Meh, mijn order staat nog steeds op "pending'' bij savegames.nl
Anoniem: 89946
Ds van liksang.
12/15/04 10 : 36 am Clearance processing complete. Amsterdam, Netherlands
5 : 15 am Processed for clearance Amsterdam, Netherlands
5 : 15 am Delivery Attempted.
Please Call 1-888-273-8876. Amsterdam, Netherlands
2 : 32 am In Transit. Brussels, Belgium
1 : 03 am Arrived at DHL facility. Brussels, Belgium
12/14/04 10 : 29 pm In Transit. Cologne, Germany
3 : 38 am Departing origin. Kowloon, Hong Kong
Picked Up by DHL.
Uhm uhm ik woon in Helmond maar op de dhl site staat Amsterdam - mijn postcode Netherlands.
wilde ze het om 5 uur smorgens uitleveren ....
En Rnwd bel ze op
Ik zit hier nu nog steeds met een spelletje zonder een ds
Picked Up by DHL.
Uhm uhm ik woon in Helmond maar op de dhl site staat Amsterdam - mijn postcode Netherlands.
En Rnwd bel ze op

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 89946 op 15-12-2004 11:13 ]
Niet direct DS nieuws maar gezien de DS compatibiliteit (en misschien DS specifieke extra's?)
* Nintendo heeft een MP3/MPEG4 speler aangekondigd
* Komt begin 2005 in Japan op de markt
* Gebruikt SD kaarten
* GBA cartridge
* ¥ 5000 = € 38
* Maakt gebruikt van de VC01 Mobile Multimedia Applications Processor
* De VC01 biedt High quality graphics acceleration for 3D games (te gebruiken bij GBA/DS?)
* MP3 VBR ondersteuning
Edit:
* max. resolutie (bestanden) 352 x 288
* 2 uur video (mono geluid) op 256 MB kaart
* helderheid kan in vier stappen geregeld worden dmv L/R knoppen
* MP3 32 - 320 kbps
* Directory ondersteuning
* 4 uur video
* 8/15 uur muziek (scherm aan/uit)

Links
Nintendo
Watch Impress
* Nintendo heeft een MP3/MPEG4 speler aangekondigd
* Komt begin 2005 in Japan op de markt
* Gebruikt SD kaarten
* GBA cartridge
* ¥ 5000 = € 38
* Maakt gebruikt van de VC01 Mobile Multimedia Applications Processor
* De VC01 biedt High quality graphics acceleration for 3D games (te gebruiken bij GBA/DS?)
* MP3 VBR ondersteuning
Edit:
* max. resolutie (bestanden) 352 x 288
* 2 uur video (mono geluid) op 256 MB kaart
* helderheid kan in vier stappen geregeld worden dmv L/R knoppen
* MP3 32 - 320 kbps
* Directory ondersteuning
* 4 uur video
* 8/15 uur muziek (scherm aan/uit)

Links
Nintendo
Watch Impress
[ Voor 14% gewijzigd door Icelus op 15-12-2004 14:03 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Sweet!
Ding ga ik denk ik wel halen, al is het puur om Nintendo in dit soort "initiatieven" te steunen. Ik hoop dan ook dat ze meer van dit soort uitbreidingen maken. Als die chip trouwens echt een 3D-Accelerator is en die is bruikbaar voor games dan zou toch best wel vet zijn. Al is het alleen al om Texture filtering mogelijk te maken...
GBA poort is misschien wel het meest interessante onderdeel aan de NDS
Ding ga ik denk ik wel halen, al is het puur om Nintendo in dit soort "initiatieven" te steunen. Ik hoop dan ook dat ze meer van dit soort uitbreidingen maken. Als die chip trouwens echt een 3D-Accelerator is en die is bruikbaar voor games dan zou toch best wel vet zijn. Al is het alleen al om Texture filtering mogelijk te maken...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
en MP3's op de GBA:SP(/DS?)
edit: shit, n/m, was vergeten naar de volgende pagina te gaan
edit: shit, n/m, was vergeten naar de volgende pagina te gaan
[ Voor 32% gewijzigd door apNia op 15-12-2004 13:46 ]
Hij is binnen.
Toch groter dan ik dacht , vooral de schermpjes. Geen enkele dode pixel, dus dat is geluk hebben... . Nu even de batterijen laden en dan Feel the Magic spelen. Mario 64 DS komt volgende week binnen.
Als er iemand foto's wil zien, dan zegt hij het maar.
Toch groter dan ik dacht , vooral de schermpjes. Geen enkele dode pixel, dus dat is geluk hebben... . Nu even de batterijen laden en dan Feel the Magic spelen. Mario 64 DS komt volgende week binnen.
Theebag wil wel ff je mening over Feel the Magic weten !
De VC01 is gewoon een multi-perpose chip die eigenlijk bedoeld is voor gebruik in een mobiele telefoon. Er zit een MPEG4 decoder in, een 64kanaals midi chip, lcd aansturing en ja ook functies voor 2d/3d spellen. Echter moet je je daarbij niet teveel voorstellen:Deddiekoel schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:33:
Sweet!

Dus...
Bovendien gaat hij al in het cart slot van je GBA, dus kan niet gebruikt worden in combinatie met spellen.
Een DS spel kan de GBA cartridge benaderen. Nintendo heeft min of meer laten weten DS uitbreidingen via GBA cartridges te willen maken.Aidix schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:09:
[...]
Bovendien gaat hij al in het cart slot van je GBA, dus kan niet gebruikt worden in combinatie met spellen.
voor zo ver ik weet hebben DS games access tot 't GBA cartridge slot
edit: grrr zo blijf ik zinloos posten als mensen tegelijk met mij posten:D
edit: grrr zo blijf ik zinloos posten als mensen tegelijk met mij posten:D
[ Voor 39% gewijzigd door apNia op 15-12-2004 14:15 ]
Mail/bel, ik heb gister betaald, gebeld gister, hij zei dat er heel wat op de post zijn, vandaag confirmatie gehad en hij wordt vandaag op de bus gedaan.Anoniem: 90865 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:05:
Meh, mijn order staat nog steeds op "pending'' bij savegames.nl
Mailen of bellen dus als je hebt betaald!
Vandaag (twee weken na levering DS) rekening gehad van FedEx. BTW en invoerrechten 19,70 euro. Mochten ze ook wel eerder laten weten.
Life is simple, make choices, don't look back...
Vanavond zal ik meer laten weten. Dat stereo geluid is echt leuk ( in de menu's dan ).apNia schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:05:
Theebag wil wel ff je mening over Feel the Magic weten !
Feel the magic is pas voor straks wanneer de batterijen zijn opgeladen.
Yeah maar je hoefd er geen graphics mee te maken...je kan hem wel gebruiken voor hardware texture filtering CPU....maar dat zie ik niet gebeuren.Aidix schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:09:
[...]
De VC01 is gewoon een multi-perpose chip die eigenlijk bedoeld is voor gebruik in een mobiele telefoon. Er zit een MPEG4 decoder in, een 64kanaals midi chip, lcd aansturing en ja ook functies voor 2d/3d spellen. Echter moet je je daarbij niet teveel voorstellen:
[afbeelding]
Dus...
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Net alsof dat een voordeel heeft, zoals gezegd (en te zien) is het ding nou niet bepaald snel met 3d-zaken.S2S schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:44:
[...]
Yeah maar je hoefd er geen graphics mee te maken...je kan hem wel gebruiken voor hardware texture filtering CPU....maar dat zie ik niet gebeuren.
Zeg hey! Zoiets vraag je niet, dat doe je gewoonTheebag schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:56:
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
ach bij DHL moest ik vanuit Honkong ongeveer 39 euro invoerrechten betalen, en als ik niet op dat moment een accept giro tekende ging die weer richting hongkong..Little Bear schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:35:
Vandaag (twee weken na levering DS) rekening gehad van FedEx. BTW en invoerrechten 19,70 euro. Mochten ze ook wel eerder laten weten.
ja dit klopt,Anoniem: 89946 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:12:
Ds van liksang.
Picked Up by DHL.
En Rnwd bel ze opIk zit hier nu nog steeds met een spelletje zonder een ds
ik had gebeld, dat er amsterdam staat is omdat daar hun DHL kantoor zit ofzo. Hij kwam bij mij gewoon aan, en lik-sang zei hetzelfde..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 62837
Hmz rwnd heeft 'em net binnen gekregen.
Over paar minuutjes zal de postbode dan langs moeten komen gezien de afstand
* Tha-PC-Legend zijn hart klopt vol verwachting.
Over paar minuutjes zal de postbode dan langs moeten komen gezien de afstand
* Tha-PC-Legend zijn hart klopt vol verwachting.
Hier zijn er drie, let niet op de bedsprei...ironx schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:17:
[...]
Zeg hey! Zoiets vraag je niet, dat doe je gewoon![]()

Mochten mensen zijn die specifieke foto's willen, Japanse handleiding, Club Mario Nummer, extra pennetje, van screen potectors, enz ... Vraag maar raak.
Deze screenpotectors zijn echt prachtig. Ze zijn de duurste op lik-sang ( € 9 en een beetje ), maar heel stevig, er kunnen nauwelijks belletjes ontstaan en zijn heel erg helder. Je ziet niet dat ze erop zitten. Enige nadeeltje is dat de handleiding ook Japans is.
Maar nog vragen, just shoot.
Anoniem: 58311
Volledig uit nieuwsgierigheid: wat is die Toyko sneak pead cd???Theebag schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:47:
Deze screenpotectors zijn echt prachtig. Ze zijn de duurste op lik-sang ( € 9 en een beetje ), maar heel stevig, er kunnen nauwelijks belletjes ontstaan en zijn heel erg helder. Je ziet niet dat ze erop zitten. Enige nadeeltje is dat de handleiding ook Japans is.![]()
Maar nog vragen, just shoot.
[mario-mode]
Ya-hoo!
[/mario mode]
Zojuist bevestiging dat de US-versie van Mario 64 DS bij liksang verstuurd is. Met $ 39.99 en gratis shipping is dat een mooie prijs, nietwaar?
Aanvankelijk stond er dat hij op 7 januari weer binnen zou komen, maar kennelijk hadden ze hem eerder op stock...
Ya-hoo!
[/mario mode]
Zojuist bevestiging dat de US-versie van Mario 64 DS bij liksang verstuurd is. Met $ 39.99 en gratis shipping is dat een mooie prijs, nietwaar?
Aanvankelijk stond er dat hij op 7 januari weer binnen zou komen, maar kennelijk hadden ze hem eerder op stock...
... en oranje! :P
Dat is een dvd met allemaal trailers van aankomende games. Van alle platformen buiten de DS.Anoniem: 58311 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:38:
[...]
Volledig uit nieuwsgierigheid: wat is die Toyko sneak pead cd???
Ik snel kijken @ lik-sang, staat Mario nog gewoon op 7 jan 
Ik wacht nog wel even met bestellen...
[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 15-12-2004 17:13 ]
Savegames? Hebben er nog genoeg, heb je binnen 3 dagen thuis.Xrenity schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:10:
Ik snel kijken @ lik-sang, staat Mario nog gewoon op 7 jan
Anoniem: 6193
SWEET eindelijk een update dat ze met USB-sticks aan de gang gaan. Nou maar hopen dat die hier ook verkrijgbaar zijn. En toch onder windows...NICEapNia schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:16:
XLink update
[bla die bla X-Link bezig met USB sticks....goede progress]
voor kerst gokken ze iig... laten we 't hopen =)
Nog mooier dat ze zelfs al verwachten dat ze het voor de kerst gedaan krijgen...hoop dat het ze lukt (gezien hoe moeilijk ze doen over voorspellingen verwacht ik dat er nog maar 2 regels nodig zijn ofzo
Keep us up-to-date
--------------
Inmiddels ook mijn DSje + Mario 64 jap binnen (op werk laten afleveren dus al wat gespeeld op Jap). Ik zat wel een beetje te balen dat savegames nog geen betaling ontvangen hadden van me (3x gebeld ofzo) en die US van Mario dus nog wel ff zou duren.
Wat denk je, kom ik thuis post te checken...Ligt daar gewoon pakketje van Mario 64 van hun

Nou ja...blijkbaar is hun administratie een zooitje, maar werken ze toch alles netjes af.
Raar maar waar.....niet boeiend zolang ze maar leveren
Ja haha weet je hoeveel orders ze hebben gehad sinds ik hun naam hier heb neergeplempt man.
’t Is een gewone gameshop die ook via ebay wat verstuurd AFAIK..
’t Is een gewone gameshop die ook via ebay wat verstuurd AFAIK..
Ze mogen blij zijn met jouw. 
@Commdante > wanneer heb je het geld overgemaakt?
En is het in 1 dag bezorgd? Mijne is vandaag opgestuurd.
Ik ga geen 200+ euro neertellen voor dat ding als ik via liksang de DS + Mario + Adapter + verzenden voor ~190 kan krijgenHidde schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:39:
[...]
Savegames? Hebben er nog genoeg, heb je binnen 3 dagen thuis.

Japanse Mario? Bij Savegames US.Xrenity schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:08:
[...]
Ik ga geen 200+ euro neertellen voor dat ding als ik via liksang de DS + Mario + Adapter + verzenden voor ~190 kan krijgen
Ik heb in totaal : 160 dollar + 52,95 euro voor Mario + DS.
Omgerekend 170 euro, vind ik wel netjes.
Feel the magic is echt een geschift spel. Niet normaal. Het bestaat allemaal uit minigames om je vriendin te imponeren. Blazen op je scherm om je vriendin de redden. Spullen onder het zand vandaan zoeken. Kaarsen doven , Mensen omver rijden om ze daarna te katapulteren , het zit er allemaal in. En nog veel meer natuurlijk.
De graphics vallen mee, alhoewel ikgeen vergelijkingsmateriaal heb ( Mario moet nog komen).
Geluid is erg catchy en alles is overgoten in likstok oranje 60tiger jaren sausje. Speciefieke vragen, zoals altijd : Shoot !
Ik heb echt geen spijt van de DS.
De graphics vallen mee, alhoewel ikgeen vergelijkingsmateriaal heb ( Mario moet nog komen).
Geluid is erg catchy en alles is overgoten in likstok oranje 60tiger jaren sausje. Speciefieke vragen, zoals altijd : Shoot !
Ik heb echt geen spijt van de DS.
Is dat positief of negatief?Theebag schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:49:
De graphics vallen mee
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 130183
ikzelf vind het wel positief, je kan de graphics eigenlijk gewoon niet vergelijken met een ander ds spel atm vind ik..
Het is écht verslavend, heb het op normal uitgespeeld en ben nu voor een 2de keer op hard bezig
Het is écht verslavend, heb het op normal uitgespeeld en ben nu voor een 2de keer op hard bezig
Waarom denk je dat ik met bestellen wacht? Voor de US mario
Positief
Aanradertje dus ?
If so ga ik morgen gelijk ff bij Save Games langs
Wil wel ’s wat anders spelen dan alleen Mario hehe
Had het zondag overgemaakt....maandag was het ECHT afgeschreven....dinsdag gebeld (kreeg vaag antwoord over dat ze m'n geld niet op hun rekening zagen en dat ik maar ff moest afwachten op "morgen" (vandaag dus) en dat ze het dan zouden versturen)....vandaag binnenHidde schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:02:

Anoniem: 126426
Ja tuurlijk. "Films kijken kon je al op de GBA". Doe normaal man, dat kon dus NIET. De PSP heeft gewoon een beter scherm, betere graphics en een beter design... Zoals ik al zei ben ik in principe een Nintendo fan maar ik kan de DS niet verdedigen tegen de PSP...Dat ligt er ook maar aan hoe je het bekijkt he, puur technisch beter in welke opzicht?? ALLEEN DE GRAPHICS!
Verder? hellemaal niks bijzonders....films kijken, muziek luisteren kon je al op de gba..dus zal dat ongetwijfeld ook op de ds kunnen voor de liefhebber. Ik kijk liever mijn films thuis @ breedbeeld.
Ha en dat omdraaien..lekker kort door de bocht hoor...ik zou het wel weten als het een sony ds was geweest...babai nintendo welcome sony dan.
Handheld gaming..it's all about the experience....op de ds is dat tot nu toe uniek. Op de psp kan je niks doen wat je thuis niet kan doen en zelfs beter.
Ik zeg niet dat de PSP beter is dan de DS, dus doe eens rustig. Zeg alleen dat de PSP er beter UITZIET dan de DS, hetgeen ontegenzeggelijk zo is.
Anoniem: 5577
Ehm sorry hoor maar films kijken kan wel op de gba met de gba movie player die ik ruim een jaar gebruikt heb, gewoon omgezette divx films op je gba kijken, werkt met CF kaarten en kost geen deuk.Anoniem: 126426 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:56:
[...]
Ja tuurlijk. "Films kijken kon je al op de GBA". Doe normaal man, dat kon dus NIET. De PSP heeft gewoon een beter scherm, betere graphics en een beter design... Zoals ik al zei ben ik in principe een Nintendo fan maar ik kan de DS niet verdedigen tegen de PSP...
Ik zeg niet dat de PSP beter is dan de DS, dus doe eens rustig. Zeg alleen dat de PSP er beter UITZIET dan de DS, hetgeen ontegenzeggelijk zo is.
Alleen die movie player is niet van optimaal kwaliteit als ik zo de reviews lees. De geluid schijnt vreselijk te zijn, maar dat komt omdat de GBA geen goede hardware heeft voor geluid enzo.Anoniem: 5577 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:00:
[...]
Ehm sorry hoor maar films kijken kan wel op de gba met de gba movie player die ik ruim een jaar gebruikt heb, gewoon omgezette divx films op je gba kijken, werkt met CF kaarten en kost geen deuk.
Ja, ik vind van wel.x KeN x schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:22:
Aanradertje dus ?
Lol trouwens raad eens wat?
De psp kun je connecten met je PS2. Net zoals de GBA dat dus deed met de GC. Ben benieuwt of er nu PS fanboys zijn die het fantastisch vinden. Ik kan mij namelijk herineren dat veel mensen het idee van Nintendo vonden zuigen.
De psp kun je connecten met je PS2. Net zoals de GBA dat dus deed met de GC. Ben benieuwt of er nu PS fanboys zijn die het fantastisch vinden. Ik kan mij namelijk herineren dat veel mensen het idee van Nintendo vonden zuigen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 130183 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:03:
ikzelf vind het wel positief, je kan de graphics eigenlijk gewoon niet vergelijken met een ander ds spel atm vind ik..
Mooi!Theebag schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:06:
Positief. Is inderdaad echt verslavend. Het waren eigenlijk de enige twee games ( + Mario ) die me echt leuk leken.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Weet iemand of dit waar is?
http://www.livejournal.com/users/io_burn/23021.html
ziet er erg betrouwbaar uit, maar ik heb geen zin om mn DS te mollen...
Dit is wel heel erg interessant. Orginele Gameboy op de DS, nice.OppFox schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:12:
Waarom heeft nintendo dit gewoon niet enabled gelaten ...
Edit : is waarschijnlijk fake, kijk op slashdot.
[ Voor 10% gewijzigd door Theebag op 15-12-2004 21:40 ]
Lijkt me sowieso onmogelijk. Je mist een Z80 processor die GB games nodig hebben.Theebag schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:27:
[...]
Dit is wel heel erg interessant. Orginele Gameboy op de DS, nice.
Anoniem: 62837
Om half 7 DS + Mario gehad van SaveGames.
OMG dit apparaatje is l33t!!!
Mario speelt super met die thumbstrap en Metroid ziet er gelikt uit.
Ik ben tevree, go Ninty!
OMG dit apparaatje is l33t!!!
Ik ben tevree, go Ninty!
Even een post als Nintendo fanboy zijnde. Ik ben in principe niet tegen andere consoles (hoewel ik mijn mening over de Xbox... naja, M$ vooral
maar even achterwege laat). Maar ik wil natuurlijk het liefst dat het goed gaat met 'mijn' Nintendo. Een tegenslagje hier en daar voor de concurrent kan bij mij dus toch wel een glimlachje bezorgen
De DS heeft last van dode pixels, zoals die schermpjes wel vaker hebben. Ook de PSP heeft hier last van, maar daarnaast zijn er ook nogal wat andere (ernstige) problemen.
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4010
http://www.gamercc.com/in...1edb52f35fc59c07e01cc53fa
De DS heeft last van dode pixels, zoals die schermpjes wel vaker hebben. Ook de PSP heeft hier last van, maar daarnaast zijn er ook nogal wat andere (ernstige) problemen.
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4010
http://www.gamercc.com/in...1edb52f35fc59c07e01cc53fa
Mijn foto's op Flickr.
Hoeveel kost de DS bij Savegames?Anoniem: 62837 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:15:
Om half 7 DS + Mario gehad van SaveGames.
OMG dit apparaatje is l33t!!!![]()
Ik ben tevree, go Ninty!
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
230 euro
-Xbox Gamertag: Dbongers
EDIT: 229,95 idd..
En wh00.. ze hebben Mr. Driller @ Save Games !
Op de GBA heb ik daar iig veel plezier aan beleefd.. hmmm
[ Voor 81% gewijzigd door Ken. op 15-12-2004 22:33 ]
Over die zogenaamde GB/GBC mod. Ik zat een beetje die posts op slashdot door te lezen, en daar zei iemand dat je GB/GBC games kan spelen als je een flash card hebt. Zie ik nu even iets over het hoofd? Ik kan zo even niet bedenken hoe dan...
Degelijke ontkrachting van die mod als je het mij vraagt. Hoewel ik verder niet zoveel verstand heb van solderen, hehe
http://www.livejournal.com/community/nintendo_ds/81844.html
Degelijke ontkrachting van die mod als je het mij vraagt. Hoewel ik verder niet zoveel verstand heb van solderen, hehe
[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 15-12-2004 22:51 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mmhh importeren is goedkoper (zeker als de douane hem niet eruit pikt).x KeN x schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:31:
EDIT: 229,95 idd..
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Het kan met behulp van Goomba kan het. Het is gewoon een emulator die de zwart-wit GB emuleert op de GBA.Captain N schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:46:
Over die zogenaamde GB/GBC mod. Ik zat een beetje die posts op slashdot door te lezen, en daar zei iemand dat je GB/GBC games kan spelen als je een flash card hebt. Zie ik nu even iets over het hoofd? Ik kan zo even niet bedenken hoe dan...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
5183
Je bent me net voorMetroidPrime schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:12:
[...]
Het kan met behulp van Goomba kan het. Het is gewoon een emulator die de zwart-wit GB emuleert op de GBA.
da's een prank jaTheebag schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:27:
[...]
Dit is wel heel erg interessant. Orginele Gameboy op de DS, nice.
Hmm... ok. En dat werkt goed? Waarom zou iemand uberhaupt nog z'n DS willen modden dan? 
edit:
Niet iedereen heeft een flash card natuurlijk
Niet iedereen heeft een flash card natuurlijk

[ Voor 32% gewijzigd door Captain N op 15-12-2004 23:45 ]
Mijn foto's op Flickr.
Je kan al je GB games toch met die ezclient op je flashcart zetten en laten emuleren?
Zo speel ik ze ook op de GBA dus dat moet op de DS ook kunnen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Maar tot nu toe heb ik nog niemand gezien die niet minimaal €35 aan belasting moest betalen..DoctorV64 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:50:
[...]
Mmhh importeren is goedkoper (zeker als de douane hem niet eruit pikt).
En dan nog de verzendkosten, plus dat je de Metroid Hunters demo erbij krijgt gezien het de US versie is, die je op dit moment nergens online kunt bestellen.
ik refereer dus naar het modden he!rajackar schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:02:
[...]
Je kan al je GB games toch met die ezclient op je flashcart zetten en laten emuleren?
Zo speel ik ze ook op de GBA dus dat moet op de DS ook kunnen
Anoniem: 115248
lol, sadist!Captain N schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:26:
Een tegenslagje hier en daar voor de concurrent kan bij mij dus toch wel een glimlachje bezorgen
Dat is best wel erg eigenlijk, knopjes die er af vallen. En dat van die actie-knoppen die niet recht boven de contactpunten op de printplaat staan... lijkt me ook niet zo handig.

Maar goed, je mag er vast wel vanuit gaan dat zulke problemen verholpen worden bij de volgende lading die uit de fabriek komt rollen.
Mr. Driller heb ik ook nog naar zitten kijken. Filmpjes op IGN bekeken...ziet er best leuk uit. Straks in januari als Mario weer beschikbaar is, ga ik er denk ik ook maar een paar puzzelspelletjes bij bestellen. Niet zo sexy natuurlijk, maar op de GBA blijkt altijd weer dat dat de spelletjes zijn waar ik uiteindelijk steeds bij terugkom. Op een console boeien dat soort games me niet zo. Maar iets aan de combinatie handheld + puzzlegame... ik weet het niet, maar die dingen gaan erg goed samen.
Ik wil eigenlijk ook nog wel een race-spel... maar urban asphalt en ridge racer lijken me allebei maar matig. Nu even interessant omdat er nog geen concurrentie is, maar als er straks een echt goed DS-racespel uitkomt is iedereen ze zo weer vergeten denk ik.
Toch best lullig als je er net 600 euro voor betaald hebt op Ebay. Ga hem dan maar eens proberen om te ruilen 
Puyo Pop is ook een erg verslavend spelletje. Zal ook vast wel weer een DS variant van komen, aangezien je 100 verschillende versie van dat spel hebt
Puyo Pop is ook een erg verslavend spelletje. Zal ook vast wel weer een DS variant van komen, aangezien je 100 verschillende versie van dat spel hebt
offtopic:
Surrounded, heb je MSN? Zo ja, mag ik je even toevoegen? Of jij mij @ dinozaurplanet [bij] hotmail [punt] com.
Surrounded, heb je MSN? Zo ja, mag ik je even toevoegen? Of jij mij @ dinozaurplanet [bij] hotmail [punt] com.
Mijn foto's op Flickr.
Hier 19,70 euro belasting, heel wat minder dan die 35 dus. Verzendkosten heb je bij savegames ook, weliswaar niet zoveel. Voor Metroid prime moet je het echt niet doen, die stelt 2x niets voor.x KeN x schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:02:
[...]
Maar tot nu toe heb ik nog niemand gezien die niet minimaal €35 aan belasting moest betalen..
En dan nog de verzendkosten, plus dat je de Metroid Hunters demo erbij krijgt gezien het de US versie is, die je op dit moment nergens online kunt bestellen.
Via import had ik DS+mario+adapter+verzendkost+belasting+metroid voor 229€, bij savegames zouden ze daar misschien net mijn ds voor kunnen opsturen. Maar savegames blijft een mooi alternatief, zeker in de toekomst voor games te krijgen zolang ze hier niet uitkomen.
Life is simple, make choices, don't look back...
Jep Savegames is zeer mooi, geen incashprijs (genoeg winkels die 70/80 euro voor een DS spel vragen) en netjes snel geleverd.
Enige is de administratie, gaat nog niet zo heel goed.
Mja, die DS kon imo iets goedkoper, daar verdienen ze volgens mij echt heel erg aan.
Mja, die DS kon imo iets goedkoper, daar verdienen ze volgens mij echt heel erg aan.
70/80 voor een DS spel wat een stelletje oplichters!Hidde schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:09:
Jep Savegames is zeer mooi, geen incashprijs (genoeg winkels die 70/80 euro voor een DS spel vragen) en netjes snel geleverd.
Een winkel als Illusion Games (Hoofddorp) biedt de (Japanse) DS voor € 175 aan en Mario voor € 45 (en daar verdienen ze ook op).Hidde schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:09:
Nintendojo heeft onderzocht hoe de foto's van de DS-GB-"mod" gemaakt zijn.
Je stopt eerst een flash-cartridge met Goomba in je DS. Dan trek je de flash-cartridge eruit zodra je op het punt bent om de foto te nemen en stop je de GB-cartridge(in dit geval Pokémon) erin. Het spel loopt dan vast, maar het beeld blijft netjes stilstaan zodat je een mooie foto kan maken van een GB-cartridge in de DS.
Het is dus een enorm grote hoax, maar de meeste mensen zullen dat al door hebben gehad.
Je stopt eerst een flash-cartridge met Goomba in je DS. Dan trek je de flash-cartridge eruit zodra je op het punt bent om de foto te nemen en stop je de GB-cartridge(in dit geval Pokémon) erin. Het spel loopt dan vast, maar het beeld blijft netjes stilstaan zodat je een mooie foto kan maken van een GB-cartridge in de DS.
Het is dus een enorm grote hoax, maar de meeste mensen zullen dat al door hebben gehad.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 58311
Oh shit en ik heb men DS open gedraaid
hehe Gaat moeilijk als ge er geen hebt hé
Maar ik vind de DS telkens weer een stuk interessanter... Zeker nu Xlink denkt dat het gaat werken met simpele usb wifi adaptorkes
Ma goed, eerst geld, dan spel
Maar ik vind de DS telkens weer een stuk interessanter... Zeker nu Xlink denkt dat het gaat werken met simpele usb wifi adaptorkes
5183
Hum dat zou nog een goede optie zijn om een keer te kopen als ze goedkoper zijn en dan je dooie pixel variant naar ze terug te brengen met mededeling dat er een dooie pixel isIcelus schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:05:
[...]
Een winkel als Illusion Games (Hoofddorp) biedt de (Japanse) DS voor € 175 aan en Mario voor € 45 (en daar verdienen ze ook op).
Wat ze moeten doen is een module maken (voor die GBA slot) zodat het compatible is met hot spots enzo.Anoniem: 58311 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:48:
Oh shit en ik heb men DS open gedraaidhehe Gaat moeilijk als ge er geen hebt hé
![]()
Maar ik vind de DS telkens weer een stuk interessanter... Zeker nu Xlink denkt dat het gaat werken met simpele usb wifi adaptorkesMa goed, eerst geld, dan spel
Maar zover ik weet is de DS gewoon al compatible met hot spots, zo niet, dan komt het ook gewoon goed.
Weet iemand een adresje voor de DS in de buurt van rotterdam misschien?
Illusion games is toch wel weer een aardig afstandje
Illusion games is toch wel weer een aardig afstandje
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
DS in Greece
Nortec Multimedia shows off the DS in the Money Show 2004. Head inside now...
Nortec Multimedia had its’ own kiosk at the Money Show 2004 that was held in the 11th and the 12th of December, in the Hilton hotel in Athens. At the Money Show, many well-known and respective companies gave the present and among them, other than Nintendo, were companies like Logic DIS, AMD, Alpha Bank, Lufthansa, Aegean Airlines and Cosmote. For those of you who don’t know, Nortec Multimedia is the official importer and distributor of Nintendo products here in Greece.
The kiosk of Nortec Multimedia was exactly in the entry of the show floor with an enormous Nintendo DS poster and an 60 inches plasma monitor, playing scenes from all the latest GameCube games of the company. Off course there were stands with the clasic GameBoy Advance.
So what’s the big deal, you’ll ask. Well for the first time in Greece, the Nintendo DS was shown to the public four months before the official European launch of the console. Visitors had the opportunity to touch and play some games, with the most anticipated handheld console in the world. I can’t wait for the European launch of the console, but I can assure you that Touching is Good...
Bron: www.cube-europe.com
Nortec Multimedia shows off the DS in the Money Show 2004. Head inside now...
Nortec Multimedia had its’ own kiosk at the Money Show 2004 that was held in the 11th and the 12th of December, in the Hilton hotel in Athens. At the Money Show, many well-known and respective companies gave the present and among them, other than Nintendo, were companies like Logic DIS, AMD, Alpha Bank, Lufthansa, Aegean Airlines and Cosmote. For those of you who don’t know, Nortec Multimedia is the official importer and distributor of Nintendo products here in Greece.
The kiosk of Nortec Multimedia was exactly in the entry of the show floor with an enormous Nintendo DS poster and an 60 inches plasma monitor, playing scenes from all the latest GameCube games of the company. Off course there were stands with the clasic GameBoy Advance.
So what’s the big deal, you’ll ask. Well for the first time in Greece, the Nintendo DS was shown to the public four months before the official European launch of the console. Visitors had the opportunity to touch and play some games, with the most anticipated handheld console in the world. I can’t wait for the European launch of the console, but I can assure you that Touching is Good...
Bron: www.cube-europe.com
Anoniem: 99478
Voor degene die Mario US bij liksang in backorder hadden staan, ze hebben ze weer op voorraad
Dus met beetje mazzel kan ik snel DS'en
Wat is dat in vredesnaam voor site? Als ik verder scroll kom ik echt bizarre shit tegen (ik surf met FF).OppFox schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:12:
Als die problemen met de PSP veel voorkomen dan heeft Sony een groot probleem. Want die fouten zijn niet dingetjes die je 'even' in de volgende lichting kunt aanpassen. Ziet er nl. uit als serieuze deisgn fouten. Dus om dat aan te passen moet het design anders en alle machines opnieuw worden ingesteld....
Maar ja, ze maken toch al $ 250,- verlies per PSP (ergens gelezen) dus geld zat...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ubi Soft heeft een spelletje aangekondigd voor de DS zie ik net op Play-Asia.
Bij Sprung moet je een meid ofzo versieren. Ziet er in ieder geval leuk uit als ik naar de screenshots kijk!
http://www.play-asia.com/...dl-71-9g-84-j-70-fqw.html
Bij Sprung moet je een meid ofzo versieren. Ziet er in ieder geval leuk uit als ik naar de screenshots kijk!
Wordt genadeloos met de grond gelijk gemaakt op IGN. Een 4. Dat komt door de graphics want de gameplay verdiende een 1.Milenco schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:00:
Ubi Soft heeft een spelletje aangekondigd voor de DS zie ik net op Play-Asia.
http://ds.ign.com/articles/573/573324p1.html
Bovendien is het ook al uit
Mijn foto's op Flickr.
Hmm misschien ideetje: FF GoT korting aanvragen bij Savegames, die gast heeft waarschijnlijk nog nooit zo goed zaken gedaan.
Anoniem: 45287
Order you Nintendo DS console now to receive it before Christmas
Despite the shortage in the US, steady supply of Japanese version Nintendo DS™ consoles has become available during the early December weeks. Roughly 2 weeks after the Japanese launch, Nintendo will now release limited quantities of 220V Nintendo DS™ models to the Hong Kong market on coming Saturday (December 18th, 2004).
From our current information, the Asian model console is expected to be almost 100% identical to the Japanese release version (in sort of technical issues and retail packing). However the Asian model will ship including a 220V power supply - ideal for customers living in Hong Kong, UK, Europe, Australia and other 220V countries. A socket adapter will be included free of charge from us if you live in Europe or Australia/New Zealand.
While pricing remains at US$ 189 for both models ( Japanese and Asian), we will offer 2 combo console + software discounts if you are going to purchase the Asian Nintendo DS™ version. Upon purchase of the Asian Nintendo DS™ along with either Touch! Made in Wario or Mr. Driller Drill Spirits, you will be entitled to a US$ 10 discount that will automatically be deducted from your total during checkout.
Don't hesitate, now is your final chance to receive your Nintendo DS™ before Christmas. Most software titles are in stock in good quantities to ship within 24 hours (including today's restocked Super Mario 64 DS). Submit your order now, don't forget to chose a courier shipping method during checkout and Santa Claus will arrive right on time.
We also suggest all customers still having a pending US Version Nintendo DS™ preorder to consider switching to one of the now available models. Supply of US version consoles will not be expected before January to February 2005.
Dit is geen reclame maar een quote uit mijn playmail voor mensen die perse een 220 model willen mischien ??
Despite the shortage in the US, steady supply of Japanese version Nintendo DS™ consoles has become available during the early December weeks. Roughly 2 weeks after the Japanese launch, Nintendo will now release limited quantities of 220V Nintendo DS™ models to the Hong Kong market on coming Saturday (December 18th, 2004).
From our current information, the Asian model console is expected to be almost 100% identical to the Japanese release version (in sort of technical issues and retail packing). However the Asian model will ship including a 220V power supply - ideal for customers living in Hong Kong, UK, Europe, Australia and other 220V countries. A socket adapter will be included free of charge from us if you live in Europe or Australia/New Zealand.
While pricing remains at US$ 189 for both models ( Japanese and Asian), we will offer 2 combo console + software discounts if you are going to purchase the Asian Nintendo DS™ version. Upon purchase of the Asian Nintendo DS™ along with either Touch! Made in Wario or Mr. Driller Drill Spirits, you will be entitled to a US$ 10 discount that will automatically be deducted from your total during checkout.
Don't hesitate, now is your final chance to receive your Nintendo DS™ before Christmas. Most software titles are in stock in good quantities to ship within 24 hours (including today's restocked Super Mario 64 DS). Submit your order now, don't forget to chose a courier shipping method during checkout and Santa Claus will arrive right on time.
We also suggest all customers still having a pending US Version Nintendo DS™ preorder to consider switching to one of the now available models. Supply of US version consoles will not be expected before January to February 2005.
Dit is geen reclame maar een quote uit mijn playmail voor mensen die perse een 220 model willen mischien ??
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 16-12-2004 18:28 ]
Anoniem: 115682
Ej hoe zit het eigelijk met de garantie als je hem bij lik-sang of play-asia koopt?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115682 op 17-12-2004 16:11 ]
Ik heb hem binnen...Hij is echt vet, alleen wel wennen. Het zien van de metroid prime demo is een waar "genoegen" op de DS.
Heb ook wat lopen vogelen met wireless. Mijn laptop ziet de DS wel via netstumbler.
Hoe zit dat nou met die thumbstrap, er waren mensen die last van braampjes hadden. Dat heb ik ook, met wat voor een vijl hebben jullie deze verwijderd zonder extra krassen op de thumbstrap te maken?
Het is trouwens ook een vrouwen-gadget...mijn vriendin (hij is van haar) is er helemaal weg van.
Heb ook wat lopen vogelen met wireless. Mijn laptop ziet de DS wel via netstumbler.
Hoe zit dat nou met die thumbstrap, er waren mensen die last van braampjes hadden. Dat heb ik ook, met wat voor een vijl hebben jullie deze verwijderd zonder extra krassen op de thumbstrap te maken?
Het is trouwens ook een vrouwen-gadget...mijn vriendin (hij is van haar) is er helemaal weg van.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Veel netwerkkaarten met netstumbler pakken de DS op, helaas heb je er niets aan. Alleen bepaalde chip sets kunnen worden gebruikt voor het ontvangen en verzenden van DS data.
Yeah een vrouwen en oudere mensen gadget, mijn zusje en ouders vinden hem ook te gek. Mijn zusje laat er nu ook 1 uit Amerika komen.
Als de DS goed aanslaat bij die nieuwe doelgroep is Nintendo verzekerd van succes.
Yeah een vrouwen en oudere mensen gadget, mijn zusje en ouders vinden hem ook te gek. Mijn zusje laat er nu ook 1 uit Amerika komen.
Als de DS goed aanslaat bij die nieuwe doelgroep is Nintendo verzekerd van succes.
Nou, je hebt er zoveel aan, dat als je een router hebt ofzo waarmee je hem moet aanmelden (met bijvoorbeeld Xlink), dan heb je wel het IP MAC nodigS2S schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:12:
Veel netwerkkaarten met netstumbler pakken de DS op, helaas heb je er niets aan. Alleen bepaalde chip sets kunnen worden gebruikt voor het ontvangen en verzenden van DS data.
Ik kan mijn DS trouwens niet vinden met NetStumbler. Met een Linksys en een Belkin nic geprobeerd. Ik zie alleen een fake met een mac van 00:00:00:00:00:00
Ik krijg 00:09:bf:nogiets te zien en bij netstumbler krijg ik via een link dit http://standards.ieee.org/cgi-bin/ouisearch?0009bf
Van Nintendo dus...
Ga in het weekend wel ff spelen met wat progjes en mijn soft AP van mijn ASUS-mobo...misschien is het wel leuk
Van Nintendo dus...
Ga in het weekend wel ff spelen met wat progjes en mijn soft AP van mijn ASUS-mobo...misschien is het wel leuk
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Heb vandaag Mario 64 DS binnengekregen! Heb Mario 64 nooit gehad, dus dis heel erg welkom!
Damm wat veel minigames!
Savegames roelt.
in 1 dag na versturing binnen.
Btw, welke manier gebruiken jullie om mario te spelen?
Ik heb nu de tumbstrap in met linkerhand met de Touch Mode.
Regular mode met alleen knoppen te gebruiken is rot.
Damm wat veel minigames!
Savegames roelt.
Btw, welke manier gebruiken jullie om mario te spelen?
Ik heb nu de tumbstrap in met linkerhand met de Touch Mode.
Regular mode met alleen knoppen te gebruiken is rot.
[ Voor 34% gewijzigd door Hidde op 16-12-2004 22:21 ]
ik heb 'm inmiddels uitgespeeld met de d-pad en de action buttons, mario liep me net wat te kloterig doordat het touch centrum meesleept als je 'm met de thumbstrap wilt besturen...
Anoniem: 90865
Rawr, ik heb nu die Hori screen protectors maar, ik ben een beetje in de war over hoe ik ze moet plaatsen. ^^;; Aan de afmetingen te zien gaat de rode boven, en die andere onder. Maar hoe plaats ik ze precies? Plak ik ze er gewoon zo op, of moet ik dat lipje er ook op laten zitten etc. etc.
Heej ehmm ik weet niet of dit al bekend was maarrrrr.
M’n ma heeft voor een collega ff Media Markt opgebeld over de DS en kreeg dit te horen:
De Mediamarkt zal de DS gaan verkopen voor € 140

Zou dat echt waar zijn ?!?!
EDIT:
Vanmiddag ff een korte Pictochat / Mario MP sessie gehouden @ school met apNia.
Werkt goed kan ik zeggen
Kan niet wachten om met meerdere mensen een avondje te multiplayen
M’n ma heeft voor een collega ff Media Markt opgebeld over de DS en kreeg dit te horen:
De Mediamarkt zal de DS gaan verkopen voor € 140
EDIT:
Vanmiddag ff een korte Pictochat / Mario MP sessie gehouden @ school met apNia.
Werkt goed kan ik zeggen
Kan niet wachten om met meerdere mensen een avondje te multiplayen
[ Voor 31% gewijzigd door Ken. op 17-12-2004 01:39 ]
Anoniem: 90865
Wat ik uitgevogeld heb: ik plak de rode er eerst op, vervolgens haal ik het stripje eraf, plak dit ergens in het midden, en leg de 2e laag erop.
Voor het onderste scherm, plak ik er maar 1 op?
Voor het onderste scherm, plak ik er maar 1 op?
helaas is Mario64 MP dodelijk saai 
beetje zoveel mogelijk sterren pakken en dat is het
(in ook nog eens 30 seconden)
beetje zoveel mogelijk sterren pakken en dat is het
Zat ff te kijken waar ze het allemaal over hadden in het PSP-forum (damn...*gaap*....saai), maar deze pics waren wel leuk:
Tsja...zonder chat prog en/of touchscreen is er niemand om mee te chatten:

Paar uur later:

Conclusie: PSP vinden jongens leuk...DS vinden jongens, maar meisjes OOK leuk.
Met de DS kan je tot de stille uurtjes nog ff door met je nieuwe aanwinst
Tsja...zonder chat prog en/of touchscreen is er niemand om mee te chatten:

Paar uur later:

Conclusie: PSP vinden jongens leuk...DS vinden jongens, maar meisjes OOK leuk.
Met de DS kan je tot de stille uurtjes nog ff door met je nieuwe aanwinst

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 6193 op 17-12-2004 00:32 ]
Anoniem: 64476
Die stonden al in het topic
Ik wacht gewoon lekker rustig tot de EU release. Kan in mn Nintendo VIP punten weer aanvullen!
Ik hoop dat hij ook in andere kleuren uitkomt, of in iedergeval bij de EU release ook zwart!
Ik wacht gewoon lekker rustig tot de EU release. Kan in mn Nintendo VIP punten weer aanvullen!
Ik hoop dat hij ook in andere kleuren uitkomt, of in iedergeval bij de EU release ook zwart!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 64476 op 17-12-2004 00:43 ]
Anoniem: 115248
Voor degene die Mario US bij liksang in backorder hadden staan, ze hebben ze weer op voorraad.
Bedankt voor deze tip! Ik heb 'm meteen besteld.
Mr. Driller komt maandag pas uit in de amerikaanse versie, dan bestel ik die wel weer apart (het is toch free shipping
140 euro voor de DS zou ik wel een hele scherpe prijs vinden! Ik hoop dat het waar is... maar voor hetzelfde geld hebben ze nu gewoon de buitenlandse prijzen omgerekend daar bij de mediamarkt.
Jammer. En dan te bedenken dat de multiplayer tijdens de allereerste DS-presentatie als belangrijkste sellingpoint voor mario werd gebruikt. (Het heette toen zelfs nog Mario64 x 4!) Raar dat het in de uiteindelijke versie dan zo afgeraffeld is. Alleen maar potjes van 30 seconden kunnen spelen slaat natuurlijk nergens op.helaas is Mario64 MP dodelijk saai
offtopic:
Captain N, ik heb je toegevoegd bij msn. Ik gebruik het eigenlijk niet echt vaak, maar ik zal hem af en toe eens aanzetten tot je een keer online bent.
Captain N, ik heb je toegevoegd bij msn. Ik gebruik het eigenlijk niet echt vaak, maar ik zal hem af en toe eens aanzetten tot je een keer online bent.
Lijkt me erg sterk en mij is in ieder geval nog niets bekend.x KeN x schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:20:
Heej ehmm ik weet niet of dit al bekend was maarrrrr.
De Mediamarkt de DS zal gaan verkopen voor € 140![]()
Hmm...waarschijnlijk deeltje 2 of eerder...laat ze wel staan voor de nieuwkomers.Anoniem: 64476 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 00:43:
Die stonden al in het topic![]()
"Ze" verwachten dat de diverse kleuren pas 1/2 jaar later komen (dit ivm met release-drukte...meer kleuren is meer werk). Was nl. ditto met SP.
Wat betreft die MediaMarkt adviesprijs...pricewatch laat "alleen" Bart Smit zien met 180 euro. Met de voorspellingen in acht genomen lijkt me dit een meer waarschijnlijkere prijs.
Wat betreft Mario MultiPlayer, tis idd vrij triest...denk dat je meer lol aan PictoChat zal beleven.
Helaas zijn de andere launchgames (imo) ook niet echt veel bijzonder zodat MP toch een tijdje op zich laat wachten. Ik vind het daarom des te minder dat Metroid:1st Hunt niet bij elke DS zit.
Alleen US importers/bewoners kunnen met elkaar spelen omdat deze demo geen download (upload?) functie heeft.
Ik vind het ook erg bedroevend dat er nog steeds weinig over de andere games bekend zijn. Ik meen dat Animal Crossing begin januari al uit moet komen, maar Nintendo heeft nix anders dan een "annouced" staan. Hopelijk komt hier redelijk snel verandering in.
[opschepmodus]x KeN x schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:02:
Maar tot nu toe heb ik nog niemand gezien die niet minimaal €35 aan belasting moest betalen..
€151,- incl. verzendkosten, adapter en $20 korting op de volgende aankoop, géén invoerrechten of btw, verzonden via reguliere luchtpost en wel binnen 4 dagen in huis bij Lik-Sang
[/opschepmodus]
yay via e-bay er ook een bemachtigd 
176€ voor DS met de metroid hunters demo en een sp lader
Nu nog wachten tot ie binnen is
Heeft iemand al ergens een plek gezien waar je Animal Crossing DS (US versie) kan preorderen?
Heeft iemand al ergens een plek gezien waar je Animal Crossing DS (US versie) kan preorderen?
Lik-sang kan je alles pre-ordere en daar is nu ook nog free-shipping volgens mij.
Maar ik word eigelijk een beetje huiverig als ik zie dat er weer iemand 1 via e-bay heeft besteld voor een erg aantrekkelijke prijs
ik probeer je niet bang te maken, maar voor zulke grote bedragen hoop ik dat je het wel echt via ebay auction heb gedaan ipv direct contact opgenomen..
want ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die gefaked zijn door een nederlander voor een DS via ebay..
hoop voor je dat hij nog goed aankomt
Maar ik word eigelijk een beetje huiverig als ik zie dat er weer iemand 1 via e-bay heeft besteld voor een erg aantrekkelijke prijs

ik probeer je niet bang te maken, maar voor zulke grote bedragen hoop ik dat je het wel echt via ebay auction heb gedaan ipv direct contact opgenomen..
want ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die gefaked zijn door een nederlander voor een DS via ebay..
Was idd via een auction.Wiebbe schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:34:
Lik-sang kan je alles pre-ordere en daar is nu ook nog free-shipping volgens mij.
Heb ook al contact gehad met die persoon via e-mail.
En AC via Lik-sang pre-orderen, vind het een beetje raar, want zij zijn juist een van de zaken die zeggen: september 2005.
Terwijl DVDBoxoffice hem op 10 januari heeft staan (maar nog geen pre-order optie)
Maar in principe als Lik-sang hem begin januari heeft gaan ze hem versturen neem ik aan?
Gefeli! Maarrehm, hoeveel ben je nu in totaal aan porto kwijt? Komt hij uit verweggistan, of vanuit binnen NL?philipnorth schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:06:
yay via e-bay er ook een bemachtigd
... en oranje! :P
Dit topic is gesloten.