![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() | ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Zit er in hl2 een coop mode, zodat ik samen met mijn maat hl2 kan spelen morgen?
Nee, maar waarschijnlijk komt Svencoöp wel met een mod daarvoor.PacinoAllstars schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:29:
Zit er in hl2 een coop mode, zodat ik samen met mijn maat hl2 kan spelen morgen?
(niet zeker though)
Waarschijnlijk zit dit niet bij de game, maar er zal zeker een modje voor komen!
Grrr 2 slow, kut xrenity
Grrr 2 slow, kut xrenity
[ Voor 18% gewijzigd door Bjk op 15-11-2004 18:31 ]
God, wat verschrikkelijk.... morgen komtie eindelijk uit, en dan zit ik op mijn stage...
Ik kan niet wachten though
Verder was er laatst iets over een extra MP mogelijkheid in HL2, buiten CS:Source...
wat dit precies is, is niet duidelijk... maar klinkt goed
Ik kan niet wachten though
Verder was er laatst iets over een extra MP mogelijkheid in HL2, buiten CS:Source...
wat dit precies is, is niet duidelijk... maar klinkt goed
[ Voor 39% gewijzigd door Kwartjuh op 15-11-2004 18:33 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
* Tripp kijkt naar topic warning.
* Tripp gaat morgen de hele dag fietsen
sorry Terr
.
Van svencoop zal nog wel even duren denk ik. Ik vond dat bij HL1 heel even leuk maar daarna niet meer. Je speelt het toch eerst singelplayer uit en dan weet je het verhaal al.
* Tripp gaat morgen de hele dag fietsen
sorry Terr

Van svencoop zal nog wel even duren denk ik. Ik vond dat bij HL1 heel even leuk maar daarna niet meer. Je speelt het toch eerst singelplayer uit en dan weet je het verhaal al.
offtopic:
ja anders gaan er 5 man zeggen dat er geen multiplayer komt, zijn we zo langzaam met typen

ja anders gaan er 5 man zeggen dat er geen multiplayer komt, zijn we zo langzaam met typen
[ Voor 28% gewijzigd door Tripp op 15-11-2004 18:34 ]
nope, helemaal geen mp volgens mij.. behalve natuurlijk CS source...
Daarom wordt het volgens mij niet de top game die het had kunnen zijn, alhoewel het waarschijnlijk wel de beste SP game zal worden.
Toch jammer
Daarom wordt het volgens mij niet de top game die het had kunnen zijn, alhoewel het waarschijnlijk wel de beste SP game zal worden.
Toch jammer
Anoniem: 77587
Nee, zit er niet in. CS Source is het MP gedeelte. Alhoewel er nog ergens een gerucht gaat dat er nog iets van een DM mapje in zit als verrassing. Maar dat is een gerucht.PacinoAllstars schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:29:
Anoniem: 89518
Ik zat er dus ongeveer 2 topics naast met m'n opmerking: 'in deze topic komen de eerste berichten 'ik heb hl2' 
maarre...eindelijk dus
maarre...eindelijk dus
Anoniem: 118269
Yeey, morgen de grote dag 
Na het werk meteen naar dixons sprinten hier en dan die troep inslaan en spelen maar
(hopelijk)
Ze zeiden zelf dat het niet nodig was te reserveren dus ik moet het nog even zien
Na het werk meteen naar dixons sprinten hier en dan die troep inslaan en spelen maar
Ze zeiden zelf dat het niet nodig was te reserveren dus ik moet het nog even zien
Effe een qoute uit een van de laatste berichten van deel 6:
Weet iemand hier iets meer over? De teller is namelijk van Valve zelf.GNIFFEL schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:19:
Na wat rekenen met deze teller ( http://www.halflife2.nl/ ) kom ik op 8 uur 45 uit? Dus kwart voor negen in plaats van negen uur? Wordt morgen dan een kwartiertje eerder opstaan! :-)
Dat zou best wel kunnen, om mod makers een steuntje te geven heeft valve mss een DM map gemaakt.Anoniem: 77587 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:33:
[...]
Nee, zit er niet in. CS Source is het MP gedeelte. Alhoewel er nog ergens een gerucht gaat dat er nog iets van een DM mapje in zit als verrassing. Maar dat is een gerucht.
De netwerk code is immers aanwezig.
Soort van releaseparty @ IRC
Zie irc.quakenet.org , channel #halflife2
301SQN
Ik geloof dat ierdeen morgen aan het spelen is, en geen tijd heeft om te posten.Yonix schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:35:
Wie weet kan er over 3 dagen weer een nieuw Topic worden gemaakt, want geloof dat er morgen gepost zal worden
Ik ga in ieder geval ook meteen vanuit school richting Dynabyte.
ik verwacht dat het hier opvallend rustig zal zijn na 9 uur
even uit het vorige topic (het gaat hard hier namelijk):
net nieuwe pc onderdelen gekocht, in elkaar gezet, werkt, hoera.. download ik de installer van Steam om zo HL2 te downen, loopt ie steeds vast..
hij zegt "updating" en dan komt ie tot 27%, vervolgens verdwijnt het update venstertje..
volgens de Steam FAQ komt t door een firewall dat er geen connectie met de steam servers kan worden gemaakt. ik heb zojuist zonealarm uitgezet en de windows firewall staat ook uit maar het ding komt nog steeds niet verder dan 27%.. ik kom hier zeg maar tot punt 5 en bij 6 gaat het mis.
heeft iemand suggesties? ik wil toch erg graag HL2 spelen morgen namelijk
net nieuwe pc onderdelen gekocht, in elkaar gezet, werkt, hoera.. download ik de installer van Steam om zo HL2 te downen, loopt ie steeds vast..
hij zegt "updating" en dan komt ie tot 27%, vervolgens verdwijnt het update venstertje..
volgens de Steam FAQ komt t door een firewall dat er geen connectie met de steam servers kan worden gemaakt. ik heb zojuist zonealarm uitgezet en de windows firewall staat ook uit maar het ding komt nog steeds niet verder dan 27%.. ik kom hier zeg maar tot punt 5 en bij 6 gaat het mis.
heeft iemand suggesties? ik wil toch erg graag HL2 spelen morgen namelijk

iddAnoniem: 89518 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:33:
Ik zat er dus ongeveer 2 topics naast met m'n opmerking: 'in deze topic komen de eerste berichten 'ik heb hl2'
maarre...eindelijk dus
trouwens gabe zei dat je in 22u het spel uit kan spelen, als je er een beetje snel door heen rost...
maarja ik ga hem lekker op me gemakje uitspelen, lekker lang genieten
Denk toch wel dat er enkelen komen voor wat screenshots om de pijn van die die achterblijven te verzachten (of verhardenYorick schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:37:
[...]
Ik geloof dat ierdeen morgen aan het spelen is, en geen tijd heeft om te posten.
ik verwacht dat het hier opvallend rustig zal zijn na 9 uur
Ik denk dat je het dan al heel erg goed kentShockers schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:38:
[...]
idd![]()
trouwens gabe zei dat je in 22u het spel uit kan spelen, als je er een beetje snel door heen rost...
maarja ik ga hem lekker op me gemakje uitspelen, lekker lang genieten
Wij zullen waarschijnlijk met open bek om elke hoek lopen om te checken hoe en wat
[ Voor 41% gewijzigd door GeforceDDQ op 15-11-2004 18:40 ]
301SQN
ongelofelijk drukke teringbende daarGeforceDDQ schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:37:
Soort van releaseparty @ IRCZie irc.quakenet.org , channel #halflife2
En de devs zijn er nog niet eens.
Ja roept er iemand tussendoor dat gman gordon's broer is (lijkt me niet), roept iemand erachter aan: "gordon, I'M YOUR FATHER !"Xrenity schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:39:
[...]
ongelofelijk drukke teringbende daar
En de devs zijn er nog niet eens.
Dat is niet meer leesbaar gewoon.
Komt ie weer
[ Voor 26% gewijzigd door GeforceDDQ op 15-11-2004 18:42 ]
301SQN
Wow!!
Net steam maar eens ff gedownload.
M'n hele oude kopie van Half Life afgestoft en m'n key geregisterd.
Krijg ik opeens allemaal spellen tot m'n beschikking en begint ie HL en CS te downloaden. Erg handig, bespaart me de moeite om het te installen, en zo weet je altijd dat je up to date blijft. Respect!!
Net steam maar eens ff gedownload.
M'n hele oude kopie van Half Life afgestoft en m'n key geregisterd.
Krijg ik opeens allemaal spellen tot m'n beschikking en begint ie HL en CS te downloaden. Erg handig, bespaart me de moeite om het te installen, en zo weet je altijd dat je up to date blijft. Respect!!
Echt te lomp dit, ik heb me comp opnieuw geinstalled speciaal voor HL2 en heb dus die HL2 files gebackupped via steam. Zodra ik de files weer wil terug zetten hangt ie op ong 35% bij het terugzetten dus mag doodleuk alles weer gaan preloaden
. En met die gigantische download snelheid van steam ben ik bang dat dat morgen om 9 uur niet klaar is
.
Heeft iemand al die HL2 files toevallig op een snel servertje staan
En toch heb ik 3.29 gig aan HL2 files op me computer staan (van me broertje gedownload) en toch moet ie alles weer preloaden
.

En toch heb ik 3.29 gig aan HL2 files op me computer staan (van me broertje gedownload) en toch moet ie alles weer preloaden

[ Voor 25% gewijzigd door bAdmuTs op 15-11-2004 18:54 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik kon bij steam gewoon met 180kb/per seconde downloaden.. jij ook vast wel (als je verbinding dat trekt) aangezien er al héééél veel mensen die shit hebben gepreload.
Anoniem: 128276
Jaaaaaaa morgen zit iedereen gekluisterd aan de pc hl2 te spelen. Ik mag weer lekker gaan wachten tot ik de ce een keer binnen heb. Toch wel een beetje zwakke actie dat ze de ce niet gewoon gelijkertijd met de normale versie releasen.
Gaaf hoor, dit is al deel 7 terwijl hl2 niet eens uit is
Mooie openigspost trouwens
Gaaf hoor, dit is al deel 7 terwijl hl2 niet eens uit is
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 128276 op 15-11-2004 18:59 ]
Ach Colt45, dan heb je nog 2 weken extra om naar het spel uit te kijken 
Overigens zal halflife:source pas tegen die tijd uitkomen schat ik. Het wordt bij de CE-versie geleverd, en ze zullen (denk ik) wel gek zijn om morgen een spel van een paar 100 mb te releasen als iedereen en masse hl2 gaat spelen, ze zullen wel even wachten totdat de allerergste drukte voorbij is.
Overigens zal halflife:source pas tegen die tijd uitkomen schat ik. Het wordt bij de CE-versie geleverd, en ze zullen (denk ik) wel gek zijn om morgen een spel van een paar 100 mb te releasen als iedereen en masse hl2 gaat spelen, ze zullen wel even wachten totdat de allerergste drukte voorbij is.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
En vergeet de andere 5/6 delen niet die nog over de Beta gingen.Anoniem: 128276 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:59:
Jaaaaaaa morgen zit iedereen gekluisterd aan de pc hl2 te spelen. Ik mag weer lekker gaan wachten tot ik de ce een keer binnen heb. Toch wel een beetje zwakke actie dat ze de ce niet gewoon gelijkertijd met de normale versie releasen.
Gaaf hoor, dit is al deel 7 terwijl hl2 niet eens uit isMooie openigspost trouwens
@ Xrenity, kun je die HL2-topic banner aan het begin van de SP niet wat meer kwalteit meegeven, dit lijkt net een GiFje??
Ohw dat is het ook.
Nop.Anoniem: 127292 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:08:
Ik heb via mijn ati coupon de bronzen editie van steam. Ik heb hem daarna versilvered voor 10$ + 2$ tax. Maar nu dat ik de silver heb. Gaat valve de versie ( met het doosje en dvd nu naar mij sturen of niet?
Op de Steam en dan Browse Games staat bij Silver ook niet S&H (shipping & handeling) dus je krijgt niks anders dan bits en bytes.
[ Voor 43% gewijzigd door Vanitas op 15-11-2004 19:12 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 127292
Ik heb via mijn ati coupon de bronzen editie van steam. Ik heb hem daarna versilvered voor 10$ + 2$ tax. Maar nu dat ik de silver heb. Gaat valve de versie ( met het doosje en dvd nu naar mij sturen of niet?
Anoniem: 60403
Om alle verwarringen over de release tijd uit de weg te werken.
De enige goede teller die ik heb gevonden is links boven op HL-Fallout
Nu nog 0 dagen, 13 uur, 51 min, 35 sec
De enige goede teller die ik heb gevonden is links boven op HL-Fallout
Nu nog 0 dagen, 13 uur, 51 min, 35 sec
* Irby mompelt wat over steam en downloads en geen dvd's, searchfunctie, vorige topics etc.Anoniem: 127292 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:08:

Edit: Waarom eigenlijk een countdown, heeft niemand een horloge ofzo?
[ Voor 11% gewijzigd door Irby op 15-11-2004 19:11 ]
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
en dan te bedenken dat dit eigenlijk deel 6 + 7 = 13 is !!Anoniem: 128276 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:59:
dit is al deel 7 terwijl hl2 niet eens uit is
edit: veel te laat
[ Voor 6% gewijzigd door WJP op 15-11-2004 19:12 ]
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Hij is van Roland, heb het ff gevraagd, we zullen zienVanitas schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:07:
@ Xrenity, kun je die HL2-topic banner aan het begin van de SP niet wat meer kwalteit meegeven, dit lijkt net een GiFje??
Lol ... hoezo zooitje ongeregeld. Ik ben maar weer weggegaan.GeforceDDQ schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:37:
Soort van releaseparty @ IRCZie irc.quakenet.org , channel #halflife2
... MMORPG Addict.
Tipje: bij de MediaMarkt in Groningen gaat 'ie 44,99 kosten.
Valt me mee ten opzichte van de prijzen van andere recente games.
Valt me mee ten opzichte van de prijzen van andere recente games.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Anoniem: 104748
Ik heb een leuke stunt bedacht, zullen we allemaal onze half life 2 aankoop 1 jaar uitstellen?! Dan is de uitgever weer s blij dat mensen de game willen kopen i.p.v. ''de 16e kun je m unlocken".
Ik heb alleen zo een idee dat hier niemand aan me zal doen...
WE HEBBEN GENOEG GEWACHT!!Anoniem: 104748 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:18:
Ik heb een leuke stunt bedacht, zullen we allemaal onze half life 2 aankoop 1 jaar uitstellen?! Dan is de uitgever weer s blij dat mensen de game willen kopen i.p.v. ''de 16e kun je m unlocken".
Ga weg met je 1 jaar niet kopen
@ Railgunner > thnx, dus die prijs bij vrijwel elke Mediamarkt lijkt me? Ik heb em daar gereserveerd, ze bellen als ze em gaan verkopen.
Hele kleine kans dat ze nog bellen voor 8en (sluitingstijd)
[ Voor 21% gewijzigd door Hidde op 15-11-2004 19:24 ]
over anderhalf uur is er op gamespot een hl2 review.
En vote rechts onder op gamespot even voor half-life 2
In principe mag elke MM zijn eigen prijzen bepalen, dus ik weet niet wat de prijs bij de andere filialen gaat worden.Hidde schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:23:
@ Railgunner > thnx, dus die prijs bij vrijwel elke Mediamarkt lijkt me? Ik heb em daar gereserveerd, ze bellen als ze em gaan verkopen.
Hele kleine kans dat ze nog bellen voor 8en (sluitingstijd)
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Dragonball Z of Half-Life 2... Mmm...Da's een moeilijke hoor.Anoniem: 60403 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:26:
over anderhalf uur is er op gamespot een hl2 review.
Even nadenken....
Ach, what the heck, doe Half-life 2 maar.
Overigens is het wel zuur dat ik het spel de komende week niet kan spelen. Ik heb mijn deadline voor mijn scriptie op 23 november gezet en ik moet nog behoorlijk wat doen. Geen games voor mij dus deze week.
Overigens ben ik benieuwd of dit spel gehackt gaat worden. Maar gezien Windows Activation van Windows XP denk ik ook dat deze 'activatie' te omzeilen is.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Noujah en dan heb je een illigaale versie, kan je er niet mee online... owjah.. sp spelPater schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
[...]
Dragonball Z of Half-Life 2... Mmm...Da's een moeilijke hoor.
Even nadenken....
Ach, what the heck, doe Half-life 2 maar.![]()
Overigens is het wel zuur dat ik het spel de komende week niet kan spelen. Ik heb mijn deadline voor mijn scriptie op 23 november gezet en ik moet nog behoorlijk wat doen. Geen games voor mij dus deze week.![]()
Overigens ben ik benieuwd of dit spel gehackt gaat worden. Maar gezien Windows Activation van Windows XP denk ik ook dat deze 'activatie' te omzeilen is.
neej maar denk ook dat toekomstige updates via steam gaan. moeten ze voor elke update waarschijnlijk een nieuwe crack bedenken
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Hoeveel verschil zit er eig in de winkels qua prijs ?
Mediamarkt = 44.95
Free Record Shop = 59.99
Bart Smit = 59.95
Dixons = 59.95
Dynabyte (met klantenkaart) = 53.95
Free Record Shop CE = 79.99
Bart Smit CE = 79.95
Dixons CE = 79.95
Dynabyte (met klantenkaart) CE = 62.95
Waar verkopen ze um allemaal
en wat waren (inc. btw etc etc) de steam prijzen ?
Mediamarkt = 44.95
Free Record Shop = 59.99
Bart Smit = 59.95
Dixons = 59.95
Dynabyte (met klantenkaart) = 53.95
Free Record Shop CE = 79.99
Bart Smit CE = 79.95
Dixons CE = 79.95
Dynabyte (met klantenkaart) CE = 62.95
Waar verkopen ze um allemaal
gebeurd nu toch ook, elke patch heeft een crack?Hubert schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:39:
[...]
Noujah en dan heb je een illigaale versie, kan je er niet mee online... owjah.. sp spel![]()
neej maar denk ook dat toekomstige updates via steam gaan. moeten ze voor elke update waarschijnlijk een nieuwe crack bedenken
[ Voor 95% gewijzigd door GeforceDDQ op 15-11-2004 19:46 ]
301SQN
Ik zei het je al he?bAdmuTs schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:50:
Echt te lomp dit, ik heb me comp opnieuw geinstalled speciaal voor HL2 en heb dus die HL2 files gebackupped via steam. Zodra ik de files weer wil terug zetten hangt ie op ong 35% bij het terugzetten dus mag doodleuk alles weer gaan preloaden. En met die gigantische download snelheid van steam ben ik bang dat dat morgen om 9 uur niet klaar is
.
En toch heb ik 3.29 gig aan HL2 files op me computer staan (van me broertje gedownload) en toch moet ie alles weer preloaden.
Naja... Ik wil morgen wel ff een backup voor je maken, kom ik je ergens in de avond wel ff brengen. Sterkte met wachten iig...
Waarom hebben ze eigenlijk niet die files op de cd van hl2 gezet, zodat je om mp te gaan niet alles hoeft te downe....... 
en wat moet je doen als je geen internet hebt op die pc
en wat moet je doen als je geen internet hebt op die pc
[ Voor 21% gewijzigd door Dersan op 15-11-2004 19:47 ]
Ik heb Half Life 2 hier al liggen.. Bij de Bart Smit in Tilburg gehaald vanmiddag
Morgenochtend om stipt 9:00 zit ik achter mijn PC'tje en kan het festijn beginnen... God what have I been waiting for this day to come
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ik begrijp niet waarom de ene bart smit m wel verkoopt, en de andere nee zegt.
Lekker geregeld van de bart smit.
Lekker geregeld van de bart smit.
tja ik heb gehoord dat ze met halo2 ook al eerder verkochten, maar dat Microsoft toen geregeld heeft dat ze een week lang geen vooraad van microsoft kregen.
let wel dit heb ik gehoord van een FRS medewerker, en die is dus niet wat je noemt objectief daarover.
let wel dit heb ik gehoord van een FRS medewerker, en die is dus niet wat je noemt objectief daarover.
Ik vindt dat zulke rare verhaaltjes, over boetes, en nu dus ''week geen levering van microsoft'' enz.... Dit kan toch niet kloppen? Het zijn misschien games waar we allemaal op w88, maar als winkel heb je toch wel een ruggegraat? Als een leverancier zo achtelijk doet zeg je toch, ik hoef nix meer van jullie?! Nog even en de uitgevers van de games zijn de grote heilige mannen....omgedraaide wereld.
Anoniem: 93564
Verkoopt microsoft toch alleen maar minder copiesM1lamb3r schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:55:
tja ik heb gehoord dat ze met halo2 ook al eerder verkochten, maar dat Microsoft toen geregeld heeft dat ze een week lang geen vooraad van microsoft kregen.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 93564 op 15-11-2004 20:10 ]
Laat maar.
Weet iemand waarom de media markt zo goed koop is? Ik zal hem online moeten bestellen, want hier zit alleen een dixons, en een FRS, en nog meer, maar die zijn vrij duur.
Weet iemand waarom de media markt zo goed koop is? Ik zal hem online moeten bestellen, want hier zit alleen een dixons, en een FRS, en nog meer, maar die zijn vrij duur.

[ Voor 74% gewijzigd door Upke dupke op 15-11-2004 20:12 ]
Upke dupke schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:10:
Weet iemand of er een media markt in Eindhoven zit?

www.mediamarkt.nl
Hoe zit het voor ons Nederlanders? Om 9 uur s'ochtends uit bed komen? Als hij inderdaad rond die tijd unlocked wordt dan ga ik eens vroeg naar bed vanavond
Ik snap alleen 1 ding niet.. Valve zou HL2 eerder unlocken als de streetdate verbroken zou worden... uhh.. wat voor zin heeft het dan om notabene een unlockdate te hebben 
EDIT:
Zoals ik al eerder zei, iedereen morgen vrij ofzo
EDIT:
Zoals ik al eerder zei, iedereen morgen vrij ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchmega op 15-11-2004 20:20 ]
Ik dacht dat gordon rechtshandig was...Anoniem: 109982 schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:16:
[afbeelding]
Cool plaatje, werd net gepost @ irc
Maar dat mocht dus niet van Vivendi heDutchmega schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:16:
Ik snap alleen 1 ding niet.. Valve zou HL2 eerder unlocken als de streetdate verbroken zou worden... uhh.. wat voor zin heeft het dan om notabene een unlockdate te hebben
Die unlockdate is eigenlijk gewoon de releasedate, op die dag mag het ook pas verkocht worden. Maar sommige winkels houden zich niet aan de afspraken en verkopen het eerder. Valve wou dan voorkomen dat mensen niet konden spelen
wat voorkomen werd door vivendi
301SQN
www.gcshop.nl is altijd vrij goedkoop, HL2 is daar 44,50 zonder verzenden:GeforceDDQ schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:39:
Hoeveel verschil zit er eig in de winkels qua prijs ?
{Prijzen}
Waar verkopen ze um allemaalen wat waren (inc. btw etc etc) de steam prijzen ?
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1281
net even de DVD rom speler uit mn pa's pc gehaald
t feest kan beginnen (heb m besteld bij intertoys). Het leek erop dat ze veel voorraad hebben / binnen krijgen. Want ik vroeg of ie m wilde achterhouden, en zei ja oke, en deed vervolgens niets
Anoniem: 103735
Wou hem afzeggen bij play.com (45euro)
maar er stond dat hij al verzonden was.
wou namelijk de CE editie nemen maar ja dan maar alleen dat spelletje :-)
maar er stond dat hij al verzonden was.
wou namelijk de CE editie nemen maar ja dan maar alleen dat spelletje :-)
Anoniem: 47289
ligt aan je config.cfgAnoniem: 60403 schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:19:
[...]
Ik dacht dat gordon rechtshandig was...
Net mijn 6800 GT verkocht
Hoop dat het nog een weekje duurt voordat hij binnenkomt per post aangezien ik liever op het spel wacht dan het spel heb en op nieuwe vga kaart moet wachten.
Hoop dat het nog een weekje duurt voordat hij binnenkomt per post aangezien ik liever op het spel wacht dan het spel heb en op nieuwe vga kaart moet wachten.
muhahaha, idd, je kan instellen linkshandig en rechtshandig, tenminste, wel in hl1, maar ik hl2 vast ook wel
Waarom heb je hem verkocht?Anoniem: 103735 schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:36:
Net mijn 6800 GT verkocht
Anoniem: 89184
Ik las op de hl2.net forums dat Gamespot HL2 'maar' een 9.2 geeft.
Ze gaven FarCry bovendien ook een 9.2.
Halo2 krijgt een 9.3 en GTA SA scoort ook hoger
Ze gaven FarCry bovendien ook een 9.2.
Halo2 krijgt een 9.3 en GTA SA scoort ook hoger
Als je als winkel die games niet van je leverancier krijgt loop je heel wat inkomsten mis.Anoniem: 104748 schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:05:
maar als winkel heb je toch wel een ruggegraat? Als een leverancier zo achtelijk doet zeg je toch, ik hoef nix meer van jullie?!
FRS gaat niet blij zijn als ze hl 2 niet kunnen verkopen gaat ze heeeeeel veel kosten ^^
[ Voor 13% gewijzigd door Rmg op 15-11-2004 20:43 ]
Vond de kleur van de pcb niet zo mooi :-)
heb nu een point of view besteld (ook 6800GT)
maar ik hoor nu al mensen denken.
(ik leg er geen geld bij hou eerder over)
Koop alles ex btw van een groothandel
dus ik upgrade altijd gratis mijn pc
Daarom ben ik ook al aan mijn 9de nec dvd brander haha
heb nu een point of view besteld (ook 6800GT)
maar ik hoor nu al mensen denken.
(ik leg er geen geld bij hou eerder over)
Koop alles ex btw van een groothandel
dus ik upgrade altijd gratis mijn pc
Daarom ben ik ook al aan mijn 9de nec dvd brander haha
Kheb m maand geleden ofzo bij GameXp besteld, hopelijk gaan ze hem snel leveren dan ook !! Ik zag op de website leverbaar vanaf 17 nov ....
Nu ga ik 1 december voor 2 mnd op vakantie, dus zit beetje te twijfelen wat ik ga doen ... Hangt beetje af van wanneer ik hem binnen krijg .. Heb ook net wat hardware probs .. Dus OF ik ga proberen de box ongeopend te houden en gewoon 2 mnd pleite te gaan .. OF .. WHAT THE HECK .. IK GA HL2 SPELEN !
Maar speel uiteraard liefste met een goedwerkende pc .. Heb net helaas 512 mb ram moeten terug sturen .. en dat scheelt wel erg veel in performance ... Ik twijfel dus nog .. Maar of ik het laten kan .. tja ... tja ... Is wel erg moeilijk uiteraard ... Maar aan de andere kant wel weer erg cool, om de game niet te spelen, 2 mnd te reizen door Thailand .. en dan terug komen ( iedereen heeft hem al uit dan) en dan pas spelen ... Heb ik tenminste nog iets om voor terug te komen ... Ben het zat hier namelijk ...
Hmm ... ik zie nog wel ... maar vinnut wel spannend allemaal ...
Nu ga ik 1 december voor 2 mnd op vakantie, dus zit beetje te twijfelen wat ik ga doen ... Hangt beetje af van wanneer ik hem binnen krijg .. Heb ook net wat hardware probs .. Dus OF ik ga proberen de box ongeopend te houden en gewoon 2 mnd pleite te gaan .. OF .. WHAT THE HECK .. IK GA HL2 SPELEN !
Maar speel uiteraard liefste met een goedwerkende pc .. Heb net helaas 512 mb ram moeten terug sturen .. en dat scheelt wel erg veel in performance ... Ik twijfel dus nog .. Maar of ik het laten kan .. tja ... tja ... Is wel erg moeilijk uiteraard ... Maar aan de andere kant wel weer erg cool, om de game niet te spelen, 2 mnd te reizen door Thailand .. en dan terug komen ( iedereen heeft hem al uit dan) en dan pas spelen ... Heb ik tenminste nog iets om voor terug te komen ... Ben het zat hier namelijk ...
Hmm ... ik zie nog wel ... maar vinnut wel spannend allemaal ...
* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *
* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *
Nou zeg....
Deze hebt ik een tijdje geleden in elkaar geknutseld.

ergens is het nog niet helemaal tot mij doorgedrongen dat hij nu EGT morgen uit komt.
Ach laten we eerst maar eens kijken of we morgen niet allemaal op dit forum zitten te schelden om de steamservers te vol zijn oid
* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *
Nou zeg....
Deze hebt ik een tijdje geleden in elkaar geknutseld.

ergens is het nog niet helemaal tot mij doorgedrongen dat hij nu EGT morgen uit komt.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
had ik maar zulke contacten voor mijn hardware
Na een keer narekenen van de counter op http://www.halflife2.nl/ rechts in beeld, (hij verschijnt niet altijd, je moet soms wat refreshen) valt me op dat hij aftelt tot KWART VOOR negen. Niet negen uur dus. Deze teller komt van Valve zelf dus is denk ik wel officieel. Weet iemand hier iets meer over?
Is ook heel leuk - vroeger te pletter sparen voor een nieuw moederbordje
en nu heb ik 10 dozen met een Abit ic7-max3 in mijn kamer staan
Als ik er 1 sloop heb ik in 20 minuten weer een draaiend systeem :-)
Hoop dat morgen de eerst ervaringen van mr Freeman hier te lezen zijn.
Zo te lezen zijn de meeste mensen hier minstens zo'n enorme fan van half life als ik.
Terwijl de mensen die ik ken het altijd een stom spel vonden met slechte animatie - terwijl ik zat te genieten van de (gescripte) events
Het is me opgevallen dat sommige games harder AA nodig hebben dan andere games, ik denk dat AA bij half life 2 geen noodzaak is, aangezien er mooie textures in zitten waarbij ik alliasing minder storend vindt. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand ervaring met CS:S op het gebied van AA? Zou ik Half life2 dus beter met AA op 1024* of in 1280* zonder AA? Ik weet dat het een vroege vraag is, maar ik moet wat vragen in deze wacht periode!
Anoniem: 72628
Ik ga morgen HL2 halen, maar heb nooit HL1 gespeeld.
Wel eens CS uit geprobeerd, maar het spel heeft me nooit echt geraakt. Zit nu nog steeds met een mod van UT ( tactical ops) . Ik hoop dat ik het allemaal gaat volgen.
Ik ben zelf niet echt een gamer , dus weet er niet veel van af. Dus als ik het nu goed begrijp moet ik alvast dingen gaan downen vanaf steam om MP tespelen ?
hoezit dat nou eigenlijk ? Of zit er geen MP op HL2 en moet wachten op een Mod voor MP ?
Ik heb lang gewacht voordit spel, en hoop dat ik veel speel plezier krijg voor 50 euro
.
Wel eens CS uit geprobeerd, maar het spel heeft me nooit echt geraakt. Zit nu nog steeds met een mod van UT ( tactical ops) . Ik hoop dat ik het allemaal gaat volgen.
Ik ben zelf niet echt een gamer , dus weet er niet veel van af. Dus als ik het nu goed begrijp moet ik alvast dingen gaan downen vanaf steam om MP tespelen ?
hoezit dat nou eigenlijk ? Of zit er geen MP op HL2 en moet wachten op een Mod voor MP ?
Ik heb lang gewacht voordit spel, en hoop dat ik veel speel plezier krijg voor 50 euro
John Carmack misschien
[ Voor 0% gewijzigd door ludo op 15-11-2004 20:59 . Reden: Ok te langzaam... Maar niet zo langzaam als Chester >:) :P ]
John Carmack.
Hij is voor Doom 3 wat Gabe is voor HL2
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je krijgt HL2 en CS:S, HL2 zelf heeft dus geen MP à la deathmatch ofzow, heel mss dat die er later in komt.Anoniem: 72628 schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:58:
Ik ga morgen HL2 halen, maar heb nooit HL1 gespeeld.
Ik heb lang gewacht voordit spel, en hoop dat ik veel speel plezier krijg voor 50 euro.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
de mensen die jij kent zijn niet echt slim dan: Half-life 1 is uit 1998, en toen het uitkwam had het met afstand de beste animatie mogelijk op dat moment ongeveer..Anoniem: 103735 schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:54:
[...]
Is ook heel leuk - vroeger te pletter sparen voor een nieuw moederbordje
en nu heb ik 10 dozen met een Abit ic7-max3 in mijn kamer staan
Als ik er 1 sloop heb ik in 20 minuten weer een draaiend systeem :-)
Hoop dat morgen de eerst ervaringen van mr Freeman hier te lezen zijn.
Zo te lezen zijn de meeste mensen hier minstens zo'n enorme fan van half life als ik.
Terwijl de mensen die ik ken het altijd een stom spel vonden met slechte animatie - terwijl ik zat te genieten van de (gescripte) events
Pczone benelux geeft het een 95%,Bjk schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:02:
Gamespot geeft 9,2
pcgamer UK: 96%
Pczone uk: 97%
pcgamer us: 98%
Ga zo maar door, het zegt meer wat over gamespot dan over hl2
'While Half-Life 2 breaks little new ground' -- yea right, physics in gameplay, lipsync, meest realistische personages ooit..breaking little new ground? LOL..lijkt erop alsof deze reviewer iets tegen valve heeft..
En terwijl de gamespot review bekend wordt, is er ook een nieuwe site met een een review, het bekende IGN.com geeft Halflife 2 een 97%. !!
link: http://pc.ign.com/articles/566/566202p1.html?fromint=1
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 15-11-2004 21:11 ]
Anoniem: 72628
hmmmmmmm ik koop hem eigenlijk voor de MP. Dat is wel erg jammer, maar daar is denk wel genoeg over gezegd.
hoop niet dat het een stomme vraag is, maar wat kan ik met die source doen ?
en moet ik nu al iets downen bij steam ?
hoop niet dat het een stomme vraag is, maar wat kan ik met die source doen ?
en moet ik nu al iets downen bij steam ?
Het is nu toch al een maand na de eerste reviews, ik vraag me af of Valve in die maand nog iets heeft gedaan aan de negatieve punten, zoals de AI die soms in de weg loopt. Dat is iets wat in de meeste reviews toch wel naar voren komt
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
NOu voor een 9,2 is de review best sceptisch, dissapointing story and AI!
Overigens de story en AI bij Doom3 waren ook niet "je van het".
Ik denk dat de reviewer bij gamespot meer heeft vergeleken met de competitie zoals Doom3 (8.5) en Far Cry (9.2) (ook met geweldig mooi water
) die ook met een nieuwe "stunning" engine kwamen.
Overigens de story en AI bij Doom3 waren ook niet "je van het".
Ik denk dat de reviewer bij gamespot meer heeft vergeleken met de competitie zoals Doom3 (8.5) en Far Cry (9.2) (ook met geweldig mooi water
[ Voor 63% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 15-11-2004 21:25 ]
IGN en Gamespot spreken elkaar wel tegen 
Nouja, ik neem maar aan dan Gamespot zoals gewoonlijk weer eens te laag geeft
Nouja, ik neem maar aan dan Gamespot zoals gewoonlijk weer eens te laag geeft
Gamespot is altijd zo'n beetje, mja hoe zou ik het zeggen , vreemd met z'n puntengeving.
[ Voor 9% gewijzigd door Theebag op 15-11-2004 21:19 ]
Anoniem: 105997
hmz ja ik vind gamespot altijd wel goed. Wel balen dat de ai tegen valt. Ik weet nog mijn mooie speelsessies met hl1. Tegen die anti teroristen mannetjes. Die in teams je aanvielen. Lijk me echt balen als hl2 te makkelijk is.
Ik vindt het toch een goed cijfer, die 9,2, ondanks het (volgens Gamespot) teleurstellend verhaal en de teleurstellende A.I.
Maar dat weerhoud mij er nog niet van om Half-Life² te spelen
, want het gaat er altijd nog om wat ik (De Gamers) ervan vindt (ervan vinden) en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over een game.
Maar dat weerhoud mij er nog niet van om Half-Life² te spelen
IGN zegt juist dat de AI goed is van de combine, maarjaAnoniem: 105997 schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:19:
hmz ja ik vind gamespot altijd wel goed. Wel balen dat de ai tegen valt. Ik weet nog mijn mooie speelsessies met hl1. Tegen die anti teroristen mannetjes. Die in teams je aanvielen. Lijk me echt balen als hl2 te makkelijk is.
Daarom, ze spreken elkaar nogal tegen
Anoniem: 89184
IGN vind zelfs de HL2 gfx beter dan D3
Een 10.Graphics
Half-Life 2 has usurped DOOM 3's place as the best-looking game on the PC. It's astounding from both a technical and an artistic standpoint.
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *