Iemand enig idee waar HL2 in Amersfoort (goedkoop) te koop is?
Dan kan ik hem zometeen uit school ff gaan halen namelijk
Dan kan ik hem zometeen uit school ff gaan halen namelijk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
Geen last whatsoever hoor....pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? Je weet wel (of niet dus), dat ongelooflijk irritante gestotter, waarbij het spel even in de lucht hangt om een halve seconde later weer verder te gaan? De bug waar op de fora van oa www.steampowered.com honderden posts zijn? De bug die dus NIET ligt aan de configuratie / performance van de PC? Honderden mensen hebben gemeld gestopt te zijn met spelen en te wachten tot VALVe met een update komt. Hebben de mensen hier die hem hebben uitgespeeld geen last van deze bug, of hebben ze hem gewoon voor lief genomen?
Ik snap NIET dat dit door het beta-testen is gekomen!
Volgens mij staat dit hele forum er vol mee. Inderdaad een vreemde zaak, aangezien het probleem ook al in CS: S zat. Je zou toch denken dat CS: S een goede 'betatest' was voor de sourceengine...pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? (...)
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
Die zijn er...ik ben er 1 vanpnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? Je weet wel (of niet dus), dat ongelooflijk irritante gestotter, waarbij het spel even in de lucht hangt om een halve seconde later weer verder te gaan... !
Het probleem lijkt juist geheel onafhankelijk van de hardware en drivers, en moet dus te maken hebben met geinstalleerde SW zoals codecs of iets dergelijks.Die zijn er...ik ben er 1 van
Heb nergens last van en HL2 speelt als een zonnetje op mijn systeem.
Asus A7N8X Deluxe (bios 1009)
2x 512Mb DDR400
AMD AthlonXP(barton)2800+
Hitachi 7K250 160GB sata schijfje
Hercules 9800Pro 128Mb Catalyst 4.12b
WinXP Pro SP2
de rest boeit niet voor het spelen..
HL2 settings:
ALLES hoog
AA = 0
AF = 8
Mijn broertje op een Dell notebookje met een P4 2.4Ghz/1Gb RAM/ATI Mobility 9000 64MB heeft ook geen last van gestotter...
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn hier ook redelijk wat mensen geweest die er last van hadden. Zelfs enkelen die de game uitgespeelt hebben ermee. Maar gelukkig heeft een vrij simpele config aanpassing de bug bij mij iig weggehaald.pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Zijn er nou mensen die geen last hebben van DE bug? Je weet wel (of niet dus), dat ongelooflijk irritante gestotter, waarbij het spel even in de lucht hangt om een halve seconde later weer verder te gaan? De bug waar op de fora van oa www.steampowered.com honderden posts zijn? De bug die dus NIET ligt aan de configuratie / performance van de PC? Honderden mensen hebben gemeld gestopt te zijn met spelen en te wachten tot VALVe met een update komt. Hebben de mensen hier die hem hebben uitgespeeld geen last van deze bug, of hebben ze hem gewoon voor lief genomen?
Ik had in het begin daar ook last van. Nieuwe Detonator geinstalleerd, en het draaide wel als een zonnetje. Maar ik neem aan dat als er zoveel mensen zijn die er last van hebben, het niet zo simpel op te lossen zal zijn. Dan had ik waarschijnlijk ergens anders last van.pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 11:58 ]
dat is toch alleen in een bepaald gedeelte?Abaddon1 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:03:
Van ravenholm vond ik het jammer dat de zombies maar bleven respawnen. Ook al had je een gedeelte helemaal uitgemoord. Duw je op een knop ofzo staan er weer 4 ineens...beetje jammer daardoor heb ik de helft met de crowbar moeten doen omdat mn ammo op was (gespeeld op hard).
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
idee: wegrennen? dat deed ik altijd... in half-life 1 dan...Abaddon1 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:03:
Van ravenholm vond ik het jammer dat de zombies maar bleven respawnen. Ook al had je een gedeelte helemaal uitgemoord. Duw je op een knop ofzo staan er weer 4 ineens...beetje jammer daardoor heb ik de helft met de crowbar moeten doen omdat mn ammo op was (gespeeld op hard).
_@/'
screenie zou leuk zijn. Want ik heb geen idee waar je bent.-Jordy- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:06:
damn ik zit vast:
spoiler:Ik zit nu in een bak met water, en boven me staat n platform met allemaal olietanken oid. Die moet ik dan naar beneden gooien om vervolgens die in het water op te stapelen en zo kan ik een gat in. Maar dat opstapelen lukt me niet.
Iemand een oplossing?
... MMORPG Addict.
-Jordy- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:06:
damn ik zit vast:
spoiler:Ik zit nu in een bak met water, en boven me staat n platform met allemaal olietanken oid. Die moet ik dan naar beneden gooien om vervolgens die in het water op te stapelen en zo kan ik een gat in. Maar dat opstapelen lukt me niet.
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Same hereVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:58:
Ik heb er helaas nog steeds last van![]()
![]()
"de" bug van het stotterende geluid is echt een mega domper voor mij tot nu toe.
Helemaal als het spel begint..., Stotterende Gman, stem van city17, en zelfs toen in het HEV suit aandeed...,
Ik heb alle zogenaamde fixes geprobeerd. Een kleine verbetering hier en daar.., maar het blijft maar komen.
Op de fora van steam en halflife2.net zijn zeer veel slachtoffers.
Ik ben gestopt met spelen en zoeken naar fixes.., speel het niet meer totdat Valve zelf met iets komt.
Bladiebla!
Volgens mij geeft steam de snelheid aan in kilobit/seconde en emule in kilobyte/seconde, wat in het geval van steam er ook gewoon achter staat...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:10:
Zo kan ik ook laten lijken alsof het beresnel gaat.......
(ben toch pas 32 uur aan het downloaden ofzo....)
[afbeelding]
Verwijderd
Mjah .... ook screenie please.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:35:
ik zit vast , help !
spoiler:ik zit op mijn waterscooter, en ben nu bij die rioolbuizen. Op een gegeven moment kan ik niet meer verder. NIet erboven of onder door. Wat moet ik doen? Ik zie wel een paar stellingen van hout in de lucht , maar ik kan daar nix mee
moet ik terug ofzo ? ik zat gisteren nacht al vast .1 uur lang vanalles geprobeerd
tnx
... MMORPG Addict.
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
ff in de console intypen:PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:45:
WTF!!!!!!!!!!
Ik speel nu net verder en ik kom erachter dat al mijn vijanden stil staan en geen flikker doen als ik eraan kom![]()
Niet leuk!
ai_disable 0
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Is dit jouw wijze om deze post uit te locken (lol) :Viper_74 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:41:
Ik heb het spel dus even gedownload (jaja je kent het wel). Ga het spel zeker wel kopen, heb ook Counterstrike enzo thuis liggen maarja ik kan het spel hier zo nergens vinden en dat downloaden via steam houdt ook niet echt over.
Heb het spel dus net gestart en krijg na een tijdje een melding van can't connect to steam bladiebla. Dat zal waarschijnlijk gewoon zijn omdat deze versie niet legaal is. Alleen dat stotterende geluid had ik dus ook in het begin, als die piemel in het begin tegen freeman gaat lullen en als je in de trein/tram staat lijkt wel of het geluid af en toe ff blijft hangen.
Hoop niet dat dit een indicatie is voor het spel straks als ik hem gekocht heb. Zal wel weer vette bout zijn dan.
ai_disable 0 in concole typen.PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:45:
WTF!!!!!!!!!!
Ik speel nu net verder en ik kom erachter dat al mijn vijanden stil staan en geen flikker doen als ik eraan kom![]()
Niet leuk!
... MMORPG Addict.
Dat is gelul, want ik speel half life 2 zonder steam te hebben geinstalleerd.hully schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:47:
[...]
Is dit jouw wijze om deze post uit te locken (lol) :
"This Just In: Don't Warez Half-Life 2
In case anybody was wondering - yes, Half-Life 2 is worth the 60-120 dollars (depending on what version and what country you bought it in). Besides being, well, okay, you know, pretty fun and all, here's another good reason not to warez it:
Recently, one of the HL2Files.com members here, alerted me of a pirated warez version of Half-Life 2, apparently released via the Bittorent network. I immediately, forwarded this to Gabe Newell of VALVe Software. A couple of hours later, Gabe replied with the following:
We're running a bit of an experiment. We're keeping track of the accounts that do this and will be shutting them off. So, as you can see, VALVe Software have released a test "warez" version aimed at catching people out. These people will have their accounts deleted and will be banned from Steam.
You can read the full story at HL2Files.com."
Verwijderd
Jezus, gebruik spoilers man .... .niet iedereen heeft em al uitgespeeld ..Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:50:
Ik heb vanacht gedroomd over hl2, vage shit man.
spoiler:Ik kan er echt niet tegen dat het zo afloopt, en toch ben ik blij dat er dus wel een vervolg moet komen!
... MMORPG Addict.
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:35:
ik zit vast , help !
spoiler:ik zit op mijn waterscooter, en ben nu bij die rioolbuizen. Op een gegeven moment kan ik niet meer verder. NIet erboven of onder door. Wat moet ik doen? Ik zie wel een paar stellingen van hout in de lucht , maar ik kan daar nix mee
moet ik terug ofzo ? ik zat gisteren nacht al vast .1 uur lang vanalles geprobeerd
tnx
Verwijderd
daar ben ik al voor bij , het isXyS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:53:
[...]
spoiler:ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
probeer eens te gaan zwemmen, daar is een soort bak (een omgekeerde onder water die vast zit aan die houten constructie)
daarin moet je vaten doen (vaten gaan vanzelf omhoog, en duwen dus de constructie omhoog
als dit het niet is moet je ff posten waar je bent
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 12:58 ]
py.mosjuh schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:44:
net zoiets vaags; de combines en NPCs etc reageren niet op mijn aanwezigheid.. gewoon langsheen huppelen, geen probleem. iemand dit ook al eens meegemaakt? (nee; heb spel nog niet opnieuw gestart omdat ik maar es bezig moet met werk nu)
Laat me raden, de illegale versie, na elke keer laden krijg je dan dit gedoe dat de ai uitgeschakelt word en als je ai_disable 0 in console intypt schijnt HL2 er helemaal mee te kappen, die versie is dan dus ook deels "genuked" vanwege dit.PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:45:
WTF!!!!!!!!!!
Niet leuk!
[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 12:58 ]
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:54:
[...]
daar ben ik al voor bij , het is
spoiler:iets verder , ik word achter nagezeten door die heli, hij gooit allemaal boobytraps. Dan moet ik langs alle boobietraps varen. Dan moet ik door die rioolering. en dan kom ik vast omdat ik niet verder kan, want ik kan er niet tussen of over heen.
sorry helaas geen screenshot.
hoop dat je me begrijp
... MMORPG Addict.
Verwijderd
CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:59:
[...]
spoiler:Hangt er aan de rechter kant zo'n "lift" achtig iets ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 13:02 ]
PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:58:
WAt te doen doen tegen radioactiviteit. Ik hoor nu zo een geluidje en er gaat health af
Ohja hoe kan je choppers killen? Of kan dat later pas ofzo?
Erm .. gewoon ff F5 raggen ingame en screenshot posten. Want ik heb echt geen ideeVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:01:
[...]
spoiler:nee, ik zie links en rechts van me houten stellingen. ze hangen in de lucht
[ Voor 27% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-11-2004 13:07 ]
... MMORPG Addict.
Dat er health af gaat is toch alleen als je ook daadwerkelijk dat radioactieve water inloopt? Zolang als je op het droge (of in je hovercraft) blijft is er afaik niks aan de hand. Als dat wel zo is: je kan er iig niks aan doen afaik.PacinoAllstars schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:58:
WAt te doen doen tegen radioactiviteit. Ik hoor nu zo een geluidje en er gaat health af
Ohja hoe kan je choppers killen? Of kan dat later pas ofzo?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Is al veel vaker langs gekomenpluisman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:06:
HELP!!!
spoiler:BHij de 2e keer dat je de mogelijkheid heb auto turrents te gebruiken. (dit keer 3 stuks in totaal) Zodra je ze geplaats heb komen er veel combine soldiers op je af. Hoe kom je in godsnaam hier verder. Ik heb het al tig keer geprobeerd
... MMORPG Addict.
_@/'
ok tnxs!bAdmuTs schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:55:
[...]
Je moet die 3 .dem files in Steam\SteamApps\username\half-life 2\hl2 zetten en ze dan in HL2 opstarten met timedemo.
Verwijderd
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Gebruik hiervoor SPOILER TAGS!!!! ARGGGGGFiddle schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:19:
Sorry hoor maar ik snap geen zak van het verhaal....
spoiler:Die elektriciteits schietende beesten/aliens horen inneens bij jouw.... En wie zijn in godsnaam de combine? Okay ze werken voor die docter Breen, maar wat wil die gast eigenlijk en waarom neemt hij met zijn combine city 17 over. Ook werken die combine weer samen met die alien-vliegtuigjes en die 3pootdingen? Dus de ene alien-soort hoort weer bij jouw, en de andere weer bij combine? Kan iemand dit AUB toelichten.
HL2 is egt een goed spel, het is alleen jammer als je geen flikker van het verhaal snapt :
(
[ Voor 2% gewijzigd door Nexopheus op 18-11-2004 13:23 . Reden: spoilertags verschijnen ineens :) ]
Wat niet kan is nog nooit gebeurd
Rustig rustig, heb ik al gedaan, maar ik weet niet wat je moeilijk want er wordt eigenlijk niks in gespoilert... deze dingen waren al bekend hoor....Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:22:
[...]
Gebruik hiervoor SPOILER TAGS!!!! ARGGGGG
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Verwijderd
CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:01:
[...]
spoiler:Verderop krijg je een gun op je bootje, en dan kan je ze neerknallen.
tegen dat getik van radioactiviteit kan je volgens mij niks doen
[...]
Erm .. gewoon ff F5 raggen ingame en screenshot posten. Want ik heb echt geen idee
AlsjeblieftBMRS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:15:
Kan misschien iemand een screenshot van het menu van Half-Life 2 plaatsen? Ik wil wel eens weten hoe dat eruit ziet.
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 13:41 ]
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 18-11-2004 13:36 ]
Hoef je niet origineel te hebben, die zitten "gratis" bij HL2.Mert schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:33:
Ik ben van plan de colectors edition te bestellen maar zit met een dilemma.
Die counterstrike en halflife source die erbij zitten, zijn dat nu spellebare versies of moet je in het bezit zijn van het orgineel. Die heb ik namelijk niet meer en dan heb ik dus alsnog geen counterstrike.
Weet iemand dit?
Hiervoor heb je verder niks nodig.Mert schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:33:
Ik ben van plan de colectors edition te bestellen maar zit met een dilemma.
Die counterstrike en halflife source die erbij zitten, zijn dat nu spellebare versies of moet je in het bezit zijn van het orgineel. Die heb ik namelijk niet meer en dan heb ik dus alsnog geen counterstrike.
Weet iemand dit?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Mooi thanks.bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:36:
[...]
Hoef je niet origineel te hebben, die zitten "gratis" bij HL2.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Thanks.bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:32:
[...]
Alsjeblieft
[afbeelding]
De achtergrond veranderd afhankelijk van het level waar je bent en er bewegen dingen op de achtergrond zoals rook en mannetjes die rondlopen enz.
[ Voor 7% gewijzigd door Steephh op 18-11-2004 13:40 ]
_@/'
Soort van MSN maar dan voor Steam.
Verwijderd
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:52:
letterlijk en figuurlijk een zieke game
[ Voor 23% gewijzigd door Steephh op 18-11-2004 14:14 ]
_@/'
Verwijderd
nee, ik vind het zelf ook niet gezond. Heb er nooit last van. Misschien ligt het aan mijn leeftijd (30)Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:53:
LOL hoe lang ben je al aan het spelen dan ??? Is toch niet echt gezond lijkt me,
(of je monitor staat op 40Hz)
30Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:10:
[...]
nee, ik vind het zelf ook niet gezond. Heb er nooit last van. Misschien ligt het aan mijn leeftijd (30)
Whole lot of stars ***
Fiddle schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:19:
Sorry hoor maar ik snap geen zak van het verhaal....
spoiler:Die elektriciteits schietende beesten/aliens horen inneens bij jouw.... En wie zijn in godsnaam de combine? Okay ze werken voor die docter Breen, maar wat wil die gast eigenlijk en waarom neemt hij met zijn combine city 17 over. Ook werken die combine weer samen met die alien-vliegtuigjes en die 3pootdingen? Dus de ene alien-soort hoort weer bij jouw, en de andere weer bij combine? Kan iemand dit AUB toelichten.
HL2 is egt een goed spel, het is alleen jammer als je geen flikker van het verhaal snapt
[ Voor 40% gewijzigd door Kwartjuh op 18-11-2004 14:30 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
[ Voor 26% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 15:07 ]
"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"
doe eens spoilertags gebruiken..bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:27:
Kijk eens wat ik toevallig tegenkwam, tv staat standaard uit en gaat plotseling aan met een freaky muziekje erbij, het rare is dat het niet altijd gebeurt.
[afbeelding]
En de stekker zit niet eens in het stopcontact
[afbeelding]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Als dat het stukje is waar je eerst een trap op gaat en dan van 1 van de twee balkons af moet springen heb ik een oplossing waarbij je zelf geen enkele kogel af hoeft te vuren of een turret rechtop hoeft te zetten.pluisman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:06:
HELP!!!
spoiler:BHij de 2e keer dat je de mogelijkheid heb auto turrents te gebruiken. (dit keer 3 stuks in totaal) Zodra je ze geplaats heb komen er veel combine soldiers op je af. Hoe kom je in godsnaam hier verder. Ik heb het al tig keer geprobeerd
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit is toch niet zo erg, durf te wedden dat de meeste mensen die er al voorbij zijn het niet eens gezien hebben aangezien die tv in een of ander half ingestort kamertje ligt en je op het goede moment binnen moet komen anders gebeurt er niks en het maar iets van 3 sec duurt en dan weer weg is.
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 14:38 ]
Nou bij mij wel hoor. Ik zie duidelijk verschil (9800Pro) tussen de AF settings !Rudios schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:19:
Ik heb ff in HL2 een vergelijk gemaakt met 4xAA - 6xAA en 8xAF en 16xAF. Ik kan daar heel kort over zijn. Het verschil is niet te zien. Al zeker niet bij 16xAF in vergelijk met 8xAF.
[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 18-11-2004 14:38 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
lol, sleep er eens met je muis overheenZemskii schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:39:
't zal wel aan mijn naap-heid liggen.. maar wrom ziek bij die spoilers alleen maar zwarte dingen? Ik verwacht eigenlijk ss's
Verwijderd
Selecteer dat zwarte eens met je muis?Zemskii schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:39:
't zal wel aan mijn naap-heid liggen.. maar wrom ziek bij die spoilers alleen maar zwarte dingen? Ik verwacht eigenlijk ss's
[ Voor 4% gewijzigd door kevin op 18-11-2004 14:42 . Reden: woei laat :> ]
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:42:
Kan iemand mij het hemelse licht laten zien en vertellen hoe ik die buggy (auto) nadat ie van de magneet is geflikkerd weer recht op krijg op 4 wielen ?? Is iemand al zo ver ?? ik kom er niet uit![]()
![]()
Thnx
... MMORPG Addict.
ik heb het over het verschil tussen de 8x en de 16x AF he... want dat je verschil ziet tussen geen AF en welke factor AF dan ook is zo klaar als een klontje natuurlijkXymox schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:38:
[...]
Nou bij mij wel hoor. Ik zie duidelijk verschil (9800Pro) tussen de AF settings !
Vreemd echter is dat het geen enkele performance-verslechtering te zien is.
Whole lot of stars ***
Alles van Apple
Eigenlijk, eerlijk gezegt, heb ik er wel wat problemen mee ja.....bAdmuTs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:35:
[...]
edit: meer mensen die er probs mee hebben??, spoiler ik het wel.
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Anders kijk je eerst even in je steamfolder/steamapps etc etc etc, zo moeilijk is dat ook weer niet.Menno1234 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:53:
Weet iemand waar de savegames worden neergezet? Want ik wil formateren maar niet helemaal opnieuwe beginnen...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ja heb ik natuurlijk al gedaan...maar zie niks staan wat op een savegame lijktm0nk schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:55:
[...]
Anders kijk je eerst even in je steamfolder/steamapps etc etc etc, zo moeilijk is dat ook weer niet.
Alles van Apple
Dat is de autosave...pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:11:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
K, heb het gespoilered.Flyduck schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:54:
[...]
Eigenlijk, eerlijk gezegt, heb ik er wel wat problemen mee ja.....
[ Voor 26% gewijzigd door bAdmuTs op 18-11-2004 15:14 ]
5000+ posts en nog niet een topic doorlezen voordat je een vraag stelt ...SandeR schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:17:
Ik wil hem vandaag aanschaffen, maar kan ik hem dan installeren op 2 pc's ?
Ze zitten beide op dezelfde router, dus hebben hetzelfde ip e.d.
Is dat mogelijk ?
En kun je dan tegelijk spelen ?
... MMORPG Addict.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq