[PC] Half-Life 2 deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.464 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze map al gespeeld. Nu heb ik de map gedownload en geinstalled maar samen met een hoop anderen zien we geen voertuig of wat dan ook.

http://www.fileplanet.com/files/140000/148260.shtml

Afbeeldingslocatie: http://www2.fileplanet.com/images/140000/148260ss_sm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das toch de warthog uit halo ? en die map ziet er ook erg halo-achtig uit :=-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:49

JvdM

<---->

damn, had ik gister mn schijf geformateerd, heb ik met me domme kop ook mn 2e partitie (met alle downloads, game save files, en nog meer) per ongeluk geformat....

kan ik weer opnieuw beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:19:
das toch de warthog uit halo ? en die map ziet er ook erg halo-achtig uit :=-S
Goh.. misschien is het wel een HALO remake-map....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is a Very Early alpha release of Barney Gulch, a recreation of Halo's Blood Gulch with a drivable warthog. At this stage the Warthog just uses the default buggy physics. For final release they will be refined to match the original. Object placement is at a very early stage and some textures and the bases will be refined.

Ik kan niet meer wachten tot mijn CE box thuis geleverd wordt >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al aardig wat cheat sites afgegaan maar na het spel uitgespeeld te hebben wil ik wel eens spelen met de verbeterde gravity gun. Wat is de cheat hiervoor? Er is wel een standaard cheat om alle wapens te krijgen, maar ik ben meer geinteresseerd in dit specifieke wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirusInside
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 16:23
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:24:
Ik ben al aardig wat cheat sites afgegaan maar na het spel uitgespeeld te hebben wil ik wel eens spelen met de verbeterde gravity gun. Wat is de cheat hiervoor? Er is wel een standaard cheat om alle wapens te krijgen, maar ik ben meer geinteresseerd in dit specifieke wapen.
Zoek naar changelevel in deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:11:
Heeft iemand deze map al gespeeld. Nu heb ik de map gedownload en geinstalled maar samen met een hoop anderen zien we geen voertuig of wat dan ook.

http://www.fileplanet.com/files/140000/148260.shtml

[afbeelding]
Was gister ook op yonix ze server. Local had je wel de auto's maar online niet echt vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

die halo map is echt saai, en dat idee met die warthog is wel ok, maar ze moeten echt nog wennen aan dat level designen met auto's :) je positie in die kar is fout en de turret draait ook niet mee :P Ik heb ook een level gespeeld met een heuse Mechwarrior, die loopt dus echt :? :D en dan kun je rockets afvuren, wel grappig :)

met een beetje tijd krijgen we echt de vetste mods! _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Is er al iets bekend over die "extra's" die ze zouden vrijgeven voor alle Ati users?
Ik dacht dat het bepaalde levels waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze met extra content bedoelen dat ati users nu het level krijgen met dat waterig/lichtgevend beest zoals in de filmpjes vind ik het een héél lame zet. nvidia users betalen evenveel voor hun kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:41:
Als ze met extra content bedoelen dat ati users nu het level krijgen met dat waterig/lichtgevend beest zoals in de filmpjes vind ik het een héél lame zet. nvidia users betalen evenveel voor hun kopie.
Je dvd inhoud veranderd toch niet? Je hebt toch geen kalere versie van de game aangeschaft omdat je een nvidia hebt? Het is ook nooit goed hé, er wordt zo moeilijk gedaan over zulke dingen. Laat de game dan links liggen als je het er niet mee eens bent. Als je geforce4ti4200 hebt, klaag je toch ook niet omdat je geen directx9 effecten krijgt? Ga je toch ook niet klagen omdat je net zoveel voor de game betaald? Tis oneerlijk ben ik met je eens, maar geld is zeer ''belangrijk'' in deze tijd.....ook voor software makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
ik heb em nu ook uitgespeeld in 3 weken, met 1 arm in het gips :P

offtopic:
klik hier
das me arm nu :)
morgen gips eraf!

zo heb ik dus hl2 uitgespeeld, met links muizen en rechts pijltjes :P
alle stukken op medium!

spoiler:
wel een jammer einde...

maar wel een supervette singleplayer!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Heeft iemand de Collector's Edition al binnen? :?

Zo ja, post ff wat pix van de verpakking en de inhoud! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

is er ook een overzichtje van alle levels? kzou namelijk wel eens willen weten hoeveel % van de game ik gehad heb.

en idd ben het met bovenstaande post eensch! wil ook wel eens wat van die inhoud zien. in het browse games scherm van steam staat wel een afbeelding mar dat is niet veel soeps en iets anders heb ik op inet nog niet kunnen vinden

[ Voor 51% gewijzigd door Chaoss op 08-12-2004 00:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

Minkie

Groazers Unite.

Kun je zien als je new game kiest.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:04:
is er ook een overzichtje van alle levels? kzou namelijk wel eens willen weten hoeveel % van de game ik gehad heb.
Als je new game kiest zie je een lijstje met alle levels.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

spoiler:
Ik ben door een mijn heengelopen en zit nu op een strand ofzo. Ik stap in een buggy en die word dmv een kraan naar het strand getakeld. Maar de kraan stopt en de buggy valt naar beneden. Nu zeggen ze dat ik de buggy weer rechtop moet zetten maar dit lukt me niet. Hoe krijg je dat ding weer rechtop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
obsidian schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:06:
spoiler:
Ik ben door een mijn heengelopen en zit nu op een strand ofzo. Ik stap in een buggy en die word dmv een kraan naar het strand getakeld. Maar de kraan stopt en de buggy valt naar beneden. Nu zeggen ze dat ik de buggy weer rechtop moet zetten maar dit lukt me niet. Hoe krijg je dat ding weer rechtop?
Gravity-Gun ;)
(rechtermuisknop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
spoiler:
Gravity gun. :)

Heh, net twee seconden te laat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:59:
[...]
Al voor ik de Hopper heb opgepakt blijft hij hangen :'(
Scherm bevriest en geluid blijft hangen. Ik heb alle Windows XP updates incl SP2. Draai de Catalyst 4.12beta's.
Lijkt me een gare disk. Als je windows XP hebt, in explorer (verkenner) rechtermuisknop op de drive waar halflife 2 op staat, -> eigenschappen (properties) -> tools tab (extra's) -> Error checking sectie, klik "Check now" (geen idee hoe het in het NL heet). Zeer waarschijnlijk roept hij nu "kan niet nu, reboot") en dat doe je dan dus. Bij de reboot krijg je een ascii scherm, waarop de chkdsk voortgang is te zien. Zeer waarschijnlijk heb je wat gare sectoren op je harddisk die nu worden hersteld.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
niels88 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:09:
[...]

Gravity-Gun ;)
(rechtermuisknop)
Nee de linker, je kan de buggy niet oppakken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Intressante Poll:

http://members.lycos.nl/xtremeg/hl2poll/

Stemmen graag.

Deze NO CD Patch is dus bedoeld voor de officiele DVD's.. niet voor illegale versies.
Ben je lid van een HL2 Forums ofzo, plaats deze link dan alstublieft erop. Des te meer personen stemmen, des te steviger we staan tegenover Valve.

[ Voor 61% gewijzigd door X-G op 08-12-2004 11:34 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

i don't care,

kheb toch geen HL2 dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
X-G schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:28:
Intressante Poll:

Stemmen graag.

Deze NO CD Patch is dus bedoeld voor de officiele DVD's.. niet voor illegale versies.
Ben je lid van een HL2 Forums ofzo, plaats deze link dan alstublieft erop. Des te meer personen stemmen, des te steviger we staan tegenover Valve.
I don't care.

Heb wel de DVD versie, maar echt zo een moeite vind ik het ook weer niet :/ Tis maar een dvd'tje in je dvd speler stoppen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

I don't care. Ben allang blij dat het spel niet op CD's staat maar op één DVD. CD's swappen heb ik een hekel aan, maar nu is het gewoon DVD erin en spelen. Of bij de meeste mensen zal het zo zijn dat de DVD er al inligt als je de PC opstart :P (Bij mij wel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

niels88 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:09:
[...]

Gravity-Gun ;)
(rechtermuisknop)
Mmm, dat heb ik geprobeerd maar dat werkte niet. Misschien toch nog eens proberen.

Trouwens, klopt het dat je dat metertje op de gravity gun ziet teruglopen? Zou die ook zonder power komen te zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
obsidian schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:59:
I don't care. Ben allang blij dat het spel niet op CD's staat maar op één DVD. CD's swappen heb ik een hekel aan, maar nu is het gewoon DVD erin en spelen. Of bij de meeste mensen zal het zo zijn dat de DVD er al inligt als je de PC opstart :P (Bij mij wel iig)
pc opstarte, da's voor watjes :P

ik heb me pc 24/7 aan met 1x in de week een windows logoff..

die nodvdpatch zou wel een uitkomst bieden ,gewoon wat ze bij ut2004 ook hebbe gedaan, gewoon in een patch verwerken...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Er was al een nodvdpatch een week na de release... :)

Maar ach, jullie zijn vast te paranoide dat je steamaccountje wordt geband om het te gebruiken! :X

Valve brengt zo'n patch voorlopig toch niet uit, je kan namelijk de dag na aankoop terug gaan naar de winkel met je retailversie en je geld proberen terug te eisen. :7

Als dat lukt, dan kan je spelen zonder DVD mét serial omdat Steam denkt dat je de Bronze-versie hebt! >:)

Bovenstaande is natuurlijk allemaal hypothetisch... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
X-G schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:28:
Intressante Poll:

Stemmen graag.

toevallig heb ik gister een nocd patch gebruikt en ik moet zeggen, dit werkt perfect. zowel voor hl2 als voor css en hl2dm. zo'n groot probleem was die dvd niet, maar dit scheelt toch slijtage en een hoop herrie dus waaom niet.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Epitome schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:28:
Er was al een nodvdpatch een week na de release... :)

Maar ach, jullie zijn vast te paranoide dat je steamaccountje wordt geband om het te gebruiken! :X

Valve brengt zo'n patch voorlopig toch niet uit, je kan namelijk de dag na aankoop terug gaan naar de winkel met je retailversie en je geld proberen terug te eisen. :7

Als dat lukt, dan kan je spelen zonder DVD mét serial omdat Steam denkt dat je de Bronze-versie hebt! >:)

Als niet elke winkel de verpakking verzegeld zou hebben met de melding dat een verbroken verzegeling inhoud dat je het spel niet meer mag ruilen zou dat kunnen ja :) Ik gok dat er al genoeg mensen dat gedaan hebben in het verleden zodat ze daarom nu alle verpakkingen maar verzegelen. (en ik geef ze groot gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik heb em van steam, geen DVD nodig dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

heeft er iemand een save van ergens einde gevangenis?

was helaas genoodzaakt de boel opnieuw te instaleren.

ivory_P at yahoo.com

vast dank.

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat ze een no-cd patch moeten uitbrengen, zo raakt m'n DVD hartstikke versleten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:54:
Ik vind wel dat ze een no-cd patch moeten uitbrengen, zo raakt m'n DVD hartstikke versleten :/
Je dvd speler bedoel je zeker?
Ja of van het steeds moeten wisselen ja. denk je even half life 2 spelen zit hij er weer niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:54:
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt een bullshit argument. DVD's slijten amper door afgespeeld te worden, en zelfs niet door ze te wisselen als je dit op een normale manier doet.

En een DVD speler slijt zo langzaam dat je al 5 nieuwe PC's heb gekocht in de tijd dat je één DVD speler versleten zou hebben. Nou, ik denk dat je die 3 tientjes dat een DVD speler kost dan ook wel kan missen :)

Ik vind dat hele no-dvd patch gebeuren gewoon mierenneukerij! Ik denk dat 95% van de mensen die vragen om een no-dvd patch hem willen hebben om een illegale versie te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Epitome schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:28:

Bij de retail versie (dus uit de winkel) krijg je een retail serial key en geen bronze key. Met een NOCD patch kan je inderdaad de retail key gebruiken van je geretourneerde retail HL2 versie. Ik verwacht dus NOOIT een NOCD patch van Valve, omdat daarmee alle geretourneerde retail versies van HL2 waardeloos zijn geworden (of in iedergeval is de kans erg groot dat je als onwetende koper van een geretourneerd spel die Key niet meer kan gebruiken).

Ik denk dat de enige oplossing is een niet officiele NOCD patch te gebruiken met daarmee de kans dat je account wordt opgeheven.

Ik neem dat risico niet, dan maar de DVD in de speler laten zitten !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Xymox schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:58:
[...]

Bij de retail versie (dus uit de winkel) krijg je een retail serial key en geen bronze key. Met een NOCD patch kan je inderdaad de retail key gebruiken van je geretourneerde retail HL2 versie. Ik verwacht dus NOOIT een NOCD patch van Valve, omdat daarmee alle geretourneerde retail versies van HL2 waardeloos zijn geworden (of in iedergeval is de kans erg groot dat je als onwetende koper van een geretourneerd spel die Key niet meer kan gebruiken).

Ik denk dat de enige oplossing is een niet officiele NOCD patch te gebruiken met daarmee de kans dat je account wordt opgeheven.

De nodvd-patch verandert Steam zo dat hij denkt dat je de Bronze versie hebt.
Alleen Vivendi is daar minder blij mee, Valve zal het minder interessant vinden aangezien je de retail al hebt gekocht. Piracy is een veel groter probleem dan dit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhmm, ik was lekker HL2 aan het spelen, toen zag ik ineens de aftieteling.

spoiler:
Daar was dus dat leuke mannetje met zijn koffertje, met zijn kwasiefilosofische gedreutel. Maar ik had zoiets van: wanneer begint het verhaal nou? Ik wilde wel die portal in naar die alienworld, die zo ontzettend gaaf was in HL1. En ik had ook wel verwacht dat die twee meiden wat meer spectaculaire dingen gingen doen (punniken enzo)

Is dit nu echt al het einde van het hele spel?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RoUgHrOcK schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:30:
[...]

toevallig heb ik gister een nocd patch gebruikt en ik moet zeggen, dit werkt perfect. zowel voor hl2 als voor css en hl2dm. zo'n groot probleem was die dvd niet, maar dit scheelt toch slijtage en een hoop herrie dus waaom niet.
Indeed. Maar het belangrijkste punt voor mij was dat hij de DVD gewoon 9 van de 10 keer niet pakte.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Xymox schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:58:
[...]

Worden de keys van geretourneerde versies niet geblocked dan?? meen daar een poos terug ergens iets over gelezen te hebben.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

spoiler:
spoiler:
Je moet eerst alle Ant lions kapot hakken met je crow bar _/-\o_

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Orion84 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:16:
[...]

Worden de keys van geretourneerde versies niet geblocked dan?? meen daar een poos terug ergens iets over gelezen te hebben.
Alleen als de verkoper de originele verpakking naar Washington stuurt met $10,- daarbij, kans lijkt me niet zo groot dat ze dat werkelijk gaan doen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MrJayMan schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:24:
[...]

spoiler:
Je moet eerst alle Ant lions kapot hakken met je crow bar _/-\o_
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Maar obsidian, gebruik je gravity gun eens (die heb je daar al toch?).
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:36:
Ehhmm, ik was lekker HL2 aan het spelen, toen zag ik ineens de aftieteling.

spoiler:
Daar was dus dat leuke mannetje met zijn koffertje, met zijn kwasiefilosofische gedreutel. Maar ik had zoiets van: wanneer begint het verhaal nou? Ik wilde wel die portal in naar die alienworld, die zo ontzettend gaaf was in HL1. En ik had ook wel verwacht dat die twee meiden wat meer spectaculaire dingen gingen doen (punniken enzo)

Is dit nu echt al het einde van het hele spel?
Nee, ze doen voor de grap opeens een aftiteling...
Het is nu wachten op HL3 voor de ontknoping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Aikon schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:03:
[...]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Maar obsidian, gebruik je gravity gun eens (die heb je daar al toch?).
[...]

Nee, ze doen voor de grap opeens een aftiteling...
Het is nu wachten op HL3 voor de ontknoping.
Idd. Er wordt niet veel verteld over het verhaal.. Maar het meeste kan je wel raden (het verhaal zelf en waarom ze niets vertellen (8> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Over een maandje gaan we weer gezellig met z'n allen lekker 4 jaar speculeren over de release date van HL3. :Y)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:42:
Over een maandje gaan we weer gezellig met z'n allen lekker 4 jaar speculeren over de release date van HL3. :Y)
rofl,ik hoop echt dat het verhaal verder gaat waar hl2 stopt,heb hem namelijk zojuist uitgespeeld,man wat een gaaf spel was dit,kan niet wachten op de mods!

Zou er ook een HL4 kome ? :p (/me raad dat het rond 2012 zal zijn tege die tijd :p )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Precies.. waar mensen zich al niet druk om kunnen maken :P

Kheb hem net uitgespeeld eindelijk.. ben er wel ff zoet mee geweest. Moet wel zeggen dat ie steeds beter wordt. Eerste paar chapters zijn gewoon dodelijk saai, na de buggy wordt het eigenlijk pas leuk imho.

Kan weer de kast in.. tijd voor Battle for Middle Earth :P Goeie timing..

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 08-12-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

ok ik zit nu voor het eerst ff vast. ben al een uur aan het proberen en het begind me nu mateloos te irriteren.

ik ben in chapter 12 in dat grote museum gebouw waar je 3 generators moet uitschakelen. op een gegeven moment komje in een kamer waar alemaal van die rode laserdingen hangen en zodra je er doorheen loopt worden alle turrets in de kamer geactiveerd, ik kan zonder al teveel schade aan de andere kant van de kamer komen waar een soort van knop is maar die kan ik niet indrukken en ik wordt dus constant neer gemaaid!

help!

(zal wel iets simpels zijn :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Chaoss schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:26:
ok ik zit nu voor het eerst ff vast. ben al een uur aan het proberen en het begind me nu mateloos te irriteren.

ik ben in chapter 12 in dat grote museum gebouw waar je 3 generators moet uitschakelen. op een gegeven moment komje in een kamer waar alemaal van die rode laserdingen hangen en zodra je er doorheen loopt worden alle turrets in de kamer geactiveerd, ik kan zonder al teveel schade aan de andere kant van de kamer komen waar een soort van knop is maar die kan ik niet indrukken en ik wordt dus constant neer gemaaid!

help!

(zal wel iets simpels zijn :D )
tóch moet je die knop gewoon in kunnen drukken hoor... toch geen noclip aan ofzo? >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Chaos, je kunt die knop alleen gebruiken als je het alarm niet activeert :)
Wees creatief, lenig en behendig, en je kan via kastjes, pijpen en andere voorwerpen bij die knop komen zonder ook maar één laserstraal te onderbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Crash schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:58:
Chaos, je kunt die knop alleen gebruiken als je het alarm niet activeert :)
Wees creatief, lenig en behendig, en je kan via kastjes, pijpen en andere voorwerpen bij die knop komen zonder ook maar één laserstraal te onderbreken.
kwam ik dus ook achter... tjah soms hebje gewoon ff geen inspiratie meer.

ben nu die citadel aan het beklimmen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

net uitgespeeld.............. damn wat een gaaf spel! Het einde laat *nah ik zeg niks* :P

Laat deel 3 maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een beetje een kort spelletje. Volgens mij hebben ze HL2 in twee delen gedeeld. Er zal wel over een maandje of 2 een "expansion" komen. Dat heeft blizzard ook gedaan bij alle diablo games. Eerst een volledig spel maken, en daarna in tweeen hakken, zodat de speler 2 keer moet betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Daar ben ik het niet mee eens. Blizzard brengt zoals meer bedrijven een ADD-on uit voor een spel, En heus niet om de consument te naaien zoals jij dat denkt.

En je hoeft het niet te kopen. Je kunt het zo ook wel blijven spelen.

Alleen ben benieuwd als er een ADD-on komt, waar die dan over moet gaan. Alyx??? Barny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:24:
Er zal wel over een maandje of 2 een "expansion" komen. Dat heeft blizzard ook gedaan bij alle diablo games. Eerst een volledig spel maken, en daarna in tweeen hakken, zodat de speler 2 keer moet betalen :(
Blizzard heeft tenminsten wel iets bereikt met de add-on's
kijk naar Starcraft, warcraft en diablo II
de add-on's hebben de spel in een perfecte balans gezet, ik ben fan van blizzard maar ook van HL, dus denk niet dat ik tegen HL ben of zo

sorry voor off-topic gaan, moet gewoon antwoorden op deze reactie!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:42:
Misschien wel, misschien niet. Als ze niet van engine switchen maar alleen wat modificaties aanbrengen dan kan er nog wel vaart in komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:24:
Ik vind het wel een beetje een kort spelletje. Volgens mij hebben ze HL2 in twee delen gedeeld. Er zal wel over een maandje of 2 een "expansion" komen. Dat heeft blizzard ook gedaan bij alle diablo games. Eerst een volledig spel maken, en daarna in tweeen hakken, zodat de speler 2 keer moet betalen :(
Eerlijk gezegt vindt ik HL2 wel meevallen ben nu net in Chapter 12 en ik gok dat ik toch al wel minimaal 15 uren heb gespeeld meschien zelfs al wel 20 (verspreid over 2 weken). NFSU 2 had ik toch veel sneller op easy uitgespeeld.

Ik vindt HL2 een van de boeienste spellen van de laatste 2-3 jaar, en eerlijk gezegt kijk ik er tegenop om het spel uit te spelen.... ik wil hem gewoon NIET uitspelen :P dus ik zou blij zijn als er over een aantal maand een uitbreiding komt.

maar ik amg aannemen dat we iig iets in de trend van blue-shift en opposing force etc kunnen verwachten (maar dan iets beter hopelijk). weer een opposing force met Barney lijkt me wat afgezaagd dan idd maar iets met Alyx :P

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 09-12-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik hoop meer op iets in de trant van Opposing Force... Shephard als Combine Soldier ofzo :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
weet niet of het al voorbij is gekomen, maar best bizar

Amerikaan speelt Half-Life 2 uit in krap 3 uur

Uitgegeven: 9 december 2004 10:11
Laatst gewijzigd: 9 december 2004 10:11
AMSTERDAM - Een Amerikaanse speler genaamd David Gibbons heeft het populaire spel Half-Life 2 uitgespeeld in een recordtijd van 2 uur, 57 minuten en 35 seconden. De meeste gamers doen een paar dagen over om het spel uit te spelen.

Gibbons heeft een video van zijn prestatie gemaakt als bewijs. Het bestand is maar liefst 663 megabyte groot en laat zien hoe hij in recordtijd het spel doorloopt.

Klik hier voor de downloadpagina.

Dinsdag 16 november 2004 werd het spel Half-Life 2 voor de pc gelanceerd. Zes jaar geleden werd het eerste deel op de markt gebracht. De 3D Shooter werd een van de best verkochte spellen aller tijden. In Half-Life speel je een wetenschapper (Gordon Freeman) die de strijd aangaat met buitenaardse wezens.

Tijdens de spellenbeurs E3, de grootste gamebeurs ter wereld in juni van dit jaar, werd Half-Life 2 uitgeroepen tot 'beste spel van 2004'.

bron: nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Willybubba schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:17:
Ik hoop meer op iets in de trant van Opposing Force... Shephard als Combine Soldier ofzo :)
Wat mij wel leuk lijkt is om te zien hoe barney nou bij de combine infiltreerde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik wil meer weten over die combines
ik weet niet of er een uitleg is waar ze vandaan komen en "wat" ze eigenlijk zijn!

zal even zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Grappig trouwens dat de stem van Barney en van de Gman van dezelfde persoon komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
se7en schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:04:
ik wil meer weten over die combines
ik weet niet of er een uitleg is waar ze vandaan komen en "wat" ze eigenlijk zijn!

zal even zoeken :)
Je zal weinig/niks vinden daarover.
Daarvoor is het wachten op HL3 :)
Mighty_Mike schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:52:
weet niet of het al voorbij is gekomen, maar best bizar

Uitgegeven: 9 december 2004 10:11
Laatst gewijzigd: 9 december 2004 10:11
AMSTERDAM - Een Amerikaanse speler genaamd David Gibbons heeft het populaire spel Half-Life 2 uitgespeeld in een recordtijd van 2 uur, 57 minuten en 35 seconden. De meeste gamers doen een paar dagen over om het spel uit te spelen.

Gibbons heeft een video van zijn prestatie gemaakt als bewijs. Het bestand is maar liefst 663 megabyte groot en laat zien hoe hij in recordtijd het spel doorloopt.

Klik hier voor de downloadpagina.

Dinsdag 16 november 2004 werd het spel Half-Life 2 voor de pc gelanceerd. Zes jaar geleden werd het eerste deel op de markt gebracht. De 3D Shooter werd een van de best verkochte spellen aller tijden. In Half-Life speel je een wetenschapper (Gordon Freeman) die de strijd aangaat met buitenaardse wezens.

Tijdens de spellenbeurs E3, de grootste gamebeurs ter wereld in juni van dit jaar, werd Half-Life 2 uitgeroepen tot 'beste spel van 2004'.

bron: nu.nl
Leuk, wacht je 6 jaar op een game, speel je hem in 3h uit 8)7
Zou me nooit lukken, alleen al door de vele laadtijden.

[ Voor 71% gewijzigd door XWB op 09-12-2004 11:15 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

Hacku schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:13:
Leuk, wacht je 6 jaar op een game, speel je hem in 3h uit 8)7
Zou me nooit lukken, alleen al door de vele laadtijden.
de vraag is, wil het ook doen?
want het is namelijk for fun
ik probeer altijd gewoon alles exploren enzo, kijken wat nogmeer grappige zombies aan doen zijn.

ik heb de spel sinds de 2de dag dat ie uit is en heb de spel nog steeds niet uitgespeelt, maar ik speel het ook niet elke dan ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel een paar dagen nadat het uit was gekocht.
meestal als ik een spel heb speel ik hem ook direct uit, en weet ik van niet ophouden.
maar het toeval is ik heb hem nog niet gespeeld omdat mijn pc even opnieuw ingericht moest worden met nieuwe videokaartje mobo etc, en wat meer hd. dit niet alleen voor het spel maar ook voor grafish werk. Het lijkt mij na de verhalen en de topics gelezen te hebben een boeiend en leuk spel waar je niet zo klaar mee bent, en vanavond ga ik eindelijk eens spelen. het zal me benieuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
se7en schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:19:
[...]

de vraag is, wil het ook doen?
want het is namelijk for fun
ik probeer altijd gewoon alles exploren enzo, kijken wat nogmeer grappige zombies aan doen zijn.

ik heb de spel sinds de 2de dag dat ie uit is en heb de spel nog steeds niet uitgespeelt, maar ik speel het ook niet elke dan ;x
Die kerel van het filmpje heeft het spel zeker wel een paar keer op gewoon tempo uitgespeeld. Dat zie je ook in het filmpje, hij kent de verschillende omgevingen uit het spel vrij goed. Dit is gewoon een speed run/record poging zoals je bij zovele games hebt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hmm kan dat wel joh zo snel? je hebt toch een aantal punten waar je op gebeurtenissen moet wachten, en je zelf de snelheid niet kan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ja dat is wel duidelijk te zien inderdaad
wil weten hoe hij een avi van gemaakt heeft
want als de oude manier van HL1 was het steeds screenshots maken en naar avi via een programa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Met Fraps kan je avi files maken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Weet iemand eigenlijk waarom HL Blue Shift niet in de Valve back catalog zit? Ik heb laatst de ati coupon verzilverd en ik kwam er achter dat Opposing Force er wel in zit, maar deze dus niet. Terwijl ze beide door Gearbox ontwikkeld zijn en uitgegeven door Valve. Ik zie wel een FAQ item, maargoed, dat betekend dus dat Gearbox wel Opposing Force voor Steam heeft aangepast, maar Blue Shift niet.

BTW: er stond wel een item over het HD model package wat je kan laten werken met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
DaCoTa schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:37:
Ik zie wel een FAQ item, maargoed, dat betekend dus dat Gearbox wel Opposing Force voor Steam heeft aangepast, maar Blue Shift niet.
Idd.
Waarom ze Blue Shift niet wouden aanpassen voor steam heeft wss te maken met dat ze andere prioriteiten hebben.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Hmm, dat is nog eens wat anders dan 30 uur :D. Vanavond als het filmpje binnen is maar eens even kijken hoe hij het gedaan heeft.

---

|:( hmm inderdaad. Beter opletten dus |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Janoz op 09-12-2004 12:03 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Kijk eens een aantal posts boven je :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Amerikaan speelt Half-Life 2 uit in krap 3 uur.

Heeft eimand het filmpje al gezien is de kwaliteit een beetje goed anders zonde om te dowloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:06:
Amerikaan speelt Half-Life 2 uit in krap 3 uur.

Heeft eimand het filmpje al gezien is de kwaliteit een beetje goed anders zonde om te dowloaden?
Er zijn 2 versies van het filmpje een low qual van 700mb en een high qual van zon 1500mb........
Lowqual kun je makkelijk downloaden; gamershell heeft die er ook tussen staan, die high qual is errug moeilijk verkrijgbaar, heb nog nergens een goed werkende link gezien.

Tja low qual is al zoals de naam al zegt, maar tis wel leuk om te zien wat voort rtuuks ze allemaal hebben. Film bestaat natuurlijk uit aanelkaar geplakte stukken, dat gaat echt niet in 1x door. Gewoon interesant, het moet nog sneller kunnen gaan, dus zal er binnenkort wel een update komen.

Zoals bijv deze:
http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=24640

Ravenholm in 2.5 minuut........... :)

Mooie truuk is de grav gun jump, dat heeft wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

blaat..

veel te laat..

:+

[ Voor 93% gewijzigd door WJP op 09-12-2004 12:44 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hl2 ook gekocht, super spel! :)

Alleen heb ik soms als ik het wil spelen (nu ook weer) dat ik een Steam venstertje krijg dat zegt: "please wait while steam verifies game files". Dat proces neemt toch zeker 10 minuten in beslag en is erg irritant. Weet iemand ook hoe het komt en wat ik er aan kan doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:42:

Alleen heb ik soms als ik het wil spelen (nu ook weer) dat ik een Steam venstertje krijg dat zegt: "please wait while steam verifies game files". Dat proces neemt toch zeker 10 minuten in beslag en is erg irritant. Weet iemand ook hoe het komt en wat ik er aan kan doen? :P
Legaal valt er niks aan te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Wat je kunt doen is je netwerkkabel er even uithalen voordat je steam start. Dan kun je de keuze maken om in offline modus verder te gaan. :Y)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb hier een ontelbaar aantal posts geleden de vraag gesteld wie er nog meer last heeft van de toetsinstellingen binnen Steam applicaties icm met Logitech muizen.
(Ik kreeg het niet voor elkaar om de zij-knoppen op de muis te binden aan commando's, zoals bijv. Jump of Use).

Ik heb ergens een oplossing gevonden en wil die jullie niet onthouden, mocht je zelf nog niet de oplossing hebben.

In de instellingen van je muis (mouseware, Windows Configuratiescherm) moet je de programmering van de buttons die je wilt gebruiken in HL2 (of andere Steam apps) zodanig instellen dat de knoppen een "KeyStroke" geven.

Bv. Ik wil met linkerknop aan de zijkant van de muis (ik heb een MX310) kunnen springen (Jump). Standaard staat deze in de keyboard instellingen binnen HL2 ingesteld op SPACE.
Door in mouseware de gewenste knop in te stellen op "KeyStroke" en op SPACe te zetten zal HL2 zodra je de knop indrukt SPACE geven. De knop werkt dan zoals gewensd.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:44

Boullie

Da Bulster

Het automatische updaten uitzetten onder je hl2 settings in steam.
Ik heb er namelijk ook een tijdje last van gehad.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:05
Zojuist HL2 uitgespeeld :)
Het einde bied veel mogelijkheden wat betreft een eventueel vervolg, en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken. Een aantal levels met de buggy en waterscooter zijn een beetje langdradig, en Ravenholm vond ik 10x niks. Ondanks dit heb ik er toch veel plezier aan beleefd en heb ik menig uur gespeeld (rond de 30-40 uur denk ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor de mensen die ook hun wapens aan bepaalde toetsen willen binden:

bind "x" "use weapon_AR2" (Pulse Rifle)
bind "x" "use weapon_crowbar"
bind "x" "use weapon_pistol"
bind "x" "use weapon_357"
bind "x" "use weapon_smg1"
bind "x" "use weapon_rpg"
bind "x" "use weapon_crossbow"
bind "x" "use weapon_frag"
bind "x" "use weapon_bugbait"
bind "x" "use weapon_shotgun"

x staat voor de toets waaraan je het wapen wil binden.
Werkt uiteraard ook in HL2:DM

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
woei! ik had de Colectors Edition ook via GCShop besteld. kon em daar dus niet meer krijgen. Loop ik vandaag in de dynabyte hier in hoofddorp, denk van toch ff vragen want tis bijna 10 dec.

Had ie ze net vandaag binnen gekregen! :D en hij had er 3 losse liggen die niet gereserveerd waren :P dus 1 daarvan was gelijk door mij ingepikt ^_^

tis een grote alluminium doos (koekblik formaat :P) met in et zwart et logo erop. In de doos zit het tshirt de prima guide en het spel uiteraard :)

Spel op DVD in een slim-dvd hoesje :/ maja pak strax de cam er wel bij en maak wat pics zodat je et kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

^ met stom :)

Alleen had ik er 2 gereserveerd. Eerste indruk WOW wat een knots van een alu-box! :9~ Tweede indruk ... zit er niet meer in !? :? Maargoed .. er staat wel HL1:S op de DVD natuurlijk ;)
En de Prima Strategy Guide is ook 1337 !! :9

_o_ !!!!!!! EINDELIJK HL2 !!!!!!! _o_

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-12-2004 17:29 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

Shiver23 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:31:
Voor de mensen die ook hun wapens aan bepaalde toetsen willen binden:

bind "x" "use weapon_AR2" (Pulse Rifle)
bind "x" "use weapon_crowbar"
bind "x" "use weapon_pistol"
bind "x" "use weapon_357"
bind "x" "use weapon_smg1"
bind "x" "use weapon_rpg"
bind "x" "use weapon_crossbow"
bind "x" "use weapon_frag"
bind "x" "use weapon_bugbait"
bind "x" "use weapon_shotgun"

x staat voor de toets waaraan je het wapen wil binden.
Werkt uiteraard ook in HL2:DM
??
dat kun je toch gewoon in de options menu ook doen?
en die bind was echt een dagelijkse gebruik voor mij (cs tijd :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Crash schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:46:
Zojuist HL2 uitgespeeld :)
Het einde bied veel mogelijkheden wat betreft een eventueel vervolg, en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken. Een aantal levels met de buggy en waterscooter zijn een beetje langdradig, en Ravenholm vond ik 10x niks. Ondanks dit heb ik er toch veel plezier aan beleefd en heb ik menig uur gespeeld (rond de 30-40 uur denk ik) :)
ook net uitgespeeld, vond het een gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:42:
[...]

Er zijn 2 versies van het filmpje een low qual van 700mb en een high qual van zon 1500mb........
Lowqual kun je makkelijk downloaden; gamershell heeft die er ook tussen staan, die high qual is errug moeilijk verkrijgbaar, heb nog nergens een goed werkende link gezien.

Tja low qual is al zoals de naam al zegt, maar tis wel leuk om te zien wat voort rtuuks ze allemaal hebben. Film bestaat natuurlijk uit aanelkaar geplakte stukken, dat gaat echt niet in 1x door. Gewoon interesant, het moet nog sneller kunnen gaan, dus zal er binnenkort wel een update komen.

Zoals bijv deze:
http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=24640

Ravenholm in 2.5 minuut........... :)

Mooie truuk is de grav gun jump, dat heeft wel wat.
Net die speedrun van Ravenholm gezien. Het gaat heel goed, maar toch kan het nog sneller denk ik.

Die speedrun van 3 uur (hele spel) slaat natuurlijk nergens op.
Die kerel rent enkel maar, maar er zal vast nog wel een versie van onder de 1,5 uur komen.
En als je zo kijkt naar dat ravenholm filmpje, dan wordt het nog wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:34:
ja dat is wel duidelijk te zien inderdaad
wil weten hoe hij een avi van gemaakt heeft
want als de oude manier van HL1 was het steeds screenshots maken en naar avi via een programa
Als je eenmaal een demo hebt opgenomen dmv 'record [demonaam]' kan je deze omzetten naar een filmpje (losse full quality .tga files die in account/Half-Life 2/hl2/ komen te staan) dmv eerst je demo af te draaien 'playdemo [demonaam]' en dan 'startmovie [movie naam]', en dan je console te sluiten.
Die .tga's kan je wel weer omzetten naar .avi, misschien ff googlen voor een progammatje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gladiac asked me to do a little review HL² for Cedega 4.2 has been released on schedule and even includes the promised HL² support. I finally subscribed, hoping that the binaries bring some ease compared to all that fuzzing around with cvs. Things tend to turn out not quite as expected..
A short Half-Life 2 review under linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

ing._Buttje schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:27:
^ met stom :)

Alleen had ik er 2 gereserveerd. Eerste indruk WOW wat een knots van een alu-box! :9~ Tweede indruk ... zit er niet meer in !? :?
zit toch ook nog een cap, posters en kaarten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Jaguar645 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:24:
woei! ik had de Colectors Edition ook via GCShop besteld. kon em daar dus niet meer krijgen. Loop ik vandaag in de dynabyte hier in hoofddorp, denk van toch ff vragen want tis bijna 10 dec.

Had ie ze net vandaag binnen gekregen! :D en hij had er 3 losse liggen die niet gereserveerd waren :P dus 1 daarvan was gelijk door mij ingepikt ^_^

tis een grote alluminium doos (koekblik formaat :P) met in et zwart et logo erop. In de doos zit het tshirt de prima guide en het spel uiteraard :)

Spel op DVD in een slim-dvd hoesje :/ maja pak strax de cam er wel bij en maak wat pics zodat je et kan zien :)
Koste dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

damn heb net HL2 uitgespeeld, kmoet zeggen dat de laatste 2 chapters behoorlijk snel gaan in verhouding met de rest. (anderhalf uur) en idd zoals eerder gezegt het einde sux! je weet nu nog even weinig van het verhaal als toen je begon aan HL2

my life has come to an end :'(

btw zou de G van G-man niet van God zijn? (kweet niet of die theorie al eens geopperd is :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 09-12-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Chaoss schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:32:
damn heb net HL2 uitgespeeld, kmoet zeggen dat de laatste 2 chapters behoorlijk snel gaan in verhouding met de rest. (anderhalf uur) en idd zoals eerder gezegt het einde sux! je weet nu nog even weinig van het verhaal als toen je begon aan HL2

my life has come to an end :'(

btw zou de G van G-man niet van God zijn? (kweet niet of die theorie al eens geopperd is :P)
Misschien is hij wel van de tech-support (Vanilla Sky).
En zit Gordon in een soort matrix achtige wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
bij de Dynabyte 71 euro, dat was dan dat er nog korting van me klantenkaart afging ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Het zou mij wel lijken om met door een cheat de
spoiler:
super-gravity gun die je op het einde krijgt
al eerder in het spel te krijgen? Ik weet dat je met de add weapon_physcannon de gravity gun toevoegd maar die wil ik juist niet. Het lijkt me echtwel vet om het spel opnieuw te spelen met die gun.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Chaoss schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:32:
[...]

zit toch ook nog een cap, posters en kaarten in?
Nope, dat is aan de Gold edition voorbehouden ;)

Tenminste .. ik denk dat ik het nu snap :)

* kun je vasthouden
> is software

Bronze (2 items)
* normal DVD doosje
* DVD met ..
> HL2
> HL2 Deathmatch(?)
> CS:S

Silver (6 items)
* Tin can
* slim DVD doosje
* Inleg met Install Instructions
* DVD met ..
> HL2
> HL2 Deathmatch
> HL: S
> CS: S
> DoD: S (coming soon!)
* T-shirt (Large)
* Half Life2 Prima Official Hint Book

Gold
verpakking zou'k niet weten :?
* as Silver plus ..
* Cards
* Poster
* Cap

En die Silver edition had ik gereserveerd @Dynabyte voor €69,95 .. kost nu €79,95 :D

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
GoUdViS schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:55:
Het zou mij wel lijken om met door een cheat de
spoiler:
super-gravity gun die je op het einde krijgt
al eerder in het spel te krijgen? Ik weet dat je met de add weapon_physcannon de gravity gun toevoegd maar die wil ik juist niet. Het lijkt me echtwel vet om het spel opnieuw te spelen met die gun.
Five Easy Steps to Physics Fun with Half-Life 2

1. Enable the console. From the main menu, select OPTIONS – KEYBOARD (it’s a tab at the top) then ADVANCED. Select the “show the console” checkbox and you’re in business.

2. Enable Cheats! Bring up the console with the tilde (~) key and type in “sv_cheats 1”.

3. (OPTIONAL) To play with the “super” gravity gun type “map d3_citadel_04” into the console.

4. Load whatever map you’d like to run wild on by typing in “changelevel mapname”. For example, typing “changelevel d1_trainstation_01” would load the very beginning of the game.

5. Bind some keys with the “phys_timescale x” command. Here’s the commands I used on the show, for reference:

bind "tab" "phys_timescale 1" ß Pressing TAB returns the physics to normal speed.

bind "q" "phys_timescale .2" ß Pressing Q slows the physics down drastically.

bind "capslock" "phys_timescale 0" ß Pressing CapsLock stops objects cold!

You can use whatever values you’d like, so experiment away!

*Note: To check if a key is being used by another command, type “bind x” (where “x” is place the character you want to check). So, typing “bind e” would show you what pressing the “e” key does – before you go and make it slow physics down or something.

Feel free to toss barrels and bad guys (if you’re using the super grav gun) around to your heart's content. Just don’t try to pick up the Jeep -- it may crash your machine. Whoops.

OH! I almost forgot… If you want to have optimal enjoyment, type “god” into the console to make your character invulnerable and use “impulse 101” to give yourself every weapon and unlimited ammo. Check out the full list of console commands here. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Mensen ik heb net bij de dynabyte de mn gepreorderde Gold edition opgehaalt

(ik kon het hier niet zo snel terug vinden aangezien hij vandaag te koop was mischien meer mensen ervaring)

er zit maar 1 T-Shirt in en een walktrough boekje
maar volgens de site van half life 2 moeten er ook 3 posters bij zitten en een cap en stickers geloof ik in ieder geval veel meer voor de gold versie
Op de doos staat de Collector's Edition een groot grijs blik

klopt dit of ben ik opgelicht met een versie tussen de silver en gold in ?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *