[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 22-12-2004 18:05 ]
To Beezze or not to Beezze
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 22-12-2004 18:05 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 22-12-2004 18:05 ]
Ik ga hem mailen:Hidde schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:00:
http://web.mit.edu/bin/cgicso?query=gordon+freeman
Als iemand Gordon wilt mailen.
Btw hoe is dat T-shirt dat je bij de CE krijgt?
Haha, lol hoop dat ik bericht terug krijg.Hello Gordon Freeman,
Maybe you don't know, but your are famous. Do you know the game Half-Life 2? Take a look here:
http://www.planethalflife.com/half-life2/
Greetings from Steephh (The Netherlands)
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 14:08 ]
_@/'
hoe ziet de HL: Source eruit ?Xrenity schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:01:
[...]
Bij de CE krijg je HL: Source (welke niet echt top is ofzo) en een T-shirt.
Nee, meer nietEcht niet
Nee goh, je bent vast de eersteBMRS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:12:
[...]
Ik ga hem mailen:
[...]
Haha, lol hoop dat ik bericht terug krijg.
PSN: DutchTrickle PVoutput
ja idd, ik denk dat die gast helemaal gek word van dat soort mails
[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 22-12-2004 19:34 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
tja, je kan het spel ook aanpassen. moet je wel de stemmen hebben die je eigen naam roepenSpike_wolf schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:33:
[...]
ja idd, ik denk dat die gast helemaal gek word van dat soort mails![]()
Lijkt me opzich wel vet om een wereld beroemd spel te spelen waarin alle characters je steeds bij je echte naam noemen![]()
_@/'
Gewoon dezelfde models/textures/enz enzM55 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:26:
[...]
hoe ziet de HL: Source eruit ?
nog beetje mooi dan ?
ej grapjas, hoe kom je erbij datk 'm NIET heb gekocht?
[ Voor 22% gewijzigd door beezze op 22-12-2004 20:13 ]
lol ja, geloof je het zelfbeezze schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:11:
[...]
ej grapjas, hoe kom je erbij datk 'm NIET heb gekocht?
die ai_fix hadk ergens van i-net gehaald jah, want dat zou hl2 soepeler laten verlopen.
die heb ik zelfs van GoT gewoon denkk.
whaha mafketel, kzei toch datk 'm van GOT had gekregen want dat zou hl2 soepeler laten verlopen, en ja er zit idd ai_disable "0" bij en noregraphbuild "0" ofzoiets, maar da heeft nix met mij te maken,Crash schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:35:
[...]
lol ja, geloof je het zelf
een ai_fix die ervoor zorgt dat AI autmatisch enabled wordt en je norebuildgraph up-to-date houdt?
Het schijnt dat als je je gfc files uitpakt de performance beter wordt. Echter krijg je dan dezelfde foutmeldingen als bij de illegale versie; namelijk die "AI Disabled". Op het Steam-forum zelf loopt er ook een thread overCrash schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:35:
[...]
lol ja, geloof je het zelf
een ai_fix die ervoor zorgt dat AI autmatisch enabled wordt en je norebuildgraph up-to-date houdt?
Dat zou kunnen. Maar AI-fix is de benaming van een illegale fix, en als die niet bedoelt wordt dan moet er maar minder gepraat worden over de AI disable errors. Deze kom je namelijk enkel tegen als je of illegaal bezig bent, of rare stunts uit gaat halenLiToKi schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:56:
[...]
Het schijnt dat als je je gfc files uitpakt de performance beter wordt. Echter krijg je dan dezelfde foutmeldingen als bij de illegale versie; namelijk die "AI Disabled". Op het Steam-forum zelf loopt er ook een thread over.
FYI.
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 22-12-2004 21:46 ]
_@/'
iig niet in dit topic, aangezien dit topic er is voor ervaringen en discussies. Niet voor het oplossen van problemenBMRS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:49:
Misschien een idee om verder te praten in het topic waar je die aifix of weet ik veel hebt gevonden?
Mja, dat zeg ik tochCrash schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:18:
[...]
iig niet in dit topic, aangezien dit topic er is voor ervaringen en discussies. Niet voor het oplossen van problemen
_@/'
OMG oud...deze heb ik een paar pagina's terug al gepostBMRS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:12:
[...]
Ik ga hem mailen:
[...]
Hoe kan je nou posten wat pas enkele uren heb gemailt?Vinnienerd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:45:
[...]
OMG oud...deze heb ik een paar pagina's terug al gepost
_@/'
Gaat ie niet leuk vinden... En je had de mail in ieder geval in correct engels kunnen schrijvenBMRS schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:12:
[...]
Ik ga hem mailen:
[...]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Het antwoord uiteraard ook tussen spoilertagschromeeh schreef op donderdag 23 december 2004 @ 08:53:
Uiteraard ff mijn vraag tussen spoiler tags ivm het niet willen verpesten van plezier voos een ander
spoiler:Ik ben nu helemaal bovenin de Citadel, dus op het punt waar de "System Administrator" wil gaan teleporten. Nu moet ik hem tegen houden maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe
Er komen 2 gunsships die ik dmv die 'bollen' kan neerschieten.
Alleen dan? Want dan teleport de sys admin en dan ben je dus dood....
Ik kwam er wel achter dat als ik die 'bollen' op die teleport bal alleen schijnt dat niet te helpen....
Bron : Steam forumDoD:Source
You will be able to purchase DoD:source through Steam without purchasing a new copy of HL2. Release date and pricing have not been set yet.
Happy Holidays
DougV
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
PSN: Shiver23
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
BronBanned Accounts
Today Valve disabled more than 30,000 Steam accounts which had been used to try to illegally gain access to Valve games without a valid purchase.
Valve takes such activities seriously and reserves the right to disable Steam accounts engaging in piracy, cheating, illegal activities, or any other activity in violation of the Steam Subscriber Agreement. The accounts that are disabled today will not be reactivated.
En terechtXymox schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:27:
Valve is weer bezig met het uitschakelen van Steam accounts, in een nieuwe ronde zijn er zo'n slordige 30.000 accounts onder handen genomen.
[...]
Bron
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
en wat heb je nodig voor de demo, juist een steam accountchromeeh schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:57:
[...]
En terecht
Misschien lullig voor degenen die de warez versie alleen hadden om de game te proberen of het liep, maar dat is ook geen smoes meer aangezien de playable demo nu ook uit is
en die is gratisThe_Scarabial schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:09:
[...]
en wat heb je nodig voor de demo, juist een steam account
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Wat is het probleem? Alleen de Steam accounts die warez versie hebben, worden geblokkeerd. Steam-account is ook volledig gratis en snel te reggen dus ik zie het probleem nietThe_Scarabial schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:09:
[...]
en wat heb je nodig voor de demo, juist een steam account
Verwijderd
Verwijderd
was ik al bang voor...Hacku schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:38:
Installeren wel, spelen niet, omdat je niet 2x op hetzelfde moment kan ingelogd zijn.
Ja, dat had ik nou ook. C.E. gekocht, en blijkt daar maar bijzonder weinig in te zitten i.v.m. de G.E. waarvan ik dacht dat ik die kreegSchiedamLauw schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:08:
Ik heb gisteren de demo gedownload en uitgespeeld en ik vind um onwijs lauw!
Dus heb dernet gelijk de Collecters Edition gekocht. Maar er staat in de startpost dat de gold edition en de collecter edition hetzelfde is, maar er zit alleen maar een shirt bij en geen stickers, posters, pet en al die andere dingen die bij de gold horen.
Heb ik een onvolledige doos gekregen of hoort dit? (heb um bij mediamarkt gekocht in me pauze en ik kan niet wachten tot ik thuis ben om te gaan gamen)
Hmm, is niet meer dan normaal hoor, bijna alle spellen ondersteunen niet dat je met 1 exemplaar op 2 pc's kan spelen. Heeft niets met Steam te maken.
Nothing to see here
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 18:24 ]
Ik heb ook de C.E. edition, Day of Defeat is "Coming soon" staat er via Steam, dus ff geduld nog.stefijn schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:58:
[...]
Ja, dat had ik nou ook. C.E. gekocht, en blijkt daar maar bijzonder weinig in te zitten i.v.m. de G.E. waarvan ik dacht dat ik die kreegNiet eens Day of Defeat
Dat viel effe tegen.
1. Verkeerde forum.. Dit is voor dicussies?Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:19:
Heb de topics globaal doorgenomen, maar ben t nog niet tegen gekomen:
Een vriend van me heeft vandaag ook HL2 gekocht (yay. kan ik samen met hem CSS spelen), nou is alles geinstalleerd, Steam account erbij, alles via steam geupdate, nieuwste directX en videokaart drivers geinstalleerd, maar zodra je halflife2 of CSS ofzo opstart, sluit de PC af bij het "loading" scherm voor t menu en start opnieuw op. Iemand ervaring?
edit:
De specs van de PC:
HP 2,7 GHz
512 mb RAM
ATi Radeon 9000
WinXP Pro (geen SP 2)
Ja, maar KRIJG jij dan ook DoD:S? Bij de Gold edition staat specifiek vermeld dat je DoD:S krijgt, maar dat die nog niet gereleased is.NokiaFan schreef op donderdag 23 december 2004 @ 20:26:
[...]
Ik heb ook de C.E. edition, Day of Defeat is "Coming soon" staat er via Steam, dus ff geduld nog.
Verwijderd
Bedankt! Ik ben nu de High-Quality versie aan het downen met 210 kb/s dus gaat lekkerVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:22:
ZO! die kerel (David 'marshmallow' Gibbons) die als eerste een speedrun van HL2 deed binnen 3 uur heeft weer een nieuwe op zn naam staan, 2uur, 14 minuten en 58 seconden, gespeeld op normal.. Link![]()
Overigens zijn ze hier bezig met een nóg snellere op HARD... Ben benieuwd
Verwijderd
Heb je ook een werkende link voor die HQ versie? Die van archive org doet nada nix noppes.Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:07:
[...]
Bedankt! Ik ben nu de High-Quality versie aan het downen met 210 kb/s dus gaat lekker
Ik ben alweer druk bezig met HL2, dit keer op Hard Mode...
Dit spel blijft gewoon leuk
offtopic:
Nice, nieuwe quote, edit en view knopjes
[ Voor 22% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 24-12-2004 01:01 ]
Xymox...omschrijf eens als je wilt HOE het spel crasht..Xymox schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:10:
Er is ook weer een nieuwe update beschikbaar via Steam waarbij gezegd wordt dat de welbekende stotter-bug is opgelost.
Ik heb geen stotters maar crashes. Hopelijk vinden ze daar ook wat op !
volgens mij heb jij meer last van een voedings probleem!melly schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:26:
[...]
Xymox...omschrijf eens als je wilt HOE het spel crasht..
Ik heb zelf namelijk een nieuwe grafische kaart (X800XT PE) maar HL2 en CS crashen bij mij dus ook.
Vreemde is dat alleen deze spellen vast lopen.
Bij mij bevriest het beeld en geluid voor een 10 sec. en dan krijg ik een reboot.
Tot op heden dacht ik steeds dat het de kaart was,maar aangezien alleen HL2 en CS dit euvel vertonen begin ik nu te twijfelen.
(alhoewel ik dit niet had met mijn oude 9700pro)
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Ik heb al een hele topic aan dit probleem besteed.mydogisgone schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 02:06:
[...]
volgens mij heb jij meer last van een voedings probleem!
die x800xt pe gebruikt wel even heel wat meer stroom dan je 9700pro
check je voltages even
Ik kan HL2 zonder problemen spelen tot het level met de buggy waar je met een rocketlauncher een heli uit de lucht moet schieten. Als de heli schiet, komt het geluid in een loop en even later crash naar desktop met een memory read error melding.melly schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:26:
[...]
Xymox...omschrijf eens als je wilt HOE het spel crasht..
Verwijderd
Verwijderd
Je moet de Europese HQ versie hebben:Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:39:
[...]
Heb je ook een werkende link voor die HQ versie? Die van archive org doet nada nix noppes.
Thx.
Uhm jawel hoor?Hacku schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:38:
Installeren wel, spelen niet, omdat je niet 2x op hetzelfde moment kan ingelogd zijn.
Ik heb er wel behoorlijk last van met mn Coll.Edition, zeker als ik textures op high zet zijn de eerste 20 sec van een "level" niet te spelen (na 3 minuten ladenVerwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 08:44:
Na de laatste update heb ik helemaal geen last meer van die geluids stotter.
Wel fantastische natuurlijk, maar heb HL2 met irritatie van de geluids probleem uitgespeeld.
Waiting for mods mode
[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 24-12-2004 12:26 ]
Slaat deze quote op mijn probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:39:
Heb je al wel geprobeerd om de nieuwste Miles Sound System-versie te installen ? Deze wordt op de steam support pages aan de geheugen-errors gekoppeld..
Ja.M55 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:06:
Ik heb de Collector's Edition, en in steam staat
DOD als comming soon.
Is deze straks gratis als hij uitkomt als je eigenaar bent van de CE versie ?
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Welke 3D shooter vind je wel goed?Specht schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:50:
Nou ik heb HL2 uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik het een matig spel vind.
Ten eerste draait het spel vrij brak, op bepaalde stukken stottert ie zowel grafisch als qua geluid.
Ten tweede zitten er nog een zooi bugs in, personage's die stil blijven staan en niks meer doen omdat je voor ze uit loopt.
Ten derde, het spel heeft niet de spanning van deel 1, en bovendien is het verhaal flut en het einde al helemaal waardeloos.
Dus na Doom3 en Farcry de zoveelste tegenvallende 3dshooter game.
Verwijderd
Het einde was bij 1 ook waardeloos maar het spel zelf was al bevredigend genoeg.Pu_Dy schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:00:
Ten eerste draait het spel vrij brak, op bepaalde stukken stottert ie zowel grafisch als qua geluid.
Ten tweede zitten er nog een zooi bugs in, personage's die stil blijven staan en niks meer doen omdat je voor ze uit loopt.
Ten derde, het spel heeft niet de spanning van deel 1, en bovendien is het verhaal flut en het einde al helemaal waardeloos.
Far cry is wel vet.
je haalt de woorden uit mijn mond (voor 89% dan)
Ga dan Sims spelen ofzoSpecht schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:50:
Dus na Doom3 en Farcry de zoveelste tegenvallende 3dshooter game.
[ Voor 5% gewijzigd door Wootism op 25-12-2004 00:15 ]
kan nog hoor!Wootism schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:14:
[...]
ik had ook liever gehad dat hij met Alyx kinderen ging maken ofzo. Maar achteraf gezien vind ik het einde wel phat.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
LOL...ik had ook liever gehad dat hij met Alyx kinderen ging maken ofzo...
[ Voor 15% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 25-12-2004 00:57 ]
Duh! first person actionSwitch schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 01:12:
Had je ook het kindmaak-proces willen bijwonen?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Een goede map maken kost tijd.joostve schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:49:
het duurt wel lang voordat er nieuwe mp maps uitkomen
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
dat kan alleen bij sommige turretsT!m0n schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 15:37:
Hoe zet je zo'n turret overeind?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Ik wil juist dat er niet geschoten kan worden en alleen de grav gun gebruikt kan wordenAikon schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:27:
Kan je nu ook al DM spelen zonder die vervloekte gravity-gun? Ik wil gewoon schieten, geen kachels tegen me aan krijgen
Ben het helemaal met je eens.Aikon schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:27:
Kan je nu ook al DM spelen zonder die vervloekte gravity-gun? Ik wil gewoon schieten, geen kachels tegen me aan krijgen
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Idd en liever 1 goeie map dan 20 van die halfbakken maps waar je je doorheen moet worstelen tijdens een leuek MP game.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 20:10 ]
logisch, daar is iedereen in de 10 jaar dat gordon er niet was achter gekomenWebgnome schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 17:37:
Mensen zeggen hier dat het einde van het spel vet is en dergelijke maar ik begrijp dat niet goed. Waar de verhaallijn bij mij op neer komt :
*knip
[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 20:10 ]
Verwijderd
_@/'
Verwijderd
ik heb precies het zelfdeGetah schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:12:
Ik heb het spel net geïnstalleerd op het systeem in mijn sig. Het laden van levels duurt alleen heel lang, like 2 minuten, terwijl ik alles op medium heb staan met een resolutie van 1024 x 768.
Verder "hapert" het spel de hele tijd. De graphics lopen wel soepel als ik eenmaal een keer ergens geweest ben. Het is dus volgens mij een probleem met laden. Heeft iemand anders dit probleem ook? Oplossingen zijn welkom..
http://fragfiles.org/~hlstory//Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:05:
Het verhaal gaat veel dieper dan wat sommige mensen denken, maar je moet dan beter opletten, op de krantenartikels enzo. ( Ikzelf wist ook de helft niet hoor)
Iemand had toen zo'n site gepost waarop heel uitgebreid het verhaal stond beschreven met screenshots erbij enzo... Maar die weet ik natuurlijk niet meer
Dat is nou leuk leesvoerMythrill schreef op zondag 26 december 2004 @ 01:31:
[...]
http://fragfiles.org/~hlstory//
alstu![]()
Stotteren van de game iseen bekend probleem waar bijna iedereen volgens mij wel last van heeft (gehad) sinds de laatste update is het wel weer minder bij mij geworden doh.
Die updates worden toch automatisch gedownload door steam?Stotteren van de game iseen bekend probleem waar bijna iedereen volgens mij wel last van heeft (gehad) sinds de laatste update is het wel weer minder bij mij geworden doh.
Laden heeft amper wat met je CPU te maken, en al helemaal niet met je videokaart.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:17:
[...]
ik heb precies het zelfdeterwijl ik toch niet zo'n heel slecht systeem heb:
amd 2500+ barton, ATi radeon 9800 pro, dfi lanparty ultra b, 512mb DDRAM
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Komt ie:heeft iemand een lijstje met alle wapens + items.
Veel plezier met uitzoeken en uitspelenitem_healthkit
item_healthvial
item_box_mrounds
item_box_buckshot
item_box_sniper_rounds
item_box_srounds
item_suit
item_battery
item_ar2_grenade
item_ml_grenade
weapon_ar1
weapon_ar2
weapon_bugbait
weapon_cguard
weapon_molotov
weapon_manhack
weapon_immolator
weapon_irifle
weapon_crowbar
weapon_extinguisher
weapon_flaregun
weapon_frag
weapon_gauss
weapon_alyxgun
weapon_hopwire
weapon_iceaxe
weapon_physcannon
weapon_physgun
weapon_pistol
weapon_rpg
weapon_shotgun
weapon_smg1
weapon_smg2
weapon_stickylauncher
weapon_stunstick
weapon_thumper
weapon_sniperrifle
weapon_rollerwand
weapon_slam
weapon_hmg1
weapon_cubemap
weapon_binoculars
weapon_ml
weapon_brickbat
Ik heb ongeveer een gelijk systeem (Asus A7N8X r2, XP2600 en echte 9700pro) en heb ook last van het bekende stotterprobleem. Bij mij doet het zich vooral voor als ik op "normale" settings (1024x768, 4x FSAA, of hoger) de textures op "high" zet. Als ik die op medium zet is het zo goed als weg (maar ja, dan ziet het er minder mooi uit)Getah schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:12:
Ik heb het spel net geïnstalleerd op het systeem in mijn sig. Het laden van levels duurt alleen heel lang, like 2 minuten, terwijl ik alles op medium heb staan met een resolutie van 1024 x 768.
Verder "hapert" het spel de hele tijd. De graphics lopen wel soepel als ik eenmaal een keer ergens geweest ben. Het is dus volgens mij een probleem met laden. Heeft iemand anders dit probleem ook? Oplossingen zijn welkom..
[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 26-12-2004 14:32 ]
Ik moet zeggen dat toen ik het met me gf2 gts speelde dat het gewoon goed liep en hat zag er nog redelijk uit ook ik vraag me dan af hoe het komt dat hij bij jullie stotterd bij het spelen?stefijn schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:05:
[...]
Ik heb ongeveer een gelijk systeem (Asus A7N8X r2, XP2600 en echte 9700pro) en heb ook last van het bekende stotterprobleem. Bij mij doet het zich vooral voor als ik op "normale" settings (1024x768, 4x FSAA, of hoger) de textures op "high" zet. Als ik die op medium zet is het zo goed als weg (maar ja, dan ziet het er minder mooi uit)
http://www.blep.net/hl2stutter/
Kijk hier voor een uitleg (volgens de sitemaker heeft het oa te maken met het laden van textures, wellicht daarom is de texture setting belangrijk) en een hele reeks aan tweaks die je kunt doen om het op te lossen. Met diverse dingen is het mij gelukt om op "high" textures, 1024x768, 6x FSAA nu te spelen met af en toe een stotter.
Komende week krijg ik een raptor 10.000rpm schijf en 512mb erbij, ik hoop dat dat nog het laatste restje verbetert
Btw..er zou 23-12 een update zijn geweest? Ik heb die niet in mijn updatelijstje staan. Dat moet toch automatisch? Tevens werkt de launchoptie "+snd_async_prefetch_priority 1" niet bij mij terwijl die in de update van 30-11 zou moeten zitten...
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2004 18:15 ]
Dat probleem heeft niets met de capaciteiten van een videokaart te maken, vandaar. Buiten het stotteren - wat bij mij alleen gebeurt als voor het eerst in een level een bepaald geluid weergegeven wordt (bijv. het spreken van die ouwe kerel op de monitoren), daarna niet meer - loopt HL2 perfect vloeiend op 1280x1024 met 4xFSAA en 8x anisotropic filtering.Hom3r schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:04:
[...]
Ik moet zeggen dat toen ik het met me gf2 gts speelde dat het gewoon goed liep en hat zag er nog redelijk uit ook ik vraag me dan af hoe het komt dat hij bij jullie stotterd bij het spelen?
[ Voor 32% gewijzigd door Stefke op 26-12-2004 15:09 ]
Oke dat vroeg ik me gewoon ff af thxstefijn schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:07:
[...]
Dat probleem heeft niets met de capaciteiten van een videokaart te maken, vandaar. Buiten het stotteren - wat bij mij alleen gebeurt als voor het eerst in een level een bepaald geluid weergegeven wordt (bijv. het spreken van die ouwe kerel op de monitoren), daarna niet meer - loopt HL2 perfect vloeiend op 1280x1024 met 4xFSAA en 8x anisotropic filtering.
Het gaat dus ook NIET over een lage fps
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq