...]

Hum, ja dat lijkt me wel cool, zou ik wel in mee willen spelen :*)
Alle B) willen dan graag gordon freeman zijn. Ben benieuwd wie er dan Alyx gaat spelen...

Heb ooit een boek gelezen van clive cussler, sahara genaamd, wat ook verfilmd zou gaan worden door Paramount studio's. Toen kwam ik met het idee om daar een spel van te gaan maken B) . Ik denk dat HL2 daar best wel geschikt voor is. Of misschien farcry. Maar in dat boek wordt er bijvoorbeeld met een buggy geracet, die heb je nu dan al.

^^ voegt niet veel waarde toe, maar laat toch maar staan

_@/'

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.hlfallout.net/images/content/enemies/striders.jpg

ben bij dit level beland, hoe schakel je dingen uit? heb maar 3 raketten, en dat red ik dus zo echt niet. kan ik ergens ammo vinden? zo ja, waar (rennen door t level is vet kut, je bent zo dood) !! En waar moet ik uiteindelijk heen?

• Steephh
HyperTrophy schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:00:
[afbeelding]

ben bij dit level beland, hoe schakel je dingen uit? heb maar 3 raketten, en dat red ik dus zo echt niet. kan ik ergens ammo vinden? zo ja, waar (rennen door t level is vet kut, je bent zo dood) !! En waar moet ik uiteindelijk heen?
Striders...

Daar ben ik nog niet geweest, maar als je je zelf nu ergens achter verschuild, en zo probeert weg te rennen, dus steeds ergens achter staan?

_@/'

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nou, als ze je gespot hebben, t zijn er nl. 2, dan komen ze op je af lopen, en kunnen ook tot 1 mtr boven de grond zakken, dus als je ergens onder zit, ben je nog de lul. bv in de rioolbuis, kan je in de uiteinden ook nog geraakt worden..., maar ik zie tot dusver geen uitgang :S

• Energy99

Energy99

NRG <3

HyperTrophy schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:08:
nou, als ze je gespot hebben, t zijn er nl. 2, dan komen ze op je af lopen, en kunnen ook tot 1 mtr boven de grond zakken, dus als je ergens onder zit, ben je nog de lul. bv in de rioolbuis, kan je in de uiteinden ook nog geraakt worden..., maar ik zie tot dusver geen uitgang :S
spoiler:
Je moet dan ff doorlopen naar het einde (volg het hek), dan loop je als het goed is over een grote puinhoop met veel zooi, en aan het einde zal je een deur aan je linkerkant zien. Als je die deur ingaat kan zo naar het midden lopen waar die striders ook zitten. In het midden zit een bunker met health en extra raketten voor je launcher. Als je ook die raketten op hebt gemaakt dan kan je aan de overkant raketten vinden in een krat (bij de ingestorte muur) Dus dan kan je onbeperkt doorknallen met je rocketlauncher ;) Have fun.

\O/ weeeee =[specs]=

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Had ik even zin in om een screentje van me te bewerken:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tranztaz/misc/lol.jpg

Origineel

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 16-12-2004 22:41 ]

• Steephh
Sow, ben nu net in de container en ik heb de pulse rifle. Hoe doen jullie eigenlijk gotten onder HL2? Gewoon HL2 minimaliseren?

_@/'

Verwijderd

Het is een fantastisch spel, maar met die hovercraft/propellerboot duurde het wel erg lang, maar dat was dus ook al eerder gezegd. Ik ben nu bij dat hek wat onder stroom staat waar dat lijk tegen aan hangt, hoever ben ik nu in het spel, al over de helft of nog lang niet??

Verwijderd

BMRS schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:38:
Sow, ben nu net in de container en ik heb de pulse rifle. Hoe doen jullie eigenlijk gotten onder HL2? Gewoon HL2 minimaliseren?
Dude :/
Onder HL2 got je niet.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
BMRS schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:38:
Jij bent die-hard :Y)

Gewoon Half-Life ² eventjes laten afkoelen, browser openen en dan GoT opgaan. Als je daar mee klaar bent, start je het inmiddels weer afgekoelde Half-Life ² weer netjes op om weer rustig maar gedreven door te tuffen!

maar goed, succes ermee B)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Vanitas
BMRS schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:20:
[...]
offtopic:
Coole avatar trouwens...
Thnx! :)
True.

Iemand bij mij in de klas is ook een beetje HL verslaafd.
Dus toen hij em eindelijk via Steam binnen had, had hij de hele avond zitten spelen.
Tot iets van 6 uur 's ochtends :D
En om 8:30 begon de eerste les :D

• Energy99

Energy99

NRG <3

Vanitas schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:54:

True.

Ik ben ook een beetje HL verslaafd.
Dus toen ik em eindelijk via Steam binnen had, had ik de hele avond zitten spelen.
Tot iets van 6 uur 's ochtends :D
En om 8:30 begon de eerste les :D
Zo, even de spelfoutjes eruit gehaald :P

[ Voor 17% gewijzigd door Energy99 op 16-12-2004 23:00 ]

\O/ weeeee =[specs]=

• Vanitas
Energy99 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:57:
[...]

Zo, even de spelfoutjes eruit gehaald :P
Haha nee, ik was het niet.
Ik kon em de eerste week amper spelen (problemen met de DVD :S)
Ik had maar tot iets van 23:00 doorgespeeld, toen werd ik achter mn laptop weggeschopt door m'n ma :( Dat was dus wel minder.

Hoeveel uur hebben jullie de eerste dag eigenlijk aan HL2 besteed??
Ik iets van 5/6.

• Steephh
Yonni schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:48:
[...]

Jij bent die-hard :Y)

Gewoon Half-Life ² eventjes laten afkoelen, browser openen en dan GoT opgaan. Als je daar mee klaar bent, start je het inmiddels weer afgekoelde Half-Life ² weer netjes op om weer rustig maar gedreven door te tuffen!

maar goed, succes ermee B)
Zeggen ze niet vaak tegen me, dat ik die-hard ben. Maar ik speel wel veel HL2.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik hem had heb ik maar 2 uur gespeeld. Ik wou er zo lang mogelijk over doen dus even verbaasd worden door de graphics en dan weer overdonderd worden :-)
Het rotste idee vond ik dat ik natuurlijk in mijn hoofd hield dat na het langs wachten er ook weer na een paar dagen een end aan zou komen (het spel zelf).
Zo jammer als je er doorheen bent en weet dat als je hem nog een keer opnieuw speelt toch eigenlijk wel gezien hebt.
Maar ja dat zou ik met deel 1 ook wel hebben gehad en die heb ik nu ook zo'n 8 keer uitgespeeld in de jaren. (uitbreidingen niet meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:08:
spoiler:
per strider heb je 5 raketten nodig om ze uit te schakelen ik weet niet precies waar je nu bent maar in sommige delen met striders zijn er nog meer mensen die met rocketlaunchers op de striders schieten dan kost het jou minder ammo, maar waar striders zijn is ook altijd ammo te vinden in overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook te ver gaan in de HL2 gekte:
http://www.student.itn.liu.se/~troja881/cookie/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Ik heb iets erg vervelends....
Ik plaats het even tussen i.v.m het mogelijk verpesten voor de fun van een ander :)

spoiler:
Ik ben nu in het 'stadhuis' waar ik een aantal shield generators moet uitschakelen, de eerste ging ok. Nu moest ik echter door een kamer waar allemaal sentry guns hangen (kamer vol met rode laser stralen). Nu ben ik er voorzichtig door heen geslopen, de sentry's uitgeschakeld, dus de deur ging open enz.
Nu moet Barney echter met me mee komen, alleen de deur is dicht :?
(Dus de deur waar ik de 'sentry kamer' ben binnengegaan)
Dus ik kom simpelweg niet verder omdat Barney niet met me mee kan komen :/
Nu ga ik het stukje opnieuw proberen te spelen in de hoop dat het dan wel goed gaat....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:38:
Ik heb iets erg vervelends....
Ik plaats het even tussen i.v.m het mogelijk verpesten voor de fun van een ander :)

spoiler:
Ik ben nu in het 'stadhuis' waar ik een aantal shield generators moet uitschakelen, de eerste ging ok. Nu moest ik echter door een kamer waar allemaal sentry guns hangen (kamer vol met rode laser stralen). Nu ben ik er voorzichtig door heen geslopen, de sentry's uitgeschakeld, dus de deur ging open enz.
Nu moet Barney echter met me mee komen, alleen de deur is dicht :?
(Dus de deur waar ik de 'sentry kamer' ben binnengegaan)
Dus ik kom simpelweg niet verder omdat Barney niet met me mee kan komen :/
Nu ga ik het stukje opnieuw proberen te spelen in de hoop dat het dan wel goed gaat....
spoiler:
Je moet deze kamer doorkomen dmv gebruik te maken van de kasten en andere objecten in de kamer om zo over de stralen heen te springen, ik heb na elke succesvolle sprong even een quicksave gedaan, als je aan de andere kant van de kamer bent zit daar naast de deur een knop (er ligt ook ammo en health) waarmee je de laserstralen uitschakelt, dan komt de rest wel achter je aan! ;) het is niet echt moeilijk je moet alleen de juiste route door te kamer even vinden met de juiste sprong timing ben je er zo doorheen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 00:08:
Toen ik hem had heb ik maar 2 uur gespeeld. Ik wou er zo lang mogelijk over doen dus even verbaasd worden door de graphics en dan weer overdonderd worden :-)
Het rotste idee vond ik dat ik natuurlijk in mijn hoofd hield dat na het langs wachten er ook weer na een paar dagen een end aan zou komen (het spel zelf).
Zo jammer als je er doorheen bent en weet dat als je hem nog een keer opnieuw speelt toch eigenlijk wel gezien hebt.
Maar ja dat zou ik met deel 1 ook wel hebben gehad en die heb ik nu ook zo'n 8 keer uitgespeeld in de jaren. (uitbreidingen niet meegerekend)
Ik doe er ook zo lang mogelijk over ik speel ook op hard, en nu is het nog makkelijk. Ik heb nu net de auto gekregen, en nu ga ik de vader van Alyx redden. :*)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

BMRS schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:34:
[...]

Ik doe er ook zo lang mogelijk over ik speel ook op hard, en nu is het nog makkelijk. Ik heb nu net de auto gekregen, en nu ga ik de vader van Alyx redden. :*)
gefeliciteerd, je bent net bij het saaiste en langste stuk van HL2 gekomen :P
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:31:
[...]

spoiler:
Je moet deze kamer doorkomen dmv gebruik te maken van de kasten en andere objecten in de kamer om zo over de stralen heen te springen, ik heb na elke succesvolle sprong even een quicksave gedaan, als je aan de andere kant van de kamer bent zit daar naast de deur een knop (er ligt ook ammo en health) waarmee je de laserstralen uitschakelt, dan komt de rest wel achter je aan! ;) het is niet echt moeilijk je moet alleen de juiste route door te kamer even vinden met de juiste sprong timing ben je er zo doorheen! 8)
spoiler:
volgens mij zegt hij dat hij de sentry al heeft uitgezet, en de deur ook open ging voor hem, maar dat de deur achter hem niet open ging?

Volgens mij kan die beste een savegame ervoor laden? want volgens bij mij kwamen ze meteen aanrennen toen ik die knop ik drukte..

[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 17-12-2004 10:39 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Zo net uitgespeeld op Hard. Een woord: prachtspel

Wel jammer dat we nu weer kunnen wachten op HL3... But I expected as much..

Moet wel zeggen dat het einde wat wazig is, had niet gedacht dat het veel vager kon dan deel 1 :?

Oh voor alle mensen die em nog door moeten spelen:
Bekijk de credits helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

spoiler:
Lamarr! :P :)

Voor de geïntresseerden:
spoiler:
Ik ben een draadje gestart op het forum van Steam wat betreffende de duidelijke romance tussen Alyx & Gordon. Het verhaal vond ik supergoed en het open einde is weer zo vaag dat het zeker smaakt naar meer... Echter, teleurgesteld ben ik en wordt ik ook als dit eigenlijk niet verder uitgewerkt wordt in een uitbreiding of HL3.

Klik hier alleen op als je hem al hebt uitgespeeld aub (zie spoiler hierboven) :
http://www.steampowered.c...ad.php?s=&threadid=207945

[ Voor 138% gewijzigd door SkyStreaker op 17-12-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En na de eerste pagina gaat het over wat Gordon allemaal wel niet met zijn crowbar kan doen bij Alyx. :S

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 17-12-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

'k Weet niet of er hier al meer mensen rondlopen met "Half-Life2: Raising the Bar"
en "Half-Life2: PRIMA Official Game Guide" :?

'k Vond die koektrommel zo leeg :'( .. en er was al iemand die er koekjes in gedaan heeft dus heb ik beide boeken onlangs besteld bij www.amazon.com .. daar kun je als je de eerste koopt, de tweede erbij nemen met korting :*)
Voor $58 (~ €45) komen beide nu naar Nederland toe O+

Zal wel wat pics schieten als ze er zijn ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vanitas schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:14:
En na de eerste pagina gaat het over wat Gordon allemaal wel niet met zijn crowbar kan doen bij Alyx. :S
Dat er wat idioten tussen zitten kan ik niet behelpen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
De PU geeft Half-Life 2 een 98!! _/-\o_

Maar dat was ook wel te verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Wiebbe schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:39:
[...]

gefeliciteerd, je bent net bij het saaiste en langste stuk van HL2 gekomen :P

[...]

spoiler:
volgens mij zegt hij dat hij de sentry al heeft uitgezet, en de deur ook open ging voor hem, maar dat de deur achter hem niet open ging?

Volgens mij kan die beste een savegame ervoor laden? want volgens bij mij kwamen ze meteen aanrennen toen ik die knop ik drukte..
Juist :)
spoiler:
Dat door de lasers lopen gaat je daar maar 1x mis ;)
Maar goed, ik denk dat ik Valve daar nog wel over ga mailen want ik vind het niet erg om een stukje over te doen maar baalde er van dat ik niet verder kon spelen :)
De reden dat ik het hier post is dat ik benieuwd was of meer mensen dit hebben....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
hoe open je de console op een Belgisch-azerty toetsenbord? Ik krijg die langs geen kanten open. Hij staat nochtans op enabled. altgr en dan op die knop naast de rechtershift haalt niets uit.

Willekeurige andere toetsencombinaties werken ook niet. En je kan blijkbaar geen andere knop aan de wonsole toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb een savegame gekregen van een vriend van vlak na een punt waar mijn HL2 altijd crashed. Echter zijn daarbij alle cheats ingeschakeld (god, alle wapens en max ammo etc).
God mode kan ik wel uitzetten, maar hoe krijg ik het standaard arsenaal aan wapens voor dat level weer terug ?

Ik wil HL2 naturel uitspelen zonder enige cheat, maar als je zoveel wapens hebt is de verleiding erg groot toch deze wapens te gebruiken.

Ik heb in de lijst met commando's nergens iets gezien van drop weapon ofzo.

Wie weet het wel ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Heb een probleem met de registratie van mijn HL2 - Counterstrike Source!

Hierbij wil ik mijn game registreren via steam & dan krijg ik volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/3018/hl2registratie2ef.jpg

Weliswaar heb ik HL2 ook op mn desktop geinstalleerd. Deze installatie waarmee ik nu problemen heb is deze van op mijn laptop. Is altijd leuk om online op hoge school te kunnen gamen of gelijk waar je je maar bevindt. Hoe is het mogelijk om toch online te registeren.

Account voor desktop is "Oppainter" en deze wil ik ook gebruiken op mn laptop of moet ik nieuw account aanmaken om online te kunnen spelen ... (al denk ik niet dat het veel zal uitmaken doordat hij zegt dat de key al gekend is door de registratie op mn desktop)!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 15:56 . Reden: Niet resizen is niet hip ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Je hoeft maar één keer te registreren. Voor elke volgende keer dat je het spel installeerd hoef je alleen maar in te loggen op je account. Registratie mag je dus wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keys worden aan je Steam account gebonden. Je kan het spel op meerdere computers spelen door gewoon in te loggen en alle bestanden te downloaden / installeren. Je hoeft dus niet steeds weer je key in te voeren.

Overigens is het de bedoeling dat je eerst even het topic doorzoekt (dmv de topic search bv) voordat je vragen stelt. Dit is zeker weten vaker langsgekomen, anders wel in vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

EDGE magazine reikt de Game of the Year award uit aan HALF-LIFE²!
Runners up: Halo 2 (Xbox) en The Legend of Zelda: Four Swords Adventure (Gamecube).

Verder wordt HL² onderscheiden met 'Award for Innovation' en 'Best Visual Design'.
Nee, dat is leuk, galbak.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
kixor schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:46:
Zo net uitgespeeld op Hard. Een woord: prachtspel

Wel jammer dat we nu weer kunnen wachten op HL3... But I expected as much..

Moet wel zeggen dat het einde wat wazig is, had niet gedacht dat het veel vager kon dan deel 1 :?

Oh voor alle mensen die em nog door moeten spelen:
Bekijk de credits helemaal
uhh.. Is er wat bijzonders bij de credits dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 10:45
Dutchmega schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:40:
[...]

spoiler:
De witte text en de zwarte achtergrond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Yonix schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:56:
[...]

spoiler:
De witte text en de zwarte achtergrond :p
spoiler:
Lamarr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Dutchmega schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:40:
[...]

Ja:
spoiler:
Hele gave muziek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom echt niet voorbij dat punt waar je die 3 sentry-guns neer moet zetten in dat kleine kamertje. ik heb het al een stuk of 10 keer geprobeerd op verschillende manieren, maar no luck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:05:
Ik kom echt niet voorbij dat punt waar je die 3 sentry-guns neer moet zetten in dat kleine kamertje. ik heb het al een stuk of 10 keer geprobeerd op verschillende manieren, maar no luck :(
spoiler:
Geen eens een paar handgranaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
spoiler:
zet ze in het gangetje met de health en armor machines en kruip in het hokje waar je ze vandaan hebt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Maegrim op 17-12-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik ging gewoon in 1 van de cellen zitten, alle drie de sentries voor me. Grav gun bij de hand om ze rechtop te zetten als ze omvallen (oppakken en omhoog kijken werkt meestal) en om grenades snel weg te mikken, shotgun om lastige manhacks om te leggen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Damh.. Ik wil de muziek uit HL2 hebben (GCFScape :X) maar dat is ook al in .cache formaat.. :( Suggesties?

EDIT: Laat maar.. "source sounds.gcf" is een stuk beter.. Geweldige muziek heeft HL2, ook al ben ik een trance & hardcore-fan :9

Ook kan je die speeches van Breen beluisteren.. Een stuk duidelijker :Y)

[ Voor 50% gewijzigd door Dutchmega op 17-12-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Dutchmega schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:42:
Damh.. Ik wil de muziek uit HL2 hebben (GCFScape :X) maar dat is ook al in .cache formaat.. :( Suggesties?
Ik heb hem gewoon geleeched, heb nu de beste eruit gehaald :) 31 mb nu bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Dutchmega schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 19:42:Damh.. Ik wil de muziek uit HL2 hebben (GCFScape :X) maar dat is ook al in .cache formaat.. :( Suggesties?
User error :D Gewoon .net framework installeren. gcfscape erop en dan source sounds.gcf openen. dan iets als sounds, music en daar staan gewoon mp3tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:05:Ik kom echt niet voorbij dat punt waar je die 3 sentry-guns neer moet zetten in dat kleine kamertje. ik heb het al een stuk of 10 keer geprobeerd op verschillende manieren, maar no luck :(
spoiler:
Ik had die 2 van een heel stuk ervoor meegenomen. Wat het totaal op 5 bracht. 3 rechts van de health&suit-wallstations en daarvoor dat bureau met wat kasten (1 ook meegenomen van stuk ervoor). Aan de andere kant 2 sentry guns met daarvoor die grote brede kast(Ja die zware ja, gewoon de trap op 'blazen' met je gravity gun's primary fire). Daar ook alle houten kisten en blauwe tonnen van een stuk terug ervoor en dan zelf ook nog eens in een van die hokjes gaan zitten.
Ik heb het ook 3 keer moeten proberen, wilde ze eerste op die trap zetten met wat meuk ervoor maar ging niet goed genoeg.
Gaat je helemaal lukken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe dat maar niet posten

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En linkjes naar warez-sites worden hier niet op prijs gesteld ;)

Het quoten van foute posts ook niet ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
dit heb ik gedaan:
spoiler:
Wat je ook kunt doen is op het 'balkon' gaan staan, hiervoor moet je even wat kisten en tonnen opstapelen zodat je erop kunt klimmen. Vervolgens zet je de sentry guns ook op het balkon (even met de grav-gun naar je toe halen als je boven bent) en heb je geen centje pijn terwijl de sentry guns iedereen neerschieten. Misschien een keer weer rechtop zetten als de combine een granaatje hebben gegooid. Ik had trouwens ook een extra sentry gun meegezeuld vanuit een vorig level, maar die ben ik kwijtgeraakt nadat ik em ergens had laten staan en niet meer terug kon...helaas :)

[ Voor 12% gewijzigd door Emcee op 17-12-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
* Dutchmega luisters momenteel HL2 Song7
Ravenholm-liedje :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx guys het is gelukt :)
echt te vet dat spel :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 20:54:
tnx guys het is gelukt :)
echt te vet dat spel :D
duh, dat spel is ook vet _/-\o_

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45
hoe draai je die stresstest eigenlijk?

wil wel eens weten wat mijn fps gemiddelde is...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Qosmic schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:28:
hoe draai je die stresstest eigenlijk?

wil wel eens weten wat mijn fps gemiddelde is...
die staat in het hoofdmenu van counter strike source :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45
hmm... ik kan het daar niet echt vinden!

Stop chasing the dream, you're already living it

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.