[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.485 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
Zo HL2 uitgespeeld en over het algemeen vind het wel een gaaf spel ,jammer dat op sommige momenten het een beetje saai word maar ,ben verder dik tevreden.

spoiler:
Vooral dat laaste veld is erg mooi gemaakt en die sfeer roelt :P
verder zijn er een hoop dingen die in de beta waren niet in de orgineel en ik vind het jammer dat je niet op een alien planeet zit zoals bij HL1 wel het geval was maarja dat laaste veld maakt het ook wel weer redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Infinchible

Woef!

The_DoubleU schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:53:
[...]

Ik heb zelf HL2 via steam besteld, dus geen cd.
Maar misschien dat dit je verder helpt?

Klik hier
in ieder geval bedankt, maar het helpt jammergenoeg niet. Nou jah, dan maar wachten op zaterdag, en lekker kwijlen bij alle screens hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
Heeft er iemand anders ook problemen met het surround geluid (5.1) alles komt door de center speaker...
Ik heb een Philips Ultimate edge Envy24GT.
Een maat van mij heeft een andere geluidskaart doch hetzelfde probleem.
Zo'n spel en dan zo'n een grote bug, precies of ze het bijna niet getest hebben.
Ik heb geen probleem in Doom 3, daar werkt het wel.

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch als je eens probeerd om via steam "browse games" te klikken. Kan je proberen om je key in te voeren bij het knopje "register a product i already own". Misschien kan je hem dan alsnog via steam downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:30

XyS

0.o.O

ik ben nu daar waar je je gravity gun krijgt, ben nog niet doodgegaan en nog nooit hulp gevraagd.. ook al had ik soms die neiging wel maar kvin ut gewoon leuk om het zelf proberen op te lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:24:
Finch als je eens probeerd om via steam "browse games" te klikken. Kan je proberen om je key in te voeren bij het knopje "register a product i already own". Misschien kan je hem dan alsnog via steam downloaden.
gaat niet. Hij zegt dan dat je de retail versie heb en eerst de dvd/cd moet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zit weer vast :/

spoiler:
In dat level met die statief turrets ( soort van gevangenis?) heb je een groot beest lopen op de 3e etage in een douche gedeelte... Die is dood, maar dan? :?
Niemand die deze weet? :)

spoiler:
Het is dus in Nova nogwattes :P

[ Voor 15% gewijzigd door SideSwipe op 17-11-2004 19:26 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ok thnx beide problemen nu opgelost :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
SideSwipe schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:26:
[...]

Niemand die deze weet? :)

spoiler:
Het is dus in Nova nogwattes :P
spoiler:
Nova Prospekt :p
Er ligt ergens een stapel rotzooi, weghalen met je gravgun, dan zie je dat daar een deur is :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 22:10

Zym0tiC

^_^

Games schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:18:
Zo HL2 uitgespeeld en over het algemeen vind het wel een gaaf spel ,jammer dat op sommige momenten het een beetje saai word maar ,ben verder dik tevreden.

spoiler:
Vooral dat laaste veld is erg mooi gemaakt en die sfeer roelt :P
verder zijn er een hoop dingen die in de beta waren niet in de orgineel en ik vind het jammer dat je niet op een alien planeet zit zoals bij HL1 wel het geval was maarja dat laaste veld maakt het ook wel weer redelijk goed.
zo snel al? moet ik hieruit opmaken dat het spel super easy is?

heb je er wel plezier aan beleefd? :p

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:28:
[...]

spoiler:
Nova Prospekt :p
Er ligt ergens een stapel rotzooi, weghalen met je gravgun, dan zie je dat daar een deur is :p
spoiler:
Zijn dat die 2 deuren? Die krijg ik niet open :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
D'r zitten wel lastige stukken tussen maar ik heb er van genoten was vandaag en gisteren vrij dus heb gisteren de heletijd gespeeld en vandaag ook nog een stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast. In een level met een hoop zombies en gekke priester - hij zei dat ik naar een kerk moest. Kennelijk moet ik een platform dat aan een kabel hangt laten bewegen om een sprong naar een ander dak te kunnen maken, maar ik kan de switch niet vinden - overal gezocht.

Enig idee waar ie zit?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
M'n broer heeft HL2 gekocht vandaag, toffe game , alleen vind ik persoonlijk dat de hype te overdreven was. Prima shooter hoor, betere physics dan Far Cry,niet vreselijk veel beter though. Grafisch goed, verhaal is nog zo-zo. Sfeer is ook goed, maar de A.I is gewoon OK, niet geavanceerd zoals in Far Cry of Halo 2 (voor Xbox weliswaar,moet niet uitmaken) gewoon een erg toffe game.

Maar dat dit een nieuw tijdperk voor gaming is door deze game? zeker niet...
Ik zou niet weten waarom. Dat is gewoon hoe ik erover denk.

Nog even iets, mijn broer en ik kunnen de game niet allebei spelen he? Ik bedoel dus, dat ik zijn HL2 ook installeer hier en ga spelen, door die code die je moet registreren kan ie zeker maar op 1 PC geinstalled worden he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:34:
M'n broer heeft HL2 gekocht vandaag, toffe game , alleen vind ik persoonlijk dat de hype te overdreven was. Prima shooter hoor, betere physics dan Far Cry,niet vreselijk veel beter though. Grafisch goed, verhaal is nog zo-zo. Sfeer is ook goed, maar de A.I is gewoon OK, niet geavanceerd zoals in Far Cry of Halo 2 (voor Xbox weliswaar,moet niet uitmaken) gewoon een erg toffe game.

Maar dat dit een nieuw tijdperk voor gaming is door deze game? zeker niet...
Ik zou niet weten waarom. Dat is gewoon hoe ik erover denk.

Nog even iets, mijn broer en ik kunnen de game niet allebei spelen he? Ik bedoel dus, dat ik zijn HL2 ook installeer hier en ga spelen, door die code die je moet registreren kan ie zeker maar op 1 PC geinstalled worden he?
Je kan met zelfde steam account meerdere malen inloggen zolang je achter zelfde ip zit.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:32:
spoiler:
Ik zit vast. In een level met een hoop zombies en gekke priester - hij zei dat ik naar een kerk moest. Kennelijk moet ik een platform dat aan een kabel hangt laten bewegen om een sprong naar een ander dak te kunnen maken, maar ik kan de switch niet vinden - overal gezocht.

Enig idee waar ie zit?
spoiler:
Heb je toevallig net die shotgun gekregen? In dat geval, je kunt gewoon van het dak naar de andere kant springen (bij die planken rechtsboven de watertank).

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 17-11-2004 19:39 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:38:
[...]

spoiler:
Heb je toevallig net die shotgun gekregen? In dat geval, je kunt gewoon van het dak naar de andere kant springen (bij die planken rechtsboven de watertank).
Nee daar ben ik voorbij, ik sprong in de tank. Het is geloof het level daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:37:
[...]

Je kan met zelfde steam account meerdere malen inloggen zolang je achter zelfde ip zit.
Maar dat is niet het geval. Wij hebben allebei een andere IP(we zitten via netwerk) fijn van Valve, allemaal leuk en aardig dat ze warez tegen willen gaan hoor, ze doen hun best maar, maar dit is bullshit he, ik zou de game zelf ook moeten kopen om het te kunnen installeren hier, nou....fuck op met die onzin zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:57:
Yippie weer een dag dat ik geen hl2 kan spelen door dat o zo geweldige steam....

Ik heb 4.87gb aan .gfc bestanden (hl2 en css) maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat steam die gaat lezen? want iedere x als ik nu hl2 (hl2 map is maar 200mb ofzo) of css wil spelen wil die het opniew gaan dlen? iig wil die connecten met de content servers mjah dat gaat de komende 3 jaar toch niet lukken (lekker geregeld valve).
Mmmm het klinkt heel vaag. volgens mij zijn er nu niet veel mensen meer die problemen hebben met steam. Misschein moet je er toch maar voor kiezen om alles opnieuw te laten downloaden. Of even op de steam forums kijken of dit vaker voor komt......sterkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit helaas nog steeds op mn werk :'(

Is er al een fix voor het audio probleem??
Mn huisgenoot heeft alle mogelijke fixes al gedaan.., helaas geen echt resultaat

Op de fora van steam en halflife.net zijn erg veel mensen met stotterende stemmen / geluids effecten...,

Hier dan bijna helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 13:41
devilsnight schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:40:
[...]

Maar dat is niet het geval. Wij hebben allebei een andere IP(we zitten via netwerk) fijn van Valve, allemaal leuk en aardig dat ze warez tegen willen gaan hoor, ze doen hun best maar, maar dit is bullshit he, ik zou de game zelf ook moeten kopen om het te kunnen installeren hier, nou....fuck op met die onzin zeg.
wat je ook kan doen is:
het op beide pc's installeren. Wel zelfde steam account gebruiken. Als je dan wilt spelen tegelijkertijd, dan moet 1 van beide wel de internet verbinding verbreken en dan kan je offline spelen. Dit is normaal gezien geen enkel probleem om dan tegelijkertijd te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:40:
[...]

Anders kijk je even verder dan je neus lang is. HL2 installeren op jouw PC kan wel, namelijk via je broers account. De key is gekoppeld aan een steam account en heeft verder niks te maken met: 'van wie de pc is'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Je wordt er niet knapper op nadat er een headcrap op je hoofd heeft gezeten :D

Afbeeldingslocatie: http://uploads.bestupload.com/redir/6506.jpg%0D%0A+%20http://uploads.bestupload.com/redir/6506.jpg
CaineTanathos schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:24:
Heeft er iemand anders ook problemen met het surround geluid (5.1) alles komt door de center speaker...
Ik heb een Philips Ultimate edge Envy24GT.
Een maat van mij heeft een andere geluidskaart doch hetzelfde probleem.
Zo'n spel en dan zo'n een grote bug, precies of ze het bijna niet getest hebben.
Ik heb geen probleem in Doom 3, daar werkt het wel.
Heb nergens problemen mee, geluid komt gewoon mooi door alle 5 de speakers heen. Heb een Audigy 2.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb dus ook sinds vandaag hl2 denk lekker spelen best goeie pc amd3000+ 9800 pro overclocked 1,5 gb ddr400 win xp sp2

maarja hl2 en cs source haperen

heb de allerniewste drivers en updates alle andere games haperen niet zoals doom 3, nfs underground2 op high 1280x1024 en noem maar op waarom hl2 en cs source dan wel op 800x600 alles low zelfs sound met me audigy2????

iemand weet hoe dit komt brakke catalyst 4.11 drivers ofsow of hl2 iets gaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk Halflife 2 gekocht (zat te wachten op Mediamarkt almere, die schijnt problemen te hebben met de leverancier. Dus ben net terug uit zwolle)
Gewoon een gaaf spel. Alleen jammer dat hij bij het starten een naar de cd zoekt.
Is hier iets aan te doen? en het laden duurt ook wat langer. Verders ben ik weer verder met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:54:
ik heb dus ook sinds vandaag hl2 denk lekker spelen best goeie pc amd3000+ 9800 pro overclocked 1,5 gb ddr400 win xp sp2

heb de allerniewste drivers en updates alle andere games haperen niet zoals doom 3, nfs underground2 op high 1280x1024 en noem maar op waarom hl2 en cs source dan wel op 800x600 alles low zelfs sound met me audigy2????

check de fora op steam en halflife2.net..., aan het aantal views te zien zijn er duizenden die dit hebben..., waarvan wij er dus ook 2 zijn :( :(

Er is nog geen nieuws van Valve over het probleem..., en dus ook geen fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:52:
Je wordt er niet knapper op nadat er een headcrap op je hoofd heeft gezeten :D

[afbeelding]
Lol idd :D

Leuk verschil met HL1 is trouwens dat -mist je geen headshots maakt- de headcrabs op het punt van overlijden (:P) van dat hoofd afspringen, best lache :P

Er stond vandaag "verzonden" bij orderstatus op GCshop.nl, heb ik het spel dan morgen binnen? (Bij Salland is dat wel zo, als er "verzonden" staat heb ik m'n artikel de volgende dag op m'n mat liggen :D)

offtopic:
Ik kom trouwens niet het IRC kanaal op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Damn, ik vandaag zeuren bij m'n ma en ze stemde ermee in. Kreeg het nog cadeau ook dankzij goede resultaten op school :Y)

Heb nog noooit van me leven zo een intens, sfeervol spel gespeeld. Je wordt vanaf het begin helemaal in het spel gezogen. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb gister ook HL 2 gekocht maar ik krijg hem maar niet geinstalleerd.
Ik krijg bij de installatie een error (1334) hij kan de hl2.ico1 file niet vinden in de hl24.cab cabinet file.

Systeem specificaties :

* MSI K8N Neo 2 Platinum S939
* A654 3500+ @ Default !
* 2x 512 MB G-Skill Pc 4400 (TCCD)
* Point Of View GeForce 6800 GT
* 2x 250 GB Hitachi 7200 Rpm 8 MB S-ATA @ Raid 0
* Maxtor 250 GB ATA 133 8 MB
* Western Digital 200 GB 7200 Rpm 8 MB S-ATA
* Creative Soundblaster Audigy 2
* Pioneer DVR-108 1.14 (Firmware)
* Lite-On SOHW-832S

Drivers :

XP Proff. Service Pack 2
nVidia nForce 6.16 drivers
nVidia Forceware 66.93 WHQL

Betreft een 1 dag oude windows installatie met alleen de standaard drivers geinstalleerd.
Ik heb zon beetje alles al geprobeert maar ik krijg hem maar niet geinstalleerd op geen enkele schijf ATA/S-ATA .... iemand suggesties.

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:47:

Mn huisgenoot heeft alle mogelijke fixes al gedaan.., helaas geen echt resultaat

Op de fora van steam en halflife.net zijn erg veel mensen met stotterende stemmen / geluids effecten...,

Ik heb hetzelfde probleem, echt matig.

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Laatst online: 23-08 19:30
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:47:

Ik heb hier hetzelfde probleem... echt matig.

[ Voor 7% gewijzigd door TuLPMaN op 17-11-2004 20:03 ]

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

hier draait hl2 op 1024 en alles op max, op 69 fps.
En counterstrike source op 1280*1024 en alles op max en rond de 68 fps.

heb volgende systeem:
Amd athlon 64 3200+
1024 mb ram
Ati 9800XT
onboard geluidskaart
2x120 gb in raid 0

Catalyst 4.10

Probeer 4.10 dus eens

Wat een top spel zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb zon gevoel dat het spel niet zo heel erg groot is (zoals hl1), want ik heb bv zon beetje al alle maps die ook in de beta zaten al gehad (veel maps zijn btw wel totaal veranderd :)). of ze hebben er nog heel wat bijgemaakt?! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:01:
[.

check de fora op steam en halflife2.net..., aan het aantal views te zien zijn er duizenden die dit hebben..., waarvan wij er dus ook 2 zijn :( :(

Er is nog geen nieuws van Valve over het probleem..., en dus ook geen fix
heb al die 3 oplossingen geprobeerd maar nog steeds bij een save/auto save stottert het geluid....

Opzich te doen, maar een patch zou meer dan welkom zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dit is verre van ontopic :|

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Zoals jullie eerder hebben gelezen in dit topic heb ik problemen met het installeren van HL2. Ik heb mijn andere drive uitgeschakeld, geen effect. Ik heb de hele registry gezuiverd van alles wat nog te doen had met Valve, HalfLife en Steam, geen effect. Toen heb ik geprobeert het te installeren bij m'n vaders PC, mirakel! de setup komt verder! Het punt wwar die niet verder komt is het scherm waar gevraagt wordt of je een snelkoppeling op je desktop wil. Bij m'n vader komt dat scherm gewoon, bij mij is het zoals ik eerder gezegt had blanko, met alleen het knopje 'OK' onderaan.

Help AUB, ik heb nog nerges wat gelezen over deze fout, maar ik weet nu wel dat het aan m'n pc ligt. :P

( :( )

edit:
Rebooten helpt niet

[ Voor 5% gewijzigd door DaGreatRV op 17-11-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:16
Woej die anti gravity gun is relax :9~ Vooral in Ravenholt level ... best creepy daar ... denk niet dat ik dat stuk savonds ga spelen ...

Echt geweldig spel

/me gaat hem nu zeker kopen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps

en cl_smooth 0 helpt ook niets? :+ ik weet overigens niet of dit werkt met half-life 2 omdat dit anders dan cs cource niet haperd bij mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:26
Gebruiken jullie veel de gravity gun? Ik haast alleen maar waardoor sommige wapens bijna nooit worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:37
weet iemand hoe ik steam kan aangeven dat ie moet downloaden op D:.
en niet op C: waar ik die ruimte niet meer vrij heb??

Kan het nergens vinden(ik heb de hl2 cupon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:21:
weet iemand hoe ik steam kan aangeven dat ie moet downloaden op D:.
en niet op C: waar ik die ruimte niet meer vrij heb??

Kan het nergens vinden(ik heb de hl2 cupon)
Zoek het topic eens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 10:37
geef jij mij de zoekwoorden ff
Heb ik pas een half uurtje gedaan..

Gezocht, steam, download, c drive, disk space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Animal schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:25:
[...]

geef jij mij de zoekwoorden ff
Heb ik pas een half uurtje gedaan..

Gezocht, steam, download, c drive, disk space...
Dat kan dus niet, je moet dan steam uninstallen en installeren in een dir/schijf waar wel genoeg ruimte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Vet gaaf, go source engine!
loopt gewoon als een tierelier op mijn Ti4400 kaartje
1024 met textures high, 2xfsaa, 2xAF geen enkel probleem
Water op wereld weerspiegelen.
enkel shadows op low gezet, ik weet hoe veel dat vreet
En het is nog een gaaf spel ook. Ik vind het een succes :)

[ Voor 7% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 17-11-2004 20:31 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naps schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:17:
[...]

en cl_smooth 0 helpt ook niets? :+ ik weet overigens niet of dit werkt met half-life 2 omdat dit anders dan cs cource niet haperd bij mij _/-\o_
Probeer cl_smooth "1" eens. ;) Zo het ik het ook ingesteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

vet net uitgespeeld ik ben er niet door heen geragt, maar toch redelijk snel
gister van 11 uur tot 3 uur (2 pittstoppen gemaakt om te eten)
en vandaag 4 a 5 uurtje wat mijn totaal op 20 a 21 uur brengt.
man o man er moet gewoon ene vervolg komen, anders ga ik flippen!!!!
hopen dat ze die dan gratis maken:P

vooral de advanced grav gun is super en dan ook super vet.

dat level met die priester vind ikzelf super vet, vanwege al die Cirkelzagen die er liggen, 8 zombies op een rij, grav+cirkelzaag wham allemaal door midden :P VET! :D

spoiler:
damnit Alyx dood? dat zou wel jammer zijn vond ut best een lekkerding.
hopen dat de Gman zo aardig was om Alyx en Eli nog te redden.

diegene waar de Gman voor werkt, mischien wel de vortigans ofzo, waarschijnelijk de alien enemey van de werkgever van dr breen

[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 17-11-2004 20:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Laatst online: 11-09 15:38
G*dverd@mme!

Koop je als nette gamer Half Life 2 en ga je niet zoals vele domme honden illegaal downloaden... Krijg je bij de installatie gewoon een foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.mediastyle.nl/installfout.jpg

Dat heb IK weer. Als ik iets koop is het ofwel al kapot af fabriek of is het een of andere productiefout....

:(

Meer mensen dit gehad of gehoord van dit probleem?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Lol :)
Vandaag wordt om 20.30 Half Life 2 gepresenteerd. In dit spel loop je de kans om Ruby, de mascotte van ATI tegen te komen en als je haar als eerste tegenkomt kun je een tot de rand toe gevulde MSI-ATI goody bag winnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ati.com/products/workstation/casestudy/ruby/Ruby2.jpg

Het enige wat je dan moet doen is een screenshot sturen naar: ruby@msi-computer.nl. Vergeet in het mailtje niet je naam en adres te vermelden.
http://www.hardware.info/nieuws.php?id=3944

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34

The_DoubleU

Tweaker in München

WiseGuy! schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:00:
G*dverd@mme!

Koop je als nette gamer Half Life 2 en ga je niet zoals vele domme honden illegaal downloaden... Krijg je bij de installatie gewoon een foutmelding:

[afbeelding]

Dat heb IK weer. Als ik iets koop is het ofwel al kapot af fabriek of is het een of andere productiefout....

:(

Meer mensen dit gehad of gehoord van dit probleem?
Tijdens het installeren CS:S selecteren en dan doet die het wel.
Als ik de mensen in het vorig topic mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Dan werkt ie ja :)

Had precies hetzelfde probleem, met CS-S installen. En hij werkt :D

Veel plezier ermee :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

ATTENTIE!!!

VOor mensen met gehaper bij het geluid: zet je soundsettings een stapje lager. Dus als je het op 5.1 hebt staan zet het dan op 4 speakers. Dit werkte bij mij. Nu draait het als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:31:
[...]

Probeer cl_smooth "1" eens. ;) Zo het ik het ook ingesteld. :)
het staat standaart op 1 slimmerd B) (het werk voor geen meter bij css, smooth op 0 werkt veel beter) of is dat aleen bij cs source zo? ik ben te lui om het ff te checken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

ook nog een tip voor de AIT gebruikers de ATI 4.12 BETA drivers zijn een stuk sneller dan 4.11
met name je laad tijd van de quickloading scheelt erg veel!

hoe groot is jullie HL2 dir eigenlijk? de mijne is 206 mb

steam map is bijna 10 gig.

maar vond de hl2 map niet echt groot ofzo

[ Voor 31% gewijzigd door Valkyre op 17-11-2004 21:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Half Life 2 warez-versie uitgebracht door ... Valve ???
Zoals tegenwoordig met elke game gebeurt is ook Half Life 2 ook weer in warez-vorm te downloaden, waar en hoe ga ik uiteraard niet aan jullie neus hangen (en dat moet ook niet in de comments gebeuren). Vreemd genoeg blijkt echter dat Valve zélf deze versies is beginnen verspreiden! Toen de brave kerels bij HL2 files dit aan Gabe Newell meldden kregen ze het volgende verrassende antwoord:

We're running a bit of an experiment. We're keeping track of the accounts that do this and will be shutting them off.

Met andere woorden, Valve gaat een verrottingsstrategie toepassen en alle steam-accounts die illegale versies proberen aan de praat te krijgen afsluiten. Steam en de methodes die Valve toepast worden door velen verafschuwd, maar 1 ding staat als een paal boven water: Valve is een taaie tegenstander voor de warez-scene en zal er alles aan doen om te verhinderen dat je het spel illegaal zal spelen. Dat de beperking en uitsluiting van sommige gebruikersgroepen (dvd-romlozen en internetlozen) hiermee gepaard gaat vinden ze blijkbaar niet al te erg.
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15627

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
als ik eerlijk ben vind ik het een goed id: internet lozen kunnen iet afgesloten worden, je kan niet iets afsluiten wat geen connectie heeft, en zeg nou zelf hoe f*cking duur is een dvd speler nou?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
http://halflife2.filefron..._Warez_Version_Info;13907

originele bron erbij is wel zo handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hempje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05-2021
Als ik cl_smooth "0" toevoeg aan mijn config.cfg dan start ik de game, en ga er weer uit, open dan opnieuw config.clg, en cl_smooth "0" is verdwenen? ook als ik het 'aanzet' via console? dus dan werkt het niet neej, en blijf ik last houden van die irri stotteringen :(
Iemand een oplossing? als ik die opdracht nu in die config kan zetten (maar vooral blijven!) dan ben ik een eind op weg...

[ Voor 32% gewijzigd door Hempje op 17-11-2004 21:34 ]

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half Life 2 warez-versie uitgebracht door ... Valve ???
Een kennis van mij heeft vandaag een warez versie gedownload, en toen hij het spel trachtte te installeren kon hij vervolgens een format C doen. :+ Hahaha, heel z'n Windows was naar de knoppen. :P

Of Valve hier achter zit weet ik niet maar desalniettemin een motivatie om gewoon het origineel te kopen. :) (en Valve verdient dit gewoon. 5 jaar keihard werken met als resultaat mooiste game aller tijden. 8) )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Hempje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:33:
Als ik cl_smooth "0" toevoeg aan mijn config.cfg dan start ik de game, en ga er weer uit, open dan opnieuw config.clg, en cl_smooth "0" is verdwenen? ook als ik het 'aanzet' via console? dus dan werkt het niet neej, en blijf ik last houden van die irri stotteringen :(
Iemand een oplossing? als ik die opdracht nu in die config kan zetten (maar vooral blijven!) dan ben ik een eind op weg...
Uhm, ik zag in de console iets staan van dat die cfg op READ ONLY staat, ik ga em es op bewerken zetten, lijkt net of HL2 elke keer die cfg reset, en anders overwrite. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
nou wachten dan maar he met ze alle op de fix dat de hele shit happert

heb catalyst 4.10 4.11 en 4.12 geprobeerd maakt niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb je geprobeerd wat ik zei? Dus op minder speakers zetten....

Edit: Kan iemand mij ff helpen, geraak hier maar niet uit.

Clickable!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/GP8KEZJ8IA3V

[ Voor 64% gewijzigd door PcManiaxx op 17-11-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jorisw86 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:44:
nou wachten dan maar he met ze alle op de fix dat de hele shit happert

heb catalyst 4.10 4.11 en 4.12 geprobeerd maakt niks uit
je bent niet de enige hoor, een boel mensen met een GF6800LE of 6600GT hebben precies dezelfde problemen, waaronder ik dus ook

het is opzich best nog wel speelbaar maar echt lekker lopen doet het idd niet

counter strike source is helemaal erg, ik zit daar in sommige maps onder de 20 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 07-09 08:21
PcManiaxx schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:47:

Clickable!

[afbeelding]
spoiler:
Ga terug naar de vorige kamer en ga daar de lader af hier duik je een tunnel in en je komt verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Xiqum op 17-11-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
PcManiaxx >

spoiler:
Ja, zat ik ook even vast, hulp van me broertje gehad. :P

Der is een draaiding bij 1 van die buizen, vind je makkelijk, draai die.
Ga dan naar de vorige ruimte, en zwem naar beneden. Door een grote tunnel heen en dan kom je bij die andere ruimte.
Dan is er nog een simpele puzzel die je vast snel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Xiqum schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:56:
[...]

spoiler:
In dat kamertje zit aan een buis een grote knop waar je aan kunt draaien. Doe dat en je zult verder kunnen.
laat maar hij heeft zn post al geedit ;)

[ Voor 30% gewijzigd door naps op 17-11-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:47:

Clickable!

[afbeelding]
Even een kamertje terug gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik weet niet of het al is langsgekomen, omdat het overgrote deel van de bezoekers hier met een QWERTY toetsenbord werkt, marreuh ...

Hoe geraak je in de console als je een AZERTY toetsenbord hebt?

De ~ (dus onder de ESC) toets werkt namelijk niet ... :/ De optie om de console toegankelijk te maken is wél actief ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
shaidar schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:00:
Ik weet niet of het al is langsgekomen, omdat het overgrote deel van de bezoekers hier met een QWERTY toetsenbord werkt, marreuh ...

Hoe geraak je in de console als je een AZERTY toetsenbord hebt?

De ~ (dus onder de ESC) toets werkt namelijk niet ... :/ De optie om de console toegankelijk te maken is wél actief ...
bind "een key" "toggleconsole" in je config toevoegen/veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb een vraagje, mijn vader heeft dit spel gekocht, maar als hij het speelt wordt hij er misselijk van (vraag niet hoe het kan, bij sommige fps'en heeft ie het, terwijl hij al jaren soldier of fortune 2 zonder last speelt). verder geen probleem, ik wou het spel toch kopen, dus nu heb ik hem maar van mijn pa overgekocht. nu is het enige probleem dat ik nu de inloggegevens van mijn pa heb met bijbehorende accountnaam, kan ik deze ook ergens wijzigen of de cd-key loskoppelen van de oude account en aan mijn bestaande steam-account kan koppelen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Hmmm, ik zit nu vast in dat level wat ook geshowed wordt in de 2e post van dit topic. Daar dat je die bal hebt gekregen. Ik word telkens door die machineguns overhoop geknald. Waar moet ik heen?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.turan2/friends.jpg

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naps schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:12:
[...]

het staat standaart op 1 slimmerd B) (het werk voor geen meter bij css, smooth op 0 werkt veel beter) of is dat aleen bij cs source zo? ik ben te lui om het ff te checken O-)
Het staat er standaard geen eens in, deze regel moet je zelf toevoegen. Dus meld gewoon lekker niks als je er zelf de file niet kent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Magic schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:05:
Ik heb een vraagje, mijn vader heeft dit spel gekocht, maar als hij het speelt wordt hij er misselijk van (vraag niet hoe het kan, bij sommige fps'en heeft ie het, terwijl hij al jaren soldier of fortune 2 zonder last speelt). verder geen probleem, ik wou het spel toch kopen, dus nu heb ik hem maar van mijn pa overgekocht. nu is het enige probleem dat ik nu de inloggegevens van mijn pa heb met bijbehorende accountnaam, kan ik deze ook ergens wijzigen of de cd-key loskoppelen van de oude account en aan mijn bestaande steam-account kan koppelen?
Antwoord: (nee)
http://steampowered.custh...2VhcmNoX3RleHQ9a2V5&p_li=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hempje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:33:
autoexec.cfg in dezelfde map zetten en daar de cl_smooth inzetten schijnt te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellup :(

spoiler:
in de gegangenis dat je 3 turrets neer moet zetten.... het lukt me niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Uitgespeeld.

Even een kleine review:

Sterke Punten
- GFX
- Verhaallijn
- Gevoel van interactie-realiteit

Zwakke punten
- Vehicle code
- Chapters met Vehicles
- Sound

spoiler:
OMG ... Waarom zo'n "open" einde .. en waarom Alyx dood *cries* Dan toch nog HL3 ????

Hierboven ^^^^^^
spoiler:
Middelste halletje neerzetten (dus niet waar ze staan maar 1tje verder. 2 link 1 rechts .. Zelf met je shotgun op de ammo krat gaan zitten en laat ze maar komen.
Je kan turrets weer rechtop zetten met E als ze omgevallen zijn.

Hieronder .... 't is geloof ik zelfde key die je gebruikt voor rennen ... default "SHIFT" dus gewoon ff in opties run binden aan shift.

[ Voor 50% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 22:27 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu bij het gedeelte met de buggy. Staat er op het scherm "<not bound> TURBO ".

Deze key kan ik nergens toevoegen in de opties. Kijk ik er over heen of heeft het een andere naam? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik heb um uit :'(
Wat een geweldige game \o/
Het einde was ook erg mooi,
spoiler:
alleen jammer van alyx :'(

^^ Sound vond ik overigens wel erg goed :)

[ Voor 22% gewijzigd door GeforceDDQ op 17-11-2004 22:21 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:17:
Zit nu bij het gedeelte met de buggy. Staat er op het scherm "<not bound> TURBO ".

Deze key kan ik nergens toevoegen in de opties. Kijk ik er over heen of heeft het een andere naam? 8)7
ik denk dat je sprint moet aanpassen (aangezien dat bij mij shift is en turbo is ook shift)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het volgende probleem al opgelost?:
"the instruction at "0x241f8977" referenced memory at "0x01c6f5c0". the memory could not be "read"."

Ik kan nu namelijk wel spelen.. maar op een gegeven moment (soms bij laden soms niet) vliegt hl2 eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:20:
[...]

ik denk dat je sprint moet aanpassen (aangezien dat bij mij shift is en turbo is ook shift)
Hehe LOL ja dat was em. Thnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

GeforceDDQ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:20:
Ik heb um uit :'(
Wat een geweldige game \o/
Het einde was ook erg mooi,
spoiler:
alleen jammer van alyx :'(

^^ Sound vond ik overigens wel erg goed :)
Op jou spoiler
spoiler:
Verhaal zat echt goed in elkaar op het einde ben je al aan d'r gehecht .. O+

Sound zelf was wel goed .. maar de constante happeringen vond ik (en m'n buren) niet zo fijn.
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:24:
"the instruction at "0x241f8977" referenced memory at "0x01c6f5c0". the memory could not be "read"."

Ik kan nu namelijk wel spelen.. maar op een gegeven moment (soms bij laden soms niet) vliegt hl2 eruit.
Klinkt als een memory probleem. Probeer memtest is, kijk maar is of je daar errors mee krijgt.

[ Voor 35% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 22:26 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Net 3,5 uur achter elkaar zitten spelen. Dat is echt veel voor mijn doen :p

Vind uhm echt heel erg vet. Alleen trekt m'n bak uhm toch niet helemaal zo lekker. FPS zakt regelmatig naar de 40 toe wat ik zelf niet echt prettig vind spelen. Liefts zou ik op 1024 gaan spelen maar dan ziet het er weer zo brak uit (soeel nu op 1280 ipv tft).

Maar goed, ga stug door :p Nu ff CS:S proberen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Hmm, jammer, maar iig bedankt.

not supported at this time, misschien dat ze dat dus in de toekomst wel gaan ondersteunen.

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 17-11-2004 22:29 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit, er schijnt wel degelijk multiplayer mogelijk te zijn met HL2!!! :9 :)

http://cleverly-stupid.co.uk/hl2/hl2mp.htm

http://www.halflife2.net/...d.php?p=988943#post988943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
CRiMiNaL schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:25:
[...]

Op jou spoiler
spoiler:
Verhaal zat echt goed in elkaar op het einde ben je al aan d'r gehecht .. O+

Sound zelf was wel goed .. maar de constante happeringen vond ik (en m'n buren) niet zo fijn.
spoiler:
Ja echt wel :) waarom staat dit eig in spoilers ? :+

Oh op die manier, daar heb ik maar een enkele keer last van gehad :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Weet er iemand misschien wat ik moet doen? O-)
[rml]Pic_Art in "[ PC]Half-Life 2 deel 8"[/rml] 8)7

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

spoiler:
Dekking zoeken achter de stenen ... dan om het gebouw heenlopen. Aan de rechter kan kun je omhoog het gebouw in .. dan storm je gewoon omhoog met een gun en ragt alle combines die die guns bedienen af
spoiler:
Ja echt wel :) waarom staat dit eig in spoilers ? :+
spoiler:
Omdat ik andere dat verdriet nog niet wil aandoen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 22:37 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
CRiMiNaL schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:16:

spoiler:
OMG ... Waarom zo'n "open" einde .. en waarom Alyx dood *cries* Dan toch nog HL3 ????
spoiler:
er komt idd een HL3, had gabe zelf gezegd in een interview in pcgame play

Hoelang heb je er eigenlijk over gedaan?

[ Voor 19% gewijzigd door XWB op 17-11-2004 22:34 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hempje
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:24:

Mem denk ik niet, er treedt gewoon ergens een fout op (door software), want als die voorheen nooit problemen heeft gehad? en dan nu 'opeens' deze melding krijgt? Zou betekenen dat bij een aantal mensen het mem 'opeens' brak is, lijkt me niet...

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hacku schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:33:
[...]

Hoelang heb je er eigenlijk over gedaan?
Gister om 9 uur gelijk geactiveerd.
En toen gewoon op m'n gemakje doorgespeeld.
Maar wel op een "ik ga ervan genieten manier"
Overal waar ik langs kwam even uitstappen met buggy en hover. Elke "lambda" place zien te vinden.
Ging niet voor de snelste tijd iig.
En ik moet zeggen, heb ervan genoten 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 22:37 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:16:
hellup :(

spoiler:
in de gegangenis dat je 3 turrets neer moet zetten.... het lukt me niet!
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al beantwoord goed lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hempje
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:11:
[...]
autoexec.cfg in dezelfde map zetten en daar de cl_smooth inzetten schijnt te helpen :)
ik ben zker scheel, waar staat die autoexec.cfg? of mot ik die zelf aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Criminal, weet je ook wat je moet doen
spoiler:
bij de vuurtoren?

ik kom er niet helemaal uit namelijk

edit: sorry

[ Voor 16% gewijzigd door mellowpimp op 17-11-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

NOFI ... anders lees je mijn reply ff na jou vraag .... :O

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Batman2k schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:39:
spoiler:
Criminal, weet je ook wat je moet doen bij de vuurtoren?

SPOILERS!!!! (jeez leer nou is)

spoiler:
je moet alle combines (uit de dropships) neerknallen, dan die gunship (vanuit de toren, daar staan raketten) en dan die vent volgen naar beneden de vuurtoren
Hempje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:39:
[...]

ik ben zker scheel, waar staat die autoexec.cfg? of mot ik die zelf aanmaken...
ja

[ Voor 22% gewijzigd door BasieP op 17-11-2004 22:42 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Batman2k schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:39:

spoiler:
Klim omhoog, bijna helemaal boven ligt ammo voor je RPG gun. Vullen en die gunboat uit de lucht knallen. Daarna komt een van die characters naar je toe en die helpt je verder

[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 22:43 ]

... MMORPG Addict.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *