[PC]Half-Life 2 deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.471 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Kortom iedereen is het er wel zo'n beetje over eens... DIT SPEL HEEFT MINIMAAL 512 Mb NODIG EN LIEVER 1024Mb OM HET LEKKER TE KUNNEN DRAAIEN ;)

Heb zelf dus ook 512Mb.. maarja hij moet me teveel swappen en de Wereld inladen e. d. best wel hinderlijk. Voor de rest is de FPS toppie.

Specs :

A64@ 2.4 Ghz
Radeon 8500 LE 64Mb
2x256 HyperX BH5 @ 2-5-2-2
SB Live! 5.1 Digital

--------------------------------------------------------------------------------------

Maar ik heb dus zojuist 3 uur HL2 gespeeld... en ik vind het echt een SUPER spel :D. Je moet weer veel nadenken op sommige punten. De graphics zijn perfect... en de AI is erg goed.

Ik vind dit persoonlijk velen maler beter als Doom 3. Wat ik persoonlijk niet zoveel vond.

Wel mis ik trouwens een Multiplayer functie in het spel, zoals bijv. ook in Deel 1 mogelijk was. Zou erg leuk geweest zijn 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Ik vind dat iedereen maar een beetje zeurt over het MP gedeelte. Als er een brak gecodeerde HL2 MP was zat iedereen te zeuren over dat er een brakke MP in zat en vielen alle reviews weer lager uit.

Zit toch CS:S bij :/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLuna schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:19:
Kortom iedereen is het er wel zo'n beetje over eens... DIT SPEL HEEFT MINIMAAL 512 Mb NODIG EN LIEVER 1024Mb OM HET LEKKER TE KUNNEN DRAAIEN ;)

Heb zelf dus ook 512Mb.. maarja hij moet me teveel swappen en de Wereld inladen e. d. best wel hinderlijk. Voor de rest is de FPS toppie.

Specs :

A64@ 2.4 Ghz
Radeon 8500 LE 64Mb
2x256 HyperX BH5 @ 2-5-2-2
SB Live! 5.1 Digital

--------------------------------------------------------------------------------------

Maar ik heb dus zojuist 3 uur HL2 gespeeld... en ik vind het echt een SUPER spel :D. Je moet weer veel nadenken op sommige punten. De graphics zijn perfect... en de AI is erg goed.

Ik vind dit persoonlijk velen maler beter als Doom 3. Wat ik persoonlijk niet zoveel vond.

Wel mis ik trouwens een Multiplayer functie in het spel, zoals bijv. ook in Deel 1 mogelijk was. Zou erg leuk geweest zijn 8)
Nou valt mee hoor, ik 786 mb ram maar draai hem op windows 20003 server met IIS server en SQL Server erop, en die zorgen ervoor dat er nog maar 400 mb ram vrij is. En hij loopt als een trein hier. Maar ik heb wel wat snellere videokaart dan jij (asus FX 5700 td 256 mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:18:
[...]

idd.. ik wou em ook eerst gewoon downloaden, maar voor 46 euri is het wel te doen vind ik, aangezien andere spellen al gauw voor 60 euro of zelfs meer worden verkocht, en dat gaat me te ver. Verassend goedkoop iig.
waar heb je hem voor 46euro vandaan?
weet iemand hoeveel ie bij media markt kost? je krijgt daar namelijk gratis een tshirt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Goed, ik heb het spel nu ook enkele uren gespeeld... conclusie:

Een meesterwerk... een juweeltje! Die graphics, die sfeer! De al-dan-niet-gescipte-AI! Ongeloofelijk! Wat een SUPERspel! Zo'n spel heb ik nog nooit gespeeld, en dat MEEN ik!

Ík vind em zekers beter dan doom 3... het is toch een totaal ander spel, maar dit is meer iets voor mij... wat humor, actie, liefde... alles zit erin!

En dit gezichten en houdingen van de characters! Alyx die vraagt naar die kat (ofsow) en geen antwoord krijgt... ze kijkt echt geweldig!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:18:
[...]

idd.. ik wou em ook eerst gewoon downloaden, maar voor 46 euri is het wel te doen vind ik, aangezien andere spellen al gauw voor 60 euro of zelfs meer worden verkocht, en dat gaat me te ver. Verassend goedkoop iig.
Nah, ik koop zo'n beetje alle goed spelen, maar vindt 46 euro niet echt goedkoop voor een single player games, gemis van MP is natuurlijk enorm! Dat maakt
die remake van counterstrike voor mij absoluut niet goed ! Geen HL2 voor moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.C4 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:26:
[...]

waar heb je hem voor 46euro vandaan?
weet iemand hoeveel ie bij media markt kost? je krijgt daar namelijk gratis een tshirt bij.
Ik hoor 59 en 49 euro voor standard edition. Als je hem voor 59 ziet dan even winkel verder kijken, hebben ze hem wel voor 49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:27:
[...]

Ik hoor 59 en 49 euro voor standard edition. Als je hem voor 59 ziet dan even winkel verder kijken, hebben ze hem wel voor 49.
niet helemaal waar, heel veel mensen hebben hem besteld, dan was ie 49 :) normale prijs is 59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:26:
[...]

Nou valt mee hoor, ik 786 mb ram maar draai hem op windows 20003 server met IIS server en SQL Server erop, en die zorgen ervoor dat er nog maar 400 mb ram vrij is. En hij loopt als een trein hier. Maar ik heb wel wat snellere videokaart dan jij (asus FX 5700 td 256 mb)
Misschien dat jou Videogeheugen dan nu wel een rol meespeelt... Al vind ik dat raar want ik zie meer reacties hier van mensen met ook een vrij dikke GeForce FX oid. met ook 512 Mb mem. erin. En daar loopt het ook niet super.

Kan zijn dat idd mijn 64Mb op me Radeon een tikje te weinig is :X ;)

En ja ik vind Source ook heeel vet.. speel het al een paar weken. Alleen ik zeg dat het leuk zou zijn als er MP in HL2 zat. That's all. Lekker met van die rare wapens elkaar te lijf gaan en zo >:)

Lekk

[ Voor 14% gewijzigd door NLuna op 16-11-2004 22:33 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nah, ik koop zo'n beetje alle goed spelen, maar vindt 46 euro niet echt goedkoop voor een single player games, gemis van MP is natuurlijk enorm! Dat maakt
Jij weet niet wat je zegt...

Anyway steam is weer lekker bezig... Morgen maar weer heel vroeg opstaan in de hoop dat ik er dan wel tussenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan er mij helpen ?

ik heb :

p4 2.6HT @ 3.0
512 ddr
radeon 9600 van club 3d

ik kan het spel eindelijk spelen na 4 uur gekloot. CS loopt als een trein, maar HL2 happer nog te veel . Ik wil hem graag op 1024 spelen . Had alles eerst gewoon standaard, maar alles happerde. dus ik alles op Low gezet en nog steeds loopt niet alles lekker soepel. Ik ben wel FPS gewend, maar hier word ik gewoon misselijk van. Volgens mij is dat niet echt de bedoeling.

Heeft directx er mee te maken ? of SP2 van windows ? want die heb ik er nog niet opzitten.

En het geluid die kraakt heel erg !, Ik heb eral wat over gehoord, maar nog niet echt een oplossing over gehoord.

Wie heeft er raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Bij gcshop.nl kost het spel nu 47,50 en dan nog 2 euro verzendkosten erbij dan ben je klaar, tenminste voor de standaard editie.

Ik heb het spel nu ook een paar uur gespeeld en het is echt een apart sfeertje. Werkt best verslavend en ik moet zeggen dat het beter is dan de spellen de ik tot nu toe heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt het idee dat ik met echte mensen speel, zo goed lijken de gezichten en bewegingen :D.

spoiler:
Het vetste vond ik tot nu toe dat je met die "hond" moet overgooien als je net die gravity gun hebt, echt meesterlijk vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
MokerHamer schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:16:
[...]

spoiler:
ik heb de buggy nog niet gehad dus dan kan ik het wapen nog neit hebben blijkbaar
Wat je ook kan doen:
spoiler:
Eerste sniper gewoon ontwijken, beetje jumpen enzo en wanneer je achter een paar kratjes kan verstoppen snel naar rechts en items op pakken. Dan naar die wagon met boomstammen lopen en daar kan je onderdoor. Dan ga je onder hem staan, en lazer je er een nade in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
aan supermingwoe

Update dan je systeem eens naar SP 2 en daarnaast ook je drivers voor je videokaart en misschien ook je chipset drivers + evt. audio drivers :)

Dat kan je het beste eerst eens doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Yonni op 16-11-2004 22:35 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben ook alweer een tijdje aan het spelen, maar ik moet toch zeggen dat het mij tegenvalt.
Had ik nu maar op de download gewacht....
Ik heb gewoon het idee dat ik HL1 speel, zonder dat ik in het verhaal wordt meegenomen.

Alles is gewoon hetzelfde. Zelfde creatures. Beetje puzzelen met schakelaars. Zelfde soort "schrik-effecten". Stoombuizen.

Misschien ligt het aan mij, maar ik voel de sfeer niet waar iedereen het over heeft.
Nog een puntje van kritiek: de besturing. Waar je bij HL1 altijd per ongeluk van de trap viel, zit je bij HL2 aan de trap geplakt.

Ook word ik soms een beetje gek van de honderden tonnetjes die overal staan. Oliestaat?

Ik vind het absoluut geen slecht spel, en vermaak me absoluut. Maar dat gevoel van HL1 krijg ik niet terug :'( (of juist teveel)

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 16-11-2004 22:35 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
Jammer genoeg heb ik op dit moment niet echt tijd om hem te gaan halen:( Ik heb nl. zeer waarschijnlijk een woning gekregen dus moet ik binnen kort gaan schilderen ed :D
Ik zal waarschijnlijk HL2 CE willen gaan halen. Wat zit er eigenlijk precies in. Helaas mis ik dat nl in de start post. (Met welke versie valt hij te vergelijken, ik wil nl. wel DoD kunnen spelen straks in de source engine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Goed om te horen dat de meeste mensen hem helemaal geweldig vinden en dat die knakker van Gamespot er gewoon naast zit (al is 9.2 helemaal niet slecht eigenlijk :P). Moet zelf helaas nog een paar dagen wachten op mn versie-met-doos, had stiekem gehoopt dat ik vandaag al een warez versie had kunnen checken maar helaas.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik dacht van ga even leuk zwemmen aan de kust maar dat kan je beter niet doen, zit iets heel vervelends in het water, je bent binnen no time dood :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kan ik dit spel ook nog preloaden??
En zo ja, hoe?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Ik kreeg net de melding ( voor de 2de keer ) dat je de Standaard Retail versie ook offline kan spele....

Maar hoe die ik diT !...:S.
Want het spel is nu voor de 3de keer aan het updaten en ik moet nog 81 min w8ten en bij de voorgaande updates moest ik bijmekaar ook al 2 uur w8ten !

WTF is dit tog !!! :( :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Mail Terr maar als je het er niet mee eens bent :{

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Dit spel heeft mijn verwachtingen in ieder geval overtroffen. Een heerlijke sfeer zit er in het vervolg. Valve heeft weer is goed zijn werk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:37:
Het is een ultra vet spel, maar hij draait redelijk schokkend op mijn PC en ik snap niet waar dat hem in zit. Ik heb toch een vrij goed systeem:
  • ASUS® P4P800 SE
  • Intel® Pentium™ Prescott 2.4Ghz
  • 2x Corsair® 256MB PC3200 (Dual Channel)
  • Western Digital® 160GB S-ATA 8MB Cache
  • ASUS® V9999™ Gamer Edition (nVidia 6800)
  • Creative® SoundBlaster™ Audigy™ 2 Player
  • Lite-On® DVD±RW LDW811S
  • ASUS® DVD-E616P2
  • Logitech® MX™1000 Cordless Laser Mouse
  • Logitech® MX™310 Optical Mouse (backup muis)
  • Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition
  • Iiyama® LS902UT Vision Master 1451
  • Logitech® Extreme™ 3D Pro
Ik zit ruim boven de minimale eisen voor het systeem en heb alle instellingen qua graphics etc. gelaten zoals HL2 zei dat ze het beste waren voor mijn systeem, maar toch werkt het niet helemaal lekker. Windows is ook nog niet zo'n oude installatie, ongeveer 1,5 week geleden nog opnieuw geinstalleerd.

Iemand enig idee waaraan dit ligt? Ik heb overigens de ForceWare 66.81 drivers van nVidia.
je CPU is te zwak voor je GeForce 6800, een Pentium4 2400Mhz komt overheen met een AthlonXP 2100+, dat probleem heb ik dus ook gehad bij een maat van me nu dat hij een Athlon64 3200+ heeft draait HL2 helemaal soeple met FSAAx4 en AFx8 op reso 1152 x 864 x32 alle detail op max., maare een P4 HT 3.4 Ghz zou ook een wonder op kunnen leveren. of een P4 EE 3.2 of 3.4 :D je kan het zo gek maken als je dat wil.

Ik draai nu ook met een A64 3200+ 1MB L2 met een 6800GT , gaat probleemloos, met Forceware 66.93 WHQL.. Voor de rest heb je wel een flexe bak hoor absoluut wel, alleen je Cpu OC'en of veranderen ;)

Regards,

Obi-Wan Kenobi.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:33:
Ik heb echt het idee dat ik met echte mensen speel, zo goed lijken de gezichten en bewegingen :D.

spoiler:
Het vetste vond ik tot nu toe dat je met die "hond" moet overgooien als je net die gravity gun hebt, echt meesterlijk vet :D
spoiler:
Das nou echt mijn favoriete huisdier

Vraagje, Hoe schakel je een gunship uit als je nergens missiles meer kan vinden :/ ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar kom jij vandaan?
Het meest begeerde spel in de wereld en het is niet goed genoeg voor jou? En jij zegt zon beetje alle goede spellen te kopen? Nou noem ze maar es op, en owee als er de sim2 tussen staat........
Voor straf trek je NU de stekker van je pc uit het stopcontact, en begin jeje zelf te kastijden met die zelfde stroom kabel en onderwijl het doffe gdreun van de stekker op je rug zeg je het volgende "Wee ik zondaar! HL2 is een ubergame! Laat mij berouw tonen voor deze heiligschennis! Ik ben een nietige sterveling! Ik ben het niet waard om in de eclipse eeh schaduw te staan van Gabe Newell!"
500 slagen moeten volbracht worden.

Zelfs in de steppen van mongolie waar ze nog niet echt voorzien zijn van een dekkend stroom net, vinden ze HL2 een KICKASS Ubergame, en zijn ze NU op dit moment hamsters aan het traineren om in hun loopwieltje genoeg stroom op te wekken zodat ze toch van HL2 kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb half life via steam gekocht dus er moet geen dvd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Twee vrienden proberen het ook te registreren maar het is gewoon volkomen onmogelijk. Preloaden lijkt me dan al helemaal onbegonnen werk. Ik ben blijdat ik alles binnen heb maar dit is echt zo belachelijk voor de kopers die NU proberen te registreren.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

psy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:49:
Twee vrienden proberen het ook te registreren maar het is gewoon volkomen onmogelijk. Preloaden lijkt me dan al helemaal onbegonnen werk. Ik ben blijdat ik alles binnen heb maar dit is echt zo belachelijk voor de kopers die NU proberen te registreren.
Kben er 1 van...alles is al geregistreert + geunlocked....maar spele..HO MAAR !...
Offline spele gaat niet !, ik update het spel nu al voor de 3de keer! :S...

Komt maar geen eind aan !.... '' nog 69 min te gaan ''...

* Leuk Valve, met je steam en dat pre-loaden en registeren en accounts aanmake... *

Waar is de gouwe ouwe tijd...van cd erin, key derop, en game maar !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
Jay-K schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:41:
Kan ik dit spel ook nog preloaden??
En zo ja, hoe?
voor de zoveelste keer, lees eens wat hier allemaal staat. NOFI.

Maar steeds het gevraag naar dezelfde onderwerp is topicvervuiling aan het worden hier.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:47:
[...]

je CPU is te zwak voor je GeForce 6800, een Pentium4 2400Mhz komt overheen met een AthlonXP 2100+, dat probleem heb ik dus ook gehad bij een maat van me nu dat hij een Athlon64 3200+ heeft draait HL2 helemaal soeple met FSAAx4 en AFx8 op reso 1152 x 864 x32 alle detail op max., maare een P4 HT 3.4 Ghz zou ook een wonder op kunnen leveren. of een P4 EE 3.2 of 3.4 :D je kan het zo gek maken als je dat wil.

Ik draai nu ook met een A64 3200+ 1MB L2 met een 6800GT , gaat probleemloos, met Forceware 66.93 WHQL.. Voor de rest heb je wel een flexe bak hoor absoluut wel, alleen je Cpu OC'en of veranderen ;)

Regards,

Obi-Wan Kenobi.
Ik meen me te herinneren dat HL2 een game was die voornamelijk cpu nodig had en niet zo zeer afhankelijk was van de videokaart(tenzij je AA en AF wil natuurlijk :7 ) En dat pakt voor de meeste mensen beter uit dan game's die berusten op graka power zoals Deus Ex 2 :( .

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb hem vanavond na mijn werk gekocht bij de MM in Utrecht (54,95 overigens) en daarna installed, geen problemen met Steam ondervonden (19u 's avonds), kon gelijk aan de start. De framerate is prima, ik ondervind wel haperingen in het geluid af en toe, vooral als je een nieuwe ruimte ingaat. Anderen hebben dit ook lees ik, is dit een kwestie van te weinig RAM? Ik heb 512Mb, voor overige specs, zie onderschrift...

Ik heb hem op 1280x1024 gezet, geen aliasing, alles op high, world reflections, medium qual. sound.

Ik ben überhaupt benieuwd naar performance tips van mensen. Ik heb even gespeeld op 1024 met alles op medium, dat vond ik er niet mooi utzien, en hij "chopte" nog steeds, hetgeen bevestigt dat het geen kwestie is van graphics opties...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Modbreak:Wat is er niet duidelijk genoeg aan [rml]Crash in "[ PC]Half-Life 2 deel 8"[/rml] en de topic warning :?

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 22:59 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Dus zonder internet kan ik niet spelen, zelfs als ik hem koop???

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:05:
en toch stottert ie zo nu en dan, na een savegame b.v. of als die ineens in een andere omgeving komt. Daar moeten ze gauw een patch voor uitbrengen!

Voor de rest een superspel!
Pfew, ik ben niet de enige. Ik heb zelfs nog de laatste Audigy 2 update geinstalleerd .... mocht niets helpen .... inderdaad, na het saven / laden heeft íe zowieso ff moeite, ook met beeld .... en in het intro stukje, had ik ook last van soms geluid wat stotterde .... irriteerde toch een beetje .... verder een top spel hoor. Beter dan verwacht eigenlijk, en ik speel niet snel een single player FPS ....

Toch vind ik het gezeik over Doom III een tikje ongegrond .... ander soort spel, geen appels met peren vergelijken .... HL 2 heeft goeie sfeer, het is voornamelijk buiten ..... de binnenstukjes, de donkere dan, ja, dat doet Doom III weer beter .... licht, schaduw effecten .... dat was ook de kracht van dat spel, en ook het uitgangspunt van Doom III .... ik weet nog niet hoe het met monsteranimatie's zit, die waren in Doom III wel top.

Gunsounds zijn wel beter, Doom werd gered door de soundpack :). Bewegingen van de tegenstanders vind ik tot nu toe best aardig, het gravity stuk is goed uitgewerkt. En de omgeving ziet er verbluffend mooi uit qua design. Levels zijn ook leuk, altijd belangrijk! Ik ben nog neit zo ver, kom net in een stukje riool terecht, ik wil nu wel een ander wapen :). Die monsters aan het plafond zijn wel strak gedaan, die waren in HL 1 al leuk :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb er momenteel 1GB aan geheugen in hangen, en inderdaad, de game loopt zowaar een stuk soepeler. Nu nog even de 67.02 drivers van nvidia installeren om te kijken of dit nog enige performance boost geeft (ik verwacht het wel).

Dan even over de game zelf, even niet denkend aan de problemen die er waren om de game te kunnen spelen (registratie, steam, etc.):

Het is een ERG goed spel, maar toch zie ik hier en daar minpuntjes. Ik weet nog van een aantal E3 filmpjes dat Dhr. Newell vertelde dat alles kapot kan, etc., maar ik krijg met geen mogelijkheid lichten kapot geschoten, geslagen, oid. Toch wel jammer. Maar verder een top spel. Zeker een kanshebber voor beste game van 2004, naast Far Cry en Medal of Honor Pasific Assault.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Servowire schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:56:
jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Jahwel ... dat is nu al 100x langsgekomen .. als je em eenmaal gespeeld heb kun je gewoon spelen in off-line modus.

Staan een hoop manieren op steamsupport maar als n00b zou ik gewoon je l-Net verbinding disablelen .. steam opstarten .. HL2 opstarten en gamen ... evt weer je l-Net verbinding enable.

Voor betere oplossingen moet je dus op steam support zijn. Link stond ergens in dit of in het vorige topic.

Ben te goed voor deze wereld :
Voor IEDEREEN die al wel gespeeld heeft en nu niet meer in steam komt
Steam Support Off-line advies

[ Voor 27% gewijzigd door CRiMiNaL op 16-11-2004 23:03 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:05:
en toch stottert ie zo nu en dan, na een savegame b.v. of als die ineens in een andere omgeving komt. Daar moeten ze gauw een patch voor uitbrengen!

Voor de rest een superspel!
Idd bij mij ook! ik zit hier met een athlon 3200+ en 1.5GB ram, S-ATA HDD en een x800pro. Het loopt verder heel goed. Problemen zijn er zodra de HDD iets moet gaan doen. Alles gedefragmenteerd, maar dat helpt niet echt. Heb trouwens ook de beta 4.12 van ATI geinstalleerd..maar dat werkt niet helemaal goed....mn Gun verdwijnt zo nu en dan eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen warez maar een ECHTE spoiler haha

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee idd, je moet premantent online zijn, om het te kunnen spelen. Maar er is al een crack hiervoor hoor heb ik gelezen, kijk maar is rond op andere forums en op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:01:
[...]

nee idd, je moet premantent online zijn, om het te kunnen spelen. Maar er is al een crack hiervoor hoor heb ik gelezen, kijk maar is rond op andere forums en op google.
Onjuist. Na installatie en online activatie kun je als je steam je login laat onthouden OOK OFFLINE SPELEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:24
Ik ben ERG onder de indruk. Expres heb ik me laten verrassen door dit topic niet teveel te lezen en zeker geen reviews en previews te lezen, maar het spel is erg mooi. Ik heb nog niet veel gedaan, maar alles, graphics, geluid, voice acting, gelaatsuitdrukkingen, sfeer, textures en performance is top! Zonder AA/AF loopt het perfect op 1280x1024. Enige minpuntje is de laadtijden; die vind ik vrij lang.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-01-2023

AkL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBernie
  • Laatst online: 12-09 00:59

CrazyBernie

Good for you better for me

Ik heb vorige week via steam het silver package gekocht en moet zeggen. De ervaring viel mij allerzins mee. Halflife een en CS:Source binnen 3 kwartier binnen en het preloaden van half life 2. Was binnen 5 uur afgerond.

Ben nu al weer 3 uur aan het spelen. Moest helaas vandaag werken. Maar morgen lekker vrij. :):)

Op mijn bak met :
Athlon 3200
Radeon 9800
1024 Dual Channel Ram
2*20Gb Maxtor 7200 8mb
Nforce 2
SB Live

draait alles helemaal top.

Go Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:01:
[...]

Ga nou geen paniek lopen zaaien als je niet weet waarover je praat

Je hebt GEEN I-net nodig om het te spelen enkel om te instaleren. Check mijn eerdere post en hou je mond liever als je niet weet waarover je praat.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:03:
[...]

Onjuist. Na installatie en online activatie kun je als je steam je login laat onthouden OOK OFFLINE SPELEN
En waar staat dat vinkje om steam je login te onthouden...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Fusion_XT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:06:
[...]

En waar staat dat vinkje om steam je login te onthouden...??
Steam Support Off-line advies

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Zo hey, op een gegeven moment in 't kanaal willen ze je wel heel erg graag dood hebben :O

Dikke adrenaline daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probber al de hele tijdte connecten maar krijg steeds " WinSock error 10061 connection failed '' , iemand enig idee wat dat inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Sorry als het al gevraagd is, heb het topic globaal een beetje door gescanned maar kon mijn antwoord zo snel niet vinden.
Ik heb een Ati coupon waar de code al van open is gekrast (voor CS:Source betatest destijds). nu heb ik hier 2 vragen over:
1. Is deze coupon uberhaupt nog geldig met de code open gekrast? :X
2. Hoe moet ik te werk gaan als ik de 'zwaarste' Box-versie wil hebben? Ik wil deze Box versie zodat ik zo min mogelijk met steam te maken heb en zodat ik recht heb op HL1:source, CS:source, DoD:source, HL2 multi EN singleplayer. Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen in combinatie met deze Ati coupon? Ik denk niet dat ze bijvoorbeeld bij de FRS zulke coupons aannemen (als deze game uberhaupt al in de normale winkel komt te liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Weet iemand hoe je de autosave kan uitzetten??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
BaN5Hee schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:11:
Zo hey, op een gegeven moment in 't kanaal willen ze je wel heel erg graag dood hebben :O

Dikke adrenaline daar :)
Met dat hoovercraft ding ja :D

Zeer gaaf stukje ja.. al vond ik het wel erg lang duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
@Cu2Mor0 >

Ja, maar volgens mij kan je em alleen invoeren bij Steam, lijkt me leuk als je em bij steam EN in de winkel kan krijgen. :P
Met steam moet je em toch echt kopen wil je DoD Source. Ze nemen nergens die coupons aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CU2morO schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:12:
Sorry als het al gevraagd is, heb het topic globaal een beetje door gescanned maar kon mijn antwoord zo snel niet vinden.
Ik heb een Ati coupon waar de code al van open is gekrast (voor CS:Source betatest destijds). nu heb ik hier 2 vragen over:
2. Hoe moet ik te werk gaan als ik de 'zwaarste' Box-versie wil hebben? Ik wil deze Box versie zodat ik zo min mogelijk met steam te maken heb en zodat ik recht heb op HL1:source, CS:source, DoD:source, HL2 multi EN singleplayer. Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen in combinatie met deze Ati coupon? Ik denk niet dat ze bijvoorbeeld bij de FRS zulke coupons aannemen (als deze game uberhaupt al in de normale winkel komt te liggen)
[rml][ PC]Half-Life 2 deel 7[/rml]

Kort samengevat, gold boxed i.c.m ATI coupon kan niet. Dus als ik jou was zou ik het gewoon op steam doen. Dan backuppen op CD/DVD. Heb je niks meer met steam te maken nadat je eenmaal heb gepreload.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WWWOOOOOOOOOOOOWWWW wat een game!! Tis zelfs nog beter dan ik gehoopt had! Hoe kan halo 2 net zulke cyfers behalen? Dit is top!kga verder game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 12-09 12:45
al opgelost, nvm.

[ Voor 100% gewijzigd door blix op 16-11-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBernie
  • Laatst online: 12-09 00:59

CrazyBernie

Good for you better for me

Box versie zodat ik zo min mogelijk met steam te maken heb en zodat ik recht heb op HL1:source, CS:source, DoD:source, HL2 multi EN singleplayer. Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen in combinatie met deze Ati coupon? Ik denk niet dat ze bijvoorbeeld bij de FRS zulke coupons aannemen (als deze game uberhaupt al in de normale winkel komt te liggen)
Zou ik niet doen. Want uiteindelijk moet je toch steam gebruiken om te activeren en om up te daten. Er zal door valve geen andere mogelijkheid worden geboden. Behalve als je natuurlijk nooit wil updaten naar nieuwere versies van de software.

De coupon die door Ati is verkocht heeft een tegenwaarde van de bronze package.
Die je via steam kunt kopen.

Als je alles toch persee op DVD wilt hebben dan kun je ook gewoon je steam directory wegbranden en kopieren naar een andere machine.

Zo heb ik het ook al op 2 machines geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Je coupon is nog geldig, mits die code door niemand anders is gebruikt.

En je hebt altijd met steam te maken, boeit niet welke versie je koopt, bij ze allemaal is steam evengoed vertegenwoordigd. Je coupon kun je naar mijn weten niet inruilen voor een boxed versie, enkel voor de steam bronze versie. Deze kun je dan wel weer upgraden naar silver of gold. De verschillen tussen deze versies kun je vinden op www.steampowered.com
Ik zie niet in waarom je geen steam zou willen gebruiken, gisteren voor het eerst ge-installed en ik ben er zeeeer tevreden over. Ontzettend handig programmatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die druk bezig zijn met die illegale rlz .... hijs genuked :) _/-\o_

morgen gewoon lekker kopen bij die spellen-boer allemaal.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
Na met de hoovercraft te hebben gevaren, zit ik nu hier vast.

Ik moet volgens mij die kraan open draaien, maar dat lukt niet omdat ie kapot is.

Afbeeldingslocatie: http://img60.exs.cx/img60/5687/halflife1.jpg

Heeft iemand een idee hoe ik verder moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nog even over de 3 packages... ik vind het zo raar dat ik mijn pakket al (vorige week) ontvangen heb, maar ik heb het nog niet gezien op DVD...
Krijg ik em nou nog op DVD of toch nog maar even niet... Om nou 2 keer verzendkosten te betalen is ook zoiets...

Mja het maakt me op zich niet veel uit.. ik fik binnenkort mn gfc files ff op een dvdtje..
Klovan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:27:

Ik moet volgens mij die kraan open draaien, maar dat lukt niet omdat ie kapot is.

[afbeelding]

Wiel draaien, deur open maken?? O-)

[ Voor 39% gewijzigd door ReCreator op 16-11-2004 23:29 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel positief gepraat dus over HL2.... maar ik wil graag eens de slechte kanten horen, want hij schijnt toch tegen te vallen !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:17:
WWWOOOOOOOOOOOOWWWW wat een game!! Tis zelfs nog beter dan ik gehoopt had! Hoe kan halo 2 net zulke cyfers behalen? Dit is top!kga verder game! :)
Ik vind Half Life 2 ook erg gaaf maar als ik eerlijk moet zijn vond ik de singeplayer van Halo 2 een stuk pakkender als je snapt wat ik bedoel. Door de tussenfilmpjes in Halo 2 voelde ik me meer betrokken bij het verhaal. Bij Half Life 2 heb ik dat nog niet zo zeer maar wie weet kan dat nog komen. :)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Half-life draait lekker soepel maar schokt heel soms, ik heb heel even gespeelt omdat ongeveer naar een paar minuten het spel crashde.
Counterstrike draait dan natuurlijk heerlijk, en crashde ook na eventjes spelen.

Ik hoor trouwens geen voetstap geluiden in half-life, of het is heel zacht, iemand idee hoe dat kan komen?

Ik kan trouwens niet eens 1 secure server vinden van cs :?

Bij audio kan je captioning instellen, weet iemand wat dat is?

Instellingen van het spel:

resolutie:1024x768
antialias:none
texture detail: medium
filtering: triliniair
water detail: simple reflection
shader detail: high
shadow detail:low
wait for vert.sync: disabled

Pc spec's:

AMD athlon 1800+
ASUS A7n 8x Deluxe
ATI radeon 8500 LE 64mb
Ik gebruik onboard geluid (soundstorm, nvidia audio 4.31, de andere laten mijn pc vastlopen)

[ Voor 5% gewijzigd door RAZORDUDE op 16-11-2004 23:31 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:30:
[...]

Zit dus nog steeds vast :(

hier dus...

spoiler:
Ik zit in het hooverboat level, ik kwam twee grote sluisdeuren tegen die dicht waren. ben uitgestapt bij de kade door een huisje met een garage waar 2 pantservoertuigen staan. Buiten het mannetje met het auto geweer gekilled en doorgelopen. alleen is de knop die de sluisdeuren open moet doen kapot. ik heb al geprobeerd om over het hek te klimmen met tonnen die er liggen maar ook al was ik hoog genoeg ik kon er niet overheen. kan iemand mij helpen?

Link: http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vastk.JPG http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast.JPG
http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast2.JPG

er was geen boven in het gebouw (alleen een verdieping...)
spoiler:
Ga naar die kapotte knop en kijk eens naar rechts. Juist ja, olievaten. Schiet erop, boem, een grote hangende stalen balk komt los en knalt de sluisdeuren open. Voila, terug naar je hovercraftje... :P

Korte samenvatting: kijk toch eens erg goed om je heen voordat je denkt compleet vast te zitten.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Is Steam nu down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Klovan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:27:

[afbeelding]

spoiler:
Aan de rechterkant zie je een torentje met daaronder een aantal explosieve tonnen. Schiet die kapot, een balk zal aan een touw naar beneden en de poort open breken. Daarna moet je gewoon terug gaan waar je vandaan kwam en weer in je hovercraft stappen.

EDIT: Wildfire was me al voor...

[ Voor 3% gewijzigd door LaZZ op 16-11-2004 23:30 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:28:
Veel positief gepraat dus over HL2.... maar ik wil graag eens de slechte kanten horen, want hij schijnt toch tegen te vallen !!!!!!!!
het hoevercraften is :r stuurt gewoon niet fijn/lekker.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
aaap schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:30:
[...]

Dat hovercraften is juist supergaaf!!! Sturen is best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:30:
[...]

Aah, ok, en de AI van de vijanden ? is die beter (oftewel minder slecht) dan die van Doom 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:31:
[...]

Aah, ok, en de AI van de vijanden ? is die beter (oftewel minder slecht) dan die van Doom 3 ?
Hehe, vijanden van Doom 3 hadden nou niet echt AI ;) dus ja van HL2 is ckers beter :).

Die Combine Soldiers zoeken echt dekking en proberen me te flanken enzo en de overige nmy's die ik tot nu toe ben tegen gekomen lopen/springen/rennen ala Doom 3 recht op je af, maar meestal wel met meer dan een :).

[ Voor 28% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21:56
LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:31:
[...]

Dat hovercraften is juist supergaaf!!! Sturen is best goed te doen.
haha echt wel :D

spoiler:
als die helikopter boven je hangt en bommen gaat gooien met die vette muziek erbij etc is echt zo cool! :) en lekker met die hovercraft overal doorheen beuken. :+ vetheid hoor... ben nu bij een battle met een helikopter waar ik ff niet voorbij kom, morgen nog maar 's proberen met een fris hoofd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou het dus vandaag ook kopen...de retail versie, maar toch maar niet gedaan omdat ik toch DoD; Source wil spelen, dat omdat ik de eerdere (?) versies van DoD helemaal grijs heb gespeeld...

En aanschaffen van DoD; Source voor retail versie is nog HEEL erg onduidelijk... dus dat weerhoudt me ervan.

Ja, collecters edition kan natuurlijk ook, maar weet je hoe duur dat is en hoeveel rotzooi je er wel niet bij krijgt ?? pfffff mij niet gezien als skrale Hollander !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Het is wel een goed spel, maar ragdolls botsen niet met elkaar zonder speciale config tweak, maar ze reageren al helemaal niet op andere wereld objecten. Beetje triest voor een spel waar de physics hoog in het vaandel staan.

Een andere naar minpuntje van HL2 is dat je het niet kan spelen. Steam is down, niemand speelt. Offline mode kan alleen als je online met Steam connect (systeempje he!) wat dus niet lukt, en voor de enkelingen onder ons die HL2 toch in offline mode opgestart krijgen zien een mooie foutmelding op het scherm.
Oh, en niks geen e-mailtje van Valve of een statement of iets dergelijks, we zitten allemaal lekker in het duister te tasten wanneer we weer kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:38:
[...]

Het is wel een goed spel, maar ragdolls botsen niet met elkaar zonder speciale config tweak, maar ze reageren al helemaal niet op andere wereld objecten. Beetje triest voor een spel waar de physics hoog in het vaandel staan.

Een andere naar minpuntje van HL2 is dat je het niet kan spelen. Steam is down, niemand speelt. Offline mode kan alleen als je online met Steam connect (systeempje he!) wat dus niet lukt, en voor de enkelingen onder ons die HL2 toch in offline mode opgestart krijgen zien een mooie foutmelding op het scherm.
Oh, en niks geen e-mailtje van Valve of een statement of iets dergelijks, we zitten allemaal lekker in het duister te tasten wanneer we weer kunnen spelen.
Daar was ik dus al bang voor :)
Ach, gelukkig zijn er zat andere top- spellen uitgekomen (NFSU2, Rome: Total War etc) om het leed wat te verzachten.
Ook vind ik er nog erg veel onduidelijkheid bestaan over DoD: Source hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Als ik het zo allemaal lees ben ik blij dat ik het spel niet gekocht heb. Wat een problemen zeg... De zoveelste loze beloften van valve.. 'speelbaar op low end systemen', 'volledig interactieve wereld', 'geen scripting' en dan ook nog al die bugs en steam problemen.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Je hoeft het toch maar 1 keer te valideren.. ik kan nu namelijk wel gewoon spelenl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:40:
[...]

Daar was ik dus al bang voor :)
Ach, gelukkig zijn er zat andere top- spellen uitgekomen (NFSU2, Rome: Total War etc) om het leed wat te verzachten.
Ook vind ik er nog erg veel onduidelijkheid bestaan over DoD: Source hoe en wat
DOD:S komt waarschijnlijk pas ergens in 2005, want ze zijn net begonnen met de productie/remake. Maar daar weet ik niet zo heel erg veel van... het lijkt er in ieder geval wel op dat het geen mooie CS:S remake wordt, maar een droge HL:S remake.
Hij zit inderdaad bij de Collectors edition, maar dat is zo'n grote rip-off dat je het in principe gewoon niet moet doen. Als DOD:S uit is, moet je hem dan aanschaffen.. volgens mij zijn ze wel los verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

[...]

Leg eens uit wat je precies bedoelt of geef eens een voorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
[...]

uhm jaa. waarpm werkt hij bij mij dan wel? (net als CS:S wat ik zeker niet offline gespeeld heb)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Modbreak:Lees de topicwarning nog eens heel goed door :{

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld, maar ik zit nog vol met onbeantwoorde vragen.... doen ze expres, moet ik ook weer HL³ hebben :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45235/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Zo ziet het er uit op een ti4200:
Afbeeldingslocatie: http://www.wagenveld.tweakdsl.nl/d2_coast_040001.jpg

Ik hoef nog geen nieuwe kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22
Waarom moet ik elke keer de dvd erin stoppen?
Mensen die het via steam hebben gekocht hoeven dit niet...
Is daar iets op te vinden?

En idd wagenveld :) Loopt hier ook prima met mijn Geforce4 ti 4200 :)

[ Voor 22% gewijzigd door jdiezrequejo op 16-11-2004 23:50 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
bAdmuTs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:43:
[...]

Leg eens uit wat je precies bedoelt of geef eens een voorbeeld.
Het is precies zoals ik het zeg, een ragdoll (lijk) kan standaard niet met een andere ragdoll interacteren/botsen. Dit is standaard in recentere spellen wel zo (Painkiller, FarCry, Doom 3 zelfs... maar Max Payne 2 weer niet). Maar dit kan je aanzetten door de volgende tweak in te voeren: cl_ragdoll_collide "1".
Wat ook standaard is maar ik geen tweak voor heb is dat ragdolls met object bodies interacteren. Een olievat zal door een ragdoll clippen, terwijl de ragdoll de bodie van de olievat moet tegenhouden.
Maar dit moet gewoon allemaal standaard zijn als de physics zo goed is als ze claimen. Maar het moet wel kunnen! Painkiller doet dat allemaal en dat is ook gewoon Havok 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Sorry hoor wagenveld maar dat ziet echt blaat uit. Wat een blokjes overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xerix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:41:
[...]

Als ik het zo allemaal lees ben ik blij dat ik het spel niet gekocht heb. Wat een problemen zeg... De zoveelste loze beloften van valve.. 'speelbaar op low end systemen', 'volledig interactieve wereld', 'geen scripting' en dan ook nog al die bugs en steam problemen.
:?

Volledig interactieve wereld - Ja dat heeft HL2!
Geen scripting - Een 100% non-scripting game is nieteens mogelijk. Bij HL2 is een zeer klein gedeelte gescript en de rest non scripted.
Steam probs - Ik heb helemaal geen last met Steam. Ik kan reconnecten zovaak ik maar wel. En die paar map bugs geeft niks! Binnen een week zijn die opgelost!

Verder is de game in m'n ogen wel een 9.7 waard!

spoiler:
Weet iemand een lijstje met de HL2 missies? Ik ben nu in de gevangenis met die friendly antlyons! Zeer mooie leveldesign vooral de lichtval. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abaddon1 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:50:
AA staat waarschijnlijk uit... ik heb hem zelf @ 6x draaien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Abaddon1 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:50:
Hij is toch geresized? :)

http://www.wagenveld.tweakdsl.nl/d2_coast_040001.jpg

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Die topicwarning lijkt mij duidelijk genoeg :{

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Modbreak:Zie hierboven :|

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Het grootste nadeel dat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat er eigenlijk steeds maar 1 pad is die je kan volgen. Dat is op zich niet zo heel erg, maar ik had dan toch graag de illusie gehad dat ik over de barrieres heen zou kunnen en een andere route nemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:45:
Uitgespeeld, maar ik zit nog vol met onbeantwoorde vragen.... doen ze expres, moet ik ook weer HL³ hebben :P

[afbeelding]
Nu al uitgespeeld ? Is het zo kort dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik wil HL2 downen... kep ati bon.

Maar nu ligt dat klalala steam plat :-S

Ps: Moet ik serial gewoon invullen, en kan ik dan t spel downen ?
Ik kan via de search nix vinden, aangezien er 10.000 berichten over HL2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:54:
[...]

Op mijn tempo wel :X

Zitten wel leuke stukjes tussen. Zoals Barny die zegt 'If you see Breen, tell him I say F*CK YOU!'

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:54:
[...]

vast op easy gespeeld :/
beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
ff een klein vraagje
Ik hoor nu dus dat je om offline te spelen, moet connecten met steam
Dit is toch absoluut niet fair ten op zichte van mensen met een inbelmodel :|?

Niet dat ik dat heb, (kan half life2 geeneens draaien hiero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:00:
[...]

vast op easy gespeeld :/
beetje jammer
@ normal. En ook al was het easy, wat is daar zo jammer aan :?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *