[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.478 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

Iemand enig idee waar HL2 in Amersfoort (goedkoop) te koop is?
Dan kan ik hem zometeen uit school ff gaan halen namelijk :)

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Eerst tussen ( ) : wat is toch altijd de sport om een spel het goedkoopste te kunnen krijgen? die €14 die ik gisteravond aan 4 bokbiertjes in een te duur café heb uitgegeven (ik MOEST even stoppen omwille van de gezondheid he..) komen in de verste verte niet in de buurt van eenzelfde 2,5 uur spelen van een spel van +- €55...

Steam: er is al veel over gezegd en geklaagd, maar dit is wel voor het eerst dat er 'echt' gebruik gemaakt wordt van breedband, alsof het een normale nuts-voorziening is als water of licht. Het is nog verre van perfect en *eigenlijk* had er geen enkel probleem mogen zijn tijdens de release natuurlijk... (maar ja, pre-loaden kon al maanden...)
Heb het spel via steam gekocht (silver, goeie dollarkoers), jammer van geen hoesje, maar ik kan wel overal waar dat mogelijk is Steam downloaden en daar *mijn* spellen spelen als ik inlog onder mijn account (veel gedaan bij mijn ouders bijvoorbeeld met CS 1.6)
Ik weet nog niet hoe ik moet denken over het 'Big Brother' effect. Dat staat me wel wat tegen, en natuurlijk: wat gebeurt er als steam stopt...

Verder: dit is de eerste single-player FPS waarbij ik _echt_niet_ kan stoppen.. heel goed voor de studie inderdaad....

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? Je weet wel (of niet dus), dat ongelooflijk irritante gestotter, waarbij het spel even in de lucht hangt om een halve seconde later weer verder te gaan? De bug waar op de fora van oa www.steampowered.com honderden posts zijn? De bug die dus NIET ligt aan de configuratie / performance van de PC? Honderden mensen hebben gemeld gestopt te zijn met spelen en te wachten tot VALVe met een update komt. Hebben de mensen hier die hem hebben uitgespeeld geen last van deze bug, of hebben ze hem gewoon voor lief genomen?

Ik snap NIET dat dit door het beta-testen is gekomen!

Verwijderd

pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? Je weet wel (of niet dus), dat ongelooflijk irritante gestotter, waarbij het spel even in de lucht hangt om een halve seconde later weer verder te gaan? De bug waar op de fora van oa www.steampowered.com honderden posts zijn? De bug die dus NIET ligt aan de configuratie / performance van de PC? Honderden mensen hebben gemeld gestopt te zijn met spelen en te wachten tot VALVe met een update komt. Hebben de mensen hier die hem hebben uitgespeeld geen last van deze bug, of hebben ze hem gewoon voor lief genomen?

Geen last whatsoever hoor....

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? (...)
Volgens mij staat dit hele forum er vol mee. Inderdaad een vreemde zaak, aangezien het probleem ook al in CS: S zat. Je zou toch denken dat CS: S een goede 'betatest' was voor de sourceengine...
Wat bij mij enigszins helpt is:
--> rechtermuisknop op HL 2 in je steam-games menu --> properties --> launch options --> "-heapsize 512000" (zonder aanhalingstekens en niet meer dan de helft van je RAM)

Maar dat werkt merkbaar als je het spel net geladen hebt, dus de eerste level en het wordt weer slechter naarmate je meerdere loadpoints doorkruist hebt... (het lijkt een beetje op het texture-geleuter van D3, maar dat was na een paar stappen weg)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Verwijderd

Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? Je weet wel (of niet dus), dat ongelooflijk irritante gestotter, waarbij het spel even in de lucht hangt om een halve seconde later weer verder te gaan... !
Die zijn er...ik ben er 1 van :)
Heb nergens last van en HL2 speelt als een zonnetje op mijn systeem.
Asus A7N8X Deluxe (bios 1009)
2x 512Mb DDR400
AMD AthlonXP(barton)2800+
Hitachi 7K250 160GB sata schijfje
Hercules 9800Pro 128Mb Catalyst 4.12b
WinXP Pro SP2
de rest boeit niet voor het spelen..

HL2 settings:
ALLES hoog
AA = 0
AF = 8

Mijn broertje op een Dell notebookje met een P4 2.4Ghz/1Gb RAM/ATI Mobility 9000 64MB heeft ook geen last van gestotter...

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
Die zijn er...ik ben er 1 van :)
Heb nergens last van en HL2 speelt als een zonnetje op mijn systeem.
Asus A7N8X Deluxe (bios 1009)
2x 512Mb DDR400
AMD AthlonXP(barton)2800+
Hitachi 7K250 160GB sata schijfje
Hercules 9800Pro 128Mb Catalyst 4.12b
WinXP Pro SP2
de rest boeit niet voor het spelen..

HL2 settings:
ALLES hoog
AA = 0
AF = 8

Mijn broertje op een Dell notebookje met een P4 2.4Ghz/1Gb RAM/ATI Mobility 9000 64MB heeft ook geen last van gestotter...
Het probleem lijkt juist geheel onafhankelijk van de hardware en drivers, en moet dus te maken hebben met geinstalleerde SW zoals codecs of iets dergelijks.

Verwijderd

Ik heb alles op het hoogste behalve anti-liniacering ofzo

p4 noordhout 2,8 @3,2
geheugen 512 2700 @snelste timing mogelijk
3dkaart gf4 mx440 8x 128mb @40 - 50% overklok

Niks nog geen parameters of cfg files aangepast... Draait super!!...

Okej uiteraard zijn de shader detail ofz (dinge die niet ondersteund worden, weggelaten ) maarja...

Ik ben verkocht :D

Verwijderd

Er zijn hier ook redelijk wat mensen geweest die er last van hadden. Zelfs enkelen die de game uitgespeelt hebben ermee. Maar gelukkig heeft een vrij simpele config aanpassing de bug bij mij iig weggehaald.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Ik had in het begin daar ook last van. Nieuwe Detonator geinstalleerd, en het draaide wel als een zonnetje. Maar ik neem aan dat als er zoveel mensen zijn die er last van hebben, het niet zo simpel op te lossen zal zijn. Dan had ik waarschijnlijk ergens anders last van.

Verwijderd

beste spel ooit hellemaal tevreden
einde is echt onverw8 mjah.

+ punten

niet zo kort als hl 1 zo als in 1 uur al uitspelen :)
geluid dat echt supper realistic is.
graphics zijn echt beste wat ik ooit gezien heb.
physics zo wel jump physics etc
story line echt te gek
cinimatics 0wnt gewoon vooral begin en eerste keer met gravity gun.
ravenholm schreeuwende zombie's

- punten

mennsen lopen soms echt iritant in de weg
soms toch chopy mjah beter systeem kopen :)
geen mp :( hopelijk komt dat nog ^___^

geef het en 10/10 is het beste wat ik ooit gespeelt heb
en dingen zijn er om gefixt te worden dus :)

ik draaid 2x aa 4x af
9800xt 256 mb
audigy 2 Zs
2x 512 dual p4 2,6 400fsb @ 3,250 ghz
abit ic max3

draaidt heerlijk :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik heb ook totaal geen last meer van "DE" bug :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Ik heb er helaas nog steeds last van :'( :'(

"de" bug van het stotterende geluid is echt een mega domper voor mij tot nu toe.

Helemaal als het spel begint..., Stotterende Gman, stem van city17, en zelfs toen in het HEV suit aandeed...,

Ik heb alle zogenaamde fixes geprobeerd. Een kleine verbetering hier en daar.., maar het blijft maar komen.
Op de fora van steam en halflife2.net zijn zeer veel slachtoffers.

Ik ben gestopt met spelen en zoeken naar fixes.., speel het niet meer totdat Valve zelf met iets komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 11:58 ]

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Nova Prospekt, waar ik nu ben is echt geweldig _/-\o_ wat een leveldesign!
Op hoeveel % zit ik ongeveer? Ik wil er namelijk niet al te snel doorheen :Y)
Trouwens ben ik de enige die Ravenholm juist wat minder vond? :?

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Van ravenholm vond ik het jammer dat de zombies maar bleven respawnen. Ook al had je een gedeelte helemaal uitgemoord. Duw je op een knop ofzo staan er weer 4 ineens...beetje jammer daardoor heb ik de helft met de crowbar moeten doen omdat mn ammo op was (gespeeld op hard).

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 06:10

JvdM

<---->

damn ik zit vast:

spoiler:
Ik zit nu in een bak met water, en boven me staat n platform met allemaal olietanken oid. Die moet ik dan naar beneden gooien om vervolgens die in het water op te stapelen en zo kan ik een gat in. Maar dat opstapelen lukt me niet :|.
Iemand een oplossing?

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Abaddon1 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:03:
Van ravenholm vond ik het jammer dat de zombies maar bleven respawnen. Ook al had je een gedeelte helemaal uitgemoord. Duw je op een knop ofzo staan er weer 4 ineens...beetje jammer daardoor heb ik de helft met de crowbar moeten doen omdat mn ammo op was (gespeeld op hard).
dat is toch alleen in een bepaald gedeelte?
gewoon zorgen dat je snel op de daken klimt dan komen ze ook niet bij je

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Abaddon1 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:03:
idee: wegrennen? dat deed ik altijd... in half-life 1 dan...

_@/'

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

-Jordy- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:06:
damn ik zit vast:

spoiler:
Ik zit nu in een bak met water, en boven me staat n platform met allemaal olietanken oid. Die moet ik dan naar beneden gooien om vervolgens die in het water op te stapelen en zo kan ik een gat in. Maar dat opstapelen lukt me niet :|.
Iemand een oplossing?
screenie zou leuk zijn. Want ik heb geen idee waar je bent.

... MMORPG Addict.

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:29
-Jordy- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:06:
damn ik zit vast:

spoiler:
Iemand een oplossing?
spoiler:
Je moet in de ander ruimte tussen die buizen een valve omdraaien en dan stijgt het water en kun je zwemmend door die buis.

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Eergister gekocht voor 53 euro bij Dixons. Registreren en unlocken bij Steam verliep zonder problemen - was bij elkaar misschien net 45 minuten kwijt met het gehele installatieproces. Ik kon meteen spelen. Prima in orde. Geen gezeik met files die niet geunlocked konden worden of een kapotte DVD (slechte zaak natuurlijk voor mensen die dit wel hadden). Geluk gehad?

Verder: erg mooi spel, hele lekkere sfeer. Leveldesign is echt geweldig, je kan merken dat ze ruim de tijd hebben genomen. Het geluid vind ik ook erg goed en sfeerbepalend, maar ik had in het begin ook het st...st...st...stotterprobleem wat toch voor irritatie zorgde. Ik heb alle tweaks van verschillende forums geprobeerd (werkten niet of nauwelijks) maar deze werkte wel voor mij: in Keyboard Settings/Advanced even de console enabelen - dan "~" - dit commando ingeven: "cl_smooth 0" en ik was de haperingen af. Ik hoop dat dit voor enkelen ook werkt. Het is natuurlijk niet netjes en ik hoop dan ook dat dit snel met een kleine patch opgelost wordt.

Physics engine is echt super, ik heb altijd al een zombie willen doodgooien met een badkuip of een pak melk. Het voelt allemaal heel natuurgetrouw in ieder geval.

Wat me verder wel opvalt is dat de moeilijkheidsgraad een beetje tegenvalt, ik (casual gamer) loop er op hard toch vrij makkelijk doorheen. OK, sommige punten zijn best pittig, maar meer dan 2 of 3 keer herladen had ik dan vaak niet nodig.

Ik ben ook heel benieuwd naar Multiplayer mods die ongetwijfeld zullen opduiken. Dit spel en de wapens lenen zich natuurlijk perfect voor hilarische deathmatch potjes, waarin spelers elkaar bekogelen met containers, koffers en ander grut. Toch zonde dat dit standaard niet bijgeleverd is.

In ieder geval is voldoet Half-Life 2 wat mij betreft aan mijn verwachtingen: een goeie (zo niet de beste) FPS met een boeiende verhaallijn en prachtige graphics en geluid. Hier en daar nog een bugje maar die zullen in de loop van de tijd vast gladgestreken worden.

Verwijderd

Nogmaals de vraag: Ik had begrepen dat HL2 3DC zou ondersteunen voor ATI kaarten????? Iemand??

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:58:
Ik heb er helaas nog steeds last van :'( :'(

"de" bug van het stotterende geluid is echt een mega domper voor mij tot nu toe.

Helemaal als het spel begint..., Stotterende Gman, stem van city17, en zelfs toen in het HEV suit aandeed...,

Ik heb alle zogenaamde fixes geprobeerd. Een kleine verbetering hier en daar.., maar het blijft maar komen.
Op de fora van steam en halflife2.net zijn zeer veel slachtoffers.

Ik ben gestopt met spelen en zoeken naar fixes.., speel het niet meer totdat Valve zelf met iets komt.
Same here :( Heeft Valve dit probleem zelf eigenlijk al officieel erkend?

Bladiebla!

• DaCoTa
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:10:
Zo kan ik ook laten lijken alsof het beresnel gaat.......
(ben toch pas 32 uur aan het downloaden ofzo....)
[afbeelding]
Volgens mij geeft steam de snelheid aan in kilobit/seconde en emule in kilobyte/seconde, wat in het geval van steam er ook gewoon achter staat...

Verwijderd

ik zit vast , help !

spoiler:
ik zit op mijn waterscooter, en ben nu bij die rioolbuizen. Op een gegeven moment kan ik niet meer verder. NIet erboven of onder door. Wat moet ik doen? Ik zie wel een paar stellingen van hout in de lucht , maar ik kan daar nix mee :(
moet ik terug ofzo ? ik zat gisteren nacht al vast .1 uur lang vanalles geprobeerd

tnx

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:35:
ik zit vast , help !

spoiler:
ik zit op mijn waterscooter, en ben nu bij die rioolbuizen. Op een gegeven moment kan ik niet meer verder. NIet erboven of onder door. Wat moet ik doen? Ik zie wel een paar stellingen van hout in de lucht , maar ik kan daar nix mee :(
moet ik terug ofzo ? ik zat gisteren nacht al vast .1 uur lang vanalles geprobeerd

tnx
Mjah .... ook screenie please.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:39:
[...]

Mjah .... ook screenie please.
Ik weet niet hoe ik dat moet doen |:(

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb het spel dus even gedownload (jaja je kent het wel). Ga het spel zeker wel kopen, heb ook Counterstrike enzo thuis liggen maarja ik kan het spel hier zo nergens vinden en dat downloaden via steam houdt ook niet echt over.

Heb het spel dus net gestart en krijg na een tijdje een melding van can't connect to steam bladiebla. Dat zal waarschijnlijk gewoon zijn omdat deze versie niet legaal is. Alleen dat stotterende geluid had ik dus ook in het begin, als die piemel in het begin tegen freeman gaat lullen en als je in de trein/tram staat lijkt wel of het geluid af en toe ff blijft hangen.

Hoop niet dat dit een indicatie is voor het spel straks als ik hem gekocht heb. Zal wel weer vette bout zijn dan.

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

net zoiets vaags; de combines en NPCs etc reageren niet op mijn aanwezigheid.. gewoon langsheen huppelen, geen probleem. iemand dit ook al eens meegemaakt? (nee; heb spel nog niet opnieuw gestart omdat ik maar es bezig moet met werk nu ;))

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 12-09 21:19
WTF!!!!!!!!!!

Ik speel nu net verder en ik kom erachter dat al mijn vijanden stil staan en geen flikker doen als ik eraan kom 8)7

Niet leuk!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:45:
WTF!!!!!!!!!!

Ik speel nu net verder en ik kom erachter dat al mijn vijanden stil staan en geen flikker doen als ik eraan kom 8)7

Niet leuk!
ff in de console intypen:
ai_disable 0

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Viper_74 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:41:
Ik heb het spel dus even gedownload (jaja je kent het wel). Ga het spel zeker wel kopen, heb ook Counterstrike enzo thuis liggen maarja ik kan het spel hier zo nergens vinden en dat downloaden via steam houdt ook niet echt over.

Heb het spel dus net gestart en krijg na een tijdje een melding van can't connect to steam bladiebla. Dat zal waarschijnlijk gewoon zijn omdat deze versie niet legaal is. Alleen dat stotterende geluid had ik dus ook in het begin, als die piemel in het begin tegen freeman gaat lullen en als je in de trein/tram staat lijkt wel of het geluid af en toe ff blijft hangen.

Hoop niet dat dit een indicatie is voor het spel straks als ik hem gekocht heb. Zal wel weer vette bout zijn dan.
Is dit jouw wijze om deze post uit te locken (lol) :

"This Just In: Don't Warez Half-Life 2

In case anybody was wondering - yes, Half-Life 2 is worth the 60-120 dollars (depending on what version and what country you bought it in). Besides being, well, okay, you know, pretty fun and all, here's another good reason not to warez it:

Recently, one of the HL2Files.com members here, alerted me of a pirated warez version of Half-Life 2, apparently released via the Bittorent network. I immediately, forwarded this to Gabe Newell of VALVe Software. A couple of hours later, Gabe replied with the following:
We're running a bit of an experiment. We're keeping track of the accounts that do this and will be shutting them off. So, as you can see, VALVe Software have released a test "warez" version aimed at catching people out. These people will have their accounts deleted and will be banned from Steam.

You can read the full story at HL2Files.com."

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

WTF!!!!!!!!!!

Niet leuk!
ai_disable 0 in concole typen.

Schijnt ook een bug te zijn bij sommige, na het saven/laden van een game blijft ai disabled.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

edit

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 12:48 ]

• PacinoAllstars
hully schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:47:
[...]

Is dit jouw wijze om deze post uit te locken (lol) :

"This Just In: Don't Warez Half-Life 2

In case anybody was wondering - yes, Half-Life 2 is worth the 60-120 dollars (depending on what version and what country you bought it in). Besides being, well, okay, you know, pretty fun and all, here's another good reason not to warez it:

Recently, one of the HL2Files.com members here, alerted me of a pirated warez version of Half-Life 2, apparently released via the Bittorent network. I immediately, forwarded this to Gabe Newell of VALVe Software. A couple of hours later, Gabe replied with the following:
We're running a bit of an experiment. We're keeping track of the accounts that do this and will be shutting them off. So, as you can see, VALVe Software have released a test "warez" version aimed at catching people out. These people will have their accounts deleted and will be banned from Steam.

You can read the full story at HL2Files.com."
Dat is gelul, want ik speel half life 2 zonder steam te hebben geinstalleerd.

Anyway ik koop hl2 wel nog, want ik ga nog een nieuwe ati kaart halen, dus ik wacht nog effe, zodat ik gelijk een couponnetje meeneem.

Verwijderd

Ik heb vanacht gedroomd over hl2, vage shit man. Ik kan er echt niet tegen dat het zo afloopt, en toch ben ik blij dat er dus wel een vervolg moet komen!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:50:
Ik heb vanacht gedroomd over hl2, vage shit man.
spoiler:
Ik kan er echt niet tegen dat het zo afloopt, en toch ben ik blij dat er dus wel een vervolg moet komen!
Jezus, gebruik spoilers man .... .niet iedereen heeft em al uitgespeeld .. :/

... MMORPG Addict.

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50

XyS

0.o.O

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:35:
ik zit vast , help !

spoiler:

tnx
spoiler:
ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
probeer eens te gaan zwemmen, daar is een soort bak (een omgekeerde onder water die vast zit aan die houten constructie)
daarin moet je vaten doen (vaten gaan vanzelf omhoog, en duwen dus de constructie omhoog

als dit het niet is moet je ff posten waar je bent ;)

Verwijderd

XyS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:53:
[...]

spoiler:
ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
probeer eens te gaan zwemmen, daar is een soort bak (een omgekeerde onder water die vast zit aan die houten constructie)
daarin moet je vaten doen (vaten gaan vanzelf omhoog, en duwen dus de constructie omhoog

als dit het niet is moet je ff posten waar je bent ;)
daar ben ik al voor bij , het is
spoiler:
iets verder , ik word achter nagezeten door die heli, hij gooit allemaal boobytraps. Dan moet ik langs alle boobietraps varen. Dan moet ik door die rioolering. en dan kom ik vast omdat ik niet verder kan, want ik kan er niet tussen of over heen.

sorry helaas geen screenshot.

hoop dat je me begrijp

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 12:58 ]

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

py.mosjuh schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:44:
net zoiets vaags; de combines en NPCs etc reageren niet op mijn aanwezigheid.. gewoon langsheen huppelen, geen probleem. iemand dit ook al eens meegemaakt? (nee; heb spel nog niet opnieuw gestart omdat ik maar es bezig moet met werk nu ;))
WTF!!!!!!!!!!

Niet leuk!
Laat me raden, de illegale versie, na elke keer laden krijg je dan dit gedoe dat de ai uitgeschakelt word en als je ai_disable 0 in console intypt schijnt HL2 er helemaal mee te kappen, die versie is dan dus ook deels "genuked" vanwege dit.

[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 12:58 ]

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

dat het weer spannend afloopt is toch geen spoiler? Is al tijden bekend dat er een HL3 komt.....
Dus moeten ze het wel spannend af laten lopen :)

• PacinoAllstars
WAt te doen doen tegen radioactiviteit. Ik hoor nu zo een geluidje en er gaat health af :(

Ohja hoe kan je choppers killen? Of kan dat later pas ofzo?

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:54:
[...]

daar ben ik al voor bij , het is
spoiler:
iets verder , ik word achter nagezeten door die heli, hij gooit allemaal boobytraps. Dan moet ik langs alle boobietraps varen. Dan moet ik door die rioolering. en dan kom ik vast omdat ik niet verder kan, want ik kan er niet tussen of over heen.

sorry helaas geen screenshot.

hoop dat je me begrijp
spoiler:
Hangt er aan de rechter kant zo'n "lift" achtig iets ?

... MMORPG Addict.

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:59:
[...]

spoiler:
Hangt er aan de rechter kant zo'n "lift" achtig iets ?
spoiler:
nee, ik zie links en rechts van me houten stellingen. ze hangen in de lucht

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 13:02 ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:58:
WAt te doen doen tegen radioactiviteit. Ik hoor nu zo een geluidje en er gaat health af :(

spoiler:
Verderop krijg je een gun op je bootje, en dan kan je ze neerknallen.
tegen dat getik van radioactiviteit kan je volgens mij niks doen
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:01:
[...]

spoiler:
nee, ik zie links en rechts van me houten stellingen. ze hangen in de lucht
Erm .. gewoon ff F5 raggen ingame en screenshot posten. Want ik heb echt geen idee

[ Voor 27% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-11-2004 13:07 ]

... MMORPG Addict.

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
HELP!!!

spoiler:
BHij de 2e keer dat je de mogelijkheid heb auto turrents te gebruiken. (dit keer 3 stuks in totaal) Zodra je ze geplaats heb komen er veel combine soldiers op je af. Hoe kom je in godsnaam hier verder. Ik heb het al tig keer geprobeerd

• Orion84
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:58:

Dat er health af gaat is toch alleen als je ook daadwerkelijk dat radioactieve water inloopt? Zolang als je op het droge (of in je hovercraft) blijft is er afaik niks aan de hand. Als dat wel zo is: je kan er iig niks aan doen afaik.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

pluisman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:06:
HELP!!!

spoiler:
BHij de 2e keer dat je de mogelijkheid heb auto turrents te gebruiken. (dit keer 3 stuks in totaal) Zodra je ze geplaats heb komen er veel combine soldiers op je af. Hoe kom je in godsnaam hier verder. Ik heb het al tig keer geprobeerd
Is al veel vaker langs gekomen
spoiler:
Middelste halletje neerzetten 2 links 1 rechts. Ga met je shotgun op de ammo krat zitten en pas erop dat ze je turrets niet omgooien. Als er toch een turret omvalt. Loop erheen pak em op met E en plaats em weer rechtop.

... MMORPG Addict.

• Steephh
  • Nu online
Kan misschien iemand een screenshot van het menu van Half-Life 2 plaatsen? Ik wil wel eens weten hoe dat eruit ziet.

_@/'

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
bAdmuTs schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:55:
[...]

Je moet die 3 .dem files in Steam\SteamApps\username\half-life 2\hl2 zetten en ze dan in HL2 opstarten met timedemo ;).
ok tnxs!

Verwijderd

sorry hoor , ik heb een screenie gemaakt. maar hoe moet ik hem laten zien. Sorry , maar doe dit niet dagelijks.

ik zoek het wel even op

domme ik |:(

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
Die puzzels overal zijn gewoon te makkelijk, elke puzzel had ik zo opgelost. Trouwens heel dit spel is makkelijk het enige lastige stuk is in de prison met die sentry guns. Ik snap niet dat mensen zo veel moeite hebben met dit spel.

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sorry hoor maar ik snap geen zak van het verhaal....

spoiler:
Die elektriciteits schietende beesten/aliens horen inneens bij jouw.... En wie zijn in godsnaam de combine? Okay ze werken voor die docter Breen, maar wat wil die gast eigenlijk en waarom neemt hij met zijn combine city 17 over. Ook werken die combine weer samen met die alien-vliegtuigjes en die 3pootdingen? Dus de ene alien-soort hoort weer bij jouw, en de andere weer bij combine? Kan iemand dit AUB toelichten.
HL2 is egt een goed spel, het is alleen jammer als je geen flikker van het verhaal snapt :(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Nexopheus
  • Laatst online: 20-08-2024
Fiddle schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:19:
spoiler:
Die elektriciteits schietende beesten/aliens horen inneens bij jouw.... En wie zijn in godsnaam de combine? Okay ze werken voor die docter Breen, maar wat wil die gast eigenlijk en waarom neemt hij met zijn combine city 17 over. Ook werken die combine weer samen met die alien-vliegtuigjes en die 3pootdingen? Dus de ene alien-soort hoort weer bij jouw, en de andere weer bij combine? Kan iemand dit AUB toelichten.
HL2 is egt een goed spel, het is alleen jammer als je geen flikker van het verhaal snapt :

(
Gebruik hiervoor SPOILER TAGS!!!! ARGGGGG

edit:
ok :)

[ Voor 2% gewijzigd door Nexopheus op 18-11-2004 13:23 . Reden: spoilertags verschijnen ineens :) ]

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:22:
[...]

Gebruik hiervoor SPOILER TAGS!!!! ARGGGGG
Rustig rustig, heb ik al gedaan, maar ik weet niet wat je moeilijk want er wordt eigenlijk niks in gespoilert... deze dingen waren al bekend hoor.... :/

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:01:
[...]

spoiler:
Verderop krijg je een gun op je bootje, en dan kan je ze neerknallen.
tegen dat getik van radioactiviteit kan je volgens mij niks doen

[...]

Erm .. gewoon ff F5 raggen ingame en screenshot posten. Want ik heb echt geen idee
spoiler:
ik heb het al :S ,ik moest links gewoon op die riool varen , dus gewoon beetje raggen. tnx anyway

• Nexopheus
Dit soort informatie is juist spoil, ik kan me voorstellen dan mensen dit graag zelf willen ontdekken.

Marre, ik heb m'n post al aangepast hoor :)

• PacinoAllstars
Dat bootje is dik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAnnetjes die op je schieten en jij die palen omver ragt!!! Echt over de top :D

Kan niet wachten op de 1000 uitmelk mods aka blueshit, opposing force etc :)

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

BMRS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:15:
Kan misschien iemand een screenshot van het menu van Half-Life 2 plaatsen? Ik wil wel eens weten hoe dat eruit ziet.
Alsjeblieft :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/erik.franken/menu.JPG%0D%0A+%20http://home.wanadoo.nl/erik.franken/menu.JPG

De achtergrond veranderd afhankelijk van het level waar je bent en er bewegen dingen op de achtergrond zoals rook en mannetjes die rondlopen enz.

[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 13:41 ]

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Ik ben van plan de colectors edition te bestellen maar zit met een dilemma.

Die counterstrike en halflife source die erbij zitten, zijn dat nu spellebare versies of moet je in het bezit zijn van het orgineel. Die heb ik namelijk niet meer en dan heb ik dus alsnog geen counterstrike.
Weet iemand dit?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Indien je het origineel van het spel hebt, dus met geldige key en steam installed.
Kan je dan het spel wel op meerdere (lees 2) pc's tegelijk spelen ?

Kun je met steam meerdere keren inloggen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 18-11-2004 13:36 ]

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Mert schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:33:

Die counterstrike en halflife source die erbij zitten, zijn dat nu spellebare versies of moet je in het bezit zijn van het orgineel. Die heb ik namelijk niet meer en dan heb ik dus alsnog geen counterstrike.
Weet iemand dit?
Hoef je niet origineel te hebben, die zitten "gratis" bij HL2.

• Orion84
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mert schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:33:

Weet iemand dit?
Hiervoor heb je verder niks nodig.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:36:
[...]

Hoef je niet origineel te hebben, die zitten "gratis" bij HL2.
Mooi thanks.
Scheelt me weer een hoop kopzorgen.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik snap niet dat iedereen overal vast zit :p

Heb 2x vast gezeten.. 1x omdat ik zelf niet goed naar rechts keek waar die gang gewoon zat }) 2de keer omdat ik te lui was om te luisteren wat Alexia zei.. Maja, je kunt het of je kunt het niet ;)

Heb trouwens nog een vraagje, weet iemand al meer over CounterStrike2 ? Of die nou uit komt of niet? Ik hoor overal wel geruchten maar ik weet nogsteeds niks...

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Steephh
  • Nu online
bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:32:
[...]

Alsjeblieft :)

[afbeelding]

De achtergrond veranderd afhankelijk van het level waar je bent en er bewegen dingen op de achtergrond zoals rook en mannetjes die rondlopen enz.
Thanks.

Wat wil FRIENDS eigenlijk zeggen?

offtopic:
ff wat teste

Modbreak:cooliejoelie

offtopic:
werkt niet :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Steephh op 18-11-2004 13:40 ]

_@/'

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik heb 1 keer vast gezeten omdat ik in het begin waar je net je koevoet krijgt niet wist waar ik heen moest. verder alles nog zelf wel ondervonden :D

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

BMRS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:39:
[...]
Wat wil FRIENDS eigenlijk zeggen?
Soort van MSN maar dan voor Steam.

Verwijderd

Verdomme, ik heb net mijn ontbijt uitgekost. Ik werd een beetje misselijk van de moeilijk bestuurbare hovercraft. Dit is echt niet gezond. Ik word gewoon ziek van een game. Ik stop maar even met spelen.

letterlijk en figuurlijk een zieke game

• Nexopheus
LOL hoe lang ben je al aan het spelen dan ??? Is toch niet echt gezond lijkt me,

(of je monitor staat op 40Hz :P )

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

de nieuwste catalyst drivers werken niet bij mij!
de ena-nieuwste ook niet, pas een paar versies terug wel

sapphire 9600xt
athlon xp 2600+
512mb ddr
asus moederbord (ben niet thuis dus weet t type niet)
windows xp sp2

randomly gaat t beeld vastzitten, tijdens xp, hl2, overal!
zwart beeld, grote strepen overal, heel erg random

dit probleem heb ik al veel langer, maja nu hl2 is er is,
wil ik wel de nieuwste drivers, scheelt toch wel weer wat fps he'

heb btw wel zoveel probeerd, sp1, sp2, zonder sp,
reinstall van drivers etc, ik weet heel cker dat het aan de (nieuwste) drivers ligt
is er niet iets wat ik aan of uit kan doen wat me kan helpen?

zal ik hiervoor een apart topic aanmaken?
ik kan via de search de laatste "radeon topic" niet vinden

kortom, help

iets heel anders; uhu hl2 ruled :Y)
alleen het gaat echt te snel joh, ben al bij hoofdstuk 8 van de 15

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik zit nu bij die snelle zombies hoever is dat ongeveer?

• Steephh
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:52:
letterlijk en figuurlijk een zieke game
:(

Um, misschien moet je eens minder gaan spelen? Dan heb je niet zo last van misselijkheid's gevoel...

Of minder gaan eten! :D (als je toevallig een tijdelijke vreetkick hebt)
Als je toevallig zwaar bent, dan is dit niet zo bedoeld hé!!!!!
en trouwens, 30 is helemaal nie oud!!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Steephh op 18-11-2004 14:14 ]

_@/'

Verwijderd

Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:53:
LOL hoe lang ben je al aan het spelen dan ??? Is toch niet echt gezond lijkt me,

(of je monitor staat op 40Hz :P )
nee, ik vind het zelf ook niet gezond. Heb er nooit last van. Misschien ligt het aan mijn leeftijd (30) :X
of aan mijn videokaart die niet echt vloeiend loopt :X

p4 2.6 ht @ 3.0
1 gig ddr 400
radeon 9600 pro overgeklokt 481/375

op res 1024..... en alles op low :X

soms heb ik nog last van schokkende beeldjes , maar dat is beperkt.

ben pas een uurtje aan het spelen.

• Nexopheus
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:10:
[...]

nee, ik vind het zelf ook niet gezond. Heb er nooit last van. Misschien ligt het aan mijn leeftijd (30) :X
30 :D Je bent nog niet eens op de helft man !! (hoop ik voor je)

Mischien iets te dicht op het scherm ?

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik heb ff in HL2 een vergelijk gemaakt met 4xAA - 6xAA en 8xAF en 16xAF. Ik kan daar heel kort over zijn. Het verschil is niet te zien. Al zeker niet bij 16xAF in vergelijk met 8xAF.
En bij 6xAA lijkt het bij mij zelfs meer trappetjes te vertonen dan bij 4xAA, kan dat aan de monitor liggen evt? Dus HL2 draaien met 16xAF lijkt me wat overbodig daar je wat performance inleverd op een zelfde eye-candy nivo als 8xAF

Whole lot of stars ***

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Fiddle schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:19:

spoiler:
HL2 is egt een goed spel, het is alleen jammer als je geen flikker van het verhaal snapt :(
spoiler:
Nah, zo ingewikkeld is het nou ook weer niet, hoewel er idd veel vragen blijven en bijkomen. Over die aliens uit HL1, die nu bij jouw horen: Ze zijn absoluut niet vijandig, ze waren slaven. Let eens op een model uit HL1. Je ziet dat ze daar groene banden om hun polsen en nek hebben. Dat waren een soort restrain-banden... zo heeft 'iemand' er slaven van gemaakt, en ze gebruikt om de aarde aan te vallen. De Vortigons (zo heten ze) waren 1 van de weinige echte intelligente aliens die de aarde aanviellen... de rest valt toch meer onder de categorie 'dier/beest'

Nu je terug bent is er een hoop verandert. Maar de Vortigons zijn nu vrij, en helpen je nu mee :)

Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar let eens op tegen wie Breen praat als je net geteleporteerd word, en dit mis gaat: Hij verklaar tegen een heeeel raar wezen dat hij je heeft gezien. De Combine police/soldiers zijn volgens mij gewoon mensen, die gebrainwashed zijn, met technologie van de 'echt' combine. Die vreemde vliegtuigen en de Striders zijn volgens mij gedeeltijke levend... dus een hybrid... Dat zijn waarschijnlijke de echte combine: Een ánder alien leger dat de totale controle over de wereld wil...
Vergeet niet dat de Xen aliens je niet aanvielen omdat ze zo nodig de aarde moesten hebben, maar omdat de Black Mesa Facility een aantal smerige dingen aan het doen was op in die dimensie.

Als laatste zijn er dus de 3e groep aliens: (ik ben even de naam kwijt). Die beesten die je ook kan besturen met die 'spores' Daar weet ik niets over, maar ze zijn vijandig tegen ALLES wat ze tegen komen... human, combine, Xen... alles.

Dus je hebt:

De mensheid (met jouw als sleutelfiguur)
De Vortigon (Helpen de mensheid in het gevecht)
De Combine ( Een alien ras dat mensen gebruikt om de aarde te overheersen)
De Xen (alles wat uit Xen komt behalve de Vortigons zijn ook vijanden)
De 'Starship Troopers' Aliens (Vallen alles aan wat ze tegen komen)

[ Voor 40% gewijzigd door Kwartjuh op 18-11-2004 14:30 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam, tv staat standaard uit en gaat plotseling aan met een freaky muziekje erbij, het rare is dat het niet altijd gebeurt :D.

En de stekker zit niet eens in het stopcontact >:)

[ Voor 26% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 15:07 ]

• netsensei916
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-10-2006

netsensei916

Convicted Debian Junkie

Ik draai HL² op een

AMD XP1800
512Mb RAM
ATI Radeon 9000 128Mb

Ik draai alles op 800x600 op medium of zelfs low. Soms schokt het boeltje nog. Beetje spijtig. Ik overweeg om volgende maand toch in een Radeon 9800 pro te investeren. Ik had een beetje gehoopt om pas volgend jaar te investeren in een HW upgrade.

Ik zit wat te wachten op een tweakguide voor HL² :7

"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:27:
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam, tv staat standaard uit en gaat plotseling aan met een freaky muziekje erbij, het rare is dat het niet altijd gebeurt :D.

[afbeelding]

En de stekker zit niet eens in het stopcontact >:)

[afbeelding]
doe eens spoilertags gebruiken.. :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

pluisman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:06:
HELP!!!

spoiler:
Als dat het stukje is waar je eerst een trap op gaat en dan van 1 van de twee balkons af moet springen heb ik een oplossing waarbij je zelf geen enkele kogel af hoeft te vuren of een turret rechtop hoeft te zetten.

spoiler:
Als je de trap op gaat zie je even verder op een kantoortje dat leeg staat. Ik ben eerst van het balkon afgesprongen en heb toen zes houten kisten verzameld en daarmee een trap gebouwd waarmee ik weer terug op het balkon kon komen waar ik afgesprongen ben. Toen heb ik de eerste twee turrets gepakt en met de gravity gun op het balkon geschoten. Deze twee turrets neem je mee naar het kantoortje en je zet ze naast elkaar tegen de muur recht tegenover de deuropening, zodat als er iets in de deuropening verschijnt ze het hard afknallen. Toen ben ik weer terug naar beneden gesprongen voor de derde turret. Hier moet je voorzichtig mee zijn, zodra de derde turret de grond raakt beginnen de vijanden toe te stromen. Je moet hem dus vasthouden(met de e-knop) terwijl je naar boven springt. De derde turret zet je dan bovenaan de trap neer. Zodra dit gebeurd is moet je naar het kantoortje sprinten. Zodra je in het kantoortje bent kun je door het kogelvrije-raam naar buiten kijken naar de slachting die je turrets aanrichten. De vijanden komen van twee richtingen af, ze komen de trap op of ze komen van de andere kant van het kantoortje. Die de trap opkomen zullen de turret bij de trap niet kunnen omgooien omdat ze al dood zijn voordat ze een poging kunnen wagen. De vijanden die van de andere kant komen moeten langs de deuropening van het kantoortje en omdat er daar twee turrets staan komen ze niet eens in de buurt van de deuropening voordat ze dood zijn. Er kan mogelijk een enkele manhack het kantoortje in komen, maar daar kan de knal van de gravity-gun makkelijk mee afrekenen. Je hoeft dus eigenlijk alleen maar te wachten tot je iemand je naam hoort roepen, dan kun je het kantoortje uit en verdergaan met het spel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

jarnotjuh schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:32:
[...]

doe eens spoilertags gebruiken.. :/
Dit is toch niet zo erg, durf te wedden dat de meeste mensen die er al voorbij zijn het niet eens gezien hebben aangezien die tv in een of ander half ingestort kamertje ligt en je op het goede moment binnen moet komen anders gebeurt er niks en het maar iets van 3 sec duurt en dan weer weg is.

edit: meer mensen die er probs mee hebben??, spoiler ik het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 14:38 ]

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Rudios schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:19:
Ik heb ff in HL2 een vergelijk gemaakt met 4xAA - 6xAA en 8xAF en 16xAF. Ik kan daar heel kort over zijn. Het verschil is niet te zien. Al zeker niet bij 16xAF in vergelijk met 8xAF.
Nou bij mij wel hoor. Ik zie duidelijk verschil (9800Pro) tussen de AF settings !

Vreemd echter is dat het geen enkele performance-verslechtering te zien is.

[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 18-11-2004 14:38 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

't zal wel aan mijn naap-heid liggen.. maar wrom ziek bij die spoilers alleen maar zwarte dingen? Ik verwacht eigenlijk ss's :>

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Zemskii schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:39:
't zal wel aan mijn naap-heid liggen.. maar wrom ziek bij die spoilers alleen maar zwarte dingen? Ik verwacht eigenlijk ss's :>
lol, sleep er eens met je muis overheen ;).

Verwijderd

Kan iemand mij het hemelse licht laten zien en vertellen hoe ik die buggy (auto) nadat ie van de magneet is geflikkerd weer recht op krijg op 4 wielen ?? Is iemand al zo ver ?? ik kom er niet uit :( :(

Thnx

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Zemskii schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:39:
Selecteer dat zwarte eens met je muis? :+

[ Voor 4% gewijzigd door kevin op 18-11-2004 14:42 . Reden: woei laat :> ]

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:42:
Kan iemand mij het hemelse licht laten zien en vertellen hoe ik die buggy (auto) nadat ie van de magneet is geflikkerd weer recht op krijg op 4 wielen ?? Is iemand al zo ver ?? ik kom er niet uit :( :(

Thnx
spoiler:
Whahahaha ... jah daar was ik dus ook 3 keer opgevreten door die bugs voor ik dat doorhad.

1 tip ... Grav gun ;) ... .

... MMORPG Addict.

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Xymox schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:38:
[...]

Nou bij mij wel hoor. Ik zie duidelijk verschil (9800Pro) tussen de AF settings !

Vreemd echter is dat het geen enkele performance-verslechtering te zien is.
ik heb het over het verschil tussen de 8x en de 16x AF he... want dat je verschil ziet tussen geen AF en welke factor AF dan ook is zo klaar als een klontje natuurlijk 8)7

Whole lot of stars ***

• Menno1234
  • Laatst online: 06-09 09:40
Weet iemand waar de savegames worden neergezet? Want ik wil formateren maar niet helemaal opnieuwe beginnen...

Alles van Apple

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:35:
[...]

edit: meer mensen die er probs mee hebben??, spoiler ik het wel.
Eigenlijk, eerlijk gezegt, heb ik er wel wat problemen mee ja.....

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Menno1234 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:53:
Weet iemand waar de savegames worden neergezet? Want ik wil formateren maar niet helemaal opnieuwe beginnen...
Anders kijk je eerst even in je steamfolder/steamapps etc etc etc, zo moeilijk is dat ook weer niet.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Wanneer komt er een HL Deathmatch online mod uit?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hlfallout.net/images/content/enemies/hl1enemies.jpg

spoiler:
Alleen de barnacle komt in HL2 terug. De Ichthyosaur en de Bullsquid komen opmerkelijk er niet meer in voor of ik ben ze niet tegen gekomen alhoewel in de gelekte beta de Bullsquid er in voor kwam.

Komen die drie nou van de planeet Xen? Komen de Headcrabs ook van Xen?

En waar komen de Ant Lions dan vandaan? Ze schijnen tegen zowel Xen aliens, Combine en mensen te vechten!

De Vortigaunts zijn alien slaven, althans in hl1 met die groene banden im hun nek. Wie heeft er dan slaven gemaakt van ze? De end bosses waarbij je moest tegen vechten in deel1?

• Menno1234
  • Laatst online: 06-09 09:40
m0nk schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:55:
[...]

Anders kijk je eerst even in je steamfolder/steamapps etc etc etc, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Ja heb ik natuurlijk al gedaan...maar zie niks staan wat op een savegame lijkt

Alles van Apple

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01

Dat is de autosave...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Flyduck schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:54:
[...]

Eigenlijk, eerlijk gezegt, heb ik er wel wat problemen mee ja.....
K, heb het gespoilered.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/erik.franken/d3_c17_050006.jpg%20+%20http://home.wanadoo.nl/erik.franken/d3_c17_050006.jpg

Ligt het nou aan mij of wordt er maar weinig gebruik gemaakt van (ik weet niet hoe het heet, iig hetgene je hier op de muur ziet, pixelshader :?), zie het maar af en toe :?.

[ Voor 26% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 15:14 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Ik wil hem vandaag aanschaffen, maar kan ik hem dan installeren op 2 pc's ?
Ze zitten beide op dezelfde router, dus hebben hetzelfde ip e.d.

Is dat mogelijk ?
En kun je dan tegelijk spelen ?

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

SandeR schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:17:
Ik wil hem vandaag aanschaffen, maar kan ik hem dan installeren op 2 pc's ?
Ze zitten beide op dezelfde router, dus hebben hetzelfde ip e.d.

Is dat mogelijk ?
En kun je dan tegelijk spelen ?
5000+ posts en nog niet een topic doorlezen voordat je een vraag stelt ... |:(

Er is al 100x naar gevraagd. Ja je kan het instaleren op 2 pc ook spelen op 2pc's maar nie tegelijkertijd. Wat wel kan is 1e in off-line mode spelen en 2e in on-line mode.

... MMORPG Addict.

• Nexopheus
juist door die 5000+ post is het soms erg lastig om iets specifieks te vinden. Ik volg dit topic nu vanaf deel 7 (lang leve hottopic :) ) dus het meeste heb ik al een aantal keren voorbij zien komen, Mijn eerste reactie is ook UTFS, maar probeer maar eens gericht iets te vinden in deze enorme lijst.

Meestal zet ik dan mijn listsize op 999 en CTRL+F de term in het topic.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *