[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.476 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond nog een paar high-quality plaatjes van de Merchandise:
So I received my Gold package goodies. Excellent. Had to pay FedEx at the door because of canadian customs, then I opened the FedEx cardboard box to find a VERY DAMAGED HL2 box. Here's the content:

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_1.jpg
You can see the entire content of the package.

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_2.jpg
Damaged box. So much for "collector's box" eh. The trash can will collect it. Wow I really need to trim my nails, that's horrible. Moving on...

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_3.jpg
Again, the box. Cheap paper. Fold and collect!

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_4.jpg
High quality HL2 cap. Nice stuff and I was surprised how it widens quite a lot to fit my oversized head.

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_5.jpg
Inside of the cap.

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_6.jpg
Cover of Prima book. Great quality.

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_7.jpg
Backside of Prima book. I didn't take a pic inside so to not spoil anything.

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_8.jpg
Thickness. It's thick, 300 pages.

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_9.jpg
City 17 postcard, HL2 sticker (remove paper in the back and stick), HL2 soundtrack which I haven't listened to (yet).

http://www.jf3d.com/stuff/hl2_10.jpg
Posters. Disappointed that they were folded, a small tube would have been better. Nice print, somewhat blurry but good stuff.

That's it, pretty nice package overall
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Hi,

The strategy guide and Raising the Bar are due to arrive in stores by early next week.

The Steam Gold offer includes the full strategy guide, and the merchandise included with that offer is shipping now to those who have placed their orders.

The retail Collector's Edition contains a 112-page sampler publication that contains a few of the chapters from the strategy guide and one chapter from Raising the Bar.

Cheers
WTF??
Ik leg fucking 70 euro neer en krijg een "sampler"???
Wat is dit voor onzin?

Wat voor nut heeft het dan uberhaupt om een CE te kopen?
De CE BOX is volgens die plaatjes ook waardeloos.

Bij de CE krijg je dus.
Half Life 2
CS: Source
HL: Source
Een incomplete strategyguide.
Maar gelukkig wel een T-shirt (XXL) want iedereen is natuurlijk een dikke amerikaan.

Gold Versie via steam voor ook ongeveer 70 euro
Half Life 2
CS: Source
HL: Source
DOD: Source
Een complete strategy guide
3 posters
Een Cap
Postcard
Sticker
Soundtrack

What the fuck klopt hier allemaal niet? :(
Leuke manier om je klanten te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Gelukkig heb ik een coupon van ATI.
Kan ik om 9 uur lekker spelen, en hoef ik me geen zorgen te maken om al die andere shit.

Al zou ik wel een T-shirt willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
Gody schreef op 09 november 2004 @ 13:39: Sorry hoor maar waarom moet je dit nou zeggen? Er zijn altijd mensen die het illegaal gaan proberen te regelen. Laat ze zichzelf maar lekker €50 door hun neus boren door wel dat domme programmaatje te installeren en hun account kwijt te raken. Zolang je iets niet via steam of de officiele kanalen hoort/krijgt niet zelf aan gaan lopen prutsen, loop je ook geen (of iig minder) risico. (minder ivm virussen en trojans die gameserials ook wel een doorsturen naar de maker)
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 16:30:[...]Waarom reageer jij daarop als je geen verstand van zaken hebt, iedereen kan dat progje installeeren jij ook, daardoor word je steam naam/pw opgestuurd naar de makers ervan, en kunnen zo jou wachtwoord veranderen...[...]bron
Je hebt me waarschijnlijk verkeerd begrepen. Wat ik zeg is dat als mensen dat unlocker-progje downloaden en daarmee dus die bestanden willen uitpakken ze initieel dom bezig zijn. Ze wisten dat het spel nog niet legaal uit was, als je dan illegaal gaat proberen het toch te regelen wordt je gewoon gestraft op deze manier. Jammer maar helaas van je aanschaf maar wel je eigen domme schuld.
Hoe je op het idee kwam dat ik geen verstand van zaken heb laten we even in het midden.
Je zegt dat ook ik dat progje kan installeren. Dat ik dat kan wil ik best geloven, maar ik zou het niet willen, en dus ook niet doen, omdat mij ten eerste dat ene weekje wachten niets uitmaakt, ik ten tweede steam niet geinstalleerd heb omdat ik dit wel weer erop zet zodra ik HL2 binnen heb, ik HL, HL BS, HL TF, HL CS en HL OF toch al legaal op cd heb liggen en ze dus zo kan spelen en tenslotte ik dat soort dingen zou doorzien.
Zoals ik je al probeerde uit te leggen komt het ook wel eens voor dat mensen geinfecteerd raken met een virus. Wat dus niet per definitie HUN schuld is. Scanner up to date bla bla, het gebeurt soms toch. Sommige virussen, of trojans bv, sturen dit soort info (game serials etc) ook door. Voor die mensen vindt ik het erger. Hopelijk liggen we nu weer op een lijn kwa gedachten of begrijp je me in ieder geval beter. :)
Legion schreef op 09 november 2004 @ 23:53:[...]
WTF??
Ik leg fucking 70 euro neer en krijg een "sampler"???
Wat is dit voor onzin?
Wat voor nut heeft het dan uberhaupt om een CE te kopen?
De CE BOX is volgens die plaatjes ook waardeloos.
<knip>
What the fuck klopt hier allemaal niet? :(
Leuke manier om je klanten te naaien.
Je vergeet de "Valve's back catalog currently available on Steam" die je bij de gold erbij krijgt. (En de mogelijke trip naar valve ;)) Verder ben ik het met je eens dat ze ook bij de CE best de hele stategy guide hadden kunnen doen. Je krijgt nu een beetje van allebij maar als je ze allebij of een ervan wilt moet je ze alsnog kopen. Beetje jammer inderdaad.

[ Voor 16% gewijzigd door Gody op 10-11-2004 00:22 . Reden: typo's en klein foutje eruit gehaald + reply @ Legion ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
According to the network's Web site, it has about 10,000mbps (megabits per second) of bandwidth available for content distribution and matchmaking purposes.
Waarom download ik dan maar met max 1Mb?? (vaak 200Kb) terwijl 8Mb ook haalbaar zou moeten zijn (zie nieuwsservers)
Valve is forcing the publisher to distribute the very technology that will ultimately undermine its own business.
......
Valve says it's not doing anything wrong, and is operating under the terms of the contract. There are revenue protections for Sierra in place, where the publisher gets extra funds if Internet distribution winds up undermining retail sales.
......
The case won't be heard until next summer, at which point Sierra is hoping to win absolute rights to the "Half-Life 2" game, and Valve wants the case dismissed. For now, the game will pop up on players' computers next Tuesday as planned.
:) Go Valve Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pluisman schreef op 10 november 2004 @ 08:08:
[...]

Waarom download ik dan maar met max 1Mb?? (vaak 200Kb) terwijl 8Mb ook haalbaar zou moeten zijn (zie nieuwsservers)
die 10.000 is natuurlijk voor het heele netwerk.
ligt er nog net aan hoe druk het is.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 23:18:
Ik vond nog een paar high-quality plaatjes van de Merchandise:

[...]

bron
ziet er naar uit dat die pics niet fake zijn. Hier namelijk een linkje naar een andere bro die zijn gouden doos ook al binnen heeft.

http://www.hlfallout.net/...c=16170&st=0&#entry310998

zouden die lui het spel al kunnen spelen, of kunnen die wel installeren, maar ook pas op 16 / 11 unlocken?

[ Voor 31% gewijzigd door hully op 10-11-2004 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk hebben ze de meuk al binnen, alleen moeten ze nog wachten to het spel uit komt. Net als de rest dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Beetje weinig goodies voor € 113,69!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 09:43
Tsja, je krijgt er ook een aantal spellen voor (4 nieuwe + alle reeds uitgekomen spellen), maar dan nog is de gold-editie veel te duur voor Europeanen, dankzij die 24 euro verzendkosten :(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Die OST trekken we wel gewoon ergens vandaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Xrenity schreef op 10 november 2004 @ 11:15:
Die OST trekken we wel gewoon ergens vandaan :Y)
*PETS* op de vingertjes ;)

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
het zijn idd niet veel goodies, maar omdat ze exclusief zijn (niet los in de winkel te koop) zijn ze veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Xrenity schreef op 10 november 2004 @ 11:15:Die OST trekken we wel gewoon ergens vandaan :Y)
Misschien kun je die music files wel met een mod-maker progje extracten. Niets illegaals aan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Gody schreef op 10 november 2004 @ 15:18:
[...]
Misschien kun je die music files wel met een mod-maker progje extracten. Niets illegaals aan dan.
dat ook :)
Maar zo niet dan ben ik genoodzaakt het 'anders' op te lossen.
Ben nog wel aan het denken wat ik zal doen wanneer de OST eerder uit is (op internet) dan de game. Luisteren of niet... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 10 november 2004 @ 15:26:
[...]

dat ook :)
Maar zo niet dan ben ik genoodzaakt het 'anders' op te lossen.
Ben nog wel aan het denken wat ik zal doen wanneer de OST eerder uit is (op internet) dan de game. Luisteren of niet... ?
Ik weet niet, ik denk niet dat ik hem dan ga luisteren. Hoor het liever voor het eerst in-game(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 nieuwe screenshots gevonden:

**KLEINE SPOILER**
http://img109.exs.cx/img109/560/a_hl2-101.jpg
http://img32.exs.cx/img32/8937/a_hl2-102.jpg
http://img109.exs.cx/img109/4778/a_hl2-103.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Die laatste herken ik uit de BETA (ja, zo noem ik die, al zeker geen pre-alpha iig ! :p) geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Xrenity schreef op 10 november 2004 @ 15:26:[...]Dat ook :) Maar zo niet dan ben ik genoodzaakt het 'anders' op te lossen.
In de gejatte bèta zaten ook al music-tracks. Of het de definitieve waren is nog de vraag... Overigens denk ik dat die soundtrack snel online staat.
Exe-cuter schreef op 10 november 2004 @ 17:18:Die laatste herken ik uit de BETA (ja, zo noem ik die, al zeker geen pre-alpha iig ! :p) geloof ik
Klopt inderdaad,
spoiler:
Dat was waar je in het lab van Eli vance kwam, zij liet je dan binnen. Jammer dat haar mond niet meebewoog.

[ Voor 5% gewijzigd door Gody op 10-11-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Gody schreef op 10 november 2004 @ 17:37:
[...]
In de gejatte bèta zaten ook al music-tracks. Of het de definitieve waren is nog de vraag... Overigens denk ik dat die soundtrack snel online staat.
Dat Coastline nummer heb ik ook _O_
Die vind ik echt geweldig en draai ik nog regelmatig.
al is de alpha er al lang weer af hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik weet niet hoe het bij de rest van de tweakers zit, maar ik heb mijn HL2 Goodie pakket ook binnnen :P

Hebben jullie em ook al?

Kga em nu uitpakken _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door ReCreator op 10-11-2004 19:25 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Met Half Life 2 erin? :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..nee, het enige wat word opgestuurd is de HL2 Merchandise die bij het gold-pakket zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:37:
[...]

..nee, het enige wat word opgestuurd is de HL2 Merchandise die bij het gold-pakket zat.
op een of andere manier klinkt dit ironisch, maar helaas is dat het niet :P
Ik heb hem niet binnen overigens (ook niet besteld ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49

JvdM

<---->

oke, ik snap er nix meer van. Kan ik die guide ook los in de winkel kopen? en wat is dan de prijs?
Ik ben van plan om de Bronze te kopen, maar wil wel graag zo'n guide (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Die guide kun je onder andere bij proxis.be bestellen voor 14,14 incl verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nee helaas niet... ik dacht eigenlijk dat ik em ook op DVD zou krijgen... of heb ik dat verkeerd begrepen...

Ook mijn doos is beschadigd trouwens :(
Gelukkig valt het wel mee, maar het blijft zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Sorry voor dit onderwerp, maar zodra HL2 op het internet rondzwerft ga ik zeker eerst testen of het spel ECHT de moeite waard is. HL2 is nu al overhyped en straks zit ik met een spel opgescheept die ik niet leuk vind en waarvoor ik 60 euro heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
I.R. Butcher schreef op 10 november 2004 @ 19:53:
Die guide kun je onder andere bij proxis.be bestellen voor 14,14 incl verzendkosten. :)
Zoooo... laten we die meteen maar bestellen.

[ Voor 31% gewijzigd door wouzer op 10-11-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 22:58:
Laten we er nou maar van uit gaan dat de marchendise is verstuurd, de game nog niet uit is, en we nog een week moeten wachten.
Als het spel echt geleakt zou zijn, zou dat allaaang op de FP staan of op slashdot-games.
Ik denk dat je gelijk hebt. Op geen een australische site staat dat halflife2 uit is. Ik was daar voor 5 weken en wist niet meer precies wanneer ie uitkwam. Toen ik em zag dacht ik aah relaxt hf2 is uit....koop em wel in nl.

ps: zat geen sticker op...heb doos goed bekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 10 november 2004 @ 20:07:
Sorry voor dit onderwerp, maar zodra HL2 op het internet rondzwerft ga ik zeker eerst testen of het spel ECHT de moeite waard is. HL2 is nu al overhyped en straks zit ik met een spel opgescheept die ik niet leuk vind en waarvoor ik 60 euro heb betaald.
[moraalridder mode]
En dan hoop ik speciaal voor jou dat hij dus niet gekraakt wordt
[/moraalridder mode]

Weet je wat pas overhyped is: Halo 2.. Als jij kijkt naar de publiciteitscampagne voor Half-Life 2, je hoort er NIX over op TV.. Alleen dat verrote Halo 2 wordt je mee doodgegooid terwijl ik het bij lange na er niet zo indrukwekken vindt uitzien als Half-Life 2... HL2,wellicht gehyped door de community, maar absoluut niet door de media.. Ik heb ook een hekel aan die stomme battle Halo 2 vs. Half-Life 2, het zijn twee totaal verschillende shooters met een nogal afwijkende verhaallijn.. Ik heb het idee sowieso dat er bij MS alles gepompt wordt in een publiciteitscampagne, en bij VALVe wordt dat geld dus in het spel gepompt. En ik denk dat dit ook de kwaliteit van het spel ten goede komt. We zullen het zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Microsoft is geld.. dus er zit veel geld in de game EN in de publiciteit... en houd er ook ff rekening mee dat Halo 2 een super goed spel is!
En je gaat nu de graphics van de Xbox vergelijken met 'nieuwe' PC graphics... beetje fout...

HL2 en HALO2 kun je gewoon niet met elkaar vergelijken.. naast dat het beide zeer goede spellen (van halo2 weet ik het zeker en hl2 schijnt het ook zo te zijn) zijn!

Halo 2 is inderdaad wel overdreven veel in de publiciteit.. maar wat wil je als je zo veel te besteden hebt en het best voorverkochte spel ter wereld hebt gemaakt?

Die kan niet 'verrot' zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:40
[quote]Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 21:00:
[...]
En dan hoop ik speciaal voor jou dat hij dus niet gekraakt wordt
[realisme modus]
Denk dat de kans groter is dat hl2 weer een jaar verschoven word als dat ie niet gekraakt zal worden. :+
[/realisme modus]
Weet je wat pas overhyped is: Halo 2.. Als jij kijkt naar de publiciteitscampagne voor Half-Life 2, je hoort er NIX over op TV.. Alleen dat verrote Halo 2 wordt je mee doodgegooid terwijl ik het bij lange na er niet zo indrukwekken vindt uitzien als Half-Life 2... HL2,wellicht gehyped door de community, maar absoluut niet door de media.. Ik heb ook een hekel aan die stomme battle Halo 2 vs. Half-Life 2, het zijn twee totaal verschillende shooters met een nogal afwijkende verhaallijn.. Ik heb het idee sowieso dat er bij MS alles gepompt wordt in een publiciteitscampagne, en bij VALVe wordt dat geld dus in het spel gepompt. En ik denk dat dit ook de kwaliteit van het spel ten goede komt. We zullen het zien....
Nou je pakt ook echt gelijk een goede vergelijking hoor een x-box spel met een pc spel, ok allebei shooter gotta give ya that maar vergelijkbaar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) >:) De enige GOEDE Halo 2 review >:) >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 10 november 2004 @ 21:30:
Nou je pakt ook echt gelijk een goede vergelijking hoor een x-box spel met een pc spel, ok allebei shooter gotta give ya that maar vergelijkbaar nee.
Hmm.. Maar dat is het 'm juist.. Op de grote game sites pakt men Halo 2 tegen Half-Life 2, en dmv van polls zitten dus vele XBOX fanboys ervoor te zorgen dat Halo 2 als "most anticipated shooter" er uitkomt. Ook op steampowered.com (de foras aldaar) wordt je tot mortum gegooid met threads Halo 2 vs. Half-Life 2.. En dan zijn er daadwerkelijk mensen die durven te vertellen dat HL2 overhyped is en hun keuze dus zeker naar Halo 2 zal gaan, terwijl dat spel, hoe hipocriet het moge zijn, op zijn minst 10 keer meer overdreven belangstelling krijgt dan HL2..

Ach, hopelijk kom ik de Master Chief eens tegen in HL2, kan ik er eens flink op losslaan met mijn crowbar (of een Mod, waar alle combines Doom 3 marines & Halo 2 Master Chiefs >:) worden) .... :+ Vindt de MC wel een beetje op een combine lijken eigenlijk, of een vernieuwd Doom-poppetje, of Bill Gates in een ruimtekostuum :7, of Gabe Newell als toekomstig heerser van planet earth _/-\o_ (sorry, de verbeelding slaat weer iets te ver O-) )

P.S.; Ik kan jullie vertellen uit indirecte bron dat de HL2 soundtrack idd gelekt is nu, en dus helaas widespread te verkijgen is ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 23:39 ]

• pluisman
True, true! Halo 2 is zeker niet het beste spel dat ik tot nu toe gezien heb. Bij het lezen van de reviews op verschillende sites vond ik dat er weinig tot geen aandacht werd geschonken aan de negatieve punten. Gezeik over Fps en grafische hiccups vind ik overbodig, een Xbox is nu eenmaal geen (recente) pc en heeft dus een limiet als het op grafisch vlak aankomt, logisch

Maar geen CO-OP online of via system link!!!! Dat is zeker een gemis. De review scores worden nu eenmaal gebaseerd op wat er wil in een spel zit, niet wat er aan het spel ontbreekt.

Ik hoop dat het bij Half Life 2 anders is en dat ik met een gerust hard kan zeggen dat HL2 niet een gehyped spel is.

[ Voor 10% gewijzigd door pluisman op 11-11-2004 08:26 ]

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik vind het woord 'leak' voor de soundtrack wel erg groot hoor. Aangezien ik hem thuis orgineel heb nu en ik vast niet de eerste was, heeft iemand hem gewoon gekopieerd.

maar de soundtrack is wel kewl...

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:28
Hebben jullie al was HL2 reclames gehoord? Vanochtend op 538 hoorde ik er een. _/-\o_

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Kanter schreef op 11 november 2004 @ 08:54:
Hebben jullie al was HL2 reclames gehoord? Vanochtend op 538 hoorde ik er een. _/-\o_
hoe ging die dan? :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Kanter
Was iets van "Over vijf dagen begint de confrontatie" en dan hoor je zacht Half-life 2 erachter.

Verwijderd

Kanter schreef op 11 november 2004 @ 09:26:
Was iets van "Over vijf dagen begint de confrontatie" en dan hoor je zacht Half-life 2 erachter.
Ach, ik kijk al een week naar HALO2 reclames(nog ... dagen) in de veronica gids. Word er een beetje ziek van. HALO2 kan op mij geen indruk meer maken. HL2 daarentegen wel, waarom? HALO2 is veel te overhyped, HL2 alleen door de community. Daarbij vond ik aan halo1 niet veel speciaals.

Verwijderd

Ik ben het met jullie eens: Halo 2 wordt mega gecomunniceerd door de media terwijl de media amper aandacht besteed aan HL2.
Als je dan al ziet dat wij (waar ik werk) ruim 100 Halo 2 en 5 s.e. binnenkrijgen de eerste dag in vergelijking tot HL2 waarvan we er maar 15 binnenkrijgen en 5 s.e. dan merk je toch dat afdeling inkoop hierdoor ook wordt beinvloed (dan wel niet door de media maar wat betreft het inkopen van het spel waar ze het meeste geld te verdienen valt)
Ik zou wel eens harde cijfers willen zien over een maand of 2 welk spel nou het best verkocht is. Halo 2 Fifa 2005 of HL2 en dan ff wel wereldwijd want nederland is zo'n klein landje.
Ik denk dat HL2 dan toch wel gaat winnen dan. Wat denken jullie?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 10:54:
Ik ben het met jullie eens: Halo 2 wordt mega gecomunniceerd door de media terwijl de media amper aandacht besteed aan HL2.
Als je dan al ziet dat wij (waar ik werk) ruim 100 Halo 2 en 5 s.e. binnenkrijgen de eerste dag in vergelijking tot HL2 waarvan we er maar 15 binnenkrijgen en 5 s.e. dan merk je toch dat afdeling inkoop hierdoor ook wordt beinvloed (dan wel niet door de media maar wat betreft het inkopen van het spel waar ze het meeste geld te verdienen valt)
Ik zou wel eens harde cijfers willen zien over een maand of 2 welk spel nou het best verkocht is. Halo 2 Fifa 2005 of HL2 en dan ff wel wereldwijd want nederland is zo'n klein landje.
Ik denk dat HL2 dan toch wel gaat winnen dan. Wat denken jullie?
Ik denk het niet. Van console-games worden bijna altijd grotere aantallen verkocht, dan van PC-games.
En zeker een spel als Fifa 2005 wat op alle platforms uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 11-11-2004 11:05 ]

PSN: Shiver23

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
:s hoezo winnen, dit gaat helemaal nergens meer over,

Dit is gewoon half life 2 topic, dus hou et dan ook on topic :)

motabeatz.com

• Kanter
Moeilijk te zeggen ik weet niet hoeveel mensen er in de wereld een xbox hebben maar reken maar dat 90% daarvan halo 2 koopt. Ik hoop dat er geen leveringsproblemen gaan komen met hl2. Dat had ik met UT2004 waar ik twee weken op m'n game moest wachten |:(

Verwijderd

NickySantoro schreef op 11 november 2004 @ 10:57:
:s hoezo winnen, dit gaat helemaal nergens meer over,

Dit is gewoon half life 2 topic, dus hou et dan ook on topic :)
er sorry hoor wilde alleen weten wat jullie der van vonden meer niet, is discussieren over spellen (including HL2) overbodig these days? 8)7 :?
Shiver23 schreef op 11 november 2004 @ 10:57:
[...]

Ik denk het niet. Van console-games worden bijna altijd grotere aantallen verkocht, dan van PC-games.
En zeker een spel als Fifa 2005 wat op alle platforms uitkomt.
Ja daar zou je idd wel eens gelijk in kunnen hebben, had daar even niet over nagedacht. :o

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 11:10 ]

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

PcManiaxx schreef op 10 november 2004 @ 20:07:
Waarom vind je het dan toch nodig dit melden?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Het verschil tussen Halo2 en HL2 in de media?

Halo2 komt van MICROSOFT! Ofwel, Halo2 heeft een marketingbudget van 60miljard. :P Valve niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

HALO2 verkoopt sowieso meer omdat een hoop x-box bezitters beinvloed worden door reclame. Beetje het "Ik koop een spel om de ruige hoes" idee. En ik denk dat dat meer bij x-boxbezitters is dan bij pc bezitters die meer doen dan een potje patience.

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 11:25:
HALO2 verkoopt sowieso meer omdat een hoop x-box bezitters beinvloed worden door reclame. Beetje het "Ik koop een spel om de ruige hoes" idee. En ik denk dat dat meer bij x-boxbezitters is dan bij pc bezitters die meer doen dan een potje patience.
mjah en strax komt half life 2 ook op xbox uit en dan begint die media molen. neeej half life zal uiteindelijk op het grote vlak wel meer gaan verkopen. maar dan wel inc pc en consoles.

• Irby
Ik krijg bij al de reclames van Halo 2 een beetje een :O gevoel. Overigens heb ik de reclames nog niet gehoord (van Halflife 2).

Het is nu bevestigd op steam, dat de prima-books morgen uitkomen :)

Compleet bericht:
Half-Life® 2 Books Set to Ship
November 10, 2004, 2:44 pm · valve

Raising the Bar and Official Game Guide Set to Ship

Roseville, California – (November 10, 2004) – Prima Games and Valve today announced the availability of the first two official Half-Life 2 publications – Half-Life 2: Raising the Bar and the official Half-Life 2 game guide – both scheduled to arrive in retail outlets around the world on Friday, November 12, 2004.

Half-Life 2: Raising the Bar is a 288-page, hard-bound publication that chronicles the origins of Valve, development of Valve’s first games, and covers the making of Half-Life 2 in great detail with hundreds of exclusive images, interviews and more.

The Half-Life 2 Official Game Guide, a 320-page full-color guide covering the most anticipated PC game of all time, features full-color maps, weapons details, bestiary tactics, hidden game elements, and more.

Visit your local or favorite online retailer now to purchase a copy of both publications. Or visit www.primagames.com for more information.

About Prima Games
Prima Games, a division of Random House Inc., is the world's leading publisher of strategy guides for computer and console video games, with more than 1,100 titles published and over 70 million guides in print. High quality strategy guides, extensive retail distribution and relationships with top game developers and publishers have allowed Prima Games to claim the highest market share among strategy guide publishers. More information can be found on the Web at www.primagames.com.

About Valve
Founded in 1996, Valve creates entertainment software titles, including Half-Life®, Counter-StrikeTM, and Team Fortress®. Valve's portfolio accounts for over 12 million retail units sold worldwide, and over 88% of the online action market. More information about Valve is available through the company’s Web site at www.valvesoftware.com.

Verwijderd

Hubert schreef op 11 november 2004 @ 11:39:
[...]

mjah en strax komt half life 2 ook op xbox uit en dan begint die media molen. neeej half life zal uiteindelijk op het grote vlak wel meer gaan verkopen. maar dan wel inc pc en consoles.
Ach, HL kwam ook op de PS uit en daar was weinig om te doen geweesd eigenlijk.
Ik weet het niet, maar eigenlijk maakt he me ook vrij weinig uit. :)

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 11:25:
Nee inderdaad HL2 kopers worden helemaal niet beinvloed door reclame :S

Kom op man, wat denk je dat deze hype doet, wat ook weer een vorm van reclame is. Mond op Mond is nou eenmaal een van de beste reclame die je kan hebben.

Bovendien is halo2 nogal afhankelijk van het aantal xboxxen, wat zowiezo minder is dan het aantal pctjes.

En tja wat boeit het eigenlijk :D Hl2 is leuk, Halo2 is leuk

Click hier niet

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 12:12:
[...]

Ach, HL kwam ook op de PS uit en daar was weinig om te doen geweesd eigenlijk.
Ik weet het niet, maar eigenlijk maakt he me ook vrij weinig uit. :)
true :D

maar bedenk wel dat deze halflife als het goed is een evolutionair product is.
op zowel gameplay gebied als ook grafisch :)
teminste dat mag nog blijken dan volgende week :)

Verwijderd

Ik ben het hier niet mee eens.
Ik had nooit van half life gehoord en ging het spelen en was er helemaal weg van
ik probeerde andere mensen ook in de stemming te brengen maar die vonden het een stom spel slecht geanimeerde mannetjes enz.
Ik zelf heb vele malen alle uitbreidingen enz uitgespeeld.
Toen ik wist dat hl2 ook zou komen was ik gewoon vastberaden op 2 te kopen
dus het is geen mond op mond reclame. Het is gewoon doorgeven dat hij eraan komt!!
Dat spel verkoopt zichzelf.
Halo 2 reclame's geven de indruk dat je er niet bijhoord als je hem niet hebt.
Bij Half-Life 2 HOOR je er niet bij als je hem niet hebt :-)

• pluisman
Ik ben wel van mening dat Valve een keer na al die tegenslagen, uitstellingen en valse beloftes een paar dagen eerder HL2 mag vrijgeven via steam.

A.s. vrijdag ofzo, lekker voor het weekend. Als dank naar alle fans.

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Puik plan, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren... Het zou een leuke verrassing zijn, maar ze hebben afspraken gemaakt met de uitgever etc. Daar mogen ze waarschijnlijk niet van afwijken.

Dinsdag is voor mij rot, omdat ik de hele dag gewoon werk en ´s avonds thuis kom, dan moet avond eten, wat huishoudelijke dingen etc. etc. :(

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
Al dat gelul over Halo 2 en Half Life 2... Waarom kunnen er nou nooit eens 2 goede shooters hand in hand gaan... :? Halo 2 is voor de Xbox, Half Life 2 voor de PC. Halo 2 is errug cool en Half Life 2 zal dat vast zijn.. Toch nergens voor nodig om elkaar af te kraken.. Ieder zijn ding.. Persoonlijk ga ik voor alle twee.. Je hoort mij niet klagen.. En wat betreft de vele reclame's van Halo 2... dat doet toch niks af aan het spel? Dat is puur een kwestie van marketing en het feit dat jullie denken dat je er niet bijhoort als je de game niet hebt wijst op een succesvolle marketingcampagne van Microsoft :)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
LaZZ schreef op 11 november 2004 @ 13:28:
Al dat gelul over Halo 2 en Half Life 2... Waarom kunnen er nou nooit eens 2 goede shooters hand in hand gaan... :? Halo 2 is voor de Xbox, Half Life 2 voor de PC. Halo 2 is errug cool en Half Life 2 zal dat vast zijn.. Toch nergens voor nodig om elkaar af te kraken.. Ieder zijn ding.. Persoonlijk ga ik voor alle twee.. Je hoort mij niet klagen.. En wat betreft de vele reclame's van Halo 2... dat doet toch niks af aan het spel? Dat is puur een kwestie van marketing en het feit dat jullie denken dat je er niet bijhoort als je de game niet hebt wijst op een succesvolle marketingcampagne van Microsoft :)
Eindelijk iemand die zijn hersens goed gebruikt ...

Net of het uitmaakt of er veel of weinig reclame wordt gemaakt voor het spel ... het spel blijft hetzelfde .. goed of slecht .. maakt reclame echt niks anders van ... maarja back ontopic:)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 11 november 2004 @ 13:26:
Puik plan, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren... Het zou een leuke verrassing zijn, maar ze hebben afspraken gemaakt met de uitgever etc. Daar mogen ze waarschijnlijk niet van afwijken.

Dinsdag is voor mij rot, omdat ik de hele dag gewoon werk en ´s avonds thuis kom, dan moet avond eten, wat huishoudelijke dingen etc. etc. :(
Lol joris dan installeer je steam op je werk preload je nu wat ik ook doe :P , en ga lekker op je werk spellen ^^.

Maar dat zal wel leuk zijn voor het weekend hl2 release als kadootje door de uitstels :P

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Timocos schreef op 11 november 2004 @ 14:05:
[...]

Eindelijk iemand die zijn hersens goed gebruikt ...

Net of het uitmaakt of er veel of weinig reclame wordt gemaakt voor het spel ... het spel blijft hetzelfde .. goed of slecht .. maakt reclame echt niks anders van ... maarja back ontopic:)
laatste offtopic om even tegen je mening in te gaan dan, starwars battlefront. :)

Verwijderd

pluisman schreef op 11 november 2004 @ 13:20:
Ik ben wel van mening dat Valve een keer na al die tegenslagen, uitstellingen en valse beloftes een paar dagen eerder HL2 mag vrijgeven via steam.

A.s. vrijdag ofzo, lekker voor het weekend. Als dank naar alle fans.
Ik denk dat VU en Valve een contract daarover hebben en dat Valve de volledige game voor 16 november niet mag releasen via Steam. Valve heeft wel gezegd als er een retail store de game eerder verkoopt dan 16 november (street date) dan gaat Valve meteen HL2 unlocken via Steam en kan je het meteen spelen.

Nu hoop ik wel dat er een winkel(keten) ergens wereldwijd is die zaterdag of maandag al de game gaat verkopen. _/-\o_

Verwijderd

Je kunt in ieder geval zonder blikken of blozen zeggen dat je het spel hebt gedownload ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat VU en Valve een contract daarover hebben en dat Valve de volledige game voor 16 november niet mag releasen via Steam. Valve heeft wel gezegd als er een retail store de game eerder verkoopt dan 16 november (street date) dan gaat Valve meteen HL2 unlocken via Steam en kan je het meteen spelen.

Nu hoop ik wel dat er een winkel(keten) ergens wereldwijd is die zaterdag of maandag al de game gaat verkopen. _/-\o_
ben bang dat de winkels dan grote problemen krijgen als ze dat gaan doen. maarja met halo 2 is het ook gebeurd dus waarom ook niet :9 laten we het hopen _/-\o_

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:55:
Je kunt in ieder geval zonder blikken of blozen zeggen dat je het spel hebt gedownload ;)
*Pets*

ohw legaal, sorry :P
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:52:
[...]
Als ze hem binnen hebben dan ligt hij echt wel snel in de schappen.
Reken er maar op.

[ Voor 41% gewijzigd door Vanitas op 11-11-2004 15:22 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Verwijderd

PCZONE BENELUX GEEFT Half-life 2: 95% :D

• Kanter
De scores interesseren mij niet zo veel meer. Het word gewoon tijd dat we het zelf gaan spelen en oordelen.

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:33:
[...]

Lol joris dan installeer je steam op je werk preload je nu wat ik ook doe :P , en ga lekker op je werk spellen ^^.
:P Niet echt een optie voor mij

• Xrenity
Ik heb nieuwe PC binnen _O_
Kan er dus helemaal tegen aan bij de release :D
Ben nu CSS downloaden en HL2 preloaden dus straks even de stress test checken, kijken hoe ver ik kan gaan ;)
Morgen On the Spot artikel :)
woei!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Xrenity schreef op 11 november 2004 @ 17:41:
Ik heb nieuwe PC binnen _O_
Kan er dus helemaal tegen aan bij de release :D
Ben nu CSS downloaden en HL2 preloaden dus straks even de stress test checken, kijken hoe ver ik kan gaan ;)
Morgen On the Spot artikel :)
woei!
offtopic:
gefeliciteerd. zet anders ff je specs in je sig. Altijd interessant.

Bijv via http://specs.tweak.to/

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Verwijderd

lol, ik vond de nederlandse radio commercial op de hl-fallout forums:
http://www.geocities.com/cybot_online/HALFLIFE2.wav

Verwijderd

Er duiken de eerste scrnshots op van mensen die al HL2 aan het installen zijn. (8>

Afbeeldingslocatie: http://img110.exs.cx/img110/6610/hl2installing.jpg

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09
Dat betekent dat hij uit is, dus dat de Steam versie unlocked gaat worden. Misschien vanavond Half-Life 2.

Verwijderd

Theebag schreef op 11 november 2004 @ 21:19:
Dat betekent dat hij uit is, dus dat de Steam versie unlocked gaat worden. Misschien vanavond Half-Life 2.
Hmm, denk wel dat die kans vrij klein is. :P

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 21:20:
[...]

Hmm, denk wel dat die kans vrij klein is. :P
Op het moment dat HL2 uit is voor de daadwerkelijk Release Date zou hij meteen unlocked worden.

* MrJ start meteen Steam op!

/edit:
Niets. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 11-11-2004 21:28 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Verwijderd

Misschien installeeren ze gewoon de pre-load, en kunnen ze net zoals alle andere pas spelen om 16 november.
Ga er maar niet vanuit dat valve het spel voor de release date opstuurd, zodat iedereen hem lekker kan downloaden...

• Theebag
Nee, ik verwacht ook niets voor de 16de. Maar ik ben toch benieuwd naar een officiele reactie van Valve.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik quote van HLFallout forums [uit de thread waar die pic vandaan komt]
Posted: Nov 11 2004, 08:24 PM
Quote Post
Want to know the funny part of that pic?

Those CDs is being held are the exact CDs that I got when I bought CZ that had the bink videos for HL2 :)

Nice try :P
:Y)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 21:13:
Er duiken de eerste scrnshots op van mensen die al HL2 aan het installen zijn. (8>

[afbeelding]
Plaatje ziet er trouwens ook heel gephotoshoped uit (die doos iig) :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 23:19

edward2

Schieten op de beesten

LaZZ schreef op 11 november 2004 @ 13:28:
Tsja dat heb ik ook nooit begrepen, Sommigen willen zeker graag in een hokje zitten. Dezelde discussies waren ook tussen Doom3, Far Cry en HL2 te zien.
Ik beschouw het gewoon als 3 leuke games, die ik allemaal wil hebben.

Niet op voorraad.

• Theebag
Andere foto :

Afbeeldingslocatie: http://img62.exs.cx/img62/1672/hl2cds.jpg

Maar ik vraag me nu af, zijn ze nu niet wettelijk verplicht om het te unlocken.
Als een persoon het spel koopt, verwacht die dat hij het onmiddelijk kan spelen.
Anders kan men gaan klagen. Steam en verbroken releasedates zijn niet de verantwoordelijkheid van de koper.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mjah, zolang Valve de authentication server niet aanzet/toelaat om te authen, kan toch niemand hem spelen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Theebag schreef op 11 november 2004 @ 21:43:
Andere foto :

[afbeelding]

Maar ik vraag me nu af, zijn ze nu niet wettelijk verplicht om het te unlocken.
Als een persoon het spel koopt, verwacht die dat hij het onmiddelijk kan spelen.
Anders kan men gaan klagen. Steam en verbroken releasedates zijn niet de verantwoordelijkheid van de koper.
Hij komt 16 nov pas uit..dus dan kunnen de kopers in winkel en op steam het spel pas spelen. Pre-orders worden nu al opgestuurd, maar hij ligt nog niet in de winkels verder.

Logisch, en begrijpelijk ;)

• pluisman
Indien hij voor de release verkocht zou worden, zou Valve HL2 unlocken.

Belofte maakt schuld, kom op met die zooi :)

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 21:13:

[afbeelding]
5 CD's?? En dan ook nog in van die waardeloze papieren hoesjes?

Ik dacht dat HL2 alleen op 1 DVD zou worden uitgebracht.

Nep als je et mij vraagt.

• LifeTecH
  • Niet online
Legion schreef op 11 november 2004 @ 22:03:
[...]

Hij wordt volgens mij op beide uitgebracht, net zoals Far Cry, Doom3 (?), UT2k4 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door LifeTecH op 11-11-2004 22:04 ]

• Theebag
Legion schreef op 11 november 2004 @ 22:03:
[...]

Alleen in Europa komt hij op 1 DVD. In Amerika ( waar deze foto's vandaan komen ) staan ze nog op cd's.

Verwijderd

Weer een foto.

Afbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/5278/boxfront1.jpg

Lijkt me niet dat het is gefotoshopped.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 22:15:
Weer een foto.

[afbeelding]

Lijkt me niet dat het is gefotoshopped.
kan altijd nog geprint zijn, maar denk dat ook dat het geval niet is als je let op de glans. Naja daar heb je dan weer fotopapier voor hmmmm :9

edit:

wat op zich wel een goed bewijs zou kunnen zijn is een screenie te nemen van het schermpje wat je krijgt te zien als je de cd's erin doet. Niemand heeft enig idee hoe dat eruit ziet. :7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 22:26 ]

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Half-Life 2, Vampire:Bloodlines en Nfsu2 komen hier op diezelfde dag samen in de winkel met nog wat andere games 8)7

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 11 november 2004 @ 22:25:
Half-Life 2, Vampire:Bloodlines en Nfsu2 komen hier op diezelfde dag samen in de winkel met nog wat andere games 8)7
serieus???

welke winkel :o

Ik haat steam nu alWEER :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 22:28 ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 22:27:
[...]

serieus???

welke winkel :o

Ik haat steam nu alWEER :P
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15512

Ik denk eender welke winkel :p

Behalve MGS3, daarop moeten we nog wachten tot 5Maart :'( :'(

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
-ETz-Memphis Z schreef op 11 november 2004 @ 22:34:
[...]

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=15512

Ik denk eender welke winkel :p

Behalve MGS3, daarop moeten we nog wachten tot 5Maart :'( :'(
Nou die keuze is snel gemaakt. :P

Waarom zijn die plaatjes toch altijd sh*t kwaliteit... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Vanitas op 11-11-2004 22:48 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Wat er nou altijd opvalt... ALLLLLE zogenaamde echte cd's en doosjes bevatten ALTIJD alleen maar de plaatjes en screenshots die tot nu toe vrij zijn gegeven :D doe eens origineel man! :Y)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• ETzPliskin

ETzPliskin

Alle foto's die hier staan komen van dezelfde persoon toch? :p

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Theebag schreef op 11 november 2004 @ 22:14:
[...]

Alleen in Europa komt hij op 1 DVD. In Amerika ( waar deze foto's vandaan komen ) staan ze nog op cd's.
* BasieP ziet op de tafel naast die pic uit america een blauw logitech 510..

iets zegt me dat dit niet om amerika gaat. (waar alleen rode mx510's verkocht worden)

[/sherlock mode]

trouwens zijn die pics gewoon echt (of iig die ik hierboven bedoel)
want denk maar niet dat die CD's zomaar maandag in de winkel liggen.
die dingen moeten er naar vervoerd worden, en de bedrijven willen ze UITLERIJK vrijdag wel hebben hoor :)
dwz dat ze ze best dinsdag-woensdag al gekregen kunnen hebben, en tja.. wat let je om er 1 open te maken

[ Voor 33% gewijzigd door BasieP op 11-11-2004 23:11 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
+ waarom laten ze t scherm dan niet zien, enige screenshots?

Icons are overrated

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Helmet schreef op 11 november 2004 @ 23:10:
+ waarom laten ze t scherm dan niet zien, enige screenshots?
omdat game nog niet unlocked is?
dus spelen wil nog niet

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

BasieP schreef op 11 november 2004 @ 23:11:
[...]

omdat game nog niet unlocked is?
dus spelen wil nog niet
daar zeg je wat... stel dát je hem nu al kon kopen, dan kon je hem nog niet activeren :) Zou wel cool zijn als we de game gewoon morgen al wél konden aanschaffen, zodat de non-steamers het ook alvast kunnen 'installeren' :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *