[PC] Half-Life 2 deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.462 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanitas schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:47:
[...]

Hey cool. Gewoon release joh, later kan je altijd nog een update, of een nieuwere versie uitbrengen.

Ik wil em iig zo wel.
Zie:
Jerry in "[PC] Half-Life 2 deel 11" :).
Enjoy :).

Ondertussen al bezig met een rocketlauncher op de buggy :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Jerry schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:05:
[...]

Zie:
Jerry in "[PC] Half-Life 2 deel 11" :).
Enjoy :).

Ondertussen al bezig met een rocketlauncher op de buggy :Y).
Thnx, ik had eroverheen gekeken.

Ga je ook nog een keer de physgun (uit de beta, met blauwe straal) maken??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Vanitas schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:28:
[...]

Thnx, ik had eroverheen gekeken.

Ga je ook nog een keer de physgun (uit de beta, met blauwe straal) maken??
Daar is al een mod van: http://www.pcgamemods.com/8861/
Ik heb de source van de beta niet. En om die gun helemaal van scratch te maken is best pittig.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke hoe komt dat iedereen die gman tegen komt en ik nooit?
of is dit een soort aangepaste HL2 minimapje?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft verdomme nou een patch tegen die sound bug, ipv die gare oplossingen die die gasten in hun koffiepauze maar ff op het steam forum neerpleuren!! Dit is echt te belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:15:
Waar blijft verdomme nou een patch tegen die sound bug, ipv die gare oplossingen die die gasten in hun koffiepauze maar ff op het steam forum neerpleuren!! Dit is echt te belachelijk!
Als niemand het weet, hoe moeten wij het dan weten? Wordt dus gewoon afwachten.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cemackor schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:19:
[...]

Als niemand het weet, hoe moeten wij het dan weten? Wordt dus gewoon afwachten.. :r
Zouden ze daar dan niet eens als de &*^%@)&@ aan beginnen? Een spel wat zo lang in ontwikkeling is geweest, zou helemaal niet eens zulke grote bugs mogen hebben. Het hele "o wat is steam handig voor updates e.d." verhaal gaat hier mooi niet op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kalm kalm.. ik heb bijvoorbeeld alleen last van die bug als er een 'scene' start. (als je dr. Breen hoort bijvoorbeeld). Voor de rest echt helemaal nergens last van.

Valve is echt met het probleem bezig hoor, daar kun je op vertrouwen. Gewoon afwachten.

over steam?

Persoonlijk vind ik steam de uitvinding van het jaar, geniaal programma.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

jongens
de update of patch die soundbug oplost was toch all lang uit??

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

scz schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:59:
oke hoe komt dat iedereen die gman tegen komt en ik nooit?
of is dit een soort aangepaste HL2 minimapje?
goed kijken, want vaak is het zo dat als je hem ziet dat hij ongeveer direct wegloopt :P

[ Voor 1% gewijzigd door The_Scarabial op 05-12-2004 19:03 . Reden: typo 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

scz schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:58:
jongens
de update of patch die soundbug oplost was toch all lang uit??
Jup.
Zie: http://www.steampowered.c...a=news&archive=yes&id=356

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik dus met dingen die ze even in de koffiepauze bedacht hebben. Geen van die oplossingen is echt een oplossing, het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat de laadtijden zo ontzettend lang zijn (soms wel anderhalve minuut!) met een computer die vergelijkbaar is met de mijne (Athlon 3200+, 512 MB DDR, snelle hard disk en Ati 9600 XT)? HEt is echt heel vreemd. Het spel hapert ook om de paar seconden (hij hangt 3 a 4 frames stil en het geluid stottert). Ik begrijp niet waar dit aan kan liggen. Of is dit de sound bug waarover iedereen het heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:01:
Hebben jullie ook dat de laadtijden zo ontzettend lang zijn (soms wel anderhalve minuut!) met een computer die vergelijkbaar is met de mijne (Athlon 3200+, 512 MB DDR, snelle hard disk en Ati 9600 XT)? HEt is echt heel vreemd. Het spel hapert ook om de paar seconden (hij hangt 3 a 4 frames stil en het geluid stottert). Ik begrijp niet waar dit aan kan liggen. Of is dit de sound bug waarover iedereen het heeft?
Als het goed is heeft (bijna) iedereen last van de lange laadtijden (er staat volgens mij in Deel 10 van het HL² topic een oplossing voor de lange laadtijden) en de soundbug, maakt niet uit hoe goed je PC is. Hopelijk komt Valve met een goede update, want ik irriteer me er nog aan ondanks ik hem al uitgespeeld heb ;)
Maar ach, gelukkig heeft de DM dit niet :p

Edit: Ik ga direkt weer proberen of ik een ''goede'' server kan opzetten, want zoals sommige weten ging het de vorige keer niet goed, en ik denk dat ik weet wat de oorzaak was.
Ik heb nu mijn PC netjes weer opnieuw geïnstalleerd en maak nu gebruik van de ATi-Catalyst 4.11, omdat de 4.12 BETA zorgde voor haperingen in zowel Half-Life² als in Far Cry en andere games en ik maar denken dat het mijn systeem was :z
Dus wie weet gaat het dit keer wel goed, ik geef wel een seintje wanneer hij de server aan staat :)

[ Voor 23% gewijzigd door Yonix op 05-12-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb er ook last van, heel irritant.
Maar ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Maar ik denk dat het aan je geheugen ligt (van je PC that is ;) ), voor HL2 moet je eigenlijk wel 1024 mb ram hebben.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 10:52
Ik heb bijna een vergelijkbare pc als jij maar dan ATI 9700pro, ik heb van me 512 maar 1 gig van gemaakt en dat resulteerde in kortere laadtijden en geen haperingen meer.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Servertje staat aan:

IP: 82.161.28.151:27015
PASS: got

Even kijken of het dit keer wel goed gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
De soundbug ligt zeker niet aan de hoeveelheid geheugen in je pc, ik heb op forums mensen met 2 gig mem nog horen klagen, zelfs een die het met 3 gig heeft geprobeerd.
Volgens mij is het gestotter wel iets minder geworden sinds de laatste update maar het is nog steeds niet weg. Beetje jammer maarja, afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mythrill schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:23:
De soundbug ligt zeker niet aan de hoeveelheid geheugen in je pc, ik heb op forums mensen met 2 gig mem nog horen klagen, zelfs een die het met 3 gig heeft geprobeerd.
Volgens mij is het gestotter wel iets minder geworden sinds de laatste update maar het is nog steeds niet weg. Beetje jammer maarja, afwachten dan maar.
Dat wordt ook nergens gezegd (dat er een link is tussen je geheugen en de soundbug).

Mijn ervaring is ook dat het spel stottert met 512MB en niet met 1024MB. HL2 gebruikt al snel tegen de 500MB aan, en dan heb je aan 512MB waar je windows e.d. ook inzit gewoon niet genoeg. Ik denk dat 768MB ook zal voldoen.
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:49:
Het hele "o wat is steam handig voor updates e.d." verhaal gaat hier mooi niet op dus.
Je hele vergelijking gaat niet op. Steam heeft als voordeel dat patches snel en makkelijk verspreid worden. Niet dat patches opeens sneller klaar zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Aikon schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:35:
[...]

Dat wordt ook nergens gezegd (dat er een link is tussen je geheugen en de soundbug).

Mijn ervaring is ook dat het spel stottert met 512MB en niet met 1024MB. HL2 gebruikt al snel tegen de 500MB aan, en dan heb je aan 512MB waar je windows e.d. ook inzit gewoon niet genoeg. Ik denk dat 768MB ook zal voldoen.

[...]

Je hele vergelijking gaat niet op. Steam heeft als voordeel dat patches snel en makkelijk verspreid worden. Niet dat patches opeens sneller klaar zijn ofzo.
bs ik heb 512 mb, een gforce 4 ti 4200 en een 1800XP (1.6 ghz) en ik kompleet geen last van dat stotter gebeuren, meschien dat het gebeurt bij dx9 kaarten + 512, maar bij mijn conf niet igg

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik heb nooit constant last van het gestotter, alleen in het begin als de geluidjes voor het eerst geladen worden... als ze eenmaal zijn afgespeeld loopt het super soepel met een fps tussen de 60 en 100 (op 1024 x 768 met 6x aa en 8x af, voor meer info zie specs)

[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySandwich op 05-12-2004 22:12 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Yonix z'n server draait prima! Maar een of andere zot had het hele trappenhuis volgebouwd met auto's enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Heeft er iemand een Gmail invite voor mij, zodag ik mods voor hl2 erop kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
XeNoBiTe schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:16:
Yonix z'n server draait prima! Maar een of andere zot had het hele trappenhuis volgebouwd met auto's enzo :(
Dat word nog een rage want daar had ik vanmiddag ook al last van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Dank je _/-\o_

En wat dat trappenhuis betreft, daar had ik gisteren op een server ook last van.
Dat level had geen wapens (op de standaard MP-7 enz.), er stonden geen Explosieve-Tonnen en ook daar was het trappenhuis vol gegooid met troep, en elke keer als ik een item daarvan wilde weggooien werdt het automatisch terug gespawned naar zijn plek......het had dus weinig nut om dat trappenhuis op te ruimen :9 , maar het is wel irritant :(

Edit: Weet iemand misschien de naam van de map waar een buggy in zat? Of is er die niet? Ik heb wel maps gevonden genaamd: dm_rally(bX), maar ik kan niet connecten op de servers die gebruik maken van die map(s) of de offsprings (vb: dm_rallyb2), dan zegt Steam dat ik dm_rally niet heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 05-12-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Evant87 schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:24:
Heeft er iemand een Gmail invite voor mij, zodag ik mods voor hl2 erop kan zetten
Nog 3 :)
Mail maar ff naar giroldi@gmail......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Yonix schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:15:
Servertje staat aan:

Even kijken of het dit keer wel goed gaat :p
Dat was wel effe lachen heh de net. Mijn naam was TrumpingPimp :p

Volgende keer wel cheats uitzetten, anders wordt het minder fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PacinoAllstars schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:52:
[...]

Dat was wel effe lachen heh de net. Mijn naam was TrumpingPimp :p

Volgende keer wel cheats uitzetten, anders wordt het minder fun!
Ja, dat van die Cheats was éénmalig, het was ook een ''Experimental'' Server he ;)
Maaruh, je was op het laatst weg?? Maar ik had je maar één keer neergeschoten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 05-12-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
spoiler:
Ik heb lopen zoeken in de voorgaande topics van de Half-Life 2 delen.... maar veel problemen gevonden die er op lijken, maar geen die het ook echt is.
Ook ik zit vast bij die 3 generators... heb er ook 2 weten te slopen (de rechter en de linker).
Ik ben echter begonnen bij de linker, maar daar lag een mijn vlak na de ijzeren deur, die wou ik disable-en dus ik ren erin, de mijn springt omhoog en ren naar achteren. De mijn ontploft ik leef, maar sta net buiten die deur. Dan knalt de deur dicht, ik dacht geen probleem. Ik ga verder spelen, verniel dus de andere 2 generators. Maar nu kan ik die ene kamer niet meer in. En ik kan ook niet in een kamer met lasers ofzo komen.
Je zou zeggen, laad je safegame en begin overnieuw, zonder uit die kamer te springen.... maar aangezien ik te ver ben doorgegaan is die safegame er niet meer, enkel 1 die een tig aantal levels terug is.
Het gaat dus om de linker kamer die ik niet in kan komen. Help me a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

Steph Kai schreef op zondag 05 december 2004 @ 23:28:
spoiler:
Ik heb lopen zoeken in de voorgaande topics van de Half-Life 2 delen.... maar veel problemen gevonden die er op lijken, maar geen die het ook echt is.
Ook ik zit vast bij die 3 generators... heb er ook 2 weten te slopen (de rechter en de linker).
Ik ben echter begonnen bij de linker, maar daar lag een mijn vlak na de ijzeren deur, die wou ik disable-en dus ik ren erin, de mijn springt omhoog en ren naar achteren. De mijn ontploft ik leef, maar sta net buiten die deur. Dan knalt de deur dicht, ik dacht geen probleem. Ik ga verder spelen, verniel dus de andere 2 generators. Maar nu kan ik die ene kamer niet meer in. En ik kan ook niet in een kamer met lasers ofzo komen.
Je zou zeggen, laad je safegame en begin overnieuw, zonder uit die kamer te springen.... maar aangezien ik te ver ben doorgegaan is die safegame er niet meer, enkel 1 die een tig aantal levels terug is.
Het gaat dus om de linker kamer die ik niet in kan komen. Help me a.u.b.
spoiler:
in die kamer met die lasers moet over en om de lasersstralen heen springen zodat je bij de deur aan de andere kant de lasers uit kan zetten en zo dus de 3e generator disablen
over de foute positie waar je nu zit, sv_cheats 1 , noclip, even naar juiste punt gaan, noclip weer uit , sv_cheats 0 :P
ander optie is bij new game de laatste chapter kiezen

[ Voor 7% gewijzigd door ThaHandy op 05-12-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Dank je... ik wist niet dat je dat bij New Game weer kon oppakken.
Dan kan ik het level even overnieuw lopen. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Waar kan ik maps downloaden. Google vind niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

XeNoBiTe schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:16:
it wasnt me :D

ik was igg Spruit_elf, was wel ff leuk jah met die cheats aan, met auto's jongleren enzo :X

[ Voor 20% gewijzigd door Spruit_elf op 06-12-2004 00:27 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
mrcactus schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:26:
[...]

ik was igg Spruit_elf, was wel ff leuk jah met die cheats aan, met auto's jongleren enzo :X
Hey ik heb vaak op jou gejaagd met me rocketlauncher :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
OMG... dat met die lasers is te simpel.... waarom zijn daar zoveel problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zal dan maar toegeven..It was moi :) Kon het even niet laten, de grafity gun geeft zoveel fun!

Vanmiddag heb ik trouwens 512 MB extra gehaald voor in mijn systeem. En ik merk dus zeker wel een verschil in laadsnelheid. Ook bij het saven blijft het geluid zo goed als niet meer stotteren. Er is dus nog een enkele hickup te horen, maar nihil vergeleken met eerst.
Bovendien kan ik de graphics nu op 1280 allemaal high zetten, iets wat eerder niet mogelijk was door te weinig vrij geheugen voor de grote textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 16:48

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

mrcactus schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:26:
[...]

Ik was D4rk_Pr1nc3 :) steeds zo op het dak lopen kutten was wel vet :P helemaal bovenop proberen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Vanitas schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:06:
[...]

Ik heb er ook last van, heel irritant.
Maar ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Maar ik denk dat het aan je geheugen ligt (van je PC that is ;) ), voor HL2 moet je eigenlijk wel 1024 mb ram hebben.
Ik denk van niet :)

Heb gvd een

P4, 2,53 GHz
1024 Mb DDR intern geheugen
Geforce 6800LE
Maxtor 120Gb 7200 rpm, SATA
Soundblaster Live! player 5.1

En bij mij hapert ie als de neten. Zowel de game als het geluid.
En nope, mijn pc is geen "hive", dr krioelen niet allerlei soorten
programma's op de achtergrond.

Heb het zelfs zo ver gehad, dat wanneer ik em op Anti Aliasing
2x wil zetten gewoon kei-hard crasht. Ben het spel al 3x gestart,
en gelukkig kwam ik de 3e keer verder dan de 2e scripted
sequence.

Als je het mij vraagt mag er nog het 1 en ander gepatcht gaan
worden.

Voor de rest ziet het er retenstrak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

vind sommige wapens wel overdone in DM hoor, vooral die revolver vind ik teveel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

p.habo schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:09:
[...]

sequence.

worden.

offtopic:
Je vergeet te melden dat je een Q-Tec voeding hebt ;). Die dingen zijn niet echt goed te noemen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
p.habo schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:09:
[...]

Ik denk van niet :)

Heb gvd een

P4, 2,53 GHz
1024 Mb DDR intern geheugen
Geforce 6800LE
Maxtor 120Gb 7200 rpm, SATA
Soundblaster Live! player 5.1

En bij mij hapert ie als de neten. Zowel de game als het geluid.
En nope, mijn pc is geen "hive", dr krioelen niet allerlei soorten
programma's op de achtergrond.

sequence.

worden.

Wat betreft het geluidsprobleem: installeer de KX-driver (specifiek voor Creative-geluidskaarten)...
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:24

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

fixxx schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:25:
vind sommige wapens wel overdone in DM hoor, vooral die revolver vind ik teveel van het goede
ik vind sommige zelf te SLAP... sorry hoor maar als ik 30 kogels door je mik ram moet je toch echt wel dood zijn en dat is soms niet eens eht geval 8)7
en die klote laggers daar word ik ook gek van.. die kan je niet eens goed neerschieten omdat ze als plaatjes over de map heen vliegen ;(

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb gister ff hl2 deathmatch gedaan en vond et wel lachuh :)

beetje met wc`s lopen schieten 8)7

Maareh ik heb wel een probleempje met mijn HUD ik zie mijn ammo maar half :'(

Als jullie et niet snappen post ik wel een screen maar nu niet want zit op stage.

Als iemand het wel snapt, hoe kan ik dat oplossen?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatos schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:42:
[...]

Wat betreft het geluidsprobleem: installeer de KX-driver (specifiek voor Creative-geluidskaarten)...
Klik
Dat werkt dus ook weer niet bij iedereen, bij mij bijvoorbeeld al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Nou mensen, als ik soms een irritante bui heb zet ik gewoon mijn usenet aan als ik ga hl2en. Gevolg is dat ik neo van the matrix ben en niemand mij kan raken.

Er moet echt wat gedaan worden aan laggende mensen, want het is vrij irritant :)

Misschien is het handig om in de startpost een tabel te maken van de mensen die online spelen. Dus Gotnickname | Steam/Naam | Ingame naam

Kunnen we elkaar toevoegen, maakt het gamen veel gezelliger :*)

Mijn naam op steam als ingame is TrumpingPimp

[ Voor 37% gewijzigd door PacinoAllstars op 06-12-2004 16:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickySantoro schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:52:
Ik heb gister ff hl2 deathmatch gedaan en vond et wel lachuh :)

beetje met wc`s lopen schieten 8)7

Maareh ik heb wel een probleempje met mijn HUD ik zie mijn ammo maar half :'(

Als jullie et niet snappen post ik wel een screen maar nu niet want zit op stage.

Als iemand het wel snapt, hoe kan ik dat oplossen?
Komt waarschijnlijk omdat je je resolutie hebt veranderd, moet je HL2dm gewoon ff opnieuw opstarten, is het weg. Had ik ook last van, zijn wel meer dingen die dan niet meer klopen, bijvoorbeeld het loading komt in het midden van 1024x768 ipv 1280x1024 als je veranderd, dus beetje links boven... als je begrijpt wat ik bedoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:11:
Waar kan ik maps downloaden. Google vind niks!
Klik

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 06-12-2004 16:06 . Reden: ReactId in link... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Sorry, maar ik begrijp de klik niet. Als ik erop klik krijg ik een vage layout in xml :?

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 06-12-2004 16:06 . Reden: ReactId in link in quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:03:
[...]

Sorry, maar ik begrijp de klik niet. Als ik erop klik krijg ik een vage layout in xml :?
Woepsiepoepsie

verbeterd

edit: deed ik het weer, bedankt..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:59:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat je je resolutie hebt veranderd, moet je HL2dm gewoon ff opnieuw opstarten, is het weg. Had ik ook last van, zijn wel meer dingen die dan niet meer klopen, bijvoorbeeld het loading komt in het midden van 1024x768 ipv 1280x1024 als je veranderd, dus beetje links boven... als je begrijpt wat ik bedoel :p
Thx man :> ;)

Ik zal et zometeen proberen _/-\o_

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit op X-Bit Labs
Half-Life 2 – World’s Top 2004 Game, Says X-bit Poll
X-bit Poll: Half-Life 2 Leads FarCry and Doom III

by Anton Shilov
12/05/2004 | 03:19 PM

Computer enthusiasts consider Valve’s latest blockbuster title Half-Life 2 as the “Game of the Year”, says the latest poll at X-bit labs web-site. The survey reflects the gamers’ interest in the second part of the most-advertised title from Valve Software.

Roughly 47% of surveyed visitors voted for the Half-Life 2 as the “best in 2004”. Around 15% voted for FarCry game, approximately 11% hit for the Doom III game. Need for Speed: Underground 2 racing fever struck 6%, in-line with the Unreal Tournament 2004 game. Counter Strike: Source and Painkiller scored 3% and 2% respectively. “Other games” category was hit by 11% of the audience.

X-bit labs thinks the poll reflects major attention to the Half-Life 2 game and its incomparable gameplay that brings the best of the best of the latest titles and scores released. Still, since the game has been launched only recently, some votes could be too optimistic. Motionless, Half-Life 2 is the game of the year, according to X-bit-labs readers and staff.

X-bit labs, a leading hardware enthusiasts web-site, considers Crytek’s FarCry game as the breakthrough title of 2004. Without any huge advertising, the game proved to be one of the best on 2004. Doom III from id Software also seemed to be very exiting, according to the readers, though, it was a highly-anticipated titel. Other major games, such as the Need for Speed Underground 2, Unreal Tournament 2004 and Painkiller scored 6%, 6% and 2% respectively. Other games X-bit labs’ readers played scored 11% of the votes.

The X-bit labs’ polls have surveyed more than 4 thousand of respondents among technology enthusiasts in late November – early December, 2004.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL2 DM is echt zoooo vet! In tijden heb ik niet zoveel plezier gehad. De gravity gun is het meest innovatieve wapen ooit!

Alleen jammer dat mijn fps zo laag is in DM. HL2 kan ik met een redelijke FPS spelen op medium settings met mijn Athlon XP 2500+, 512 MB RAM en GeForce 5900XT. Maar in DM haal ik net iets meer dan de helft van de fps die ik in HL2 haal. Ik hoop wel dat ze ff wat meer maps voor DM gaan brouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik zal direkt weer even mijn servertje opzetten, ben nu nog even de Half-Life² 50in1 Map-Pack aan het downloaden, dus we zullen plezier genoeg hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Yonix schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:34:
Ik zal direkt weer even mijn servertje opzetten, ben nu nog even de Half-Life² 50in1 Map-Pack aan het downloaden, dus we zullen plezier genoeg hebben :p
Juist em! :D
Geef maar ff een brul als hij er weer is :) Kep wel zin in beetje GoT DM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Server is up and ready! :p

En wat hebben we toch een levels! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Yonix schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:02:

Jah mensies, kom is ff. Tis zo saai met 2 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Zeg heren, zullen we dergelijke game afspraakjes voortaan via IRC regelen ;) :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Yonix schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:02:

Waar kan ik die levels downloaden ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwinB©
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:00
Domme vraag, maar hoe kan ik op jouw IP inloggen ? Als ik "Add server" doe en dan jouw IP invul doet hij verder niets.

Ik speel online met de naam ReptileNL

AlwinB©

"Life is unblockable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou wanneer de Collectors Edition komt?

Ik heb niets gezegd... :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm heb net mn pc geghost, en nu veeeeel minder last van de geluidsbug :) vaaaag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlwinB© schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:20:
Domme vraag, maar hoe kan ik op jouw IP inloggen ? Als ik "Add server" doe en dan jouw IP invul doet hij verder niets.

Ik speel online met de naam ReptileNL

AlwinB©
Ik wil dat ook wel graag weten, want ik weet ook niet hoe dat moet .

Ik speel als SoWhat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
De trap volbouwen met auto's in DM? Hoe krijg je dat voor elkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:52:
[...]

Ik wil dat ook wel graag weten, want ik weet ook niet hoe dat moet .

Ik speel als SoWhat :D
Als je Add Server hebt gedaan, moet je bij Favorites kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Kan niemand even een scriptje bouwen waar je je nick in kunt zetten en dat in een lijstje zetten? dan hoeven we niet steeds hier onze ingame nick te pleuren :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BaRF schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:02:
Kan niemand even een scriptje bouwen waar je je nick in kunt zetten en dat in een lijstje zetten? dan hoeven we niet steeds hier onze ingame nick te pleuren :)
Je kan ook gewoon iemand van GoT toevoegen bij Friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/paul.nijpels/HL2_Error1.JPG

Anti Citizen Zone 1

Hier zit ik dus vast, achter mij is de gang waar ik heen moet. Er gaat een trapje naar beneden, links een blauwe deur. Er voor ligt zo'n Hopper mijn.
Als ik in de buurt van de trap kom / deze af ga, bevriest het scherm en hangt alles vast. Een keer kreeg ik een error melding te zien, iets met fout op geheugen bla bla.
Maar hij hangt ook vast als ik m'n pc terugklok/onderklok, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb het spel legaal, Steam draait op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Vanitas schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:06:
[...]

Je kan ook gewoon iemand van GoT toevoegen bij Friends.
ja weet ik, maar nu moet je gaat zoeken naar nick's :)

ik speel als ds_barf btw :)

-edit-

Mag ik trouwens even zeggen dat ik een vriendin met humor heb! _o_
Kijk wat ze als suprise had gemaakt voor me:

Afbeeldingslocatie: http://borghstijnfoto.nl/upload/hl_deur.jpg
55cm hoog!

En als je hem open doet springt dit er uit:
Afbeeldingslocatie: http://borghstijnfoto.nl/upload/hl_headcrab.jpg

Afbeeldingslocatie: http://borghstijnfoto.nl/upload/hl_binnen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://borghstijnfoto.nl/upload/hl_radioactive.jpg

gedicht in stijl:
Afbeeldingslocatie: http://borghstijnfoto.nl/upload/hl_gedicht.jpg

O+ liev he :D

[ Voor 60% gewijzigd door BaRF op 06-12-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:24:
[...]

Ben jij die BarF van TO ? toevallig ?

ontopic, ik heb alle nieuwe maps gedownload.
Maar ik zie geen server met die maps ? |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Als je host met een niet al te snelle internet verbinding. Worden dan de maps direct via de host gedownload, of moet de joiner die maps al in zijn HL2 map hebben staan? Bij de eerste eerste: Is het dan ook mogelijk om die maps op een aparte webserver te zetten, zodat het versturen van de maps niet ten koste gaat van het hosten zelf, maar via een aparte host?

Bedankt alvast! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:16:
[afbeelding]

Anti Citizen Zone 1

Hier zit ik dus vast, achter mij is de gang waar ik heen moet. Er gaat een trapje naar beneden, links een blauwe deur. Er voor ligt zo'n Hopper mijn.
Als ik in de buurt van de trap kom / deze af ga, bevriest het scherm en hangt alles vast. Een keer kreeg ik een error melding te zien, iets met fout op geheugen bla bla.
Maar hij hangt ook vast als ik m'n pc terugklok/onderklok, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb het spel legaal, Steam draait op de achtergrond.
spoiler:
Gebruik je gravity gun eens voor die hopper. Nogal vaag dat je dat (blijkbaar) nog niet wist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:49:
[...]

spoiler:
Gebruik je gravity gun eens voor die hopper. Nogal vaag dat je dat (blijkbaar) nog niet wist?
Al voor ik de Hopper heb opgepakt blijft hij hangen :'(
Scherm bevriest en geluid blijft hangen. Ik heb alle Windows XP updates incl SP2. Draai de Catalyst 4.12beta's.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

[...]

-edit-

[afbeelding]
55cm hoog!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gedicht in stijl:
[afbeelding]

leipe surprise, die vriendin heeft wel goede knutsel skills
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

-edit-

[afbeelding]
55cm hoog!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gedicht in stijl:
[afbeelding]

Haha, dat vind ik wel heel cool hoor van je vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023

Als je vriendin dat heeft gemaakt, dan heb jij echt een stoere vriendin!! (Je hebt het toch niet stiekem zelf gemaakt he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

[...]

-edit-

[afbeelding]
55cm hoog!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gedicht in stijl:
[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
[...]

-edit-

[afbeelding]
55cm hoog!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gedicht in stijl:
[afbeelding]

Hahaha, kijk jou vriendin snapt het tenminste ;), echt vet! :9~ Ook heel erg origineel _/-\o_ , maaruh wat ik me afvraag, wat zat er in de suprise? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt het fast switchen in HL2 en HL2DM bij jullie? Ik heb het fast switch optie aan, maar ik kan het toch niet doen. Weet iemand een oplossing of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Yonix schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:20:
[...]

Hahaha, kijk jou vriendin snapt het tenminste ;), echt vet! :9~ Ook heel erg origineel _/-\o_ , maaruh wat ik me afvraag, wat zat er in de suprise? :Y)
geweldig he :D

De Headcrab was een zakje chocomunten, de medikit een grote chocoletter, het radioactive vat was een doosje met kerst-lampjes in de vorm van xmas-trees, en de kast zelf was is een dvd-rek _o_ (ik wil die alleen nog niet uitpakken! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:59:
[...]

Al voor ik de Hopper heb opgepakt blijft hij hangen :'(
Scherm bevriest en geluid blijft hangen. Ik heb alle Windows XP updates incl SP2. Draai de Catalyst 4.12beta's.
Net nog eens geprobeerd het systeem naar 1.8Ghz te klokken en het geheugen op DDR360, nog steeds diezelfde freeze :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Heeft iemand één of meerdere boeken over Half-Life 2 besteld?

Ben erg benieuwd naar "Raising the Bar":
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/0761543643.01.LZZZZZZZ.jpg
Er zijn trouwens twee versies van dit boek op Amazon.com staat namelijk Hardcover ($23,09) en op Amazon.co.uk (£13,99) Paperback! :/

Voor de modders onder ons gaat ook een boek verschijnen "Mod Maker's Guide: Official Strategy Guide". Nog geen afbeelding van aangezien het boek er nog niet is. :P

Dan is er nog de Prima Official Game Guide, die bij de Steam Gold versie zit en een gedeelte ervan bij de Collector's Edition:
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/0761543627.01.LZZZZZZZ.jpg

En hoe zit het eigenlijk met die verschillende Collector's Edition edities? ;)
Is er sprake van een USA/AUS versie in een zwarte doos:
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0002X7Y2C.01.LZZZZZZZ.jpg
En een Europese markt editie in een tinnen verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00068FGNC.02.LZZZZZZZ.jpg

De inhoud zal toch wel hetzelfde zijn? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Epitome op 06-12-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Handig, die CE is ook als brooddoos te gebruiken zie ik :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik ga er mijn koekies in bewaren...

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Als ik eerlijk moet zijn, vindt ik de Amerikaanse versie mooier, dat zwarte en dan G-Man, Gordon en Alyx die voorop staan, maarja dat is mijn mening :)

offtopic:
Weet iemand het Irc channel van dit topic?, dus het GoT Half-Life Irc channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Laatst online: 13-08 23:02
Yonix schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:00:
Als ik eerlijk moet zijn, vindt ik de Amerikaanse versie mooier, dat zwarte en dan G-Man, Gordon en Alyx die voorop staan, maarja dat is mijn mening :)

offtopic:
Weet iemand het Irc channel van dit topic?, dus het GoT Half-Life Irc channel
Ik vind juist dat de tinnen versie wat meer kwaliteit :? uitstraalt... 8)7

Trouwens...Yonix, 't was wel leuk op je server...Evolutionz aka SuiCiDe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:24:
Heeft iemand één of meerdere boeken over Half-Life 2 besteld?

Ben erg benieuwd naar "Raising the Bar":
[afbeelding]
Er zijn trouwens twee versies van dit boek op Amazon.com staat namelijk Hardcover ($23,09) en op Amazon.co.uk (£13,99) Paperback! :/

Voor de modders onder ons gaat ook een boek verschijnen "Mod Maker's Guide: Official Strategy Guide". Nog geen afbeelding van aangezien het boek er nog niet is. :P

Dan is er nog de Prima Official Game Guide, die bij de Steam Gold versie zit en een gedeelte ervan bij de Collector's Edition:
[afbeelding]

En hoe zit het eigenlijk met die verschillende Collector's Edition edities? ;)
Is er sprake van een USA/AUS versie in een zwarte doos:
[afbeelding]
En een Europese markt editie in een tinnen verpakking:
[afbeelding]

De inhoud zal toch wel hetzelfde zijn? :?
Ik heb de hardcover besteld bij amazon.com, komt deze maand ergens binnen, ik zal wel laten horen wat ik ervan vindt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
[...]

-edit-

[afbeelding]
55cm hoog!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gedicht in stijl:
[afbeelding]

Mogen wij jou vriendin eens lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op maandag 06 december 2004 @ 23:02:
[...]

Ik vind juist dat de tinnen versie wat meer kwaliteit :? uitstraalt... 8)7

Trouwens...Yonix, 't was wel leuk op je server...Evolutionz aka SuiCiDe O-)
Ja, ik vind ook dat de tinnen versie er uit ziet alsof hij wat langer mee gaat dan de kartonnen versie ;)
offtopic:
SiuCiDe je ging wel lekker, ik was Freestylie. Wel jammer dat die auto's niet werkten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:18
[...]

-edit-

[afbeelding]
55cm hoog!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

gedicht in stijl:
[afbeelding]

Dat noem ik nog eens een collectors edition. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij evrtellen hoe ik in deel 10 kan komen?. Lukt me namelijk niet via dit deel.

Dank u wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:04:
Kan iemand mij evrtellen hoe ik in deel 10 kan komen?. Lukt me namelijk niet via dit deel.

Dank u wel
Wees creatief een gebruik de search.

Hier is deel 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok vraag (Ben niet zo goed in uitleggen, maar zal het proberen):

spoiler:
Kom net met mijn team en Barney een gebouw uit. Ik schijn nu naar een ander gebouw te moeten (heel groot, volgens hun een bank of bibliotheek), maar als ik uit dat gebouw stap, komen er ineens een soort lichtstralen uit de lucht, die dan op de grond een soort grote vlek vormen, en als jij of je teammate daar dan in staat ben je bijna meteen dood. Ik kan deze dingen wel een paar keer ontwijken, maar heb geen idee waar ik heen moet. Wie wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:00:
Ok vraag (Ben niet zo goed in uitleggen, maar zal het proberen):

spoiler:
Kom net met mijn team en Barney een gebouw uit. Ik schijn nu naar een ander gebouw te moeten (heel groot, volgens hun een bank of bibliotheek), maar als ik uit dat gebouw stap, komen er ineens een soort lichtstralen uit de lucht, die dan op de grond een soort grote vlek vormen, en als jij of je teammate daar dan in staat ben je bijna meteen dood. Ik kan deze dingen wel een paar keer ontwijken, maar heb geen idee waar ik heen moet. Wie wel??
spoiler:
Je moet voorbij die container lopen en over een bult met puin, aan de linkerkant kom je een deurtje tegen en moet je daar in gaan. Die teammates respawnen wel opniew als ze doodgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:05:
[...]

spoiler:
Je moet voorbij die container lopen en over een bult met puin, aan de linkerkant kom je een deurtje tegen en moet je daar in gaan. Die teammates respawnen wel opniew als ze doodgaan. :)
Ok chill. Dankje, zal het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:16:
[afbeelding]

Anti Citizen Zone 1

Ik zit vast in de SP :'( heeft iemand een idee hoe ik verder kan komen? Liefst zonder gebruik van cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:49:
[...]

Ik zit vast in de SP :'( heeft iemand een idee hoe ik verder kan komen? Liefst zonder gebruik van cheats.
Over die error melding is genoeg te vinden bij support bij steam. Probeer dat eens.
Zet bijv. je pagefile eens uit, reboot, en weer aan (max. 2GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:51:
[...]

Over die error melding is genoeg te vinden bij support bij steam. Probeer dat eens.
Zet bijv. je pagefile eens uit, reboot, en weer aan (max. 2GB).
Pagefile = Virtueel geheugen?

Ik heb op Steam gekeken, het probleem is bekend. Ze zijn bezig een oplossing te zoeken en vragen iedereen met een Mem error een info bestand aan te maken van je configuratie. Maar daar schiet ik niks mee op :'( ik wil gewoon verder spelen.

Ik heb net even gedaan wat je zei over die pagefile, geen zin. Crasht nog steeds.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Al met al een vermakelijke game.. Graphisch oke (maar niet uber), sounds not oke (te slap en TE veel echo -out phase- en te soft (denk aan de looppassen, net balletschoentjes) ENORM veel sounds die constant terug komen. Te weinig tegenstanders.

Physics goed... dit vind ik ook gelijk dat het een winnaar maakt.. zonder die nieuwe physics was het voor mij gewoon weer een FPS van de middelste plank....

[ Voor 10% gewijzigd door Rudios op 07-12-2004 14:50 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben weer een beetje HL2:DM aan het spelen.

Bij HL:DM kon je aan elke knop een wapen binden.
De bind functie zit er bij HL2 ook nog wel in. Maar de "codes" voor de wapens kan ik nergens vinden. Of bestaan deze ook niet?

Kortom:
Hoe kan ik wapens binden in HL2?

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *