[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.365 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

spoiler:
ik ben nu op dit punt:
http://www.mpsoft.nl/got/hl2.JPG
maar ik zou niet weten hoe ik verder moet. Als ik in het water beneden spring dan zijn al die deuren dicht. Enig idee iemand?

Anoniem: 103538

Mister I schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:36:
spoiler:
ik ben nu op dit punt:
maar ik zou niet weten hoe ik verder moet. Als ik in het water beneden spring dan zijn al die deuren dicht. Enig idee iemand?
spoiler:
Ja, ergens op die buizen links zit een valve, draai die open om het water in deze kamer en de aanliggende kamer te doen stijgen. Zo kan je in de andere kamer door een buis om aan de andere kant van het hek uit te komen.

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

spoiler:
halverwege dat buizenstelsel zit een valve erm zon draaiding, die moet je omdraaien zodat het water stijgt, dan moet je terug naar de vorig ruimte en kun je via het water in een gang.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Mister I schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:36:
spoiler:
ik ben nu op dit punt:
spoiler:
In die ruimte zit een "valve" die je open moet zetten. Daarna kom je er zelf denk ik wel uit ;)

lol ... ^^^^ Beat me to it :9

[ Voor 6% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-11-2004 15:40 ]

... MMORPG Addict.

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

spoiler:
dat is wel duidelijk nu :)
thnx

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Hoe is het mogelijk dat er zoveel mensen vast komen te zitten in HL2, zoeken jullie gewoon niet verder dan je neus lang is of geven jullie het gewoon te snel op :? (niet lullig bedoelt).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

volgens mij zijn er nog al wat mensen die de Gravity gun onderschatten (net als DR breen)

als je met die buggy word gedropt, zet je hem weer rechtop met de grav gun,
net als ik ergens boven zie dat mensen in Ravenholm out of ammo zijn, de enigste gun die je nodig hebt is de Grav Gun icm met tonnetjs en in het bijzonder de Cirkelzagen die daar liggen.

ik heb in ravenholm nauwelijks kogels gebruikt.

ik denk dat ik zo maar eens op HARD ga spelen, medium was wel erg makkelijk.

nog wat uitleg over het plot: werd boven ook gevraagd metname over DR breen
spoiler:
in het laatste level wanneer DR breen vlucht, zie je hem met een vage allien praten (op zon tv scherm, en hij wil de earth aan die alien overleveren.

voor de rest vortigans is al uitgelegd.

iRacing Profiel

Anoniem: 120141

Weet iemand of er al een MP mod onderweg is, want dat zou nog veel beter zijn dan CS source :P

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
spoiler:
weet iemand hoe ik op deze plek de stroom uitzet ?

http://picserver.org/view...783SQDB7Z0U/picserver.jpg

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05-2024
Ok, ik wil *nu* HL2 spelen. Heb een XP2400 met een gig geheugen, maar met een brakke videokaart. Als ik er een Radeon 9800pro, 9600XT of FX5700 LE in zet, gaat 't dan goed werken?
En, waar is HL2 het goedkoopst? :)

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:55

The_DoubleU

Tweaker in München

spoiler:
Als je op die plek omdraait en omhoog kijkt zie je een raam met een of andere apparaat staan.
Daar moet je naar toe, in die kamer is een schakelaar.

• PilatuS
  • Niet online
GREENSKiN schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:57:
Ok, ik wil *nu* HL2 spelen. Heb een XP2400 met een gig geheugen, maar met een brakke videokaart. Als ik er een Radeon 9800pro, 9600XT of FX5700 LE in zet, gaat 't dan goed werken?
En, waar is HL2 het goedkoopst? :)
ik heb em gekocht bij dynabite daar was is 49.95 maar bij mediamarkt is ie nog 5 euro goedkoper

een radeon 9800 pro kan ik je wel aanraden of nog beter een 6800LE maar daarvoor moet je maar eens de kaarten vergelijken of ff kijken in het LE topic

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
spoiler:
Ik kom hier niet verder, kom niet naar de overkant, ook niet met sprinten
http://krol.endoria.net/hl2.jpg
Zit hier al ongeveer 2 uur vast...

[ Voor 13% gewijzigd door Shinji op 18-11-2004 16:07 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-05 17:57
CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:21:
[...]

5000+ posts en nog niet een topic doorlezen voordat je een vraag stelt ... |:(

Er is al 100x naar gevraagd. Ja je kan het instaleren op 2 pc ook spelen op 2pc's maar nie tegelijkertijd. Wat wel kan is 1e in off-line mode spelen en 2e in on-line mode.
Ik heb natuurlijk wel degelijk gezocht, ook met google.
Maar dus geen duidelijk antwoord.

Ook heb ik het aantal reacties per topic/pagina verhoogt naar 500-600, om zo beter te kunnen zoeken.

Ik heb gezocht op meerdere, pc, multiple, netwerk, dat soort termen, maar vond niet 100x deze vraag, zoals jij vermelde.
Vandaar... 8)7

Sommige veel voorkomende vragen staan ook altijd in de startpost, normaal gesproken.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 18-11-2004 16:12 ]

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 14:08
Shinji schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:06:
spoiler:
spoiler:
Zo moet je het anders toch wel degelijk doen. Sprinten en zo laat mogelijk springen, het lukte mij in 1 keer

Anoniem: 93354

Ik heb geen goed woord meer over voor valve, ben nu sinds dinsdag 9 uur smorgens bezig om hl2 te krijgen maar alles zit nogsteeds vol. Ik mag hopen dat er een grote bom op dat valve valt, gvd wat denken ze wel niet? betaal 60 euro en wacht 3 weken todat je eens mag spelen? Ik hoop dat VU die rechtzaak wint en de rechten op hl krijgt zal dat *** valve leren.

:r

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33
NEE HET IS NIET DE AUTOSAVE!!! OMFG dat was ik vergeten erbij te zetten

Anoniem: 53576

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:11:
Ik heb geen goed woord meer over voor valve, ben nu sinds dinsdag 9 uur smorgens bezig om hl2 te krijgen maar alles zit nogsteeds vol. Ik mag hopen dat er een grote bom op dat valve valt, gvd wat denken ze wel niet? betaal 60 euro en wacht 3 weken todat je eens mag spelen? Ik hoop dat VU die rechtzaak wint en de rechten op hl krijgt zal dat *** valve leren.

Anders chill je ff voor je een grote mond opentrekt! Heb je de tips die al honderden keren voorbij zijn geweest in de topics al eens bekeken? Misschien handig......

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

bonzz.netninja

Niente baffi

nog niks gemerkt van die hele bug eigenlijk

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Anoniem: 45135

Omg, wat moet je in t eerste level doen om door die poorten te komen :D, ik krijg niks uit die muur enzo?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 23:10

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

SandeR schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:10:
[...]

Ik heb natuurlijk wel degelijk gezocht, ook met google.
Maar dus geen duidelijk antwoord.

Ook heb ik het aantal reacties per topic/pagina verhoogt naar 500-600, om zo beter te kunnen zoeken.

Ik heb gezocht op meerdere, pc, multiple, netwerk, dat soort termen, maar vond niet 100x deze vraag, zoals jij vermelde.
Vandaar... 8)7

Sommige veel voorkomende vragen staan ook altijd in de startpost, normaal gesproken.
De beste manier om binnen een topic te zoeken is met het vergrootglas boven in beeld. Dan krijg je alleen de reacties te zien waar je zoekterm in voorkomt. Dat is wat sneller zoeken dan steeds het aantal reacties per pagina te verhogen. 8)7

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Anoniem: 53576 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:13:
[...]

Anders chill je ff voor je een grote mond opentrekt! Heb je de tips die al honderden keren voorbij zijn geweest in de topics al eens bekeken? Misschien handig......
Ja die heb ik idd al 100x doorgelezen. Ik heb alle .gfc files op me pc, maar steam wil die niet lezen, dus wil die alles opniew downen wat niet gaat omdat alle european contenservers al 3 dagen plat liggen. En mag ik boos zijn? ik heb al 3 dagen werk om een spel waar ik 60 euro voor heb neergelegd te kunnen spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 18-11-2004 16:16 ]

Anoniem: 24869

Ik denk dat dit aan jouw ligt, omdat ik H-L2 op meerdere computers heb geinstaleerd zonder problemen. Ander lees eens de tips die hier "vaak" gepost zijn.

EDIT: Ah sorry, je hebt het over de steam versie. Daar week ik niets van. suc6 ermee.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 18-11-2004 16:18 ]

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Euhm ik heb hem zelf nog niet uit maar ik hoor iedereen vragen naar meer... Voor half-life 1 was er toch een uitbreiding gekomen uit mn hooft blue shift ofzo? Zou dat ook niet komen voor hl2? Die engine kan nog wel een paar jaartjes mee :)

PSN: KeaveXL

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:15:
[...]

Ja die heb ik idd al 100x doorgelezen. Ik heb alle .gfc files op me pc, maar steam wil die niet lezen, dus wil die alles opniew downen wat niet gaat omdat alle european contenservers al 3 dagen plat liggen. En mag ik boos zijn? ik heb al 3 dagen werk om een spel waar ik 60 euro voor heb neergelegd te kunnen spelen.
Steam al uninstalled en weer opnieuw geïnstalleerd?

• Nexopheus
Ik hoop van harte voor je dat je snel kunt spelen, wellicht dat je boosheid dan als sneeuw voor de zon verdwijnt.

(begrijp je frustratie wel hoor, kon deze week niet eens even CS spelen omdat de halve wereld steam gebruikte )

• PilatuS
  • Niet online
The_DoubleU schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:58:
[...]

spoiler:
Als je op die plek omdraait en omhoog kijkt zie je een raam met een of andere apparaat staan.
Daar moet je naar toe, in die kamer is een schakelaar.
ik zie idd die kamer wel daarboven maar ik heb geen idee hoe ik er kan komen :S

ben al een stuk terug gelopen maar daar zie ik ook geen weg naar die kamer toe

dus waar o waar zit die ingang :)

Anoniem: 53576

[...]

Zo..... mak aan vriend!
Ik weet niet hoor... maar die severs liggen helemaal niet op hun gat momenteel...... :+
Denk dat je toch echt wat fout doet :/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 53576 op 18-11-2004 16:19 ]

Anoniem: 89464

ik heb geen problemen ... gisteravond HL2 gedowned via Valve en CS vanochtend ...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-05 17:57
MetroidPrime schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:15:
[...]

De beste manier om binnen een topic te zoeken is met het vergrootglas boven in beeld. Dan krijg je alleen de reacties te zien waar je zoekterm in voorkomt. Dat is wat sneller zoeken dan steeds het aantal reacties per pagina te verhogen. 8)7
Sorry voor mijn offtopic geblaat, maar das wel wat makkelijker ja.
Tja, ik gebruik dat nooit he, op die manier :X
Thnx btw. :>

Probeer HL2 dan vandaag nog te halen bij de Dynabyte, en proberen te activeren via Steam.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 18-11-2004 16:20 ]

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:18:
[...]

ik zie idd die kamer wel daarboven maar ik heb geen idee hoe ik er kan komen :S

ben al een stuk terug gelopen maar daar zie ik ook geen weg naar die kamer toe

dus waar o waar zit die ingang :)
spoiler:
Als ik het me goed herinner, dan moet je een beetje terug naar die grote hoop met lijken en vuur, dan het vuur afzetten (er is een gaskraan links denk ik) en daarachter zit de ingang. Als ik het me goed herinner :p

• PilatuS
  • Niet online
-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:20:
[...]

spoiler:
Als ik het me goed herinner, dan moet je een beetje terug naar die grote hoop met lijken en vuur, dan het vuur afzetten (er is een gaskraan links denk ik) en daarachter zit de ingang. Als ik het me goed herinner :p
aha :) thank you verrrry much :)

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:05

XyS

0.o.O

spoiler:
Egt grappig, ik ben nu bij het stuk dat je net over het strand bent gegaan(met al die uit het zand springende beesjes) en nu over een brug naar de overkant moet.(ben al aan de overkant, een soort tunnel met veel springende/niet springende zombies)
zou je zeggen, o daar bennik al lang geweest maar ik was dus zonder auto over het strand gegaan :o :*)
is leuk joh, al die beestjes doden 8)
en waarom zonder auto:
ik vond et niet zon heel handig ding eigeluk,reed steeds tege muren aan als ik wouw schiete :+
1 keer moest ik sv_gravity veranderen, om over een "jumpplek" te komen. dat lukt namelijk niet zo makkelijk rennend :P
en ik had nog aardig wat constructies gebouwd om op hogere platformpjes te komen (ook al kon ik gewoon door een deur heen en dan een trap op :X wistik niet)

Kratje daarop een ton en daarop nog een ton :*)
egt leuk gewoon dit spel :>

[ Voor 11% gewijzigd door XyS op 18-11-2004 16:24 ]

Anoniem: 45135 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:15:
Omg, wat moet je in t eerste level doen om door die poorten te komen :D, ik krijg niks uit die muur enzo?
Sorry dat ik zo snel kick maar dit topic gaat zo hard, logisch dat iemand het niet op tijd lezen kan..

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]

Je mag boos zijn, maar de medewerkers van Valve doodwensen zoals jij hebt gedaan is toch wel heel erg asociaal. Als je het echt zo frustrerend vind kun je het beste even contact opnemen met de support afdeling van Valve of van Vivendi.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Hohoho ik wens de mensen van valve niet dood! ik zeg alleen dat er een bom op valve (=gebouw, computers, servers etc) mag vallen.

Steam opniew installeren heb ik ook al geprobeert maar dat zal ik dan nog meer eens doen alleen nu op een andere schijf misschien dat dat helpt (weet niet of je steam 2x op een verschillende hdd kan hebben).

Anoniem: 62696

Bij de meeste mensen werkt het natuurlijk allemaal goed, maar ik vind toch dat Valve die zoveel tijd heeft gehad om het te regelen toch erg slecht werk aflevert.(niet de inhoud van het spel, maar er omheen, de prijs is trouwens ook belachelijk hoog :r ).

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:07

KhaZ

Alfa Romeo

idd, 64€ @ freerecordshop (per post dan he!) :/

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• Capa
Gohan-san schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:47:
volgens mij zijn er nog al wat mensen die de Gravity gun onderschatten (net als DR breen)

als je met die buggy word gedropt, zet je hem weer rechtop met de grav gun,
net als ik ergens boven zie dat mensen in Ravenholm out of ammo zijn, de enigste gun die je nodig hebt is de Grav Gun icm met tonnetjs en in het bijzonder de Cirkelzagen die daar liggen.

ik heb in ravenholm nauwelijks kogels gebruikt.

ik denk dat ik zo maar eens op HARD ga spelen, medium was wel erg makkelijk.

nog wat uitleg over het plot: werd boven ook gevraagd metname over DR breen
spoiler:
in het laatste level wanneer DR breen vlucht, zie je hem met een vage allien praten (op zon tv scherm, en hij wil de earth aan die alien overleveren.

voor de rest vortigans is al uitgelegd.
spoiler:
Idd, ik gebruik dat wapen ook zo'n beetje overal.
In het level na het strand in je buggy heb ik em zelfs gebruikt om mijn buggy LANGS zo'n stroomschild te persen. De voorwielen paste tussen de pilaren door, de achterste niet.... hoppa en op zijn kant er tussen door :P

Anoniem: 111703

Damn.. spel is nog steeds niet binnen :( :( :'( :'(

Maar wel gisteren op de bus gedaan door GCshop dus hij zou er vandaag moeten zijn :'(

* Anoniem: 111703 wilt NU spele! :P

spoiler:
Is het trouwens waar dat je met cirkelzagen & manipulator combi de zombies in Ravenholm doormidden kan hakken? >:)
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:26:
Hohoho ik wens de mensen van valve niet dood! ik zeg alleen dat er een bom op valve (=gebouw, computers, servers etc) mag vallen.
Maar dan kunnen er toch helemaal geen mensen meer spelen :P

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 18-11-2004 16:38 ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Capa schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:30:
[...]

spoiler:
Idd, ik gebruik dat wapen ook zo'n beetje overal.
In het level na het strand in je buggy heb ik em zelfs gebruikt om mijn buggy LANGS zo'n stroomschild te persen. De voorwielen paste tussen de pilaren door, de achterste niet.... hoppa en op zijn kant er tussen door :P
spoiler:
Tss :p Die combine auto van de rots af laten glijden is toch veel leuker? :p
Je kan inderdaad wel leuke dingen met die gravity gun, vlug switchen en granaten terugsmijten enzo :+

• Nexopheus
Anoniem: 111703 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:35:
Damn.. spel is nog steeds niet binnen :( :( :'( :'(

Maar wel gisteren op de bus gedaan door GCshop dus hij zou er vandaag moeten zijn :'(

* Nexopheus wilt NU spele! :P

spoiler:
Is het trouwens waar dat je met cirkelzagen de zombies in Ravenholm doormidden kan hakken? >:)
spoiler:
YUpz :D met je grav-gun die zaag bladen richting zombies schieten. :)

Anoniem: 109824

Shinji schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:06:
spoiler:
spoiler:
beneden is een hokje met een hendel, trek eraan en een extra platform verplaatst zich naar het midden tussen waar je nu staat en de overkant.

Anoniem: 111703

Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:36:
[...]

spoiler:
YUpz :D met je grav-gun die zaag bladen richting zombies schieten. :)
LOL dat is wel errug kicken! :D >:)

Anoniem: 76438

MetroidPrime schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:33:
[...]

Als dat het stukje is waar je eerst een trap op gaat en dan van 1 van de twee balkons af moet springen heb ik een oplossing waarbij je zelf geen enkele kogel af hoeft te vuren of een turret rechtop hoeft te zetten.

spoiler:
Als je de trap op gaat zie je even verder op een kantoortje dat leeg staat. Ik ben eerst van het balkon afgesprongen en heb toen zes houten kisten verzameld en daarmee een trap gebouwd waarmee ik weer terug op het balkon kon komen waar ik afgesprongen ben. Toen heb ik de eerste twee turrets gepakt en met de gravity gun op het balkon geschoten. Deze twee turrets neem je mee naar het kantoortje en je zet ze naast elkaar tegen de muur recht tegenover de deuropening, zodat als er iets in de deuropening verschijnt ze het hard afknallen. Toen ben ik weer terug naar beneden gesprongen voor de derde turret. Hier moet je voorzichtig mee zijn, zodra de derde turret de grond raakt beginnen de vijanden toe te stromen. Je moet hem dus vasthouden(met de e-knop) terwijl je naar boven springt. De derde turret zet je dan bovenaan de trap neer. Zodra dit gebeurd is moet je naar het kantoortje sprinten. Zodra je in het kantoortje bent kun je door het kogelvrije-raam naar buiten kijken naar de slachting die je turrets aanrichten. De vijanden komen van twee richtingen af, ze komen de trap op of ze komen van de andere kant van het kantoortje. Die de trap opkomen zullen de turret bij de trap niet kunnen omgooien omdat ze al dood zijn voordat ze een poging kunnen wagen. De vijanden die van de andere kant komen moeten langs de deuropening van het kantoortje en omdat er daar twee turrets staan komen ze niet eens in de buurt van de deuropening voordat ze dood zijn. Er kan mogelijk een enkele manhack het kantoortje in komen, maar daar kan de knal van de gravity-gun makkelijk mee afrekenen. Je hoeft dus eigenlijk alleen maar te wachten tot je iemand je naam hoort roepen, dan kun je het kantoortje uit en verdergaan met het spel.
Woei! Thanx m8! :) _/-\o_

Nog maar een keer dan.. Hoe werkt het begin, je springt uit dat raampje, raapt een blikje op voor zo,n guard, dan staan er wat lui in de rij voor iets.. en dan? Wat moet je daar doen, als je naar buiten gaat kom je ook niet verder.

omg nu breekt echt mijn klomp... steam op de c schijf geinstalleerd en als ik nu me .gfc files er heen copy werkt het wel 8)7 had valve wel ff mogen zeggen had me een hele hoop irritatie bespaard :X

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
b3n666,

ik heb niet al je posts gelezen, maar heb je toevallig de hl2 files vanaf dvd op je pc gezet??, en zo ja, heb je dan de read only flag bij de bestanden uitgezet. als steam je bestanden niet wil herkennen en opnieuw gaat downlaoden lijkt het er namelijk erg op dat ze op read only staan.

als dit al eerder aangedragen is, sorry, ik zit op werk en ben very busy, maar wilde toch ff snel reageren.

hmm, ik was al te laat dus zie ik achteraf

[ Voor 6% gewijzigd door milenko79 op 18-11-2004 16:46 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 45135 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:23:
[...]

Sorry dat ik zo snel kick maar dit topic gaat zo hard, logisch dat iemand het niet op tijd lezen kan..
ook voor jou geld spoiler tags.
spoiler:
Je komt station uit, loopt naar rechts, daar kun je een brand trap op. De rest vind je zelf wel.

... MMORPG Addict.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:26:

Steam opniew installeren heb ik ook al geprobeert maar dat zal ik dan nog meer eens doen alleen nu op een andere schijf misschien dat dat helpt (weet niet of je steam 2x op een verschillende hdd kan hebben).
Je zei letterlijk:
Ik mag hopen dat er een grote bom op dat valve valt, gvd wat denken ze wel niet?
Ik zie nergens een onderscheid tussen personeel en materieel. Als je dat wel bedoelde dan vind ik je opmerking nog steeds niet kunnen. Het zou veel mensen werkeloos maken en zelfs financieel ruineren. Je bent de enige die hier momenteel klaagt omdat hij het spel niet kan spelen, je kunt dan toch echt het beste contact opnemen met tech-support.

Bovendien vind ik het ook heel erg fout om te wensen dat Valve de rechtszaak verliest en dat de franchise eigendom van Vivendi wordt. Heb je wel gezien wat Vivendi met succesvolle franchises doet? Ze hebben de succesvolle Leisure Suit Larry serie van Sierra na de overname ook opgevolgd met Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude. ;)

EDIT:

Ik ben zelf in HL2 nu in:
spoiler:
City 17 op het stuk met de snipers. Ik vind het spel nu toch wel ietsje minder worden. Het stuk met de buggy was geniaal! Steeds weer een stukje rijden en uitstappen als er iets interessants te zien was. Hopelijk wordt er in de volgende Half-Life als die er komt het mogelijk om wat meer te verkennen in de buggy.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 18-11-2004 16:52 ]

• Nexopheus
beetje offtopic dit

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 45135 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:40:
Nog maar een keer dan.. Hoe werkt het begin, je springt uit dat raampje, raapt een blikje op voor zo,n guard, dan staan er wat lui in de rij voor iets.. en dan? Wat moet je daar doen, als je naar buiten gaat kom je ook niet verder.
Zal ik deze arme jongen dan maar even helpen ;)
spoiler:
als je buiten bent meteen rechts, doorlopen, steegje in en trap op

lol, ik heb dat blikje nooit opgeraapt en dat verklaart ook waarom ik meteen door heel het station achterna werd gezeten door die guard :D.

[ Voor 48% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 16:59 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Anoniem: 64851

Ik zit vast.

spoiler:
Highway 17 bij die kraan. Ik heb mijn buggy al bij de brug gekregen die kapot is, maar hoe spring ik over dat kapotte gedeelte heen?? Het wil maar niet lukken

• Capa
Anoniem: 64851 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:56:
Ik zit vast.

spoiler:
Highway 17 bij die kraan. Ik heb mijn buggy al bij de brug gekregen die kapot is, maar hoe spring ik over dat kapotte gedeelte heen?? Het wil maar niet lukken
spoiler:
Lees welke mogelijk heden de buggy heeft...

Ok, ik zal je maar helpen... turbo :)

• danslo
  • Laatst online: 16:56
LoL!! ik heb 2 uurtjes ofzo gespeeld, toen kwam ik bij een stukje waar een paar bewakers ontploffende tonnen naar beneden gooiden, daardoor vloog ik door de lucht en kon ik bij de plek komen waar de bewakers stonden, niet getextured natuurlijk, want daar hoort de player nooit te komen :) En toen ik bij zo'n onzichtbaar stuk bukte kreeg ik dit.. Ik vond het wel lollig:

Afbeeldingslocatie: http://www.pro2u.nl/humor.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 18-11-2004 17:00 ]

• Capa
-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:36:
[...]

spoiler:
Tss :p Die combine auto van de rots af laten glijden is toch veel leuker? :p
Je kan inderdaad wel leuke dingen met die gravity gun, vlug switchen en granaten terugsmijten enzo :+
spoiler:
Zo zijn er meer dingen,
manhacks kun je kapot schieten of rammen met de al bekende crowbar... of je trekt ze uit de lucht en schiet ze kapot tegen de muur of elkaar :)

Nog een tipje voor op het strand, Ant Lions kunnen niet zwemmen ;)

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19

Remi

Moo!

Anoniem: 64851 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:56:
Ik zit vast.

spoiler:
Turbo knop gebruiken (bij mij insert, knop voor snel rennen)

Ok sorry, het werkt allemaal nu wel (vage steam wou scheinbaar niet met de E schijf werken) maar zou jij niet een beetje pissed zijn al werkt de game waar je al 2 jaar naar uitkijkt niet?

Wat voor fps halen mensen eigelijk? ik drop met mijn x800pro@xt-pe (4x/8x aa/aaf op 1024) met 1gb ram een een 3500+ nog best vaak naar 35 en minder, vooral al er ventjes in beeld komen gebeurt dit.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:37
Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:29:
juist door die 5000+ post is het soms erg lastig om iets specifieks te vinden. Ik volg dit topic nu vanaf deel 7 (lang leve hottopic :) ) dus het meeste heb ik al een aantal keren voorbij zien komen, Mijn eerste reactie is ook UTFS, maar probeer maar eens gericht iets te vinden in deze enorme lijst.

Meestal zet ik dan mijn listsize op 999 en CTRL+F de term in het topic.
Daar hebben we dus de search in topic functie voor uitgevonden ;)

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:17:
[...]

Ok sorry, het werkt allemaal nu wel (vage steam wou scheinbaar niet met de E schijf werken) maar zou jij niet een beetje pissed zijn al werkt de game waar je al 2 jaar naar uitkijkt niet?
Pissed ja.
Nadat ik steam geactiveerd had kreeg ook een foutmelding over invalid map version. Gelukkig vond ik snel een oplossing daarvoor.

Maar over steam niet op E.
de cfg files moeten in de steam directory staan.
je kan de niet steam op C hebben en dan de CFG's op E

• Nexopheus
Crash schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:22:
[...]

Daar hebben we dus de search in topic functie voor uitgevonden ;)
_/-\o_ 8)7

Anoniem: 94542

:( :( Wil ik eindelijk mijn ati coupon registreren, krijg ik de melding dat mijn key niet valid is!!!

Het ligt niet aan een typefoutje, de letters staan er overduidelijk op, en er zitten geen twijfelgevalletjes tussen zoals een Y of een V, of een O of een 0 etc..

Wat moet ik nou doen?

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 94542 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:23:
:( :( Wil ik eindelijk mijn ati coupon registreren, krijg ik de melding dat mijn key niet valid is!!!

Het ligt niet aan een typefoutje, de letters staan er overduidelijk op, en er zitten geen twijfelgevalletjes tussen zoals een Y of een V, of een O of een 0 etc..

Wat moet ik nou doen?
Kopie van de ATI coupon + bijbehorende videokaart mailen naar Valve, het zijn hele aardige lui daar. echt.

-- Altijd blijven prutsen --

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 94542 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:23:

Wat moet ik nou doen?
probeer em nogeens over te typen ik had namelijk een D voor een 0 aangezien

anders kun je bellen met vivendi nederland @ 020-7951250

The_DoubleU schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:22:
[...]

Maar over steam niet op E.
de cfg files moeten in de steam directory staan.
je kan de niet steam op C hebben en dan de CFG's op E
Nee weet ik. Ik denk dat het probleem was dat de schijf eerst N heete en na de format E ookal was er niks op veranderd. Nadat ik steam opniew op E installeerde heeft steam dat schijnbaar niet helemaal goed gedaan. Na steam eerst weer op c en nu weer op E te zetten werkt het wel.

Anoniem: 118478

Ik heb het idee dat valve dit keer minder duidelijk bezig is met gman :) (vooral in het begin van het spel) in half-life1 zag je m langs ramen lopen etc. Ik ben hem nu alleen op hele vreemde plaatsen tegengekomen:

spoiler:
bijvoorbeeld als je op een gegeven moment tussen 2 treinen doorkijkt op het trainstation, dan zie je m weglopen :)?

Hebben jullie meer van dit soort spots kunnen vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 118478 op 18-11-2004 17:44 ]

• Valkyre
  • Laatst online: 15:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb de gman alleen bij het water gezien, als je met je bootje aan ut varen bent, en voor de rest niet meer :P

iRacing Profiel

Anoniem: 94542

PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:29:
[...]

probeer em nogeens over te typen ik had namelijk een D voor een 0 aangezien

anders kun je bellen met vivendi nederland @ 020-7951250
dat heeft dus totaal geen zin. Een of andere flapdrol krijg ik aan de lijn die er zelf weinig van begrijpt. Coupon?!?!

Duss. Over die kopie opsturen? Hoe werkt dat? Kan ik gewoon met mijn telefoon een foto maken van de coupon. Maar hoe zit het met de videokaart dan?!

Anoniem: 89184

Anoniem: 118478 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:31:
Ik heb het idee dat valve dit keer minder duidelijk bezig is met gman :) (vooral in het begin van het spel) in half-life1 zag je m langs ramen lopen etc. Ik ben hem nu alleen op hele vreemde plaatsen tegengekomen:

spoiler:
bijvoorbeeld als je op een gegeven moment tussen 2 treinen doorkijkt op het trainstation, dan zie je m weglopen :)?

Hebben jullie meer van dit soort spots kunnen vinden
Op het strand. Als je met je buggy bij het eerste strandhuis komt en kijkt door die combine verrekijker. Je ziet dan G-Man met de rebels praten...

• PilatuS
  • Niet online
ik ben duidelijk niet zo oplettend, heb de g-man nog niet 1x gezien en ik denk dat ik nu toch wel zo'n beetje op de helft ben :P

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:51:
ik ben duidelijk niet zo oplettend, heb de g-man nog niet 1x gezien en ik denk dat ik nu toch wel zo'n beetje op de helft ben :P
Durf wel aan dat je em elk chapter iig ergens 1 keer ziet. Al is het soms op de meest onverwachte plaatsen.

... MMORPG Addict.

Anoniem: 103538

PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:51:
Strategyguide kopen... :P

Anoniem: 68786

Heb vandaag HL2 gekocht, geweldig spel. Maar er is 1 probleempje.
Het spel draait soepel, maar soms freezed het spel even, geluid hapert, en dan na 10 seconden kan ik weer verder spelen. Hoe langer ik speel, des te vaker gebeurt dit. Na een paar keer wordt het verdomd irritant.
Waar kan dit aan liggen?

(ik had dit een tijd geleden bij Postal 2 ook)

• Remi

Remi

Moo!

Anoniem: 68786 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:54:
Het spel draait soepel, maar soms freezed het spel even, geluid hapert, en dan na 10 seconden kan ik weer verder spelen. Hoe langer ik speel, des te vaker gebeurt dit. Na een paar keer wordt het verdomd irritant.
Waar kan dit aan liggen?

Automatische savegame naar het schijnt, ik heb er ook last van.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 68786 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:54:
Waar kan dit aan liggen?

Ga ervanuit dat je niet de loading bits bedoeld. Maar dit komt door een tekort aan geheugen ... je PC gaat swappen en je spel hangt. Je kunt dit voorkomen door de settings wat lager te gooien of door iets meer geheugen te nemen.

... MMORPG Addict.

• Remi

Remi

Moo!

CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:00:

[...]

Ga ervanuit dat je niet de loading bits bedoeld. Maar dit komt door een tekort aan geheugen ... je PC gaat swappen en je spel hangt. Je kunt dit voorkomen door de settings wat lager te gooien of door iets meer geheugen te nemen.
Kheb een gig pc4000 geheugen en de settings changen maakt niks uit voor mij. :)

Anoniem: 76010

Remi schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:58:
[...]

Automatische savegame naar het schijnt, ik heb er ook last van.
Het is niet de auto save game..., het stotteren begint immers al in het begin van het spel...

check de fora op halflife2.net : http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=51480
en op steam: http://www.steampowered.c...ad.php?s=&threadid=176237

op de eerste zijn al 55000 views, en 500+ posts
op steam 80000views, en 350+ posts

Dit is dus een serieus probleem, waar duidelijk een fix voor moet komen van Valve.

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kunnen jullie allemaal screenshots maken wanneer je de G-man ziet :)
spoiler:
Ik heb hem tot nu toe 2x gezien.. Eerste keer met waterfietsje (daar zag je hem ergens weglopen) en wanneer je bij coast (dacht ik) de door de verrekijker kijkt (dan zie je hem praten met de rebellen). Lijkt erop dat G-man aan 2 kanten vriendjes heeft.. Misschien doen ze mee met de Combine maar willen de aliens toch weghebben (behalve de technology van hun dan :P) en werken ze ook samen met de rebellen...

Maar ik zit weer vast.. In de prison dit keer :)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://img54.exs.cx/img54/8596/d2_prison_030000.th.jpg
Hier kom ik niet verder.. Hoe haal je dat energiescherm weg?

Afbeeldingslocatie: http://img114.exs.cx/img114/9539/d2_prison_030001.th.jpg
Ter verduidelijking waar ik ben...

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Het valt me op dat het echt geen reet uitmaakt of je nou 16x AF of 6X AA aan hebt staan of niet. Je ziet gewoon geen verschil. Speel zonder AA en AF en vind het evenmooi.

Zit nu bij Ravenholm met die ''Dog''. Damn, wat is dat mooi gemaakt. Ff overgooien met een ''ball'' :P

Edit: zit ik al een beetje ver met het spel? Of heb ik nog een lange weg te gaan? B)

[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 18-11-2004 18:20 ]

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

PcManiaxx schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:19:
Het valt me op dat het echt geen reet uitmaakt of je nou 16x AF of 6X AA aan hebt staan of niet. Je ziet gewoon geen verschil. Speel zonder AA en AF en vind het evenmooi.

Zit nu bij Ravenholm met die ''Dog''. Damn, wat is dat mooi gemaakt. Ff overgooien met een ''ball'' :P

Edit: zit ik al een beetje ver met het spel? Of heb ik nog een lange weg te gaan? B)
Nou ik ben daar al een tijdje voorbij en ik ben er nog lang niet denk ik ;)

SPECS

Anoniem: 40422

Zit nu al een tijdje vast hier, iemand een tip ? :) thx
Afbeeldingslocatie: http://www.pgsrecordings.com/VAST.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 40422 op 18-11-2004 18:24 ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

PcManiaxx schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:19:

Nog wel ff :p

Ik heb iedere keer men progress gechecked door escape te duwen, en kijken bij new game welke chapters ik al kon kiezen O-)

Anoniem: 112412

Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:13:
[...]

30 :D Je bent nog niet eens op de helft man !! (hoop ik voor je)

Mischien iets te dicht op het scherm ?
Het kan voorkomen dat mensen "misselijk" worden van het spelen van 3d games.
Je kunt dit het beste vergelijken me"t "wagenziekte" (mensen die misselijk worden in de auto.
Dit komt omdat je ogen een bewegend 3d beeld aan je hersenen doorgeven, maar je evenwichtsorgaan geeft juist aan dat je (redelijk) stil zit. Deze twee dingen zijn in conflict met elkaar en hierdoor kun je misselijk worden.

Mogelijke oplossing: Half uur voor het gamen een primatur innemen (piletje tegen wagenziekte)

Hoop dat het werkt ;)

• ETzPliskin

ETzPliskin

Dutchmega schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:18:
Kunnen jullie allemaal screenshots maken wanneer je de G-man ziet :)
spoiler:
Ik heb hem tot nu toe 2x gezien.. Eerste keer met waterfietsje (daar zag je hem ergens weglopen) en wanneer je bij coast (dacht ik) de door de verrekijker kijkt (dan zie je hem praten met de rebellen). Lijkt erop dat G-man aan 2 kanten vriendjes heeft.. Misschien doen ze mee met de Combine maar willen de aliens toch weghebben (behalve de technology van hun dan :P) en werken ze ook samen met de rebellen...

Maar ik zit weer vast.. In de prison dit keer :)
spoiler:
[afbeelding]
Hier kom ik niet verder.. Hoe haal je dat energiescherm weg?

[afbeelding]
Ter verduidelijking waar ik ben...
spoiler:
Is er van die eerste screen gezien rechts geen gat in de muur?

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
Anoniem: 40422 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:23:
[afbeelding]
dit is nu al 5x voorbij gekome? 8)7 in de volgende kamer bij dat water moet je ff dat draai ding overhalen en dan weet terug gaan!

• enira
  • Laatst online: 14:43
Anoniem: 40422 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:23:
[afbeelding]
spoiler:
check die ladder links nast je eens? up up up!! :)

np ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Anoniem: 112412 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:24:
[...] Het kan voorkomen dat mensen "misselijk" worden van het spelen van 3d games.
Je kunt dit het beste vergelijken me"t "wagenziekte" (mensen die misselijk worden in de auto.
Dit komt omdat je ogen een bewegend 3d beeld aan je hersenen doorgeven, maar je evenwichtsorgaan geeft juist aan dat je (redelijk) stil zit. Deze twee dingen zijn in conflict met elkaar en hierdoor kun je misselijk worden.

Mogelijke oplossing: Half uur voor het gamen een primatur innemen (piletje tegen wagenziekte)

Hoop dat het werkt ;)
De eerste keer op die hovercraft kreeg ook wel een raar gevoel. Maar dat komt om die besturing zo licht is, ietsjes naar links en je maakt bijna een hoek van 90 graden. Dus weer terug naar rechts idem. En zo blijf je maar heen en weer gaan. Daar werd ik dus een beetje misselijk van.
Maar na een tijdje was ik aan de besturing gewend en nu kan ik zonder problemen rond crossen.

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb G-man nog een keer voorbij zien lopen toen ik in die soort gevangenissen in een camera keek, ben toen alleen vergeten op de screenshot-knop te rammen :X
Heb het spel overigens ondertussen al wel uitgespeeld, vind het eerlijk gezegd nogal een lame einde. :P :/

Tesla Model Y RWD (2024)

• Orion84
  • Laatst online: 08:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The_DoubleU schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:30:
[...]

De eerste keer op die hovercraft kreeg ook wel een raar gevoel. Maar dat komt om die besturing zo licht is, ietsjes naar links en je maakt bijna een hoek van 90 graden. Dus weer terug naar rechts idem. En zo blijf je maar heen en weer gaan. Daar werd ik dus een beetje misselijk van.
Maar na een tijdje was ik aan de besturing gewend en nu kan ik zonder problemen rond crossen.
Komt ook omdat view en move onafhankelijk zijn daar. Je kan rondkijken en tegelijk ook nog eens die hovercraft ale kanten insturen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

De installatie wordt afgebroken omdat de DVD niet goed zou zijn :( Iemand tips??

edit:
hij loopt er nu wel doorheen B)

[ Voor 25% gewijzigd door VonFoX op 18-11-2004 18:49 ]

Yo.

Anoniem: 123304

Haaaaaaaaaaai,

spoiler:
Ik wil niet zeikerig overkomen maar ik zit nu vast dat ik net een buggy heb gekregen en dat domme wijf de magneet niet goed onder controle had dat ik dus naar beneden donderde.

Nu met mijn zero point gravity gun heb ik hem overeind gekregen alleen hoe kom ik in godsnaam de berg op :S:S die klote stenen zitten in de weg.

Kan iemand mij helpen waar ik heen moet want al die lions wordt ik gek van blijf schietuh!

Ik kom niet uit die zandbak ik weet wel dat boven op de berg dat je daar een weg hebt waar je kan komen alleen me buggy trekt het niet :(

Iemand een idee wat ik moet doen?

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:38:
Haaaaaaaaaaai,

Ik wil niet zeikerig overkomen maar ik zit nu vast dat ik net een buggy heb gekregen en dat domme wijf de magneet niet goed onder controle had dat ik dus naar beneden donderde.

Nu met mijn zero point gravity gun heb ik hem overeind gekregen alleen hoe kom ik in godsnaam de berg op :S:S die klote stenen zitten in de weg.

Kan iemand mij helpen waar ik heen moet want al die lions wordt ik gek van blijf schietuh!

Ik kom niet uit die zandbak ik weet wel dat boven op de berg dat je daar een weg hebt waar je kan komen alleen me buggy trekt het niet :(

spoiler:
Die weg kom je voorlopig nog niet op, je moet over het strand om die heuvel heenrijden :)

[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-11-2004 18:42 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:38:
Haaaaaaaaaaai,

C'mon ... spoiler tags it toch kleine moeite .. :( :(

[ Voor 56% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-11-2004 18:43 ]

... MMORPG Addict.

Anoniem: 89184

VonFoX schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:38:
De installatie wordt afgebroken omdat de DVD niet goed zou zijn :( Iemand tips??
Mischien
HL2 pre-loaden via Steam (4 gb) daarna de HL2 CD KEY die bij de DVD versie zit invullen bij Steam > Browse Games > "I already own a product" > daarna de hl2 cdkey invullen en je kan spelen... :)

CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:42:
[...]

C'mon ... spoiler tags it toch kleine moeite .. :( :(
Sorry weet namelijk niet hoe dat moet.

Zo lang zit ik nog niet op tweakers.

--MeAngry-- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:41:
[...]

spoiler:
Die weg kom je voorlopig nog niet op, je moet over het strand om die heuvel heenrijden :)
Ik rij me eigen een ongeluk maar op een gegeven moment rijd het dood ik kan niet verder :( ja het water in schiet ik ook niet op :P

IK check het even thnx in iedergeval

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:13:
[...]

NEE HET IS NIET DE AUTOSAVE!!! OMFG dat was ik vergeten erbij te zetten
Wooo rustig man, begint gelijk met schreuwen.
Ik heb er eigenlijk enkel maar last van als hij gaat autosaven, wat trouwens ook veels te vaak gebeurd. En heeel af en toe dat hij ff hangt. Maar cl_smooth 0 lost al aardig wat op.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:44:
[...]

Sorry weet namelijk niet hoe dat moet.

Zo lang zit ik nog niet op tweakers.
Zo open je : [spoiler]
en zo sluit je : [/spoiler]

Edit je post aub nog ff voor anderen

... MMORPG Addict.

CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:47:
[...]

Zo open je : [spoiler]
en zo sluit je : [/spoiler]

Edit je post aub nog ff voor anderen
thnx m8 zal het onthouden
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *