Goedegamedag
Nou vandaag ga ik het spel halen, het zal mij benieuwen met steam zeg.
Ik gebruik steam wel al een behoorlijke lange tijd i.v.m counterstrike en condition zero.
Ik hoop zelf dat dit geen problemen zal veroorzaken om mij eigen te registreren via steam met Half Life 2.
Zoals ik van meerdere mensen hierzo zie, dat het aardig wat problemen veroorzaakt.
Heeft iemand misschien al een probleem gehad dat zijn reg code al ingebruik was?
Lol een vriend van me had het wel, echt vaag gewoon.
Snapte er niks van, hij had hem pas gisteren nieuw gehaald 59,95 bij de bart smit.
Meteen terug gegaan natuurlijk en dit probleem gemeld, wordt ook meteen terug gestuurd.
Kreeg wel netjes een nieuwe en die werkte wel.
Maar toen hij hem ging spelen moet ik eerlijk zeggen, ik ben een fanatieke speler en speel veel games, zoals Doom 3, NFSU2 etc... zeg maar de nieuwe games.
Maar niets maar ook niets is vergelijkbaar als half life 2.
Het is zo mooi gedetailleerd in elkaar gezet, waarop alles wat je doet ook invloed geeft op de rest. een cijfer van 1t/m10 is dit voor mij een dikke 10 waard.
Niet alleen het verhaal erin (zelf was ik al bekend met half life 1) maar ook de graphics is subliem en om van te kwijlen.
Echt op alles is gelet.
Wel beter want ik draai het onder een 26inch monitor van LG LCD/TFT straks.
op 1280x1024
Ben nu op me werk en me ma haalt het spel op.
Ik kan zelf amper nog wachten hierop en hoop met mijn systeempje dat het lekker zal gaan draaien.