[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.474 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:58
damn, dit heb ik weer :/
afgelopen donderdag ongeluk gehad, moet 6weken in het gips :|
geen hl2, geen nfsu2, geen flatout..

zucht, met 1 vinger typen is ook al teh suck :(

iemand hier ervaring mee die 6 weken met rechts in het gips heeft gexeten en dan gaat muizen???
dit wordt een nachtmerrie....

ik was bezig met hl1 te spelen om het verhaal te weten, is dit echt nodig???

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 08-11-2004 09:43 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Nee man, die is door een fan gemaakt!
De officiele heeft Gordon op de voorkant.

En onderop de cover staat het mail-adres van de maker, lijkt me niet dat dat ooit op een cover heeft gestaan.
jarnotjuh schreef op 08 november 2004 @ 09:42:

iemand hier ervaring mee die 6 weken met rechts in het gips heeft gexeten en dan gaat muizen???

Als je je vingers nog een beetje kan bewegen lukt het vast wel.

[ Voor 37% gewijzigd door Vanitas op 08-11-2004 11:13 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16

baluh voor je man. HL1 spelen is niet nodig, maar wel heel relaxed om in de sfeer te komen. Wat ik zou doen -als ik hl1 nog nooit had gespeeld- is mezelf om zeep helpen. Nee, ff serieus, dan zou ik wachten op hl2 waarbij je (als je de silver edition heb gekocht) hl1 source krijgt (een remake van hl1 met source engine) en eerst die spelen en dan direct daarna hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al eerder gezegd is maar op gamer.nl staat dat hl2 voor nederlanders om 9 uur s'ochtends word geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF heel wat anders, hoe lang duurt dat preloaden?? Als ik de proeload start van Half Life 2 duurt het gotse lang voor ik wat zie.... niks nada nakkes. Als ik dan op continue klik dan geeft hij een medling dat het te druk is op de servers. En ik heb echt vaak geprobeerd om te preloaden op verschillende tijden en dagen al....

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
hully schreef op 08 november 2004 @ 11:32:
[...]

baluh voor je man. HL1 spelen is niet nodig, maar wel heel relaxed om in de sfeer te komen. Wat ik zou doen -als ik hl1 nog nooit had gespeeld- is mezelf om zeep helpen. Nee, ff serieus, dan zou ik wachten op hl2 waarbij je (als je de silver edition heb gekocht) hl1 source krijgt (een remake van hl1 met source engine) en eerst die spelen en dan direct daarna hl2
ik koop gewoon de standard edition, al besteld bij bol.com
ik zie wel of ik hl1 nog verder speel, was pas iets voorbij office complex....

gaaaaaaaap, mijn wereldje stort in :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43
ai, dat betekend 6 weken als een kluizenaar leven, niet in dit topic komen, om zo jezelf optimaal voor te bereiden (meditatie? ;)) voor wat komen gaat, om jezelf de komende 6 weken bezig te houden: ga halflife 2, en cs:s downloaden via een 56k6 verbinding, tegen de tijd dat je het binnen hebt, ben je uit het gips (6 weken gips zal wel slecht zijn voor je aim-skills schat ik zo).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over over die box art nog,kijk een naar een van de plaatjes,dat is geloof ik van een heel vroege versie van hl2(kijk maar eens hoe de soldaten er uit zien) fake dus.

en wel heel toevallig tot er juist die screens op zitte die overal over het internet zweve(ik had minimaal verwacht dat valve nieuwe zou make)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwaahh kan niet wachten tot HL2 uitkomt
err heb em in weze al gekocht moet em dus als ie uitkomt alleen nog downen... geloof ik
Mijn vriend heeft dat allemaal geregeld met zijn CCtje. Heb dus van de week ook voor het eerst CS:CZ gespeelt best wel gaaf. Heb dus ook grote verwachtingen voor HL2.
Ik vraag me af of HL2 net zoveel verkocht gaat worden als GTA:SA. Wat denken jullie?
Hoop dat ze voor degene die em in de winkel kopen, de winkels nou eens goed gaan bevoorraden want met GTA:SA was dat een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb zo'n PC bij Dell bestelt, dus ik denk, die komt iig na HL2.
Nu staat er dat ik hem de 15e binnen krijg :D
Nog even afwachten of het echt gaat kloppen maar anders zou het wel prachtig zijn! (de 15e gelijk aan het preloaden dat ding, en dan de 16e spelen ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:55:
FF heel wat anders, hoe lang duurt dat preloaden?? Als ik de proeload start van Half Life 2 duurt het gotse lang voor ik wat zie.... niks nada nakkes. Als ik dan op continue klik dan geeft hij een medling dat het te druk is op de servers. En ik heb echt vaak geprobeerd om te preloaden op verschillende tijden en dagen al....

Iemand een idee??
Het is onderhand 4gb wat je moet preloaden dus dat duurt wel ff. Het hangt natuurlijk ook aan je verbinding af, als je adsl heb zal het sneller gaan dan met je 56k modempje. Als steam zegt dat het te druk is probeer dan eens om om 8 uur smorgens de preload te starten dat werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 08 november 2004 @ 14:53:
Ik heb zo'n PC bij Dell bestelt, dus ik denk, die komt iig na HL2.
Nu staat er dat ik hem de 15e binnen krijg :D
Nog even afwachten of het echt gaat kloppen maar anders zou het wel prachtig zijn! (de 15e gelijk aan het preloaden dat ding, en dan de 16e spelen ^^)
Toch wel eentje met een redelijke GPU, en niet zo'n onboard ding of een waardeloos X300 PCi-Xpress ding?

/me baart zich alleen maar oprechte zorgen, met een Intel "Extreme" wordt nl HL2en vrij moeilijk..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 14:54:
[...]

Het is onderhand 4gb wat je moet preloaden dus dat duurt wel ff. Het hangt natuurlijk ook aan je verbinding af, als je adsl heb zal het sneller gaan dan met je 56k modempje. Als steam zegt dat het te druk is probeer dan eens om om 8 uur smorgens de preload te starten dat werkte bij mij.
Ik heb ADSL 2 mbit lijntje, maar ik snap em nu wel. De eerste keer dat ik steam aandeed om CS te downen, heeft ie de hele nacht staan pompen en 4 gb op me hd gezet. Dus preloading is gewoon al klaar, thnx for the reply!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:33:
err heb em in weze al gekocht moet em dus als ie uitkomt alleen nog downen... geloof ik
Mijn vriend heeft dat allemaal geregeld met zijn CCtje. Heb dus van de week ook voor het eerst CS:CZ gespeelt best wel gaaf. Heb dus ook grote verwachtingen voor HL2.
Ik vraag me af of HL2 net zoveel verkocht gaat worden als GTA:SA. Wat denken jullie?
Hoop dat ze voor degene die em in de winkel kopen, de winkels nou eens goed gaan bevoorraden want met GTA:SA was dat een ramp
pre-loaden kan je nou al doen hoor van half life 2 ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 14:59:
[...]

Toch wel eentje met een redelijke GPU, en niet zo'n onboard ding of een waardeloos X300 PCi-Xpress ding?

* Xrenity baart zich alleen maar oprechte zorgen, met een Intel "Extreme" wordt nl HL2en vrij moeilijk..
Ik ben geen 'noob' zullen we maar zeggen :D
"t is een 3.2 pentium met HT technologie, X800 XT, Audigy 2, 1024 MB ram...
Komt helemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Hey Sas! GTA:SA was zeker wel zo goed als uitverkocht bij jullie? Ik heb zelf de silver package gekocht van HL2, jij en Crazy kunnen nu ook als het goed is al CS:S spelen. Moeten we eigenlijk een keer met z´n allen op de server knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
I.R. Butcher schreef op 08 november 2004 @ 13:18:
ai, dat betekend 6 weken als een kluizenaar leven, niet in dit topic komen, om zo jezelf optimaal voor te bereiden (meditatie? ;)) voor wat komen gaat, om jezelf de komende 6 weken bezig te houden: ga halflife 2, en cs:s downloaden via een 56k6 verbinding, tegen de tijd dat je het binnen hebt, ben je uit het gips (6 weken gips zal wel slecht zijn voor je aim-skills schat ik zo).
css moet ik nu al missen :(
en idd, die aim skills :( :'( , ik WAS zo goed.....

ik zie wel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Met de bevoorrading van Half Life 2 zit het wel goed zover ik heb begrepen. Van San Andreas was daarnaast ook gewoon uitstekend hoor alleen tja het ging gewoon echt idioot snel. Wij hadden iets van 300x GTA:SA binnengekregen, dat is meer dan zat zou je zeggen. Oke achteraf hadden het er meer moeten zijn maar het is al een idioot groot aantal. Van HL2 krijgen we rond de 400 stuks binnen als het goed is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 10:17

Bjk

Xrenity schreef op 08 november 2004 @ 15:24:
[...]

Ik ben geen 'noob' zullen we maar zeggen :D
"t is een 3.2 pentium met HT technologie, X800 XT, Audigy 2, 1024 MB ram...
Komt helemaal goed ;)
Maar waarom dan een Del(l), zelf bouwen is altijd handiger. Vooral met die rare mobo's die je bij die dingen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:20

JvdM

<---->

ik heb dus vrijdag brommer ongeluk gehad.. pols gebroken (twijgbreuk) ook 6 weken gips... en t is ook mn rechterhand..

echt bale :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

We houden jullie volgende week op de hoogte hoe Hl2 zalig wel speelt ;) gna gna >:) Ik heb er echt zin in om die stad etende ding te stoppen! :)

offtopic:
Misschien is de Eyetoy iets voor jullie om de tijd door te komen. :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bjk schreef op 08 november 2004 @ 17:11:
[...]

Maar waarom dan een Del(l), zelf bouwen is altijd handiger. Vooral met die rare mobo's die je bij die dingen krijgt?
offtopic:
Er is helemaal niks mis met een Dell, het zijn juist goede en goed gecofigureerde computers

Voor de gene die in gamezaken werken:
Wanneer krijgen jullie Half-Life binnen? Het zal toch niet zo zijn dat ik om 9 uur bij mn gameboer sta en dan te horen krijg dat de vracht pas om 2 uur aankomt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Bjk schreef op 08 november 2004 @ 17:11:
[...]

Zelf bouwen heb ik totaal geen ervaring mee. De PC waar ik nu achter zit is een dell en ik ben er zeer tevreden over :)
edit:
Daarbij zei mn vader 'Zoek maar wat uit bij Dell' :P

[ Voor 10% gewijzigd door Xrenity op 08-11-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:20

JvdM

<---->

ik koop wel Half Life 2 meteen... Maar moet ik echt om 9 uur bij de plaatselijke gameboer staan? of zijn ze er om 4 uur nog? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de meest actuele afteller, die staat links boven bij www.hlfallout.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 08 november 2004 @ 16:39:
[...]

Met de bevoorrading van Half Life 2 zit het wel goed zover ik heb begrepen. Van San Andreas was daarnaast ook gewoon uitstekend hoor alleen tja het ging gewoon echt idioot snel. Wij hadden iets van 300x GTA:SA binnengekregen, dat is meer dan zat zou je zeggen. Oke achteraf hadden het er meer moeten zijn maar het is al een idioot groot aantal. Van HL2 krijgen we rond de 400 stuks binnen als het goed is 8)
Ik ga morgen toch eens kijken hoeveel er bij ons gepland staan. zullen er ronduit een stuk of 75 zijn. Heel veel mensen hebben em al ge-pre-ordered via internet. Wel makkelijk heb je em op de dag dat HL2 uit komt gelijk binnen.
hahaha lol wij hadden er maar 5 binnen gekregen en de dag erna maar 7 ronduit belachelijk terwijl andere filialen er wel 100 hadden. En dan op het hoofdkantoor nog zeggen ook dat ze alles eerlijk verdelen. En dan te bedenken dat er meer dan 180.000 zijn verkocht. Wist niet dat er zoveel mensen een ps2 hadden. BTW waar werk jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op 08 november 2004 @ 17:33:
[...]

offtopic:
Er is helemaal niks mis met een Dell, het zijn juist goede en goed gecofigureerde computers

Voor de gene die in gamezaken werken:
Wanneer krijgen jullie Half-Life binnen? Het zal toch niet zo zijn dat ik om 9 uur bij mn gameboer sta en dan te horen krijg dat de vracht pas om 2 uur aankomt?
Het zou kunnen dat hl2 een dag van te voren binnenkomt en dan als je mazzel heb kan je em gelijk om 9 uur de volgende dag scoren. Als je pech hebt kan het best wel eens zo zijn dat je moet wachten tot de vracht er is en die kan er om 9 uur zijn maar ook pas om 12 uur (bij free record shop is het altijd voor 12 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat CS source al gekraakt was. Ik neem aan dat als je het spel wilt spelen je toch een key/online account nodig hebt.

Kan het zijn dat er straks bij de officiele release keys niet meer geldig zijn, omdat deze al in gebruik zijn door mensen die een gekraakte versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Er is inderdaad een gekraakte versie die op alle servers kan spelen... paar vrienden van me hebben hem, ook... maar gelukkig gaan ze em wel kopen zodra hl2 uit is :)

Maar laatst was er een steam update en hij werkte bij hun niet meer... sinds gister is er een patch die dit weer verhelpt en je rustig verder illegaal kan klooien :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:30:
Ik las dat CS source al gekraakt was. Ik neem aan dat als je het spel wilt spelen je toch een key/online account nodig hebt.

Kan het zijn dat er straks bij de officiele release keys niet meer geldig zijn, omdat deze al in gebruik zijn door mensen die een gekraakte versie hebben?
Komt er ook een achter...
Ik speel al een hele tijd (gekraakte) source. Alleen nu met het nieuwe protocol kan dat niet meer, ach maakt niks uit. Ik speel wel tegen bots, is ook leuk.

En ik ga de CE halen, dus ik moet nog 2 weken langer wachten, ohw well.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 08 november 2004 @ 18:48:
[...]

Komt er ook een achter...
Ik speel al een hele tijd (gekraakte) source. Alleen nu met het nieuwe protocol kan dat niet meer, ach maakt niks uit. Ik speel wel tegen bots, is ook leuk.

En ik ga de CE halen, dus ik moet nog 2 weken langer wachten, ohw well.
Ehmm.. ga nou niet zo bijdehand doen van: "Goh komt er ook een achter". Ik wist het ook al langer, maar ik moest immers een inleiding op m'n vraag geven.

BTW, ik heb ook de CE besteld en moet ook nog 2 weekjes langer wachten...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, mijn fout

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb ook de CE edition gepreorderd (al een tijdje) dus ik moet ook iets langer wachten. :)

Ach heb ik er wel voor over.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00

FlyEragon

Alien Monkeys

Ben net bij mediamarkt Amsterdam geweest om hem te pre orderen,
schijnt dat ik de eerste ben die hem heeft besteld :| en die medewerker wist ook niet eens af van die actie dat je er een HL2 t-shirt bijkreeg als je hem pre-ordert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erkandude schreef op 08 november 2004 @ 19:11:
Ben net bij mediamarkt Amsterdam geweest om hem te pre orderen,
schijnt dat ik de eerste ben die hem heeft besteld :| en die medewerker wist ook niet eens af van die actie dat je er een HL2 t-shirt bijkreeg als je hem pre-ordert
Sorry maar DE MEDIAMARKT :? Voor mij niet echt een logische plek om te pre-orderen. Waarom daar??

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Help!!!! schreef op 08 november 2004 @ 19:14:
[...]

Sorry maar DE MEDIAMARKT :? Voor mijn niet echt een logische plek om te pre-orderen. Waarom daar??
Waarom niet? Prima zaak toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
nog even de unlocktijden:

-12GMT || 8:00PM (Nov 15th)
-11GMT || 9:00PM (Nov 15th)
-10GMT || 10:00PM (Nov 15th)
-9GMT || 11:00PM (Nov 15th)
-8GMT || 12:00AM (Nov 16th)
(VALVe's Time)
-7GMT || 1:00AM (Nov 16th)
-6GMT || 2:00AM (Nov 16th)
-5GMT || 3:00AM (Nov 16th)
-4GMT || 4:00AM (Nov 16th)
-3GMT || 5:00AM (Nov 16th)
-2GMT || 6:00AM (Nov 16th)
-12GMT || 7:00AM (Nov 16th)
GMT || 8:00AM (Nov 16th)
+1GMT || 9:00AM (Nov 16th)
+2GMT || 10:00AM (Nov 16th)
+3GMT || 11:00AM (Nov 16th)
+4GMT || 12:00PM (Nov 16th)
+5GMT || 1:00PM (Nov 16th)
+6GMT || 2:00PM (Nov 16th)
+7GMT || 3:00PM (Nov 16th)
+8GMT || 4:00PM (Nov 16th)
+9GMT || 5:00PM (Nov 16th)
+10GMT || 6:00PM (Nov 16th)
+11GMT || 7:00PM (Nov 16th)
+12GMT || 8:00PM (Nov 16th)

http://steampowered.com/f...ad.php?s=&threadid=169690

9 uur 's morgens voor ons dus :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Balkz op 08-11-2004 19:48 . Reden: krijg (. )( .) ! :P ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:56:
[...]

Ehmm.. ga nou niet zo bijdehand doen van: "Goh komt er ook een achter". Ik wist het ook al langer, maar ik moest immers een inleiding op m'n vraag geven.

BTW, ik heb ook de CE besteld en moet ook nog 2 weekjes langer wachten...
Dan vind ik dat je het beter iets anders kan opschrijven.

Maar ik wordt er gewoon een beetje moe van.
Want, vooral dit topic, komen echt 1000x dezelfde vragen en opmerkingen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Balkz schreef op 08 november 2004 @ 19:46:
nog even de unlocktijden:

-12GMT || 8:00PM (Nov 15th)
-11GMT || 9:00PM (Nov 15th)
-10GMT || 10:00PM (Nov 15th)
-9GMT || 11:00PM (Nov 15th)
-8GMT || 12:00AM (Nov 16th)
(VALVe's Time)
-7GMT || 1:00AM (Nov 16th)
-6GMT || 2:00AM (Nov 16th)
-5GMT || 3:00AM (Nov 16th)
-4GMT || 4:00AM (Nov 16th)
-3GMT || 5:00AM (Nov 16th)
-2GMT || 6:00AM (Nov 16th)
-12GMT || 7:00AM (Nov 16th)
GMT || 8:00AM (Nov 16th)
+1GMT || 9:00AM (Nov 16th)
+2GMT || 10:00AM (Nov 16th)
+3GMT || 11:00AM (Nov 16th)
+4GMT || 12:00PM (Nov 16th)
+5GMT || 1:00PM (Nov 16th)
+6GMT || 2:00PM (Nov 16th)
+7GMT || 3:00PM (Nov 16th)
+8GMT || 4:00PM (Nov 16th)
+9GMT || 5:00PM (Nov 16th)
+10GMT || 6:00PM (Nov 16th)
+11GMT || 7:00PM (Nov 16th)
+12GMT || 8:00PM (Nov 16th)

http://steampowered.com/f...ad.php?s=&threadid=169690

9 uur 's morgens voor ons dus :*)
Leuk, opstaan & direct kunnen gamen >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Hacku schreef op 08 november 2004 @ 19:51:
[...]

Leuk, opstaan & direct kunnen gamen >:)
Minder leuk, opstaan, naar school (tot 4 uur), naar huis rijden (waarschijnlijk tegen wind, tot half 5) huiswerk en dan gamen >:)
/edit
kijk je tijdens de les toch wel even 2 keer op je horloge :P (om 9 uur)

[ Voor 34% gewijzigd door Xrenity op 08-11-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Xrenity schreef op 08 november 2004 @ 19:52:
[...]

Minder leuk, opstaan, naar school (tot 4 uur), naar huis rijden (waarschijnlijk tegen wind, tot half 5) huiswerk en dan gamen >:)
/edit
Of je bent die dag gewoon ziek... kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Help!!!! schreef op 08 november 2004 @ 19:14:
[...]

Sorry maar DE MEDIAMARKT :? Voor mijn niet echt een logische plek om te pre-orderen. Waarom daar??
goedkoop + gratis HL2 t-shirt :)

[ Voor 3% gewijzigd door FlyEragon op 08-11-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Xrenity schreef op 08 november 2004 @ 19:52:
[...]

/edit
Je bent gewoon ziek die dag :p >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hacku schreef op 08 november 2004 @ 20:06:
[...]

Je bent gewoon ziek die dag :p >:)
My thoughts exactly })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ben ik altijd vrij van school op dinsdag maar anders had ik toch wel een dagje overgeslagen. Een release als hl2 maakt je ook niet dagelijks mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:37
ik heb mijn hl2 bij gcshop besteld, maar krijg ik hem dan meteen 16 november binnen of versturen ze hem pas op 16 november???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Mooi ben toch vrij de 16e tot de 19e :D dit wordt een leuke maand, eerst half life 2 en daarna vampire bloodlines :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihi, heb standaard op dinsdag vrij in me rooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Xrenity schreef op 08 november 2004 @ 19:29:
[...]

Waarom niet? Prima zaak toch?
zal niet durfen zeggen dat het een slechte zaak is.

Echter geen zaak die ik associeer met goedkope gameprijzen en snelle releases van nieuwe games.

Maar ik kan me vergissen natuurlijk.. :o
Erkandude schreef op 08 november 2004 @ 20:03:
[...]

goedkoop + gratis HL2 t-shirt :)
Wat is goedkoop ?

ps heb je de standaardversie of de CE besteld?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iemand een keer horen zeggen, dat de leraren op 16 nov, vrij hadden ofzo?
Is hier meer over bekend :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
helaas is er een akkoord bereikt tussen de regering en de bonden, dus ik denk dat dat iiet door gaat :(

maar ja ik ben dinsdags standaard vrij :P

[ Voor 18% gewijzigd door Puc van S. op 08-11-2004 21:49 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Afgezien van de oudere leaks, duurt het nog wel aardig lang voordat HL2 op internet staat. Vooral met zo'n populair spel. En dat je eigenlijk alle data op op je PC hebt staan.

Goed zo Valve. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 21:41:
Ik heb iemand een keer horen zeggen, dat de leraren op 16 nov, vrij hadden ofzo?
Is hier meer over bekend :> :>
dat zou een dikke naaistreek wezen, precies op de dag dat ik helemaal geen uren heb natuurlijk :| Doe het dan 27 november :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
dinsdag is voor mij ook niet ideaal, maar we beginnen net aan ons nieuwe subthema deze week dus ik kan vast nog wel iets met m'n tutor regelen...

... en ach, anders ben ik inderdaad gewoon "plotseling" d00dziek >:)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:20

XyS

0.o.O

ik voel nu al een ziektetje aankomen idd O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Help!!!! schreef op 08 november 2004 @ 21:25:

Wat is goedkoop ?

ps heb je de standaardversie of de CE besteld?
goedkoop is 49euro voor de standaardversie en die T-shirt dus,
wat normaal alleen bij de CE zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:05

Polycom

Poes van goud

ik heb altijd op dinsdag en vrijdag vrij.

lang leve het grafisch lyceum te rotterdam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je misschien een t-shirt van de mediamarkt zelf haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:48:
Krijg je misschien een t-shirt van de mediamarkt zelf haha
Ik was vandaag in filiaal Utreg om mijn exemplaar veilig te stellen voor november de 16e....

Ik had keurig het formulier uitgeprint en vroeg waar de softwarebalie was, die medewerker kon me dat precies vertellen, alleen was zijn kundige collega niet aanwezig.

Ik vroeg hoe ziet ie eruit, misschien een wit overhemd en een rode stropdas? :+

Toen de collega er eindelijk was, was ie niet op de hoogte van de actie terwijl ie al wel iemand voor mij had gehad met hetzelfde formulier... 8)7

Voordat ik het wist zei ik: "Moet je wat vaker op de site van Mediamarkt kijken.".
Daar keek tie nooit op, zei hij. :/ Nu staat er idd ook geen flikker op, maar toch...

Echter vergeten de prijs te vragen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij me daarop het antwoord verschuldigt had moeten blijven. Is die € 49,- bij Mediamarkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze snel voor de release de bugs fixen van het "Friends systeem" en dat irritante gestuiter tegen tonnen.
Verder heeft de M249 bij 0 ammo toch nog een rits kogels aan de zijkant, en als je je dubbele pistolen herlaadt laat je de magazijnen vallen. Als je dan switcht naar je primary weapon en dan weer terug dan vallen er alweer lege magazijnen uit je guns 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam Client Update Released
November 8, 2004, 1:39 pm · valve
A platform update is available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include:

* Added backup game files feature (right click on game)
* Added purchase support for American Express, Discover and JCB credit cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

Vanitas schreef op 08 november 2004 @ 18:48:
[...]

Ik speel wel tegen bots, is ook leuk.
uhm, hoe speel je tegen bots eigenlijk?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Dinsdag is een vaste collegedag hier en die dagen zijn gelukkig facultatief. Dinsdag is dan alleen wel de eerste vrije dag in jaren dat ik zo vroeg op sta :P

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

ik zou wel eens cijfers willen zien die dag hoeveel ziekmeldingen er over de gehele wereld zijn :) volgens mij is dat echt wel hoger dan normaal >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Heeft iemand misschien enig idee hoe dat "exclusieve" t-shirt van de Media-Markt er uit ziet, en is het zeker dat het spel 49 euro gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 09 november 2004 @ 08:13:
ik zou wel eens cijfers willen zien die dag hoeveel ziekmeldingen er over de gehele wereld zijn :) volgens mij is dat echt wel hoger dan normaal >:)
Paniek; ziektegolf overspoelt wereld. Duizende ziekmeldingen met vooralsnog onbekende gelijkenissen. :P

Ach ik zie wel, komen nog meer dagen dan de release dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook mensen die hun leven niet door spelletjes laten leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

half-life is niet zomaar een spelletje :) ooit zullen je kleinkinderen vragen hoe dat nou was met hl2 en dan zegt jij dat je hem heb gespeeld vanaf het moment dat die beschikbaar werd :) Dit is een historische gebeurtenis!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+ :9~ O+ :9~ NOG EEN WEEKJE!!! :9~ O+ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 09:38:
Er zijn ook mensen die hun leven niet door spelletjes laten leiden
Idd .. tis maar een spelletje zeg ... net of de wereld vergaat als je hem een dag later of week later speelt ... sorry maar je kan er ook overdrijven met ziek melden enzo ...

maarja mijn mening ...

ps. ik kijk wel uit naar dit spel ... maar hoef hem niet meteen te spelen ofzo ...

[ Voor 11% gewijzigd door Ikkuh84 op 09-11-2004 10:11 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Natuurlijk wel, we hebben het hier wel over HALF-LIFE 2!! B)

Als je dat een spelletje durft te noemen... :X

Hier hebben we zes jaar op gewacht en het is met geen enkele game te vergelijken!

* Epitome gaat alvast een tentje opzetten voor de Mediamarkt. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Epitome op 09-11-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:29
En weer zakt een mooie post in door het vertellen van gebruiker X dat ie zich ziekmeld om halflife 2 te kopen :r ! BOEIEN!!!! :O
Lul over de game, niet waar je em koopt en hoe ziek je bent als je em koopt 8)7 .
Maar volgens mij heb ik dit bij het vorige topic ook al gezegd, en er zullen vast wel weer mensen het met mij eens zijn. Maar kzie wel. Tot ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op 09 november 2004 @ 10:28:
En weer zakt een mooie post in door het vertellen van gebruiker X dat ie zich ziekmeld om halflife 2 te kopen :r ! BOEIEN!!!! :O
Lul over de game, niet waar je em koopt en hoe ziek je bent als je em koopt 8)7 .
Maar volgens mij heb ik dit bij het vorige topic ook al gezegd, en er zullen vast wel weer mensen het met mij eens zijn. Maar kzie wel. Tot ooit!
het is enigzins voor te stellen de reactie van deze mensen. Iedereen is het wachten beu..en wilt gewoon spelen. Maar idd....ik zie het ook wel....ga me er niet voor ziek melden.....maar niet iedereen is hetzelfde...gelukkig! Ik vind het altijd wel grappig wat sommige mensen doen om hun spel te bemachtigen of te kunnen spelen....

we moeten er gewoon allemaal genieten van het feit dat HL2 er nu echt aan komt (en om eerlijk te zijn....waar moet je het anders over hebben op dit moment....er is toch geen nieuws over HL2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Trage ***-verbinding hier op m'n werk, doe er gewoon 2 minuten over om deze pagina te laten. Ik had dus op verstuur bericht geklikt, naar 1 minuut kreeg ik een timeout, dus ik pagina terug, en nog wat erbij zetten, nog een keer verstuur bericht, en dan staat m'n post er twee keer :?

offtopic:
Nu weten jullie meteen waarom de Politie zo traag werkt; door de internetverbinding ;)

@ Thanatos: Het was geen poging om bovenaan de pagina te komen hoor O-) (ik wist dat overigens niet eens, aangezien ik het aantal posts per pagina op 500 heb staan).

[ Voor 83% gewijzigd door Irby op 09-11-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Wie is die gekke professor nu eigenlijk? Ik kan hem me niet meer herinneren uit deel 1. Ja, ik weet wel dat er een heleboel proffies rondliepen, maar die leken allemaal op elkaar en ik weet niet wie nu die ene is (prof. Vance?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Dan geef ik maar weer wat nieuws ;)

Deze site heeft wat tutorials voor CS:S online geplaatst.

Mochten er nog mensen zijn die een zogenaamde crack gezien hebben om HL2-bestanden te unlocken (van de pre-load): niet downloaden, dit zijn trojans, die je steam-account verzenden, waardoor deze waardeloos wordt.

De Prima Official Game Guide (strat. guide) komt waarschijnlijk deze week in de winkels, heel tactisch een weekje voor de release van HL2.

Amen, hoe bedoel je geen nieuws voor Halflife 2 ;)

Daarnaast is een update voor steam gereleased, waarin de mogelijkheid tot backuppen per game toegevoegd is, en de mogelijkheid tot betalen met American Express, Discover en JCB credit cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Mooie dubbelpost, is wel lekker om bovenaan te staan op een verse pagina zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Laatst online: 27-08 02:58
I.R. Butcher schreef op 09 november 2004 @ 12:24:Dan geef ik maar weer wat nieuws ;)
Mochten er nog mensen zijn die een zogenaamde crack gezien hebben om HL2-bestanden te unlocken (van de pre-load): niet downloaden, dit zijn trojans, die je steam-account verzenden, waardoor deze waardeloos wordt.
Sorry hoor maar waarom moet je dit nou zeggen? Er zijn altijd mensen die het illegaal gaan proberen te regelen. Laat ze zichzelf maar lekker €50 door hun neus boren door wel dat domme programmaatje te installeren en hun account kwijt te raken. Zolang je iets niet via steam of de officiele kanalen hoort/krijgt niet zelf aan gaan lopen prutsen, loop je ook geen (of iig minder) risico. (minder ivm virussen en trojans die gameserials ook wel een doorsturen naar de maker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gody schreef op 09 november 2004 @ 13:39:
[...]
Sorry hoor maar waarom moet je dit nou zeggen? Er zijn altijd mensen die het illegaal gaan proberen te regelen. Laat ze zichzelf maar lekker €50 door hun neus boren door wel dat domme programmaatje te installeren en hun account kwijt te raken. Zolang je iets niet via steam of de officiele kanalen hoort/krijgt niet zelf aan gaan lopen prutsen, loop je ook geen (of iig minder) risico. (minder ivm virussen en trojans die gameserials ook wel een doorsturen naar de maker)
Waarom reageer jij daarop als je geen verstand van zaken hebt, iedereen kan dat progje installeeren jij ook, daardoor word je steam naam/pw opgestuurd naar de makers ervan, en kunnen zo jou wachtwoord veranderen...
Half-Life 2 unlocker warning
A program that promises to unlock the Half-Life 2 Steam preload isn't quite what it seems.

Rather than let you play Half-Life 2 early, these programs are designed to steal personal information from you and give away your Steam login and password.

We understand. You've paid for Half-Life 2 and it's sat there on your hard drive thanks to the Steam pre-load system. You are certainly getting a little impatient and are really itching to play the game. It's not surprising that you're tempted by a program a friend has read about in a forum.

But if you see a program called the Half-Life 2 unlocker, hl2unlock.exe or rft-hl2u then be very wary. These programs claim to unlock the Steam preloads and require the user to be online and connected to Steam at the time.

When run, the program asks for the user's Steam login details and password. "Fair enough," you think. "I'll soon be playing Half-Life 2 before my friends."

Except you won't. Idiot. Because you've just downloaded a Trojan. The program will not unlock Half-Life 2; instead your Steam login details will be sent to the hacker who created the file.

The moral of this tale? Patience is a virtue. And you should know better than to accept sweeties from some strange man on the Internet. So remember, if you see something offering to let you play Half-Life 2 early, just say no.
bron

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Gody schreef op 09 november 2004 @ 13:39:
[...]
Uhm mischien doet hij dat om gewoon iedereen te waarschuwen? Moet kunnen toch?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op 09 november 2004 @ 12:24:
Dan geef ik maar weer wat nieuws ;)
[...]
De Prima Official Game Guide (strat. guide) komt waarschijnlijk deze week in de winkels, heel tactisch een weekje voor de release van HL2.

Amen, hoe bedoel je geen nieuws voor Halflife 2 ;)
[...]
Hi,

The strategy guide and Raising the Bar are due to arrive in stores by early next week.

The Steam Gold offer includes the full strategy guide, and the merchandise included with that offer is shipping now to those who have placed their orders.

The retail Collector's Edition contains a 112-page sampler publication that contains a few of the chapters from the strategy guide and one chapter from Raising the Bar.

Cheers
Volgende week dus
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat in een 'luxe uitvoering' de game zelf in een papieren vodje komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:54:
[...]

Is dat wat ik denk dat het is ? :9
Denk het wel. :9
Rudios schreef op 09 november 2004 @ 01:28:
[...]

uhm, hoe speel je tegen bots eigenlijk?
bot_add in console.

[ Voor 35% gewijzigd door Vanitas op 09-11-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Laatst online: 10:05
Charly schreef op 09 november 2004 @ 21:56:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat in een 'luxe uitvoering' de game zelf in een papieren vodje komt :?
das de soundtrack volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Waar is de game DVD als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Meer informatie zou leuk zijn :P Dit zijn de goodies die je bij de Gold versie krijgt neem ik aan?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Word het nu ook ge-unlockt met steam dan ? (omdat halflife2uit is :? )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09
Het zijn gewoon de extra's die je erbij kreeg wanneer je de Gold Pack via steam kocht. HL2 is dus nog niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Theebag op 09-11-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Laatst online: 15-01 21:16
Was dit weekend in Sydney en daar lag ie al te koop in 3 versies. Verbaast me dat ie nog niet uit is in Europa. Had ik em daar maar gekocht |:(

[ Voor 17% gewijzigd door CRAM op 09-11-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
aaap schreef op 09 november 2004 @ 22:19:
[...]

Word het nu ook ge-unlockt met steam dan ? (omdat halflife2uit is :? )
Je zou zeggen van wel ja

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 00:02
CRAM schreef op 09 november 2004 @ 22:22:
Was dit weekend in Sydney en daar lag ie al te koop in 3 versies. Verbaasde me dat ie nog niet uit is in Europa.
kan hem niet zijn geweest... laten we er verder niet over discussieren :)

Het is nu wel close nu, hij kan elk moment lekken, maar valve is nu wel een stuk oppassender dan voorheen...

Anyway, dit is wel de meest gewilde game van de afgelopen jaren, en dus zijn er veel potentiele lekkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
DarkShadow schreef op 09 november 2004 @ 22:28:
[...]

kan hem niet zijn geweest... laten we er verder niet over discussieren :)

Het is nu wel close nu, hij kan elk moment lekken, maar valve is nu wel een stuk oppassender dan voorheen...

Anyway, dit is wel de meest gewilde game van de afgelopen jaren, en dus zijn er veel potentiele lekkers
Hmm kep em toch in mn handen gehad. Alle drie de versies. Ze stonden op zo'n groot kartonnen ding. De goedkoopste was 99AUD (iets van 60e) en de duurste 125AUD (80e ongeveer). Die dure was in een relatief grote verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRAM schreef op 09 november 2004 @ 22:22:
Was dit weekend in Sydney en daar lag ie al te koop in 3 versies. Verbaast me dat ie nog niet uit is in Europa. Had ik em daar maar gekocht |:(
Die jij in sydney hebt gezien zijn waarschijnlijk niet de Gold versies, maar geoptimaliseerde alpha-leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:33:
[...]

Die jij in sydney hebt gezien zijn waarschijnlijk niet de Gold versies, maar geoptimaliseerde alpha-leaks.
Lijkt me sterk. Was namelijk in de grootste Mall van Australie (de winkel zelf was een soort Free recordshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
weet je ook zeker dat er niet een stikker op zat van: binnen kort verkrijg baar, dat had ik namelijk ook in duitsland vd zomer, stonden doosjes van HL2, rome total war ed. maar dat was gewoon show voor pre orders.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we er nou maar van uit gaan dat de marchendise is verstuurd, de game nog niet uit is, en we nog een week moeten wachten.
Als het spel echt geleakt zou zijn, zou dat allaaang op de FP staan of op slashdot-games.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *