Op het strand. Als je met je buggy bij het eerste strandhuis komt en kijkt door die combine verrekijker. Je ziet dan G-Man met de rebels praten...Anoniem: 118478 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:31:
Ik heb het idee dat valve dit keer minder duidelijk bezig is met gman(vooral in het begin van het spel) in half-life1 zag je m langs ramen lopen etc. Ik ben hem nu alleen op hele vreemde plaatsen tegengekomen:
spoiler:bijvoorbeeld als je op een gegeven moment tussen 2 treinen doorkijkt op het trainstation, dan zie je m weglopen?
Hebben jullie meer van dit soort spots kunnen vinden
ik ben duidelijk niet zo oplettend, heb de g-man nog niet 1x gezien en ik denk dat ik nu toch wel zo'n beetje op de helft ben
Durf wel aan dat je em elk chapter iig ergens 1 keer ziet. Al is het soms op de meest onverwachte plaatsen.PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:51:
ik ben duidelijk niet zo oplettend, heb de g-man nog niet 1x gezien en ik denk dat ik nu toch wel zo'n beetje op de helft ben
... MMORPG Addict.
Anoniem: 103538
Strategyguide kopen...PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:51:
Anoniem: 68786
Heb vandaag HL2 gekocht, geweldig spel. Maar er is 1 probleempje.
Het spel draait soepel, maar soms freezed het spel even, geluid hapert, en dan na 10 seconden kan ik weer verder spelen. Hoe langer ik speel, des te vaker gebeurt dit. Na een paar keer wordt het verdomd irritant.
Waar kan dit aan liggen?
(ik had dit een tijd geleden bij Postal 2 ook)
Het spel draait soepel, maar soms freezed het spel even, geluid hapert, en dan na 10 seconden kan ik weer verder spelen. Hoe langer ik speel, des te vaker gebeurt dit. Na een paar keer wordt het verdomd irritant.
Waar kan dit aan liggen?
Automatische savegame naar het schijnt, ik heb er ook last van.Anoniem: 68786 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:54:
Waar kan dit aan liggen?
Ga ervanuit dat je niet de loading bits bedoeld. Maar dit komt door een tekort aan geheugen ... je PC gaat swappen en je spel hangt. Je kunt dit voorkomen door de settings wat lager te gooien of door iets meer geheugen te nemen.Anoniem: 68786 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:54:
Waar kan dit aan liggen?
... MMORPG Addict.
Kheb een gig pc4000 geheugen en de settings changen maakt niks uit voor mij.CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:00:
[...]
Ga ervanuit dat je niet de loading bits bedoeld. Maar dit komt door een tekort aan geheugen ... je PC gaat swappen en je spel hangt. Je kunt dit voorkomen door de settings wat lager te gooien of door iets meer geheugen te nemen.
Anoniem: 76010
Het is niet de auto save game..., het stotteren begint immers al in het begin van het spel...Remi schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:58:
[...]
Automatische savegame naar het schijnt, ik heb er ook last van.
check de fora op halflife2.net : http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=51480
en op steam: http://www.steampowered.c...ad.php?s=&threadid=176237
op de eerste zijn al 55000 views, en 500+ posts
op steam 80000views, en 350+ posts
Dit is dus een serieus probleem, waar duidelijk een fix voor moet komen van Valve.
Kunnen jullie allemaal screenshots maken wanneer je de G-man ziet 
Maar ik zit weer vast.. In de prison dit keer
spoiler:
Ik heb hem tot nu toe 2x gezien.. Eerste keer met waterfietsje (daar zag je hem ergens weglopen) en wanneer je bij coast (dacht ik) de door de verrekijker kijkt (dan zie je hem praten met de rebellen). Lijkt erop dat G-man aan 2 kanten vriendjes heeft.. Misschien doen ze mee met de Combine maar willen de aliens toch weghebben (behalve de technology van hun dan
) en werken ze ook samen met de rebellen...
Het valt me op dat het echt geen reet uitmaakt of je nou 16x AF of 6X AA aan hebt staan of niet. Je ziet gewoon geen verschil. Speel zonder AA en AF en vind het evenmooi.
Zit nu bij Ravenholm met die ''Dog''. Damn, wat is dat mooi gemaakt. Ff overgooien met een ''ball''
Edit: zit ik al een beetje ver met het spel? Of heb ik nog een lange weg te gaan?
Zit nu bij Ravenholm met die ''Dog''. Damn, wat is dat mooi gemaakt. Ff overgooien met een ''ball''
Edit: zit ik al een beetje ver met het spel? Of heb ik nog een lange weg te gaan?
[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 18-11-2004 18:20 ]
Nou ik ben daar al een tijdje voorbij en ik ben er nog lang niet denk ikPcManiaxx schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:19:
Het valt me op dat het echt geen reet uitmaakt of je nou 16x AF of 6X AA aan hebt staan of niet. Je ziet gewoon geen verschil. Speel zonder AA en AF en vind het evenmooi.
Anoniem: 40422
Zit nu al een tijdje vast hier, iemand een tip ?
thx

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 40422 op 18-11-2004 18:24 ]
Nog wel ffPcManiaxx schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:19:
Ik heb iedere keer men progress gechecked door escape te duwen, en kijken bij new game welke chapters ik al kon kiezen

Anoniem: 112412
Het kan voorkomen dat mensen "misselijk" worden van het spelen van 3d games.Nexopheus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:13:
[...]
30Je bent nog niet eens op de helft man !! (hoop ik voor je)
Mischien iets te dicht op het scherm ?
Je kunt dit het beste vergelijken me"t "wagenziekte" (mensen die misselijk worden in de auto.
Dit komt omdat je ogen een bewegend 3d beeld aan je hersenen doorgeven, maar je evenwichtsorgaan geeft juist aan dat je (redelijk) stil zit. Deze twee dingen zijn in conflict met elkaar en hierdoor kun je misselijk worden.
Mogelijke oplossing: Half uur voor het gamen een primatur innemen (piletje tegen wagenziekte)
Hoop dat het werkt
Dutchmega schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:18:
Kunnen jullie allemaal screenshots maken wanneer je de G-man ziet
spoiler:Ik heb hem tot nu toe 2x gezien.. Eerste keer met waterfietsje (daar zag je hem ergens weglopen) en wanneer je bij coast (dacht ik) de door de verrekijker kijkt (dan zie je hem praten met de rebellen). Lijkt erop dat G-man aan 2 kanten vriendjes heeft.. Misschien doen ze mee met de Combine maar willen de aliens toch weghebben (behalve de technology van hun dan) en werken ze ook samen met de rebellen...
spoiler:[afbeelding]
Hier kom ik niet verder.. Hoe haal je dat energiescherm weg?
[afbeelding]
Ter verduidelijking waar ik ben...
spoiler:
Is er van die eerste screen gezien rechts geen gat in de muur?
dit is nu al 5x voorbij gekome?Anoniem: 40422 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:23:
Zit nu al een tijdje vast hier, iemand een tip ?thx
[afbeelding]

Anoniem: 40422 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:23:
Zit nu al een tijdje vast hier, iemand een tip ?thx
[afbeelding]
spoiler:
check die ladder links nast je eens? up up up!! 
np
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
De eerste keer op die hovercraft kreeg ook wel een raar gevoel. Maar dat komt om die besturing zo licht is, ietsjes naar links en je maakt bijna een hoek van 90 graden. Dus weer terug naar rechts idem. En zo blijf je maar heen en weer gaan. Daar werd ik dus een beetje misselijk van.Anoniem: 112412 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:24:
[...] Het kan voorkomen dat mensen "misselijk" worden van het spelen van 3d games.
Je kunt dit het beste vergelijken me"t "wagenziekte" (mensen die misselijk worden in de auto.
Dit komt omdat je ogen een bewegend 3d beeld aan je hersenen doorgeven, maar je evenwichtsorgaan geeft juist aan dat je (redelijk) stil zit. Deze twee dingen zijn in conflict met elkaar en hierdoor kun je misselijk worden.
Mogelijke oplossing: Half uur voor het gamen een primatur innemen (piletje tegen wagenziekte)
Hoop dat het werkt
Maar na een tijdje was ik aan de besturing gewend en nu kan ik zonder problemen rond crossen.
Ik heb G-man nog een keer voorbij zien lopen toen ik in die soort gevangenissen in een camera keek, ben toen alleen vergeten op de screenshot-knop te rammen 
Heb het spel overigens ondertussen al wel uitgespeeld, vind het eerlijk gezegd nogal een lame einde.

Heb het spel overigens ondertussen al wel uitgespeeld, vind het eerlijk gezegd nogal een lame einde.

Tesla Model Y RWD (2024)
Komt ook omdat view en move onafhankelijk zijn daar. Je kan rondkijken en tegelijk ook nog eens die hovercraft ale kanten insturen.The_DoubleU schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:30:
[...]
De eerste keer op die hovercraft kreeg ook wel een raar gevoel. Maar dat komt om die besturing zo licht is, ietsjes naar links en je maakt bijna een hoek van 90 graden. Dus weer terug naar rechts idem. En zo blijf je maar heen en weer gaan. Daar werd ik dus een beetje misselijk van.
Maar na een tijdje was ik aan de besturing gewend en nu kan ik zonder problemen rond crossen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
De installatie wordt afgebroken omdat de DVD niet goed zou zijn
Iemand tips??
edit:
hij loopt er nu wel doorheen
hij loopt er nu wel doorheen
[ Voor 25% gewijzigd door VonFoX op 18-11-2004 18:49 ]
Yo.
Anoniem: 123304
Haaaaaaaaaaai,
spoiler:
Ik wil niet zeikerig overkomen maar ik zit nu vast dat ik net een buggy heb gekregen en dat domme wijf de magneet niet goed onder controle had dat ik dus naar beneden donderde.
Nu met mijn zero point gravity gun heb ik hem overeind gekregen alleen hoe kom ik in godsnaam de berg op :S:S die klote stenen zitten in de weg.
Kan iemand mij helpen waar ik heen moet want al die lions wordt ik gek van blijf schietuh!
Ik kom niet uit die zandbak ik weet wel dat boven op de berg dat je daar een weg hebt waar je kan komen alleen me buggy trekt het niet
Iemand een idee wat ik moet doen?
Nu met mijn zero point gravity gun heb ik hem overeind gekregen alleen hoe kom ik in godsnaam de berg op :S:S die klote stenen zitten in de weg.
Kan iemand mij helpen waar ik heen moet want al die lions wordt ik gek van blijf schietuh!
Ik kom niet uit die zandbak ik weet wel dat boven op de berg dat je daar een weg hebt waar je kan komen alleen me buggy trekt het niet
Anoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:38:
Haaaaaaaaaaai,
Ik wil niet zeikerig overkomen maar ik zit nu vast dat ik net een buggy heb gekregen en dat domme wijf de magneet niet goed onder controle had dat ik dus naar beneden donderde.
spoiler:
Die weg kom je voorlopig nog niet op, je moet over het strand om die heuvel heenrijden 
[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-11-2004 18:42 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
C'mon ... spoiler tags it toch kleine moeite ..Anoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:38:
Haaaaaaaaaaai,
[ Voor 56% gewijzigd door CRiMiNaL op 18-11-2004 18:43 ]
... MMORPG Addict.
Anoniem: 89184
MischienVonFoX schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:38:
De installatie wordt afgebroken omdat de DVD niet goed zou zijnIemand tips??
HL2 pre-loaden via Steam (4 gb) daarna de HL2 CD KEY die bij de DVD versie zit invullen bij Steam > Browse Games > "I already own a product" > daarna de hl2 cdkey invullen en je kan spelen...
Sorry weet namelijk niet hoe dat moet.CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:42:
[...]
C'mon ... spoiler tags it toch kleine moeite ..![]()
Zo lang zit ik nog niet op tweakers.
Ik rij me eigen een ongeluk maar op een gegeven moment rijd het dood ik kan niet verder--MeAngry-- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:41:
[...]
spoiler:Die weg kom je voorlopig nog niet op, je moet over het strand om die heuvel heenrijden
IK check het even thnx in iedergeval
Wooo rustig man, begint gelijk met schreuwen.pnieuwla schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:13:
[...]
NEE HET IS NIET DE AUTOSAVE!!! OMFG dat was ik vergeten erbij te zetten
Ik heb er eigenlijk enkel maar last van als hij gaat autosaven, wat trouwens ook veels te vaak gebeurd. En heeel af en toe dat hij ff hangt. Maar cl_smooth 0 lost al aardig wat op.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Zo open je : [spoiler]Anoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:44:
[...]
Sorry weet namelijk niet hoe dat moet.
Zo lang zit ik nog niet op tweakers.
en zo sluit je : [/spoiler]
Edit je post aub nog ff voor anderen
... MMORPG Addict.
thnx m8 zal het onthoudenCRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:47:
[...]
Zo open je : [spoiler]
en zo sluit je : [/spoiler]
Edit je post aub nog ff voor anderen
Anoniem: 94542
Ik wil mijn topic niet kicken ( of weet ik hoe dat heet ) maar ik wil ook spelen!! 
Zoals ik eerder berichtte, mijn cd key word niet valid geacht. Dit terwijl ik alle opties heb geprobeerd!
Met vivendi bellen helpt ook niet, krijg ik een een of andere sjappie aan de lijn die niet eens van een coupon afwist..
Zoals ik eerder berichtte, mijn cd key word niet valid geacht. Dit terwijl ik alle opties heb geprobeerd!
Met vivendi bellen helpt ook niet, krijg ik een een of andere sjappie aan de lijn die niet eens van een coupon afwist..
Ze hebben neem ik aan meer werknemers dan die ene "sjappie"Anoniem: 94542 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:51:
Ik wil mijn topic niet kicken ( of weet ik hoe dat heet ) maar ik wil ook spelen!!
Waarom zet je er voorlopig niet een crack overheen of download the warez versie zodat je in iedergeval kunt spelen. Die cd-key komt later wel. Zeker als je een officieele coupon hebt.Anoniem: 94542 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:51:
Ik ga gauw weer verder met de waterscooter
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Anoniem: 94542
dat heeft ook niet zo'n zin, ik moet hem toch nog helemaal preloaden...Henkus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:56:
[...]
Waarom zet je er voorlopig niet een crack overheen of download the warez versie zodat je in iedergeval kunt spelen. Die cd-key komt later wel. Zeker als je een officieele coupon hebt.
Ik ga gauw weer verder met de waterscooter
als ik trouwens op steampowered.com kijk zie ik nergens de optie van preloaden. Heeft iemand misschien een link?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 18-11-2004 19:00 ]
Leuk zeg dat steam... Wil ik HalfLife 2 gaan bestellen. Dus ik klik op HalfLife2 onder het kopje 'Just Released' krijg ik een error dat ie de pagina niet kan vinden
Nou denk ik dat dat komt omdat ik geen IE op me pc heb staan, alleen maar firefox.
Dus is het ook mogelijk steam icm firefox te laten werken zeg maar?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Deze pagina openen in firefox en de link bij het gewenste pakket klikken .. .McFlipp schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:59:
Leuk zeg dat steam... Wil ik HalfLife 2 gaan bestellen. Dus ik klik op HalfLife2 onder het kopje 'Just Released' krijg ik een error dat ie de pagina niet kan vindenNou denk ik dat dat komt omdat ik geen IE op me pc heb staan, alleen maar firefox.
http://www.steampowered.com/
succes
... MMORPG Addict.
Ah, wat dom, ik dacht dan wordt het vast niet aan je account gelinkt ofzo...CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:03:
[...]
Deze pagina openen in firefox en de link bij het gewenste pakket klikken .. .
http://www.steampowered.com/
succes
Maaruh er komt ook nog TAX bij... Nou dan ga ik hem wel bij GCShop.nl bestellen heb ik tenminste ook een doos enzo. Het kost tenslotte bijna €50,- om dan ook nog zelf te moeten branden en geen mooi doosje erbij te krijgen vind ik wat overdreven...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik lees wel meerdere posts over dat misselijk worden tijdens het rond scheuren met die waterscooterm, maar ik heb zelf nergens last van gehad.
Ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar zou moeten kunnen krijgen maar goed
P.S. Volgens mij wordt het tijd voor deeltje nummer 9 .
Ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar zou moeten kunnen krijgen maar goed
P.S. Volgens mij wordt het tijd voor deeltje nummer 9 .
Even een vraagje met vergelijking tot de alpha.
Toen kon je met de 0-grafity? gun iets oppakken, en toen kreeg je een soort straal, waardoor dus niet de objecten naar je toe komen, maar ze op een afstandje bleven. Is dit weer mogelijk of krijg jke dat later nog ofzo?
Toen kon je met de 0-grafity? gun iets oppakken, en toen kreeg je een soort straal, waardoor dus niet de objecten naar je toe komen, maar ze op een afstandje bleven. Is dit weer mogelijk of krijg jke dat later nog ofzo?
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Anoniem: 84854
spoiler:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, DAT EINDE ZUIGT ZO HARD!!!!!!! 
Anoniem: 61283
spoiler:
ik zit nu eens vast. ik ben volgens mij bij nova prospect. dat staat er iig in verlichte letters boven zon gebouw. ik ben dan buiten met die beestjes die mij helpen. er vliegen 2 van die gunships en der zijn een stel bewakers. maar ik heb overal gekeken en ik zou niet weten waar ik heen moet. ik kan maar 2 kamertjes vinden en daar is alleen maar ammo enzo. en met noclip rondkijken kon ik het ook al niet vinden... weet iemand wat ik nu moet doen?
ben nu al 10min aan het zoeken, en volgens mij kan iemand me zo een antwoord geven, kan ik in me config file ook iets toevoegen dat hij standaard de fps weergeeft!?
keb er echt wat moeite voor gedaan
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
47 Euro nogwat kost bronze via steam.McFlipp schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:09:
[...]
Ah, wat dom, ik dacht dan wordt het vast niet aan je account gelinkt ofzo...
Maaruh er komt ook nog TAX bij... Nou dan ga ik hem wel bij GCShop.nl bestellen heb ik tenminste ook een doos enzo. Het kost tenslotte bijna €50,- om dan ook nog zelf te moeten branden en geen mooi doosje erbij te krijgen vind ik wat overdreven...
Ik heb niet echt een idee wat je in winkels betaald, maar met de huidige dollarkoers komt het redelijk "goedkoop" uit.
... MMORPG Addict.
Dat blijft gewoon zo.neggix schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:11:
Even een vraagje met vergelijking tot de alpha.
De reden is dat je je moet houde naan beperkte dingen.
Nie talles kan je van je af duwen en ook met monsters is het zo.
Die kleine kroelende beestjes kan je ook beschieten ermee maar grotere wezens weer niet.
Lol ... Topic search vond ik het in 1 keersain onez schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:14:
ben nu al 10min aan het zoeken, en volgens mij kan iemand me zo een antwoord geven, kan ik in me config file ook iets toevoegen dat hij standaard de fps weergeeft!?
maargoed .. 2 mogelijkheden :
cl_showfps 1
net_graph 3
... MMORPG Addict.
Dat vind ik wel stukken minder dan. Want als je die straal had was het veel leukerAnoniem: 123304 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:14:
[...]
Dat blijft gewoon zo.
De reden is dat je je moet houde naan beperkte dingen.
Nie talles kan je van je af duwen en ook met monsters is het zo.
Die kleine kroelende beestjes kan je ook beschieten ermee maar grotere wezens weer niet.
Jammer
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Anoniem: 110333
We zijn alweer toe aan een nieuw topic :-D
Wat een sfeer in dit spel zich echt omfg
@ dix huit, je moet die gunships neerhalen met je rocketlauncher ( raketten liggen in een ammo kist in de buurt ). De brokstukken zullen dan een gat in de muur slaan, waar je door heen kunt.
Wat een sfeer in dit spel zich echt omfg
spoiler:
Ik vond de sfeer in het racen met de buggy het beste, vooral als je uitstapt en in die verlaten huisjes gaat kijken, echt geweldig daar op een zolderkamertje te staan, en die brug te zien, zo sfeervol allemaal
@ dix huit, je moet die gunships neerhalen met je rocketlauncher ( raketten liggen in een ammo kist in de buurt ). De brokstukken zullen dan een gat in de muur slaan, waar je door heen kunt.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 110333 op 18-11-2004 19:21 ]
Ok dan...en nu zit ik ook vast 
Iemand die het verlossende antwoord weet?
spoiler:
Ik heb net mijn 1e waterscooter gehad...cros er alle kanten mee op totdat ik op een gesloten dam stuit.
Klein stukje terug gegaan en uitgestapt..
Van af daar omhoog gegaan en door gebouwen al schietend naar het bedieningspaneel gevochten.
Kom ik bij het draaiwiel aan blijkt het stuk te zijn..kan dus niet de dam openen.
Iemand enig idee???
Van af daar omhoog gegaan en door gebouwen al schietend naar het bedieningspaneel gevochten.
Kom ik bij het draaiwiel aan blijkt het stuk te zijn..kan dus niet de dam openen.
Iemand enig idee???
hehe thnx, maar heb echt 20min zitten lezen.. maar thnx anyhoeCRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:15:
[...]
Lol ... Topic search vond ik het in 1 keer![]()
maargoed .. 2 mogelijkheden :
cl_showfps 1
net_graph 3
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
melly schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:19:
spoiler:Ik heb net mijn 1e waterscooter gehad...cros er alle kanten mee op totdat ik op een gesloten dam stuit.
Iemand enig idee???
spoiler:
Als je naar rechts kijkt, zie je een paar tonnen staan, blaas die eens op 
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 97470
Kan niemand ff een servertje maken voor HL2DM, beetje verneukte maarach, is vast wel fun 
Ziehier hoe: http://cleverly-stupid.co.uk/hl2/hl2mp.htm
Ziehier hoe: http://cleverly-stupid.co.uk/hl2/hl2mp.htm
spoiler:Ik heb net mijn 1e waterscooter gehad...cros er alle kanten mee op totdat ik op een gesloten dam stuit.
Iemand enig idee???
spoiler:
Als je wat rond kijkt kan je als het goed is iets zien met een touw/kabel die moet je volgens mij los schieten en dan moet de boel los gaan dacht ik! 
oke iets te laat
Iemand enig idee???
spoiler:
voor kappotte draaiwiel gaan staan. Naar rechts kijken. Zie daar stelling met een stel stalen balken erop aan een kabel. Sloop de stelling ... De rest snap je zelf denk ik wel.
... MMORPG Addict.
Ik speel hem nu op een 1800+ met 512ddr en een geforce4mx, meteen alles op het laagst geknalt en speelt prima!
En damn... wat een spel! Ben nog maar net begonnen en heb net mn pistooltje bemachtigt, wat een sfeer zeg, doet me denken aan toen ik hl1 speelde.
En damn... wat een spel! Ben nog maar net begonnen en heb net mn pistooltje bemachtigt, wat een sfeer zeg, doet me denken aan toen ik hl1 speelde.
Bij de Mediamarkt in Almere is hij 49,-...heb je een doos erbij en je hoeft niets te fikken..CRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:14:
[...]
47 Euro nogwat kost bronze via steam.
Ik heb niet echt een idee wat je in winkels betaald, maar met de huidige dollarkoers komt het redelijk "goedkoop" uit.
spoiler:
weet iemand hoe ik hier verder kom, ik kan wel terug lopen maar dan kom ik in het vorige stuk uit en dit (zie plaatje) lijkt mij de enige plek waar je heen kan alleen kan ik niet over dat hek komen
http://picserver.student....PS6HW9061L/picserver.jpeg
ok ik ben over het hek maar dan
die lift is kapot en je kan verder nergens heen of ben ik nou heel erg slecht bezig ?
http://picserver.student....PS6HW9061L/picserver.jpeg
ok ik ben over het hek maar dan
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 18-11-2004 19:29 ]
BedanktCRiMiNaL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:22:
[...]
spoiler:voor kappotte draaiwiel gaan staan. Naar rechts kijken. Zie daar stelling met een stel stalen balken erop aan een kabel. Sloop de stelling ... De rest snap je zelf denk ik wel.
Anoniem: 13284
Worden er nog meer mensen misselijk van dit spel? Het rare is dat ik cs:s urenlang kan spelen, maar bij hl2 moet ik na een uur echt stoppen anders houd ik het niet vol. Alle grafische instellingen staan wel hetzelfde
Anoniem: 112410
Voor de mensen die HL2 MP willen spelen doe als volgt!
net_start
sv_lan 0
deathmatch 1
maxplayers
map hl2mp2.bsp
restart
Dit in console of achter je steam shortcut in games!
Nu connect ip:27015
Heb alleen geen zin om een dedicated server op te zetten..
net_start
sv_lan 0
deathmatch 1
maxplayers
map hl2mp2.bsp
restart
Dit in console of achter je steam shortcut in games!
Nu connect ip:27015
Heb alleen geen zin om een dedicated server op te zetten..
Anoniem: 89518
Zo, net uitgespeeld ..
Een van de langste spellen die ik ooit heb gespeeld..en met afstand de beste..
Een van de langste spellen die ik ooit heb gespeeld..en met afstand de beste..
Letterlijk misselijk?? of is het spel gewoon kut???Anoniem: 13284 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:26:
Worden er nog meer mensen misselijk van dit spel? Het rare is dat ik cs:s urenlang kan spelen, maar bij hl2 moet ik na een uur echt stoppen anders houd ik het niet vol. Alle grafische instellingen staan wel hetzelfde
Ik heb het probleem ook met mijn Soundblaster Live. Ga er eerdaags een Audigy inzetten, die ligt hier al even. Maar dat gaat niets uitmaken denk ik.Anoniem: 76010 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:15:
[...]
Het is niet de auto save game..., het stotteren begint immers al in het begin van het spel...
check de fora op halflife2.net : http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=51480
en op steam: http://www.steampowered.c...ad.php?s=&threadid=176237
op de eerste zijn al 55000 views, en 500+ posts
op steam 80000views, en 350+ posts
Dit is dus een serieus probleem, waar duidelijk een fix voor moet komen van Valve.
Wat mij opviel, was dat op een gegeven moment het laden van een nieuw stukje level ontzettend lang duurde (dat was al vrij aan het begin met Alex). Mijn harde schijf begon te ratelen als een gek, het beeld en geluid gingen stotteren en hangen en toen ik het spel wilde afsluiten duurde het vreselijk lang voor ik weer in Windows was, waarbij de harddisk maar bleef ratelen alsof hij een vreselijke hoeveelheid werk te verstouwen kreeg.
Misschien heeft het daar iets mee te maken? Wordt een een bestand aangemaakt? Een swap ofzo? Ik zeg ook maar wat.. Ik zal iig defragmenteren maar denk niet dat dat veel uit maakt.
Specs:
3Ghz
1024 RAM 400 Mhz
Radeon 9800 XL (Aldi)
Soundblaster Live en Audiophile 2496
Zo is het iig niet leuk spelen, dan eerst maar Doom 3 uitspelen

Wat de fuck moet ik hier doen ?
http://web.inter.nl.net/users/arfman/hl2.jpg
Ik kan wat olievaten opstapelen, maar niet hoog genoeg om in deze pijp te komen (of ik doe iets fout). Er zit een kamer naast waar ik achter tralies zit en bovenin deze kamer zie ik ergens een gangetje (lijkt op een ventilatieschacht) waar die manhacks uitkwamen, maar daar kan ik (volgens mij) onmogelijk bij. Zit nu al 2 uur vast op dit punt, help me !
Ik kan wat olievaten opstapelen, maar niet hoog genoeg om in deze pijp te komen (of ik doe iets fout). Er zit een kamer naast waar ik achter tralies zit en bovenin deze kamer zie ik ergens een gangetje (lijkt op een ventilatieschacht) waar die manhacks uitkwamen, maar daar kan ik (volgens mij) onmogelijk bij. Zit nu al 2 uur vast op dit punt, help me !
[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 18-11-2004 19:33 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Iemand met een oplossing van de save games?
Als ik het spel opstart en probeer te laden zie ik alle save games dezelfdde tijd hebben....
Verder heb ik neen probleem dat hij vaak helemaal niet saved en een foutmelding in console geeft! Melding: "unable to remove... en dan de save game... "
Als ik het spel opstart en probeer te laden zie ik alle save games dezelfdde tijd hebben....
Verder heb ik neen probleem dat hij vaak helemaal niet saved en een foutmelding in console geeft! Melding: "unable to remove... en dan de save game... "
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Misschien helpt het om eens wat pagina's terug te LEZEN! er staat onderhand wel 20x een oplossing tussenArfman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:33:
je kan in die andere kamer met die hekken een valve opendraaien, daarna stijgt het water en kan je door die pijp heen zwemmenArfman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:33:
Al dat rooster onder water geprobeerd??Arfman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:33:
hoe zit dat met die gun uit de beta dan?
waarmee je kunt lassen zegmaar?
of.. 'dingen aan elkaar kunt lijmen'
of hebben ze dit uit hl2 gehaald? was zo vet joh, met dat ding prutsen toen
waarmee je kunt lassen zegmaar?
of.. 'dingen aan elkaar kunt lijmen'
of hebben ze dit uit hl2 gehaald? was zo vet joh, met dat ding prutsen toen
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Wat ik overigens goed vind werken tegen manhacks en ander vliegend klein gespuis is de grav gun. Het is gewoon zo cool om zo'n ding uit de lucht te grijpen en dan tegen een muur kaopt te schieten
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dank u, hier heb ik iets aan.PilatuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:35:
[...]
je kan in die andere kamer met die hekken een valve opendraaien, daarna stijgt het water en kan je door die pijp heen zwemmen
Ja, ik denk het ook. Elke dag een topic van 20 pagina's doorlezen .. ik heb meer te doenm-webbie schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:34:
[...]
Misschien helpt het om eens wat pagina's terug te LEZEN! er staat onderhand wel 20x een oplossing tussen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hier precies hetzelfde, vooral na het rijden in die hover of buggy...Anoniem: 13284 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:26:
moet dan gewoon ff stoppen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hey die smg! Ik zie er een laserdot ding opzitten, maar waarom zie ik geen stipje op de muur dan?
Ohja en als ik alternate fire doe dan hoor ik een klikje, maar ik zie niks veranderen
Ohja en als ik alternate fire doe dan hoor ik een klikje, maar ik zie niks veranderen

[ Voor 38% gewijzigd door PacinoAllstars op 18-11-2004 19:44 ]
Arfman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:37:
Ja, ik denk het ook. Elke dag een topic van 20 pagina's doorlezen .. ik heb meer te doen

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Er is ook een searchArfman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:37:
[...]
Dank u, hier heb ik iets aan.
[...]
Ja, ik denk het ook. Elke dag een topic van 20 pagina's doorlezen .. ik heb meer te doen
Dat werkt soms ook
Anoniem: 72628
zoals ik eerder al in dit topic had verteld. Ik heb vanochtend zelfd 2x gekotstm0nk schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:38:
[...]
Hier precies hetzelfde, vooral na het rijden in die hover of buggy...
moet dan gewoon ff stoppen.
door die moeilijk bestuurbare hover.
ik ga het zo weer proberen
Anoniem: 112412
Zoals ik al eerder zei, en dit meen ik serieus, probeer een primatur in te nemen een half uur voordat je begint met gamen. "3D misselijkheid" is namelijk hetzelfde als wagenziekte.Anoniem: 72628 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:52:
[...]
zoals ik eerder al in dit topic had verteld. Ik heb vanochtend zelfd 2x gekotst
door die moeilijk bestuurbare hover.
ik ga het zo weer proberen
Ik sta voor de volgende keuze:
Of morgen de hele dag half life 2 spelen
Of morgen mijn Asestek waterkoelings setje inbouwen, wat dus inhoud dat ik minimaal 24 uur niet kan gamen.
Normaal als ik een onderdeel verwacht voor de pc, heb ik hem de dag voordat ik het verwacht helemaal "voorbereid" voor de inbouw van nieuwe delen.
Ik weet echt nog niet of ik morgen er aan ga beginnen, of nog even lekker half life 2 spelen
Of morgen mijn Asestek waterkoelings setje inbouwen, wat dus inhoud dat ik minimaal 24 uur niet kan gamen.
Normaal als ik een onderdeel verwacht voor de pc, heb ik hem de dag voordat ik het verwacht helemaal "voorbereid" voor de inbouw van nieuwe delen.
Ik weet echt nog niet of ik morgen er aan ga beginnen, of nog even lekker half life 2 spelen
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Als je door dat waterkoelingskitje HL2 vloeiender/beter kan spelen zou ik zeker wachten en dan lekker van het weekend gaan beginnenHenkus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:02:
Ik sta voor de volgende keuze:
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 71921
Ik zit vast 
spoiler:
Dr. Breen probeert te ontsnappen in een bel. ik kom tot bovenaan (waar ik alyx door het raam kan zien) en daar komen 2 gunships. verder geen idee wat verder. Ben al 5 keer af gegaan.
Misschien stomme vraag, maar heeft HL2 ook ergens een config file staan zoals bij Doom3, waarin je dingen kan instellen zoals AA en AF enzo? Want ik zie nu nergens hoe ik AF instel. 
En gelijk nog een vraag: ik las dat je om te spelen maar 1x op internet moest? Ik heb het spel nog maar net, maar moet ik om te spelen elke keer Steam starten? En waarom moet ie dan weer connecten met mn account? Dan moet je toch altijd online zijn om te kunnen spelen? En als ik dan klik op 'play', waarom zegt ie dan dat ie weer gaat installeren? Ik snap er nix van!

En gelijk nog een vraag: ik las dat je om te spelen maar 1x op internet moest? Ik heb het spel nog maar net, maar moet ik om te spelen elke keer Steam starten? En waarom moet ie dan weer connecten met mn account? Dan moet je toch altijd online zijn om te kunnen spelen? En als ik dan klik op 'play', waarom zegt ie dan dat ie weer gaat installeren? Ik snap er nix van!
[ Voor 51% gewijzigd door Syntagma op 18-11-2004 20:11 ]
Das beetje stom vindt je niet. Kijk eens bij video>advanced. Kan alles naar hartewens instellen, ook AF
Anoniem: 119137
Hehe, als je dat al niet kan vinden lijkt het me beter dat je helemaal uit die .cfg file blijft.Syntagma schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:06:
Misschien stomme vraag, maar heeft HL2 ook ergens een config file staan zoals bij Doom3, waarin je dingen kan instellen zoals AA en AF enzo? Want ik zie nu nergens hoe ik AF instel.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 119137 op 18-11-2004 20:16 ]
Ja sorry ik zag alleen maar AA staan, geen AF. Zal wel met mn neus gekeken hebben. Maar goed nu ben ik dus uit het spel, maar hoe start ik het nu weer op? Moet ik eerst Steam weer aanzwengelen en inloggen op mn account? Maar dan wil ie HL opnieuw gaan installeren! Ik snap er niets van, ik kan hem niet eens spelen nu.
Anoniem: 71921 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:06:
Ik zit vast
spoiler:Dr. Breen probeert te ontsnappen in een bel. ik kom tot bovenaan (waar ik alyx door het raam kan zien) en daar komen 2 gunships. verder geen idee wat verder. Ben al 5 keer af gegaan.
spoiler:
pak met je grav gun die oranje ballen uit de verticale buizen en schiet eerst de gunships af...2 bollen per gunship, vervolgens schiet je op die grote bol in het midden en maak je al die dingen die eromheen draaien kapot..bereid je dan maar voor op een mooi special effectje, ik heb die scene net 10 minuten geleden gedaan 
spoiler:
ik nu dus echt vast
bij deze 2 auto's je kan rechts terug en verder weet ik dus niet waar ik heen moet, er is links een lift maar die is kapot
http://picserver.student....e.php/ZX8K2VSJRW24/p.jpeg
bij deze 2 auto's je kan rechts terug en verder weet ik dus niet waar ik heen moet, er is links een lift maar die is kapot
http://picserver.student....e.php/ZX8K2VSJRW24/p.jpeg
Joenes schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:18:
[...]
spoiler:pak met je grav gun die oranje ballen uit de verticale buizen en schiet eerst de gunships af...2 bollen per gunship, vervolgens schiet je op die grote bol in het midden en maak je al die dingen die eromheen draaien kapot..bereid je dan maar voor op een mooi special effectje, ik heb die scene net 10 minuten geleden gedaan
spoiler:
Ik speelde op medium, en hoefde die gunships niet af te maken
gewoon meteen op die teleporter geschoten 
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 71921 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:06:
Ik zit vast
spoiler:Dr. Breen probeert te ontsnappen in een bel. ik kom tot bovenaan (waar ik alyx door het raam kan zien) en daar komen 2 gunships. verder geen idee wat verder. Ben al 5 keer af gegaan.
spoiler:
Je moet met je gravity gun die bollen uit die verticale leidingen trekken en daarmee eerst die gunships neerhalen. Daarna gebruik je die bollen om die platen van die bol af te schieten in het midden 
Chester schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:20:
[...]
spoiler:Ik speelde op medium, en hoefde die gunships niet af te makengewoon meteen op die teleporter geschoten
spoiler:
mjah, ik speelde ook op medium, maar heb eerst die gunships uit de lucht geschoten, kon ik op m'n gemak die teleporter kapot schieten, ben tussendoor nog even naar de wc geweest enzo, koekje erbij 
Anoniem: 71921
Okeej jongens. bedankt, het is gelukt.
Mooie game!!!
spoiler:
Echt cool dat je in dat grote gebouw alleen een grav gun hebt die ook mensen kan oppakken 
En die explosie. man zooo mooi.
En die explosie. man zooo mooi.
Mooie game!!!
Anoniem: 39416
Ik zit vast op de volgende plaats:

Aan de ene kant zit de sluis dicht, aan de andere kant zitten de boten in de weg.
...help

Aan de ene kant zit de sluis dicht, aan de andere kant zitten de boten in de weg.
...help
Anoniem: 12316
En het topic was alweer over de 1000 posts heen. Zou degene die het volgende deel wilt openen zich willen melden bij Crash, Fuelke of mij? Dank u
Nou jaaa ik word helemaal gek! Hoe kan ik in hemelsnaam de game spelen? Hij start eerst Steam op en dan moet ik opnieuw gaan installeren! Waar slaat dat op? Het spel staat er gewoon op.. en waarom kun je niet offline spelen?Syntagma schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:18:
Ja sorry ik zag alleen maar AA staan, geen AF. Zal wel met mn neus gekeken hebben. Maar goed nu ben ik dus uit het spel, maar hoe start ik het nu weer op? Moet ik eerst Steam weer aanzwengelen en inloggen op mn account? Maar dan wil ie HL opnieuw gaan installeren! Ik snap er niets van, ik kan hem niet eens spelen nu.
HUP! uninstalleren die zooi. Bah
spoiler:
Okay, ik heb hem uitgespeeld. Nu wil ik hem opnieuw spelen en was benieuwd of er een manier is om die enhanced grav gun aan het begin te krijgen. Is hier een cheat voor. Het liefst zonder dat die mannetjes meteen dood zijn, maar dat ik ze levend in de lucht kan laten bungelen 
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Anoniem: 115621
hm ik heb t spel zelf nie,maar oop het eerste gezicht denk ik dat je iets kapot moet schiete ofzo(meschien is er iets waarmee je de boten kan opblazen??? )Anoniem: 39416 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:41:
Ik zit vast op de volgende plaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...help
hier verder: [PC]Half-Life 2 Deel 9
Hoi,
Kheb vandaag Halflife 2 gekocht , ik moet zeggen, petje af
Het spel is echt heel goed.
********POSSIBLE SPOILER ALERT*************
Alleen zit ik nu 'n beetje vast, ik kom eigenlijk al 2 uur niks verder..
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te wezen waar ik zit en wat het probleem is.
Ik zit nu dus bij dat stukkie waar je uit 'n rioolpijp komt, recht voor je snufferd staat een grote , open poort (soort haven idee zeg maar) , die dus dichtgaat als ze je zien (er gaat dan ook 'n alarm af) , enfin , ventjes afknallen, poortje open, choppertje uit de lucht knallen, en gaan met die banaan zou je denken.
Nu is het zo , dat bij mij , als ik door die poorten zwem, die 2'de heli eraan komt sjezen, en die gaat daar 'n beetje dom hangen.. die doet niks! soms volgt ie me wel , maar doet verder niks.
Goed, dus ik ga verder, dan kom je op een punt waar 2 boten elkaar kruisen, en waar je niet verder kunt. Dus ga ik linksaf, waar je als je daaruit loopt op gegeven moment een tunnel tegenkomt met radiatie-water, waar je (volgens mij) gewoon doorheen moet banjeren.
Daar zit dus het probleem , als ik daaruit loop , dan kom ik helemaal aan 't eind WEER zo'n pokke chopper tegen, het lijkt er daar op dat ik een heel groot stuk moet zien te overbruggen (vrijwel open) met die chopper in mijn nek . Dit gaat redelijk goed, maar aan het eind heb ik nog maar 15 health ofzo over, en daar lijkt het erop dat ik door die betonnen buizen moet lopen, maar die zitten vol met radiated-water. daar kom ik dus NOOIT doorheen?
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Ik loop al uren te zoeken
Alvast bedankt.
Kheb vandaag Halflife 2 gekocht , ik moet zeggen, petje af
********POSSIBLE SPOILER ALERT*************
Alleen zit ik nu 'n beetje vast, ik kom eigenlijk al 2 uur niks verder..
Ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te wezen waar ik zit en wat het probleem is.
Ik zit nu dus bij dat stukkie waar je uit 'n rioolpijp komt, recht voor je snufferd staat een grote , open poort (soort haven idee zeg maar) , die dus dichtgaat als ze je zien (er gaat dan ook 'n alarm af) , enfin , ventjes afknallen, poortje open, choppertje uit de lucht knallen, en gaan met die banaan zou je denken.
Nu is het zo , dat bij mij , als ik door die poorten zwem, die 2'de heli eraan komt sjezen, en die gaat daar 'n beetje dom hangen.. die doet niks! soms volgt ie me wel , maar doet verder niks.
Goed, dus ik ga verder, dan kom je op een punt waar 2 boten elkaar kruisen, en waar je niet verder kunt. Dus ga ik linksaf, waar je als je daaruit loopt op gegeven moment een tunnel tegenkomt met radiatie-water, waar je (volgens mij) gewoon doorheen moet banjeren.
Daar zit dus het probleem , als ik daaruit loop , dan kom ik helemaal aan 't eind WEER zo'n pokke chopper tegen, het lijkt er daar op dat ik een heel groot stuk moet zien te overbruggen (vrijwel open) met die chopper in mijn nek . Dit gaat redelijk goed, maar aan het eind heb ik nog maar 15 health ofzo over, en daar lijkt het erop dat ik door die betonnen buizen moet lopen, maar die zitten vol met radiated-water. daar kom ik dus NOOIT doorheen?
Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Ik loop al uren te zoeken
Alvast bedankt.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Anoniem: 12316
Op naar deel 9 alweer -> [rml][ PC]Half-Life 2 Deel 9[/rml]
Visgek24: Je mag je vraag gerust ook in het nieuwe topic stellen
Visgek24: Je mag je vraag gerust ook in het nieuwe topic stellen
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *
* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *
* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *
* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *
* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *