[PC] Half-Life 2 deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.353 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

ing._Buttje schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:55:
[...]

Nope, dat is aan de Gold edition voorbehouden ;)

Tenminste .. ik denk dat ik het nu snap :)

* kun je vasthouden
> is software

Bronze (2 items)
* normal DVD doosje
* DVD met ..
> HL2
> HL2 Deathmatch(?)
> CS:S

Silver (6 items)
* Tin can
* slim DVD doosje
* Inleg met Install Instructions
* DVD met ..
> HL2
> HL2 Deathmatch
> HL: S
> CS: S
> DoD: S (coming soon!)
* T-shirt (Large)
* Half Life2 Prima Official Hint Book

Gold
verpakking zou'k niet weten :?
* as Silver plus ..
* Cards
* Poster
* Cap

En die Silver edition had ik gereserveerd @Dynabyte voor €69,95 .. kost nu €79,95 :D
Jij snapt het dus niet. ;)
Bronse, Silver en Gold kan je NIET in de winkel kopen. Alleen via steam. Bij Bronse en Silver krijg je NIET iets wat je" vast kunt houden", bij Gold worden de goodies naar je toe gestuurd.
In de winkel kan je de normale retail versie kopen, daar zit HL2+CSS bij, en de CE (Collector's Edition), daar zit HL2+CSS+HL: S + een paar goodies bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok dan hebben de mensen bij de dnabyte het me dus verkeerd vertelt ze hebben gezegt dat alles erbij zou zitten wat er op de site van half life 2 stond van de gold versie
wel jammer maar ik ben niet ontevreden ging me meer om het t-shirt dan de posters die liggen toch in een hoekje dankje voor je antwoord nu durf ik hem te instaleren :P

LET TE GAMES BEGIN :D
dank je mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Er is nog steeds wat verwarring rond de versies:

Steam (online kopen met CC)
Bronze HL2 + CSS
Silver HL2 + CSS + HLS + DODS
Gold HL2 + CSS + HLS + DODS (en je krijg een doos thuis met de Original Soundtrack, 3 posters, ansichtkaarten, een petje en de volledige HL2 Prima Guide)

Retail (uit de winkel)
Normal HL2 + CSS
Collector's Edition HL2 + CSS + HLS (in mooie doos met t-shirt en gedeelte uit HL2 Prima Guide)

[ Voor 6% gewijzigd door Epitome op 09-12-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik heb 'Half-Life 2: Raising the bar' binnen, en ik moet zeggen dat ik lang niet meer zo'n goed boek gelezen heb :)
Voor iedereen een aanrader, staat heel veel informatie in over de achtergrond van designen, en helemaal vol met allemaal concept art. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:29

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Epitome schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:11:
Er is nog steeds wat verwarring rond de versies:

Steam (online kopen met CC)
Bronze HL2 + CSS
Silver HL2 + CSS + HLS + DODS
Gold HL2 + CSS + HLS + DODS (en je krijg een doos thuis met 3 posters, ansichtkaarten, een petje en de volledige HL2 Prima Guide)

Retail (uit de winkel)
Normal HL2 + CSS
Collector's Edition HL2 + CSS + HLS + DODS (mooie doos met t-shirt en gedeelte uit HL2 Prima Guide)
De Collector's Edition heeft toch juist geen DOD:S?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
MetroidPrime schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:15:
[...]

De Collector's Edition heeft toch juist geen DOD:S?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben... :/
Anoniem: 60403 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:14:
Ik heb 'Half-Life 2: Raising the bar' binnen, en ik moet zeggen dat ik lang niet meer zo'n goed boek gelezen heb :)
Voor iedereen een aanrader, staat heel veel informatie in over de achtergrond van designen, en helemaal vol met allemaal concept art. (8>
Hoeveel was je nu kwijt? Dollar is toch weer gestegen? ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Epitome op 09-12-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 19:52

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Sorry hoor .. heb het eerder gevraagd maar "men" had het (begrijpelijk) veel te druk met spelen en game-ervaringen uit te wisselen en heb geen antwoord gekregen. ;)

Dan maar the hard way en zelf CE besteld :)
Bronse, Silver en Gold kan je NIET in de winkel kopen. Alleen via steam. Bij Bronse en Silver krijg je NIET iets wat je" vast kunt houden", bij Gold worden de goodies naar je toe gestuurd.
In de winkel kan je de normale retail versie kopen, daar zit HL2+CSS bij, en de CE (Collector's Edition), daar zit HL2+CSS+HL: S + een paar goodies bij.
Oew .. en dan is Gold zeker die zwarte doos met hun 3 portretten erop :9 Dies 1337 !

Nah, ik heb gewoon de retail "Silver" Collectors Edition ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_47.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_49.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/Half-Life2_50.jpg

:wank :9 O+

offtopic:
Hoop niet dat ik nu één of andere policy overtreed, maar dan hoor ik het wel en haal ze weg :/

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Nee er staat achter op het doosje alles wat er staat wat je zegt behalve DOD die stat er niet op vermeld

Collectors Edition

Half-Life 2 defines a new standerd in gaming with startling realism and responsivness
The intense real-time gameplay of Half-Life 2 is powered by source.
Valves new proprietary engine technology wich provides ,ajor enhancements in character animation, artificial intelligence, graphics and more

In addition to Half-Life 2 the collectors edition also includes

- Counter Strike Source
- Half life Source
- Free T-Shirst
- Half Life 2 Prima Book

en nog wat bladie bla maar dat is wat er letterlijk op de doos staat van contents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Klopt .. en toch, in het Steam menu staat "Days Of Defeat: Coming soon"
En net als de spellen die'k wel spelen kan issie gewoon wit :?
Ach .. 't gaat me iig om HL1:S en HL2 en die hebbik :9

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19
ing._Buttje schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:21:
[...]

Sorry hoor .. heb het eerder gevraagd maar "men" had het (begrijpelijk) veel te druk met spelen en game-ervaringen uit te wisselen en heb geen antwoord gekregen. ;)

Dan maar the hard way en zelf CE besteld :)

[...]

Oew .. en dan is Gold zeker die zwarte doos met hun 3 portretten erop :9 Dies 1337 !

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

offtopic:
Hoop niet dat ik nu één of andere policy overtreed, maar dan hoor ik het wel en haal ze weg :/
Mooi setje, vooral de Artwork, is altijd mooi om te zien :)
En je hebt nog een mooiere DVD dan mij :'( :P

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 09-12-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

uhuh :) ... en er staat nog veel meer lekkers in :9

Maar ik begrijp dat "Raising the bar" dus DE MUST-HAVE guide is?! Damn .. d8 ik die te hebben, maar is't maar een aftreksel ervan :D

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-12-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

offtopic:
Heb je nou 'Half-Life 2: Raising the bar'? of een sampler ofzo, want die pagina's komen direct uit 'Rasing the bar' (of andersom).

Ik was bij amazon.co.uk in totaal $32.07 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
[...]
Nee, bij Gold krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/02/i/02/de/51/53_1_b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i23.ebayimg.com/01/i/02/de/e8/7f_1_b.JPG
Er is een Europese Collector's Edition en die heb jij...
Maar er is ook een USA versie in die zwarte doos met Gman, Alyx en Gordon erop:
Afbeeldingslocatie: http://i12.ebayimg.com/02/i/02/fd/62/b0_1_b.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/02/i/02/fe/d5/9b_1_b.JPG
Met dezelfde inhoud zoals je ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4082

Heb ff gezocht en met name in deel 10, maar mijn soundprobleem heb ik nog niet echt gezien en heb ook geen Creative kaart maar een Hercules Fortissimo III. Het geluid bij mij is erg blikkerig en kraakt soms, alsof er een hal-effect continu aan staat, pistoolschoten klinken als klappertjes en als er veel geluid tegelijk komt wordt het een zooitje. Nieuwe drivers zijn er al in jaren niet geweest van hercules en het spel loopt verder wel erg soepel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Voorop staat ..
PRIMA Official Hint Book
Excerpts from both
Half-Life2: PRIMA Official Game Guide and
Half-Life2: Raising the Bar inside!
Dus, je hebt naast dit boekje nog "Raising the Bar" met die wittige tekening voorop en dan nog "The Official Game Guide" met vrijwel dezelfde looks als dees B)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/02/i/02/de/51/53_1_b.JPG

Da's dus "Official Game Guide" .. en dies DIIIIIIIIKKKK :9~ _o_

edit:
Voor de duidelijkheid nog maar een paar pics ..

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/low/Half-Life2_52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alfa90register.nl/overig/Half-Life2/low/Half-Life2_53.jpg
* clickable

Nou, ik weet het wel ...

/me adds beide to wish-list O+ O+ O+

.. en dan mooi saampies in die Tin box .. slim bekeken van de jongens van Valve ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-12-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dood ze maken het wel lekker ingewikkeld daar bij valve!! :z

een ding snap ik nog niet, als ik de gold versie via steam bestel WAT voor doos krijg ik dan?? ik begrijp nu: niet die bikken en niet de zwarte maar lame "normale" gamedoos? daar passen toch nooit die goodies in? @ steam wordt gesproken van een special collectors box, vraag me af hoe die eruit ziet.

ben ik toch blij dat ik meschien de gold versie ga nemen zitten de meeste goodies bij :P iemand enig id wanneer die uitgebracht wordt? als ik op steam kijk dan is de datum nog steeds onbekend

ff van steam geripped:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/p50.gif
HALF-LIFE 2 GOLD INCLUDES:

Half-Life 2
Counter-Strike: Source
Half-Life: Source
Half-Life 2: Deathmatch
Day of Defeat: Source*
Valve's back catalog available on Steam
HALF-LIFE 2 MERCHANDISE:
HL2 posters (3 total)
HL2 soundtrack
HL2 hat
HL2 sticker
City 17 postcard
Prima's HL2 Strategy Guide
Special collector's box
Chance to win a trip to Valve**
en dat voor maar 40 USD :D

@hades mijn engels is ook niet zo goed dat ik letterlijk weet wat het betekend, maar aan de zindsopbouw is het zoiets als fragmenten.

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 09-12-2004 23:14 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Als ik het zo zie zit er wel een half life 2 raising the bar gedeelte in mn CE boekje daarintegen het boekje is ongeveer net zo dik als een SLIMLINE dvd doosje zon dunne en kleiner als een dvd doosje dus hoe dik noem je dik ?
kheb de collectors edition
daarintegen de hint guide die hierin zit is niet de voledige walktrough maar net voorbij het deel dat je je crowbar toegworpen krijgt dus redelijk kort
denk meer dat het een deel van beidde is een soort zoetmakertje

Thnx ing buttje nadeel alleen was ik ken niet mega goed engels en wist dus niet wat excerpts betekende :P

[ Voor 50% gewijzigd door HADES2001 op 09-12-2004 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wij hebben gewoon een "dun" boekje met wat lekkers uit beide dikkere versies :9

Nog maar een keertje dan ...
PRIMA Official Hint Book
Excerpts from both
Half-Life2: PRIMA Official Game Guide and
Half-Life2: Raising the Bar inside!

[ Voor 60% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-12-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Anoniem: 77587 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:42:
[...]

Tja low qual is al zoals de naam al zegt, maar tis wel leuk om te zien wat voort rtuuks ze allemaal hebben. Film bestaat natuurlijk uit aanelkaar geplakte stukken, dat gaat echt niet in 1x door. Gewoon interesant, het moet nog sneller kunnen gaan, dus zal er binnenkort wel een update komen.

Zoals bijv deze:
http://www.hlfallout.net/forums/index.php?showtopic=24640

Ravenholm in 2.5 minuut........... :)

Mooie truuk is de grav gun jump, dat heeft wel wat.
Ik vind dat gravity gun jumping wel héél erg vaag zeg, maar is misschien wel handig in HL2DM af en toe denk ik.... (als het daar ook werkt, iemand al geprobeerd?)

En hij springt op een kist en weer er vanaf en krijgt een dikke speed boost ofzo... :?

[ Voor 14% gewijzigd door Xeanor op 10-12-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:22

mvds

Totally awesome!

Kan je ook HL1:S los kopen? En dan niet via Steam maar in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 15:15

BaRF

bijna kerst

obsidian schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 07:17:
Kan je ook HL1:S los kopen? En dan niet via Steam maar in de winkel?
nee, dat maakt gebruik van de source engine, en dat wordt momenteel alleen verkocht via hl2 :) (nouja, en vampirespelletje)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 12:58

JvdM

<---->

kan je dat boek met artwork ook los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb die 3 uur durende film gedownload HQ maar de kwaliteit is niet echt high is mij vraagt maar je krijgt wel goede indruk van de kwaliteit van het spel en die is gewoon goed. Ik had spel nog niet gezien en/of gespeeld. Ik heb tot nu alleen het eerste uur gezien tot nu toe en wat mij opvalt is dat Alex heel raar beweegt en dat bij de water scooter of zo iets er geen handen op het stuur zitten. Verder is dit spel natuurlijk meer van het zelfde maar misschien wel de beste uitvoering daarvan. Je kunt in ieder geval zien dat er jaren aangewerkt is. Absoluut beter dan Doom 3 die ik wel heb gespeeld. Die vond ik nogal zaai of meer van het zelfde gesproken.

[ Voor 9% gewijzigd door homernt op 10-12-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 23:31
Weet er iemand of DOD nu wel of niet bij de CE zit van HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Laatst online: 11:11
Vraagje over 'Our Benefactors':
spoiler:
Ik zit nu in level 'Our Benefactors'. Al m'n wapens zijn vervangen door de super-gravity gun. Ik heb alle vijanden neergeschoten en sta nu voor zo'n krachtveld. Verderop zie ik zo'n verticale 'generator'.

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:24

Xymox

Determinism rulez !

ge-flopt schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:45:
Weet er iemand of DOD nu wel of niet bij de CE zit van HL2?
Neen !

DoD:Source zit alleen in de silver/gold versies die alleen via Steam te verkrijgen zijn.

Ik hoop (en verwacht) zodra DoD:Source af is dat er wel een manier komt om deze allergaafste mod via Steam te kopen. Wellicht een retail versie, maar dan verwacht ik geen korting als je HL2 reeds hebt.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rowwan schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:47:
Vraagje over 'Our Benefactors':
spoiler:
Ik zit nu in level 'Our Benefactors'. Al m'n wapens zijn vervangen door de super-gravity gun. Ik heb alle vijanden neergeschoten en sta nu voor zo'n krachtveld. Verderop zie ik zo'n verticale 'generator'.

Wat moet ik nu doen?
spoiler:
Met je grav-gun die 'vuur-ballen' uit de 'generator' halen door op de rechtermuisknop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik hou het gewoon bij normaal DVD versie :D

ik hoef die extra's sowieso niet!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Xymox schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:54:
[...]

Neen !

DoD:Source zit alleen in de silver/gold versies die alleen via Steam te verkrijgen zijn.

Ik hoop (en verwacht) zodra DoD:Source af is dat er wel een manier komt om deze allergaafste mod via Steam te kopen. Wellicht een retail versie, maar dan verwacht ik geen korting als je HL2 reeds hebt.
Dank je..... GVD..... één van de beste mods ever en hij komt niet standaard met een CE editie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Ter info:
Enkele posts terug had ik een vraag gesteld over hoe verder te komen in level ''Our Benefactors''. Ik heb een antwoord gekregen maar kon geen link leggen mijn probleem. Ik heb nu de "oplossing" gevonden: In dit level zit een bug die blijkbaar bij meer mensen voorkomt: Je kunt niet meer springen! (wat je dus wel moet doen). Een oudere savegame laden lijkt de oplossing te zijn (ik moet het nog proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Ik tipte een vriend van me zijn bestaande acct vooral niet te gebruiken maar een nwe aan te maken vanwege het volgende. Ik was in de veronderstelling dat je, net zoals bij de 'Ati/bronze via Steam" dat je bij de retail uit de winkel HL en CS er ook bij kreeg. Aangezien hij al een bestaande acct had met HL en CS en nog wat meuk leek het mij verstandiger een nwe acct aan te maken zodat hij twee keys had.
Hij krijgt echter met geen mogelijkheid HL en CS aan de praat met zijn retail.

Is mijn veronderstelling dat je die daar standaard bij krijgt fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 11:10

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik heb een probleem:
Als ik de console oproep met ~ dan krijg ik hem te zien, maar zodra ik ook maar 1 letter type dan sluit hij weer, en zo gaat dat dan de hele tijd verder, ik kan steeds maar 1 letter typen.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Keyboard settings op US/UK zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Mijn keyboard staat op vs-internationaal
Das dan toch goed?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Mert schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:20:
Ik heb een probleem:
Als ik de console oproep met ~ dan krijg ik hem te zien, maar zodra ik ook maar 1 letter type dan sluit hij weer, en zo gaat dat dan de hele tijd verder, ik kan steeds maar 1 letter typen.
Dat is al een eeuwen oude steam bug eeh feature :P .
Oplossing 1: type eerst een klinker (a, e, i, o)
Oplossing 2: Zet je keyboard ipv NL naar VS (windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Mert schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:20:
Ik heb een probleem:
Probeer de search eerst eens voordat je iets vraagt. Dit is namelijk al enorm vaak langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 04-05 10:04
Mert schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:25:
[...]

Mijn keyboard staat op vs-internationaal
Das dan toch goed?
In de game consol ken je dat ook veranderen , echter dat hielp bij mij ook niet :S
Andere tip is bv eerst met een e of a te beginnen en die naderhand weg te halen .
acl_showfps 1 a naderhand weghalen :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik ga het vanavond ff uitproberen.
Alvast bedankt jongens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Anoniem: 12316 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:29:
[...]

Probeer de search eerst eens voordat je iets vraagt. Dit is namelijk al enorm vaak langsgekomen.
Ik wil niet lullig doen. Maar als ik zoek op "halflife 2 console" krijg ik gewoon allerlei topics van halflife 1. Daar heb ik weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:24

Xymox

Determinism rulez !

Anoniem: 77587 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:27:

Console ~ probleem (irritant afsluiten van console bij intypen tekst)

[...]
Dat is al een eeuwen oude steam bug eeh feature :P .
Oplossing 1: type eerst een klinker (a, e, i, o)
Oplossing 2: Zet je keyboard ipv NL naar VS (windows)
Ik heb nog een oplossing die bij mij werkt

Oplossing 3: Open het console met CTRL-~ (CTRL ingedrukt houden bij toetsaanslag ~)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86168

gisteren voor het eerst gespeeld, en meteen verslaafd. Graphigs echt schitterend zo op het eerste oog. Ik ben al bij de waterscooter. de puzzels zijn ook wel leuk bijv
spoiler:
bakstenen op een plank neer leggen om omhoog de plank te kantelen, of tonnen onder een springschans duwen om de springschans goed te krijgen.

Ik cross nu overal snel voorbij omdat ik meer wil zien van het spel etc, maar als ik hem straks uitgespeeld heb dan speel ik hem overnieuw en dan gaan we lekker slow spelen overal naar toe alles uitpluizen. dus jah ben nog lang niet klaar. maar mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Is er ergens een overzicht welke versies er verkocht worden en wat er allemaal in zit?! Ik zie door de kleuren en boxes het HL2 bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

ge-flopt schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:17:
Is er ergens een overzicht welke versies er verkocht worden en wat er allemaal in zit?! Ik zie door de kleuren en boxes het HL2 bos niet meer.
Dan moet je hier ff kijken voor de online download versies via Steam:
www.steampowered.com

Als je het in de winkel wilt kopen heb je keuze uit 2 versies:
Half-Life 2 DVD (HL2 + CS:Source)
Half-Life 2 Collectors Edition (Half Life 2, Counter Strike Source, Half Life Source, QRC, Prima Strategy Guide en een Half Life 2 T-Shirt). Dit is bv. bij Dynabyte het geval.

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Klopt, en anders lees je nog ff 1, 2 pagina's terug .. met foto's en al ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Ja dat klopt, maar ik wil een versie die ik in de winkel kan kopen met DoD : S erin.... Helaas heb ik geen credit card dus ik kan ook de gold ed. via steam niet kopen. En wat ik tot nu toe gezien heb (en gelezen hier) zit DoD niet in de DVD box en ook niet in de CE box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 21:28

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Wie heeft de HL2 Collector's Edition al binnen van Gcshop.nl ? :(
Ik kom net thuis staat daar een Doos. Met HL2 Collector's Edition in een zilver blik.
Ga het spel morgen eens spelen ben nog bezig met een ander spel.

[ Voor 56% gewijzigd door -=unicron=- op 10-12-2004 16:49 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 14:54
Ik heb mijn CE zojuist binnen van gcshop.nl. En het is gewoon het blik.. Maar als ik de installatie start, kom ik op een gegeven moment bij een scherm waarbij de installatie zegt dat dx9 of hoger geinstalleerd is, en dat hij dat dus niet meer gaat doen, maar als ik dan op 'next' klik gebeurd er verder niks meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ge-flopt schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:17:
Purchase Options @ HLFallout
Retail
The retail editions of Half-Life 2 can be purchased from major game retailers. You can purchase from the Ogre's Net Half-Life 2 Shop if you want to support the site while you buy.

Regular Edition
$49.99 USD (RRP)
Approx. £28, €40, $68 AUD

This will be edition most people will buy. It comes with the standard complete package - SP and multiplayer support through Steam. Like all the versions, it comes comes free with Counter-Strike:Source.

* Half-Life 2
* Counter-Strike:Source

Gordon, the G-Man or Alyx? Decisions!

Note: Officially, the regular addition will ships on six CDs (this is confirmed for the US). Reports indicate that in the United Kingdom and Europe it will instead ship on a single DVD disc. This edition will be available in three different box-art designs (the content is identical in each).

Collector's Edition
$79.99 USD (RRP)
Approx. £44, €64, $109 AUD

At a higher price point, the CE of HL2 will come bundled with a number of cool extras. EB Games and Gamestop are currently listing the CE for $79.99 (USD). Currently listed extras include:

* DVD-ROM version of Half-Life 2
* Counter-Strike: Source (comes with regular edition)
* Half-Life: Source
* Limited edition T-Shirt
* "Half-Life 2 Prima Book Sampler " -- a sort of extended manual with some behind the scenes explanations and over 100 pieces of HL2 art.

The Collector's Edition comes with a number of nifty extras.

It is rumoured that buyers of the CE will be given access to the other Source conversions as they are released over Steam. The game will also be available for purchase via Steam. Valve is yet to announce whether they will also ship a DVD version of the regular edition.

Steam
The Steam packages can only be purchased over the internet. For more information and ordering instructions, see Steampowered.com. Once you have purchased a Steam package, you will be able to download the games you have purchased through your Steam account. Keep in mind that a tax amount will be added to the Steam prices depending on your location and tax laws.

Bronze
$49.95 USD + Tax
Approx. £28, €40, $68 AUD + Tax

* Half-Life 2

Silver
$59.95 USD + Tax
Approx. £33, €48, $82 AUD + Tax

* Half-Life 2*
* Half-Life 1: Source*
* Day of Defeat: Source*
* Valve's back catalog currently available on Steam

Gold
$89.95 USD + Tax + Shipping
Approx. £50, €72, $123 AUD + Tax + Shipping

This is the only package that includes physically shipping goods to your location. Keep in mind that shipping and tax costs may make it quite expensive to deliver to your location.

* Half-Life 2*
* Half-Life 1: Source*
* Day of Defeat: Source*
* Valve's back catalog currently available on Steam
* Complete Strategy Guide from Prima Games*
* 3 different Half-Life 2 posters*
* Half-Life 2 hat*
* Half-Life 2 postcard*
* Half-Life 2 stickers*
* Half-Life 2 Soundtrack CD*
* Chance to win a trip to Valve! (1 trip offered for every 5000 Gold packages purchased)

*Becomes available once Half-Life 2 is officially released.
Other Merchandise
Descriptions are courtesy of Gamestop. Again, you can support the site by buying from the Ogre's Net Shop where available. These items are also commonly available from your favourite games retailer.

Half-Life 2 Prima Strategy Guide

Half-Life 2 Prima's Official Strategy Guide features all the strategy you need to immerse yourself in the intense first-person shooter gameplay and ground-breaking storyline of Half-Life 2! Get advanced combat strategies, detailed maps for every game area, weapons stats and tips, proven enemy elimination techniques, multiple pathways through each area, combat statistics for Gordon Freeman, his companions, as well as the Xen invaders, and multiplayer strategies that will allow you to dominate online. All the tactics you need are in this incomparable guide!

Half-Life 2 Mod-Maker's Guide

HALF-LIFE 2: MOD MAKER'S SOURCE GUIDE PRIMA'S OFFICIAL STRATEGY GUIDE features details you need to create your own HALF-LIFE 2 mod! Get advice from the Half-Life 2 development team; decide whether you want to create levels from pre-existing Half Life 2 resources, or create your own. Also, get tips from celebrity level designers and top ten tips for building a successful mod from the talented engineers and artists at Valve. Whether you're a beginner, amateur, or professional, you'll get an invaluable, step-by-step how-to for everything from sketching level foundations all the way to offering a fully-realized rendered world using the Source engine. You are only limited by your imagination.

Half-Life 2: Raising the Bar - A Behind the Scenes Look

HALF-LIFE 2: BEHIND THE GAME PRIMA'S OFFICIAL INSIDER'S GUIDE is an incredible compendium of unknown, secret, and shocking revelations about the entire series of HALF-LIFE games, straight from the creators at Valve! Included is a huge feature on how Valve created the unmatched environments, creatures, characters, Source engine technology, and ground-breaking AI told through a series of interviews, storyboards, and dozens of pages of conceptual art unique to this guide! Also revealed are enemies that didn't make it into the final game, a tour through Valve's offices, a retrospective of the entire series, and much more! The ultimate coffee-table book for Freeman fans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Ik heb mijn CE zojuist binnen van gcshop.nl. En het is gewoon het blik.. Maar als ik de installatie start, kom ik op een gegeven moment bij een scherm waarbij de installatie zegt dat dx9 of hoger geinstalleerd is, en dat hij dat dus niet meer gaat doen, maar als ik dan op 'next' klik gebeurd er verder niks meer
Disk vol :).. Is een bekende bug

[ Voor 84% gewijzigd door Rowwan op 10-12-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Weet iemand trouwens waarom (en hoe) Alex zo gek beweegt in dat HL2-in-3-uur filmpje? Ze loopt niet maar glijdt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
Rowwan schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:41:
[...]

Disk vol :).. Is een bekende bug
las ik idd net in dat steam support system, maar es ff Doom 3 verwijderen denk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:44:
Weet iemand trouwens waarom (en hoe) Alex zo gek beweegt in dat HL2-in-3-uur filmpje? Ze loopt niet maar glijdt :?
hier kan je het commentaar van die gozer lezen :

http://www.planetquake.com/sda/other/HalfLife2.html

hij zget zelf dat het een glitch is, maar niet hoe je het veroorzaakt.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anoniem: 60403 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:41:

It is rumoured that buyers of the CE will be given access to the other Source conversions as they are released over Steam. The game will also be available for purchase via Steam. Valve is yet to announce whether they will also ship a DVD version of the regular edition.
:*)

Er is dus nog hoop dat de CE kopers tóch nog DoD: Source zullen kunnen spelen!! d:)b

Heb gisteren in 1x gespeeld tot je met de waterscooter door de sluis moet .. mijn indruk: OW MY GOD !!!!! :9~ Dat radioactieve goedje is grafisch echt MEESTERLIJK !! :9

edit:
Heeft er al iemand gezegd hoe ASO GRUWELIJK HEERLIJK de INTRO met "the Man in the Suit" (G-man) alleen al is ?!?!?!? :9~

Dit is echt THE LIMIT !! Iedere cent dubbel en dwars waard !!! d:)b O+

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-12-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
hmz, kan mn key nu niet registreren via steam :/
Dus nog langer wachten totdat ik em eindelijk kan spelen. Zowiezo moeten ze diegene die verzonnen heeft dat de CE een maand later uitkomt maar es voor zijn kop slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

ThaSarge schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:
Dus nog langer wachten totdat ik em eindelijk kan spelen. Zowiezo moeten ze diegene die verzonnen heeft dat de CE een maand later uitkomt maar es voor zijn kop slaan..
Ik denk dat je het beste 's ochtends kan registreren omdat al die amerikaanse n00blets dan offline zijn en het Steam netwerk dan veel minder belast is. Anders gewoon blijven proberen, je komt er wel ooit doorheen! gl! :P

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16275

ThaSarge schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:14:
Denk dat Vivendi/Sierra dit met opzet heeft gedaan, de colectors is limited en op deze manier kopen alleen de echte fans hem en niet jan en alleman, daarnaast is het natuurlijk ook slimme marketing truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128276

Hehe eindelijk eens de Collecters Edition binnen. Wel mooi een maand nadat het spel is, goed werk jongens :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeloffzen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:23
Anoniem: 16275 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:49:
[...]

Denk dat Vivendi/Sierra dit met opzet heeft gedaan, de colectors is limited en op deze manier kopen alleen de echte fans hem en niet jan en alleman, daarnaast is het natuurlijk ook slimme marketing truc.
En daarom spelen de echte fans het spel gewoon een maandje later dan de rest van de wereld.

PV Output; SolarEdge SE10K; 19x350Wp Oost; 19x350Wp West; Totaal 13.300Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 11-03 22:48

Spruit_elf

Intentionally left blank

Biobakker schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:56:
[...]

hier kan je het commentaar van die gozer lezen :

http://www.planetquake.com/sda/other/HalfLife2.html

hij zget zelf dat het een glitch is, maar niet hoe je het veroorzaakt.
als ik me niet vergis is het een bug in de Demo opname functie, die ervoor zorgt dat alex zo vreemd loopt en dat sommige poppetjes met hun arm wijd lopen

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 12:22

mvds

Totally awesome!

Roelieo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:05:
[...]

En daarom spelen de echte fans het spel gewoon een maandje later dan de rest van de wereld.
:D Het kopen van de CE (en dus een maand willen wachten met het kopen van het spel) en het wel of niet een fan zijn heeft imho totaal niks met elkaar te maken hoor :) Je kan ook best een fan zijn maar de extra merchandise niet willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

net uitgespeeld.. :)
wat een einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeloffzen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:23
obsidian schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:13:
[...]

:D Het kopen van de CE (en dus een maand willen wachten met het kopen van het spel) en het wel of niet een fan zijn heeft imho totaal niks met elkaar te maken hoor :) Je kan ook best een fan zijn maar de extra merchandise niet willen hebben.
Dat bedoel ik dus ook, alleen mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Er zijn meer echte HL2 fans die het spel belangrijker vinden dan de merchandize, want het draait toch om het spel.

PV Output; SolarEdge SE10K; 19x350Wp Oost; 19x350Wp West; Totaal 13.300Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Ik was op zoek naar een spelletje om te bestellen en vond dit:

http://www.dynabyte.nl/

onder actiespellen: Half Life 2 Collectors box op = op
kwee nie of het en repost is dus,if so 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 10-12-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Anoniem: 115621 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:49:
Ik was op zoek naar een spelletje om te bestellen en vond dit:

http://www.dynabyte.nl/

onder actiespellen: Half Life 2 Collectors box op = op
kwee nie of het en repost is dus,if so 8)7
ok en wat wil je er nou precies mee zeggen dan? :/

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ze daar nog ce's hebbe voor de mensen die er nog geen hebben dnek ik omdat er niks bij staat van uitverkocht -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
net ff HL1 source zitten spelen maar het High definition pack zit er nieteens in
het water ziet er trouwens wel super mooi uit maar maar veel meer moet je er niet van verwachten

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

joostve schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:32:
net ff HL1 source zitten spelen maar het High definition pack zit er nieteens in
het water ziet er trouwens wel super mooi uit maar maar veel meer moet je er niet van verwachten
sommige stukken zijn nu echt ipv plaatjes in de verte. verder zijn de source physics wel grappig soms.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

spoiler:
Vanmiddag HL2 in een half uur of zo 'uitgespeeld'. Als de definitie van HL2 uitspelen het doden van die kerel met die witte baard in die blauwe toren is... Leg eens een granaatje op zn bureau als je voor de eerste keer gaat teleporteren. :P Jep, hij kan dood, maar de game hangt wel daarna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Nou het zeuren over DVD slijtage is ook ten einde, News:
Half-Life 2, Half-Life 2: Deathmatch and Source Dedicated Server updates are available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include:

Half-Life 2
* Solved disc in drive incompatibility error by removing Securom disc check routine

Half-Life 2: Deathmatch
* Fixed players entering the game with a score of -1
* Fixed combine ball tracking teammates
* Fixed not being able to grab level designer placed combine balls with the physics cannon
* Fixed players randomly spawning without physcannons
* Fixed multishot pistol exploit
* Fixed wrong footstep sounds while in team mode
* Fixed last RPG shot not tracking
* Added cl_defaultweapon -- defaults to weapon_physcannon but can be changed to any other weapon you spawn with
* Added HUD string to print team name
* Added model specific death sounds
* Switching to the physcannon is now instantaneous
* Toned down 357 damage
* Updated dm_overwatch

Source Dedicated Server
* Fixed "failed to load server.dll" error with 3rd party mods
* Fixed linux dedicated server crash on some GLIBC versions
* Fixed dedicated server error in certain localized languages
Valve heeft de Securom beveiliging eruit gegooid!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
las het net ook, ze hebben deathmatch aardig verbeterd (kan eindelijk m'n default wapen wijzigen, en de hud geeft nu ook fijn aan in welk team je precies zit)...

[ Voor 53% gewijzigd door Balkz op 11-12-2004 01:55 ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 14-05 17:02
Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:05:
spoiler:
Vanmiddag HL2 in een half uur of zo 'uitgespeeld'. Als de definitie van HL2 uitspelen het doden van die kerel met die witte baard in die blauwe toren is... Leg eens een granaatje op zn bureau als je voor de eerste keer gaat teleporteren. :P Jep, hij kan dood, maar de game hangt wel daarna...
Leuk , maar ik vraag me wel af:
spoiler:
Hoe kom jij al aan die granaat op dat punt in het spel, toen ik het speelde had ik daar nog niet eens mijn breekijzer. Of heb je een blikje cola weten om te vormen tot een explosieve bom a la mcgyver ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 11-12-2004 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109824

Anoniem: 16275 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:49:
[...]

Hoewel ik 't leuk gevonden vind lijkt het me alles behalve een slimme marketing truc, even los van het feit dat de CE in Amerika gewoon op dezelfde datum in de winkels lag als de normale versie dus schijnbaar kán het wel tegelijk (overigens de CE voor omgerekend dezelfde prijs als een normale editie hier) is het mijnsinziens allesbehalve slim om een CE een maand later dan de normale versie uit te brengen. Het enige wat je in de hand werkt is downloaden. Mensen zijn heus bereid geld neer te leggen voor een CE, maar niet als 90% van hun vriendenkring het spel al zit te spelen terwijl ze zelf nog een maand moeten wachten, fora vol plaatjes, spoilers en lofuitingen. Alleen moet de echte 'fan' nog even wachten. Dan wordt mi. al snel naar het warez alternatief gekeken of wordt, zoals in mijn geval, de normale editie maar aangeschaft.

Aangezien ik dolgraag halflife:source een keer zou willen spelen ga ik die via de warez kanalen 'kopen'. Ik heb geen credit card, alternatieve betalingsvormen worden door steam (nog) niet ondersteund, een upgrade mogelijkheid voor normale editie bezitters wordt niet geboden. Met een juiste distributie strategie had Vivendi aan mij een CE kunnen slijten waarbij ik nog wel op de koop toe zou moeten nemen dat ik 35 euro meer betaal dan iemand in de VS. Ik pas er echter voor om een maand te moeten wachten op een spel. Wat in retrospect overigens totaal niet aan de verwachtingen voldoet.

Een vergelijkbare situatie vind je in de bioscoop en dvd releases van films. Noem mij één goede reden om een film als Team America op 11 oktober uit te brengen in de VS en pas 24 Februari hier, (9 maart in Belgie, 14 januari Denemarken, 30 december Duitsland) Tegen de tijd dat de film hier in de bios draait heb ik de dvd allang van internet geplukt, en met mij vele anderen. Ik zal niet beweren dat iedereen bij een worldwide release wél naar de bios was gegaan maar het helpt niet mee om in de tijd van internet consumenten te laten wachten op een product als een film of game.

Gamespot final hours roemt Valve/Vivendi dat ze halflife 2 wereldwijd uitbrengen op dezelfde dag, vertaald en in het geval van duitstland aangepast op gore en wel. Een wereldwijde release om downloaden tegen te gaan door iedereen op hetzelfde moment hetzelfde product aan te bieden. Als je 't zo bekijkt kan de CE release strategy voor Nederland (Europa?) niet meer zijn dan een grote fuckup

edit: spelling :z

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109824 op 11-12-2004 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Goede update :) kan ik eindelijk cs:s spelen zonder iedere keer mijn dvd in de player te moeten hebben :) het komt vast door mijn mailtje dat ze die f*cking dvd-check eruit moesten doen omdat online kopers dat ook niet hebben :+

Nu nog ff actief die cheaters aanpakken en dan ben ik helemaal blij :P (of zouden ze de huidige cheaters monitoren en dan in 1 klap van het netwerk bannen like die gasten doen van world of warcraft (weet ff niet de naam) battle nog wat geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:23

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 05:35:
Goede update :) kan ik eindelijk cs:s spelen zonder iedere keer mijn dvd in de player te moeten hebben :) het komt vast door mijn mailtje dat ze die f*cking dvd-check eruit moesten doen omdat online kopers dat ook niet hebben :+

Nu nog ff actief die cheaters aanpakken en dan ben ik helemaal blij :P (of zouden ze de huidige cheaters monitoren en dan in 1 klap van het netwerk bannen like die gasten doen van world of warcraft (weet ff niet de naam) battle nog wat geloof ik).
Waar is die update dan? Ik krijg hem niet in steam... :(

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 13-05 19:15
Toned down 357 damage
ah wat klinkt dat goed in de oren :D

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 15:15

BaRF

bijna kerst

tranztaz schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 08:30:
[...]

Waar is die update dan? Ik krijg hem niet in steam... :(
als je steam restart gebeurt het op de achtergrond (let op het trayicoon!) :)

super update! _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hoe zit dat nou met dat SecuRom. Hoef je nou geen CD meer in je drive te hebben??
Of slaat hij enkel de securom controle over??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Vanitas schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:23:
Hoe zit dat nou met dat SecuRom. Hoef je nou geen CD meer in je drive te hebben??
Of slaat hij enkel de securom controle over??
Ik kan HL2 nu opstarten zonder de DVD in de lade, dus blijkbaar hebben ze de CD check eruit gehaald. Huzzah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:12

XyS

0.o.O

kep gman weer gevonden.. op het begin van het spel, op zon monitor net voordat je teleportkamer ingaat zegmaar
-misschien is hij al bekent maar niet bij mij in elk geval :P-

plaatje komt eraan
plaatje :
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.weeteling/Briansite/afbeeldingen/gman.jpg

edit:
en toen ging ik noclippen, en vond gman in een kleine ruimte.. en ik kon em neerschiete :9

Ps eigenlijk heb je hier nog geen wapens.. daarom kan je gman denkik doodmaken ;)
want in andere levels kan dat niet ¿

[ Voor 51% gewijzigd door XyS op 11-12-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Devil N schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:47:
[...]

Ik kan HL2 nu opstarten zonder de DVD in de lade, dus blijkbaar hebben ze de CD check eruit gehaald. Huzzah!
Mooi, dan heb ik ook geen problemen meer mee (eigenlijk m'n enige probleem).

En wat vinden jullie van mn nieuwe icon?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Wat leuk, ik kwam zonet met favo dm map tegen van HL1, die nu aangepast is voor HL2

dm_gasworks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik wou net precies hetzelfde posten! Heb net mijn PC getweaked zodat HL2 op high soepel loopt dus let the games begin! Ben trouwens bij dat draaiding in het water (sewers) beland.

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/gman.jpg B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 04:15
Ik zit ff met een probleem nu. Ik ben bij het stuk waar je in dat lighthouse met je rockets die soort van helicopter moet vernietigen.

Een stukje hiervoor moest dat ook al en toen ging het ook zo moeizaam. Hij schiet gewoon al me rockets uit de lucht dus ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe.

Als ik de "in 3 uur uitgespeelde hl2 film" bekijk schiet die kerel gewoon 3 van de 5 keer raak, ik schiet nog geen 3 van de 15 keer raak.

Iemand wat tips?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XyS schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:34:
kep gman weer gevonden.. op het begin van het spel, op zon monitor net voordat je teleportkamer ingaat zegmaar
-misschien is hij al bekent maar niet bij mij in elk geval :P-

plaatje komt eraan
plaatje :
[afbeelding]

edit:
en toen ging ik noclippen, en vond gman in een kleine ruimte.. en ik kon em neerschiete :9

Ps eigenlijk heb je hier nog geen wapens.. daarom kan je gman denkik doodmaken ;)
want in andere levels kan dat niet ¿
repost :O

heb ik al lang eerder gevonde,kijk maar eens een vorige thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 15:03
TheGeneral schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:28:
Ik zit ff met een probleem nu. Ik ben bij het stuk waar je in dat lighthouse met je rockets die soort van helicopter moet vernietigen.

Een stukje hiervoor moest dat ook al en toen ging het ook zo moeizaam. Hij schiet gewoon al me rockets uit de lucht dus ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe.

Als ik de "in 3 uur uitgespeelde hl2 film" bekijk schiet die kerel gewoon 3 van de 5 keer raak, ik schiet nog geen 3 van de 15 keer raak.

Iemand wat tips?
Rockets kan je besturen! Ze volgen de laser, dus wat je doet is dat je om dat vliegtuigje heenschiet, en vervolgens een soort van draai maakt. Je raakt hem dan van de zijkant.

Dus je schiet opzij, en zodra zijn machine geweer jou raket niet meer kan raken richt je de laser op dat vliegtuigje.

Oefen eens in een multiplayer game (zelf eentje opstarten), in dat buitenlevel. Helemaal op het dak ligt er eentje. Ik kan bijvoorbeeld recht omhoog schieten, vervolgens abrupt naar beneden vliegen en zo iemand raken die achter het gebouw loopt.

Kwestie van oefenen, en mazzel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98590

Waarom spatten de lichamen tegenwoordig eigenlijk niet meer uit elkaar als je er nog een granaat achteraan gooit? En je kunt je allies ook al niet meer verwonden (niet dat ik dat altijd doe, maar het is toch een detail) :p

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 98590 op 11-12-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 98590 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:52:
Waarom spatten de lichamen tegenwoordig eigenlijk niet meer uit elkaar als je er nog een granaat achteraan gooit? En je kunt je allies ook al niet meer verwonden (niet dat ik dat altijd doe, maar het is toch een detail) :p
omdat de engine daar niet op gebouwd is misschien?

ga dan sof2 spelen...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
jarnotjuh schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:31:
[...]

omdat de engine daar niet op gebouwd is misschien?

ga dan sof2 spelen...
Met unreal tournament 2004 wil het ook nog wel is lekker spatten en spletten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 16-05 16:43
Effe een vraagje terzijde, komt HL:source ook nog los in de winkel?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Breepee schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:12:
Effe een vraagje terzijde, komt HL:source ook nog los in de winkel?
Nope, niet dat ik weet...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-05 17:04
Nope, je krijgt het wel als je de Collectors Edition koopt in de winkel, maar apart kan je HL: Source (nog) niet kopen. Denk ook niet dat er voldoende vraag naar is om het apart uit te brengen.

Edit: Chester was net iets rapper :p

[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 11-12-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Waarom kan je Blue Shift eigenlijk niet spelen via steam??
Is voer mn code in en dan zegt hij iets van dat je het al hebt geregistreed, maar hij staat niet bij "play games"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Vanitas schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:41:
Waarom kan je Blue Shift eigenlijk niet spelen via steam??
Is voer mn code in en dan zegt hij iets van dat je het al hebt geregistreed, maar hij staat niet bij "play games"??
Daar kwam ik laatst ook pas achter: Blue Shift is niet door Valve gemaakt, net als Opposing Force. Het is wel in samenwerking / in opdracht van Valve gemaakt, maar waarschijnlijk hebben zij niet de distributierechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

denk dat het paar pagina's treug uitgeled werd

btw ik zit nu bij de gevangenis enzo, die autoset machine geweren kan ik niet weg krijgen (HE zijn op :() dus, any idea hoe ik hier weg kom?
btw slen heen rennen lukt me niet, ben ik te snel dood :x

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

se7en schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:46:

btw ik zit nu bij de gevangenis enzo, die autoset machine geweren kan ik niet weg krijgen (HE zijn op :() dus, any idea hoe ik hier weg kom?
Sprinten en met je gravity gun die dingen omver kanjeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

Ik heb mischien toch nog iets nieuws: wat zijn onderstaande voor dingen:
spoiler: http://members.chello.nl/nradocz/d3_citadel_050003.jpg
Twee verschillende, die onderste lijkt wel op een pad?
Lijkt me niet dat ze alleen voor die scene van 3 sec twee hele bewegende modellen gaan maken.
Zijn ze afgekeurd? Alvast voorproefje op HL3? Betekent dat die niet (alleen) op aarde zal afspelen?

Gravity gun?
Of ze afleiden met die ant lions, en dan dichterbij proberen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:42:
[...]

Daar kwam ik laatst ook pas achter: Blue Shift is niet door Valve gemaakt, net als Opposing Force. Het is wel in samenwerking / in opdracht van Valve gemaakt, maar waarschijnlijk hebben zij niet de distributierechten.
Dat is wel een beetje vreemd, ohw well, dan maar zonder steam.
Volgens mij is BS ook nog stand-alone.
Anoniem: 27195 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:52:
Ik heb mischien toch nog iets nieuws: wat zijn onderstaande voor dingen:
spoiler: http://members.chello.nl/nradocz/d3_citadel_050003.jpg
Twee verschillende, die onderste lijkt wel op een pad?
Lijkt me niet dat ze alleen voor die scene van 3 sec twee hele bewegende modellen gaan maken.
Zijn ze afgekeurd? Alvast voorproefje op HL3? Betekent dat die niet (alleen) op aarde zal afspelen?
Netjes gedaan toch, het laat toch wel wat zien dat ze zelfs voor 3 sec gewoon een heel nieuw model gaan maken. Er zijn er trouwens 3, die 2 van jouw plaatje, en dan heb je nog die vreemde lange beesten, zonder voeten (ze hebben van die stalen pinnen) die de combine helpen in de Citadel.

[ Voor 49% gewijzigd door Vanitas op 11-12-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:42:
[...]

Blue Shift & Opposing Force zijn gemaakt door Gearbox.
Gearbox heeft Opposing Force aangepast voor steam, maar Blue Shift niet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
gooi een ton 8)
Vanitas schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:54:
Netjes gedaan toch, het laat toch wel wat zien dat ze zelfs voor 3 sec gewoon een heel nieuw model gaan maken. Er zijn er trouwens 3, die 2 van jouw plaatje, en dan heb je nog die vreemde lange beesten, zonder voeten (ze hebben van die stalen pinnen) die de combine helpen in de Citadel.
bedoel je striders? die zitten in het hele spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Boullie

Da Bulster

Tijd voor deel 12 mensen

Boullie

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *