Ik neem het de monteur ook niet kwalijk, maar wel casema. Het is toch casema's verantwoordelijkheid om te zorgen dat het netwerk gebruikslaar is op het moment dat zij een installatiebedrijf sturen om het te installeren? Lijkt mij hoor

Storingen zijn nooit uit te sluiten binnen een netwerk. Denk is na het is niet zijn werk! Zijn werk is de verbinding aansluiten bij de klant. Wat er aan de andere kant van die kabel wordt aangesloten en geconfigureerd zal hem een zorg wezen het is niet zijn vak hij heeft er niet voor geleerd het is een vak appart.
Natuurlijk zijn storingen nooit uit te sluiten. Maar ik hoop wel dat je het me eens bent dat het niet echt lekker overkomt als het al niet eens werkt bij de installatie. Ik denk dat jij ook denkt 'WTF' als jij een nieuwe broek koopt maar als je hem de eerste keer aandoet dat er al een scheur in komt . Nogmaals, ik neem de installateur niet veel kwalijk. Misschien als eerste reactie om een beetje 'af te reageren', maar ik ben echt niet de onredelijkste hoor. Bovendien was ik extra gefrustreerd omdat mn pa dit allemaal met grote scepsis aanzag, en dat ie gelijk weer nijdig werd ('zie je wel, ik zei het toch!').
Je neemt een breedband pakket af. Aan dit pakket is een snelheid verbonden. Zoals netjes is aangegeven in het nieuws is die snelheid die jij noemt nog niet van toepassing. De oude snelheden gelden nog deze worden in de loop van dit kwartaal geupdate.
Dan moeten ze dat als verkoper die aan de deur komt dat niet zo uitleggen. Overigens kan ik goed leven met de huidige snelste snelheid hoor, ik heb nu 2.2 mbit en ik ga dan voorlopig naar 6 mbit. Heb me er bij neergelegd dat het dan maar niet meteen is

En nee ben geen verkoper van Casema

Ik erger me gewoon aan mensen die hun frustraties uiten door ongefundeerde posts de wereld in te helpen.
Je mag je er aan ergeren, maar volgens mij heb je me gewoon een beetje verkeerd begrepen (of schreef ik mijn frustraties uit ergernis zo neer dat je me verkeerd interpreteerd, nouja goed ik ben niet te beroerd om hand in eigen boezem te steken).
Anyway, als het goed is komt ie tussen half 1 en 4. Dus nog 2 uur te gaan, we zullen zien...