Kortom iedereen is het er wel zo'n beetje over eens... DIT SPEL HEEFT MINIMAAL 512 Mb NODIG EN LIEVER 1024Mb OM HET LEKKER TE KUNNEN DRAAIEN
Heb zelf dus ook 512Mb.. maarja hij moet me teveel swappen en de Wereld inladen e. d. best wel hinderlijk. Voor de rest is de FPS toppie.
Specs :
A64@ 2.4 Ghz
Radeon 8500 LE 64Mb
2x256 HyperX BH5 @ 2-5-2-2
SB Live! 5.1 Digital
--------------------------------------------------------------------------------------
Maar ik heb dus zojuist 3 uur HL2 gespeeld... en ik vind het echt een SUPER spel
. Je moet weer veel nadenken op sommige punten. De graphics zijn perfect... en de AI is erg goed.
Ik vind dit persoonlijk velen maler beter als Doom 3. Wat ik persoonlijk niet zoveel vond.
Wel mis ik trouwens een Multiplayer functie in het spel, zoals bijv. ook in Deel 1 mogelijk was. Zou erg leuk geweest zijn
Heb zelf dus ook 512Mb.. maarja hij moet me teveel swappen en de Wereld inladen e. d. best wel hinderlijk. Voor de rest is de FPS toppie.
Specs :
A64@ 2.4 Ghz
Radeon 8500 LE 64Mb
2x256 HyperX BH5 @ 2-5-2-2
SB Live! 5.1 Digital
--------------------------------------------------------------------------------------
Maar ik heb dus zojuist 3 uur HL2 gespeeld... en ik vind het echt een SUPER spel
Ik vind dit persoonlijk velen maler beter als Doom 3. Wat ik persoonlijk niet zoveel vond.
Wel mis ik trouwens een Multiplayer functie in het spel, zoals bijv. ook in Deel 1 mogelijk was. Zou erg leuk geweest zijn
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf