hoor dat je niet op steam kan komen
ik heb er niet echt last van . Niet om jullie gek te maken , maar gewoon even mededelen. IK heb hem bij Dixons Rotterdam gekocht voor 52,99 en kreeg een gratis T-shirt erbij

. Die krijg je toch eigenlijk als je hem heb ge pre-ordered ?
Installatie van dvd ging gelukkig in eenkeer goed. om 1900 ging ik hem unlocken of updaten.......... hoe je het ook mag noemen. Dat heeft intotaal 3 uur geduurd.
Kon toen gelijk spelen !.
Ik ben nog bij het begin , maar er zit al aardig actie in , Ik moet gewoon vluchten voor die gekke apen ( weet niet hoe ze heten, die gasten met die maskers)
Ik heb nog nooit HL gespeeld , ook geen CS. Wel eens geprobeerd maar het was niet echt mijn game. Maar HL2 is wel erg mooi hoor. Hopen maar dat er gave mods gaan uitkomen. Want ik heb net CS geprobeerd te spelen en binnen 5 sec word ik al dood geschoten

. FF oefenen dus.
Tjah ik word ook de dag ouder en ben niet meer zo soepel met mijn vingers
owja ik wil een back up maken van HL2 en CS-source, maar dat wil niet echt lukken ! er staat dan: requires update

dat heb ik toch gedaan ?
Kan ik eigenlijk gewoon niet simpel weg een Image van mijn C:\ maken ? dan ben ik er toch ook ?
zo genoeg gepraat. Ik ga ff mijn radeon 9600pro proberen overteklokken. Want ik heb namelijk alles op low staan en speel op 800x600

en nog vind ik het niet echt lekker gaan.