Hier dan eindelijk foto's van mijn huidige setup. Foto's zijn gemaakt met mijn inmiddels antieke 2,1 MP nikon coolpix

.
PS: let niet op de troep
Zuilen
Infinity Compositions Overture 3. Prachtige speakers, ook om te horen. Ze gaan van 25-20k. Laag gedeelte is apart gevoedt, downfire baspoort.
Ik heb de grills verwijderd voor de foto (zover je het een grill kan noemen, plastic rommel met een panty

).
Let niet op de computer die ernaast staat, is niet relevant.
Center
Elac Cinema XL center speaker, niets bijzonders maar voor de dvd's die ik kijk voldoet ie prima

.
Surrounds
Jamo "surround" speakers. Komen van een hele oude set, ze zijn 2 weg en hebben ooit volstaan voor mijn stereo setup

. Ze zijn zo geplaatst dat ze een (voor mij) optimaal surround gevoel geven vanaf de luister bank.
Versterker
http://www.dr-q.net/audio/amp.jpg
Kenwood KRFV7771-D versterker. Heeft geen moeite om de infinity's van prik te voorzien
Remote

Toen ik de Kenwood amp kocht uit de 2e hands hoek bij onze lokale audiozaak (hij sprong er nogal uit, dat wel) wist ik niet eens dat deze remote erbij zat. Een onding om door te krijgen maar een leuke gadget. (je kan zelfs een tel. nr bellen en extra settings "downloaden" , spacy

)
De amp krijgt zijn signaal via Optisch SPDIF vanuit mijn PC (nvidia soundstorm). Cd's luister ik via de interne Pioneer DVD-rom drive.
Specs bewust niet geplaatst!
Setup wordt voornamelijk gebruikt om muziek te luisteren, en veel. vandaar ook de rondslingerende cd's

Enjoy
[
Voor 4% gewijzigd door
Kaj. op 08-12-2004 20:21
. Reden: Resizen is ook een vak... ]
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)