![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
| ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door Roland op 15-11-2004 09:56 ]
...Make every cut count, even if it is one frame...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door Roland op 15-11-2004 09:56 ]
![]() | ![]() | ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() |
| ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 6% gewijzigd door Roland op 05-11-2004 07:55 ]
[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 09:26 ]
[ Voor 65% gewijzigd door m0nk op 04-11-2004 09:25 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Maar aan de andere kant, hoevaak lees jij je boekjes? Deed je dat niet vroeger niet altijd toen je 14 was en een nieuw spel kreeg, lekker in bed liggen boekje lezen?IceStorm schreef op 04 november 2004 @ 09:55:
En van dit bericht wordt ik dus licht misselijk:
http://www.gamer.nl/nieuws/24226
Ik wil verdomme gewoon waar voor mijn minstens 50 euro. Geen boekje is voor budgetbakvoer.
Daar gaathet imo niet om. Je betaalt 50 euro en daar wil ik persoonlijk wat voor hebben behalve die cd. Mooi doosje + een boekje. Het hoort er bij, zeker voor die prijsm0nk schreef op 04 november 2004 @ 09:59:
[...]
Maar aan de andere kant, hoevaak lees jij je boekjes? Deed je dat niet vroeger niet altijd toen je 14 was en een nieuw spel kreeg, lekker in bed liggen boekje lezen?
Ik vind het niet erg, ik koop een spel om een spel, en niet om een stukje papier wat erbij zit..
Mjah ik begrijp wel dat er mensen zijn die er graag een boekje bij willen hebben.. maar ik betaal die 50 euro gewoon voor het spel en het plezier wat ik eraan beleef, het boekje kan mij eigenlijk aan mijn reet roesten, die raak ik toch uiteindelijk kwijt, of verdwijnt in een of andere donkere hoek waarna ik er nooit meer naar om kijk.We Are Borg schreef op 04 november 2004 @ 10:06:
[...]
Daar gaathet imo niet om. Je betaalt 50 euro en daar wil ik persoonlijk wat voor hebben behalve die cd. Mooi doosje + een boekje. Het hoort er bij, zeker voor die prijs
Dat verschilt dus weer per persoon. Ik heb er graag een handleiding bij, als je midden in het spel zit en je vraagt je iets af, dan moet je als je geen handleiding hebt uit het spel! Schiet ook niet op.m0nk schreef op 04 november 2004 @ 09:59:
[...]
Maar aan de andere kant, hoevaak lees jij je boekjes? Deed je dat niet vroeger niet altijd toen je 14 was en een nieuw spel kreeg, lekker in bed liggen boekje lezen?
Ik vind het niet erg, ik koop een spel om een spel, en niet om een stukje papier wat erbij zit..
Saved by the buoyancy of citrus
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik betaal graag meer voor een mooie doos, boekje, referencesheet etc. Juist het feit dat het spel via STEAM zich prima leent om 'game-only' te verkopen zit me dwars, verkoop het spel via STEAM gewoon kaal en leg in de winkel een versie met doos en boekje.Bosmonster schreef op 04 november 2004 @ 10:11:
Aan de andere kant.. als een boekje en hierdoor misschien grotere game-box als gevolg heeft dat het spel een paar euro duurder wordt...
Dan liever niet.. meer dan even doorbladeren doe ik met FPS' en toch niet.
... MMORPG Addict.
[ Voor 50% gewijzigd door Irby op 04-11-2004 10:37 ]
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Verwijderd
Ik heb deze al paar maanden geleden gezien, wel een vette (wel erg groot)CRiMiNaL schreef op 04 november 2004 @ 10:32:
Het volgende filmpje al bekend ?
ftp://ftp.planet.nl/pub/p...edia/hl2-trainstation.zip
zal vast wel .... maar ik had em zelf nog niet gezien
[rml]IceStorm in "[ PC]Half-Life 2 deel 6"[/rml]-Skyhawk- schreef op 04 november 2004 @ 11:10:
Geen boekje bij HL2.... Wat ik daar van moet vinden.... wordt wel steeds minder en minder wat de gamer er bij krijgt. En laat ik maar niet beginnen over het excuus dat het zogenaamd niet past...![]()
En het gaat er niet om of je het boekje vaak leest, maar de waarde die je krijgt bij het aanschaffen. Het lokt wel steeds minder om het orgineel te kopen voor +50€.
Laten we er op houden dat het gewoon skraal is van Valve.
* -Skyhawk- denkt nog terug aan kartonnen doos.
(uit vorige gesloten HL2-6 topic)
ichthyosaurs
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
het zit er gewoon niet bij. Period!-Jordy- schreef op 04 november 2004 @ 11:12:
uhh.. ik lees wel vaak het boekje na even de game te hebben gespeeld.... Er staat toch vaak nuttige dingen in en ik vind gewoon dat je dat er bij moet krijgen. Het boekje is toch ook waarvoor je de game koopt buiten de serial ?
Een officieel geperste versie lijkt mij langer meegaan dan een gebrande versie.Exe-cuter schreef op 04 november 2004 @ 10:26:
Kan iemand mij aub 1 voordeel geven van de retail versie tov de steam versie ?
Er werd altijd verteld : "dan heb ik gezellig een boekje en mooi doosje".
Het zou me niks verbazen als volgende week blijkt dat we het hoesje zelf nog moeten afdrukken. Ik vind dit gewoon een zeer goedkope en lage zet van ValvE/VU, maar dat zijn we al gewoon toch ?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Anoniem: 93354
Anoniem: 94113
Anoniem: 110333
NeeTeveel moeite om één pagina te lezen
In de beta zat iig al een gedeelte van de hazard course. Was wel leukAnoniem: 110333 schreef op 04 november 2004 @ 11:51:
Ik denk dat er weer een Hazard Course in zal zitten, die het boekje onnodig maakt.
Al vind ik het ook jammer, het is natuurlijk leuk zon boekje te hebben
Verwijderd
Ja maar dit was net al een paar posts hoger uitgebreid aan bot gekomen-Skyhawk- schreef op 04 november 2004 @ 11:53:
[...]
NeeMaar wil je zeggen dat er onderhand bij 6 topics niks dubbels is gezegt? terwijl het spel nog niet eens uit is.
![]()
....-Jordy- schreef op 04 november 2004 @ 11:09:
ik zit te denken om hem te bestellen bij Bol.com maar krijg je m dan echt op de dag van de release? of een paar dagen later.. k wil m namelijk de eerste dag van de release hebben...
ohja bestel niet bij de free record shop. daar is ie 10,- duurder
Anoniem: 116693
Mee eens....Exe-cuter schreef op 04 november 2004 @ 11:54:
Steam versie is veel te duur en winkel-versie biedt niet genoeg waar voor zijn geld. (buiten het feit dat het spel top is). Toch raar dat iedereen het gaat downloaden
Verwijderd
Spammen, eigenlijk.-Jordy- schreef op 04 november 2004 @ 12:13:
ja idd, ik dnek niet dat mensen er morgen op reageren als ie op pagina 1 zit.. die gaan ze niet eerst lezen volgens mij.... btw wat boeit dat nou man. waar maak je je druk om
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 12:17 ]
Ach ja, die uitgevers van tegenwoordig... vroegâh kreeg je een mooie doos van karton, met een mooie handleiding erbij en zaten de CD's in aparte doosjes..Epitome schreef op 04 november 2004 @ 12:25:
Komt ie in the US en in Azië wel gewoon in een grote kartonnen doos uit?
HL2 moet ik niet in een DVD-verpakking, die is zo'n mooie doos waard, maakt dan ook niet uit wie er voorop staat!
[ Voor 3% gewijzigd door Thanatos op 04-11-2004 12:29 ]
https://niels.nu
Je gaat me toch niet wijsmaken dat je de handleiding van een game leest?IceStorm schreef op 04 november 2004 @ 09:55:
En van dit bericht wordt ik dus licht misselijk:
Ik wil verdomme gewoon waar voor mijn minstens 50 euro. Geen boekje is voor budgetbakvoer.
De bronze kost evenveel als de standaard versie in de winkel, hetzelfde voor silver. De gold is wel duur maar daar kijken fans niet naarExe-cuter schreef op 04 november 2004 @ 11:54:
Steam versie is veel te duur en winkel-versie biedt niet genoeg waar voor zijn geld. (buiten het feit dat het spel top is). Toch raar dat iedereen het gaat downloaden
[ Voor 34% gewijzigd door XWB op 04-11-2004 12:50 ]
Oh ik ben er ook absoluut niet bang voor dat ik het spel zonder handleiding niet gespeeld krijg hoorHacku schreef op 04 november 2004 @ 12:46:
Je gaat me toch niet wijsmaken dat je de handleiding van een game leest?
Controls enzo vind je ook in het game zelf terug hoor ...
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 13% gewijzigd door Exe-cuter op 04-11-2004 13:32 ]
Ja, deze vraag is al redelijk vaak gesteld. Neem aan dat het ook op de voucher stond bij aankoop van je videokaart.Tekn0z schreef op 04 november 2004 @ 14:22:
Ik heb ook zo'n mooi bonnetje gekregen bij mijn 9800XT! Alleen werkt die als een officiele key? Dus kan ik m dan van Steam afhalen en dan reggen met die key, en ik kan "legaal" spelen
Want ga niet voor iets, waar "free game" voor gepromoot wordt nog eens een x aantal dollars/euri's aan verzend en administratiekosten voor betalen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 86453
Verwijderd
Nee, je mag er alleen maar naar kijken. Tuurlijk mag je erbij, wat heb je er anders aan?AJ1815 schreef op 04 november 2004 @ 14:47:
En daar mag je dan gewoon bij???
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 82299
Komt dat misschien niet omdat half-life:source nog niet af is???Chester schreef op 04 november 2004 @ 16:52:
Omdat de CE zo laat komt en ik hem ook meteen wil spelen heb ik maar besloten om ze allebei te halen
Best wel een k*t actie van valve om de CE een maand later uit te brengen
en wat dacht je van wachten, wachten en nog eens wachten tot je die game eindelijk gedownload hebt? want reken maar dat de servers de eerste dagen/weken plat zullen liggen, en dat die lui uit amerika voorrang krijgenSH4D3H schreef op 04 november 2004 @ 17:13:
De steam versie is voor mij in 2 opzichten niets:
1. Je hebt geeneens een cd/dvd voor je geld, en steam ligt er nogal eens uit.
2. Je moet per se met 'n creditcard betalen, die ik dus niet heb ...
wachten waaropgreatgonzo schreef op 04 november 2004 @ 17:29:
[...]
en wat dacht je van wachten, wachten en nog eens wachten tot je die game eindelijk gedownload hebt? want reken maar dat de servers de eerste dagen/weken plat zullen liggen, en dat die lui uit amerika voorrang krijgen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Anoniem: 93354
Anoniem: 125123
Anoniem: 118269
Van HL2?Anoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 17:52:
Ik heb al een steam versie.
Screenshot's komen binnen paar dagen ( als ik host heb voor de plaatjes. )
Het valt mij ruize tegen.
Ik dacht dat hij echt mooier zou zijn maar dat is hij niet.
[naief mode]Anoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 17:52:
Verwijderd
Gefeliciteerd. Ik geef je twee opties: 1. Je blijft volhouden dat je hem hebt en komt binnen 2 uur met eigen gemaakte screenshots. 2. Je stopt er nu mee en men kan weer verder met de orde van de dag.Anoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 17:52:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 19:42 . Reden: typo ]
Moet echt ff reagerenAnoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 17:52:
[ Voor 4% gewijzigd door Hubert op 04-11-2004 18:42 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
18+ rating? WTF?
[ Voor 87% gewijzigd door Kwartjuh op 04-11-2004 18:42 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 04-11-2004 18:46 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Je denk toch niet dat je alleen maar mag kijken naar Alyx of wel
... MMORPG Addict.
Niet zo bijzonder, heeft GTA:SA ook
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 19:53 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Dat is inderdaad wel gek jajoostve schreef op 04 november 2004 @ 19:05:
(er staat nog een schijf fout in de openingspost bij de tekst van Barney)
dat terzijde
Ik ben zelfs zo gek dat ik de collectors edition heb besteld bij Dimensionplus en de standaard versie ga kopen zodra die in de winkels ligt
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 19:07 ]
Je bent niet de enigejoostve schreef op 04 november 2004 @ 19:05:
(er staat nog een schijf fout in de openingspost bij de tekst van Barney)
dat terzijde
Ik ben zelfs zo gek dat ik de collectors edition heb besteld bij Dimensionplus en de standaard versie ga kopen zodra die in de winkels ligt
Verwijderd
Niet weeeeeer een, die probee... (ach laat ook maar, *zucht*).Anoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 17:52:
[ Voor 8% gewijzigd door Vanitas op 04-11-2004 19:25 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 89518
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 04-11-2004 19:33 ]
Anoniem: 82495
om even duidelijk te zijn :johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 19:06:
[...]
Dat is inderdaad wel gek jaHoeveel levertijd zit er op de SE dan
En iemand moet nog even een paar van de wapenteksten vertalen
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Excuséjoostve schreef op 04 november 2004 @ 20:15:
[...]
om even duidelijk te zijn :
de standaard edition komt rond 16 november uit en de Collectors/special edition komt begin december uit.
maar dit is al 400 keer langs gekomen
Anoniem: 125123
.Hubert schreef op 04 november 2004 @ 18:41:
[...]
Moet echt ff reageren![]()
denk je nou echt grappig te zijn?
zou wel erg knap zijn als JIJ als enigste in de wereld hem al hebt.
niemand op nforce, of ftd die weet dat ie uit is. nergens terug te vinden op usenet. maar JIJ hebt m al.
Nou kerel als dat zo is wil ik wel je vriendje zijn hoor![]()
yeah right
Ik sta open voor mail hoor, zet ik ze netjes voor je online: IceStorm@tweakers.netAnoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 20:51:
moet je screenscots geef maar server host of dergelijke je krijgt direct plaatjes te zien .
Red Alert 1 had het ook
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
kom maar op met die bewijzen, geloof er nog geen fuck van.Anoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 20:51:
[...]
.
moet je screenscots geef maar server host of dergelijke je krijgt direct plaatjes te zien .
Anoniem: 83846
Gewoon negeren deze gast, hij is namelijk net een maandje op GOT aanwezig. Hij is zelfs heel verstandig om zijn gmail achter te laten. Ach ja.........en mocht tie hem hebben....we hoeven nog minder dan 2 weken te wachten!!!greatgonzo schreef op 04 november 2004 @ 21:17:
[...]
kom maar op met die bewijzen, geloof er nog geen fuck van.
plaatjes kun je gratis hosten op www.imageshack.us
Het is de opvolger van Half Life! volgens veel gamers de beste fps ooit!SH4D3H schreef op 04 november 2004 @ 21:34:
Ik snap de hele hype niet ...
Het is gewo0n weer een shooter, hoewel de meeste geen jaar uitgesteld worden
Kijk eens wat Bink'jesSH4D3H schreef op 04 november 2004 @ 21:34:
Ik snap de hele hype niet ...
Het is gewo0n weer een shooter, hoewel de meeste geen jaar uitgesteld worden
Waarom hypen op HL2 is je de beste fps ooit al hebt?volgens veel gamers de beste fps ooit!
[ Voor 3% gewijzigd door Shockers op 04-11-2004 22:06 ]
Geen boekje, nu ook al geen demo.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 21:57:
Er word geen demo uitgebracht, en wat betekent dit dan??
Je heb inmiddels al genoeg aanbiedingen gehad, dus kom maar op met je plaatjes. en plaatjes van de gelekte alpha tellen niet meeAnoniem: 125123 schreef op 04 november 2004 @ 20:51:
[...]
.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq