[PC]Half-Life 2 deel 10! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.520 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:07
Anoniem: 33076 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:47:
Help ik zit vast in Anticitizen One (level 11).

spoiler:
Ik zit vast in het gedeelte waar je weer alleen op pad gestuurd wordt. Het is een soort schacht met wat kapotte trappen erom heen. Als je binnenkomt dan wordt er van bovenaf door Combines op een zombie een niveau lager geschoten. Je kunt wel een niveau omlaag, maar niet op het niveau waar de combines zitten komen.
Heb je misschien een screen? Want ik denk dat ik je wel kan helpen.....

offtopic:
Ik kan geen Half-Life² meer spelen, na een fresh-install van Windows, hapert ie, blijft vastzitten en loopt gewoon niet meer zo goed als voor de fresh install :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ik zit klem bij Black Mesa east, daar wordt je gescand door een vrouwtje en daarna zou je met de lift naar beneden moeten naar Eli Vance, maar die lift gaat niet naar beneden! De knop in de lift reageert nergens op, dat vrouwtje zegt niets meer, ik kan ook die ruimte neit meer uit! De lift is dus boven, ik kan erin, maar ik krijg hem niet naar beneden!

Ik heb al een aantal save games geladen, niets helpt! Ik vindt wel anderen (o.a. in dit topic) met hetzelfde probleem, maar iedereen zegt dat je een savegame moet laden. Dat helpt dus niet bij mij! Of moet ik echt een chapter terug gaan ofzo?

Alvast bedankt!

PS, ik heb ook me game gesaved bji die lift en vervolgens die savegame weer geladen, helpt ook niet. ;(

[ Voor 9% gewijzigd door collin op 27-11-2004 13:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 07:02
collin schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:16:
Ik zit klem bij Black Mesa east, daar wordt je gescand door een vrouwtje en daarna zou je met de lift naar beneden moeten naar Eli Vance, maar die lift gaat niet naar beneden! De knop in de lift reageert nergens op, dat vrouwtje zegt niets meer, ik kan ook die ruimte neit meer uit! De lift is dus boven, ik kan erin, maar ik krijg hem niet naar beneden!

Ik heb al een aantal save games geladen, niets helpt! Ik vindt wel anderen (o.a. in dit topic) met hetzelfde probleem, maar iedereen zegt dat je een savegame moet laden. Dat helpt dus niet bij mij! Of moet ik echt een chapter terug gaan ofzo?

Alvast bedankt!

PS, ik heb ook me game gesaved bji die lift en vervolgens die savegame weer geladen, helpt ook niet. ;(
Ik had dit probleem ook (Illegale versië) Ik heb het opgelost door de cheat noclip te gebruik. vervolgens ben ik zelf naar beneden gegaan en daar weer noclip uitgezet (je zult zien dat die poppetjes nu niks doen daarom heb ik dit gedaan: vervolgens gesaved. daarna de gesafede game geladen en toen verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

zover ben ik nu vlakbij nova prospekt(de gevangenis) en ben de gman al 4 keer tege gekome

spoiler:
In kleiners lab als je tv kanaal aan de wand switched,loopt hij door de poort waar jij door barney werd opgehaald:

Als je zit te racen op de hovercraft,loopt hij over de walkway:

Bij zo'n dockhouse(ik rende snel naarboven,maar hij was natuurlijk al weer weg :( )

Als je bij black mesa east bent,staat hij vlakbij de ladder naar de dam

Ik ben door mn bandbreete bij imagehostign heen anders had ik wel wat plaatjes gepost :(

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 27-11-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 07:51
spoiler:
Ik wil hem opnieuw uitspelen maar dan met die super gravity gun op het einde. Is er een manier om die stoere blauwe gravitygun te krijgen die je op het einde hebt?

Een simpele cheat ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door PacinoAllstars op 27-11-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Bart1983 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:26:
[...]

Ik had dit probleem ook (Illegale versië) Ik heb het opgelost door de cheat noclip te gebruik. vervolgens ben ik zelf naar beneden gegaan en daar weer noclip uitgezet (je zult zien dat die poppetjes nu niks doen daarom heb ik dit gedaan: vervolgens gesaved. daarna de gesafede game geladen en toen verder gegaan.
Ik wordt gek. Ik krijg noclip niet aan en ik heb dit geprobeerd:
Mijn snelkoppeling verwijst hiernaar:
"C:\Program Files\Half Life 2\hl2.exe" -steam -game hl2 -console

Ik krijg een console, maar wat ik daar ook intik, hij doet helemaal niets!
Ik heb de volgende dingen geprobeerd:
noclip
noclip 1
"noclip"
god
god 1

en nog wat codes, maar ik krigj geen noclip en geen god mode :| Ik heb ook geprobeert om -noclip toe te voegen aan de snelkopeling, maar dat werkt ook niet.
Heeft iemand svp een savegame voor me waar je net bij Eli Vance aankomt? Dus na de lift. (Of de oplossing voor mijn probleem natuurlijk ;) )

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
collin schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:10:
[...]

noclip
noclip 1
"noclip"
god
god 1

en nog wat codes, maar ik krigj geen noclip en geen god mode :| Ik heb ook geprobeert om -noclip toe te voegen aan de snelkopeling, maar dat werkt ook niet.
Heeft iemand svp een savegame voor me waar je net bij Eli Vance aankomt? Dus na de lift. (Of de oplossing voor mijn probleem natuurlijk ;) )
sv_cheats 1 8)7 daarna noclip

[ Voor 21% gewijzigd door naps op 27-11-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
wil je dit aub tussen spoilers zetten. niet iedereen weet dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Jeronimusius op 27-11-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ja, quote het anders nog een keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2935

Anoniem: 33076 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:47:
Help ik zit vast in Anticitizen One (level 11).

spoiler:
Ik zit vast in het gedeelte waar je weer alleen op pad gestuurd wordt. Het is een soort schacht met wat kapotte trappen erom heen. Als je binnenkomt dan wordt er van bovenaf door Combines op een zombie een niveau lager geschoten. Je kunt wel een niveau omlaag, maar niet op het niveau waar de combines zitten komen.
spoiler:
Da's een lastige, inderdaad. Er is daar zo'n kamertje waar een zwarte headcrab zat. Door het raam in dat kamertje kun je zien dat de deur ernaast wordt afgesloten door een dwarsbalk. Haal die dwarsbalk weg met je GravGun en open de deuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 23:39

Rexomnium

Vincam aut moriar

[...]

noclip
noclip 1
"noclip"
god
god 1

Jezus man, lees nou eens de topic door. Je hebt een illegale versie en daar wordt niet mee geholpen. Koop de legale versie maar.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Icey schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:22:
waarschijnlijk heb je die crowbar al, anders kom je niet op het rangeer terrein toch? (de doorgang naast de plek waar je de crowbar krijgt moet je doorheen slaan...).

Druk eens op 1 ofzo, kijk eens of je een crowbar heb :)
doh zo dom was ik ook niet :P maar ik had die hele barney gast daarbuiten neit gezien kwas zo dat rangeer terrein opgerend :P dus ff level opnieuw begonnen en probleem opgelost :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:58:
Ik wil hem opnieuw uitspelen maar dan met die ******* op het einde. Is er een manier om die stoere *********** te krijgen die je op het einde hebt?

Een simpele cheat ofzo?
Is al ergens uitgelegd... moet je ff wat moeite voor doen, ff deze thread uitpluizen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Energy99 op 27-11-2004 16:05 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Anoniem: 89518 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:07:
[...]

'een' blad? Ongeveer ALLE reviews behalve pcgameplay en nog 1 of 2 gaven cijfers van 95% of hoger, de meesten een 96-98%. En terecht, uiteraard.
Uiteraard 8)7

Dus een blad die een 9,8 geeft aan een spel met tekortkomingen is volkomen objectief? Belangrijke punten zoals het missen van Multiplayer, een AI die niet goed is en de linieariteit die te opvallend is (en voor sommigen erg storend) worden gewoon niet meegewogen in het eindcijfer. Dat vind ik slecht.
Kijk ik vind het een mooie game....super eigenlijk maar 9,8 slaat gewoon op stront dat kun je niet ontkennen.

Ohja vernieuwend is het ook helemaal niet. Maar dat maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Energy99 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:04:
[...]

Is al ergens uitgelegd... moet je ff wat moeite voor doen, ff deze thread uitpluizen ;)
Ehm...ik volg deze topic al geruime tijd,maar ik heb dat ook nergens gezien hoor?
Wel wat commando's om je "gravity-gun" wat op te peppen (die heb ik zelf nog op dit forum geplaatst) maar hiermee kan je nog steeds geen wezens en mensen mee oppakken.
Dus ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar die cheat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
ik zit vast... Op den duur moet je 3 van die energy dingen opblazen... 2 van de 3 is gelukt.. maar die 3e kom ik niet bij... je moet dan door een room met turrets aan het plafond... alleen hoe krijg je die kapot? Mij is dat namelijk nog niet gelukt :(

Je hebt maar 3 rockets en zit gelijk al ingesloten op het moment dat je die ruimte ingaat...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108704

[...]

noclip
noclip 1
"noclip"
god
god 1

Ga in!! de lift staan. en save je game.sluit halflife af.start weer op en laad hem dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 25-05 22:06
[...]

noclip
noclip 1
"noclip"
god
god 1
Je moet eerst de cheats activeren:

sv_cheats 1
noclip 1

Dan werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Lord_T schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:58:
ik zit vast... Op den duur moet je 3 van die energy dingen opblazen... 2 van de 3 is gelukt.. maar die 3e kom ik niet bij... je moet dan door een room met turrets aan het plafond... alleen hoe krijg je die kapot? Mij is dat namelijk nog niet gelukt :(

Je hebt maar 3 rockets en zit gelijk al ingesloten op het moment dat je die ruimte ingaat...
1 tipje, loop niet door de stralen.. je kan die kamer uit zonder in contact te komen met die stralen = geen turget uit het plaffond ;). Je zult moeten springen van kast naar kast etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52977

zijn bij jullie de steam servers nog steeds zo traag? ik heb 20 dagen gewacht met downloaden ervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:25

Polycom

Poes van goud

20 dagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33076

Anoniem: 2935 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:26:
[...]

spoiler:
Da's een lastige, inderdaad. Er is daar zo'n kamertje waar een zwarte headcrab zat. Door het raam in dat kamertje kun je zien dat de deur ernaast wordt afgesloten door een dwarsbalk. Haal die dwarsbalk weg met je GravGun en open de deuren.
Schitterend! Daar was ik dus zelf nooit achtergekomen. Thanks Blues!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33076

Oh ja, voor de mensen die nog zitten met stotterend geluid (zoals ik met een Audigy 2). Je moet de volgende data in je hl2/cfg/autoexec.cfg zetten en alle problemen zijn verholpen (althans, bij mij):

ai_norebuildgraph 1
snd_mixahead 0.7
cl_forcepreload 1
sv_forcepreload 1
cl_smooth 0
snd_async_fullyasync 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik heb nu mijn geforce 4 ti 4200 128 kaart overgeclockt naar 300/600

Ik speel half life 2 nu op de volgende settings

Res 1024 x 768
Alles hoog!
Aa 4xs
ffaa 8x

Haal gemiddeld zo een 40 ~ 60 frames :*)

Systeem

Pentium 4 3ghz ht
1024 ddr400
Sata hdtje

Ik haal nog een nieuwe videokaart, maar heeft nu wel minder prioriteit aangezien hl2 gewoon eye candy is met deze d8 kaart. Kortom best buy ever die kaart.

Trouwens opnieuw spelen nu met die
spoiler:
super gravity gun die je op einde krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126650

PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:36:

Trouwens opnieuw spelen nu met die
spoiler:
super gravity gun die je op einde krijgt
Ja en wat is de code die gebruikt om die
spoiler:
super gravgun te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Nog een leuke cheat

spoiler:
De blauwe gravity gun die je op einde krijgt het hele spel hebben?

open the console and type (press enter after each):
1. sv_cheats 1
2. map d3_citadel_04
3. changelevel d1_trainstation_02 (first level)
4. give weapon_physcannon.

Als je ander lvl wilt beginnen moet je bij stap 3 iets anders intikken bijvoorbeeld prison om bij prison te beginnen

Have fun :*)

PS dit is hem dus doif ;)

[ Voor 21% gewijzigd door PacinoAllstars op 27-11-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Misschien is het ook handig om dit door te lezen **cheat weapon alert**:

[ Voor 20% gewijzigd door Energy99 op 27-11-2004 17:54 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:36:
Ik heb nu mijn geforce 4 ti 4200 128 kaart overgeclockt naar 300/600

Ik speel half life 2 nu op de volgende settings

Res 1024 x 768
Alles hoog!
Aa 4xs
ffaa 8x

Haal gemiddeld zo een 40 ~ 60 frames :*)

Systeem

Pentium 4 3ghz ht
1024 ddr400
Sata hdtje
Is het niet veel mooier om em op 1600x1200 te spelen en FFAA lager te zetten ofzo? Ik speel em namelijk op 1600x1200, 2x AA, FFAA op trilineair en alles op high en dat speelt super (Ik heb een zelfde systeem alleen met een Radeon 9800pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
deuxani schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:57:
[...]

Is het niet veel mooier om em op 1600x1200 te spelen en FFAA lager te zetten ofzo? Ik speel em namelijk op 1600x1200, 2x AA, FFAA op trilineair en alles op high en dat speelt super (Ik heb een zelfde systeem alleen met een Radeon 9800pro)
Misschien wel maar me monitor gaat tot 1280 op 60 hz ik koop over een tijdje een mooie lcd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:43:
Nog een leuke cheat

spoiler:

1. sv_cheats 1
2. map d3_citadel_04

Als je ander lvl wilt beginnen moet je bij stap 3 iets anders intikken bijvoorbeeld prison om bij prison te beginnen

Ik heb het ingetypt en op 1 verandering na (d1_trainstation_01 gedaan) ... maar het werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Dutchmega schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:13:
[...]

Ik heb het ingetypt en op 1 verandering na (d1_trainstation_01 gedaan) ... maar het werkt niet :(
Het werkt wel ik heb het net gedaan.

Hou in de gaten dat je map en changelevel niet omwisselt het moet echt in die volgorde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:15:
[...]

Het werkt wel ik heb het net gedaan.

Hou in de gaten dat je map en changelevel niet omwisselt het moet echt in die volgorde!!!
*oeps* bedenk net.. Ik heb natuurlijk 2e keer ook map gedaan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

ff autotje geparkeerd met blauwe physcannon :+

[ Voor 20% gewijzigd door Energy99 op 27-11-2004 18:38 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Dutchmega schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:13:

spoiler:
Er staat ook een foutje in, het moet d3_citadel_03 zijn, en niet d3_citadel_04. Dan even wachten tot je grav gun verandert is door de combine technologie, en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Anoniem: 41542 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:40:
[...]

spoiler:
Er staat ook een foutje in, het moet d3_citadel_03 zijn, en niet d3_citadel_04. Dan even wachten tot je grav gun verandert is door de combine technologie, en dan zou het moeten werken.
Nee, het werkt ook met d3_citadel_04 :) Net gespeeld :P
1 tip: Ga geen Combine-tanks's optillen met je gravgun :P Gedaan en ik haal 0.1 fps :P en toen liep het vast.. maar het kan wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
spoiler:
Ben ik de enige die het einde vreemd vind?
Zomaar opeens is het afgelopen :(
Mja, het is niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dutchmega schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:44:
[...]

1 tip: Ga geen Combine-tanks's optillen met je gravgun :P Gedaan en ik haal 0.1 fps :P en toen liep het vast.. maar het kan wel >:)
_/-\o_

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit weer eens vast,maar dit keer kom ik zelf niet uit,probeer het al bijna een half uur lang

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/oipe8

Wat moet ik hier doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:48
Bij mij werkt 8X antialiasing niet, dat is bij mij hetzelfde als geen antialiasing. 4X antialiasing werkt wel gewoon.

Hebben er meer hier last van?

Systeem:
MSI K8N Neo 2
geforce 6800 GT
2x 512 mb ram
amd 64 3500+
winxp sp1
directx 9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:34:
Ik zit weer eens vast,maar dit keer kom ik zelf niet uit,probeer het al bijna een half uur lang

[afbeelding]

Wat moet ik hier doen???
spoiler:
Wat dacht je van een granaat het hokje inflikkeren?

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69412

[afbeelding]

Wat moet ik hier doen???
Ik zou zeggen kijk eens door het raampie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey

[afbeelding]

Wat moet ik hier doen???
De hints die je krijgt van valve zijn soms te makkelijk... Als je ergens vast zit, en naast je ligt een tafel met 20 granaten, dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat je die wellicht naar binnen moet gooien.

Net zoals de hints bijv:

- Health en armory machine, dan weet je dus dat je je volledig moet gaan opladen voor een moeilijk/zwaar stukje met een aantal grote machines of een heli o.i.d.

- Ammo, dan weet je dat er dus veel enemys aankomen

- Granaten, dan weet je dus dat je er zo een aantal moet gooien om bijv. machine geweren uit te schakelen

etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:51

Wildfire

Joy to the world!

Energy99 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:42:
[...]

spoiler:
Wat dacht je van een granaat het hokje inflikkeren?
spoiler:
Te makkelijk! Ik dacht dat die lege vaten aan de andere kant van het force field wel handig waren, als je er eentje met een beetje effect het hokje inschiet knalt de stroomkabel ook los...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
BaRF schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:22:
[...]

spoiler:
nou vooruit, voor het geval je nog niks hebt gevonden ;)

aan die zuil in het midden zit een ladder, daar kun je omhoog en vervolgens kun je op zo'n buis springen. Van daar moet het wel lukken :D
spoiler:
Mja zover was ik ook, en dan zie je een rooster maar daar zit een buis voor, ik heb het al meerdere keren geprobeert om erin te komen (Jump+DucK) maar het gaat echt niet.
Naja... probeer het nog wel eens, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
M@NIC schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:06:
[...]

spoiler:
Mja zover was ik ook, en dan zie je een rooster maar daar zit een buis voor, ik heb het al meerdere keren geprobeert om erin te komen (Jump+DucK) maar het gaat echt niet.
Naja... probeer het nog wel eens, thanks!
dit gaat tog niet over die kamer met dat draaiding he?! dat is al zoooo vaak voorbij gekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
Jongens, er ligt water onder en je heb een ladder waarmee je verder omhoog kan dan normaal, nu zou de hint toch duidelijk moeten wezen toch?

Kwestie van omhoog, op de buis springen, de buis aflopen zodat je op die verhoging staat. Daar loop je naar de kamer ernaast, spingt via de buizen naar beneden en zet de 'valve' open, dan stijgt het water, je zwemt terug, kan onderwater de buis door en tadaa, je bent er.

Eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he gelukt :) :) ik wist wel wat er door dat raampje was,maar niet hoe ik dat ding eruit kreeg(de muur blokeerde)

* Anoniem: 115621 gaat straks verder spelen

bedankt trouwens :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 27-11-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 02:35

Brazza

Byte me!

Ik zit vast bij D2_coast. Waar je op een verborgen richel moet komen. Ben er nu al tig keer vanaf gesprongen. Iemand een idee?

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Zo HL1 weer uitgespeeld, dat is dus keer 8 of 9.
Vanochtend begonnen, dus dat was best wel snel.
Vooral wat trucjes geprobeerd uit de speedrun.
Maar heeveel lukken me er niet eens, of ik moet het 10x proberen.
Enkel dat bunny-hoppen lukt me echt niet, of tenminste niet zodat ik er echt veeeel sneller mee ga. Maar het is wel leuk om het te doen.

Dus nu gaan we weer verder met OF en daarna BS, en dan zal ik mn laptop wel weer terug hebben, zodat ik HL2 voor de 2e keer kan uitspelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Brazza schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:29:
Ik zit vast bij D2_coast. Waar je op een verborgen richel moet komen. Ben er nu al tig keer vanaf gesprongen. Iemand een idee?

klik
hoe bedoel je dat je daar vastzit? :/ je hebt al dat vliegding neergehaald vanuit de toren?! zoja dan moet je gewoon je weg springen naar die opening die je ziet, kben nog nooit gevalle :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:53

dbzfan

Nee.

Veel mensen spelen met een radeon 9800 pro op super hoge settings, maar ik kom niet hogen dan 1024x768, en nog geeneens alles op high :/

Ik haal 2400 3dmarks2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dbzfan schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:39:
Veel mensen spelen met een radeon 9800 pro op super hoge settings, maar ik kom niet hogen dan 1024x768, en nog geeneens alles op high :/

dat is idd raar ik heb een 9600XT en ik speel op 1280x960 en dan 2x fsaa en verder alles high volgens mij

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Ik heb hem vandaag gekocht(Met een T-shirt! :*) ). Direct geïnstaleerd natuurlijk en spelen maar! Nu merk ik dat hij wel heel vaak 'freezed' voor een paar seconden. Het is volgens mij niet de auto-save want het gebeurd wel op 10 of 100 meter.
Specs:
AMD64 3000+
512MB Ram
6800LE
80GB WD.
Ik denk zelf dat het de HD is want die doet het de laatste niet echt goed. Wat denken jullie? Kan het de voeding zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

naps schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:35:
[...]

hoe bedoel je dat je daar vastzit? :/ je hebt al dat vliegding neergehaald vanuit de toren?! zoja dan moet je gewoon je weg springen naar die opening die je ziet, kben nog nooit gevalle :?
Is dat niet bij die vuurtoren ? daar kun je in de toren naar benden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 02:35

Brazza

Byte me!

Anoniem: 94768 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:54:
Ik heb hem vandaag gekocht(Met een T-shirt! :*) ). Direct geïnstaleerd natuurlijk en spelen maar! Nu merk ik dat hij wel heel vaak 'freezed' voor een paar seconden. Het is volgens mij niet de auto-save want het gebeurd wel op 10 of 100 meter.

Ik denk zelf dat het de HD is want die doet het de laatste niet echt goed. Wat denken jullie? Kan het de voeding zijn?
kijk hier even.
[rml][ HalfLife 2 ] Traag opstarten & ingame af en toe hakkelen..[/rml]

En bedankt ik moest inderdaad die heli uit de lucht halen!

[ Voor 7% gewijzigd door Brazza op 27-11-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Specs:
AMD64 3000+
512MB Ram
6800LE
80GB WD.
Heb je toevallig programma's in de achtergrond lopen die het ram/virtueel geheugen ook in beslag nemen??? Zoals bv muziek,msn,icq,internet etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
naps schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:12:
[...]

dit gaat tog niet over die kamer met dat draaiding he?! dat is al zoooo vaak voorbij gekomen 8)7
Neej, denk het niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:04:
[...]

Heb je toevallig programma's in de achtergrond lopen die het ram/virtueel geheugen ook in beslag nemen??? Zoals bv muziek,msn,icq,internet etc
Nop zo weinig mogelijk op de achtergrond/aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 07:49

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

w00t! k heb hem net uitgespeeld :D :D :D :D
spoiler:
maar het is idd wel een erug open einde zeg :? nou ja, wachten op een deel 3 dan maar he :P

nog ff een fun vraagje:
spoiler:
Kun je de blauwe grav-gun (die is zo MEGA VET :D ) ook ergens anders in-game bemachtigen? door middel van een cheat ( :r heb het normaal niet echt op cheats :P ) ofzo?
want dan ga ik weer eens leuk met "autotjes spelen" :D :D :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:39:
[...]

Nop zo weinig mogelijk op de achtergrond/aanstaan.
Hm,waneer heb je voor het laatst gedefragmenteerd??Kijk eens of windows aangeeft dat het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:07
Ook ik ben weer van de partij, Half-Life² doet het weer naar behorens :)

spoiler:
En OMG! wat is dat level wat na ''Follow Freeman'' komt vet zeg! :9~
Ben er maar net, maar ik moet zeggen dit level behoort nu al tot mijn Favorieten.
Als je in zo'n ''Pod'' zit en door het gebouw heen gaat, die Striders ziet lopen en de Gunships ziet hangen :9 echt geweldig.
En natuurlijk de geupgrade Gravity Gun >:)
Nu weer snel even gamen! :) , hopelijk heb ik hem morgen uitgespeeld....heb het deze week heel erg druk gehad, dus heb er weinig tijd aan kunnen besteden.

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 27-11-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:29
Spike_wolf schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:41:
w00t! k heb hem net uitgespeeld :D :D :D :D
spoiler:
maar het is idd wel een erug open einde zeg :? nou ja, wachten op een deel 3 dan maar he :P

nog ff een fun vraagje:
spoiler:
Kun je de blauwe grav-gun (die is zo MEGA VET :D ) ook ergens anders in-game bemachtigen? door middel van een cheat ( :r heb het normaal niet echt op cheats :P ) ofzo?
want dan ga ik weer eens leuk met "autotjes spelen" :D :D :D
ehm, staat op deze pagina nog , gebruik anders ff de zoekfunctie.. ff uit je doppen kijken aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 07:49

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

warchaser schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:55:
[...]

ehm, staat op deze pagina nog , gebruik anders ff de zoekfunctie.. ff uit je doppen kijken aub
meen je dat nou? :? sry :P
beejte enthoushast waarschijnlijk door dat laatste level :P
echt meesterlijk gewoon .. :D
zal eens kijken :P

[edit]
Gevonden! :P thanks...

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 27-11-2004 22:05 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:43:
[...]

Hm,waneer heb je voor het laatst gedefragmenteerd??Kijk eens of windows aangeeft dat het nodig is.
Ehm, 3 maand geleden ofzo, mijn schijf staat wel vol maar ik wacht nog ff op een raptor en dan in Raid0. Hopelijk doet het dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 05:23

XyS

0.o.O

Chaoss schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:41:
[...]

dat is idd raar ik heb een 9600XT en ik speel op 1280x960 en dan 2x fsaa en verder alles high volgens mij
WTF
ik 1024 texture detail en nog iets met texture medium en de rest high. geen fsaa ofzo.
als ik alles high doe dan schokt me beweging elke 5 sec ofzo |:(

edit:
ik ga nu ff die cl_smooth en dat preload gedoe proberen :)

[ Voor 9% gewijzigd door XyS op 27-11-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol dan is dat het waarschijnlijk :) Ik defragmenteer minimaal 1x per maand(ten minste,als de computer zegt dat het nodig is)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 27-11-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Waar is het wapen gebleven uit de Alpha/beta/in-elk-geval-zo'n-vroeg-gelekte-versie dat je dingen aan elkaar kon maken? Dat was dikke pret namelijk.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:05
dbzfan schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:39:

Hmm , heel vreemd..

Ik speel met een Radeon 9700 Pro op 1024x768x32 , alles high en 6xFSAA (geen AF, da's iets teveel).

Hoeveel fps ik precies haal weet ik niet, maar door het hele spel heen had ik maar 1 of 2 framedrops dat het wat ging haperen. voor de rest super soepel :)

ik haal 2200 punten in 3dmark 2005 , 5600 in 3dmark 2003.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img113.exs.cx/img113/9797/hl22.th.jpg
Hoe moet ik verder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Trek een nummertje (#54894116511165) en ga achterin in de rij staan. :P

spoiler:
Ga daar rechts door de gang en ga in die kamer op zoek naar een kraan, je moet het water laten stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

@o rey --> De kraan open draaien in de ruimte rechts van je... Daar eerst naar boven klimmen en dan voorzichtig langs wat buizen naar beneden glijden, totdat je bij een draaiding komt ojm water binnen te laten.... Vervolgens terug gaan naar de ruimte waar je nu zit en dan onder water duiken en zoeken naar een tunnel.... succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Vanitas schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:45:
[...]

Daar heb ik een paar pagina's terug al een oplossing voor gepost.
FF zoeken dus.
Hier staat het.

@ r2dGeert
Lekkere 4 dubbel post. Gebruik de edit knop es.
Eerlijk gezegd "durf" ik dit niet te gebruiken. Voor hetzelfde geld worden mensen die dit toepassen straks ook van Steam gebanned... |:(

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Ik kan ook wel een beetje hulp gebruiken. Ik zit in Highway 17. Op gegeven moment kom je bij een groot complex met een kraan etc.

Na daar doorheen te zijn gekomen en met de auto weer op weg te zijn kom je zo'n chopper tegen. Zelfs als ik dat ding versla, kan ik nog steeds niet met de auto over de kapotte brug springen. Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 61779 schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:01:
Ik kan ook wel een beetje hulp gebruiken. Ik zit in Highway 17. Op gegeven moment kom je bij een groot complex met een kraan etc.

Na daar doorheen te zijn gekomen en met de auto weer op weg te zijn kom je zo'n chopper tegen. Zelfs als ik dat ding versla, kan ik nog steeds niet met de auto over de kapotte brug springen. Alvast bedankt voor de hulp.
Al de shift toets ontdekt ? ;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Nee. bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit nu op zo'n gang waar van 4 kanten combines kome en je 3 turrets heb ter verdedeging,maar ik blijf maar dood gaan,iemand wat tips,of een goeie strategie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 115621 schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:08:
ik zit nu op zo'n gang waar van 4 kanten combines kome en je 3 turrets heb ter verdedeging,maar ik blijf maar dood gaan,iemand wat tips,of een goeie strategie ??
spoiler:
wat ik heb gedaan is gewoon die turrets in zo'n klein kamertje zetten en er zelf ook in gaan zitten.. toen was t geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
op 3 ingangen z'on turret en de 4de ingang dek je zelf.

zo heb ik het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
Of kisten stapelen en daar in het midden aan de ene kant ze alle 3 neerzetten zodat ze naar beneden schieten ;)
Zonder 1 keer het omvallen van de turrets of zelf geraakt te zijn gehaald. Had een paar manieren geprobeerd en die was wel de handigste :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Zo mensen, noem mij maar een trage eikel... maar ga eens in Steam naar HL2 Properties, en dan Launch options, en voer daar in:

-heapsize 512000 -novid +map_background none

Nu start HL2 velen malen sneller op, want HL2 mag nu gebruik maken van 512MB ram (ipv 64 standaard, tja nooit geweten), hij laadt dat Valve intro filmpje niet en hij laadt geen maps als achtergrond voor het hoofdmenu (alleen dat vage plaatje heb je dan).
Eigenlijk gewoon een beetje zoals CS:S opstart. Misschien leuk voor de startpost.

Maar goed... beetje tweaker kende het al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:43:
Nog een leuke cheat

spoiler:

1. sv_cheats 1
2. map d3_citadel_04

gracias ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Lol @ iedereen die hints nodig heeft. Wat is er mis met een gezonde dosis hersenen laten werken?

Ik heb het spel vanavond uitgespeeld zonder ook maar 1 hint of cheat te gebruiken. Ik heb een paar keer echt gestaan van "ok en nu?" maar dat is de lol er van. Imo is het spel echt een stuk beter als ervaring als je geen hulp er bij hebt, maar gewoon puur zelf de klus moet klaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629 schreef op zondag 28 november 2004 @ 03:38:
Lol @ iedereen die hints nodig heeft. Wat is er mis met een gezonde dosis hersenen laten werken?

Ik heb het spel vanavond uitgespeeld zonder ook maar 1 hint of cheat te gebruiken. Ik heb een paar keer echt gestaan van "ok en nu?" maar dat is de lol er van. Imo is het spel echt een stuk beter als ervaring als je geen hulp er bij hebt, maar gewoon puur zelf de klus moet klaren :)
Ik denk dat iedereen em ook eerst uit heeft gespeeld zonder cheats, is wel zo leuk..

Ik heb em dinsdag toen ie uitkwam gelijk uitgespeeld in 12,5 straight zonder ook maar ene hint, daar is het spel serieus te makkelijk voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Specs:
AMD64 3000+
512MB Ram
6800LE
80GB WD.
Of het een auto-save is kan je natuurlijk makkelijk nagaan, maar ik denk het niet. Maak anders je auto-save files read-only.
En ik denk ook niet dat iets gaat schokken van een voeding :D

Ik denk dat je te weinig geheugen hebt, bij mij draaide die met 512 ook niet echt soepel. Of probeer je swap file op een andere harde-schijf (dan Half--Life²) te zetten indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46

Juist!
Het enige waar ik niet uitkwam was die kraan, heb ik nog zelf opgelost, bleek dat ik moest klikken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:18

R-B

Blokkert

HuggyB schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:35:
Zo mensen, noem mij maar een trage eikel... maar ga eens in Steam naar HL2 Properties, en dan Launch options, en voer daar in:

Nu start HL2 velen malen sneller op, want HL2 mag nu gebruik maken van 512MB ram (ipv 64 standaard, tja nooit geweten), hij laadt dat Valve intro filmpje niet en hij laadt geen maps als achtergrond voor het hoofdmenu (alleen dat vage plaatje heb je dan).
Eigenlijk gewoon een beetje zoals CS:S opstart. Misschien leuk voor de startpost.

Maar goed... beetje tweaker kende het al. :)
Hmm, als ik Launch options wil openen zegt hij dat dat alleen voor advanced users zijn.. Wat moet ik daar intikken dan?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Na pakweg 25 uur uitgespeeld! :)

Ik was begonnen op 'normal', zo gespeeld tot aan Prison. Daarna opnieuw
begonnen op 'hard' om het nog ff iets spannender te maken. Overall vind ik het toch een supergame. De sfeer en vooral het geluid zijn gewoon te gek en qua leveldesign zie je echt wel dat ze er jaren mee bezig zijn geweest. Wat me ook ontzettend meeviel was dat de game zo ontzettend soepel liep op m'n AMD64 2800+/512MB/FX5900XT/2xAA.

Ook raar: op 'normal' had ik veel meer last van soundstutters, op 'hard' is het maar een paar keer voorgekomen.

spoiler:
Zelfs op 'hard' vond ik 'm niet echt moeilijk. De manhacks gaven nog de grootste problemen omdat ze heel sneaky toch points van je health afhalen als ze ontploffen. Verder waren de combines makkelijk te killen met een paar headshots.

Mooiste kill:
Ik stond ergens op op een platform met low health en werd aangevallen door een fastzombie. Het kreng besprong me maar ik bukte, hij jumpte over me heen, ik draaide me razensnel om, gaf 'm een doubleload met de shotgun en hij ontplofte letterlijk in de lucht. Schitterend :)

Grootste afknapper:
Die nepsnipers. Je mag verdorie toch verwachten dat als je er 1 killt je op z'n minst een sniperrifle krijgt ?!? Niet dus... Dan het geluid van de gaussgun....brrr...wat lelijk. Iedere keer dat ik 'm gebruikte zette ik het geluid zachter.

En dan nog een klein tippie:
In grote levels schoot ik regelmatig met de gravity gun goodies als wapens en ammo zo ver mogelijk de richting in van waar ik naar toe moest. Dat heeft me echt heel veel quick loads gescheelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
R-B schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:31:
[...]

Hmm, als ik Launch options wil openen zegt hij dat dat alleen voor advanced users zijn.. Wat moet ik daar intikken dan?
Anders lees je gewoon:
maar ga eens in Steam naar HL2 Properties, en dan Launch options, en voer daar in:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:18

R-B

Blokkert

Aikon schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:31:
[...]

Anders lees je gewoon:

[...]
o f*ck, ik dacht dat je eerst zo een venster kreeg.. haha lekker dom :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104513

een nieuwe smak geheugen en alle programma's afsluiten doet wonderen! ik had meestal BT opstaan als ik ging spelen(uh .. backups .. ja .. backups) en hij ging op alle settings best wel hakkelig. toen ik BT afsloot en wat geheugen erbij deed(1 gig nu...) ging het een stuk soepeler!

hoop dat het je wat helpt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al eigenlijk nieuwe sp mods uit voor hl2 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit vast, ik weet echt niet hoe ik die 'schans' naar beneden kan krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://img114.exs.cx/img114/9112/hl2_vast.jpg
Ik ben ook al door dat riool gegaan.
Plz help :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
hebben jullie ook wel eens last van deze bug?
zelf ff een filmpje gemaakt :P
http://www.xs4all.nl/~knmg0243/Filmpjes/halflife2bug.avi

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Anoniem: 94768 schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:27:
[afbeelding]
al die blauwe vaten onder de schans leggen in het water en voila :)
is al vaak langs geweest btw

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
[afbeelding]
Topic search.. 1 tip: watertonnetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 05:23

XyS

0.o.O

idd
ben nu in chapter 12 en heb nog nix gevraagd :)
moet me lukken tot het einde hea :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
[afbeelding]
Je ziet in de buurt van die schans een stuk of 3, 4 blauwe tonnen liggen, deze moet je onderwater onder die schans laten drijven zodat dat ding omhoog komt :). Duik daar maar eens onder water, dan begrijp je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankvR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 21:05
[afbeelding]
spoiler:
tip: blauwe tonnen met lucht erin, willen naar de oppervlakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 11:59
Wie helpt mij :D

spoiler:
Ik heb net met die kraan me auto met de kraan verplaats. Door het raam gereden met me auto, alleen nu kan ik met geen mogelijkheid over die brug heen springen met me buggy, (er hangt ook nog een gun ship boven me hoofd)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *