goede reden om maar meteen op het hoogste diffilculty setting te beginnenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:19:
hmz ja ik vind gamespot altijd wel goed. Wel balen dat de ai tegen valt. Ik weet nog mijn mooie speelsessies met hl1. Tegen die anti teroristen mannetjes. Die in teams je aanvielen. Lijk me echt balen als hl2 te makkelijk is.
Bron: www.gamespot.com
With that said, many of those tricks feel more than a bit familiar now, and the game itself is saddled with a disappointing story.
Half-Life 2 doesn't revolutionize the genre, instead sticking with the familiar formula of run-and-gun action, occasional puzzle-solving, and scripted sequences established by Half-Life
The controls and physics in these sequences are a bit loose, but the vehicles are fun to drive, especially when you get some room to maneuver.
Surprisingly, Half-Life 2's story is one of the most disappointing aspects of the game. The first half of the game feels a bit unfocused, while the second half seems rushed. Even worse, the story leaves behind a mess of unanswered questions, and it doesn't touch on any of the lingering questions left over from the first game.Valve likes to leave tantalizing hints and tidbits everywhere in the game, but few of these actually develop into anything interesting, and by the end you're left wondering what the game was all about. In many ways, Half-Life 2 feels like the middle chapter in a much larger story, and it suffers as a result.
Another surprise is the somewhat disappointing performance by the game's artificial intelligence.
Case in point is the end of the game, which feels anticlimactic--you're given a horrendously overpowered weapon to use against relatively weak opposition.
While Half-Life 2 breaks little new ground, it's still a superb and engaging first-person shooter, as well as an amazing technological accomplishment.
Een hoop commentaar en dan nog een 9.2 geven. Ik snap die gasten niet!
With that said, many of those tricks feel more than a bit familiar now, and the game itself is saddled with a disappointing story.
Half-Life 2 doesn't revolutionize the genre, instead sticking with the familiar formula of run-and-gun action, occasional puzzle-solving, and scripted sequences established by Half-Life
The controls and physics in these sequences are a bit loose, but the vehicles are fun to drive, especially when you get some room to maneuver.
Surprisingly, Half-Life 2's story is one of the most disappointing aspects of the game. The first half of the game feels a bit unfocused, while the second half seems rushed. Even worse, the story leaves behind a mess of unanswered questions, and it doesn't touch on any of the lingering questions left over from the first game.Valve likes to leave tantalizing hints and tidbits everywhere in the game, but few of these actually develop into anything interesting, and by the end you're left wondering what the game was all about. In many ways, Half-Life 2 feels like the middle chapter in a much larger story, and it suffers as a result.
Another surprise is the somewhat disappointing performance by the game's artificial intelligence.
Case in point is the end of the game, which feels anticlimactic--you're given a horrendously overpowered weapon to use against relatively weak opposition.
While Half-Life 2 breaks little new ground, it's still a superb and engaging first-person shooter, as well as an amazing technological accomplishment.
Verwijderd
het lijkt wel alsof ze een zak geld gekregen hebben, maar dat ze die zak alleen krijgen als ze een 9+ geven
Verwijderd
vriendjespolitiek,als gamespot het goed zou rete krijgen ze zodra er zijn exclusieve ss van hl3 toegestuurd
Verwijderd
Pcgamer uk: 96%
Pczone uk: 97%
Pcgamer us: 98%
Pczone Benelux: 95%
Edge: 10/10
Ign: 97%.
Die spreken allemaal Gamespot tegen zeg maar...
Verwijderd
Als ik kijk naar alle reviews:
etc..
Vertrouw ik IGN toch meer dan Gamespot..ook al zal ik het morgen van top tot teen testen
etc..
Vertrouw ik IGN toch meer dan Gamespot..ook al zal ik het morgen van top tot teen testen
Mischien hebben ze het eindcijfer beoordeeld door te kijken naar de Grafische aspecten van het spel, of naar de wat kleinere details, zoals: Het geluid en dergelijke.pluisman schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:25:
.....
Bron: www.gamespot.comOnce again, it's the little details that stand out
[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 15-11-2004 21:33 ]
Inderdaad, een 9.2 of een 9.7 loopt al aardig naar een perfect spel, ik geloof niet die er ooit gaat komen. Hou de schalen reeel en durf de negatieve kanten van een spel naar voren te halen.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:28:
het lijkt wel alsof ze een zak geld gekregen hebben, maar dat ze die zak alleen krijgen als ze een 9+ geven
Na het lezen van de reviews zou ik niet meer geven dan een 8.5. Als het verhaal echt tegenvalt en de AI ook te wensen overlaat......
Morgenochtend maar echt zelf beoordelen
Verwijderd
Mja ik denk dat ze allemaal geld hebben gekregen of een leuk dealtje. Edge is altijd extreem streng, en die geven nu een 10Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:30:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 21:35 ]
Verwijderd
Homelanfed geeft een 97%!!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:34:
[...]
Mja ik denk dat ze allemaal geld hebben gekregen of een leuk dealtje. Edge is altijd extreem streng, en die geven nu een 10Het is volgensmij een vies spelletje wat valve speelt. Maarjah dat zien we morgen wel.
http://www.homelanfed.com/index.php?id=27508
'The truth is that Half-Life 2 is about as close to perfect as you could want in a PC game and as we said at the top of this interview its going to be a benchmark for future first person shooters. It may have taken longer than first announced, but Half-Life 2 is more than worth the extra wait.'
Tja escalante: wat jij denkt komt vooralsnog toch echt uit je eigen breintje, en er is nergens bewijs voor. Als ongeveer 95% van alle bladen een 9,5 of hoger geeft, dan zou ik niet denken dat ze ALLEMAAL zijn omgekocht..maar jij mag verzinnen (want dat is het) wat je wilt..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 21:37 ]
Zou natuurlijk kunnen dat de reviewsites/bladen zowiezo hogere cijfers geven. Stel je voor: een langverwacht, enigsinds gehyped spel een lage score geven??!!
Doet niet veel voor de verkoopcijfers en/of hits op je pagina... (give the public what they want!)
it's all about the money.....
bling bling
Doet niet veel voor de verkoopcijfers en/of hits op je pagina... (give the public what they want!)
it's all about the money.....
bling bling
[ Voor 7% gewijzigd door pluisman op 15-11-2004 21:42 ]
Verwijderd
Als er maar positieve reviews blijven komen ga ik er natuurlijk steeds meer in geloven dat het gewoon een heel goed spel is. Ik bedoel meer gamespot, met een rare review, die heel anders is dan ign.
Verwijderd
Mischien was het wel een halo2 fanboy of een xbox user. Ze kraken het spel af gedeeltelijk door de gfx maar IGN geven de gfx het hoogste van het hoogste.
Omdat het spel HL2 geen echte MP heeft maar een geporte CS kan het de score beinvloeden.
Omdat het spel HL2 geen echte MP heeft maar een geporte CS kan het de score beinvloeden.
Ik wacht wel ff op de review van PC Gameplay.
Die gasten zijn echt niet om te kopen
.
Die gasten zijn echt niet om te kopen
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
PC Gamer (UK) / PC Games Addict (AU) 96%
PC Gameplay (NL) 90%
PC Format (UK/SL) 96%
PC Zone (UK) 97%
PC Gamer (US) 98%
GMC (IT) 9/10
SCORE (CZ) 97%
PC Games (DE) 96%
EDGE (UK) 10/10
SPT (DE)) 93.5%
PC Action (DE) 94%
PC Jeux (FR) 96%
HYPER (AU) 95%
Gamestar (US) 5/5
PC Games (HU) 98%
PC Zone (NL) 95%
PC Gameplay (NL) 90%
PC Format (UK/SL) 96%
PC Zone (UK) 97%
PC Gamer (US) 98%
GMC (IT) 9/10
SCORE (CZ) 97%
PC Games (DE) 96%
EDGE (UK) 10/10
SPT (DE)) 93.5%
PC Action (DE) 94%
PC Jeux (FR) 96%
HYPER (AU) 95%
Gamestar (US) 5/5
PC Games (HU) 98%
PC Zone (NL) 95%
Verwijderd
Ik denk dat het met Half Life 2 hetzelfde is als met Halo 2, een goed spel dat tot in de puntjes is afgewerkt.
Perfect zal een spel helaas nooit worden, maar dat hoeft ook niet.
Perfect zal een spel helaas nooit worden, maar dat hoeft ook niet.
Uhm... waarom staat de officiele Valve teller op 00.00.00.00.000?
Volgens Valve istie dus te spelen?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
PC Gameplay had in nr. 103 (Oktober '04) toch al een Review gegeven?RAILGUNNER schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:45:
Ik wacht wel ff op de review van PC Gameplay.
Die gasten zijn echt niet om te kopen.
Daar had hij een score van 90%
Edït: Oeps iets te laat

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 15-11-2004 21:48 ]
Verwijderd
Door het missen van MP - die er wel is maar goed.Yonix schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:47:
[...]
PC Gameplay had in nr. 103 (Oktober '04) toch al een Review gegeven?
Edït: Oeps iets te laat
Als er wel mp was, zou HL2, zo zegt pcgameplay later in het blad, misschien welhet beste cijfer ooit in het blad gekregen hebben.
Edge die een 10 geeft... wow.
Kan niet w88
Kan niet w88
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Waar staat de officiele teller dan?Kwartjuh schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:46:
Uhm... waarom staat de officiele Valve teller op 00.00.00.00.000?
Ok, ik koop dat blad niet meer elke maand, dacht dat ze 'm nog moesten testen.Yonix schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:47:
PC Gameplay had in nr. 103 (Oktober '04) toch al een Review gegeven?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Kijk als ik eerlijk moet zijn, vindt ik de Multiplayer mode in een spel als dit (Een Singelplayer game met Inhoud) bijzaak, dus ik vindt dat Reviewers bij games zoals deze eigenlijk moeten kijken naar het singleplayer gedeelte, omdat dat eigenlijk ''De Game'' is.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:49:
[...]
Door het missen van MP - die er wel is maar goed.
Als er wel mp was, zou HL2, zo zegt pcgameplay later in het blad, misschien welhet beste cijfer ooit in het blad gekregen hebben.
Ook al had het een uitgebreide Multiplayer zou mij dat eigenlijk weinig uitmaken, omdat ik weet dat bij Half-Life de Singelplayer gewoon het Sterkste punt is, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik de Multiplayer stom vindt of zo, ik zou het beschouwen als een leuke bijzaak, bij Singelplayer games zoals dit dan
[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 15-11-2004 21:56 ]
Verwijderd
Ik wil er nog even bijzeggen over gamespot: ze gaven FREEDOM FIGHTERS een 93%!Yonix schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:55:
[...]
Kijk als ik eerlijk moet zijn, vindt ik de Multiplayer mode in een spel als dit (Een Singelplayer game met Inhoud) bijzaak, dus ik vindt dat Reviewers bij games zoals deze eigenlijk moeten kijken naar het singleplayer gedeelte, omdat dat eigenlijk ''De Game'' is. Ook al had het een uitgebreide Multiplayer zou mij dat eigenlijk weinig uitmaken, omdat ik weet dat bij Half-Life de Singelplayer gewoon het Sterkste punt is, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik de Multiplayer stom vindt of zo, ik zou het beschouwen als een leuke bijzaak, bij Singelplayer games zoals dit dan
I rest my case..
Verwijderd
Een perfect spel bestaat niet, er zullen altijd aspecten zijn die voor de speler zal tegenvallen. Maar welke aspecten dat precies zijn en nog belangrijker, in welke mate dat een teleurstelling is, zal verschillen per persoon.pluisman schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:25:
Op het eind is het toch een optel som van goede + mindere kanten.
Als ik dus lees dat de reviewer van gamespot half-life2 een 9.2 waard vind, geeft mij dat de indicatie dat hij veel meer positieve kanten ziet aan het spel dan negatieve.
Verwijderd
weten jullie, ik heb bij dynabite hl2 besteld, kan hem morgen ophalen voor 50 euro ipv 60
Maar volgesmij is de standaard versie die je in de winkel krijgt bronze, zonder hl source dus. Tis me geheel onduidelijk. Het staat ook nergens bij

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:56:
[...]
Ik wil er nog even bijzeggen over gamespot: ze gaven FREEDOM FIGHTERS een 93%!
I rest my case..
offtopic:
Freedom Fighters was vet hoor
Freedom Fighters was vet hoor

Nu gaat het nog lekker hard met deze topic, maar ik denk dat er morgen hier niet meer zoveel gepost wordt
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik dacht dat je bij de standaard dvd versie ook alle Source games kreeg.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:07:
weten jullie, ik heb bij dynabite hl2 besteld, kan hem morgen ophalen voor 50 euro ipv 60Maar volgesmij is de standaard versie die je in de winkel krijgt bronze, zonder hl source dus. Tis me geheel onduidelijk. Het staat ook nergens bij
Wel CS:S toch sowieso?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Klopt, heb ik ergens gelezen, dat de source niet bij de gewone versie zit. Maar wat ik nergens vindt is wat je nu in hemelsnaam extra hebt met die source?? Is die nodig om mods te kunnen spelen ofzo? Dta was toch vroeger zo niet?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:07:
weten jullie, ik heb bij dynabite hl2 besteld, kan hem morgen ophalen voor 50 euro ipv 60Maar volgesmij is de standaard versie die je in de winkel krijgt bronze, zonder hl source dus. Tis me geheel onduidelijk. Het staat ook nergens bij
[ Voor 7% gewijzigd door Tofu op 15-11-2004 22:10 ]
HL: Source is Half-Life 1 met de engine van 2tofu schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:10:
[...]
Klopt, heb ik ergens gelezen, dat de source niet bij de gewone versie zit. Maar wat ik nergens vindt is wat je nu in hemelsnaam extra hebt met die source?? Is die nodig om mods te kunnen spelen ofzo? Dta was toch vroeger zo niet?
301SQN
Verwijderd
van wat ik er tot nu toe van begrepen heb, kun je gewoon cs:source + alle aankomende HL2 mods gaan spelen met de HL2 versie die nu in de nederlandse winkels ligt.tofu schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:10:
[...]
Klopt, heb ik ergens gelezen, dat de source niet bij de gewone versie zit. Maar wat ik nergens vindt is wat je nu in hemelsnaam extra hebt met die source?? Is die nodig om mods te kunnen spelen ofzo? Dta was toch vroeger zo niet?
over DoD:source en Half-Life1:Source durf ik nog niks te zeggen.
Verwijderd
Hoelang ben je zoet met Half-life 2? hebbik nog nix over gelezen. hl1 was echt heeeel veel uur weet ik nog

Hmmm misschien moeten sommige bladen hun cijfer nog wel een keer herzien als er morgen misschien toch een MP level bij HL2 zit
(Physic Cannon, zie eerder in topic(s)
).
Ik hoop dat het gerucht klopt
.
Ik hoop dat het gerucht klopt
Bij Half-Life 1 was de multiplayer anders behoorlijk belangrijk. Mede de multiplayer maakte Half-Life 1 een erg goed spel. Laat ik het anders zeggen, Half-Life 1 was een goed spel, maar de multiplayer(-mogelijkheden) heeft zoveel mensen zolang vermaakt dat het misschien wel het beste spel ooit is geworden. Zo denk ik ook dat ze er bij PCGP tegenaan hebben gekeken toen ze HL2 reviewden.Yonix schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:55:
[...]
Kijk als ik eerlijk moet zijn, vindt ik de Multiplayer mode in een spel als dit (Een Singelplayer game met Inhoud) bijzaak, dus ik vindt dat Reviewers bij games zoals deze eigenlijk moeten kijken naar het singleplayer gedeelte, omdat dat eigenlijk ''De Game'' is.
Ook al had het een uitgebreide Multiplayer zou mij dat eigenlijk weinig uitmaken, omdat ik weet dat bij Half-Life de Singelplayer gewoon het Sterkste punt is, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik de Multiplayer stom vindt of zo, ik zou het beschouwen als een leuke bijzaak, bij Singelplayer games zoals dit dan
Echter ze zeggen ook dat als er wel multiplayer bij zat het misschien wel het hoogste cijfer ooit in PCGP had gekregen. Als je dan voor je zelf uitmaakt of je multiplayer wel of niet belangrijk vind kun je bepalen of de score voor jou uiteindelijk 90% is of "het hoogste cijfer ooit".
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dit vond ik nog wel een mooi stukje uit de IGN review:
If you're a fan of Half-Life, action games in general, or are looking for a way to get into PC gaming, this is it. It'll hook you, reel you in, and hold you captive for serious hours of hardcore brilliance. This is gaming at its best and shows that the future holds no bounds when the might of technology, precision of design, and touch of artistry work in tandem.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
De reviewer van PCGP deed er op normal difficulty 19 uur over...Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:16:
Hoelang ben je zoet met Half-life 2? hebbik nog nix over gelezen. hl1 was echt heeeel veel uur weet ik nog
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Waar praten die lui over??McFlipp schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:18:
[...]
Bij Half-Life 1 was de multiplayer anders behoorlijk belangrijk. Mede de multiplayer maakte Half-Life 1 een erg goed spel. Laat ik het anders zeggen, Half-Life 1 was een goed spel, maar de multiplayer(-mogelijkheden) heeft zoveel mensen zolang vermaakt dat het misschien wel het beste spel ooit is geworden. Zo denk ik ook dat ze er bij PCGP tegenaan hebben gekeken toen ze HL2 reviewden.
Echter ze zeggen ook dat als er wel multiplayer bij zat het misschien wel het hoogste cijfer ooit in PCGP had gekregen. Als je dan voor je zelf uitmaakt of je multiplayer wel of niet belangrijk vind kun je bepalen of de score voor jou uiteindelijk 90% is of "het hoogste cijfer ooit".
Er wordt 'gratis' Counter Strike: Source bij Half-Life 2 bijgeleverd. (IMHO beste multiplayer game)
+ je kan alle Aankomende Multiplayer Mods spelen. en dat belooft dus nog heel veel moois op het gebied van Multiplayer.
Half-Life2 DeathMatch en Co-Op mods zijn ongetwijfeld al aan de maak.
Een reviewer probeert zijn review natuurlijk objectief te schrijven, maar een review kan natuurlijk niet 100% objectief zijn. Wel of geen slechte AI of een goed verhaal, ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat je absoluut geen slechte game morgen in huis haalt. 
offtopic:
Ik kan me overigens niet onttrekken aan de indruk dat een aantal mensen nu hier zitten te posten om het posten...
Ik kan me overigens niet onttrekken aan de indruk dat een aantal mensen nu hier zitten te posten om het posten...
Daar kan ik niet tegen opMcFlipp schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:18:
[...]
Bij Half-Life 1 was de multiplayer anders behoorlijk belangrijk. Mede de multiplayer maakte Half-Life 1 een erg goed spel. Laat ik het anders zeggen, Half-Life 1 was een goed spel, maar de multiplayer(-mogelijkheden) heeft zoveel mensen zolang vermaakt dat het misschien wel het beste spel ooit is geworden. Zo denk ik ook dat ze er bij PCGP tegenaan hebben gekeken toen ze HL2 reviewden.
Maar geloof me, het is niet zo dat ik de Multiplayer stom vindt ofzo, CS: Source is gewoon harstikke vet hetzlefde geld voor Half-Life 1, maar misschien had ik het wat anders moeten verwoorden
Ennuh, hieronder nog 2 screens, één van Half-Life: Source en één van Half-Life

HL:Source

Half-Life
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 15-11-2004 22:53 ]
Vinden jullie deze zin ook een beetje tegendraads?GameSpot review

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 15-11-2004 22:32 ]
ah zo.. beetje ver maargoedChester schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:59:
[...]
John Carmack.
Hij is voor Doom 3 wat Gabe is voor HL2
Nee want zonder freeman en die kettingzaag (wat eig wel bij DIII hoort) is het namelijk een originele wallpaper
301SQN
Verwijderd
Ik vindt sowieso dat de reviewer zichzelf tegenspreekt.. Ik bedoel, hoe kan een FPS nou niet vernieuwend zijn als the technological accomplishment en het design verbeterd is? Probeert de reviewer HL2 over dezelfde kam als Doom 3 te scheren? Gelukkig kunnen we het allemaal gewoon morgen spelen en kunnen we ons eigen oordeel trekken..Jerry schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:31:
[...]
Vinden jullie deze zin ook een beetje tegendraads?. In het begin van de review kraakt de reviewer alles van HL2 af en aan het eind praat ie elke vernieuwing weer goed
.
Verwijderd
Idd. De reviewer spreekt zich af en toe tegen. Niet vergeten dat vele andere goede reviewsites zijn die juist het omgekeerde zeggen van de storyline en AI juist zeer goed. De reviewer zit te klagen over de verhaallijn omdat er teveel vragen onbeantwoord blijven. Terwijl er een HL3 uitkomt...Jerry schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:31:
[...]
Vinden jullie deze zin ook een beetje tegendraads?. In het begin van de review kraakt de reviewer alles van HL2 af en aan het eind praat ie elke vernieuwing weer goed
.
Bovenden komt HL2 uit in de periode dat er nog een paar grote titels zijn gereleased (GTA SA, Halo2). Mischien is daarom de score daardoor wel beinvloed...
Verwijderd
zijn er niet 2 van HL:source hoor, bovenste is HL:S onderste is HL-1Yonix schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:30:
[...]
Daar kan ik niet tegen op........
Maar geloof me, het is niet zo dat ik de Multiplayer stom vindt ofzo, CS: Source is gewoon harstikke vet hetzlefde geld voor Half-Life 1, maar misschien had ik het wat anders moeten verwoorden
Ennuh, hier nog 2 (oude) screens van Half-Life: Source.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je hem als je hem via steam gepreload hebt vanaf 00:00 kunnen spelen ?
Ik hoop het wel ga het iig wel even checken
Was met de nieuwe CS wel altijd zo.
Mijn excuses, ik ben vandaag een beetje slordig, zowel op GoT als bij mij thuisVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:51:
[...]
zijn er niet 2 van HL:source hoor, bovenste is HL:S onderste is HL-1
Maaruh, 't is verbeterd.
Maaruh, i think i will call it a night. Moet morgen gewoon weer naar school
[ Voor 14% gewijzigd door Yonix op 15-11-2004 23:01 ]
Verwijderd
Kunnen we dat gerucht voor 100% doorstrepen dat er toch mogelijk een HL2DM mode bij HL2 zit?
Het kan zo zijn dat Valve zelfs de reviewers dat niet hebben laten zien op de Valve HQ. Alleen dat VU en Valve ervan af weten...
Het kan zo zijn dat Valve zelfs de reviewers dat niet hebben laten zien op de Valve HQ. Alleen dat VU en Valve ervan af weten...
Nope. 9:00 CETTuRk schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:54:
Zou je hem als je hem via steam gepreload hebt vanaf 00:00 kunnen spelen ?
He, ik heb een vraagje over free record shop winkels, zullen deze morgen ook hl2 al verkopen, ik ben het wezen vragen maar ze deden er nogal vaag over dus weet iemand het zeker ? (heb t bij 3 FRS winkels gevraagd maar niemand wist t, de ene zij morgen om 12 uur denk ik de andere zij "half-life2 ? wat is dat ? oh nee dat ken ik niet.... WTF ??? )
Ik zit op t moment in Maastricht op kamers. Dus als iemand een adresje in maastricht weet waar ze hem zeker zullen hebben morgen is dat natuurlijk ook altijd welkom!
Ik zit op t moment in Maastricht op kamers. Dus als iemand een adresje in maastricht weet waar ze hem zeker zullen hebben morgen is dat natuurlijk ook altijd welkom!
Verwijderd
Ik neem aan dat er in Maastricht toch zat winkels zitten waar je games kan kopen. Loop de eerste de beste intertoys/bartsmit in morgen en ik denk dat je hl2 wel vind.
Keej, in maastricht...Pandemic schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:18:
He, ik heb een vraagje over free record shop winkels, zullen deze morgen ook hl2 al verkopen, ik ben het wezen vragen maar ze deden er nogal vaag over dus weet iemand het zeker ? (heb t bij 3 FRS winkels gevraagd maar niemand wist t, de ene zij morgen om 12 uur denk ik de andere zij "half-life2 ? wat is dat ? oh nee dat ken ik niet.... WTF ??? )
Probeer eens de:
Free Record Shop (2 maal in de binnenstad)
Dixons
E-Plaza
V&D
Bart Smit
of zelfs de nieuwe Mediamarkt
Genoeg plaatsen iig om ergens 1tje te kopen.
Ik zit eigenlijk nog atlijd te twijfelen tussen Silver en gewone DVD versie. Waar het mij omgaat is DoD:Source is het net als CS, geheel vernieuwd of zoals HL1:Source zelfde alleen met nieuw water enzo, want dan ga ik gewoon voor DVD versie?
Lees de topic warning (onderaan) nog eens door
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 00:07 ]
als je naar de benaming kijkt dan weet je hetAlbinoraptor schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:56:
Ik zit eigenlijk nog atlijd te twijfelen tussen Silver en gewone DVD versie. Waar het mij omgaat is DoD:Source is het net als CS, geheel vernieuwd of zoals HL1:Source zelfde alleen met nieuw water enzo, want dan ga ik gewoon voor DVD versie?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Stel je voor dat hij morgen ochtend om 09:00 niet ge-update word. Dan hebben we een heleboel
Half Life 2 kopers.
Ik vind het sowiezo schandalig dat ze niet precies aangeven, op de site met het nieuws bericht wanneer hij geactiveerd word.
Stel je voor dat hij morgen niet werkt, oei dan hebben ze een kwaaie mr. Bron, en dan zwaait er wat!
Ik vind het sowiezo schandalig dat ze niet precies aangeven, op de site met het nieuws bericht wanneer hij geactiveerd word.
Stel je voor dat hij morgen niet werkt, oei dan hebben ze een kwaaie mr. Bron, en dan zwaait er wat!
Mischien een domme vraag.......
Als ik morgen HL-2 koop.... staat HL-2 er dan al volledig op? of moet ik dan nog 3 uur downloaden ofzo .......
En wat voor mij het belangrijkste is "Counterstrike" .. staat die er ook volledig op ? of moet ik die ook downloaden via steam...
Wel vaag allemaal...
Als ik morgen HL-2 koop.... staat HL-2 er dan al volledig op? of moet ik dan nog 3 uur downloaden ofzo .......
En wat voor mij het belangrijkste is "Counterstrike" .. staat die er ook volledig op ? of moet ik die ook downloaden via steam...
Wel vaag allemaal...
Uhm als het zo simpel was zou ik het niet vragen he.jarnotjuh schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:01:
[...]
als je naar de benaming kijkt dan weet je het
simple as that
Alle 3 heten ze Source (CS:S, DoD:S, HL1:S) van een is bekend dat het gehele remake (CS:Source) is van andere alleen water en nog wat stuff (niet interesant). En dus aan naam DoD:Source maak ik iig niet genoeg op.
Ik denk dat door de drukte het nog spannend kan worden en iedereen nog een kan koffie leeg kan drinken voordat hij/zij aan de beurt is HL2 te unlocken...
Hoe veel mensen hebben em gepreload? veel...
En hoeveel gaan er morgen naar de winkel rennen? ook veel...
Wordt leuk.. jammer dat ik moet werken en om 18:30 thuis kom.. ik probeer af en toe de servers van valve in de gaten te houden...
Ben ook erg benieuwd naar de reacties van de spelers... de doelgroep zeg maar.. misschien valt het vet tegen..
Maar ik heb het begin van HL2 gezien en dat was echt vet!
dus ben benieuwd...
Hoe veel mensen hebben em gepreload? veel...
En hoeveel gaan er morgen naar de winkel rennen? ook veel...
Wordt leuk.. jammer dat ik moet werken en om 18:30 thuis kom.. ik probeer af en toe de servers van valve in de gaten te houden...
Ben ook erg benieuwd naar de reacties van de spelers... de doelgroep zeg maar.. misschien valt het vet tegen..
Maar ik heb het begin van HL2 gezien en dat was echt vet!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ik had zoiets gelezen dat je nu zeg maar de maps preload en nog wat dingen omdat dat zeg maar het grootst is en bij de release de vitale delen ofzo die niet zo huge waren.
Verwijderd
Als je morgen in de winkel HL2 koopt krijg je een DVD met daarop HL2 en CS:Source!RoaDHouse schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:17:
Mischien een domme vraag.......
Wel vaag allemaal...
Dat zijn CGF files (encripted) en je hoeft via Steam waarschijnlijk iets van 5 tot 10 mb 'maar' te downloaden...
txs for the info ........Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:24:
[...]
Als je morgen in de winkel HL2 koopt krijg je een DVD met daarop HL2 en CS:Source!
Dat zijn CGF files (encripted) en je hoeft via Steam waarschijnlijk iets van 5 tot 10 mb 'maar' te downloaden...
Ik denk dat morgen de servers plat gaan ...... kan je lachen want dan kunnen we niet spelen ........ dan breekt de HELL los
Het lijkt mij dat je gewoon een ge-hash'ed document download van steam waarin de activatie verwerkt zit.. ze proberen natuurlijk zo weinig mogelijk de servers te belasten..
Ik ren morgen naar de Media Markt
Lees/zoek (topic search, bovenaaan) anders voor de grap het topic even door. Het antwoord is al tig keer langsgekomen
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 00:47 ]
Verwijderd
Na het pre-loaden om 9.00uur je Steam Client restarten!wilmocs schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:46:
Ben hem nu aan het preloaden enzo, maar als je dan morgen om 09:00 steam aanzet, unlocked die dan de files net zoals bij CS:Source?
Ben benieuwd of je die 4 gb wel op tijd binnenkrijgt...
Ik heb 'm gepreorderd bij MediaMarkt en vervang mijn oude Half-Life t-shirt

dat ik toendertijd kreeg bij HL en OpFor door het nieuwe HL2 t-shirt!!

dat ik toendertijd kreeg bij HL en OpFor door het nieuwe HL2 t-shirt!!

[ Voor 39% gewijzigd door Epitome op 16-11-2004 01:00 ]
Alles staat er als het goed is op, alleen je moet wel een soort activatieprocedure doorlopen voordat je het kan spelen. Daarom kunnen de mensen die de game al hebben er nog zo weinig mee. Hoe dat precies verder werkt weet ik niet. Mij is aan de telefoon verteld (Dynabyte) dat Counterstrike: Source er gewoon bij zit. Is dus hetzelfde als de bronze Steam package, maar dan op DVD.RoaDHouse schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:17:
ja het is inderdaar wel lame dat er nergen op de steam site staat wanneer hij geactiveerd word.
morgen iedereen om 9 uu, tjs jongens nog ff een paar weken doorbijten, we moeten nog wat dingetjes doen!
(ik laat mijn bak wel om 08:45 booten, gaat ie vanzelf wel preloaden, en als ik wakker ben kan ik hopelijk ook spelen
ati coupon --> upgrade naar silver
)
morgen iedereen om 9 uu, tjs jongens nog ff een paar weken doorbijten, we moeten nog wat dingetjes doen!
(ik laat mijn bak wel om 08:45 booten, gaat ie vanzelf wel preloaden, en als ik wakker ben kan ik hopelijk ook spelen
ati coupon --> upgrade naar silver
Ik zit hier nu op een lan, en we blijven allemaal wakker tot 9 uur want dan hopen we dat half life 2 uitkomt 
Heb hem al helemaal gepreload op steam (ati coupon), dus hoop hem om 9 uur te kunnen spelen
Wel raar inderdaad, dat alleen onofficiele site's zeg maar zo'n afteller hebben, zou valve nog rekenen op tegenslagen
Heb hem al helemaal gepreload op steam (ati coupon), dus hoop hem om 9 uur te kunnen spelen
Wel raar inderdaad, dat alleen onofficiele site's zeg maar zo'n afteller hebben, zou valve nog rekenen op tegenslagen
[ Voor 23% gewijzigd door Thomaszki op 16-11-2004 04:39 ]
Nog 5 1/2 uur....... Voor mij tenminste, dan kan ik em bij de Dynabyte afhalen....
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Verwijderd
vandaag bij de vracht hl2Pandemic schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:18:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 06:47 ]
weet iemand of halflife 2 al geschikt is voor windows 64 xp ik hoop het nog mooier nog beter
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
wat is het verdacht stil op het forum iedereen wacht
nog 1uur
[ Voor 9% gewijzigd door pixon op 16-11-2004 07:44 ]
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Een uur en een kwartier.. En ik heb moeite om mijn ogen open te krijgen, laat staan om iets te tiepen, ff koffie laten pruttelen en dan zien we wel weer verder.. Ik hoop ook écht dat hij nu uitkomt, niet dat Vivendi nu nog roet in het eten gaat gooien...
Hmm, het verbruik bij steam is al omhoog naar 7500Mbps, waar het normaal gesproken rond de 2500 zit. Volgens mij is het nu al druk, en het is nog niet eens uit. Overigens zit ik dit nu op m'n werk te tikken, en valt Halflife 2 dus op de deurmat zonder mijn fysieke aanwezigheid
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
he kunnen we trouwens niet van die spoilende screenshots plaatsen? is moeilijk om niet te zien nl...
Hoeveel van ons gelooft trouwens dat om 9 uur straks instant hl2 playable is?
Volgens mij staat er minstens tot een uur of half 10 'updating steam platform', vervolgens phase 24 van het pre-loaden en dan een kwartier 'unlocking game files'...
edit: ohja, en hier allemaal posts van mensen met de opbeurende woorden "vdm $#^#steam, login error, overbelast"
En dan vanavond als iedereen thuis komt van zn werk /school (de pechvogels die géén vrij hebben
) is het te spelen 
Kan steam trouwens updaten terwijl het áán staat? Of moet je per sé restarten?
Ik vind het toch een geweldig iets hoor
serieus, en het zou echt een prestatie zijn als de servers het volhouden!
Hoeveel van ons gelooft trouwens dat om 9 uur straks instant hl2 playable is?
edit: ohja, en hier allemaal posts van mensen met de opbeurende woorden "vdm $#^#steam, login error, overbelast"
En dan vanavond als iedereen thuis komt van zn werk /school (de pechvogels die géén vrij hebben
Ik vind het toch een geweldig iets hoor
[ Voor 21% gewijzigd door BaRF op 16-11-2004 07:50 . Reden: ohja ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Niet instant, maar ook zeker geen uur.. Wellicht 2 mins. voor het downloaden van de exe's en dll's, en dan nog een minuut voor het unlocken (zo ging het bij mij nl. ook met CS:Source).. Dus als het meezit speel ik om 9:10 HL2.. En spoilende foto's, tsja, blijft moeilijk hè, zo kan je gaan beargumenteren dat elke foto spoilend is..BaRF schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 07:48:
he kunnen we trouwens niet van die spoilende screenshots plaatsen? is moeilijk om niet te zien nl...
Hoeveel van ons gelooft trouwens dat om 9 uur straks instant hl2 playable is?Volgens mij staat er minstens tot een uur of half 10 'updating steam platform', vervolgens phase 24 van het pre-loaden en dan een kwartier 'unlocking game files'...
En dan vanavond als iedereen thuis komt van zn werk /school (de pechvogels die géén vrij hebben) is het te spelen
Ik vind het toch een geweldig iets hoorserieus, en het zou echt een prestatie zijn als de servers het volhouden!
Ik neem gewoon aan dat Steam herstart moet worden, dus daar begin ik gewoon om 8:55 mee till infinity..
Als de servers het volhouden is het omdat VALVe ALLES er aan doet om bandbreedte uit te delen.. Zo zijn de forums op steampowered.com ook down, denk niet alleen dat dit is omdat het daar te druk is, maar omdat ze dus ook die bandbreedte voor het steam netwerk willen gebruiken..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 07:59 ]
haha dat wordt minder als 9 uur dus he
Ze hebben er zeker al rekening mee gehouden, als je op de banner van http://www.halflife2.nl kijkt dan is het nu nog maar 45 minuten
Dus dat is dus kwart voor 9
uurtje
hoop dat ik nog op steam kan komen straks

Verwijderd
ga er dan nu alvast op.. of is dat ook een dom idee?Shockers schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:01:
[...]
uurtje
hoop dat ik nog op steam kan komen straks
Verwijderd
Dat is idd mijn grootste vrees...Alhoewel. Ik zit toch tot 16.30 uur op mijn werk. 's Avonds nog ff socializen met vrouw en kids. Dus pas rond 22.00 uur zal ik kunnen spelen.....Waarschijnlijk is dan het gros inmiddels unlocked.
Maak me in de tussentijd maar gek met allerlei in-game screenies! I don't mind!
Maak me in de tussentijd maar gek met allerlei in-game screenies! I don't mind!
Verwijderd
Keek net naar de statuspagina van steampowered... Het verbruik is aanzienlijk toegenomen, maaaar, ook de mogelijke bandbreedte is opeens met 25 % gestegen.. Dus jongens, het gaat zo beginnen...
www.steampowered.com/status
7442 mbps van de 13900 mbps ... Is al meer dan de helft
Weten jullie nog of voordat het unlocken van CS:Source er nog een news announcement kwam??
Weten jullie nog of voordat het unlocken van CS:Source er nog een news announcement kwam??
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 08:14 ]
Wel gaaf, zet iemand een knop om en hopla. 25 % bandbreedte erbij.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:09:
Keek net naar de statuspagina van steampowered... Het verbruik is aanzienlijk toegenomen, maaaar, ook de mogelijke bandbreedte is opeens met 25 % gestegen.. Dus jongens, het gaat zo beginnen...![]()
![]()
Heb ik even mazzel, gisteravond opnieuw preload moeten aanzetten maar gelukkig is die nu klaar dus kan zo lekker de hele dag gaan spelen
.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
nog 40 minuten tot HL2 
nog 15 minuten tot ik naar school moet
nog 6 uur en 50 minuten tot ik weer naar huis mag
Duurt alles bij elkaar nog wel ff helaas.
Maarja, we hebben het er voor over.
/edit
staat nog aardig stukje over HL2 in de Telegraaf btw, niks nieuws though.
nog 15 minuten tot ik naar school moet
nog 6 uur en 50 minuten tot ik weer naar huis mag
Duurt alles bij elkaar nog wel ff helaas.
Maarja, we hebben het er voor over.
/edit
staat nog aardig stukje over HL2 in de Telegraaf btw, niks nieuws though.
[ Voor 17% gewijzigd door Xrenity op 16-11-2004 08:29 ]
Ik ruik het steam netwerk al doorbranden met update requests.
Ik "verheug" me al op de error: Too many requests, try again later.
waarbij "later" dan pas weer vanavond zal worden.
Ik "verheug" me al op de error: Too many requests, try again later.
waarbij "later" dan pas weer vanavond zal worden.
Daarom ga ik het ook pas vanavond proberen 
(Moet naar uni
)
(Moet naar uni

Peace is not simply the absence of war.
woei nog een half uurtje, wekker is net gegaan.. maar ben er al helemaal klaar voor
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hmm, de term "Nerds" is wel van toepassing hier denk ik als je ziet hoeveel mensen zitten te wachten nu op HL2
mwah zou eerder gamegek zeggen, als ik voor mezelf spreek ben ik niet echt de doorsnee nerd....cvs79 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:33:
Hmm, de term "Nerds" is wel van toepassing hier denk ik als je ziet hoeveel mensen zitten te wachten nu op HL2
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *
* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *
* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *
* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags!
* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *