[PC]Half-Life 2 deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.207 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:De volgende die ook maar iets meldt over op hoeveel procent 'ie download, dat "je hem zo gaat spelen" of iets anders wat niets toedraagt aan het topic, krijgt direct een OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:13:
zucht, moet tot 17:00 werken. En dan maar eens zien of ie in Leeuwarden te krijgen is. Bij Dixons en bij Intertoys krijgen ze hem pas woensdag.
Dynabyte vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
http://www.steampowered.com/status/game_stats.html die gaat ik ff in de gaten houden vandaag en morgen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:42
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/groep3ie/hl2.JPG

screenshotje :P @ first ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/groep3ie/sc1.JPG

[ Voor 36% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 09:45 . Reden: RESIZEN! ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/hl2playitnow.jpg

Yes! yes!! UNLOCK DAT SPEL DAN OOK!!! *nagelbijt* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:( Hij is in Leeuwarden nergens te krijgen, tenminste niet dat ik gister gezien heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HULDE AAN VALVE!!!! ALLEEN DE INTRO AL!!!!!!!! MYYYYYY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:) :9~ _/-\o_ Hier een screenie, tis niet bijzonder, maar goed, dan weten jullie iig waar ik zit straks

Afbeeldingslocatie: http://www.okcomputers.info/hl2.jpg

Jongens, ik ben pleite, tot later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

kijk mensen, zo ziet er dat dus uit, voor de mensen die geen hl2 hebben ;)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v353/johnneman/unlocking_hl2_sized.jpg
clickable

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:22:
HULDE AAN VALVE!!!! ALLEEN DE INTRO AL!!!!!!!! MYYYYYY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:) :9~ _/-\o_ Hier een screenie, tis niet bijzonder, maar goed, dan weten jullie iig waar ik zit straks

[afbeelding]

Jongens, ik ben pleite, tot later
Nice :)
hoe is de performance.. draait et een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Ga jij de topic warning eens doorlezen. Je zat op het randje van een OW
morgen ben ik gewoon ziek denk ik. Hoop dat het spel niet te snel uitgespeelt is :P
Hoe zit het nou, was de grote verassing toch een hl2 multiplayer optie of was dat toch een lolbroek die de community liep op te geilen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
spoiler tags misschien, voor mensen die em over 1 maand kunne spelen(like me) is er dan geen zak meer aan :/

plz....

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hl21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hl22.jpg

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Even een feitje... Ik meende dat je bij de intro G-man ziet. Die synchronisatie van stem en animatie heeft Doug W. een week gekost, met een spiegel voor zijn gezicht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt friends toevoegen ? is dat om te chatten of om te multiplayeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die stats niet een beetje fucked up ?

Zelfs met alle wil van de wereld kan ik niet geloven dat er met Counter-Strike 3.000.000.000 spelers per minuut per maand zijn.

Hoe berekenen die dat nu ?

Even een praktische vraag. Wanneer komt de Collectors Edition uit ?
Heb die gisteren besteld. Er sites die vandaag zeggen (dan heb ik 'm deze week nog), andere pas half december :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:25:
spoiler tags misschien, voor mensen die em over 1 maand kunne spelen(like me) is er dan geen zak meer aan :/

plz....
Lees dan het topic niet .. :) Je kan niet 50 man voor 1 man iets gaan verplichten,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:26:

Zelfs met alle wil van de wereld kan ik niet geloven dat er met Counter-Strike 3.000.000.000 spelers per minuut per maand zijn.

Heb die gisteren besteld. Er sites die vandaag zeggen (dan heb ik 'm deze week nog), andere pas half december :?
half december :P

@ mod: van die spoilertages ff in waarschuwingen zetten? zo ist geen fun meer voor velen :/
@hierboven, dannog, veel mensen hebben ook de CE of kunne em morge pas spele, dan is de lol er al af....

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 16-11-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:26:

spelersminuten per maand, dus alle spelers, spelen in totaal zoveel minuten per maand :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:04

Magic666

No one's neighbour!

Nog een paar uurtjes (heb de middag vrij genomen! :))
Maar hoe is de performance inderdaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ik heb zojuist remote mn hl2 unlocked... was binnen 10 sec. gebeurt... helaas moet ik nog vele uren wachten.
ik heb meteen hl:source aan gezet. leuk dat die ook meteen beschikbaar is...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Wow, die sfeer als je begint is geweldig, ben ik al tijden niet meer tegen gekomen in een game :D. Je kan ook echt alles oppakken.

256 mb is een beetje te weinig voor deze game, het geluid/muziek hangt de hele tijd en in windows kreeg ik de melding dat me virtual memory to low is, toch maar even die 512 erbij zetten :).

En me 5.1 setje doet het ook geweldig.

[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2004 09:35 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:21:
:( Hij is in Leeuwarden nergens te krijgen, tenminste niet dat ik gister gezien heb :'(
Inderdaad, hopen dat ze hem vandaag wel ergens hebben. En dat ze niet uitverkocht zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Hij hakkelt bij mij ook af en toe, heb 512MB. Hoop dat dat wel weggaat, het is vervelender als in Doom...

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
psy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:36:
Hij hakkelt bij mij ook af en toe, heb 512MB. Hoop dat dat wel weggaat, het is vervelender als in Doom...
Je kan ook de grafische opties lager zetten ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:30:
Wow, die sfeer als je begint is geweldig, ben ik al tijden niet meer tegen gekomen in een game :D. Je kan ook echt alles oppakken.

256 mb is een beetje te weinig voor deze game, het geluid/muziek hangt de hele tijd en in windows kreeg ik de melding dat me virtual memory to low is, toch maar even die 512 erbij zetten :).

En me 5.1 setje doet het ook geweldig.
Hmm ik heb "maar" 512, en ff wat erbij zetten is een duur grapje aangezien het geheugen wat ik heb niet echt goedkoop is. Hoop maar dat ie goed loopt.
Iemand al een kleine impressie over de gameplay. Behalve (hopenlijk een grap) die post van iemand die hem compleet ruk vond heb ik nog weinig gelezen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg..was dat dus het probleem met doom. Maar dat je nu al meer dan 512 mb geheugen moet hebben voor een game :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Heb ik toch niet voor niets 1 gig :p Anyway, iedereen veel plezier met HL2. Ik moet gewoon tot 10 uur w88 voordat ik uhm uberhaupt kan installeren :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is fenominaal.. Je wordt dus in het begin er even doorgeleid om te laten zien hoe en wat je alles kan... De environments zijn zoooooooo moooi... ZUCHT... En wij dachten dat het overhyped was.. We zijn nog bescheiden gebleven... :)

Hij draait lekker bij mij op een Athlon XP 2600 + met 1 gb. RAM, vloeiende FPS, 6.1 setje klinkt SCHITTEREND.. Alleen het geluid hakkelt af en toe, en ik kan nog niet achterhalen waar dat aan ligt..Wel jammer, ik ga nu direct even naar Half-Life: Source kijken hoe dat er uitziet (daar hebben we nl. nóóit iets van gehoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou denken dat de server hl overbelast zijn.. nou niet dus .. gelukkig.. complimentje voor valve.. me verbinding dicht trekken op hun servers is fijn :) . Zo spelen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Wat zijn de personages euhmz.... menselijk... Echt cool met die gezichtanimaties.. ik ben nu al helemaal aan Alyx gehecht.. en ze heeft een lekker kontje :p

Nee maar de gezichtanimaties zijn echt fenomenaal... ze komen veel menselijker over dan ik tot nu toe ooit in een spel heb gezien... Toen ik net werd geteleporteerd ging het wel ff schokken maar ben er nog niet achter of dat zo hoorde omdat er in het spel iets fout ging en het verder wel overal met ong. 60 FPS draait :) Maar het ziet er echt schitterend uit.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

wat een sfeer! ik kreeg helemaal de kriebels over mijn rug..
Ook toen ik eenmaal buiten was en je een strider voorbij zag lopen.
Ook geinig is als je een blikje tegen z'o'n combine aangooit :P begint ie je gelijk te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:42:
Het spel is fenominaal.. Je wordt dus in het begin er even doorgeleid om te laten zien hoe en wat je alles kan... De environments zijn zoooooooo moooi... ZUCHT... En wij dachten dat het overhyped was.. We zijn nog bescheiden gebleven... :)

Hij draait lekker bij mij op een Athlon XP 2600 + met 1 gb. RAM, vloeiende FPS, 6.1 setje klinkt SCHITTEREND.. Alleen het geluid hakkelt af en toe, en ik kan nog niet achterhalen waar dat aan ligt..Wel jammer, ik ga nu direct even naar Half-Life: Source kijken hoe dat er uitziet (daar hebben we nl. nóóit iets van gehoord).
Inderdaad, ben zeer benieuwd hoe dat er nou uit komt te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:46:
Wat zijn de personages euhmz.... menselijk... Echt cool met die gezichtanimaties.. ik ben nu al helemaal aan Alyx gehecht.. en ze heeft een lekker kontje :p

Nee maar de gezichtanimaties zijn echt fenomenaal... ze komen veel menselijker over dan ik tot nu toe ooit in een spel heb gezien... Toen ik net werd geteleporteerd ging het wel ff schokken maar ben er nog niet achter of dat zo hoorde omdat er in het spel iets fout ging en het verder wel overal met ong. 60 FPS draait :) Maar het ziet er echt schitterend uit.
ja idd, je legt de woorden in mijn mond... echt fenomenaal! echt al tijden niet gezien, dat een spel je gewoon in de eerste 10 min al boeit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 07:42
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/groep3ie/zweven.jpg

coole physics :D

[ Voor 11% gewijzigd door donald_dick op 16-11-2004 09:48 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:32:
[...]

Inderdaad, hopen dat ze hem vandaag wel ergens hebben. En dat ze niet uitverkocht zijn :P
Nog even wachten, de dynabyte is 10 uur open, en als het goed is zullen ze als een gek half life 2 in de schappen doen (10 stuks ofzo :P , want de rest is al gereserveerd) dus je moet snel zijn voordat het verkopcht is :)

Ik heb die van mij gereserveerd en krijg daarom wat extra korting en omdat ik er werk krijg ik nog meer korting. Ik betaal ongeveer 45,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Mooi is dat, krijg een foutmelding bij het starten van het spel.
Click op new game, selecteer het level, begint te laden en dan boom.
Error map is 3678 expected 19 :(
Heb nu de hl2content.cfg weg gegooid en ben het nu opnieuw aan het downloaden, kijken of dat werkt.
Ook de screenshot die ik hier zag van het menu is heel scherp, bij mij is die zoo wazig dat je haast niet kan zien wat het is.
Hopelijk hoef ik niet weer de hele 4 gig naar beneden trekken.
Mocht iemand hetzelfde probleem heben, en oplossing. Hoor ik het graag.
Mocht dit bij mij werken laat ik het hier ook wel weten, maar dan pas vanavond, moet eerst werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Laatst online: 08-09 13:47
http://members.lycos.nl/groep3ie/zweven.jpg doet het niet?

* bartvb is verstandig en heeft HL2 maar niet gekocht, eerst een paar projecten af maken :) Maar kan bijna niet wachten als ik dit zo lees. Het kon bijna niet anders dan dat het spel enorm overhyped was maar dat lijkt dus enorm niet het geval te zijn geweest, dit itt Doom3 die ik eigenlijk wel wat tegen vond vallen (kan ook aan m'n brakke MX440 liggen hoor ;)). Doom3 was mooi maar niet leuk, erg benieuwd hoe het met HL2 zit.

Meeeeeeeeeerrrrrrrrr screens en liefst een review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Een vriend van me heeft hem zonet gehaald bij de intertoys voor me :) Bij bart smit, dixons, dynabyte was hij nog niet verkrijgbaar in regio roermond

HF all :)

//EDIT: Trouwens, stel mijn broertje wil op zijn pc het spel even proberen voor hij het koopt, om te kijken of het een beetje speelbaar is ( en nee, niet het er dan op laten staan, maar het dan ook kopen :9 ) Kan dit dan gewoon of krijg je dan zoiets van: ey sorry maar het spel is al ergens geinstalleerd, gooi je origineel maar in de vuilnisbak ?

[ Voor 53% gewijzigd door domi235 op 16-11-2004 09:59 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ik vind overigens wel dat er teveel (lange) laadtijden zijn...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:46:

Valve heeft een tool waar je elke animatie in een gezicht kunt na bootsen. Wenkbrowen omhoog, naarbeneden, fronsen, lachen, kwaad kijken, etc. Mond naarbinnen, buiten, breed, alles.

Helaas hadden ze hier liever geen foto's van :). De mensen die al die animaties maaten zaten met spiegels elke keer de tekst uit te spreken, en dat dan in het spel te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik hoop dat ik wat zinnigs vraag, ik heb geen zin in een OW :P

Zouden mensen die HL2 hebben draaien wat meer kunnden vertellen over hoe de game loopt op hun systeem, wat ze van de feeling vinden, hun systeemeiesen en de bijhorende instellingen...
Screenshots van de game zijn wel leuk maar zitten natuurlijk vol met spoilers. Ik ben meer geintreseerd of ik kans maak op een goed lopende HL2 op mijn eigen systeem. But thats just me... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lazz wat zijn jou pc specs? en ook je videokaart aub.

thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:55:
Ik vind overigens wel dat er teveel (lange) laadtijden zijn...
Hmmm dat is zeker balen dan. Dat heb je ook bij die nieuwe Medal of Honor spel. Je speelt 10 minuten, en dan moet je weer laden. Dan gaat wel de sfeer helemaal weg. Zijn het lange laad tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe kan ik HL2 downloaden ?

Ik heb een tegoedbon gekregen bij mijn ati kaart en steam geinstalleerd.
ik kan alleen nergens de optie vinden om HL2 te downen via steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hl23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hl24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gumbusters.nl/hl25.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 16-11-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
jhead22 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:59:
Hoe kan ik HL2 downloaden ?

Ik heb een tegoedbon gekregen bij mijn ati kaart en steam geinstalleerd.
ik kan alleen nergens de optie vinden om HL2 te downen via steam...
aaarghhh
gebruik het vergrootglaasje eens, is pas 100x gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor mensen die dit willen horen.

mijn pc amd xp 2700+
1 gig geheugen
nvidia ti 4800
draait op 1024*
alles op high
aa uit
draait super zoepel zonder happering whatsoever
wilde ik ff laten weten

(game ziet er echt uber :9~ :9~ :9~ uit ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

dit spel gaat echt boven mijn verwachtingen uit, echt super, spannend vanaf het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:02:
dit spel gaat echt boven mijn verwachtingen uit, echt super, spannend vanaf het begin!
Wat zijn je pc specs? en waar heb je de game op draaien en hoe loopt het?

Bedankt voor de vorige specs info hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Heeft iemand al HL1:Source gespeelt ben zeer benieuwd hoe dat er nu uit ziet, eventueel een screentje? :P Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook last van haperingen in het geluid? Het is vooral bij het laden dat het geluid dan blijft haperen, en dat is alsof hij even vast blijft lopen.. Ik denk dat het mijn videokaart is, want als ik AA en AF lager zet dan doet ie het minder.. Wellicht even andere ForceWare installeren.. :p

edit:
HL:Source is nu aan het loaden bij mij.. Duurt nog een tijdje voor dat hij klaar is.. Wanneer dat is kun je zeker de screens verwachten (over een half uur schat ik zo?)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

_SouLmaN_ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:37:
[...]

Je kan ook de grafische opties lager zetten ? :)
Het blijft beperkt, ik heb alles op High staan, 2xAA, 1280*960. Loopt heel soepel.
Maar heel af toe is er een hapering, waarbij ook het geluid een paar keer hikt. Ligt volgens mij niet aan de grafische instellingen.

En de laadtijden zijn inderdaad behoorlijk, valt tegen, terwijlk ik notabene wel een SCSI 15k schijf heb! Mogelijk is 1Gig aan RAM toch aan te raden.

Maar wat een sfeer! Geweldig gewoon! Het is werlelijk alsof je in een film meedoet, super :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Even een vraag over half-life source. Zit die er ook bij als je de game in de winkel koopt of krijg je die er alleen bij als je hem gepreload hebt? Of kan je deze gratis downloaden via steam?

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Weet iemand toevallig of ie ergens in Groningen nog te koop is, ik wou hem straks ff in de pauze gaan halen... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:10:
[...]

Het blijft beperkt, ik heb alles op High staan, 2xAA, 1280*960. Loopt heel soepel.
Maar heel af toe is er een hapering, waarbij ook het geluid een paar keer hikt. Ligt volgens mij niet aan de grafische instellingen.

En de laadtijden zijn inderdaad behoorlijk, valt tegen, terwijlk ik notabene wel een SCSI 15k schijf heb! Mogelijk is 1Gig aan RAM toch aan te raden.

Maar wat een sfeer! Geweldig gewoon! Het is werlelijk alsof je in een film meedoet, super :)
Dat haperen doet ie bij mij ook met het geluid.. En ik heb 1 gb. RAM met een XP2600+ en een 6800LE gemod naar GT.. Heb jij toevallig ook een SBLive! 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
KeaveXL schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:11:
Even een vraag over half-life source. Zit die er ook bij als je de game in de winkel koopt of krijg je die er alleen bij als je hem gepreload hebt? Of kan je deze gratis downloaden via steam?
je moet er extra voor betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Tip voor iedereen gaan aar de bart smit, ik ben in wijchen alle games shops langes geweest en in nijmegen dukenburg, en alleen bij die laatste bij de bart smit hadden ze hem (bij de rest wisten ze niet eens wanneer ze hem binnen kregen)

owja en makro/lukas klamer krijgt hem als het goed is in de loop van de dag binnen

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
AMD 64 3000+
1024 Mb PC3200 DDR
Sapphire Radeon 9800 pro

Ik draai Half Life 2 op 1024x768 met alles op high, 6xAA en 16xAF zonder problemen. Alleen net na het laden van een nieuw level wil hij nog wel eens even schokken maar dat is maar 1 sec daarna draait alles hardstikke soepel. Ik had met deze instellingen bij de test 48 FPS dus dat moet voldoende zijn :)

En wat betreft de laadtijden.. ik vind ze behoorlijk lang.. 5 tot 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Nee, ik gebruik de onbourd sound van mijn asus bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel ruimte neemt ie geinstalleerd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi van Valve!

Kan niemand in het begin van de game sprinten? als ik shift druk sprint hij helaas niet of hoort dat zo op dit moment in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

"Lange" laadtijden heb ik ook maar dat had HL1 ook toen die net uit was. De muziek is ook echt meesterlijk :D.

Met die 512 erbij loopt het al een stuk beter, draai gemiddeld met 40 fps met een XP2400+, ATI 9800 PRO en 768 MB Ram, 1024 alles op ze hoogst en AA en AF uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Wel typisch dat meer mensen klagen over de laadtijden... :P misschien speelt een beetje ongeduld ook een rol. Maar bij halflife 1 was dat laden gewoon nauwelijks te merken. Niet dat het te vergelijken is, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:13:
das toch nie lang :/
heb wat geduld ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:14:
Mooi van Valve!

Kan niemand in het begin van de game sprinten? als ik shift druk sprint hij helaas niet of hoort dat zo op dit moment in de game?
Ik schat in dat dat zo komt als je je HEV suit bemachtigd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit is echt geweldig :D alles ziet er enorm goed uit en het is ook echt spanned om te spelen (LOL @ DOOM3). Alleen wel jammer dat het bij mij niet echt super loopt, met zware dingen drop ik soms wel eens naar de 15fps en buiten loop ik maar rond de 40 a 50fps en dat met een x800xt-pe op 1024 met alles high 4x/8x aa/aaf en een 3200+ (barton) met 1gb ram. Nouja vandaag (of anders morgen) me 3500+ binnen dan zal het wel gefixed zijn denk :)

Uber game veder, IMHO is dit het enige spel van de afgelopen tijd wat ze geld meer dan waard is.

edit: laden gaat trouwens vrij snel als je 1gb ram heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Inderdaad. Als je eens wist wat er op dat moment allemaal moet gebeuren. Dat is echt niet een paar modelletjes laden :). Boven de 20seconden zou ik me wel wat frustreren, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff hl2 opgehaald bij dynabyte. Kan hem dus niet remote activeren ;(

CD of DVD moet je erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel is echt zo mooooi.

Echt als je het de eerste keer speelt, alles is zo interactief. Al die npc's reageren op je gewoon.......... beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld, far cry vond ik niet leuk vanwege dat domme schieten maar dit :D . Scenes waar je zelf gewoon deel van bent. Dingen die gebeuren terwijl je ze niet verwacht en soms ook komisch, vooral de scene
spoiler:
als je de eerste keer in het lab komt
. Meer zeg ik niet. Ik ga weer verder spelen en me weer verbazen over hoe mooi dit spel wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

In het begin wel even de moeilijkheidsgraad op medium zetten he, staat standaard op easy ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

TomSmit82 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:08:
Heeft iemand al HL1:Source gespeelt ben zeer benieuwd hoe dat er nu uit ziet, eventueel een screentje? :P Bedankt!
Ik zie momenteel nog maar weinig grafisch verschil met HL1. Ik zal vanmiddag wel even een screenshot vergelijking van de twee maken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Net gaan zoeken in Heerlen naar Half-Life 2 :)

MediaMarkt --> vanmiddag
Dixons --> vanmiddag
Free Record Shop --> Ze hadden de kratten al klaarstaan om ingeruimd te worden, maar men wilde HL2 er niet uit pakken |:(
E-Plaza --> Ja, maar men accepteed geen MasterCard :'(

* Zegato kan niet meer wachten!!

[ Voor 7% gewijzigd door Zegato op 16-11-2004 10:20 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:50
Afbeeldingslocatie: http://www.blix.digitized.nl/ennu.JPG

Iemand enig idee wat dit is, ik kan gewoon niet verder klikken ?

bvd.

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In steam, rechter muis op HL2 kun je gamefiles backuppen, kan alleen maar op HD.
Is het niet mogelijk op de content op een dvd te fikken.
Heb nl. de ati coupon release via steam.
Iemand die er meer van weet, d8 tijdje geleden iets gelezen te hebben daarover.

@blix:
DirectX 9.0C downen van Microsoft site??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:20:
[afbeelding]

Iemand enig idee wat dit is, ik kan gewoon niet verder klikken ?

bvd.
HL2 heeft minimaal DX9b nodig en die heb jij dus je zou gewoon moeten kunnen doorklikken, anders even DX9c installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Lucky bastards! Ik moet gewoon wachten tot 18.30 voor ik kan spelen..... of ik neem de middag vrij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
bAdmuTs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:21:
[...]

HL2 heeft minimaal DX9b nodig en die heb jij dus je zou gewoon moeten kunnen doorklikken, anders even DX9c installeren.
Ja hij doet gewoon niks, kan 100x op die next button klikken en er gebeurt niks.

echt wat is dit weer voor een BS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD 64 3000+
1024 Mb PC3200 DDR
Sapphire Radeon 9800 pro

Ik draai Half Life 2 op 1024x768 met alles op high, 6xAA en 16xAF zonder problemen. Alleen net na het laden van een nieuw level wil hij nog wel eens even schokken maar dat is maar 1 sec daarna draait alles hardstikke soepel. Ik had met deze instellingen bij de test 48 FPS dus dat moet voldoende zijn :)

vind de laadtijden op zich wel mee vallen. Tis een spel en jah dat moet geladen worden :P en 10 seconde (op een 3500 +) vind ik nog best mee vallen.

maarre nu gaan ik de game echt weer verder kijken......... euuuh spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
AMD 64 3000+
1024 Mb PC3200 DDR
Sapphire Radeon 9800 pro

Ik ga dus vandaag meteen een nieuwe videokaart kopen want ik heb nu dit:

P4 3,2 op 3,6 draaien
Geforce4 Ti 4200 MyVivo
2x 80 gig s-ata
1024 MB DDR dual channel
Asus p4p800

Ik wil dus ook een ATI Sapphire Radeon 9800 pro gaan kopen dadelijk.
Die videokaart in combinatie met bovenstaand systeem is goed te spelen met half-life 2 denk je?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
arh :( wil je spelen krijg je een error :( map version is 2 expection 19 :( dan maar een reinstall :'(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:06:
[...]

Wat zijn je pc specs? en waar heb je de game op draaien en hoe loopt het?

Bedankt voor de vorige specs info hierboven.
AMD64+ 3000, 2x512DDR, en een 9800XT, draait soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd 3500+ 1 gig en een radeon 9700, loopt perfect geen schokken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik moet wel zeggen, 1984 all over... maar daarom niet minder gaaf :). Vooral de gezichtsuitdrukkingen op de NPC's zijn verbazingwekkend echt, geeft zoveel meer waarde aan zo'n NPC in het spel.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Die Barnacles (die beesten die aan het plafon hangen) die zijn echt smerig om te zien

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
M1lamb3r schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:22:
arh :( wil je spelen krijg je een error :( map version is 2 expection 19 :( dan maar een reinstall :'(
Jij kan het teminsten installen, ik kan het niet eens installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:23:
ik heb eindelijk een gun! krijg je wel snel btw na die crowbar...
Ja maar die crowbar heb je eigenlijk altijd wel nodig

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat HL2 op dit systeem niet gaat lopen, zou iemand mij daar meer over kunnen zeggen?

Amd 1700+
512 MB DDR
Geforce 4

Het zou een beetje zonde zijn als ik nu 60 euro ga uitgeven en het loopt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:27:
Ik heb het idee dat HL2 op dit systeem niet gaat lopen, zou iemand mij daar meer over kunnen zeggen?

Amd 1700+
512 MB DDR
Geforce 4

Het zou een beetje zonde zijn als ik nu 60 euro ga uitgeven en het loopt niet :)
Het zal wel lopen, maar ik verw8 dat alles zo een beetje op LOW staat.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de modbreak en topic warning eens door. Op het randje van de OW grens was dit

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Klik eens in steam met de rechtermuisknop op HL2, en vervolgens manual

Is dat niet het inlegvel wat je bij de hardcopy van HL2 krijgt?

[ Voor 33% gewijzigd door Mavvie op 16-11-2004 10:34 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahah op een gegeven moment achter het lab

spoiler:
valt er bij die transport machine een stekker uit die je er zelf weer in moet doen
humoooor dit soort kleine dingen maken het spel echt twee keer zo leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Voor problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Vergeet niet eerst de sticky's door te lezen. Ohja, laat dat gescheld ook achterwege

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Voor de mensen...Er liggen nog 2 by dynabyte leeuwarden.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
GreenFury schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:35:
WOW dat gaat snel, en die 2 zullen nu ook al wel weg zijn

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:34:
[...]

Heb ik al, en wat een totaal nutelose post, bedankt heb ik veel aan joh.
nog even snel een hintje voor dat je een apart topic gaat openen
leeg je windows Temp bestanden, reboot je pc en dan nog eens proberen ;)

edit
deze map bedoel ik:
C:\Documents and Settings\JE NAAM\Local Settings\Temp

[ Voor 12% gewijzigd door joostve op 16-11-2004 10:39 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net terug uit parijs, een voordat ik HL2 ga spelen wilde ik nog even dit laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://img121.exs.cx/img121/3999/2671.jpg

Op een aantal plaatsen in de stad trof ik zaterdag deze borden aan. Waren deze ook in nederland te vinden? Zou leuk op je kamer staan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:34:
[...]

Heb ik al, en wat een totaal nutelose post, bedankt heb ik veel aan joh.
Als ik jouwn probleem goed begrijp kan je niet verder met het installeren van directx.

Probeer hem te downloaden op microsoft.com

Anders heb je de volgende optie:

www.steampowered.com

Download de steam client en voer je hl2 code in en pre-load HL2.

Kan me voorstellen dat je pissed ben... Ben ik nu ook want ik moet wachten tot 22:00... Kan hem niet via remote desktop activeren thuis aangezien ik de DVD derin moet proppen... Morgenvroeg weer vroeg eruit en weer werken tot 18:00 niet zoveel tijd voor mij :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:35:
Ah ik stap meteen in m'n auto, tis maar 1.5 uur rijden denk ik ;)
Hmm ik zit toch serieus te denken of het niet eens tijd wordt voor wat meer geheugen. Jammer dat het zo duur is(rdram).
Ik ga maar eens neuzen op het geheugen gedeelte van het forum voor een andere oplossing.
net wat shots gezien op een ander forum, die sfeer zeg.. omg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:39:
[...]

Als ik jouwn probleem goed begrijp kan je niet verder met het installeren van directx.

Probeer hem te downloaden op microsoft.com

Anders heb je de volgende optie:

www.steampowered.com

Download de steam client en voer je hl2 code in en pre-load HL2.
Ik heb directx 9c en pre-loaden is geen optie, koop het spel niet voor niets in de winkel.

> hoe deinstall ik directx?

[ Voor 4% gewijzigd door blix op 16-11-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 11-09 22:58
Kreeg net een prachtige opmerking van een collega van me: "Je zit toch geen foto's te kijken he?", ze zag de screenshots aan voor foto's :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *