[PC]Half-Life 2 deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.177 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

m0nk

16-09-2003 15.15

omg, die headcrabs zijn zo irritant!!
spoiler:
Loop nu ergens in de mijnen na die ene vent langs de kerk, ging naar beneden en kwam in een donkere ruimte met echt ALLEEN maar headcrabs! en niet te weinig ook!
Die donkere zijn trouwens nog irritanter omdat je health dan naar 1 hp gaat! en daarna langzaam weer oploopt..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Rudios schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:11:
Ik zit al ergens vast :'(

spoiler
in het level waar veel gewaterscooterd wordt, kom je op het laatst bij een groter opvlakte met meer, daarin ligt ook een kapotte boot.
hier dus: http://server2.uploadit.org/files/vega01-vast1.jpg

Ben daar overal doorheen gerend en heb de grote sluisduren geopend, heli is ook weg (kapot geschoten). Maar als ik dan vervolgens door die grote sluis loop komt er weer een nieuwe heli, dat red ik nooit door het hele kanaal doorrennen met die heli achter me. Of had ik tot dat punt ook die waterscooter bij me moeten hebben?

Was handig geweest als je je scooter had meegenomen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:19:
[...]

Was handig geweest als je je scooter had meegenomen :P :+
damn :'( dus toch... kep geen savegame meer, alles is geauto-saved. kan ik onderhand helemaal opnieuw beginnen :(

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109982

Ik ben dus al uren bezig met unlocken, steam wil gewoon niet verder dan 66% !
Ook als ik HL2 opnieuw installeer....

Ik blijf maar steeds die error krijgen van overbelast, maar urenlang lijkt me overdreven ?

Afbeeldingslocatie: http://chris.my-gb.com/steam.jpg

:( :( :( :( :(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109982 op 16-11-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:01
Heb net even gespeeld en ik vindt het zó'n Kick Ass Game! :9
De Graphics, de Pshycics, de Animaties....alles!
Echt ik ben zeer onder de indruk van Half-Life², het is alles wat ik ervan verwacht had en dat terwijl ik pas zo'n 45 minuten van de Game erop heb zitten ;)
Die Animaties zijn ook zeer realistisch, je ziet gewoon echt gelijkenis met de bewegingen als die van een ''echt'' mens en dan bedoel ik vooral de bewegingen die worden gemaakt met de wenkbrauwen, mond enz.
Ik heb alleen een klein probleempje, het beeld begint namelijk te ''haperen'' wanneer ik in de buurt van het (hele mooie) water terecht kom, maar dat is natuurlijk een kwestie van het verlagen van een Grafische optie.
Direkt nog even Counter-Strike: Source testen, maar nu nog even Half-Life² >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 16:54

Kortfragje

......

Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:29:
fuck, ik zit nu ook vast , kan iemand me helpen?

spoiler:
Ik zit in het hooverboat level, ik kwam twee grote sluisdeuren tegen die dicht waren. ben uitgestapt bij de kade door een huisje met een garage waar 2 pantservoertuigen staan. Buiten het mannetje met het auto geweer gekilled en doorgelopen. alleen is de knop die de sluisdeuren open moet doen kapot. ik heb al geprobeerd om over het hek te klimmen met tonnen die er liggen maar ook al was ik hoog genoeg ik kon er niet overheen. kan iemand mij helpen?

Link: http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vastk.JPG http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast.JPG
heb de links gefixed, zag geen ton die ontplofbaar was.....

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Leuk spel, alleen wil dat pokke steam me niet registreren. Errug leuk, als je een systeem maakt zorg dan ook dat het peik loads aankan :(

Oh, en zover is het ook bagger traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41
Steam moet echt meer bandwidth creeren anders gaat dit nog maanden duren. Ik haal nu 2kb/s max en ik moet hl2 nog downloaden grotendeels. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Venxir op 16-11-2004 19:23 ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 14:24
Ik ben zelf van begin af aan al bang geweest dat de game nooit echt geweldig zou draaien op mijn systeem. Ten eerste vooral omdat ik geen Radeon kaart heb maar een Geforce, plus mijn system dat tegenwoordig al vrij snel "oud' genoemd wordt.

Ik heb een

AMD 1800XP +
512 MB SDRAM
Elsa Gladiac 920 Geforce 3
MSI K7T Turbo raid MOBO
Nieuwste drivers van alles.

Toevallig iemand hier die exact dezelfde PC-setup heeft, of in de buurt? Zo ja..hoe draait de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 17:47
Krijg als het goed is morgen ATI coupon binnen. Ik wil zeker HL2 hebben. :9~

spoiler:
Gekocht voor 25 euries

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

greatgonzo

schit-te-rend!

Venxir schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:23:
Steam moet echt meer bandwidth creeren anders gaat dit nog maanden duren. Ik haal nu 2kb/s max en ik moet hl2 nog downloaden grotendeels. :X
waarom heb je hem dan niet gepreload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:22:
[...]

heb de links gefixed, zag geen ton die ontplofbaar was.....
spoiler:
er is ergens bovenin het gebouw een kamer met 2 hendels, een ervan doet het niet en een ervan wel.. neem aan dat je daar bent aan de hand van de screenshot..
je moet dus ergens het gebouw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120141

Ga half life 2 binnekort kopen maar twijfel nog tusse collectors edition en gewone
Heeft iemand hier al CE edition en zo ja kan diegene dan wat screens poste van half life 1 Source. Ben erg benieuwt hoe dat eruit ziet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Anoniem: 95352 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:22:
Leuk spel, alleen wil dat pokke steam me niet registreren. Errug leuk, als je een systeem maakt zorg dan ook dat het peik loads aankan :(

Oh, en zover is het ook bagger traag :(
Helemaal mee eens. Ik vind dat steam maar niks. Ik kan me ook niet registreren. Ik had al een account bij steam gelukkig, maar mijn CD-Key kan hij niet valideren, het antwoord dat ik daarop nog moet krijgen komt later. Wel kreeg ik de melding dat ik mijn game kan gaan spelen, maar daarvoor moet steam allemaal files van de game gaan unlocken en dat duurt echt een eeuwigheid. Ben dus nu al een half uur bezig om een game alleen al werkend te krijgen en dat vind ik toch iets teveel van het goede om eerlijk te zijn. Maar goed, wat ik van de game vind laat ik nog wel weten, dit is in ieder geval een dikke minpunt.
Anoniem: 120141 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:29:
Ga half life 2 binnekort kopen maar twijfel nog tusse collectors edition en gewone
Heeft iemand hier al CE edition en zo ja kan diegene dan wat screens poste van half life 1 Source. Ben erg benieuwt hoe dat eruit ziet :9~
Deze komt pas 2 december van dit jaar uit, dus weinig kans dat iemand deze al heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Godjira op 16-11-2004 19:31 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Godjira schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:31:
[...]

Helemaal mee eens. Ik vind dat steam maar niks. Ik kan me ook niet registreren. Ik had al een account bij steam gelukkig, maar mijn CD-Key kan hij niet valideren, het antwoord dat ik daarop nog moet krijgen komt later. Wel kreeg ik de melding dat ik mijn game kan gaan spelen, maar daarvoor moet steam allemaal files van de game gaan unlocken en dat duurt echt een eeuwigheid. Ben dus nu al een half uur bezig om een game alleen al werkend te krijgen en dat vind ik toch iets teveel van het goede om eerlijk te zijn. Maar goed, wat ik van de game vind laat ik nog wel weten, dit is in ieder geval een dikke minpunt.
Dat kreeg ik ook net, van die Cd-key. Beetje vreemd wel, ik dacht dat je die nou juist nodig zou hebben om te spelen??
Ach, het maakt niet uit, zolang ik hem maar kan spelen.
Alleen nog unlocken, bij dit spel laat je het wel om vaak te reinstallen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 20:42

greatgonzo

schit-te-rend!

ik vind het allemaal een lachertje, steam is in het leven geroepen om illegaal spelen en downloaden uit te sluiten.

Maar nog binnen 12 uur na release is het ze gelukt de game te kraken, én steam te emuleren, zodat nog iedereen het kan spelen.

tsss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

Leuk, kom je thuis na een dag werken, lekker Half life spelen. Maar nee, zoals voorspelt klapt dat hele steam als een kaartenhuis in elkaar en kan je eigenlijk niet genieten van die game. meer als 3 kwartier naar een scherm met Steam, working te kijken nu al. Nou working ambtenaar stijl dan zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
jezus gvd en nu word ik heel pissig..

ik ben echt niet van plan om die stomme dvd constant in me drive te laten zitten hoor...

het is gewoon nog makkelijk om de illigale versie te spelen dan om de legale versie te spelen.
ik denk, nou dan maken we mooie iso van me LEGALE DVD en dan gebruik ik die wel (geen drive bezet, lekker snel etc.)
MAarrrrrrr neeeeee hoor, stomme klote ding gaat gewoon fout geven dat ik geen emulators mag gebruiken..
dis gvd de laatste keer dat ik IETS van valve legaal koop...
al is het nog zo goed, ze weten het altijd wel te verpesten.. :( :( :( :(

(trouwens wilde het authen wel met een image van het origineel)

en dan doe ik die DVD WEL in de drive en dan krijg ik 'not available' terwijl ik 100% van die game binnen heb en het een offline game is :( :(

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-11-2004 19:57 . Reden: Vloeken == no use ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:42
het goede woord voor deze game is: SFEER ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
BasieP schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:47:
jezus gvd en nu word ik heel pissig..

ik ben echt niet van plan om die stomme dvd constant in me drive te laten zitten hoor...

het is gewoon nog makkelijk om de illigale versie te spelen dan om de legale versie te spelen.
ik denk, nou dan maken we mooie iso van me LEGALE DVD en dan gebruik ik die wel (geen drive bezet, lekker snel etc.)
MAarrrrrrr neeeeee hoor, stomme klote ding gaat gewoon fout geven dat ik geen emulators mag gebruiken..
dis gvd de laatste keer dat ik IETS van valve legaal koop...
al is het nog zo goed, ze weten het altijd wel te verpesten.. :( :( :( :(

(trouwens wilde het authen wel met een image van het origineel)

en dan doe ik GVD die DVD WEL in de drive en dan krijg ik 'not available' terwijl ik gvd 100% van die game binnen heb en het GVD een fucking offline game is :( :(
Same here, ik heb helemaal geen DVD player, dies kapot gegaan, en nu zit ik dus met HL2 die ik niet kan spelen omdat ik die sjeit DVD erin moet gooien. Nu heb ik dus met images zitten kloten maar dat wil die dus ook niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:18

JvdM

<---->

en scary ;) damn ik schrik me soms echt rot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 24-05 14:12
pppfff dit geloof je gewoon niet.. maanden zitten wachten op de opvolger van een van de beste games ooit... Moet je het verplicht op de C:\ schijf van je PC installeren... Mijn pc staat zoveel op dat ik hem nu gewoon onmogelijk kan herinstalleren (ook ivm met software om in te loggen op het netwerk van mijn werkgever) Mijn C:\ is 10 GB groot (dat doe ik altijd bewust) en dat is ruim groot genoeg... mIk kan 2 GB leeg maken maar meer ook niet.... |:( iemand al ergens gelezen of je kan afwijken van die verplichte install paden????

Ik kan nu slechts naar jullie posts kijken hoe geweldig het is... :X

NIet dat ik zon kleien HD heb maar games horen op mijn D schijf, die is daar dan ook 100 GB groot voor

[ Voor 9% gewijzigd door Pindakaasman op 16-11-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Inmiddels ook al een paar levels gespeeld, maar dit is geen game. Dit is puur virtual reality. :o :P Al jaren over gedroomd hoe een spel er uit zou moeten zien, nou, hier is het! :7 Doom3 en Farcry zijn imho niet meer dan een grap, een voorproefje op het echte werk. :)

Btw, ik hoop voor diegene die wachten op de warez versie dat die nooit komt. In dit spel zit 5 jaar werk, en is imho zó ontzettend goed, de makers hiervan moet je gewoon respecteren door het spel te kopen. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 16-11-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14245

Steam opnieuw installeren maar dan op een schijf waar je wel veel ruimte hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 24-05 14:12
Anoniem: 14245 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:56:
Steam opnieuw installeren maar dan op een schijf waar je wel veel ruimte hebt :)
Komt dat door steam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-06 16:20

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Mensen die trouwens performance problemen hebben kan ik aanraden anisotropic filtering gewoon op triliear of biliniear te zetten. en je aa op 2x of gewoon uit :)

voor de rest echt een vette game :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb een AMD 1700+, 512MB SDRAM en een Geforce 3 Ti200 en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd toen ik erachter kwam dat het spel gewoon soepel draait op 1024x768 (zonda AA) :).

Heb het even een uurtje gespeeld (na lang op Steam gescholden te hebben) en moet zeggen dat het een erg leuk spel vindt, alhoewel ik City 17 een beetje sfeerloos vindt.

Top dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62201

Ik weet niet hoe het met jullie zit. Maar bij mij heb ik echt last van achterlijk langen laad tijden :S Mijn plan is nu om me systeem te herinstalleren. Hoe zit dat bij jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Anoniem: 14245 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:56:
Ja, dat schijnt steam zelf niet helemaal leuk te vinden toch? Volgens mij waren er meer die dit proberen zo op te lossen, maar wat dus niet werkte. Vervolgens Steam installeren op de default directory werkte dan weer wel.

Ik zit met hetzelfde probleem, ik moet alles nog downloaden, ook de 4 gig, mijn coupon ligt bij me ma, en ik zit op mijn kamer in rotterdam 8)7 Dus preloaden zit er voor vrijdag voor mij niet in..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 16-11-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anoniem: 38733 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:56:
Inmiddels ook al een paar levels gespeeld, maar dit is geen game. Dit is puur virtual reality. :o :P Al jaren over gedroomd hoe een spel er uit zou moeten zien, nou, hier is het! :7 Doom3 en Farcry zijn imho niet meer dan een grap, een voorproefje op het echte werk. :)
Klinkt allemaal wel erg goed dan. Maar WAT precies maakt het dan zoveel beter?
Is het echt allemaal de sfeer die zo super is? En wat bedoelen jullie er dan mee, oh ik heb nog wat vragen.

1-Hoe is de A.I. van de vijanden?

2-Draait de game op ook mindere pc's (zoals mijn AMDXP 1800)?

3-Vecht je nu ook weer tegen mensen of zijn het alleen monsters? (ik heb niet krankzinnig veel van de game gevolgd dus dit zal wel allang bekend zijn bij iedereen, maar ik niet.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:59:
[...]

Ja, dat schijnt steam zelf niet helemaal leuk te vinden toch? Volgens mij waren er meer die dit proberen zo op te lossen, maar wat dus niet werkte. Vervolgens Steam installeren op de default directory werkte dan weer wel.

Ik zit met hetzelfde probleem, ik moet alles nog downloaden, ook de 4 gig, mijn coupon ligt bij me ma, en ik zit op mijn kamer in rotterdam 8)7 Dus preloaden zit er voor vrijdag voor mij niet in..
Ik heb mijn steam dir van mijn overvolle C: naar E: gegooid en het werkt hier goed!

Ben alleen aan het wachten op het unlocken...man o man wat gaat dat traag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
dit is echt belagelijk ik probeer nu al een uur hl2 te unlocken.
Je word bijna gestraft omdat je het spel koopt.
Ik bedoel bij mij gaat de knop echt om als ik zo lang tegen een groen scherm aan kijk en weet dat als je hem illegaal hebt zo geunlocked heb.
Superslecht van valve.... of eigenlijk vivendi want ze hadden de servers al eerder aa nkunnen zetten.

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62201

devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:00:
[...]

Is het echt allemaal de sfeer die zo super is? En wat bedoelen jullie er dan mee, oh ik heb nog wat vragen.

3-Vecht je nu ook weer tegen mensen of zijn het alleen monsters? (ik heb niet krankzinnig veel van de game gevolgd dus dit zal wel allang bekend zijn bij iedereen, maar ik niet.

Bedankt alvast.
De A.I. weet ik niet. Draait vast wel, maar hoe het er uit ziet :S en voor wat mij betreft zijn de mensen in deze game juist de monsters :S want OMFG het lijkt wel of je in een dictatuur zit :S propaganda hier en daar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21:27

bAdmuTs

mAzE

Raar dat de mensen die hem gekocht hebben een dvd in de drive moeten hebben terwijl dat helemaal niet nodig is, kijk maar naar de steam versie.

[ Voor 53% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2004 20:06 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit weer vast... Met mijn waterfietsje dit keer.. Ik heb de sluisdeuren gehad en nu moet je over een stukkie gaan alleen de grond is een stuk hoger daarachter. Er staat een schans maar er zit een stuk ijzer voor waardoor je niet met de waterfietst op de schans kan... Ik heb geen screen maar het is voordat je de eerste alien gunship tegen komt :)

---
Voor de mensen met unlock probs..Steam herstarten wil nog wel eens helpen... Hetzelfde geld voor auth-problemen... Anders moet je HL2 en/of Steam nog maar eens opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anoniem: 62201 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:03:
[...]

De A.I. weet ik niet. Draait vast wel, maar hoe het er uit ziet :S en voor wat mij betreft zijn de mensen in deze game juist de monsters :S want OMFG het lijkt wel of je in een dictatuur zit :S propaganda hier en daar :S
Ja klopt , dat heb ik nog in een filmpje gezien, leken echt een beetje op nazi-praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Mirwits schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:01:
dit is echt belagelijk ik probeer nu al een uur hl2 te unlocken.
Je word bijna gestraft omdat je het spel koopt.
Ik bedoel bij mij gaat de knop echt om als ik zo lang tegen een groen scherm aan kijk en weet dat als je hem illegaal hebt zo geunlocked heb.
Superslecht van valve.... of eigenlijk vivendi want ze hadden de servers al eerder aa nkunnen zetten.
Ja, het is echt te erg voor woorden. Ik heb ook fokking ruim 40 a 50 minuten moeten wachten voordat de game eindelijk gestart werd. Niet normaal meer. Koop je de game legaal om de makers te steunen, ook zeker omdat ze nogal shit dingen meegemaakt hebben met het ontwikkelen van HL2, krijg je dit voor je kiezen. Mensen die hem illegaal hebben kunnen meer genieten dan mensen die hem legaal hebben, en dat vind ik te belachelijk voor woorden. Dat steam is daarnaast nogeens zo traag als de nete en zit vol met bannars (ik heb er notabene voor betaald, wat moet ik dan met advertenties?!?!).

Enorm minpunt voor Sierra, Vivendi en Valve. Ik had dit toch echt wel beter verwacht!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Laatst online: 13:40

Eijkb

Zo.

Om 13:00 begonnen met het idee effe de sfeer te snuiven. Nu is het 20:05 en moet ik nog eten :D Vet spel zeg. Het is afwisselend, spannend, verhalend, meeslepend etc etc. En het draait als een tierelier op mijn XP1800, 1024MB en Ti4200. Natuurlijk wel alles low of medium maar dan nog ziet het er strak uit zeg.

Morgen of overmorgen nieuwe videokaart kopen en dan weer opnieuw beginnen. Momenteel rush ik een beetje door het spel heen en laat nog wel eens wat uitdagingen links liggen maar als mijn pc-tje up-to-date is ga ik alles nogmaals dik overdoen!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
En nog steeds niet geleakt afaik _O_
(heb de manipulator nu, geweldig ding!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Xrenity schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:08:
En nog steeds niet geleakt afaik _O_
Nou... :P *hoest*emporio*hoest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik heb dit topic al de hele middag in de gaten gehouden, en ik heb maar besloten om te wachten tot de game gecrackt is, daarna ga ik em wel kopen zodat ik geen steam troep hoef te gebruiken, dat ik een image van de dvd kan maken en in kan laden, en dat ik em hopelijk ook niet meer verplicht op me c: schijf hoef te installeren.

Erg jammer dat bij de meeste moderne spellen het makkelijker is om een crack te gebruiken dan het spel op de originele manier te installeren, hierdoor koop ik ook steeds minder spellen als vroeger eigenlijk door al die nutteloze beveilingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:49
Pindakaasman schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:55:
pppfff dit geloof je gewoon niet.. maanden zitten wachten op de opvolger van een van de beste games ooit... Moet je het verplicht op de C:\ schijf van je PC installeren... Mijn pc staat zoveel op dat ik hem nu gewoon onmogelijk kan herinstalleren (ook ivm met software om in te loggen op het netwerk van mijn werkgever) Mijn C:\ is 10 GB groot (dat doe ik altijd bewust) en dat is ruim groot genoeg... mIk kan 2 GB leeg maken maar meer ook niet.... |:( iemand al ergens gelezen of je kan afwijken van die verplichte install paden????

Ik kan nu slechts naar jullie posts kijken hoe geweldig het is... :X
Waar steam staat moet je hem instaleren, dus steam op je schijf zetten waar hl2 moet komen en dan hl2 instaleren (steam staan op de cd).

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 19:33

pim

Help, ik kom niet voorbij het begin.

Ik loop uit het station en wil door die poortjes, maar dat kan dus niet.
Verder alle beveiliging aangesproken, maar die willen alleen maar slaan.
Deuren kom ik in, en.. wat moet ik doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Hey Gasten,

Ik heb vandaag HL 2 gekocht meteen naar huis gerend en installeren die hAP !...

Nu mijn Probleem, nog geen 5 min in de installatie krijg ik een melding dat setup het bestand '' hl2.ico1 '' niet kan vinden in de map '' hl24.cab ''
Duz ik kijken in die map, staat dat hele bestandje er niET ! |:( 8)7 ....
Maar in de map '' hl25.cab '' !...

Waar staat bij jullie dat bestandje ?....

Want ik kom nu met geen mogelijkheid verder....heb het bestandje al geprobeerd in die map 24 te zetten, maar het lukt maar niet.

Specs:

Amd Athlon 2400+
1Gb Twinmos Ram
MSI K7T 266 PRo2
PNY Geforce 6800 GT
Windows XP SP2
Alles verder geupdate !....

Wie o Wie kan mij helpe ! :( .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Ik kan hem niet unlocken! Ik krijg steeds het onderstaande... Meer mensen die dit ook hebben? :(

HTTP/1.1 500 Server Error Server: Microsoft-IIS/5.0 Date: Tue, 16 Nov 2004 19:25:34 GMT Content-Type: text/html Content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
pim schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:14:
Help, ik kom niet voorbij het begin.

Ik loop uit het station en wil door die poortjes, maar dat kan dus niet.
Verder alle beveiliging aangesproken, maar die willen alleen maar slaan.
Deuren kom ik in, en.. wat moet ik doen??
Als je maar ver genoeg doorloopt, kom je tussen een paar hekjes te staan met een camera. Daarna komt er een combine aanlopen die zegt: Come with me citizin (of zoiets).. De rest spreekt voor zich zelf :P
Roelos schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:15:
Ik kan hem niet unlocken! Ik krijg steeds het onderstaande... Meer mensen die dit ook hebben? :(

HTTP/1.1 500 Server Error Server: Microsoft-IIS/5.0 Date: Tue, 16 Nov 2004 19:25:34 GMT Content-Type: text/html Content
Server overbelast :X
Fusion_XT schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:15:
Hey Gasten,

Ik heb vandaag HL 2 gekocht meteen naar huis gerend en installeren die hAP !...

Nu mijn Probleem, nog geen 5 min in de installatie krijg ik een melding dat setup het bestand '' hl2.ico1 '' niet kan vinden in de map '' hl24.cab ''
Duz ik kijken in die map, staat dat hele bestandje er niET ! |:( 8)7 ....
Maar in de map '' hl25.cab '' !...

Waar staat bij jullie dat bestandje ?....

Want ik kom nu met geen mogelijkheid verder....heb het bestandje al geprobeerd in die map 24 te zetten, maar het lukt maar niet.

Specs:

Amd Athlon 2400+
1Gb Twinmos Ram
MSI K7T 266 PRo2
PNY Geforce 6800 GT
Windows XP SP2
Alles verder geupdate !....

Wie o Wie kan mij helpe ! :( .... ;)
Je moet CS: Source ook installeren.. Foutje van Vivendi met installer |:(

[ Voor 54% gewijzigd door Dutchmega op 16-11-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 00:21
Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat sommige mensen gek worden omdat ze (als ze eenmaal het spel binnen hebben) HL2 niet kunnen unlocken omdat Steam te druk is. Blijkbaar hebben ze het toch onderschat. En of het nu de schuld is van Valve of Vivendi maakt niet uit. Het is gewoon slecht geregeld. Ze hebben het spel al uitgesteld dus mag je verwachten dat alles nu in orde is.

Aan de andere kant heb ik zoiets van: komop, je hebt al zolang gewacht, dan kan dat ene uurtje er toch ook wel bij? Het is frustrerend... ik weet het. Maar ga dan ff een ander spel doen, of een film kijken, op GoT posten, en dan kom je later terug om het nog eens te proberen. Er zijn nog meer dingen in het leven dan HL2 :P

Maar ja... misschien blijf ik er zo rustig onder omdat alles bij mij in 1 keer lukte vanmiddag... Ik heb overigens nog steeds geen minuut gespeeld. Alleen CS:Source :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

[...]

Bedankt alvast.
Draait vloeiend op mijn amd xp 1800 met fx 5700 256 mb ram en 748 sys ram (maar is nog vaan 400 van over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Gare shit ik heb alle hl2 files om me comp maar toch wil die hem opniew gaan downloaden (na format van windows schijf), maar dat zijn zeker maar een paar files? wel lekker bagger want al die steam servers zijn weer overvol natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
[...]

Bedankt alvast.
Mensen die de game nu al verrot gespeeld hebben, kan een van jullie dit even beantwoorden, zou ik op prijs stellen :D Ik kan het spel zelf niet kopen omdat ik gewoon te slecht in het geld zit nu (teveel Console games die achter elkaar uitkomen) Maar ben toch wel benieuwd hiernaar.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 16-11-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

DenMan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:16:
Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat sommige mensen gek worden omdat ze (als ze eenmaal het spel binnen hebben) HL2 niet kunnen unlocken omdat Steam te druk is. Blijkbaar hebben ze het toch onderschat. En of het nu de schuld is van Valve of Vivendi maakt niet uit. Het is gewoon slecht geregeld. Ze hebben het spel al uitgesteld dus mag je verwachten dat alles nu in orde is.

Aan de andere kant heb ik zoiets van: komop, je hebt al zolang gewacht, dan kan dat ene uurtje er toch ook wel bij? Het is frustrerend... ik weet het. Maar ga dan ff een ander spel doen, of een film kijken, op GoT posten, en dan kom je later terug om het nog eens te proberen. Er zijn nog meer dingen in het leven dan HL2 :P

Maar ja... misschien blijf ik er zo rustig onder omdat alles bij mij in 1 keer lukte vanmiddag... Ik heb overigens nog steeds geen minuut gespeeld. Alleen CS:Source :)
Tja, maar na al die uitsetellingen mag je toch zeker wel verwachten dat je eindelijk de game ook echt goed kunt spelen. Ik denk echt dat ik wacht totdat er een goede crack is om te zorgen dat ik dat bagger programma steam niet hoef te gebruiken, want het is te gek voor woorden dat je met een origineel gekocht spel meer moeite hebt om de game te spelen dan met een illegale versie.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:42
Anoniem: 38733 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:56:

Btw, ik hoop voor diegene die wachten op de warez versie dat die nooit komt. In dit spel zit 5 jaar werk, en is imho zó ontzettend goed, de makers hiervan moet je gewoon respecteren door het spel te kopen. ;)
Met beide stellingen 100% eens apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127292

Servers zijn helemaal niet over belast (in belgië dan) kheb juist half life source ook gepreload via steam, was op iets meer dan een halfuurtje gedaan. Ik heb mijn half life 2 versie om 4 uur geunlockt en ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:19:
[...]

Mensen die de game nu al verrot gespeeld hebben, kan een van jullie dit even beantwoorden, zou ik op prijs stellen :D
A.I is zeer goed.. Je moet niet alleen op Easy spelen als je alles wilt zien ;)

Systeemeisen zijn erg laag.. 1,2 ghz, dx 7 kaart, 256mb...
Zelfs @ 1,1ghz, radeon 8500 kan ik het nog draaien.. Wel maar 10/20/30 FPS met alles low maar het lukt wel :P (de bottleneck is de processor.. physics berekenen zeker 1,2 ghz voor nodig

3. Tot nu ver kan je vechten tegen Combine (waarschijnlijk alien maar zien eruit als mensen), monsters, robots, vliegende robots etc :P Waarschijnlijk meer :) Maar de interactie met de andere mensen is zeer goed dus dat maak het wel goed O-)
Godjira schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:21:
[...]

Tja, maar na al die uitsetellingen mag je toch zeker wel verwachten dat je eindelijk de game ook echt goed kunt spelen. Ik denk echt dat ik wacht totdat er een goede crack is om te zorgen dat ik dat bagger programma steam niet hoef te gebruiken, want het is te gek voor woorden dat je met een origineel gekocht spel meer moeite hebt om de game te spelen dan met een illegale versie.
http://www.nforce.nl/hl2.txt
Helaas maar waar.. Laten ze maar snel iets tegen de emulator voor Steam engine doen.. Dan zijn er ook geen illegale Counter-Strikers meer :)
DenMan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:16:

iemand :)

[ Voor 51% gewijzigd door Dutchmega op 16-11-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:11

Copyman

Dode muis

Is het op de één of andere manier mogelijk om Steam op een andere poort te laten draaien? Ik wil Half-Life 2 namelijk ook op school kunnen spelen, maar de poorten van Steam staan daar (uiteraard) dicht.
Of is het mogelijk om Half-Life 2 toch zonder Steam te kunnen draaien?

Edit: ik heb hem ge-preload, en heb een ATi coupon. Dus geen hardcopy.

[ Voor 12% gewijzigd door Copyman op 16-11-2004 20:25 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 07:39
devilsnight:

1. De AI is redelijk, ze lopen je gewoon achterna en gaan schuilen als je op ze schiet, maar echt iets supers heb ik nog niet gezien.

2. Athlon 1800, aiii, denk dat je dan wel alles op low mag gaan draaien (beetje videokaart heb je ook wel nodig).

3. De vijanden zijn voornamelijk mensen tot nu toe (in hele enge robot-pakken :D), maar ook wel monsters.

(Ik heb nog maar 1,5 uur gespeeld dus echt veel kan ik er nog niet over zeggen, ik ga nu maar weer 's verder. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 127292 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:22:
Servers zijn helemaal niet over belast (in belgië dan) kheb juist half life source ook gepreload via steam, was op iets meer dan een halfuurtje gedaan. Ik heb mijn half life 2 versie om 4 uur geunlockt en ging perfect.
En heb je half life source al gespeeld?
Hoe ziet het eruit? Kan/wil je wat screens posten?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 19:33

pim

Ik ben nu hier en kom niet verder..

Hoe kom ik lang die poortjes?

Afbeeldingslocatie: http://www.skateboarden-denbosch.nl/pics/HL2-plein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dutchmega schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:22:
[...]

A.I is zeer goed.. Je moet niet alleen op Easy spelen als je alles wilt zien ;)

Systeemeisen zijn erg laag.. 1,2 ghz, dx 7 kaart, 256mb...
Zelfs @ 1,1ghz, radeon 8500 kan ik het nog draaien.. Wel maar 10/20/30 FPS met alles low maar het lukt wel :P (de bottleneck is de processor.. physics berekenen zeker 1,2 ghz voor nodig

3. Tot nu ver kan je vechten tegen Combine (waarschijnlijk alien maar zien eruit als mensen), monsters, robots, vliegende robots etc :P Waarschijnlijk meer :) Maar de interactie met de andere mensen is zeer goed dus dat maak het wel goed O-)
Perfect, thanks.

Oh nou dat komt wel goed met de A.I. dan , want ik speel een game nooit op Easy, echt altijd op medium of hoger, Easy is gewoon bullshit.

Bedoel je die gasten met gasmaskers op? in het zwart geklede soldaten en houden er behoorlijk Nazi praktijken op na, kom je daar tegen te vechten?
(zag zojuist in een trailer ,een stuk gameplay in een stad, waar de speler een groepje mensen meenam als team om hem te helpen, en de vijand was mens...dat was overduidelijk te zien. Ok dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt mensen kijk s verder dan je neus lang is... bijvoorbeeld naar rechts

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 20:40
Koop ik eindelijk een spel legaal kan ik hem niet spelen wat een grap!
Unlocken werkt niet :D :'( :D

En dan nog dat kut steam, wat een afknapper zeg. Overbelast blabla 30192 minutes to download :r

Gelukkig heb ik een abo op usenet en had ik heel hl2 in 45 minuten binnen getrokken en vervolgens kon ik hem gelijk spelen zonder steam gezeik :D _/-\o_

Wat een grap zeg, koop je de legale versie duurt het een fucking lichtjaar voor je hem kan spelen, en via de andere weg kan ik hem binnen een uur spelen!

Agh valve heeft toch mijn knaken binnen, dus het boeit hun ook geen ruk!

Ohja wel dik spelletje btw, heb al me andere fps spellen weggegooid die speel ik toch nooit meer nu! Zelfs doom3 is nu lelijk geworden door hl2!!!!!!!! :*)

Ik ben knallen en geniet er maar van mensen. Ben ervan overtuigd dat half-life 3 in 2012 uit komt! Dus je moet wel even zoet blijven met deze game :+

PS 1 Ik ga morgen een armani broek kopen, want EMPORIO rockt de pan uit!

PS 2 And a big fuck goes to STEAM (not to Valve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
IMHO

AI: Goed genoeg. Heli's hoeven niet slim te zijn die hebben genoeg vuurkracht :D
spoiler:
Vooral dat stuk op open water gaan ze oppeens tientallen mines tegelijk strooien. prachtig :D
. headcrabs en zombies mag je van verwachten dat ze lomp op je afkomen :D Die combine soldiers (gewone ik ben nog niet superver) die zijn niete cht slim :D Maar dat vind ik niet zo erg alleen ze zijn in paar schoten neer.

Physics: Ik vind het echt geweldig wat je allemaal kan uitspoken en moet uitspoken om verder te komen. Die sliert dingen bijvoorbeeld (ik weet ff de naam niet) die slikken echt alles wat onder ze komt (ook fikbare zooi) :D :D Vooral het gebruik van gewicht enzo is erg leuk in het spel geplaatst :)

Monsters: Zover ik gezien heb vecht je tegen aliens (headcrabs, zombies enzo) en mensen (combine soldiers), ze zien er iig uit als mensen, meer weet ik ook niet :D

Specs: Ik speel op een AMD Athlon 1700 Mhz, 1570 MB, GF TI 4600 (128 MB) op 1024 x 768 AA uit. Helpt bij mij voor geluid stotters. Loopt goed :D Op hogere settings loopt ie ook goed maar dan heb ik veel vaker last van geluid stotter nu niets.

[ Voor 31% gewijzigd door seamus21 op 16-11-2004 20:30 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Het unlockenw as hier geen probleem maar ik ben nu al 200 minuten aan het updaten en moet nu nog 52 minuten. Vrij frustrerend :/ ....

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127292

Hacku schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:24:
[...]

En heb je half life source al gespeeld?
Hoe ziet het eruit? Kan/wil je wat screens posten?
Ja ik heb het gespeeld, maar echt, aan de graphics is er echt niets van verschil in tegenover de eerste. Miss een paar hoekjes die ronder zijn gemaakt. Maar het verschil merk je echt niet. Vind ik wel spijtig. Maarja het draait hier om hl 2, en die is gewoonweg perfect !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PacinoAllstars schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:25:
Koop ik eindelijk een spel legaal kan ik hem niet spelen wat een grap!
Unlocken werkt niet :D :'( :D

En dan nog dat kut steam, wat een afknapper zeg. Overbelast blabla 30192 minutes to download :r

Gelukkig heb ik een abo op usenet en had ik heel hl2 in 45 minuten binnen getrokken en vervolgens kon ik hem gelijk spelen zonder steam gezeik :D _/-\o_

Wat een grap zeg, koop je de legale versie duurt het een fucking lichtjaar voor je hem kan spelen, en via de andere weg kan ik hem binnen een uur spelen!

Agh valve heeft toch mijn knaken binnen, dus het boeit hun ook geen ruk!

Ohja wel dik spelletje btw, heb al me andere fps spellen weggegooid die speel ik toch nooit meer nu! Zelfs doom3 is nu lelijk geworden door hl2!!!!!!!! :*)

Ik ben knallen en geniet er maar van mensen. Ben ervan overtuigd dat half-life 3 in 2012 uit komt! Dus je moet wel even zoet blijven met deze game :+

PS 1 Ik ga morgen een armani broek kopen, want EMPORIO rockt de pan uit!

PS 2 And a big fuck goes to STEAM (not to Valve)
Nou bij mij duurde het unlocken slechts enkele minuten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 16:54

Kortfragje

......

m0nk schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:28:
[...]

spoiler:
er is ergens bovenin het gebouw een kamer met 2 hendels, een ervan doet het niet en een ervan wel.. neem aan dat je daar bent aan de hand van de screenshot..
je moet dus ergens het gebouw in.
Zit dus nog steeds vast :(

hier dus...

spoiler:
Ik zit in het hooverboat level, ik kwam twee grote sluisdeuren tegen die dicht waren. ben uitgestapt bij de kade door een huisje met een garage waar 2 pantservoertuigen staan. Buiten het mannetje met het auto geweer gekilled en doorgelopen. alleen is de knop die de sluisdeuren open moet doen kapot. ik heb al geprobeerd om over het hek te klimmen met tonnen die er liggen maar ook al was ik hoog genoeg ik kon er niet overheen. kan iemand mij helpen?

Link: http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vastk.JPG http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast.JPG
http://home.wanadoo.nl/vanwesten/GoT/Pics/vast2.JPG

er was geen boven in het gebouw (alleen een verdieping...)

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 127292 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:27:
[...]

Ja ik heb het gespeeld, maar echt, aan de graphics is er echt niets van verschil in tegenover de eerste. Miss een paar hoekjes die ronder zijn gemaakt. Maar het verschil merk je echt niet. Vind ik wel spijtig. Maarja het draait hier om hl 2, en die is gewoonweg perfect !!
In dat geval blijf ik bij m'n bronze versie :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Ik lees hier dat mensen problemen hebben met unlocken.

Ik zelf heb vandaag de DVD versie gekocht en inderdaad ik kreeg ook de melding van dat de server "too buzy" was. Maar ik mocht hem gewoon spelen na dicht bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

@ Dutchmega:

Hey bedankt voor je snelle reactie :).... Ik had het al eens geprobeerd, maar het werkte maar niet.
Duz ik heb alles op me hd gezet van de schijf, en hij werkt nu wel ! .

Onwijs bedankT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
En deel 8 kan alweer open :p ging wel heel erg snel dit keer.. 1 dag.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:30:
[...]

hier dus...

spoiler:

spoiler:
zoals ik eerder al zei, er zijn ergens tonnen die je moet opblazen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 08:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kortfragje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:30:
[...]

hier dus...

spoiler:

doe is rambo style en schiet s op rode tonnen :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerDream schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:30:
Ik lees hier dat mensen problemen hebben met unlocken.

Ik zelf heb vandaag de DVD versie gekocht en inderdaad ik kreeg ook de melding van dat de server "too buzy" was. Maar ik mocht hem gewoon spelen na dicht
bericht.
Anders even steam afsluiten en opnieuw proberen, unlocken duurt het langst... gewoon keertje overnieuw als hij op 50% blijft hangen. Is gewoon druk, ook wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
LaZZ schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:32:
En deel 8 kan alweer open :p ging wel heel erg snel dit keer.. 1 dag.
En wie opent deel 8? Wil ik gerust wel doen :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-06 08:56
Check je mail

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-11-2004 20:39 ]

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hacku schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:34:
[...]

Laat dat over aan een mod over TS van dit topic. De TS is wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 20-06 14:00
Wat zeikt iedereen toch over het feit dat het unlocken zo lang duurt?
Vanaf 9:00 zijn er miljoenen mensen die hetzelfde proberen te doen... VIND JE HET DAN GEK DAT HET DAN WAT LANGER DUURT!!!!!!

Het spel is ook automatisch slecht volgens velen als het authen wat langer duurt.

Ook geloof ik er niks van dat ie al geleaked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
GVD schijt steam, heb ik gewoon HL2 gekocht maar had steam installed op C:\, maar te weinig ruimte voor HL2, uninstall, reinstall op andere schijf.

Oeps pass vergeten, nou ja dan maar effe retrieve account, krijg je ook nog zo'n zeik secret question met answer, als of ik daar iets normaals invul normaal, kan ik gvd nog geen HL2 spelen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 20-06 14:00
Albinoraptor schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:37:
GVD schijt steam, heb ik gewoon HL2 gekocht maar had steam installed op C:\, maar te weinig ruimte voor HL2, uninstall, reinstall op andere schijf.

Oeps pass vergeten, nou ja dan maar effe retrieve account, krijg je ook nog zo'n zeik secret question met answer, als of ik daar iets normaals invul normaal, kan ik gvd nog geen HL2 spelen vandaag.
Is de schuld van Steam dat jij een te kleine harde schijf hebt en je paswoord niet kunt onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ik zit vast ik heb een link naar screenshot in de spoiler gezet.

spoiler:
Ik heb al geprobeerd zo een hoog mogelijk stapel te maken en op de ladder te klimmen. Maar eenmaal op de ladder gebeurt er niets. Kan niet omhoog. heb ook al alle plankjes op de bodem weggemept en die mini explo's daar neergschoten maar nog steeds niets. Help!?!

http://www.compjoeter.com/hl2/hl2_screen001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Echt leuk om te zien hoeveel mensen er al vast zitten zo enorm kort in het spel terwijl het helemaal niet moeilijk is ofzo :).
seamus21 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:39:

spoiler:
Ik heb al geprobeerd zo een hoog mogelijk stapel te maken en op de ladder te klimmen. Maar eenmaal op de ladder gebeurt er niets. Kan niet omhoog. heb ook al alle plankjes op de bodem weggemept en die mini explo's daar neergschoten maar nog steeds niets. Help!?!

spoiler:
Zat ik ook even vast maar kijk eens links naast de trap op ooghoogte ;)

[ Voor 79% gewijzigd door bAdmuTs op 16-11-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Mja alles werkt naar behoren alleen ik ben benieuwd welke incompetente idioot bedacht heeft dat je als user niet mag beslissen waar jij het spultje heen installeerd :X

Zelfs EA heeft mogelijkheden om dat te doen en dan beschouwen ze je als advanced user :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
seamus21 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:39:

spoiler:

spoiler:
Dr zit een slotje om het hekwerk heen, die even wegknallen en je kunt erop :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:40:
Mja alles werkt naar behoren alleen ik ben benieuwd welke incompetente idioot bedacht heeft dat je als user niet mag beslissen waar jij het spultje heen installeerd :X

Zelfs EA heeft mogelijkheden om dat te doen en dan beschouwen ze je als advanced user :Y)
Je bepaalt zelf toch waar je steam installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

wie maakt het nieuwe topic of moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

pfff lekker dan ik kan niet eens inloggen op steam :(

Men zou toch wel denken dat valve wat extra servers en bandbreedte zou inkopen voor deze dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08

Polycom

Poes van goud

Ben nu bij coast.. mag in zo'n wagentje rijden..

broem broem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Chester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:41:
[...]

spoiler:
Dr zit een slotje om het hekwerk heen, die even wegknallen en je kunt erop :p
Yo tnx. Echt 30 seconden nadat ik deze post had gemaakt zag ik het
spoiler:
slotje
:D End aarvoor echt 15 mins zitten pielen met al die stuff ind e buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 14-06 18:28
wie hebben hier nog meer een pending registration ?
kan wel spelen maar de offline play optie werkt nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Je kan in het menu een optie aanvinken (geloof bij mouse) dat je je health en ammo naast je crosshair ziet, echt super handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33864

Valve heeft het weer gedaan.

HL1 was het beste spel dat ik tot nog toe speelde. HL2, ik ben pas erg in het begin, is nog beter. Erg goeie sfeer, je wordt zo het verhaal ingezogen.

Alleen jammer dat het installeren, unlocken enzo, zo lang duurt.

Ik vond deze drivers: http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=8386

Nergens mee vergeleken, maar het draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook raar is in steam als je op Update News klikt van Half Life 2:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Latest update: August 26, 2004

--------------------------------------------------------------------------------

Full Change History:
[-] August 26, 2004 (current release)

Changes/Additions
--------------------------------------------------------------------------------

Made available for pre-load

Je zou toch wel verwachten dat ze daar wat meer info hadden kunnen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99584

Als ik halflife2 of cs source opstart heeft die elke keer dvd nodig dit kan toch ook zonder dvd neem ik aan??? Wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

hoe merk je waneer je een nieuwe chapter begint?

[ Voor 175% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 16-11-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Chester schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:42:
[...]

Je bepaalt zelf toch waar je steam installeert?
Ja maar als ik schijfruimte tekort kom kan ik een spel niet in een andere dir. installeren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Hacku schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:34:
[...]

Hoeft niet, dat is al geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ok :)
[rml][PC]Half-Life 2 deel 8[/rml]

^^

[ Voor 39% gewijzigd door XWB op 16-11-2004 20:53 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

*BUMP*

Voor dit topic in de vergetelheid raakt. :+

Serieus: Steam liep de hele tijd vast tijdens het downloaden. Opnieuw geïnstalleerd en nu lijkt hij het wel goed te doen, maar wat een lage snelheden zeg! Ik kom niet hoger dan een paar kB/s?!?! :(

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *