Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Ik heb nog een oplossing die bij mij werktAnoniem: 77587 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:27:
Console ~ probleem (irritant afsluiten van console bij intypen tekst)
[...]
Dat is al een eeuwen oude steam bug eeh feature.
Oplossing 1: type eerst een klinker (a, e, i, o)
Oplossing 2: Zet je keyboard ipv NL naar VS (windows)
Oplossing 3: Open het console met CTRL-~ (CTRL ingedrukt houden bij toetsaanslag ~)
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Anoniem: 86168
Ik cross nu overal snel voorbij omdat ik meer wil zien van het spel etc, maar als ik hem straks uitgespeeld heb dan speel ik hem overnieuw en dan gaan we lekker slow spelen overal naar toe alles uitpluizen. dus jah ben nog lang niet klaar. maar mooi spel.
Dan moet je hier ff kijken voor de online download versies via Steam:ge-flopt schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:17:
Is er ergens een overzicht welke versies er verkocht worden en wat er allemaal in zit?! Ik zie door de kleuren en boxes het HL2 bos niet meer.
www.steampowered.com
Als je het in de winkel wilt kopen heb je keuze uit 2 versies:
Half-Life 2 DVD (HL2 + CS:Source)
Half-Life 2 Collectors Edition (Half Life 2, Counter Strike Source, Half Life Source, QRC, Prima Strategy Guide en een Half Life 2 T-Shirt). Dit is bv. bij Dynabyte het geval.
\O/ weeeee =[specs]=
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik kom net thuis staat daar een Doos. Met HL2 Collector's Edition in een zilver blik.
Ga het spel morgen eens spelen ben nog bezig met een ander spel.
[ Voor 56% gewijzigd door -=unicron=- op 10-12-2004 16:49 ]
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Anoniem: 60403
Purchase Options @ HLFalloutge-flopt schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:17:
Is er ergens een overzicht welke versies er verkocht worden en wat er allemaal in zit?! Ik zie door de kleuren en boxes het HL2 bos niet meer.
Retail
The retail editions of Half-Life 2 can be purchased from major game retailers. You can purchase from the Ogre's Net Half-Life 2 Shop if you want to support the site while you buy.
Regular Edition
$49.99 USD (RRP)
Approx. £28, €40, $68 AUD
This will be edition most people will buy. It comes with the standard complete package - SP and multiplayer support through Steam. Like all the versions, it comes comes free with Counter-Strike:Source.
* Half-Life 2
* Counter-Strike:Source
Gordon, the G-Man or Alyx? Decisions!
Note: Officially, the regular addition will ships on six CDs (this is confirmed for the US). Reports indicate that in the United Kingdom and Europe it will instead ship on a single DVD disc. This edition will be available in three different box-art designs (the content is identical in each).
Collector's Edition
$79.99 USD (RRP)
Approx. £44, €64, $109 AUD
At a higher price point, the CE of HL2 will come bundled with a number of cool extras. EB Games and Gamestop are currently listing the CE for $79.99 (USD). Currently listed extras include:
* DVD-ROM version of Half-Life 2
* Counter-Strike: Source (comes with regular edition)
* Half-Life: Source
* Limited edition T-Shirt
* "Half-Life 2 Prima Book Sampler " -- a sort of extended manual with some behind the scenes explanations and over 100 pieces of HL2 art.
The Collector's Edition comes with a number of nifty extras.
It is rumoured that buyers of the CE will be given access to the other Source conversions as they are released over Steam. The game will also be available for purchase via Steam. Valve is yet to announce whether they will also ship a DVD version of the regular edition.
Steam
The Steam packages can only be purchased over the internet. For more information and ordering instructions, see Steampowered.com. Once you have purchased a Steam package, you will be able to download the games you have purchased through your Steam account. Keep in mind that a tax amount will be added to the Steam prices depending on your location and tax laws.
Bronze
$49.95 USD + Tax
Approx. £28, €40, $68 AUD + Tax
* Half-Life 2
Silver
$59.95 USD + Tax
Approx. £33, €48, $82 AUD + Tax
* Half-Life 2*
* Half-Life 1: Source*
* Day of Defeat: Source*
* Valve's back catalog currently available on Steam
Gold
$89.95 USD + Tax + Shipping
Approx. £50, €72, $123 AUD + Tax + Shipping
This is the only package that includes physically shipping goods to your location. Keep in mind that shipping and tax costs may make it quite expensive to deliver to your location.
* Half-Life 2*
* Half-Life 1: Source*
* Day of Defeat: Source*
* Valve's back catalog currently available on Steam
* Complete Strategy Guide from Prima Games*
* 3 different Half-Life 2 posters*
* Half-Life 2 hat*
* Half-Life 2 postcard*
* Half-Life 2 stickers*
* Half-Life 2 Soundtrack CD*
* Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased)
*Becomes available once Half-Life 2 is officially released.
Other Merchandise
Descriptions are courtesy of Gamestop. Again, you can support the site by buying from the Ogre's Net Shop where available. These items are also commonly available from your favourite games retailer.
Half-Life 2 Prima Strategy Guide
Half-Life 2 Prima's Official Strategy Guide features all the strategy you need to immerse yourself in the intense first-person shooter gameplay and ground-breaking storyline of Half-Life 2! Get advanced combat strategies, detailed maps for every game area, weapons stats and tips, proven enemy elimination techniques, multiple pathways through each area, combat statistics for Gordon Freeman, his companions, as well as the Xen invaders, and multiplayer strategies that will allow you to dominate online. All the tactics you need are in this incomparable guide!
Half-Life 2 Mod-Maker's Guide
HALF-LIFE 2: MOD MAKER'S SOURCE GUIDE PRIMA'S OFFICIAL STRATEGY GUIDE features details you need to create your own HALF-LIFE 2 mod! Get advice from the Half-Life 2 development team; decide whether you want to create levels from pre-existing Half Life 2 resources, or create your own. Also, get tips from celebrity level designers and top ten tips for building a successful mod from the talented engineers and artists at Valve. Whether you're a beginner, amateur, or professional, you'll get an invaluable, step-by-step how-to for everything from sketching level foundations all the way to offering a fully-realized rendered world using the Source engine. You are only limited by your imagination.
Half-Life 2: Raising the Bar - A Behind the Scenes Look
HALF-LIFE 2: BEHIND THE GAME PRIMA'S OFFICIAL INSIDER'S GUIDE is an incredible compendium of unknown, secret, and shocking revelations about the entire series of HALF-LIFE games, straight from the creators at Valve! Included is a huge feature on how Valve created the unmatched environments, creatures, characters, Source engine technology, and ground-breaking AI told through a series of interviews, storyboards, and dozens of pages of conceptual art unique to this guide! Also revealed are enemies that didn't make it into the final game, a tour through Valve's offices, a retrospective of the entire series, and much more! The ultimate coffee-table book for Freeman fans!
Disk volIk heb mijn CE zojuist binnen van gcshop.nl. En het is gewoon het blik.. Maar als ik de installatie start, kom ik op een gegeven moment bij een scherm waarbij de installatie zegt dat dx9 of hoger geinstalleerd is, en dat hij dat dus niet meer gaat doen, maar als ik dan op 'next' klik gebeurd er verder niks meer
[ Voor 84% gewijzigd door Rowwan op 10-12-2004 14:42 ]
las ik idd net in dat steam support system, maar es ff Doom 3 verwijderen denk!
hier kan je het commentaar van die gozer lezen :Bosmonster schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:44:
Weet iemand trouwens waarom (en hoe) Alex zo gek beweegt in dat HL2-in-3-uur filmpje? Ze loopt niet maar glijdt
http://www.planetquake.com/sda/other/HalfLife2.html
hij zget zelf dat het een glitch is, maar niet hoe je het veroorzaakt.
Dat zeg ik....
Anoniem: 60403 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:41:
It is rumoured that buyers of the CE will be given access to the other Source conversions as they are released over Steam. The game will also be available for purchase via Steam. Valve is yet to announce whether they will also ship a DVD version of the regular edition.
Er is dus nog hoop dat de CE kopers tóch nog DoD: Source zullen kunnen spelen!!
Heb gisteren in 1x gespeeld tot je met de waterscooter door de sluis moet .. mijn indruk: OW MY GOD !!!!!
edit:
Heeft er al iemand gezegd hoe ASO GRUWELIJK HEERLIJK de INTRO met "the Man in the Suit" (G-man) alleen al is ?!?!?!?
Dit is echt THE LIMIT !! Iedere cent dubbel en dwars waard !!!
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-12-2004 20:44 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Dus nog langer wachten totdat ik em eindelijk kan spelen. Zowiezo moeten ze diegene die verzonnen heeft dat de CE een maand later uitkomt maar es voor zijn kop slaan..
Ik denk dat je het beste 's ochtends kan registreren omdat al die amerikaanse n00blets dan offline zijn en het Steam netwerk dan veel minder belast is. Anders gewoon blijven proberen, je komt er wel ooit doorheen! gl!ThaSarge schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:
hmz, kan mn key nu niet registreren via steam
Dus nog langer wachten totdat ik em eindelijk kan spelen. Zowiezo moeten ze diegene die verzonnen heeft dat de CE een maand later uitkomt maar es voor zijn kop slaan..
\O/ weeeee =[specs]=
Anoniem: 16275
Denk dat Vivendi/Sierra dit met opzet heeft gedaan, de colectors is limited en op deze manier kopen alleen de echte fans hem en niet jan en alleman, daarnaast is het natuurlijk ook slimme marketing truc.ThaSarge schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:
hmz, kan mn key nu niet registreren via steam
Anoniem: 128276

En daarom spelen de echte fans het spel gewoon een maandje later dan de rest van de wereld.Anoniem: 16275 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:49:
[...]
Denk dat Vivendi/Sierra dit met opzet heeft gedaan, de colectors is limited en op deze manier kopen alleen de echte fans hem en niet jan en alleman, daarnaast is het natuurlijk ook slimme marketing truc.
PV Output; SolarEdge SE10K; 19x350Wp Oost; 19x350Wp West; Totaal 13.300Wp.
als ik me niet vergis is het een bug in de Demo opname functie, die ervoor zorgt dat alex zo vreemd loopt en dat sommige poppetjes met hun arm wijd lopenBiobakker schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:56:
[...]
hier kan je het commentaar van die gozer lezen :
http://www.planetquake.com/sda/other/HalfLife2.html
hij zget zelf dat het een glitch is, maar niet hoe je het veroorzaakt.
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Roelieo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:05:
[...]
En daarom spelen de echte fans het spel gewoon een maandje later dan de rest van de wereld.
Dat bedoel ik dus ook, alleen mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Er zijn meer echte HL2 fans die het spel belangrijker vinden dan de merchandize, want het draait toch om het spel.obsidian schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:13:
[...]
Het kopen van de CE (en dus een maand willen wachten met het kopen van het spel) en het wel of niet een fan zijn heeft imho totaal niks met elkaar te maken hoor
Je kan ook best een fan zijn maar de extra merchandise niet willen hebben.
PV Output; SolarEdge SE10K; 19x350Wp Oost; 19x350Wp West; Totaal 13.300Wp.
Anoniem: 115621
http://www.dynabyte.nl/
onder actiespellen: Half Life 2 Collectors box op = op
kwee nie of het en repost is dus,if so

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 10-12-2004 21:50 ]
ok en wat wil je er nou precies mee zeggen dan?Anoniem: 115621 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:49:
Ik was op zoek naar een spelletje om te bestellen en vond dit:
http://www.dynabyte.nl/
onder actiespellen: Half Life 2 Collectors box op = op
kwee nie of het en repost is dus,if so

\O/ weeeee =[specs]=
het water ziet er trouwens wel super mooi uit maar maar veel meer moet je er niet van verwachten
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
sommige stukken zijn nu echt ipv plaatjes in de verte. verder zijn de source physics wel grappig soms.joostve schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:32:
net ff HL1 source zitten spelen maar het High definition pack zit er nieteens in
het water ziet er trouwens wel super mooi uit maar maar veel meer moet je er niet van verwachten
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Anoniem: 76438
Valve heeft de Securom beveiliging eruit gegooid!!Half-Life 2, Half-Life 2: Deathmatch and Source Dedicated Server updates are available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include:
Half-Life 2
* Solved disc in drive incompatibility error by removing Securom disc check routine
Half-Life 2: Deathmatch
* Fixed players entering the game with a score of -1
* Fixed combine ball tracking teammates
* Fixed not being able to grab level designer placed combine balls with the physics cannon
* Fixed players randomly spawning without physcannons
* Fixed multishot pistol exploit
* Fixed wrong footstep sounds while in team mode
* Fixed last RPG shot not tracking
* Added cl_defaultweapon -- defaults to weapon_physcannon but can be changed to any other weapon you spawn with
* Added HUD string to print team name
* Added model specific death sounds
* Switching to the physcannon is now instantaneous
* Toned down 357 damage
* Updated dm_overwatch
Source Dedicated Server
* Fixed "failed to load server.dll" error with 3rd party mods
* Fixed linux dedicated server crash on some GLIBC versions
* Fixed dedicated server error in certain localized languages
[ Voor 53% gewijzigd door Balkz op 11-12-2004 01:55 ]
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Leuk , maar ik vraag me wel af:Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:05:
spoiler:Vanmiddag HL2 in een half uur of zo 'uitgespeeld'. Als de definitie van HL2 uitspelen het doden van die kerel met die witte baard in die blauwe toren is... Leg eens een granaatje op zn bureau als je voor de eerste keer gaat teleporteren.Jep, hij kan dood, maar de game hangt wel daarna...
[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 11-12-2004 02:07 ]
Anoniem: 109824
Hoewel ik 't leuk gevonden vind lijkt het me alles behalve een slimme marketing truc, even los van het feit dat de CE in Amerika gewoon op dezelfde datum in de winkels lag als de normale versie dus schijnbaar kán het wel tegelijk (overigens de CE voor omgerekend dezelfde prijs als een normale editie hier) is het mijnsinziens allesbehalve slim om een CE een maand later dan de normale versie uit te brengen. Het enige wat je in de hand werkt is downloaden. Mensen zijn heus bereid geld neer te leggen voor een CE, maar niet als 90% van hun vriendenkring het spel al zit te spelen terwijl ze zelf nog een maand moeten wachten, fora vol plaatjes, spoilers en lofuitingen. Alleen moet de echte 'fan' nog even wachten. Dan wordt mi. al snel naar het warez alternatief gekeken of wordt, zoals in mijn geval, de normale editie maar aangeschaft.Anoniem: 16275 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:49:
[...]
Denk dat Vivendi/Sierra dit met opzet heeft gedaan, de colectors is limited en op deze manier kopen alleen de echte fans hem en niet jan en alleman, daarnaast is het natuurlijk ook slimme marketing truc.
Aangezien ik dolgraag halflife:source een keer zou willen spelen ga ik die via de warez kanalen 'kopen'. Ik heb geen credit card, alternatieve betalingsvormen worden door steam (nog) niet ondersteund, een upgrade mogelijkheid voor normale editie bezitters wordt niet geboden. Met een juiste distributie strategie had Vivendi aan mij een CE kunnen slijten waarbij ik nog wel op de koop toe zou moeten nemen dat ik 35 euro meer betaal dan iemand in de VS. Ik pas er echter voor om een maand te moeten wachten op een spel. Wat in retrospect overigens totaal niet aan de verwachtingen voldoet.
Een vergelijkbare situatie vind je in de bioscoop en dvd releases van films. Noem mij één goede reden om een film als Team America op 11 oktober uit te brengen in de VS en pas 24 Februari hier, (9 maart in Belgie, 14 januari Denemarken, 30 december Duitsland) Tegen de tijd dat de film hier in de bios draait heb ik de dvd allang van internet geplukt, en met mij vele anderen. Ik zal niet beweren dat iedereen bij een worldwide release wél naar de bios was gegaan maar het helpt niet mee om in de tijd van internet consumenten te laten wachten op een product als een film of game.
Gamespot final hours roemt Valve/Vivendi dat ze halflife 2 wereldwijd uitbrengen op dezelfde dag, vertaald en in het geval van duitstland aangepast op gore en wel. Een wereldwijde release om downloaden tegen te gaan door iedereen op hetzelfde moment hetzelfde product aan te bieden. Als je 't zo bekijkt kan de CE release strategy voor Nederland (Europa?) niet meer zijn dan een grote fuckup
edit: spelling

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 11-12-2004 04:19 ]
Anoniem: 26235
Nu nog ff actief die cheaters aanpakken en dan ben ik helemaal blij
Waar is die update dan? Ik krijg hem niet in steam...Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 05:35:
Goede updatekan ik eindelijk cs:s spelen zonder iedere keer mijn dvd in de player te moeten hebben
het komt vast door mijn mailtje dat ze die f*cking dvd-check eruit moesten doen omdat online kopers dat ook niet hebben
Nu nog ff actief die cheaters aanpakken en dan ben ik helemaal blij(of zouden ze de huidige cheaters monitoren en dan in 1 klap van het netwerk bannen like die gasten doen van world of warcraft (weet ff niet de naam) battle nog wat geloof ik).
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
ah wat klinkt dat goed in de orenToned down 357 damage
Facts don't care about your feelings
als je steam restart gebeurt het op de achtergrond (let op het trayicoon!)tranztaz schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 08:30:
[...]
Waar is die update dan? Ik krijg hem niet in steam...
super update!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Of slaat hij enkel de securom controle over??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik kan HL2 nu opstarten zonder de DVD in de lade, dus blijkbaar hebben ze de CD check eruit gehaald. Huzzah!Vanitas schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:23:
Hoe zit dat nou met dat SecuRom. Hoef je nou geen CD meer in je drive te hebben??
Of slaat hij enkel de securom controle over??
-misschien is hij al bekent maar niet bij mij in elk geval :P-
plaatje komt eraan
plaatje :

edit:
en toen ging ik noclippen, en vond gman in een kleine ruimte.. en ik kon em neerschiete
Ps eigenlijk heb je hier nog geen wapens.. daarom kan je gman denkik doodmaken
want in andere levels kan dat niet ¿
[ Voor 51% gewijzigd door XyS op 11-12-2004 13:44 ]
Mooi, dan heb ik ook geen problemen meer mee (eigenlijk m'n enige probleem).Devil N schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:47:
[...]
Ik kan HL2 nu opstarten zonder de DVD in de lade, dus blijkbaar hebben ze de CD check eruit gehaald. Huzzah!
En wat vinden jullie van mn nieuwe icon?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 89184
dm_gasworks
Ik wou net precies hetzelfde posten! Heb net mijn PC getweaked zodat HL2 op high soepel loopt dus let the games begin! Ben trouwens bij dat draaiding in het water (sewers) beland.XyS schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:34:
kep gman weer gevonden.. ¿

Een stukje hiervoor moest dat ook al en toen ging het ook zo moeizaam. Hij schiet gewoon al me rockets uit de lucht dus ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe.
Als ik de "in 3 uur uitgespeelde hl2 film" bekijk schiet die kerel gewoon 3 van de 5 keer raak, ik schiet nog geen 3 van de 15 keer raak.
Iemand wat tips?
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
repostXyS schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:34:
kep gman weer gevonden.. op het begin van het spel, op zon monitor net voordat je teleportkamer ingaat zegmaar
-misschien is hij al bekent maar niet bij mij in elk geval :P-
plaatje komt eraan
plaatje :
[afbeelding]
edit:
en toen ging ik noclippen, en vond gman in een kleine ruimte.. en ik kon em neerschiete
Ps eigenlijk heb je hier nog geen wapens.. daarom kan je gman denkik doodmaken
want in andere levels kan dat niet ¿

heb ik al lang eerder gevonde,kijk maar eens een vorige thread
Rockets kan je besturen! Ze volgen de laser, dus wat je doet is dat je om dat vliegtuigje heenschiet, en vervolgens een soort van draai maakt. Je raakt hem dan van de zijkant.TheGeneral schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:28:
Ik zit ff met een probleem nu. Ik ben bij het stuk waar je in dat lighthouse met je rockets die soort van helicopter moet vernietigen.
Een stukje hiervoor moest dat ook al en toen ging het ook zo moeizaam. Hij schiet gewoon al me rockets uit de lucht dus ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe.
Als ik de "in 3 uur uitgespeelde hl2 film" bekijk schiet die kerel gewoon 3 van de 5 keer raak, ik schiet nog geen 3 van de 15 keer raak.
Iemand wat tips?
Dus je schiet opzij, en zodra zijn machine geweer jou raket niet meer kan raken richt je de laser op dat vliegtuigje.
Oefen eens in een multiplayer game (zelf eentje opstarten), in dat buitenlevel. Helemaal op het dak ligt er eentje. Ik kan bijvoorbeeld recht omhoog schieten, vervolgens abrupt naar beneden vliegen en zo iemand raken die achter het gebouw loopt.
Kwestie van oefenen, en mazzel hebben
Anoniem: 98590
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 98590 op 11-12-2004 15:53 ]
omdat de engine daar niet op gebouwd is misschien?Anoniem: 98590 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:52:
Waarom spatten de lichamen tegenwoordig eigenlijk niet meer uit elkaar als je er nog een granaat achteraan gooit? En je kunt je allies ook al niet meer verwonden (niet dat ik dat altijd doe, maar het is toch een detail)
ga dan sof2 spelen...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Met unreal tournament 2004 wil het ook nog wel is lekker spatten en splettenjarnotjuh schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:31:
[...]
omdat de engine daar niet op gebouwd is misschien?
ga dan sof2 spelen...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Nope, niet dat ik weet...Breepee schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:12:
Effe een vraagje terzijde, komt HL:source ook nog los in de winkel?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Edit: Chester was net iets rapper
[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 11-12-2004 17:18 ]
Is voer mn code in en dan zegt hij iets van dat je het al hebt geregistreed, maar hij staat niet bij "play games"??
Anoniem: 12316
Daar kwam ik laatst ook pas achter: Blue Shift is niet door Valve gemaakt, net als Opposing Force. Het is wel in samenwerking / in opdracht van Valve gemaakt, maar waarschijnlijk hebben zij niet de distributierechten.Vanitas schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:41:
Waarom kan je Blue Shift eigenlijk niet spelen via steam??
Is voer mn code in en dan zegt hij iets van dat je het al hebt geregistreed, maar hij staat niet bij "play games"??
btw ik zit nu bij de gevangenis enzo, die autoset machine geweren kan ik niet weg krijgen (HE zijn op
btw slen heen rennen lukt me niet, ben ik te snel dood :x
War .... War Never Changes!
Anoniem: 93525
Sprinten en met je gravity gun die dingen omver kanjeren.se7en schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:46:
denk dat het paar pagina's treug uitgeled werd
btw ik zit nu bij de gevangenis enzo, die autoset machine geweren kan ik niet weg krijgen (HE zijn op) dus, any idea hoe ik hier weg kom?
Anoniem: 27195
spoiler: http://members.chello.nl/nradocz/d3_citadel_050003.jpg
Twee verschillende, die onderste lijkt wel op een pad?
Lijkt me niet dat ze alleen voor die scene van 3 sec twee hele bewegende modellen gaan maken.
Zijn ze afgekeurd? Alvast voorproefje op HL3? Betekent dat die niet (alleen) op aarde zal afspelen?
Gravity gun?se7en schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:46:
denk dat het paar pagina's treug uitgeled werd
btw ik zit nu bij de gevangenis enzo, die autoset machine geweren kan ik niet weg krijgen (HE zijn op) dus, any idea hoe ik hier weg kom?
Of ze afleiden met die ant lions, en dan dichterbij proberen te komen?
Dat is wel een beetje vreemd, ohw well, dan maar zonder steam.Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:42:
[...]
Daar kwam ik laatst ook pas achter: Blue Shift is niet door Valve gemaakt, net als Opposing Force. Het is wel in samenwerking / in opdracht van Valve gemaakt, maar waarschijnlijk hebben zij niet de distributierechten.
Volgens mij is BS ook nog stand-alone.
Netjes gedaan toch, het laat toch wel wat zien dat ze zelfs voor 3 sec gewoon een heel nieuw model gaan maken. Er zijn er trouwens 3, die 2 van jouw plaatje, en dan heb je nog die vreemde lange beesten, zonder voeten (ze hebben van die stalen pinnen) die de combine helpen in de Citadel.Anoniem: 27195 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:52:
Ik heb mischien toch nog iets nieuws: wat zijn onderstaande voor dingen:
spoiler: http://members.chello.nl/nradocz/d3_citadel_050003.jpg
Twee verschillende, die onderste lijkt wel op een pad?
Lijkt me niet dat ze alleen voor die scene van 3 sec twee hele bewegende modellen gaan maken.
Zijn ze afgekeurd? Alvast voorproefje op HL3? Betekent dat die niet (alleen) op aarde zal afspelen?
[ Voor 49% gewijzigd door Vanitas op 11-12-2004 18:00 ]
Blue Shift & Opposing Force zijn gemaakt door Gearbox.Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:42:
[...]
Daar kwam ik laatst ook pas achter: Blue Shift is niet door Valve gemaakt, net als Opposing Force. Het is wel in samenwerking / in opdracht van Valve gemaakt, maar waarschijnlijk hebben zij niet de distributierechten.
Gearbox heeft Opposing Force aangepast voor steam, maar Blue Shift niet.
gooi een tonse7en schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:46:
bedoel je striders? die zitten in het hele spelVanitas schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:54:
Netjes gedaan toch, het laat toch wel wat zien dat ze zelfs voor 3 sec gewoon een heel nieuw model gaan maken. Er zijn er trouwens 3, die 2 van jouw plaatje, en dan heb je nog die vreemde lange beesten, zonder voeten (ze hebben van die stalen pinnen) die de combine helpen in de Citadel.

Anoniem: 77587
Waar ben je die tegen gekomen? Linkje?Anoniem: 89184 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:54:
Wat leuk, ik kwam zonet met favo dm map tegen van HL1, die nu aangepast is voor HL2
dm_gasworks
zal zo ff proberen

War .... War Never Changes!
Eerste indrukken:
Erg mooi spel, mooie omgevingen en alles geweldig goed uitgewerkt.
Nadelen tot nu toe: lange laadtijden, gek*t met geluid (stotter enzo) hopen dat dit nog opgelost wordt.
Daarnaast hoop ik dat DOD:S beschikbaar komt voor de CE mensen, je moet toch zwaar dokken voor die versie. Dan mogen we ook wel wat verwachten lijkt mij?
100% eensch is.kixor schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:13:
Eindelijk na lang wachten toch de HL2 CE.
Eerste indrukken:
Erg mooi spel, mooie omgevingen en alles geweldig goed uitgewerkt.
Nadelen tot nu toe: lange laadtijden, gek*t met geluid (stotter enzo) hopen dat dit nog opgelost wordt.
Er is allang uitgelegd hoe je de laadtijden kan verkorten, moet je maar ff in deze thread zoeken. Als je t niet kan vinden moet je t effe zeggen. Btw het geluidprobleem is verhopen dmv een patch als het goed is.kixor schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:13:
ps. tijd voor HL2 Deel 12?
[ Voor 4% gewijzigd door Energy99 op 11-12-2004 19:27 ]
\O/ weeeee =[specs]=
Die dingen zouden eigenlijk in de startpost moeten komenEnergy99 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:26:
[...]
Er is allang uitgelegd hoe je de laadtijden kan verkorten, moet je maar ff in deze thread zoeken. Als je t niet kan vinden moet je t effe zeggen. Btw het geluidprobleem is verhopen dmv een patch als het goed is.

En uhm... wat doet dat icoon precies dan? Ik zie niks in het bijzonder namelijk...BaRF schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 10:41:
[...]
als je steam restart gebeurt het op de achtergrond (let op het trayicoon!)
super update!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Dit kan je nachecken bij Monitor. Kan je zien welk spel momenteel geupdated word.
@mensen met problemen, je kan de Steam files valideren.. Duurt effe (10/15 min) maar dan weet je zeker dat alles klopt (geen fouten etc)
Ook als je geluids-stotteringen hebt, moet je eens de FAQ @ steampowered.com checken
Mja, komop met die linkAnoniem: 77587 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:52:
[...]
Waar ben je die tegen gekomen? Linkje?
Ja, ik heb er vanmiddag al in gespeeld.KreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:15:
[...]
Mja, komop met die link. Is crossfire al beschikbaar voor HL2?
Ik heb al even gezocht inderdaad en wat aanpassingen gedaan. Het heeft redelijk geholpen. Nu is het af en toe nog haperig maar misschien verlang ik wel teveel van me pcEnergy99 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:26:
[...]
Er is allang uitgelegd hoe je de laadtijden kan verkorten, moet je maar ff in deze thread zoeken. Als je t niet kan vinden moet je t effe zeggen. Btw het geluidprobleem is verhopen dmv een patch als het goed is.
(1024x768, alles high, AF4 AA4 op een radeon9500@9700, xp1800+@2049mhz en 512mb).
Wanneer ik niet in het bootje zit (dus als ik niet overal voorbij raas) kan ik het prima spelen. Hoe langer je bezig bent hoe mooier het wordt en ik sta steeds weer versteld van de mate van detail. Van vogeltjes in de verte tot flats waar je eigenlijk alles aan kan zien.
Zou je dan ook zo aardig willen zijn om me te vertellen waar de map te downloaden is?
Euhmm....een paar bladzijden terug is een link gemaakt naar een forum op steampowered.com en daar staan links waar je een 50in1 Map-Pack kunt downloaden, daar zat hij bij, ik zal direkt wel eens gaan zoekenKreKkeR schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:22:
[...]
Zou je dan ook zo aardig willen zijn om me te vertellen waar de map te downloaden is?
Ennuh, hebben jullie dit al gelezen?
Starship Trooper achtige map voor Half-Life²
Edit: Het Topic op Steampowered.com: - Klik
[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 11-12-2004 22:00 ]
Je moet eens op die vogeltjes schieten!kixor schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:19:
[...]
Ik heb al even gezocht inderdaad en wat aanpassingen gedaan. Het heeft redelijk geholpen. Nu is het af en toe nog haperig maar misschien verlang ik wel teveel van me pc
(1024x768, alles high, AF4 AA4 op een radeon9500@9700, xp1800+@2049mhz en 512mb).
Wanneer ik niet in het bootje zit (dus als ik niet overal voorbij raas) kan ik het prima spelen. Hoe langer je bezig bent hoe mooier het wordt en ik sta steeds weer versteld van de mate van detail. Van vogeltjes in de verte tot flats waar je eigenlijk alles aan kan zien.
Anoniem: 77587
Moet jeje buggy es een tijdje onbeheerd laten staan, dan krijgt ie een paintjob van die meeuwen....
Edit: Het Topic op Steampowered.com: - Klik [/quote]Yonix schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:54:
[...]
Starship Trooper achtige map voor Half-Life²
Toppie!
Thanks!!!
[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 11-12-2004 23:10 ]

Effe de Combine een betere kleur geven

Uhm.. 1-2-3-4-5-whatever-ling?

Scanner goed bekijken van de zijkant

Hehe.. Nu is er geen tafeltje meer

ik dierenmishandelen? Nee, ik vermoord ze meteen.....

Mijn verzameling cirkelzagen

Je hoeft Lamar niet te zoeken, ik heb hem al gevonden

wh00t

Dit heb ik gedaan voordat ze mijn bondgenoten werden....
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchmega op 11-12-2004 23:11 ]
Nu wil ik simpelweg steam installeren, en inloggen met mijn HUIDIGE acount. Is dit mogelijk? Kan je steam op 2 pcs zetten met dezelfde inlogcombo?
Probeer de topic search eens, dit is eerder langsgekomen. Of probeer het, je merkt het vanzelf
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-12-2004 13:38 ]
Lol!,Dutchmega schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:08:
Leuke plaatjes
[afbeelding]
Effe de Combine een betere kleur geven
[afbeelding]
Uhm.. 1-2-3-4-5-whatever-ling?
[afbeelding]
Scanner goed bekijken van de zijkant
[afbeelding]
Hehe.. Nu is er geen tafeltje meer
[afbeelding]
ik dierenmishandelen? Nee, ik vermoord ze meteen.....
[afbeelding]
Mijn verzameling cirkelzagen
[afbeelding]
Je hoeft Lamar niet te zoeken, ik heb hem al gevonden
[afbeelding]
wh00tIk wil ook zoiets
[afbeelding]
Dit heb ik gedaan voordat ze mijn bondgenoten werden....
Ik had ook ff niets te doen dus heb ik dm_overwatch maar even opgeruimd:

Ik wilde alles nog opstapelen, maar dat ging op één of andere manier niet. Het leek wel ofdat alle voorwerpen waren ge-merged, waardoor ze elke terug gespawned werden als ik een voorwerp wilde verplaatsen, dus heb ik alles maar opgeblazen....heb ik helaas geen screen van

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 11-12-2004 23:47 ]
Als dit al eerder is gevraagd dan veronderschuldig ik mij, maar ik zit nu lekker achter de biertjes en opeens kwam er een vraag naar boven die mij.... nou ja naar boven kwam.
Ik wil graag zelf een server starten zodat ik met mn vrienden lekker alleen kunnen knallen in een DM of het liefst in een TDM.
Maar ik krijg enkel een LAN DM opgestart met die dedicated server.
Kan iemand dat ff vertellen of ff zeggen waar ik dat kan vinden? Ik heb het namelijk geprobeert met mn biertje.... alleen daarmee lukt het niet

GREETZ!!
Nee man geen Striders, daar zie je het verschil wel tussen.Maegrim schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:18:
[...]
bedoel je striders? die zitten in het hele spel
Ze lopen een beetje rond en werken met van die computers die er staan.
Ze zijn even groot als een normaal persoon.
Je kan ze niet vermoorden, want je ziet ze enkel als je in dat bakje zit.
Ben aan het kijken naar een plaatje maar kan ze nog niet echt vinden
(maar er zijn dingen uit het spel gehaald, omdat er zo nodig een nerd de source moest jatten.... dus het kan zo zijn dat die poppetjes er wel in zaten maar eruit zijn gehaald... dat is ook zo met dat rare blauwe speer ding, ben zn naam ff vergeten)
[ Voor 42% gewijzigd door Steph Kai op 12-12-2004 14:02 ]
als al die beestjes dood zijn en die helicopters beejte rond vliegen dan, ist dan afgelopen?
To Beezze or not to Beezze
Heb al wat leuke screenshots gemaakt van HL2.

Wat afvalcontainers de lucht in... Als ze me nu nog niet vinden

Hey, GMAN is op de tv...

Mijn verzameling health-packs...

Ik zou toch wel eens willen weten wat hij in zijn koffer heeft zitten

Oef, sterke vrouw...
[ Voor 44% gewijzigd door Steephh op 12-12-2004 14:49 . Reden: ff wat toegevoegd ]
_@/'
dat valt ergens in te stellen bij de optiesbeezze schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:41:
ej, misschien stomme vraag, maar hoe moetje je crossair veranderen?? zoals hij hierboven.
heet zoiets als: show ammo/health in cursor
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Op 2 plaatjes maakt hij gebruik van zn Suit Zoom (kijk bij je keyboard instellingen). De andere is aangevuld met Quick info (weet niet meer cker of het zo heet). Is aan te zetten bij de optiesbeezze schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:41:
ej, misschien stomme vraag, maar hoe moetje je crossair veranderen?? zoals hij hierboven.
[ Voor 4% gewijzigd door Steephh op 12-12-2004 14:51 ]
_@/'
`beezze schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:09:
Die nieuwe SP map Antlion_Troopers, Er staat overal dat die kei moeilijk en kei relaxt. Maar ik vond die wel meevallen, en had 'm in 1 x gedaan, Althans da denkk.
als al die beestjes dood zijn en die helicopters beejte rond vliegen dan, ist dan afgelopen?
heeft iemand da al gespeeld?
ja is wel aardige map. Alleen na een keer of 2 heb je het wel gezien
Anoniem: 12316
Op naar deze deel 12: [rml][ PC] Half-Life 2 deel 12[/rml]
Dit topic is gesloten.
* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *
* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *