[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.479 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Weet iemand of het ook mogelijk is om met een key van de gewone retail verpakking een steam versie te downloaden?

Mijn buurjongen vroeg dit namelijk, ik heb namelijk een officiele key, en hij mag die van mij wel gebruiken om een steam versie te downloaden, zo delen we de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05

d0s

sssst

spoiler:
Die Striders zijn kut man :D

[ Voor 26% gewijzigd door d0s op 17-11-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

greatgonzo schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:23:
Weet iemand of het ook mogelijk is om met een key van de gewone retail verpakking een steam versie te downloaden?

Mijn buurjongen vroeg dit namelijk, ik heb namelijk een officiele key, en hij mag die van mij wel gebruiken om een steam versie te downloaden, zo delen we de kosten.
key wordt gekoppeld aan je steam account dus ja hij kan het downloaden, maar niet als je die key aan je eigen account al heb gekoppeld.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Orion84

Deze zijn in eerste instantie bedoelt om stotterende audio tegen te gaan.

Ik had bij mij het idee dat als er een nieuw geluid werd aangesproken wat nog niet eerder gebruikt is (bv aankomende trein) dat hij dan stottert.

Wie heeft eigenlijk niet die audio problemen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:00
knightofn1 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:28:
[...]

key wordt gekoppeld aan je steam account dus ja hij kan het downloaden, maar niet als je die key aan je eigen account al heb gekoppeld.
En je kan natuurlijk maar met 1 steam account tegelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit weer vast :(

spoiler:
Ik zit vast met die hovercraft geval bij zon soort grote wipwap en ik moet daar volgens mij op zien te komen om aan de andere kant te komen, maar hoe?
Hier screenie:
http://img92.exs.cx/img92/5452/WaterHazard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:38:

spoiler:
Ik zit vast met die hovercraft geval bij zon soort grote wipwap en ik moet daar volgens mij op zien te komen om aan de andere kant te komen, maar hoe?
Hier screenie:
spoiler:
kijk is onder die wipwap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

spoiler:
Hier screenie:
spoiler:
Blauwe watertonnen eronder gooien

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

spoiler:
Hier screenie:
spoiler:
pak die blauwe tonnen en doe ze onder die "wipwap"

*edit* te laat

[ Voor 8% gewijzigd door knightofn1 op 17-11-2004 13:43 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

knightofn1 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:41:
[...]

spoiler:
gooi die blauwe tonnen onder die "wipwap"
spoiler:
Ja, die was erg makkelijk... toen ik eens onder water ging zwemmen zag ik één ton eronder, ik dacht er toen meteen aan die andere er ook onder te doen zodat die plank omhoog geduwd zou worden... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:42:
[...]

spoiler:
Ja, die was erg makkelijk... toen ik eens onder water ging zwemmen zag ik één ton eronder, ik dacht er toen meteen aan die andere er ook onder te doen zodat die plank omhoog geduwd zou worden... :)
spoiler:
Ja, nu jullie het zeggen klinkt makkelijk, alleen ik kreeg die tonnen er niet onder, maar je kan ze zeker gewoon vastpakken met e (had ik ff niet aan gedacht 8)7 )

thnx voor de snelle reacties :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die mensen verdienen gewoon te aso veel geld, ze verdienen vet veel door via steam te verkopen. En ze fucken je ook nog door er geeneens een mooi boekje bij te geven. ik wil mooi boekje :( (heb hem in winkel gekocht)

gelukkig ownt het spel wel!

PS sja nutteloos ik geef het wel een beetje toe... maar wat ik vind het wel nep dat je er geen boekje bij krijgt, die mensen bezuinigen echt op alles.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:45:
die mensen verdienen gewoon te aso veel geld, ze verdienen vet veel door via steam te verkopen. En ze fucken je ook nog door er geeneens een mooi boekje bij te geven. ik wil mooi boekje :( (heb hem in winkel gekocht)

gellik pwont het spel wel!
Heerlijke nutteloze reply weer...... :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de fora van steam en Halflife2.net te hebben doorgespit (heb ff pauze ;) ) kom ik tot de conclusie dat er toch nog niet een echte fix is voor het audio probleem. |:( |:(

Zijn nu 4 bekende fixen te proberen, en bij veel mensen werkt het nog steeds niet goed.

Ook vind ik het kwalijk dat ik steeds de DVD moet gebruiken om het spel te spelen.., dat ding is straks helemaal versleten van het in en uitladen :'( :'( ....., en dan?? nieuwe kopen??

Hopenlijk dus nog voor het weekend een Sound fix + NO-CD FIX.., kom op Valve wakker worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:51:
Ook vind ik het kwalijk dat ik steeds de DVD moet gebruiken om het spel te spelen.., dat ding is straks helemaal versleten van het in en uitladen :'( :'( ....., en dan?? nieuwe kopen??
Ja geen enkel ander spel doet dat heh! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
TomSmit82 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:54:
[...]

Ja geen enkel ander spel doet dat heh! |:(
Precies... dat is toch bij elk spel dat je (legaal) koopt zo.. Tenzij je een NO-CD fix gebruikt ja maar die heb je meestal alleen echt nodig als je een spel illegaal van het net haalt...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

knightofn1 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:28:
[...]

dat is geen punt, hij kan straks wel mijn account gebruiken. En om te spelen kunnen we wel die off-line mode gebruiken.

Maar hoe download je hem dan met een retail-key? Heb zelf ook al gekeken bij register a product I already own, maar dan geeft hij aan dat ik eerst HL2 moet instaleren.

En bij purchase moet je hem gewoon betalen, dus hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik heb vanochtend HL2 gekocht 49,95euro, leuk zou je zeggen :)

1.5 jaar wachten, en nu lukt de installatie niet!!!!!!! :(

In voorbereiding had ik op een partitie genoeg plaats gemaakt, nu blijkt dus dat je niet anders kunt dan hem in de steam map te installeren!
En op die partitie had ik nog maar 800MB vrij, zeer leuk, dag CoD, dag C&C Gen + ZH, dag freedomfighters. Eindelijk heb ik dan genoeg plaats, ik selecteer in dat lijstje Half life 2 en counterstrike source, klik op next, er komt een blanko pop-upje met in de rechteronderhoek een "OK" knopje, ik druk en het pop-upje gaat weg en dan niets meer! Ik heb een kwartier gewacht, nog niets, nog een keer overnieuw, deze keer een kwartier wachten bij het popupje, geen effect. Reboot, opnieuw proberen, geen effect. Kijken of iets bruikbaars bij techsupport staat, niets nuttigs.

Zijn er hier tweakers met het zelfde probleem? Help astublieft

(BTW, is het misschien de bedoelling dat ik steam uninstall voordat ik HL2 instaleer?
Misschien ver gezocht, maar mijn DVDlezer is op SLAVE ingestelt in plaats van master, zou dit wat kunnen uitmaken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
d0s schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:24:
spoiler:
Die Striders zijn kut man :D
Mee eens :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
DaGreatRV schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:03:
Ik heb vanochtend HL2 gekocht 49,95euro, leuk zou je zeggen :)

1.5 jaar wachten, en nu lukt de installatie niet!!!!!!! :(

In voorbereiding had ik op een partitie genoeg plaats gemaakt, nu blijkt dus dat je niet anders kunt dan hem in de steam map te installeren!
En op die partitie had ik nog maar 800MB vrij, zeer leuk, dag CoD, dag C&C Gen + ZH, dag freedomfighters. Eindelijk heb ik dan genoeg plaats, ik selecteer in dat lijstje Half life 2 en counterstrike source, klik op next, er komt een blanko pop-upje met in de rechteronderhoek een "OK" knopje, ik druk en het pop-upje gaat weg en dan niets meer! Ik heb een kwartier gewacht, nog niets, nog een keer overnieuw, deze keer een kwartier wachten bij het popupje, geen effect. Reboot, opnieuw proberen, geen effect. Kijken of iets bruikbaars bij techsupport staat, niets nuttigs.

Zijn er hier tweakers met het zelfde probleem? Help astublieft

(BTW, is het misschien de bedoelling dat ik steam uninstall voordat ik HL2 instaleer?
Misschien ver gezocht, maar mijn DVDlezer is op SLAVE ingestelt in plaats van master, zou dit wat kunnen uitmaken?)
Probeer eens steam te uninstallen en op een andere drive opnieuw te installeren en dan nog een Half Life 2 te installeren. Grote kans dat het dan wel lukt...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hmmzzz nu zit ik vast :

spoiler:
Chapter : Entanglement
Je hebt 3 turrets om je tegen een hele zooi enemy's te verdedigen.
Maar toch ga ik elke keer dood, iemand een tip hoe je dat stuk kan overleven ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je legt nogal wat problemen op tafel die niet allemaal aan elkaar gekoppeld zijn. Je laatste aanname moet je in ieder geval niet uitvoeren ;)

Overigens kun je Steam en daaronder HL en CS op elke partitie zetten die je wilt, die keuze krijg je gewoon in het begin.

Je probs met niet installen: alle installatiezaken doorlopen? Files al unlocked via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou van de E-plaza! Ook hun geven gewoon gratis een T-shirt weg! hoe lang duurt het installeren trouwens? wacht nu al meer dan 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg ik nou die gravity gun? Volgens mij ben ik nu bij Ravenholm maari k heb em nog steeds niet..... En iemand al met een strider gevochten :? 8) Ik niet dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie er ook zo last van van het laden van het spel ?

duurt bij mij bijna meer dan een half minuut. Dan nog tijdens het spel wanneer ik in een andere area komt dan gaat hij ook laden. Dat duur bij mij soms wel 10 tot 15 sec. Zo halen ze de spanning er uit vind ik .
die problemen heb ik met 512 ddr 400 singel.

Ik ben net naar Alternate geweest om maar nieuwe geheugen te halen
2x 512 ddr 400 Kingston. nu Loop mijn pc dus op dual channel .

Hopelijk dat het nu beter gaat ! Ik ga het nu maar eens gelijk proberen.

Ik vertel wel later wat de verschillen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier ook vast, ik ga telkens hier dood :/

spoiler:
Entanglement
Level waarbij je 3 turrets hebt en moet je een heel arsenaal aan enemies doden. Ik ga elke keer dood. Waar kan je het beste staan? Waar kunnen het beste die turrets staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:31:
Wanneer krijg ik nou die gravity gun? Volgens mij ben ik nu bij Ravenholm maari k heb em nog steeds niet..... En iemand al met een strider gevochten :? 8) Ik niet dus....
spoiler:
Als jij in ravenholm ben heb je em wel ... lijkt me niet dat je het spelen met "Dog" vergeten bent :+

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:33:

spoiler:
Entanglement
Level waarbij je 3 turrets hebt en moet je een heel arsenaal aan enemies doden. Ik ga elke keer dood. Waar kan je het beste staan? Waar kunnen het beste die turrets staan?
Jah iemand die hier ff verder kan helpen, nu al 10 keer geprobeerd :/

Och sorry .. dbl :/

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 17-11-2004 14:36 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Die grafitygun krijg je net voor Ravenholm (level met al die zombies).

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Entanglement
spoiler:
Ga naar de middelste halletje, zet bij elke opening 1 turret (van dat halletje), en die derde plaats je nog ergens waar ie goed overzicht heeft. Je kan jezelf verschuilen achter de kogelvrije ramen in het halletje bij de openingen en af een salvo bullets uit je shotgun pompen.

Let er wel op dat ze je turrets omgooien dus die moet je af en toe weer recht zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:18:
Vraag: hoe zit dat nou met steam? Ik ben nu fanatiek het spel aan het spelen op mijn computer in utrecht en zou het eigenlijk ook graag aan m'n broer willen laten zien die niet hier in de stad woont. Ik meen ergens gezien te hebben dat je met je steam account het ook gewoon op een andere computer kan zetten, als je maar een goede inlog en password hebt. Klopt dat? En kan ik dus het spel installeren op m'n broers computer? Of moet hij daarvoor ook een steam account hebben?

ps ik snap dat we het spel natuurlijk niet tegelijk kunnen spelen. Daar gaat het me ook niet om. Als ik bij hem wegben kan hij natuurlijk niet op mijn account verderspelen (toch?).
Ik speel met de steam-account van m'n broer + zijn dvd.

Of je niet tegelijk kan spelen weet ik niet, als je geen netwerkverbinding hebt is er geen mogelijkheid om je inlog online te checken.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie er ook zo last van van het laden van het spel ?

duurt bij mij bijna meer dan een half minuut. Dan nog tijdens het spel wanneer ik in een andere area komt dan gaat hij ook laden. Dat duur bij mij soms wel 10 tot 15 sec. Zo halen ze de spanning er uit vind ik .
die problemen heb ik met 512 ddr 400 singel.

Ik ben net naar Alternate geweest om maar nieuwe geheugen te halen
2x 512 ddr 400 Kingston. nu Loop mijn pc dus op dual channel .

Hopelijk dat het nu beter gaat ! Ik ga het nu maar eens gelijk proberen.

Ik vertel wel later wat de verschillen zijn :D
Van die lange laadtijden heb ik ook veel last. Toch heb ik 1.5GB ram, een athlon XP3200+, en een S-ATA opstelling. Ook heb ik veel last van het bekende probleem: het stotteren haperen van het geluid en spel.

Ik heb het idee dat het haperen tijdens HDD activiteit optreedt. Heeft iemand al geprobeerd zijn virusscanner uit te zetten ? zijn er mensen die uberhaupt geen last hebben van deze haperingen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ik heb weer een lekker probleem met hl2

als ik em opstart zegt ie dat hij me videokaart (een 6800LE) niet kent en gaat ie automatisch in een window draaien

als ik dan ingame kom en de settings op full-screen zet geeft ie een error en sluit het spel af

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, had dit bij css ookal en ik kom er ff niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

lijkt me een driver probleem, je kan even kijken of een update helpt.

ik gebruik www.omegacorner.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

greatgonzo schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:23:

Ik denk niet dat deze actie de EUL van Valve doorstaat :+

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik zit weer vast :/

spoiler:
In dat level met die statief turrets ( soort van gevangenis?) heb je een groot beest lopen op de 3e etage in een douche gedeelte... Die is dood, maar dan? :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Net op het moment dat ik dacht dat het wel meeviel met de schrikmomenten in Ravenholm komen er van die verspringende motherfuckers aan... Schrok me kapot :p

Hoe lang is dat Ravenholm level trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
nou nieuwe drivers hadden geen zin :(

zodra ik em op fullscreen zet krijg ik de error "memory could not be read"

is er iemand dit ook dit probleem heeft gehad en die de oplossing weet heel graag want om dit spel nou in een window te gaan spelen liever niet

probleem is dus dat ik em niet op full screen krijg

opeenshebjehet :) Reforce refhresh fix prog :)

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 17-11-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

spoiler:
Entanglement
Ik heb die 4 of 5 grote crates gepakt en ben via die dingen op dat balkon geklommen. Turrerts naar boven geflikkerd en neer gezet, gewoon je turrets rechtop houden en eventuele grenades wegsmijten met je gravity gun.

Maar goed dat deed ik ook pas nadat ik 8x was dood gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast:

spoiler:
Heb zo juist een auto gekregen, maar deze viel op zijn kop van de kraan. Hoe leg ik de auto op zijn goede kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Van die lange laadtijden heb ik ook veel last. Toch heb ik 1.5GB ram, een athlon XP3200+, en een S-ATA opstelling. Ook heb ik veel last van het bekende probleem: het stotteren haperen van het geluid en spel.

Ik heb het idee dat het haperen tijdens HDD activiteit optreedt. Heeft iemand al geprobeerd zijn virusscanner uit te zetten ? zijn er mensen die uberhaupt geen last hebben van deze haperingen???
Bij mij loopt het perfect, geen haperingen whatsoever, maar wel de lange laadtijden. Erg jammer als je HL1 gewend bent, daar duren die dingen een seconde hooguit op mijn systeem :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:10:
Ik zit vast:

spoiler:
Heb zo juist een auto gekregen, maar deze viel op zijn kop van de kraan. Hoe leg ik de auto op zijn goede kant?
gebruik je gravity gun, ,met je linkermuisknop, schiet hem dan recht :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:10:
Ik zit vast:

spoiler:
spoiler:
GravGun ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedegamedag :)

Nou vandaag ga ik het spel halen, het zal mij benieuwen met steam zeg.

Ik gebruik steam wel al een behoorlijke lange tijd i.v.m counterstrike en condition zero.
Ik hoop zelf dat dit geen problemen zal veroorzaken om mij eigen te registreren via steam met Half Life 2.

Zoals ik van meerdere mensen hierzo zie, dat het aardig wat problemen veroorzaakt.

Heeft iemand misschien al een probleem gehad dat zijn reg code al ingebruik was?

Lol een vriend van me had het wel, echt vaag gewoon.
Snapte er niks van, hij had hem pas gisteren nieuw gehaald 59,95 bij de bart smit.

Meteen terug gegaan natuurlijk en dit probleem gemeld, wordt ook meteen terug gestuurd.
Kreeg wel netjes een nieuwe en die werkte wel.

Maar toen hij hem ging spelen moet ik eerlijk zeggen, ik ben een fanatieke speler en speel veel games, zoals Doom 3, NFSU2 etc... zeg maar de nieuwe games.
Maar niets maar ook niets is vergelijkbaar als half life 2.
Het is zo mooi gedetailleerd in elkaar gezet, waarop alles wat je doet ook invloed geeft op de rest. een cijfer van 1t/m10 is dit voor mij een dikke 10 waard.

Niet alleen het verhaal erin (zelf was ik al bekend met half life 1) maar ook de graphics is subliem en om van te kwijlen.

Echt op alles is gelet.

Wel beter want ik draai het onder een 26inch monitor van LG LCD/TFT straks.
op 1280x1024
Ben nu op me werk en me ma haalt het spel op.

Ik kan zelf amper nog wachten hierop en hoop met mijn systeempje dat het lekker zal gaan draaien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Die heb ik even aan ze hoofd te drogen gehangen met me kruisboog >:)

Afbeeldingslocatie: http://uploads.bestupload.com/redir/6450.jpg%20+%20http://uploads.bestupload.com/redir/6450.jpg

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Eindelijk uitgespeeld :)
Einde vraagt echt om meer :p Kan niet wachten tot deel 3 :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, kidding me right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:21:
En hoe lang heb je er nu over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:21:
Hoe lang heb je er over gedaan...

En hoeveel levels zijn er eigenlijk.. Ik zit nu bij Ravenholm.. hoe ver zit ik dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer wat gevonden wat betreft het stotterende audio gebeuren...:

http://discuss.futuremark...ollapsed&sb=5&o=0&fpart=1

werkt bij veel mensen!!

wie test het uit!! (zit nog op werk :( )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
PilatuS schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:08:
nou nieuwe drivers hadden geen zin :(

zodra ik em op fullscreen zet krijg ik de error "memory could not be read"

is er iemand dit ook dit probleem heeft gehad en die de oplossing weet heel graag want om dit spel nou in een window te gaan spelen liever niet

probleem is dus dat ik em niet op full screen krijg

opeenshebjehet :) Reforce refhresh fix prog :)
Had ik ook. Ik had refreshlock ingeschakeld, en daardoor kwam het. Uitzetten dus, en het probleem zou verholpen moeten zijn. Kan ook zijn dat de refreshrate in directX vastgezet is, even met dxdiag controleren (laatste tab: more help)

Edit: LEZEN! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door pnieuwla op 17-11-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt frustrerend het spel is al bij mij thuis geleverd(in England), vriending heeft het al opengemaakt, maar ik kan niet spelen omdat ik doordeweeks in Belgie werk (nog maar 2 weken gelukkig). Je wilt niet weten hoezeer ik uitkijk naar het weekend om eindelijk halflife 2 te spelen, echt frustrerend!! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
@KillahRay
Nope :p
En er waren al een paar hier die em gister al hadden uitgespeeld...

@TomSmit82
Dr zijn 14 levels. Ik heb er 13 a 14 uur over gedaan op medium.

@LaZZ
Moet je ff new game doen en dan kijke hoeveelste leve ravenholm is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:23:
Heb weer wat gevonden wat betreft het stotterende audio gebeuren...:

http://discuss.futuremark...ollapsed&sb=5&o=0&fpart=1

werkt bij veel mensen!!

wie test het uit!! (zit nog op werk :( )
mja dat is het zelfde wat ik al had gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:29:
[...]

mja dat is het zelfde wat ik al had gepost
oh, sorry :X :X :X ; en bedankt...., ben te druk met te veel dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetzelfde in een ander jasje :P maar dit helpt wel bij de meeste mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:29:
@KillahRay
Nope :p
En er waren al een paar hier die em gister al hadden uitgespeeld...

@TomSmit82
Dr zijn 14 levels. Ik heb er 13 a 14 uur over gedaan op medium.

@LaZZ
Moet je ff new game doen en dan kijke hoeveelste leve ravenholm is :p
Hmmz... dacht dat ik op 1/4 zat ofzo maar ik zit al bijna op de helft.. :( Maar goed.. het is wel een heel erg cool spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
LaZZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:35:
[...]

Hmmz... dacht dat ik op 1/4 zat ofzo maar ik zit al bijna op de helft.. :( Maar goed.. het is wel een heel erg cool spel!
Je bent nog wel ff bezig hoor :p Ik zat gister middag al in ravenholm ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
spoiler:
Wat is de bedoeling van het einde? Als die gast in zijn portal wil en jij helemaal daarboven tegen die dropships staat te vechten? :P

Iemand die me ff kan helpe ?

edit:

Ik geef toch GEEN ANTWOORD op een vraag ofwel dan? Snap niet waarom je een spoiler zou moeten gebruiken bij een vraag :X

[ Voor 33% gewijzigd door Keesr op 17-11-2004 15:42 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Laatst online: 20-08-2024
:( Komop nou, gebruik die spoiler tags aub !!!

edit:

Omdat je met je vraag al veeeeeel te veel verklapt

[ Voor 44% gewijzigd door Nexopheus op 17-11-2004 15:47 ]

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Keesr schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:40:
spoiler:
Wat is de bedoeling van het einde? Als die gast in zijn portal wil en jij helemaal daarboven tegen die dropships staat te vechten? :P

Spoilerspace eikel!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Zijn er al berichten over de HL2 verkoop cijfers (retail & Steam) ?

Ik ben wel benieuwd in hoeverre het grote publiek zich op HL2 stort. Wat reclame-uitingen betreft heb ik persoonlijk weinig gezien. Ook in de winkels liggen de doosjes tussen de rest van het spul en springt er IMHO niet echt uit.

Verder wacht ik op informatie over het upgraden van de retail versie naar Silver.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, ik heb dit hele topic gelezen (plus topics op andere boards) en ik moet concluderen dat Steam niks anders is dan een resource vretende, overbodige, middle-man achtige k*tapplicatie. werkelijk, de hoeveelheid drama die daar vanaf komt is ongehoord. het allermooiste vind ik dat je, als je pech hebt, de Single Player (die offline werkt) niet kan spelen zonder minstens eenmalig online te gaan. en wat krijg je? juist, Steam doet het niet, waardoor je niet alleen niet online kan, maar ook je Single Player niet kan activeren! en dat terwijl Steam verder totaal niet door het spel gebruikt wordt.

toch jammer, want alles wat ik van de game gezien heb tot nu toe (niet bijzonder veel) wijst erop dat het wel eens 1 van de beste games ooit kon zijn. ik wacht wel op de Steam-vrije variant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
spoiler:

edit:

Ik geef toch GEEN ANTWOORD op een vraag ofwel dan? Snap niet waarom je een spoiler zou moeten gebruiken bij een vraag :X
spoiler:
Links en rechts zijn stralen waar "energie ballen" doorheen komen, die moet je met je gravgun pakken en tegen de portal aan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Steam is wel een fijn progammatje hoor.. Zolang het goed werkt :) Alleen daar schiet het af en toe eens tekort ( vooral als er net een dikke nieuwe game uitkomt :P )

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
woei uitgespeeld

gister om 19:00 uur begonnen, doorgespeeld tot 4:00 uur 's nachts, en vandaag weer vanaf 12:30 tot nu (15:50 op mijn klok)
totaal dus (maar) 9:00+3:20 = 12:20 uur :)

ik vond hem alleen nogal kort
zef had ik nog wel een deel aan het verhaal toe kunnen voegen eigenlijk...

't spel is echt super
spoiler:
vooral het gedeelte met die hoverboat

euh trouwens, ben ik de eerste die hem uitgespeeld heeft?

[ Voor 17% gewijzigd door BasieP op 17-11-2004 15:53 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
spoiler:

edit:

spoiler:
je moet ff ballen op dat portal schieten, en dan heb je hem uitgespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:35:
[...]

Als je voor new game kiest krijg je een overzicht van alle chapters. Er zijn er 15, maar aangezien ik spoilervrij wilde blijven weet ik niet of de 15e enkel het eindfilmpje is. Ravenholm is level 6, dus je zit aan het begin van dat level op ongeveer 1/3e.

Is een groot, mooi en vooral sfeervol level trouwens, alleen die springende dudes zijn wel even schrikken soms, en ik was continu door m'n ammo heen (hoewel je met de gravity-gun ook hele leuke dingen kunt doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 01:44
ik zit ff vast in Water Hazard..... 8)7

spoiler:
je rijdt een stukje door, totdat je bij een soort verhoging aankomt met 2 grote planken zegmaar, en je kan links een buis inlopen, en voorderest staan er blauwe tonnen, ik heb al vanalles geprobeert, maar ik kom er niet uit, wat moet ik hier doen?????
sorry, beetje vaag :P

bvd voor de hulp van de l33t gamers :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dersan op 17-11-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:52:
[...]

Als je voor new game kiest krijg je een overzicht van alle chapters. Er zijn er 15, maar aangezien ik spoilervrij wilde blijven weet ik niet of de 15e enkel het eindfilmpje is. Ravenholm is level 6, dus je zit aan het begin van dat level op ongeveer 1/3e.

Is een groot, mooi en vooral sfeervol level trouwens, alleen die springende dudes zijn wel even schrikken soms, en ik was continu door m'n ammo heen (hoewel je met de gravity-gun ook hele leuke dingen kunt doen).
15 is credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
idle schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:53:

spoiler:
je rijdt een stukje door, totdat je bij een soort verhoging aankomt met 2 grote planken zegmaar, en je kan links een buis inlopen, en voorderest staan er blauwe tonnen, ik heb al vanalles geprobeert, maar ik kom er niet uit, wat moet ik hier doen?????

spoiler:
je moet je natuurkunde boek er ff bij pakken voor hl2 :P, tonnen drijven, er is een soort wip meganisme, met een omgekeerde bak die in het water hangt (er zit zelfs al een ton in) rest mag je zelf bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
idle schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:53:

spoiler:

spoiler:
Is al een paar keer langs geweest, maar nog een keer dan maar :p
Die blauwe tonnen moet je onder dat bakje leggen aan de andere kant, zodat je er met je boot overheen kan jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik heb dus steam geuninstalled maar het helpt niet, ik blijf op de zelfde plek vasthangen. bij de installatie.

Kan ik ergens gewoon die install files downloaden?

Of hebben jullie nog suggesties?

Ik heb DX9.0c geinstalleerd van de DVD, maar helpt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf wel een vrij fanatieke FPS'er, maar toch wil ik het rustig aan doen met HL2 en vooral alle hoekjes van de levels verkennen, en natuurlijk genieten van de graphische pracht :P

Ik denk dat je -mits je het best rustug aan doet- er echt wel meer over doet dan 12 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:47:
wow, ik heb dit hele topic gelezen (plus topics op andere boards) en ik moet concluderen dat Steam niks anders is dan een resource vretende, overbodige, middle-man achtige k*tapplicatie. werkelijk, de hoeveelheid drama die daar vanaf komt is ongehoord.
Vergeet niet dat je hier waarschijnlijk alleen de ellende leest over Steam. Mensen met problemen zullen dit melden, anderen uiteraard niet. Er zijn zoveel meer gamers die geen last van Steam hebben dan wel.

Ik heb nog nooit problemen gehad met Steam. Uiteraard blijft het software, dus er kan wel eens wat mis gaan. Maar over het algemeen ben ik juist erg tevreden met Steam. Alle (Valve) games bij elkaar, functie voor het zoeken en meespelen met vrienden, updates etc etc.

Steam is IMHO een geweldig idee. Het gezeur over wel/geen internetverbinding bij single player HL2 is in mijn ogen onterecht. Ik vermoed dat veelal gamers die op illlegale wijze aan hun games komen zoŽn online registratie/authenticatie systeem niet zien zitten.

Face it, het wordt de toekomst. Ik vermoed dat bij andere games ook zulke systemen worden geintroduceerd. En aangezien de gaming community steeds meer online gaat mbv breedband verbindingen (die wel of niet constant openstaan) zal de huiverigheid ook wel verdwijnen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
@ BasieP

spoiler:
Op die grote rode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:00:
Ik ben zelf wel een vrij fanatieke FPS'er, maar toch wil ik het rustig aan doen met HL2 en vooral alle hoekjes van de levels verkennen, en natuurlijk genieten van de graphische pracht :P

Ik denk dat je -mits je het best rustug aan doet- er echt wel meer over doet dan 12 uur :P
spoiler:
mja ik ben bijv met die boot, ook overal uitgestapt om iedereen af te knallen, en ik wil ook idd iedereen killen, omdat je dan dingetjes tegenkomt die wel leuk zijn.

bijv als ik een lambda logo zie dat ik altijd ga kijken wat er ligt, ook als ik niks nodig heb.

alleen ik ren wel redelijk hard door als er niks meer is, ik bedoel als er 5 combine op me af komen, dan ga ik niet verstoppen en granaten gooien ofzo, maar pak ik shotgun en schiet ik 5 keer :P meestal raak ik nog niet eens (veel) hp kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Keesr schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:03:
@ BasieP

spoiler:
Op die grote rode?
spoiler:
nee op dat ding bovenaan, (tussen de gunships) die uit 3 delene bestaat, die gaat draaien, en je moet alle 3 die dingen kapot schieten (je kan gewoon non stop schieten, want die dingen zijn zo groot dat je ze ni kan missen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Done :(

Damn heb ik em ook uitgespeeld, ben alleen wel een uur bezig geweest met dat laaste deel })

edit:

Heb gister van 4 tot 11 gedaan :p

En vandaag van 11 tot 4
12~13 uurtjes :)

[ Voor 34% gewijzigd door Keesr op 17-11-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Keesr schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:06:
edit:

En vandaag van 11 tot 4
12 uur? Dat is gewoon minder dan Max Payne 2... en daarbij had ik al 't idee dat ik er met een vloek en een zucht doorheen was.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:23:
[...]

Hoe lang heb je er over gedaan...

En hoeveel levels zijn er eigenlijk.. Ik zit nu bij Ravenholm.. hoe ver zit ik dan ongeveer?
spoiler:
1/4 ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Keesr schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:06:
Done :(

Damn heb ik em ook uitgespeeld, ben alleen wel een uur bezig geweest met dat laaste deel })

edit:

En vandaag van 11 tot 4
ja ik vind de grote beetje tegenvallen
spoiler:
had gehoopt naar de combine planet te gaan, en daar nog wat te moeten knallen, of alexys (of whatever) nog te moeten redden uit een outpost van die combines (ipv direct samen met elia (of whatever) in de office van die vent)
trouwens, is alexy nou dood ofzo? (grote explosie op het eind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Is dit ook nog iemand opgevallen?

spoiler:
Als je in het stuwmeer nadat je de heli hebt neergeknalt naar het eiland gaat met dat heli platform. Als je rechts om de hoek van die loods die daar staat in de verte kijkt zie je een mannetje staat met een koffertje. Waarschijnlijk g-man, als je door loopt gaat ie weg. En je ziet hem nergens meer.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
BasieP schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:10:
[...]

ja ik vind de grote beetje tegenvallen
spoiler:
had gehoopt naar de combine planet te gaan, en daar nog wat te moeten knallen, of alexys (of whatever) nog te moeten redden uit een outpost van die combines (ipv direct samen met elia (of whatever) in de office van die vent)
trouwens, is alexy nou dood ofzo? (grote explosie op het eind)
spoiler:
Mjah de tijd stond stil :x
Vind het jammer als ze dood is, had er graag een nummertje mee gemaakt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Keesr schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:11:
[...]

spoiler:
Mjah de tijd stond stil :x
Vind het jammer als ze dood is, had er graag een nummertje mee gemaakt :Y)
my thoughts exactly
Evil M@V schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:11:

spoiler:
Als je in het stuwmeer nadat je de heli hebt neergeknalt naar het eiland gaat met dat heli platform. Als je rechts om de hoek van die loods die daar staat in de verte kijkt zie je een mannetje staat met een koffertje. Waarschijnlijk g-man, als je door loopt gaat ie weg. En je ziet hem nergens meer.
spoiler:
ik heb gman wel 10x gezien :S
niet alleen met die kijker, maar ook gewoon, en op monitoren enzo

[ Voor 53% gewijzigd door BasieP op 17-11-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:03:
[...]

spoiler:
mja ik ben bijv met die boot, ook overal uitgestapt om iedereen af te knallen, en ik wil ook idd iedereen killen, omdat je dan dingetjes tegenkomt die wel leuk zijn.

bijv als ik een lambda logo zie dat ik altijd ga kijken wat er ligt, ook als ik niks nodig heb.

alleen ik ren wel redelijk hard door als er niks meer is, ik bedoel als er 5 combine op me af komen, dan ga ik niet verstoppen en granaten gooien ofzo, maar pak ik shotgun en schiet ik 5 keer :P meestal raak ik nog niet eens (veel) hp kwijt
Dat kan :)

Maar ik heb in filmpjes gezien dat er hele subtiele manieren zijn om vijanden te killen, zelfs al heb je een ubergeweer ;) Bijvoorbeeld die vallen die die priester heeft gezet (toch??)

Of lekker met de manipulator klooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 20:36
Weet iemand of je ook een interne benchmark (timedemo of zo) hebt bij HL2? Er is wel een stress test van CS:S maar die kan ik nergen vinden. Ik wil een beetje met mijn settings spelen om dan testen of het werkt. Een benchmark zou dan handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
DaGreatRV schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:59:
Ik heb dus steam geuninstalled maar het helpt niet, ik blijf op de zelfde plek vasthangen. bij de installatie.

Kan ik ergens gewoon die install files downloaden?

Of hebben jullie nog suggesties?

Ik heb DX9.0c geinstalleerd van de DVD, maar helpt ook niet
Ik had dat probleem dus ook. Heb steam uninstalled.. De installer van de site gedownload. Geinstalleerd, daarna hl2 installen.

En toen werkte ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Evil M@V schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:11:

spoiler:
spoiler:
Hij komt nog wel wat vaker langs... Ook op een beveiligingscamera, switch je naar een andere camera en terug, is hij ineens weg :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

ok ik kan nu eindelijk ook beginnen

TPG heeft het eindelijk bezorgd (een dag te laat :( )

ik heb het geinstalleerd (geen problemen met steam) en ben er nu helemaal klaar voor :D

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[offtopic]Eeuh.... ik zie allemaal spoilers die bedoelt zijn om het plezier van je mede spelers niet te verknallen. OK, prachtig en respectvol.
Maar, wat als je die spoilers nou wel wilt zien? Hoe doe je dat?
[/offoptic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach het gaat me ook om het principe. Steam is niks anders dan weer een extra programma dat zichzelf ergens tussen zet zonder dat het echt nodig is. laten we eerlijk zijn, Steam is nergens voor nodig. het is geen essentieel onderdeel van het spel zelf.

maar wat zie je, de games markt wordt zo gedraaid dat je er straks niet meer omheen kan, maar wat krijg je dan? dezelfde situatie als waarin de platenmaatschappijen et al zich nu bevinden. pas nu beginnen mensen in te zien wat een oneerlijke machtspositie deze maatschappijen hebben, en wie weet is dat straks ook zo voor Steam (het is en blijft immers van 1 partij, nl Valve).

nou ja... noem me een doem denker, maar ik ben principieel tegen het idee van applicaties die niks anders doen dan er voor zorgen dat ANDERE applicaties niet benaderbaar zijn als je het niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Laatst online: 20-08-2024
selecteren met je muis

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:12:
[...]

Dat kan :)

Maar ik heb in filmpjes gezien dat er hele subtiele manieren zijn om vijanden te killen, zelfs al heb je een ubergeweer ;) Bijvoorbeeld die vallen die die priester heeft gezet (toch??)

Of lekker met de manipulator klooien :P
spoiler:
ja idd, ik heb veel met die manipulater (grav gun) gedaan, trouwens miste ik dat las apparaat wat wel in de leak zat die vorig jaar uit kwam
en ja ik heb bij meneertje 'priester' wel lekker met gaskraantjes zitten kloten hoor :)

[ Voor 12% gewijzigd door BasieP op 17-11-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Laatst online: 21:54
Damn wat owned hl2. Vind het alleen jammer dat hij VEEEL korter is dan ik had verwacht/gehoopt. Wat ook opvallend is dat veel van de filmpjes die zijn uitgekomen niet terug te vinden zijn in hl2 of in een compleet andere vorm. "Here doggie doggie" Geef mij ook maar zo'n waakhond :) Als ik 2 negatieve punten mag noemen:
- tekort
- mensen die volgen lopen graag in granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
dit is trouwens leuke pic (sorry voor brakke kwali, me vidkaart is oud)
Afbeeldingslocatie: http://backupteam.gamepoint.net/smartie/d3_citadel_040004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook al bekend wanneer HL2 naar de xbox komt?

Me pc is zeg maar van het half life 1 tijdperk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duh......... 8)7

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

zeg, wie kan me helpen.

heb het spel sinds vanmiddag. Alles met steam etc is prima gegaan. Nu start ik het spel op. Krijg ik bij het introscherm geluid, maar op het moment dat ik in de menu's kom en ook als het spel eenmaal begonnen is. Dan is het gebeurd met het geluid. Ik heb een sb 5.1 Live en heb de 5.1 speakers opstelling getest en de 4 speakers opstelling. Verder doet alles het zoals het moet doen. Snap er nix van.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 01:44
Chester schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:55:
[...]

spoiler:
Is al een paar keer langs geweest, maar nog een keer dan maar :p
Die blauwe tonnen moet je onder dat bakje leggen aan de andere kant, zodat je er met je boot overheen kan jumpen.
ow, loooool, sorry, kwas btj vaag, ik haalde juist de ton eronder weg 8)7
sorry :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *