[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.474 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
wagenveld schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:49:
Zo ziet het er uit op een ti4200:
[afbeelding]

Ik hoef nog geen nieuwe kaart :)
Hmm...ziet dr nog best acceptabel uit dacht ik zo :)
Loopt ie helemaal soepeltjes bij jou?? en met welke settings?
Ik heb een 3000+ (barton), 756mb ram en gf4ti4200...dus ik verwacht dat het wel prima gaat draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
/nog wat mierenneuken opzich
Dat hovercraften, vind ik echt te lang duren. En dan die helicopter er wat zenuwachtig te irriteren. :(

Maar het mag verder de pret niet drukken. _/-\o_ Tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
jhead22 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:58:
Ik wil HL2 downen... kep ati bon.

Maar nu ligt dat klalala steam plat :-S

Ps: Moet ik serial gewoon invullen, en kan ik dan t spel downen ?
Ik kan via de search nix vinden, aangezien er 10.000 berichten over HL2 gaan.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:12:
Ik probber al de hele tijdte connecten maar krijg steeds " WinSock error 10061 connection failed '' , iemand enig idee wat dat inhoudt?
Helaas, ik heb hier constant dezelfde problemen. :( Op het moment dat hij mijn account wil activeren klapt ie eruit (Connection reset, winsock error 10054 hier).

Ben nu al vanaf 19:00H hier regelmatig aan het proberen. :( Dit is echt absurd!

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Ik nog mn best gedaan om hem vandaag nog in huis te halen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier niemand gepreload ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

HuggyB schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:50:
[...]

Het is precies zoals ik het zeg, een ragdoll (lijk) kan standaard niet met een andere ragdoll interacteren/botsen. Dit is standaard in recentere spellen wel zo (Painkiller, FarCry, Doom 3 zelfs... maar Max Payne 2 weer niet). Maar dit kan je aanzetten door de volgende tweak in te voeren: cl_ragdoll_collide "1".
Wat ook standaard is maar ik geen tweak voor heb is dat ragdolls met object bodies interacteren. Een olievat zal door een ragdoll clippen, terwijl de ragdoll de bodie van de olievat moet tegenhouden.
Maar dit moet gewoon allemaal standaard zijn als de physics zo goed is als ze claimen. Maar het moet wel kunnen! Painkiller doet dat allemaal en dat is ook gewoon Havok 2.0.
Dank je voor de tip.. dit zal wel standaard uit staan omdat het anders nog meer rekenkracht vergt van je processor... Painkiller was zelfs hl2 engine grotendeels... waarvan o.a. havok idd...

Kheb nog 2 vraagjes.. is er een manier om mijn 2e CPU ook te laten meerekenen?

Hoe krijg ik de console? :P (kheb een idee, maar toch ff vragen.. stoute ik..)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:11:
Hoe krijg ik de console? :P (kheb een idee, maar toch ff vragen.. stoute ik..)
Ga naar keyboard options > advanced > enable dev console :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:02:
[...]

@ normal. En ook al was het easy, wat is daar zo jammer aan :?
Nou dat je er maar een paar uur plezier van heb gehad... :X

Ik speel op Hard en probeer niet te snel door de levels heen te gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
Chrasher schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:04:
[...]

Helaas, ik heb hier constant dezelfde problemen. :( Op het moment dat hij mijn account wil activeren klapt ie eruit (Connection reset, winsock error 10054 hier).

Ben nu al vanaf 19:00H hier regelmatig aan het proberen. :( Dit is echt absurd!
Dat word een herinstall van je OS zo te horen. Winsock errors liggen 99% van de keren aan je systeem zelf en een herinstall is dan aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Help :D

spoiler:
Ik kom hier niet langs. Zie plaatje....

http://www.compjoeter.com/hl2/hl2_screen002.jpg

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
sjek schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:13:
[...]

Dat word een herinstall van je OS zo te horen. Winsock errors liggen 99% van de keren aan je systeem zelf en een herinstall is dan aan te bevelen.
Djeez, waarom roept iedereen toch zo snel OS opnieuw installeren. Het heeft gewoon met Steam te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Erg ligt een accu op het bed in het huisje, douw die met je gravgun in een van de openingen in het apparaat op de tafel in hetzelfde huisje. Ga naar buiten, naar één van de autowrakken (weet ff niet meer welke) daar ligt nog een accu, doe daar hetzelfde mee. De motor zal aanslaan en het hek gaat open :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik vraag me af of er wel legale versie rond zwerven bij diegen die zeggen dat ze hem aan het spelen zijn? Het is namelijk zo dat het hele registreer systeem nog niet eens in de lucht is totdat de de game off gereleased wordt!
Dus bij steam is het onmogelijk hem te reggen en dus ook niet te spelen zonder officiele reg!

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 17-11-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 21:16
DJ Randall schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:16:
[...]

Djeez, waarom roept iedereen toch zo snel OS opnieuw installeren. Het heeft gewoon met Steam te maken!
Djeezmarie man een winsock error heeft logisch gezien niks met steam te maken, de kans is gewoon 10 keer groter dat het aan je OS ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:16:
Ik vraag me af of er wel legale versie rond zwerven bij diegen die zeggen dat ze hem aan het spelen zijn? Het is namelijk zo dat het hele registreer systeem nog niet eens in de lucht is totdat de de game off gereleased wordt!
Dus bij steam is het onmogelijk hem te reggen!
Spel is al sinds 09:00 's ochtends uit... activateservers waren precies op tijd. Als je er vroeg bij was had je mazzel (zoals ik), als je nu nog probeert te connecten ben je een beetje laat, de server zal het wel lekker druk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoor dat je niet op steam kan komen :S

ik heb er niet echt last van . Niet om jullie gek te maken , maar gewoon even mededelen. IK heb hem bij Dixons Rotterdam gekocht voor 52,99 en kreeg een gratis T-shirt erbij :D. Die krijg je toch eigenlijk als je hem heb ge pre-ordered ?
Installatie van dvd ging gelukkig in eenkeer goed. om 1900 ging ik hem unlocken of updaten.......... hoe je het ook mag noemen. Dat heeft intotaal 3 uur geduurd.

Kon toen gelijk spelen !.

Ik ben nog bij het begin , maar er zit al aardig actie in , Ik moet gewoon vluchten voor die gekke apen ( weet niet hoe ze heten, die gasten met die maskers)

Ik heb nog nooit HL gespeeld , ook geen CS. Wel eens geprobeerd maar het was niet echt mijn game. Maar HL2 is wel erg mooi hoor. Hopen maar dat er gave mods gaan uitkomen. Want ik heb net CS geprobeerd te spelen en binnen 5 sec word ik al dood geschoten :(. FF oefenen dus.

Tjah ik word ook de dag ouder en ben niet meer zo soepel met mijn vingers :D

owja ik wil een back up maken van HL2 en CS-source, maar dat wil niet echt lukken ! er staat dan: requires update :S dat heb ik toch gedaan ?

Kan ik eigenlijk gewoon niet simpel weg een Image van mijn C:\ maken ? dan ben ik er toch ook ?

zo genoeg gepraat. Ik ga ff mijn radeon 9600pro proberen overteklokken. Want ik heb namelijk alles op low staan en speel op 800x600 :( en nog vind ik het niet echt lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dus bij steam is het onmogelijk hem te reggen en dus ook niet te spelen zonder officiele reg!
Onder welke steen heb jij gelegen?

Het is 2004.. 17 (inmiddels) November...
Hl2 is gisteren (16e) uitgekomen :P

Sterrendatum 2321.232.23

(Ik heb trouwens gelukkig nog geen illegale versie gezien.. issie er wel dan?)

[ Voor 12% gewijzigd door ReCreator op 17-11-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Dus bij steam is het onmogelijk hem te reggen!
Hallo? Half-Life 2 is dinsdag 16 november om 09:00 NL tijd officiëel gereleased. Het hele registreer-systeem is dus wèl in de lucht... alleen omdat Steam vaak niet goed werkt zijn er nogal wat problemen.

Godzijdank is mijn legale HL2 vanmiddag geactiveerd en heb nu al flink wat zitten spelen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Totally off-topic:

OMFG wat een godenspel

Totally ON--topic:

OMFG wat een godenspel

Ik ga deze heeeeeeeeeeel lang spelen,.... aa8x en af16x

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Uhm shumi,...... ben je in 2004 geboren of niet dan? Hahaha, iedereen kan hem nu spelen,... als je tenminste weet hoe het werkt...

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de afkorting aa en af eigenlijk ? sorry hoor misschien wel een heel erge stomme vraag

moet ik die dan juist aan zetten of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

HuggyB schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:50:
[...]

Het is precies zoals ik het zeg, een ragdoll (lijk) kan standaard niet met een andere ragdoll interacteren/botsen. Dit is standaard in recentere spellen wel zo (Painkiller, FarCry, Doom 3 zelfs... maar Max Payne 2 weer niet). Maar dit kan je aanzetten door de volgende tweak in te voeren: cl_ragdoll_collide "1".
Wat ook standaard is maar ik geen tweak voor heb is dat ragdolls met object bodies interacteren. Een olievat zal door een ragdoll clippen, terwijl de ragdoll de bodie van de olievat moet tegenhouden.
Maar dit moet gewoon allemaal standaard zijn als de physics zo goed is als ze claimen. Maar het moet wel kunnen! Painkiller doet dat allemaal en dat is ook gewoon Havok 2.0.
Rare is dat een kruiwagen of een schep bijv weer wel collide met een ragdoll zonder clipping :?.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
sjek schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:18:
[...]

Djeezmarie man een winsock error heeft logisch gezien niks met steam te maken, de kans is gewoon 10 keer groter dat het aan je OS ligt.
voor de liefhebber: winsock error nummers

lijkt idd op dat de fout aan de andere kant zit.. balen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Echt megavet spel !!!

Ben het vanaf 5 uur tot nu toe non-stop aan het spelen ... Net gekapt ermee, maar hij is echt supervet !! Tot nu toe toch echt wel weer een topper onder de FPS games !!! Beter dan vele spellen die ik laatste jaren heb gespeeld !

Loopt superlekker hier ( zie specs, ben allleen 512 mb kwijt ff doordat 1 reepie kapot is ...) Maar ik moet zeggen dat nadat ik de 4.12 Ati catalyst heb installed ie in 1x echt superlekker liep !! (1024x768, alles High, in windows AA op 2x) dus voor de Ati mensen onder ons ... Downen en installen die hap .. Was echt MEGA verschil bij mij in performance !!

Ik moet nu echt mun nest in ... best moeilijk .. want je wordt er echt ingesleurd in dat spel, en ik kon niet stoppen gewoon ! Ik verklap helemaal nix over het spel, zie je zelf maar lekker allemaal ... Maar grafisch, sounds, muziek en vooral gameplay is tot nu toe nog megavet gewoon !!

Dit was het w88 wel waard !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Hier ook niets dan lof over het spel. De installatie / activatie ging met enige moeite, maar dan heb je wel hét spel van 2004 :D .

Doom3 kan hier nog wel een puntje aan zuigen. De interactie met de omgeving door de physics engine is gewoon zo gaaf, en ook het geluid is opvallend goed. Als er iemand of iets op je schiet die rechtsvoor je staat en de inslag is linksachter, dan hoor je dat ook zoals het moet :) . Subliem gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Tsjonge jonge...

Nah lang w8ten en w8ten en w8ten en w8ten....kon ik eindelijk het spel opstarten ! :|...

Kom ik GVD niet verder dan een Wazig screenshot van City 17 met '' Loading '' rechts onderin beeld.
Mijn Inet con...blijft maar lopen en lopen, af en toe laad mijn schijf iets, maar dat was het dan ook.
Na een paar min druk ik op de muis knop, en PAF....terug op de Desktop..

* Wat een Bagger Programma zeG, Pokke Steam, probeer al sinds half 4, HL2 op me systeem te krijgen + te draaien..!!. *

Klaar met Zeuren/Zeike/Mierenneuke !.

Klopt het ook dat wanneer je steam aan heb staan dat je Internet con...als een tiere lier aan het downe en versture is ? |:( :?

[ Voor 13% gewijzigd door Fusion_XT op 17-11-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor geen muziek in het spel. Moet je dit expliciet aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jarnotjuh schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:30:
[...]

haal is weg :/
lekker bezig weer hoor :/
Tis maar een txt bestandje.. maar goed hijs weg... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:22:
wat zijn de afkorting aa en af eigenlijk ? sorry hoor misschien wel een heel erge stomme vraag

ik denk dat ze hiermee Anti Aliasing bedoel (weet niet of ik het goed spel)
Heeft geloof ik te maken met Graphics rendering (niet bashen weet het neit zeker :P )

Ontopic:
Spel liijkt me zeer vet ik ga hem morgen zeker kopen
lijkt me echt dat er Uren spelplezier inzitten en dat het neit zo voorspelbaar is als menig ander spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:31:
Ik hoor geen muziek in het spel. Moet je dit expliciet aanzetten?
nee :)

in het begin is er nog haast geen muziek
ik kreeg pas muziek bij mijn crowbar...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan, HL2 uitgespeeld in ong 12,5 uur :)

Op normal..

Iemand anders ook al klaar?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
Weet iemand al hoe je zelf een benchmark kunt draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:33:
[...]

nee :)

in het begin is er nog haast geen muziek
ik kreeg pas muziek bij mijn crowbar...
ik ben al wat verder dan dat al, heb al een voertuig bestuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten hier wel freaks zeg. Volgens mij al 2 lui die het spel hebben uitgespeeld. Hoe spelen jullie dit dan?
Rennen jullie gewoon zo hard mogelijk door de levels heen en hebben jullie wel wat van het verhaal opgestoken waar het over ging??
Ik ben dan wel een langzame gamer, maar het is mij nog nooit echt gebeurd dat ik een game in 1 dag uitspeel. Bijna zonde van je geld zou je zeggen, of is de replay waarde hoog?

Ga het spel morgen zelf op ook halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Met muziek is het ongeveer net zo gedaan als in HL1, bij HL1 als je je Hazard suite net hebt, en hier als je je crowbar krijgt en verder in het spel nog meer op andere momenten maar dat zeg ik nie. Maar voor mij gewoon perfect gedaan zo. Ik houd niet van hele tijd muziek erbij ... de sfeer van het spel zelf moet het creeren het hele gevoel ... En dat is ze goed gelukt moet ik zegguh

en die Alex is echt een lekker wijffie gek ... virtueel .... maar erg lekkerrr..... nice moves baby ... hehehe :P

[ Voor 14% gewijzigd door JediUberknaft op 17-11-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een game! Ik ging om 18.00uur instaleren, en alles zat mee (vergeleken wat ik hier veel lees). Ik kan spelen wanneer ik wil.
Dit is vanaf nu me lievelingsgame, wat een gameplay, wat een physics, wat een grapics. Toch kun je duidelijk zien dat alles in eerste plaats er voor de gameplay is, en niet eerst graphics. Ook al zijn de graphics top! Hij draaid ook beter dan ik gehoopt had. Ik speel met een 3000+ barton gigjedr 9800pro256, alles op high AA op 4x d8 ik, en 2x AF. Ben tevreden! Het jaar w88 is goed gemaakt! I luv the game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Conan schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:02:
[...]

Hmm...ziet dr nog best acceptabel uit dacht ik zo :)
Loopt ie helemaal soepeltjes bij jou?? en met welke settings?
Ik heb een 3000+ (barton), 756mb ram en gf4ti4200...dus ik verwacht dat het wel prima gaat draaien :)
Kheb een XP2400+ en 512mb. Het loopt supersoepel op de aanbevolen settings (medium op de meeste dingen). Verder heb ik AA en AF uitstaan bij de driverinstellingen. Het is erg goed dat Valve ook rekening heeft gehouden met de mensen die niet elk half jaar een nieuwe 3dkaart kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hebben er mensen nu ook problemen met steam? hij loopt alleen maar vast. Ik snap er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
Lt. Marx schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:54:
Hebben er mensen nu ook problemen met steam? hij loopt alleen maar vast. Ik snap er niets van
Ja, ik kan niet eens inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:33:
Zo dan, HL2 uitgespeeld in ong 12,5 uur :)

Op normal..

Iemand anders ook al klaar?
damn hoezo hardcore :) ik ga hem morgen maar ff aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:22:

Anti Aliasing (AA) en Anisotropic Filtering (AF), beide opties geven, wanneer ze aanstaan, een veel mooier beeld.

Dus wanneer je last hebt van schokkerig beeld en veel framedrops kan het handiger zijn om deze opties een tandje lager te zetten of zelfs helemaal uit te schakelen. Toch zou ik proberen nog minstens AF aan te laten staan, heeft met het diepte van het beeld te maken.
Voor meer info zou je kunnen googlen op die 2 termen of gewoon zoeken op GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
gezien de problemen met connecten met Steam denk ik dat ik het maar laat draaien vannacht en morgen als ik op mn werk zit.. of heeft Steam een timeout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:45:
Uitgespeeld, maar ik zit nog vol met onbeantwoorde vragen.... doen ze expres, moet ik ook weer HL³ hebben :P

[afbeelding]
Bedankt voor de spoiler ;)

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:38:
Er zitten hier wel freaks zeg. Volgens mij al 2 lui die het spel hebben uitgespeeld. Hoe spelen jullie dit dan?
Rennen jullie gewoon zo hard mogelijk door de levels heen en hebben jullie wel wat van het verhaal opgestoken waar het over ging??
Ik ben dan wel een langzame gamer, maar het is mij nog nooit echt gebeurd dat ik een game in 1 dag uitspeel. Bijna zonde van je geld zou je zeggen, of is de replay waarde hoog?

Ga het spel morgen zelf op ook halen.
Dat zijn gewoon mensen die vaak shooters spelen.
Die moeten eigenlijk gewoon altijd op hard spelen.
Ik kon ook half life 1 op hard in 5 uur uitspelen, gewoon overal hard doorheen rennen.
Serieus sam SE kan ik in 3 uur uitspelen, na een tijdje weet je gewoon waar je moet zoeken in shooters.
Doom3 was ook een eitje op hard, alleen het stuk zonder zaklamp was wat lastig.
Shooters zijn tegenwoordig veel te kort en makkelijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:02:
[...]

Anti Aliasing (AA) en Anisotropic Filtering (AF), beide opties geven, wanneer ze aanstaan, een veel mooier beeld.

Dus wanneer je last hebt van schokkerig beeld en veel framedrops kan het handiger zijn om deze opties een tandje lager te zetten of zelfs helemaal uit te schakelen. Toch zou ik proberen nog minstens AF aan te laten staan, heeft met het diepte van het beeld te maken.
Voor meer info zou je kunnen googlen op die 2 termen of gewoon zoeken op GOT :)
Heeft de ati 9600XT ook AA en AF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Laatst online: 21-07 18:35
Steam werkt goed hier op 't moment hoor :).
Hij is nu vrij rap bezig met gamefiles unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb totaal geen last met Steam. Ik kan reconnecten/inloggen zovaak ik ook maar wil. Bovendien haal ik binnen 25 min HL1: Source binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:23:
Ik heb totaal geen last met Steam. Ik kan reconnecten/inloggen zovaak ik ook maar wil. Bovendien haal ik binnen 25 min HL1: Source binnen :)
En ik ben nu Codename: Gordon aan het binnenhalen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet echt waarom iedereen zo veel problemen heb, het enigste probleem wat ik ben tegengekomen was met het unlocken gaf ie de melding dat de servers het te druk hadden (of zoiets). Steam afgesloten, opnieuw opgestart en toen ging ie weer verder...
Verder speel ik op 1024*768, alle details op high en AA op 2x (tot nu toe), AF heb ik nog niet naar gekeken....en dat met schat ik zo een framerate van 40 tot 50!

Nog een vraag, weet iemand hoe je de framerate kan zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:11:
[...]

Heeft de ati 9600XT ook AA en AF?
Volgens mij kan iedere videokaart AA en AF aan. Het zijn geen videokaart features, maar driver features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
net_graph 3

BTW meer mensen problemen met inloggen op steam, vindt het nogal debiel dat je eerst met steam moet connecten om het spel te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:28:

cl_showfps 1
net_graph 1 t/m 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

blix schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:30:
[...]

net_graph 3

BTW meer mensen problemen met inloggen op steam, vindt het nogal debiel dat je eerst met steam moet connecten om het spel te spelen..
Voor de tigste keer: activatie is eenmalig, voor de rest kun je Steam in offline-modus gebruiken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand opeens kurk eruit getrokken????

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v216/boris9210/steam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het echt dood hier na half 2 he? :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, toch niet, maar ff ontopic, ik zat namelijk met het probleem, telkens als ik in de console zit (~ toets) en ik typ 2 letters verdwijnt de console :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Moet je een paar keer op E rammen... die bug heb ik ook, redelijk irri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:47:
sorry, toch niet, maar ff ontopic, ik zat namelijk met het probleem, telkens als ik in de console zit (~ toets) en ik typ 2 letters verdwijnt de console :?
Even op de a, e, i, o of u drukken als eerste toets in console.
Weet niet waarom ze dat nou nog steeds niet gemaakt hebben, tis idd erg irritant.

edit: blix was me voor :P
maar die bug zit in alle steam games btw

[ Voor 8% gewijzigd door Capa op 17-11-2004 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Ow ik ben dus niet de enige met die bug. :D

Dat zit er al in sinds CS 1.6 beta en het is dus never nooit niet gefixt. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

damn, vanochtend om 11 begonnen met Hl2 (toen waren we nog bij deel7!!!, nu net klaar en we zijn al bij deel8 :P

damn man die strider canon is echt wel vet, (meer zeg ik niet)

wat ik wel een minpuntje vind is dat als je een gun half leeg schiet, en je pakt een andere gun, en neemt dan de eerste weer, dan is je gun alweer gereload. heeft je HEV suit dan zeker gedaan :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 22:34
Allemaal heel leuk ...... maar ik moet m'n DVD van HL2 er wel inhebben anders doet ie het niet .......

Iemand een idee om dit te fixen .... ik vind het erg irritant dat die DVD constant in m'n DVD-drive moet zitten.

Ik heb het geprobeerd met DVD-decryptor ..... maar als ik hem dan laad in Deamontools werkt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
heeft je HEV suit dan zeker gedaan
Ja! ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoe groot is de replay waarde ongeveer? Ik wil hem wel kopen maar om nou te zeggen dat ik 10 uurtjes ongeveer veel vind voor een spel. Is het vaker te spelen of is het nogal recht toe recht aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

WeAreLegion schreef op woensdag 17 november 2004 @ 02:37:
Hoe groot is de replay waarde ongeveer? Ik wil hem wel kopen maar om nou te zeggen dat ik 10 uurtjes ongeveer veel vind voor een spel. Is het vaker te spelen of is het nogal recht toe recht aan?
Voor mijn gevoel is het nog wel vaker te spelen, vooral omdat je bij een 2e keer weet hoe je moet spelen en dat bespaart weer wat frustratie. Daarnaast kun je ook meer genieten van het spel omdat je weet wat er gaat komen.

Hier nog wat screenies met commentaar:

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d1_town_010020.JPG

"Crush the freaking bastards!!! MUWhahahahaa!!

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d2_coast_080000.JPG

"Worship my fancy looking rifle!!!"

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d2_coast_090001.JPG

"Lemme in!! I won't eat your brains! Honestly!!"

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d2_coast_110005.JPG

"Hey kids come look at this! a couple of neat looking critters"

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d2_coast_110006.JPG

"You should see his sister... that's the ugly one.."

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d2_prison_010008.JPG

"Nice critters... attack the bad man in the tower!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

WeAreLegion schreef op woensdag 17 november 2004 @ 02:37:
Vergeet niet dat je dan ook alle source mods kan spelen. En ik verwacht ook games die via een ander verhaallijn lopen(zoals ze met opposing force en blue shift gedaan hebben).

spoiler:
Ik mis het james bond muziekje op het moment dat die chopper de hele tijd boven je zweeft en bommen laat vallen, als je in die watermobiel zit :P :D

Leuke game hoor, sfeer is weer helemaal top d:)b.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Remi schreef op woensdag 17 november 2004 @ 02:26:
Ow ik ben dus niet de enige met die bug. :D

Dat zit er al in sinds CS 1.6 beta en het is dus never nooit niet gefixt. :{
het is geen bug, zet je toetsenbord eens op een andere taal in windows. Dat veroorzaakt het probleem. Probeer nu(dus dat je het nog niet veranderd hebt) in het forum(of in notepad) eens het golfje te voorschijn te halen, moet je ook 2 keer je golfje indrukken. of bijvoorbeeld het " teken. (inch of dubbele punt dus).

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 17-11-2004 03:00 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op woensdag 17 november 2004 @ 02:35:
Allemaal heel leuk ...... maar ik moet m'n DVD van HL2 er wel inhebben anders doet ie het niet .......

Iemand een idee om dit te fixen .... ik vind het erg irritant dat die DVD constant in m'n DVD-drive moet zitten.

Ik heb het geprobeerd met DVD-decryptor ..... maar als ik hem dan laad in Deamontools werkt het niet :(
Mensen reageer ff op dit bericht ik heb het ook al 3 keer gevraagd spelen jullie echt allemaal met dvd erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 03:02:
[...]

Mensen reageer ff op dit bericht ik heb het ook al 3 keer gevraagd spelen jullie echt allemaal met dvd erin?
Ik neem aan dat als je hem van DVD geinstalleerd hebt, ook gewoon de DVD nodig hebt om te kunnen spelen. Dan zal je moeten wachten op een cd-crack ofzo(als dat mogelijk is).

Maar waarom vind je het zo erg dat je DVD er nog steeds inzit :?, ben je bang dat ie kapot gaat ofzo 8)7. (je zeg dat het irritant is, wat is er dan zo irritant aan, wan tik vind het geen enkel probleem).

[ Voor 9% gewijzigd door Tripp op 17-11-2004 03:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

nog wat screenies voor de liefhebbers:
Radeon 9800XT met 4 x aa (moet nog op 6x zetten)
1024x768x32

lenige combine toen ie dood was :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d1_canals_01a0008.jpg

zag er gewoon mooi uit :p
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d1_canals_070005.jpg

damn die schaduw, als ik hemn ergens plaatste was de schaduw ook weer anders precies zoals het hoort :)
cirkel zaag en Gravity gun zorgt nog voor hele leuke dingen :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d1_town_020012.jpg

hmm ik moet toch maar niet in de bouw gaan werken als ik het zo zie :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_040001.jpg

damn ik moet ook zon gravity gun hebben voor thuis, als je in de file staat maak je ff wat ruimte en je kan weer :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_040003.jpg

vind die chopper er gewoon vet uitzien :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d1_canals_020010.jpg

is misschien makkelijker als je ze fullscreen wilt zien:
http://members.home.nl/gohan-san/hl2/

damnit ik om 8 uur opstaan straks. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 17-11-2004 03:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Omdat de de DVD player gaait draaien af en toe .... ook gewoon als je geen HL2 speelt.

Ik snap het niet .... ik heb de reg.. gedaan enz.... dan is de DVD niet meer nodig in de drive vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

RoaDHouse schreef op woensdag 17 november 2004 @ 03:17:
Omdat de de DVD player gaait draaien af en toe .... ook gewoon als je geen HL2 speelt.

Ik snap het niet .... ik heb de reg.. gedaan enz.... dan is de DVD niet meer nodig in de drive vind ik :(
ik kan me er iets bij voorstellen, heb je bij het installeren niet toevallig opties, minimal, en full ofzo?

met de DVD installeert hij toch gewoon steam of heb ik dat verkeerd?

(ik heb zelf alleen de steam versie)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Gohan-san schreef op woensdag 17 november 2004 @ 03:26:
[...]

ik kan me er iets bij voorstellen, heb je bij het installeren niet toevallig opties, minimal, en full ofzo?

met de DVD installeert hij toch gewoon steam of heb ik dat verkeerd?

(ik heb zelf alleen de steam versie)
Ik heb vandaag HL2 in de winkel gekocht ... steam enz is allemaal geinstalled .. ook geaccepteerd.

Dus dacht ik .... heb de DVD niet meer nodig... maar je moet hem er wel in hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Woei. Eindelijk ff kunnen spelen :D Moet alleen ff klote met m'n 6800LE. Heb die pipelines unlocked en heb nu last van witte artifacts :o

Voor de rest liep het allemaal zeer soepel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 05:50
Gister ongv. de hele dag gespeelt. Echt een super spel zeg! verhaal is vet en gameplay :9~
cant stop playing O-)

deze gun is echt :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.holodeck.nl/hl2/d3_citadel_030041.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Shockers op 17-11-2004 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Heb het proberen op te zoeken in deze inmense topics, maar tot dusver geen resultaat. So here we go!

Na 900 mins van downloaden (had de ATi Voucher) kwam ik net tot t punt dat ik m kun spelen! Ik netjes Play game gedaan, gebeurde niets, steam opnieuw opgestart. Kreeg de mededeling dat mijn subscription klopte e.d.

Alles leuk en wil, wil je de bon uitprinten? Niet gedaan geen prob. HL2 starte op, zag t Valve logo, en toen het loading scherm @ 640x480 pixels, met mijn muiscursor er door heen, w8 nu al 20 mins, maar geen HDD activiteit, ook niet na een reboot. Weet iemand wat dit kan zijn :?

Heeft het hier misschien mee te maken :? ( de HL2 map in Steam is ook "maar 800 nog wat MB groot :( )

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45245/full.jpg

Las ergens dat iemand t zelfde prob had, maar heb geen oplossing ervoor kunnen vinden! Iemand :?

[ Voor 19% gewijzigd door Ibidem op 17-11-2004 07:31 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10
Tekn0z schreef op woensdag 17 november 2004 @ 07:24:
Heb het proberen op te zoeken in deze inmense topics, maar tot dusver geen resultaat. So here we go!

Na 900 mins van downloaden (had de ATi Voucher) kwam ik net tot t punt dat ik m kun spelen! Ik netjes Play game gedaan, gebeurde niets, steam opnieuw opgestart. Kreeg de mededeling dat mijn subscription klopte e.d.

Alles leuk en wil, wil je de bon uitprinten? Niet gedaan geen prob. HL2 starte op, zag t Valve logo, en toen het loading scherm @ 640x480 pixels, met mijn muiscursor er door heen, w8 nu al 20 mins, maar geen HDD activiteit, ook niet na een reboot. Weet iemand wat dit kan zijn :?

Heeft het hier misschien mee te maken :? ( de HL2 map in Steam is ook "maar 800 nog wat MB groot :( )

[afbeelding]

Las ergens dat iemand t zelfde prob had, maar heb geen oplossing ervoor kunnen vinden! Iemand :?
je hebt ook pas 67% binnen man! je moet dus nog ff doorgaan met downen denk ik zo...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Er staat toch "Amount aquired 67%" :? Volgens mij istie dan nog niet klaar..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens heel goed door :{

[ Voor 119% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net heel ff gespeeld. Eerste indruk is heel erg vet. Constant zo'n drijgend sfeertje door die "soldaten". Er kewl. Ben nu bij het lab van die professor.

Haal binnen in gebouwen trouwens altijd meer dan 60 fps. Bij de eerste outdoor scene ging ie naar 40 toe. Goed te spelen dus.

Specs:

p4 3.2Ghz
1024Mb Ram
Geforce 6800LE (12 pipelines open)
1280*1024 Alles hoog (2x AA, 4X AF)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al het probleem gehad dat hl2 er voor of tijdens het spelen gewoon uitvliegt?
Ik krijg dan de foutmelding:
"the instruction at "0x241f8977" referenced memory at "0x01c6f5c0". the memory could not be "read"."

ik heb een athlon 2500+, radeon 9600 pro en 768 mb ram geheugen. moet genoeg zijn lijkt mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:12:
Heeft iemand al het probleem gehad dat hl2 er voor of tijdens het spelen gewoon uitvliegt?
"the instruction at "0x241f8977" referenced memory at "0x01c6f5c0". the memory could not be "read"."

ik heb een athlon 2500+, radeon 9600 pro en 768 mb ram geheugen. moet genoeg zijn lijkt mij toch.
http://www.memtest86.com/

Aangezien hij een fout geeft bij het lezen van het geheugen zou daar iets mee kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Dennahz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 07:54:
Er staat toch "Amount aquired 67%" :? Volgens mij istie dan nog niet klaar..
Dat d8 ik ook, maar precies de mensen met de "internet"versie van HL2 hebben hetzelfde schermpje, dus het prob zit bij Valve, ik kan hem nu wel spelen, alleen staat er dat nu dat ik 71% nodig heb om het te spelen :?

De menu's laden erg traag, duurt 5 secs, en als er een actiescene komt, dan hangt mijn beeld en geluid. Lijkt wel alsof ik hem nu speel voordat ie helemaal af is :? En de actiestukjes LAG is, net alsof ik HL2 speel vanaf een Valve server? Omdat ie dingen mist!

heeft iemand hetzelfde? En hoe los ik dit op, zwaag bagger imho!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:05:
[...]

Thnx, ik heb de optie net aangezet en geprobeerd en het is inderdaad erg handig om je Health en Ammo te zien terwijl je lekker door blijft knallen :9

[...]

Ik ben nog gewoon ingeloged......

Dit zijn trouwens ook grappige robotjes de ''Manhacks'', knallen ze tegen een muur stuiteren ze ervan af net als een ping-pong balletje :9 :

[afbeelding]
Hoe ben jij na dit stuk verder gekomen? Zit een beetje vast... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 10-09 07:29
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:12:

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan al bij het eerste loading scherm....
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/977736

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Vraagje:
Is het met de mp ook mogelijk net zoals met cs dat je met een serie nummer in je netwerk gewoon via lan tegen elkaar kan spelen?
Of heb je per computer in je netwerk een serial nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:38

Tys

wagenveld schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:53:
Kheb een XP2400+ en 512mb. Het loopt supersoepel op de aanbevolen settings (medium op de meeste dingen). Verder heb ik AA en AF uitstaan bij de driverinstellingen. Het is erg goed dat Valve ook rekening heeft gehouden met de mensen die niet elk half jaar een nieuwe 3dkaart kopen :)
Ik heb een XP2400+ en 1Gb ram, en dat ding schokt als de neten :/ 20 fps, met drops van 2 fps bij het "zien" van die combines of andere grote voorwerpen.

En dat met een ATi Radeon 9800 Pro :(

Overigens nu op resolutie 800x600, alles low, en nog maar 22 fps :/

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Mister I schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:55:
Vraagje:
Is het met de mp ook mogelijk net zoals met cs dat je met een serie nummer in je netwerk gewoon via lan tegen elkaar kan spelen?
Of heb je per computer in je netwerk een serial nodig?
Er zit geen mp in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Laatst online: 04-03-2015
Weet iemand wanneer de multi player mode komt?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Cs bedoel ik natuurlijk daarvan.
tenminste, Counter Strike Source zit er toch in als multiplayer? En vanaf dit moment al speelbaar toch?
Of ben ik nu heel erg in de war?

[ Voor 28% gewijzigd door Mister I op 17-11-2004 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:25

Magic666

No one's neighbour!

Buk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:14[/message]:[/b]
Ik installeerde deze (ATI) drivers http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=8386, loopt zeer goed met alles op high, 2x antinogwat filters en 2x aa. p4 2.8, ati 9800 etc.
hé, die drivers zal ik vanavond eens proberen! Hopelijk gaat dat laatste beetje gestotter dan weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Thiaz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:56:
[...]

Ik heb een XP2400+ en 1Gb ram, en dat ding schokt als de neten :/ 20 fps, met drops van 2 fps bij het "zien" van die combines of andere grote voorwerpen.

En dat met een ATi Radeon 9800 Pro :(

Overigens nu op resolutie 800x600, alles low, en nog maar 22 fps :/
Misschien kleurinstellingen wijzigen? Tot mijn verbazing draait het spel bij mij soepel op m'n XP2800+, 512MB ram en Radeon 7500, met alle standaardinstellingen (heb niet de moeite gehad om te kijken, ik wilde spelen :P)

Anders toch cpu-kracht dat je mist??

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Mister I schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:59:
[...]

tenminste, Counter Strike Source zit er toch in als multiplayer? En vanaf dit moment al speelbaar toch?
Nee CS Source zit er gewoon bij en is speelbaar, maar dat is dus CS, en niet echt een multiplayer van HL2.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

Rmg

Mister I schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:59:
[...]

CS:S is al sinds een paar weken speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 10-09 07:29
Is er al iemand die HL1 source heeft geprobeerd???

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
Peppio schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:09:
Is er al iemand die HL1 source heeft geprobeerd???
Nope maar schijnt gewoon exact hetzelfde te zijn als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:56
Ik heb sinds gisteren ook half life 2, maar als ik het speel op 1024*768 met alles op high en 4* aa en 8*af stotterd het spel, terwijl ik hier mensen zie met een minder systeem+videokaart die het wel fatsoenlijk getrokken krijgen.

Specs:
AMD 64 3000+
Gigabyte K8VT800
1 gig DDR 400
ATI X800XT PE
160 gig SATA

Ik gebruik de laatste omega drivers en de nieuwste bios

Het spel ziet er overigens zeer goed uit waarbij nagedacht is over detail.

[ Voor 10% gewijzigd door JTB81 op 17-11-2004 09:12 ]

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:38

Tys

Speedpete schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:01:
[...]

Misschien kleurinstellingen wijzigen? Tot mijn verbazing draait het spel bij mij soepel op m'n XP2800+, 512MB ram en Radeon 7500, met alle standaardinstellingen (heb niet de moeite gehad om te kijken, ik wilde spelen :P)

Anders toch cpu-kracht dat je mist??
Kleurinstellingen?

En anders vanmiddag maar een andere CPU + wat mem bijkopen :/

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 06:56

KroeT

[...]

Thiaz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:13:
[...]

Kleurinstellingen?

En anders vanmiddag maar een andere CPU + wat mem bijkopen :/
Hmz, ik heb een 1800+, 768MB RAM en een 6800LE, en het loopt prima. Wat doe je met je oude CPU? :P

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57
Heb gisteren een half uurtje de tijd gehad om te spelen, in 1 woord super.
Maar ik heb een vreemd probleem. Zo af en toe hangt het spel even (beeld stil en geluid loopt). Ik draai het op 1280x1024 verder alles op default, geen aa of fsaa.

De momenten waarop het spel gaat hangen is er eigenlijk niet iets speciaals aan de hand, wel is het vaak als ik een gang uitkom op een hoek omloop. Maar als er bijvoorbeeld een lading mannetjes in beeld komen is er niets aan de hand.

Specs:
XP3000+
Shuttle nforce2 barebone
5900xt
1gb ram
80gb hdd
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *