kon in de 'beta' ook al, toen heb ik ook al een aantal keer online gespeeld. Aleen het is er niet voor gemaakt, zijn gewoon de sp maps met 1 spawmpoint, je ken dus weinig... (was in de beta tenminste zo!)Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:30:
Holy shit, er schijnt wel degelijk multiplayer mogelijk te zijn met HL2!!!![]()
![]()
http://cleverly-stupid.co.uk/hl2/hl2mp.htm
http://www.halflife2.net/...d.php?p=988943#post988943
Verwijderd
BTW.......... Waar kan ik eigenlijk de verhaallijk van HL1 lezen ?
ik heb HL1 nog nooit gespeeld , dus weet eigenlijk niet waar het over gaat over wie - wie is...... ik heb nu nog niet echt een verhaal lijn te pakken
edit:
ik heb HL1 nog nooit gespeeld , dus weet eigenlijk niet waar het over gaat over wie - wie is...... ik heb nu nog niet echt een verhaal lijn te pakken

edit:
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 22:56 ]
ja dit verhaal in spoilers zetten, dan antwoord ik welVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:44:
Wie weet waar ik ben en wie weet wat ik moet doen ?
[ Voor 57% gewijzigd door BasieP op 17-11-2004 22:47 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dus in principe als iemand het orgineel heeft, kan hij met zo even met zijn account installen op jouw pc, en jij kan fijn spelen, lijkt me toch sterk....Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:52:
[...]
Anders kijk je even verder dan je neus lang is. HL2 installeren op jouw PC kan wel, namelijk via je broers account. De key is gekoppeld aan een steam account en heeft verder niks te maken met: 'van wie de pc is'.
Btw, kunnen we niet iets doen van voordat je een spoilervraag stelt zegt hoever je bent, anders lees ik die vraag en dan ben ik NIET zo ver. 
Iets van ik ben bij dit level, want bij je save staat altijd waar je bent.
@moeras
@ SCIXX :
Je kan maar op 1 pc tegelijk ingelogd zijn.

Iets van ik ben bij dit level, want bij je save staat altijd waar je bent.
@moeras
spoiler:
@ SCIXX :
Je kan maar op 1 pc tegelijk ingelogd zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 17-11-2004 22:51 ]
Ook voor jou geld ... SPOILERS .. !!!!Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:44:
BTW.......... Waar kan ik eigenlijk de verhaallijk van HL1 lezen ?
ik heb HL1 nog nooit gespeeld , dus weet eigenlijk niet waar het over gaat over wie - wie is...... ik heb nu nog niet echt een verhaal lijn te pakken![]()
Ik ben nu al een paar uur bezig en ben bezig met mijn hoverbrommertje.....
en ik zit nu vast.....
spoiler:ik ben bij een kraantje dat kapot is ...... die ik niet kan draaien.
Ik sta op een balkonnetje. Ik kan niet naar links of rechts , want daar staan hekken.
Wie weet waar ik ben en wie weet wat ik moet doen ?
spoiler:
Ga voor de kraan staan. Kijk naar rechts .. en zie een stel balken aan een touw op een gamele houten bouwsel. Schiet bouwsel naar de klote. Balken vallen. Openen sluis.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Wat een onzin zeg, ik vindt juist 1024 en 1280 niet veel verschil maken. Dit speel heeft wel veel baat bij AA en AF, daarmee ziet t er allemaal heerlijk uit! Dit is echt de mooiste game van het moment, tenminste lekker realistische textures. jammie!!!Phydomir schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:28:
Liefts zou ik op 1024 gaan spelen maar dan ziet het er weer zo brak uit (soeel nu op 1280 ipv tft).
Ik moet wel zeggen dat ik de buggy, niet zo geweldig vindt handelen. Nog erger dan in far cry. Ik vindt trouwens dat de gamesbladen heel raar doen. Half life2 wordt wel goed bespoken, maar als je bijv. in de pcgameplay kijkt, dan zie je dat soldiers een hoger cijfer heeft bijv.?! En dan heb ik het nog niet over de vergelijkingen van halo in de multiplatform.......bladen zijn een beetje afgebrand voor mij.
Half Life 2 is geil!
Dat is geen ONZIN .... laat me raden .. jij hebt zeker geen 17" TFT ?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:51:
[...]
Wat een onzin zeg, ik vindt juist 1024 en 1280 niet veel verschil maken. Dit speel heeft wel veel baat bij AA en AF, daarmee ziet t er allemaal heerlijk uit! Dit is echt de mooiste game van het moment, tenminste lekker realistische textures. jammie!!!
TFT moet je wel spelen op native resolutie wil je goeie kwaliteit hebben.
En als je dan een videokaart hebt die dat niet zo trekt, tjah moet je het een en ander op low zetten.
AmenHalf Life 2 is geil!
[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 22:55 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Precies, mits je hem via steam hebt gekocht. Anders heb je de dvd elke keer nog steeds nodig. Je hebt wel de account gegevens nodig van de andere persoon en je kan niet met z'n tweeën tegelijk.SCIxX schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:48:
[...]
Dus in principe als iemand het orgineel heeft, kan hij met zo even met zijn account installen op jouw pc, en jij kan fijn spelen, lijkt me toch sterk....
Ik begrijp het niet echt meer...Misschien kost het wat meer tijd voor dit probleem om opgelost te worden.
Weet ook dat vele mensen last hebben hiervan.
Dat spel hakkelt heel erg. Het gekke is dat Counter-Strike Source perfect draait op alles op High zelfs nog perfect gewoon.
Maar Half-Life is nog laggy op 800x600 alles op Low.
Ik heb alle oplossingen geprobeert die aangegeven zijn hier en op de problemen topics. Niets heeft effect op dit probleem.
Ik draai op een:
P4-HT 3Ghz
256 MB DDR2 Ram geheugen
Ati 600XT PCI-E 128 MB Videokaart
120Gb SATA Schijf
Het lijkt me toch dat ik niet al te veel moeite moet hebben om dit te draaien op me p.c. weet dat me Intern geheugen iets laag is, maar moet geen probleem zijn op zich, sinds ik DOOM3 en Far Cry gewoon vloeiend kan draaien.
Enigste wat ik nog kan proberen is me Sound Quality heel laag te zetten...
Bij de Stress VideoTest in Counterstrike draai ik op 83 Frames per seconden.
Dus ik ben een beetje de weg kwijt hier hehe
nog ideeën?
Heb Google ook afgezocht zonder resultaat
IK WIL HALF LIFE SPELEN!!!!!
Dat spel hakkelt heel erg. Het gekke is dat Counter-Strike Source perfect draait op alles op High zelfs nog perfect gewoon.
Ik heb alle oplossingen geprobeert die aangegeven zijn hier en op de problemen topics. Niets heeft effect op dit probleem.
Ik draai op een:
P4-HT 3Ghz
256 MB DDR2 Ram geheugen
120Gb SATA Schijf
Het lijkt me toch dat ik niet al te veel moeite moet hebben om dit te draaien op me p.c. weet dat me Intern geheugen iets laag is, maar moet geen probleem zijn op zich, sinds ik DOOM3 en Far Cry gewoon vloeiend kan draaien.
nog ideeën?
Verwijderd
waarom heb je in godsnaam zo weinig DDR RAM?MrCaleb schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:04:
Ik begrijp het niet echt meer...Misschien kost het wat meer tijd voor dit probleem om opgelost te worden.
Ik draai op een:
P4-HT 3Ghz
256 MB DDR2 Ram geheugen
120Gb SATA Schijf
nog ideeën?
join the club ik zelfde probleem met een amd 3000+ 9800 pro 1,5 gb ddr400
ook alles low zelfs sound maakt geen ruk uit en cl_smooth ook niet
gewoon w8te op fix van steam/valve
ook alles low zelfs sound maakt geen ruk uit en cl_smooth ook niet
gewoon w8te op fix van steam/valve
Alleen lezen/kijken als je em hebt uitgespeeld!
spoiler:
Voord de gene die allemaal zitten te zeggen dat Alyx dood is:
Dat weet je niet
Het eindigd namelijk zo: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/hl2/13.jpg
Dit betekend niet dat ze dood gaat? Het is gewoon een open einde
Er is dus nog hoop ^^
Dat weet je niet
Er is dus nog hoop ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 17-11-2004 23:09 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:08:
spoiler:Voord de gene die allemaal zitten te zeggen dat Alyx dood is:
Dat weet je nietHet eindigd namelijk zo: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/hl2/13.jpg
Er is dus nog hoop ^^
spoiler:
Er is ook wel hoop, maar die is wel erg klein. Maargoed ze is erg populair onder de hl players. Dus Valve zou er goed aan doen om haar in een evt. sequel terug te laten komen.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
HL2 is een geweldig spel wat ik zeker deze week zal gaan uitspelen (dat hoop ik althans). Het verhaal is erg goed en de gameplay is ook geweldig!!
Ik vraag me nu wel af: HL1 blonk uit doordat er veel MODS gemaakt werden. Ik neem aan dat dit ook zal gebeuren voor HL2 ,maar zijn er al een aantal aankomende MODS bekend?
Wat doen jullie met HL2 als je het uitgespeeld heb? Ik heb met spellen meestal de neiging om het spel links te laten liggen...meestal tot het moment dat er een interessante mod opduikt (dit natuurlijk alleen bij een Single Player spel). Natuurlijk is er counterstrike-source, maar dit vind ik persoonlijk niet de sfeer hebben die HL2 wel heeft.
Ik vraag me nu wel af: HL1 blonk uit doordat er veel MODS gemaakt werden. Ik neem aan dat dit ook zal gebeuren voor HL2 ,maar zijn er al een aantal aankomende MODS bekend?
Wat doen jullie met HL2 als je het uitgespeeld heb? Ik heb met spellen meestal de neiging om het spel links te laten liggen...meestal tot het moment dat er een interessante mod opduikt (dit natuurlijk alleen bij een Single Player spel). Natuurlijk is er counterstrike-source, maar dit vind ik persoonlijk niet de sfeer hebben die HL2 wel heeft.
Mijn handen jeuken al om een paar leuke singleplayer maps te maken .... iets van Gordon Freeman VS StriderVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:15:
HL2 is een geweldig spel wat ik zeker deze week zal gaan uitspelen (dat hoop ik althans). Het verhaal is erg goed en de gameplay is ook geweldig!!
... MMORPG Addict.
of een 2 player map met bijde een grav gun en dan gaan tennisenCRiMiNaL schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:21:
[...]
Mijn handen jeuken al om een paar leuke singleplayer maps te maken .... iets van Gordon Freeman VS Strider
Ik neem aan dat HL1-maps niet werken?naps schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:43:
[...]
kon in de 'beta' ook al, toen heb ik ook al een aantal keer online gespeeld. Aleen het is er niet voor gemaakt, zijn gewoon de sp maps met 1 spawmpoint, je ken dus weinig... (was in de beta tenminste zo!)
Dat zou ik toch graag wel willen zien. HLDM:Source
PSN: Shiver23
ONDERSTAAND OOK ALLEEN ALS JE HEM UITGESPEELD HEBTChester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:08:
spoiler:Voord de gene die allemaal zitten te zeggen dat Alyx dood is:
Dat weet je nietHet eindigd namelijk zo: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/hl2/13.jpg
Er is dus nog hoop ^^
spoiler:
ik denk ook niet dat ze dood is zou wel jammer zijn, maar iets na jou screen dump zie je explosie ook weer wat verder.
eigenlijk lijkt HL wel een beetje op de matrix
HL 1 = matrix 1 inleiding over het verhaal en hoe alles gebeurt
HL 2 = Reloaded veel showing off and veel actie, nog meer vragen dan dat je al had
, een heel erg open einde.
HL 3 = Revolutions, tjsa dat moet nog komen, perhaps weer vrede op aarde
onderstaande verzin ik maar ter plekke maar vond ut wel grappig
Neo = Gordon
Trinity = Alyx
Morpheus = Dr Vance
Gman = the Oracle
Dr breen = Merovigine (of hoe je dat ook maar schrijft)
Judith Mossman = beetje Bane achtig maar die vergelijking gaat niet helemaal op, bane = smith nou ja je snapt hem
eigenlijk lijkt HL wel een beetje op de matrix
HL 1 = matrix 1 inleiding over het verhaal en hoe alles gebeurt
HL 2 = Reloaded veel showing off and veel actie, nog meer vragen dan dat je al had
HL 3 = Revolutions, tjsa dat moet nog komen, perhaps weer vrede op aarde
onderstaande verzin ik maar ter plekke maar vond ut wel grappig
Neo = Gordon
Trinity = Alyx
Morpheus = Dr Vance
Gman = the Oracle
Dr breen = Merovigine (of hoe je dat ook maar schrijft)
Judith Mossman = beetje Bane achtig maar die vergelijking gaat niet helemaal op, bane = smith nou ja je snapt hem
Verwijderd
Zo, heb nu eindelijk de minder legale versie.
Heb gelukkig geen problemen met geluid dat stortert, ook een fps van 50, fps van 30 als het druk wordt op het scherm. Dus dat is wel aangenaam
Goeie puntjes:
-Graphics, duh, en ik maar denken dat Doom 3 goeie graphics had
-Models, op de gezichte van een aantal civilians na (beetje onscherpe textures), zien de models er zeer strak uit.
-Geluid van de characters en hoe lipsync het loopt.
-Facial animations natuurlijk!
Minder puntjes:
-AI, echt duidelijk te merken. In het begin gooide ik meteen een propje op zo'n combine dude, loop een rondje om dat trappetje van de trein en hij negeert me alweer
-Geeft artifacts, 3dmark05 doet dit ook, maar Doom 3 weer niet. Toch maar m'n 6800 LE weer wat ungelockte dingen uitzetten
Voor de rest heb ik het nog te weinig gespeelt om een beter oordeel te geven, maar de eerste indruk is iig goed.
Heb gelukkig geen problemen met geluid dat stortert, ook een fps van 50, fps van 30 als het druk wordt op het scherm. Dus dat is wel aangenaam
Goeie puntjes:
-Models, op de gezichte van een aantal civilians na (beetje onscherpe textures), zien de models er zeer strak uit.
Minder puntjes:
-AI, echt duidelijk te merken. In het begin gooide ik meteen een propje op zo'n combine dude, loop een rondje om dat trappetje van de trein en hij negeert me alweer
-Geeft artifacts, 3dmark05 doet dit ook, maar Doom 3 weer niet. Toch maar m'n 6800 LE weer wat ungelockte dingen uitzetten
Voor de rest heb ik het nog te weinig gespeelt om een beter oordeel te geven, maar de eerste indruk is iig goed.
Ik kom voor t eerst in de game niet verder 
spoiler:
Ik kom dus hier niet verder, iemand enig idee, dit is dus zo'n klein kamertje, waar je de stekker vanachter een veiligheidsklas ziet. dan is links zon krachtveld waar dus de stekker voor moet worden uitgetrokken. Maar hoe en wat, mn gravitygun kan niet door t veiligheidsglas heen en dingen in het kantoortje gooien lijkt ook niet te helpen : (
http://home.planet.nl/~huntj039/clan_evo/hl2-5.jpg
http://home.planet.nl/~huntj039/clan_evo/hl2-6.jpg
Verwijderd
Ik heb de game uitgespeeld. Wat geweldige mooie levels in dat gigantische grote gebouw. 
spoiler:
Als je eerst in zo'n karretje plaatsneemt en dan de gigantische omgeving van binnen in kunnen zien
. Alle respect voor designers en artworkers die dat hebben gecreerd.
spoiler:
Wordt die Mossman ook tijdens de kleine explosie ook gedood? Ik was gewoon te druk bezig om Been achter na te gaan. 
Even over die AI ... daar ga je nog op terug komen verderop in de game.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:35:
Zo, heb nu eindelijk de minder legale versie.
Goeie puntjes:
Minder puntjes:
Toen ik begon dacht ik ook "OMG wat loopt die combine beetje dom tegen een karretje aan te rijen .. maar echt ... ik spreek je nog wel als je em uitgespeeld heb.
TheGHunter schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:36:
Ik kom voor t eerst in de game niet verder
spoiler:Ik kom dus hier niet verder, iemand enig idee, dit is dus zo'n klein kamertje, waar je de stekker vanachter een veiligheidsklas ziet. dan is links zon krachtveld waar dus de stekker voor moet worden uitgetrokken. Maar hoe en wat, mn gravitygun kan niet door t veiligheidsglas heen en dingen in het kantoortje gooien lijkt ook niet te helpen : (
spoiler:
Kan het me niet helemaal meer herinneren. maar m'n gevoel zegt grenade in kamer flikkeren
ALLEEN LEZEN ALS JE EM UITGESPEELD HEBT.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:37:
Ik heb de game uitgespeeld. Wat geweldige mooie levels in dat gigantische grote gebouw.
spoiler:Als je eerst in zo'n karretje plaatsneemt en dan de gigantische omgeving van binnen in kunnen zien. Alle respect voor designers en artworkers die dat hebben gecreerd.
spoiler:Wordt die Mossman ook tijdens de kleine explosie ook gedood? Ik was gewoon te druk bezig om Been achter na te gaan.
spoiler:
Theoretisch leeft iedereen die aardig was nog Mossman en Dr Eli zijn in office van Been achter gebleven. En jij en Alyx is een ander verhaal. Gordon heeft het overleefd. Maar over Alyx kun je helaas eindeloos speculeren.
[ Voor 42% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 23:43 ]
... MMORPG Addict.
en die artifects komen (logischer wijs) niet van het spel maar van je vid kaart.. (dus is geen min puntje)
Klopt in het begin maar dat komt omdat je nog geen health heb en je heb er niks aan als een combine je heel het level achterna loopt en je toch niks kan doenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:35:
Minder puntjes:
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Uitgespeeld?! Hoeveel uur neemt halflife in beslag dan?
Nogmaals mijn vraag over de timedemo. deze heb ik gedownload van een site die deze zelf hebben gemaakt om benchmarks te doen. ik krijg deze melding :
melding: unable to load filesystem_stdio.dll
heeft iemand uberhaupt al een timedemo kunnen starten?
ik heb het in iets van 12 uur gedaan, alle physics truckjes direct door enzo..Calvin&Hobbes schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:46:
owja ik ook op medium (en somige dingen hard, bijv die sandy dingen met antlions)
[ Voor 15% gewijzigd door BasieP op 17-11-2004 23:50 ]
2 Dagen als je em op je gemak doet (2 volledige dagen in mijn geval)Calvin&Hobbes schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:46:
Mijn advies, geniet ervan. Er zijn zoveel "sideroads" die je kan nemen en speciale wapens en bonussen kan vinden. En vooral met deze kwali mapping, echt impressive omgevingen soms.
[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 23:50 ]
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Medium stand, rond +- een dikke 18 uur. Twee dagen mee bezig geweest en alle hoekjes bezocht in het spel.Calvin&Hobbes schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:46:
ik ben er ongeveer 20 a 21 uur mee bezig geweest, en ik heb echt niet alleen door gelopen, wel gewoon alles bekeken enzo.Calvin&Hobbes schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:46:
nu de gekte een beetje gezonken is moet ik wel toegeven hij was eigenlijk best makkelijk, ik speelde op medium.
en zo slim vond ik de ai ook weer niet, ze zitten achter een muurtje, eventueel gooien ze een nade en andes stormen ze gewoon op je af.
en anders strom ik wel op hun af.
ik heb in ieder geval niet tactische hoeven te denken ofzo.
daarom hebben ze denk ik ook zo weinig ammo gedaan, zodat je wat zuiniger moet doen.
zal nog eens op hard proberen binnekort.
en ja op naar deel 3 hopen dat ut niet nog eens 5 jaar duurt
ik heb al paar lvl's op hard gedaan, en ook dat is goed te doen (lees:te makkelijk) de beesten worden niet sneller ofzo, alleen maar agressiever en steviger.Gohan-san schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:49:
[...]
ik ben er ongeveer 20 a 21 uur mee bezig geweest, en ik heb echt niet alleen door gelopen, wel gewoon alles bekeken enzo.
nu de gekte een beetje gezonken is moet ik wel toegeven hij was eigenlijk best makkelijk, ik speelde op medium.
en zo slim vond ik de ai ook weer niet, ze zitten achter een muurtje, eventueel gooien ze een nade en andes stormen ze gewoon op je af.
en anders strom ik wel op hun af.
ik heb in ieder geval niet tactische hoeven te denken ofzo.
daarom hebben ze denk ik ook zo weinig ammo gedaan, zodat je wat zuiniger moet doen.
zal nog eens op hard proberen binnekort.
en ja op naar deel 3 hopen dat ut niet nog eens 5 jaar duurt
maar als je gewoon slim speelt (dus schiet, en hide enzo) dan wil het prima, alleen je moet wat vaker schieten
Je moet die 3 .dem files in Steam\SteamApps\username\half-life 2\hl2 zetten en ze dan in HL2 opstarten met timedemoJeronimusius schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:46:
Nogmaals mijn vraag over de timedemo. deze heb ik gedownload van een site die deze zelf hebben gemaakt om benchmarks te doen. ik krijg deze melding :
Lol...of meer Ram of HL2 Kopen...was moeilijke keuzeVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:05:
[...]
waarom heb je in godsnaam zo weinig DDR RAM?
Maar moet idd wat meer erbij prikken ja
Maar het moet niet het probleem zijn dat dat spel zo achterlijk happert..
Doom3 draait wel perfect namelijk Far Cry ook..lijkt me niet dat Half-Life nou zo achterlijk krachtig is vergeleken met die andere 2 games?
Verwijderd
Blijkbaar wel... denk ook aan de geavanceerde AI en de physics. Als je windows XP draait heb je sowieso 256MB nodig voor Windows zelf... als je ook nog eens wat anders wil doen zal er dus wat bij moetenMrCaleb schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:57:
[...]
Lol...of meer Ram of HL2 Kopen...was moeilijke keuze
Doom3 draait wel perfect namelijk Far Cry ook..lijkt me niet dat Half-Life nou zo achterlijk krachtig is vergeleken met die andere 2 games?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 23:58 ]
Bij mij draaide het ook "kut" met maar 256 maar toen ik me 512 erbij deed draaide het een stuk beter dus ben bang dat het echt je geheugen is.MrCaleb schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:57:
[...]
Lol...of meer Ram of HL2 Kopen...was moeilijke keuze
Vraagje.
Hoelang duurt het opstarten van het spel? Dus vanaf het moment dat je dubbel klikt tot op het moment dat je echt een new game kunt selecteren.
Ik doe er geloof 2 minuten over ...
En het loaden tussen levels duurt ook altijd min 1 minuut ...
Dit was gister @ mijn 9 maande oude install. Maar nu met een gloednieuwe install heb ik het zelfde ...
Specs
• Amd XP 2500 @ 3400+
• 2x 256mb DDR 3200 dualchan
• Abit nf7-s rev 2.0
• 200GB maxtor hdd, 2 partities: 15gb win xp, 10gb over. 174 data, 139gb over.
• Ati radeon 9700 @ Pro
Hoelang duurt het opstarten van het spel? Dus vanaf het moment dat je dubbel klikt tot op het moment dat je echt een new game kunt selecteren.

Dit was gister @ mijn 9 maande oude install. Maar nu met een gloednieuwe install heb ik het zelfde ...
Specs
• Amd XP 2500 @ 3400+
• Abit nf7-s rev 2.0
• Ati radeon 9700 @ Pro
[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 18-11-2004 00:02 ]
ik sta dr echt van te kijken dat ik met mijn gfx kaart 1280x1024 draai met alles op high 
ok...geen AA en zo aan..maar het draait prima...soms een framedrop..maar verder goed
voor een shitload aan screens:
http://www.hardstyle-radio.nl/rick/hl2/

ok...geen AA en zo aan..maar het draait prima...soms een framedrop..maar verder goed
voor een shitload aan screens:
http://www.hardstyle-radio.nl/rick/hl2/
Verwijderd
Hebben de kopers van het Steam gold pakket hun merchandise al binnen? Vandaag kwam erbij mij een mooi wit-paars fedex busje aan de deur met een pakketje geadresseerd aan moi 
Ik heb 15 october besteld, dus het duurde wel even.
Ik heb 15 october besteld, dus het duurde wel even.
Waar maak je je zo druk om. Het duurt hier denk ik ook een minuut of 2 a 3 mischien wel. Ik denk dat dat normaal is voor een engine zoals Source.RS_003 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:01:
Vraagje.
Specs
• Amd XP 2500 @ 3400+
• Abit nf7-s rev 2.0
• Ati radeon 9700 @ Pro
... MMORPG Addict.
Mogelijk omdat ik Doom 3 nog sneller load?CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:07:
[...]
Waar maak je je zo druk om. Het duurt hier denk ik ook een minuut of 2 a 3 mischien wel. Ik denk dat dat normaal is voor een engine zoals Source.
Btw, ik hoor van sommige mensen dat ze binnen 10 / 20 sec een nieuw level loaden.
Vandaar dat ik een 2e mening wil van iemand...
Ik weet niet wat iedereen zeurt over dit spel dat het zo zwaar schijnt te zijn, maar hij draait als een zonnetje.
Settings
Alles op hoog!
Anistropic x16
aa x2 (zie geen verschil als ik hoger doe de randjes zijn weg en daar gaat het om)
gemiddeld 130 fps schommelend naar de 70 als het drukker wordt
Systeem
Asus p5ad2 premium met 1 gig ddr2
pentium 4 3,2 s775
ati radeon x600 hltv pci-e
200 gig sata 8mb schijf
Systeem verleden week gebouwd, voor een vriend van mij. Speel hem momenteel hier effe op moest toch nog effe testen of die stabiel was. Als hl2 niet resources vreet weet ik het ook niet meer
Zelf ben ik van mening dat als je 2 gig ram in je systeempje stopt dat deze game echt heel erg smoot loopt. Valt mij alles mee in iedergeval, maar het kan altijd sneller
Ohja terwijl ik speel vreet usenet ook nog headers naar binnen en die active newsgroep stond niet eens op unloaded in de newsleecher
Dan te bedenken dat doom 3 veel zwaarder eist en lelijker is. Echt een neppe zooi. Hl2 1000000000000000000000000x beter!!!
Settings
Alles op hoog!
Anistropic x16
aa x2 (zie geen verschil als ik hoger doe de randjes zijn weg en daar gaat het om)
gemiddeld 130 fps schommelend naar de 70 als het drukker wordt
Systeem
Asus p5ad2 premium met 1 gig ddr2
pentium 4 3,2 s775
ati radeon x600 hltv pci-e
200 gig sata 8mb schijf
Systeem verleden week gebouwd, voor een vriend van mij. Speel hem momenteel hier effe op moest toch nog effe testen of die stabiel was. Als hl2 niet resources vreet weet ik het ook niet meer
Zelf ben ik van mening dat als je 2 gig ram in je systeempje stopt dat deze game echt heel erg smoot loopt. Valt mij alles mee in iedergeval, maar het kan altijd sneller
Ohja terwijl ik speel vreet usenet ook nog headers naar binnen en die active newsgroep stond niet eens op unloaded in de newsleecher

Dan te bedenken dat doom 3 veel zwaarder eist en lelijker is. Echt een neppe zooi. Hl2 1000000000000000000000000x beter!!!
toevallig ook een ATI kaart?RS_003 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:10:
[...]
Mogelijk omdat ik Doom 3 nog sneller load?
Btw, ik hoor van sommige mensen dat ze binnen 10 / 20 sec een nieuw level loaden.
Vandaar dat ik een 2e mening wil van iemand...
de drivers van 4.11 updaten naar 4.12 scheelt daar heel erg in
het opstarten van Hl2 duurt bij mook best lang ook iets van 2 min
en tussen de level door denk ik zon 20 sec. (werd na de driver update ook een stuk sneller)
heb wel 1 GIG ram (en dualchannel: niet dat dat veel utimaakt maar goed)
Radeon 9800xt
1024x768x32
en 6 x AA
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 18-11-2004 00:18 ]
En ik heb nog steeds geen minuut gespeeld van dit spel, terwijl ik het toch al 2 dagen in m'n bezit heb 
Morgen m'n nieuwe systeem ophalen bij het postkantoor (er was #@#@$%@#$ weer niemand thuis toen het bezorgd werd vandaag) en vanaf dat moment is het echt genieten. Alles vol open en gaan.
Maar dan ook echt genieten. Ik ben niet van plan dit spel binnen 12 uur uit te spelen, ik wil alle hoekjes en gaatjes zien, alles onderzoeken, niks afraffelen. Als ik zie dat sommige mensen het nu al uitgespeeld hebben, amper 1 dag na de release, ik vind dat gewoon zonde. Het kan natuurlijk een kick zijn een spel zo snel mogelijk uit te spelen. Maar ik persoonlijk vind het zonde
Ik ben benieuwd...
Morgen m'n nieuwe systeem ophalen bij het postkantoor (er was #@#@$%@#$ weer niemand thuis toen het bezorgd werd vandaag) en vanaf dat moment is het echt genieten. Alles vol open en gaan.
Maar dan ook echt genieten. Ik ben niet van plan dit spel binnen 12 uur uit te spelen, ik wil alle hoekjes en gaatjes zien, alles onderzoeken, niks afraffelen. Als ik zie dat sommige mensen het nu al uitgespeeld hebben, amper 1 dag na de release, ik vind dat gewoon zonde. Het kan natuurlijk een kick zijn een spel zo snel mogelijk uit te spelen. Maar ik persoonlijk vind het zonde
Ik ben benieuwd...
Ik heb nu de omega 4.10 BetaGohan-san schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:17:
[...]
toevallig ook een ATI kaart?
de drivers van 4.11 updaten naar 4.12 scheelt daar heel erg in
het opstarten van Hl2 duurt bij mook best lang ook iets van 2 min
en tussen de level door denk ik zon 20 sec. (werd na de driver update ook een stuk sneller)
heb wel 1 GIG ram (en dualchannel: niet dat dat veel utimaakt maar goed)
Radeon 9800xt
1024x768x32
en 6 x AA
Ik zal eerst ff deze testen. Mocht dit idd niet helpen probeer ik de 4.12.
Bedankt voor je tip, en anders moet ik toch maar eens 1GB ram kopen
ik had/heb dezelfde instelling, maar ik ben ook al klaar.DenMan schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:17:
Ik ben benieuwd...
gister van 11 tot 0300 gespeeld en vandaag ngo iets van 4 uurtjesm en toen was ie klaar
2 dagen hL2 zorgt ook voor 100k @ whatpulse
[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 18-11-2004 00:21 ]
Hoewel de omgevingen er prachtig uitzien komen ze op mij nogal uitgestorven over. Het had van mij wel wat levendiger gemogen ...
d:)b
al in C17 geweest?MrJayMan schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:24:
Hoewel de omgevingen er prachtig uitzien komen ze op mij nogal uitgestorven over. Het had van mij wel wat levendiger gemogen ...
Opzich vind ik de speelduur dan best wel tegenvallen. Had er meer van verwacht (iig als je alles wilt zien en doen) maar blijkbaar valt dat ook nog tegen. Wel jammer. Maar toch ben ik blij dat ik alles nog voor de boeg hebGohan-san schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:20:
[...]
ik had/heb dezelfde instelling, maar ik ben ook al klaar.
gister van 11 tot 0300 gespeeld en vandaag ngo iets van 4 uurtjesm en toen was ie klaar
2 dagen hL2 zorgt ook voor 100k @ whatpulsemaar dat terzijde
En tja... dat whatpulse is mooi meegenomen, maar verder boeit het me niet
Verwijderd
Bug? Ik zou dat geweldig vinden als dat ook in het echt konVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:26:
Ik heb een vreemde bug ik heb die griet 2x
[afbeelding]
klik er op voor groter img
Mmmm ...
ik werk hier dus met een AZERTY keyboard (meegegeven met de pap hier in België), en ik geraak dus niet in de console eh ...
Ik heb in config.cfg bind "u" "toggleconsole" toegevoegd, maar dat neemt ie ook niet ....
Als ik die config.cfg niet read only maak, dan heeft HL2 er terug ~ van gemaakt als ik hem 1 maal opstart ....
aaargh!
Hoe geraak ik in de console?
ik werk hier dus met een AZERTY keyboard (meegegeven met de pap hier in België), en ik geraak dus niet in de console eh ...
Ik heb in config.cfg bind "u" "toggleconsole" toegevoegd, maar dat neemt ie ook niet ....
Als ik die config.cfg niet read only maak, dan heeft HL2 er terug ~ van gemaakt als ik hem 1 maal opstart ....
aaargh!
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Heb zonet het spel uitgespeeld
die eind gun is echt rete gaaf
ik pwn gewoon iedereen dan
Verwijderd
misschien domme vraag..maar heb je console access ge-enabled in het advanced options menu?shaidar schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:36:
Mmmm ...
aaargh!
opties > keyboard > advanced > console al aangevinkt?shaidar schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:36:
Mmmm ...
aaargh!
Vaag, ik kon niet in de hijskraan volgens mij, en ik had daar een trap naar beneden lopen..?!?
Mijn Halflife versie 2 weken geleden gedownload.. Verschillende versies?
Verwijderd
Zo kan ik ook laten lijken alsof het beresnel gaat.......
(ben toch pas 32 uur aan het downloaden ofzo....)

Verwijderd
dit stuk is toevallig te zien in een trailer van maanden geleden..denk wel dat je t ook kan hoorpim schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:10:
[...]
Vaag, ik kon niet in de hijskraan volgens mij, en ik had daar een trap naar beneden lopen..?!?
het mooi van steam is dat je altijd dezelfde versie hebt, je moest eerst 1 lange ladder in en dan moest je d8 ik op E drukken om in die kraan te klimmen?pim schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:10:
[...]
heb je de rest dan zonder je buggy gedaan?
das een einde lopen
De rest kan je niet eens zonder je buggy doen, want op een gegeven moment nadat je door een ruit naar buiten bent gejumpt moet je ook nog eens over een deels ingestorte brug, en dat gat kan je nooit overbruggen zonder buggy ;-) Veel suc6 lol
\O/ weeeee =[specs]=
Ja, die optie van de console stond aan (zei ik ook al in een vorige post, maar dat konden jullie niet weten)
Maar ik heb het opgelost gekregen ... gewoon even die keybind in de autoexec.cfg pleuren, en daarna werkt 't wel ...
eentje voor in de startpost voor ons zielige belgen
Maar ik heb het opgelost gekregen ... gewoon even die keybind in de autoexec.cfg pleuren, en daarna werkt 't wel ...
eentje voor in de startpost voor ons zielige belgen
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Geez! Alsof ze in City 17 reden hebben om tot diep in de nacht te feesten.MrJayMan schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:24:
huh? dat klinkt onwaarschijnlijk de illegale versie van half-life omzeilt gewoon die hele steam onzin. Volgens mij hebben ze gewoon bit voor bit de geinstalleerde en geunlockte halflife gekopieerd. Dat is dan 1 steam account dat ze kunnen afsluiten. Maar die beveiliging was wel wat beter dan ze dachten dus de eerste release geeft onder andere geheugen errors wat mij brengt bij het volgende:Hacku schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:20:
Half Life 2 warez-versie uitgebracht door ... Valve ???
[...]
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15627
Heb je toevallig de illegale release? dan kwestie van kopen of patchen. Anders memtest draaien of opnieuw installeren.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:24:
Heeft iemand het volgende probleem al opgelost?:
"the instruction at "0x241f8977" referenced memory at "0x01c6f5c0". the memory could not be "read"."
Ik kan nu namelijk wel spelen.. maar op een gegeven moment (soms bij laden soms niet) vliegt hl2 eruit.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik heb ff een klein vraagje:
Hoe kan je je FPS op het scherm toveren?
net_graph 3m-webbie schreef op donderdag 18 november 2004 @ 02:34:
in advance menu 'console enable' en dan de ~ toets: cl_showfps 1m-webbie schreef op donderdag 18 november 2004 @ 02:34:
Whole lot of stars ***
wat een relaxed spel. Ben nu 2 dagen bezig (niet fulltime zoals sommige
) maar toch regelmatig een paar uurtjes. Eerder in dit topic las ik als negatief punt de AI. Ik heb me er nog niet aan hoeven storen alhoewel 1 klein dingetje niet handig was. In een bepaald leven krijg je de waarschuwing dat er hordes guards op je afkomen. Je had hier turrets voor kunnen neerzetten maar ik wou het rambostyle doen. Dat ging niet, te heavy.... totdat ik een hoek (in een kast beter gezegd) gedreven werd waar ik zat met mijn shotgun. Ik heb er wel 30 afgeknald uit die positie. Ze kwamen gewoon 1 voor 1 of soms met 2 langslopen. Geen granaatje of niets... Dat was wel jammer. Maar voor de rest... pfff.. wat een game!
.
Het zijn er 15, en dat zwarte level zijn de credits......... Of heb je het over iets anders?CRiMiNaL schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:09:
[...]
[...]
12 .. en 1 zwarte(bonus). Kun je zien als je nieuw spel start
[ Voor 33% gewijzigd door Khrome op 18-11-2004 03:43 ]
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Zo, nu even mijn ervaringen.
Ik had reeds HL2 gepreload. Key invoeren (retail) en Steam ging zoals verwacht zonder problemen aan de slag met unlocken. Inderdaad, de DVD moet in de speler zitten...
Aller eerst de juiste settings met trial & error ingesteld. Met mijn systeem (zie sig) loopt HL2 soepel op alles high, aa 2x, af 16x op 1280*1024.
Ik kreeg wel audio stotters, maar nadat ik de audiosetting op medium zette (headphone mode) waren deze totaal verdwenen. Ik hoor geen verschil met de high setting (iemand die dat wel kan horen?).
Met bovenstaande instellingen haal ik 50-60 fps in de CS:Source stresstest. Ik vind die test trouwens best indrukwekkend.
HL2 is inderdaad geweldig. Het HalfLife gevoel komt helemaal terug. Sfeervolle muziek en geluidseffecten. Mooie scenery. De graphics zijn strak en goed gedetailleerd.
Ik heb heel lang gedaan over het eerste stuk, de aankomsthal. Erg geinig om met de physics te spelen en mensen te treiteren (zien wat de reacties zijn).
Ik kan mij herinneren van HL1 toen ik deze voor het eerst speelde dat ik erg onder de indruk was van de scene waar je het eerste experiment uitvoerde. Ik heb toen mijn ogen uitgekeken. Ik had dit 'wow' erlebnis weer in HL2 !!!
Ik doe het rustig aan, ik wil genieten !
Tot nu toe ben ik waanzinnig tevreden met het spel. Ik ben kritisch, maar wat mij betreft heeft Valve zich met HL2 weer overtroffen.
Maar ik wil toch een paar minpuntjes noemen (ik blijf nuchtere hollander die toch even iets te klagen moet hebben).
Schaduwen zijn inderdaad aanwezig, maar niet zo realistisch als in Doom3. Het viel me op dat bepaalde schaduwen niet dynamisch zijn. Belangrijk is dit IMHO echter niet. De schaduwen geven een prima ruimtelijk effect, perfect hoeft het niet te zijn.
Traplopen gaat erg schokkerig. Je hakkelt zegmaar de trap op.
Soms lijken objecten elkaar niet te detecteren (clipping?). Maar dat zal vast door Valve in komende fixes automatisch geupdate worden via Steam.
Ik hoor amper voetstappen. Hangt af van de ondergrond uiteraard, maar vaak hoor ik echt niets. (Is er een instelling die dit regelt?).
Het opstarten duurt echt lang. Zeker 2 minuten voordat je kan beginnen met spelen en het tussentijds laden is ook niet erg snel (zoals in HL1 is misschien teveel gevraagd).
Ondanks deze (kleine) opmerkingen is HL2 een topper van jewelste. Een waardig opvolger.
En wat ik nu zo gezien heb van de mogelijkheden van Source (en ja ik dit pas aan het begin van het spel) ben ik echt benieuwd naar mijn all time favourite online game : Day of Defeat:Source (DoD). Als deze van de mogelijkheden gebruik gaat maken, dan kom ik nooit meer buiten !!!
Ik had reeds HL2 gepreload. Key invoeren (retail) en Steam ging zoals verwacht zonder problemen aan de slag met unlocken. Inderdaad, de DVD moet in de speler zitten...
Aller eerst de juiste settings met trial & error ingesteld. Met mijn systeem (zie sig) loopt HL2 soepel op alles high, aa 2x, af 16x op 1280*1024.
Ik kreeg wel audio stotters, maar nadat ik de audiosetting op medium zette (headphone mode) waren deze totaal verdwenen. Ik hoor geen verschil met de high setting (iemand die dat wel kan horen?).
Met bovenstaande instellingen haal ik 50-60 fps in de CS:Source stresstest. Ik vind die test trouwens best indrukwekkend.
HL2 is inderdaad geweldig. Het HalfLife gevoel komt helemaal terug. Sfeervolle muziek en geluidseffecten. Mooie scenery. De graphics zijn strak en goed gedetailleerd.
Ik heb heel lang gedaan over het eerste stuk, de aankomsthal. Erg geinig om met de physics te spelen en mensen te treiteren (zien wat de reacties zijn).
Ik kan mij herinneren van HL1 toen ik deze voor het eerst speelde dat ik erg onder de indruk was van de scene waar je het eerste experiment uitvoerde. Ik heb toen mijn ogen uitgekeken. Ik had dit 'wow' erlebnis weer in HL2 !!!
Ik doe het rustig aan, ik wil genieten !
Tot nu toe ben ik waanzinnig tevreden met het spel. Ik ben kritisch, maar wat mij betreft heeft Valve zich met HL2 weer overtroffen.
Maar ik wil toch een paar minpuntjes noemen (ik blijf nuchtere hollander die toch even iets te klagen moet hebben).
Schaduwen zijn inderdaad aanwezig, maar niet zo realistisch als in Doom3. Het viel me op dat bepaalde schaduwen niet dynamisch zijn. Belangrijk is dit IMHO echter niet. De schaduwen geven een prima ruimtelijk effect, perfect hoeft het niet te zijn.
Traplopen gaat erg schokkerig. Je hakkelt zegmaar de trap op.
Soms lijken objecten elkaar niet te detecteren (clipping?). Maar dat zal vast door Valve in komende fixes automatisch geupdate worden via Steam.
Ik hoor amper voetstappen. Hangt af van de ondergrond uiteraard, maar vaak hoor ik echt niets. (Is er een instelling die dit regelt?).
Het opstarten duurt echt lang. Zeker 2 minuten voordat je kan beginnen met spelen en het tussentijds laden is ook niet erg snel (zoals in HL1 is misschien teveel gevraagd).
Ondanks deze (kleine) opmerkingen is HL2 een topper van jewelste. Een waardig opvolger.
En wat ik nu zo gezien heb van de mogelijkheden van Source (en ja ik dit pas aan het begin van het spel) ben ik echt benieuwd naar mijn all time favourite online game : Day of Defeat:Source (DoD). Als deze van de mogelijkheden gebruik gaat maken, dan kom ik nooit meer buiten !!!
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Is het ook mogelijk om je geld terug te krijgen? het is nu donderdag en ik kan nog niet spelen. Ik koop het spel wel weer een x als die de helft goedkoper is want dit gaat echt nergens over.
Mail valve erover, ik weet bijna zeker dat je antwoord krijgt en dat ze het fixen. Ze hebben namelijk het overgrote deel van de authentication problemen opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 07:52:
Is het ook mogelijk om je geld terug te krijgen? het is nu donderdag en ik kan nog niet spelen. Ik koop het spel wel weer een x als die de helft goedkoper is want dit gaat echt nergens over.
niet zomaar terugbrengen! Dat zou echt zonde zijn...
* FoggyFreek moet nu ECHT gaan slapen
[ Voor 3% gewijzigd door FoggyFreek op 18-11-2004 08:06 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
als je een mailtje naar valve stuurt dat je halflife2 hebt gekocht maar dat je serial al in gebruik is. maak fotow van de game+kassabon en serial. en dan blokkeren ze die serial van je vader en krijg jij een nieuwe. volgens mij.Magic schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:05:
Ik heb een vraagje, mijn vader heeft dit spel gekocht, maar als hij het speelt wordt hij er misselijk van (vraag niet hoe het kan, bij sommige fps'en heeft ie het, terwijl hij al jaren soldier of fortune 2 zonder last speelt). verder geen probleem, ik wou het spel toch kopen, dus nu heb ik hem maar van mijn pa overgekocht. nu is het enige probleem dat ik nu de inloggegevens van mijn pa heb met bijbehorende accountnaam, kan ik deze ook ergens wijzigen of de cd-key loskoppelen van de oude account en aan mijn bestaande steam-account kan koppelen?
Verwijderd
Welke dvd speler kan ik het beste nemen want m'n benq komt niet door de check (Instalatie + unlocken is geen probleem).
Verwijderd
Dat is appart ik speel op dezelfde settings als die van jouw allleen staat aa op 4x en ik haal op stresstest rond de 65 fps. En toch heb ik een stuk minder sneller computer:Xymox schreef op donderdag 18 november 2004 @ 07:51:
AMD Athlon(TM) XP1800+ 1.5GHz
RADEON 9800 PRO (CATALYST Windows XP 4.9 drivers)
SB Live!
ASUSTeK Computer INC. Model A7V266-E
Microsoft Windows XP Service Pack 2
Ik verbaas me echt hoe soepel dit spel loopt. Doom 3 moest ik 800x600 spelen om het soepel te krijgen, en dan waren er nog steeds genoeg stukken die daar niet lekker liepen.
H-L2 is echt een zeer goeie engine
wees blij bij mij stotterd die zo hard als maar kan en doom3 op high 1280x1024 soepel ik wil de fix hebben
anders mogen ze hl2 terug nemen
anders mogen ze hl2 terug nemen
Ja, op dat punt ben ik nu en mijn buggy ligt nog op het startpunt waar hij met een kraan op het stand wordt gezet.Energy99 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:29:
De rest kan je niet eens zonder je buggy doen, want op een gegeven moment nadat je door een ruit naar buiten bent gejumpt moet je ook nog eens over een deels ingestorte brug, en dat gat kan je nooit overbruggen zonder buggy ;-) Veel suc6 lol
Maar de buggy kwam op de kop neer, dus ben maar gaan lopen.
Dus nu ga ik maar weer terug lopen
Dan pak je toch te gravity gun en zet je em weer op vier wielen?
Verwijderd
Het is geen auth probleem, dat heb ik al gedaan. Maar ik moet hem opniew downloaden (door format) ofzo (terwijl alle .gfc bestanden gewoon nog op mijn pc staan) en dat gaat al 48+ uur niet omdat steam vol zitFoggyFreek schreef op donderdag 18 november 2004 @ 08:05:
[...]
Mail valve erover, ik weet bijna zeker dat je antwoord krijgt en dat ze het fixen. Ze hebben namelijk het overgrote deel van de authentication problemen opgelost.
niet zomaar terugbrengen! Dat zou echt zonde zijn...
* FoggyFreek moet nu ECHT gaan slapen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 09:17 ]
wat lees ik toch een hoop gezeur over dit spel zeg. Niemand in de gaten dat het weergaloos is? Ok, smaken verschillen en een computerspel zal nooit perfect zijn (hoeft ook niet), maar dit is toch gewoon puur sfeer?
Verwijderd
Ik heb gister even gespeeld ZWAAAR onder de indruk , über man. Ben nu op het begin met de anit-gravity gun? senario 3 geloof ik van de 15 ofzo....
lekker veel te gaan !! sweeeeeeet
lekker veel te gaan !! sweeeeeeet
Hoop gezeur?
Lees je zeker een ander topic, want meeste zijn hier

En als jij problemen had gehad, had je dan ook niet lopen "zeuren"?

Lees je zeker een ander topic, want meeste zijn hier
En als jij problemen had gehad, had je dan ook niet lopen "zeuren"?
tot wat ik nu gezien heb erg mooi die 1e 15 minuten maar ga niet spelen voordat het gefixt is dit is gewoon schandalig dat zo iemand als vivendie sierra valve een spel uit brengt met zo'n gigatische bug erin
Nee, die vrouw zei dat ik in die buggy moest gaan zitten, vervolgens bestuurde ZIJ de hijskraan, waarmee ze de buggy waar ik in zat, naar beneden tilde..Gohan-san schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:16:
[...]
het mooi van steam is dat je altijd dezelfde versie hebt, je moest eerst 1 lange ladder in en dan moest je d8 ik op E drukken om in die kraan te klimmen?
heb je de rest dan zonder je buggy gedaan?
Verwijderd
Het zijn ook echt de details die HL2 maken,=.
- Stofdeeltjes in de lucht van de hal aan het begin lichten op door de zonnestralen, je ziet ook de stof zweven.
- Glas is superrealistisch, gewoon in 1000den stukjes uiteen, idem voor het ribbelglas in de deuren.
- Helicopters over je heen, zorgen voor zo'n mooie lichte verplaatsing van het water om je heen. Het water had imo ook wel iets mogen opstuiven.
Dan de negatieve parts:
Wat betreft de characters, het is wel heel erg verbeterd maar nog steeds komt het voor mij persoonlijk niet vloeiend genoeg over. Nog een beetje geforceerd, maar dat ligt denk ik aan het feit dat je niet tigduizend polygonen kunt gebruiken voor
een character anders trekt geen enkel systeem het.
Overall mooie graphics, maar je houdt nog steeds die low quality textures op bepaalde gedeeltes. Echt dat je zoiets hebt van, wat voor blurred materiaal moet dat voorstellen. Dan de clipping, combines houden ervan om in dozen te staan.
- Stofdeeltjes in de lucht van de hal aan het begin lichten op door de zonnestralen, je ziet ook de stof zweven.
- Glas is superrealistisch, gewoon in 1000den stukjes uiteen, idem voor het ribbelglas in de deuren.
- Helicopters over je heen, zorgen voor zo'n mooie lichte verplaatsing van het water om je heen. Het water had imo ook wel iets mogen opstuiven.
Dan de negatieve parts:
Wat betreft de characters, het is wel heel erg verbeterd maar nog steeds komt het voor mij persoonlijk niet vloeiend genoeg over. Nog een beetje geforceerd, maar dat ligt denk ik aan het feit dat je niet tigduizend polygonen kunt gebruiken voor
een character anders trekt geen enkel systeem het.
Overall mooie graphics, maar je houdt nog steeds die low quality textures op bepaalde gedeeltes. Echt dat je zoiets hebt van, wat voor blurred materiaal moet dat voorstellen. Dan de clipping, combines houden ervan om in dozen te staan.
Verwijderd
Stel oplichtersVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 01:10:
Zo kan ik ook laten lijken alsof het beresnel gaat.......
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb hem sinds gister ook en wat een geweldig spel zeg!!!
de graphics zijn geweldig, zelfs op mijn gforce TI4200
de manier waardoor mensen lopen enzo ziet er allemaal super realistic uit, behalve dan het praten maar dat doen ze ook al beter als andere games maargoed das ook super moeilijk om na te maken volgens mij.
Het bloed wat er lekker uitspat met een headshot
het verhaal is ook ubercool en ik kan echt urenlang achter elkaar spelen
hij was het wachten waard!
de graphics zijn geweldig, zelfs op mijn gforce TI4200
de manier waardoor mensen lopen enzo ziet er allemaal super realistic uit, behalve dan het praten maar dat doen ze ook al beter als andere games maargoed das ook super moeilijk om na te maken volgens mij.
Het bloed wat er lekker uitspat met een headshot
het verhaal is ook ubercool en ik kan echt urenlang achter elkaar spelen
Dit gebeurde bij mij welVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:33:
Hoop wel wat er binnenkort een nvidia driver uitkomt die zorgt voor performance boost. In DoomIII heb ik helemaal geen slowdown. In HL2 wel. Soms zelfs onspeelbaar. (zelfde instellingen, 1280 alles high)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Wat is de command om de auto-save optie uit te zetten, want hij saved nu echt te vaak
. Net voor het eerst een strider tegengekomen gaattie saven, waardoor je een paar seconden lagged en toen was de strider alweer weg

Woej ben nu bij die buggy met die Ant Lions ... kom alleen een brug neit over ... maar verder rest echt zwaaaar heftig spel ~!!!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
LOL
mijn gedachte exact.
Ik wacht nog steeds op de CE, maar kan toch niet wachten. Gister toch maar even de standaard versie besteld. Hoop dat ie er vandaag is, kan ik in het weekend genieten
Ik wacht nog steeds op de CE, maar kan toch niet wachten. Gister toch maar even de standaard versie besteld. Hoop dat ie er vandaag is, kan ik in het weekend genieten
Wat niet kan is nog nooit gebeurd
Iemand enig idee waar HL2 in Amersfoort (goedkoop) te koop is?
gebruik je TURBOTimocos schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:21:
Woej ben nu bij die buggy met die Ant Lions ... kom alleen een brug neit over ... maar verder rest echt zwaaaar heftig spel ~!!!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee daar kan je uit opmaken dat op easy mode en ai_disabled zo er doorheen te stampen isZym0tiC schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:29:
[...]
zo snel al? moet ik hieruit opmaken dat het spel super easy is?
heb je er wel plezier aan beleefd?
Dat is het begin en van dat plaatje is al een stuk verderpim schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:32:
[...]
Nee, die vrouw zei dat ik in die buggy moest gaan zitten, vervolgens bestuurde ZIJ de hijskraan, waarmee ze de buggy waar ik in zat, naar beneden tilde..
Normaal werk ik van 8 tot meestal een uurtje of 4 maar zit nu ziek thuis.Row schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:26:
Ik snap dat niet, hoe kunnen sommige van jullie zoveel tijd hebben om te spelen? ik heb hier gewoon stage van 8.30 tot 17.00
Hoeven jullie niet naar school? blah jeugd van tegenwoordig.
Hoe denken jullie dat het gaat lopen een athlon TB 1400 met een GF 3 classic en 1 gyg ddr geheugen?
zou ik het op 1024x768 kunnen spelen. Zonder AA etc. DAt boeit me toch niet.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Net even gespeeld. Het spel straalt vooral SFEER uit.
Wat is dit spel mooi.
Hij is onverwachts vannacht "binnengekomen" en ik heb 'm vanochtend heel even gespeeld. Ik was totop het punt waar je de crowbar krijgt.
Nu heb ik de rest van de dag vrijgenomen en ga ik er eens lekker voor zitten.
Ik ga het spel vanaf het begin opnieuw spelen om er echt van te genieten.
Wat is dit spel mooi.
Hij is onverwachts vannacht "binnengekomen" en ik heb 'm vanochtend heel even gespeeld. Ik was totop het punt waar je de crowbar krijgt.
Nu heb ik de rest van de dag vrijgenomen en ga ik er eens lekker voor zitten.
Ik ga het spel vanaf het begin opnieuw spelen om er echt van te genieten.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Wordt lastig denk ik. 800*600 alles low zou ie misschien trekken.Dinictus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:40:
Hoe denken jullie dat het gaat lopen een athlon TB 1400 met een GF 3 classic en 1 gyg ddr geheugen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *
* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *
* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *
* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *
* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *