[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.477 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

wtf heb je aan een game die je wel kan instaleren en niet kan spelen, o je wint 5 minuten op het moment dat hij officieel gereleased wordt?

Wat een onzin zeg, of je hem nu al kan kopen en niet spelen of over enkele dagen gewoon kopen, direct instaleren en spelen maar

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Wat ik echt ziek vind is dat ik nog wat moet preloaden en dat dat al 3 dagen niet lukt. Hij komt telkens met de melding dat de server het te druk hebben :S

Eigenlijk vind ik het ranzig dat wij als steam gebruikers net zo lang moeten wachten totdat hij in de winkel ligt. Eigenlijk hebben wij helemaal geen voordeel eraan :S

Click hier niet

Verwijderd

Een kort artiekeltje:
The Last Pre-Release Half-Life 2 Post

There's all kinds of news in the last few days--pre-order numbers (two million plus for Steam, allegedly), acknowledgement that Vivendi does not make the same profit from a retail sale that they do from a Steam sale (speculated but not previously confirmed), that Vivendi does have some profit protection if Steam sales surge (which they have, although I doubt the protection is dollar for dollar with a retail purchase), blah blah blah.

I bet you're sick of it all. I know I am. Just let me play the damn game.

However, here's something I thought that you would want to know. The same source who scored on the game going gold sent this to me last night:
There's going to be a special treat near launch or soon after for those who are upset that Counter-Strike Source is the only multiplayer offered out of the box. I'd hate to ruin the surprise but let's just say traditionalists will be happy even if it's just one map at first. Physics Cannon!

This source was absolutely on the mark previously, so I think you can take that as completely reliable.

Thus ends all pre-release Half-Life 2 posts. I don't care if there's a parking lot shootout involving lawyers representing Valve and Vivendi in their numerous lawsuits versus one another. My keyboard is sealed.
bron

2 Miljoen??, en dan ook nog is de pre-orders :D Wij gaan Halo2 verslaan :+

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 23:56:
Een kort artiekeltje:

[...]

bron

2 Miljoen??, en dan ook nog is de pre-orders :D Wij gaan Halo2 verslaan :+
wij? werk jij voor valve dan?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:34

KroeT

[...]

Hmz. Zou die kerel een TFC: Source map bedoelen? Lijkt me geinig :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Klopt het dat je DOD:Source alleen bij de steamversies krijgt en bij geen enkele retailversie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Physics Cannon!
Klinkt super cool :D
Misschien een soort manipulator zooi ofzo :D
Valve _O_ als dit echt waar is :D
En zo niet ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Xrenity schreef op 12 november 2004 @ 07:39:
[...]

Klinkt super cool :D
Misschien een soort manipulator zooi ofzo :D
Valve _O_ als dit echt waar is :D
En zo niet ook ;)
zou hij misschien die physics gun bedoelen? je weet wel dat las-apparaat wat zogenaamd alleen voor testen was? >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier komt de Final Hours of Half-Life 2 te staan. Sterker nog, je kunt de eerste pagina al lezen O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Huh nog maar 16 uur? Ik dacht dat ie 16 november uitkwam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Megamind schreef op 12 november 2004 @ 08:17:
Laten we hopen dat ie echt over 16 uur unlocked wordt :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op 12 november 2004 @ 08:17:
Neej nog 16 uur voordat de Final Hours of Half-Life 2 tezien is of start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 08:43:
[...]

Neej nog 16 uur voordat de Final Hours of Half-Life 2 tezien is of start
dat klopt niet. de eerste pagina is er namelijk al ;)

er staat ook onder Left until launch. dus volgens hun nog 16 uur totdat halflife 2 uitkomt .

[ Voor 17% gewijzigd door Hubert op 12-11-2004 08:46 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op 12 november 2004 @ 08:45:
[...]

dat klopt niet. de eerste pagina is er namelijk al ;)

er staat ook onder Left until launch. dus volgens hun nog 16 uur totdat halflife 2 uitkomt .
neej het is until launch van Final Hours of Half-Life 2.

m.a.w. dat gaan ze verder met het artikel

Kijk bovenaan op de pagina dan zie je de tellen en daanaast het logo van die Final Hours of Half-Life 2

trouwens als een spel uitkomt heet dat een release

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik hoorde net op Radio538 een spotje van HL2 voorbij flitsen.

'Nog 4 dagen tot Half Life2' ofzoiets

De radio stond niet erg hard dus heb het niet helemaal kunnen verstaan.

Hebben meer mensen dit gehoord?

[ Voor 4% gewijzigd door PD2JK op 12-11-2004 09:08 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:28
Gisteren had ik die al gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Verrek jah 16de al volgende week, zou hij dan ook in de winkels liggen of moeten we wachten tot eind van de week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Prutz0r schreef op 12 november 2004 @ 09:08:
Ik hoorde net op Radio538 een spotje van HL2 voorbij flitsen.

'Nog 4 dagen tot Half Life2' ofzoiets

De radio stond niet erg hard dus heb het niet helemaal kunnen verstaan.

Hebben meer mensen dit gehoord?
Ja logisch toch? Over 4 dagen is het namelijk de 16e :D

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:38
pff klopt voor geen kut dit:

http://www.gamespy.com/articles/562/562511p1.html?fromint=1

halo2 vs hl2...

hoe durven ze zo'n **** spel te vergelijken met hl2 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Shockers schreef op 12 november 2004 @ 09:39:
pff klopt voor geen kut dit:

http://www.gamespy.com/articles/562/562511p1.html?fromint=1

halo2 vs hl2...

hoe durven ze zo'n **** spel te vergelijken met hl2 :r
Waarom zou dat niet kloppen ... Volgens jullie is Half Life 2 echt het einde en zonder dit spel kan je niet leven ... wake up .. er zijn nog andere goeie spellen ( waaronder dus Halo 2 ) die goed scoren bij het publiek ... mogen die dus allemaal niet hoger komen dan Half Life 2 ...

Voor mij is Half Life 2 gewoon een spel net zoals Far Cry dat was ... niet specialer dan die allemaal ...

Halo 2 is echt wreed spel

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Ik vind juist dat halo2 te veel wordt gehyped, ze maken er meer van dan het spel eigenlijk is. maar back on topic:

deze is wel droog:

Afbeeldingslocatie: http://www.voique.com/omg_release_it_already/hl1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 12 november 2004 @ 09:42:
[...]
Halo 2 is echt wreed spel
Jij bent liev O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 10:31

Copyman

Dode muis

Ik vraag me af wanneer de eerste freaks een gamestore binnen dringen om een paar HL2 copies te stelen. :P
Met zo'n pic als hierboven vraag je daar gewoon om. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zegt zo'n poll nou? Geen ene fuck.. Men vergelijkt console users ten opzichte van PC users.. Over een aantal van vijftig duizend mensen die dagelijks op GameSpy zitten... Die site heeft naar mijn weten veel woede opgewekt door zich opeens op te dringen als de online gaming client voor heel veel spellen, terwijl bijvoorbeeld The All Seeing Eye veel beter is en een stuk minder irritant. Ik zal een keertje trachten beide spellen te spelen en kijken in hoeverre de ene beter is als de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 07:34

KroeT

[...]

The all-seeing eye is wat mij betreft voor alle Steam spellen overbodig geworden, want die serverlist met filters is magnifiek.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
KroeT schreef op 12 november 2004 @ 12:23:
The all-seeing eye is wat mij betreft voor alle Steam spellen overbodig geworden, want die serverlist met filters is magnifiek.
ik mis de 'jump to' functie van winamp..

dan hoor ik van iemand bijv 'ik zit op [NL] Nu even niet!' en dan mag ik daar lekker in die lijst gaan zitten scrollen naar die server (terwijl er dan vaak ook nog servers bij komen, en alles verspringt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen dat iemand hem al had (de amerikaanse versie) alleen kon hij er nog niet veel mij. De belangrijke bestanden (zoals de exe en een paar dll's) kan hij pas downloaden op 16 nov. Dus de retail versie is dus hetzelfde als die van steam. Dat wist ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 12:32:
Ik had ergens gelezen dat iemand hem al had (de amerikaanse versie) alleen kon hij er nog niet veel mij. De belangrijke bestanden (zoals de exe en een paar dll's) kan hij pas downloaden op 16 nov. Dus de retail versie is dus hetzelfde als die van steam. Dat wist ik nog niet.
heb je denk ik verkeerd begrepen, als iemand hem op CD/DVD heeft kan hij hem nog niet spelen (en volgens mij ook niet installeren) want zijn/haar key moet via ineternet gechecked worden, en dat kan pas vanaf maandag. (ochtend voor ons)

als je hem download via steam (wat volgens hierboven 2 mil mensen gedaan hebben) dan heb je hem eigenlijk ook gewoon op je PC staan, maar hetzelfde verhaal, je kan hem niet draaien zonder key..
en wederom kan dat pas vanaf maandag

bestanden downloaden hoeft volgens mij niet meer (zeker niet als je de CD/DVD heb) het gaat puur om die key

[ Voor 7% gewijzigd door BasieP op 12-11-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het ook niet precies, maar dit stond er:
The retail disks contain the gcf's just like everyone has already downloaded from steam. These dont contain all the files needed to run the game (.exe/some dll's etc..)thats why you HAVE to have an internet connection so you can authenticate the game and get the remaining files. And the content servers that will host these files wont be activated till 12.00am on the 16th.
Met plaatjes van de doos en 5 disks. Maar die site is nu offline :P als ie weer online is dan post ik die plaatje wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op 12 november 2004 @ 12:35:
[...]

bestanden downloaden hoeft volgens mij niet meer (zeker niet als je de CD/DVD heb) het gaat puur om die key
Schijnt dat de retail HL2 versie ook gewoon encripted files (GCF files) hebben op de CD's/DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 12:41:
Ik weet het ook niet precies, maar dit stond er:
Wat een flauwekul zeg.. dus ik moet gewoon alsnog via steam dingen gaan doen?

Ik wil gewoon normale cd's om ook te kunnen spelen als m'n internet eruit ligt, of ik bij een lan ben zonder internet.

Bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Phantom schreef op 12 november 2004 @ 13:11:
[...]

Ik wil gewoon normale cd's om ook te kunnen spelen als m'n internet eruit ligt, of ik bij een lan ben zonder internet.

Na de installatie heb je geen internet meer nodig.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Phantom schreef op 12 november 2004 @ 13:11:
[...]

Dat kan, zelfs als je het spel via Steam download. Je hoeft maar 1 keer verbinding te maken met Steam om te verifieren dat je het spel legaal hebt, daarna kun je het zo vaak spelen als je wil, zonder internetverbinding.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
Hacku schreef op 12 november 2004 @ 13:16:
Na de installatie heb je geen internet meer nodig.
MetroidPrime schreef op 12 november 2004 @ 13:17:
Dat kan, zelfs als je het spel via Steam download. Je hoeft maar 1 keer verbinding te maken met Steam om te verifieren dat je het spel legaal hebt, daarna kun je het zo vaak spelen als je wil, zonder internetverbinding.
Zal best, maar ik wil gewoon een compleet spel kopen in een doos. Als ik mijn pc formatteer en mijn internet doet het niet, wil ik nog hl2 kunnen spelen.

Noem me maar een zeikerd, maar ik vind deze opzet echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Phantom schreef op 12 november 2004 @ 13:20:
Zal best, maar ik wil gewoon een compleet spel kopen in een doos. Als ik mijn pc formatteer en mijn internet doet het niet, wil ik nog hl2 kunnen spelen.

Tja, zover is het gekomen door de piraterij. Ipv de game developers de schuld te geven zou je ook de pirates de schuld kunnen geven. Omdat CD protecties niet meer werken kiezen ze voor andere methoden.

Als je dit niet wilt, koop je een console en daar games voor. Werkt prima hoor, en het leuke is dat de games vaak minder bugs vertonen ook...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo... Op verscheidene sites staat Half-Life 2 Collectors Edition gevonden. Pre-order voor 10-12-2004 ? Is dat de 'release-date' voor die versie of de datum dat die winkels kunnen leveren ?

Overigens varieert de prijs ook tussen 66.50 en 80 € (zonder shipping & handling, incl. btw)

Er zijn dus wel interessante aanbiedingen te vinden. En je hebt tenminste een mooi aluminium doosje ipv zo'n stuk karton zoals op sommige foto's.

Nadeel... iedereen speelt HL2 terwijl je nog 3 weken wacht voor je doos :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
absoluut een gerucht, maar ow ow ow, wat zou het een super surprise zijn:
toch een hl2 multiplayer erbij...

"However, here's something I thought that you would want to know. The same source who scored on the game going gold sent this to me last night:
There's going to be a special treat near launch or soon after for those who are upset that Counter-Strike Source is the only multiplayer offered out of the box. I'd hate to ruin the surprise but let's just say traditionalists will be happy even if it's just one map at first. Physics Cannon!".

bron:
http://www.halflife-2.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Phantom schreef op 12 november 2004 @ 13:20:
[...]

[...]

Sinds een paar dagen heeft Steam een 'backup-game' optie. Deze optie is in het rechtermuis-klik-menu opgedoken, zodra je op een game klikt. Met deze optie kun je de gamefiles exporteren en branden op cd of dvd. Je kan ze ook weer makkelijk importeren. Steam heeft tegenwoordig een offline mode, hiermee kun je volgenmij gewoon weer verder met gamen waar je was gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
EfBe schreef op 12 november 2004 @ 13:32:
[...]

Tja, zover is het gekomen door de piraterij. Ipv de game developers de schuld te geven zou je ook de pirates de schuld kunnen geven. Omdat CD protecties niet meer werken kiezen ze voor andere methoden.

Als je dit niet wilt, koop je een console en daar games voor. Werkt prima hoor, en het leuke is dat de games vaak minder bugs vertonen ook...
Bullshit.
Kopieerende gamers kopieëren en plakken even de crack naar de juiste plek zonder dat ze hier internet voor nodig hebben. Dit is bij SP games altijd zo gegaan en zal voorlopig zo blijven ook. Het is naïef te denken dat dat met deze beveiliging niet gebeuren zal. Deze kopieëerbeveiliging heeft als enig effect dat mensen die het spel kopen verplicht een open internet verbinding hebben, zonder strakke firewall of zo. Persoonlijk vind ik dit een behoorlijk domme kopieëerbeveiliging, het zet eerlijke kopers aan cracks te gebruiken, iets wat je toch al steeds vaker ziet ("DVD Emulation software found...")
Het leuke aan deze beveiliging is dat Valve nu erg precies kan zien hoeveel gamers het spel in welk land hebben gekocht en geinstalleerd.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, De gold packages komen aan in de lage landen, Fedex heeft de mijne juist geleverd (Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://premium.uploadit.org/tork64/hl29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://premium.uploadit.org/tork64/hl21.jpg
Afbeeldingslocatie: http://premium.uploadit.org/tork64/hl22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://premium.uploadit.org/tork64/hl26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://premium.uploadit.org/tork64/hl24.jpg

ew sommige mensen hebben hem al!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Die sticker op zn doos... zonde...

Zal wel activated worden op de 16e via internet, slim van valve...
Die box is btw eng, die groene ogen :|

Welke box gaan jullie halen?

Ik denk die gast met groene ogen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Maar spelen kan helaas nog niet :P
steam _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Xrenity schreef op 12 november 2004 @ 15:17:
Maar spelen kan helaas nog niet :P
steam _O_
Inderdaad, echt goed gedaan, meer kan ik niet zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50

JvdM

<---->

Ik net langs de Free record shop geweest, en gevraagd wanneer hun HL2 kregen en of ze m voor mij wilde achterhouden voor dinsdag... Weten ze niet eens wanneer hun m krijgen:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
-Jordy- schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:19:
Ik net langs de Free record shop geweest, en gevraagd wanneer hun HL2 kregen en of ze m voor mij wilde achterhouden voor dinsdag... Weten ze niet eens wanneer hun m krijgen:s
Is dat zo raar dan, dat HUN niet weten wanneer HUN hem krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ligt die Hans Breukhoven te slapen?

Overigens wordt Halo2 en HL2 wel door elkaar gehaald door sommige verkopers. Vandaag een zaakje bij mij in de buurt gebeld met de vraag of HL2 al binnen was. "Ja hoor, hij ligt klaar in de verkoop." Gelijk naar die zaak gerend krijg je Halo2 onder je neus geschoven. :/ En Half-life 2 daar had mevrouw nog nooit van gehoord. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Geweldige beveiliging.. Nadeel is internet maar vrijwel iedereen die HL2 koopt, zal dit hebben :P
Dit is de eerste beveiliging dat ik denk: Goed zo! :) Ik neem aan dat je ook geen CD nodig hebt bij het starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de FRS, dan VRAAG je om kennisloze verkopers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:31
idd, je gaat er heen (10 november) voor LOTR the third age: nee staat niet in het systeem. Uhmmm de release date op de site is 11 november |:(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Laatst online: 06-09 06:53
Ook hier zijn die goodies van de gold package binnen \o/

Schrijf deze post met de half-life 2 pet op mijn knar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50

JvdM

<---->

het enige waarvoor ik die Gold zou kopen is die guide die er bij zit, maar die kan je ook los kopen... dus dat wordt bronze :D
SandeR schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:32:
[...]

Is dat zo raar dan, dat HUN niet weten wanneer HUN hem krijgen ?
Ja vind ik raar ja, ze hebben toch computers, en als het goed is hebben ze het al besteld. Dan kan je dat toch nakijken :S.

Wil het niet via internet kopen want dan krijg ik m 3 dagen later :P wil m direct na de release, dus andere winkel dan maar :(

[ Voor 65% gewijzigd door JvdM op 12-11-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de eerste beveiliging dat ik denk: Goed zo!
Het zou schitterend zijn als een beveiliging weken- of maandenlang stand houdt (hoe meer de game-developers verdienen des te groter de motivatie om mooie spellen voor ons te maken), maar ik geloof dat de online activation van WinXP ook binnen 24uur gekraakt was, zal voor dit spel niet veel anders zijn vrees ik. :|

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dat valt wel mee.
Kopieerende gamers kopieëren en plakken even de crack naar de juiste plek zonder dat ze hier internet voor nodig hebben. Dit is bij SP games altijd zo gegaan en zal voorlopig zo blijven ook. Het is naïef te denken dat dat met deze beveiliging niet gebeuren zal.
Ik zie nergens waar ik dit beweer? Echter wat jij beweert is wellicht niet zo 1 2 3 realiteit. Het zoeken naar de copy protection in encrypted code is nogal lastig, en lappen code debuggen at runtime om die protection te zoeken is wellicht onbegonnen werk.
Deze kopieëerbeveiliging heeft als enig effect dat mensen die het spel kopen verplicht een open internet verbinding hebben, zonder strakke firewall of zo. Persoonlijk vind ik dit een behoorlijk domme kopieëerbeveiliging, het zet eerlijke kopers aan cracks te gebruiken, iets wat je toch al steeds vaker ziet ("DVD Emulation software found...")
En waarom zou dat? Laat men eerst deze protection maar eens kraken, tot op heden is men er niet in geslaagd de pre-load files te cracken, of denk je dat ze daar niet mee bezig zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens...

Even over de reden om HL2 niet via steam te kopen omdat hij daar pas dinsdag is te unlocken. :)

Misschien kan je HL2 al zaterdag hier in Nederland kopen, maar je kan het pas spelen als je hem online unlocked. ;)

Dus HL2 kan je pas spelen als je hem via het internet unlocked. Dit geld voor de steam versie en de retail versie.

Ik denk dat Valve zich aan de release datum houdt en dus niet exemplaren gaat unlocken voor dinsdag. Dus misschien heb je dan wel al het doosje maar kan je het nog niet spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:32:
[...]

Het zou schitterend zijn als een beveiliging weken- of maandenlang stand houdt (hoe meer de game-developers verdienen des te groter de motivatie om mooie spellen voor ons te maken), maar ik geloof dat de online activation van WinXP ook binnen 24uur gekraakt was, zal voor dit spel niet veel anders zijn vrees ik. :|
Startforce 3 is nog steeds niet gekraakt. Enkel heel moeilijk te omzeilen. Kijk maar naar Soldiers: Heroes of WW2. Nog steeds niet gekraakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:04:
[...]

Startforce 3 is nog steeds niet gekraakt. Enkel heel moeilijk te omzeilen. Kijk maar naar Soldiers: Heroes of WW2. Nog steeds niet gekraakt... :)
Die is al gekraakt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 11:49
BasieP schreef op donderdag 11 november 2004 @ 23:09:
[...]

* BasieP ziet op de tafel naast die pic uit america een blauw logitech 510..

iets zegt me dat dit niet om amerika gaat. (waar alleen rode mx510's verkocht worden)

[/sherlock mode]
ik heb ook een rode mx510(voor me pc) en een blauwe(voor me laptop) allebij gekocht in een pc winkel op de kinkerstraat...

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een artikel over de 'world-wide release' van Half-Life 2 op The Inquirer:
Half-Life 2 is piracy savvy

AS GAMERS all over the world wait eagerly for Half-Life 2 to hit both physical and electronic shelves, I've been quietly gathering info and evaluating Valve's plans to stop HL2 going the way of so many other new releases recently - sunk to the bottom of the sea by pirates.

Arrr, 'tis true, t' curse o' ye pirate has hit the two biggest blockbusters this month, Grand Theft Auto: San Andreas and Halo 2. Both are console games that were on the net days before they were in the stores, and prompted a huge amount of download activity from popular sites. Companies were quick to wheel out standard PR quotes that piracy is bad for the industry, bad for gamers, blah blah blah...

And in truth, they're right, but probably not for the reasons they think. Piracy of big releases like the big three this month won't significantly impact on sales: we know that San Andreas shattered bean-counting records in the UK this month, and Halo 2 has done $125 million in its first day of release in the States. If anything, however, early piracy creates an undesirable lag between the haves and have-nots, which compounds the gap between disparate worldwide release dates.

The gap between those who have the game and those who don't have it yet is part of what drives people to pirate games. This week, Halo 2 was released two days earlier in the US than in the UK. With the worldwide community created by the net - indeed, by Microsoft's own Xbox Live - having a bunch of your friends play a game 2 days before you can is unacceptable to many. Companies don't appear to understand that staggered worldwide releases aren't conducive to their anti-piracy cause - either give gamers the game at the same time, or put up with the fact that people will get it elsewhere. Companies can't create the amount of hype that they do then expect gamers to sit back while other people play games they can't get their hands on yet.

Which is why Valve's anti-piracy plan is such genius. I mean, it's utter, simple, calculated, but undoubted genius. Valve decided that the best way to stop piracy was simply to give everyone in the world the game at the same time. Early code to journalists? Fat chance. If journalists wanted to play the game early for reviews, Valve flew them to their offices in Seattle so they didn't have to send out copies. Online media won't get copies until the day before release to prevent leakage. But - and this is the kicker - US, UK, Italy, China, France, Germany - they all get localised versions on the same day, Tuesday the 16th, next week.

Not only that, but to beat those tricksy retail staff that pinch from the stockroom when the game arrives, they have added in an online authorisation system which means that no-one can play the game until Valve has hit an online switch that says the time is right. Whilst reports have been showing up across the net of gamers having boxed copies in their hands, no-one can play them because Valve hasn't bodged the switch-on. Perfect.

If the games industry really wants to combat piracy, it should take a leaf out of Valve's book. Establish one worldwide release date, don't stagger for different territories. Keep a tight check on where you're sending code, and drop outdated CD copy protection technology as the only check on piracy - use an online 'switch' to activate copies of the game. Keep gamers happy by keeping them equal - isn't that just common sense? µ
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, google maar even rond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:47:
[...]

Het is de FRS, dan VRAAG je om kennisloze verkopers. :P
Hl2 staat in het systeem met aantallen erbij dus FRS krijgt em heus wel. De vraag blijft dus wanneer wordt dat op een zaterdag of wordt dat op de dinsdag zelf (aangezien er op maandag geen vracht geleverd wordt)
Ik zou morgen natuurlijk voor jullie kunnen bellen... maar ja aangezien ik een kennisloze verkoopster ben... laat ik het maar hierbij en denk ik dat jullie zelf ook wel even kunnen bellen toch? :) succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 09:43
Is er een webshop waar je kunt kiezen uit de 3 verschillende box-versies? Ik neem aan dat je bij GC-shop de standaard Gordon krijgt.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om half een vanacht kunnen we de Final Hours van HL-2 op gamespot lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zou morgen natuurlijk voor jullie kunnen bellen... maar ja aangezien ik een kennisloze verkoopster ben... laat ik het maar hierbij en denk ik dat jullie zelf ook wel even kunnen bellen toch? succes ermee :)
Weet je zeker dat het om Half-Life2 gaat en niet om Halo2, ik bedoel, kennisloze verkoopsters vergissen zich nogal snel. :+ ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag mannen van het goede leven...
Ik zit een beetje deze topic door te bladeren, want ik vraag me af hoe het nou precies werkt met dat Steam. Ik heb ook zo'n HL2 coupon, en wil het spel dus ook downloaden ergens deze week. Vraag is, je download het hele spel, dus alle 5 de cd's??? Lijkt me een flinke vangst

Ook hoor ik dingen over preloaden. Ik zou graag zelf ff willen kijken, maar ik zit nu op een computer waar ik niet HL2 ga op downloaden. Dus ben bang dat als ik me serial invul, dat ie straks misschien op de andere computer moeilijk gaat doen ofzo als ik weer de serial invul...

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:30:
Ik zit een beetje deze topic door te bladeren, want ik vraag me af hoe het nou precies werkt met dat Steam. Ik heb ook zo'n HL2 coupon, en wil het spel dus ook downloaden ergens deze week. Vraag is, je download het hele spel, dus alle 5 de cd's??? Lijkt me een flinke vangst

Ook hoor ik dingen over preloaden. Ik zou graag zelf ff willen kijken, maar ik zit nu op een computer waar ik niet HL2 ga op downloaden. Dus ben bang dat als ik me serial invul, dat ie straks misschien op de andere computer moeilijk gaat doen ofzo als ik weer de serial invul...

Groeten
zou even de search gebruiken, dit is al vaak gevraagt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:32:
[...]

zou even de search gebruiken, dit is al vaak gevraagt namelijk.
Een search met "hl2 coupon" levert mij vrij weinig op. Er wordt allemaal gerefereerd naar de grote HL2 topics, maar om die helemaal na te gaan pluizen, dat zijn er nog al wat...
Misschien gewoon een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:29:
[...]

Weet je zeker dat het om Half-Life2 gaat en niet om Halo2, ik bedoel, kennisloze verkoopsters vergissen zich nogal snel. :+ ;)
Wie werkt er nou bij de frs? jij of ik? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Sjakie01: Misschien handig om toch eventjes door te lezen, het wordt niet echt gewaardeerd als je iets vraagt wat al 10.000^100 keer gevraagd is. Kijk anders op www.steampowered.com voor meer informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
dvd versie
Afbeeldingslocatie: http://stud4.tuwien.ac.at/%7Ee0027153/hl2/P1010077.JPG
Afbeeldingslocatie: http://stud4.tuwien.ac.at/%7Ee0027153/hl2/P1010076.JPG

Goedkope installer ;)

Afbeeldingslocatie: http://stud4.tuwien.ac.at/%7Ee0027153/hl2/P1010090.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het design val alles wel mooi hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:02:
jongens...

Even over de reden om HL2 niet via steam te kopen omdat hij daar pas dinsdag is te unlocken. :)

Misschien kan je HL2 al zaterdag hier in Nederland kopen, maar je kan het pas spelen als je hem online unlocked. ;)

Dus HL2 kan je pas spelen als je hem via het internet unlocked. Dit geld voor de steam versie en de retail versie.

Ik denk dat Valve zich aan de release datum houdt en dus niet exemplaren gaat unlocken voor dinsdag. Dus misschien heb je dan wel al het doosje maar kan je het nog niet spelen... :P
En ik DENK dat HL2 nog nergens te koop zal zijn voor dinsdag 16 november. :) Dit in tegenstelling tot andere games die vaak al wel voor de releasedate in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, ik wil duidelijk een doos versie :D Eens kijken waar we die op de kop kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel bang dat half-life 2 gekraakt wordt. Want counterstrike source single en multiplayer kun je ook al illegaal spelen ( iemand opgevallen dat er veel mensen s3rious heten). Dus dan kan het nooit lang duren voordat half-life 2 gekraakt worden. Dan wordt de stap om het te kopen al een stuk groter. Jij betaald 60 euro en mensen die niks betalen krijgen precies hetzelfde. Zou erg jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:58:
[...]

En ik DENK dat HL2 nog nergens te koop zal zijn voor dinsdag 16 november. :) Dit in tegenstelling tot andere games die vaak al wel voor de releasedate in de winkels liggen.
Hmm, lees laatste twee pagina's anders even door :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:30:

Groeten
Ik zal het nog wel een keer uitleggen.. Ik denk niet dat de rest het nog een keer wilt uitleggen... Met Steam kan je een account aanmaken. Als je bij je account je HL2 serial invuld, word deze gebonden aan de account. Je kan het dus niet gebruiken voor een andere Steam account. Je kan wel 1 Steam-account gebruiken voor meerdere pc's. Zelfs tegelijk (tenminste, tot nu toe wel?). Als je HL2 serial hebt ingevuld, kan je HL2 preloaden :) De versie is alleen gelocked.. Het is niet speelbaar. Aanstaande dinsdag wordt het, als het goed is, ungelocked en kan je gelijk spelen >:)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:01:
Ik ben wel bang dat half-life 2 gekraakt wordt. Want counterstrike source single en multiplayer kun je ook al illegaal spelen ( iemand opgevallen dat er veel mensen s3rious heten). Dus dan kan het nooit lang duren voordat half-life 2 gekraakt worden. Dan wordt de stap om het te kopen al een stuk groter. Jij betaald 60 euro en mensen die niks betalen krijgen precies hetzelfde. Zou erg jammer zijn.
Het zou heel goed kunnen dat HL2 nadat hij geunlocked is, gewoon te spelen is... Maar hij is nu nog gelocked en niemand is het tot nu toe gelukt om dat te kraken.. En als je het uberhaupt lukt..kan je nog steeds niet spelen want je hebt nog een aantal kleine bestanden nodig die je pas op de releasedate kan downloaden })

EDIT2:
OMFG wat gaat het plotseling snel :>

Afbeeldingslocatie: http://stud4.tuwien.ac.at/%7Ee0027153/hl2/P1010083.JPG Wel handig.. Default keybinds-lijstje :Y)

Afbeeldingslocatie: http://stud4.tuwien.ac.at/%7Ee0027153/hl2/P1010087.JPG Die gast kan denk ik echt niet wachten tot dinsdag :+

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchmega op 12-11-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ik ben wel bang dat half-life 2 gekraakt wordt. Want counterstrike source single en multiplayer kun je ook al illegaal spelen ( iemand opgevallen dat er veel mensen s3rious heten).
Ah is DAT het, ik vond het al raar dat ik die gast vaak tegenkwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:39:
[...]

Een search met "hl2 coupon" levert mij vrij weinig op. Er wordt allemaal gerefereerd naar de grote HL2 topics, maar om die helemaal na te gaan pluizen, dat zijn er nog al wat...
Misschien gewoon een antwoord?
daarvoor is dit knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif

om je vraag maar te beantwoorden:
Vraag is, je download het hele spel, dus alle 5 de cd's???
ja

je kunt je key invullen bij "browse games" en dan "register a product i already own" je key wordt dan gekoppeld aan je steam account

edit: hallo.... wat gaan we weer snel in dit topic 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door WJP op 12-11-2004 19:10 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ja en EMPORiO. :P Ik geloof er ook niet veel van dat HL2 lang niet gekraakt zal blijven.
Ookal is het steam-plan nog zo slim.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:06:
[...]

Hmm, lees laatste twee pagina's anders even door :O
Eh ja, maar al die plaatjes zijn denk ik niet gemaakt door Nederlanders (of hebben ze iig niet uit een NL winkel). (En dat je hem nog niet kan spelen tot aan 16-11 weet ik ook wel. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt ontopic, maar soldiers kan je nog niet zonder orginele cd spelen... :)
er is 1 manier: cdromdrives ontkoppelen en bepaald image laden en nog iets, dan wil het misschien werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhm ..... kan ik half-life 2 op 1280x1024 op max settings spelen pomet de volgende specs? Ik vraag dit omdat ik counter-strike source met hetzelfde systeem speelde met een fps van 40 - 80 ofzo:

Amd 64 3500+ (2.2Ghz)
Asus AX800 Pro 256 Mb @ 16 pipelines
1024Mb 400Mhz Ddr geheugen

Ik denk dat die fps van css niet aan mn systeem liggen maar eerder aan de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Nog nooit zo een stomme vraag gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:25:
Erhm ..... kan ik half-life 2 op 1280x1024 op max settings spelen pomet de volgende specs? Ik vraag dit omdat ik counter-strike source met hetzelfde systeem speelde met een fps van 40 - 80 ofzo:

Amd 64 3500+ (2.2Ghz)

nee verkoop je pc maar, dit ga je nooit soepel kunnen spelen............... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Hé Thijs, dat weet jij vast wel: verkoopt GCshop alleen de freeman-box, of ook de andere?

@nerdje_p: Hoe kun je nu de prestaties van je systeem beoordelen aan de hand van een illegale beta versie? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Amd 64 3500+ (2.2Ghz)

Met zo'n systeem??? mwoah mss is 640*480 op 16 bits haalbaar. :Z ;)

serieus: niemand heeft HL2 al dus wie zou dit moeten weten????
Hooguit kun je ff internet afzoeken naar reviews uit gamebladen ofzo maar kun je dat niet zelf bedenken??

Maar als ik jouw set had, beetje mager namelijk, zou ik me ook zorgen maken.... B)

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 12-11-2004 19:57 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amd 64 3500+ (2.2Ghz)

Hou die posts van "kijk eens wat voor super pc ik heb" A.U.B. voor je. Daar zit niemand hier op te wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ik sta op het punt om een nieuw systeem te bestellen, met daarbij een X800XT (nee dit is GEEN
*pats* post!!)

Krijg ik daarbij ook een Half-Life 2 coupon waarmee ik korting krijg of Half-Life 2 zo mag afhalen? Ik stel deze vraag voordat ik dinsdag naar de winkel ren om Half-Life 2 te halen terwijl ik dikke korting krijg ofzo :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:48

XyS

0.o.O

DenMan schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:34:
Ik sta op het punt om een nieuw systeem te bestellen, met daarbij een X800XT (nee dit is GEEN
*pats* post!!)

Krijg ik daarbij ook een Half-Life 2 coupon waarmee ik korting krijg of Half-Life 2 zo mag afhalen? Ik stel deze vraag voordat ik dinsdag naar de winkel ren om Half-Life 2 te halen terwijl ik dikke korting krijg ofzo :P
d8 dat allle xt's het kregen :?
mijjn 9600xt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09-09 18:34

GG85

.......

Nope, die actie zat alleen bij de 9600XT en 9800XT

De soundtrack is trouwens al wel "uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:43:
[...]

d8 dat allle xt's het kregen :?
mijjn 9600xt wel :P
Alleen de 9XXXxt's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zelfs die niet meer. De voucher campagne is alweer een tijdje voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:15:
[...]

Hou die posts van "kijk eens wat voor super pc ik heb" A.U.B. voor je. Daar zit niemand hier op te wachten. :(
idd bedoel het staat gewoon dom, je weet nooit hoeveel lui er meer zijn met nog een betere pc, *kuch* mijne *kuch* :P

neej maar serieus, op tweakers patsen met je pc is gewoon lame 8)7

ga dan naar gamers.nl ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:01:
[...]

En zelfs die niet meer. De voucher campagne is alweer een tijdje voorbij.
ow oke :p

Iig, ik vond dit op IGN:
Half-Life 2 Out Already?

RUMOR: Gordon Freeman marches early?

November 11, 2004 - Reports and rumors (depending on how generous you are with credence) are circulating online that various retailers in North America have not only received their initial shipment of Half-Life 2, but are even selling copies already -- days before the game's official November 16 release date.

IGN is currently unable to confirm that the game is officially being sold. We contacted local EB Games and GameStop locations, all of whom claim the game has not arrived yet. However, rather convincing photographs of the Half-Life 2 retail box and media have appeared online. Given the broken street date of games like DOOM 3, we're willing to believe that Half-Life 2 is already making it into a few gamers' hands.

Valve's hugely anticipated sequel is being distributed both by VU Games to conventional retailers, as well as directly from Valve over the developer's Steam software distribution client. Valve has promised to unlock pre-ordered, pre-loaded copies of Half-Life 2 -- sitting on thousands of hard drives as we speak -- simultaneously with the retail release.

Those who purchase a retail version of Half-Life 2 will still need to authenticate the game through Steam before playing -- a safeguard which is apparently "locking" those copies which have already been sold, leaving eager gamers with little more than some pretty packaging and a whole lot of hope.

Half-Life 2 has already become legendary -- for the anticipation generated, if nothing else -- and PC gamers everywhere expect the title's story, advanced technology, and gameplay to live up to the hype. Certainly all signs point to big happiness, and we remain as eager as anyone to get our grubby hands on this one as soon as possible.

Stay tuned.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Zeg jullie zeggen telkens dat je bij de legale dvd/cd versie moet registreren op internet. Maar stel je voor dat je een boerenhap ben zonder internet? Dan kan je dat spel dus nooit spelen.

Als dit zo is, moet het op de doos/gamehoes staan dat je internet nodig heb, staat dit er op?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reapher schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:09:
Zeg jullie zeggen telkens dat je bij de legale dvd/cd versie moet registreren op internet. Maar stel je voor dat je een boerenhap ben zonder internet? Dan kan je dat spel dus nooit spelen.

Als dit zo is, moet het op de doos/gamehoes staan dat je internet nodig heb, staat dit er op?
Ik neem aan van wel, maar je kan nog altijd heel even met je modem inbellen he, dat kan ook in het boerengat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik weet niet of het op de doos staat, maar bij de min systeem eisen staat allesinds dat je internet nodig hebt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Okee... dan moet ik dus dinsdag alsnog naar de winkel. Niet dat het uitmaakt... voor dit spel heb ik die centen graag over :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een nieuw gerucht steekt de kop op (weer :) )...........

HL2 DM mode

http://dubiousquality.blo...ase-half-life-2-post.html
The Last Pre-Release Half-Life 2 Post
There's all kinds of news in the last few days--pre-order numbers (two million plus for Steam, allegedly), acknowledgement that Vivendi does not make the same profit from a retail sale that they do from a Steam sale (speculated but not previously confirmed), that Vivendi does have some profit protection if Steam sales surge (which they have, although I doubt the protection is dollar for dollar with a retail purchase), blah blah blah.

I bet you're sick of it all. I know I am. Just let me play the damn game.

However, here's something I thought that you would want to know. The same source who scored on the game going gold sent this to me last night:
There's going to be a special treat near launch or soon after for those who are upset that Counter-Strike Source is the only multiplayer offered out of the box. I'd hate to ruin the surprise but let's just say traditionalists will be happy even if it's just one map at first. Physics Cannon!

This source was absolutely on the mark previously, so I think you can take that as completely reliable.

Thus ends all pre-release Half-Life 2 posts. I don't care if there's a parking lot shootout involving lawyers representing Valve and Vivendi in their numerous lawsuits versus one another. My keyboard is sealed.

posted by Bill Harris @ 1:39 PM
Misschien toch nog xtra kerst kadootje van Valve......... ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *