Het Nintendo DS topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

124138 schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:11:
Nou ik verkoop de Nintendo DS met mario 64 ds (jap) of als iemand de PSP heeft wil liefst ruilen en met wat geld er boven op dus als er iemand is die geinteresseerd is mail me : nefret_nefret@hotmail.com
Heb je gemailed

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

@ PSP discussie: :X

@ DS devving discussie: Ik was ooit heel even begonnen om me een beetje gaan te verdiepen in developen voor de GBA, en al het materiaal wat ik daarvoor tegenkwam was in C.

offtopic:
@ johnnyv.nl: Cool! GIVE wil ik waarschijnlijk volgend jaar ook gaan volgen. Ik ben nu 3e jaars Informatiekunde (in Utrecht ook).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 21:49
ik heb um ook binnen. 40 euro douane kosten. :r mja.. geen dode pixels voor zover ik weet! en ik ben der happy mee ! morgen metroid prime demo en mario 64 DS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
warchaser schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:39:
ik heb um ook binnen. 40 euro douane kosten. :r mja.. geen dode pixels voor zover ik weet! en ik ben der happy mee ! morgen metroid prime demo en mario 64 DS :D
US mario DS?
Zoja, waarvandaan :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
www.savegames.nl dan bovenaan staat shop. daarop klikken.. het kost 58 euro.. maar je hebt hem 1 dag later en 't is de enigste waarvan ik weet waar je hem nog kan krijgen

en ja het is de amerikaanse

[ Voor 11% gewijzigd door warchaser op 13-12-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:30
Xrenity schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:41:
[...]

US mario DS?
Zoja, waarvandaan :o ?
Ebay ?

Ik heb ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een DS bestelt. Van Lik-Sang met een adaptor , screenprotectors en Feel the Magic. Daarnet allemaal verzonden en reeds verschenen op de tracking page van DHL, binnen een dag ( Gisteren bestelt ). Kijk ik net op Lik-Sang, is de DS al niet meer op stock, nu een wachttijd van een week. :*) .

Met de spaarpunten heb ik direct gratis ( buiten verzendingskosten ) de GBA Movie Player bestelt. Echt top van Lik-Sang.

Ik ben ondertussen ook al aan het vissen geweest voor Mario 64 DS op Ebay. En beet , dus als het meevalt ( Verkoper heeft een rating van 100% ) heb dat ook al over een weekje binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kan je nou met een movie player gewoon normale films kijken ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

MetroidPrime schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:33:
[...]

Java is allang niet meer zo traag als vroeger. Er bestaat zelfs een J2ME omgeving voor de GBA, die werkte zonder extra processor/geheugen. Het zou dus best mogelijk zijn voor de DS(de DS heeft meer processorkracht en geheugen dan mijn mobiele telefoon en die kan ook Java aan), alhoewel ik niet verwacht dat het er zal komen.

Ik dacht trouwens dat er afgesproken was dat de PSP vs. DS discussie zou stoppen?
ik heb dan niks gezegd =)
ik kan me alleen niet voorstellen dat het performance-gewijs zo geweldig is als C/C++

http://www.dsdev.org/ in de gaten houden boys!
warchaser schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:46:
kan je nou met een movie player gewoon normale films kijken ofzo ?
yep.. dacht 't wel.. je convert je movie met een of ander appje, en knalt 'm op je flashcard.. but correct me if I'm wrong, heb er zelf niet een =)

[ Voor 20% gewijzigd door apNia op 13-12-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

ironx schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:10:
[...]

Dingetje? Hahaha... heb ik dat net gemist.

Maar Gie Bie Advance / Game ie Advance ... maakt het uit, ze weten echt niet waar ze het over hebben daar.
Dit is wel erg, voor de stommerikken die niks van games afweten, maar wel een console willen, weten nu nieteens dat de DS bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Theebag schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:08:
[...]

Ebay ?

Ik heb ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een DS bestelt. Van Lik-Sang met een adaptor , screenprotectors en Feel the Magic. Daarnet allemaal verzonden en reeds verschenen op de tracking page van DHL, binnen een dag ( Gisteren bestelt ). Kijk ik net op Lik-Sang, is de DS al niet meer op stock, nu een wachttijd van een week. :*) .

Met de spaarpunten heb ik direct gratis ( buiten verzendingskosten ) de GBA Movie Player bestelt. Echt top van Lik-Sang.

Ik ben ondertussen ook al aan het vissen geweest voor Mario 64 DS op Ebay. En beet , dus als het meevalt ( Verkoper heeft een rating van 100% ) heb dat ook al over een weekje binnen.
De movie player werkt niet met de DS als ik hem erin heb zitten krijg ik de melding no cartridge inserted terwijl ie op een gba sp wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 20:30
Anoniem: 5577 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:08:
[...]

De movie player werkt niet met de DS als ik hem erin heb zitten krijg ik de melding no cartridge inserted terwijl ie op een gba sp wel werkt.
Op de site van de makers staat juist van wel ( Ook volgens Lik-Sang ) :

http://www.movieadvance.com/nds.htm

Het gaat over de nieuwste versie met de NES emulatie ...

[ Voor 4% gewijzigd door Theebag op 13-12-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:24

RayNbow

Kirika <3

Touching is Good, toch? :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.scientia.demon.nl/GoTNDS.gif

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102191

OP play-asia.com en dvdboxoffice.com kan je ook DS related dingen halen.
Play-asia.com: Service en prijs zijn uitstekend
Dvdboxoffice.com: Prijs is uitstekend, alleen levertijd is lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens dit staat er nu bij mij:

12/13/04 11 : 49 am Delivery Attempted.
Please Call 1-888-273-8876. Amsterdam, Netherlands

Nou krijg ik dan normaalgesproken een briefje in de brievenbus met daarop een nummer etc dat je moet bellen om zo de afspraak naar een andere dag te zetten. Dat was nu ook niet het geval.

plus ik woon helemaal niet in amsterdam maar in heerde. :? Bij de Reciever gegevens staat wel de goede postcode + naam.

Ach morgen dat nummer maar eens bellen.

edit: mm als ik het via www.dhl.nl doe dan staat er dus dit:

December 13, 2004 11:49
Amsterdam - Netherlands, The Available on payment by recipient

Dat is dus iets heel anders of niet. Mmm vaag gedoe.

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 13-12-2004 19:26 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90865

Hmm bij Savegames.nl staat:

Flat Rate
Best Way € 5,00

Table Rate
Best Way € 8,50

Extra Table Rate
Don't forget to update the language file! € 8,50

Wat houden deze manieren allemaal precies in en welke is *het beste?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90865 op 13-12-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Laatst online: 19-06 10:58
Je bedoelt op hun website waar op de eerste pagina in grote letters staat: Binnenkort kunt u direct online bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, alleen dan bij shop. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
je kan gewoon bestellen..

@ rwnd

Table Rate
Best Way € 8,50 heb ik gekozen.. ik weet ook niet wat het is.. maar gisteravond besteld en geld overgemaakt. Vandaag een mail dat de betaling binnen was en dat het spelleke verstuurd is :)

dus morgen binne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus uh, maakt het niets uit? ;x Anders doe ik gewoon Flat Rate. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
misschien is flat rate plat :). en table rate in de grootte van een tafel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Als ze bij savegames.nl nu ook even erbij zetten of iets op voorraad is.
Ik wil Mario 64 DS :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 02-07 10:15
Hoeveel kost het daar dan? Savegames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hij is daar op voorraad!!!!

en voor 50 euro zonder verzendkosten ( 5 euro of 8.50 ) issie voor jou
de volgende dag binnen :).. ik krijg um morge!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ridge Racer DS - US Version Now Shipping
Race up to six players with just the one cartridge!

Nintendo's own development studio that handled Metroid Prime Hunters DS ported the game over, and took the time to upgrade several features too, starting with 6 player wireless racing. Using the NDS download function, everyone can play with just one cartridge between the group, the other NDS consoles downloading the game into their memory. Being limited in size, some features are missing, but if each player does have their own cartridge, they can each have your own music and such. Drifting around corners, slamming into mates and spinning 360 degrees, all wireless, is something new to console games, and great fun.
Bron: Lik-Sang

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Ridge Racer DS is een vreselijke kutspel, kutpoort. :r

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

whoa, wat een impressie, ik zeg wel tegen de postbode dat ie 'm weer mee kan nemen als ie 'm langsbrengt.

kan je misschien ff aangeven waarom ie zo bagger is en of de mogelijkheid bestaat dat iemand anders 'm WEL leuk gaat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz, ik heb Mario 64 DS maar bij Savegames.nl besteld dan.
Hoe komen die gasten aan zoveel Mario cartridges?
Bij alle winkels zijn ze uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Hoe bestellen jullie daar? :/
Ik heb ze even gemaild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Iemand die aan kan geven hoe lang het op dit moment ongeveer duurt via lik-sang/play-asia als je een JPN DS besteld?

Als ik m nu bestel, zou ik m dan voor de kerst nog binnen hebben? :)

Heeft iemand dat Zoo spel ook al gespeeld?
Lijkt me wel leuk, heeft wat weg van Bejeweled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 72901 schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:43:
Ridge Racer DS is een vreselijke kutspel, kutpoort. :r

Jammer.
Ik dacht dat jij nog geen DS had?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:30:
Hoe bestellen jullie daar? :/
Ik heb ze even gemaild. :)
Rechtsboven staat "Shop" :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89946

Anoniem: 62837 schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:13:
Hmz, ik heb Mario 64 DS maar bij Savegames.nl besteld dan.
Hoe komen die gasten aan zoveel Mario cartridges?
Bij alle winkels zijn ze uitverkocht.
Ik had ze vorige week donderdag gebeld. Ja telefoon is over het algemeen nog het snelste hij zei dat de site idd nog wat half was en verzend kosten zij 5 euro. Geld overgemaakt en vrijdags was ie er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-06 21:42

PJJ

Kheb vandaag mijn DS'je binnengekregen en 1 dode pixel :( maarja kben echt super blij mij. Touch screen werkt echt fijn in minigames (van mario). Kga ook meteen maar wario ware touched bestellen op liksang me DS kwam na 8 dagen binnen (6 werkdagen).

http://home.wanadoo.nl/linda-wester/DS/ nog wat foto's die ik heb geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 13:08
D3ft0n3 schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:28:
waarom blijft iedereen toch analoge stick zeggen bij de psp, dat ding is helemaal niet analoog. tis gewoon een stickje dat je alle kanten op kunt schuiven, maar het verricht dezelfde functie als de d-pad, niet analoog dus.
Q: What's the deal with the PSP's control disc? Is it analog or not?

A: We've heard reports from the development side of things that the control disc on the PSP isn't a "true" analog device. After playing a few games that use it, it's difficult to tell the difference. The disc definitely allows for more than eight directions of motion, and works fine for, say, making slight turns in Ridge Racers. That said, the disc seems to have a fairly large dead zone, and it's difficult to get very slight movements out of it. But above all, it seems to work well for driving games at least, and it shouldn't be a problem, regardless of how, exactly, it works under the hood.
http://www.gamespot.com/p...otsgolf/news_6114909.html
In ieder geval niet hetzelfde als een d-pad dus, want meer dan 8 richtingen.

Verder moet ik het helaas met enkele van de mensen hierboven eens zijn, de psp heeft zo'n gigantische wannahave factor dat ik er gewoon voor bezwijk. Toen de ds net uitwas was ik nog erg onder de indruk, maar met was de psp nu laat zien...
Vrees alleen wel dat de spellen voor de psp gigantisch duur gaan worden, pluspuntje voor de ds dus.
Ik heb geen enkele nintendo/sony console, en ik vind mezelf redelijk onbevooroordeeld. Ik weet dat veel mensen hier dit niet willen horen, maar ik probeer gewoon aan te geven wat ik, als redelijk gemiddelde gamer, nu voel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37
PJJ schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:01:
Kheb vandaag mijn DS'je binnengekregen en 1 dode pixel :( maarja kben echt super blij mij. Touch screen werkt echt fijn in minigames (van mario). Kga ook meteen maar wario ware touched bestellen op liksang me DS kwam na 8 dagen binnen (6 werkdagen).

http://home.wanadoo.nl/linda-wester/DS/ nog wat foto's die ik heb geschoten
De Japanse?

Ik denk dat ik nog even wacht met spellen halen. Alleen Mario (die ik nu ook heb) schijnt de moeite waard te zijn. Ik denk dat ik voor het geld dat ik uitspaar een GBA Flash ding haal waar ik GBA roms mee kan spelen op m'n DS. Ik heb nooit een GBA gehad, dus dan kan ik nog mooi even wat goede spellen doen totdat er naar mijn mening écht goede DS spellen uitkomen (Mario kart, Zelda, Wario Ware Touched, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Hidde schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:13:
Hoeveel kost het daar dan? Savegames?
€ 49,95

Ben er vrijdag ff heengereden en toen had ie er nog berg op voorraad. De baas daar is echt een kewle gast (ff half uurtje mee zitten kletsen en gadgets gekeken :)).

Tip voor de voorraad: ff bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Splash schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:59:
Verder moet ik het helaas met enkele van de mensen hierboven eens zijn, de psp heeft zo'n gigantische wannahave factor dat ik er gewoon voor bezwijk. Toen de ds net uitwas was ik nog erg onder de indruk, maar met was de psp nu laat zien...
Vrees alleen wel dat de spellen voor de psp gigantisch duur gaan worden, pluspuntje voor de ds dus.
Ik heb geen enkele nintendo/sony console, en ik vind mezelf redelijk onbevooroordeeld. Ik weet dat veel mensen hier dit niet willen horen, maar ik probeer gewoon aan te geven wat ik, als redelijk gemiddelde gamer, nu voel :)
Om toch maar even mijn zegje te doen over de PSP, dan ben ik er verder helemaal van af :D Ik ben waarschijnlijk wel wat bevooroordeeld, omdat ik een ontzettende Nintendo fan ben. Maar niet zo een die gelijk al het andere slecht vindt, zeker niet :) Mijn (persoonlijke) plusjes/minnetjes voor de PSP:

+ Ziet er mooi uit (design)
+ Technisch erg sterk
+ Breedbeeld is op zich wel grappig, hoewel het voor mij niet een hele grote plus is.

- Batterijduur is kort (van wat ik erover gelezen heb tenminste)
- Films spelen op je handheld interesseert me ten eerste niet zo, ten tweede is het bemachtigen van een leuke film op een UMD net iets lastiger dan ***.avi op cd zetten :)
- Als ik het goed begrepen heb kun je MP3's op zo'n memory stick zetten en afspelen, maar voor hetzelfde geld heb je een veel grotere MP3 speler :P
- Behalve de technische vernieuwingen niets nieuws onder de zon. Het is mooier, maar verder?
- Ik verwacht een hele berg PS2 ports.

Dan mijn plusjes en minnetjes voor de DS:

+ Dual Screen. Ik was vroeger al fan van de Multi Screen G&W serie... ik vind het gewoon een cool idee :)
+ Touch Screen. Ook hierbij is het idee alleen al cool vind ik zelf. Behalve dat het idee tof is, is het natuurlijk ook iets waar game developers hopelijk van gebruik zullen maken om hele nieuwe manieren te ontwikkelen om een game te spelen.
+ Ingebouwde Pictochat. Vooral het toetsenbord vind ik erg cool (hangt samen met het touch screen), en ik kan echt niet wachten op dat Japans-Engels woordenboek (en v.v.) waar iemand het hier over had. Hopelijk komt dat er ook echt :)
+ De Nintendo exclusives, die Nintendo zo Nintendo maakt. Het heeft altijd iets speciaals, en het is alleen voor Nintendo. 99% van de boeiende PS2/P spellen kan ik ook ("gratis") op mijn PC spelen.
+ Ik verwacht wel veel echt nieuwe games. De GBA heeft meer SNES ports dan nieuwe games zo'n beetje, maar dat verwacht ik niet bij de DS. Ten eerste omdat de DS echt hele nieuwe dingen heeft, dat de inspiratie en creativiteit bij de developers toch wel zou moeten prikkelen. En bovendien valt er gewoon weinig te porten van de N64. Zoveel spellen waren er niet op :)

- Op het moment zijn er nog niet echt games die heel goed van het touch screen gebruik maken, hoewel ik zeer uitkijk naar oa Wario Ware, Catch! Touch! Yoshi!, en dat Kirby spel waarvan de preciese naam me even is ontschoten (Magic Paintbrush oid).
- De vrees voor te weinig 3rd party support, zoals bij de Cube. Maar daar is op dit moment nog weinig over te zeggen.

Wat betreft de games, tja... sowieso heb ik beide systemen op dit moment helaas nog niet mogen testen (als het goed is komt volgende week mijn DS :D). Maar er komen vast op beide systemen toffe spellen. Mijn redenen (op het Nintendo-fan gedeelte na dan) om een DS te kopen zijn voornamelijk het 2 schermen/touch screen gebeuren, de exclusieve Ninty games, plus dat ik graag nieuwe games wil zien. Ports heb ik al genoeg gehad op de GBA, en ik denk dat de PSP die rol voor de PSX/2 gaat vervullen. Maar zoals ik al eerder gezegd heb... je kunt moeilijk onwijs gaan discussieren welke console/handheld betere games heeft. Smaken verschillen nu eenmaal. Ik heb even een aantal feiten of verwachtingen opgesomd die voor mij persoonlijk positief danwel negatief zijn. Maar voor hetzelfde geld vind Pietje dat touch screen gedoe helemaal niet boeiend en wil hij graag MP3's luisteren op z'n fancy PSP. Hoe het ook zij, ieder z'n feestje. Ik heb mij 2 centjes gegeven over de DS vs. PSP discussie. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Captain N schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 02:18:
[...]
Om toch maar even mijn zegje te doen over de PSP, dan ben ik er verder helemaal van af :D Ik ben waarschijnlijk wel wat bevooroordeeld, omdat ik een ontzettende Nintendo fan ben. Maar niet zo een die gelijk al het andere slecht vindt, zeker niet :) Mijn (persoonlijke) plusjes/minnetjes voor de PSP:

- Batterijduur is kort (van wat ik erover gelezen heb tenminste)
Op IGN staat een leuk artikeltje over het batterij-gebruik van de PSP.
In case you don't feel like counting, the battery died after about four hours and fourty-five minutes of five different games and one hour of MP3 play. We didn't use the WiFi features of the system at all during this time.
Zoals zij hem gebruikt hebben nog geen 6 uurtjes dus...

[ Voor 36% gewijzigd door ironx op 14-12-2004 02:43 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, klopt. Ik had het toevallig vanmiddag gelezen. Viel nog mee. Maar toch niet geweldig :) Ik vraag me ook af hoeveel het van de batterijen vergt om films af te spelen. Lijkt me dat het dan een stuk harder gaat nog.

offtopic:
Nu ik zo zeg "vanmiddag... blabla" bedenk ik me ineens dat vanmiddag al weer heel lang geleden was, dus ik ga lekker slapen :P

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 14-12-2004 03:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 08:45

Aidix

Geluidspietlut

Ik ben een GameBoy'er van het eerste uur (dus eerste GameBoy gekocht in 1990) maar de momenten dat ik meer dan 4 uur achter elkaar op dat ding heb gespeeld.. tsja dat zijn er toch niet zoveel.

Overigens vrat de eerste gameboy ook in 4 uur door je setje oplaadbaars heen. Toch hoorde ik destijds niemand klagen (misschien komt dat omdat er toen nog geen internet was ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dat wou ik net zeggen.. wie zit er nou 4 uur weg van een stopcontact? In de auto? Heb je zo'n aansteker-recharger... Vliegtuig? Je loopt zometeen in een subtropisch land, klaag niet! ;)

en voor als je terug naar huis gaat met het vliegtuig, sja als je voor die ene keer geen PSP moet kopen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zit aardig vaak een heel stuk in de trein. En thuis speel ik vaak ook tot de accu erbij neervalt op mijn GBA SP :P Iemand enig idee hoe lang de DS accu meegaat eigenlijk?
5183 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:41:
[...]
€ 49,95

Ben er vrijdag ff heengereden en toen had ie er nog berg op voorraad. De baas daar is echt een kewle gast (ff half uurtje mee zitten kletsen en gadgets gekeken :)).

Tip voor de voorraad: ff bellen :)
Voor degenen die Mario DS nog zoeken, ik heb er ook nog een liggen (factory sealed US versie). Voor de hierboven genoemde 50 euro is 'ie van jou. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Of je moet hoger gaan bieden natuurlijk ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Captain N op 14-12-2004 11:28 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Damn, mijn cancel is niet goed doorgekomen bij Importmadness. Ik krijg dus nu een mario 64 maar ik heb geen DS 8)7

Dus als ik em binnen heb wil ik em wel doorverkopen aan iemand die nog een US versie wil hebben.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De accu van m’n DS doet het iig wel vrij lang.
Ik heb een paar keer echt geMario’d tot ik in slaap viel van de Mario moeheid en de volgende dag kon ik nog spelen zonder dat ’ie op ging. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

ironx schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 02:41:
[...]

Op IGN staat een leuk artikeltje over het batterij-gebruik van de PSP.

[...]

Zoals zij hem gebruikt hebben nog geen 6 uurtjes dus...
Maar ze hebben niet aan 1 stuk door gegamed. Volgens GameSpot gaat de accu in Ridge Racers PSP 90-180 minuten mee als je aan 1 stuk door speelt na hem volledig te hebben opgeladen. Dat is weer een heel ander beeld dan wat IGN schetst.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MetroidPrime schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:35:
[...]

Maar ze hebben niet aan 1 stuk door gegamed. Volgens GameSpot gaat de accu in Ridge Racers PSP 90-180 minuten mee als je aan 1 stuk door speelt na hem volledig te hebben opgeladen. Dat is weer een heel ander beeld dan wat IGN schetst.
Het ligt er denk ik ook aan hoeveel er aan 3D geweld er door het apparaatje geproduceerd moet worden. Sony had aan developers toch gevraagd een beetje zuinig aan te doen om de levensduur van de batterij een beetje te sparen?

Hoe lang het batterijtje het volhoudt ligt er dus maar net aan welk spel je speelt. Een "simpel" Golf spelletje met een "simpele" groene ondergrond en hier en daar een boompje/bergje waar je je rustig doorheen slaat of een complete stad in 3D waar je als een gek doorheen raast...

Maar 3 uurtjes is wel erg kort hoor... :/
Zoals iemand al eerder zei, ben ik ook wel benieuwd naar batterij-test-resultaten van de DS.
Kan iemand die 'm al heeft niet even de batterij volgooien en dan spelen tot de batterij compleet leeg is? :P

Trouwens, als niemand het nog gezien had: de USA box-art van Ware Ware Touched! (clickable) :)

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/573/573166/wario-ware-touched-20041213082019298.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ironx op 14-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nintendo Prepare To Tell All
Nintendo of Europe are apparently all set to announce a final release date and price for the Nintendo DS in January, while on the other side of the pond Nintendo of America are gearing up for a March announcement.

According to MCV Nintendo of Europe are on track as far as the Nintendo DS launch is concerned. David Yarnton, head of the UK branch of Nintendo, spoke about the Nintendo DS launch to the press yesterday.

“I’m not going to disclose the two points you’re all desperate to know – The UK price and release date," he continued. “I can however, confirm that we are on track for our Q1 release. The DS will launch with a host of great titles and most importantly we will have a competitive price,”

“We’ll be communicating release plans in some major way in early January”, said Yarnton, who also confirmed that the release for the delayed information was due to competition with Sony.

Meanwhile according to Spong Nintendo of America plan to release some big information in March. That is all the delightfully ambiguous article said.

Bron: cube-europe
toon volledige bericht
Dat ze op Sony zouden wachten was wel duidelijk. Het NA nieuws is de officiële aankondiging van het on-line gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Icelus schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:49:
[...]

Dat ze op Sony zouden wachten was wel duidelijk. Het NA nieuws is de officiële aankondiging van het on-line gebeuren?
Ik las gisteren dat Demasked niet eerder onthuld zou worden dan E3-2K5 en dat WarpPipe maar een klein onderdeel zouden zijn van het geheel. Als Demasked echt het officiele online gebeuren voor de DS zou zijn, dan zou dat niet de grote aankondiging zijn voor maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
rajackar schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:28:
Damn, mijn cancel is niet goed doorgekomen bij Importmadness. Ik krijg dus nu een mario 64 maar ik heb geen DS 8)7

Dus als ik em binnen heb wil ik em wel doorverkopen aan iemand die nog een US versie wil hebben.
Graag!
Kan ik dat van je overnemen? Noem maar een leuk bedrag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58311

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:05:
[...]
Ik las gisteren dat Demasked niet eerder onthuld zou worden dan E3-2K5 en dat WarpPipe maar een klein onderdeel zouden zijn van het geheel. Als Demasked echt het officiele online gebeuren voor de DS zou zijn, dan zou dat niet de grote aankondiging zijn voor maart.
Maar dat was het toch al niet, want Nintendo werk voor het online gebeuren samen met Square Enix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 58311 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:06:
[...]

Maar dat was het toch al niet, want Nintendo werk voor het online gebeuren samen met Square Enix
Samenwerken met Square-Enix sluit niet uit dat ze ook met WarpPipe samen aan het werk zijn. Vooral de uitlatingen die Chad de laatste tijd maakt wijzen erop dat er een grote speler samen aan het werken is met WarpPipe. Zo zou er een grote reclamecamagne voor Demasked komen, maar WarpPipe zou daar niets over te zeggen krijgen en dat WarpPipe maar een klein onderdeel is binnen het Demasked project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

+ Ziet er mooi uit (design)
+ Technisch erg sterk
+ Breedbeeld is op zich wel grappig, hoewel het voor mij niet een hele grote plus is.
Jamaar de kwaliteit van het beeld is vooral ook krankzinnig goed. Als ik het goed begrijp is het nog niet mogelijk voor sites om direct beelden van een PSP af te plukken... dus alle filmpjes die je ziet zijn gewoon rechtstreeks vanaf dat schermpje gefilmd... en dat ziet er echt ongelooflijk goed uit. Haarscherp, hele mooie diepe kleuren. Hoe krijgen ze het voor elkaar...

Verder ben ik het wel eens met al je minpunten. En er is ook nog geen enkel spel voor aangekondigd dat ik echt als een musthave beschouw (misschien metal gear acid... maar cardbased stealth lijkt me toch wel een beetje vreemd).

Het wordt wel interessant de komende tijd, om te kijken hoe de DS en de PSP het gaan doen als de eerste gekte voorbij is. Maar nu ik gezien heb hoe goed de PSP eruit ziet en dat hij toch best wel goed lijkt te presteren (eerder werd en gesproken over een batterijduur van misschien maar 2 uur of nog minder, maar het lijkt erop dat hij de 3 uur in de meeste gevallen wel haalt. Ik denk dat dat genoeg is voor de gemiddelde gamer), ben ik wel weer een stukje pessimistischer geworden over de kansen voor Nintendo. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Woei!

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ds1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mc/ds2.jpg

Nog maar nauwelijks mee gespeeld hoor, dus nog geen impressies, die komen later nog wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

hallo mensen ik wil een us ds bestellen.. waar kan ik hem nu het beste bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Hidde schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:47:
[...]

Graag!
Kan ik dat van je overnemen? Noem maar een leuk bedrag. :)
Hij heeft me 42 pleuro gekost dus daarvoor mag je em meenemen.
Ik weet niet of je toevallig in de buurt van rotterdam komt?

Je kan me ook mailen:
omk666_NO@SPAM_yahoo.com

[ Voor 8% gewijzigd door rajackar op 14-12-2004 16:00 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
www.lik-sang.com of www.play-asia.com voor de japanse.. de us versie ga je niet meer krijgen |:(

maar de japanse is precies hetzelfde, bestel een SP adapter derbij.. je krijgt bij lik-sang een tutorial hoe je de DS op engels moet zetten en dit staat ook op diverse sites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Voor de mensen die Wario ware touched bestellen:

Is dit nu de jap of de us versie? Indien het de us is, waar gaan jullie hem dan halen?

Importmadness heeft de us versie pas van 14 februari... (Lik Sang ook heb ik net gezien)

[ Voor 8% gewijzigd door Little Bear op 14-12-2004 16:03 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Volgens mij is Wario DS alleen nog maar in Japan uit. Dat 'ie er bij Importmadness pas in februari is zou goed kunnen. Ze zullen wel de US versie bedoelen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426

Binz schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:04:
[...]

Ik denk dat je de DS en de PSP moet omdraaien in dit verhaaltje.

Dan gewoon moet stellen dat de PSP PS2 kwaliteit levert en de DS N64 kwaliteit (ietsjes beter dan)
Nee dus. Ik zei 'omdraaien'. Dus dat nu de DS supergraphics heeft en de PSP een paar extra features. Jullie zouden Nintendo de hemel in prijzen (en terecht) en Sony uitlachen voor die kutgraphics. Nu Nintendo kutgraphics heeft voortgebracht (mag je wel stellen na zien van PSP beelden IMO), is het zo van; "Ja maar de DS heeft betere gameplay en gameplay >>> graphics". Zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten, maar de PSP is puur technisch beter, en dat spreekt de consument in principe aan.

Zoals ik al zei, ik heb er niet mee gespeeld. Maar de berichten op psp.ign.com over de goede kwaliteit en de grootte van het PSP scherm stemmen me wat dat betreft hoopvol t.o.v. de PSP.. De batterijduur schijnt wel kort te zijn (4-6 uur), dat baart absoluut zorgen als je op vakantie ofzo gaat (waarvoor ze toch bedoeld zijn lijkt me ...)

~~ Hoe lang gaat de DS batterij trouwens mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 126426 op 14-12-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
uurtje of 10.
En ik vind de DS eerlijk gezegd geen 'kutgraphics' hebben. Wel duidelijk minder dan de PSP, maar niet kut.

Microsoft die aan DS online service werkt _/-\o_
DS Update: Earlier in the week one of the Warp Pipe members claimed that Microsoft will be your competition for DS Online is this true?

Chad: In a question regarding tunneling competition, I made a note that no longer will any tunneling application be considered competition for Warp Pipe Technologies, as tunneling is no longer our core competency. One of our many competitors is indeed Microsoft. For what product or service? I am not at liberty to say.
Doei PSP als dit klopt :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Xrenity op 14-12-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Hier zal absoluut niemand je tegenspreken dat de PSP veel betere graphics heeft hoor. Dat ontkent echt niemand. De discussie was echter afgelopen en de toekomst zal uitwijzen wie deze strijd zal overleven.

De batterij van de DS gaat echt LANG mee. Hoelang? Wel ik heb hem nu 3x opgeladen en in mario heb ik nu iets over de 80 sterren en alle characters en bijna alle mini games geunlocked. Als je dan nog weet dat ik lang niet elke ster had van de eerste keer en langer met de mini games als met mario adventure heb gespeeld kan je al gaan beginnen tellen.

PS: het lampje dat de batterij bijna leeg is is net aangesprongen, ik moet hem nu dus (eindelijk) voor de 4de keer gaan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Xrenity schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:50:
uurtje of 10.
En ik vind de DS eerlijk gezegd geen 'kutgraphics' hebben. Wel duidelijk minder dan de PSP, maar niet kut.

[...]

Microsoft die gaat ontwikkelen voor Nintendo? Lijkt me wel erg straf. OK momenteel zitten ze niet op de handheld markt, maar op consolegebied zijn ze toch dikke concurrenten. Is zoiets als Sega (toen Sega nog Sega was en zelf nog consoles maakte) zou ontwikkelen voor Nintendo...

Maar als het waar zou zijn kan ik niet meer doen dan het toejuichen. MS maakt goede games, dikwijls in tegenstelling tot de rest wat ze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Xrenity schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:50:
uurtje of 10.

[...]

't Zal eerder een online service zijn voor de revolution, gewoon net zoals iets als X-Box live, en dus concurrentie voor de X-box 2, want de revolution heeft dan ook online gaming.
Tenminste, dat denk ik :p

Ik heb ook mijn DS, sinds vorige week dinsdag, met mario, en ik vinnet eeerg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:27:
[...]

Jamaar de kwaliteit van het beeld is vooral ook krankzinnig goed. Als ik het goed begrijp is het nog niet mogelijk voor sites om direct beelden van een PSP af te plukken... dus alle filmpjes die je ziet zijn gewoon rechtstreeks vanaf dat schermpje gefilmd... en dat ziet er echt ongelooflijk goed uit. Haarscherp, hele mooie diepe kleuren. Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Idd, maar dat was toch geen verrassing? :)
Verder ben ik het wel eens met al je minpunten. En er is ook nog geen enkel spel voor aangekondigd dat ik echt als een musthave beschouw (misschien metal gear acid... maar cardbased stealth lijkt me toch wel een beetje vreemd).
Mee eens.
Het wordt wel interessant de komende tijd, om te kijken hoe de DS en de PSP het gaan doen als de eerste gekte voorbij is. Maar nu ik gezien heb hoe goed de PSP eruit ziet en dat hij toch best wel goed lijkt te presteren (eerder werd en gesproken over een batterijduur van misschien maar 2 uur of nog minder, maar het lijkt erop dat hij de 3 uur in de meeste gevallen wel haalt. Ik denk dat dat genoeg is voor de gemiddelde gamer), ben ik wel weer een stukje pessimistischer geworden over de kansen voor Nintendo. Helaas.
3 uur zou voor mij veel te weinig zijn. Ik ben er van overtuigd dat de PSP een succes wordt. Sony heeft al zo'n grote doelgroep met al die mensen die een PS2 hebben... Zolang Nintendo ook gewoon blijft bestaan heb ik daar echter geen problemen mee. Het enige gevaar is die developers... dat die alleen maar voor de PSP willen devven, en niet voor de DS. Maar goed, zo lang is het nog lang niet, en zal ook hopelijk niet gebeuren :)

BTW... zieke prijzen voor PSP's op Ebay op het moment :|

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

SD5k

>4&X

Little Bear schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:54:Microsoft die gaat ontwikkelen voor Nintendo? Lijkt me wel erg straf. OK momenteel zitten ze niet op de handheld markt, maar op consolegebied zijn ze toch dikke concurrenten. Is zoiets als Sega (toen Sega nog Sega was en zelf nog consoles maakte) zou ontwikkelen voor Nintendo...

Maar als het waar zou zijn kan ik niet meer doen dan het toejuichen. MS maakt goede games, dikwijls in tegenstelling tot de rest wat ze maken.
MS doet nog meer behalve X-BOX he. Veeel meer. Dus zo sterk lijkt het me niet.
De Cowboy schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:59:'t Zal eerder een online service zijn voor de revolution, gewoon net zoals iets als X-Box live, en dus concurrentie voor de X-box 2, want de revolution heeft dan ook online gaming.
Tenminste, dat denk ik :p

Ik heb ook mijn DS, sinds vorige week dinsdag, met mario, en ik vinnet eeerg leuk :)
Dat is geen 'tunneling', dus dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Thelema schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:09:
Dat is geen 'tunneling', dus dat lijkt me sterk.
Waarom moet het perse 'tunneling' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Hmm, volgens X-Link is Chad (Warp Pipe) niet echt betrouwbaar...moet ik zeggen dat ze zelf ook erg anti-WP zijn maar dat schijnt weer te liggen aan dat ze vals beschuldigt waren van code-stealing.
Laatste klinkt meest realistisch omdat ze verder waren dan WP atm. (reden ANTI-WP/Chad)

Persoonlijk zou ik WP (cd DemaSked) totaal links laten liggen en kijken of Nitro Online (ook hoax volgens X-Link) nog met iets leuks komt.

Lijkt erop dat X-Link beetje stranded/done is want er komt maar weinig nieuws uit.

(Beetje stomme policy dat je nix zegt omdat je mensen eventueel boos maakt als het niet lukt.
Zet er gewoon iets van, we gaan kijken of het mogelijk is en we zullen later onze bevindingen posten. Dit alles is meer onderzoek dan daadwerkelijke actie bla bla bla(je weet wel, de standard mumbo-jumbo) Zo hou je je comunity tenminste een beetje op de hoogte.

Vind leuk wat X-Link doet, maar beetje uit de hoogte en afstandelijk. (Qua updates etc)

Anywayz:TNT was langs huis...ik niet thuis....briefje in bus....baal baal :'( :'( .. WEER dag wachten *sniff* ...morgen op werk afgeleverd.... :Y) rustig op werk: kerst....ikke lekker betaald gamen _/-\o_ _/-\o_ O-) !
MetroidPrime schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:37:
[...]

Waarom moet het perse 'tunneling' zijn?
Omdat Nintendo zo grappig/vervelend is geweest om een eigen protocol te verzinnen voor Lan games. Normale online games zullen wel standaard WiFi gebruiken en heb je dus nix extra's voor nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 14-12-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

allemaal twijfels..... ik weet nog steeds niet wat ik nou moet gaan halen.
Eerst was het 100 % DS maar nu ik de PSP zie met de reviews, begin ik toch hard te twijfelen. Nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:39:
allemaal twijfels..... ik weet nog steeds niet wat ik nou moet gaan halen.
Eerst was het 100 % DS maar nu ik de PSP zie met de reviews, begin ik toch hard te twijfelen. Nog even afwachten.
Wachten op wat? Denk gewoon eens na wat je wilt:

PSP: Casual gamen (vanwege batterij), beetje MP3, af-en-toe filmpje en:
Super graphics, showen en veel vrienden die PS(P /2) hebben. (PS3 zal ook WiFi ondersteunen meen ik).

DS: Casual gamen (veel minigames, sleep functie), beetje MP3, af-en-toe filmpje (ok MoviePlayer nodig) en:
Vaak weekendje weg, onderweg, vrienden die DS/Nintendo fan zijn.

De grootste reden echter zou moeten zijn: wat voor soort games vind je leuk?

-Life is simple: Touching is good! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Savegames is wel ok, ik heb vandaag geld overgemaakt, heb even gebeld uurtje geleden en hij is waarschijnlijk verstuurd. :D

Over de PSP vs DS is het alleen maar je voorkeur.

Wat ik wil weten : hoeveel kost het importeren van de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 6193 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:39:
Hmm, volgens X-Link is Chad (Warp Pipe) niet echt betrouwbaar...moet ik zeggen dat ze zelf ook erg anti-WP zijn maar dat schijnt weer te liggen aan dat ze vals beschuldigt waren van code-stealing.
Laatste klinkt meest realistisch omdat ze verder waren dan WP atm. (reden ANTI-WP/Chad)
Hoe het verhaal precies ging weet ik niet meer, maar Xlink zat toen wel net zo fout als WarpPipe. Zowel WarpPipe als Xlink zijn sindsdien een andere richting gegaan, de één is een bedrijf geworden(WarpPipe) en de ander gaat de open source richting op(Xlink). De "ruzie" tussen die twee wordt alleen nog maar in stand wordt gehouden door de fanboys aan beide kanten.

De ruzie tussen Nitro en Xlink is ook totaal overbodig, maar wel uitgelokt door Nitro. Nitro is wel de partij waarvan ik verwacht dat ze het minst zullen presteren. Als je ze vraagt op een forum waarom ze iets doen(wat bijvoorbeeld niet erg logisch is, zoals RSS-ondersteuning in hun applicatie) wordt je meteen voor "noob" uitgemaakt. Dat terwijl zij hebben aangekondigd over 10 dagen hun applicatie af te hebben, zonder dat er ook nog maar 1 regel code is geschreven.
Omdat Nintendo zo grappig/vervelend is geweest om een eigen protocol te verzinnen voor Lan games. Normale online games zullen wel standaard WiFi gebruiken en heb je dus nix extra's voor nodig.
Maar daar hebben we het toch over? Dat er een normale online dienst komt? Ineens zei er iemand "Nee, dat zal niet want dat is geen tunneling" en daar reageerde ik op.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 15-12-2004 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Hidde schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:12:
Savegames is wel ok, ik heb vandaag geld overgemaakt, heb even gebeld uurtje geleden en hij is waarschijnlijk verstuurd. :D

Importeren lukt niet bij japanse retailers, verbod van Sony ofzo. Je kan wel bestellen van Lik-Sang voor 450-600 dollar ofzo. En bij eBay voor iets van 600 dollar ofzo. :/

Dat is zo natuurlijk omdat er zo weinig PSPs beschikbaar zijn. Maar hoor je dit trouwens niet in de ander topic te vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
maar de PSP is puur technisch beter, en dat spreekt de consument in principe aan
De GameCube en Xbox zijn technisch ook veel en veel beter dan de PlayStation 2, desondanks werd/wordt de PS2 toch vele malen meer verkocht...

Zoals al eerder gezegd, de Sega GameGear en Atari Lynx waren ook op vele gebieden beter dan de GameBoy. Toch hebben beide de GameBoy niet overleefd.

Bovendien zijn consumenten rare wezens :P. Ze kunnen van de ene dag op de andere omslaan.
Ik denk dat de DS en PSP wel naast elkaar kunnen leven. Voorlopig in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

SD5k

>4&X

Hehe, op dit moment als je een pre-order hebt geplaatst gaat dat je 400euro excl. games en verzending kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

$529 voor een kale bij lik-sang maar die krijg je nekel als je al sinds maart een pre-order had staan verder op ebay vanaf een dollartje of 650-1000 voor een value pack met 1-2 games.

Je kunt dus gewoon een DS,cube,x-box en ps2 kopen met elk een game erbij voor dat geld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:26

S2S

Anoniem: 6193 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:39:

Lijkt erop dat X-Link beetje stranded/done is want er komt maar weinig nieuws uit.
Vind leuk wat X-Link doet, maar beetje uit de hoogte en afstandelijk. (Qua updates etc)
Niet omdat we stranded zijn Maar om geen verder gezeik van WP en Nitro gasten te hebben, we zijn zeker wel bezig. En het schiet al aardig op......maar ja in ogen van andere kun je toch nooit iets goed doen, te weinig updates, te veel updates het is nooit goed.

Het is gewoon zo dat we er mee bezig zijn. Meerdere oplossingen voor WI-FI hardware en OS ondersteuning kost nou eenmaal tijd en het is niet zo dat we het binnen 10 dagen af moeten hebben ;)

We moeten nog veel intern testen....en tja als Nintendo niet zo dom had gedaan met hun WI-FI protocol dan draaide het al lang.....we hebben in g*dsnaam al PSP gamers op Xlink.

Verder hebben wij natuurlijk ook een leven het draait niet allemaal om XLink en de DS.

Ik hoop binnenkort meer te kunnen vertellen.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 14-12-2004 19:50 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind die post van jou al een behoorlijke update op zich....

Het is niet echt een verwijt...vind het heel tof waar X-Link mee bezig is. Maar sindsdat ze uitgebracht hebben dat ze de WRT routers werkend hebben is het echt gewoon stop (iig onduidelijk).

Zeg gewoon dat ik het wel aardig had gevonden als er ergens iets stond van:
-Initial start
-base protocol found
-research linux routers....(esp WRT)
-WRT working
-Testing WiFi-cards
-Got more WiFi-cards for research - minor improvements found

Uiteraard hoef je hier totaal geen aandacht aan te besteden aangezien ik geen ervaring heb in dit soort dingen.

MAW: Ga gewoon door met waar je mee bezig was :) (Maar meld het wel ff hier als er vorderingen zijn, want dat forum elke dag checken is nogal frusterend voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

rajackar schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:59:
[...]

Je kan me ook mailen:
omk666_NO@SPAM_yahoo.com
Als Hidde geen interesse heeft: ik wel.
Woon in Gouda, dus da's dichtbij genoeg toch lijkt me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:01:
Idd, maar dat was toch geen verrassing? :)
Nou, voor mij toch wel eigenlijk. (Toegegeven: ik had me ook niet erg aandachtig in de PSP verdiept.) Ik wist dat het scherm groter zou zijn, maar niet dat het ook veel scherper en helderder zou worden.
Het enige gevaar is die developers... dat die alleen maar voor de PSP willen devven, en niet voor de DS.
Precies. Het zou niet bepaald de eerste keer zijn dat het zo ging met een Nintendo-apparaat. Hoewel ik wel moet zeggen dat ze de marketing deze keer best goed aanpakken. Die wildboyz-reclame bijvoorbeeld... zoiets zou je eerder van sony verwachten. Of het feit dat ze net even een paar weken eerder lanceerden dan de PSP. Ik hoop dat het werkt allemaal. :)
Niks mis met een beetje concurrentie, maar ik vind het wel vervelend als alle leuke spellen dan naar de PSP verhuizen.

Mijn bestelling bij lik-sang staat eindelijk op "order shipped"... woohoo! Hopelijk blijft hij niet al te lang hangen in de kerstdrukte... met een beetje geluk krijg ik 'm dan volgende week. Mario bestel ik later wel... begin januari is hij weer gewoon overal te krijgen (us-versie), voor een luttele 30 euro. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:22:
Mijn bestelling bij lik-sang staat eindelijk op "order shipped"... woohoo! Hopelijk blijft hij niet al te lang hangen in de kerstdrukte... met een beetje geluk krijg ik 'm dan volgende week. Mario bestel ik later wel... begin januari is hij weer gewoon overal te krijgen (us-versie), voor een luttele 30 euro. :p
Wanneer heb je besteld?

Ik ben ook zoekende, maar wil m voor de kerst hebben (kado voor vriendin).
Ben nu dus al met e-bay enzo bezig, maar ja, is toch weer iets duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Als het idd zo is dat MS bezig is met het netwerk voor de NDS dan zou het iig wel kunnen zijn dat MS het hele "Nintendo netwerk" (dus wellicht ook voor de revolution) voor zijn rekening gaat nemen. MS kennende verdenk ik ze er dan ook van dat ze netwerk willen opzetten voor alle consoles. Wellicht wel een waar interconsole gaming mogelijk is... Maar dat klinkt dan weer niet als MS.

Kortom, spannend.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woensdag 8 december. :(
Toen stond er bij de DS nog: "Wordt meestal verzonden binnen 24 uur", maar vlak daarna veranderde het ineens in: "Wordt meestal binnen een week verzonden"... en zo staat ie nu nog steeds. Heb er dus ongevraagd toch die week op moeten wachten. Maar ja.

De laatste keer dat ik keek had Play-Asia hem nog wel op "usually ships within 24 hours staan"... als je dan voor een snelle koeriersdienst kiest, dan zou je hem in principe nog voor de kerst moeten krijgen. Maar deze periode is echt een gekkenhuis voor alle postbedrijven (ik weet het omdat ik zelf ook bij de TPG werk.) Ontieglijk veel pakketjes worden er verzonden. In nederland valt het nog wel mee, maar volgens mij is het in veel andere landen echt gebruikelijk dat je een grote doos met kadootjes naar al je vrienden en familie stuurt. In theorie kan het allemaal dus nog steeds op tijd, maar ik durf niks te garanderen. Als je hem echt graag met de kerst aan haar wil geven, dan zou ik maar een paar tientjes extra uittrekken en hem toch ergens in Nederland kopen. Bij dat savegames misschien, of van eBay. Anders is het echt een grote gok of hij op tijd gaat komen. Spijtig maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
philipnorth schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:00:
[...]

Als Hidde geen interesse heeft: ik wel.
Woon in Gouda, dus da's dichtbij genoeg toch lijkt me? :)
Shit vooruit, ik heb al geld bij Savegames overgemaakt. :)
Ik woon in Den Haag btw, moest ik dan ophalen? (kan ik zoiezo niet :P)

Jij mag em. :)
Veel plezier ;)

Waar ik ook de DS voor gebruik is als klok, handig als je HL2 oid aan het spelen bent en je moet ergens zijn om een bepaalde tijd, je hebt je DS gewoon op de bootmenu en je hebt een klok + wekker naast je pc! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hidde op 14-12-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
jonges,, niet zo zeiken op lik-sang.. er gaat maar 1 x per week, don't blaim me if i'm wrong, een vliegtuigje deze kant op.. op vrijdag...

en degene die MARIO US willen

SAVEGAMES!

www.savegames.nl/catalog

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
warchaser schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:08:
jonges,, niet zo zeiken op lik-sang.. er gaat maar 1 x per week, don't blaim me if i'm wrong, een vliegtuigje deze kant op.. op vrijdag...

en degene die MARIO US willen

SAVEGAMES!

www.savegames.nl/catalog

:*)
Een tip, als je even mailt over Mario DS zei diegene dat ik maar 52,95 moest overmaken, vandaag gedaan en hijs waarschijnlijk verstuurd. :) (gebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 21:19

Jumpiefox

Hoi ?

Anoniem: 126426 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:24:
[...]

Nee dus. Ik zei 'omdraaien'. Dus dat nu de DS supergraphics heeft en de PSP een paar extra features. Jullie zouden Nintendo de hemel in prijzen (en terecht) en Sony uitlachen voor die kutgraphics. Nu Nintendo kutgraphics heeft voortgebracht (mag je wel stellen na zien van PSP beelden IMO), is het zo van; "Ja maar de DS heeft betere gameplay en gameplay >>> graphics". Zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten, maar de PSP is puur technisch beter, en dat spreekt de consument in principe aan.

Zoals ik al zei, ik heb er niet mee gespeeld. Maar de berichten op psp.ign.com over de goede kwaliteit en de grootte van het PSP scherm stemmen me wat dat betreft hoopvol t.o.v. de PSP.. De batterijduur schijnt wel kort te zijn (4-6 uur), dat baart absoluut zorgen als je op vakantie ofzo gaat (waarvoor ze toch bedoeld zijn lijkt me ...)

~~ Hoe lang gaat de DS batterij trouwens mee?
Dat ligt er ook maar aan hoe je het bekijkt he, puur technisch beter in welke opzicht?? ALLEEN DE GRAPHICS!
Verder? hellemaal niks bijzonders....films kijken, muziek luisteren kon je al op de gba..dus zal dat ongetwijfeld ook op de ds kunnen voor de liefhebber. Ik kijk liever mijn films thuis @ breedbeeld.

Ha en dat omdraaien..lekker kort door de bocht hoor...ik zou het wel weten als het een sony ds was geweest...babai nintendo welcome sony dan.

Handheld gaming..it's all about the experience....op de ds is dat tot nu toe uniek. Op de psp kan je niks doen wat je thuis niet kan doen en zelfs beter.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Jongens kap nou is met dat psp geouwehoer.

Ik dacht dat ik in het verkeerde topic zat :)

Maar mijn dsje is binnen gekomen ,want gisteren stond ups voor een dichte deur .

Toch 30 euro belasting nog ook al stond er maar 159 op de invoice (DAT IS NIET DE HELFT PLAY-ASIA!! :) :) ).

Kreeg hem op mijn werk maar had hem toch binnen 5 minuten op engels gelukkig :) Mario Ds ziet er al mooier uit dan verwacht en ik vindt het al goed zat voor een handheld.

En al vermeldt ,maar ik ben er niet minder blij om ... Mijn flashcard werkt dus kan ik weer verde met mario & luigi en MArio vs Donkey Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Voor degenen die Mario DS nog zoeken.... ik heb er nog een factory sealed liggen. 50 euri is 'ie voor jou (+ eventuele verzendkosten a 2 euro).

Als het goed is is mijn DS er volgende week :D Owww... het wachten duurt zo lang! :Z

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Is het nu eigenlijk al normaal om GBA roms via flash card ofzo te spelen op de DS? Is er ergens een topic van over hoe en wat precies.

Dat boeit me best wel, maar ik heb er eigenlijk nog niets concreet van gehoord...

Enneuh, iedereen die hier nu wario ware touched heeft besteld heeft de jap versie genomen? Brrr dan wacht ik wel 2 maandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Captain N schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:49:
Voor degenen die Mario DS nog zoeken.... ik heb er nog een factory sealed liggen. 50 euri is 'ie voor jou (+ eventuele verzendkosten a 2 euro).

Als het goed is is mijn DS er volgende week :D Owww... het wachten duurt zo lang! :Z
Je verkoopt je mario nu terwijl je volgende week je DS krijgt? Zit daar enige logica achter ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik had Mario DS al gekocht, maar de DS zelf was toen uitverkocht. Een weekje erna kwam ik een DS met een paar games (waaronder dus Mario DS) tegen op Ebay. Dus hij is overcompleet ;)
Little Bear schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:52:
Is het nu eigenlijk al normaal om GBA roms via flash card ofzo te spelen op de DS? Is er ergens een topic van over hoe en wat precies.

Dat boeit me best wel, maar ik heb er eigenlijk nog niets concreet van gehoord...

Enneuh, iedereen die hier nu wario ware touched heeft besteld heeft de jap versie genomen? Brrr dan wacht ik wel 2 maandjes.
Het werkt gewoon met de GBA flash cards. Ik heb zelf een EZF Advance (256 Mb), waar ik zeer over te spreken ben. Werkt echt perfect. Ik zou geen minpuntje kunnen bedenken. Saven werkt, alle games werken, de interface is goed, een rom erop zetten gaat vlekkeloos, een real-time klok zit erin... alles :)

[ Voor 68% gewijzigd door Captain N op 15-12-2004 00:04 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
en hij is nu ook nog eens goedkoop te krijgen @ inkoopacties.net. Waar wacht je nog op? :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Little Bear schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:52:

Mijn Flash2Advance 256 doet het prima in de DS. Alleen jammer dat je er geen DS roms op ken douwen (daar komt soon nieuwe kaart voor uit!!). Voor de rest werkt het absoluut goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

warchaser schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:08:
Neuh is nie waar. Mijnus is op maandag verstuurd en op woensdagochtend wassie hier binnen hoor. UPS vliegt minimaal 1x per dag op die lokaties (gaat in vrachtruimen mee gok ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Laatst online: 19-06 10:58
Mijn DS (Jap) van Lik-Sang is de 10e verzonden met gewone luchtpost en is vanmiddag bezorgd. Inclusief adapter, verzendkosten en een $20 coupon voor 154 euro klaar :) Alleen jammer dat ik de Metroid demo misgelopen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
[ laat maar ]

[ Voor 110% gewijzigd door ironx op 15-12-2004 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Anoniem: 6193 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:46:
[...]

Wachten op wat? Denk gewoon eens na wat je wilt:

PSP: Casual gamen (vanwege batterij), beetje MP3, af-en-toe filmpje en:
Super graphics, showen en veel vrienden die PS(P /2) hebben. (PS3 zal ook WiFi ondersteunen meen ik).

DS: Casual gamen (veel minigames, sleep functie), beetje MP3, af-en-toe filmpje (ok MoviePlayer nodig) en:
Vaak weekendje weg, onderweg, vrienden die DS/Nintendo fan zijn.

De grootste reden echter zou moeten zijn: wat voor soort games vind je leuk?

-Life is simple: Touching is good! O-)
toon volledige bericht
Wat ik wil is wat ieder gamer wilt, GAMEN!
Echter ik heb ook beide consoles, de cube en de PS2. Vind het beide pracht apparaten en game op beide evenveel, en kan dus ook niet zonder. Maar ik wil op het moment maar 1 portable kopen maar voor welke moet ik dan gaan? Nu heeft de PSP opeens ook WIFI ondersteuning (wat ik dacht dat ie niet zou hebben)
Dillemma! :r (kop of munt dan maar) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

rajackar schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:59:
[...]

Je kan me ook mailen:
Heb ik dus ff gedaan :)

Ik ga idd maar via E-bay NL m regelen ofzo, zitten wel een aantal geschikte tussen voor alleen de DS voor +/- 180€, wat redelijk overeenkomt met de prijs incl verzenden als ik hem zelf bij lik-sang bijv. bestel.

Heeft iemand dat Zoo-Keeper spel toevallig?
Lijkt me echt leuk, op DS-news.co.uk kun je de flash versie spelen :D
Het is gewoon Bejeweled!
Maar dan met dieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

XLink update
Hey guys,

Now is a good time to give you the a roadmap update. WRT progress is progressing - although for the last few days, I've been working in conjunction with some external coders on a Windows solution.

We are currently pursuing a tunnelling method which uses a USB Wifi adapter on Windows - so far, the results are exceptionally good - we are yet to create an active bridge between 2 DS units, but all the building blocks are in place, and development should progress fairly quickly.

Now you may see why I keep telling you not to buy anything - any of you who have been jackasses and gone bought a WRT just for DS will not have wasted your money - but you may end up waiting a hell of a long time longer than the guys who wait for the official word, then potentially throw $24 at a USB stick Smile

As usual, I'm not even going to say what stick we're working with - not because I dont want others to pursue the same path - like I said - the low level work here is external to TX - gbadev.orb is the place to hunt - more because I still don't want you to buy anything - you've seen how our direction can change here - it may do so again.

At this point, im fairly confident we can get a win32 solution running a reasonably quick time - if we can do it, it will be before xmas.

Lastly, on a precautionary note, I'd like to thank a number of sensible people in this forum for reaffirming the fact that claims that "Any Wifi equipment will work on Windows" - IS PURE BULLSHIT. IT IS NOT POSSIBLE, NOR WILL IT EVER BE.

I don't mean to be harsh - but facts are facts..

TD
toon volledige bericht
voor kerst gokken ze iig... laten we 't hopen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.