[PC]Half-Life 2 deel 10! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.527 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

kEv4h schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:05:
spoiler:
WOW ik zit nu in nova spektra waar echt al die combine op je afkomen, k heb die turrets een beetje verkeerd neergezet denk ik want dit is echt niet te doen :D
spoiler:
Oooh, Nova Prospekt :D, tis al vaker voorbijgekomen en het is idd erg moeilijk! Ik heb t op aanraden zo gedaan: Links van die turrets (als je er recht tegenaan kijkt) zit een donker hokje, daar heb ik de drie turrets en een paar tonnen ingezet zodat alle ventjes die bij de deur komen door de turrets gepakt worden, en je kan bukken achter de tonnen om niet geraakt te worden. Enige nadeeltje is dat je moet zoeken naar de gegooide granaten om ze terug naar buiten te gooien, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 51661 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:23:
[...]

spoiler:
Oooh, Nova Prospekt :D, tis al vaker voorbijgekomen en het is idd erg moeilijk! Ik heb t op aanraden zo gedaan: Links van die turrets (als je er recht tegenaan kijkt) zit een donker hokje, daar heb ik de drie turrets en een paar tonnen ingezet zodat alle ventjes die bij de deur komen door de turrets gepakt worden, en je kan bukken achter de tonnen om niet geraakt te worden. Enige nadeeltje is dat je moet zoeken naar de gegooide granaten om ze terug naar buiten te gooien, succes!
spoiler:
Wat ik gedaan heb: ik heb de turrets in de ruimte gezet waar ze ook opgeborgen staan. Toen ben ik zelf in een hokje gaan zitten waar je een turret uithaalt, met een shotgun.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

Gohan-san schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:18:
nog een paar leuke screenies:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ze verraden niks van het verhaal, en denk dat de meeste mensen hier allang voorbij zijn.
Er ontbreekt veel detail zoals motor van je auto en nog wel meer dingen.. Gek?
btw ik zou je auto daar wel meenemen je hebt nog een eind te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:30:
[...]

spoiler:
Wat ik gedaan heb: ik heb de turrets in de ruimte gezet waar ze ook opgeborgen staan. Toen ben ik zelf in een hokje gaan zitten waar je een turret uithaalt, met een shotgun.
spoiler:
Kan veel gemakkelijker, als je voor die turrets staat rechts is een balkon daar klim je op mbv gravitygun+dozen poot je een turret neer, ze kunnen je niet raken als je naar achter loopt :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127797 op 26-11-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
wat een gezeik over lineair of niet.
far cry had het ook niet alleen eerste velden.

het probleem is gewoon net zoals bij the_matrix
iedereen vond deel 1 geweldig. baanbrekende beelden, revolutionair, hier moeten andere films zich in het vervolg mee meten etc.

deel 2 werd natuurlijk zo opgehypt door iedereen en ook door de uitgever (lees VALVE) dat het de verwachtingen niet na kan komen.
(misschien ook de oorzaak dat het uitgesteld is, maar dit is speculeren)

voor veel mensen kan het de verwachten niet nakomen (net als bij matrix deel 2) en sommige wel.
ik snap de teleurstelling zeker van veel mensen. iedereen heeft hier 6 jaar op gewacht! logisch dat het tegen valt als je het na 20 uur spelen uitspeelt.
of heb ik het mis?

ik vind het trouwens een geweldig spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeronimusius schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:37:
wat een gezeik over lineair of niet.
far cry had het ook niet alleen eerste velden.

het probleem is gewoon net zoals bij the_matrix
iedereen vond deel 1 geweldig. baanbrekende beelden, revolutionair, hier moeten andere films zich in het vervolg mee meten etc.

deel 2 werd natuurlijk zo opgehypt door iedereen en ook door de uitgever (lees VALVE) dat het de verwachtingen niet na kan komen.
(misschien ook de oorzaak dat het uitgesteld is, maar dit is speculeren)

voor veel mensen kan het de verwachten niet nakomen (net als bij matrix deel 2) en sommige wel.
ik snap de teleurstelling zeker van veel mensen. iedereen heeft hier 6 jaar op gewacht! logisch dat het tegen valt als je het na 20 uur spelen uitspeelt.
of heb ik het mis?

ik vind het trouwens een geweldig spel ;)
Jep geef je gelijk maar vond het leuk om te doen

6 jaar = 52560 uur
speeltijd = 12 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:59
Volgens mij zijn de teleurgestelden wel in de minderheid hoor, de meerderheid vindt het geloof ik een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 11:18

Engineer

Software

Gohan-san schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:18:
ze verraden niks van het verhaal, en denk dat de meeste mensen hier allang voorbij zijn.
Niet dat ik er iets tegen heb dat je die screens post, maar er zijn nog genoeg mensen die aan HL2 moeten beginnen (CE edittion 3 dec/sinterklaas kadeaus 5 dec/etc) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
SCIxX schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:42:
Volgens mij zijn de teleurgestelden wel in de minderheid hoor, de meerderheid vindt het geloof ik een geweldig spel.
kijk ook maar naar alle reviews van de bladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06 20:33

Pater

Terry Tate

Conan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:09:
[...]

mjah..heb m dus al uitgespeeld..maar nog is het me niet echt duidelijk :/
zo zie je ook 2 keer dr. breen (1e keer tijdens dat teleport gedoe, 2e keer aan het einde) communiceert met 1 of ander weird wezen dat je op dat scherm ziet staan..

wie/wat is dat?! :?
spoiler:
Uit het gesprek met de Vortigaunt die je kan vinden vlak nadat je Hunter Helicopter neer hebt geschoten met je hovercraft heb ik eruit gehaald dat de Nihilidan, de eindbaas in Half-Life 1, slechts een 'lesser evil' was. Door die eindbaas te doden, heb je de Vortigaunts bevrijd van de Nihilidan, maar nog niet van 'the greater evil'. Waarschijnlijk is dat wezen waar Dr. Breen mee praat dus een wezen van dat ras of net zoals Nihilidan, de 'greater evil'.

[ Voor 3% gewijzigd door Pater op 26-11-2004 16:55 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Oke, dat heb ik inmiddels gedaan, maar nu zit ik weer met een probleem :(
Aangezien ik geen zin heb om het iedere keer weer te downloaden, wou ik graag de files backuppen. Maar nu zegt Backup dit: Half-Life 2 cannot be backed up until it has finished updating.
Heb de game ook nog niet runnende gekregen, blijft maar wachten met echt opstarten, de game runned wel, maar krijg alleen nog maar Windows scherm...
Hoe kunnen we de rest van de files downloaden?
Alvast bedankt!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 07:28
toenstraks dit spel gekocht, echt een waardige opvolger van 1!
vooral die interactie staat mij erg aan, en natuurlijk ook cs: source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:54:
[...]

spoiler:
Uit het gesprek met de Vortigaunt die je kan vinden vlak nadat je Hunter Helicopter neer hebt geschoten met je hovercraft heb ik eruit gehaald dat de Nihilidan, de eindbaas in Half-Life 1, slechts een 'lesser evil' was. Door die eindbaas te doden, heb je de Vortigaunts bevrijd van de Nihilidan, maar nog niet van 'the greater evil'. Waarschijnlijk is dat wezen waar Dr. Breen mee praat dus een wezen van dat ras of net zoals Nihilidan, de 'greater evil'.
Interessant.. Ik heb HL1 niet (uit)gespeeld maar ik heb wel de "HL1 in 45 min"-filmpje gezien :7 Weet je nog meer? over bijv. de G-man? Of hoe het nou precies met de Combine en de (andere?) aliens...

EDIT:
spoiler:
Ik kan me ook herinneren dat aan het einde Breen met een alien praatte.. Hij zei dat hij de aarde nog steeds aan hun kon leveren ofzoiets (/me weet het niet meer precies) maar dat snap ik sowieso niet.. De Combine hebben de aarde toch al veroverd.. Ook al zal de Citadel vernietigd zijn, er zijn nog steeds vele andere Combines over de hele wereld? Het was ook zo dat Breen alleen wat macht had maar niet zelf over de wereld regeerde... Maar hij zei ook dat hij niet kon leven in de andere dimensie maar toch gaat hij daar naar toe teleporten? waarom? hij kan toch wel in een alien gunship stappen ofzo :Y) Kan iemand misschien dit toelichten :)

[ Voor 32% gewijzigd door Dutchmega op 26-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
spoiler:
wat moet je doen als je hier staat ?

ik neem aan dat je ergens in moet springen ofzo maar ik zie ff niet wat ik kan halen

http://picserver.org/view_image.php/W5Z62LD4ZQ06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Anoniem: 127797 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:40:
[...]

Jep geef je gelijk maar vond het leuk om te doen

6 jaar = 52560 uur
speeltijd = 12 uur ;)
12 uur= onzin.

Speel het op hard, en voor de eerste keer: dan duurt het bijna zeker langer dan 12 uur, minimaal 15/16 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

PilatuS schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:16:
spoiler:
wat moet je doen als je hier staat ?

ik neem aan dat je ergens in moet springen ofzo maar ik zie ff niet wat ik kan halen

http://picserver.org/view_image.php/W5Z62LD4ZQ06
spoiler:
Als je achter de pilaren links en rechts van je kijkt zie je van die bollen die je met je grav gun op kunt pakken en weg kunt schieten. Gewoon net zolang bollen blijven schieten tot je het vernietigd hebt (je weet wel wanneer dat zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 41542 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:31:
[...]

spoiler:
Als je achter de pilaren links en rechts van je kijkt zie je van die bollen die je met je grav gun op kunt pakken en weg kunt schieten. Gewoon net zolang bollen blijven schieten tot je het vernietigd hebt (je weet wel wanneer dat zal zijn)
ok hardstikke bedankt :)

edit : ow dat was gelijk het einde van het spel, nou ik vond em toch wel erg geslaagd :)

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 26-11-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Ik heb last van wat fouten in de map. Eerst de lift waar die vrouw maar niet in wou gaan stappen. Daarna met de auto bij een brug. Je moet daar met een harde aanloop overeen rijden en dan krijg je zo jump maar daar val ik elktijd in het gat :( . Heeft iemand al voor elkaar om voobij die teweede brug te komen ?

(Bij de eerste moet je bij de rosten de auto omhoog schieten met de gravety gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Dynabyte .... preorder prijs 59.95 - 10.00 = 49.95 .... nog geen week later issie daar 43.95 .... hoezo genaaid GRR!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41287

kEv4h schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:05:
spoiler:
WOW ik zit nu in nova spektra waar echt al die combine op je afkomen, k heb die turrets een beetje verkeerd neergezet denk ik want dit is echt niet te doen :D
spoiler:
Grappig dat er al een aantal creatieve oplossingen aangedragen zijn... :) Wat ik zelf dus heb gedaan, is dat ik de 2 turrets die je eerder in die commandopost gebruikte meegenomen heb >:) Was nog best een karwei; heb ze toen trouwens met de grav gun die elektro-sloot overgesmeten :)

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 41287 op 26-11-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
hoe kan ik hier verder:
spoiler:
ik ben nu in NOva prospekt en ben nu bij een grote zaal en ik niet door kan door de 2 deuren , ik kan hem wel zien doordat ik eerst zeg maar naar boven moet met de trap maar die ramen zijn niet kapot te krijgen.

btw ik ben de eerste grote zaal met combine's en dat grote antlion al tegengekomen

het is zeg maar het stuk na de keuken met dat vuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 23:01
nikste linear.. deze game is gewoon top!! de mini games/puzzeltjes, de gravity gun, de o zo mooie shotgun, de machine guns, die stuiterende ballen, de granaten die je terug kan gooien ( heb ik bij nog geen een spel kunnen doen ), de hovercraft en de buggy... GEWELDIG gewoon! egt een cool spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118833

Iemand een idee hoe ik alleen DoD source erbij kan kopen als ik de bronze heb ( gehaald in de winkel) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 14-06 07:01

JvdM

<---->

Anoniem: 118833 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:05:
Iemand een idee hoe ik alleen DoD source erbij kan kopen als ik de bronze heb ( gehaald in de winkel) ?
kan niet, dan zou je de (silver ?) of goud moeten kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
Anoniem: 127797 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:40:
6 jaar = 52560 uur
speeltijd = 12 uur ;)
Stel ze evenaren de verkoopcijfers van HL1, wat ze zeker wel zullen doen:

12 * 8.000.000 = 96.000.000 uur.
Oftewel, net geen 11.000 jaar speeltijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Zijn er al verkoopcijfers bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
Jeronimusius schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:48:
[...]

kijk ook maar naar alle reviews van de bladen
In de pcgameplay krijgt ie volgens mij een 9. En dat vind ik wel een goed cijfer.

Maar er was ook een blad die het een 9,8 had gegeven. Kijk dan ga je wel twijfelen aan objectiviteit. Zit immers niet eens een MP bij, en dat is vandaag de dag een ernstige tekortkoming.
Anoniem: 91634 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:36:
Ik heb last van wat fouten in de map. Eerst de lift waar die vrouw maar niet in wou gaan stappen. Daarna met de auto bij een brug. Je moet daar met een harde aanloop overeen rijden en dan krijg je zo jump maar daar val ik elktijd in het gat :( . Heeft iemand al voor elkaar om voobij die teweede brug te komen ?

(Bij de eerste moet je bij de rosten de auto omhoog schieten met de gravety gun.
shift = boost

volgens mij

[ Voor 38% gewijzigd door CRAM op 26-11-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
:+

[ Voor 99% gewijzigd door CRAM op 26-11-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

DaCoTa schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:45:
[...]

Stel ze evenaren de verkoopcijfers van HL1, wat ze zeker wel zullen doen:

12 * 8.000.000 = 96.000.000 uur.
Oftewel, net geen 11.000 jaar speeltijd. :)
hahah jullie hebben echt teveel tijd om dit
verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:26

FlyEragon

Alien Monkeys

Toen ik de eerste keer dit lvl speelde ontplofden de combine gunships in de lucht,
net weer ff gedaan en ik heb er eentje gevangen :P meer mensen meegemaakt?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/hl2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
Nou ik heb hem uitgespeeld!

spoiler:
Net zo een vaag einde als 1 alleen kiest de g man al voor je. Waarom moest je in godsnaam naar dat city 17 toe? City 17 was de hele wereld ofzo? Ik dacht gewoon ergens een dorpje, maar ik begrijp dat je een soort de wereld red? Nahh echt vaag het einde is te open. Ik vind dat het verhaal wel iets minder open mocht zijn. Je hebt natuurlijk open en open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:03:
Nou ik heb hem uitgespeeld!

spoiler:
Net zo een vaag einde als 1 alleen kiest de g man al voor je. Waarom moest je in godsnaam naar dat city 17 toe? City 17 was de hele wereld ofzo? Ik dacht gewoon ergens een dorpje, maar ik begrijp dat je een soort de wereld red? Nahh echt vaag het einde is te open. Ik vind dat het verhaal wel iets minder open mocht zijn. Je hebt natuurlijk open en open :)
Stukje uitleg van een ander forum gekopieerd:

spoiler:
[quote]
In HL werk je dus in Black Mesa waar je tesamen met Kleiner (De persoon die je ook bij Black Mesa aangenomen heeft) en Vance en een groep andere wetenschappers aan Portal technology werkt. Dit allemaal onder de leiding van de Administrator (Doctor Breen). Dit lijkt allemaal goed tegaan. Maar op die dag dat Gordon iets te laat komt gaat het dus mis. Een resonance cascade effect treedt op en overal verschijnen portals die rare wezens tevoorschijn toveren (De Xen aliens). Het wezen Nihilant ziet dit als een soort aanval, gezien de portals dus in Xen verschijnen en hij stuurt zijn leger naar Black Mesa. Uit eindelijk komt het er dus op neer dat jij, Gordon, Nihilant verslaat en zo schijnbaar de wereld red. De G-Man, tot nu toe nog steeds niet bekend wie hij is, voor wie hij werkt en of hij nu vriend of vijand is, biedt je een baan aan welke je maar aan neemt omdat je hoopt dat je zo de wereld nog kan redden. En dan komt dus het verhaal dat naar HL2 toeleid aan bod.

De portals blijken niet zomaar opgehouden te zijn, en ook waren ze niet beperkt gebleven tot Black Mesa. De portals gingen als een ware storm over de aarde (De Portal Storms kom je ook als kranten kop tegen in Black Mesa East in HL2) en over al op de aarde kwamen dus nog Xen wezens terecht. Vandaar dat je over al nog headcrabs hebt en andere Xen wezens. Waaronder ook de slaves (Vortigaunt) welke nu dus niet meer een slavenras van Nihilant is, omdat jij hem gedood hebt. Vandaar dat ze ook tesamen werken met de rebels in HL2 (Ook omdat de Combine gewoon een veel mindere keuze is )

Nog even weer terug naar Half-Life. De ramp die jij eigenlijk veroorzaakt hebt (Welke blijkbaar ook bedoelt was, gezien de G-Man en zijn kant nu goed toegang hadden tot de Border World of Xen en ze die aan het einde van HL ook verovert hebben) bracht blijkbaar iets meer dan alleen een Xen invasie tot stand. Blijkbaar pikten de Combine, een brute alien invasiemacht, het ook op en zagen dus dat de aarde een mooi en nu vooral makelijke prooi waren en ze er veel resources vandaan konden halen. Dus vielen de Combine aan (Dit is weer allemaal na het verhaal van HL) en veroverende de wereld in de 7 day war (Zie ook weer kranten koppen in Vance zijn lab, Black Mesa East). Aan het einde van de oorlog was het Breen die er voor zorgde dat de aarde zich overgaf aan de Combine. En hij werd aangesteld als de administrator van de aarde, onder leiding dus van de Combine Advisors. (Zie beelden van einde HL2 en ook tijdens je kleine teleportatie ongelukje aan het begin van de game, het "beest" waarhij mee praat is een Combine Advisor). De Combine willen de aarde gebruiken als resources en ook willen ze de teleportatie technology die in Black Mesa ontworpen is gezien die vele malen beter is dan dat van hun beperkte versie. Vandaar dat ze dus ook achter Kleiner en Vance en eigenlijk jouw aan zitten in HL2.

Je merkt nu dus wel al dat er in HL3 heel wat vragen zijn die hopelijk beantwoordt gaan worden en dat HL zekers wel met HL2 te maken heeft.[/quote]

City17 is dus de plek waar vanuit Dr. Breen opereert (in de Citadel)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 20:14
Ikke m'n PC opnieuw geïnstalleerd (was het weer eens tijd voor :) ), natuurlijk had ik van mijn Half-Life² saved games een backup gemaakt, ben al vier dagen in ''Follow Freeman'' (drukke week gehad :p).
Tijdens de installatie van het spel had ik geen problemen, ook niet tijdens het unlocken en dergelijke, maar echter toen ik hem wilde spelen ging het niet goed.
Hij loopt niet zoals het moet, niet vloeiend, hij hapert en liep toenstrax nog even vast :( en dat terwijl ik dezelfde drivers gebruik, de ATi-Catalyst 4.12 Beta, en de zelfde video-instellingen als van voor de Fresh Windows XP installatie.
Ik vindt dit toch wel balen, zeker omdat dit spel eerst super liep op mijn PCtje, maar nu niet meer.......

Ik wist niet zeker of ik dit hier mocht plaatsen, ik wilde er een nieuw Topic voor openen, maar was bang dat de MOD'jes dat niet op prijs zouden stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
Tourniquet schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:38:
[...]

Stukje uitleg van een ander forum gekopieerd:

spoiler:
[quote]
In HL werk je dus in Black Mesa waar je tesamen met Kleiner (De persoon die je ook bij Black Mesa aangenomen heeft) en Vance en een groep andere wetenschappers aan Portal technology werkt. Dit allemaal onder de leiding van de Administrator (Doctor Breen). Dit lijkt allemaal goed tegaan. Maar op die dag dat Gordon iets te laat komt gaat het dus mis. Een resonance cascade effect treedt op en overal verschijnen portals die rare wezens tevoorschijn toveren (De Xen aliens). Het wezen Nihilant ziet dit als een soort aanval, gezien de portals dus in Xen verschijnen en hij stuurt zijn leger naar Black Mesa. Uit eindelijk komt het er dus op neer dat jij, Gordon, Nihilant verslaat en zo schijnbaar de wereld red. De G-Man, tot nu toe nog steeds niet bekend wie hij is, voor wie hij werkt en of hij nu vriend of vijand is, biedt je een baan aan welke je maar aan neemt omdat je hoopt dat je zo de wereld nog kan redden. En dan komt dus het verhaal dat naar HL2 toeleid aan bod.

De portals blijken niet zomaar opgehouden te zijn, en ook waren ze niet beperkt gebleven tot Black Mesa. De portals gingen als een ware storm over de aarde (De Portal Storms kom je ook als kranten kop tegen in Black Mesa East in HL2) en over al op de aarde kwamen dus nog Xen wezens terecht. Vandaar dat je over al nog headcrabs hebt en andere Xen wezens. Waaronder ook de slaves (Vortigaunt) welke nu dus niet meer een slavenras van Nihilant is, omdat jij hem gedood hebt. Vandaar dat ze ook tesamen werken met de rebels in HL2 (Ook omdat de Combine gewoon een veel mindere keuze is )

Nog even weer terug naar Half-Life. De ramp die jij eigenlijk veroorzaakt hebt (Welke blijkbaar ook bedoelt was, gezien de G-Man en zijn kant nu goed toegang hadden tot de Border World of Xen en ze die aan het einde van HL ook verovert hebben) bracht blijkbaar iets meer dan alleen een Xen invasie tot stand. Blijkbaar pikten de Combine, een brute alien invasiemacht, het ook op en zagen dus dat de aarde een mooi en nu vooral makelijke prooi waren en ze er veel resources vandaan konden halen. Dus vielen de Combine aan (Dit is weer allemaal na het verhaal van HL) en veroverende de wereld in de 7 day war (Zie ook weer kranten koppen in Vance zijn lab, Black Mesa East). Aan het einde van de oorlog was het Breen die er voor zorgde dat de aarde zich overgaf aan de Combine. En hij werd aangesteld als de administrator van de aarde, onder leiding dus van de Combine Advisors. (Zie beelden van einde HL2 en ook tijdens je kleine teleportatie ongelukje aan het begin van de game, het "beest" waarhij mee praat is een Combine Advisor). De Combine willen de aarde gebruiken als resources en ook willen ze de teleportatie technology die in Black Mesa ontworpen is gezien die vele malen beter is dan dat van hun beperkte versie. Vandaar dat ze dus ook achter Kleiner en Vance en eigenlijk jouw aan zitten in HL2.

Je merkt nu dus wel al dat er in HL3 heel wat vragen zijn die hopelijk beantwoordt gaan worden en dat HL zekers wel met HL2 te maken heeft.[/quote]

City17 is dus de plek waar vanuit Dr. Breen opereert (in de Citadel)
Ok ik snap hem thx man. Maar wie o wie is toch die g man haha

Toch maar effe hl1 nog spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:38

danplo

The Force is strong with me

Ik ben nu in een level waar je met een buggy kan rijden.
Deze was gevallen van een kraan en heb ik rechtop geschoten.
Nu kan ik ermee rijden, maar kan alleen maar bij een kapotte brug komen waar je volgens mij moet springen met je buggy naar de overkant, maar dit lukt me voor geen meter om te overkant te bereiken.
Moet ik iets speciaals doen in deze level om aan de overkant te komen ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69412

danplo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:48:
Nu kan ik ermee rijden, maar kan alleen maar bij een kapotte brug komen waar je volgens mij moet springen met je buggy naar de overkant, maar dit lukt me voor geen meter om te overkant te bereiken.
Lees het topic ff door , is hier al vaker gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:52

Wildfire

Joy to the world!

danplo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:48:
Mijn God, dit is nu al tig miljoen keer gevraagd. Ben je blind ofzo? Als je in je buggy stapt staat er toch overduidelijk op het scherm dat je met SHIFT een boost krijgt, sneller rijden dus... sneller rijden = verder jumpen

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Wildfire schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:52:
[...]

Mijn God, dit is nu al tig miljoen keer gevraagd. Ben je blind ofzo? Als je in je buggy stapt staat er toch overduidelijk op het scherm dat je met SHIFT een boost krijgt, sneller rijden dus... sneller rijden = verder jumpen
Ga jij lekker even buiten spelen met je antwoord.
Door al die zwarte balken is het onoverzichtelijk de vraag en antwoord te vinden in deze topic.
Maar ik ben het gewent van je op zulke antwoorden, ken je ook van FTD waar je tof wilt doen.
Succes met je reactie's verder he.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 15:35
danplo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:57:
[...]

Door al die zwarte balken is het onoverzichtelijk de vraag en antwoord te vinden in deze topic.
Maar ik ben het gewent van je op zulke antwoorden, ken je ook van FTD waar je tof wilt doen.
Succes met je reactie's verder he.
Eigenlijk moet ik Wildfire dit keer wel gelijk geven...het staat er echt overduidelijk als je instapt en zoek 's op buggy ofzo, die vragen over buggy zijn toch allemaal hetzelfde 8)7

ps: no hard feelings O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat een gezeur over 'ik zit vast...'.

Kijk gewoon in de walkthrough... Het is helemaal niet nodig om dat soort vragen hier te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Evolutionz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:00:
[...]

Eigenlijk moet ik Wildfire dit keer wel gelijk geven...het staat er echt overduidelijk als je instapt en zoek 's op buggy ofzo, die vragen over buggy zijn toch allemaal hetzelfde 8)7

ps: no hard feelings O-)
Dan kan je ook anders reageren op mensen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

danplo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:57:
[...]

Zoekfunctie, goh, waar zou die voor zijn. Ik lees dit topic regelmatig en heb het antwoord al vele keren zien langskomen. Daarnaast geeft het spel je zelf al de oplossing, als je in de buggy stapt staan de controls toch overduidelijk in beeld. Als je die negeert, tsja, vind je het dan raar dat je die brug niet overkomt.
"Tof wil doen"? Waar slaat dat nou weer op?

Op het forum van FTD worden trouwens o-n-t-z-e-t-t-e-n-d veel vragen gesteld die binnen een vloek en een zucht via de zoekfunctie beantwoord zouden zijn. Moet ik daar dan netjes elke keer het zoeken overnemen van de vraagsteller, zodat die alleen maar op z'n gemak het antwoord hoeft af te wachten? Vind je het gek dat ik dan zeg de zoekfunctie te gebruiken?

(ik neem aan dat je op dat soort berichtjes van mij doelt op het FTD forum)

[ Voor 41% gewijzigd door Wildfire op 26-11-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
danplo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:01:
[...]

Dan kan je ook anders reageren op mensen |:(
Misschien is dit zijn manier van zichzelf uitdrukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 14-06 13:06

dbzfan

Nee.

Ik weet niet of het hier al gepost is, maar ik heb Gman weer gesignaleerd. Net toen ik ravenholm uit was, en op die spoorweg uitkwam. Eerst een stuk met die snipers, daarna moet je links naarbinnen waar je de buggy krijgt. Waar je links moet, moet je de spoorweg volgen, en ff langs de wagons peeken. Ik zag hem met een koffertje lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

CRAM schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:02:
[...]

In de pcgameplay krijgt ie volgens mij een 9. En dat vind ik wel een goed cijfer.

Maar er was ook een blad die het een 9,8 had gegeven. Kijk dan ga je wel twijfelen aan objectiviteit. Zit immers niet eens een MP bij, en dat is vandaag de dag een ernstige tekortkoming.

[...]

shift = boost

volgens mij
'een' blad? Ongeveer ALLE reviews behalve pcgameplay en nog 1 of 2 gaven cijfers van 95% of hoger, de meesten een 96-98%. En terecht, uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 26-11-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de.maarschalk
  • Laatst online: 27-05 10:46
spoiler:
Ik heb al een paar topics doorzocht maar ik geraak op de volgende plaats echt niet verder. Het is net buiten de prison waar je geplet wordt tussen een voortkruipende metalen wand ofzoiets. Misschien brengt het screenshot verheldering:
http://users.skynet.be/schalk/help.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
de.maarschalk schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:21:
spoiler:
Ik heb al een paar topics doorzocht maar ik geraak op de volgende plaats echt niet verder. Het is net buiten de prison waar je geplet wordt tussen een voortkruipende metalen wand ofzoiets. Misschien brengt het screenshot verheldering:
http://users.skynet.be/schalk/help.JPG
spoiler:
Ik denk een paar pagina's terug nog voorbij gekomen, maar goed. Volgens mij was het heel simpel en zat er ergens een gat waar je gewoon doorheen kon kruipen. Gewoon zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 12-06 16:01

Wiebbe

<none />

We Are Borg schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:25:
[...]

spoiler:
Ik denk een paar pagina's terug nog voorbij gekomen, maar goed. Volgens mij was het heel simpel en zat er ergens een gat waar je gewoon doorheen kon kruipen. Gewoon zoeken.
spoiler:
volgens mij moest je een kist/ton met je grav gun gebruiken om bij een verhoging aan de linker muur te komen.. (je ziet er een vuur branden)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130091

Need help ( niet gevonden in de 30 pagina's !! )
Ik zit hier vast wat moet ik doen ???
http://www.evo-esports.com/hl2/d3_breen_010004.jpg
http://www.evo-esports.com/hl2/d3_breen_010005.jpg
http://www.evo-esports.com/hl2/d3_breen_010006.jpg

MVG
Monkey16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Daar zit ik nu ook :P
spoiler:
als ik daar aan de zijkant kom als de muur gaat bewegen ben ik gelijk dood... Zou je mt 770 Health ook het loodje leggen? :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47312

Ik ben nu nog in de waterscooter/water level waarbij je achtervolgt wordt door de helicopter die constant op je schiet en bommen dropt.
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje, steegje of andere doorgang vinden :{.
Oftewel, ik zit compleet vast, met aan de ene kant een sluis en aan de andere kant 2 boten.

Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3WFK455K63XV/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Q9FO5LO255C6/picserver.jpeg

Iemand enig idee hoe ik verder kom?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 47312 op 26-11-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 15:56

MWAD

Morron With A Dress

die stralen uit de lucht , hoe kom ik daar verder ?... ben het hele level door gerent , maar kan nergens heen ....

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
ik wacht nog op me CE van HL2 maar ik lees veel tegenvallende berichten over de AI, is dat als je het op normal speelt of op elke moelijkheidsgraad zo ?

word de ai op hard beter of is het zo dat als ze schieten ze wat vaker/harder raken zeg maar?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Nog een vraag over steam: Is het ook mogelijk om een game via steam op een andere schijf/locatie te installeren dan waar steam zelf staat?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
ap0stah schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:18:
ik wacht nog op me CE van HL2 maar ik lees veel tegenvallende berichten over de AI, is dat als je het op normal speelt of op elke moelijkheidsgraad zo ?

word de ai op hard beter of is het zo dat als ze schieten ze wat vaker/harder raken zeg maar?
Ach, de AI is best. Als je iemand opwacht in een gevecht, zullen ze niet meteen een granaat gooien zoals in HL1, maar lopen ze wel met een grote bocht om dat hoekje waar je zit te wachten mits mogelijk, of ze lopen om. Het is inderdaad geen FarCry met een simpele doch effectieve Squad commando systeem... maar ja, er zijn in ieder geval geen Serious Sam teferelen te vinden. Maar ik moet wel zeggen, de troopers in HL1 waren velen malen geniepiger met die handgrenaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Anoniem: 47312 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:12:
Ik ben nu nog in de waterscooter/water level waarbij je achtervolgt wordt door de helicopter die constant op je schiet en bommen dropt.
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje, steegje of andere doorgang vinden :{.
Oftewel, ik zit compleet vast, met aan de ene kant een sluis en aan de andere kant 2 boten.

Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...

[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand enig idee hoe ik verder kom?
op het 2de plaatje,gewoon naar rechts gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

hmmzz.
spoiler:
ben nu een stuk voorbij die vuilnis-compressor-container-machine-dinges, heb Alyx weer ontmoet en be nstukje verder, maar dan loop ik tegen een krachtveld aan, k zie de stekker zitten, maar die zit achter een kogelvrij raam, en daar kan m'n Grav-gun nie door heen ;( hoe moet k daar verder :?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Grrrr, gister geïnstalleerd, werkte naar behoren, behalve bij switchen van reso's. Nu wil hij eerst niet starten ("wrong disk") en nu ik hem eindelijk aan de praat heb loopt hij meteen vast zodra een savegame geladen is. :(

De eerste indruk van het spelen was in ieder geval wel positief. :)

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Gman is ook een tv-personality :D

spoiler:
Net na dat GEWELDIGE!!! stuk waar 'Dog' een legertje Combine heeft verslagen nadat je weer bij Kleiner bent getransporteerd, loop je dat huis links binnen en als je dan in het rechterkamertje tegenover de lift kijkt, zie je nog net een flits van g-man op de tv, en dan valt ie uit _o_ echt toeval als je dat ziet :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29

Rmg

Spike_wolf schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:35:
hmmzz.
spoiler:
ben nu een stuk voorbij die vuilnis-compressor-container-machine-dinges, heb Alyx weer ontmoet en be nstukje verder, maar dan loop ik tegen een krachtveld aan, k zie de stekker zitten, maar die zit achter een kogelvrij raam, en daar kan m'n Grav-gun nie door heen ;( hoe moet k daar verder :?
spoiler:
je grav gun kan wel door het forcefield ;) ( ik neem aan dat je in de prison blocks zit

Eind spoiler :
spoiler:
uitgespeeld btw wat een einde weer, zoveel vragen zoveel huh? maar? en? :) achjah hopenlijk laat hl3 minder lang op zich wachten :P zag wel veel dingen uit films geript ^^ die muren van "pods" waar die mensen inlagen en de citadel had wel wat van de matrix en de treinwagonnen met die pods leken wel wat op de vrachtwagens met robots van I Robot :P het laatste gedeelte in de citadel was naar mijn gevoel iets te makkelijk had niet echt het gevoel dat het een "eindbaas" level was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47312

Anoniem: 115621 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:30:
[...]

op het 2de plaatje,gewoon naar rechts gaan
Daar kom ik dus vandaan, daar is verder ook geen ladder of iets dergelijks :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Anoniem: 47312 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:04:
[...]

Daar kom ik dus vandaan, daar is verder ook geen ladder of iets dergelijks :{.
Je bent al veels te ver doorgevaren! Je moet een metertje of 100 terug en dan aan je linkerkant (als je terugvaart vanaf plaatje 2) zie je een gekanteld schip. Daar aan de overkant kan je bij een deur naar binnen (slot aan gort knallen eerst) en uiteindelijk kom je na wat gevechten in een gebouw waar je een schakelaar kan omzetten.

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 130091 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:44:
Need help ( niet gevonden in de 30 pagina's !! )
Ik zit hier vast wat moet ik doen ???
http://www.evo-esports.com/hl2/d3_breen_010004.jpg
spoiler:
Je hebt die panelen al weggeschoten zie ik... vreemd, want dan zou het spel voorbij moeten zijn en zou je de eindsequence moeten krijgen.

Heb het spel dus net zelf uitgespeeld en idd, van het einde wordt je niet veel wijzer. Behalve dan dat een Half-Life 3 wel zeker is, dat kan niet anders met zo'n einde.

spoiler:
En wat betreft Alyx... nee, ze is niet dood, tenminste -- je krijgt echt niet te zien dat ze sterft, enkel dat ze door de kracht van de ontploffing naar achteren valt...

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 27-11-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
hmmzz.
spoiler:
Daar had ik ook problemen mee als ik me goed kan herinneren. Ik had gewoon veel tonnen in die ruimte gegooid en een granaat erbij en toen wilde ie wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Ik heb wel een erg bizar probleem. Ik zit in die citadel in zo'n pod die vervoerd wordt. Ik heb juist een heel legertje soldaatjes mogen kapotmaken met die verbeterde gravity gun (ook een stryder tegengekomen) en nu halen ze me helemaal omhoog, ik zie door de kieren al de stad maar dan stopt de kar gewoon en hang ik daar in het donker wat rond te hangen...

Ik kan niks doen... :/
Eventjes een vorige load proberen.

EDIT: Nu gebeuren er nog vreemdere dingen. :/ Mijn pod verspringt opeens en dan mag ik uitstappen waar ik begonnen was.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 103571 op 27-11-2004 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Wildfire schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:17:
[...]

spoiler:
Je hebt die panelen al weggeschoten zie ik... vreemd, want dan zou het spel voorbij moeten zijn en zou je de eindsequence moeten krijgen.

Heb het spel dus net zelf uitgespeeld en idd, van het einde wordt je niet veel wijzer. Behalve dan dat een Half-Life 3 wel zeker is, dat kan niet anders met zo'n einde.

spoiler:
En wat betreft Alyx... nee, ze is niet dood, tenminste -- je krijgt echt niet te zien dat ze sterft, enkel dat ze door de kracht van de ontploffing naar achteren valt...
Neehoor, die zijn er alleen voor de bescherming ;) Ik zou zeggen:
spoiler:
schiet er nog meer op 8)7

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:23:
Ik heb wel een erg bizar probleem. Ik zit in die citadel in zo'n pod die vervoerd wordt. Ik heb juist een heel legertje soldaatjes mogen kapotmaken met die verbeterde gravity gun (ook een stryder tegengekomen) en nu halen ze me helemaal omhoog, ik zie door de kieren al de stad maar dan stopt de kar gewoon en hang ik daar in het donker wat rond te hangen...

Ik kan niks doen... :/
Eventjes een vorige load proberen.

EDIT: Nu gebeuren er nog vreemdere dingen. :/ Mijn pod verspringt opeens en dan mag ik uitstappen waar ik begonnen was.
Probeer eens in een andere pod in te stappen. De pods op de ene lijn gaan de verkeerde kant op, de pods op de andere lijn gaan de goede kant op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-04-2023
Zie dat er nog wat verschillende reacties zijn op het half life 2 positief of negatief. Maar is het niet wat om in deel 11 of 12 een poll te houden wat de mensen er van vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
leuk spel alleen vanaf zon beetje het moment dat die homos je gaan helpen(lees in de weg lopen) boeit het me niet echt meer. Ik speel nu gedeeltes die niet in 1x lukken met cheats verder anders ben ik bang dat ik hem nooit uitspeel omdat ie ligt te verstoffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21:02

Twhomp

Stayin' Alive

--nevermind, ben weer te langzaam--

[ Voor 95% gewijzigd door Twhomp op 27-11-2004 01:27 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
Aaargh! Ik zit ook vast.
spoiler:
Ik zit inmiddels nog wat in het riool en probeer bij Dr. Eli Vance te komen nadat dat teleport gebeuren verkeerd is afgelopen.
Ik krijg nu regelmatig van die "manhacks" achter me aan, nu had ik ook een stukje waar je in een "room" valt vol met olie vaten en dan word je plotseling aangevallen door veel manhacks.
Dat stukje heb ik inmiddels wel gehaald, gewoon geen olievaten raken. :X
Alleen nu? Ik heb geen idee waar ik nu langs moet, volgens mij moet ik ergens water omhoog pompen of luiken onder water openen maar ik kan nergens een hendel oid vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FUCK! Wat een gezeik over dat einde zeg, ik heb m net uitgespeeld, maar ik vind het echt GEWELDIG! Lekker open, lekker speculeren over de volgende half-life en wat er precies gebeurt is op t laatst! Ik vind het einde echt helemaal bij Half-Life passen! _/-\o_

Echt de volle 55 euro waard deze game!
Baal er alleen van dat je waarschijnlijk weer 6 jaar moet wachten op half-life 3.... :'(

Ohja, en dat ik de Gman nergens in het spel ben tegen gekomen, das ook jammer, dat geeft je echt dat consperacy gevoel... :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 27-11-2004 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MWAD schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:16:
die stralen uit de lucht , hoe kom ik daar verder ?... ben het hele level door gerent , maar kan nergens heen ....
spoiler:
Helemaal doorlopen over die straat tot aan de andere kant, dus voorbij die met force fields afgesloten doorgangen, dan zie je aan de linkerkant een piepklein deurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raz- schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:03:
[...]

spoiler:
je grav gun kan wel door het forcefield ;) ( ik neem aan dat je in de prison blocks zit

Eind spoiler :
spoiler:
uitgespeeld btw wat een einde weer, zoveel vragen zoveel huh? maar? en? :) achjah hopenlijk laat hl3 minder lang op zich wachten :P zag wel veel dingen uit films geript ^^ die muren van "pods" waar die mensen inlagen en de citadel had wel wat van de matrix en de treinwagonnen met die pods leken wel wat op de vrachtwagens met robots van I Robot :P het laatste gedeelte in de citadel was naar mijn gevoel iets te makkelijk had niet echt het gevoel dat het een "eindbaas" level was
spoiler:
En dat is juist zo gaaf aan het einde, zo abrupt mogelijk, zo veel mogelijk vragen laten en jezelf daar lekker door opvreten :D
I <hartje> Valve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmzz.
spoiler:
spoiler:
Granaatje in de kamer flikkeren, waarom denk je anders dat ze er zo belachelijk veel hebben achter gelaten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
damn k heb em al uitgespeeld :'(
echt een cool spel :D

spoiler:
damn die gravity gun die je aan t eind krijgt is echt vet :D

nu maar wachten tot de hl2 MP he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Baal er alleen van dat je waarschijnlijk weer 6 jaar moet wachten op half-life 3....
Dat zal wel meevallen, ze hebben immers de Source engine klaar nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Anoniem: 51661 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 01:40:

Ohja, en dat ik de Gman nergens in het spel ben tegen gekomen, das ook jammer, dat geeft je echt dat consperacy gevoel... :P
wel jammer wandt je komt hem (G-man) zeker wel een paar keer tegen.
maar je moet er wel naar zoeken.
spoiler

Afbeeldingslocatie: http://img128.exs.cx/img128/7145/d2_coast_030002.th.jpg

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21:02

Twhomp

Stayin' Alive

pixon schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 07:45:
[...]

wel jammer wandt je komt hem (G-man) zeker wel een paar keer tegen.
maar je moet er wel naar zoeken.
spoiler

[afbeelding]
Wat heeft die g-man te brokkelen met die gast, vraag ik me dan af. Je merkt er niks van. Het lijkt wel alsof g-man een soort "paranormale" gast is die telkens voor je uit gaat om dingen te regelen ofzo. Ik vind het allemaal maar vreemd.
Ik snap opzich het hele verhaal wel, is niet zo heel moeilijk, maar wat is de plek van g-man? Is het niet allemaal toch veel ingewikkelder dan het op eerste gezicht lijkt? Ben benieuwd, maar nog een keer 6 jaar wachten? ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

Waarom vraagen mensen zo vaak waar ze heen moeten of hoe los je dat op.
Sorry hoor maar ik ben nu hl 2 net 7 a 8 uurtje aan het speelen en ik ben een heel eind maar heb nog nergens vast gezeten.

Of jullie kunnen niet game of jullie zitten 5 min vast en gaan gelijk vragen waar jullie heen moeten.

Dat is toch zonden je will het spel toch zelf uit speelen zonder iemand hulp of licht het nou aan mij.

Jullie doen net of jullie myste aaan het speelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:31
wow ! ik heb hem net uitgespeeld en ik moet zeggen tegen die lui die deze game afkraken : speel hem zelf eerst maar een tijd!praten we dan weer..dat gezeik over de a.i niet goed is etc ..man speel hem gewoon helemaal en je bent verrast

khad echt het HL1 gevoel weer ..super..wel jammer dat het nu af is gelopen maar echt een zwaar vette game..persoonlijk vind ik hem beter dan far cry en doom 3
omdat er veel afwisseling in zit..super !

heb trouwens geen 1x de spoilers gebruikt hier..zelf uitvinden is veel leuker

[ Voor 9% gewijzigd door rudyman85 op 27-11-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

M@NIC schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 01:29:
Aaargh! Ik zit ook vast.
spoiler:
Ik zit inmiddels nog wat in het riool en probeer bij Dr. Eli Vance te komen nadat dat teleport gebeuren verkeerd is afgelopen.
Ik krijg nu regelmatig van die "manhacks" achter me aan, nu had ik ook een stukje waar je in een "room" valt vol met olie vaten en dan word je plotseling aangevallen door veel manhacks.
Dat stukje heb ik inmiddels wel gehaald, gewoon geen olievaten raken. :X
Alleen nu? Ik heb geen idee waar ik nu langs moet, volgens mij moet ik ergens water omhoog pompen of luiken onder water openen maar ik kan nergens een hendel oid vinden!!
hey ben jij nu ex-mod? :P dit is de meest-gestelde vraag in de hl2 topics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

"could not authenticate disk within time limit" :(

Leuk hoor, koop je een spel moet je hopen op een God's wonder om hem te kunnen starten. :| Soms lukt het wel, soms lukt het niet. Ik ga maar eens op zoek naar andere firmware voor m'n DVD drive, misschien dat dat helpt.

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Verbal Kint schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:39:

Leuk hoor, koop je een spel moet je hopen op een God's wonder om hem te kunnen starten. :| Soms lukt het wel, soms lukt het niet. Ik ga maar eens op zoek naar andere firmware voor m'n DVD drive, misschien dat dat helpt.
heb je een hele oude speler dan ofzo? :? misschien dat ie te sloom is, of dat ie teveel errors moet wegwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Modbreak:Zelf zoeken geld voor iedereen :{

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 27-11-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 08:23
Anoniem: 93525 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:47:
Hmm vreemd probleem..

Staat nu de hele tijd AI disabled in het beeld. En ja, de AI doet geen ene moer meer :/ Heb niks uit of aan gezet wat dus erg vreemd is. Weet iemand hoe ik de AI weer aan kan zetten?
heb je toevallig illegale versie? Die had dat ook...
anyway, kan je niet in de console typen ai_disabled 0 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
HL3 gaat trouwens echt geen 6 jaar meer duren.. Valve is zeker 4 jaar bezig geweest met de Source engine en de tools erom heen.. Deze zijn nu klaar... Er komen nu gewoon verbeteringen erbij.. en een nieuw verhaaltje.. Ik schat hooguit 3 jaar :) (de vorige keer werken ze ook ruim 12 uur per dag ofzo)
Hmm vreemd probleem..

Staat nu de hele tijd AI disabled in het beeld. En ja, de AI doet geen ene moer meer :/ Heb niks uit of aan gezet wat dus erg vreemd is. Weet iemand hoe ik de AI weer aan kan zetten?
1. illegale versie?
2. Search :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
BaRF schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:37:
[...]

hey ben jij nu ex-mod? :P dit is de meest-gestelde vraag in de hl2 topics :D
Grml... ik kon niks vinden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

M@NIC schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:15:
[...]

Grml... ik kon niks vinden. :X
spoiler:
nou vooruit, voor het geval je nog niks hebt gevonden ;)

aan die zuil in het midden zit een ladder, daar kun je omhoog en vervolgens kun je op zo'n buis springen. Van daar moet het wel lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:00

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

na veel gedoe eindelijk HL2 gister werkend gekregen (key van ati)

maar ikz it in het begin al vast! (weet ik ook waarom ik HL1 niet zo leuk vond) vlak na dat teleport gedoe kom jij op dat rangeer terein, ga ik door een wagon dan via het dak van een andere wagon spring ik over een hek. daar is vervolgens een doorgang waar 3 planken voor gespijkerd zijn en waar ik dus niet door kan... hoe kom ik daar doorheen?? :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Verbal Kint schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:39:

Daar heb ik een paar pagina's terug al een oplossing voor gepost.
FF zoeken dus.
Hier staat het.

@ r2dGeert
Lekkere 4 dubbel post. Gebruik de edit knop es.

[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 27-11-2004 11:52 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 19:56
Chaoss schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:37:
... daar is vervolgens een doorgang waar 3 planken voor gespijkerd zijn en waar ik dus niet door kan... hoe kom ik daar doorheen?? :D
hmm, dit ruikt als een crowbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

TojnK schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:45:
[...]

hmm, dit ruikt als een crowbar
kheb daar alles afgezocht... waar vindt ik die?? (of moet ik die al eerder in het level vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:47:
[...]

kheb daar alles afgezocht... waar vindt ik die?? (of moet ik die al eerder in het level vinden?
Uhm, er komt een figuur en die gooit 'em naar je hoofd...
Dat kan je niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Aikon schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:50:
[...]

Uhm, er komt een figuur en die gooit 'em naar je hoofd...
Dat kan je niet missen.
nou dat heb ik weer :/

net nog ff gespeeld vanaf het stukje waar ik het rangeer terrein binnen kom.... nergens een crowbar gezien hoor :X

of krijg je hem al veel eerder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

je krijgt hem volgens mij van barney net nadat je je suit hebt gehad van dr kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 14:29
waarschijnlijk heb je die crowbar al, anders kom je niet op het rangeer terrein toch? (de doorgang naast de plek waar je de crowbar krijgt moet je doorheen slaan...).

Druk eens op 1 ofzo, kijk eens of je een crowbar heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hmm vreemd probleem..

Het spel kopen, alle illegale versies hebben er last van... [en ja dit is al minstens 80 keer langsgekomen in dit topic alleen al :X ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33076

Help ik zit vast in Anticitizen One (level 11).

spoiler:
Ik zit vast in het gedeelte waar je weer alleen op pad gestuurd wordt. Het is een soort schacht met wat kapotte trappen erom heen. Als je binnenkomt dan wordt er van bovenaf door Combines op een zombie een niveau lager geschoten. Je kunt wel een niveau omlaag, maar niet op het niveau waar de combines zitten komen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *