[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.472 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
En hoe weet je dan dat het de gelekte alpha niet is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is maar héél weinig speelbaar in de leaked version, zou het zelf direct herkennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk niet dat iemmand denkt dat die alpha de full is, al die grote rode error blokken maken dat toch wel duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we totdat inanc webspace heeft weten te scoren gewoon verder gaan met het topic. Het zou zonde zijn als 1 iemand een heel topic weet te verstoren, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:05:
Ja ik denk niet dat iemmand denkt dat die alpha de full is, al die grote rode error blokken maken dat toch wel duidelijk ;)
Tja als je naar sommige andere games kijkt dan is de Alpha een kunstwerk vergeleken bij die games. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43
johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 20:18:
[...]

Excusé :X, maar het staat niet in de TS of de afgelopen twee pagina's, dus misschien iemand even deze info aan de TS toevoegen :?
Jongen, het staat in de eerste alinea van de openingspost, als je toen al was afgehaakt, kunnen wij het ook niet helpen. :X

Overigens ga ik zodra ik thuis ben de standaard versie pre-orderen bij GC-shop. Ik kijk later wel of ik de CE-versie nog ergens op de kop tik (indien de moeite waard).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
I.R. Butcher schreef op 05 november 2004 @ 09:13:
[...]

Jongen, het staat in de eerste alinea van de openingspost, als je toen al was afgehaakt, kunnen wij het ook niet helpen. :X

Overigens ga ik zodra ik thuis ben de standaard versie pre-orderen bij GC-shop. Ik kijk later wel of ik de CE-versie nog ergens op de kop tik (indien de moeite waard).
Ik keek bij de gegevens over de pakketten, stond wat lager :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op 04 november 2004 @ 22:19:
[...]

Geen boekje, nu ook al geen demo.
Wat hebben ze in dat jaar gedaan?
De hype laten aanwakkeren en de spanning hooghouden?

En die reviewlijst zegt ook bar weinig, het zijn er maar 13.
En ik heb zulke cijfers 9+ ook gegeven zien worden aan bijvoorbeeld Halo2 & PES4, meerdere keren jah ...
Valve heeft betere dingen te doen dan een handleiding en demo maken.. jij doet alsof dat een jaar duurt..dat duurt hoogstens 2 maanden ofzo ;)

Als je wilt weten wat ze gedaan hebben: Leer is naat info ZOEKEN.. is gewoon algemeen bekend..maarja

Halo 2 heeft trouwens niet ZOVEEL goeie cijfers gekregen..dus stop met je domme argumenten svp.
Shockers schreef op 04 november 2004 @ 22:05:
dat betekent dat het allemaal hype en onzin is ;)

half-life is gewoon beste spel dat er is... teminste aangezien hl2 er nog niet is :)
De bladen hebben Half-life 2 gewoon eerlijk en niet bevooroordeeld gereviewed..en daar kwamen deze cijfers uit. Dus ga weg met je onzin dat het allemaal hype en onzin is.. je wilt gewoon niet toegeven dat hl2 hogere cijfers haalt dan spellen in de afgelopen 5 jaar gedaan hebben ongeveer :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:41

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:44:
Laten we totdat inanc webspace heeft weten te scoren gewoon verder gaan met het topic. Het zou zonde zijn als 1 iemand een heel topic weet te verstoren, niet? :)
Belofte maakt schuld. Hierbij de screenie van inanc. Ik ga me verder niet bemoeien met echtheidsspeculatie overigens.
Het is dus NIET mijn pic, ik beweer er niks bij etc etc :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/HL2-klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09-09 18:34

GG85

.......

Das gewoon een screenie van de al heeeeeel erg oude alpha ja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, of de final moet heel toevallig hetzelfde (kale) menu hebben, maar dat betwijfel ik ten sterkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop toch wel op een mooier menu. Veel mensen geven helemaal niks om zaken als CD's, boekjes, mooie menu's, mooi installatieprogramma. Natuurlijk, het gaat allemaal om het spel zelf, maar het zijn juist al die zaken eromheen waardoor je alvast helemaal in de stemming komt. Als voorbeeld blijf ik de prachtige verpakking van de PC versie van GTA: Vice City noemen. Hele stijlvolle, kartonnen verpakking compleet met glitters, een schitterend ontworpen handleiding die weliswaar niet noodzakelijk is, maar leuke info verschaft over het spel, een leuke sticker voor op je case en een kaart van de stad. Ik voelde me bij wijze van spreken al bijna Tony Montana nog voordat ik het spel had opgestart.

Aangezien je redelijk wat geld betaald voor een game, is het ook fijn er een goed verzorgd product voor terug te krijgen. Natuurlijk gaat het om het spel zelf, en natuurlijk heb ik die handleiding niet nodig, maar het geeft wel een bepaalde mentaliteit aan daar bij Vivendi. Ze zijn nog te beroerd een handleiding erbij te geven, alsof dat zoveel in hun kosten scheelt (verdeeld over enkele miljoenen exemplaren). En bovendien, als zij kosten gaan besparen ten nadele van de consument, dan zou ik dat ook graag terugzien in de prijs.

Mijn bijdrage aan de boekjes-discussie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
De final heeft een realtime 3d-like menu dacht ik. (geanimeerde background zegmaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou er eigenlijk een create server en find servers bij staan?
Standaard ook in de alpha gefrot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 13:30
Zijn er al benchmarks met oudere kaarten in de omloop?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 22:58:
Er is maar héél weinig speelbaar in de leaked version, zou het zelf direct herkennen. :)
Heel veel hoor..wat jij zegt is wat veel mensen denken, maar klopt niet..

Je kon via de console veel maps in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

IceStorm schreef op 05 november 2004 @ 14:24:
[...]

Belofte maakt schuld. Hierbij de screenie van inanc. Ik ga me verder niet bemoeien met echtheidsspeculatie overigens.
Het is dus NIET mijn pic, ik beweer er niks bij etc etc :P.

[afbeelding]
Laatste wat ik erover zeg :

Duidelijk een fake, zoom in op de letters en zie eromheen duidelijk het bewijs dat ze ge c/p zijn :) ..... compressie of geen compressie ... fake.

Ok gelijk dan ff om discussie te vermijden :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/proof.jpg

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

netjes erin geplakt.. of juist niet netjes! :+
Wat een grapjas zeg...
En waarom zou je een screenshot maken van dit scherm? Als iemand echt geloofwaardig zou willen overkomen zou diegene gewoon een aantal ingame actie screens plaatsen :D ljikt mij tenminste

[ Voor 58% gewijzigd door m0nk op 05-11-2004 15:54 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
uhmm dat vage gedoe rond de letters komt gewoon omdat het jpeg is hoor, probeer maar eens met paint een jpg op te slaan, zit er ook zo verneukt uit.

let wel ik denk ook dat het nep is hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 05-11-2004 15:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

dat heet compressie?
of zie ik het nou verkeerd?
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 15:00:
Natuurlijk, het gaat allemaal om het spel zelf, maar het zijn juist al die zaken eromheen waardoor je alvast helemaal in de stemming komt.
Helemaal mee eens. Dat zag je ook bij Red Alert enzo. je kwam gewoon helemaal in de sfeer!

Generals had dat ook al niet... het spel is ook bij mij geflopt :(

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 05 november 2004 @ 15:51:
[...]

Laatste wat ik erover zeg :

Duidelijk een fake, zoom in op de letters en zie eromheen duidelijk het bewijs dat ze ge c/p zijn :) ..... compressie of geen compressie ... fake.

Ok gelijk dan ff om discussie te vermijden :

[afbeelding]
Duidelijk een fake?

Bullshit...dit is namelijk het menu uit de pre-alpha ;)

Dus hierbij ís bewezen dat jij niet goed bent in het herkennen van fakes, en dat hij de pre-alpha heeft en niet de full versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht er laatst aan dat er bij de gravitygun ook een tweede functie was waarmee je dingen aan elkaar kon 'solderen' als het ware.

Deze functie heb ik nergens meer zien staan en ook in de recente binks (heb ze niet allemaal gezien) heb ik dit niet terug zien komen. Zit deze functie er nog in, want dit lijkt me nog steeds supervet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nee helaas zit die gun er niet in, was meer om de physics mee te testen. Ik geloof dat die voor mod-makers wel te enablen moet zijn. Was echt een superding dat!

Heb ooit een filmpje daarvan gemaakt (niets bijzonders hoor): Link

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een gelul hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:47

Polycom

Poes van goud

ik heb even een vraagje.. ik heb een account pas van iemand + login :P
ik heb al een tijd terug counter strike geupload.. maar ik zie dat ik ook half life 2 kan loaden..

maar ja heb ik hier iets aan?

m.a.w hoe kan je zien of je half life 2 kan loaden en spelen op de dag van de release? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
door topic 3 t/m 6 te lezen? deze vrag in namelijk al ongeveer 20x per topic langs gekomen, zelfs al 1x in dit topic

maar omdat ik in een goede bui ben: als je HL2 preload heb je al een gedeelte van hl2 op je hd, op de release dag hoef je dan nog maar vrij weinig te downloaden, waarna de preload unlocked wordt en je hl 2 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undeclinable schreef op 05 november 2004 @ 16:07:
Nee helaas zit die gun er niet in, was meer om de physics mee te testen. Ik geloof dat die voor mod-makers wel te enablen moet zijn. Was echt een superding dat!

Heb ooit een filmpje daarvan gemaakt (niets bijzonders hoor): Link
Dat ja geweldig, jammer dat dat er niet in zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:06:
[...]

Dat ja geweldig, jammer dat dat er niet in zit ;(
Gewoon echt VET simpel voor modders om dat erin te doen..
en waarschijnlijk zit het er met een cheat in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Vandaag de SDK misschien :) :)
Een oplettende bezoeker op de Halflife2.net fora is er achter gekomen dat er info over de SDK staat in de steam history. Deze staat in het archief. Gisteren werd zo al eerder bekend dat er een CS: Source update aan zat te komen.
Deze keer is er info over de SDK, welke staat voor een update voor vandaag...

Full Change History:
[-] November 05, 2004 (current release)

Changes/Additions
------------------------

Hammer
Half-Life Model Viewer
Content compiling tools
Documentation

De kans is dus zeer reëel dat de SDK vandaag gereleased wordt! Bekijk de page zelf hier.
bron

Release in een paar uur denk ik :D
Zullen een hoop fun maps voor CSS aankomen dus B)

[ Voor 7% gewijzigd door Xrenity op 05-11-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:11:
[...]

Gewoon echt VET simpel voor modders om dat erin te doen..
en waarschijnlijk zit het er met een cheat in
Je zou toch gewoon de data uit de Beta kunnen gebruiken om dat wapen te gebruiken?? En dan via de console laden ofzo??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 05 november 2004 @ 18:15:
[...]

Je zou toch gewoon de data uit de Beta kunnen gebruiken om dat wapen te gebruiken?? En dan via de console laden ofzo??
Zou wel kunnen denk.. maar goed nieuws van die SDK :) :)

eindelijk weer maps maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat filmpje, even voor de mensen die het zelf niet hebben gespeeld (de pre-alpha) de gun die je ziet is niet de gun die bij de straal hoort, het model van die gun zat niet bij de pre-alpha, dus de vorige gun die je vast hebt, krijgt de phys-gun eiggenschappen.

Ik hoop idd, dat ze de SDK snel releasen, zullen de mod-makers (200+?) eindenlijk gerust gesteld zijn :P

Nog 10 volle dagen jongens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Van mij mag HL2 nu ook wel eens een keer uitlekken ofzo, ik ben het wachten nu echt helemaal beu.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DataBeest schreef op 05 november 2004 @ 20:36:
Van mij mag HL2 nu ook wel eens een keer uitlekken ofzo, ik ben het wachten nu echt helemaal beu.
helemaal niet je gaat em gewoon kopen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook nog m'n "account" via steam upgraden als ik de normale HL2 in de winkel koop en dan toch Half-Life: Source doen ?

Sorry als dit al is gevraagd, maar ik vind het niet hier en ook niet op de Steam website of op het Steam forum.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Valve has released the Source Software Development Kit (SDK) Tools via Steam. A precursor to the release of the full SDK, which will be released shortly after Half-Life 2 is made available, the Source SDK Tools release offers a comprehensive toolset for starting production on Source-based MODs, including Hammer, XSI EXP for Half-Life 2, compiling tools, the Source Model Viewer, documentation on programming, modeling, building materials, and more. For more information, please visit collective.valve-erc.com

The seventh phase of the Half-Life 2 preload begins to Steam account holders today. This will allow users to download localized Half-Life 2 content and other content in encrypted form. No purchase is required to pre-load Half-Life 2, but is required to activate the game. The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing.

http://steampowered.com/index.php?area=news

[ Voor 34% gewijzigd door XWB op 05-11-2004 23:29 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nummer 7 alweer, dit zal dan wel de laatste zijn. (als je het unlocken niet gerekent)
Hoegroot is hij nu eigenlijk, 4gb+ ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mijn gcf files zijn samen 4,21GB.
Mijn CS:S map is ongeveer 34MB groot.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Nou, de SDK is er in ieder geval :) downloading now :)
Ik ben nooit een tegestander van Steam geweest, maar ik beging er steeds meer respect voor te krijgen. Dit is gewoon een super-medium.

[ Voor 56% gewijzigd door Kwartjuh op 06-11-2004 12:09 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik was ook nooit zo'n voorstander van steam, maar et werkt best handig. Toch vind ik gewoon de oude mappen structuur van spellen etc, een stuk makkelijker. Probleem wordt alleen als meerdere developpers een soortgelijk systeem willen invoeren. krijg je een X aantal van die gamelaunch applicaties voor je games.

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaspur schreef op 06 november 2004 @ 12:18:
Ik was ook nooit zo'n voorstander van steam, maar et werkt best handig. Toch vind ik gewoon de oude mappen structuur van spellen etc, een stuk makkelijker. Probleem wordt alleen als meerdere developpers een soortgelijk systeem willen invoeren. krijg je een X aantal van die gamelaunch applicaties voor je games.
Je hebt nog steeds die oude mappen structuur waar je het over hebt hoor:
\Steam\SteamApps\[account]\
Is gewoon de zelfde structuur dan als je Half-Life steam-loos hebt geinstalleerd ofzo.

De spellen zijn samengesteld uit de .gcf files, in:
\Steam\SteamApps\

Als er een update uitkomt voor en spel, dan voegt hij deze informatie toe aan de .gcf files. Als je dan dat spel opstart, verglijkt hij de .gcf met het spel, en voegt deze update ook aan het spel toe.

Je kan hierdoor heel makkenlijk je .gcf's backuppen, en gewoon weer in je steamapps map gooien, als je steam weer hebt ge-installeerd.

--

Wat je noemde over andere developers met het zelfde systeem, ja, daar ben ik ook bang voor. Maar er is geen andere developer met zoveel ervaring op dit gebied als Valve. Ik denk dat ze daarom eerst bij valve gaan aankloppen, en misschien een deal met ze kunnen maken. Dat andere spellen bijvoorbeeld ook via steam kunnen worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Ja, het is best mogelijk dat steam ook voor andere developers kan worden gebruikt.
Overigens blijf ik Hammer een afgrijselijk irritant programma vinden... de mapmaker die bij Doom3 zat werkte toch wel iets handiger.

Alleen al dat ik 300 errors krijg omdatie elke keer dingen moet weten, voordat je kan gaan mappen.

[ Voor 60% gewijzigd door Kwartjuh op 06-11-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Kwartjuh schreef op 06 november 2004 @ 13:08:
Ja, het is best mogelijk dat steam ook voor andere developers kan worden gebruikt.
Overigens blijf ik Hammer een afgrijselijk irritant programma vinden... de mapmaker die bij Doom3 zat werkte toch wel iets handiger.

Alleen al dat ik 300 errors krijg omdatie elke keer dingen moet weten, voordat je kan gaan mappen.
Zit een prima howto bij die je binnen 2 min aan het mappen heeft. Als je bekend bent met de "oude" hammer dan kun je gelijk aan de slag. Heb inmiddels al een fun map gemaakt. Loop nu alleen tegen een probleem aan, wou wat physics toevoegen voor de lol. Maar kom erachter dat zodra ik entity's convert naar een "func_physbox" verdwijnt ie compleet :?
Maargoed, er zitten leuke nieuwe features in waar je als mod maker weer een hoop mee kan.

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 06-11-2004 13:50 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bv. een tafel of auto met physics neer wilt gooien, dan moet je hem laden in een prop_physics_multiplayer neergooien. Een prop_physics verdwijnt namelijk in multiplayer.

Zelf lukt het me niet om een cubemap te laten builden. Ik kreeg als error dat m'n map niet writable zou zijn, maar er staat helemaal niets op read only. Het heeft geen haast gelukkig, want binnen een week zullen er vast al tig sites zijn die allerlei tips hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed lees download die nu het volledige spel en op 16-11 als je betaald kun je hem activeren. Sorry dat ik het zeg maar ze maken het wel heel makkelijk voor die hack groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 13:57:
Dus als ik het goed lees download die nu het volledige spel en op 16-11 als je betaald kun je hem activeren. Sorry dat ik het zeg maar ze maken het wel heel makkelijk voor die hack groepen.
Nou, tot nu toe is HL2 nog niet beschikbaar in het circuit. Dat is wel eens anders geweest met games.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 13:57:
Als je bv. een tafel of auto met physics neer wilt gooien, dan moet je hem laden in een prop_physics_multiplayer neergooien. Een prop_physics verdwijnt namelijk in multiplayer.

Zelf lukt het me niet om een cubemap te laten builden. Ik kreeg als error dat m'n map niet writable zou zijn, maar er staat helemaal niets op read only. Het heeft geen haast gelukkig, want binnen een week zullen er vast al tig sites zijn die allerlei tips hebben :)
prop_ragdoll en prop_static werken perfect op de manier die jij zegt. Maar bij prop_psysics_multiplayer krijg ik ingame geen model te zien. Voor test puproses even "garbage_milkcarton001a.mdl" gebruikt. Onder prop_ragdoll werkt ie maar zonder phys, onder prop_physics_multipl krijg ik em niet te zien.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 06 november 2004 @ 12:08:
Ik ben nooit een tegestander van Steam geweest, maar ik beging er steeds meer respect voor te krijgen. Dit is gewoon een super-medium.
Het duurt bij sommigen nou eenmaal wat langer om dit door te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Het is wel tof die SDK maar auto downloaden kan nog steeds niet met CS: Source. Hierdoor is de SDK wel leuk voor mod makers maar niet voor de CSS spelers, omdat het gewoon irritant is om CSS af te moeten sluiten om een mapje de downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt denk ik vooral omdat de mappen groter zijn dan vroeg

dus was 2mb ofzo in 1.5, die zal nu wel groter zijn. En dat willen ze niet iedereen aandoen. Of je moet gewoon kunnen kiezen. En niet iedere server wil zoveel brandbreedte verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
de gemiddelde funmap kost denk ik niet zo veel hoor...
Ik heb net een simpel mapje gemaakt (gewoon een vierkant :P) en die is maar 11 kb ofzo. Kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld iceworld ineens veel meer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Xrenity schreef op 06 november 2004 @ 15:23:
Het is wel tof die SDK maar auto downloaden kan nog steeds niet met CS: Source. Hierdoor is de SDK wel leuk voor mod makers maar niet voor de CSS spelers, omdat het gewoon irritant is om CSS af te moeten sluiten om een mapje de downloaden...
Er zou toch al begonnen worden met het dowloaden van een map voordat de ronde af is zodat je niet eeuwig hoeft te wachten bij een mapchange :?.

[ Voor 62% gewijzigd door bAdmuTs op 06-11-2004 17:57 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat wat HL2 sites af te gaan, kom ik dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.hl2.ru/images/news/steam-backup.gif

Het ziet er redenlijk echt uit :)

bron

De door babelfish vertaalde bijbehoorende tekst:

Did not have time we to yesterday describe to you o&#y'0;planakh Valve on the introduction of the function of the reserve copying Steam of games, as even now you can make this themselves. This possibility, thus far also officially not not declared, nevertheless, already is present to v&#y'0;.Steam:

As we i&#y'0;opisyvali are earlier, with the starting of the master of reserve copying, Steam will propose to you to select, s&#y'0;chego precisely you want to make a copy (from existing of u&#y'0;vas of collection Steam of the games of i&#y'0;programm), will ask folder for creating the copy the i&#y'0;planiruyemyy carrier of data (CD or DVD). After which, v&#y'0;ukazannoy folder, will be created the samoraspakovyvayushchiysya archive with built-in installyatorom of contents.

I, most important, kak&#y'0;zhe to neglect the master of reserve copying? At the given moment, it is necessary either to neglect browser to i&#y'0;nabrat' to v&#y'0;adresnoy line "steam://backup/" (without the quotation marks, it understands), or to write etu&#y'0;zhe line to v&#y'0;menyu Start->.Run by your Windows.

At the moment of the official starting of this function, the corresponding button will appear v&#y'0;samom Steam.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

@ gulpen revenge : ja wat is het ik kan geen russisch namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Dat is echt, die optie zou iig kopen, weet niet of hij er nu al in zit.

Zo kun je je steam files op een DVD branden, of je laat dat progje automatisch de preload in stukken verdelen zodat ze op een aantal CD's kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Waarom loopt hammer constant bij het opstarten te zeuren om een bestandje genaamd 'Gameinfo.txt'.... ik heb de manual gebruikt om Hammer te configureren...

iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Bij mij was hammer al volledig automatisch geconfigureerd bij het opstarten, dus ik heb geen idee wat je wilt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Nou, das wel apart dan... want volgens mij moet iedereen Hammer eerst ff configureren? Maargoed, er zit een manual bij, dus die heb ik gebruikt... alles ingesteld, en looptie te zeiken over een bestand dat in de cstrike-root moet staan....?

Hm... na wat uitgebreid zoeken, bleek dit bestand wel te bestaan... ff gekopieerd, en in de roost gezet, en nu werkt het...

[ Voor 21% gewijzigd door Kwartjuh op 07-11-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Ik zag net dat steam werkt met .res files om de dialogen (vensters) te maken. Deze zitten vrij simpel in elkaar, dus heb ik een programma geschreven om deze uit te lezen. Heb er weinig nieuws uit gevonden maar voor hetzelfde geld zat er iets tussen wat men nog niet wist ;).

Alle plaatjes van de vensters staan hier: linkje

Het venster dat Gulpen Revenge hierboven gaf heb ik er niet tussen terug gevonden trouwens... maar mischien kijk ik niet goed genoeg.

Bij veel plaatjes staan er ook dingen door elkaar, zal eens kijken of er nog wat aan te verbeteren valt.

Edit:

Het plaatje van Gulpen Revenge IS echt, [steamdir]/public/steamui_rusian.txt:
"Steam_BackupSize_CD" "CD [640 Мбайт]"
"[english]Steam_BackupSize_CD" "CD [640 MB]"
"Steam_BackupSize_DVD" "DVD [4,7 Гбайт]"
"[english]Steam_BackupSize_DVD" "DVD [4.7 GB]"

[ Voor 31% gewijzigd door Engineer op 07-11-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik koop Hl2 mooi in de winkel :)

Ben ik van al dat gezeik af :>

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik ga hem morgen bij de mediamarkt pre-orderen, krijg je een HL2 t-shirt gratis bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op 07 november 2004 @ 15:49:
Ik koop Hl2 mooi in de winkel :)

Ben ik van al dat gezeik af :>
Ja maar je weet hoeveel updates Valve uitbrengt, die moet je dus allemaal opnieuw gaan downloaden als je opnieuw installeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Erkandude schreef op 07 november 2004 @ 16:02:
Ik ga hem morgen bij de mediamarkt pre-orderen, krijg je een HL2 t-shirt gratis bij :P
Wat is dan nog het verschil tussen de standaard versie en de Collectors Edition? :?
Alleen dat Half-Life 2 Prima book en de verpakking? :/
Daar ga ik geen twee weken langer op wachten, goede actie van Mediamarkt! :)

[ Voor 33% gewijzigd door Epitome op 07-11-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van Fok!

Afbeeldingslocatie: http://img122.exs.cx/img122/1501/1200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.exs.cx/img122/6928/1201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img122.exs.cx/img122/3366/1202.jpg

http://forum.fok.nl/topic/617618/3/50

:D

Ben benieuwd of dit serieus de echte HL2 is..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00

FlyEragon

Alien Monkeys

hmm zo'n cd'tje met halflife beelden heb ik ook gekregen samen met een andere spel waar ik ff de naam niet eens meer van weet. Zal wel dikke fake zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hij zegt dat hij ze van iemand in de UK heeft, maar daar gebruiken ze voor zo ver ik weet niet de ESRB (USA) rating maar PEGI zoals hier. En de USA versie komt niet in DVD hoes waarschijnlijk. * Dyxtra is sceptisch.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:20

JvdM

<---->

waarom stat er op dat dvdtje niet Half Life 2 maar gewoon Half Life :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Erkandude schreef op 07 november 2004 @ 18:25:
hmm zo'n cd'tje met halflife beelden heb ik ook gekregen samen met een andere spel waar ik ff de naam niet eens meer van weet. Zal wel dikke fake zijn
Laten we hopen dat het niet fake is, want van zodra het spel in eender welke winkel verkocht wordt gaat valve de steam versie unlocken :p
-Jordy- schreef op 07 november 2004 @ 18:39:
waarom stat er op dat dvdtje niet Half Life 2 maar gewoon Half Life :p
Het staat er wel, moet goed kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door XWB op 07-11-2004 18:41 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Er staat wel Half Life 2 aars. Zet je bril eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PcManiaxx schreef op 07 november 2004 @ 18:40:
Er staat wel Half Life 2 aars. Zet je bril eens op.
Moet je daarom schelden :?
Hij bedoelt het schijfje, niet het doosje.
Op het schijfje is het moeilijker te zien.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het cd is ook een meetje saai wit volgens mij is het gewoon een witten stikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

na t lang focussen op dat schijfje zie ik idd een zwart vlekje rechts boven... dat zal dan wel de 2 zijn.

bijster mooi schijfje vind ik het niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://switch.spielerij.net/misc/hl2-disc.jpg

Je wilt mij echt niet wijsmaken dat dat een '2' is :P * Switch is ook sceptisch

En het lijkt ook wel alsof het papier aan de achterkant 'bobbelt' alsof het te groot is voor het hoesje, maar deze gast kan netzogoed het spel wel al in huis hebben hoor.

[ Voor 42% gewijzigd door Switch op 07-11-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09-09 18:34

GG85

.......

de stikker is te klein voor een commercieel ding, dit is zo'n selfmade opplak ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, die heeft hij toch gewoon zelf uitgeprint en in een hoesje gedaan |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Precies, een tijdje terug had ik ook nog ergens gelezen over een gast die zn eigen DVD hoesje wilde maken voor HL² als hij em gedownload had via Steam ofzo. Dit is hetzelfde principe natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54
Switch schreef op 07 november 2004 @ 18:51:
[afbeelding]

Je wilt mij echt niet wijsmaken dat dat een '2' is :P * Switch is ook sceptisch

En het lijkt ook wel alsof het papier aan de achterkant 'bobbelt' alsof het te groot is voor het hoesje, maar deze gast kan netzogoed het spel wel al in huis hebben hoor.
idd, die gebobbelde achterkant viel mij ook al meteen op. De CD ziet er wel erg uit als een brandbaar CD'tje met een sticker erop geplakt en de retailmarkt @ UK heeft dat ding echt nog niet hoor (iig geen enkele NL winkel, dus lijkt me stug dat het in de UK anders is). Oftewel:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/m.p.h.hoogstraten/bullshit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook DVDtjes gebrand en wel eens het iets te groot afgedrukt... En dan krijg je dus van die bobbelingen. Ik denk dat de foto's ook met opzet met een mobieltje-cam zijn genomen zodat het "moeilijker" te zien is dat het fake is... :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kwartjuh schreef op 06 november 2004 @ 12:08:
Steam werkt opzich wel goed, zeker vergeleken met het begin vlak na de release. Alleen ben ik nog niet onder de indruk van de offline optie, het heeft me afgelopen weekend op een lan 3 uur gekost om steam aan de praat te krijgen, maar hij bleef steeds hangen op het "updating steam" scherm. Een paar uur later deed hij het overigens zomaar opeens wel :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
hewoon fake, zoek maar es in topic 4 op box art, en vergelijk de cd's
Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Half-Life%202.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Tekentje lijkt meer op © of ®
Vooral omdat het wat hoger lijkt te liggen dan de andere tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Legion schreef op 07 november 2004 @ 19:48:
Tekentje lijkt meer op © of ®
Vooral omdat het wat hoger lijkt te liggen dan de andere tekst.
Zou dta toevallig komen omdat het altijd wordt geschreven als
H A L F - L I F E ²
Denk het niet heh :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

al zou t echt zijn (wat ik niet denk) het boeit mij echt niet dat die gast m al heeft :P
wij nog maar 9 daagjes B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 07 november 2004 @ 11:14:
Dat is echt, die optie zou iig kopen, weet niet of hij er nu al in zit.

Zo kun je je steam files op een DVD branden, of je laat dat progje automatisch de preload in stukken verdelen zodat ze op een aantal CD's kunnen.
Idd hebben paar sites al melding gemaakt ven het steam backup tool, is schijnbaar met de laatste update meegekomen. Hij doet het wel, maar is waarschijnlijk nog niet officieel; beta dus.

Om backup te starten:
steam://backup/
In je browser venster (ie/firefox)

Meer plaatjes: http://www.counter-strike.de/
Thread (1 van de) op steamforums: http://www.steampowered.c...9542fe305&threadid=170519

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09-09 10:47
dat cdtje heb ik hier ook liggen ;)
egt waar.
Die zat bij CounterStrike Condition Zero
En daar stonden een boel filmpjes van half life2 op
(zoals het op het hoesje wordt aangekondigd, Exclusive Half Life2 Footage Inside)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Haha, nou je het zegt, die heb ik hier ook liggen. Er staat ook een 16+ rating op, HL2 zelf krijgt een 18+ rating. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Alweer zo'n prutsor die iedereen wat probeert wijs te maken.
Niet meer orgineel...

Als "ze" nou een screenshots posten oid (filmpje), dan wordt het anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het werkt of niet, het is illegaal en dus niet iets voor GoT

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja.. Doom 3 lekte uit 2 weken voordat het uitkwam, toch? We hebben nu eigenlijk nog 8 (!!!) dagen te gaan, dus als het nu niet uitlekt zal het hoogstwaarschijnlijk nog niet uitlekken totdat het bij de leveranciers aankomt... Dan mag je aannemen dat de vrijdag de 12e (dan krijgen ze de producten meestal binnen) dus in de shops krijgen, en dan zou je een weekeinde nodig hebben om hem gelekt te krijgen, en als het dan een beetje meezit dus een dag voor release... Heeft dat nog zin? Ik denk het dus niet. Het zal dus niet gebeuren, de enige reden waarom het nog zou "lekken" is dus om het illegale circuit genoeg voldoening te geven (en dat gebeurd vanzelfsprekend ook, vroeg of laat, getuige CS:S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Xrenity schreef op 07 november 2004 @ 19:57:
[...]

Zou dta toevallig komen omdat het altijd wordt geschreven als
H A L F - L I F E ²
Denk het niet heh :{
Jah ik kwam er al achter net toen ik et gepost had :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die hoopvol zouden zijn over die nieuwe HL2-unlocker, het is een zoveelste Phishing attempt die gewoon om je login gegevens vraagt.. (*denk* dus om accounts te stelen), het lijkt mij niet dat dit je echt in de richting gaat helpen van een echte Hl2 unlock. Zelf natuurlijk NIET getest maar een ander het risicowerk onder zijn account laten doen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is btw de dvd art van HL2

DVD
Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Dit is echt al 1000 en 1 keer langsgekomen. Via de Topic Search (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif) kan je in alle topics een schat van informatie vinden

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
schijnbaar speelt die toren een grote rol in het verhaal anders zetten ze hem niet voorop denk

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:47

Polycom

Poes van goud

jup :X

zeg hoe weet jij dat pudy? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ok, my bad..
zie het idd al in de startpost staan.. en van steam zoek ik nog wel ff op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
joostve schreef op 07 november 2004 @ 23:19:
schijnbaar speelt die toren een grote rol in het verhaal anders zetten ze hem niet voorop denk
Ik weet niet of je al die filmpjes heb gekeken, maar in eentje daarvan gaat de speler met een lift omlaag, loopt een stukje de stad en ziet daarna hoe een van die 'poten' op de grond weer een hap neemt uit een gebouw. Daarna wordt de speler aangevallen door een paar striders (en probeert hij nog de letters van het hotel naar de strider te schieten met de gravgun). Kortom, die toren lijkt de stad op als het ware op te eten. Dit is rechtsonderin op http://www.accordeon.demon.nl/art/hl2/Concept_Box_01.jpg ook wel goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

die is toch maar gewoon door een fan gemaakt?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
voor de totale Steam backup (Half-Life 2 Silver pack) kan een bestand gemaakt worden dat op 1 DVD past, gaaf :9~

(als ik die schatting mag geloven that is)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Zelfs in de link naar die plaatjes staat al het woord concept. Komt dan nog eens bij dat ik die plaatjes een maandje geleden al gepost heb, met de mededeling dat deze door een fan gemaakt zijn. De echte box art staat overigens al een paar topics lang in de startpost.....

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *