[PC]Half-Life 2 deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.479 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook die ATi - Half Life 2 Coupon. Deze heb ik al geactiveerd, en ben dus allang 'counterstrike: z0rs' aan het spelen

Nu mijn vraag: kan ik, als ik de game heb gepreload, ook nog naar de winkel gaan om hem daar te halen hoewel ik hem al heb gepreload via die bon? Of moet ik dan een nieuwe kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:48:
Ik heb ook die ATi - Half Life 2 Coupon. Deze heb ik al geactiveerd, en ben dus allang 'counterstrike: z0rs' aan het spelen

Nu mijn vraag: kan ik, als ik de game heb gepreload, ook nog naar de winkel gaan om hem daar te halen hoewel ik hem al heb gepreload via die bon? Of moet ik dan een nieuwe kopen?
wat denk je zelf? :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Hacku schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:11:
Ik weet niet of het op de doos staat, maar bij de min systeem eisen staat allesinds dat je internet nodig hebt.
Nou ja dan staat het erop :D

En effe over dat modem, ik ken zat mensen die 2 pctjes thuis hebben 1 om te gamen en helemaal vrij van internet en eentje met internet :D Das mooi balen voor die gasten ;)

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij wilt hulp, dus mag je ook even wat vriendelijker doen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reapher schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:34:
[...]

Nou ja dan staat het erop :D

En effe over dat modem, ik ken zat mensen die 2 pctjes thuis hebben 1 om te gamen en helemaal vrij van internet en eentje met internet :D Das mooi balen voor die gasten ;)
Dan moeten ze dus eerst hun serial op hun computer met internet, activeren en dan kunnen ze gewoon op hun andere pc spelen.. :) , nee dat klopt natuurlijk niet, hoe weet steam dan dat je geactiveert hebt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:04:
[...]

Dan moeten ze dus eerst hun serial op hun computer met internet, activeren en dan kunnen ze gewoon op hun andere pc spelen.. :) , nee dat klopt natuurlijk niet, hoe weet steam dan dat je geactiveert hebt... :(
de info qua actievatie ed staat in de file clientregistry.blob oid dus in theorie zou je op de inet pc kunnen activeren en dan dat bestandje kopieeren naar de andere pcs en dan zou die daar gewoon offline meoten kunnen.. maar pin me er neit op vast

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier is die dan
http://www.gamespot.com/f...1&tag=gs_pc_topslot_click

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhm ..... kan ik half-life 2 op 1280x1024 op max settings spelen pomet de volgende specs? Ik vraag dit omdat ik counter-strike source met hetzelfde systeem speelde met een fps van 40 - 80 ofzo:

Amd 64 3500+ (2.2Ghz)
Asus AX800 Pro 256 Mb @ 16 pipelines
1024Mb 400Mhz Ddr geheugen
Als je geen risico wilt nemen download dan de allernieuwste Ati 4.12b drivers, deze schijnen helemaal fijngeslepen te zijn voor HL2. :)

http://www2.ati.com/drivers/wxp-8-08-041110a-019199.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, het stuk is echt fantastisch, ik heb ruim een uur lang vol spanning zitten lezen, en heel veel dingen zijn me een stuk duidenlijker geworden.
Iedereen zou het 'even' moeten lezen :9~ O+ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat een lap text zeg!

Maar zeker de moeite waard om te lezen dus, vooral het stuk van begin ontwikkeling tot en met het niet halen van de releasedate vind ik wel erg gaaf. Hoe ze daar werkten enzo, echt kicke!

Creatief, in het geheim en met genoeg funding. Lijkt mij echt super! :Y)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff vraagje..

Stel ik koop HL2 in de winkel, moet ik em dan nog steeds unlocken en wat extra bestanden loaden van inet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 02:24:
OMG, het stuk is echt fantastisch, ik heb ruim een uur lang vol spanning zitten lezen,
Me too. :)

Ik vond dit stukje nogal interessant:

Newell is already thinking about where Valve goes next. One thing is for sure: The company won't embark on another five-year project anytime soon. "We need to do smaller and shorter projects at first to avoid burnout," he says. On that note, one cabal has already started work on what Newell refers to as the "ATI levels," a series of single-player levels that will require a super-high-end graphics card to run. Valve hopes to release those over Steam later this year.

Er zullen dus later nog wat patches uitkomen via Steam die alle grafische toeters en bellen volledig open trekken in HL2. :P 8) (ik denk ondermeer aan HDR)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Ik had er eigenlijk toch wel meer van verwacht. Die teller gaf de indruk dat het iets geweldigs zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Hoe zit dat nu eigenlijk precies met die activatie? Wanneer ik HL2 koop moet ik online gaan om 'em te kunnen spelen?

Dat zou namelijk niet handig zijn, @home verbinding is al 3 maanden kappot. Zit al tijden te wachten op een reparatie-monteur... Echter lijkt het erop dat ze het niet boeit, ze nemen alle tijd.

Hoe dan ook, dit zou dan betekenen dat ik de game niet kan spelen tot mijn Inet weer werkt? Like ik betaal dan zwaar voor de limited edition om vervolgens dat spel niet eens te kunnen spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 02:41:
Nog ff vraagje..

Stel ik koop HL2 in de winkel, moet ik em dan nog steeds unlocken en wat extra bestanden loaden van inet? :?
unlocken, ja
downloaden, alleen als er updates uitkomen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 09:39:
Hoe zit dat nu eigenlijk precies met die activatie? Wanneer ik HL2 koop moet ik online gaan om 'em te kunnen spelen?

Dat zou namelijk niet handig zijn, @home verbinding is al 3 maanden kappot. Zit al tijden te wachten op een reparatie-monteur... Echter lijkt het erop dat ze het niet boeit, ze nemen alle tijd.

Hoe dan ook, dit zou dan betekenen dat ik de game niet kan spelen tot mijn Inet weer werkt? Like ik betaal dan zwaar voor de limited edition om vervolgens dat spel niet eens te kunnen spelen :/
Ik denk dat je beter even in dit topic kan zoeken. Die vraag is al meerdere keren gesteld en beantwoord.

BTW, Iedereen moet wel even voor Half-Life 2 voten, ik zou het een vernedering vinden als Halo 2 meer votes heeft. maar daar geen discussie meer over 8)
We halen trouwens wel in, een week geleden stond Halo 2 nog ongeveer 30 procent voor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"[Newell] told the hacker how cool it was that he was able to break into Valve networks. So cool, in fact, that Valve wanted to hire him as a special security consultant."
Die is echt goed, dat die hacker daarin trapte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond op IGN een interview met gabe, van de g4tech uitzending op 16nov.
Hij praat over de source leak.
http://media.pc.ign.com/media/492/492830/vids_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:34:
[...]

Die is echt goed, dat die hacker daarin trapte..
Ja idd, maar het is natuurlijk wel gevaarlijk, die jonge is ook niet gek. Die gaat revenge nemen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat je beter even in dit topic kan zoeken. Die vraag is al meerdere keren gesteld en beantwoord.

BTW, Iedereen moet wel even voor Half-Life 2 voten, ik zou het een vernedering vinden als Halo 2 meer votes heeft. maar daar geen discussie meer over 8)
We halen trouwens wel in, een week geleden stond Halo 2 nog ongeveer 30 procent voor :*)
Heb het hele topic even doorgekeken. Activeren moet via internet maar dan blijf ik nog met de volgende vragen achter:
- moet de activatie plaatsvinden vanaf de pc waarop hl2 geinstalleerd is (of is het een website waar je bijv. iets moet invullen?)
- moet je Inet verbinding actief zijn tijdens spelen, immers staat er ook in dit topic dat er nog bestanden gedll moeten worden alvorens te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
kixor schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:02:
[...]

Heb het hele topic even doorgekeken. Activeren moet via internet maar dan blijf ik nog met de volgende vragen achter:
- moet de activatie plaatsvinden vanaf de pc waarop hl2 geinstalleerd is (of is het een website waar je bijv. iets moet invullen?)
- moet je Inet verbinding actief zijn tijdens spelen, immers staat er ook in dit topic dat er nog bestanden gedll moeten worden alvorens te kunnen spelen
1e vraag = Geen idee.
2e vraag = Je hoeft geen internet verbingen te hebben onder het spelen.
Enkel als je hem voor de 1e keer moet reggen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Zou ik ook wel willen weten, ik heb namelijk geen internet op m'n eigen pc... als ik HL2 koop zou ik er dus niets mee kunnen doen, ook niet de single player? M.a.w. kan ik HL2 gewoon niet spelen? Vind ik wel erg straf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Er komt toch ook een SP Only versie? Of is die inmiddels al geschrapt :?

oeps, niet goed gelezen.. excuses

[ Voor 31% gewijzigd door jelle. op 13-11-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:32:
Zou ik ook wel willen weten, ik heb namelijk geen internet op m'n eigen pc... als ik HL2 koop zou ik er dus niets mee kunnen doen, ook niet de single player? M.a.w. kan ik HL2 gewoon niet spelen? Vind ik wel erg straf :(
iedereen heeft wel een modempje liggen. Even inloggen voor 2 min. In die tussentijd actieveren en je kan het spelen. Na activeren hoef je niet meer online te komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met counter-strike 2, dat is toch weer wat anders als source.
Maar met de zelfde systeemeisen? en wann komt hij uit?
en is dat de vervanger van source of is er gewoon naast/
en off of online?

alvast bedank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:12:
Hoe zit het trouwens met counter-strike 2, dat is toch weer wat anders als source.
Maar met de zelfde systeemeisen? en wann komt hij uit?
en is dat de vervanger van source of is er gewoon naast/
en off of online?

alvast bedank :)
Hoe kom je erbij dat er een counter-strike 2 komt?
Alles wat daarover gezecht is is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:54:
<font color=blue>Jij wilt hulp, dus mag je ook even wat vriendelijker doen</font>
Als men vriendlijk antwoord blijf ik ook vriendelijk. Maar als ik zo word afgeblaft reageer ik ook wat mnder, eigenlijk best logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:39:
[...]

Als men vriendlijk antwoord blijf ik ook vriendelijk. Maar als ik zo word afgeblaft reageer ik ook wat mnder, eigenlijk best logisch...
Als jij niet met zo'n post komt van
Erhm ..... kan ik half-life 2 op 1280x1024 op max settings spelen pomet de volgende specs? Ik vraag dit omdat ik counter-strike source met hetzelfde systeem speelde met een fps van 40 - 80 ofzo:

Amd 64 3500+ (2.2Ghz)
Asus AX800 Pro 256 Mb @ 16 pipelines
1024Mb 400Mhz Ddr geheugen

Ik denk dat die fps van css niet aan mn systeem liggen maar eerder aan de beta?
AKA "kijk mijn mooie uber super nieuwe pc van 12021 euro die ik helemaal zelf heb gekocht, gaat dat nieuwe spel op mijn pc draaien denken jullie?"

Het zijn altijd nieuwe members op GoT die dat soort vragen stellen. En dat soort vragen zijn hier niet welkom, en ga er maar vanuit dat je niet de enigste bent hoor. Kijk maar is in het Doom3 topic })

-

Dan kunnen wij normale gesprekken voeren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:48:
[...]

Als jij niet met zo'n post komt van

[...]

AKA "kijk mijn mooie uber super nieuwe pc van 12021 euro die ik helemaal zelf heb gekocht, gaat dat nieuwe spel op mijn pc draaien denken jullie?"

Het zijn altijd nieuwe members op GoT die dat soort vragen stellen. En dat soort vragen zijn hier niet welkom, en ga er maar vanuit dat je niet de enigste bent hoor. Kijk maar is in het Doom3 topic })

-

Dan kunnen wij normale gesprekken voeren ja.
Ik ben geen nieuwe member, maarja...

En Apple bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Even een klein teasertje :)
De soundtrack is op het grijze circuit uitgebracht. Als ik dit even zo doorblader lijkt dit toch wel veel te gaan te beloven ;)

OMFG :D Nu wordt het wachten echt zogoed als onmogelijk :D

* GeforceDDQ gaat zo even een shop beroven >:) :+

[ Voor 36% gewijzigd door GeforceDDQ op 13-11-2004 14:05 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:50:
[...]

Ik ben geen nieuwe member, maarja...

En Apple bedankt voor de tip :)
't was wel een domme/arrogante vraag...
misschien niet helemaal zo je bedoeling, maar zo komt het wel over.

maargoed nu weer ff ontopic:
ik las hierboven dat alles over CS 2.0 onzin was, maar volgens mij kwam een deel van deze info van cliffe af, en volgens mij zegt die geen onzin over ze eigen game..

(mm, kan bron ni vinden)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de winkels Half-life 2 al hebben? Aangezien er op maandag niet wordt bezorgd en het lijkt me sterk dat ze het pas dinsdag ontvangen. Ik ga zo ff naar de winkel ^.^

Zou wel relaxed zijn, kan je cs source alvast spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

De gewone versie van halflife komt toch alleen op DVD?
Weet iemand of je die er ook tijdens het spelen de DVD erin moet hebben. Ik heb nl. standaard geen dvd speler in mijn comp en kan er eigenlijk alleen tijdelijk ff eentje inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de dvd er wel in moet.....

Maar een dvd speler heb je tegenwoordig al vanaf iets van 25 euro. Kijk ff op www.tweakers.net/pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
In Tilburg bij Foregames is Half Life 2 ook al te koop... Kan hem maandag pas ophalen maar goed.. it has arrived!!!

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCR schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:59:
De gewone versie van halflife komt toch alleen op DVD?
Weet iemand of je die er ook tijdens het spelen de DVD erin moet hebben. Ik heb nl. standaard geen dvd speler in mijn comp en kan er eigenlijk alleen tijdelijk ff eentje inzetten.
Ik ga er van uit, dat als je steam moet draaien als je het wilt spelen. Je geen DVD in je speler moet hebben als je wilt spelen.

@nerdje_p

Sorry, meestal zijn het idd members die net een maandje geregistreerd zijn. Valt bij jou mee. Dus tegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:56:
[...]

't was wel een domme/arrogante vraag...
misschien niet helemaal zo je bedoeling, maar zo komt het wel over.

maargoed nu weer ff ontopic:
ik las hierboven dat alles over CS 2.0 onzin was, maar volgens mij kwam een deel van deze info van cliffe af, en volgens mij zegt die geen onzin over ze eigen game..

(mm, kan bron ni vinden)
Hmm, dat zou ook nog kunnen. Maar wat ik had vernomen, was omdat CS op de source engine zou komen en samen met de presentatie van HL2 op de E3 was, de community er van uit ging dat het dan wel CS 2 zou heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een laatste verduideijking vna mijn domme vraag:

Ik heb namelijk ook cs cz en die zou volgens mij op mn systeem constant met 100 fps moeten draaien, maar nee dat doet ie niet, soms 50 ofzo :'(

En ik weet ook niet waar het aan ligt, heb van alles geprobeerd, nieuwste drivers etc. maarja.....klote pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:25:
[...]

Hoe kom je erbij dat er een counter-strike 2 komt?
Volgens mij komt er wel degelijk een CS2 :D.

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 13-11-2004 14:25 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb net het verhaal van The Final Hours of Half-Life 2 gelezen.. Zeer goed verhaal. Het is ook een stuk duidelijker hoe het bij Valve was.. Als je 5 jaar van je leven erin gestopt hebt en dan zoveel problemen en stres.. tja../

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:18:
[...]

Volgens mij komt er wel degelijk een CS2 :D.
Ja volgens mij ook, maar niet voordat HL2, TF2, DOD:S en HL:S zijn gereleased. Volgens mij hebben ze nog nooit wat gezegt over CS 2
En zou er niet eerst een 1.7 moeten komen?
Of als je zou doortellen. cs-1.6 cz-1.7 css-1.8 een 1.9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:36:
Ik heb net het verhaal van The Final Hours of Half-Life 2 gelezen.. Zeer goed verhaal. Het is ook een stuk duidelijker hoe het bij Valve was.. Als je 5 jaar van je leven erin gestopt hebt en dan zoveel problemen en stres.. tja../
Ja, en hoe frustrerend zal het dan wel niet zijn als je als maker je game binnen een paar uur na het uitbrengen op de illegale kanalen ziet verschijnen, waar velen 'm even gratis binnenhalen. :/ :|

Maar wat ik trouwens wel mis is een demo, zodat mensen kunnen zien wat voor vlees ze in de kuip halen voordat ze hun zuurverdiende centjes uitgeven. Wie weet sucked HL2 verschrikkelijk. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:51:
[...]

Ja, en hoe frustrerend zal het dan wel niet zijn als je als maker je game binnen een paar uur na het uitbrengen op de illegale kanalen ziet verschijnen, waar velen 'm even gratis binnenhalen. :/ :|

Maar wat ik trouwens wel mis is een demo, zodat mensen kunnen zien wat voor vlees ze in de kuip halen voordat ze hun zuurverdiende centjes uitgeven. Wie weet sucked HL2 verschrikkelijk. :+ ;)
Dat lijkt me sterk ;)

Maar dit wordt weer een van de weinige spellen waar ik wel mijn geld ga aan uitbesteden. Als scholier heb je het natuurlijk niet erg breed en om dan alle nieuwe games nieuw te gaan halen, no thnx :D.

Btw, die soundtrack doet me wel aan Deus Ex denken, wat duistere tracks enzo :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:51:
[...]

Wie weet sucked HL2 verschrikkelijk. :+ ;)
De reviews van alle gamebladen zijn zeer lovend over het spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag lag Half Life 2 in Assen al bij Bart Smit in de schappen. Jammer genoeg al besteld. De winkels houden zich zoals vaker hier niet aan de verkoopdata. Al eerder BFV bijna 4 dagen eerder gekocht de verkoper was echter een gamer en die wist wel beter dan deze te vroeg te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij iets af... Ik heb op de pc van mijn vriendin ook gewoon mijn Steam account staan, en eveneens daar zowel als hier kan ik dus Counter-Strike: Source spelen.. Zou dit dan precies op dezelfde manier werken voor Half-Life 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:36:
Vandaag lag Half Life 2 in Assen al bij Bart Smit in de schappen. Jammer genoeg al besteld. De winkels houden zich zoals vaker hier niet aan de verkoopdata. Al eerder BFV bijna 4 dagen eerder gekocht de verkoper was echter een gamer en die wist wel beter dan deze te vroeg te verkopen
Chanteren die handel >:) >:), kan je zo een paar gratis CE's krijgen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:43:
Ik vraag mij iets af... Ik heb op de pc van mijn vriendin ook gewoon mijn Steam account staan, en eveneens daar zowel als hier kan ik dus Counter-Strike: Source spelen.. Zou dit dan precies op dezelfde manier werken voor Half-Life 2?
Ja, maar je kan niet teglijk op de zelfde server online spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er toch maar op terug.

Valve had duidelijk in een interview gezegd dat als er winkels waren die HL2 eerder gingen verkopen dan op 16 november dat ze meteen HL2 gaan unlocken op Steam aangezien de street date dan verbroken is.

In Amerika, Duitsland en nog een paar landen wordt de game blijkbaar al verkocht, hopelijk dat Valve aan zijn woord houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Nu maakt het echter weinig uit omdat klanten nog niet kunnen authen.
Voor de naabs wel leip want die denken natuurlijk dat er wat fout zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hmmzz, ik heb even een vraagje. Vandaag draaide ik voor de lol de video stress test die bij CS:S zat. En nu viel me ineens op dat het ventje wit was.
Ik denk dat het eerder een texure probleem is dan een driver probleem.
Toch benieuwd of iemand anders dit ook heeft gezien ..

Screenie ter verduidelijking :
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/wit1.jpg

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Wat zijn je specs?

dat mannetje moet namelijk een beetje doorzichtig zijn (cloak) denk dat het aan je videokaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Specs staan in me sig, maar voor de duidelijkheid the is een GF4 MX 440

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
CRiMiNaL schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:08:
Hmmzz, ik heb even een vraagje. Vandaag draaide ik voor de lol de video stress test die bij CS:S zat. En nu viel me ineens op dat het ventje wit was.

[afbeelding]
Hmm volgens mij zit er iets verkeerd bij je instellingen.
Bij mij heeft dat kereltje een texture die een beetje op water lijkt.
En je railing klopt ook niet helemaal.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:29:
Specs staan in me sig, maar voor de duidelijkheid the is een GF4 MX 440
Het komt door directX 7, die heeft niet de juiste (geen?) ondersteuning voor shaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ik verwacht dat ik em maandag al kan kopen.... sommigen verkochten em vandaag al.

Kan IEDEREEN lekker fijn dinsdag METEEN spelen, das wel goed. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Hidde op 13-11-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

CRiMiNaL schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:08:

[afbeelding]
denk dat de stress test directx effecten gebruikt die jouw kaart niet kan weergeven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Klopt, ik werk in een shop en ik heb er 25 in me handen gehad, maar eerlijk als ik ben word er niets gekopieerd of verkocht voor 16 november }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:00:
Ik denk dat de dvd er wel in moet.....

Maar een dvd speler heb je tegenwoordig al vanaf iets van 25 euro. Kijk ff op www.tweakers.net/pricewatch
het probleem is dat ik maar een 250 no-name voeding heb en met mijn huidige config al aan mijn max zit. En ik heb geen zin om mijn brander eruit te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCR schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:48:
[...]

het probleem is dat ik maar een 250 no-name voeding heb en met mijn huidige config al aan mijn max zit. En ik heb geen zin om mijn brander eruit te gooien.
Je kan HL-2 toch ook downloaden? of is dat juist het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dutchmega schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:36:
Idd, een zeer goed geschreven verhaal over alle onderwerpen waar Valve mee te maken heeft gehad. Mijn respect voor Valve is weer flink omhoog gegaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:47

JvdM

<---->

ooit had ik een pagina gezien waar je je pc specs in kon voeren, toen "antwoorde" die web pagina terug op wat voor settings je HL2 kan spelen. Weet iemand de URL daar nog van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:45:
[...]

Ik kom er toch maar op terug.

Valve had duidelijk in een interview gezegd dat als er winkels waren die HL2 eerder gingen verkopen dan op 16 november dat ze meteen HL2 gaan unlocken op Steam aangezien de street date dan verbroken is.

In Amerika, Duitsland en nog een paar landen wordt de game blijkbaar al verkocht, hopelijk dat Valve aan zijn woord houdt!
Ach wat maakt het uit dat je hem eerder kunt kopen, je kan hem pas spelen op 16 nov. Soundtrack even gehoord en die is best goed, dat is toch altijd belangrijk in een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:25:
[...]Hoe kom je erbij dat er een counter-strike 2 komt?
CS Source = de oude CS (1.6) geport naar de source engine. Dit is dus precies hetzelfde als HL Source and DOD source.
Veel mensen denken dat dit dus CS2 is, wat dus niet het geval is.
en ja, er zijn wel plannen volgens mij om een CS2 te maken. Maar dat duurt denk ik nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik heb half-life 2

Zie screenshots (zijn niet heel erg groeet, maar ook niet al te klein)

Afbeeldingslocatie: http://www.flovis.demon.nl/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.flovis.demon.nl/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.flovis.demon.nl/3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.flovis.demon.nl/4.JPG

Ik dacht, laat ik het ff met jullie delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Maar je bent er nu nog niks mee?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:04:

Ik zou ze even klikbaar maken, anders krijg je allemaal boze reacties ;)

Hier staat hoe je dat kunt doen: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/20

offtopic:
shit...nu moet ik wel wat bedenken om hier neer te zetten

_/-\o_ Woohoo nog 2 dagen en 10 uur en 46 minuten :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Resize ze even ;) Of gebruik dan de [img=w,h] tag, dus zoiets als [img=400,600] ;) Nu is je serial ed weer leesbaar :D Zou ik niet doen ;)

Wel jammer dat je tot de unlock moet wachten he :+ [/sarcasm-mode]

Wat me ook opvalt is de cd, wat vreemd gedrukt hoewel gordon zo natuurlijk wel beter uitkomt :D

[ Voor 14% gewijzigd door GeforceDDQ op 13-11-2004 22:09 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Hey, bedankt voor je serial! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
CSS = Counter-Strike op de Source engine.. Dus geen CS2 ofzo.. Gewoon regelrechte port.. (oke.. met een paar wijzigingen)

Je kan het zien als Counter-Strike 1.7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:08:
CSS = Counter-Strike op de Source engine.. Dus geen CS2 ofzo.. Gewoon regelrechte port.. (oke.. met een paar wijzigingen)

Je kan het zien als Counter-Strike 1.7 :P
Nee want dan zou CS: Condition Zero 1.7 moeten zijn :P
En CSS 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe beetje stom :o maaarrrrrrrrrrr is verholpen en je hebt er niets aan als je hl2 nog niet hebt geinstalleerd =)

edit: dr zit inderdaad geen boekje bij. Het doosje is wel dikker dan een normaal dvd doosje, weet niet waar dat voor nodig is...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:15:
[...]

hehe beetje stom :o maaarrrrrrrrrrr is verholpen en je hebt er niets aan als je hl2 nog niet hebt geinstalleerd =)

edit: dr zit inderdaad geen boekje bij. Het doosje is wel dikker dan een normaal dvd doosje, weet niet waar dat voor nodig is...
Lijkt me ook niet dat hij zo onaardig is om die serial te gebruiken :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

GeforceDDQ schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:18:
[...]

Lijkt me ook niet dat hij zo onaardig is om die serial te gebruiken :+
Ahh wat schattig dat jij nog steeds gelooft dat een mens normen boven eigen gewin stelt :+

Anyway .... zin in een heerlijke soap van 14 - 17 jarige tjappies die compleet uit hun bol gaan omdat de game nog niet unlocked is: Steam Forums

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:15:
[...]

Geen boekje???? :? Hoe/waar haal je dan je info vandaan m.b.t. besturing en dergelijke .. en een mooi intro verhaal ofzo, verklaring van de karakters .. ik bedoel, niet dat we dat inmiddels nog niet weten :+ .. maar een boekje! .. com' on! :/

HL1 en CS met source engine .. lijkt me wel heel bizar! :D

/me nog zit te twijfelen offie w88 gaat tot december .. :P
CRiMiNaL schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:22:
[...]

Anyway .... zin in een heerlijke soap van 14 - 17 jarige tjappies die compleet uit hun bol gaan omdat de game nog niet unlocked is: Steam Forums
omg :X .. whaa, best triest! :+

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-11-2004 22:33 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Jah hoor het is iemand gelukt .. :

http://www.ufo-planet.net/misc/hl2pic.jpg

http://www.ufo-planet.net/misc/hl2movie.mpg

Lama ... was tuurlijk een fake.

[ Voor 17% gewijzigd door CRiMiNaL op 13-11-2004 22:52 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 11-09 11:09
Het schijnt dat alle Best Buys winkels ( zeer grote keten ) de order hebben gekregen om HL2 te verkopen. Er worden op dit moment duizenden exemplaren verkocht in de USA. En reken er maar op dat dit niet allemaal fan boys zijn die weten dat het pas de 16de speelbaar zal zijn. Joe Sixpack weet dit niet, dus mischien als zij gaan klagen , wordt het wel vannacht geunlocked. O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
Tuurlijk.. dat is gewoon de intro van een bink Filmpje....
Dit wordt nog versterkt door de rare sprong die in de loop van het filmpje gezet.

Daarbij kan je HL2 niet opstarten omdat er bestanden missen, iets wat al meerdere malen vertelt is in dit topic.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Links zijn dood?

[edit]

fake dus 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 13-11-2004 22:53 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht, laat ik het ff met jullie delen :)
Mag Bart Smit Half-Life 2 al wel verkopen? B)
Ik heb van een online gamewinkel namelijk te horen gekregen dat er een contract was getekend dat ze hem niet voor 16 november zouden verkopen. Stond een geldboete op.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:20
Als meer winkels hem hebben, kan ik morgen wel even gaan kijken in de stad. Is koopzondag namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Hacku schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:52:
[...]

Links zijn dood?

[edit]

fake dus 7(8)7
Mjah .. ongeveer 4000 users van steam forum zaten er allemaal in een keer op.

Most zeggen de picture van "Preparing to play Half-Life 2" was wel geloofwaardig ... maargoed ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik wacht wel tot dinsdag.
Heb ondertussen genoeg andere zaken te doen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik wacht op demo voordat ik koop. Doom III was best een teleur stelling, zag er in het begin leuk uit, daarna werd het saai, eentonig, en vooral, sja, lelijk?

Ik wil screenshots, reviews, demo's heel de mikmak, gezien hebben voordat ik koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Screenshots & reviews zijn er genoeg he :)
En ik dacht dat er geen demo kwam? Of ben ik verkeerd?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:00:
Ik wacht op demo voordat ik koop. Doom III was best een teleur stelling, zag er in het begin leuk uit, daarna werd het saai, eentonig, en vooral, sja, lelijk?

Ik wil screenshots, reviews, demo's heel de mikmak, gezien hebben voordat ik koop :)
Misschien moet je de startpost even doorlezen voor screnshots/movies
En er komt geen demo, net zoals bij half-life 1, omdat dit volgenz Valve geen complete indruk geeft van hoe de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Volgens mij is de bedoeling van een demo juist om een globale indruk te geven van de game. Maar goed Half Life heeft zoals het er nu naar uit ziet geen demo nodig om een goede verkoop te realiseren. Dus waarom zouden ze! (hoeveel moeten ze trouwens verkopen om break-even te draaien?)

Oh en mischien trek ik een beerput open maar hoe kan je dan spelen in het hoogst onwaarschijnlijke geval als je geen Internet connectie hebt ?

[ Voor 12% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 13-11-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Calvin&Hobbes schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:22:
Volgens mij is de bedoeling van een demo juist om een globale indruk te geven van de game. Maar goed Half Life heeft zoals het er nu naar uit ziet geen demo nodig om een goede verkoop te realiseren. Dus waarom zouden ze! (hoeveel moeten ze trouwens verkopen om break-even te draaien?)

Oh en mischien trek ik een beerput open maar hoe kan je dan spelen in het hoogst onwaarschijnlijke geval als je geen Internet connectie hebt ?
Gerucht schijnt te gaan dat valve al even heeft gedraait met de steam sales.
Lijk me ook niet zo moeilijk als al 2 mil gamers gemiddels 80Dollar uitgeven aan je game .. waar je zelf zo'n 50 van krijgt :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet.

Nou misschien zou het wel kunnen als je de benodigde bestanden van iemmand anders op jouw pc zet maar dan nog denk ik dat steam hl2 moet authenticaten. Gaat dus niet werken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 11-09 11:09
Grote dip in het steam status scherm. Er is dus een update geplaatst voor Steam.
http://www.steampowered.com/status/status.html

Wat zou deze update inhouden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
-Jordy- schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:38:
ooit had ik een pagina gezien waar je je pc specs in kon voeren, toen "antwoorde" die web pagina terug op wat voor settings je HL2 kan spelen. Weet iemand de URL daar nog van?
http://www.half-life2.org.uk/check.php

:)

Wooho, hij draait op mijn pc.
Beetje gaar van graphics card, zoals een 6800NU kan het dik aan maar heeft maar 128 mb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Download alle binks... Als je die gezien hebt, wil je gelijk de game kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Half-life 1 heeft wel degelijk een demo. Hij heet Uplink en is een totaal nieuwe missie :)
ValvE MOET nu wel unlocken, ik vind zelfs dat ze er weer te laat mee zijn. Iets zegt me dat de steam servers het niet helemaal aankunnen als een miljoen mensen hun spel op de zelfde dag willen unlocken/preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Heb startpost gelezen ja, alleen nog geen revieuws enzo doorgebladerd.

Maar geen demo, zonde, dan ga ik denk ik toch via de illegale manier proberen te testen of het me bevalt. Géén 50 euro voor een spel dat niet oké is... :(

Try before I buy _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 13-11-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:30:
[...]

Geen boekje???? :? Hoe/waar haal je dan je info vandaan m.b.t. besturing en dergelijke .. en een mooi intro verhaal ofzo, verklaring van de karakters .. ik bedoel, niet dat we dat inmiddels nog niet weten :+ .. maar een boekje! .. com' on! :/

HL1 en CS met source engine .. lijkt me wel heel bizar! :D

/me nog zit te twijfelen offie w88 gaat tot december .. :P

[...]

omg :X .. whaa, best triest! :+

zit een foldertje van 1 pagina bij met besturing en hoe je moet installeren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Exe-cuter schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:33:
Half-life 1 heeft wel degelijk een demo. Hij heet Uplink en is een totaal nieuwe missie :)n
Planet Half Life 2
Like the original Half-Life, Valve currently has no plans for a pre-release demo (Half-Life: Day One wasn't an official demo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theebag schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:32:
Grote dip in het steam status scherm. Er is dus een update geplaatst voor Steam.
http://www.steampowered.com/status/status.html

Wat zou deze update inhouden ?
Waar?
Ik zie niks ongewoons hoor. Heb je wel is gezien wat er gebeurde als ze een pre-load phase unlockte. Dat was pas een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Dit echt erg, miljoenen mensen die wachten op 1 knop die zo ingedrukt kan worden. :D
Ik denk toch dat ze niet aardig zijn en niet even unlocken.

En de steam servers zullen het wel aankunnen, het unlocken kan zo simpel zijn als 1 command.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:45:
[...]

zit een foldertje van 1 pagina bij met besturing en hoe je moet installeren =)
wOEi :P .. collectors item :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://users.theville.org/blown65/hl2/scanned.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.theville.org/blown65/hl2/4.jpg
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Het is niet interessant om te weten of je het spel gekocht hebt *

* Ook is het niet interessant wat je morgen wel/niet gaat doen *