Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:30:
Goeiedag mannen van het goede leven...
Ik zit een beetje deze topic door te bladeren, want ik vraag me af hoe het nou precies werkt met dat Steam. Ik heb ook zo'n HL2 coupon, en wil het spel dus ook downloaden ergens deze week. Vraag is, je download het hele spel, dus alle 5 de cd's??? Lijkt me een flinke vangst
Ook hoor ik dingen over preloaden. Ik zou graag zelf ff willen kijken, maar ik zit nu op een computer waar ik niet HL2 ga op downloaden. Dus ben bang dat als ik me serial invul, dat ie straks misschien op de andere computer moeilijk gaat doen ofzo als ik weer de serial invul...
Groeten
Ik zal het nog wel een keer uitleggen.. Ik denk niet dat de rest het nog een keer wilt uitleggen... Met Steam kan je een account aanmaken. Als je bij je account je HL2 serial invuld, word deze gebonden aan de account. Je kan het dus niet gebruiken voor een andere Steam account. Je kan wel 1 Steam-account gebruiken voor meerdere pc's. Zelfs tegelijk (tenminste, tot nu toe wel?). Als je HL2 serial hebt ingevuld, kan je HL2 preloaden

De versie is alleen gelocked.. Het is niet speelbaar. Aanstaande dinsdag wordt het, als het goed is, ungelocked en kan je gelijk spelen

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:01:
Ik ben wel bang dat half-life 2 gekraakt wordt. Want counterstrike source single en multiplayer kun je ook al illegaal spelen ( iemand opgevallen dat er veel mensen s3rious heten). Dus dan kan het nooit lang duren voordat half-life 2 gekraakt worden. Dan wordt de stap om het te kopen al een stuk groter. Jij betaald 60 euro en mensen die niks betalen krijgen precies hetzelfde. Zou erg jammer zijn.
Het zou heel goed kunnen dat HL2 nadat hij geunlocked is, gewoon te spelen is... Maar hij is nu nog gelocked en niemand is het tot nu toe gelukt om dat te kraken.. En als je het uberhaupt lukt..kan je nog steeds niet spelen want je hebt nog een aantal kleine bestanden nodig die je pas op de releasedate kan downloaden
EDIT2:
OMFG wat gaat het plotseling snel

Wel handig.. Default keybinds-lijstje

Die gast kan denk ik echt niet wachten tot dinsdag
[
Voor 33% gewijzigd door
Dutchmega op 12-11-2004 19:11
]