[PC]Half-Life 2 deel 10! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.529 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

BMRS schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:49:
Als je nu de illegale versie van HL2 download, en je vult daar de key in die je bij je ATI kaartje hebt gekregen, zou dat mogen en werken?
Geen idee, denk niet dat Valve het erg vindt dat je de Steam servers wat ontlast :P
Maar aan de andere kant: die illegale versie is, neem ik aan, al geauthenticate. Krijg je denk ik wel problemen mee als je daarme gaat spelen.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 13:35
Erw schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:50:
[...]

Ik snap niet dat je dat zou willen?
Ik wil graag HL2 op dvdtje, en ik heb al wel een HL2 key, maar dus nog geen dvd+doosje.

_@/'

Anoniem: 128473

ik hoop dat je word gepakt :P

en ip ban op steam zou krijgen ik haat die mensen die geen respect opbrengen voor valvle :(

• Steephh
Anoniem: 128473 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:53:
ik hoop dat je word gepakt :P

en ip ban op steam zou krijgen ik haat die mensen die geen respect opbrengen voor valvle :(
Waarom, ik heb een legale HL2 key?

_@/'

Anoniem: 12316

BMRS schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:54:
[...]

Waarom, ik heb een legale HL2 key?
Als je Half-Life 2 via Steam gedownload hebt, dan hoef je niet eens uit te wijken naar een warez versie. Via de backup functie in Steam kun je zo een spel op CD/DVD branden (rechterknop op de naam van het spel -> Backup oid)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-11-2004 21:56 ]

• Steephh
Anoniem: 12316 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:55:
[...]

Als je Half-Life 2 via Steam gedownload hebt, dan hoef je niet eens uit te wijken naar een warez versie. Via de backup functie in Steam kun je zo een spel op CD/DVD branden (rechterknop op de naam van het spel -> Backup oid)
Ah, dat is handig. Maar op de site van ATI/HL2, www.atihl2offer.com, daar staat dat je HL2 kan orderen op CD-rom. Leuk en aardig, maar ik dacht dat ze alleen een dvd versie hadden?

_@/'

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Ben nu voorbij die boot eindelijk en in een of ander dorp.. wordt het daarna nog leuker? Want ik vind het tot nu toe namelijk te saai voor woorden..

Weer 50 euro down the drain :(

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 25-11-2004 21:59 ]

Anoniem: 118100

Bosmonster schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:58:
Ben nu voorbij die boot eindelijk en in een of ander dorp.. wordt het daarna nog leuker? Want ik vind het tot nu toe namelijk te saai voor woorden..

Weer 50 euro down the drain :(
Ravenholm?
Wacht maar tot je in Nova Prospekt komt... (trouwens Ravenholm is ook echt vet!)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Anoniem: 118100 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:44:
[...]

spoiler:
sv_cheats "1"
con_enable "1"
physcannon_maxforce "9999999999999999999"
physcannon_maxmass "9999999999999999"
physcannon_chargetime "0"
physcannon_mega_pullforce "9999999999999999"
physcannon_mega_tracelength "99999999999999999999999"
physcannon_pullforce "99999999999999999999999"
physcannon_tracelength "9999999999999999999999999999"
The Zero Point Energy Field Manipulator is not a toy! ;)

• Bosmonster
Anoniem: 118100 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:01:
[...]

Ravenholm?
Wacht maar tot je in Nova Prospekt komt... (trouwens Ravenholm is ook echt vet!)
Hmm.. als je Ravenholm vet vind is het spel niks voor mij vrees is... Kvind het maar een ongeinspireerde, eentonige omgeving namelijk.

Anoniem: 72628

Heb CS:s een paar keer gespeeld. Vind enkele dingen wel erg vervelend. Ik hoop dat daar iets aan te doen is .

- Het duurt veels te lang met het opstarten , Hij moet eerst allerlei dingen opstarten
- Ik kan niet "bunny hoppen" , in HL2 kan het wel.
- Ik zie op het scherm niet hoeveel players er nog over zijn ( wel als ik tab druk natuurlijk)
- binds voor all ammo incl granate en flash
- Mijn tegen standers zijn klein , ik kan bijna nooit aan de kleding zien wie nou wie is (speel op 1024x768)
- Punten gaat per kill, lekker makkelijk voor de fragstealers.
- Granaten gooien gaat met 1 snelheid, dus je kan niet harder of zachter gooien.

dit zijn mijn belangrijkste ergenissen.

Zijn er misschien oplossing hier voor ? of gaat dat nog komen met een patch ofzo ?

• Bosmonster

• Steephh
HL2 registeren voordat ie is geinstalleerd kan toch geen kwaad?

Multiplayer spellen vind ik niet altijd leuk. Bv. de oude UT. Ik kom toevallig altijd in Godlike wedstrijden terecht. Weet ook niet hoe het komt :?. En op een gegeven moment gaan teamleden me neerschieten, omdat ze vinden dat ik slecht ben. :/ Dat snap ik dus echt niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 25-11-2004 22:19 ]

_@/'

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 72628 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:07:
Heb CS:s een paar keer gespeeld. Vind enkele dingen wel erg vervelend. Ik hoop dat daar iets aan te doen is .

- Het duurt veels te lang met het opstarten , Hij moet eerst allerlei dingen opstarten
- Ik zie op het scherm niet hoeveel players er nog over zijn ( wel als ik tab druk natuurlijk)
- Mijn tegen standers zijn klein , ik kan bijna nooit aan de kleding zien wie nou wie is (speel op 1024x768)
- Granaten gooien gaat met 1 snelheid, dus je kan niet harder of zachter gooien.

Zijn er misschien oplossing hier voor ? of gaat dat nog komen met een patch ofzo ?
- Tja daar kan je niks aan doen, maar het duurt vast niet langer dan een minuut, dat kan makkelijk dus.
- Wat maakt dat nou uit?? Je wordt toch niet moe van op tab drukken??
En als er teveel op je scherm staat is het ook niet fijn.
Als er al wat staat, dan moet het ook belangrijk zijn, het aantal spelers is dat niet.
- Daar kan je zelf voor zorgen.
- Tja dat is ook altijd zo, iedereen heeft daar last van.
Als je wat meer speelt dan snap je het vanzelf wel.
Wees maar blij dat er maar 1 skin per team is, eerder waren er 4.
- Dat heb je bij elke shooter.
- Tja en als je hem dichterbij wilt hebben dan stuiter je hem gewoon via iets.
En als je de snelheid wel zou kunnen beinvloeden dan beginnen ze daar ook over te zeuren: "Het gooien gaat zo langzaam. "

Ik vind je punten dus gezeur.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hilfe!
Afbeeldingslocatie: http://img109.exs.cx/img109/4540/hl6.th.jpg
Hoe moet ik verder? :)

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:33

XyS

0.o.O

Anoniem: 72628 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:07:

edit:
ghehe vanitas B)

omg ten 1ste, daar is een apart draadje voor maar dat is al gezegt
ten 2de,, dat is gewoon CS. en ik ben egt zo blij dat ze de telling niet hebben veranderd. door al deze regels en instellingen is CS gewoon zo succesvol..

en eh grenades kan je wel "harder" en "zachter" gooien. DMV lopen, en je moet inschatten waar hij komt, en dan kan je met een boogje gooien zodat je ook het "harder/zachter" effect krijgt eigenlijk :+

[ Voor 4% gewijzigd door XyS op 25-11-2004 22:28 ]

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:33

XyS

0.o.O

spoiler:
links beneden in de muur zit een gaatje ;) (onder water eh)

[ Voor 9% gewijzigd door XyS op 25-11-2004 22:28 ]

Anoniem: 68213

Ik heb net mn PC opnieuw geinstalleerd, de HL2 file via steam gebackuped en gerestored. Ik dacht dat de savegames er ook wel bij zouden zitten...

Je voelt 'm al: kan ik van iemand een savegames krijgen van "We don't go to ravenholm?" Daar was ik namelijk...

Thx!

• Epitome
Bosmonster schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:04:
[...]

Hmm.. als je Ravenholm vet vind is het spel niks voor mij vrees is... Kvind het maar een ongeinspireerde, eentonige omgeving namelijk.
spoiler:
Zombies in tweeëndelen, verbranden, laten ontploffen, auto's als boobytraps gebruiken.
Met of zonder gravitygun op de meest uiteenlopende manieren die beesten omleggen is idd ongeinspireerd en ééntonig... |:(

Noem mij één game die meer creatief geweld vertoont dan Half-Life 2! :X

Anoniem: 115621

Anoniem: 68213 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:36:
Ik heb net mn PC opnieuw geinstalleerd, de HL2 file via steam gebackuped en gerestored. Ik dacht dat de savegames er ook wel bij zouden zitten...

Je voelt 'm al: kan ik van iemand een savegames krijgen van "We don't go to ravenholm?" Daar was ik namelijk...

Thx!
Ik heb wel ene voor je vlak voor ravenholm(alleen nog maar tunnel door,slotje kapot schiete en trapje op en dan kom je in ravenholm)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 25-11-2004 22:43 ]

Anoniem: 72628

Wat Bosmonster net zei, in [rml][ PC] Counter-Strike: Source deel 3[/rml] kun je terecht voor je mening over Counter-Strike

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-11-2004 22:53 ]

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Epitome schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:41:
[...]
spoiler:
Zombies in tweeëndelen, verbranden, laten ontploffen, auto's als boobytraps gebruiken.
Met of zonder gravitygun op de meest uiteenlopende manieren die beesten omleggen is idd ongeinspireerd en ééntonig... |:(

Noem mij één game die meer creatief geweld vertoont dan Half-Life 2! :X
Helaas moet ik me toch ook bij zijn mening aansluiten..
Vind het een goed spel hoor,maar idd wel iet wat saai.
De physics zijn zeker goed,maar na een paar levels met wat spullen gegooid en getild te hebben ken je het wel.
..
Ben wel van mening dat er veel met deze engine gedaan kan worden.
Wat je bv. allemaal in die gelekte alpha kon doen was naar mijn mening erg cool.
Die anti-zwaartekracht gun...dat je voorwerpen kon vast lassen...
Ietsje uitgebreider en gelijk zoveel leuker..
Heb me echt uren vermaakt met die gelekte alpha puur met de physics...helaas mis ik dit in HL2 .

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

[...]

Hehe, als je Half Life 2 ongeinspireerd vind dan zijn FPS'jes gewoon niet voor jou. Bijvoorbeeld de Gravity Gun, gewoonweg geniaal.
De characters, geniaal en verbazingwekkend.
Het geluid, elke ondergrond heeft heerlijke geluiden en de guns ook (op uitzondering van het proppertje..)
Physics als onderdeel van de game, in mijn ogen uitmuntend uitgevoerd.

Mjaa, smaken verschillen gelukkig. :D

-- Altijd blijven prutsen --

• SileX
  • Niet online
Bump:
SileX schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:51:
zit dus vast...

spoiler:
op een gegeven moment, kom je een groepje mensen tegen.... die kan je met de C toets weg sturen.... Maar hoe ??? Ik druk maar op C en er gebeurt niets...

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 23:01
net uigespeeld, deze game was echt super vet gaaf strak ! :P

Gravity gun is egt geniaal :P

morgen misschien meer van mijn mening

[ Voor 7% gewijzigd door warchaser op 25-11-2004 22:56 ]

• Steephh
BMRS schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:17:
HL2 registeren voordat ie is geinstalleerd kan toch geen kwaad?

Multiplayer spellen vind ik niet altijd leuk. Bv. de oude UT. Ik kom toevallig altijd in Godlike wedstrijden terecht. Weet ook niet hoe het komt :?. En op een gegeven moment gaan teamleden me neerschieten, omdat ze vinden dat ik slecht ben. :/ Dat snap ik dus echt niet.

_@/'

Anoniem: 73803

ik zit vast in Raven...nogwat :)

spoiler:
Via 2 hefbomen kan ik 2 witte auto's omlaag laten ketsen op de hoofden van wat zombies. Daarna kun je door op een auto te springen boven op een richel komen. Dan hoor je de stem van die rare gast weer en kan ik via een verlicht raam naar binnen. En die kamer loopt dood. Verder kan ik ook niet echt vinden waar ik dan naartoe zou moeten

*update*

spoiler:
Het is al laat hè, en ik ben moe. ...... dus ik had die deur ook gewoon kunnen openmaken ipv gravity guns en grenaten te gebruiken en doelloos rond te dwalen .....

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 73803 op 25-11-2004 23:31 ]

• Wildfire
  • Laatst online: 13:01

Wildfire

Joy to the world!

Arghhh!! Ik zit vast... kom er niet uit.

spoiler:
WTF Moet ik doen wanneer dr. Breen op het punt staat in een singularity te vertrekken? Ik heb die energiebollen al van de muur weggeplukt en ben wat in die toren van de singularity omhoog gegaan... maar wat moet ik doen??? Ik zie niets wat ik kan doen...

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 25-11-2004 23:14 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 18:28
Hoe kan je nou zien of je half life 2 is geupdate met die nieuwe sound stutter patch ?

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Pater

Terry Tate

Anoniem: 68213 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:36:

Thx!
Ik heb er een aantal voor je, wellicht zit er een goede tussen:

www.ons2honc.nl/~harry/SAVE.zip

Succes!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
rico_fxp schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:17:
Hoe kan je nou zien of je half life 2 is geupdate met die nieuwe sound stutter patch ?
waarom ga je niet gewoon spelen, dan kom je er vanzelf achter :)

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
uuhm, dat moet je dan toch kunnen horen? :S

Anoniem: 73803

Misschien al behandeld in een van de 10 delen:

Easter-Egg in Canal level:

spoiler:
All-Knowing Vorginaut
While riding the water ski in the Canal levels, you come to a point where you fight a Combine Gunship before you can progress. After you destroy the gunship, look around that area and you will find two sewer tunnels, one of them has a grate which is ajar and you can slip through.Sprint through the radioactive waste and exit through the hole in the tunnel to find a vorginaut with a sore throat. Talk to him many times to hear all he has to say.

Anoniem: 2935

Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar Ravenholm vond ik tot nu toe ook de minst leuke setting.

spoiler:
Dat stuk in die mijnschacht trok ik niet echt... :o Die zwarte headcrabs zijn echt creepy.

En vond iemand anders het vreemd dat het precies donker is als je bij Ravenholm aankomt? En weer licht als je eruit komt?

Je kunt een hoop over dit spel zeggen maar het oog voor detail in de omgevingen is waanzinnig.
spoiler:
Vooral die brug waar je onderdoor moet klimmen vond ik echt heel mooi. De textures en omgevingen geven heel goed de sfeer weer van jaren verwaarlozing. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je een gevangenis 10 jaar verwaarloost dat 'ie er dan uit komt te zien als Nova Prospekt.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:54

WoutF

Hoofdredacteur
Zoo, uitgespeeld.

Toffe game, maar toch wel een paar puntjes van kritiek.

Verhaal is veel te vaag. De eerste helft van de game weet je nou niet echt waar je mee bezig bent, het ontrafelen van het groter overkoepelend verhaal duurde mij echt te lang. Ik moet zeggen dat de eerste helft in z'n geheel mij eigenlijk niet kon boeien. De bootlevels waren te lang, en de buggylevels ook. Na Nova Prospekt begon de game mij pas echt te boeien, en begon ik iets van het verhaal te snappen.

Is er trouwens een site waar ik meer over het verhaal kan vinden? Want je krijgt echt maar tiny bits of info, en ik heb geen idee of ik die goed snap.

• Steephh
YESYESYESYES JOEPIEJOEPIEJOEPIE

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/guns.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/goJappie.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/honger.gifAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/smilegabber2.gif

Ik was m'n HL2 code aan het registeren. Op eens staat er een venstertje van HL2 te decrypten. Ik denk huh, hoe kan dat nou? Nu blijkt dus dat Steam achter mijn rug om HL2 heeft gepreload. Supergaaf zeg!!!! Nu hoef ik 4 gb niet meer te downloaden. Ik zat eerst al te denken, m'n bandwith monitor gaf meer aan dan ik opgeteld bij bittorent aan het downloaden was. Zo'n 4 gigabyte meer. Dit is echt supervet. Nu snap ik ook waarom bittorrent de laatste tijd zo sloom was. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/thumbs-biggrin.gif

Trouwens wel raar, hij installeert gewoon HL en alle mods, terwijl ik de bronze versie heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Steephh op 26-11-2004 09:38 ]

_@/'

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 2935 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:25:
spoiler:
En vond iemand anders het vreemd dat het precies donker is als je bij Ravenholm aankomt? En weer licht als je eruit komt?
Ravenholm ligt ook een ver buiten City 17 he ;) Het is een oud mijnstadje waar waarschijnlijk dus genoeg schoorstenen + bijhorend rook is geweest voor wat flinke luchtvervuiling :)

301SQN

Anoniem: 123041

al geprobeerd op de grond te richten voor je C drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik zit vast
spoiler:
Op een gegeven moment kom je bij een strand, met daarop een grote kraan waarmee je het bruggetje omver kan beuken zodat je er langs kan.
Maar nou moet ik verder met het autotje, maar hoe kom ik vanaf het strand op het terrein dat veel hoger ligt?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 15:45
spoiler:
met hetzelfde apparaat als waarmee je de brug omketst? staat trouwens al een paar keer in het topic)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Domus schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:05:
Ik zit vast
spoiler:
Op een gegeven moment kom je bij een strand, met daarop een grote kraan waarmee je het bruggetje omver kan beuken zodat je er langs kan.
Maar nou moet ik verder met het autotje, maar hoe kom ik vanaf het strand op het terrein dat veel hoger ligt?
spoiler:
Hoe ben je ooit op het lager terrein gekomen met je buggy? Juist, met precies zo'n kraan ;). Kortom, til je buggy op en zet het neer op het hogere terrein

edit:
* We Are Borg slaat M1lamb3r :( ;)

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 26-11-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121963

Domus schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:05:
Ik zit vast
spoiler:
spoiler:
Je autootje is van metaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Anoniem: 121963 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:11:
[...]

spoiler:
Je autootje is van metaal ;)
Lol daar had ik niet eens aan gedacht :D :D

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik heb HL2 al vorige week uitgespeeld op medium, en nu zit ik ff alles opnieuw te spelen, dit keer op hard. Merk niet echt veel verschil tussen medium en hard trouwens :/ Maareh ik zit nu ook ff geheime ingangen etc te zoeken en elke keer kom ik weer iets nieuws tegen, dat is denk ik toch wel een van de leukste dingen aan HL2.

Hier is bv zo'n 'geheim' tunneltje in het 'canals' level (kan het niet laten) :) Moet je ff kijken wat je daarbinnen aantreft :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/vanillaz/hpbimg/d1_canals_01.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Energy99 op 26-11-2004 00:24 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Energy99 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:22:
Ik heb HL2 al vorige week uitgespeeld op medium, en nu zit ik ff alles opnieuw te spelen, dit keer op hard. Merk niet echt veel verschil tussen medium en hard trouwens :/ Maareh ik zit nu ook ff geheime ingangen etc te zoeken en elke keer kom ik weer iets nieuws tegen, dat is denk ik toch wel een van de leukste dingen aan HL2.

Hier is bv zo'n 'geheim' tunneltje (kan het niet laten) :) Moet je ff kijken wat je daarbinnen aantreft :Y)

d1_canals
[afbeelding]
spoiler:
Ghehe, daar was ik ook al geweest :p Dr was maar 1 zombie?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
Begin rant:
spoiler:
Wat een RTL4 publiek zeg... Allemaal help kreten met vragen dat je denkt, ben je net wakker of is je bril vies? Hoe vaak proberen mensen iets als het niet lukt? Een keer? Of wel twee hele keren? Een buggy moet op de kade. Er staat een hele grote kraan naast je. Precies eenzelfde kraan als waarmee diezelfde buggy van dezelfde kade, 5 kilometer terug naar beneden gezet is. COME ON, hoe moeilijk is die puzzel? Je zat notabene al in de kraan!

Oeh, ik kan er niet bij met de kraan. Uuhm, die buggy had toch wielen, die kon toch bewegen? Dat heb je net ook gedaan toen je hierheen reed...

Waar zijn die stampertjes voor? Sheez, denk eens na man... Waar zijn die beesten toch bang voor?

Goh, ik lig in het water en ik weet niet meer waar ik heen moet? Ik dacht dat er altijd 3 dimensies waren, of spelen we Lode Runner 2?..

Mwaargh... Kan er geen 'Help mij met HL2 want ik ben dom' topic geopend worden om dit topic wat te ontlasten?
End of rant...
edit:
Ja, misschien beetje sterke reactie. Beetje sarcasme is af en toe wel lekker. En ik wil graag helpen, maar ik heb hem zelf nog niet uit dus ik weet niet alles. De dingen die langs komen die ik wel weet zijn al lang beantwoord of worden binnen 5 minuten in drievoud uitgelegd.

[ Voor 14% gewijzigd door DaCoTa op 26-11-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
DaCoTa schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:25:
Begin rant:
spoiler:
Wat een RTL4 publiek zeg... Allemaal help kreten met vragen dat je denkt, ben je net wakker of is je bril vies? Hoe vaak proberen mensen iets als het niet lukt? Een keer? Of wel twee hele keren? Een buggy moet op de kade. Er staat een hele grote kraan naast je. Precies eenzelfde kraan als waarmee diezelfde buggy van dezelfde kade, 5 kilometer terug naar beneden gezet is. COME ON, hoe moeilijk is die puzzel? Je zat notabene al in de kraan!

Oeh, ik kan er niet bij met de kraan. Uuhm, die buggy had toch wielen, die kon toch bewegen? Dat heb je net ook gedaan toen je hierheen reed...

Waar zijn die stampertjes voor? Sheez, denk eens na man... Waar zijn die beesten toch bang voor?

Goh, ik lig in het water en ik weet niet meer waar ik heen moet? Ik dacht dat er altijd 3 dimensies waren, of spelen we Lode Runner 2?..

Mwaargh... Kan er geen 'Help mij met HL2 want ik ben dom' topic geopend worden om dit topic wat te ontlasten?
End of rant...
spoiler:
Je kan ook overdrijven reageren zeg :/
Als je niet wilt helpen help dan niet :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Chester schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:24:
[...]
spoiler:
Ghehe, daar was ik ook al geweest :p Dr was maar 1 zombie?
spoiler:
Dit was echt een van de grofste schrikmomenten in heel HL2 lol :D Ik sprong echt een halve meter uit m'n bureaustoel! Dacht ik nog zo van yes!! ff health en ammo scoren... |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Energy99 op 26-11-2004 00:32 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Begin rant:
spoiler:

End of rant...
edit:
Ja, misschien beetje sterke reactie. Beetje sarcasme is af en toe wel lekker. En ik wil graag helpen, maar ik heb hem zelf nog niet uit dus ik weet niet alles. De dingen die langs komen die ik wel weet zijn al lang beantwoord of worden binnen 5 minuten in drievoud uitgelegd.
Waar heb jij last van man. Ik zie toch zelf ook wel in dat het een beetje een domme actie was. Dat zie je toch aan mijn reactie. Ik zat vast, ik kwam er niet op en ik was het zat dat stuk. Daar heb je toch g*d een forum voor. Het lijkt wel alsof je hier helemaal niets meer mag posten op GoT zonder dat je meteen iemand voor zijn kop stoot en die denkt dat ie beter is en het maar dom vindt wat een ander vraagt/verteld. En wat jij doet is helemaal idioot. Je gaat de intelligentie van iemand meten aan het feit dat hij/zij vast zit in een fuckin game.
Get a life man. Or try to get one.
edit:

En dan nog onder een spoiler tag plaatsen ook, kom er dan gewoon voor uit of wist je zelf eigenlijk al wel dat je reactie verre van normaal is

Nu weer ontopic:

Ben er voorbij, en inmiddels weer 2 levels verder. Tx 4 helping

[ Voor 10% gewijzigd door MacDokie op 26-11-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 13:59

OMD

Weet iemand waar de savegames staan van Half Life 2???
heb net een nieuwe harde schijf gekocht en geen zin om helemaal opnieuw te beginnnen :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
OMD schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:04:
heb net een nieuwe harde schijf gekocht en geen zin om helemaal opnieuw te beginnnen :)
Bij mij staan ze in c:\programfiles\Valve\Steam\Steamapps\Save

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 14-06 21:28

DinX

Motormuis

OMD schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:04:
Gewoon in een subdir van je HL2 installatie :{

D:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\dinx\half-life 2\hl2\SAVE in mijn geval

[ Voor 13% gewijzigd door DinX op 26-11-2004 01:09 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 20:27
Begin rant:
spoiler:

End of rant...
edit:
HELEMAAL MEE EENS.

Kijk gewoon eens uit je doppen, probeer eens wat. Ren niet meteen met je staart tussen je benen naar GoT toe als je het niet meteen kan vinden. Er is niets mis mee met vragen, maar er zijn al walkthroughs gepost dus je hoeft het niet eens meer te vragen. Maar HL2 is zo makkelijk. Het spel duwt je gewoon exact de goede kant op.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Nu online

Pater

Terry Tate

Ik moet wel zeggen dat ik respect heb voor Valve. Ze zetten een setting neer die echt een hele creepy sfeer heeft.
Best raar als je bedenkt hoe het gegaan is.

spoiler:
De aarde die is overgenomen door de Combine binnen 6 uur en er allerlei wezens op aarde rondlopen die het leven praktisch onmogelijk maken. Bedenk maar eens dat je lekker op het strand wilt gaan lopen, dat kan dan niet meer, omdat er van die Ant Lions in de grond zitten. Heel treurig als je daar zou moeten leven. Ik moet zeggen dat ik echt geraakt wordt door die sfeer.

Een goede apocalyptisch sfeer, al zeg ik het zelf.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Ramon de Jesus schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:12:
[...]

HELEMAAL MEE EENS.

Kijk gewoon eens uit je doppen, probeer eens wat. Ren niet meteen met je staart tussen je benen naar GoT toe als je het niet meteen kan vinden. Er is niets mis mee met vragen, maar er zijn al walkthroughs gepost dus je hoeft het niet eens meer te vragen. Maar HL2 is zo makkelijk. Het spel duwt je gewoon exact de goede kant op.
Klopt, ik beantwoord ook geen vragen van "Ik zit vast daar en daar..."

De puzzels zijn zo verschikkelijk makkelijk dat je met gezond verstand vanzelf verder komt!

Het ontneemt je ook veel plezier als je een forum nodig hebt om verder te komen, daarnaast wordt Games & Discussies al te vaak gebruikt als Problemen forum, ik dacht dat Problemen & Vragen daar speciaal voor was ingericht.

De "Help, ik zit vast"-topics voldoen niet eens aan de eerste twee waarschuwingen voor posten in dit topic:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

Helaas is HL2 zelfs op Hard niet moeilijk en kan je door proberen vanzelf verder komen. Save anders eerst als je niet zeker weet of je pogingen gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

Ik vind het volgende wel vreemd.

Je hebt een level waar barney in het nauw gedreven is en je snipers moet uitschakelen met granaten.

Als je nu noclip gebruikt en de donkere ramen ingaat ben je in een kamertje met niemand erin! dus alleen een blauwe laserstraal die daar begint.
Als je er een granaat inlegd en naar buiten zweeft dan knalt ie en valt er dus iemand naar buiten. Beetje jammer dat ze dat zo gedaan hebben kleine moeite om er een ai combine neer te zetten die dus echt met dat wapen schiet en niet een 'turret'die elke 2 seconden willekeurig schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:06

H3llSiNG

Meh.

Maar de meeste mensen gebruiken dus ook dat hele noclip niet, als je dit niet had gedaan had je het helemaal niet gemerkt dus ik snap niet helemaal wat het probleem is..

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 103735 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 02:24:

Je hebt een level waar barney in het nauw gedreven is en je snipers moet uitschakelen met granaten.

Als je nu noclip gebruikt en de donkere ramen ingaat ben je in een kamertje met niemand erin! dus alleen een blauwe laserstraal die daar begint.
Als je er een granaat inlegd en naar buiten zweeft dan knalt ie en valt er dus iemand naar buiten. Beetje jammer dat ze dat zo gedaan hebben kleine moeite om er een ai combine neer te zetten die dus echt met dat wapen schiet en niet een 'turret'die elke 2 seconden willekeurig schiet
wat een onzin :D

Jij bent er zo een die niet kan accepteren dat het lichtje in je koelkast uitgaat als je de deur dicht doet omdat je, als je toch door de deur heen kon kijken, alsnog dat licht wil zien...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-06 15:29

IMHO maak je zelf gewoon een "probleem"... :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 14-06 21:02

Leejow(saait)

Blater

Omg maar goed ook anders gaat er allemaal geheugen/rendertime verloren aan dat soort nutteloze dingen zoals mannetjes die je toch alleen maar uit het raam ziet vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Pater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:31:
spoiler:
De aarde die is overgenomen door de Combine binnen 6 uur en er allerlei wezens op aarde rondlopen die het leven praktisch onmogelijk maken. Bedenk maar eens dat je lekker op het strand wilt gaan lopen, dat kan dan niet meer, omdat er van die Ant Lions in de grond zitten. Heel treurig als je daar zou moeten leven. Ik moet zeggen dat ik echt geraakt wordt door die sfeer.
Waar kwamen dan die raketten met die headcrabs vandaan, volgens mij niet van de combine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 07:35
Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:01:
[...]

Waar kwamen dan die raketten met die headcrabs vandaan, volgens mij niet van de combine..
Nou dan mag jij mij vertellen van wie wel, wat is makkelijker dan kleine klote beestjes het verzet op te laten jagen, lees het vuile werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Leejow(saait) schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 07:55:
[...]

Omg maar goed ook anders gaat er allemaal geheugen/rendertime verloren aan dat soort nutteloze dingen zoals mannetjes die je toch alleen maar uit het raam ziet vallen..
ok maar wat is het hele punt van snipers als je niet eens terug kan sniperen ? (magnum, crossbow etc)
je kan ze dus alleen met granaten doden. vond ik ook al zo irritant in half-life van die netjes met een loop eruit maar geen ventjes die je kon neerknallen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 14-06 20:27

ik gok dat ze dat gedaan hebben om er zo voor te zorgen dat je de sniper alleen met een granaat kan uitschakelen. Ben het wel met je eens trouwens dat het een beetje flauw is.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 20-04 13:45
is er ergens op internet een volledige storyline van hl2 te vinden??
want eigenlijk is t een soort 'see-for-yourself' game.

wat is de connectie met hl1, ja..die dr. breen dan...maar wat kwam ik in city17 doen?!
ik zou het graag allemaal willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Conan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:10:
is er ergens op internet een volledige storyline van hl2 te vinden??
want eigenlijk is t een soort 'see-for-yourself' game.

wat is de connectie met hl1, ja..die dr. breen dan...maar wat kwam ik in city17 doen?!
ik zou het graag allemaal willen weten :)
Ja idd, maar ik vermoed dat dat nog wel duidelijk wordt naarmate je wat verder komt. Je kwam natuurlijk bij in de trein, dus in principe weet Gordon het zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ramon de Jesus schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:12:
[...]

HELEMAAL MEE EENS.

Een flamewar starten getuigd ook niet echt van een nuttige bijdrage aan dit forum. Als het niet lukt om respectvol te reageren op een ander, laat het dan aan een moderator over om gebruikers terecht te wijzen (in het feedback topic graag).

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
MrJayMan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:29:
[...]

Een flamewar starten getuigd ook niet echt van een nuttige bijdrage aan dit forum. Als het niet lukt om respectvol te reageren op een ander, laat het dan aan een moderator over om gebruikers terecht te wijzen (in het feedback topic graag).
Inderdaad, waar maakt iedereen zich hier toch altijd zo druk over. Tis maar een spel en een forum. En als ik de behoefte heb om iets te vragen over HL2 dan doe ik dat. Of heeft die ene post een verschrikkelijke invloed op de rest van je leven. Het is ook zo verschrikkelijk erg dat er een extra post in dat topic staat.

Je hoeft niet te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 09:52
lol om je rant DaCoTa. :D

Ben het ook met je eens hoor, het lijkt wel alsof de gamers van tegenwoordig (*kuch*) iets 3 minuten proberen en het dan opgeven.
Waar zijn die tijden gebleven dat je iets uren probeerde, de haren uit je kop trok en je daarna nog maar eens in het gezicht sloeg toen je achter de té simpele oplossing kwam, heerlijk gevoel als je dan weer verder kan btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

Nasty Nate schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:55:
lol om je rant DaCoTa. :D

Ben het ook met je eens hoor, het lijkt wel alsof de gamers van tegenwoordig (*kuch*) iets 3 minuten proberen en het dan opgeven.
Waar zijn die tijden gebleven dat je iets uren probeerde, de haren uit je kop trok en je daarna nog maar eens in het gezicht sloeg toen je achter de té simpele oplossing kwam, heerlijk gevoel als je dan weer verder kan btw. :)
hahahaha Ik kan me helemaal inleven in jou verhaal grappig is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Nu online

Pater

Terry Tate

Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:01:
[...]

De combine gebruiken die raketten met headcrabs duidelijk als biologische wapens. En het werkt - behalve tegen Gordon Freeman - behoorlijk effectief.

Overigens zijn niet alle wezens die mee zijn gekomen met die dimensional shift onderdeel van het Combine leger, kijk maar naar de Antlions.

Wat ik mij trouwens af vraag is hoe die Combines op aarde zijn gekomen? Via die dimensional shift? Was dat een soort portal die open bleef staan, of moet ik die dimensional shift meer als een soort hick-up zien die eenmalig materie uit de verschillende dimensies uitwisselt (en de nodige chaos met zich mee brengt)?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130011

Ik heb erg veel gehad aan alle tweak suggesties voor HL2. dank daarvoor.

Vooral het read only maken van de autosave files (in save) maakten HL 2 bij mij 3 x zo snel en soepel.

ik heb het zelfs met een 5900fx nu echt prima voor elkaar. echt een aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Eindelijk uitgespeeld!! Ik zal eerlijk zeggen, ik was niet zo heel blij met het spel halverwege, na die verschrikkelijke levels met de hovercraft, de buggy, Ravenholm (die vond ik echt heel irritant), het "voetje van de vloer" level en Nova Prospect. Sommigen waren zoooo ongelooflijk makkelijk (of gewoon saai), dat je ze kan uitspelen zonder een schot te lossen bijna. (Maar daar kies je zelf voor natuurlijk) Maar toen kwamen de laatste paar levels. Echt.... GRUWELIJK!! Zo intensief heb ik het nog nooit mee gemaakt. Die Striders, tig combines, vele medestrijders, ontploffing, onafgebroken schoten, etc. Allemaal tegelijk, echt te vet. De laatste paar levels maken het helemaal goed bij me, want dat is toch wel de beste actie die ik ooit mee heb gemaakt in een game. Ik vind het alleen zo ongelooflijk jammer dat Valve perse een zo divers mogelijke game wilde maken. Elk level heeft namelijk een andere insteek en er is echt een duidelijke scheiding tussen de levels. Normaal zou je zeggen, dat is juist goed. Maar ik vind echt dat het spel veel beter had geweest als het meer zoals op het eind was geweest, er zijn nu gewoon teveel levels die saai en eentonig zijn en er ook zo uitzien. Ach ja, ik speel die coole stukjes wel steeds opnieuw dan.

Maar goed, dit is voor mij absoluut niet "het beste spel ooit" zoals velen het noemen. Daarvoor zijn de graphics iets te achterhaald, de AI te "stom", de levels veels te lineair (soms denk je echt van "cool ik kan kiezen of ik links of rechts ga of misschien boven en beneden", maar uiteindelijk blijkt dan dat de rest is afgesloten en dat je maar 1 optie hebt) Teveel levels hebben hierdoor een te lage replaywaarde. Daarnaast vat ik niet dat de Striders, de Gunships, de combines en de mensen er zo ongelooflijk mooi uitzien en dan zitten er van die afschuwelijke lelijk gedesignde zombies (met name die flying zombies) en headcrabs in. Heel raar. Maar de physics zijn echt gruwelijk, de puzzels zijn op een goed niveau, het is zeer verslavend, het verhaal is spannend en mysterieus, de textures zijn echt heel mooi (alleen is het level design niet altijd super), etc.

Al met al, een heel goed spel (met name tegen het eind dus) Dus mensen die nog aan het spelen zijn en het nu al TE VET vinden..... dit is nog niets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 20-04 13:45
Aikon schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:27:
[...]

Ja idd, maar ik vermoed dat dat nog wel duidelijk wordt naarmate je wat verder komt. Je kwam natuurlijk bij in de trein, dus in principe weet Gordon het zelf ook niet.
mjah..heb m dus al uitgespeeld..maar nog is het me niet echt duidelijk :/
zo zie je ook 2 keer dr. breen (1e keer tijdens dat teleport gedoe, 2e keer aan het einde) communiceert met 1 of ander weird wezen dat je op dat scherm ziet staan..

wie/wat is dat?! :?

[ Voor 21% gewijzigd door Rickstah op 26-11-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik zou die read only tweak voor autosave files ook gaarne ff noteren maar de topicsearch levert bij mij niets op met steekwoorden als 'read only' e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129888

cemackor schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:29:
Bij plaatje drie zie je een railing met een houten plank. Loop eens in die richting dan zul je zien dat daar links een deur is.
Nou daar ben ik allang al geweest,maar loop alleen maar in een rondje..
Ik zal later wel ff wat meer plaatjes erop zetten...

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 129888 op 26-11-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

Nasty Nate schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:14:
Ik zou die read only tweak voor autosave files ook gaarne ff noteren maar de topicsearch levert bij mij niets op met steekwoorden als 'read only' e.d.
Zoek eens op "tweakguide". :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130011

t is heel simpel je gaat naat hl2/save/

elk document waar autosave bij staat rechtsklik je. Dan vink je read only aan.

Het helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Dank beiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ok, ik heb het gister uitgespeeld, en ik vond het te vet! het spel is egt zo cool..

Ik vind het best wel dom dat mensen zeggen dat je maar 1 kant op kan, noem es een game waarbij je de hele game zelf kon weten hoe je ging... Far cry roep je dan, maar dit vind ik ook wel meevallen. Je kon bij de eerste paar levels met die eilanden ongeveer 3 verschillende wegen nemen... Daarna kwam je vooral zombies tegen in gewone gebouwen waar je ook maar 1 kant op kon. Ok de grafhics waren misschien beter maar ik vond hl2 tog egt vetter als Far Cry. Vooral de wapens zoals de gravity gun en het balletje waarmee je de ant-lions ( zeg ik het goed ?:P) kon laten aanvallen. Far cry was leuk, maar voor de rest ook niet top.. En bij doom 3 kan je tog ook maar 1 kant op ?... ik vind dat egt zo van dat gezeik.. O.. je kan maar 1 kant op ><.. Geef mij maar eens 3 games waarbij je egt heel het spel door allerlei verschillende kanten op kan... ?
Half life 2 is ook niet saai... Doom 3 werd saai, o.. lichtje uit.. der zal wel weer een monster komen.. o hier moet ik een deur opendoen.. der zal wel weer een gek monster achter zitten... Bij half life 2 heb ik dit gevoel niet gehad en ik vond het egt een super game. Vast niet de beste game ooit, want elke game heeft zijn minpuntjes. Maar ik vond half life 2 tog egt vet met die wapens, die puzzeltjes waarbij je dingen op moest pakken om vervolgens verder te kunnen jumpen met je hovercraft ( die overigens ook vet was, ik had het gevoel alsof ik in een film zat)

Maarja, meningen verschillen gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
warchaser schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:13:
ok, ik heb het gister uitgespeeld, en ik vond het te vet! het spel is egt zo cool..

Ik vind het best wel dom dat mensen zeggen dat je maar 1 kant op kan, noem es een game waarbij je de hele game zelf kon weten hoe je ging... Far cry roep je dan, maar dit vind ik ook wel meevallen. Je kon bij de eerste paar levels met die eilanden ongeveer 3 verschillende wegen nemen... Daarna kwam je vooral zombies tegen in gewone gebouwen waar je ook maar 1 kant op kon. Ok de grafhics waren misschien beter maar ik vond hl2 tog egt vetter als Far Cry. Vooral de wapens zoals de gravity gun en het balletje waarmee je de ant-lions ( zeg ik het goed ?:P) kon laten aanvallen. Far cry was leuk, maar voor de rest ook niet top.. En bij doom 3 kan je tog ook maar 1 kant op ?... ik vind dat egt zo van dat gezeik.. O.. je kan maar 1 kant op ><.. Geef mij maar eens 3 games waarbij je egt heel het spel door allerlei verschillende kanten op kan... ?

Maarja, meningen verschillen gelukkig
Dune2(000), C&C series en nog veel meer rts spellen ;)

flauw...kijk al waren er in een paar maps maar 1 of 2 wegen meer naar hetzelfde doel dan zou ik al tevreden zijn. Totale vrijheid in fps spellen is technisch toch nog niet haalbaar maar verbloem het dan een beetje door iets meer mogelijkheden te bieden. Ze hadden ook wel een paar (nutteloze) kamers er in kunnen gooien. Alleen maar om de linieariteit niet te laten opvallen.

Farcry was natuurlijk ook wel liniear maar dat gevoel had je niet omdat je linksom, rechtsom of over een heuvel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
CRAM schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:32:
[...]

Totale vrijheid in fps spellen is technisch toch nog niet haalbaar maar verbloem het dan een beetje door iets meer mogelijkheden te bieden.
OFP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Operation Flashpoint? Ik ken de game niet. Maar wat ik onder totale vrijheid versta kan gewoon nog niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:39
Je bedoeld waarschijnlijk de vrijheid van morrowind...

Vanavond ga ik ook eens kijken of dat hl2 wat is. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 13-06 14:29
OPF had je wel totale vrijheid, omdat alles buiten was.. ze hadden (net zoals bijv. bij bf1942 ofzo) gewoon een hele grote map waar je zelf kon beslissen van welke kant je een basis ging aanvallen.

Weet je wat het is, valve beloofde van alles, de ultieme game, de ultieme vorm van vrijheid etc. Maar dat kwamen ze niet na. Hadden ze de verwachtingen van deze game lager gemaakt, dan was het niet zo tegengevallen, en was het gewoon een goede game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Damn... zojuist nog ff geprobeerd maar ik zie niet hoe ik verder moet...

Zie mijn vorige bericht, [rml]Wildfire in "[ PC]Half-Life 2 deel 10!"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik vind het best wel dom dat mensen zeggen dat je maar 1 kant op kan, noem es een game waarbij je de hele game zelf kon weten hoe je ging... Far cry roep je dan, maar dit vind ik ook wel meevallen.
Grand Theft Auto? :P

(Je zei niet dat het een shooter hoefde te zijn.)

Ik vond dat je maar 1 kant op kon toch wel een klein minpuntje aan het spel. In andere shooters zoals Doom III vond ik het wat minder erg. Waarschijnlijk komt dat doordat ik iets hogere verwachtingen had van HL2 dan Doom III.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

spoiler:
wat ik wel heel col vind is dat je die man die je in het begin ziet (ben even ze naam kwijt) heel vaak tegen komt in het spel.
Je ziet hem heel vaak staan erg boven net als in half life 1 echt cool.
Geeft meetje een gevoel of hij je de helen tijd in de gaaten houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 13-06 14:29
Gemerden2,

spoiler:
Dat je is baas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Wildfire schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:01:
Damn... zojuist nog ff geprobeerd maar ik zie niet hoe ik verder moet...

Zie mijn vorige bericht, [rml]Wildfire in "[ PC]Half-Life 2 deel 10!"[/rml]
spoiler:
Nadat je die 2 vliegdingen uit de lucht hebt geknald moet je die port waar hij zich in bevindt vernietigen. Kwestie van sneller en beter schieten :)

[ Voor 5% gewijzigd door CRAM op 26-11-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ok, maar ik heb er niet zo op gelet dat valve zei dat het de beste game ging worden enzo,, en als je dan dit spel speelt, vind ik het tog super vet :)

er zaten wel genoeg kamers in waar je niks mee kon doen hoor. Zoals wc's enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

CRAM schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:06:
[...]

spoiler:
Nadat je die 2 vliegdingen uit de lucht hebt geknald moet je die port waar hij zich in bevindt vernietigen. Kwestie van sneller en beter schieten :)
spoiler:
Ik mag gek zijn, maar welke "2 vliegdingen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wildfire schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:38:
[...]

spoiler:
Ik mag gek zijn, maar welke "2 vliegdingen"?
spoiler:
Wat in de toren omhooggaan is niet genoeg, je moet helemaal omhoog! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tourniquet op 26-11-2004 13:42 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vind het best wel dom dat mensen zeggen dat je maar 1 kant op kan, noem es een game waarbij je de hele game zelf kon weten hoe je ging...
goed hij is nog niet uit, maar ik geloof dat S.T.A.L.K.E.R. er zo eentje wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

1 kant op kunnen hoeft toch per definitie geen minpunt te zijn?

Hl2 bevat genoeg leuke puzzels (mogen wel moeilijker en meer)
Tegenstander is makkelijker tactisch uit te schakelen dan schieten ( grav-gun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
kEv4h schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:08:
[...]

goed hij is nog niet uit, maar ik geloof dat S.T.A.L.K.E.R. er zo eentje wordt :)
En morrowind natuurlijk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

kEv4h schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:08:
[...]

maar wie heeft ooit gezecht dat half life 2 open zou zijn ik heb het nergens gelezen of gezien

Dat is net als mensen zeggen doom 3 is alleen maar knallen de makkers hebben ook niks anders gezecht dan dat ze een knall game gingen wordenS

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 94113 op 26-11-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:26

Valkyre

Kitesurf FTW!

nog een paar leuke screenies:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_050015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_050016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_050017.jpg

ze verraden niks van het verhaal, en denk dat de meeste mensen hier allang voorbij zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Nou, ik ben er echt 10 seconden voorbij eigenlijk. ;)
Maar ze verraden niet veel nee. Heb nu net de crossbow voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
spoiler:
WOW ik zit nu in nova spektra waar echt al die combine op je afkomen, k heb die turrets een beetje verkeerd neergezet denk ik want dit is echt niet te doen :D
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *