[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.481 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:14:
[...]

nou ja... noem me een doem denker, maar ik ben principieel tegen het idee van applicaties die niks anders doen dan er voor zorgen dat ANDERE applicaties niet benaderbaar zijn als je het niet gebruikt.
Helemaal mee eens... als iedere game developer zijn eigen versie van steam maakt heb je na een tijdje een hoop software op je pc staan die nergens tot dient.
'k vind het idee wel goed gevonden, maar het is geen standaard die door iedere game developer gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:27:
[...]

Helemaal mee eens... als iedere game developer zijn eigen versie van steam maakt heb je na een tijdje een hoop software op je pc staan die nergens tot dient.
'k vind het idee wel goed gevonden, maar het is geen standaard die door iedere game developer gebruikt wordt.
en werkt, dus niet zo gaar is als steam..
kom op zeg een instant messenger bouwen is toch niet zoveel werk?
waarom lukt het valve dan niet?
en waarom is steam zo lek als een mandje?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:23:
[...]

Hoe lang heb je er over gedaan...

En hoeveel levels zijn er eigenlijk.. Ik zit nu bij Ravenholm.. hoe ver zit ik dan ongeveer?
Niet ver...

Ik heb em in ong 12,5 uur uitgespeeld....achter elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb het forum doorgelezen en veel vooral wisselende dingen gezien. Ik heb een AMD 1900+ 512mb geheugen en een gforce 4 4400Ti videokaart

Is Half Life 2 de moeite of kan ik beter eerst upgraden? Ik was van plan HL2 te kopen maar ben nu aan het twijfelen

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
wellicht domme vraag maar hoe maak in een screenhot in hl2 behalve via de console textueel screenshot intypen ?

edit gevonden : F5 doh!

[ Voor 11% gewijzigd door rico_fxp op 17-11-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Pin0 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:30:
Ik heb het forum doorgelezen en veel vooral wisselende dingen gezien. Ik heb een AMD 1900+ 512mb geheugen en een gforce 4 4400Ti videokaart

Is Half Life 2 de moeite of kan ik beter eerst upgraden? Ik was van plan HL2 te kopen maar ben nu aan het twijfelen
je kan hem prima draaien, ik heb hem gespeeld met een GF3Ti200 (:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 02-09 19:13
Hulp nodig !!

spoiler:
zie plaatje waar ik vast zit
http://home.quicknet.nl/mw/prive/rer/d1_canals_120001a.jpg
op punt 1 kan ik met me hoover bootje achter die want komen met die schans, alleen stap 2 lukt niet lijkt wel of ik telkens net die sprong niet haal en knal weer in het water wie o wie kan me hier helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pin0 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:30:

Is best te doen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rico_fxp schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:39:
Hulp nodig !!

spoiler:
zie plaatje waar ik vast zit
http://home.quicknet.nl/mw/prive/rer/d1_canals_120001a.jpg
op punt 1 kan ik met me hoover bootje achter die want komen met die schans, alleen stap 2 lukt niet lijkt wel of ik telkens net die sprong niet haal en knal weer in het water wie o wie kan me hier helpen
spoiler:
Ga helemaal naar rechts, daar zie je een container.
Ga uit je boot en kijk bij de container naar binnen (zit een breuk in de zijkant), daar zie je 2 tonnen die je kan opblazen. Hierdoor gaat de deur open..

Ga naar binnen met je bootje en vaar het stukje, kom je zo bij de goede schans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:41:
[...]

spoiler:
Ga helemaal naar rechts, daar zie je een container.
Ga uit je boot en kijk bij de container naar binnen (zit een breuk in de zijkant), daar zie je 2 tonnen die je kan opblazen. Hierdoor gaat de deur open..

Ga naar binnen met je bootje en vaar het stukje, kom je zo bij de goede schans :)
das dus op de pic recht achter je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:27:
[...]

een zinloos idee echter, het zou niet te kraken zijn, nou binnen 12 uur hebben ze het gekraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
greatgonzo schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:49:
[...]

een zinloos idee echter, het zou niet te kraken zijn, nou binnen 12 uur hebben ze het gekraakt
Voor zover ik weet is het anders nog niet gekraakt hoor...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Nu wilde ik weer gewoon steam installeren van m'n 'steam install cash', dit schijnt ook niet te werken, toen heb ik gewoon de steam installer van 600K geprobeert en dat werkt ook gewoon niet!!! Niets werkt! Nu kan ik nog niet een CS spelen wat ik gisteren wel kon :( .

Ligt dit aan mij? of is er over het algemeen alles naar de soep?

Ik lees hier dat mensen 'm al hebben uitgespeelt, ik ben 5 uur bezig om HL2 te proberen te installeren en ik ben er zelfs op achteruit gegaan!!! (HL1, CS, OPF weg).

Ik wordt hier niet goed van!!!!! :(
(en ga spel fouten maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed door :{

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Modbreak:Read above :|

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:48 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk uitgespeeld
Einde vraagt echt om meer :9
Je krijgt ook meer. :9 In dat interview op Gamespot vermeldt Gabe N. dat ze momenteel bezig zijn met een aantal zgn. "Ati levels", welke je later als update
binnen krijgt. Het zijn levels specifiek gemaakt om te laten zien wat de X800 serie kan, dus waarschijnlijk levels met 3Dc, grafisch zware shaders en HDR. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen ze ook met andere kaarten te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yippie weer een dag dat ik geen hl2 kan spelen door dat o zo geweldige steam....

Ik heb 4.87gb aan .gfc bestanden (hl2 en css) maar hoe kan ik er nou voor zorgen dat steam die gaat lezen? want iedere x als ik nu hl2 (hl2 map is maar 200mb ofzo) of css wil spelen wil die het opniew gaan dlen? iig wil die connecten met de content servers mjah dat gaat de komende 3 jaar toch niet lukken (lekker geregeld valve).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Mjah.

Ik ga me nu maar vermaken met CS Source :) Weet iemand trouwens of er ook nog CS2 uitkomt ? ik hoorde van wel maar ik weet het allemaal niet zeker.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:54:
[...]
Het zijn levels specifiek gemaakt om te laten zien wat de X800 serie kan, dus waarschijnlijk levels met 3Dc, grafisch zware shaders en HDR.
HDR is voornamelijk een PS3.0 effect, dus de X800 serie kan dat niet. Tenzij ze daar iets op verzinnen....

Zou mooi zijn voor de ati-mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gekocht, ik dacht dat ik wel wat problemen kon verwachten. Niet dus, na 5 minuten kon ik spelen. Ik speel alles op zn hoogst met aa van 4x. Het is te vet. jammer dat ik examenweek heb ;)

mijn compu doet het dus prefect!

amd.xp3000
2keer 512 ddr ram
radeon 9800 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige advies dat ik valve/sierra/vivendi kan geven.

SCHAF STEAM AF
Wat mij persoonlijk het mooie van Steam lijkt is dat je in de toekomst een spel kan aanschaffen/downloaden, zonder dat het hele circus van de detailhandel/importeurs etc. er tussen zitten. Een stuk goedkoper dus.
Alleen was het nu het geval dat Valve al een contract met Vivendi had, die het spel ook via de normale kanalen wilde verkopen. Valve kon hierdoor weinig aan de prijs v/d Steamdownloads doen.

Maar in principe is dus het idee ervan dat je games rechtstreeks v/d makers krijgt, wat je terug zal moeten merken in de prijs. Ik verwacht trouwens over een jaar of 5 dat alles zo gaat werken (dus ook DVD films, software etc. etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met dat 3Dc van ATI? Dat zou toch in HL2 zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Wellicht handig als ik dit zo allemaal lees:

Steam status

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/hlf2.JPG

Ik heb hem ook maar even geinstalleerd na al die ophef over het spel, vind het niet echt bijzonder.

gelukkig heb ik er geen 50 euro aan uitgegeven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
WAT? Extra's ALLEEN voor ATI!? :s

Ik zou me dan heel genaaid voelen, wij betalen even veel als mensen die em gekocht hebben en toevallig een ati kaart hebben.
Of is het niet alleen voor ati? of alleen voor ati coupons?

Anyways, ben helemaal niet ver, volgens mij is het echt een grote game. :)
Ziet er super uit, dat weet iedereen wel, op hard vind ik het nog best makkelijk, tenminste in het begin.

Enige zijn bij geluiden framedrops, maar dit ligt puur aan die kraken, bij mij is het 60% opgelost.
Gewoon een patch moet er komen, en snel ook.

Ik heb koppijn ervan gekregen, ben net voorbij de 1e aardige puzzel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je nou zorgen dat steam die gfc files gaat lezen zodat je niet alles opniew hoeft te downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoer dat je die screen erbij zit :? Hoe weet je na 5 minuten dat een spel niet bijzonder is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BasieP schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:18:
dit is trouwens leuke pic (sorry voor brakke kwali, me vidkaart is oud)
[afbeelding]
Ghehe, wat een toeval, heb daar ook een lading aan screenshots genomen :p

*allemaal klikbaar*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.turan2/hl2/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.turan2/hl2/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.turan2/hl2/3.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg die laatste pic is zoooo mooi (check zn ogen :*) )

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Niet flamen :{

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:59:
[...]

HDR is voornamelijk een PS3.0 effect, dus de X800 serie kan dat niet. Tenzij ze daar iets op verzinnen....

Zou mooi zijn voor de ati-mensen.
HDR heeft niets met ps 3.0 te maken, of een ander shader-model. Ati's HDR toepassing is al mogelijk sinds de Radeon300, er bestaan diverse demo's. Ook gaat er al lange tijd een HalfLife2 HDR demo-film op internet rond waarin effecten worden getoon die (nog) niet in het spel zitten. Deze demo werd toendertijd gerenderd door een 9800Pro.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb de 3 mogelijke oplossingen voor het audio stotter probleem geprobeerd, maar helaas zonder succes. Ik wacht met smart op een patch of een andere oplossing... Ik ben nog niet ver gevorderd in het spel en ik ga ook wachten, want ik wil er wel van genieten en nu erger ik me toch wel aan de haperingen elke keer als je in een nieuwe ruimte komt...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:06:
Hoe kan je nou zorgen dat steam die gfc files gaat lezen zodat je niet alles opniew hoeft te downen?
Ben bang dat dat niet gaat werken. Ik had een backup gemaakt van HL2 en op dvd gezet maar toen ik die wilde terug zetten gaf die een foutmelding, heb toen een aantal files van de pc van me broertje gekopieerd in de hoop dat ik daardoor dus minder hoefde te downloaden maar dat was helaas niet het geval. Moest alles opnieuw downloaden ondanks het feit dat ik ruim 3 gig aan HL2 files had |:(.

Steam herkend dus gewoon de files die je al heb niet en gaat dus ook niet het overige downloaden maar wil alles opnieuw downloaden :(.
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:15:
[...]

HDR heeft niets met ps 3.0 te maken, of een ander shader-model. Ati's HDR toepassing is al mogelijk sinds de Radeon300, er bestaan diverse demo's. Ook gaat er al lange tijd een HalfLife2 HDR demo-film op internet rond waarin effecten worden getoon die (nog) niet in het spel zitten. Deze demo werd toendertijd gerenderd door een 9800Pro.

Screenshotje van de video:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit is dus de reden dat ik een ATI 9800 PRO heb gekocht ipv me oude GF4 Ti4200 :D

[ Voor 34% gewijzigd door bAdmuTs op 17-11-2004 17:18 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Het verbaast me heel erg dat heel veel systemen het TOCH goed draaien, BF Vietnam is velen malen minder dan HL2, en vreemd genoeg draait ie het slechts van Far Cry, D3 en HL2. :s

Das echt een positief kantje, het draait op veel, ook oudere, systemen goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik spoil niks? Je hebt die binks en andere screenshot toch ook gekeken? Die spoilen meer! Dit is gewoon hoe een gastje in een straal geëlektrocuteerd wordt.

Braaf zijn ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:53 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
[b]Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:14nou ja... noem me een doem denker, maar ik ben principieel tegen het idee van applicaties die niks anders doen dan er voor zorgen dat ANDERE applicaties niet benaderbaar zijn als je het niet gebruikt.
ook als ze geen gebruik van Steam hadden gemaakt zouden games nog van andere applicaties afhankelijk zijn, het idee van Steam is erg goed: een online distributiesysteem dat er ook nog eens voor zorgt dat al het geld dat je in een spel stopt ook echt bij de ontwikkelaar terecht komt (dat een distributeur er een leuke verpakking omheen doet met - meestal nog wel - een handleiding vind ik het verschil absoluut niet waard), de uitwerking mag sommige mensen misschien tegenvallen maar denk er dan wel aan dat VALVe momenteel de enige gameontwikkelaar is die het op deze manier aanpakt...

... veel gezeur over Steam is ondertussen ook al aardig achterhaald, zelf heb ik (shame on me) pas iets minder dan een jaar geleden Half-Life 1 voor het eerst gespeeld, Steam gebruik ik nu een maand of 4: allemaal zonder problemen, CS en CS:S (hoewel niet mijn favo multiplayer games) zijn ook prima te spelen, dat het voor admins moeilijker is geworden om hun games te beheren (als ik HardOCP mag geloven) en dat VAC momenteel niet genoeg updates krijgt vind ik zelf ook jammer, maar dat zijn in mijn ogen allemaal zaken waar momenteel door VALVe aan gewerkt wordt (VAC2, Source SDK om maar iets te noemen), daar komt ook nog eens bij dat de Half-Life (en dan met name de CS) community zó groot is dat er altijd wel iemand over iets zit te klagen

ach waar maak ik me druk om, moet nog een spel uitspelen vandaag :Y)

btw: over dat "te kort", het lijkt er op het moment op dat ik over deel 1 niet veel langer gedaan heb toen ik het voor het eerst speelde, dus maak er dan op z'n minst gewoon "kort" van, moeten jullie maar niet zoveel spoilers lezen!

;) :+

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
http://members.lycos.nl/h...1_TRAINSTATION_050000.JPG

Geniaal, lijkt zo uit 3DMARK05 te komen!

2e shot wellicht spoilerig :

http://members.lycos.nl/h...hots/D1_CANALS_020007.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Kan niet spelen :(
Hij vliegt er de hele tijd uit met een of andere memory error :(
Meer mensen hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

LaZZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:50:
[...]

Voor zover ik weet is het anders nog niet gekraakt hoor...
volgens de NFO wel, en tevens schijnt er een manier te zijn om off line te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schelden hoeft ook niet in dit topic.
We zijn immers tweakers onder elkaar hier.

Ondanks je wel gelijk hebt over de spoilers, het is aso groot en erg onhandig.

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAT? Extra's ALLEEN voor ATI!? :s

Ik zou me dan heel genaaid voelen, wij betalen even veel als mensen die em gekocht hebben en toevallig een ati kaart hebben.
Of is het niet alleen voor ati?
Naar verwachting wordt dus ondermeer 3Dc toegepast, een feature die enkel de X800
ondersteund. Wil niet zeggen dat een andere kaart dat level niet kan spelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:15:
[...]

Screenshotje van de video:
[afbeelding]

[afbeelding]
Zou je a.u.b even je plaatjes willen resizen.

Dank U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
bAdmuTs schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:16:
[...]

Ben bang dat dat niet gaat werken. Ik had een backup gemaakt van HL2 en op dvd gezet maar toen ik die wilde terug zetten gaf die een foutmelding, heb toen een aantal files van de pc van me broertje gekopieerd in de hoop dat ik daardoor dus minder hoefde te downloaden maar dat was helaas niet het geval. Moest alles opnieuw downloaden ondanks het feit dat ik ruim 3 gig aan HL2 files had |:(.

Steam herkend dus gewoon de files die je al heb niet en gaat dus ook niet het overige downloaden maar wil alles opnieuw downloaden :(.
raar, op mijn laptop was steam klaar met preloaden, heb toen de bestanden naar mijn vaste pc gekopieerd, zodat ik niets opnieuw hoefde te downloaden en dat werkte (gelukkig) gewoon...
Ik heb op mijn pc verder niets hoeven te downloaden, alleen bij het vrijgeven van hl2 die laatste paar bestanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:40
Op hl2world hebben ze multiplayer voor hl2 voorlekaar gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 13-09 15:35
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:00:
Ik ben zelf wel een vrij fanatieke FPS'er, maar toch wil ik het rustig aan doen met HL2 en vooral alle hoekjes van de levels verkennen, en natuurlijk genieten van de graphische pracht :P

Ik denk dat je -mits je het best rustug aan doet- er echt wel meer over doet dan 12 uur :P
doe ik ook, ik vraag geen eens om hulp, lekker zelf uit vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
greatgonzo schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:24:
[...]

volgens de NFO wel, en tevens schijnt er een manier te zijn om off line te spelen
zie mijn screen, net geinstalleerd. Verkregen van *** bronnen. De eerste versie werkte niet, maar er is een patch voor :X

werkt dus wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:59:
[...]

Idd bij mij ook! ik zit hier met een athlon 3200+ en 1.5GB ram, S-ATA HDD en een x800pro. Het loopt verder heel goed. Problemen zijn er zodra de HDD iets moet gaan doen. Alles gedefragmenteerd, maar dat helpt niet echt. Heb trouwens ook de beta 4.12 van ATI geinstalleerd..maar dat werkt niet helemaal goed....mn Gun verdwijnt zo nu en dan eens...
Zou het niet iets zijn net als bij Doom III? Dat je die .pak files uit moet pakken en in de Base directory mikken? Toen liep alles, naast wat wijzigingen in de config files, een stuk beter (zeg maar vloeiend). Zijn er al van die tweaks bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een stille hint van "zie mij stoer zijn, ik heb hem van internet gedownload en jullie losers hebben hem gekocht"

triest hoor.

Maar wat vind je dr kut aan? Ik vind het geweldig, best vernieuwend. En qua sfeer helemaal. En al helemaal de physics engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens heel goed door :{

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 05:50
yeah! hl2 uitgespeelt! :D uber vette game!

Nu weer w8 op hl3 ;)

in tijden niet zo lang een game gespeelt achter elkaar! (goed teken)

end screen:

www.holodeck.nl/hl2/d3_breen_010058.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu zo halverwege en ik vroeg me het volgende af. Je komt weer alle oude bekende tegen; G-man, Barney, Dr. Kleiner en Dr. Vance.
Maar de held uit Opposing Force, Adrian Shepperd, heb ik nog niet gezien in (zelfs in previews niet). Wie weet misschien hier iets meer over want het is wel raar dat ze iedereen laten terug komen maar hem dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 18:54
De niet gekochte versie loopt naar een paar minuten vast en geeft een memory error aan.

Hmm kzou het spel wel willen hebben, maar ben bang dat die de 60euro niet waard is op een 1800+ met gf2gts. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Het geluid happerde bij mij alleen als er een nieuw "level" geladen werd en voor de rest nergens last van maar sinds ik die truuk gebruikt heb is dat ook verdwenen.

Loop perfect op een XP 2400+ - 768 DDR - ATI 9800 PRO alles op ze hoogst, water detail - reflect world only en AF op 16x en vsync uit rond de 40/50 fps. Met AA op 6x en Vsync aan loopt ie rond de 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:21:
Kan niet spelen :(
Hij vliegt er de hele tijd uit met een of andere memory error :(
Meer mensen hier problemen mee?
Ja dat doet die minder legale versie ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 12:05
Bij mij

Athlon XP3200+
512 mb ddr
Radeon 9800 pro

Alles prima op 1600x1200 alles op high geen FSAA en filotering op trilinear

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Techlounge presenteert HL2 benchmarks. Van beide fabrikanten (Ati, Nvidia) zijn niet de allersnelste kaarten gebruikt (X800XTPE, 6800Ultra), maar als snelste kaart het model daar net onder, de X800XT en de 6800GT.

http://www.thetechlounge....ry=hl2_performance&page=1

[edit]Driverheaven heeft benchmarks online staan waarin wel alle nieuwe kaarten gebenched worden:

http://www.driverheaven.net/articles/Half%20life%202/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier nou ook een HL2_NoSteamPatch / NoAuthenticationPatch. Waarschijnlijk voor warez doeleinden, maar voor ons als legale mensen ook wel handig :). Ik heb halflife2 nog niet binnen (ik hoop dat GCShop hem optijd op de post heeft gedaan anders krijg ik hem vrijdag of later pas :( Status: Betaald; In behandeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wie kan mij vertellen hoe ik voorbij de vuurtoren moet komen.. (daar waar je verder te voet moet)

ik kom er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast op een of andere grote brug, ben al van de ene kant naar de andere kant gelopen en daar in zo'n kantoortje een ding uitgezet, maar kweet niet hoe ik verder kom? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb em ook sinds gister (+ t-shirt maatje XL :+ ), en doe lekker rustig aan. van lekkere dingen moet je genieten :Y)

tot nu toe ben ik toch wel blij verrast, HL2 ziet er erg mooi uit, verhaal is aangenaam en begint op DE goede manier, geen last van claustrofobie ;) en niet al te moeilijke puzzels. Overigens het enigste wat me stoort zijn die plotselinge "loading" midden in een level. (wat dan 10-30sec duurt!)

Verder draait het prima op mijn alweer bijna 2 jaar oude systeem dat ik toendertijd speciaal had gebouwd om HL2 (en *cough* Doom3) te spelen:

2100+ @2100Mhz
9700np @9700Pro
512mb DDR
resolutie: 1280x1040
medium+ 4X AA

fps: daalt vrijwel nooit onder de 40, meestal blijft het tussen de 50 en 60 hangen (dit op fps_max 60) ziet er gigantisch mooi uit, alles is echt een plaatje O+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:39
Kan iemand misschien een screenshot van het menu plaatsen?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ben trouwens ook zeer te spreken over de port van HL1, grafisch is er dan wel niet zoveel veranderd, maar de nieuwe physics en het water maken het geheel toch iets beter (nu kun je tenminste fatsoenlijk met kratten en dergelijke aan de sleep), maar nu was ik dus laatst aan het kijken op een forum waar ze bezig waren met een texturepack voor Half-Life: Source, nu is het opzich natuurlijk wel aardig om HL1 verder te faceliften met nog scherpere textures (die uit Blue-Shift zijn weliswaar beter maar nog altijd niet bepaald scherp te noemen), weet iemand toevallig de link?

... het was wel een forum met allemaal (lees: vooral) professionele lui, volgens mij zelfs een paar van Gearbox zelf

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik snap er de ballen van dat steam :S

Hoe moet ik in godsnaam nou dat spel opstarten :S het is mij één keer gelukt, maar door verouderde drivers crashte hij.. (nou wel nieuwe drivers..) en nou kan ik wel in steam op dat icoontje van half life drukken, maar dan gaat ie half life starten (staat er, proces wordt ook wel gestart) , cd-rom gaat ratelen. en na 2 minuten verdwijnt het proces weer en ben ik nog niets verder :(

Ik vind dat gedoe met steam echt een ballen-uitvinding... hoop niet dat andere gamehuizen dit in hun spellen gaan doen, want het doet er echt afbraak aan, en ik erger mij er rot aan. Kan mijn tijd wel beter besteden dan te wachten tot het een keer lukt :(

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 17-11-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:47:
Ik zit vast op een of andere grote brug, ben al van de ene kant naar de andere kant gelopen en daar in zo'n kantoortje een ding uitgezet, maar kweet niet hoe ik verder kom? :(
Terugkeren onder de brug en met je buggy erover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
SCIxX schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:36:
De niet gekochte versie loopt naar een paar minuten vast en geeft een memory error aan.

Hmm kzou het spel wel willen hebben, maar ben bang dat die de 60euro niet waard is op een 1800+ met gf2gts. :/
Doe je toch iets fout .. Emporio versie loopt hier al vanaf 4 uur constant zonder crash ofzo ... ben nu bij die hover :)Alles ziet er super mooi uit al trekt mijn pc het soms niet ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:36:
Het geluid happerde bij mij alleen als er een nieuw "level" geladen werd en voor de rest nergens last van maar sinds ik die truuk gebruikt heb is dat ook verdwenen.

Loop perfect op een XP 2400+ - 768 DDR - ATI 9800 PRO alles op ze hoogst, water detail - reflect world only en AF op 16x en vsync uit rond de 40/50 fps. Met AA op 6x en Vsync aan loopt ie rond de 30 fps.
DIE truuk?

Zijn er al ergens tweak guides voor HL2? Nog niets kunnen vinden, misschien had iemand anders meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:01:
[...]

DIE truuk?

Zijn er al ergens tweak guides voor HL2? Nog niets kunnen vinden, misschien had iemand anders meer succes.
[rml]GoTTommie in "[ PC]Half-Life 2 deel 8"[/rml]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Ik zit een beetje vast in het spel, ik hoop dat iemand dit herkent:

Nadat je ergens de kraan hebt opengedraaid en een stukje verder hebt gezwommen, kom je op een gegeven moment in deze hal, eerst moet je dan een paar van die gastjes doodmaken en die zagen stukschieten:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://img115.exs.cx/img115/8382/d1_canals_050020.th.jpg

Vervolgens ga je linksaf, want je kan niet rechtdoor, aan het einde van deze hal zijn er 2 van die hangende dingen die alles oplikken.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://img115.exs.cx/img115/1895/d1_canals_050021.th.jpg

Halverwege de hal kan je rechtaf gaan, en dan kom je hier:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://img115.exs.cx/img115/6074/d1_canals_050019.th.jpg

Hierbinnen kan je de trap op en daarboven ligt allemaal ammo etc...

Maar hoe moet ik nu nou verder? :s ik heb alles gepakt wat ik pakken kan en alle wegen lopen hier dood :s

[ Voor 4% gewijzigd door Evolutionz op 17-11-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Evolutionz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:05:

Nadat je ergens de kraan hebt opengedraaid en een stukje verder hebt gezwommen, kom je op een gegeven moment in deze hal, eerst moet je dan een paar van die gastjes doodmaken en die zagen stukschieten:
spoiler:

Vervolgens ga je linksaf, want je kan niet rechtdoor, aan het einde van deze hal zijn er 2 van die hangende dingen die alles oplikken.
spoiler:

Halverwege de hal kan je rechtaf gaan, en dan kom je hier:
spoiler:

Hierbinnen kan je de trap op en daarboven ligt allemaal ammo etc...

Maar hoe moet ik nu nou verder? :s ik heb alles gepakt wat ik pakken kan en alle wegen lopen hier dood :s
spoiler:
Trap op en op de planken en verder gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Evolutionz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:05:

spoiler:
In je laatste screenshot zie je rechts een trap.
Ga die op en loop over de planken, aan de andere kant van de muur is dan weer een tunnel. (beneden je dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
spoiler:
hmm ok, ik d8 dat er daar alleen ammo lag, ff beter kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net uitgespeelt, maar het is zo'n slap einde vind ik.

Ik kan alleen niet geloven dat het het einde al is, ik heb er net 20 uur overgedaan zonder cheats.

Ik er zou een heleboel duidelijk worden, zit nog met meer vragen dan na 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:40:
[...]

Ja dat doet die minder legale versie ;) :D
niet als je hem patched met de vandaag uitgekomen patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het spel ook uitgespeeld. Te bruutte graphics en ook de artificial intelligence van de tegenstanders is weer een stap vooruit gesmeten. vooral het omtrappen van guns en het ontwijken van pijlen vielen mij op.

Ik ben alleen van mening dat voor de ECHTE die hard gamer dit spel toch nog te kort is.

1 vraag heb ik: Is het mogelijk om op meerdere manieren HL2 uit te spelen? dus door andere walktroughs? Ik heb namelijk op die E3 trailer stukjes gezien waar ikzelf niet ben geweest.

Maar mijn mening: Halflife 2 THE BEST GAME EVER OP ALLE VLAKKEN! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:12:

Ik kan alleen niet geloven dat het het einde al is, ik heb er net 20 uur overgedaan zonder cheats.

Open einde dus :), ik vind ut wel cool dat er nog steeds veel vragen zijn. Er komen vast wel sidelinestories (ala opposing force en blue shift). En natuurlijk zal er wel een half life 3 komen. Er zit toch nog zat geld in zo :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hl2 speel speel ik het heerlijk soepel alles op hoog en aa op 4. Loopt gewoon lekker. Ik ben al jaren een cser, dus ik ging ff cs source spelen. Source loopt gewoon extreem bagger, met alles op low zit ik tussen de 40 en 60 fps :r

Dit is mijn systeem:

amd xp 3000.
Radeon 9800 PRO
2 keer 512 corsair
asus a7n8x deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:12:

zet hem is op hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook, maar ik ben het ook gewoon niet eens met het einde.
Maar ik snap het ook niet helemaal dus kan iemand hieronder het einde bevestigen, gewoon ja of nee zeggen, als het anders is: stuur pm aub.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:50

JvdM

<---->

handig die [spoiler--] [/spoiler--] tags ;) zonder -- :P

[ Voor 21% gewijzigd door JvdM op 17-11-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:29:
Ook, maar ik ben het ook gewoon niet eens met het einde.
Maar ik snap het ook niet helemaal dus kan iemand hieronder het einde bevestigen, gewoon ja of nee zeggen, als het anders is: stuur pm aub.

###SPOILER###SPOILER###SPOILER###SPOILER###SPOILER###
http://server3.uploadit.org/files/FlipMow-spoiler2.JPG
###SPOILER###SPOILER###SPOILER###SPOILER###SPOILER###
spoiler:
Weet je niet, open einde. Kheb van dat moment nog een screenie, daar zie je psies wat ik bedoel. Zeg het maar als je em wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik wil toch even het volgende vermelden:
HL2 loopt bij mij als een zonnetje!
1024*768, alles op high, zonder AA
Athlon 1200, geforce4ti4200, 1024 mb sdram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb het ook allemaal gezien, maar wat gebeurt erna zeg maar, dat snap ik niet.

spoiler:
wat gebeurt er met mij en de rest? word ik weer weg gehaalt door gman en gaat alyx en co dood, of ik ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
hai,
ik heb hl2 ook en zag net ergens de timedemo's. deze heb ik gedownload en wilde ze starten totdat ik de melding: unable to load filesystem_stdio.dll
kreeg. weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de refreshrate veranderd?, hij staat nu op 60 hz op 1024x768, terwijl mn desktop met dezelfde res wel 100hz is

edit: Lamaar...ATi settings :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:36:
ja ik heb het ook allemaal gezien, maar wat gebeurt erna zeg maar, dat snap ik niet.

spoiler:
wat gebeurt er met mij en de rest? word ik weer weg gehaalt door gman en gaat alyx en co dood, of ik ook?
spoiler:
Teleporter ontploft, tijd stopt, gman komt met een verhaal dat "ze" (ik weet ook niet wie?) je je diensten moet verlenen, en nog een verhaal. Daarna zegt dat ie weg moet, en dan "stapt ie uit" en krijg je credits te zien. Gordon leeft dus zeker nog, Alyz en de rest weet je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:15:
Ik heb net het spel ook uitgespeeld. Te bruutte graphics en ook de artificial intelligence van de tegenstanders is weer een stap vooruit gesmeten. vooral het omtrappen van guns en het ontwijken van pijlen vielen mij op.

Ik ben alleen van mening dat voor de ECHTE die hard gamer dit spel toch nog te kort is.

1 vraag heb ik: Is het mogelijk om op meerdere manieren HL2 uit te spelen? dus door andere walktroughs? Ik heb namelijk op die E3 trailer stukjes gezien waar ikzelf niet ben geweest.

Maar mijn mening: Halflife 2 THE BEST GAME EVER OP ALLE VLAKKEN! :D:D
ik mis ook hele stukkken. Niet alleen uit filmpjes, maar ook uit de leaked versie van vorig jaar.

om even wat voorbeelden te noemen:
[spoiler]• Dat d'r kleiners lab gemolt word (door zo'n grote ant lion)
• dat die roller mines echt op de weg liggen waar je ze niet ziet, en ze je auto tot 3x toe bijna de afgrond in duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 20:18

Infinchible

Woef!

* Jeeej * Me broer heeft net Half life 2 voor mij gekocht, omdat ik bijna jarig ben.. :9 Alleen die kerel komt pas zaterdag weer thuis. Nu heb ik dus die serial code die die heeft doorgebeld geprobeerd, alleen vraagt hij dus de cd. Is dit op een of andere manier te omzeilen, of moet ik gewoon tot zaterdag wachten? Ik heb net morgenmiddag vrij :'(
Pleassssse help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01

XyS

0.o.O

w00h hl2 is egt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
kep nu net gravity gun :D
omg zin om beessiees tege te kome >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Finch85 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:44:
* Jeeej * Me broer heeft net Half life 2 voor mij gekocht, omdat ik bijna jarig ben.. :9 Alleen die kerel komt pas zaterdag weer thuis. Nu heb ik dus die serial code die die heeft doorgebeld geprobeerd, alleen vraagt hij dus de cd. Is dit op een of andere manier te omzeilen, of moet ik gewoon tot zaterdag wachten? Ik heb net morgenmiddag vrij :'(
Pleassssse help me!
had ik ook, ik kon toen niks vinden om het anders te doen, dus ik denk dat je moet wachten tot zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Finch85 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:44:
Pleassssse help me!
Ik heb zelf HL2 via steam besteld, dus geen cd.
Maar misschien dat dit je verder helpt?

Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

Uitgespeeld..

spoiler:
Wat een mager einde weer zeg

Verder even mijn mening over het spel.

Goede gameplay, physics enorm goed verwerkt in het spel en in de puzzels.
Graphics enorm goed
Karakters enorm mooie animaties

Verder ook punten van kritiek:

spoiler:
Op een punt in het spel word het even heel erg eentonig (na afloop van de buggy en tot dat wanneer de striders komen)

Weinig wapens ?
Weinig verschillende vijanden ?

Verder vond ik ook dat er te weinig ingegaan word op wat er precies is gebeurt naar black mesa, hoe de wereld hierop heeft gereageerd etc.

Al met al een goed spel, maar ik vind m toch ietwat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
mwah zit vast :(

kan iemand me hieruit helpen?

voor degene die het niet willen zien heb ik ff spoiler tags gebruikt ;)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.vd-berg.com/GoT/iets%20verder.jpg

Ik denk dat ik over die buizen moet naar dat gat waar die vliegende dingen uit komen want verder kan ik hier erg weinig :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:58:

spoiler:

Ik denk dat ik over die buizen moet naar dat gat waar die vliegende dingen uit komen want verder kan ik hier erg weinig :(
waarom heb jij je a.i. uit staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
oohw ja dat was vraag 2 hoe zet ik die aan :?

Die stond ineens uit na een save / load :?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

spoiler:

Spoiler tags doen het niet met plaatjes:p
spoiler:
Op de trap links omhoog, vanaf hoogste punt van trap op de buizen jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:00:

Daar kan ik wel mee helpen :)
Dat probleem heb ik ook gehad
Gewoon in console typen Iets van ai_disable (volgens mij was het zoiets) en dan gaat ie weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

<plaatje>

die spoiler tags werken blijbaar niet bij plaatjes :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Lord_T schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:00:

ai_disable 0 in de console ~ intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

spoiler:

spoiler:
Zet één ton neer en klim rechts over het hek naar boven. Aangekomen bij de buizen, ga naar beneden, zoek de hendel en draai er aan om het water te laten stijgen. Ga weer omhoog, loop terug, zwem naar beneden en vervolgens door de buis. Je komt nu in de ruimte aan de andere kant uit. Zoek het nu zelf maar uit, simpel zat hehe.

[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 17-11-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een Walktrough book te koop :+ :+ })
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *