[PC]Half-Life 2 deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.208 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Als ik net_graph aanzet zie ik dat ie constand met 4 kb up en 4 kb down aan het transporteren is. Weet iemand wat hij nu precies verzend? Qua data?

Of heeft hij gewoon constant een verbinding met valve

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:41:
[...]

Ik heb directx 9c en pre-loaden is geen optie, koop het spel niet voor niets in de winkel.
Je kan de install van directx toch overslaan als je hem al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

MasterJR schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:12:
Weet iemand toevallig of ie ergens in Groningen nog te koop is, ik wou hem straks ff in de pauze gaan halen... :Y)
Ik heb 'm net bij dimension plus gehaald. Ik had 'm echter wel gereserveerd.

Nu moet ik alleen nog tot voorbij 17:00 wachten tot ik klaar ben met werken en eindelijk kan beginnen.....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:42:
[...]

Je kan de install van directx toch overslaan als je hem al hebt.
Hij geeft helemaal niks aan over overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:42:
Als ik net_graph aanzet zie ik dat ie constand met 4 kb up en 4 kb down aan het transporteren is. Weet iemand wat hij nu precies verzend? Qua data?

Of heeft hij gewoon constant een verbinding met valve
Je hebt een constante verbinding met valve... Degene die Hl2 het eerste uitspeeld wint een Trip naar valve met $50.000 zakgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half-Life: Source is wel teleurstellend. Beetje nieuwe lightning, verderrest EXACT dezelfde graphics.. Dus dan moet het te vinden zijn in de physics, en om daarom nou het spel opnieuw te gaan spelen? Ik verwachtte wel een nieuw jasje en dat is dit dus duidelijk niet..

Kortom, ik had net zo goed Bronze kunnen kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:43:
[...]

Hij geeft helemaal niks aan over overslaan.
Dat is inderdaad knap lastig. Ben bang dat je dan toch zult moeten pre-loaden :( Ik weet anders geen andere optie voor je.

Kan me de situatie voorstellen waar je in zit.. Ik had de hele boel al aan gort geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:32:
<font color=blue>Voor problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Vergeet niet eerst de sticky's door te lezen. Ohja, laat dat gescheld ook achterwege</font>
Ja excuses.. maar ben echt ff pissig...
Kan me de situatie voorstellen waar je in zit.. Ik had de hele boel al aan gort geslagen.
already done :+

[ Voor 20% gewijzigd door blix op 16-11-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
ow man, kan niet wachten totdat ik het kan spelen :)

zal et goed draaien op mijn pc met details hoog?

Specs:

P4 2,4 Ghz
512 DDR Ram
Ati 9600XT 128 mb

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

M1lamb3r schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:22:
arh :( wil je spelen krijg je een error :( map version is 2 expection 19 :( dan maar een reinstall :'(
Zo'n foutmelding had ik ook, map version is XXXX expection 19.
Heb de hl2content file weg gegooid en opnieuw aan het laden.
Laat ff weten, of je het gefixt hebt en hoe.

Zit nu op me werk, hopelijk als ik thuis kom doet die het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Nu begint ie opeens met installen (vraag me niet waarom hij het nu wel doet :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:35:
Voor de mensen...Er liggen nog 2 by dynabyte leeuwarden.
Net gebeld, zijn helaas al weg... Hmmm ik ben erg bang dat ik nergens in Leeuwarden HL2 kan vinden. Ben pas 17:30 in Leeuwarden dat wordt dus moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:46:
wat een sfeer! ik kreeg helemaal de kriebels over mijn rug..
Ook toen ik eenmaal buiten was en je een strider voorbij zag lopen.
Ook geinig is als je een blikje tegen z'o'n combine aangooit :P begint ie je gelijk te slaan :P
Uhuh! Die strider was super! Mijn god, die omgevingen zijn ZO mooi!

spoiler:
En als je die HEV suit pakt, die muziek, rillingen, en die teleport sequence! Ik heb moeten stoppen daarna, maar ik kan echt niet wachten tot ik thuis ben! Aaaaah!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ff een vraagje aan de mensen die hem spelen met een gemodde ati 9800SE @ pro / xt.

Ik heb in sommige spelen wel checkers en sommige niet door het modden (COD niets bijvoorbeeld).

Zijn er mensen die dat ook hebben en hl2 spelen zien jullie daar ook checkers? of zo goed als niet? (doom3 zat vol bij mij :( ).

Anders is het beetje zonde van het geld als ik hem koop een checkers heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik krijg na verloop van de installatie een network error met de cd/rom is daar een oplossing voor :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat gal spuwen mensen.

Ik ben vanochtend vroeg opgestaan om mijn kopietje van hl2 te halen bij de plaatselijke spellenboer, de e-plaza. Na afgerekend te hebben en mij naar huis te hebben begeven open ik het doosje, om erachter te komen dat er geen cd key inzit!

Na enig kijken blijken die sukkels de key eruit te hebben gehaald en op de DVD te hebben geplakt. Dit omdat mensen anders de key's uit de hoesjes kunnen halen.

Leg dan verdomme in plaats van je hele vooraad 2 van die hoesjes in de winkel maar houd de rest ingepakt achter. Nu kan ik weer een eigen sticker maken omdat de sticker die op de cd zat bijna niet meer leesbaar is.

E-plaza bedankt. U mist voortaan een klant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

valve heeft het echt geflikt! is nu echt geen spel dat hieraan kan tippen. Het boeit gewoon vanaf de eerste minuut! die dingen aan het plafond zien er echt smerig uit idd, ook die lijken die ronddrijven..
De hele omgeving is interactief, echt super!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:56:

Ik ben vanochtend vroeg opgestaan om mijn kopietje van hl2 te halen bij de plaatselijke spellenboer, de e-plaza. Na afgerekend te hebben en mij naar huis te hebben begeven open ik het doosje, om erachter te komen dat er geen cd key inzit!

Na enig kijken blijken die sukkels de key eruit te hebben gehaald en op de DVD te hebben geplakt. Dit omdat mensen anders de key's uit de hoesjes kunnen halen.

Leg dan verdomme in plaats van je hele vooraad 2 van die hoesjes in de winkel maar houd de rest ingepakt achter. Nu kan ik weer een eigen sticker maken omdat de sticker die op de cd zat bijna niet meer leesbaar is.

naja bekijk het van de zonnige kant! HL2 roelt! ;)

[ Voor 64% gewijzigd door m0nk op 16-11-2004 10:58 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ben benieuwd wanneer de eerste nude patch voor Alyx uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de gamessites een beetje in de gaten had gehouden, had je gelezen dat er helemaal geen serial wordt geleverd bij het spel. Deze moet je via internet via Steam aanvragen nadat je het spel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11-09 17:49

Nou ik ben vanmorgen ook bij de e-plaza hem wezen halen, en daar kreeg ik gewoon netjes een gesealed exemplaar mee :? is overigens de eerste keer dat ik wat koop bij die gasten, maar ik ben er erg tevreden over.
Misschien handig om de volgende keer te vragen naar een gesealed exemplaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:00:
[...]

Als je de gamessites een beetje in de gaten had gehouden, had je gelezen dat er helemaal geen serial wordt geleverd bij het spel. Deze moet je via internet via Steam aanvragen nadat je het spel hebt gekocht.
wat heb jij gerookt ?^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
[...]

Dat is niet waar. Heb zojuist HL2 gekocht, en heb er gewoon een serial bij gekregen, je moet DIE serial alleen validaten via steam

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

[...]

Ik heb toch echt een serial in mijn hoesje ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg ook nog om een gesealed exeplaar, maar nee, die hadden ze niet liggen. Had ik er toen maar ff ingekeken.

Anyway, kheb mn dymo lable writer maar aan het werk gezet en alles is weer goed gekomen, hij is nu m'n files aan het unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:03:
Ik vroeg ook nog om een gesealed exeplaar, maar nee, die hadden ze niet liggen. Had ik er toen maar ff ingekeken.

Anyway, kheb mn dymo lable writer maar aan het werk gezet en alles is weer goed gekomen, hij is nu m'n files aan het unlocken :)
Dat unlocken duurt nog best lang! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Magic666 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:16:
waar blijft de eerste screenshot :P???
Eerste?

http://xs4all.nl/~nielsnu/pic/hl2/

En er zijn er zat gepost al hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Zit hier ook weer zo'n soort Timedemo bij net als Doom 3? Dan kunnen we weer net zolang gaan tweaken tot we de beste performance hebben :) En hoe ver kun je gaan met tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, zit al even tegen dat unlock schermpje te kijken, ik wil spelen :P

Jammer overigens dat er geen G-man hoesjes te vinden waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik ga hem vanmiddag na mijn werk maar snel halen reacties hier zijn in ieder geval goed ben benieuwd.

ik hoorde trouwens dat de validation gedoe al gekraakt is en dat je hem al kan downen in de warez scene.
Beetje jammer moet er weer een systeem bedacht worden waar je als je het de game koopt eigenlijk weer de dupe van word:r.

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Damn, ik kan niet wachten totdat ik vanmiddag thuis ben. Ik krijg vandaag gewoon Half-Life 2 binnen, waar ik al ruim 2 jaar op wacht (zoals vele anderen hier natuurlijk) :). Vanavond is het dan eindelijk zover, ik kan eindelijk Half-Life 2 zelf spelen. Werd tijd!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mirwits schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:07:
Beetje jammer moet er weer een systeem bedacht worden waar je als je het de game koopt eigenlijk weer de dupe van word:r.
Steam bedoel je? Komop, wat een onzin. Ik snap echt niet wat mensen nou zitten te zeuren over Steam, ik vind het perfect zo. Kopen, downloaden, spelen. Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOERA net mijn pre-order opgehaald bij Dynabite!!
Nu nog drie uurtjes wacchten en ik kan hem thuis spelen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 15:14
ik heb ook problemen met het installeren je kan pas verder gaan met installeren als je op die knop heb gedrukt zodat je naar die website gaat om halflife te registreren. het vervelende is dat deze website overbelast is en dus plat ligt.

als ik nu bij me steam account een game wil toevoegen zegt ie dat me cdkey niet valid is komt dit omdat ik nog niet gerigistreed heb of is me cd-key echt niet goed want dan ga ik hard trippen :(

(ben em net gaan kopen met een vriend bij de mediamarkt)

EDIT.

ok jullie mogen lachen in mijn serial typte ik steeds een 1 in maar het was dus een I :+ :+ :+

Ze gebruiken trouwens wel een kl*te lettertype :r

zit ik gewoon al een uur te k*tten terwijl ik kon spelen :z

[ Voor 19% gewijzigd door KnuCha op 16-11-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pas op spoiler :D

Modbreak:gebruik de spoilertag dan :{

spoiler:
Iemand enig idee hoe ik hier verder moet :(???

[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht ik zit nou in zuid-afrika voor stage de tijd van mijn leven te hebben maar nou krijg ik toch voor het eerst wel even heimwee als ik dit allemaal lees. Hij ligt thuis al op de mat maar ik kom pas 27 januari thuis. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:12:
Zucht ik zit nou in zuid-afrika voor stage de tijd van mijn leven te hebben maar nou krijg ik toch voor het eerst wel even heimwee als ik dit allemaal lees. Hij ligt thuis al op de mat maar ik kom pas 27 januari thuis. :'(
Man je hebt iets moois om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik zie trouwens op die ene screenshot dat Jeroen 96 fps haalt? Wat voor instellingen/specs?

[ Voor 4% gewijzigd door Syntagma op 16-11-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Syntagma schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:18:
Ik zie trouwens op die ene screenshot dat Jeroen 96 fps haalt? Wat voor instellingen/specs?
Geen AA aanstaan in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders trouwens nog last gehad met het registreren van zn Key, mijne blijkt niet te werken :?

Ik heb alle mogelijke manieren gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik had mn capslock aangezet tijdens het intypen, alle letters zijn hoofdletters (bij mij althans), daar ook op gelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:21:
Heeft iemand anders trouwens nog last gehad met het registreren van zn Key, mijne blijkt niet te werken :?

Ik heb alle mogelijke manieren gebruikt :(
Als je 110% zeker weet dat hij niet meer geldig is zou ik zeker naar de winkel teruggaan en vragen om een nieuw exemplaar. Je hebt er immers wel voor betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hydra schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:19:
[...]

Geen AA aanstaan in ieder geval :)
Nee, maar issie nou minder zwaar dan Doom 3? Als ik lees dat ie alle mogelijke DirectX functies gebruikt enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MADG0BLIN schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:23:
[...]

Als je 110% zeker weet dat hij niet meer geldig is zou ik zeker naar de winkel teruggaan en vragen om een nieuw exemplaar. Je hebt er immers wel voor betaald. :)
Weet je zeker dat je geen I met 1 hebt verward ?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Volgens mij is de registration website vrij ernstig overbelast. -> http://www.vugames-europe...rations/init.aspx?lang=UK.

Is er ook een US site en kun je daar je EU versie registreren? Lijkt me dat het daar minder druk is aangezien daar alleen de die-hards nog wakker zijn.

BTW
Free-Record shop Maastricht (wolfstraat) heeft er nog liggen...

EDIT
lekker belangrijk dat is niet DE registratie voor snelle link naar USA site: https://reg.vugames.com/home.do?sku=71608&src=WSREG

[ Voor 17% gewijzigd door @baddon op 16-11-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Nu online
GreenFury schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:25:
[...]

Dat zeg ik dus ook. Eerst even alle mogelijk combinaties proberen die er maar op lijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Syntagma schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:23:
Nee, maar issie nou minder zwaar dan Doom 3? Als ik lees dat ie alle mogelijke DirectX functies gebruikt enzo..
Volgens mij is 'ie wel minder zwaar. Doom 3 was trouwens, behalve wat betreft die dynamische lightning, weinig bijzonders hoor. De polycount van de models in HL2 is VEEL hoger (Alyx, mijn god, die anymatie), je ziet veel meer tegelijk op 't scherm. Bij mij draait 'ie hardstikke soepel op 1024, 2xAA (3GHz P4, 9800Pro, 1GB), dus ik ga 'em wat hoger zetten vanavond.

Aaah. Ik heb, en ik weet dat het erg nerdig is, 2 uurtjes vrij genomen vandaag zodat ik eerder naar huis kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:25:
[...]

Ja, zeker weten, ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd.

Hij gaat ook maar bij 1 mogelijkheid registreren zonder direct aan te geven dat ie invalid is, dat krijg ik dan pas later te zien.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:57:
Wat een gehype hier... :o Ik hoop dat HL2 het kan waarmaken. Ik moet sowieso nog tot donderdag wachten, want pas dan weet ik of ik met die ATi-coupon een exemplaar hier in de winkels kan halen. Dat heb ik toch liever dan zo'n versie die alleen te downloaden is.
Lekker slim, eerst downloaden - backuppen mooi hoesje uitprinten. en dan pas kijken of je hem in de winkel kan kopen. www.halflife2.net kan je alles vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:04

Magic666

No one's neighbour!

zegt ie een kleine 2 uur later.....
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de versie die nu in de winkel ligt ook de nieuwe CS spelen?
Ik had uit eerdere postings begrepen dat je met de Collectors edition pas DoD kon gaan spelen.
Of is de huidige release game only en volgen de mods later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hydra schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:27:
[...]

Volgens mij is 'ie wel minder zwaar. Doom 3 was trouwens, behalve wat betreft die dynamische lightning, weinig bijzonders hoor. De polycount van de models in HL2 is VEEL hoger (Alyx, mijn god, die anymatie), je ziet veel meer tegelijk op 't scherm. Bij mij draait 'ie hardstikke soepel op 1024, 2xAA (3GHz P4, 9800Pro, 1GB), dus ik ga 'em wat hoger zetten vanavond.

Aaah. Ik heb, en ik weet dat het erg nerdig is, 2 uurtjes vrij genomen vandaag zodat ik eerder naar huis kan :D
Das niet gek, dan zou die op mijn P 3Ghz, Radeon 9800 XL (Aldi) en 1024 RAM ook lekker moeten draaien! Wat zijn de tweak mogelijkheden in vergelijk met D3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Magic666 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:29:
[...]

zegt ie een kleine 2 uur later.....
(8>
Euh? :S

Hij vroeg wanneer de eerste gepost waren, terwijl er al lang screenshots in 't topic stonden.

En wat denk je dat ik aan 't doen geweest ben? :P
Syntagma schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:33:
Das niet gek, dan zou die op mijn P 3Ghz, Radeon 9800 XL (Aldi) en 1024 RAM ook lekker moeten draaien! Wat zijn de tweak mogelijkheden in vergelijk met D3?
Denk je at ik me daar uitgebreid mee bezig gehouden heb? :D Je kunt een hoop instellingen aanpassen, AA, detail, etc.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 16-11-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk jullie? Zal ik half life 2 op mijn systeempje kunnen draaien, zonder alle toeters en bellen op low / med te hoeven zetten?

Amd Athlon 2500+
512mb pc3200
GeforceFX 5900
120 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Laatst online: 11:07

DaOverclocker

Overclocker for life...

Als je nou met z'n tween het spel wilt kopen, kom je dan in de knoei met de serials?

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:12:
pas op spoiler :D

[afbeelding]

[afbeelding]

spoiler:
Iemand enig idee hoe ik hier verder moet :(???
haha, daar ben ik nu ook en ik weet het ook niet. :D Ben er maar even mee gestopt, moet nog veel doen vandaag. :p Erg leuk spel tot nu toe hoor, ook vette muziek. 8) Yep, toppertje. :p
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:34:
Wat denk jullie? Zal ik half life 2 op mijn systeempje kunnen draaien, zonder alle toeters en bellen op low / med te hoeven zetten?

Amd Athlon 2500+
512mb pc3200
GeforceFX 5900
120 gig
Ik heb bijna hetzelfde als jij, alleen dan een Radeon 9700. Ik draai bijna alles op medium, ziet er heel goed uit en loopt goed genoeg voor mij (enkele keer een drop).

[ Voor 32% gewijzigd door Thijs op 16-11-2004 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
Is het nou zo dat als je ook Halflife: Source wilt hebben verplicht via Steam moet kopen?

(want die wil ik wel graag hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:31:
Kan je met de versie die nu in de winkel ligt ook de nieuwe CS spelen?
Ik had uit eerdere postings begrepen dat je met de Collectors edition pas DoD kon gaan spelen.
Of is de huidige release game only en volgen de mods later?
cs zat erbij ... de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Lijkt me wel heh, 1 exemplaar kan je op 1 pc installeren en spelen.

Ik moet btw nog heerlijk lang wachten tot 2 december, wanneer de collectors edition op mijn deurmatje ploft :|

Edit: reactie op de overklokker. Er word erg VEEL er SNEL gepost hier zeg :/

[ Voor 66% gewijzigd door Nyarlathotep op 16-11-2004 11:38 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:28:
[...]

Ja, zeker weten, ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd.

Hij gaat ook maar bij 1 mogelijkheid registreren zonder direct aan te geven dat ie invalid is, dat krijg ik dan pas later te zien.. |:(
Als je een camera hebt, maak een foto van je serial, en photoshop dan ff een / het deel weg wat je zeker weet dat je goed invoert. Puzzelen wij de rest van de letters/cijfers op je serial wel voor je uit (zit op het werk, toch niks te doen op de Helpdesk :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

wtf man , ben gisteren heel zwolle door gefietst , bijna elke game winkel afgezocht naar HL2 , zeggen ze dat ie pas volgende week tekoop is .. klotezooi

is er iemand in de zaal die hl2 in zwolle gekocht heeft ??..

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Iemand als HL2 via GCShop binnen gekregen?
Gisteren was de status "verzonden". Maar hij zat vandaag niet tussen de post :(

Misschien dat het apart bezorgd wordt en niet door de brievenbus past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:44

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Thijs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:35:
[...]

haha, daar ben ik nu ook en ik weet het ook niet. :D Ben er maar even mee gestopt, moet nog veel doen vandaag. :p Erg leuk spel tot nu toe hoor, ook vette muziek. 8) Yep, toppertje. :p
spoiler:
Je moet in de eerste ruimte op die ladder, dan op zo'n buis, dan van die buis af, door een gangetje, daar kom je weer een ladder tegen (daar was je al gekomen), daar moet je naar beneden, dan op een buis springen en zo'n draaiwiel omdraaien. Als je dat hebt gedaan begint het water te stijgen, ga je terug naar de vorige ruimte, daar ga je de ladder af, onder water, en kun je door een grote rioolbuis verder.

[ Voor 5% gewijzigd door THPSrulez op 16-11-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
MWAD schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:40:
wtf man , ben gisteren heel zwolle door gefietst , bijna elke game winkel afgezocht naar HL2 , zeggen ze dat ie pas volgende week tekoop is .. klotezooi

is er iemand in de zaal die hl2 in zwolle gekocht heeft ??..
Media markt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Ben helaas pas rond 18:00 thuis vandaag :(

Maarja ik heb hem al gepreload en dergelijke, dus ik kan hem gelijk spelen dan neem ik aan :).

Enne ik had destijds de BETA op me PC staan van HL2, en dat draaide heel aardig moet ik zeggen op een P4 2.4C/512 Mb/8500LE 64Mb.

Nu heb ik een Athlon64@2.4 Ghz met 512Mb, en zelfde kaart nog steeds. En ook een SB Live! 5.1 trouwens. Zal wel prima draaien denk ik :)

Wel hoop ik niet dat ik ook van die geluidsproblemen heb zoals de meeste mensen met een SB geluidskaart.

Kan je trouwens die HL Coupon's inleveren in de winkel, en dat je dan zo'n exemplaar mee krijgt of is de coupon alleen geldig in combi. met Steam ? >:)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/d1_canals_01a0003.JPG

Onze ouwe snoepert aan het plafond is ook weer terug. :D

Leuk detail:
spoiler:
ze vreten alles op wat je ze voorschotelt inclusief barrels die ontploffen als je d'r op schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Cyb schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:41:

Ik neem aan, dat je de gewone versie hebt? Deze past gewoon door de bus, ik bestel er vaker games.
Als je de collectors ed. hebt, net als ik, moet je tot 2 december wachten, en deze past NIET door de brievenbus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Cyb schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:41:

Ja dit wil ik ook graag weten. Ik bel nu iedere keer naar huis, of ze al een pakketje hebben.
Thijs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:35:
[...]

Volgens mij werkt deze Thijs bij GCShop... en nu maar hopen dat ie gister goed ze best heeft gedaan en de pakketjes verstuurd heeft ;) . Nu maar hopen dat het "ik moet nog veel doen vandaag" hier geen betrekking op heeft :o

[ Voor 46% gewijzigd door StarWolfer op 16-11-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Kewl, heb nu een ander background bij het HL2 menu :D.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Al die reacties maken me wel heel erg nieuwsgierig nu :9~. Ik zit nu echt te twijfelen of ik hem eerlijk zal kopen of wacht op de ali illigali.

Leuk om zo heel HL community te zien flippen trouwens 8)7.
Remi schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:50:
[afbeelding]

Onze ouwe snoepert aan het plafond is ook weer terug. :D
Brrrrrrr van die dingen lopen me nu alweer de rillingen over de rug. In deeltje 1 von dik al zo eng als ik toevallig even niet zijn grijpslurf zag en erin liep. Ik drukte altijd gauw op quickload omdat ik zat te walgen bij he topgepeuzeld worden door zo'n ding BRRRRRR :'(

[ Voor 58% gewijzigd door Tripp op 16-11-2004 12:00 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke game. De AI is gewoon super. Ik snap echt niet waarom Gamespot HL2 maar een 9.2 geeft...

Echt een zeer mooi spel. :*) Die chopper is echt fijn uitgewerkt. De enemy kan ook naar beneden klauteren. De omgeving en geluiden zijn mooi uitgewerkt. De storyline is interessant en er zit nog humor in ook! Die machine gun geeft je echt het gevoel dat het een machtig wapen is. En idd die monsters die aan het plafon kleven proberen echt alles op te vreten :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:00:
Wat een heerlijke game. De AI is gewoon super. Ik snap echt niet waarom Gamespot HL2 maar een 9.2 geeft...
Ik snap het wel....MP mist en dat zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kunnen we screenshots verderop in 't spel misschien even als links plaatsen ofzo? Beetje kut dat ik nu al weet hoe Barnacles eruit zien :(
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:00:
Ik denk dat ze door MS gefund worden ofzo. Je gaat me niet vertellen dat je dit minder vindt dan een XBox shooter ofzo.

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 16-11-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wel ergens vast, al velen weten niet wat te doen

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wvduyn/vast.jpg

De barrels naar beneden gooien in het water, dan proberen op te stapelen? Ik ben ook al naar boven geweest maar ik zie geen uitweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
THPSrulez schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:42:
[...]

spoiler:
Je moet in de eerste ruimte op die ladder, dan op zo'n buis, dan van die buis af, door een gangetje, daar kom je weer een ladder tegen (daar was je al gekomen), daar moet je naar beneden, dan op een buis springen en zo'n draaiwiel omdraaien. Als je dat hebt gedaan begint het water te stijgen, ga je terug naar de vorige ruimte, daar ga je de ladder af, onder water, en kun je door een grote rioolbuis verder.
Thanks! Ga ik het vanavond ff uitproberen. :)
StarWolf schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:54:
[...]

Ja dit wil ik ook graag weten. Ik bel nu iedere keer naar huis, of ze al een pakketje hebben.

[...]

Volgens mij werkt deze Thijs bij GCShop... en nu maar hopen dat ie gister goed ze best heeft gedaan en de pakketjes verstuurd heeft. Maar het "ik moet nog veel doen vandaag" beloofd al niet veel goeds :/
haha, nee, ik heb gister alles verstuurd hoor. :) Dus je zou hem vandaag wel moeten krijgen. Misschien dat de TPG het verneukt en er een dag langer over doet... dat is het enige risico. :X Maar als ie op verzonden staat, is ie gister verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08
weet iemand hoe ik het volgende probleem bij de installatie kan oplossen?
Error 1334: the file 'hl2.ico1' cannot be found ...

Ik wil het installeren op mijn laptop die op het bedrijfsnetwerk hangt. Heeft half life een bepaalde verbinding nodig om te kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:30
Ik heb net ook even een exemplaar gereserveerd bij de intertoys, kan haast niet wachten om het ook te spelen als ik dit hier zo lees :)

Het wordt trouwens tijd dat ik een nieuwe videokaart ga kopen:

P4 3.0GHz
1GB Ram
Geforce 4 ti 4200 :/

Het zal ongetwijfeld draaien op m'n systeem, maar het zijn juist die DirectX 9 functies die het zo mooi maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 16-11-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Thijs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:03:
[...]

Thanks! Ga ik het vanavond ff uitproberen. :)

[...]

haha, nee, ik heb gister alles verstuurd hoor. :) Dus je zou hem vandaag wel moeten krijgen. Misschien dat de TPG het verneukt en er een dag langer over doet... dat is het enige risico. :X Maar als ie op verzonden staat, is ie gister verzonden.
Jippie, hij kwam idd met de normale post. Hij is binnen :9 . Bedankt voor je reactie, trouwens. Top _/-\o_ .

[ Voor 17% gewijzigd door StarWolfer op 16-11-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 11:33
Aargh, Mediamarkt Den Haag > NIET EENS BINNEN!
Ik heb em daar gepreordered, voor het t-shirt.

Naja ik dus toch even naar de gameshop, VOL GESERVEERD!! 1e keer dat ik dat heb, vind ik echt lullig, ze moeten gewoon een paar exemplaren in de schappen zetten, tis echt kut dat er voor niemand meer is.
Ik kom daar nooit meer, die zaak is nog overgenomen ook. :@

Anyways, nu wacht ik op een telefoontje van de Mediamarkt, iemand anders al bij de mediamarkt gekocht? Met t-shirt? en hoeveel heb je betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

CRAM schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:01:
[...]

Ik snap het wel....MP mist en dat zuigt
Je moet echt niet letten op die debiele scores die dit soort sites geven als je 't mij vraagt.
Ik bedoel: ze kraken de storyline af, de lengte van het spel, de slechte / minder aanwezige multiplayer, en het feit dat veel wapens gerecycled zijn.
Deze minpunten zie je helemaal niet terug in de score-summary. En punten als storyline en spellengte wegen toch wel zwaar als je 't mij vraagt. En dan alsnog een 9.2???

Pure marketing en zelfverheerlijking. Als ze het spel een cijfer onder de 9 geven krijgen ze natuurlijk een berg kritiek over zich heen.

Dus: lees gewoon de reviews op het net en negeer de cijfers. En speel het lekker zelf natuurlijk :9

Zo, weer een brokje frustratie eruit, aangezien ik het voorlopig nog niet kan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ff eerst ervaringen kwa performance (dat het uber is weten we nu wel hehe ;) )

ben even uurtje naar huis geweest (onderweg ff een gehaald ;) ) , geinstalleerd en 15 min gespeeld.

Instellingen : 1280x1024 2xAA ; 2x AF , rest settings op medium tot high.
Geluid op : 5.1 en alles high
Specs: Barton 2600+ , 512MB , 7200rpm 8 mb disk(genoeg ruimte en gedefragmenteerd), Ati 9800pro, en gebruik mn Nforce2 chip voor geluid (soundstorm)
Catalyst 4.12beta, en van nvidia nieuwste drivers.

Graphics lopen bijna vloeiend (zal vanavond es wat meer mhz door mn kaart jagen), een heel klein hapering hier en daar. Ziet er zooooo mooi uit...
Geluid echter hapert vaak, vooral bij stemmen. Helemaal als er 2/3 stemmen tekelijk praten.
Zou dit aan mn 512mb liggen of aan de drivers? (ik had helemaal niet op de achtergrond draaien....)

Hebben jullie nog tips / ervaringen met het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Ik heb een buitengewoon vervelend probleem.

spoiler:
Inmiddels ben ik al een tijdje met de hovercraft aan het rondracen. Op een gegevem moment kom ik bij een sluis, die open ik en daarna race ik weer verder. Dan komen er een stel tunnels en als ik daar uit kom kan ik naar links of naar rechts. Rechts is afgesloten dus ik kan alleen maar naar links. Na de bocht naar links 'flitst' het beeld op een gegeven moment naar een compleet andere voorgrond, een beetje als een hele vervelende popup. Na die popup ga ik weer wat buisjes in en moet ik na een tijdje via buizen in een andere buis springen. Echter in die buis stopt het level na 2 bochten gewoon; ik vaar tegen een zwarte muur in de buis aan :(.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:06:
Hier ff eerst ervaringen kwa performance (dat het uber is weten we nu wel hehe ;) )

ben even uurtje naar huis geweest (onderweg ff een gehaald ;) ) , geinstalleerd en 15 min gespeeld.

Instellingen : 1280x1024 2xAA ; 2x AF , rest settings op medium tot high.
Geluid op : 5.1 en alles high
Specs: Barton 2600+ , 512MB , 7200rpm 8 mb disk(genoeg ruimte en gedefragmenteerd), Ati 9800pro, en gebruik mn Nforce2 chip voor geluid (soundstorm)
Catalyst 4.12beta, en van nvidia nieuwste drivers.

Graphics lopen bijna vloeiend (zal vanavond es wat meer mhz door mn kaart jagen), een heel klein hapering hier en daar. Ziet er zooooo mooi uit...
Geluid echter hapert vaak, vooral bij stemmen. Helemaal als er 2/3 stemmen tekelijk praten.
Zou dit aan mn 512mb liggen of aan de drivers? (ik had helemaal niet op de achtergrond draaien....)

Hebben jullie nog tips / ervaringen met het geluid?
Ja ik heb ook een probleem met het geluid, als er niet veel geluid is draait ie perfect maar anders schokt ie als de neten :(
(ik heb ook maar 512mb btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

DaRKie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:04:
weet iemand hoe ik het volgende probleem bij de installatie kan oplossen?
Error 1334: the file 'hl2.ico1' cannot be found ...

Ik wil het installeren op mijn laptop die op het bedrijfsnetwerk hangt. Heeft half life een bepaalde verbinding nodig om te kunnen installeren?
Er moet indernetverbinding zijn ja.

Kan iemand een pic plaatsen hoe je opgevreten wordt door zo'n goor ding wat aan het plafond hangt? :P. Ook even tijdelijk 256MB+ lenen van iemand om zo iets meer dan 12MB te hebben voor het spelen zonder van die schokken :/.

[ Voor 12% gewijzigd door Tripp op 16-11-2004 12:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Hidde schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:06:
Aargh, Mediamarkt Den Haag > NIET EENS BINNEN!
Ik heb em daar gepreordered, voor het t-shirt.

Naja ik dus toch even naar de gameshop, VOL GESERVEERD!! 1e keer dat ik dat heb, vind ik echt lullig, ze moeten gewoon een paar exemplaren in de schappen zetten, tis echt kut dat er voor niemand meer is.
Ik kom daar nooit meer, die zaak is nog overgenomen ook. :@

Anyways, nu wacht ik op een telefoontje van de Mediamarkt, iemand anders al bij de mediamarkt gekocht? Met t-shirt? en hoeveel heb je betaald?
Mediamarkt Utrecht: 54,99 inclusief superdik t-shirt XL! :*)

Fuck dat preloaden duurt echt lang, heb ik daarvoor nu Advanced ADSL?!? O-)

Edit: * Epitome Preparing to play Half-Life 2

DAARISSIE!! Tot over enkele uren/dagen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Epitome op 16-11-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Epitome schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:11:
[...]

Mediamarkt Utrecht: 54,99 inclusief superdik t-shirt XL! :*)

Fuck dat preloaden duurt echt lang, heb ik daarvoor nu Advanced ADSL?!? O-)

Edit: * Epitome Preparing to play Half-Life 2

DAARISSIE!! Tot over enkele uren/dagen ;)
Krijg je dat Tshirt alleen bij een preorder? Ik heb hem namelijk net gehaald, maar mooi niet dat er een tshirt bijzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08
executor schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:10:
[...]

Er moet indernetverbinding zijn ja.

...
ik moet hier op het internet via een proxy. Dat is het probleem dan? Ik vind het alleen raar dat het install programma heel de dir leeg maakt omdat er een icoontje ontbreekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12:01

Rudios

Lost in space?

HL2 is gaaf!!

kleine minpuntjes:(letop, d3 als voorbeeld, zijn totaal verschillende games, wil hl2 ook niet mee vergelijken daar HL2 beter is dan D3)

- HL2 is iets liever dan Doom3, sfeer is auk iets liever, niet zo bruut als Doom3. Sounds zijn ook net iets minder, GFX is niet ENORM maar wel gewoon mooi... de physics zijn zoals verwacht super ook met de handen in het begin, lekker interactief. Het verhaal is ook echt goed en je wordt leuk ingeleid. Je medespelers lijken wat te acteren door de voices die 'voorgelezen' worden, dus niet echt overtuigend overkomen, net alsof je ingeleid wordt zoals in een attractie in een pretpark.

Tot nu toe nog niet echt langgespeeld, maar dit zijn de eerste indrukken! Al met al een gaaf spel, boven verwachting! 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Groningen is ie ook nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

MM Enschede wel? Heeft iemand hem daar al gespot?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Hier bij de FRS hadden ze hem wel :) Nog heel wat exemplaren, volgens mij was ik ook nog de eerste >:)

Nu moet ik em nog zien in installen, DVD rom zit in een andere p.c :'( Mjah, word een image maken , copieren, mounten. Maarja we heben de tijd :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Nyarlathotep schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:51:
[...]

Ik neem aan, dat je de gewone versie hebt? Deze past gewoon door de bus, ik bestel er vaker games.
Als je de collectors ed. hebt, net als ik, moet je tot 2 december wachten, en deze past NIET door de brievenbus...
Ik heb inderdaad de gewone versie besteld.

Dat wordt dus wachten tot morgen.... damn TPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

sjow een bug gevonden, en niet zo'n kleine ook..
zit ik lekker, toet toet toeter op mijn waterscooter, rij ik gewoon de map uit! :+
Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hlbug.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 16-11-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:03:
Ik zit wel ergens vast, al velen weten niet wat te doen

[afbeelding]

De barrels naar beneden gooien in het water, dan proberen op te stapelen? Ik ben ook al naar boven geweest maar ik zie geen uitweg...
Ik zag dat er nog geen oplossing gepost is voor je probleem dus hierbij:

spoiler:
Neem de ladder omhoog, en zorg dat je op die buis komt, ga naar links, crouch en stap op de verhoging, ga de volgende kamer in. a/h eind rechts kan je via wat buizen naar beneden naar een valve, draai er aan, er stroomt nu water de kamer (en de vorige in) sloop evt. de supply box voor health en ga via de ladder terug omhoog. Ga nu weer naar de vorige kamer (pas op voor die gekke circelzagen) als het goed is kan je nu via de ladder waar je mee omhoog klom ook naar beneden. Ga onder water door de grote buis naar de volgende kamer. Op de bodem zitten wat dozen vast onder planken. sla de planken stuk zodat je via een van de dozen op de richel kan stappen. Makkie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:16:
Hier bij de FRS hadden ze hem wel :) Nog heel wat exemplaren, volgens mij was ik ook nog de eerste >:)

Nu moet ik em nog zien in installen, DVD rom zit in een andere p.c :'( Mjah, word een image maken , copieren, mounten. Maarja we heben de tijd :P
Of preloaden via steam? Dan hoef je toch alleen nog maar de key in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:19:
sjow een bug gevonden, en niet zo'n kleine ook..
zit ik lekker, toet toet toeter op mijn waterscooter, rij ik gewoon de map uit! :+
Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hlbug.jpg
Je pic werkt niet.... zo wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Submit die bug naar valve, dan is morgen een update :)

Iemand HL:S al gespeeld?
Ik heb de bronze editite gekocht, maar als HL:S best meevalt upgrade ik later mss naar silver.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hlbug2.jpg

grmbl, elke keer als ik hierin rij eindigd de map :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Ik heb dus precies dezelfde bug, iets verder op de map dan.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
ff serieus... waar op de doos staat welke versie je hebt??
ze zeiden dat "gold" nog niet uit was, maar opzich hebben die gasten bij ons in het dorp niet echt veel verstand van dat soort dingen...
die van mij was 57.50 euri

op de doos staat een geil-kijkende gordon, met een grijze achtergrond.. heb ik silver ofzo?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *