[PC]Half-Life 2 deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.209 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Waarom istie nog niet online bij FRS te bestellen... (alleen te preorderen voor 2-12 :X :? ) Heb een FreeID en nog een onlinekortingsbon liggen en krijg vrijdag mn nieuwe systeem binnen en had dus gedacht nu bestellen vrijdag binnen en gaan...

maar zit er niet in :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
CommanderKeen schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:33:

op de doos staat een geil-kijkende gordon, met een grijze achtergrond.. heb ik silver ofzo?
Bronze, je hebt HL2 & CS:S :)
(CE editie = silver)

Gold kan je enkel via steam kopen.
fw schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:29:
Ik heb dus precies dezelfde bug, iets verder op de map dan.
Submit naar valve, dan fixen ze het wel.

[ Voor 39% gewijzigd door XWB op 16-11-2004 12:38 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een vette game! De enemy schiet zelfs in het water en die effecten van de kogels in het water... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Ligt deze al in de winkel? Ik heb namelijk nog zon bon die ik bij me Radeon 9800 kreeg, wil weten of ik hem moet opsturen al. Niet dat ik HL2 zal spelen maar goed, ons zeeuwen ben zunig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:14
Ik heb dus een bon van ATI. Kan ik hiermee ook korting krijgen, of alleen maar preloaden en dan de key invullen? En als ik HL2 heb geinstalleerd en ik installeer windows opnieuw kan ik HL2 dan wel weer gewoon installeren, of kan dat niet meer omdat ik de key al eens heb ingevuld?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:39:
Ik heb dus een bon van ATI. Kan ik hiermee ook korting krijgen, of alleen maar preloaden en dan de key invullen? En als ik HL2 heb geinstalleerd en ik installeer windows opnieuw kan ik HL2 dan wel weer gewoon installeren, of kan dat niet meer omdat ik de key al eens heb ingevuld?
De key wordt aan je Steam account gebonden. Zolang je daar nog de login/pass nog van weet, kan je het weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Weet iemand of hij al te koop is in Enschede ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:41:
[...]

De key wordt aan je Steam account gebonden. Zolang je daar nog de login/pass nog van weet, kan je het weer installeren.
Begrijp ik het dan verkeerd, of kan ik dan ook op een andere computer steam zetten en daar dan ook HL2 spelen?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:42:
[...]

Begrijp ik het dan verkeerd, of kan ik dan ook op een andere computer steam zetten en daar dan ook HL2 spelen?
Ja, maar je kan niet 2x op hetzelfde moment inloggen denk ik.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Trancentral schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:42:
Weet iemand of hij al te koop is in Enschede ?
@ IRC Tweakers.net #halflife2 ging Roy em halen bij de Mediamarkt! (zn zus werkt er)

Hij woont in Enschede...

[ Voor 6% gewijzigd door Hidde op 16-11-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Hacku schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:44:
[...]

Ja, maar je kan niet 2x op hetzelfde moment inloggen denk ik.
Tja, dat is denk ik ook logisch. En ik had volgens mij ook iets gehoord dat je met je ATI coupon korting kon krijgen op bv. de Silver, Gold en Collectors Edition. Klopt dit?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:45:
[...]

Tja, dat is denk ik ook logisch. En ik had volgens mij ook iets gehoord dat je met je ATI coupon korting kon krijgen op bv. de Silver, Gold en Collectors Edition. Klopt dit?
Die bon is €50 waard, dus voor een upgrade betaal je gewoon het verschil.
Prijzen: [rml][ PC]Half-Life 2 deel 7[/rml]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

[...]

Lezen jullie de startpost eigenlijk wel? Daar staat het gewoon heel duidelijk in!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:45
Heb hem net van de GCshop binnen! woohoo :) Alleen die &%$@# site om te registreren kom ik haast niet op! (wil niet volledig laden..). Nog een andere mogelijkheid om het dan te reggen?

edit: net met firefox geprobeerd en kom er zonder problemen op ;)

[ Voor 17% gewijzigd door PhuSioN op 16-11-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

[...]Tja, dat is denk ik ook logisch. En ik had volgens mij ook iets gehoord dat je met je ATI coupon korting kon krijgen op bv. de Silver, Gold en Collectors Edition. Klopt dit?
Yoh Franse Taxi meneer,
Als je nu eerst de start post eens doorleest voordat je hier vragen gaat stellen, die al 1000X gesteld zijn.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik wil m ook, zit al paar jaar te wachten :7
alleen jammer dat ik geen creditcard heb.. weet iemand ook een andere manier om via Steam te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 10:57

aal

For people that are running into the bug on startup that looks like:

"Map Version is 0, expecting 19"

Try this to see if it works:

1. Go into your \Steam\SteamApps folder.
2. Rename the file called sourcemodels.gcf to something else.
3. Relaunch the game.

This is going to require a redownload of this file, but if you want to get playing tonight it's probably the best path. There are a couple of people now that were in this situation that were fixed this way.

As soon as we possible we'll release a fix for this that will not require this workaround.

Please let me know if this does or does not fix this specific problem for you. Just shoot me an e-mail at erik@valvesoftware.com. If this does fix it, it would be useful to get copies of a couple of the renamed (bad) cache files.

Erik
Weet niet helemaal zeker of dit al gepost is.. (topic gaat veels te snel!)
Maar misschien handig om te weten.

Was gepost op shacknews door een medewerker van Valve (Erik Johnson)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Damn, net terug van de uni voor een tentamen, meteen pc aangezet en HL2 geunlocked.

Net ff klein half uurtje gespeeld, ben nu aan et begin van Canals. Draait prima, alleen schokt ie soms heel even. Schijf was nogal gefragmenteerd, dus daar is diskeeper nu druk mee bezig :P. Hopen dat dat schokken daarna over is (had daar bij nfsu:2 ook al last van). Ik zou HL2 met een amd 64 3200+ en 1GB ram en een x800 pro@xt-pe toch gewoon perfect moeten kunnen spelen, ook met alle eye-candy aan. Haperen is ook nie alleen op grafisch moeilijke stukken dus ik hoop dat defraggen helpt.

screens:
http://pics.orion84.nl/hl2screens/

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:08
Ik zie helaas nog geen reviews waarbij de performance op oudere hardware uitgebreid is getest. Zelf heb ik een 2,4GHz P4 met 1GB en een GF4 4600 - ik vind het niet erg om op 1024x768 te spelen, of voor mijn part 800x600, als het dan maar wel *goed* speelbaar is :)

In de specs staat dat het minimale een DX7-kaart is maar dat is wat algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Moet niet echt een probleem zijn volgens mij

Hmm...is de versie met HL1:S nou al te koop in de nederlandse winkels (zilver?)? Ik wil toch gewoon een doosje halen (ook omdat ik nog een berg CD-bonnen heb liggen), maar ik kan niet echt vinden waar - en welke

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 16-11-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:50:
Damn ik wil m ook, zit al paar jaar te wachten :7
alleen jammer dat ik geen creditcard heb.. weet iemand ook een andere manier om via Steam te betalen?
Oja, moet je met ATI coupon ook nog een creditcard hebben om HL2 via steam te spelen?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:56:
[...]

Oja, moet je met ATI coupon ook nog een creditcard hebben om HL2 via steam te spelen?
Volgens mij niet, gewoon de code van je Ati coupon invullen bij "Register a product I already own..." weet niet zeker hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:58:
[...]

Volgens mij niet, gewoon de code van je Ati coupon invullen bij "Register a product I already own..." weet niet zeker hoor :+
Enne, als je bv. iets bij gcshop besteld, kan je dan ook korting krijgen met ATI bon, of dat niet?

offtopic:
Ik heb op de site niets kunnen vinden....

[ Voor 10% gewijzigd door Steephh op 16-11-2004 13:01 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
patryk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:48:
Heb hem net van de GCshop binnen! woohoo :) Alleen die &%$@# site om te registreren kom ik haast niet op! (wil niet volledig laden..). Nog een andere mogelijkheid om het dan te reggen?

edit: net met firefox geprobeerd en kom er zonder problemen op ;)
Heb hem daar ook besteld maar is nog niet binnen, en de postbode is al langs geweest :( . Misschien doet ie vanmiddag nog een rondje.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMRS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:59:
[...]

Enne, als je bv. iets bij gcshop besteld, kan je dan ook korting krijgen met ATI bon, of dat niet?
Nee natuurlijk niet. :P
Maar er zit een degelijke backup optie in steam als je toch eeen schijfje wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Install blijft hangen bij het Direct X deel ?

Iemand die weet wat ik hier tegen kan doen? Vind het maar irritant , koop je een origineel spel kan je hem niet installen 8)7

edit:

Source install ik later wel, daarom werkte het niet :O

[ Voor 19% gewijzigd door Keesr op 16-11-2004 13:04 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:14:
HL2 is gaaf!!

kleine minpuntjes:(letop, d3 als voorbeeld, zijn totaal verschillende games, wil hl2 ook niet mee vergelijken daar HL2 beter is dan D3)

- HL2 is iets liever dan Doom3, sfeer is auk iets liever, niet zo bruut als Doom3. Sounds zijn ook net iets minder, GFX is niet ENORM maar wel gewoon mooi... de physics zijn zoals verwacht super ook met de handen in het begin, lekker interactief. Het verhaal is ook echt goed en je wordt leuk ingeleid. Je medespelers lijken wat te acteren door de voices die 'voorgelezen' worden, dus niet echt overtuigend overkomen, net alsof je ingeleid wordt zoals in een attractie in een pretpark.

Tot nu toe nog niet echt langgespeeld, maar dit zijn de eerste indrukken! Al met al een gaaf spel, boven verwachting! 8)
- Had doom3 sfeer dan? behalve de sfeer van goh, alweer een lange donkere gang waar bij iedere hoek een monster voor je springt?

GFX niet enorm? wtf? hl2 ziet er ECHT uit, doom3 is alleen een heleboel glimmende models.

Ik ben nog niet zover (net voorbij het airboat gedeelte) maar ik vind de AI nog niet zo geweldig? soms kan je gewoon van een afstand op ze schieten zonder dat ze wat terug doen. Ook werken ze nog niet in groepen samen, als je bij farcry op 1 enemy schoot kwamen ze allemaal achter je aan bij hl2 is dat nog niet ook verbergen je enemies zich niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
Orion84 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:55:
Damn, net terug van de uni voor een tentamen, meteen pc aangezet en HL2 geunlocked.

Net ff klein half uurtje gespeeld, ben nu aan et begin van Canals. Draait prima, alleen schokt ie soms heel even. Schijf was nogal gefragmenteerd, dus daar is diskeeper nu druk mee bezig :P. Hopen dat dat schokken daarna over is (had daar bij nfsu:2 ook al last van). Ik zou HL2 met een amd 64 3200+ en 1GB ram en een x800 pro@xt-pe toch gewoon perfect moeten kunnen spelen, ook met alle eye-candy aan. Haperen is ook nie alleen op grafisch moeilijke stukken dus ik hoop dat defraggen helpt.

screens:
http://pics.orion84.nl/hl2screens/
Hmm ik heb hetzelfde probleem, ong. zelfde config. (3000+ ipv 3200+). Schijf is niet gefragmenteerd. Ben benieuwd hoe het daar gaat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

LOL, als je met je hoverboat een buis ingaat waar je eigenlijk alleen lopend in moet/kan en je komt met je hoofd tegen de bovenkant ben je best wel in een keer dood :D.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:12

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hidde schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:06:
Aargh, Mediamarkt Den Haag > NIET EENS BINNEN!
Ik heb em daar gepreordered, voor het t-shirt.

Naja ik dus toch even naar de gameshop, VOL GESERVEERD!! 1e keer dat ik dat heb, vind ik echt lullig, ze moeten gewoon een paar exemplaren in de schappen zetten, tis echt kut dat er voor niemand meer is.
Ik kom daar nooit meer, die zaak is nog overgenomen ook. :@
Voor de andere Hagenezen: Bij de FRS en DiXons waren er net nog genoeg (59.99).
Vooral de DiXons had nog stapels liggen. Bij de FRS moest ik nogal zoeken, daar waren ze echt verstopt tussen de andere games. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 16-11-2004 13:07 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
Zijn er mensen die dit spelen spelen met een gf4 ti4200? Hoe draait het? Ik wil namelijk het spel kopen werkt hij brak op een gf 4 dan spaar ik verder voor de 3d-kaart.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ondertussen ff aan het zoeken of meer mensen last hebben met de sound op basis van Nvidia chips...

en jawel..,

" NVidia is working on a driver update to get 5.1 sound working properly."

-Gary McTaggart (Valve)

bron http://www.shacknews.com/ja.zz?id=9010025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:27:
[afbeelding]

grmbl, elke keer als ik hierin rij eindigd de map :(
je moet eerst dat gebouw ervoor in, iig totdat die heli weer achter je aan komt..
hij laad dan wel het nieuwe gedeelte.. bug heb ik iig gesumbit naar valve..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Heb em net gekocht bij E-plaza te amsterdam :)
Op de nieuwendijk om precies te zijn.

Nog genoeg exemplaren en kreeg er nog een t-shirt bij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Hulp gevraagd bij onderstaand stukje :D

spoiler:
Ik ben bij de 'red barn' bij het eerste hoverboat gebeuren. Maar ik kom niet verder. Heb ook al wat gepielt met die kraan in de barn. En een stukje verder gevaren maar dan kom ik bij een gedeelte waar ik met de boot niet verder kan. Er wordt ook een radio bericht gespeeld over 'section 12 are you there?'

[ Voor 27% gewijzigd door seamus21 op 16-11-2004 13:19 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 07-09 08:21
Voor de mensen uit Zwolle.
Nog genoeg @ Intertoys.

* Xiqum Unlocking game files.

Is het trouwens zo dat je alleen een controls blaadje + dvd in het hoesje zit en geen boekje ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Xiqum schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:19:
Voor de mensen uit Zwolle.
Nog genoeg @ Intertoys.

* Xiqum Unlocking game files.

Is het trouwens zo dat je alleen een controls blaadje + dvd in het hoesje zit en geen boekje ofzow?
Nee, helaas niet....
Het is erg minimalistisch; maar wat heb je aan een boekje ?

* srblackbird Yorick wil naar huis

[ Voor 19% gewijzigd door srblackbird op 16-11-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Voor Groningers: (Intert**s) Paddepoel nog 5 exemplaren een half uur terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Ik vind het ook jammer dat er geen boekje bij zit :(

Had graag ff alles door willen lezen, heb ik wat te doen terwijl me install bezig is :(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Iemand in Nijmegen of Tilburg nog tips waar ze em hebben?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb hier mijn versie liggen (grrr....zit nog tot 18.00 op mijn werk), maar ik vraag me af of counter-strike:source volledig op de dvd staat of dat je die eerst moet downen via steam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:23:
Ik vind het ook jammer dat er geen boekje bij zit :(

Had graag ff alles door willen lezen, heb ik wat te doen terwijl me install bezig is :(
Ik heb hm via steam, dus ik mis al het fysieke spul.
Jullie hebben teminste nog een refference card ;)
( alleen en ATI-coupon met serial dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Heel leuk heel leuk :/

Ik ga installen, spel origineel en JA HOOR! Een frikking ERROR!

Error 1334. The file 'hl2.ico1' cannot be installed because the file cannot be found in cabinet file 'hl24.cab'. This should indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.

En nu? :x Gaat me 60 euro? :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:26:
Ook ik heb hier mijn versie liggen (grrr....zit nog tot 18.00 op mijn werk), maar ik vraag me af of counter-strike:source volledig op de dvd staat of dat je die eerst moet downen via steam....
Ja CS soucre staat volledig op de DVD..., gaat mee bij de HL2 install...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Mijn excuus als het al eerder gezegd was, maar Mediamarkt Hengelo heeft er een stuk of 50 in het schap staan voor 49 Euro per spel.

heb er net eentje opgehaald en mijn gc bestelling geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30
speelt iemand dit spel met een geforce 4 ? * Venxir need ervaringen :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:29:

Error 1334. The file 'hl2.ico1' cannot be installed because the file cannot be found in cabinet file 'hl24.cab'. This should indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.

Je zou hem kunnen downloaden via Steam...kan je iig spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08

same here :(
maar ik zit nu op mijn werk en zelfs steam wilt niet werken omdat hij geen verbinding kan maken. Binnen een half uurtje ga ik naar huis, hopelijk dat het dan wel werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

De rare mapbug van een aantal posts geleden werd bij mij opgelost door HL2 opnieuw op te starten en de save game te laden.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van terugbrengen naar de winkel? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:30:
[...]

Ja CS soucre staat volledig op de DVD..., gaat mee bij de HL2 install...
Dankje :)

offtopic:
Dammmm.... ik kan blijven refreshen in dit topic er blijven maar reply's bij komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Downloaden via steam wil niet echt lukken hoor :/

Iig, kan alleen purchase en update news :/

Waar kan ik loaden dan ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:02:
[...]

- Had doom3 sfeer dan? behalve de sfeer van goh, alweer een lange donkere gang waar bij iedere hoek een monster voor je springt?

GFX niet enorm? wtf? hl2 ziet er ECHT uit, doom3 is alleen een heleboel glimmende models.
Dat is jouw mening. Vind het zeker mooi, maar de GFX opzicht is opzicht niks revolutioneers. Het geluid vind ik gewoon wat magerder. Klapper pistooltje, mg's zijn wel oke.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Raar eigenlijk dat de meeste mensen zoals ik hier lees die em op dvd hebben de meeste problemen hebben met installeren terwijl mensen die hem gepreload hebben weinig tot geen problemen hebben.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een gamer uit Utrecht die vanmiddag nog mee wil werken aan een radio-item voor Studentenradio. Dit wordt iedere dag uitgezonden op Stadsradio Utrecht.

Ik zou met deze gamer die Half-Life 2 heeft gekocht of gaat kopen een interviewtje willen houden over het spel. Daarbij wil ik wat geluid uit het spel op willen nemen. Ook zou ik graag over de invloed van het spel op je studie willen bespreken.

Heb je er zin in en woon je in Utrecht, mail me dan op el.tonio@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:35:
Kan dat? Die key is al een een steamaccount gebonden namelijk. Denk niet dat ze HL2 terug nemen, zou erg stom zijn, de volgende persoon kan 'em niet spelen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:35:
[...]

Net 10km voor deze shit gefietst :p En dan ook nog terug fietsen met een nieuwe copy die waarschijnlijk weer niet werkt? Liever niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:36:
[...]

Dankje :)

offtopic:
Dammmm.... ik kan blijven refreshen in dit topic er blijven maar reply's bij komen >:)
je moet heb echter wel updaten als je nieuweste versie wil hebben (gaat automagisch via steam)

ik heb hem nu ook bij mediamarkt in zwolle gekauft :P
50 Etjes, en geen key af te lezen van buitenaf (zoals het hoort dus)

[ Voor 17% gewijzigd door BasieP op 16-11-2004 13:41 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
wat ik me afvroeg komt hal2 ook uit voor mac?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Hydra schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:38:
[...]

Kan dat? Die key is al een een steamaccount gebonden namelijk. Denk niet dat ze HL2 terug nemen, zou erg stom zijn, de volgende persoon kan 'em niet spelen.
Alsof die gasten bij FRS weten hoe steam werkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Venxir schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:31:
Ik speel met een Geforce 4 MX (64 MB) en kan het redelijk spelen. Levels laden duurt ongeveer 10-15 seconden. Daarna schokt het heel even en dan kan ik normaal spelen. Heel af en toe heeft het spel een hikje, maar tot nu toe is het niet irritant. Graphics zien er redelijk uit. Geen topgfx, maar het is voldoende fun om te spelen :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Mwah, breng mensen liever niet op ideeen

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Waar Waar Waar kan ik hem downloaden @ steam ?

Gaat niet meer ofwel dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:44:
Waar Waar Waar kan ik hem downloaden @ steam ?

Gaat niet meer ofwel dan ?
jawel gaat nog steeds

www.steampowered.com <-- st34m downloaden,
dan op half-life2 klikken, of je key invoeren in 'products i allready own'
dan kan je hem downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

help :P

spoiler:
Ik zit nu vast in het riool, met een rioolbuis met een plank er op... Wat moet ik doen? Ben al een tijdje aan het wippen, maar ik kom er maar niet op :P

Wat meot ik doen? ;)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat jij hier suggereert is gewoon oplichting. Niet netjes. En zeker niet voor diegene die later met dat exemplaar opgescheept zit. Als ie het niet doet, probeer eerst eens de hele DVD op je HD te zetten en dan te installeren (vanaf HD).
Houdt aub op met die key-stealing praktijken |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 13:53 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:? Iemand die toevallig in LEEUWARDEN de game al heeft zien liggen, zo ja laat het ff weten dan kan ik om 4 uur nog ff gaan kijken, zal wel niet verkrijgbaar zijn maar hoop van wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Venxir schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:31:
Ik heb een TI4400 128 MB en draait boven mijn verwachting erg goed!

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Weet iemand of halflife 2 ook met mijn radeon 9200 LE 256 mb zal draaien?

verder:
amd athlon 1700+
640 MBofRam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
BasieP schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:45:
[...]

jawel gaat nog steeds

www.steampowered.com <-- st34m downloaden,
dan op half-life2 klikken, of je key invoeren in 'products i allready own'
dan kan je hem downloaden
Mjah, wat ie zegt.. Dat ik eerst halflife 2 moet installen om me key in te vullen 8)7 Gaat weer lekker.. Kan beter d2 blijve spele volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Nyarlathotep schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:47:
[...]

Wat jij hier suggereert is gewoon oplichting. Niet netjes. En zeker niet voor diegene die later met dat exemplaar opgescheept zit. Als ie het niet doet, probeer eerst eens de hele DVD op je HD te zetten en dan te installeren (vanaf HD).
Houdt aub op met die key-stealing praktijken |:(
Hun moeten gewoon een goed spel leveren klaar! Als zij gaan zeiken over die cdkeys wat ze toch niet doen want die verkopers snappen er de ballen van, moeten zij maar opdraaien voor die kosten hl weggooien en voor een nieuw exemplaar zorgen.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:50:
Mjah, wat ie zegt.. Dat ik eerst halflife 2 moet installen om me key in te vullen 8)7 Gaat weer lekker.. Kan beter d2 blijve spele volgens mij :P
Doe je dat toch fijn? Ik bedoel, dat gezeur over steam de hele tijd, jeez. Het is een geweldig spel, who cares dat je een internetverbinding nodig hebt om het te installen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

SideSwipe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:46:

spoiler:
Ik zit nu vast in het riool, met een rioolbuis met een plank er op... Wat moet ik doen? Ben al een tijdje aan het wippen, maar ik kom er maar niet op :P

Wat meot ik doen? ;)
spoiler:
leg er eens wat stenen op

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:46:

spoiler:

Wat meot ik doen? ;)
spoiler:
Je moet die stenen blokken die daar liggen aan de andere kant van die plank leggen dan helt tie over en kun je naar de andere kant, geweldiG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Hydra schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:52:
[...]

Doe je dat toch fijn? Ik bedoel, dat gezeur over steam de hele tijd, jeez. Het is een geweldig spel, who cares dat je een internetverbinding nodig hebt om het te installen.
Daar heb ik het niet over... Ik verwacht een klein beetje support van steam voor 60 fricking euro's.. Ik koop een ORIGINEEL spel en ik kan het nieteens spelen zeg, lijkt me dat je wat kunt verwachten voor 60 euro of niet dan ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met het "Stotterende" geluid bij spraak en het afvuren van wapens etc..

check forum ff bij shacknews: http://www.shacknews.com/ja.zz?id=9009868

belangrijkste oorzaken zijn:
- te hoge instellingen van sound details etc (dus ff van high naar medium zetten)
-je grapics details een tikkie lager zetten..
-meer ram in je pc zetten (met 1024 moet het lekker lopen....)

Ik hoop dat Nvidia / valve ff een fix uitbrengt wat ik vind dit niet echt lekker..

Meer mensen met een Nforce2 chipset (Deluxe) en 512mb ram met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 13:03
Heeft iemand de prijs van HL2 bij Mediamarkt Rotterdam? (54, of 49?)

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Heel typisch.. ik had al niet zo'n hoge pet op van steam, maar dit slaat alles. Ik wil een single player game local kunnen spelen, verifieren is prima, maar ik wil er geen last van hebben.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/hl2.JPG

(sorry voor de compressie, nog geen PS geinstalled)

Hm.. moest steam's process even met de hand killen en opnieuw starten.. dan doet ie het ineens wel. :Y) En is dit een vrij nutteloze mededeling geworden.

[ Voor 22% gewijzigd door M a a r t e n op 16-11-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Nyarlathotep schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:47:
[...]

zeker niet, wanneer jji een product koopt, wat niet werkt (fout op DVD bijv) dan heb je 11 dagen de tijd om dit terug te brengen, en mag je OF je geld OF een nieuwe versie van het product eisen.

dit is wettelijk vastgelegt en is niks geen oplichterij.
Wanneer een product niet werkt, mag een bedrijf deze NIET weer opnieuw verkopen, dus niemand zal last hebben van de actie.

Of het netjes is, is natuurlijk een andere vraag, maar het is niet illegaal en ook geen oplichting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:53:
[...]

spoiler:
Je moet die stenen blokken die daar liggen aan de andere kant van die plank leggen dan helt tie over en kun je naar de andere kant, geweldiG :D
Hehe, ik zag al wat ik fout deed :P Ik druk constant op R ipv E :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
The_Cure schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:54:
Heeft iemand de prijs van HL2 bij Mediamarkt Rotterdam? (54, of 49?)

thnx
mediamarkt zwolle is 49,99, dus dat zal denk ik de landelijke MM prijs zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Nou hier was ie 53,99 hoor bij Media Markt Rotterdam centraal hadden ze hem nog niet om 3 uur en bij Alexander ga ik zo kijken... Bart Smit wist mijn god niet waar ik het over had (half life :?, uhm ja dat is een spel maar laat maar)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Na een uurtje kutten werkt ie :x

Heb me hele steam moeten uninstallen en reinstallen.. Daarna installen en hij werkt, EINDELIJK :P

Speleeeuhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Modbreak:Be proud, be very proud :{

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

BasieP schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:55:
[...]

mediamarkt zwolle is 49,99, dus dat zal denk ik de landelijke MM prijs zijn
47,- euro via Steam. Inc BTW.
De Dollar is zwak dus dat is wat aantrekkelijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:03:
[...]

Ja maar ik heb geen creditcard :D. Heb hem in zwolle bij dynabyte gehaald. Wou eerst naar mediamarkt, maar kwam een vriend tegen die hem bij dynabyte had gehaald. Dus ben ik daar maar heen gegaan. 53 euro bij dynabyte. Dus had ik beter naar mediamarkt kunnen lopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idle schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:02:
is eigelijk best wel lame, maar ik ga het ook doen. Key houde en weer inwisselen :Y)
Hmmm vrij triest om eerlijk te zijn. Dit is dus gewoon stelen, je steelt een key die iemand anders niet meer kan gebruiken. Het is maar waar je op kicked.

Bij dynabyte Leeuwarden hebben ze nog genoeg, ik heb die van mij maar snel gereserveerd kan ik hem mooi na werk ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Is nog steeds meer dan mijn 45,83 via Loocky :D (ging over 47 euro via Steam)

[ Voor 37% gewijzigd door Syntagma op 16-11-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

BasieP schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:54:
[...]

zeker niet, wanneer jji een product koopt, wat niet werkt (fout op DVD bijv) dan heb je 11 dagen de tijd om dit terug te brengen, en mag je OF je geld OF een nieuwe versie van het product eisen.

dit is wettelijk vastgelegt en is niks geen oplichterij.
Wanneer een product niet werkt, mag een bedrijf deze NIET weer opnieuw verkopen, dus niemand zal last hebben van de actie.

Of het netjes is, is natuurlijk een andere vraag, maar het is niet illegaal en ook geen oplichting..
Misschien dat ik me wat liet gaan :)
Maar wat ik bedoel is: als je het spel terugbrengt voor een ander exemplaar, vernietig dan de key die je nog hebt van de oude. Wat heb je aan 2 keys? Een illegale versie op de pc van je broertje ofzo aan de praat helpen?
Je dupeert alleen maar diegene die misschien jouw "slechte" versie van HL2 mee naar huis krijgt. Dat willen winkels nog wel eens (lees: bijna altijd) doen. Wie weet werkt ie bij een ander wel.

Edit: @idle: doe die key toch gewoon weg... Je kan hem niet gebruiken voor legale doeleinden...

Just mij 2 euri cent

[ Voor 5% gewijzigd door Nyarlathotep op 16-11-2004 14:09 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
DeX schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:03:
[...]

zonder doosje, en zonder originele DVD :P
die 3 euro wil ik best extra betalen voor iets moois om mee te patsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
lukaso schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:50:
Weet iemand of halflife 2 ook met mijn radeon 9200 LE 256 mb zal draaien?

verder:
amd athlon 1700+
640 MBofRam
Verwacht er niet te veel van.. denk dat als je alle graphics op vrij laag zet. En reso gewoon niet hoger dan 800x600 hebt met geen AA enabled etc. etc. dan moet het wel te draaien zijn.
;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Nyarlathotep schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:08:
[...]

Misschien dat ik me wat liet gaan :)
Maar wat ik bedoel is: als je het spel terugbrengt voor een ander exemplaar, vernietig dan de key die je nog hebt van de oude. Wat heb je aan 2 keys? Een illegale versie op de pc van je broertje ofzo aan de praat helpen?
Je dupeert alleen maar diegene die misschien jouw "slechte" versie van HL2 mee naar huis krijgt. Dat willen winkels nog wel eens (lees: bijna altijd) doen. Wie weet werkt ie bij een ander wel.

Just mij 2 euri cent
tja ik vind het ook niet helemaal netjes, en ik zou het ook absoluut niet doen, maar ja die kapotte game ruilen mag natuurlijk altijd.
en als de winkel dan opnieuw de game verkoopt is dat natuurlijk niet meer jouw zaak (winkel is dan fout)

ik kan me trouwens voorstellen dat valve wanneer ze een game terug krijgen de key ook 'disablen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Dan change ik sneaky een nummer van de key })

Mjah, mensen uit boxmeer kunnen mij toch niet veel boeien.. Als die key niet werkt van hun brengen ze het spel toch wel terug lijkt me ofniet dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08
Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:02:
Na een uurtje kutten werkt ie :x

Heb me hele steam moeten uninstallen en reinstallen.. Daarna installen en hij werkt, EINDELIJK :P

Speleeeuhhhh
heb jij meer geluk dan ik :(
heb zelfs mijn windows image terug gezet om helemaal opnieuw te kunnen beginnen en noppes. Heb je enkel steam verwijdert en herinstalled? Heb je trouwens de steam van de cd gebruikt of zelfs gedownload van de site?

ga nu eens op 2de pc proberen --> op mijn 2de pc doet hij het ook al niet :(

[ Voor 5% gewijzigd door DaRKie op 16-11-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, dat Steam gedoe. ik wil wel HL2 spelen, maar ik vind Steam ronduit bagger. het hele concept vind ik al belachelijk. er is zeker geen manier om HL2 te spelen zonder steam te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, net gekocht, dvd erin.... autorun probeert op te starten en ikkrijg gelijk een mooie foutmelding... ..

setup.exe
autorun.exe
hl2.msi
ze doen het allemaal neit. setup.exe en autorun.exe zijn degene die ik ZOU moeten opstarten.. maar die werken dus niet... jammer...

winXP (sp2) NL
ti 6800 GT (laatste drivers, +coolbits2)
mjaw, het zal toch niet liggen aan systeem, dvd is denk ik kapot.. dus weer heen en weer fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik vind het toch vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met de install als ze het spel in de winkel hebben gekocht terwijl de mensen die de preload hebben geen problemen tegen komen :X

HL2 bevalt me in ieder geval uitstekend, ik wou om 11:30 even eten en de hond uitlaten toe ik eraan dacht dat HL2 uit was. En uiteraard heb ik nu nog steeds niet gegeten of de hond uitgelaten.

* sPENKMAN moet ook nog huiswerk doen :(

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45

Zelfde probleem hier, alleen heb ik iets minder betaald dan jij... 48 euro :)
Maakt het probleem niet minder erg natuurlijk... misschien gaat het hier om een misgedrukte serie DVDs? (lijkt mij wel onwaarschijnlijk, ik heb mijn exemplaar in een winkel tegen Brussel gekocht...)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:06:

[...]

Dus ben ik daar maar heen gegaan. 53 euro bij dynabyte.
Dit klopt niet. Half-Life 2 kost bij Dynabyte E49.99 indien je 'm had gepreordered en anders E59.99 -- waar die 53 euro vandaan komt is mij een vraag...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
..het verhaal gaat verder, het niet kunnen verifieren voorbij, blijkt dit het minste probleem. Als ik HL2 start krijg ik meteen een scherm met No video, cannot find decompressor etc. Vervolgens een zwart scherm met een mouspointer en zodra ik die probeer te bewegen krijg ik een BSOD zonder tekst.

Ik probeer het even met andere / nieuwe drivers, maar ik vind het zeer merkwaardig.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *