Hoi,
Kheb vandaag Halflife 2 gekocht , ik moet zeggen, petje af

Het spel is echt heel goed.
********POSSIBLE SPOILER ALERT*************
Alleen zit ik nu 'n beetje vast, ik kom eigenlijk al 2 uur niks verder..
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te wezen waar ik zit en wat het probleem is.
Ik zit nu dus bij dat stukkie waar je uit 'n rioolpijp komt, recht voor je snufferd staat een grote , open poort (soort haven idee zeg maar) , die dus dichtgaat als ze je zien (er gaat dan ook 'n alarm af) , enfin , ventjes afknallen, poortje open, choppertje uit de lucht knallen, en gaan met die banaan zou je denken.
Nu is het zo , dat bij mij , als ik door die poorten zwem, die 2'de heli eraan komt sjezen, en die gaat daar 'n beetje dom hangen.. die doet niks! soms volgt ie me wel , maar doet verder niks.
Goed, dus ik ga verder, dan kom je op een punt waar 2 boten elkaar kruisen, en waar je niet verder kunt. Dus ga ik linksaf, waar je als je daaruit loopt op gegeven moment een tunnel tegenkomt met radiatie-water, waar je (volgens mij) gewoon doorheen moet banjeren.
Daar zit dus het probleem , als ik daaruit loop , dan kom ik helemaal aan 't eind WEER zo'n pokke chopper tegen, het lijkt er daar op dat ik een heel groot stuk moet zien te overbruggen (vrijwel open) met die chopper in mijn nek . Dit gaat redelijk goed, maar aan het eind heb ik nog maar 15 health ofzo over, en daar lijkt het erop dat ik door die betonnen buizen moet lopen, maar die zitten vol met radiated-water. daar kom ik dus NOOIT doorheen?
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Ik loop al uren te zoeken
Alvast bedankt.